Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-04-2022
Dit kreeg ik terug van HTC:

Wat betreft de olievlek: ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit binnen garantie zal vallen, dat kan alleen ons reparatiecentrum na diagnose vaststellen
tim427 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:36:
Oud bericht uit de vorige topic
Heeft hier iemand ook last van? Of iemand anders gezien met dit probleem? Hoe denken jullie dat ik dit kan regelen met garantie? Zou dit vallen onder garantie?

Ik gebruik altijd het bijbehorende hoesje van HTC.

Plaatjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nieuw
Ik heb HTC benaderd en krijg dit terug als antwoord :(

[...]

Of te wel ik heb een 3 maanden oude HTC Touch Pro met Newton-ringen... Probleem is bekend bij HTC, maar omruilen willen ze niet!

Zo'n groot bedrijf > klant vriendelijkheid??? WTF!?!

Zal EuroTwice dit WEL accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Alexvanduist schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:04:

Wat betreft de olievlek: ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit binnen garantie zal vallen, dat kan alleen ons reparatiecentrum na diagnose vaststellen
Dat werd mij in de winkel ook verteld, en de winkel heeft toen mijn Touch (gewone touch) opgestuurd, en kreeg onder garantie een heel nieuw scherm.
Daarna nooit meer last van gehad.

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
the real JAMF schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:04:
[...]

settings - long press end key ?? (hoe die in't NL heet weet ik niet
Daar had ik het juist ingesteld. Wanneer ik de knop lang in hou gaat hij alleen naar het hoofdscherm en wordt en wordt het toestel niet op lock gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
crumpler schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:17:
Sinds gisteren staat op het XDA Forum een nieuwe Radio ROM: 1.12.25.16

Zijn er hier al mensen die er ervaring mee hebben?
Ter informatie: dit is een Touch HD radio, dus alleen voor security unlocked telefoons!
the real JAMF schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:27:
[...S2U2...]

Geeft dat geen conflict met het nieuwe opneem-schuifje van de ROM update ??
Ik heb het net getest, het schuifje van S2U2 moet van links naar rechts verschoven worden om op te nemen, terwijl het ingebouwde schuifje van midden naar links gaat voor opnemen en van het midden naar rechts om een gesprek te weigeren. Echter zit het HTC schuifje hoger dan het S2U2 schuifje, dus je raakt de ander niet. Zowiezo komt de HTC schuif maar heel even in beeld maar is niet bedienbaar door de lock van S2U2, die daar dan weer overheen springt met zijn beeld en schuifje.
Madje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:26:
Ken iemand de oplossing hiervoor?

Sinds kort heb ik de nieuwe rom geinstalleerd (hiervoor eerst HardSPL gebruikt om uberhaupt de rom te installeren vanwege Hi/KPN branded). Toestel werkt snel en alles gaat goed behalve 1 iets.

Soms zet ik het toetsel op blokkeren. Je houdt dan ´ophangen´ lang in en het scherm gaat dan op slot. Dit in tegenstelling tot de aan-uit knop even indrukken. Maar hij gaat nu gewoon naar het home scherm en gaat niet op slot.

Iemand een oplossing voor het probleem?
Madje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 00:29:
[...]

Dat is de grap, er zit al een vergrendeling op voor code omdat ik mijn werk mail via exchange binnen haal. Volgens mij als ik toets blokkering erop zet, dan druk ik niet per ongeluk op knopjes als hij in mijn jaszak zit en ik aan het rijden ben :X
Madje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:
[...settings - long press end key ...]

Daar had ik het juist ingesteld. Wanneer ik de knop lang in hou gaat hij alleen naar het hoofdscherm en wordt en wordt het toestel niet op lock gezet.
Security lock with pin/pw en Long press end key device lock gaan niet samen. Ik heb net de LPEK gedaan, en dat gaat goed. Zet ik de Pin security lock aan, dan werkt de LPEK niet meer. Weer uitschakelen van Pin security lock doet de LPEK weer werken.

[ Voor 43% gewijzigd door Coromoto op 24-02-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 14:00
Freaky Gabbur schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:00:
[...]

is het voor de pro ook nodig om de 1e cab te installeren om de applicatie te laten roteren?
Ja, zonder draait hij niet mee. Heb het niet geprobeerd icm met Gyrator of Gsen. Maar je kan eerst de rekenmachine installeren en daarna pas de draaicab, dus je zou kunnen kijken of die laatste cab nodig is als je een ander programma hebt meedraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heeft er iemand inmiddels een handige manier gevonden om naar (nederlandse) streaming radio te luisteren op z`n Touch Pro?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Michael Knight schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:03:
Heeft er iemand inmiddels een handige manier gevonden om naar (nederlandse) streaming radio te luisteren op z`n Touch Pro?
De enige zender die ik luister is 3FM en die hebben hun eigen cabje :) om eraan te komen moet je een smsje sturen naar 3333 met daarin het woord 3FM, wat ik zo kan terugzien op mijn telefoon. Dit progje werkt best goed btw, want ik heb nooit de oordopjes en dus de antenne bij me. Dit is dus toch een uitkomst om dan toch radio 3FM te kunnen luisteren.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
Wordt de touch pro eigenlijk trager bij een 8gb kaartje ipv een 4gb kaartje? :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Heey, ik wil jullie even wijzen op Touchflo Detacher. Met dit programma kan je makkelijk snel wisselen tussen TouchFlo 3D en het standaard Today scherm met behulp van een softbutton.
Verder heb ik de zwarte HTC TouchFlo 3d thema verandert naar de blauwe O2 thema met TF3D config. Werkt perfect.
Kan het niet laten om even een screenshot te posten. 8) Let op de softknop rechtsonder :)
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/3751/touchblauwyh4.jpgAfbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/7997/todayxw5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Strider schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:16:
Ik persoonlijk denk technisch van niet. Ik denk alleen dat wat jij op het kaartje gaat plaatsen een grotere invloed heeft op de snelheid. Op een 8 GB kaartje past meer data = meer verwerken = trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Michael Knight schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:03:
Streams4PDA ??

Nog niet getest - laat even weten of 't werkt
Net getest : werkt best goed - de in wit aangegeven zneders iig.

[ Voor 16% gewijzigd door JAMF op 24-02-2009 14:31 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Deem schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:12:
[...]

De enige zender die ik luister is 3FM en die hebben hun eigen cabje :) om eraan te komen moet je een smsje sturen naar 3333 met daarin het woord 3FM, wat ik zo kan terugzien op mijn telefoon. Dit progje werkt best goed btw, want ik heb nooit de oordopjes en dus de antenne bij me. Dit is dus toch een uitkomst om dan toch radio 3FM te kunnen luisteren.
Handig om te weten, tnx!
Strider schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:16:
Nee, de Touch Pro ondersteunt standaard tot 8 GB MicroSDHC..
16GB werkt ook, maar dan wordt het toestel iets trager van reactie.
the real JAMF schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:58:
[...]

Streams4PDA ??

Nog niet getest - laat even weten of 't werkt
Net getest : werkt best goed - de in wit aangegeven zneders iig.
Werkt perfect... na het aanklikken van een radiozender, wordt er gevraagd of ik de file wil openen...deze wordt automatisch door windows media player opgestart _/-\o_ megatnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Yavaris schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:39:
Brutale link naar het Diamond topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31542874

= sexy rekenmachine van de TD2. Doet het ook op de Pro, ziet er veel beter uit dan de standaard rekenmachine en heeft veel meer functies (tan, pi, etc).
TOP DING!! gelijk geinstalleerd, veel beter dan de standaard telefoon. Ik had ergens anders al eens een ingewikkelder rekenmachine vandaan geinstalleerd, maar deze HTC app geeft precies genoeg extra functies.
Thanks for the link!

Afbeeldingslocatie: http://www.crazyrooster.nl/AAP/Rekenmachine-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.crazyrooster.nl/AAP/Rekenmachine-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

vervangt deze de huidige rekenmachine op je TP? of blijft de originele ook nog bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Michael Knight schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:35:
[...]

Werkt perfect... na het aanklikken van een radiozender, wordt er gevraagd of ik de file wil openen...deze wordt automatisch door windows media player opgestart _/-\o_ megatnx!
TV streams werken ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

teake schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:42:
[...]

TOP DING!! gelijk geinstalleerd, veel beter dan de standaard telefoon. Ik had ergens anders al eens een ingewikkelder rekenmachine vandaan geinstalleerd, maar deze HTC app geeft precies genoeg extra functies.
Thanks for the link!

[afbeelding][afbeelding]
En als ik het goed gelezen heb kun je met die rotate toel via het register ook andere apps laten draaien
(Hopelijk tomtom ook )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
BadBert schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:54:
vervangt deze de huidige rekenmachine op je TP? of blijft de originele ook nog bestaan?
De originele blijft bestaan. Er komt een nieuwe app bij: programma's/HTC rekenmachien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik ben met secondtoday aan het klooien geweest, en nou is de link TERUG naar HTC touchflo3D verloren gegaan. Die had ik onder de linker softkey gezet.

HKCU/Software/Microsoft/Today/keys/112
[Default]=tekst die je leuk vindt
[open]=pad naar de applicatie die je wilt starten.

Wat is dat pad? \Windows\Manila.exe werkt niet. Wat is wel het juiste pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

teake schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:54:
Ik ben met secondtoday aan het klooien geweest, en nou is de link TERUG naar HTC touchflo3D verloren gegaan. Die had ik onder de linker softkey gezet.

HKCU/Software/Microsoft/Today/keys/112
[Default]=tekst die je leuk vindt
[open]=pad naar de applicatie die je wilt starten.

Wat is dat pad? \Windows\Manila.exe werkt niet. Wat is wel het juiste pad?
Ik gebruik TouchFlo Detacher en daar verwijst de key naar TFDShowTF. Als je Secondtoday eraf gooit en Detacher er opnieuw opzet kan je de softknoppen gewoon met het programma koppelen aan manila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik zit met 'n klein "probleem". Ik gebruik iContact als telefoonboek en heb via 't telefoonmenu ingesteld dat mijn telefoonnummer alleen naar contacten meegezonden mag worden.

Nu is 't zo dat als ik via iContact iemand bel 't nummer toch niet wordt doorgezonden, doe ik 't via de "opneemknop" (dus 't gewone telefoonmenu) dan wordt 't nummer wel meegezonden naar die persoon.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Is er in iContact 'n optie die ik over 't hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subpy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-08 15:44

[...]

[...]
Klopt... Ik heb zelf z'n 16GB kaartje werkt goed. Vertraging valt over het algemeen mee.. Alleen de muziek tab vindt de 9GB aan muziek niet zo cool en reageert (soms erg)traag.. Maar ja, ik leer er maar mee leven.. 8)7

Zijn er meer mensen waarbij na de rom update de album art, van muziek welke naar de storagecart via Windows Media player gesynct was, opeens herkend wordt op het muziek tabblad? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Deem schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:00:
[...]

Ik gebruik TouchFlo Detacher en daar verwijst de key naar TFDShowTF. Als je Secondtoday eraf gooit en Detacher er opnieuw opzet kan je de softknoppen gewoon met het programma koppelen aan manila.
TFDShowTF zal bij mij dus niet bestaan, ik heb die applicatie immers niet draaien. Kán ik natuurlijk ook installeren, maar het moet zo simpel zijn om secondtoday weer ok te krijgen. Alleen even het juiste pad in het register zetten. --> Wie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
ik heb een cabje gemaakt voor de het uitschuiven van je keyboard.
heb er een klein draadje over lopen op XDA.

pfff vallen en opstaan, trail and error.
maar leuk om te doen.

Versie 0.01
Versie 0.02
en de originele geluiden

veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Deem schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:00:
[...]

Toch maar even TouchFlo Detacher erop gezet: na wat instellen werkt dat mooier en beter dan secondtoday. Aanrader dus. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Subpy schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:20:
[...]

Klopt... Ik heb zelf z'n 16GB kaartje werkt goed. Vertraging valt over het algemeen mee.. Alleen de muziek tab vindt de 9GB aan muziek niet zo cool en reageert (soms erg)traag.. Maar ja, ik leer er maar mee leven.. 8)7

Zijn er meer mensen waarbij na de rom update de album art, van muziek welke naar de storagecart via Windows Media player gesynct was, opeens herkend wordt op het muziek tabblad? _/-\o_
Oké! heb je toevallig ook een vol 8GB kaartje geprobeerd?

Wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is is of dat de RomeOS 1.71 (1.8+ is nog niet in dutch) sneller of trager is dan de nieuwe HTC ROM?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 00:13
Strider schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:02:
Wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is is of dat de RomeOS 1.71 (1.8+ is nog niet in dutch) sneller of trager is dan de nieuwe HTC ROM?
Persoonlijk vind ik de nieuwe HTC ROM iets sneller werken, en dan vooral na een aantal dagen zonder een soft-reset.

Bij de RomeOS 1.7.1 Rom moest je na een paar dagen toch wel resetten omdat het TouchFlo gebeuren niet echt lekker meer reageerden.
Met de nieuwe HTC Rom kun je je telefoon helemaal gek maken door van links naar rechts te gaan, maar hij reageert wel direct! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Subpy schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:20:
[...]

Ik hen het idee, dat de music tab nu zelfs actief zoekt naar afspeelbare content ..als je goed kijk zie je in de "titelbalk" links naast Music heel even een draaiend rondje verschijnen als je de music-tab selecteerd (rechts staan symbooltjes voor shuffle en repeat -- ook nieuw vlgs mij)

Dit is maar een aanname, nog niet verder uitgediept - ik merkte al dat muziek die ik voor de rom update op de gehkrt. had staan ,zonder tussenkomst van mediaplayer ineens in de library stond......

En uiteraard dat draaiende rondje ....

Ligt het trouwens aan mij dat na de Rom update het scherm ineens 'helderder'/'sprankelender' lijkt ??
* JAMF denkt dat de onofficiele change log nog best eens een aardig lijstje voor de startpost zou kunnen worden

[ Voor 28% gewijzigd door JAMF op 24-02-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
Nieuwe ROM + deze tweaks (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31531601) = snellere telefoon + 0 GPS lag. Telefoon wordt met de dag leuker. Echt een voor de tweakers ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Yavaris schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:24:
Nieuwe ROM + deze tweaks (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31531601) = snellere telefoon + 0 GPS lag. Telefoon wordt met de dag leuker. Echt een voor de tweakers ;) .
En hebben die tweaks geen enorme invloed op het batterij verbruik.... bijvoorbeeld je pollinterval met een factor 10 verlagen betekend dat je GPS 10x zo vaak informatie moet afgeven - en GPS is al een behoorlijke energie slurper

Ben trouwens nog op zoek naar die registersetting om de volgorde van signalen bij een incoming call te veranderen (van: -geluid-scherm-trillen bijv. naar geluid-trillen-scherm)

Ik heb em al eens voorbij zien komen , maar ik kan em zelfs met de search niet mee vinden

op XDA dus
Change duration of ringtone/vibrate/LED flash characteristics"
HKCU\ControlPanel\Sounds\RingTone0\Script = "v1w1v1w1v1"
E.g. vibrate 1 second (v1), wait 1 second (w1) sequence

Looping Ringtones Delay
Ring tone has a standard 3 seconds delay before repeating. You can set the delay from 0 second to how many second that you want.

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
Change 'Script' from 'av0pw3r' to 'av0pr' and you'll get 0 sec delay.
OR change it to
av0pw1r = wait for 1 sec
av0pw2r = wait for 2 sec
and so on...

Plus heres the code
a - stands for display
r - repeat/replay the script again
c - sets the volume C50, c150, c100
f - means flash .. f1 flash for 1 second and f0 stands for flash continuously
p -means play ringtone
v- vibrate then incorporate with number to state how many seconds it will vibrate example. v3 vibrate for 3seconds or v - for continous
w - stands for wait or pause then specify how many seconds like w3(wait for 3 seconds)

Heres the example
Flash - af1w60f0
Ring - apw3r
Ring Once - ap
Increasing Ring - c50apw3c150r
Vibrate Then Ring - v3w3apw3r
Vibrate - av3w3r
Short Vibrate - av1w3r
Vibrate Long Then Ring - v3w3v3w3apw3r
Vibrate And Ring - av0pw3r
Increasing Ring And Vibrate - c50apv3w3c150r
Fast Vibrate And Flash - af1v1w1f0r
Vibrate and Ring Continously without pausing - av0pr

[ Voor 54% gewijzigd door JAMF op 24-02-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
the real JAMF schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:39:
* JAMF denkt dat de onofficiele change log nog best eens een aardig lijstje voor de startpost zou kunnen worden
En die luidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

die moeten we dus nog met z'n allen gaan bedenken :|

dus alle dingen die je opvallen na de rom-update posten en afwachten of jij ze wil verzamelen

edit:
van die dingen die ineens opvallen zoals ik hierboven al eens postte

[ Voor 28% gewijzigd door JAMF op 24-02-2009 21:30 . Reden: nieuwe inzichten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Alexvanduist schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:04:

[...]
Ga jij opsturen?
En naar wie?
BadBert schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:07:
[...]

Dat werd mij in de winkel ook verteld, en de winkel heeft toen mijn Touch (gewone touch) opgestuurd, en kreeg onder garantie een heel nieuw scherm.
Daarna nooit meer last van gehad.
Nieuw scherm, of nieuw mobiel (dus ook nieuw IMEI nummer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
the real JAMF schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:45:
En hebben die tweaks geen enorme invloed op het batterij verbruik.... bijvoorbeeld je pollinterval met een factor 10 verlagen betekend dat je GPS 10x zo vaak informatie moet afgeven - en GPS is al een behoorlijke energie slurper
Hmm niet op gelet, ik heb het maar 10 minuten getest in de bus vanmiddag. Ik zal morgen wel ff checken hoeveel procent een half uur kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
SleepOnNodata en Pollinterval kan je beter ook weer terugzetten op 1000. Alle radioroms lezen ze uit met een seconde, en ook de HTC chip heeft een leesinterval van 1 seconde, waardoor er dus 9x niets naar je toestel wordt gestuurd bij een interval van 100 (zie GPS lag thread op XDA developers, rond post 80). De buffersizes hebben het grootste effect op de verbetering. Let op dat je deze trouwens niet te klein maakt, want als je dan door een tunnel rijdt ben je je fix kwijt :-)

Als je trouwens geen fix krijgt met je toestel wil het uit en aan zetten van je toestel trouwens prima helpen...
(Weet ik uit ervaring).

[ Voor 16% gewijzigd door Jouke74 op 24-02-2009 22:53 ]

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
Ik heb trouwens de dikgedrukte waarden van jdonder gebruikt, niet de cursief gedrukte van xda. jdonder heeft de pollinterval nog op 1000 staan, en ik dus ook.

Oh en nog een vraagje, zit nou te goochelen met hotmail op outlook via http. Kan ik dan ook al mn bijlages op de telefoon laten opslaan zoals bij een POP3 account of moet ik daar weer een of andere droge plugin voor scoren?

[ Voor 41% gewijzigd door Yavaris op 24-02-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owentje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:32:
[...]

Nou, ik heb de HTC GPS tool geinstalleerd. En ik krijg ook daarmee geef fix. Balen... Ik denk dat dit een RMA moet gaan worden, of zou er nog iets zijn wat ik kan proberen?
Nadat een vriend van me hetzelfde heeft meegemaakt denk ik de oplossing gevonden te hebben.
Hij had met de .28 radio ook geen gps meer. Met de radio .32 wel.
Maar hij wilde ook persé de .28.
Na tig keer proberen is het gelukt na het opnieuw uitpakken uit de rar, alles wat op de pc draaide uitgezet en de antivirus uitgezet (wel zorgen dat het residente deel uit het geheugen is). Wat de boosdoener was durf ik niet te zeggen omdat ik alles tegelijk heb gedaan. Maar hij heeft weer gps met de .28 radio.
Misschien heb jij hier ook wat aan.
su6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedoel je de ROMeOS 1.70.1 ? Dan voelde de nieuwe bij mij net ietsje vloeiender aan. Alleen was het stroomverbruik te hoog naar m'n zin.
Genoeg om terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik weet niet of iemand het al had gepost, maar er is een Hotfix beschikbaar op de site van HTC.

hij fixt het probleem dat als iemand jou belt en ophangt voordat je opneemt het geluid niet meer verder gaat voor een aantal seconden, dit is een bug in de nieuwe rom. dus met deze fix zou het geluid ook meteen stoppen zodra degene ophangt.

http://www.htc.com/europe...?p_id=140&cat=0&dl_id=502

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Boh, de telefoon van mijn vriendin is gejat! :|
Ze zat bij een bushalte te wachten toen een groep opgeschoten jeugt haar zagen msnen en haar zo, floep, de telefoon uit haar hand trokken en het op een lopen zette. Gelukkig zagen 2 heren aan de overkant van de straat waarna hun het groepje achterna holde. Uiteindelijk hebben ze 2 mensen weten te overmeesteren en overgedragen aan de politie.
Helaas hadden deze 2 mensen de telefoon niet in hun bezit. :'( Nu zitten ze in een cel op het bureau en moeten we even afwachten hoe het verder gaat. Het schijnt dat deze telefoon erg gewild is bij dieven omdat hij zo makkelijk te kraken en te resetten is. Wees dus gewaarschuwd... :(

Edit:
We hebben de SIM geblokkeerd en aangifte gedaan bij de politie. Zijn er nog dingen die we kunnen doen om te voorkomen dat de telefoon bruikbaar is voor de dieven?

Wat kan ik zelf doen om mijn telefoon beter te beveiligen tegen diefstal? YUNU code instellen kan deze telefoon helemaal niet. Iemand andere ideeen?

[ Voor 19% gewijzigd door Deem op 25-02-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
Mini GPS tweak review update

ff getest in de auto vanochtend, 25 minuten scheuren met GPS kostte 15% batterij. Na 2,5 / 3 uur heb je dus een probleem. Ik weet niet hoe het met het verbruik zit bij normale settings, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Deem schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:28:
Ze zat bij een bushalte te wachten toen een groep opgeschoten jeugt haar zagen msnen en haar zo, floep, de telefoon uit haar hand trokken en het op een lopen zette. Gelukkig zagen 2 heren aan de overkant van de straat waarna hun het groepje achterna holde. Uiteindelijk hebben ze 2 mensen weten te overmeesteren en overgedragen aan de politie.
Helaas hadden deze 2 mensen de telefoon niet in hun bezit. :'( Nu zitten ze in een cel op het bureau en moeten we even afwachten hoe het verder gaat. Het schijnt dat deze telefoon erg gewild is bij dieven omdat hij zo makkelijk te kraken en te resetten is. Wees dus gewaarschuwd... :(
Remote tracker of iets soortgelijks - kan je helpen bij traceren ..
Bij mij staat ie erop - alleen jammer dattie bij een hard-reset meteen eraf is :(

Eens kijken of ze op XDA geen Rom kunnen bakken (standaard nieuwe HTC-rom met Remote-tracker en gefixeerde toestelcode)
Want dit soort dingen wordt je niet blijer van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subpy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-08 15:44
[...]

[...]
Nee, ik heb het niet geprobeerd met een vol 8GB kaartje.. Gaat niet als je alleen 2 en 16gb hebt :+

Ik heb voor de rom alleen vergelijking met de rom die er opstond bij de aanschaf. En de nieuwe HTC rom is over het algemeen snellen als de eerste, voor mijn gevoel. Alleen het muziek tabje lijkt langer de tijd nodig te hebben als je hem selecteer. Daarna voelt hij wel net iets vlotter aan voor mijn gevoel.
the real JAMF schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:39:
[...]

Ik hen het idee, dat de music tab nu zelfs actief zoekt naar afspeelbare content ..als je goed kijk zie je in de "titelbalk" links naast Music heel even een draaiend rondje verschijnen als je de music-tab selecteerd (rechts staan symbooltjes voor shuffle en repeat -- ook nieuw vlgs mij)

Dit is maar een aanname, nog niet verder uitgediept - ik merkte al dat muziek die ik voor de rom update op de gehkrt. had staan ,zonder tussenkomst van mediaplayer ineens in de library stond......

En uiteraard dat draaiende rondje ....

Ligt het trouwens aan mij dat na de Rom update het scherm ineens 'helderder'/'sprankelender' lijkt ??
Dat draaiende dingetje links boven in zat er volgens mij ook al in de vorige rom. Heb zelfs het idee dat ik hem nu minder vaak zie :? Dacht dat het zoeken naar content ook al gebeurde maar weet in niet zeker.

Verder komt het scherm op mij even helder over......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

the real JAMF schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:
[...]

Bij mij staat ie erop - alleen jammer dattie bij een hard-reset meteen eraf is :(

Eens kijken of ze op XDA geen Rom kunnen bakken (standaard nieuwe HTC-rom met Remote-tracker en gefixeerde toestelcode)
Bedankt, Ik ga het nu direct proberen. Voorkomen is beter dan genezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Wat kan ik zelf doen om mijn telefoon beter te beveiligen tegen diefstal? YUNU code instellen kan deze telefoon helemaal niet. Iemand andere ideeen?
Softwarematig:niets (IMO). Al zou je een ROM hebben met ingebouwde tracker, hoeven ze het maar even te flashen met een andere ROM en weg is de tracking. Tevens ben je dan je toestel al kwijt, ze komen het heus niet terugbrengen met een bloemetje "Sorry, we dachten ermee weg te komen maar we kunnen het niet kraken, zo slim zijn wij niet" als het hun inderdaad niet lukt om het te kraken. :S

Een tracker kan je misschien in die eerste half uur wel helpen, maar dan moet je wel een ander toestel hebben om de codes te versturen en de berichten te ontvangen. Maar dan moet het toestel idealiter lockvrij zijn, zodat ze het niet uitzetten en juist blijven gebruiken (kost weer geld misschien via je abbo). Aan de andere kant, als ze naar een geabboneerd nummer bellen zijn ze misschien beter op te sporen.

Beste is om fysieke maatregelen te nemen: de TP heeft een haakje onder het deskel, aan de onderkant van het toestel. In het deksel zit een klein gaatje, daar past een lus van een polskoord, lanyard, o.i.d. doorheen. Als je dit gebruikt en om je pols heen hebt zitten wordt het iets moeilijker om de telefoon zomaar weg te grissen, misschien heb je net de tijd om met je vrije hand een harde klap uit te delen. }:|

[ Voor 16% gewijzigd door Coromoto op 25-02-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Iemand wel eens gehad dat bij het afspelen van een bepaalde MP3 in eens een heel ander mp3tje er door heen komt? Het lijkt wel of de mp3 die ik er gister op gezet heb courupt is :S

In het midden van de plaat komt in eens een hele andere mp3 er door heen... Een mp3 die ik ook wel op mijn apparaat heb staan, maar goed, vindt het toch heel erg raar. Toen ik een track skipte, en weer terug ging naar deze plaat waar de fout in zat, ging het op precies het zelfde moment weer mis. Dus de Mp3 lijkt gewoon op een of andere manier courupt? Snap er niks van. Het geheel staat op een 8 gig kaartje...

Iemand die deze ervaring deelt?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Coromoto schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:48:
[...]
Softwarematig:niets (IMO). Al zou je een ROM hebben met ingebouwde tracker, hoeven ze het maar even te flashen met een andere ROM en weg is de tracking. Tevens ben je dan je toestel al kwijt, ze komen het heus niet terugbrengen met een bloemetje "Sorry, we dachten ermee weg te komen maar we kunnen het niet kraken, zo slim zijn wij niet" als het hun inderdaad niet lukt om het te kraken. :S

Beste is om fysieke maatregelen te nemen: de TP heeft een haakje onder het deskel, aan de onderkant van het toestel. In het deksel zit een klein gaatje, daar past een lus van een polskoord, lanyard, o.i.d. doorheen. Als je dit gebruikt en om je pols heen hebt zitten wordt het iets moeilijker om de telefoon zomaar weg te grissen, misschien heb je net de tijd om met je vrije hand een harde klap uit te delen. }:|
(1) Als remotetracker in de rom zit ingebakken, staat ie ook niet in de softwarelijst en is het niet duidelijk dat er idd een tracker opzit

Ik denk dat een dief eerder zal hardresetten dan meteen flashen

(2) Niet dat ik tegen fysiek geweld ben, maar ik zou geen zin hebben om een aanklacht van mishandeling te hebben lopen voor een toestel van €500
Meestal is het slachtoffer (de dief in dit geval) sneller buiten dan de dader (het daadwerkelijke slachtoffer dus)
edit:
qua fysiek maatregelen zou je miss. onder de batterij ofzo je naam of je sofinummer kunnen graveren

Bovendien heb je sowieso al een hoop gezeik in NL om je gestolen goederen daadwerkelijk terug te krijgen
Ik herrinner mij een verhaal van een maat van me, die zijn gestolen rijbewijs en pinpas niet terugkreeg , totdat de dief een afstandverklaring zou geven - en dan heb je het over een document met een naam en een foto erop - niet over een toestel waar waarschijlijk je eigen sim al niet meer in zit

spoiler:
Welkom bij het NL rechtssysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

the real JAMF schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:13:
(2) Niet dat ik tegen fysiek geweld ben, maar ik zou geen zin hebben om een aanklacht van mishandeling te hebben lopen voor een toestel van €500
Meestal is het slachtoffer (de dief in dit geval) sneller buiten dan de dader (het daadwerkelijke slachtoffer dus)
edit:
qua fysiek maatregelen zou je miss. onder de batterij ofzo je naam of je sofinummer kunnen graveren

Bovendien heb je sowieso al een hoop gezeik in NL om je gestolen goederen daadwerkelijk terug te krijgen
[...]
Als ik hetzelfde truukje als de dief kan uithalen voorzie ik voor mijzelf geen problemen. Ik kan immers aantonen dat het mijn telefoon is. Als ik daarmee de papieren rompslomp kan omzijlen dan doe ik dat graag.
Ik heb de remote tracker getest en het werkt aardig. Punt waar de telefoon zich bevind en welke route er is afgelegt werkt goed zonder dat de dader dat in de gaten heeft. Alleen even kijken hoe ik het in de rom ga krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Deem schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:35:
[...]

Als ik hetzelfde truukje als de dief kan uithalen voorzie ik voor mijzelf geen problemen. Ik kan immers aantonen dat het mijn telefoon is. Als ik daarmee de papieren rompslomp kan omzijlen dan doe ik dat graag.
Ik heb de remote tracker getest en het werkt aardig. Punt waar de telefoon zich bevind en welke route er is afgelegt werkt goed zonder dat de dader dat in de gaten heeft. Alleen even kijken hoe ik het in de rom ga krijgen...
Kun je het dan aan de nieuwe WWE rom van HTC toevoegen ? - zonder verdere toevoegsels, tweaks of weglatingen (misschien alleen die nieuwe calc en NoData erin )

Weet jij miss. hoe je die rotate tool van de nieuwe calc. kunt gebruiken voor andere apps ??

[ Voor 9% gewijzigd door JAMF op 25-02-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

the real JAMF schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:41:
[...]

Weet jij miss. hoe je die rotate tool van de nieuwe calc. kunt gebruiken voor andere apps ??
Nee, maar toen ik de telefoon net had gebruikte ik daar een ander tooltje voor ik dacht Gyrator. Werkte toen perfect: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Deem schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:27:
[...]

Nee, maar toen ik de telefoon net had gebruikte ik daar een ander tooltje voor ik dacht Gyrator. Werkte toen perfect: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427805
Schijnt wel te kunnen, ben er op dit moment nog niet mee an het experimenteren
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=486069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:
Ik heb een vodafone branded HTC TP
Is het mogelijk om van provider over te stappen en telfort sim te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:21:
Ik heb een vraagje:
Ik heb een vodafone branded HTC TP
Is het mogelijk om van provider over te stappen en telfort sim te gebruiken?
Als je telefoon simlock vrij is wel, anders effe unlocken (google op sim unlock)

alleen: al je Vodafone gerelateerde software (vodafone live etc) doet 't dan niet

en: Telfort heeft meer beperkingen op mobiel Inet

[ Voor 16% gewijzigd door JAMF op 25-02-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

tim427 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:09:
[...]

Ga jij opsturen?
En naar wie?

[...]

Nieuw scherm, of nieuw mobiel (dus ook nieuw IMEI nummer?)
Alleen nieuw scherm (IMEI nummer gecontroleerd bij terugkomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

BadBert schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:06:
[...]

Alleen nieuw scherm (IMEI nummer gecontroleerd bij terugkomst)
Opzich best jammer dat alleen het scherm is vervangen.. voor mijn gevoel blijft het dan altijd een een toestel die geklooid is...

Maar naar wie heb je opgestuurd? HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Strider schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:17:
Ik heb op dit moment een K750i, op de behuizing zit een volume + en - toets op, als ik de + langer in houd dan skipt de musicplayer een track vooruit, en op de - 1 terug uit. Als ik ze kort inhoud dan verandert het volume...

Als je op de fiets zit is dit ideaal, nu zag ik dat de HTC ook een volume + en - toets heeft, maar ondersteund hij ook deze mogelijkheid? En zo niet zijn daar wel al tweaks voor gemaakt?
Ik heb hier een progsel voor gevonden:

http://ae.inc.ru/aebplus.php

Gezien ik die touch pro nog niet heb ben ik wel benieuwt of het ook daadwerkelijk werkt :)

En of je touch pro hier nu trager van wordt omdat het programma volgens mij altijd actief moet zijn?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Strider schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:45:
[...]

Ik heb hier een progsel voor gevonden:

http://ae.inc.ru/aebplus.php

Gezien ik die touch pro nog niet heb ben ik wel benieuwt of het ook daadwerkelijk werkt :)

En of je touch pro hier nu trager van wordt omdat het programma volgens mij altijd actief moet zijn?
Ik gebruik dat programma en heb 't zo geprogrammeerd dat de volumetoetsen niet meer werken in 't startscherm. Bovenste knop bij 2x drukken trilstand aan en lang indrukken Touch Off opstarten (keuze uit Soft-reset, Scherm uit, Toestel uit). Onderste knop heb ik bij 2x drukken bluetooth aan en lang indrukken Camera starten.

Werkt op zich prima alleen af en toe schiet m'n TP terug naar de normale instellingen, dus de volumetoetsen. Hoe dit kan, ben ik nog niet achter maar na 'n soft-reset klopt 't weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

tim427 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:08:
[...]

Opzich best jammer dat alleen het scherm is vervangen.. voor mijn gevoel blijft het dan altijd een een toestel die geklooid is...

Maar naar wie heb je opgestuurd? HTC?
De winkel waar het toestel vandaan kwam heeft hem opgestuurd naar HTC zelf.
En dat gevoel wat je beschrijft vind ik dan weer een beetje jammer ;)
Je toestel stuur je op voor garantie bij de fabrikant, de fabrikant mag zelf kijken hoe hij dit het beste op kan lossen, in dit geval, een nieuw scherm. Er wordt dus niet met je tel geklooid, want het gebeurt door de fabrikant zelf.
Als (even een net zo essentieel onderdeel pakken) je koppakking lek is van je net nieuwe auto, wil jij toch ook geen nieuwe auto in zijn geheel? De kop vlakken, koppakking ertussen is dan toch ook acceptabel? :P

Telefoon heeft het sinds reparatie prima gedaan, en geen last meer gehad van die ringen.

[ Voor 12% gewijzigd door BadBert op 25-02-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

BadBert schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:16:
[...]

Er wordt dus niet met je tel geklooid, want het gebeurt door de fabrikant zelf.
Als (even een net zo essentieel onderdeel pakken) je koppakking lek is van je net nieuwe auto, wil jij toch ook geen nieuwe auto in zijn geheel? De kop vlakken, koppakking ertussen is dan toch ook acceptabel? :P
[..]
Mee eens, vooral omdat het door HTC (of door hun servicedienst) gedaan is. Als ze het bij de 'unlockturk' op de markt hadden laten doen :X
Met je nieuwe auto wil je tenslotte ook dat het onderhoud/reparatie bij de merkdealer gebeurd, en niet door de kwikfit op de hoek
voordat dit ontaard in een discussie of marokkanen/chinezen/ etc. niet kunnen unlocken op de markt of dat de kwikfit minder goed is dan de merkgarageHET ZIJN MAAR VOORBEELDEN !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
ik heb de nieuwst rom erop gezet, en moet zeggen dat deze idd een stuk beter aanvoelt. Ook heb ik de scherm gevoeligheid wat hoger gezet en ook dat werkt erg fijn.

Alleen krijg ik de woord suggestie er niet uit, heb allen uitgezet wat ik kon vinden, maar kom er niet vanaf. Weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
darklord007 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:10:
Alleen krijg ik de woord suggestie er niet uit, heb allen uitgezet wat ik kon vinden, maar kom er niet vanaf. Weet iemand hoe dat moet?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/30613892#30613892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

BadBert schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:16:
[...]

De winkel waar het toestel vandaan kwam heeft hem opgestuurd naar HTC zelf.
En dat gevoel wat je beschrijft vind ik dan weer een beetje jammer ;)
Je toestel stuur je op voor garantie bij de fabrikant, de fabrikant mag zelf kijken hoe hij dit het beste op kan lossen, in dit geval, een nieuw scherm. Er wordt dus niet met je tel geklooid, want het gebeurt door de fabrikant zelf.

Telefoon heeft het sinds reparatie prima gedaan, en geen last meer gehad van die ringen.
Tja daar heb je ook wel gelijking ;)

Maar ik ga 2call.nl wel weer contacteren.... Want 2call.nl had ik al gemailt... Die hebben mij terug gemailed met de mededeling: Bel zelf maar met HTC...

Maar in feite moet 2call.nl dit zelf oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

tim427 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:21:
[...]

Tja daar heb je ook wel gelijking ;)

Maar ik ga 2call.nl wel weer contacteren.... Want 2call.nl had ik al gemailt... Die hebben mij terug gemailed met de mededeling: Bel zelf maar met HTC...

Maar in feite moet 2call.nl dit zelf oplossen???
ja lees maar op consuwijzer
Garantie van de fabrikant

Meestal krijgt u de garantie van de fabrikant. U hebt met de fabrikant geen koopovereenkomst gesloten. De fabrikant heeft dus geen wettelijke plichten zoals de verkoper. Daarom kan de fabrikant andere garantievoorwaarden hebben. Bijvoorbeeld dat u bij een reparatie het arbeidsloon zelf betaalt. Dat mag. U kunt proberen om deze kosten door de verkoper te laten betalen.

Tip

Is uw product kapot? Neem dan altijd eerst contact op met de verkoper. Want u hebt met hem een overeenkomst gesloten. Doet u dat niet, en gaat u meteen naar de fabrikant? Dan kan het gebeuren dat u de verkoper later niet meer aansprakelijk kunt stellen.
Reclame: --mijn auto is kapot gegaan buiten mijn schuld en dus heb ik recht op vervanging of reparatie, dit recht .................................

[ Voor 34% gewijzigd door JAMF op 25-02-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
HELP!

Ik heb met PIMbackup een backup van mijn sms'jes gemaakt. Nu heb ik ze teruggezet.. maar ik heb alleen mijn verzonden berichten nog... bij een conversatie met iemand zie ik alleen mijn eigen sms'jes :?

Update: bij sommige personen zie ik wel wat ze verzonden hebben. En in touchflo zijn de (laatste 25) sms'jes wel gewoon te lezen...

Herkent iemand dit?

EDIT: oke.. na 2x helemaal opnieuw de backup herstellen werkt het wel. Vaag.. maar ik ben blij (A)

[ Voor 12% gewijzigd door Remius op 25-02-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Ondanks dat ik tevreden was met de oude rom, en ook geen rare problemen had (GPS lag, Brokenglas screen, Greyscreen).
en na veel geknoei met TF3d HD versie, tijd voor een hard reset, en dan ook gelijk maar een rom update gedaan.
dit heb ik dus vorige week gedaan.

Lijstje met verbeteringen in de nieuwe Rom die mij opvielen.
- TouchFlo 3d is de zelfde als e oudere versie dus geen extra tabjes.
- Deze rom is verassend genoeg sneller als de oudere.
- Deze rom boot veel sneller na een soft reset ondanks de diverse programma`s die ik geinstaleerd heb.
- Mailtjes en SMS-jes zijn nu appart te selecteren voor verwijderen/read unread markering.
- Google Maps is standaard geinstalleerd. (kan me niet herrineren of dat bij de oude versie ook zo was.)
- TF3D is/reageert veel sneller als voorheen.
- Standaard Slide 2 Answer (i.p.v. de twee knoppen voor opnemen en ophangen)
- Opera version is 9.5 Build 15306
- Batterij verbruik is verbeterd, niet dat de batterij langer meegaat maar het batterij metertje is in mijn ogen nauwkeuriger met de weergave over de capaciteit.
- ook lijkt het mij dat de batterij ook sneller bij geladen word. (althans dat idee heb ik)
- Standaard Wallpaper voor alle tabjes van TF3D.
- TF3D Music player tab lijkt nu zelfs zijn library bij te werken.

Negatiefe punten tot nu toe.
- Nu wel een kleine GPS lag, maar niet verontrustend groot en valt mee te leven.
- HTC task manager wil wel eens van de topbbar verdwijnen
- bij gebruik van HTC task manager valt TF3D naar de achtergrond en komt standaard HTC wallpaper naar voren, om vervolgens TF3d weer naar voren te toveren.

ik gebruik overigens de WWE versie

ben er best tevreden over en zou mijn TP nu al helemaal niet meer kwijt willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Heb dit zelf ook al tijden op mn Diamond.

Ergens een incompatibiliteit in de dll die voor de berichten zorgt.
Ik los het altijd op door threaded sms uit te zetten. Maar dan heb je geen conversaties meer. Het wordt er echter wel sneller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
ja dat werkt dus niet, beter gezegd, het werkt wel met het onscreen toetsenbord, maar niet met het uitklap.
Tevens valt me op dat het onscreen toetsenbord is veranderd, zo is er geen spatie en enter meer, maar wel de nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
[...]

Handig om te weten, tnx!

[...]

[...]

Eerste indruk is inderdaad geweldig!
Helaas niet al mijn favoriete zenders, maar ik kan toch behoorlijk uit de voeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram

Edit:
We hebben de SIM geblokkeerd en aangifte gedaan bij de politie. Zijn er nog dingen die we kunnen doen om te voorkomen dat de telefoon bruikbaar is voor de dieven?

Oh cöd...!!!

En laatst heb ik nota bene in een overvolle trein zitten msn-en :(
Misschien toch maar een polsband eraan bevestigen en zo "borgen"...

Laat die kl**tzakjes zelf gaan werken voor hun speeltjes!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
the real JAMF schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:
[...]

Ik heb 'm aan de lader zitten tijdens het rijden. Het leeglopen gaat dan nog harder dan het laden, maar je doet er wel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Coromoto schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:48:
[...]
(...)Beste is om fysieke maatregelen te nemen: de TP heeft een haakje onder het deskel, aan de onderkant van het toestel. In het deksel zit een klein gaatje, daar past een lus van een polskoord, lanyard, o.i.d. doorheen. Als je dit gebruikt en om je pols heen hebt zitten wordt het iets moeilijker om de telefoon zomaar weg te grissen, misschien heb je net de tijd om met je vrije hand een harde klap uit te delen. }:|
Dat bedoelde ik dus...

Maar het is godsgeklaagd dat het nodig is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Op dat moment ruk je dus de hele plastic kap van je TP (en misschien zelfs wel een deel van het slidemechanisme..)

Het bevestigen van een koordje (aan enkel een plastic kap) is niet echt handig bij de TP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xekjiram schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:25:
[...]

Dat bedoelde ik dus...

Maar het is godsgeklaagd dat het nodig is |:(
Tja, met iets als dit rondlopen om je gsm te beschermen is ook weer zowat:

Afbeeldingslocatie: http://lexlibertas.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/02/300px-ak-47_type_ii_part_dm-st-89-01131.jpg

Maar af en toe... }:|

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Update naar nieuwe HTC ROM INFO

Even wat informatie voor de mensen die graag naar de nieuwe rom willen updaten, maar geen goeie serial key er voor hebben. Ja ik had dat probleem ook. Je vult je serial op de HTC site in, en je mag niet downloaden, omdat het schijnbaar niet op jou toestel van toepassing zou zijn. Bullshit. Het is wel op jou toestel van toepassing, maar!

1. Maak een backup van je huidige settings en geinstalleerde programmas met een programma als Sprite Backup.

2. Download de update toch, met een serial key die wel werkt voor de NLD Rom.

3. Flash je HTC.

4. Loop de stappen door om je HTC te set-uppen

5. Zet je backup terug

6. Geniet. Het werkt gewoon met je device, MAAR! Zorg er wel voor dat je geen branded toestel hebt, zorg er voor dat je geen sim-lock hebt. Ik heb een toestel van KPN gekregen omdat ik Hi heb, en daar werkt het op.

7. Aan deze post mogen geen rechten worden ontleend natuurlijk. Dit is mijn ervaring, het werkt bij mij goed, zal 9 van de 10 keer ook goed gaan bij anderen, maar weer zelf wel zeker van je zaak.

8. Ik moet er nog bij zeggen: Ik had wel Hard-SPL geflashed als bootloader. Dit zorgt er voor dat je roms kan booten die anders zijn dan de stock rom. Omdat dit een Signed (dus een officieele rom) betreft zou het zonder deze update moeten werken, maar voor het zeker van het onzekere kun je beter Hard-SPL draaien. Verder had ik Hard-SPL er op gezet omdat ik een Unsigned radio rom draai.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 26-02-2009 00:37 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• JAMF

JAMF

xekjiram schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:22:
[...]

Ik heb 'm aan de lader zitten tijdens het rijden. Het leeglopen gaat dan nog harder dan het laden, maar je doet er wel langer mee.
Hoezo ?? je laat em toch niet voordurend data sturen/verzamelen als je em zelf nog in je bezit hebt ??

Ik had het idee, dat RT in slapende toestand bleef tot ie geactiveerd werd door een SMS

* JAMF is er nog niet echt mee aan het testen geweest

Michael Knight schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:41:
Op dat moment ruk je dus de hele plastic kap van je TP (en misschien zelfs wel een deel van het slidemechanisme..)

Het bevestigen van een koordje (aan enkel een plastic kap) is niet echt handig bij de TP..
nee, ziet er een beetje zwakjes uit, ik zou zelfs niet mjin telefoon aan zo'n draagkoordje vasthouden - altijd het toestel zelf.

[ Voor 31% gewijzigd door JAMF op 26-02-2009 07:58 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou de nieuwe Rom heeft ook bugs natuurlijk. Hier de eerste vervelende bug:

1. Als je smst ofzo, en je zit in landscape, en je klapt dan je toetsenbord in op een gegeven moment, dan blijft hij gewoon in landscape mode, je home scherm is dan ook de landscape versie, raar. Ook als je op home drukt, blijft het staan. vervelend!

Als je vervolgens op de uit knop drukt om hem in stand by te zetten, en je schakeld je toestel daarna weer in, dan komt hij wel weer gewoon terug op de normale home view. Maar wanneer je weer gaat smsen ofzo is het het zelfde probleem weer.

[ Voor 27% gewijzigd door DAMAGE op 26-02-2009 09:44 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
DAMAGE schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:35:
Update naar nieuwe HTC ROM INFO

Even wat informatie voor de mensen die graag naar de nieuwe rom willen updaten, maar geen goeie serial key er voor hebben. Ja ik had dat probleem ook. Je vult je serial op de HTC site in, en je mag niet downloaden, omdat het schijnbaar niet op jou toestel van toepassing zou zijn. Bullshit. Het is wel op jou toestel van toepassing, maar!

1. Maak een backup van je huidige settings en geinstalleerde programmas met een programma als Sprite Backup.

2. Download de update toch, met een serial key die wel werkt voor de NLD Rom.

3. Flash je HTC.

4. Loop de stappen door om je HTC te set-uppen

5. Zet je backup terug

6. Geniet. Het werkt gewoon met je device, MAAR! Zorg er wel voor dat je geen branded toestel hebt, zorg er voor dat je geen sim-lock hebt. Ik heb een toestel van KPN gekregen omdat ik Hi heb, en daar werkt het op.

7. Aan deze post mogen geen rechten worden ontleend natuurlijk. Dit is mijn ervaring, het werkt bij mij goed, zal 9 van de 10 keer ook goed gaan bij anderen, maar weer zelf wel zeker van je zaak.

8. Ik moet er nog bij zeggen: Ik had wel Hard-SPL geflashed als bootloader. Dit zorgt er voor dat je roms kan booten die anders zijn dan de stock rom. Omdat dit een Signed (dus een officieele rom) betreft zou het zonder deze update moeten werken, maar voor het zeker van het onzekere kun je beter Hard-SPL draaien. Verder had ik Hard-SPL er op gezet omdat ik een Unsigned radio rom draai.
Sorry, het kan aan mij liggen maar ik denk dat je stap 8 voor stap 1 moet zetten. Anders gaat het sowieso niet lukken. En via Hard-SPL kun je alles flashen naar je telefoon, dus ook deze update. Voor de rest hebben mensen niet echt veel aan dit stappenplan omdat je er geen werkend serialnummer in hebt gezet.

...less is more

• JAMF

JAMF

funk-e schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:50:
[...]

Sorry, het kan aan mij liggen maar ik denk dat je stap 8 voor stap 1 moet zetten. Anders gaat het sowieso niet lukken. En via Hard-SPL kun je alles flashen naar je telefoon, dus ook deze update. Voor de rest hebben mensen niet echt veel aan dit stappenplan omdat je er geen werkend serialnummer in hebt gezet.
Werkende serial staat al in dit deel, of in het vorige ; er staat ook een rapidshare download ergens

Hardspl is vlgs mij niet nodig met een signed rom - je kan alleen de rom niet DL'en als je een serial van een branded toestel inklopt op de HTC site...

en in de officiele rom zit dan niet meer je provider afhankelijke shit (blije roze themaatjes enzo)

En let op bij stap 5, dat je niet je register terugzet - dat kan voor problemen zorgen - je apps kun je beter opnieuw installeren; dus alleen je contacten .cabs en je sms'jes e.d. backuppen - geen compleet geinstalleerde programma's en register

[ Voor 14% gewijzigd door JAMF op 26-02-2009 10:09 ]

• Coromoto
Michael Knight schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:41:

Het koordje wordt niet aan de kap bevestigd, het wordt aan het chassis van de telefoon zelf bevestigd. Het gaat vervolgens door een gat onderaan de kap, maar het zit daar dus niet aan vast.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/3/HTC-Touch-Pro-Raphael-25.jpg
In dit plaatje is de haak voor de lus net onder de S van Slashgear te zien (grotere font).

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

the real JAMF schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:06:
[...]

Werkende serial staat al in dit deel, of in het vorige ; er staat ook een rapidshare download ergens

Hardspl is vlgs mij niet nodig met een signed rom - je kan alleen de rom niet DL'en als je een serial van een branded toestel inklopt op de HTC site...

en in de officiele rom zit dan niet meer je provider afhankelijke shit (blije roze themaatjes enzo)

En let op bij stap 5, dat je niet je register terugzet - dat kan voor problemen zorgen - je apps kun je beter opnieuw installeren; dus alleen je contacten .cabs en je sms'jes e.d. backuppen - geen compleet geinstalleerde programma's en register
Ik heb wel compleet alles terug gezet... Werkt tot op heden nog, maar dus wel die bug met de landscape mode. Ik zal het eens in de gaten houden of ik meer gekke dingen ontdek. Anders installeer ik wel alles opnieuw. Wel vervelend maar ja dat is dan niet anders.

• JAMF

JAMF

Coromoto schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:10:
[...]

Het koordje wordt niet aan de kap bevestigd, het wordt aan het chassis van de telefoon zelf bevestigd. Het gaat vervolgens door een gat onderaan de kap, maar het zit daar dus niet aan vast.
[afbeelding]
In dit plaatje is de haak voor de lus net onder de S van Slashgear te zien (grotere font).
Maar dat is dus een brak stukkie plastic, dat er denk ik binnen de korte keren afligt (en dan weer klooien met secondelijm en silly-putty)

• Coromoto
the real JAMF schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:27:
[...]

Maar dat is dus een brak stukkie plastic, dat er denk ik binnen de korte keren afligt (en dan weer klooien met secondelijm en silly-putty)
Ik denk dat dat stukkie plastic harder is dan het koordje zelf, en dat het koordje eerder breekt dan dat het haakje afbreekt.

Het blijft in mijn ogen een betere beveiliging dan je vingers, waar het ook zo uit gegrist kan worden. Je wint er mogelijk wel wat tijd / verzet mee. Ook het per ongeluk laten vallen wordt hierdoor vermeden.

Ik zeg niet dat de software opties zoals GPS trackers niet benut mogen worden. Maar ze hebben ook hun gebreken, en geven ook enig performanceverlies (accu, geheugen), als ze al een fix krijgen :/

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Coromoto schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat dat stukkie plastic harder is dan het koordje zelf, en dat het koordje eerder breekt dan dat het haakje afbreekt.

Het blijft in mijn ogen een betere beveiliging dan je vingers, waar het ook zo uit gegrist kan worden. Je wint er mogelijk wel wat tijd / verzet mee. Ook het per ongeluk laten vallen wordt hierdoor vermeden.

Ik zeg niet dat de software opties zoals GPS trackers niet benut mogen worden. Maar ze hebben ook hun gebreken, en geven ook enig performanceverlies (accu, geheugen), als ze al een fix krijgen :/
Ik heb het even getest en performance verlies is echt minimaal. GPS tracking moet er idd een fix voor mijn maar het is ook mogelijk om bv je telefoon te wissen en contacten versturen, een alarm te laten afgaan, je telefoon te locken, belhistorie te ontvangen of de eigennaar(als de dief dit heeft verandert) naar je telefoon of email toe te zenden, en nog veel meer. toch wel handig.

• JAMF

JAMF

@Deem: En is het je al gelukt om em aan de nieuwe HTCrom te plakken ???

• Strider
Zijn er mensen die zich nog weten te herinneren of hun Touch Pro op 1 andere manier gesealed was bij aankoop?

BlaBlaBla

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alleen de doos was goed gesealed. Apparaat zelf niet.

• Strider
DAMAGE schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:07:
Alleen de doos was goed gesealed. Apparaat zelf niet.
Op wat voor manier?

Ik vraag dit omdat ik bij aankoop van een touch pro wil weten of hij al ooit uit de doos is geweest.

BlaBlaBla

• JAMF

JAMF

Strider schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:10:
[...]

Op wat voor manier?

Ik vraag dit omdat ik bij aankoop van een touch pro wil weten of hij al ooit uit de doos is geweest.
Hij zat in een piramidevormig doosje (karton) met stickers op de naden, daarin zat een piramidevormig kunststof doosje met twee seals (stickers) over de naad van het deksel.
telefoon en attributen in plasticzakjes - batterij los verpakt
software en handleiding onder de tray in het kunststof doosje

Het is m.i wel mogeljik om het geheel netjes uit te pakken en weer in te pakken - de stickers waren gewoon los te peuteren zonder schade

Verwijderd

nog een puntje qua de nieuw rom. Ik merk dat als ik smsjes ontvang (bv 5 smsjes in touch flow 3d heb staan) en ik maak de smsbox open dan telt hij er maar 1 af. dus staat er dat ik nog 4 smsjes heb. ik moet dus 4 keer de sms box openen wil ik weer bij 0 uitkomen. is dit een nieuwe functie? hiervoor hoefde ik maar 1 keer de sms box te openen en daarna stond de teller op 0. Ook merk ik als ik een sms stuur dat hij dit dik gedrukt laat staan in de sms box als een ongelezen sms.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Coromoto schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:10:
[...]

[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk... op het eerste oog leek het vast te zitten aan het klepje. Bedankt voor de verheldering! :)

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:42:
Nou de nieuwe Rom heeft ook bugs natuurlijk. Hier de eerste vervelende bug:

1. Als je smst ofzo, en je zit in landscape, en je klapt dan je toetsenbord in op een gegeven moment, dan blijft hij gewoon in landscape mode, je home scherm is dan ook de landscape versie, raar. Ook als je op home drukt, blijft het staan. vervelend!

Als je vervolgens op de uit knop drukt om hem in stand by te zetten, en je schakeld je toestel daarna weer in, dan komt hij wel weer gewoon terug op de normale home view. Maar wanneer je weer gaat smsen ofzo is het het zelfde probleem weer.
Had ik eerst ook. Komt volgens mij door het terugzetten van een "oude" back-up. Ik heb de nieuwe ROM opnieuw geinstalleerd en alleen de PIM teruggezet. Rest van de progjes opnieuwgeïnstalleerd.

• Rowinvd
  • Laatst online: 00:13
Hebben jullie er ook last van met de HTC meegeleverde Radio Rom dat als je opneemt en meteen wat zegt dat dat niet doorkomt?

Nu weet ik dat dit wel een bekend probleem was bij de TP, maar met de .28 radio rom had ik daar totaal geen last van!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Ook nog een bug.. als je toetsenbord uitklapt en dan sms'd en je tikt per ongeluk op je volume toets (of tijdens het uitschuiven) dan blijft hij op het volume venster hangen. Wel eens iritant. Op te lossen door nogmaals op het volume knop te drukken (op scherm tikken helpt niet), wat nogal raar is.

• Erik VdJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-11-2023
HTC Touch pro, WM6.1 Pro.
Na syncroniseren via ActiveSync:in notities: 2 onopgeloste items: "Kan .....( bewust item) niet synchroniseren met het apparaat. Het bestand wordt mogelijk gebruikt of het apparaat heeft onvoldoende geheugen."
Kan dat item op de PC wel verwijderen, maar niet op HTC. Kan het item ook niet openen: "Vanwege de bestandsgrootte is er een toegengsfout opgetreden tijdens het openen van het bestand" (2K). Bij poging om het item te verwijderen: "kan geen item(s) verwijderen omdat een of meer items in gebruik zij, niet bestaan of alleen lezen zijn."
Hoe kan ik in deze items beweging krijgen????

Verwijderd

Michael Knight schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:15:
[...]

Je hebt helemaal gelijk... op het eerste oog leek het vast te zitten aan het klepje. Bedankt voor de verheldering! :)
Heb er ook een koordje aanzitten, stevig zat :Y

• JAMF

JAMF

Erik VdJ schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:00:
HTC Touch pro, WM6.1 Pro.
Na syncroniseren via ActiveSync:in notities: 2 onopgeloste items: "Kan .....( bewust item) niet synchroniseren met het apparaat. Het bestand wordt mogelijk gebruikt of het apparaat heeft onvoldoende geheugen."
Kan dat item op de PC wel verwijderen, maar niet op HTC. Kan het item ook niet openen: "Vanwege de bestandsgrootte is er een toegengsfout opgetreden tijdens het openen van het bestand" (2K). Bij poging om het item te verwijderen: "kan geen item(s) verwijderen omdat een of meer items in gebruik zij, niet bestaan of alleen lezen zijn."
Hoe kan ik in deze items beweging krijgen????
active sync uitzetten ?? (op je TP)
IMO staat het bestand nog in een wachtrijtje om gesynced te worden en is daarom niet benaderbaar

anders effe soft-resetten

rechten aanpassen kan vlgs mij met TotalCommander - en als het bestand wat gesynced moet worden op je gehuegenkaart staat, kan je het benaderen door je TP in "usb-stick" (disk-drive)-mode aan je computer te hangen

[ Voor 10% gewijzigd door JAMF op 26-02-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

the real JAMF schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:47:
@Deem: En is het je al gelukt om em aan de nieuwe HTCrom te plakken ???
Nee, helaas gaat dat niet met een gesloten rom. Ik ben nu nog standallone aan het testen. Ik kan wel kijken of het met M-Rom kan aangezien die rom 'open' is. Ik heb er op korte termijn helaas niet al te veel tijd voor, dus verwacht er niet teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had allemaal rare bugs er bij...

Het kwam volgens mij inderdaad door dat het register was terug gezet van de oude rom. Ik heb hem gister opnieuw geflashed, en al mijn programmas maar weer opnieuw geinstalleerd. Het werkt nu een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Is er een methode om speciale karakters zoals é of è in te voeren via het toetsenbord. Dus niet via het on screen tobo en dan naar cijfers te gaan en bladeren?

BV door altcodes? (al zit er geen altknop op de touch pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:36
Ja, das een goeie vraag, op mn oude Wizard ging dat door de SYM-toets in te drukken na een teken, maar dat leek op de TP niet te werken. Ik ben ook benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Carpento schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:54:
Ja, das een goeie vraag, op mn oude Wizard ging dat door de SYM-toets in te drukken na een teken, maar dat leek op de TP niet te werken. Ik ben ook benieuwd :)
Als je op het 'sym' knopje drukt en dan op meer, dan kun je deze tekens krijgen...
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.