Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Deem schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:13:
[...]

\\Windows\Startmenu\programma's\ is de folder waaruit het startmenu geconstueert word. Als je daar je snelkoppeling parkeert komt het goed :)
Mss. rare vraag , maar hoe maak je in WinMob een snelkoppeling ?? ik heb 't niet kunen ontdekken

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

barrymossel schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:21:
[...]

http://problemstosolve.co...-windows-mobile-6-solved/

Gewoon TomTom bij je programs zetten, dan kun je hem ongetwijfeld ook bij TF3D toevoegen...
TNX! Goed artikel!
Gelukkig had ik Total Commander niet nodig. Ik kon er gewoon al bij :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net nog een half uur zitten ouw hoeren op MSN met iemand en dat ging vrij goed via 3G.
Gisteravond thuis via de WiFi ging beter.
Had hier (Venlo centrum) wel 2 x dat wat berichten niet aankwamen...
Overigens gebruik ik voornamelijk Skype, met chat functie... gaat wel lekkerder.

Over Skype heb ik wel wat vaags... soms als ik praat, bijvoorbeeld de Skype Test call doe, dan merk ik dat soms heel kort even wegvalt. Bij normale phone gesprekken merk ik geen problemen.
Draai intussen nog steeds de 1.69.nogwat ROM die op de MDA zat.

Net viel me nog wat in.
Die MDA heeft de 4 toetsen aan de voorkant (Home, Terug, Bellen en Ophangen) fysiek anders als de echte HTC. Is het dan met de originele HTC rom dat de funties dan ook andersom zitten?
Dus wanneer ik flash, de HOME knop druk... en vervolgens de Bellen functie word uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Deem schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:00:
[...]

Ik heb op die Vario 4 Van haar wel zeker 5 of 6 verschillende versies getest maar ze geven allemaal problemen. Live Messenger start helemaal niet op, kan gewoon niet geinstalleerd worden, kan niet aanmelden of crashed helemaal, en ga zo maar effe door. :/
2 weken geleden een versie gevonden die enigsinds werkte, alleen was een wat oudere versie. Deze versie had weer als probleem dat na het starten van Live Messenger het onmogelijk was om de internet verbinding te verbreken (bleef re-connecten) waarbij een softreset alleen hielp en dat MSN contacten weer lekker in je telefoonboek worden gepleurt zonder te vragen bij install of ik die onzin wil. Allemaal zeer vervelend. Ik begrijp ook gewoon niet waarom die dombo's van t-mobile gaan standaard Live Messenger leveren die gewoon netjes al in de rom zit... |:(
Wat mij betreft T-mobile MDA Vario 4 blunder nummer 2. (1: Telefoonnummers van oproepen en smsjes niet gekoppeld aan telefoonboek-contacten 8)7 )
Dat laatste is zo opgelost met een regtweakje...

Over msn: bij mij heeft msn altijd prima gewerkt... zowel met de originele tmobile rom, als met custom roms.
Versie van msn die ik had, komt uit 1 van de voorgaande delen (weet niet meer welke :P)
Maar het KAN dus wel...

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

BadBert schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:55:
[...]

Over msn: bij mij heeft msn altijd prima gewerkt... zowel met de originele tmobile rom, als met custom roms.
Versie van msn die ik had, komt uit 1 van de voorgaande delen (weet niet meer welke :P)
Maar het KAN dus wel...
Voor jou en mij is zoiets zo opgelost ja, een registertweakje ja, maar voor veel mensen niet en weten niet eens wat een register is. Zoiets moet gewoon out-of-the-box werken. Leg het maar eens uit aan mijn vriendin. Tevens is deze telefoon al 6 maanden ofzo op de markt geeft t-mobile hier geen patch, documentatie of update voor vrij om dit vervelende probleem heel simpel op te lossen. Dit is gewoon een fout in de rom die er gewoon niet in had mogen zitten als ze nou gewoon eens 1 keer getest zouden hebben. Maargoed, heb daar al eerder over gezeurt, ben er nu gewoon helemaal klaar mee. :X
Morgen ga ik dat ding hardSPLen en dan komt er gewoon de laatste Touch Pro rom op...en dan is het afgelopen met die t-mobile onzin ;)

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

barrymossel schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:21:
[...]

http://problemstosolve.co...-windows-mobile-6-solved/

Gewoon TomTom bij je programs zetten, dan kun je hem ongetwijfeld ook bij TF3D toevoegen...
Klopt, TF3D leest ook maar gewoon de contents uit die dir.
the real JAMF schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:26:
[...]

Mss. rare vraag , maar hoe maak je in WinMob een snelkoppeling ?? ik heb 't niet kunen ontdekken
Kun je, als je niet zoiets hebt als Total Commander, niet gewoon met explorer de executable kopiëren en dan in de juiste dir pasten als snelkoppeling? Net zoals dat met de ouderwetse desktop Windows Explorer kan.

[ Voor 86% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2009 14:39 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Deem schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:34:
Morgen ga ik dat ding hardSPLen en dan komt er gewoon de laatste Touch Pro rom op...en dan is het afgelopen met die t-mobile onzin ;)
Goede beslissing ;) draait hier vooralsnog super!
Ik heb ook een custom rom op basis van de nieuwe, is weer net wat getweakt, en zit al het een en ander aan software in (incl msn) :9
Enige nadeel is dus dat Pocket Lemmings niet meer werkt, hij start wel op, maar de cursor callibratie klopt niet... Als iemand daar wat op weet ... :P

[ Voor 14% gewijzigd door BadBert op 20-02-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

.oisyn schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:37:
[...]

Klopt, TF3D leest ook maar gewoon de contents uit die dir.

[...]

Kun je, als je niet zoiets hebt als Total Commander, niet gewoon met explorer de executable kopiëren en dan in de juiste dir pasten als snelkoppeling? Net zoals dat met de ouderwetse desktop Windows Explorer kan.
Het stond ook in dit artikel
Je moet de exe kopieren, dan plakken als snelkoppeling, dan knippen, en plakken in je startmenu dir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je kunt toch ook gewoon direct plakken in het startmenu ipv met die omweg zoals je het nu suggereert? Dat artikel gaat meer over het feit dat je geen shortcuts met explorer uit je startmenu kunt verwijderen, maar dat is hier niet de issue.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

.oisyn schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:35:
Je kunt toch ook gewoon direct plakken in het startmenu ipv met die omweg zoals je het nu suggereert? Dat artikel gaat meer over het feit dat je geen shortcuts met explorer uit je startmenu kunt verwijderen, maar dat is hier niet de issue.
Dat zal zeker wel, ik heb het alleen niet geprobeerd.... en volgens mij heb ik ook al shortcuts verwijderd met file explorer (die ik er zelf ingeplakt had, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :*) geloof het of niet... maar ik heb het probleem van de GPS-LAG op mijn toestel (zo goed als) opgelost!!! _/-\o_
Op de valreep hoef ik dus de nieuwe ROM-update waar ik zo om heb zitten zeuren bij HTC niet te installeren 8)

de oplossing kwam... na eerdere vermelde registery tweaks en de radiorom update naar .28 door de aanpassingen die genoemd worden in bericht #858 van dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=439566&page=86

Ik kwam eerder al een eindje in de goede richting na de onderstaande aanpassingen te hebben gedaan:
A. With Advanced config 3.2 http://www.touchxperience.com/fr/out...ol-32-cab.html

1. disable A-GPS
2. disable GPS logging
3. logfile name must be empty
4. old logfile name must be empty
5. maximum size of logfile must be 0
6 delete the files : \windows\GPSLogFile.txt and \windows\GPSLogFileBack.txt

7. it seems that if TomTom is installed on a fast microSD decrease the lag(have to test to be sure)

With those changes car usage will be quite perfect

B. Then edit registry with TotalCommander http://ghisler.fileburst.com/ce/tcmdpocketarm.cab

Under: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\

- Drivers\GpsOneDevice\PollInterval -> 100 (default is 1000)
- Drivers\InputBufferSize -> 512 (default is 4096)
- Drivers\OutputBufferSize -> 512 (default is 4096)
- Drivers\SleepOnNoData -> 100 (default is 1000)
- Multiplexer\MaxBufferSize -> 512 (by default not present, you have to create it)

Dit alles dus met de originele Nederlandse HTC Rom met daarbij de RadioRom versie .28

Maar de oplossing kwam dus toen ik uit bovengenoemde post #858 i.p.v. bovenstaande getallen deze getallen doorvoerde:

Pollintervall=1000
InputBufferSize=256
OutputBufferSize=128
SleepOnNoData=1500
MaxBufferSize=256
MaxLogfileSize=0
CurrentLogFile=0
OldLogfile=0

--
TomTom 7.915 had vandaag vrijwel geen LAG meer. De stotters die nu sporadisch nog voorkwamen komen mijns inziens alleen nog door grafische afhandeling en de GPS loopt goed.
Navigon kwam helemaal feilloos door de test.
Zelf vind ik TomTom een prettiger programma, dus daar blijf ik nu verder mee doorg aan.

Fix is bij mij nooit een probleem geweest, dus vandaar dat daar niet over wordt gesproken in dit bericht van mij.

PS leuke bijkomstigheid... vandaag ging ook eindelijk mijn officiele nieuwe contract bij T-Mobile in, dus ik kan nu ook eindelijk eindeloos internetten. Na 2 maand kan ik eindelijk zeggen... ik heb een telefoon zonder probleempjes die snel en soepel werkt en navigeert. En ik hoef niet al mijn programma's opnieuw te installeren, aangezien de HTC Rom waar ik zoooo lang op zat te wachten nu uiteindelijk niet nodig is voor mij. _/-\o_

--> Misschien kan iemand hier van bovenstaande instellingen een keer een mooi .cab bestandje maken zodat anderen dit ook kunnen proberen zonder dat ze zelf moeilijk hoeven te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:55:
[...]

Maar het KAN dus wel...
Die versie van msn die op t-mobile is te downloaden via de link paar pagina's terug werkte bij mij in 1 keer! Ik had eerst ook vele versies geprobeert die het niet deden. De link van t-mobile is inclusief het NIET toewijzen van msn contacten aan telefooncontacten en werkt perfect zowel op t-mobile netwerk als op wifi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:58
Mijn Touch Pro is vandaag opgehaald voor reparatie, het trilalarm werkt(e) over het algemeen niet, en heel sporadisch eventjes wel.

Ik vermoedde een softwareprobleem, maar nu het met de update niet opgelost is toch maar eens opgestuurd :p Voorlopig weer even terug naar mn SPV M3000 dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die na de nieuwe Nederlandse rom update last heeft van een groot batterij verbruik?
Ik hoor tenminste niemand erover. Ik had na 8 uur stand bij een verbruik van 25%. En met gewoon gebruik zag ik a.h.w. de batterij leeglopen.
Ik heb eerst de radio .28 terug gezet en daarna de romeos 1.70.1 weer.
Nu is het batterij gebruik weer gewoon laag.
Niemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:47:
Ben ik de enige die na de nieuwe Nederlandse rom update last heeft van een groot batterij verbruik?
Ik hoor tenminste niemand erover. Ik had na 8 uur stand bij een verbruik van 25%. En met gewoon gebruik zag ik a.h.w. de batterij leeglopen.
Niemand anders?
Ik had juist de indruk dat de batterij het langer volhoudt? Ik doe sowieso maar anderhalve dag met de batterij, maar wanneer het ding 's nachts in standby staat doet het bijna niets. Misschien een half streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

FunFair schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 08:30:
[...]

Ik had juist de indruk dat de batterij het langer volhoudt? Ik doe sowieso maar anderhalve dag met de batterij, maar wanneer het ding 's nachts in standby staat doet het bijna niets. Misschien een half streepje.
Hier gaat de batterij ook langer mee (wel de wwe nieuwe rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

foutje in de nieuwe ROM (WWE)

settings-profiles- DUN (Dial-up Netwroking prefile 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
FunFair schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 07:06:
[...]
Het proces is dan best simpel.
1) connect je telefoon met activesync/mobile center
2) voer de update van HardSPL uit en doorloop simpelweg de stappen
3) voer de offciele update van HTC uit.
[...]
Dus na het installeren van HardSPL kan je via de normale manier de update installeren? Want met custom roms moet je ook nog de bestandsnaam van een bestand veranderen en naar het bootmenu gaan (dacht ik). Dit hoeft met een officiële rom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Toch maar een hard reset gedaan nadat ik nieuwe ROM + volledige Sprite backup gedaan had. Sprite backup zal wel prima zijn als je alleen contacten enz restored, maar niet volledig level 1 restore of wat het ook was.
Had wel wat kuren zoals anderen ook al zeiden.

De nieuwe ROM, update Opera ook naar 9.5 build 15306. Er zijn wel nieuwe beta's te vinden natuurlijk.
Ook Windows Live is volgens mij geupdate naar de nieuwste: http://www.microsoft.com/...bile/wl/releasenotes.mspx
Dus ook Messenger denk ik. Ik ga iig niet meer moeilijk doen om andere illegale versies van het net te plukken.

Radio Rom is ook geupdate, merkt iemand hier al verschil mee?
Ikzelf vind het geluid als ik met iemand bel nog vrij zacht en niet heel duidelijk af en toe. Weet niet of er tweaks voor zijn eigenlijk.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik ben sinds een week of 4 in het bezit van de touch pro als opvolger van mijn p3300.
ik heb tt erop gezet en daar zit ook het handige verkeersinfo in van tt zelf.
mijn proefperiode is bijna voorbij en vond deze dienst best wel prettig.
is er een manier om deze gewoon te behouden zonder te moeten registreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is blij met de nieuw ROM :Y :')

Sinds installatie geen één keer meer hoeven te soft-resetten... Dus geen strepen, grijs scherm, zwart scherm,vastlopen tijdens sms of wisselgesprek of whatsoever *O*

Lijkt mij dat belvolume verbeterd is en ook speaker geluid tijdens gesprek(of ik moet me dat verbeeldden)

wbt de gps-lag bij TT, nog niet echt getest want ik gebruik eigenlijk altijd mijn andere systeem in de auto. Wel snelle fix :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Remius schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:55:
[...]

Dus na het installeren van HardSPL kan je via de normale manier de update installeren? Want met custom roms moet je ook nog de bestandsnaam van een bestand veranderen en naar het bootmenu gaan (dacht ik). Dit hoeft met een officiële rom niet?
Je kunt dan gewoon updaten met de originele installer die bij de update van de HTC site komt.

wel opletten dat je verbinding hebt met activesync/mobilecenter voordat je start.. dat had ik de eerste keer niet, waardoor de telefoon bleef hangen tijdens de installatie tot er een timeout naar voren kwam met de installer. De telefoon bleef echter vrolijk in het bootscherm hangen dus ik kneep hem wel eventjes toen ik een softreset moest doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
FunFair schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:09:
[...]

Je kunt dan gewoon updaten met de originele installer die bij de update van de HTC site komt.
KNIP
Oké bedankt. Ga ik binnenkort maar eens updaten dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:47:
Niemand anders?
Na 12uur standbij is mijn batterij van 67% naar 66% gegaan. Nogal een verschil met daarvoor (25%).
Maar ik begrijp dat verder niemand hier last van heeft, dus maak ik een backup en ga het nog eens proberen.
Misschien was er iets fout gegaan. Je wwet tenslotte nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:24:
Toc
Ikzelf vind het geluid als ik met iemand bel nog vrij zacht en niet heel duidelijk af en toe. Weet niet of er tweaks voor zijn eigenlijk.
Even bij xda zoeken naar "audio para3".Ik heb daar een orginele, een luidere en een erg luidere vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu enige tijd gedraaid op de nieuwe HTC Rom. Mijn ervaringen zijn ronduit positief:

- Zeer stabiel; geen enkele vastloper gehad. geen softreset nodig geweest.
- Erg snel. Knoppen reageren lekker vlot.
- Snelle GPS fix. Tomtom vertraging is nog aanwezig, maar lijkt iets afgenomen naar +/- 40 meter.
- goede geluidskwaliteit, volume aan de zachte kant.

Ik heb overigens de Touch Flo uitgezet. Puur vanwege de beperkte agenda-layout op het startscherm. Ik wil 3 dagen vooruit kunnen kijken...

In plaats van de Touch Flo draai ik nu:

-SPB mobile shell
-Calendar+
-SPB Phone Suite

Dit alles heeft een minder hoog gadget-gehalte in vergelijking met Touch Flo, maar doet alles wat ik wil.

Vandaag heb ik trouwens pocketshield (www.pocketshield.net) geinstalleerd. Dit is een uiterst gebruikersvriendelijke applicatie om je telefoon te locken en te unlocken. Ik vond het locken altijd een minpunt bij HTC. Met dit programma zijn er vele mogelijkheden om dit in te stellen. Het leuke is ook dat wanneer je wordt gebeld, de caller-id-foto in het groot verschijnt. Persoonlijk vind ik dit een must-have! Mijn touch Pro draait nu zoals gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Was na de update bezig om alle software weer te installen ...

kreeg het alleen niet meer voor elkaar om de FiNix Battery icon te installeren .(.net framework 3,5 -- sdkcerts -- batteryIcon) . hij installeerd wel , maar doet niets...

Misschien eens experimenteren met de diverse thema's

GPS lag is nog niet weg - nog effe een paar tweaks proberen
Had ook moeite om FlitsNav er weer op te krijgen .. de .cab die het de vorige wel deed, doet nu niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Freeware alternatieven voor Pocketshield zijn S2U2 en Throttle lock.

En in plaats van 3D uit te schakelen zou je ook Second Today kunnen proberen. Ik gebruik dat in combinatie met Today Agenda om een beter overzicht te krijgen. SPB weather draait als plugin daarboven. Vind ik beter dan die accuweather crap. Dat klopt volgens mij nooit. Niet in Den Haag.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Deem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:47:
[...]
Bij de Vario 4 zit idd geen Live Messenger, maar met een beetje zoeken vind je die wel ergens op XDA. In de HTC Pro rom zit wel standaard de Live messenger.
Ik zou het gewoon proberen. Als het niet wil lukken dan geeft hij dat al aan voor het daarwerkelijke flashen. Laat hier wel even weten of het gelukt is. Denk dat Vario 4 gebruikers dat ook wel zouden willen weten.
Ik heb mijn Vario IV (T-Mobile) net een week (dit is tevens mijn 1e posting hier 8) ) en ik heb via de messenger-site zonder enig probleem een download gekregen en aan de gang gekregen.

Ik loop tegen een ander probleem aan. Ik wil graag een radiostream met Europese zenders. Het lukt me echter niet een goede te vinden. Ik heb wel http://www.streams4pda.com/radionl.htm gevonden maar die heeft niet de zenders die ik zoek. Op de laptop heb ik XstreamRadio en Screamer, die bevallen me goed, maar die zijn niet geschikt voor Windows Mobiel...
Wie weet een paar leuke, uitgebreide (ook klassieke muziek en uitgebreide regionale zenders) radiostreams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:07:
:) :*) geloof het of niet... maar ik heb het probleem van de GPS-LAG op mijn toestel (zo goed als) opgelost!!!
Lag is er nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 14:00
Eerste probleem met de nieuwe rom:

telefoon stond gewoon aan maar alle telefoontjes werden doorgestuurd naar mn voicemail en kreeg ook geen smsjes. Was pas weer bereikbaar na een soft-reset. Was niets geks te zien op de telefoon, had goede ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:15:
[...]

Even bij xda zoeken naar "audio para3".Ik heb daar een orginele, een luidere en een erg luidere vandaan.
Ik ben ook even aan het zoeken geweest, maar zie alleen dingen die erg lastig te installeren zijn via hardreset/HardSPL etc? Of zie ik verkeerde dingen, en is er ook gewoon een cabje? Ik zou ook graag het volume van de TouchPro hoger zien/horen/hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:07:
[...]

Ik ben ook even aan het zoeken geweest, maar zie alleen dingen die erg lastig te installeren zijn via hardreset/HardSPL etc? Of zie ik verkeerde dingen, en is er ook gewoon een cabje? Ik zou ook graag het volume van de TouchPro hoger zien/horen/hebben.
Kijk hier maar even: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

xekjiram schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:56:
[...]

Ik heb mijn Vario IV (T-Mobile) net een week (dit is tevens mijn 1e posting hier 8) ) en ik heb via de messenger-site zonder enig probleem een download gekregen en aan de gang gekregen.

Ik loop tegen een ander probleem aan. Ik wil graag een radiostream met Europese zenders. Het lukt me echter niet een goede te vinden. Ik heb wel http://www.streams4pda.com/radionl.htm gevonden maar die heeft niet de zenders die ik zoek. Op de laptop heb ik XstreamRadio en Screamer, die bevallen me goed, maar die zijn niet geschikt voor Windows Mobiel...
Wie weet een paar leuke, uitgebreide (ook klassieke muziek en uitgebreide regionale zenders) radiostreams?
Daar zou ik ook enorm in geïnteresseerd zijn!! :)
Op mijn werk heb ik op alle locaties 3G ontvangst...dus een beetje streamingradio moet goed kunnen .

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 08:30:
[...]

same here! Goede batterij! Toestel reageert goed!
Wat eerst erg irritant was en nu dus verholpen is dat wanneer ik het toestel uitschuif en berchtenknop in druk op het scherm of op het toetstenbord dat het nog niet klaar was met laden en dat die dus vanzelf weer wegsprong en dat ike cht een paar seconden moest wachten...Nu reageert die meteen en blijft die ook staan :)
Hele verbetering met de vorige ROM 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... het schijnt toch ook erg per toestel te verschillen... mijn beschrijving hoe het bij mij werkte is slechts een goede tip om te proberen... garanties helaas kan ik er niet mee geven.

Succes met verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 11:36
Hoi Mensen,

Ik heb gisteren de WWE update gedraaid (heb orrig. HTC), en ben er vandaag achter gekomen dat mijn gps gewoon helemaal geen Sats meer ziet/vindt. Niet met de voorgebakken en updated Google Maps, en ook niet met TT7. Vandaag dus voor de zekerheid opnieuw geflashed en ook nog eens een hard reset gegeven. Zonder resultaat... Arrghh.

Heeft iemand een mogelijke oplossing in gedachte?

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Owentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:51:
Hoi Mensen,

Ik heb gisteren de WWE update gedraaid (heb orrig. HTC), en ben er vandaag achter gekomen dat mijn gps gewoon helemaal geen Sats meer ziet/vindt. Niet met de voorgebakken en updated Google Maps, en ook niet met TT7. Vandaag dus voor de zekerheid opnieuw geflashed en ook nog eens een hard reset gegeven. Zonder resultaat... Arrghh.

De mijne is het gewoon blijven doen ... had wel een quickGPS-je en en minuut of 10 voor een 1e fix nodig.

als je in het GPS menu van je TT zit : draait het geel-blauwe cirkeltje linksboven dan ; of geeft ie geen GPS apparaat gevonden

Heb je TT7 fresh geInstalleerd - of met een backup teruggezet ??? (inclusief register)

the real JAMF schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:29:
Was na de update bezig om alle software weer te installen ...

kreeg het alleen niet meer voor elkaar om de FiNix Battery icon te installeren .(.net framework 3,5 -- sdkcerts -- batteryIcon) . hij installeerd wel , maar doet niets...
Battery Icon moet in het interne geheugen 8)7 |:(
Misschien eens experimenteren met de diverse thema's

GPS lag is nog niet weg
Had ook moeite om FlitsNav er weer op te krijgen .. de .cab die het de vorige wel deed, doet nu niets meer

Flitsnav doet het weer ; nu met de smartphone cab ipv de ppc cab

[ Voor 29% gewijzigd door JAMF op 22-02-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Ik heb gisteren de WWE update gedraaid (heb orrig. HTC), en ben er vandaag achter gekomen dat mijn gps gewoon helemaal geen Sats meer ziet/vindt.
Gewoon een uur laten liggen onder open lucht, kan soms lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gps fix duurde ook ff hoor na die update maar TomTom7 doet het wel bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

xekjiram schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:56:
[...]

Ik begrijp het niet meer. Ik heb deVario 4 van mijn vriendinvandaag een hardreset gegevenendaarna direct Windows Live eropgezet,de versie die door T-mobile beschikbaar is gesteld en messenger kan nog steeds niet connecten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Heeft iemand eigenlijk al een idee of en wanneer T-Mobile de nieuwe ROM uitbrengt voor hun branded toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:01:
[...]

Na 12uur standbij is mijn batterij van 67% naar 66% gegaan. Nogal een verschil met daarvoor (25%).
Maar ik begrijp dat verder niemand hier last van heeft, dus maak ik een backup en ga het nog eens proberen.
Misschien was er iets fout gegaan. Je weet tenslotte nooit
Echt heel raar. Na weer een nacht standbij met de nieuwste rom was ik weer 23% van mijn batterij kwijt.
Die paar vernieuwingen moet ik dan maar missen. Ik ga weer naar Radio 1.02.25.28 en ROMeOS2_170_1.
Dan gaat m'n batterij ieder geval lekker lang mee.
Maar het blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:01:
[...]

Misschien was er iets fout gegaan. Je wwet tenslotte nooit
Ik moet je gelijk geven!
Ik ben ook inmiddels weer terug naar .28 Die is echt enorm zuinig kwa batterijverbruik. Ik vind de radio die bij de officieele rom zit ook niet erg sterk en blinkt ook nergens in uit. Accu ging bij mij normaal gebruik 1,5 uur mee(3 dagen met .28). 1,5 dag meer accu met .28 radiorom is mij een te groot voordeel om bij de nieuwe radiorom te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, vrijdagmiddag opgeladen...
Wat belletjes mee gepleegd en ook via wi-fi nog even bezig geweest, paar smsjes...

Nu nog 73%

Heb wel via advanced config alles energiebesparend gezet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
Ik zit een beetje met een dilemma, mijn oog is gevallen op de Touch Pro, maar als ik sites als kieskeurig etc. bekijk dan zie ik dat er een hoop nadelen aan deze telefoon zitten:

-Telefoonlijst lastig te bereiken
-Laag belvolume
-Zwart scherm wanneer je opneemt
-Regelmatige vastlopers
-Traag

Veel gebruikers op kieskeurig.nl hadden dan ook spijt van deze aankoop

Maar als ik de topics op got doorkijk, dan kom ik deze negatieve punten niet echt heel vaak tegen. Nu vroeg ik me af of dit dingen zijn die met nieuwe rom's opgelost of dat deze problemen nog steeds heersen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Mensen,

Ik kan je "HTC gps tool" van harte aanbevelen.
Deze heeft heel snel een fix. meestal binnen halve minuut.
Start deze even eerder dan je navigatie software.
Werkt echt als een speer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Strider schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:52:
Ik zit een beetje met een dilemma, mijn oog is gevallen op de Touch Pro, maar als ik sites als kieskeurig etc. bekijk dan zie ik dat er een hoop nadelen aan deze telefoon zitten:

-Laag belvolume
-Regelmatige vastlopers
-Traag

Maar als ik de topics op got doorkijk, dan kom ik deze negatieve punten niet echt heel vaak tegen. Nu vroeg ik me af of dit dingen zijn die met nieuwe rom's opgelost of dat deze problemen nog steeds heersen?
Als ik geen tweaker was zou ik persoonlijk ook ontevreden zijn met de staat waarin de telefoon gelevert word, je moet niet vergeten dat de mensen op kieskeurig bepaald geen tweakers zijn :)

Voor bijna alle problemen die jij beschrijft is gewoon een oplossing voor:

-Telefoonlijst kan je bv koppelen aan een softkey met een tooltje. Maar vind default ook gewoon lekker goed werken. Ik begrijp het probleem niet zo goed wat anderen mensen hiermee hebben. (TF3d config)
-Belvolume is opgelost door het vervangen door een bepaald bestandje. (audiopara3.csv)
-Zwart schem is een registertweak voor. (kan je instellen met advanced config).
-Vastlopers heb ik zo geen last van, alleen als ik iets stoms doe of slechte software gebruik.
-Hmm traag ja, Windows Mobile is gewoon over het algemeen geen snelle jongen, maar echt traag wil ik het ook niet noemen. Er zijn roms die iets aan de snelheid toevoegen (M-rom, Romeos) en de laatste nieuwe rom van htc schijnt ook een positief effect te hebben.

Een ding dat je hier vergeet is de accuverbruik. Reken op maximaal 1,5 a 2 dagen met de stock rom (3 met .28 radiorom).

[ Voor 12% gewijzigd door Deem op 22-02-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:52:

-Laag belvolume
-Regelmatige vastlopers
-Traag

1e = Vind ik niet.
2e = Klopt, is met een tweak te verhelpen (audio para3)
3e en 5e = Te wijzigen met een handige tool die je zowiezo niet mag missen (advanced config 3.3)
4e = Hoor ik af en toe over, heb ik zelf nog nooit last van gehad.

En verder kan je vrijwel alles voor jezelf aanpassen en mee spelen. O ja......... ook nog bellen -:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Nou,

Ik ben er erg blij mee hoor. Maar idd, je moet wel een beetje een "pro" zijn om dit device te laten werken zoals het hoort. Ik bedoel hiermee dat je niet bang moet zijn om te experimenteren met custom roms, verschillende radio's en tweaks in het register (is meestal wel een cab. voor te vinden op xda).

Zoals ik het nu beluister hier, is de officiele rom update wel een hele verbetering kwa snelheid van TF3D.

Maar sms en en mailen is echt een verademing op dit toestel (qwerty toetsenbord ftw!). Internetten met Opera gaat ook zeer soepel met in en uitzoomen. Alleen GPS is een echte "pain in the ass" voor velen

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Okai bedankt! Hele opluchting :P

1 resterende vraag, zit er buiten het software verschil tussen de uitgebrachte Touch Pro versies als je die vergelijkt van een half jaar geleden met nu?

Er zijn namelijk winkels die hem erg goedkoop kunnen aanbieden.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Strider schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:23:
Okai bedankt! Hele opluchting :P

1 resterende vraag, zit er buiten het software verschil tussen de uitgebrachte Touch Pro versies als je die vergelijkt van een half jaar geleden met nu?

Er zijn namelijk winkels die hem erg goedkoop kunnen aanbieden.
Theoretisch gezien niet, het zou allemaal hetzelfde moeten zijn. Het kan zijn dat de oudere een lagere revisienummer heeft maar het zou niets moeten uitmaken. Alle revisies zouden goed moeten zijn in tegenstelling tot bv de Xperia X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:31
[b][message=31537323,noline]-Belvolume is opgelost door het vervangen door een bepaald bestandje. (audiopara3.csv)
heeft iemand hier ervaring mee?
heb net 2 verschillende files geprobeerd, maar het is of slechter of het zelfde.. ook lees ik dat iemand z'n 'earpiece' er mee stuk gemaakt heeft (?) dus wil toch wel voorzichtig zijn met uitproberen...

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpcatcher schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:07:
[...]

heeft iemand hier ervaring mee?
heb net 2 verschillende files geprobeerd, maar het is of slechter of het zelfde.. ook lees ik dat iemand z'n 'earpiece' er mee stuk gemaakt heeft (?) dus wil toch wel voorzichtig zijn met uitproberen...

alvast bedankt.
http://forum.ppcgeeks.com...1385&highlight=audio+para

Staat een fix voor de TP bij :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Deem schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:30:
[...]

Theoretisch gezien niet, het zou allemaal hetzelfde moeten zijn. Het kan zijn dat de oudere een lagere revisienummer heeft maar het zou niets moeten uitmaken. Alle revisies zouden goed moeten zijn in tegenstelling tot bv de Xperia X1.
Oke heb je trouwens ook ervaring met deze dingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneaccessories.ca/images/htc_stereo_adapter-1.jpg

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Strider schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:12:
[...]

Oke heb je trouwens ook ervaring met deze dingen:
[afbeelding]
Bij pda-shop staan die dingen ook...zijn ze vrij positief over. Alleen krijg je na verloop van tijd een knikje in die dingen.. :'(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
als je de radio rom wilt updaten, ben je dan ook alle gegevens op je mobiel kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
nee, omdat je niet hoeft te hard-resetten, alleen soft-reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Nu online
hallo,
Ik heb dit weekend eens wat met tomtom zitten spelen en ben er achter gekomen dat wanneer ik in de map waar de kaart van tomtom in staat bestanden kopieer Poi's bijvoorbeeld voor flitspalen enzo dat hij bij mij dan erg schokkerig en langzaam navigeert "de GPS lag" waar jullie het over hebben lijkt hier wel wat op hij is steeds meters te laat. heeft dit niks te maken met jullie GPS lag's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Deem schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:30:
Wat ik mij afvraag is hoe de nieuwe rom zich op gebied van snelheid zich kan meten met romeos 1.70.1. Iemand die de nieuwe rom verkiest boven de romeos rom?
Is hier al antwoord voor?

Ik vroeg me af of Hard-SPL enig nut/voordeel heeft als je je HTC update met de nieuwe officiele ROM van de HTC zelf?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Rizn schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:03:
nee, omdat je niet hoeft te hard-resetten, alleen soft-reset
darklord007 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:59:
als je de radio rom wilt updaten, ben je dan ook alle gegevens op je mobiel kwijt?
Nou, een hardreset na de romupdate is zeeer aan te radenals het niet al bij het updateproces gebeurt. Mocht dit niet zo zijn kan je ineens rare dingen krijgen na de update. maar dit hier is al vaken hier voorbij gekomen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een vraagje..
Werkt een Touch Pro uit Azië (Singapore om precies te zijn) hier ook?
Had wat gelezen dat de ene niet werkt in het andere continent maar toen ging het over EU en US..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Cirkeltje draait inderdaad gewoon netjes door. Dus GPS ziet mn telefoon wel, maar je ziet gewoon op de sat metertjes van TT7 helemaal niets verschijnen. Ik heb geen reinstall gedaan, maar gewoon van mn memorycard opgestart. Maaar, de standaard Google Maps die er bij de rom zat, en ook de nieuwste versie vinden geen satelieten.
the real JAMF schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:20:
[...]

De mijne is het gewoon blijven doen ... had wel een quickGPS-je en en minuut of 10 voor een 1e fix nodig.

als je in het GPS menu van je TT zit : draait het geel-blauwe cirkeltje linksboven dan ; of geeft ie geen GPS apparaat gevonden

Heb je TT7 fresh geInstalleerd - of met een backup teruggezet ??? (inclusief register)

[...]
Ik gebruik al 13 jaar GPSen, ik weet dat het lang kan duren... maar het mag zeker geen uur duren (heb hem wel bijna 1 uur buiten laten liggen zonder resultaat).
beschuit schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:21:
[...]

Gewoon een uur laten liggen onder open lucht, kan soms lang duren.
Natuurlijk heb ik ook de Quick GPS tool gebruikt, helaas zonder resultaat.
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:56:
[...]

Ik kan je "HTC gps tool" van harte aanbevelen.
Deze heeft heel snel een fix. meestal binnen halve minuut.
Start deze even eerder dan je navigatie software.
Werkt echt als een speer

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Draaien jullie btw ook games op de touch pro? Ik heb nu ancient evil, doom en nog wat spullen. Toestel is hier prima geschikt voor alleen blijft worms maar vast lopen.
Misschien is het leuk ook een lijstje in de TS op te nemen of is dat meer iets voor een windows mobile topic?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 20:47:
Cirkeltje draait inderdaad gewoon netjes door. Dus GPS ziet mn telefoon wel, maar je ziet gewoon op de sat metertjes van TT7 helemaal niets verschijnen. Ik heb geen reinstall gedaan, maar gewoon van mn memorycard opgestart. Maaar, de standaard Google Maps die er bij de rom zat, en ook de nieuwste versie vinden geen satelieten.

[...]

Ik gebruik al 13 jaar GPSen, ik weet dat het lang kan duren... maar het mag zeker geen uur duren (heb hem wel bijna 1 uur buiten laten liggen zonder resultaat).

[...]

Natuurlijk heb ik ook de Quick GPS tool gebruikt, helaas zonder resultaat.

[...]
De"Quick GPS tool" is niet het zelfde als de "htc gps tool" .
De laatste zoekt de satelieten en heeft dan (meestal tenminste) heel erg snel een fix.
Direkt daarna heeft je navigatie software ook een gix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:07:
[...]

De"Quick GPS tool" is niet het zelfde als de "htc gps tool" .
De laatste zoekt de satelieten en heeft dan (meestal tenminste) heel erg snel een fix.
Direkt daarna heeft je navigatie software ook een gix.
Aaah, ic ic.. Maar deze is standaard niet op mijn HTC geinstalleerd... of zie ik iets over het hoofd?

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:34:
[...]

Aaah, ic ic.. Maar deze is standaard niet op mijn HTC geinstalleerd... of zie ik iets over het hoofd?
klopt
Kijk hier maar ff
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=360477

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

rajackar schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:06:
Draaien jullie btw ook games op de touch pro? Ik heb nu ancient evil, doom en nog wat spullen. Toestel is hier prima geschikt voor alleen blijft worms maar vast lopen.
Misschien is het leuk ook een lijstje in de TS op te nemen of is dat meer iets voor een windows mobile topic?
Ik draai een aantal astraware games (zuma, chuzzle enzo), dan zit er bij mijn rom een soort tetris, die speel ik ook wel eens :)
Pocket lemmings had ik geinstalleerd, maar daar zit een probleempje in icm de nieuwe rom van HTC, maar daar wordt aan gewerkt,
Worms heb ik nog niet opnieuw geinstalleerd (zal laten weten of hij werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Deem schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:19:
[...]

[...]

Nou, een hardreset na de romupdate is zeeer aan te radenals het niet al bij het updateproces gebeurt. Mocht dit niet zo zijn kan je ineens rare dingen krijgen na de update. maar dit hier is al vaken hier voorbij gekomen... ;)
Ik heb nog geen rare dingen meegemaakt met alleen de radio rom updaten en dan alleen soft reset. (zeker vier keer gewisseld ofzo) volgens de xda radio draad is het niet noodzakelijk, alleen als je de hele rom flashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 2 keer toe meegemaakt dat als ik mijn touch oplaadt en de batterij komt tot de 100% dan gaat het scherm niet meer aan.
Ik moet de batterij eruit halen en opnieuw opstarten eer hij het weer doet.

Als ik de stylus eruit haal doen alleen die knopjes oplichten, zelfde geldt voor als ik gebeld wordt.

Iemand een idee? of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Nou, ik heb de HTC GPS tool geinstalleerd. En ik krijg ook daarmee geef fix. Balen... Ik denk dat dit een RMA moet gaan worden, of zou er nog iets zijn wat ik kan proberen?

[ Voor 21% gewijzigd door iDEOwen op 23-02-2009 10:02 ]

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag aan jullie.
Mijn mda vario IV werkte prima.
Nu was mijn schakelaartje van de styles eruit en heb hem ter reparatie opgestuurd.
Nu ik hem weer terug heb werkt de schakelaartje wel maar is mijn gps ontvangst erg slecht.
Hij zit regelmatig naast de wegen en als ik stil sta dan draait het beeld heen en weer, ook heb ik regelmatig dat tijdens het rijden ineens een 20 seconden geen elkele satliet te vinden is.
Voorheen had ik hier geen last van.

Mijn vraag is nu kan het zijn dat ze een antenne of iets dertgelijks vergeten zijn aan te sluiten.
Ook valt het mij op dat hij nu ruimer in de houder zit dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Nog mensen nieuws mbt de "olie vlek" op het scherm?
hadden jullie je mobiel ook ongeveer gelijk gekocht toen hij uitkwam?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:12:
Nog mensen nieuws mbt de "olie vlek" op het scherm?
hadden jullie je mobiel ook ongeveer gelijk gekocht toen hij uitkwam?
kijk in het draadje van de SE Xperia en je ziet dat daar ook gebruikers zijn met dat probleem. Een HTC-probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Ik heb de T-Mobile versie omgezet naar de FuZe uitvoering, maar mijn toetsenbord is een beetje verpest nu. De 1 geeft bijvoorbeeld het startmenu, de 2,3,4 etc geven geen cijfers, maar leestekens (sowieso met andere indeling), de FN toets opent de kalender. Weet iemand hoe dit zit en hoe ik dit kan uitschakelen/uninstallen?

/edit: Gevonden, moet een extra CAB-je overheen

[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 23-02-2009 12:19 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik heb op dit moment een K750i, op de behuizing zit een volume + en - toets op, als ik de + langer in houd dan skipt de musicplayer een track vooruit, en op de - 1 terug uit. Als ik ze kort inhoud dan verandert het volume...

Als je op de fiets zit is dit ideaal, nu zag ik dat de HTC ook een volume + en - toets heeft, maar ondersteund hij ook deze mogelijkheid? En zo niet zijn daar wel al tweaks voor gemaakt?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Laatst online: 23-08 17:12
Ik krijg sinds kort geen popups meer van smsjes, herinneringen en nieuwe e-mails. Kortgeleden geupdate naar nieuwst HTC ROM (NL), maar volgens mij is het probleem pas later ontstaan. Best irritant :(
Geluidjes doen het wel, scherm licht ook op, maar geen popup.

Is dit een instelling? Ik heb advanced config al doorgelopen, maar zie zo geen optie om dit in/uit te schakelen. Weet iemand anders de regkey hiervoor?

Toch gevonden gelukkig, zit toch onder Geluiden en meldingen > Meldingen > Gebeurtenis kiezen > Vinkje Bericht in scherm weergeven :)

[ Voor 14% gewijzigd door snarf op 23-02-2009 13:15 . Reden: Oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Pocketlemmings werkt bij mij gewoon goed. ROMeOS 1.81.1 build 21009. Worms kan ik de knoppen niet aansturen. Mijn oude spellen kan ik niet installeren onder Vista. Morgenavond maar eens op een XP machine proberen. Ben wel benieuwd naar Toki Tori op de TP. Hopelijk werkt Bust'Em dan ook weer. Dat is toch wel mijn favoriet, naast Worms. BTW welke versie van Worms heb jij dan werkend? Ik heb nog 1.04 die ik volgens mij in het gulden tijdperk voor mn Magician heb gekocht.

Vraagje met betrekking tot TomTom...
Ik gebruik nu versie 7.915.9196. Als ik mijn TP aan de lader hang gaat de TP toch in standby na een bepaalde tijd ondanks dat TT actief is. Ik vroeg me af of iemand anders hier ook last van heeft? Ik vraag mij namelijk af of dit door mijn OS komt, de versie van TT of een combinatie hiervan. Toch maar even de vorige TT gaan downloaden ergens, om te testen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Worms moet ik nog installeren, pocketlemmings heeft bij mij dus hetzelfde probleem als bij de touch hd :(
Het spel doet het wel, maar de cursor is ergens anders, dan je denkt (dus je drukt linksboven, maar hij registreerd ergens anders)

Tomtom werkt hier overigens prima, gaat niet in standby :) (ik draai tomtom versie 7.910.9185)
Nagenoeg ook geen lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:01:
Ik heb al 2 keer toe meegemaakt dat als ik mijn touch oplaadt en de batterij komt tot de 100% dan gaat het scherm niet meer aan.
Ik moet de batterij eruit halen en opnieuw opstarten eer hij het weer doet.

Als ik de stylus eruit haal doen alleen die knopjes oplichten, zelfde geldt voor als ik gebeld wordt.

Iemand een idee? of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Heb ik ook een aantal keren gehad toen ik onder de Romeos ROM draaide. Met de nieuwe HTC ROM heb ik hier nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

rajackar schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:06:
Ikzelf heb Azgard Defence http://pocketmoregames.com/azgard.htm en Chess Genius http://www.chessgenius.com/wm/index.html
Beste strategy game en beste schaakgame voor PPC geloof ik :p

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:44:
[...]

Heb ik ook een aantal keren gehad toen ik onder de Romeos ROM draaide. Met de nieuwe HTC ROM heb ik hier nog geen last van gehad.
Heb de Vodafone Branded (met orginele ROM) dus wordt wachten op een update van vodafone. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Is het eigenlijk niet handig om de startpost uit te breiden met handige applicaties (en een korte beschrijving), ik zag bijvoorbeeld net dit filmpje:

MusicID: http://www.youtube.com/watch?v=BXEmn58htjE

Uitermatig handig tooltje d8t ik zo, en zo zullen er vast wel meer zijn :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Laatst online: 05-09 11:59
Strider schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:18:
Is het eigenlijk niet handig om de startpost uit te breiden met handige applicaties (en een korte beschrijving), ik zag bijvoorbeeld net dit filmpje:

MusicID: http://www.youtube.com/watch?v=BXEmn58htjE

Uitermatig handig tooltje d8t ik zo, en zo zullen er vast wel meer zijn :)
Lever de nominaties aan inclusief tekst en link naar maker/product/cabfile, en ik zal ze in de software list zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Oud bericht uit de vorige topic
Heeft hier iemand ook last van? Of iemand anders gezien met dit probleem? Hoe denken jullie dat ik dit kan regelen met garantie? Zou dit vallen onder garantie?

Ik gebruik altijd het bijbehorende hoesje van HTC.

Plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek1thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek2thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek2duidelijkthumb.jpg

Nieuw
Ik heb HTC benaderd en krijg dit terug als antwoord :(
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: Volgens een groot forum (van tweakers.net) zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben. Deze mensen hebben allemaal probleemloos hun HTC Touch Pro kunnen opsturen, en hebben een nieuw toestel gekregen... Het zou gaan om Newton-kringen. Het is een productiefout/slecht scherm! Kunt U aan iemand anders vragen hoe het precies zit? Newton ringen zijn bekend bij HTC, maar deze vallen zover ik weet zeker buiten garantie daar wij hier pas een schrijven over hebben gehad. Wilt U dit discusiëren met een van onze mederwerkers belt U met onderstaand nummer. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 voor Nederland en voor Belgie 0240 40616 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team
Of te wel ik heb een 3 maanden oude HTC Touch Pro met Newton-ringen... Probleem is bekend bij HTC, maar omruilen willen ze niet!

Zo'n groot bedrijf > klant vriendelijkheid??? WTF!?!

Zal EuroTwice dit WEL accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 20:27:
Even snel een vraagje..
Werkt een Touch Pro uit Azië (Singapore om precies te zijn) hier ook?
Had wat gelezen dat de ene niet werkt in het andere continent maar toen ging het over EU en US..
Ik stel mijn vraag opnieuw...
Pls antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik las vanmorgen dit topic maar weer eens door en zag dat er eindelijk eens een update was voor de originele ROM. Mooi dacht ik, thuis gelijk even downloaden. Nou ja, nu wil ik hem gaan downloaden, zegt hij dat de update niet voor mijn toestel geschikt is, terwijl ik toch echt een Touch Pro heb en ook echt Touch Pro heb aangeklikt op de site... Meer mensen met dit vervelende probleem?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 14:00
Brutale link naar het Diamond topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31542874

= sexy rekenmachine van de TD2. Doet het ook op de Pro, ziet er veel beter uit dan de standaard rekenmachine en heeft veel meer functies (tan, pi, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Yavaris schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:39:
Brutale link naar het Diamond topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31542874

= sexy rekenmachine van de TD2. Doet het ook op de Pro, ziet er veel beter uit dan de standaard rekenmachine en heeft veel meer functies (tan, pi, etc).
is het voor de pro ook nodig om de 1e cab te installeren om de applicatie te laten roteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BadBert schreef op maandag 23 februari 2009 @ 08:13:
[...]

Ik draai een aantal astraware games (zuma, chuzzle enzo), dan zit er bij mijn rom een soort tetris, die speel ik ook wel eens :)
Pocket lemmings had ik geinstalleerd, maar daar zit een probleempje in icm de nieuwe rom van HTC, maar daar wordt aan gewerkt,
Worms heb ik nog niet opnieuw geinstalleerd (zal laten weten of hij werkt).
Krijg worms ook niet niet aan de gang op de HTC, als ik iets vind laat ik het weten. Cool dat er aan lemmings gewerkt wordt. Lijkt me een ideale game voor onderweg.
Het scherm staat alleen nu ondersteboven en hij lijkt niets te registreren. Maar dat lijkt me boven genoemd probleem.
Freich schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:35:
[...]

Ikzelf heb Azgard Defence http://pocketmoregames.com/azgard.htm en Chess Genius http://www.chessgenius.com/wm/index.html
Beste strategy game en beste schaakgame voor PPC geloof ik :p
Ziet er ook cool uit. Moet ik misschien ook eens proberen.

De liefhebbers van diablo kan ik aanraden ancient evil eens te proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 23-02-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Owentje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:32:
[...]

Nou, ik heb de HTC GPS tool geinstalleerd. En ik krijg ook daarmee geef fix. Balen... Ik denk dat dit een RMA moet gaan worden, of zou er nog iets zijn wat ik kan proberen?
Nou, vandaag HTC gebeld... Morgen komen ze m'n telefoon halen. Het kan 15 werkdagen duren voordat mijn telefoon terug is. Het moet maar.
Ze zouden me nog wel een e-mail sturen over wat ik precies allemaal moet doen/opsturen/procedurs, maar tot nu toe niets ontvangen.

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Ken iemand de oplossing hiervoor?

Sinds kort heb ik de nieuwe rom geinstalleerd (hiervoor eerst HardSPL gebruikt om uberhaupt de rom te installeren vanwege Hi/KPN branded). Toestel werkt snel en alles gaat goed behalve 1 iets.

Soms zet ik het toetsel op blokkeren. Je houdt dan ´ophangen´ lang in en het scherm gaat dan op slot. Dit in tegenstelling tot de aan-uit knop even indrukken. Maar hij gaat nu gewoon naar het home scherm en gaat niet op slot.

Iemand een oplossing voor het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 00:13
Madje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:26:
Soms zet ik het toetsel op blokkeren. Je houdt dan ´ophangen´ lang in en het scherm gaat dan op slot. Dit in tegenstelling tot de aan-uit knop even indrukken. Maar hij gaat nu gewoon naar het home scherm en gaat niet op slot.

Zet bij de instellingen de cijfer vergrendeling uit en het werkt weer ;)
Als alternatief kun je Trottle Lock gebruiken om eerst een code te moeten invoeren voor het gebruik van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 00:13
Sinds gisteren staat op het XDA Forum een nieuwe Radio ROM: 1.12.25.16

Zijn er hier al mensen die er ervaring mee hebben?

[ Voor 91% gewijzigd door Rowinvd op 23-02-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
crumpler schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:22:
[...]

Zet bij de instellingen de cijfer vergrendeling uit en het werkt weer ;)
Als alternatief kun je Trottle Lock gebruiken om eerst een code te moeten invoeren voor het gebruik van de telefoon
Dat is de grap, er zit al een vergrendeling op voor code omdat ik mijn werk mail via exchange binnen haal. Volgens mij als ik toets blokkering erop zet, dan druk ik niet per ongeluk op knopjes als hij in mijn jaszak zit en ik aan het rijden ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Ik heb vanmiddag de update uitgevoerd. Ging prima, eerste indrukken zijn ook goed! Lijkt een stuk soepeler te werken allemaal. Ik krijg alleen MSN niet meer aan de praat. Het aanmelden met m'n hotmail account ging prima, ook het hele synchronisatie gedeelte. Maar wat ik ook probeer, MSN aanmelden lukt me niet. Al paar keer soft reset gegeven, paar keer opnieuw account aangemaakt, niks werkt.

Mijn TP is non-branded en ik heb een T-mobile abbo. Iemand enig idee wat ik vergeet of verkeerd doe?

Ik ben er trnws ook nog niet helemaal overuit hoe ik m'n email moet instellen. Ik beheer mijn hotmail op de PC met outlook. Als ik dat synchroniseer met m'n TP dan krijg ik een 'Outlook' account bij m'n mail. Als ik dan ook nog een Live account aanmaak op m'n TP dan krijg ik er nog een 'Hotmail' account bij. En dat terwijl die dus gewoon hetzelfde zijn. Niet handig dus...
Hoe pakken jullie dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

r0_ schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 01:01:
Ik heb vanmiddag de update uitgevoerd. Ging prima, eerste indrukken zijn ook goed! Lijkt een stuk soepeler te werken allemaal. Ik krijg alleen MSN niet meer aan de praat. Het aanmelden met m'n hotmail account ging prima, ook het hele synchronisatie gedeelte. Maar wat ik ook probeer, MSN aanmelden lukt me niet. Al paar keer soft reset gegeven, paar keer opnieuw account aangemaakt, niks werkt.

Mijn TP is non-branded en ik heb een T-mobile abbo. Iemand enig idee wat ik vergeet of verkeerd doe?

[etc - e-mail vraag]
Had dat niet te maken met de proxy aan of uit zetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Madje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:26:
Ken iemand de oplossing hiervoor?

Sinds kort heb ik de nieuwe rom geinstalleerd (hiervoor eerst HardSPL gebruikt om uberhaupt de rom te installeren vanwege Hi/KPN branded). Toestel werkt snel en alles gaat goed behalve 1 iets.

settings - long press end key ?? (hoe die in't NL heet weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 00:29:
[...]

Dat is de grap, er zit al een vergrendeling op voor code omdat ik mijn werk mail via exchange binnen haal. Volgens mij als ik toets blokkering erop zet, dan druk ik niet per ongeluk op knopjes als hij in mijn jaszak zit en ik aan het rijden ben :X
Kijk eens naar het programmaatje S2U2. Werk er al een tijdje mee en dit werkt echt perfect. Je hebt dan net als op de iphone een schuifje waarmee je de blokkering moet opheffen. Als je scherm zwart word (kun je instellen) blokkeert hij, dus even op het uit knopje en hij is geblokkeerd.
Ook voor het opnemen van de telefoon krijg je een schuifsysteem zodat je niet per ongeluk je tel opneemt op ophangt als deze overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:10:
[...]

[...]Ook voor het opnemen van de telefoon krijg je een schuifsysteem zodat je niet per ongeluk je tel opneemt op ophangt als deze overgaat.
Geeft dat geen conflict met het nieuwe opneem-schuifje van de ROM update ??

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.