• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
Johantjuuh schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:03:
Ik heb sinds gisteren de W995, erg mooi toestel. Alleen ik heb hetzelfde probleem als andere mensen met WIFI. Ik heb gezocht en heb de vraag al meerdere keren gezien in het forum, maar nog geen antwoord kunnen vinden!

Ik kan namelijk gewoon verbinding maken met ons thuisnetwerk hierzo (WPA2 beveiligd), ik kan dan ook gewoon internetten via de browser echter heb ik Opera Mini erop gezet maar als ik daarmee wil internetten blijft hij maar vragen waarmee ik wil verbinden en pakt hij dus niet de Wifi. Dit is ook het geval als ik Google Maps, Wayfinder, de hyves en youtube applicatie wil proberen, ook dan wil hij niet automatisch Wifi gebruiken terwijl "Lokale verbindingen toestaan" toch echt overal op ja staat.

Hoe kan ik dit oplossen???!
Ja ik heb hetzelfde probleem. firmware is de nieuwsteR1GA026. Ik heb gewoon verbinding met de wifi (wep) maar alle data gaat nog steeds via de 3g/gprs van tmobile en daar kan ik niks aan doen. Terwijl de wifi veel sneller zou zijn.

Verwijderd

"Spontane reboot?"

Hoi

Hebben jullie ervaring met het kijken van filmpjes op de w995?
Afgelopen week 2 keer gehad dat 'ie tijdens het kijken van een filmpje de w995 er helemaal mee stopte, en hij als het ware rebootte (is dit eigenlijk wel Nederlands? ;-) )
Hij start dan helemaal opnieuw op.

Ik ben er nog niet helemaal achter wanneer die dat nu doet (na zoveel tijd, of misschien film kijken in combinatie met het checken of er nieuwe mail is, of nog iets anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog steeds mijn mening niet over deze phone, hij heeft de meest exotische functies, maar de meest simpele mist ie gewoon.
Foto's vallen binnen altijd tegen, slechte flits.
Buiten en macro gewoon geweldig, filmpjes zijn ook erg mooi.
Tsja....
Even snel profieltje wisselen mis ik, volumeknop is maar niets, voorspelbaar woordenboek is langzaam.
Muziekherkenning is handig, geinige extra features, alles is dubbel bij deze telefoon.

Maar ik heb dus het probleem dat ie om de 2 dagen de tijd op 0101200 zet en dus alarm niet werkt (wel over tien jaar, maar dan istie vast al kapot.)
Iemand ervaringen met de time reset?
Verwissel geen simkaarten dus dat is het niet, accu gaat wel lang mee maar is nooit leeg.
Heb nu al een heleboel afspraken gemist en verslapen door dit gedoe.
Waar moet ik zijn met deze bug, laatste firmware heb ik volgens de phone al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:28
Het probleem van tijd en datum vind ik erg vreemd. Heb je het hele ding al eens gereset? Klinkt wellicht wat rigoureus, maar dan sluit je in ieder geval een of andere vreemde instelling uit.

De foto's klopt helemaal, ook mij is dit erg tegen gevallen. Mijn vorige telefoon was een K810i, met xenon flits. Die functioneert verder nog, heb er mijn dual-sim kaart in zitten zodat ik een andere telefoon voorhanden heb als de kans op beschadigingen of diefstal te groot is. De K810i is echt stukken beter wat betreft foto's, bijna altijd scherp, voor een telefoon veel licht van de flits etc. De W995 levert bij mij al snel onscherpe foto's, waarschijnlijk voor een groot gedeelte door de slechte belichting en bijkomende gevolgen. Het bewijst toch maar weer eens dat megapixels geen moer uitmaken, de 8.1MP van de W995 redt het bij lange na niet bij de 3.2MP van de K810i.

Maar goed, overall ben ik zelf tevreden. Ik grijp mijn telefoon stukken minder vaak om even een foto te maken, de K810i kwam dicht in de buurt van de eenvoudige digitale fotocamera's, deze bij lange na niet. Aan de andere kant heeft de W995 dan weer GPS, Wifi, HSDPA, een 8GB geheugenkaart en een fijner, veel groter beeldscherm waardoor internetten stukken fijner verloopt. Wel twijfel ik of ik nog was overgestapt als ik van te voren had geweten hoe deze telefoon was. De camere functie is toch wel een grote teleurstelling, ik had op zijn minst iets gelijkwaardigs verwacht.

Overigens was ik van de K810i ook niet erg onder de indruk, ook relatief weinig vooruitgang ten opzichte van mijn K750i, welke het overigens ook nog altijd doet, evenals mijn T230. Ook direct de reden waarom mijn keuze op SE valt, andere telefoons gingen bij mij altijd kapot, deze blijven functioneren. Ze zien er niet als nieuw uit, maar het werkt en dat is het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik mis mijn k800i :)
Daarvoor had ik de w750 (of was dat nou k?)
Als ik de foto's bekijk op de ps3 met 40" scherm zie je echt goed dat daar alle foto's toch stukken beter naar voren kwamen.
Deze hadden beide een (xenon?) betere flits, dit is denk ik het probleem met de foto' s binnen, vaak zet ik flits uit en dat ziet er dan beter uit.

Mijn grote ergenis is die datum...
Raak ik niet alle gegevens kwijt met een master reset?
Zal toch maar een mailtje naar SE sturen, op internet kom ik wel meer mensen tegen met datum problemen maar geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Maak je toch even een backup van je gegevens. Doe ik sowieso om de 2 weken ofzo.

Heb je branded firmware trouwens?

Camera valt mij overigens ook wat tegen, maar met een beetje moeite maak je wel erg goede foto's voor een telefooncamera. Echter als de omstandigheden iets minder zijn zie je dat ook direct terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is van telfort, zit een kpn applicatie op die niet werkt, vage firmware
Maar heb dus via pc nu update gedaan en alles lijkt sneller te gaan.
tijd is ook goed, misschien dat de update via de telefoon zelf niet goed is ofzo?
straks andere cam drivers proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Ik heb laatst eens geprobeerd mijn Emails(gmail) binnen te laten komen op de telefoon, dit werkt perfect. Echter kan ik nergens de optie vinden dat het toestel NIET trilt als er een bericht binnen komt. De telefoon staat 90% van de tijd op het profiel "vergadering". Ik wordt namelijk niet vrolijk dat dat ding 's nachts op mn nachtkastje ligt te trillen. Ook merk ik het verschil met een sms niet, heel irritant.

dus weet iemand de optie om het trillen voor nieuwe e-mails uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07
Ik ben Sony Ericsson al jaren gewend en gebruik die dingen de hele dag door. Heb de overstap gemaakt van een C905 naar dit toestel. Dit omdat het toestel er mooier uitziet. De volgende voor- en nadelen kan ik opnoemen.

- Zeer fijn is dat er een mini-jack aansluiting aanwezig is om niet gebruik te hoeven maken van die gruwel aansluiting. Ik versleet zo'n 4-6 headsets per jaar omdat die aansluiting lam wordt van de kabel op den duur.

- Het toestel ziet er fantastisch uit. Ik bemerk geen speling tussen de 2 delen zoals sommige hier wel hebben.

- Het geluid gaat erg hard uit de ingebouwde box. Leuk voor 16-jarige pubers om te weten die thuis, in de M of in de klas hun frustraties kwijt kunnen door te laten horen wat voor een mooie hardstyle en new-kids rommel ze nu weer hebben :+

- Een groot nadeel vind ik dat ik als de telefoon in mijn zak zit ik onmogelijk de volumeknop kan bedienen omdat deze enorm klein is en op een vervelende plek zit.

- Waarom hebben de nieuwe modellen in godsnaam niet meer de functie 'vaakst afgespeelde bestanden beluisteren'?

- De camera is zo'n stuk minder dan die van de C905. Deze 8 megapixels blijken door software gegenereerd te worden. De flitser valt ook tegen. Jammer, dit mis ik erg wat de C905 perfect had.

Het toestel is bij het rennen naar de metro uit mijn zak gevallen, in de sneeuw tussen de metro sporen in. Heb hem zonder geëlektrocuteerd te worden eronder vandaan gehaald en de batterij en het klepje waren eruit gevallen. In plaats van de mooie witte batterij zat er witte sneeuw en ijs in. Ik heb het ijs eruit geklopt en hem goed laten opdrogen en hij werkt weer! Weliswaar ziet hij er nu veel minder mooi uit. Gelukkig bestaan op e-bay nieuwe behuizingen en voor minder dan 25 euro heb je een compleet nieuwe buitenkant.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
Ik heb al op het internet een tijdje gezocht of het mogelijk is, maar ik heb het niet gevonden. Misschien dat een van jullie kan helpen: Is het mogelijk internet te sharen tussen de w995 en een ipod touch?? Dat zou namelijk echt geniaal zijn. Ik weet dat het met de meeste nokia's kan, maar over SE is niks bekend. Maar misschien weet hier iemand een programmaatje waarmee je de w995 in een wifi hotspot veranderd oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest geluisterde muziek zit bij mij onder playlists barre code. volumeknop is wel irritant maar ik heb dus een koptelefoon met schuifdinges erop, werkt ook wel.
als je de telefoon in usb modus aan een ipod koppelt zou de ipod de mobiel toch herkennen? denk ik?
En overigens is het wel weer grappig dat ik handsfree kan bellen met het geluid via een gewone koptelefoon..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:15

Herman

FP ProMod
Joepie! Deze w995 is vandaag binnen. :*)
Wat een gave telefoon. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Vooral de kwaliteit waarmee je films kunt kijken is adembenemend. _/-\o_ (Op de 'iets te lage' contrastverhouding na)

Ik heb wel een vraagje... Ik kan alleen via de telecomaanbieder surfen terwijl WIFI aan staat. Youtubeservice kan overigens wel.

Weet iemand hoe ik dit kan instellen? Ik kan nu alleen kiezen tussen GSM en GPRS

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap je vraag niet, welke provider?
Moet je niet gewoon instellingen krijgen via de website van je provider/sms naar bepaald nummer sturen.
Ik hoef niets te kiezen pakt automatisch g3/U netwerk.

De firmware heb ik dus geupdate en gps werkt nu echt erg goed, tot op paar meter!!!
En de tijd is ook weer goed.

Nu heb ik nog wel wat vraagjes:
Iemand nog tip over youtube?
Dat kan niet met telfort, maar is daar geen weg omheen?

En ik heb nummers gedownload, nu vraagt ie om validatie ofzo? moet ik op ok klikken maar gebeurt dan niets:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:15

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:28:
Snap je vraag niet, welke provider?
Moet je niet gewoon instellingen krijgen via de website van je provider/sms naar bepaald nummer sturen.
Ik hoef niets te kiezen pakt automatisch g3/U netwerk.
In het menu: optie 'Internet'. Hoewel WIFI aan staat wil mijn w995 tóch op het 3g netwerk gaan. Dit kost mij geld. :|

Dus weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn dank zal groot zijn1 _/-\o_

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil we travel downloaden, maar welke moet ik nou kiezen op de site?
rc** is de 995?? rc26??

Ik heb wifi uit, zal het eens testen hier.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via wifi menu wifi aan gezet, dan via opties lijst vernieuwen.
Dan mijn pc en wachtwoord.
Ik ga naar wifi, log in op netwerk, dan heb ik er automatisch verbinden instaan.
Als telefoon aanzet gaat ie naar mijn wifi zoeken.

Maar ik krijg communicatiefout als ik op internet wil:(
Wil wel via opera mini, is snel, google maps lijkt wel alsof ik gewoon een programma draai ipv kaarten download.
Dat van de standaard internet browser snap ik niet, maar gebruik ik niet.
Dat mag je zelf uitzoeken :P
Opera mini 5 in 1seconde is wel redelijk een bewijs dat de phone op wifi zit lijkt me.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 02:43
hallo iedereen,

Hoe zit het nou als je filmpjes erop wil zetten?
Want ik heb sinds kort ook de w995 t-mobile, en had wat futurama afleveringen op me pc. Ik had het geconventeerd naar mp4 formaat en op me mobiel gezet. Toen speelde ik het af en zag dat het geluid niet gelijk loopt, en bij sommige stukken valt het geluid af en komt er een zwart beeld. Terwijl het videobestand op me computer wel normaal draait.

Nog vast bedankt voor een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:59:
Ik heb laatst eens geprobeerd mijn Emails(gmail) binnen te laten komen op de telefoon, dit werkt perfect. Echter kan ik nergens de optie vinden dat het toestel NIET trilt als er een bericht binnen komt. De telefoon staat 90% van de tijd op het profiel "vergadering". Ik wordt namelijk niet vrolijk dat dat ding 's nachts op mn nachtkastje ligt te trillen. Ook merk ik het verschil met een sms niet, heel irritant.

dus weet iemand de optie om het trillen voor nieuwe e-mails uit te zetten?
Wat het trillen betreft weet ik niet, maar ik weet wel dat je bij berichten - e-mail - instellingen - algemeen je e-mailsignaal kan veranderen. Daar kan je dan een ander signaal voor kiezen dan bijv. voor sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb nu een paar maanden de W995, maar wat me nu pas een paar keer is opgevallen, is dat de telefoon niet verder opgeladen wordt dan 97%!

Ik laad de telefoon pas op als de batterij helemaal leeg is en dan leg ik 'm gewoon een nachtje aan de lader. Als ik 's ochtends dan kijk is het laden nog maar bij 97%, terwijl hij eigenlijk na een paar uurtjes al vol zou moeten zijn.

Zijn er meer mensen met dit 'probleem'? 't is niet echt een probleem, want telefoon gaat wel lang mee, maar toch vind ik het raar!

Groetjes Desiré

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Wat het trillen betreft weet ik niet, maar ik weet wel dat je bij berichten - e-mail - instellingen - algemeen je e-mailsignaal kan veranderen. Daar kan je dan een ander signaal voor kiezen dan bijv. voor sms.
Klopt, helaas trilt het toestel ook nog als je de optie op "geen" zet. Ik heb maar eens een mail gestuurd naar SE met deze vraag.

*hellboy123 verlang bijna weer terug naar zijn HTC touch diamond, waar hij alles zelf in kon stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verdorie, ik wilde net mijn gegevens van mijn oude K850i overzetten met de suite naar mijn W995 maar dat kan niet. Ruk, nu moet ik al die nummers 1 voor 1 over gaan nemen. Of is er een snellere methode? Alles eerst naar sim kopieren oid?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:54:
Hoi,

Ik heb nu een paar maanden de W995, maar wat me nu pas een paar keer is opgevallen, is dat de telefoon niet verder opgeladen wordt dan 97%!

Ik laad de telefoon pas op als de batterij helemaal leeg is en dan leg ik 'm gewoon een nachtje aan de lader. Als ik 's ochtends dan kijk is het laden nog maar bij 97%, terwijl hij eigenlijk na een paar uurtjes al vol zou moeten zijn.

Zijn er meer mensen met dit 'probleem'? 't is niet echt een probleem, want telefoon gaat wel lang mee, maar toch vind ik het raar!

Groetjes Desiré
Heb je hem een keer helemaal leeg laten lopen? Dan wordt de accu weer gesynct met de telefoon, en dan laadt hij waarschijnlijk wel tot 100% op. Mijn W910i laadde altijd binnen een halfuurtje naar 98% en deed dan nog een dik uur over de ovrerige 2%.
In het menu: optie 'Internet'. Hoewel WIFI aan staat wil mijn w995 tóch op het 3g netwerk gaan. Dit kost mij geld. :|

Dus weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn dank zal groot zijn1 _/-\o_
Ik weet niet hoe het precies bij de W995 zit, maar bij de Aino moet je Lokaal Verbinden "toestaan" en dan kun je op het WiFi netwerk. Dit kan onder de internetinstellingen.
Ik heb al op het internet een tijdje gezocht of het mogelijk is, maar ik heb het niet gevonden. Misschien dat een van jullie kan helpen: Is het mogelijk internet te sharen tussen de w995 en een ipod touch?? Dat zou namelijk echt geniaal zijn. Ik weet dat het met de meeste nokia's kan, maar over SE is niks bekend. Maar misschien weet hier iemand een programmaatje waarmee je de w995 in een wifi hotspot veranderd oid.
Ik weet in ieder geval wel dat je via Media Go via je W995 kunt connecten met het 3g netwerk. Ik weet niet hoe het zit met een iPod, heb er geen 1.

[ Voor 35% gewijzigd door Knul op 16-01-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
TroonStaal schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:46:
Verdorie, ik wilde net mijn gegevens van mijn oude K850i overzetten met de suite naar mijn W995 maar dat kan niet. Ruk, nu moet ik al die nummers 1 voor 1 over gaan nemen. Of is er een snellere methode? Alles eerst naar sim kopieren oid?
Je kan ze wel in Outlook importeren als contacten, en dan weer terugzetten op je nieuwe telefoon.Als je alles op de SIM zet raak je ook gegevens zoals bedrijfsnaam en email-adressen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

hellboy123 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:10:
[...]

Je kan ze wel in Outlook importeren als contacten, en dan weer terugzetten op je nieuwe telefoon.Als je alles op de SIM zet raak je ook gegevens zoals bedrijfsnaam en email-adressen kwijt.
Oh dat is een idee, helemaal niet over nagedacht. Dat maar eens proberen dan :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

myphone explorer kan alles importeren en dan weer exporteren.
Werkte bij w750 k800 en dus nu de 995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het is me inmiddels gelukt :)

Nu aan het kijken naar converters zodat ik films makkelijk er op kan zetten. Daar zijn er ook een hoop van maar de meesten zijn shareware. Via Mediago wel een korte anime er op gezet maar dat duurde lang en de kwaliteit was nou niet echt denderend. Welk programma gebruiken jullie?

Nog iets, ik zat gisteren Don't tell mom the babysitter is dead te kijken (gedownload via die playnow arena) en het viel me op dat de brightness nogal aan het variëren was. De ene keer werd het beeld weer donkerder en de andere keer lichter. Komt dat door de film of zit er ergens een instelling die dit tegengaat? Kon nergens wat vinden in het menu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon wordt met de dag trager, hebben meerdere hier last van?
Wat valt hieraan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:57:
Mijn telefoon wordt met de dag trager, hebben meerdere hier last van?
Wat valt hieraan te doen?
Heel herkenbaar, zelfs opnieuw opstarten lijkt niet te helpen.
Laatst heb ik de telefoon geupdate, versie R1HA036, en met deze versie lijkt het wel wat minder te worden(let op: updaten wist alles van je telefoon. Niet van je geheugenkaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een update gedaan, helaas het vorige bericht te laat gelezen. Ben alle smsjes kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 02:43
TroonStaal schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:52:

Nu aan het kijken naar converters zodat ik films makkelijk er op kan zetten. Daar zijn er ook een hoop van maar de meesten zijn shareware. Via Mediago wel een korte anime er op gezet maar dat duurde lang en de kwaliteit was nou niet echt denderend. Welk programma gebruiken jullie?
Ik heb effe zelf gezocht en kwam op deze blog terecht.
http://ronald.slagspot.co...vies-to-watch-on-se-w995/

Ik gebruik ook die converter en ik moet zeggen het is gewoon perfect. Je converteerd mp4 bestanden en ze draaien ook nog perfect op je w995.

Wat extra info voor de beste conversie,
If you transfer video clips
using another program than Media Go™,
we recommend that you select H.264
Baseline profile video, up to QVGA at 30
fps, VBR 384 kbps (max 768 kps) with
AAC+ audio at 128 kbps (max 255 kbps),
48 kHz and stereo audio in mp4 file
format.

[ Voor 5% gewijzigd door blackshelve op 18-01-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Ik heb nog wel gevonden hoe je een pagina als startpagina in kan stellen:

Dit lukt alleen bij een ingestelde favoriete pagina
- start webbrowser
- opties->ga naar->favorieten
- kies de favoriet welke je als startpagina wilt
- opties->Nwe homepage en dan ja selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

wat betekend de lokala verb. toest?

ik heb eindeloos online van hi op mijn w995
maar tog kost het geld als ik op internet zit.

kan iemand mij hierbij helpen?

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

blackshelve schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:46:
[...]

Ik heb effe zelf gezocht en kwam op deze blog terecht.
http://ronald.slagspot.co...vies-to-watch-on-se-w995/

Ik gebruik ook die converter en ik moet zeggen het is gewoon perfect. Je converteerd mp4 bestanden en ze draaien ook nog perfect op je w995.

Wat extra info voor de beste conversie,
If you transfer video clips
using another program than Media Go™,
we recommend that you select H.264
Baseline profile video, up to QVGA at 30
fps, VBR 384 kbps (max 768 kps) with
AAC+ audio at 128 kbps (max 255 kbps),
48 kHz and stereo audio in mp4 file
format.
Ah dankjewel, dat ga ik ook maar eens proberen dan, de laatste tijd zit ik toch veel in de trein dus dan is het wel lekke rom een filmpje te kijken :)

Oh, de blog is niet meer te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi werkt niet met de standaard browser die in het toestel zit van de W995. Wat je kan doen is bijv de mobiele browser; Opera Mini downloaden. http://www.opera.com/mini/download/ door even met je mobieltje 1 keer via je G3 netwerk daarheen te surfen, programma downloaden en installeren die doet het nl wel. Niet via de knop "Internet" maar als je het programma in je applicaties zet dan daaruit Opera Mini starten et Voila. Ik heb er een snelkoppeling van gemaakt.

Wil je voorkomen dat je per ongeluk op het mobile netwerk komt zet dan " Menu>Instellingen>Verbindingen>Mobiele netwerken>GSM-/G3-netwerken...alleen GSM..!!

Verder is het wel een goede gsm, klep heeft ook speling bij mij.

De trilstand slaat nergens op, een groot minpunt van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:33:
Ik heb er een snelkoppeling van gemaakt.
Groot tekortkoming bij SE; je kan alleen een snelkoppeling maken naar de applicaties map, niet naar programma's zelf (toch?!).

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heer Hertog schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:41:
[...]

Groot tekortkoming bij SE; je kan alleen een snelkoppeling maken naar de applicaties map, niet naar programma's zelf (toch?!).
Kan wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Eindelijk!

Vandaag maar eens geprobeerd mijn telefoon (T-mobile branded) te debranden. Werkt perfect en ook nog eens zo makkelijk.
Weg standaard t-mobile meuk dat er standaard op zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
The Realone in "Het Sony Ericsson W995 topic"

Iemand inmiddels een idee hoe ik dit op kan lossen? Laatste firmware maar weer eens opgezet, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:42:
hallo,

lokale verbinding wordt wifi bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:33:
Wifi werkt niet met de standaard browser die in het toestel zit van de W995. Wat je kan doen is bijv de mobiele browser; Opera Mini downloaden. http://www.opera.com/mini/download/ door even met je mobieltje 1 keer via je G3 netwerk daarheen te surfen, programma downloaden en installeren die doet het nl wel. Niet via de knop "Internet" maar als je het programma in je applicaties zet dan daaruit Opera Mini starten et Voila. Ik heb er een snelkoppeling van gemaakt.

Wil je voorkomen dat je per ongeluk op het mobile netwerk komt zet dan " Menu>Instellingen>Verbindingen>Mobiele netwerken>GSM-/G3-netwerken...alleen GSM..!!

Verder is het wel een goede gsm, klep heeft ook speling bij mij.

De trilstand slaat nergens op, een groot minpunt van dit toestel.
bij mij werkt standaard browser wel met wifi.

wat ik doe om te voorkomen dat ik per ongeluk op het gprs/g3 netwerk zit is het loginverzoek aangezet. dan moet je een bevestiging geven voordat je op het internet zit.
TroonStaal schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:52:
Het is me inmiddels gelukt :)

Nog iets, ik zat gisteren Don't tell mom the babysitter is dead te kijken (gedownload via die playnow arena) en het viel me op dat de brightness nogal aan het variëren was. De ene keer werd het beeld weer donkerder en de andere keer lichter. Komt dat door de film of zit er ergens een instelling die dit tegengaat? Kon nergens wat vinden in het menu namelijk.
gebruikte SUPER, maar daar moet je wel weten welke instellingen je moet gebruiken. Nu gebruik ik formatfactory, erg handig.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 10:44:
[...]

lokale verbinding wordt wifi bedoeld
maar als ik het dan op ja doe. en wifi staat aan dan doet mijn internet het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:32:
[...]

maar als ik het dan op ja doe. en wifi staat aan dan doet mijn internet het niet?
wordt dat wifi icoontje ook groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hey ik heb een klein vraagje (sinds vandaag in bezit van een w995 toestel, erg tevreden).

Met betrekking tot het Wifi gedeelte, ik heb mijn router zo ingesteld dat je het MAC adres opgeeft van een apparaat voordat je erop mag. Nu als ik de W995 MAC adress opgeef kan dit helaas niet omdat deze met 24 begint(en me router accepteerd alleen mac adressen die met 00 beginnen). Iemand enige tips hoe dit op te lossen? of gewoon tijdelijk deze mac beveiliging van me router afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Iemand enig idee hoe je 3G uitzet op de nieuwere modellen van Sony Ericsson? Ben zaterdag in Düsseldorf en zit niet echt te wachten op een torenhoge rekening.

[ Voor 3% gewijzigd door Richard! op 09-02-2010 22:25 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Diversity schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:26:
Hey ik heb een klein vraagje (sinds vandaag in bezit van een w995 toestel, erg tevreden).

Met betrekking tot het Wifi gedeelte, ik heb mijn router zo ingesteld dat je het MAC adres opgeeft van een apparaat voordat je erop mag. Nu als ik de W995 MAC adress opgeef kan dit helaas niet omdat deze met 24 begint(en me router accepteerd alleen mac adressen die met 00 beginnen). Iemand enige tips hoe dit op te lossen? of gewoon tijdelijk deze mac beveiliging van me router afhalen?
Erg vreemd, want dat zou betekenen dat het niet werkt bij een grote groep fabrikanten (alles van 01 tot FF is nogal wat). Misschien dat er custom firmware te krijgen is voor je router die dit limiet niet heeft, anders zou ik de MAC "beveiliging" er gewoon af laten aangezien de toegevoegde waarde minimaal is. MAC address spoofing is wel 1 van de meest eenvoudige dingen bij het inbreken op een WLAN. Sterker nog, bij de meeste tools wordt het zelfs standaard aangeraden om te doen.
Richard! schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:25:
Iemand enig idee hoe je 3G uitzet op de nieuwere modellen van Sony Ericsson? Ben zaterdag in Düsseldorf en zit niet echt te wachten op een torenhoge rekening.
Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM-/3G-netwerken en dan instellen op GSM. Dat zou voldoende moeten zijn als je daarnaast geen dataverkeer gaat forceren. Ik ben namelijk afgelopen zomer tot de conclusie gekomen dat dat niet altijd voldoende is. Ingesteld op GSM en toen navigatie gaan gebruiken op enkel GPS, dus geen aGPS. Althans dat dacht ik, blijkbaar werd dat toch geforceerd en moet je dat nog apart uitzetten bij de GPS instellingen. Gevolg -> rekening van €150,-.

[ Voor 26% gewijzigd door The Realone op 09-02-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Oké ik probeer het zo wel even, anders ga ik morgen wel even naar de Hi store, wat zit niet te wachten op 150,-

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
Ik heb al gepost hoe je internet disabled: Je gaan naar instelling en je delete de internetinstel en streaminginstel toegangspunten. Dat is de enige manier om je internet te disablen. Je toestel kan namelijk wel via gsm data verzetten en ontvangen, alleen niet zo snel als 3g.

En LOL voor die dude die google maps gebruikt en dan claimed dat hij geen aGPS heeft gebruikt: aGPS is ongeveer 5kb per keer, terwijl de maps van google zelf vele mb's kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Weet iemand of er een facebook applicatie is voor de W995? Had iets gelezen dat ie bij een firmware update erbij zat, maar heb vandaag geupdate (gewoon via de telefoon, ging prima ook geen smsjes of nummers kwijt ofzo) maar zie de applicatie er niet bij staan.

Is ie ergens vandaan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem had mijn router ook; het probleem heb ik opgelost door een firmware update te doen van mijn router (sitecom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:02:
[...]
MAC address spoofing is wel 1 van de meest eenvoudige dingen bij het inbreken op een WLAN. Sterker nog, bij de meeste tools wordt het zelfs standaard aangeraden om te doen.
Alle beetjes beveiliging helpen. MAC address filtering is beter dan niets, en MAC address filtering + een key is weer beter dan alleen een key

MAC addresses zijn inderdaad te spoofen. Van de andere kant, het aantal mogelijke combinaties in MAC addresses is ook redelijk groot (2^48 als ik ooit goed opgelet heb). Spoofen kan, maar je kunt even bezig zijn het goede adres te spoofen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:02:
[...]

Dit probleem had mijn router ook; het probleem heb ik opgelost door een firmware update te doen van mijn router (sitecom)
Ah bedankt misschien even proberen van de week, maar als het goed is wordt me oude nummer binnenkort omgezet en dan kan ik lekker eindeloos online. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had even een vraagje.. Kan iemand voor mij een lijst maken met alle dingen waarvoor internet gebruikt word?
Want het is niet heel duidelijk wanneer internet in gebruik is en wanneer niet..
En ik heb geen zin in dat zometeen mijn hele rekening leeggezogen word doordat ik elke keer perongeluk op internet zit.. Heb geen abbo met internet..
Ik weet namelijk van een heleboel dingen, zoals spelletjes bijvoorbeeld, niet of je daarvoor ondertussen op internet zit. Kan iemand me hiermee helpen?
Of kan ik het ook zo instellen dat alles dat via internet gaat gewoon niet meer werkt? Heb die optie nog niet gevonden namelijk :)

Groetjes Aileen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
jap85 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:02:
Weet iemand of er een facebook applicatie is voor de W995? Had iets gelezen dat ie bij een firmware update erbij zat, maar heb vandaag geupdate (gewoon via de telefoon, ging prima ook geen smsjes of nummers kwijt ofzo) maar zie de applicatie er niet bij staan.

Is ie ergens vandaan te halen?
De hyves applicatie die er op sommige standaard erop staat is gewoon een java applicatie die je kan downloaden. Het is alleen voor geinstalleerd in dat geval.
Zelfde kan je doen met Facebook.

Zelf niet geprobeerd maar kwam zo deze tegen:
http://www.brothersoft.com/mobile/facebook-mobile-524.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Bedankt voor je reply, maar dit is niet de applicatie, slechts een snelkoppeling die je browser opent en je naar m.facebook.com stuurt.

Volgens mij is de app alleen via SE te krijgen maar sommigen krijgen hem er wel op bij een FW update en sommigen niet (denk dat ie niet in de NL versie zit ofzo).

Maar ik red het zonder ook wel totdat ik een X10 (mini pro) neem, de mobile site werkt ook vrij aardig met Opera. Opera werkt sowieso een stuk beter dan die crappy standaard browser trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:32:
[...]

wordt dat wifi icoontje ook groen?
ja die word na een tijde idd groen .

en net zat ik op wifi.icoontje werd groen en ondertussen koste het me 3euro?
internet instellingen staan op mobiel internet.

en lokale verbinding toets staat uit want anders doet het internet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:52:
[...]

ja die word na een tijde idd groen .

en net zat ik op wifi.icoontje werd groen en ondertussen koste het me 3euro?
internet instellingen staan op mobiel internet.

en lokale verbinding toets staat uit want anders doet het internet het niet
lokale verbinding toestaan aan laten staan (anders gaat die niet via wifi) en wachten tot het icoontje groen wordt, dan heb je als het goed is internet. zo niet.... geen idee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Als je opera gebruikt wil het ook wel eens helpen als je verbindingstest aanzet. Bij mij pakt ie Wifi altijd maar soms moet ik soms ff dat doen als ik tussendoor een andere verbinding heb gebruikt.

Als je op wifi zit zie je geen wereldbolletje, via UMTS/GPRS wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:59:
[...]

lokale verbinding toestaan aan laten staan (anders gaat die niet via wifi) en wachten tot het icoontje groen wordt, dan heb je als het goed is internet. zo niet.... geen idee verder.
hij word groen maar als ik dan op internet ga zegt hij comminucatie fout blabla.

en als ik zonder wifi op internet ga krijg ik een schermpje tezien en die zegt dat ik op mobiel internet zit bij wifi niet.

naja in iedergeval bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:20:
[...]

hij word groen maar als ik dan op internet ga zegt hij comminucatie fout blabla.

en als ik zonder wifi op internet ga krijg ik een schermpje tezien en die zegt dat ik op mobiel internet zit bij wifi niet.

naja in iedergeval bedankt voor je hulp :)
Is je startpagina er eentje van je provider? Zo ja, heb je via wi-fi ook geprobeerd een andere pagina te openen? Pagina's van providers zijn gewoonlijk enkel te bereiken via mobiel internet en niet via wi-fi. Dat zou dus de oorzaak kunnen zijn van bovenstaande fout die je krijgt bij het surfen via wi-fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatic_david schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:44:
[...]

Is je startpagina er eentje van je provider? Zo ja, heb je via wi-fi ook geprobeerd een andere pagina te openen? Pagina's van providers zijn gewoonlijk enkel te bereiken via mobiel internet en niet via wi-fi. Dat zou dus de oorzaak kunnen zijn van bovenstaande fout die je krijgt bij het surfen via wi-fi.
mijn startpagina is idd eentje van mijn provider hi, maar als ik naar google ga of een andere site geeft hij nog steeds comminucatie fout aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb We Travel op m'n W995 geinstalleerd, maar het beeld wordt na zo'n 30 seconden zwart.
Ik heb alle opties van de W995 doorgespit, maar ik kan echt nergens de optie vinden om het beeld licht te houden.

Ook weet ik dat de opties (voor licht aan) in het programma We Travel goed staat.

Iemand tips?
Of heeft iemand misschien een andere offline GPS voor de W995, die geen zwart scherm geeft na 30 sec.
Alvast bedankt.

P.S. Ik zag wel dat het met een patch kan maar dan moet ik de m van RED naar BROWN maken, dit kost zo'n 15 euro. En ik vind dit een beetje zonde, omdat dit de enige patch is die ik zou gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:30:
[...]

mijn startpagina is idd eentje van mijn provider hi, maar als ik naar google ga of een andere site geeft hij nog steeds comminucatie fout aan
gek, het enige wat ik nog kan bedenken is dat je wellicht te ver staat van de WiFi, Ontvangst is minder dan die van een laptop bijv. Hij kan dan misschien net internet detecteren maar de rest komt niet goed door. Probeer wat dichter bij de bron te staan.

Edit: wat soms ook kan helpen is handmatig met WiFi verbinden. Automatisch verbinden geeft bij mij ook welleens een communicatiefout.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Iemand die een PDF en/of Office reader weet die op de W995 werkt? Zelfs m'n oude Samsung U600 had het, maar kan eigenlijk niks fatsoenlijks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Is er trouwens een flash player voor de W995? Ik heb wat afgezocht maar niks kunnen vinden.

http://www.adobe.com/devnet/devices/sony_ericsson.html kom ik ook niet veel verder mee ^^

[ Voor 33% gewijzigd door Diversity op 27-02-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
The Realone schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:19:
Iemand die een PDF en/of Office reader weet die op de W995 werkt? Zelfs m'n oude Samsung U600 had het, maar kan eigenlijk niks fatsoenlijks vinden.
Niemand een idee?

Heb trouwens inmiddels een ander probleem op weten te lossen met de (vrij populaire) Parrot CK3100 carkit. Ding wilde niet fatsoenlijk opnemen bij een inkomend gesprek. Moest erg vaak duwen en met een beetje geluk nam ie dan op. Probleem deed zich voor bij 2 van deze carkits en andere telefoons hadden dit probleem niet.

Oplossing van Parrot werkt perfect _/-\o_ :
Hello,

I suggest you pair your phone with a special Parrot pairing mode...

At first, you will delete the Parrot car kit from your phone Bluetooth menu and delete your phone from Parrot menu ("Settings", "Paired devices", select your phone and select "Delete", confirm with green button...)...

Then on your Parrot, go to "Settings" then "Pair with phone...", select "SE K600-K750"... The Parrot will invite you to pair your phone...

Do pair your phone with displayed PIN Code...

Is it better ?

I am looking forward to hear from you.

Best regards,
Technical Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:14

musicer

Press any key to continue....

The Realone schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:08:
[...]

Niemand een idee?

Heb trouwens inmiddels een ander probleem op weten te lossen met de (vrij populaire) Parrot CK3100 carkit. Ding wilde niet fatsoenlijk opnemen bij een inkomend gesprek. Moest erg vaak duwen en met een beetje geluk nam ie dan op. Probleem deed zich voor bij 2 van deze carkits en andere telefoons hadden dit probleem niet.

Oplossing van Parrot werkt perfect _/-\o_ :

[...]
http://www.getjar.com/mob...for-samsung-gt-s8000-jet/
deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

Ik heb al een poos mijn W995, maar loop nu alweer tegen een vervelend probleem aan: SyncML zorgt voor crashes :( Woensdag was ik aan het synchroniseren met mijn funambol server toen ik gebeld werd, waarna mijn telefoon crashte* zodra ik de agenda benaderde of synchroniseerde. Master reset gedaan, synchronisatie ingesteld, contacten en agenda ingeladen, en alles werkte weer. Vanmiddag kreeg ik een herinnering voor een agenda-item (die er in outlook niet is) waarna mijn telefoon op zwart ging. Sindsdien crasht hij weer bij elke benadering van de agenda. Ik heb eerder gehad dat een synchronisatie niet goed ging, waarna het hielp om dat opnieuw te starten: nu zorgt een start van de synchronisatie ervoor dat hij direct op zwart gaat.

Weet iemand waardoor dit komt? Master-reset en alles opnieuw instellen is nogal irritant.

*) crashen betekent dat het scherm op zwart gaat, en als je 3 minuten wacht herstart hij zonder de pincode te vragen. Of natuurlijk dat ik de accu eruit trek om vervolgens 3 minuten te wachten op het pincode-scherm: scherm blijft zwart na het sony-logo.

[ Voor 9% gewijzigd door MBV op 11-05-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
De software van je telefoon al eens geupdate? En gaat het hier om een branded geval of niet?
Niet helemaal wat ik er van had verwacht, maar misschien verwacht ik ook te veel van "slechts" een featurephone. Wel vreemd dat het stukje software op mijn oude Samsung U600 perfect deed wat ik wilde alleen die is niet zomaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Vodaphone brand, en de laatste software staat erop. Net weer helemaal gereset (SE PC Suite rescue-optie), kijken hoelang hij het nu volhoudt. De helft van mijn oude kalenderitems heb ik van tevoren verwijderd (en ergens anders gebackupt), binnenkort de rest van mijn oude items ook uit funambol halen.
Sony-Ericsson maakt fijne telefoons, maar software crash-proof maken is iets teveel gevraagd :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dat lijkt me dan ook eerder een productiefout hoor en als het aan blijft ga je gewoon braaf terug met je telefoon. Ik weet niet bij welke versie Vodafone inmiddels is met hun software maar ik zou hem anders gewoon debranden en de laatste SE software erop zetten, heb dat zelf ook direct gedaan. Die werkt bij mij al tijden zonder problemen, net als alle voorgaande versies overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Hoe ga ik dat defect dan uitleggen aan Vodafone? Ik kan volgens mij kiezen tussen 2 reacties:
- "We hebben de nieuwe software erop gezet, en hij doet het weer prima!"
- "U heeft de telefoon gehackt door de branding eraf te halen, in deze staat kunnen wij geen garantie bieden"

Met de kans dat hij alleen maar crasht doordat outlook een vaag karaktertje of headertje in een afspraak heeft gegooid.

[ Voor 18% gewijzigd door MBV op 14-05-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Mijn ervaring met Vodafone winkels is dat ze niks geven om die debranding maargoed dat is aan jou.

Ik zie het probleem dan ook niet echt. Als je probleem met de nieuwste branded software zich nog voor doet ga je gewoon naar de dichtstbijzijnde Vodafone winkel en zullen zij het voor je regelen mits het op te lossen is.

Een omgevallen bitje kan altijd een probleem veroorzaken in alle software. Zo lang het geen terugkerend probleem is moet je dat maar voor lief nemen ben ik bang. Zorg in ieder geval dat die corrupte afspraak in Outlook niet gesynced wordt want dat zal het probleem wel zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

welke van de 150? :P Als ik nou wist waar hij niet tegen kan... of waardoor hij altijd 1/3 van mijn afspraken opnieuw binnenhaalt... :F

[ Voor 74% gewijzigd door MBV op 14-05-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Heb een probleem met een spookafspraak eens bij een bedrijf gehad waar ik werkte. Zal eens kijken of ik de oplossing nog kan vinden want die was (toen nog iig) vrij complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk de firmware van mijn Sony Ericsson W995 terug te zetten naar de fabrieksfirmware? Ik heb deze namelijk straks geupdate, maar deze update bevalt mij niet echt. Daarom zou ik graag terug willen maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
ff een vraagje ,ik las dat sommige van jullie de vodafone branded w995 hebben gedebrand naar een orginele rom dus ben maar eens op google gaan zoeken over info daar over zodat ik die van mn vriendin ook kan debranden alleen zijn er verschillende sites met verschillende manieren om deze te debranden .

nu is mijn vraag hoe hebben jullie dit gedaan en van welke site

heb nl geen zin om de tel van mn vriendin naar de klote te helpen

alvast bedankt

o ja weet niet of deze site al bekend is bij jullie
daar kun de themas games software gratis downloaden

de software om zelf themas te kunnen maken is echt helemaal top

[ Voor 5% gewijzigd door indofk op 16-05-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
indofk schreef op zondag 16 mei 2010 @ 09:29:
ff een vraagje ,ik las dat sommige van jullie de vodafone branded w995 hebben gedebrand naar een orginele rom dus ben maar eens op google gaan zoeken over info daar over zodat ik die van mn vriendin ook kan debranden alleen zijn er verschillende sites met verschillende manieren om deze te debranden .
Ik heb het een tijdje terug gedaan, maar weet niet meer via welke site ik dat heb gedaan.

Dit lijkt er wel op:
http://forums.se-nse.net/...latforms-in-3-easy-steps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
oke bedankt man ik , ik ga het binnenkort eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Iemand enig idee waarom deze telefoon niet oplaad via USB? Heb ook een K750i en een K810i en die laden beide wel gewoon op via USB.

Gebruik van de USB kabel van de oudere toestellen levert ook niets op.

Hij laad zowel met data overdracht als zonder data overdracht niet op. Zonder data overdracht met kortgesloten D+ en D- connecties en zonder de kortgesloten connecties geprobeerd.

Doe ik iets fout of zit dit gewoon hard in de telefoon? Zou voor mij wel de volgende gigantische domper zijn...

Edit: Blijkbaar laad hij alleen op als je hem op Media Transfer zet als USB mode. Laat dat schermpje nu net wegspringen als je alleen wil laden via USB.

Uiteindelijke doel is om mijn telefoon op te kunnen laden met een dynamo welke een USB aansluiting heeft. Dit om dat ik de accuduur van de telefoon ronduit teleurstellend vind. Een weekend zonder opladen is een ware uitdaging! (nog zo'n domper)

[ Voor 28% gewijzigd door GH45T op 24-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Bij mij blijft hij zo'n 5 dagen gewoon werken met elke dag muziek en een beetje bellen. Als ik er niks mee doe kan hij makkelijk 7 dagen halen. De truc is om de accu pas op te laden als hij zo'n 5-12% bevat. Dus niet elke avond in de lader leggen of laden als hij nog 50% is ofzo, dan wordt je accu lam en krijg je die weekend uitdagingen van jou.

Dit heb ik ook meegemaakt in de praktijk. Ik en een vriend van me hadden op dezelfde dag dezelfde telefoon gekocht. Hij is niet zo gesteld op zijn accu en pleurt hem elke avond in de lader en ik deed netjes bij ongeveer 10% lading pas opladen. Zijn accu was na een maand helemaal lam en moest elke dag opladen en ik kon nog lekker een week ermee doen.

Maar goed bij mij gaan Youtube filmpjes helemaal haperen. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Niet om het tegen te spreken of iets dergelijks, maar er zit een li-po accu in. Daarbij maakt het eigenlijk niet zo veel uit hoe vaak je ze oplaad.

Slijtage komt door ouderdom, waarbij hogere temperaturen het proces versnellen. Ook een hogere lading kan dit proces versnellen, waar dus wel wat invloed van het vaak opladen kan zitten.

Maar dan nog, ik heb dit al vanaf het begin, langer dan 2 dagen heeft hij het nooit echt uitgehouden. Mijn vorige SE telefoons kunnen dat wel makkelijk, zelfs als ik ze elke dag oplaad.

Overigens staat wifi bij mij standaard uit, bluetooth aan en GPS gebruik ik nauwelijks (nog zo'n domper, alleen Google maps, zelfs Nav4All werkt niet meer.)

Muziekkwaliteit is subliem voor een telefoon, dat moet ik dan wel weer zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Dan is er iets mis met je accu of instellingen, bij mij haalt hij de week vaak net niet. Bluetooth staat dan wel aan (maar ongebruikt), en google-maps gebruik ik dan niet. Een paar uur navigeren met google-maps, of 2 uur als bluetooth-modem gebruiken in de trein is niet direct de doodsteek, maar dan moet hij 's avonds wel aan de lader.

Ook dat verhaal over opladen via USB snap ik niet echt: bij mij doet hij dat prima in de telefoon-modus, hij laadt gewoon bij als ik hem aan mijn computer hang. Er is ook een document dat beschrijft hoe je accessoires moeten praten met de telefoon, maar die kan ik nu even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
Ik had het over een andere telefoon met die praktijk test van me, maar volgens mij maakt het bijna niks uit wat voor type accu het is. Van het opladen slijten alle accu's wel een beetje. Ik heb trouwens 3G, bluetooth en wifi uit, tenzij ik het even nodig heb natuurlijk. Bluetooth is constant aan het zenden om zichtbaar te zijn voor andere, dus dat zuipt volgens mij ook nog wel 15% per dag ofzo.

Als ik me telefoon aansluit op USB begint hij ook gelijk met laden, maakt niet uit welke modus. Zou bijna denken dat je accu niet helemaal in orde is.

Maar goed spelen Youtube filmpjes wel goed af bij jullie? Bij mij gaat het soms een tijd goed en opeens begint hij te haperen als een gek, waardoor de video ook nog uit sync raakt met het geluid. :S Volgens mij is dat begonnen na een firmware update, maar kan dat niet met zekerheid zeggen.

Je kan als navigatie http://we-travel.co.cc/joomla/ proberen. Is gratis offline GPS navigatie. Ik heb het nog niet goed getest maar ziet er op zich wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Nou, heb hem vanavond dan ook maar unbranded. Nu geen vodafone zooi meer op mijn telefoon.

Opvallend: Internet is ook opeens een stuk sneller. Nadeel dan weer, mobile tv werkt niet meer omdat ik de vodafone portal niet meer kan bereiken. Niet dat ik mobile tv veel gebruikte, van de week even bellen om het weer in orde te krijgen of anders mobile tv maar opzeggen.

Status wat betreft het laden via USB: zodra ik hem nu aan pc of laptop koppel begint hij te laden, maar van een "domme" USB lader begrijpt hij nog altijd geen snars. Waarschijnlijk laad hij wel als ik de 5v aansluiting welke de adapter gebruikt koppel in plaats van de USB 5v, maar dat gaat me een beetje te ver.

Kwam ook een lader tegen welke dezelfde pennen gebruikt als de adapter waar een 18650 li-ion in geplaatst kan worden. Laat ik nu net een hele stapel 18650's (protected) en 17670's (unprotected) hebben liggen. Misschien maar zo'n ding bestellen, krijg ik verloopjes van USB naar adapter fastport aansluiting en kan ik opladen zonder als een gek aan de dynamo te hengsten.

Ow, en nu staat wayfinder navigatie opeens op mijn telefoon :D

[ Voor 57% gewijzigd door GH45T op 25-05-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
en hoe beviel het unbranden van je se ,ging het makkenlijk en hoe heb je voor elkaar gekregen?

heb je het volgens de beschrijving gedaan die serhat gegeven heeft? ben benieuwd naar je reactie

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed bij mij gaan Youtube filmpjes helemaal haperen. Hebben jullie hier ook last van?
instellingen -> verbindingen -> mobiele netwerken -> gsm -/3G-netwerken aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
Dat maakt niets uit. Via Wifi gebeurd precies hetzelfde, zelfs wanneer ik dicht bij de router zit. Soms gaat het wel een tijdje goed en opeens begint het te haperen en dan na 15sec opeens weer goed. Het meest rare is dat het minder vaak voorkomt als ik hoge kwaliteit kies in plaats van lage. :S

Maar jullie hebben dit dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
indofk schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:06:
en hoe beviel het unbranden van je se ,ging het makkenlijk en hoe heb je voor elkaar gekregen?

heb je het volgens de beschrijving gedaan die serhat gegeven heeft? ben benieuwd naar je reactie

alvast bedankt :)
Unbranden ging makkelijker dan gedacht, al weet ik nu al niet meer hoe het ging.. Heb de handleiding volgens mij gedeeltelijk gebruikt, andere CDA file maker gebruikt (A2 CDA file maker of iets dergelijks). Toevallig bureaublad van mijn laptop opgeruimd, daar stonden de tooltjes nog op. Overigens werkte dit bij mij niet in Windows 7 x64, ook niet met Run as Administrator. Heb het toen maar op mijn laptop gedaan met Windows XP x86.

Die CDA maker uit de handleiding van serhat moest ik voor betalen meen ik. Die A2 CDA file generator niet. Je moet verder even opletten welke versie van de software je download, als je een te oude versie download wordt je telefoon niet herkent.

Verder bevalt het eigenlijk prima, een dag na mijn post werkte de mobile tv op een of andere miraculeuze wijze ook weer. Telefoon voelt net wat sneller aan, maar dat kan ook inbeelding zijn of door de weer lege sms inbox komen. Het oplaad probleem heb ik er niet mee kunnen verhelpen, maar vorige week op Pinkpop gaf het dynamo oplaad ding ook al problemen met mijn K810i dus ik trek het dynamo ding meer in twijfel momenteel dan de telefoon. Opladen via USB met computer gaat nu wel prima.

Verder voor hierboven:
Dat haperen van filmpjes heb ik inderdaad ook soms als de verbinding te traag is. Als de verbinding goed is echter nooit. Wel nog iets gekkers met Youtube: Filmpje speelt prima af, maar slaat dan opeens plotseling enkele minuten over en speelt weer netjes verder. Zelfde met andere filmpjes. Is ook reproduceerbaar met verschillende filmpjes. Erg vreemd.

Verder ook nog een vraagje: weet iemand zo hoe je alle berichten in je e-mail inbox kunt markeren als gelezen?

Heb net mijn Hotmail eens ingesteld op mijn W995, maximale aantal van 1000 berichten op de telefoon staan, maar nu staan die dus allemaal als ongelezen op de telefoon. In feite zijn ze wel gelezen, maar nog niet op de telefoon.

Kan wel mark all messages doen, maar daarna is de mark as read optie verdwenen. In de PC suite kan ik blijkbaar de e-mail niet gebruiken, daar had ik ook al in gekeken. Op internet kon ik er zo ook niets over vinden.

Heb de nieuwste software op de telefoon staan. Allemaal de e-mail één voor één nalopen om te markeren als gelezen is geen doen... als hier geen oplossing voor is de e-mail er maar weer vanaf gooien en de hotmail website gebruiken.

Zo'n beetje elke functie op deze telefoon gebruik ik ook regelmatig, dan kom je ook alle kleine dingen tegen. Met de nieuwe software er op ben ik in ieder geval weer een stukje positiever erover geworden. Zou hem niet willen ruilen met mijn broertjes' Xperia X10, ik kan echt niet met touchscreen overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
GH45T schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:17:
[...]

Verder voor hierboven:
Dat haperen van filmpjes heb ik inderdaad ook soms als de verbinding te traag is. Als de verbinding goed is echter nooit. Wel nog iets gekkers met Youtube: Filmpje speelt prima af, maar slaat dan opeens plotseling enkele minuten over en speelt weer netjes verder. Zelfde met andere filmpjes. Is ook reproduceerbaar met verschillende filmpjes. Erg vreemd.
Ik denk dat we dan ongeveer hetzelfde probleem hebben met Youtube filmpjes. Alleen bij mij probeert hij dus de ontbrekende minuten/seconden die jij ervaart wel af te spelen met als gevolg dat hij gaat haperen. Daarna speelt hij inderdaad vrolijk verder. Het is net of de buffer even corrupt is ofzo. Erg vreemd dit inderdaad. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Heb ik ook. Al verschillende firmwares overigens. In het begin nooit last van gehad en ik kocht em rond de tijd dat ie uit kwam. Nu volgens mij een jaar geleden. Mogelijk dat eerdere firmware versies dit probleem niet hadden maar dat kan ik nu niet meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze foon sinds een paar dagen en net de updateservice gedaan nu er nog niks opstaat enzo :P Kan je ook andere thema's en spelletjes ofzo gratis downloaden en erop zetten?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
Hier heb je een site met wat spelletjes: http://www.mobilerated.com/sonyericsson-w995-home.html

Met google zijn er nog veel meer van dat soort sites te vinden. Alles met .jar en een resolutie van 240 x 320 kan je afspelen op je telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He leuk, bedankt! Heb er zo weinig verstand van :$

Meen me te herinneren dat ik voor oude SE wel eens andere thema's van de website heb gehaald of zelf heb kunnen maken ofzo? Kan dat nog? Vind de 4 huidige thema's niet leuk :P

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
Op de site van SE staan inderdaad een paar extra themes, maar die vind ik ook niet zo super. Ik zelf moet ook nog is een leuke theme gaan opzoeken, maar nog niet echt tijd voor gemaakt ;)

Ik heb wel met een snelle google search een theme maker gevonden: http://myw995.lasyk.net/p...-Themes-Creator-4.01.html

Ik heb hem zelf nog niet getest maar de screenshot ziet er goed uit. Op die site zijn ook weer games te vinden en ook super veel thema's die je kan bereiken via de vanzelfsprekende navigatie.

Beste site die ik tot nu toe gezien heb eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 22:47
Ik heb nu sinds een paar dagen de W995 en ben er erg tevreden over.

Ik heb de telefoon los gekocht. Ik heb een T-mobile abbo met web'n'walk plus.
Als ik filmpjes wil kijken via youtube (zowel via de site als de app) doet ie het niet. Via de app speelt hij wel af (de tijdbalk loopt wel) maar er komt geen beeld of geluid. Via de site blijft ie bufferen en is er na 5 min nog niks gebeurd. Als ik vervolgens via Wifi de app start of de site start, start het filmpje meteen met beeld en geluid.

Dit zelfde geldt voor tv streamen. (Al is dit via Wifi niet te testen omdat je niet op dat portaal komt)

Bij mijn vorige telefoon (K810i) deed dit het allebei wel. Ik heb dezelfde simkaart en hetzelfde abonnement)

Dit lijkt mij te liggen aan de streaminginstellingen van T-mobile. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Dan nog iets. Er is bij mij een Facebook applicatie geïnstalleerd, die elke keer automatisch opstart als ik de telefoon aanzet. Dit betekend dat hij automatisch verbinding met internet maakt (via T-mobile, niet via Wifi). Niet erg handig als je in het buitenland zit.
Weet iemand waar ik dit uit kan zetten? Ik kan de applicatie zelf namelijk ook niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:19

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

GH45T schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:40:

Maar dan nog, ik heb dit al vanaf het begin, langer dan 2 dagen heeft hij het nooit echt uitgehouden. Mijn vorige SE telefoons kunnen dat wel makkelijk, zelfs als ik ze elke dag oplaad.

Overigens staat wifi bij mij standaard uit, bluetooth aan en GPS gebruik ik nauwelijks
Ik heb hier ook al sinds het begin last van... Ik heb inmiddels het vermoeden dat het aan pushmail ligt, want zelfs als ik nauwelijks internet, bel navigeer of muziek luister red ik hooguit 48 uur. Hebben andere mensen met pushmail aan hier ook last van?

Ik heb verder alle scherminstellingen en dergelijke op zo zuinig mogelijk staan.

Ga vanaf nu proberen met pushmail uit en de telefoon ieder kwartier zelf laten checken

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Inderdaad, pushmail is nogal een aanslag op je accu. Als je instelt dat hij elke 15 minuten checkt op mail doet je accu het een stuk langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
DaanMc schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:32:
Dan nog iets. Er is bij mij een Facebook applicatie geïnstalleerd, die elke keer automatisch opstart als ik de telefoon aanzet. Dit betekend dat hij automatisch verbinding met internet maakt (via T-mobile, niet via Wifi). Niet erg handig als je in het buitenland zit.
Weet iemand waar ik dit uit kan zetten? Ik kan de applicatie zelf namelijk ook niet verwijderen.
Je kunt onder 'Applicaties' toe staan hoe deze met verbindinge om moet gaan.
Overigens zou ik die branded firmware er af gooien aangezien die app daar vandaan komt. In de default SE firmware zit het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 22:47
The Realone schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:30:
[...]

Je kunt onder 'Applicaties' toe staan hoe deze met verbindinge om moet gaan.
Overigens zou ik die branded firmware er af gooien aangezien die app daar vandaan komt. In de default SE firmware zit het niet.
Ik heb de telefoon los gekocht, er zit daarom geen brandend firmware op. Daarom vond ik het al zo raar..
Door die verbindinginstellingen lijkt het nu opgelost te zijn. Iemand enig idee over het 'streamingsprobleem'?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste