Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter

Het SonyEricsson W995 topic

SonyEricsson W995

Inleiding
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht op de Tweakers FP waarin -onder andere- de SonyEricsson W995 wordt aangekondigd heb ik besloten een topic te maken over deze imho interessante Walkman® slider.

De W995 is het eerste toestel in de Walkman-lijn met een 3,5 mm-jack, waardoor een koper niet vastzit aan Sony Ericssons eigen headset, maar ook zijn eigen exemplaren kan aansluiten. Het toestel heeft een 8,1-megapixelcamera en draait op Sony Ericssons eigen OS.

De W995 heeft wifi, umts, gprs, gps en bluetooth aan boord. Het toestel, dat uiterlijk lijkt op andere high-end- toestellen van Sony Ericsson, meet 97x49x15mm en weegt 113 gram. Sony Ericsson heeft op het toestel ook de nieuwe Media Go-syncsoftware toegevoegd. Dat moet het overbrengen van films, foto's en muziek van pc op het toestel makkelijker maken. Media Go zou het tevens mogelijk maken om media op een Playstation 3 af te spelen. Het toestel zal in het tweede kwartaal op de markt komen, maar het is onbekend wanneer het precies in Nederland te koop zal zijn.

Officiële specificaties
Afmetingen
97.0 x 49.0 x 15.0 millimeter

Gewicht
113.0 gram

Display
  • Grootte: 2,6 inch
  • Resolutie: 240 x 320 pixels (QVGA)
  • Kleuren: 262.144
  • Type: TFT
  • Krasbestendig
Leverbare kleuren
  • Progressive Black
  • Cosmic Silver
  • Energetic Red
Geheugen
  • Intern: 118 MB
  • Geheugenkaart: Memory Stick Micro™ (M2™)
Batterijduur
  • Standby: tot 370 uur (GSM/GPRS), tot 360 uur (UMTS)
  • Gesprek: tot 9 uur (GSM/GPRS), tot 4 uur (UMTS)
  • Videogesprek: tot 3,5 uur
  • Muziekweergave: tot 20 uur
  • Videoweergave: tot 5 uur
Netwerken
  • GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900
  • UMTS/HSPA 900/2100
Camera
  • Autofocus
  • Beeldstabilisatie
  • Bloggen van foto's
  • Camera - 8.1 megapixel
  • Digitale zoom - tot 16x
  • Fotofeeds
  • Fotoflash
  • Geo tagging
  • Gezichtsdetectie
  • Photo fix
  • Video blogging
  • Video-opname
  • Videolicht
  • Videostabilisator
Muziek
  • 3,5 mm audiobus
  • Album art
  • Bluetooth™ stereo (A2DP)
  • Heldere bas
  • Heldere stereo
  • Ondersteunt music tones - MP3, AAC
  • PlayNow™
  • SensMe
  • Shake control
  • Stereoluidsprekers
  • TrackID™
  • Walkman® player
Internet
  • Open NetFront™ Webbrowser
  • WAP 2.0 XHTML
  • Webfeeds
Entertainment
  • 3D games
  • Java
  • Media
  • Motion gaming
  • Radio - FM-radio met RDS
  • Video bekijken
  • Video streaming
  • Walk Mate
  • YouTube™
Connectiviteit
  • aGPS
  • Bluetooth™ technologie
  • DLNA Certified™
  • Google Maps™
  • Modem
  • PictBridge
  • Synchronisatie met PC
  • USB-massageheugen
  • USB-ondersteuning
  • Wayfinder Navigator™
  • WiFi™ gecertificeerd
  • Exchange ActiveSync®
  • Geluidsrecorder
  • Instant messaging
  • MMS
  • SMS
  • Voorspellende tekstinvoer
Communicatie
  • Polyfone ringtones
  • Speakertelefoon
  • Trilalarm
  • Video-oproep
Design
  • Achtergrondafbeelding
  • Auto rotatie
  • Navigatietoets
  • Wallpaper-animatie
Organizer
  • Agenda
  • Alarmklok
  • Flightmodus
  • Opmerkingen
  • Rekenmachine
  • Stopwatch
  • Taken
  • Telefoonboek
  • Timer
Wat zit er in de doos?
  • W995
  • Batterij
  • Batterijlader
  • 8GB Memory Stick Micro™ (M2™)
  • USB-kabel
  • Stereo portable handsfree
  • Sony Ericsson PC Suite
  • Media Go™
  • Gebruikershandleiding
Officiële productfoto's
Klik voor een grotere versie:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_5_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_4_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_6_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_1_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_8_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_2_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_7_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/David_Britney/Tweakers/w995_3_thumb.jpg

Live foto's
Reviews
-

FAQ
-

Inhoudelijke wijzigingen
  • 17/02/09 @ 02:51:Officiële productfoto's toegevoegd/vervangen
  • 17/02/09 @ 03:39: Officiële specificaties gewijzigd op basis van press release + 'Wat zit er in de doos?' toegevoegd
  • 17/02/09 @ 04:37: Links naar pagina's met live foto's toegevoegd

[ Voor 34% gewijzigd door fanatic_david op 17-02-2009 04:36 ]

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Na de C905, de G705/W705 en de W902 ben ik nu op deze W995 uitgekomen als opvolger voor mijn K750i (en iPod Mini). Het is natuurlijk wachten op reviews maar veelbelovend is ie zeker. De grootte van het display (2,6 inch) lijkt mij iig heerlijk (na het 1,8 inch display van mijn K750i).

Ik ben benieuwd! :D

BTW: bovenstaande TS was mijn eerste (waarin ik een consumer product bespreek), feedback is dus zeker welkom :)

[ Voor 5% gewijzigd door fanatic_david op 19-02-2009 17:51 ]

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Het toestel opzich, kwa functies en looks vind ik hem zeer interessant. De prijs zal naar mijn vermoeden echter niet zo interessant worden.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Dat vermoed ik ook. Maar zolang je van (min of meer) alle functies gebruik maakt heb je er ook wat voor.

Persoonlijk zal ik misschien wel de eerste prijsverlaging afwachten, kwestie van een betere bang for buck verhouding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Wow... zelfde (indrukwekkende!) specs als de C905, maar een stuk kleiner en imho ook mooier...

Ik mag weer verlengen, maar denk dat ik nog heel even wacht totdat er meer bekend is over wanneer dit toestel beschikbaar is en voor welke prijs... ik denk dat ik de opvolger van mn trouwe K800 heb gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaaaaf,2de kwartaal komt ie,ik wil de rode *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/reviewsimg/mwc09-se/gsmarena_042.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/reviewsimg/mwc09-se/gsmarena_045.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Zo te zien heeft deze w995 een groot aantal dingen die mijn w960i mist!
Waarom duurt mijn abbonement nou nog een jaar :'( :'(

Ik had alleen wel graag het 8gb mediageheugen bewaard zien blijven, maar daar zijn weer kaartjes voor.
Ik denk dat deze telefoon wel vergelijkbaar is met de N95-N96 wat opzich geen slechte zaak...

De w995 heeft touchscreen met navigatie toetsen en nummerieke toetsen. Iets wat veel van die smartfoons van tegenwoordig niet hebben. Deze combinatie lijkt me heel erg goed werken (gedeeltelijk ervaring mee met de mijne, alleen die heeft geen navigatie toetsen).

Kortom, ik wil hem hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
De W995 heeft geen touchscreen. Verder is het geen smartphone maar een feature phone.

[ Voor 81% gewijzigd door fanatic_david op 22-02-2009 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een touchscreen met zoveel knoppen zou ook wat overkill zijn. Vooral een beetje zonde om al die numerieke toetsen "dubbel" te hebben. Dat zou onnodig veel ruimte innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Berichten over levertijden en abonnementen mogen vanaf heden in [ABO] SonyEricsson W985 levertijden en abonnementen topic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat bekend over de navigatie-programma's die je hier eventueel op kan draaien? Zonder dat je verbinding met internet moet hebben? Of is dat niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Ik ken er maar 1 en dat is We-Travel. Als die niet voldoet dan zal je voor alternatieven wellicht moeten uitwijken naar een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer deze telefoon uitkomt? Als het nog lang duurt ga ik toch maar voor de c905, heel veel verschil zit er niet in. Maar als ie een beetje optijd er is, is dat toch mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Uit de press release:
Available in selected markets from Q2 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Zou TomTom of Sygic hier niet op draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Nogmaals: de W995 is GEEN smartphone. Het toestel draait het SE OS en kan dus enkel java-applicaties uitvoeren.

Als je even naar de Sygic website was gesurft dan had je gezien dat er van die navigatiesoftware enkel versies zijn voor Windows Mobile en Symbian. Op de TomTom website kon ik de ondersteunde OS'en niet zwart op wit vinden maar aangezien het enige ondersteunde SE toestel de W950i (Symbian) is mag het duidelijk zijn dat er ook van die navigatiesoftware geen java-versie bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Wel leuk ding, heb voorlopig geen nieuwe nodig want de W902 heeft alles wat ik nodig heb en candybar heeft toch mn voorkeur, maar wellicht voor de toekomst als ie een beetje betaalbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik vind het erg vreemd dat er niet meer over deze telefoon gepost wordt. Het lijkt mij de beste optie als je een snelle complete featurephone wil! Heb vandaag even Amaze GPS geïnstalleerd op mijn oude vertrouwde w810i. Zelfs daarop draait het prima en snel. Zie er naar uit om dit op de w995 te zetten als hij binnenkort uitkomt.

[ Voor 0% gewijzigd door _WgV_ op 25-05-2009 17:03 . Reden: Dank fanatic_david ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
_WgV_ schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:45:
Ik vind het erg vreemd dat er niet minder over deze telefoon gepost wordt.
Bedoel je meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Laatst online: 08:58
ik heb hem in ieder geval besteld, ik kan niet wachten tot ik hem binnen krijg :) Ik ben een hele tijd bezig geweest met smartphones te vergelijken tot ik tot de conclusie kwam dat ik ook alles wat ik doe met een normale gsm kan en dat ik goed geluid wil hebben. Dus ben ik bij deze uit gekomen.

[ Voor 56% gewijzigd door Skerekrow op 24-05-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de SE W995.
Ik vind verschillende berichten over het kunnen versturen van mails. Ophalen kan wel, maar kun je ook mail versturen?
Verder vond ik op 2ehands.nl een advertentie van een Engels bedrijf wat voor 200 Euro nieuwe w995's aanbiedt. Wat denken jullie, betrouwbaar en/of handig om een Engelse GSM aan te schaffen via internet. Ik heb niet echt een indruk kunnen krijgen van de betrouwbaarheid van de aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Aangezien de telefoon in de UK ongeveer 350 pond kost zou ik het iig niet vertrouwen.

De telefoon beschikt over mms, grps en hsdpa dus versturen van mails zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43
Heeft iemand hem al te pakken? Wat zijn de gebruikerservaringen? Mijn abo bij t-mobile loopt binnenkort af, en als opvolger van de w880i wordt het mijn eerste slider, maar het ontbreekt op het moment aan een soortgelijke candybar phone van SE.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Hij is in de uk al uit dus het zou kunnen. Ik krijg hem zelf rond 15 juni als het goed is, dus nog 2 weken wachten en ik kan een review geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Skerekrow op 02-06-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik heb m vandaag ook besteld. Zal binnenkort review plaatsen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ben ook helemaal gek van het toestel. Zijn er al leuke apps bekend voor het toestel? zoals weer oid?

[ Voor 78% gewijzigd door josss9 op 03-06-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Enig idee hoe de kwaliteit zal zijn van het kijken naar films? Worden niet voor niets 60 gratis films meegegeven bij het afsluiten van een abbo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik snap niet waarom dit topic zo dood blijft?
Ben ik dan 1 van de weinigen die er zo gek van is?

Voordat de HTC diamond uit kwam waren er al 4 topics over vol gepraat...

Maargoed, volgende week ligt hij dus in de winkels HOERA!

Is deze site hier al bekend?

http://sony-ericsson-w995.nl/

Staan foto's gemaakt door de W995 op, video's en meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
http://sony-ericsson-w995...et-de-sony-ericsson-w995/
2e filmpje....
Op het einde zie je een film op de W995. Wel zeer goed beeld zo op het eerste gezicht zeg. Weet iemand al meer over dat 60 films idee????

Edit: ZIe op die top site dat je 60 films gratis kan downloaden via Play Arena. Dat is dus het idee er achter.
Kan niet wachten tot Hi mij een bericht geeft van dat ik een nieuwe abbo mag afsluiten!

[ Voor 28% gewijzigd door davystam op 08-06-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
"All this is nice but the kickstand on the back and the bigger screen seem to promise great video viewing. However, in this respect the W995 fails to deliver, since there's no support for DivX and even better XviD, or any other advanced video codec. A shame really, given the provided 8GB memory card can store hours of high quality video."

Zou wel heel jammer zijn als dit waar zou zijn. Want wat support ie dan wel met betrekking tot het kijken van films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 18:53
davystam schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:59:
Enig idee hoe de kwaliteit zal zijn van het kijken naar films? Worden niet voor niets 60 gratis films meegegeven bij het afsluiten van een abbo...?
volgens deze review bekijkt krijg je nog meer.
[Ons testtoestel was een internationaal pakket. Maar de Nederlandse consument krijgt nog veel meer bij aanschaf van de Sony Ericsson W995. Er zit namelijk een gratis speakerset bij, waar niet alleen De Sony Ericsson W995 in geklikt kan worden, maar ook nog andere Sony Ericssons! Ook kan je met het toestel 60 volledige films downloaden voor op de Sony Ericsson W995 (er zijn er nu 15 beschikbaar in de PlayNow Arena), na 90 dagen verloopt deze licentie, wees dus snel met kijken want daarna kan je de films niet meer bekijken. Maar het is wel een erg compleet pakket dus!
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=4062

btw heb al maand geleden besteld bij hi shop hopelijk dinsdag er al is _/-\o_

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
Hier kan ik dus uit opmaken dat het een soort Ondemand is van UPC????Kijken en dat is het? Je kan ze dus niet opslaan zodat je later nog is kan kijken????
Datz ou wel jammer zijn maar dan mogen ze in ieder geval opschieten met het uitbreiden van deze 30 films :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
davystam schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:30:
Hier kan ik dus uit opmaken dat het een soort Ondemand is van UPC????Kijken en dat is het? Je kan ze dus niet opslaan zodat je later nog is kan kijken????
Datz ou wel jammer zijn maar dan mogen ze in ieder geval opschieten met het uitbreiden van deze 30 films :)
Daar ga ik wel van uit.
Neem aan dat telkens als je de film start even een een verefficatie wordt gestuurd via i-net.
Hopelijk kan je ook instellen dat je alleen i-net doet via wifi.

Mocht ik hem dinsdag hebben zet ik hier foto's neer.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
Offens1490 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 07:36:
[...]

Daar ga ik wel van uit.
Neem aan dat telkens als je de film start even een een verefficatie wordt gestuurd via i-net.
Hopelijk kan je ook instellen dat je alleen i-net doet via wifi.

Mocht ik hem dinsdag hebben zet ik hier foto's neer.
Aha, naja ik hoopte dat je ze naar je mobiel moet downloaden en dat je ze dan ook even van je kaartje naar je computer kan overzetten zodat je gewoon die 60 films standaard heb. Maar ja ander halve maand gratis kijken is ook leuk natuurlijk. Ben vooral erg benieuwd naar hoe het nou zit met die films. Lees in sommige reviews dat je geen wide screen kan kijken ofzo terwijl dat wel in die filmpjes blijkt op die ene w995 site. En ook benieuwd naar of hij dan bepaalde type films dan wel aankan.....Laat maar snel horen ja;) Dan ga ik hem ook bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nét toen ik zeker was dat de W995 mijn nieuwe telefoon zou worden, komt sony weer met een nieuwe, nog mooiere telefoon.. De Sony Ericsson Aino.
Dat flikken ze nou altijd he! :P
Denk dat ik me nu eens NIET ga laten verleiden, en gewoon voor de W995 ga. Heb me al eens laten verleiden door de G900 en die is ontzettend tegen gevallen. Ik had toen gewoon voor de W902 moeten gaan ipv voor dat 'hippe' touchscreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:59:
Nét toen ik zeker was dat de W995 mijn nieuwe telefoon zou worden, komt sony weer met een nieuwe, nog mooiere telefoon.. De Sony Ericsson Aino.
Denk dat ik me nu eens NIET ga laten verleiden, en gewoon voor de W995 ga. Heb me al eens laten verleiden door de G900 en die is ontzettend tegen gevallen. Ik had toen gewoon voor de W902 moeten gaan ipv voor dat 'hippe' touchscreen..
Mocht je de reacties lezen van de review van tweakers.
Veel mensen hebben kritiek dat er geen 3.5 jack in zit en nog andere issues.

Voor mij de reden dat deze voor mij meer geschikt is omdat deze mobiel ook mijn mp3 gaat vervangen op den duur.(geen zin 2 dingen mee te nemen)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:59:
Damn! Die Aino is nice! :9~
Jij gaat je misschien niet laten verleiden maar ik wel (hopelijk voor de laatste keer nu :P).

* fanatic_david gaat wat meer info opzoeken over de Aino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offens1490 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Mocht je de reacties lezen van de review van tweakers.
Veel mensen hebben kritiek dat er geen 3.5 jack in zit en nog andere issues.

Voor mij de reden dat deze voor mij meer geschikt is omdat deze mobiel ook mijn mp3 gaat vervangen op den duur.(geen zin 2 dingen mee te nemen)
Die review heb ik niet gezien, kan 'm ook niet vinden. Heb je een linkje?
fanatic_david schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:09:
[...]

Damn! Die Aino is nice! :9~
Jij gaat je misschien niet laten verleiden maar ik wel (hopelijk voor de laatste keer nu :P).

* fanatic_david gaat wat meer info opzoeken over de Aino
fanatic_david, Hier is een fotogallerij met zowel de W995 als de Aino: http://www.se-community.com/album.php?album_id=683
Op die foto waar ze beiden geopend zijn, is goed te zien dat het zwaartepunt van de Aino veel hoger ligt dan de W995. Volgens mij ligt de W995 dan ook veel beter in de hand met smsen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:57:
[...]
Die review heb ik niet gezien, kan 'm ook niet vinden. Heb je een linkje?
[...]
Ja hoor, hier

Is van 2 juni kan zijn dat je er toen niet was op tweakers.

Voordeel tenopzichte van deze is wel dat hij tot 32 gig klik
ondersteund en van microsd en niet de afhankelijke M2 van sony.

[ Voor 5% gewijzigd door Offens1490 op 15-06-2009 21:43 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Offens1490,
Dat is de Idou, later omgedoopt tot Satio. Dat vind ik zowiezo geen concurrent voor de W995, omdat dat een smartphone is en op Symbian draait. Iets wat ik echt niet meer wil. De Aino (wel tegelijk gepresenteerd met de Satio) is ook een touchscreen maar dan gewoon met het eigen SE besturingssyteem. Dat is nou juist waarom ik 'm overweeg, omdat het geen symbian is en dus (waarschijnlijk) ook niet zo traag. Het heeft dezelfde formfactor als de W995, ook hier zit een uitgebreide mediaplayer op en qua afmetingen liggen ze vrij dicht bij elkaar in de buurt. een 3,5mm uitgang vind ik niet zo belangrijk omdat ik de oordopjes van sony erg goed vind. En deze zijn ook nog eens standaard draadloos bijgeleverd volgens mij:
Afbeeldingslocatie: http://mobile.hdblog.it/wp-content/gallery/sonyericsson-aino/se-aino-sm-010.jpg
Grootste vraag blijft voor mij dus hoe de software gaat werken. Dit is naar mijn weten de eerste SE touchscreen die niet op Symbian draait..

Hier is nog een leuk youtube-promotiefilmpje van de W995: http://www.youtube.com/watch?v=AqITICg3XrU :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:59:
@Offens1490,
Dat is de Idou, later omgedoopt tot Satio. Dat vind ik zowiezo geen concurrent voor de W995, omdat dat een smartphone is en op Symbian draait. Iets wat ik echt niet meer wil. De Aino (wel tegelijk gepresenteerd met de Satio) is ook een touchscreen maar dan gewoon met het eigen SE besturingssyteem. Dat is nou juist waarom ik 'm overweeg, omdat het geen symbian is en dus (waarschijnlijk) ook niet zo traag. Het heeft dezelfde formfactor als de W995, ook hier zit een uitgebreide mediaplayer op en qua afmetingen liggen ze vrij dicht bij elkaar in de buurt. een 3,5mm uitgang vind ik niet zo belangrijk omdat ik de oordopjes van sony erg goed vind. En deze zijn ook nog eens standaard draadloos bijgeleverd volgens mij:
[afbeelding]
Grootste vraag blijft voor mij dus hoe de software gaat werken. Dit is naar mijn weten de eerste SE touchscreen die niet op Symbian draait..

Hier is nog een leuk youtube-promotiefilmpje van de W995: http://www.youtube.com/watch?v=AqITICg3XrU :*)
mijn fout |:(

Tevens update voor degene die hem bij hi heeft besteld.

Hi wijzigt zijn leverdatum op de site omdat de leverancier ze nog niet geleverd hebben
einde van de week nog eens bellen mocht er niks veranderen.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
Heb hem gister besteld bij Belcompany en krijg hem vanmiddag in het zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Zou je hier wat foto's en je eerste impressies kunnen posten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Ik heb hem net binnen ( heb hem vorige week besteld bij t-mobile)

Eerste indruk: Super solide :D, toetsen voelen super aan. Muziek kwaliteit is super (beter dan K850i, met Clear Bass).
Uitklappen werkt lekker. (beter dan mijn W850i) Scherm ziet er groot en helder uit. Komt met 8gb m2, en sterio speakers. Kortom: Superding.

Zal binnenkort uitgebreidere review plaatsen met wat fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:38
We wachten volspanning op de review:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Uitgebreide reviews zijn hier te vinden:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w995-review-329.php
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=4062

Er is overigens al een nieuwe update voor het toestel beschikbaar via het programma SE Update Service op je PC.

[ Voor 48% gewijzigd door TranceDJ op 20-06-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Voor de mensen die hem al hebben, merken jullie ook dat uit de speaker aan de onderkant van het toestel iets harder geluid komt als uit de speaker aan de bovenkant van het toestel?

[ Voor 84% gewijzigd door TranceDJ op 03-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
De mijne heeft het niet, ik vermoed dat het een defect aan je toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Skerekrow schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:20:
De mijne heeft het niet, ik vermoed dat het een defect aan je toestel is.
Als ik hem dicht bij m'n oor hou merk ik een klein verschil. Het volume heb ik staan op het hardst en ik test met het nummer Let me be the one dat standaard op de geheugenkaart in de muziekmap staat.

[ Voor 31% gewijzigd door TranceDJ op 03-07-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het geluid uit de speakers overigens wel hard? Harder dan een gemiddelde telefoon van sony ericsson? of een ander merk.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:17:
Gaat het geluid uit de speakers overigens wel hard? Harder dan een gemiddelde telefoon van sony ericsson? of een ander merk.?
Ja, absoluut. Super goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
Iemand al met die gratis films kunnen werken?
Is het een kwestie van opslaan of eenmalig kijken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik heb voor mijn werk een W995 en ik heb een vraagje voor de mensen die hem ook hebben.

Als ik google naar het toestel zie ik die rood/grijs/zwarte bewegende achtergrond voor het default thema, ook in het menu is het grijs met zwart. Ik heb echter hetzelfde alleen dan is het rood vervangen door lelijk geel. Hoort dit zo (dit is het default thema, het andere thema is lichtblauw-achtig).

edit:
Inmiddels gevonden, het schijnt dat meer mensen het 'gele thema' hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door nnk op 22-06-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
nnk schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:37:
Ik heb voor mijn werk een W995 en ik heb een vraagje voor de mensen die hem ook hebben.

Als ik google naar het toestel zie ik die rood/grijs/zwarte bewegende achtergrond voor het default thema, ook in het menu is het grijs met zwart. Ik heb echter hetzelfde alleen dan is het rood vervangen door lelijk geel. Hoort dit zo (dit is het default thema, het andere thema is lichtblauw-achtig).
mmh je bdoelt immers standaart default thema, geen last van hier.

Wat ik wel jammer vind is dat het bescherm hulsje wat tevens ook voor stabiliteit geeft aan de spieker vrij fragiel vind.

Vette wat ik heb geprobeerd is dat je met 2 personen de zelfde muziek kunt beluisteren.
dmv 1 persoon bijgeleeverde headset en de ander met gewone headset(3.5 jack).

zou zelfs met 2 man met verloopje op de jack aansluiten.

Geluid is heel goed te noemen en hoort de bass zeer goed. Daarin tegen speakers minder maar dan zet je hem maar minder hard. :9

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
davystam schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:30:
Iemand al met die gratis films kunnen werken?
Is het een kwestie van opslaan of eenmalig kijken???
http://www.playnow-arena.com/movies/
Voor meer info klik op Help en Juridisch;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
TranceDJ schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:19:
[...]

Als ik hem dicht bij m'n oor hou merk ik een klein verschil. Het volume heb ik staan op het hardst en ik test met het nummer Let me be the one dat standaard op de geheugenkaart in de muziekmap staat.
Offens1490 zou jij dit ook niet ff voor mij willen testen bij jou toestel?:)

[ Voor 23% gewijzigd door TranceDJ op 03-07-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je altijd het pakket met speakerset en geheugenkaart, dus ook als je het toestel los koopt, of is dit alleen bij bepaalde profiders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
TranceDJ schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:23:
[...]

Offens1490 zou jij dit ook niet ff voor mij willen testen bij jou toestel?:)
getest met ander nr eye of the tyger.

bij mij hoor ik ook duidelijk verschil met de ander kant maar ik maak me er niet zo druk over.
Aan de ene kant moet je ook denken dat 2 kleine speakers boven niet op kunne tegen de hele lange onderin.
3.5 jack tussen demt oook denk ik.

offens1490 gebruikt als iedereen muziek wilt horen de speakers van se of Xmini max .

edit @Sybolt

standaard meegeleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door Offens1490 op 22-06-2009 21:37 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:28:
krijg je altijd het pakket met speakerset en geheugenkaart, dus ook als je het toestel los koopt, of is dit alleen bij bepaalde profiders?
Wordt standaard bijgeleverd, ook als je het toestel los koopt en dus niet bij bepaalde providers.

[ Voor 10% gewijzigd door TranceDJ op 23-06-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Offens1490 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:36:
[...]
bij mij hoor ik ook duidelijk verschil met de ander kant maar ik maak me er niet zo druk over.
Aan de ene kant moet je ook denken dat 2 kleine speakers boven niet op kunne tegen de hele lange onderin.
3.5 jack tussen demt oook denk ik.
Okee, thnx.

[ Voor 95% gewijzigd door TranceDJ op 03-07-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
TranceDJ schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 01:15:
Er is overigens al een nieuwe update voor het toestel beschikbaar via het programma SE Update Service op je PC.
Weet iemand btw waar je een changelog van een SE firmware update kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceDJ schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:11:
[...]

Weet iemand btw waar je een changelog van een SE firmware update kunt vinden?
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=186179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Dit is mijn probleem:

Ik heb geen internet via mijn provider. Toch zou ik graag kunnen internetten via wifi. Dit werkt als ik de internetopties van t-mobile delete. Dan werkt de standaardbrowser en kan ik op internet. Maar als ik bijvoorbeeld google maps wil gebruiken blijft hij vragen om een internetinstelling :(. Terwijl ik daar niet kan instellen: "use only wifi".

Zou dit te maken kunnen hebben met t-mobile custom firmware ?

EDIT: Ik heb nu de normale firmware van SE zelf er op. Nog steeds zie ik geen optie: Connect to wifi only. :(:(:(

Heeft iemand het zelfde probleem op een non-branded w995 ?

Over een week volledige review :)

[ Voor 9% gewijzigd door zero_cool89 op 28-06-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Weet iemand een goede houder voor de w995? ik zoek nog een passende voor in mijn auto maar ik heb er niet eerder een in gehad dus ik zou niet weten waar ik op moet letten. Het liefst zou ik er een hebben die muziekknoppen vrij laat aan de rechterkant van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styles
  • Laatst online: 12-03-2021
Kan iemand in het kort beschrijving hoe geo tagging wordt geactiveerd bij de w995?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:52:
Dit is mijn probleem:

Ik heb geen internet via mijn provider. Toch zou ik graag kunnen internetten via wifi. Dit werkt als ik de internetopties van t-mobile delete. Dan werkt de standaardbrowser en kan ik op internet. Maar als ik bijvoorbeeld google maps wil gebruiken blijft hij vragen om een internetinstelling :(. Terwijl ik daar niet kan instellen: "use only wifi".

Zou dit te maken kunnen hebben met t-mobile custom firmware ?

EDIT: Ik heb nu de normale firmware van SE zelf er op. Nog steeds zie ik geen optie: Connect to wifi only. :(:(:(

Heeft iemand het zelfde probleem op een non-branded w995 ?

Over een week volledige review :)
Bij mij als je een Wifi verbinding hebt dan gebruikt die eerst die verbinding voor internet pas als dat niet werkt gaat tie verbinden via T mobile. hetzelfde voor G maps. Heb je bij internet en stream instellingen "locale verbinding toegestaan" aanstaan??

hoe heb je de normale firmware eropgekregen? en zijn daarin de ringtones van Tmobile eruitgehaald? en waar kun je use Wifi Only instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, de SE W995 Moviepack bij KPN krijg je 60 films, 8GB MS en een Stereospeaker MS 410 bijgeleverd. Geld dat hetzelfde voor T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:36:
Ik heb een vraag, de SE W995 Moviepack bij KPN krijg je 60 films, 8GB MS en een Stereospeaker MS 410 bijgeleverd. Geld dat hetzelfde voor T-Mobile?
Yup, met daarbij tmobile software op je telefoon en de ringtones die elke keer in je playlist komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:21:
[...]

Yup, met daarbij tmobile software op je telefoon en de ringtones die elke keer in je playlist komen...
geld dat ook voor kpn? ik neem aan dat die van tmobile simlock is en van kpn unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook een W995 en het is een prachtding. Ik kom echter uit één ding niet, namelijk internet via wi-fi. Het duurt nog even voor mijn Eindeloos Online van Hi gaat werken, dus ik wil de komende dagen via het draadloze modem thuis internetten. Echter, als ik wi-fi heb opgestart (succesvol, het modem wordt gewoon gevonden) en ik probeer internet op te starten, krijg ik een 'communicatiefout'. Ik heb hier op google niks over kunnen vinden, zou iemand hier weten wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Gebruiken jullie dit toestel i.c.m. met een internet abbo'tje? En zo ja, hoe gaat het browsen met dat ding? Ik heb begrepen dat er een eenvoudige browser bij zit, in hoeverre is dit een beperking?

Ik zit er namelijk over te twijfelen dit toestel aan te schaffen, maar ik vind mobiel internet wel erg handig (en smartphones eigenlijk te groot met een te korte accuduur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:37:
Ik heb sinds vandaag ook een W995 en het is een prachtding. Ik kom echter uit één ding niet, namelijk internet via wi-fi. Het duurt nog even voor mijn Eindeloos Online van Hi gaat werken, dus ik wil de komende dagen via het draadloze modem thuis internetten. Echter, als ik wi-fi heb opgestart (succesvol, het modem wordt gewoon gevonden) en ik probeer internet op te starten, krijg ik een 'communicatiefout'. Ik heb hier op google niks over kunnen vinden, zou iemand hier weten wat ik kan doen?
Is je startpagina een pagina van je provider? Zo ja, heb je al eens geprobeerd naar een andere website te surfen? Mobiele websites van providers zijn vaak enkel bereikbaar binnen hun eigen (3G of wat dan ook) netwerk en dus niet via wi-fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! Het werkt nog ook :P. Ik had alleen geprobeerd om naar een zoekmachine te gaan die al voor-geïnstalleerd stond, maar die zal dan ook wel van Hi zijn geweest. Ik voel me nogal onnozel nu, maar ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:17:
[...]

geld dat ook voor kpn? ik neem aan dat die van tmobile simlock is en van kpn unlocked.
Ik weet niet hoe het met KPN zit gewoon even vragen zou ik zeggen. maar tmobile telefoon is niet gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 13:58
The Realone schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:40:
Gebruiken jullie dit toestel i.c.m. met een internet abbo'tje? En zo ja, hoe gaat het browsen met dat ding? Ik heb begrepen dat er een eenvoudige browser bij zit, in hoeverre is dit een beperking?

Ik zit er namelijk over te twijfelen dit toestel aan te schaffen, maar ik vind mobiel internet wel erg handig (en smartphones eigenlijk te groot met een te korte accuduur).
Volgens mij kan je altijd een andere browser installeren, wel één die geprogrammeerd is in Java natuurlijk ;) .
Opera Mini vind ik goed werken, veel beter dan de standaard browsers geinstalleerd op mobiele telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
In die Tmobile toestellen zit toch zo'n verschrikkelijk tmobile software pakket. Of zijn de daar intussen van afgestapt?
Bij T-Mobile heb ik mooi abonnementje samen kunnen stellen, maar als dat roze tmobile thema er ingebrand zit dan kijk ik wel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
JipJapGoedje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:47:
In die Tmobile toestellen zit toch zo'n verschrikkelijk tmobile software pakket. Of zijn de daar intussen van afgestapt?
Bij T-Mobile heb ik mooi abonnementje samen kunnen stellen, maar als dat roze tmobile thema er ingebrand zit dan kijk ik wel ergens anders.
Ja helaas krijg je nog de stomme "branded" firmware.. Gelukkig is dit simpel te verhelpen ...

http://www.youtube.com/watch?v=z-jPvHyPldQ

Volg deze guide(gebruik andere a2uploader, nieuwere versie):
http://se-stuff.net/help/debranding.html

Nieuwe versie van a2uploader:
http://www.4shared.com/fi...er_CID53.html?err=no-sess

Werkte bij mij en ik zit nu met de originele firmware. (zonder t-mobile troep...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Mooi, dan heb ik me nieuwe toestel gevonden, effe wachten tot ik kan overstappen van HI, ding is daar afschuwelijk duur.

Thnx Mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yestro schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:03:
[...]

Volgens mij kan je altijd een andere browser installeren, wel één die geprogrammeerd is in Java natuurlijk ;) .
Opera Mini vind ik goed werken, veel beter dan de standaard browsers geinstalleerd op mobiele telefoons.
Het nadeel van Opera Mini is, bij mij in ieder geval, dat zowel de NS-site als ov9292 niet of nauwelijks functioneren, terwijl die sites toch bij uitstek gebruikt worden met mobiel internet.

Weet iemand overigens nog goede navigatiesoftware? Het programma van KPN is maar een 14-dagen trial en Wayfinder is... belabberd. Hele plaatsen staan er niet in, en van mijn woonplaats kent het maar twee straten en in allebei woon ik niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een noobie vraagje
ik heb net telefoon debranded van de tmobile software aan de hand van de post van zero_cool (thnxs). maar nou heb ik een G tje boven de ontvangstindicatie. Volgens mij is dat voor gprs maar hoe zet je em uit. Ik heb al geprobeerd via verbindingen >> mobiele netwerken op alleen gsm gezet maar hij blijft er staan.
Zijn er trouwens ook nog speciale UMTS instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:12:
ff een noobie vraagje
ik heb net telefoon debranded van de tmobile software aan de hand van de post van zero_cool (thnxs). maar nou heb ik een G tje boven de ontvangstindicatie. Volgens mij is dat voor gprs maar hoe zet je em uit. Ik heb al geprobeerd via verbindingen >> mobiele netwerken op alleen gsm gezet maar hij blijft er staan.
Zijn er trouwens ook nog speciale UMTS instellingen?
dat G tje heeft volgens mij niets te maken met GPS (hooguit met assisted gps...)
Het betekent volgens mij dat er 3g ontvangst is. Je kan via verbinden en dan Mobiele netwerken > GSM-3g instellen of je die ook wil gebruiken of niet.

Om je batterij uit te sparen:

Zet helderheid op 50 procent.
Zet gps uit.
Zet 3g uit
Zet bluetooth uit.

Succes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Ik heb succesvol verbinding gemaakt met WiFi (thuis internet). Wat moet ik nou instellen bij internetinstellingen om verbinding met internet, hyves- of youtube applicatie te kunnen maken? Als ik deze opstart wordt mij gevraagd om internetinstellingen in te voeren. Ik heb overigens geen internetinstellingen van mijn mobiele provider ingesteld.

De W995 beschikt tevens over DLNA. Hoe kan ik via mijn toestel, de muziek op mijn computer besturen (dus afstandsbediening of streamen?)

[ Voor 29% gewijzigd door TranceDJ op 03-07-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:52:
[...]

dat G tje heeft volgens mij niets te maken met GPS (hooguit met assisted gps...)
Het betekent volgens mij dat er 3g ontvangst is. Je kan via verbinden en dan Mobiele netwerken > GSM-3g instellen of je die ook wil gebruiken of niet.

Om je batterij uit te sparen:

Zet helderheid op 50 procent.
Zet gps uit.
Zet 3g uit
Zet bluetooth uit.

Succes:)
Misschien niet duidelijk erin gezet maar met GPRS bedoelde ik dat WAP gebeuren. 3G en de rest staat uit, 3G of umts wordt weergegeven als een H naast de ontvangstindicatie dat heb ik dus niet. Toen er nog tmobile software op stond kreeg ik dat G tje ook alleen te zien als ik op internet zat zonder wifi.

heb jij dat G tje niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het G-tje er staat is in ieder geval niet normaal. Ik heb een unbranded telefoon, en daar staat die G er inderdaad alleen als ik op internet zit (niet via wi-fi). Staat er geen wereldbolletje naast het ontvangstsignaal? Die gaan bij mij namelijk altijd gepaard, dus als ik op internet zit. Ik ben ze nog niet los van elkaar tegen gekomen (alleen enkel het wereldbolletje bij wi-fi gebruik, maar dat is hier niet relevant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:55:
Dat het G-tje er staat is in ieder geval niet normaal. Ik heb een unbranded telefoon, en daar staat die G er inderdaad alleen als ik op internet zit (niet via wi-fi). Staat er geen wereldbolletje naast het ontvangstsignaal? Die gaan bij mij namelijk altijd gepaard, dus als ik op internet zit. Ik ben ze nog niet los van elkaar tegen gekomen (alleen enkel het wereldbolletje bij wi-fi gebruik, maar dat is hier niet relevant).
krijg je een wereldbol als je met wifi op internet zit?? mmm volgens mij is er iets mis met mijn telefoon nu.... ik heb al een master reset gedaan en dat mocht niet helpen. vraag me toch echt af wat ik fout doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:38
fanatic_david schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:30:
[...]

Is je startpagina een pagina van je provider? Zo ja, heb je al eens geprobeerd naar een andere website te surfen? Mobiele websites van providers zijn vaak enkel bereikbaar binnen hun eigen (3G of wat dan ook) netwerk en dus niet via wi-fi.
Helemaal waar - tik maar eens www.google.nl in. Dan doet ie het via de wifi router thuis. Ik heb dus net de w995 en het eerste wat ik wilde is internet via wifi. Dat lukte dus niet - en nu dus wel _/-\o_

Thanks voor de gouden tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Super toestel zoals gezegd alleen jammer dat de tekst 8.1 megapixel en de 2 icoontjes aan de zijkant van het batterijkapje al na 2 weken loslaten.

Als iemand mij kan uitleggen hoe ik DLNA gebruik tussen het toestel en een pc verneem ik dit graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de review dan? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het met deze telefoon mogelijk is om flash af te spelen? Werk nu met opera mini maar stoor me aan dat ik bijvoorbeeld filmpjes van dumpert niet kan openen. Is er nergens een applicatie te downloaden die dit mogelijk maakt? De youtube app werkt wel gewoon dus de telefoon moet het toch aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyVacation
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die standaard aan de achterkant, zit die een beetje strak tegen de achterkant met een veertje ofzo? Had liever gezien dat ze die standaard hadden weggelaten, gewoon een vlakke achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje met WiFi.

Ondersteunt dit toestel wel wpa2 ?
Toestel verbindt wel met netwerk zegt-ie, icoontje kleurt groen, maar ip-adres is in de welbekende 169. reeks...
En dus ineternetten homaar. :/

Iemand advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:23:
Probleempje met WiFi.

Ondersteunt dit toestel wel wpa2 ?
Toestel verbindt wel met netwerk zegt-ie, icoontje kleurt groen, maar ip-adres is in de welbekende 169. reeks...
En dus ineternetten homaar. :/

Iemand advies ?
Ik heb gewoon verbinding met wpa2 dus zal wel ondersteunen....

verder geen idee,

weet iemand al hoe je GPRS (dus dat wap gebeuren) uitschakelt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IngmarBlonk schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:49:
Hoe zit het eigenlijk met die standaard aan de achterkant, zit die een beetje strak tegen de achterkant met een veertje ofzo? Had liever gezien dat ze die standaard hadden weggelaten, gewoon een vlakke achterkant.
de standaard klemt op ca. 90 graden daarbuiten zit hij gewoon los, maar strak genoeg zodat die niet gaat "wapperen". ik heb er weinig last van idg soms bij het bellen komt mijn vinger er welleens tegenaan.
ik had em ook liever niet gehad maar meer om afwerkings redenering dan dat het echt irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:33:
[...]

Ik heb gewoon verbinding met wpa2 dus zal wel ondersteunen....

verder geen idee,
Yep. Werkt nu. :)

Na een reset van mijn AP (..). Geen idee waarom dat nodig was, maar op een gegeven moment probeer je gewoon van alles. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:29:
[...]

Yep. Werkt nu. :)

Na een reset van mijn AP (..). Geen idee waarom dat nodig was, maar op een gegeven moment probeer je gewoon van alles. 8)7
hehe resetten doet wonderen, is ook meestal het eerst wat ik doe als ik problemen heb met mijn AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
Mijn review komt na de vakantie. Ben nu druk aan het inpakken :D

Ultrakorte review:

Supertelefoon als je muziek wil luisteren en af en toe gebruik wilt maken van gps (in nederland met een inet abbo)

Als je je tomtom wil vervangen is dit niet de telefoon...

Films kijken is wel cool maar dat doe ik ook niet elke dag. Ik heb wel een 16 gb kaartje gekocht en dat is wel super. Al mijn muziek kan ik nu afspelen. Heb nog niet gespeeld met "sense me" (ofzo) maar misschien komt dat er nog van.

Ik heb wel het gevoel dat de batterij minder lang meegaat dan in mijn K850i (zelfde batterij) maar dit komt waarschijnlijk door groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:52:
[...]

Mijn review komt na de vakantie. Ben nu druk aan het inpakken :D

Ultrakorte review:

Supertelefoon als je muziek wil luisteren en af en toe gebruik wilt maken van gps (in nederland met een inet abbo)

Als je je tomtom wil vervangen is dit niet de telefoon...

Films kijken is wel cool maar dat doe ik ook niet elke dag. Ik heb wel een 16 gb kaartje gekocht en dat is wel super. Al mijn muziek kan ik nu afspelen. Heb nog niet gespeeld met "sense me" (ofzo) maar misschien komt dat er nog van.

Ik heb wel het gevoel dat de batterij minder lang meegaat dan in mijn K850i (zelfde batterij) maar dit komt waarschijnlijk door groter scherm.
wel jammer dat het lijkt dat de batterij minder lang meegaat maar wel grappig dat ze dezelfde batterij gebruiken, altijd een reserve batterij dan :D

mag ik vragen welke provider je heb? en of het je bevalt. ben van plan volgende week bij KPN de toestel te halen I.V.M.
dat T-Mobile een eigen software erop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Sense-me is op zich wel grappig. Het concept is goed alleen word niet alle muziek goed ingedeeld, ik weet niet of dit aan mijn obscure muzieksmaak ligt of dat populaire muziek ook verkeerd word ingedeeld.

Ik gebruik de telefoon in mijn auto via mijn autoradio (gewoon via een line-in) en dat bevalt prima.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste