Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
W902 gister gemold toen ik in bad ging bellen, nu deze maar bestellen denk ik. Volgens mij heeft nog niemand problemen met dit toestel? Reviews zijn ook positief dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:03
Ik heb hiervoor een K800i gehad, maar die is deze week meegewassen en werkt niet meer. Ik heb de fotofuncties van dat toestel heel erg veel gebruikt en vroeg me af of iemand die ook een k800 of een vergelijkbaar toestel kan vertellen of de foto's uit dit toestel even goed van kwaliteit zijn of dat ik beter voor een C905 kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Heb sinds gisteren ook m'n W995 binnen na een verlenging van m'n Vodafone abo, maar meteen internet erbij gepakt.

Wat een heerlijk toestel is het! En wat een vooruitgang op m'n Samsung U600 die 2 jaar geleden nog "state of the art" was. Nooit eerder een SE gehad maar ik ben wel verkocht. *;

Ding is lekker snel en kan veel voor een featurephone in mijn ogen. GPS krijgt snel een fix, heb erg goed bereik met HSDPA (al is dat natuurlijk grotendeels provider-afhankelijk) en haalt het bijna even ver in de tuin als m'n laptop qua signaalsterkte.

Accuduur kan ik nog niet echt een mening over geven maar als ik zo de percentages in de gaten hou zit dat wel goed. Ik zorg dan ook wel dat ik onnodige zaken als BT (of energy saver BT voor de carkit), WiFi e.d. uit zet als ik het niet nodig heb.

De interface zit naar mijn mening erg prettig in elkaar en je loopt er vloeiend doorheen. De kantelfunctie is wat traag naar mijn mening en wanneer je het tijdens het browsen gebruikt is het bij sommige sites wat buggy. Verder zie ik het nut niet in van de oordopjes die erbij zitten. Je hebt er niks aan als je dat verlengstuk niet wilt gebruiken want dan zijn ze veel te kort.

1 vraag, misschien een hele domme; waar vind ik de applicaties die ik installeer. Zo heb ik er bijvoorbeeld Opera Mini op gezet (kun je kiezen om deze te installeren onder "Games" of "Applicaties". Logischerwijs de laatste gekozen maar ik kan dus nergens meer vinden waar ik deze tevoorschijn tover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 19:39
AnotherFruitcake schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:16:
Ik heb hiervoor een K800i gehad, maar die is deze week meegewassen en werkt niet meer. Ik heb de fotofuncties van dat toestel heel erg veel gebruikt en vroeg me af of iemand die ook een k800 of een vergelijkbaar toestel kan vertellen of de foto's uit dit toestel even goed van kwaliteit zijn of dat ik beter voor een C905 kan gaan.
Ik zet zo eventjes een paar plaatjes voor je neer

Als eerste eventjes vergelijkingsmateriaal met mijn W900i 2 MP camera
Afbeeldingslocatie: http://www.marthijnderooy.nl/potw900i.jpg
origineel

Dan de eerste met de w995 net genomen vanuit het dakraam. @ 5MP
Afbeeldingslocatie: http://www.marthijnderooy.nl/tuinw995.jpg
origineel

En de 2e @ 5MP
Afbeeldingslocatie: http://www.marthijnderooy.nl/bloemw995.jpg
origineel

De conclusie is simpel
Het opvoeren van het aantaal MP's is geen garantie voor betere foto's en zeker niet onder omstandigheden waarbij weinig licht is.
Ik laat hem op 2 Mp's staan meer oplossend vermogen zit er niet echt in de gebruikte optiek
The Realone schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:41:
Heb sinds gisteren ook m'n W995 binnen na een verlenging van m'n Vodafone abo

1 vraag, misschien een hele domme; waar vind ik de applicaties die ik installeer. Zo heb ik er bijvoorbeeld Opera Mini op gezet (kun je kiezen om deze te installeren onder "Games" of "Applicaties". Logischerwijs de laatste gekozen maar ik kan dus nergens meer vinden waar ik deze tevoorschijn tover.
Bestandsbeheer > Applicaties denk ik.
Ik heb de w995 ook en vind het echt een heerlijke telefoon , ik zal morgen of overmorgen een vette review op de FP doen!

[ Voor 64% gewijzigd door FX16 op 10-07-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:41:
Heb sinds gisteren ook m'n W995 binnen na een verlenging van m'n Vodafone abo, maar meteen internet erbij gepakt.

Wat een heerlijk toestel is het! En wat een vooruitgang op m'n Samsung U600 die 2 jaar geleden nog "state of the art" was. Nooit eerder een SE gehad maar ik ben wel verkocht. *;

Ding is lekker snel en kan veel voor een featurephone in mijn ogen. GPS krijgt snel een fix, heb erg goed bereik met HSDPA (al is dat natuurlijk grotendeels provider-afhankelijk) en haalt het bijna even ver in de tuin als m'n laptop qua signaalsterkte.

Accuduur kan ik nog niet echt een mening over geven maar als ik zo de percentages in de gaten hou zit dat wel goed. Ik zorg dan ook wel dat ik onnodige zaken als BT (of energy saver BT voor de carkit), WiFi e.d. uit zet als ik het niet nodig heb.

De interface zit naar mijn mening erg prettig in elkaar en je loopt er vloeiend doorheen. De kantelfunctie is wat traag naar mijn mening en wanneer je het tijdens het browsen gebruikt is het bij sommige sites wat buggy. Verder zie ik het nut niet in van de oordopjes die erbij zitten. Je hebt er niks aan als je dat verlengstuk niet wilt gebruiken want dan zijn ze veel te kort.

Om de applicaties te installeren eerst, moet je naar:
*menu
*agenda
*bestandsbeheer
*helemaal naar onder naar 'overig'
* daar zou in jou geval opera mini moeten staan.! :)

Eenmaal geïnstalleerd, dan vind je opera mini wel gewoon terug onder 'applicaties'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Agenda...natuurlijk, de meest logisch locatie! :+

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even terugkomend op mijn WiFi/WPA2 probleem. Opgelost.

Omdat ik ook Apple hardware (Ipod Touch, MBP) gebruik, staat het protocol voor WPA2 op TKIP/AES in plaats van standaard AES.

De w995 werkte perfect met de setting AES, maar ging de mist in met TKIP/AES.

Met een update van de firmware van mijn AP werd het probleem opgelost. :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v148/rusooty/staartje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort een sony w995 de verlichting gaat ook na enkele seconden uit is dit te veranderen
ik heb hier voor altijd een windows mobile toestel gehad .
ik surf graag over marktplaats heen met de sony w995
ik kan er maar 30 advertentie,s bekijken meer niet
terwijl dat op andere website,s niet is oneindig bekijken
en youtube hoe krijg ik dit werkend het buffer blijft maar op 0 staan
en als ik er mp3 er op zet komt alles door elkaar heen te staan
met afspelen terwijl het toch allemaal in aparte mapjes staat
iemand nog tips of je ander navigatie software er op kunt zetten
ik hoor het graag thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarno, gebruik je voor YouTube wel de applicatie? Want streaming video werkt over het algemeen niet op telefoons, via de app werkt het wel. Hij staat onder Agenda --> Applicaties -->YouTube, uit mijn hoofd gezegd.

En de MP3: hoe bedoel je 'het staat door elkaar'? Kun je niet gewoon in het menu kiezen welke artiest, plaat of wat dan ook je wilt beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dat doe zoals je zegt met you tube dan springt ie op zwart beeld en komt na een minuut of 2 weer terug in het gewone scherm zoals je hem aan zet dus het werkt niet bij mij youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Mooi toestel idd, mijn vriendin heeft nu de rooie variant en is er tot nu toe zeer tevreden mee.

Enkel ben ik nog opzoek naar goede navigatie software :P ik heb op mijn nokia Sygnic mobile staan enkel is mijn nokia een Smartphone (symbian) en die software zal hier waarschijnelijk niet op werken, aangezien SE zijn eigen software maakt.

Dus mocht iemand tips hebben voor een goed stukje software die niet verbinding maakt met het internet dan hoor ik dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
LightStar schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:36:
Mooi toestel idd, mijn vriendin heeft nu de rooie variant en is er tot nu toe zeer tevreden mee.

Enkel ben ik nog opzoek naar goede navigatie software :P ik heb op mijn nokia Sygnic mobile staan enkel is mijn nokia een Smartphone (symbian) en die software zal hier waarschijnelijk niet op werken, aangezien SE zijn eigen software maakt.

Dus mocht iemand tips hebben voor een goed stukje software die niet verbinding maakt met het internet dan hoor ik dit graag.
Voortaan graag eerst even de zoekfunctie gebruiken, want deze vraag is al vaker gesteld: Verwijderd in "Het Sony Ericsson W995 topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
RoD schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:39:
[...]

Voortaan graag eerst even de zoekfunctie gebruiken, want deze vraag is al vaker gesteld: Verwijderd in "Het Sony Ericsson W995 topic"
Hmm blijkbaar heb ik daar overheen gelezen :S :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij hier te lezen dat ik niet de enige ben met problemen wat wifi betreft. Ben er al 2 avonden mee bezig en nog steeds die rotte communicatiefout. Blijkt dus gewoon dat je een homepage welt kunt instellen vanuit je favorieten, maar het gewoonweg niet lijkt te werken.
Heb zojuist Sony Ericsson hierover een mailtje gestuurd, want dat valt me erg tegen. eens kijken of ze een reactie sturen en een oplossing hebben. Het hoort gewoon te werken als het erop zit. :(

Behalve dit ben ik erg tevreden over de telefoon. Camera en fotomenu heb ik nog niet goed geprobeerd.
Vind het PCsuite programma wel handig. Dat andere programma vind ik niks.... of het ligt gewoon aan mij.
Die gratis films zijn veelal oud en niet veel soeps, maar wel leuk om te proberen. Kwalitieit films op de GSM kijken is best goed. Geluid vind ik super! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie Sony Ericsson omtrent problemen browsen met WLAN:
"Het is mogelijk dat de standaard browser niet functioneert via wlan. Wij willen u daarom adviseren om een alternatieve browser te installeren. Bijvoorbeeld Opera Mini. Deze kunt u gratis downloaden via de volgende link: mini.opera.com"

Eens kijken of dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Vreemd, bij mij werkt het perfect via WLAN.

Het nadeel van Opera Mini bijvoorbeeld vind ik dat deze niet in landscape mode gaat als je het toestel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:43
oke heren, sorry als ik nu een ietwat niet slimme vraag stel.

Ik probeer CoreCodec CorePlayer v1.30 voor symbian te instaleren op de gsm.

Als ik hem download via mijn eigen webserver, maakt de browser van de extensie een .txt
Als ik hem stuur via BT, ook weer....krijg het gewoon niet zoals het orgineel (sisx en SiS)

Ik zoek een aplicatie die webstreams (mijn eigen) kan verwerken op de gsm.
Coreplayer doet dat perfect op mijn Windows mobile gsm....nu probeer ik het op de 995...maar helaas

iemand die mij op weg kan helpen ?

(nou heb ik het vermoeden dat het enkel java apps kan draaien.... al dan niet is dit erg beperkt,
en/of heb ik geen idee of er een gelijkwaardige aplicatie is als coreplayer)

[ Voor 14% gewijzigd door ppeterr op 17-07-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog tips over de sony w995 waarom ik maar 30 advertentie,s kan bekijken op marktplaats dit moet normaal toch oneindig zijn en de verlichting is die ook nog in te stellen van het scherm want diet gaat na enkele secondes op zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Marktplaats heb ik zelf nog niet geprobeerd. De rest werkt echt retesnel.
Dat het licht na 10 sec uit gaat. tja dat is helaas niet aan te passen. Hij stelt ook zelf iedere keer het licht bij. Zit een lichtsensor in. Gewoon gewenning denk ik.

Dat WayFinder wat erin zit. Is dat beetje prima navi? Heb effe in de tuin mee lopen spelen. Maar ziet er uit als een simpel toch wel doeltreffend navi programma. Heb zelf een HI toestel en er zit een KPN pre install navi op wat 7,50 per maand kost. Nou sorry hoor, dan maar WayFinder. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Heb als navi nu Nav4All erop. voor de SE C905. Is inprincipe zelfde toestel (software) Interne GPS uitzetten en dan bij instellingen van Nav4All LAPI Advanced kiezen. Dan doet ie het prima. Internet abonnement wel handig maakt gebruik van internet voor navigeren en kaarten laden.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Laatst online: 10-05-2022
JipJapGoedje schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:08:
Heb als navi nu Nav4All erop. voor de SE C905. Is inprincipe zelfde toestel (software) Interne GPS uitzetten en dan bij instellingen van Nav4All LAPI Advanced kiezen. Dan doet ie het prima. Internet abonnement wel handig maakt gebruik van internet voor navigeren en kaarten laden.

Succes
Het lukt me niet om Nav4All aan de praat te krijgen, kun je misschien uitleggen hoe je dit hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de youtube app doet een beetje vreemd.
Het balkje toont wel dat ie een filmpje afspeelt maar het beeld blijft gewoon zwart... balkje loopt dus wel maar ik zie niets spelen

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de kalender/agenda functie echt belabberd!

Ik vraag me dan ook af of er ergens een andere te downloaden is? Of dat iemand nog andere suggesties heeft?

Alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nav4all ook op mijn sony w995 geinstalleert en Nav4All LAPI Advanced gekozen maar vindt dan de interne gps niet iemand al aan de praat gekregen met de interne gps van de sony w995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:55:
ik heb nav4all ook op mijn sony w995 geinstalleert en Nav4All LAPI Advanced gekozen maar vindt dan de interne gps niet iemand al aan de praat gekregen met de interne gps van de sony w995
Ik heb gewoon de instructies gevolgd. Eerst had ik internet GPS al van te voren aangezet. Maar toen ging die bij instellen zeuren om bluetooth apparaten. Daarna programma dichtgegooid, GPS uit en nav4all weer aangezet. GPS instellingen op LAPI gezet. Alles toestaan wat het programma vraagt en binnen 5 sec GPS signaal. Het werkt prima.

Dus hoe het anders zou moeten geen idee. Je moet wel buiten staan om ook GPS te ontvangen, dat wil ook problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil contact maken met het draadloze netwerk WLan: wifi aan, vervolgens vindt hij de SpeedTouch6EAD22; automatisch verbinden; netwerksleutel goed ingegeven maar ....als ik verbinding wil maken met de speedtouch dan geeft hij aan: COMMUNICATIE-FOUT. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator.
Ik krijg dus geen verbinding terwijl ik volgens mij alles goed doe.
Wie kan mij helpen??? Wat doe ik niet goed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captnemo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:43
Heeft iemand ervaring met het lezen van html e-mail op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
heb m ook sinds een paar dagen, wel een fijn toestel! moet zeggen dat ik mn w902 beter in de hand vind liggen en fijner vind met smsen, maar deze heeft zeker zn voordelen! Goede speaker, mooi scherm en het ook gewoon een mooi toestel.

Wat ik echter niet kan vinden, is een manier om de toetsen te vergrendelen zonder de telefoon open en dicht te hoeven schuiven.. Bij mn w850 zat deze functie bij de snelkoppelingen, maar hier is dat niet.. kon ook nergens anders iets vinden en ik vind het nogal irritant om hem open en dicht te moeten doen om de toetsen te vergrendelen.. weet iemand hoe dit moet? kan me bijna niet voorstellen dat het niet mogelijk is eigenlijk..

[ Voor 4% gewijzigd door jap85 op 21-07-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Die optie zoek ik dus ook, of de optie om gewoon braaf op toetsenblokkering te gaan wanneer ik em dicht schuif ongeacht wat er open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien staat dat bij Menu > Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Automatische blokkering > Aan/Uit
The Realone schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:46:
Die optie zoek ik dus ook, of de optie om gewoon braaf op toetsenblokkering te gaan wanneer ik em dicht schuif ongeacht wat er open staat.
Dat laatste kan helaas niet, vrees ik.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
best wel kut vind ik dat. ze hadden gewoon een knopje voor de vergendeling moeten maken, zoals bij de W/G900. Als je nu bijvoorbeeld ff je camera hebt gebruikt moet je hem eerst open schuiven en dan weer dicht voor je hem weer in je zak kunt stoppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:11:
Ik ben blij hier te lezen dat ik niet de enige ben met problemen wat wifi betreft. Ben er al 2 avonden mee bezig en nog steeds die rotte communicatiefout. Blijkt dus gewoon dat je een homepage welt kunt instellen vanuit je favorieten, maar het gewoonweg niet lijkt te werken.
Heb zojuist Sony Ericsson hierover een mailtje gestuurd, want dat valt me erg tegen. eens kijken of ze een reactie sturen en een oplossing hebben. Het hoort gewoon te werken als het erop zit. :(
...
Wifi op de W995. Het werkt wel, maar geduld is een schone zaak...

(Ik gebruik zelf wpa2 beveiliging).
1. Verwijder eerst favoriete wifi netwerk !!!!!

2. Wifi aan.
3. Wacht... wacht... wacht op lijst.
4. Kies jouw netwerk.
5. Als het goed gaat (...) wordt je geprompt voor het wachtwoord.
6. Wachtwoord intypen, wacht...
7. Verbonden!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand al een manier om gratis te kunnen navigeren??? zonder die vervelende Assisted GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:40:
Weet er iemand al een manier om gratis te kunnen navigeren??? zonder die vervelende Assisted GPS.
Je zou het programma 'we travel' kunnen proberen. Hierbij moet je stempakketten downloaden + de wegen van nederland bijvoorbeeld van de 'we travel' site. En uiteraard het programma zelf.
Ik ga het ook installeren op m' n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:15:
[...]

Je zou het programma 'we travel' kunnen proberen. Hierbij moet je stempakketten downloaden + de wegen van nederland bijvoorbeeld van de 'we travel' site. En uiteraard het programma zelf.
Thx

Ga ik ook is proberen deze avond. Maar iets zoals garmin of tomtom dat zal nog niet voor morgen zijn dat ik deze op men SE W995 kan draaien zeker??

Iemand nog goede alternatieven?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:15:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen dan, heb geen onbeperkt data abbo (abbo is van mn werk) dus die standaard navi is niet handig voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:35:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen dan, heb geen onbeperkt data abbo (abbo is van mn werk) dus die standaard navi is niet handig voor mij.
Krijg deze niet aan de praat.

is deze ook via internet grps dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de eerste gebruikers iets zeggen over de kwaliteit van de 'interne' en externe speaker? In reviews wordt steeds minder ingegaan op de belkwaliteit, de natuurgetrouwheid van stemmen e.d. terwijl ik 'bellen' toch nog als één van de primaire taken zie van een telefoon, hoe leuk ik alle spielerij eromheen ook vind. ;)

Ik heb zojuist mn bij verlenging gekozen Samsung S8000 verkocht nadat ik (o.a.) de belabberde blikken sound gehoord had; de externe speaker was bagger en enorm schel en de interne (oor)luidspreker vond ik behoorlijk blikkerig. M'n oude Nokia 6500s klinkt veel natuurgetrouwer. Het is tijdens het bellen wel fijn als je iemands stem nog enigszins herkent.. :) Ik twijfel nu tussen de W995 en de Nokia 6700.

Wat zijn jullie meningen over de luidsprekers van de SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik vind de "interne" gewoon goed. Ik ben nog geen telefoon tegen gekomen die volledig natuurgetrouw geluid leverde dus in dat opzicht is hier niks mis mee. Ik merk overigens wel dat de kwaliteit een tikje beter is dan die van m'n Samsung U600.

De handsfree speaker heb ik niet getest, maar maakt deze niet gewoon gebruik van dezelfde speaker als voor het afspelen van muziek/ringtones? Zo ja, dan kan ik wel alvast melden dat deze erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe de speaker klinkt t.o.v. een ouder model van sony, de K800i. Maar de kwaliteit van Sony speakers is in ieder geval beter dan die van de Samsungs. Mijn oude K800i was kapot gegaan door waterschade. Heb nu sinds een jaar een G600 van Samsung en die speakers vind ik ook maar niks. Nog een maandje en dan mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken :p. Wordt weer een sony, mogelijk deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We travel werkt niet via internet, het werkt offline.

Dan de speakers van de telefoon t.o.v de k800i. Het geluid van de w995 klinkt veel voller en heeft een echt goed stereo - effect ( met stereo - widening aan ). Maar dat ie nou veel harder gaat, dat valt wel mee. Je hoort wel verschil in hardheid, maar dan ook niet veel.
Maar over kwaliteit gesproken is de w995 echt een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:35:
[...]

Ik heb wetravel nu 2 dagen erop staan en het werkt aardig goed! alleen de stemmen moet ik nog opnieuw installeren die werken namelijk niet goed. Maar de kaarten laat ie goed en hij is best nauwkeurig.
Ook de meeste straten kent ie gewoon. Het ziet er alleen wel iets minder mooi uit allemaal dan wayfinder. Maar voor de rest is het wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Laatst online: 08:58
Ik heb wetravel geprobeerd te installeren echter als ik het opstart geeftie aan dattie geen kaartgegevens heeft, bij opties kan ik wel atlas maps aangeven maar dan heeft hij nog geen kaarten. Hij wou ook alleen maar installeren in de system map, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Goedemiddag

Heb inmiddels al paar weken de w995, dik tevreden..
Geluid is supergoed niks op aan te merken, de bass met de bijgeleverde oordopjes is zeer goed :)
Alleen paar bugjes al opgemerkt, na paar dagen kapte de bijgeleverde navigatie ermee, is om ombekende reden niet meer op te starten, alles snelkoppelingen zijn er nog maar programma zelf opstarten ho maar!??

Naja toch nav4all erop gezet, werkt prima. Maar vond het wel raar, zelfde met media player zei die ook dat ie die niet kon vinden, reboot was de oplossing.. maar vond wel raar.. Geheugen brak ofzo?

Zoek alleen nog goed gratis ftp programma om op me eigen ftp server thuis in te loggen..

Tis gelukt, icm met serv U en pader sync ftp, er zit een copy paste optie in, dus ideaal! werkt via gprs snelheid is 15 kb ongeveer, maarja mp3 of documentje kopieren gaat prima zo! Via wifi kan het ook, gaat stuk sneller maarja kan niet altijd alles hebben!

[ Voor 16% gewijzigd door jaKKer op 27-07-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaKKer schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:13:
Goedemiddag

Heb inmiddels al paar weken de w995, dik tevreden..
Geluid is supergoed niks op aan te merken, de bass met de bijgeleverde oordopjes is zeer goed :)
Alleen paar bugjes al opgemerkt, na paar dagen kapte de bijgeleverde navigatie ermee, is om ombekende reden niet meer op te starten, alles snelkoppelingen zijn er nog maar programma zelf opstarten ho maar!??

Naja toch nav4all erop gezet, werkt prima. Maar vond het wel raar, zelfde met media player zei die ook dat ie die niet kon vinden, reboot was de oplossing.. maar vond wel raar.. Geheugen brak ofzo?

Zoek alleen nog goed gratis ftp programma om op me eigen ftp server thuis in te loggen..
nav4all kan mijn gps ontvanger niet vinden enig idee waardoor dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skerekrow schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:15:
Ik heb wetravel geprobeerd te installeren echter als ik het opstart geeftie aan dattie geen kaartgegevens heeft, bij opties kan ik wel atlas maps aangeven maar dan heeft hij nog geen kaarten. Hij wou ook alleen maar installeren in de system map, hoe los ik dit op?
Misschien helpen deze filmpjes?
http://www.youtube.com/wa...s6H0adGDw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=kDW-RPA7xMA&feature=fvw

Je moet de stappen heel goed doornemen. Een klein foutje kan namelijk ervoor zorgen dat het programma niet goed werkt.

Wat er trouwens niet verteld wordt in het filmpje is dat als je alles hebt geinstalleerd, nog in het wetravel programma het volgende moet doen:
*menu
*settings
*GPS
*overschakelen naar ' Internal GPS ( jsr - 179 )

Overigens. de kaarten worden pas echt weergegeven als de gps - ontvanger de locatie heeft gevonden waar je je bevindt. dus zou je even buiten moeten checken.

succes!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:51:
[...]

nav4all kan mijn gps ontvanger niet vinden enig idee waardoor dat komt?
Skroll ff naar boven, of google ff staat het precies:) Werkt standaard idd niet.. good luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou vanmorgen mn W995 opladen, want hij was helemaal leeg!

Als ik de telefoon nu aan de oplader leg, krijg ik deze foutmelding in mn scherm:

Kan batterij niet opladen. U moet een Sony Ericsson-batterij gebruiken.

Ik snap er helemaal niks van.

Heeft iemand enig idee? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:28
Heb hem vandaag ook maar gehaald. Zitten twijfelen tussen de Xperia X1 en de W995, maar het is uiteindelijk de W995 geworden, er zijn me te veel kwaliteits issues bij de X1.

Bevalt tot nog toe prima, bellen klinkt heel helder, sms-en zoals verwacht, draadloos netwerk werkte direct (WPA2), muziek klinkt super, foto's zijn mooi, alles bij elkaar een waardige opvolger voor mijn K810i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
jaKKer schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:13:
Naja toch nav4all erop gezet, werkt prima.
De software van nav4all is gratis, maar hoeveel kost het om het effectief te gebruiken (de connectie met het netwerk)? Valt dit mee?

[ Voor 5% gewijzigd door mattderi op 30-07-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang beraad over mijn opvolger voor de K810i kom ik uiteindelijk uit bij deze telefoon.

Nu heb ik een vraag voor de huidige gebruikers van telefoon: Is het aan te raden om hier onbeperkt internet bij te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ik heb voorheen nooit mobiel internet gehad en heb het er wel bij genomen nu. Nu ik het heb, gebruik ik het ook veel. De telefoon heeft dan ook genoeg mogelijkheden om er gebruik van te maken. Ligt eraan of je het er voor over hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wifi probleempje.

Het wifi krijg ik thuis makkelijk aan de praat door m'n wepkey in te voeren. Maar op het werk is het een ander verhaal. Daar gaat het via WPA2-enterprise, TKIP-versleuteling, authenticatiemethode: PEAP of TTLS,en het authenticatieprotocol: MS-CHAP-v2. Ik kom bij de security settings onder wifi alleen maar het volgende tegen: open, open wep, shared wep, wpa-personal en wpa-enterprise, maar dus geen WPA2-enterprise.
Heeft iemand wijze raad voor me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:18:
Na lang beraad over mijn opvolger voor de K810i kom ik uiteindelijk uit bij deze telefoon.

Nu heb ik een vraag voor de huidige gebruikers van telefoon: Is het aan te raden om hier onbeperkt internet bij te nemen?
Tja, toch wel een aantal functies op de telefoon vereissen gewoon een internet verbinding. Nu kun je dat ook via wifi doen, maar of dat echt zo handig is...

Heb zelf ook de Vodafone internet Blox op mijn W995, maar die had ik ook al met mijn K810i hier voor en daarvoor al met mijn K750i. Wat betreft functies komt er gewoon steeds meer bij wat gebruik maakt van internet.

Als je niet wilt browsen, google earth-en, navigeren etc. dan kun je prima zonder internet abbonement, maar dan zeg ik op mijn beurt dat je net zo goed je K810i kunt houden, ik heb ze nu dus ook beiden, de K810i doet het overigens ook nog prima, maar wat betreft functies is de W995 gewoon toch een stuk moderner. Die functies vereissen dan wel weer internet.

Voor de rest, voor betere foto's of mooier geluid bij muziek hoef je het niet te doen, echt goed vergelijken heb ik nog niet gedaan, maar de fotokwaliteit van de K810i doet zeker niet veel onder, misschien is hij zelfs beter. De muziekspeler is anders, niet per se beter. Het scherm is wel een stuk mooier dan bij de K810i.

Maar naar mijn mening hoort gewoon bij de modernere telefoons tegenwoordig een internet abonnementje. Anders kun je net zo goed een toestel van een paar honderd euro minder nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

GH45T schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:59:
[...]

Maar naar mijn mening hoort gewoon bij de modernere telefoons tegenwoordig een internet abonnementje. Anders kun je net zo goed een toestel van een paar honderd euro minder nemen.
mwa, ik heb nog 380 euro beltegoed staan.. belde eerst veel meer, nu belt iedereen mij dus tja :P
maar ook dat tegoed kun je gewoon voor internet gebruiken.. bovendien,
een toestel van een paar honderd euro minder? de zwarte staat nu in de pricewatch voor 350 euro,
voor 150 heb je een aardig toestel, maar kwalitatief is de w995 toch ruimschoots beter lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
Misschien een vreemd vraagje, maar hoe zit het met de inbox van de sms en mms berichten? Ik heb nu de SE W810i, en daar is er ruimte voor zo'n 120 berichten. Ik sms echter heel veel, en ik moet toch om de twee a drie dagen mijn inbox overzetten naar mijn pc, aangezien ik al mijn berichten bewaar.

Ik zou het leuker vinden moest je gewoon meer berichten kunnen bewaren, aangezien je met een intern geheugen van meer dan 100 MB zit, plus nog een kaartje van 8 gig.

Is er iemand die weet hoeveel sms'en je ongeveer kan bewaren met de W995 tegen dat je inbox vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Volgens mij net zo lang tot je intern geheugen vol zit. En aangezien die 100MB groot is kun je best wel ff vooruit met SMS'jes. MMS en e-mail bijlagen gewoon op je geheugenkaart opslaan zodra je ze binnen krijgt, dan heb je daar ook geen last van.

EDIT: Heeft iemand trouwens vervelende ervaringen met een carkit i.c.m. dit toestel? Ik gebruik een Parrot CK3100 en deze werkt niet lekker. Als ik een binnenkomende oproep krijg dat wil kan ik deze vaak niet of moeilijk opnemen. Ik druk op de juiste toets op de carkit maar er gebeurt niks. Soms als ik vaak druk dan werkt het, maar meestal heeft ie er geen trek in.

Bellen gaat overigens wel goed, het is enkel een probleem met het opnemen. Met mijn U600 werkte deze carkit perfect.

[ Voor 49% gewijzigd door The Realone op 31-07-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattderi schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:26:
Is er iemand die weet hoeveel sms'en je ongeveer kan bewaren met de W995 tegen dat je inbox vol zit?
Momenteel met 73,64 MB vrij op m'n W995 heb ik nog vrij geheugen voor 25737 SMS. Je kan ze daarenboven ook nog eens op je geheugenkaart opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:27:
[...]

Momenteel met 73,64 MB vrij op m'n W995 heb ik nog vrij geheugen voor 25737 SMS. Je kan ze daarenboven ook nog eens op je geheugenkaart opslaan.
Is dit effectief een feature van de W995, want bij de W810i bestaat die mogelijkheid niet? Ook al heb ik nog genoeg geheugen vrij (22MB) en 306MB op mijn memory stick, na een 120 sms'en krijg ik de melding dat mijn inbox vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattderi schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:43:
[...]

Is dit effectief een feature van de W995, want bij de W810i bestaat die mogelijkheid niet? Ook al heb ik nog genoeg geheugen vrij (22MB) en 306MB op mijn memory stick, na een 120 sms'en krijg ik de melding dat mijn inbox vol zit.
Klopt! Alhoewel ik lang geleden bij m'n K750i ook al het SMS-geheugen kon vergroten via FAR-manager. Ik dacht dat dat ook kon met de W810i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:06:
Volgens mij net zo lang tot je intern geheugen vol zit. En aangezien die 100MB groot is kun je best wel ff vooruit met SMS'jes. MMS en e-mail bijlagen gewoon op je geheugenkaart opslaan zodra je ze binnen krijgt, dan heb je daar ook geen last van.

EDIT: Heeft iemand trouwens vervelende ervaringen met een carkit i.c.m. dit toestel? Ik gebruik een Parrot CK3100 en deze werkt niet lekker. Als ik een binnenkomende oproep krijg dat wil kan ik deze vaak niet of moeilijk opnemen. Ik druk op de juiste toets op de carkit maar er gebeurt niks. Soms als ik vaak druk dan werkt het, maar meestal heeft ie er geen trek in.

Bellen gaat overigens wel goed, het is enkel een probleem met het opnemen. Met mijn U600 werkte deze carkit perfect.
Misschien helpt het de parrot up te daten, op parrot site staat hoe dat moet
Mijn CK3300 werkt na update perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb mijn W995 ook twee dagen nu. Heerlijke telefoon, altijd met een SE V630i gewerkt (Vodafone only toestel). Menu's zijn in feite hetzelfde, mooi groot scherm. Erg helder geluid, zelfs een heel klein beetje bas uit de interne speaker. ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een oplossing voor mij om een in standby de snelkoppelingen 'media' en 'zoeken' te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met filmlicenties. Vorige week heb ik 2 speelfilms gedownload uit de playnow-arena en op mijn telefoon gezet, dat werkte vrijwel direct na het aanmelden van het '60 films abonnement'. Een paar dagen later heb ik de software van de w995 via de updateservice geupdate en moest ik me opnieuw aanmelden, waarna de eerste datum van activatie weer tevoorschijn kwam. Ook daarna deden die films het. So far so good. Gisteren wilde ik eindelijk in de trein 1 van die films kijken; krijg ik weer dat ik hem moet ontgrendelen. Dus de telefoon maakt contact met internet en geeft na een poosje:

Probleem met filmlicentie

Kan de licentie voor deze film niet verkrijgen.

The movie's viewing time has expired and you should delete it from your phone.

Nou is het duidelijk dat ik die films nog lang geen 90 dagen in bezit had. Het is überhaupt ene beetje vreemd dat een licentie al verlopen kan zijn als je nog maar een week geabonneerd bent op dat moviepack.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

EDIT: Laat maar, ik begrijp nu dat de films die je download net zolang bekeken kunnen worden als dat ze op http://www.playnow-arena.com/movies/ staan, ipv dat je ze 90 dagen lang kunt bekijken na het ontgrendelen op je telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 13:20 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n w995 teruggebracht, omdat er veel problemen mee waren. uitval, de telefoon wilde geen video's opnemen etc. Kon helaas niet dezelfde meer terugnemen, heb daarom nu na jarenlang sony hebben gehad een n86 genomen van Nokia. Heel anders.
Maar om terug te komen op de sony, hebben meerdere mensen hier last van gehad? of zou het gewoon een fabrieksfout zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 11-09 13:16
@ boven, maandagochtend modelletje misschien? Ik heb sinds gisteren de W995, erg mooi toestel. Weer ff wennen aan de snelheid vergeleken met m'n oude N73 :) . Gisteren meteen ff Wifi geprobeerd thuis, het werkte direct na de code van mijn netwerk ingevoerd te hebben. Echter werkt het dus alleen met de meegeleverde browser, heb Opera Mini erop gezet maar als ik daarmee wil internetten blijft hij maar vragen waarmee ik wil verbinden en pakt hij dus niet de Wifi. Dit is ook het geval als ik Google Maps of Wayfinder wil proberen, ook dan wil hij niet automatisch Wifi gebruiken terwijl "Lokale verbindingen toestaan" toch echt overal op ja staat. Meer mensen dit probleem?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04
OK, ik heb een klein probleem.
Na het updaten naar de nieuwste firmware m.b.v. de A2Uploader e.d. heb ik de verkeerde regio gekozen in de CDA File maker.
Ik heb nu centraal europa, op zich niet erg want er zit gewoon engels in voor het menu maar ik heb nu ook geen T9 in het nederlands wat wel lastig is.
Opnieuw updaten met wel de juiste XML helpt niet. Hij blijft nu die van centraal europa installeren.

Weet (heeft) iemand de NL firmware (mag ook een oude uit een andere regio zijn denk ik) "los" staan zodat ik deze zonder SEUS kan installeren. Of alleen het taalbestand los om te kopieren. Of heeft iemand een goede suggestie?

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:15:
Ik heb m'n w995 teruggebracht, omdat er veel problemen mee waren. uitval, de telefoon wilde geen video's opnemen etc. Kon helaas niet dezelfde meer terugnemen, heb daarom nu na jarenlang sony hebben gehad een n86 genomen van Nokia. Heel anders.
Maar om terug te komen op de sony, hebben meerdere mensen hier last van gehad? of zou het gewoon een fabrieksfout zijn geweest?
Ik heb die van mij ook terug gebracht, hij viel uit en bleef maar vragen om de juiste simkaart of batterij! Echt om gek van te worden gewoon! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vanmiddag gekocht, maar bij zit de slider best wel los. Hij valt er nog niet af ofzo maar er zit zeker een redelijk stuk speling als hij open is. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 20:00:
Heb hem vanmiddag gekocht, maar bij zit de slider best wel los. Hij valt er nog niet af ofzo maar er zit zeker een redelijk stuk speling als hij open is. Hebben jullie hier ook last van?
Yep ....same here,heb hem nu 3 weken en aan 1 (slider)kant van het toestel zit echt al veel speling,....zit zeg maar gewoon aardig los.
Zo erg dat je met gebruik van bovenste gedeelte zoals oa de navigatietoets het bovenste gedeelte voelt en hoort tikken tegen onderste gedeelte!En aangezien ik er erg netjes op ben en nooit heb laten vallen ofzo is dat toch wel erg slordig!!Dit is mijn eerste SE toestel na jaren van Samsung maar dit is toch wel jammer te noemen!Was al gewaarschuwd voor de duurzaamheid van SE toestellen(in slechte zin) maar dit had ik niet verwacht.Lijkt zo wel of je een low range prepaid toestel hebt gekocht ipv het nieuwe parade paardje van SE!
Heeft gelukkig geen invloed op werking van toestel maar is toch wel afknapperrrrrrr,maakt na 3 weken dus al niet echt een solide indruk!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:07:
[...]

Ik heb die van mij ook terug gebracht, hij viel uit en bleef maar vragen om de juiste simkaart of batterij! Echt om gek van te worden gewoon! 8)7
Vaak zijn deze problemen eenvoudig op te lossen met een firmware update via sony ericsson update service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43
Ik heb het toestel nu ook al een x aantal weken, net nadat hij uit was. Maar hij begint me steeds meer tegen te vallen. Voorbeelden:
- de '3' toets moet heel precies worden ingedrukt, helft van de tijd werkt hij dus niet
- bovenste gedeelte zit ietsjes scheef of het onderste, dus wobbelt hij zelfs een beetje!
- Er zit ruimte tussen het klepje en de telefoon (een kant meer dan aan de andere)
- GPS werkt niet! Ik heb nog nooit een meting kunnen doen, en hij vindt elke keer maar 1 of 2 satellieten (geprobeerd; buiten in de tuin, op perron Utrecht centraal, London centrum, diverse keren in de trein, etc., zelfs na 10 minuten wachten. Ben ik nu te veeleisend?
- Contact tussen headset en telefoon is ook uberslecht, en wordt steeds gevoeliger
- M2 kaartlezer zit nog steeds op een absoluut gestoorde plek.

En weet iemand wat de gouden contact puntjes zijn aan de binnenkant van de telefoon en die contact maken met het klepje?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren de zwarte W995. Een compacte slider en hij bevalt me beter dan de N95 8gb die ik hier voor had. Qua scherm is het hoe dan ook een verbetering van mijn voormalige W800i.

Heb me gisteren uren vermaakt met de mobile Guitar Hero variant. Op de 360/PS3 is het natuurlijk leuker om te spelen, want je hebt attributen tot je beschikking. Maar dat mag de pret niet drukken, ze hebben het goed weten neer te zetten op GSM's. Gisteren ook nog We-travel lopen installeren. Maar ligt het aan mij of is dat programma brak? Klik ik op: "Ga naar" Typ ik een stad + straatnaam in, krijg je het op het scherm te zien. Maar niets van: ga over 100 meter linksaf de xxx in. Blijf de xxx volgen tot die over gaat in xxx. En dat terwijl ik gewoon wel allerlei geluidsbestandjes nu aantrof in de muziekspeler die overduidelijk te maken hebben met We-travel welke ik gisteren installeerde.

Dan werkt Wayfinder beter, maar die komt niet van de grond af omdat ie telkens blijft weergeven: "De GPS kan geen signaal oppikken. Dit kan komen doordat muren, daken e.d. het signaal verstoren..." Nu heb ik nog nooit eerder navigatieprogramma's gebruikt laat staan GPS. Maar je kunt het toch niet menen hé dat GPS onbruikbaar is vanuit een woning? Vraag me overigens af of het eenmaal buiten nu zoveel beter is. Blijft over: Google Maps. Die werkt tenminste wel normaal. Voer een startpunt en eindpunt in en hij laat de routebeschrijving zien. Enige wat ontbreekt is een stem die de routebeschrijving opsomt, maar enfin, ik rij nog geen auto. En als voetganger in de stad o.i.d. is het handig. Moet dus maar een internet abbo van 9,95 nemen bij T-Mobile.

Ben blij terug te zijn bij SE. Die hebben tenminste een voorspellende woordenfunctie tijdens smsen die werkt. Krijg je tenminste een lijst met alternatieven te zien waar je door heen kunt scrollen met T9. Nokia daarentegen geeft je maar 1 keus met 0 alternatieven. SenseMe vind ik maar apart. Die durft doodleuk te beweren dat Arch Enemy (deathmetal, dat heeft ie wel goed als genre) vrolijke muziek is :+ Enfin, genoeg leuke functies, maar navigatie is een no go tenzij je genoegen neemt met Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Heer Hertog schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:11:
- GPS werkt niet! Ik heb nog nooit een meting kunnen doen, en hij vindt elke keer maar 1 of 2 satellieten (geprobeerd; buiten in de tuin, op perron Utrecht centraal, London centrum, diverse keren in de trein, etc., zelfs na 10 minuten wachten. Ben ik nu te veeleisend?
- Contact tussen headset en telefoon is ook uberslecht, en wordt steeds gevoeliger
Mijn gps werkt altijd (in NL en in andere landen kon hij mij fixen) wel binnen een paar minuten (en dat is dan niet assisted gps maar alleen gps).
Misschien is jou gps module niet helemaal ok ?

Contact tussen headset en telefoon kan je verbeteren door je fast connector op je telefoon eens goed schoon te maken met bv een wattenstaafje...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
Misschien een vreemde vraag, maar is er iemand die weet waar je de zwarte versie kunt vinden in België? Ik heb zaterdag een vijftal winkels bezocht, en slechts één winkel (de phone house) had de W995, maar zilverkleurig. Toen ik vroeg of de zwarte ook beschikbaar was, zeiden ze me gewoon op zoek te gaan bij de concurrentie.

Hier op tweakers zijn alle shops in Nederland, en ik weet ook niet of er een beveiliging op de toestellen zit moest ik de gsm bv bij studentenmobiel.nl kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De toestellen in de pricewatch zijn allemaal zonder simlock. Wel kan het zijn dat je een Duitse versie krijgt van studentmobiel. Je hebt dan wel o.a. Nederlandse of Engelse menu's en cd-rom, maar geen speakers. Dit is mijn ervaring in ieder geval met studentmobiel, misschien zijn ze daarom zo goedkoop.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu sinds gisteren, al vanalles mee gedaan, wifi werkte direct, geen probleem om er muziek of programmatjes op te installeren. Zeer tevreden dus.
Nu heb ik me vandaag eens beziggehouden met de GPS, eerste keer duurde het even om sattelieten te vinden, maar nu gaat het zeer snel. Tracking werkt goed.

Maar nu naar WeTravel, installatie ging goed, het start en werkt maar er is 1 probleem, mijn gemeente zit niet in de mappen... Alle omliggende gemeentes vind ik wel maar de mijne niet. :s
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Of zijn er nog gratis GPS programmas die geen 3g nodig hebben, dus gewoon op gps werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
knip

Dan werkt Wayfinder beter, maar die komt niet van de grond af omdat ie telkens blijft weergeven: "De GPS kan geen signaal oppikken. Dit kan komen doordat muren, daken e.d. het signaal verstoren..." Nu heb ik nog nooit eerder navigatieprogramma's gebruikt laat staan GPS. Maar je kunt het toch niet menen hé dat GPS onbruikbaar is vanuit een woning? Vraag me overigens af of het eenmaal buiten nu zoveel beter is. Blijft over: Google Maps. Die werkt tenminste wel normaal. Voer een startpunt en eindpunt in en hij laat de routebeschrijving zien. Enige wat ontbreekt is een stem die de routebeschrijving opsomt, maar enfin, ik rij nog geen auto. En als voetganger in de stad o.i.d. is het handig. Moet dus maar een internet abbo van 9,95 nemen bij T-Mobile.

Vreemd dat je niet weet dat GPS via een satteliet werkt en dat de telefoon dat signaal alleen buiten of in de buurt van een raam kan ontvangen.
Ps waarom denk je dat alle schotelantennes buiten hangen ?

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Heb em gister binnen gekregen, mooi ding, werkt lekker, 1 ding doet het echter niet.
Internet... Heb T-mobile, hij kon sowieso niet automatisch de zooi binnen halen,
en op de website van t-mobile staat het toestel ook niet tussen voor een SMS met de juiste instellingen.

Na handmatig instellen met de instellingen van de website geeft hij steeds verbindingsfout, controleer uw intellingen etc.

Iemand enig idee?

• StijNoS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:13
MrDrako schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:13:
Na handmatig instellen met de instellingen van de website geeft hij steeds verbindingsfout, controleer uw intellingen etc.

Iemand enig idee?
Ik heb mijn profiel ingesteld laten staan op mijn oude telefoon SE850i. Deze instellingen verzonden naar mijn nieuwe W995. Internet en MMS werkt nu goed.

??blabla??

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04
Heb em gister binnen gekregen, mooi ding, werkt lekker, 1 ding doet het echter niet.
Internet... Heb T-mobile, hij kon sowieso niet automatisch de zooi binnen halen,
en op de website van t-mobile staat het toestel ook niet tussen voor een SMS met de juiste instellingen.

Iemand enig idee?
Via de SE site kun je je T-Mobile instellingen naar jezelf verzenden.

PSN ID: JLvanEs0305

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 23:07
Iemand al enig idee hoe het zit met het verwijderen van een simlock op de W995?

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Mijn vrouw heeft er gister eentje gekocht, maar haar menu is voor de helft in het duits en de helft in het nederlands?
Bijv. voor bij verbingen staat er: Verbindungen en
ipv Vodaphone staat er O2 bestatungen..
Iemand een idee?
Het toestel is gewoon in nederland gekocht.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Mijn abonnement verloopt bijna en ik heb nu een C905. Graag zou ik deze graag willen als opvolger, maar heeft deze wel een headset meegeleverd zitten? Zo ja welke?

Alvast bedankt!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

jlve schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:15:
[...]

Via de SE site kun je je T-Mobile instellingen naar jezelf verzenden.
die werken dus ook niet helaas ..

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 21:38

Iemand enig idee?
Yup, ik heb ook zon probleem gehad, ik ben van Orange naar T-Mobile over gezet, hierdoor werkte mijn SIM-kaart niet goed meer, kon alleen nog maar bellen en sms'en.
Een telefoontje een uur naar de klantenservice van T-Mobile en het kwam erop neer dat ze mij een nieuwe T-Mobile SIM-kaart gingen toesturen. Gisteren ontvangen en nu kan ik gewoon internetten.
Moest dit niet werken kan ik je adviseren om even naar je verkooppunt te gaan en vragen of ze je verder kunnen helpen.
bartus1989 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:45:
Mijn abonnement verloopt bijna en ik heb nu een C905. Graag zou ik deze graag willen als opvolger, maar heeft deze wel een headset meegeleverd zitten? Zo ja welke?

Alvast bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=TFZ1IMLTG0c

[ Voor 58% gewijzigd door Flesdop op 13-08-2009 18:24 ]

• bartus1989
Hmm, jammer dat de HPM-88 er niet bijzit..

Deze kom ik overigens bijna nergens tegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Flesdop schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:20:
[...]

Yup, ik heb ook zon probleem gehad, ik ben van Orange naar T-Mobile over gezet, hierdoor werkte mijn SIM-kaart niet goed meer, kon alleen nog maar bellen en sms'en.
Haha ja exact hetzelfde hier, heb wel een nieuwe simkaart gekregen na het verlengen, maar mn orange kaartje is nog steeds actief....zal maar weer eens aan de telefoon gaan hangen. thx voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Mijn probleem bleek te zijn dat het een O2 telefoon was, dus grijze import.
Gelukkig na veel 5 en 6 kregen we een "echte" w995.

Effin heeft iemand al sip setting aan de werk gekregen en ook daadwerkelijk mee gebeld?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13:34
Waarom kom ik deze telefoon niet tegen als ik op nieuwemobiel.nl ga zoeken op telefoons mét gps (+ camera van boven 5mp, wifi en bluetooth)? Want jullie gebruiken wel degelijk gps en ook in de specs staat dat hij over aGPS beschikt.. Wat is overigens het verschil? aGPS en GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Joster schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:01:
Waarom kom ik deze telefoon niet tegen als ik op nieuwemobiel.nl ga zoeken op telefoons mét gps (+ camera van boven 5mp, wifi en bluetooth)? Want jullie gebruiken wel degelijk gps en ook in de specs staat dat hij over aGPS beschikt.. Wat is overigens het verschil? aGPS en GPS?
Waarom hij er niet bij staat zul je aan nieuwemobiel moeten vragen.

Wat het verschil is kun je gemakkelijk vinden met Google. Dit is best wel een beetje basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:11
Ik heb Nav4all geïnstalleerd op mijn 995 maar nadat ik het afgesloten had kan ik het nergens meer vinden? weet iemand hoe je het kan gebruiken nadat je het gedownload en geïnstalleerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacco5555 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:55:
Ik heb Nav4all geïnstalleerd op mijn 995 maar nadat ik het afgesloten had kan ik het nergens meer vinden? weet iemand hoe je het kan gebruiken nadat je het gedownload en geïnstalleerd hebt?
agenda>> applicaties gekeken?? hoort daar te staan.

de lettertjes op m'n telefoon gedrukt verdwijnen langzamerhand (sonyericsson merkje op front is al helemaal weg). anderen ook last van? Ook mis ik het apart installen van volume voor muziek en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Oordopjes worden in dit topic niet besproken.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 14:20 ]

Verwijderd

Ik heb nu een aantal weken de W995, ben er erg tevreden mee!
Alleen jammer dat de batterij niet lang mee gaat.

Ik had een vraagje, als je een sms bericht verzend worden de verzonden berichten automatisch opgeslagen op de telefoon, kan je dit ook uitzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:57:
Ik heb nu een aantal weken de W995, ben er erg tevreden mee!
Alleen jammer dat de batterij niet lang mee gaat.

Ik had een vraagje, als je een sms bericht verzend worden de verzonden berichten automatisch opgeslagen op de telefoon, kan je dit ook uitzetten??
Zet de helderheid van je phone op bv 70% ,dan loopt je batterij lang niet zo snel leeg.

En heb ook al zitten kijken maar volgens mij valt dat van die verzonden berichten niet uit te zetten maar misschien dat iemand anders hier het wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:01:
Dat komt omdat ze bij de specificatielijst van de w995 er vergeten bij te zetten dat de telefoon een GPS ontvanger heeft. Daarom pakt ie hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:28:
[...]

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Laatst online: 10-05-2022
Wanneer ik een aantal nummers wil afspelen via de "Walman functie" op mijn SE W995 stopt de speler na ieder nummer met de mededeling "Mislukt", handmatig kan ik dan het volgende nummer wel weer afspelen. Ik heb de laatste firmware versie R1FA035. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HHoltman schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:27:
Wanneer ik een aantal nummers wil afspelen via de "Walman functie" op mijn SE W995 stopt de speler na ieder nummer met de mededeling "Mislukt", handmatig kan ik dan het volgende nummer wel weer afspelen. Ik heb de laatste firmware versie R1FA035. Heeft iemand een oplossing?
ook wel eens gehad ja. Na opnieuw opstarten van de telefoon deed ie het gewoon weer. Anders eventueel even je media updaten onder instellingen van 'Media.'
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste