Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Ik heb even een vraag: Als ik mijn Wifi aanzet kan ik via de browser gewoon pagina's bekijken, maar als ik met een applicatie op internet wil krijg ik een schermpje met de vraag waarmee ik wil verbinden. Ik heb geen Data account nu ingesteld voor 3G, alleen lokale verbinding op Ja. Dan selecteer ik dat en blijft hij vragen welke verbinding hij moet kiezen. Met andere woorden ik kan met geen 1 app op internet, het is net of ik gedwongen wordt om een Data account te kiezen en alleen daarmee te kunnen verbinden.

Is dit normaal of heb ik te maken met een fout en kunnen apps normaal wel verbinding maken met internet via Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee hoe je de behuizing van dit mobiel eraf krijgt?
Ik weet in ieder geval dat er 2 torx schroefjes aan de achterkant zitten achter de 2 rubbertjes, maar als ik die los gedraaid heb krijg ik de behuizing er alsnog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Hallo mensen,
Ik heb mijn Xperia tegen een W995 van een medetweaker geruild, maar nu is er het volgende probleem. Het toestel komt uit Hong-Kong, en heeft natuurlijk geen nederlandse taal. Dit is nou geen probleem in menu's etc, omdat ik engels goed beheers, maar bij het typen in t9 is het vrij vervelend (het kan niet in het nederlands). Nu mijn vraag, hoe zet ik toch nederlandse software op een toestel uit Hong Kong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Ik heb een Sony Ericsson W995 en dit was eigenlijk een KPN toestel.
Nu heb ik van KPN al de unlock code gekregen en ook succesvol ge-unlocked.
Hij accepteert nu ook mijn Vodafone SIM,
alleen staat er nog wat KPN crap op...

Ik heb de firmware al geupdate naar firmware R1HA035 maar de KPN crap blijft er tussen zitten.

Is het een mogelijkheid om de telefoon leeg te maken zodra deze met USB verbonden is aan de computer (dus niet de geheugenkaart maar echt de telefoon zelf) en dan nog es een keer de firmware opnieuw erop te zetten. Of gaat dit voor problemen zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 16:55
patrieckske schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:39:
Ik heb een Sony Ericsson W995 en dit was eigenlijk een KPN toestel.
Nu heb ik van KPN al de unlock code gekregen en ook succesvol ge-unlocked.
Hij accepteert nu ook mijn Vodafone SIM,
alleen staat er nog wat KPN crap op...

Ik heb de firmware al geupdate naar firmware R1HA035 maar de KPN crap blijft er tussen zitten.

Is het een mogelijkheid om de telefoon leeg te maken zodra deze met USB verbonden is aan de computer (dus niet de geheugenkaart maar echt de telefoon zelf) en dan nog es een keer de firmware opnieuw erop te zetten. Of gaat dit voor problemen zorgen?
KPN spul is er niet op een door Sony-Ericsson aangeboden manier eraf te krijgen, SEUS zoekt namelijk aan de hand van het IMEI de software op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
KPN spul is er niet op een door Sony-Ericsson aangeboden manier eraf te krijgen, SEUS zoekt namelijk aan de hand van het IMEI de software op.
Bedankt voor je antwoord! :)

Hm dat is jammer... Is er dan een andere mogelijkheid om een schone firmware/telefoon te verkrijgen, of is het met so be it...?

Indien het mogelijk is zou ik wel willen proberen om een originele kpn vrije sony ericsson firmware er op te zetten, maar weet niet of/hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 16:55
patrieckske schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:41:
[...]

Bedankt voor je antwoord! :)

Hm dat is jammer... Is er dan een andere mogelijkheid om een schone firmware/telefoon te verkrijgen, of is het met so be it...?

Indien het mogelijk is zou ik wel willen proberen om een originele kpn vrije sony ericsson firmware er op te zetten, maar weet niet of/hoe dat gaat.
Je zou eens op forums.se-nse.net kunnen kijken, wellicht dat daar een oplossing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel. Even google laten zoeken naar de juiste tools. Of voor €10 via Davinci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!

Ik heb mijn W995 al zo'n 1½ jaar, ruim, alleen nu doet er een probleem voor.
Ik heb vanmiddag mijn simkaart verwijderd en even geprobeerd in een andere mobiel en daarna heb ik mijn simkaart weer terug geplaatst en er leek geen probleem maar: Als ik nu een smsje ontvang krijg zie ik in mijn 'New Events' wel dat ik een smsje heb en open het zo, maar als ik dan weer terug ga en bijvoorbeeld later in mijn Postvak wil kijken staat de hele sms niet meer, ook bij gesprekken kan ik die ontvangen sms helemaal nergens terug vinden. Het lijkt wel alsof die nooit op me telefoon is geweest.

Weet iemand wat dit probleem is of hoe ik het kan verhelpen, want het is echt heel erg balen om je smsjes niet terug te kunnen halen of überhaupt te kunnen lezen.

PS het is niet dat mijn inbox vol zit, heb al zo'n 400 smsjes verwijderd en nog heb ik het probleem

Groeten Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Klinkt als een bug, ik zou een factory reset doen na een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je deze telefoon kan synchronizeren met je Outlook contactpersonen (Outlook 2010)?

Ik zie dat ik wel windows contacts kan synchronizeren, maar outlook lukt me tot nu toe nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar zitten. Heb het kunnen doen met myphonexplorer.
FastPinguin schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:04:
Ik heb even een vraag: Als ik mijn Wifi aanzet kan ik via de browser gewoon pagina's bekijken, maar als ik met een applicatie op internet wil krijg ik een schermpje met de vraag waarmee ik wil verbinden. Ik heb geen Data account nu ingesteld voor 3G, alleen lokale verbinding op Ja. Dan selecteer ik dat en blijft hij vragen welke verbinding hij moet kiezen. Met andere woorden ik kan met geen 1 app op internet, het is net of ik gedwongen wordt om een Data account te kiezen en alleen daarmee te kunnen verbinden.

Is dit normaal of heb ik te maken met een fout en kunnen apps normaal wel verbinding maken met internet via Wifi?
Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Graag zou ik applicaties als last.fm willen uitproberen en nog meer apps die internet nodig hebben.
Internet browsen werkt prima, maar al de andere applicaties wil ik ook met WIFI doen, omdat ik geen mobiel internet betaal wat ook niet nodig is als ik gewoon toegang heb tot m'n WIFI.

Ik heb lokale verbinding toestaan op JA gezet, alleen de tekst linksonder "opsl." is uitgevaagd.
Als ik er op druk zie ik: Nu niet beschikbaar.

Zou toch gewoon mogelijk moeten zijn om de applicaties via je lokale netwerk te gebruiken |:(

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Heb vandaag deze telefoon ontvangen. Tweedehandsje, had een goede telefoon nodig voor voornamelijk muziek.

Ik heb echter een vraag, wanneer ik wil internetten of de YouTube app gebruiken etc. word er direct gebruik gemaakt van mobiel internet. Terwijl ik gewoon verbonden ben met Wifi. Ik heb er een prepaid kaartje van KPN inzitten dus mobiel internet is veel te duur. Hoe kan ik die verbinding uitschakelen en gewoon internetten via Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Is alweer even geleden dat ik deze telefoon heb gehad, maar volgens mij moet je handmatig de WIFI aanzetten en verbinden, wanneer je dan verbonden bent en het Wifi icoon boven in de balk ziet staan, wordt Wifi gebruikt als je gaat internetten ipv het mobiele netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
Internetten via Wifi is inmiddels al wel gelukt, applicaties gebruiken met de wifi verbinding niet. Maar aan de berichten hierboven kan ik afleiden dat dit helemaal niet mogelijk is. Beetje jammer aangezien ik de internetmogelijkheden enkel wil gebruiken voor YouTube en af en toe Twitter. Is er toevallig nog een alternatief voor het bekijken van Youtube filmpjes via Wifi? De mobiele site werkt namelijk ook niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

Je moet iets dieper graven. Voor applicaties is een aparte internet-instelling, als ik het me goed herinner. Misschien ergens een vinkje zoals: "allow applications to use wifi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
Bedankt voor de reacties, het is inmiddels gelukt. Ik moet een data account geselecteerd hebben voordat ik de applicatie überhaupt kan starten. Ook moet ik de optie 'Lokale verbinding toestaan' aanzetten. Ik had dit ook al en toen ging de telefoon direct over naar mobiel internet. Ook als hij gewoon verbonden is met Wifi.

Inmiddels niet meer, waarom weet ik niet maar ik ben al lang blij dat het gewoon werkt nu. :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste