Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:41:
[...]

Zet de helderheid van je phone op bv 70% ,dan loopt je batterij lang niet zo snel leeg.
Die staat al op z'n laagst, helaas helpt dat niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:28:
[...]

Die staat al op z'n laagst, helaas helpt dat niet:(
Tja das minderrrrrrrrrr, dan zit er niks anders op,......minderen met bellen en smssen Blondjuh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je als je de SIP instellingen goed hebt staan je ook daadwerkelijk VoIP kunt bellen. Volgens de klantenservice van SE heb je hier software voor nodig, maar zij maken die niet zelf. Enig idee welke software geschikt is?

Verwijderd

Geweldige telefoon! Ik ben er heel tevreden mee. Persoonlijk vind ik de batterij zeker lang genoeg meegaan. Menu's werken erg leuk, Sony Ericsson blijft nog steeds mijn favoriet, mede omwille van 'My Phone Explorer' wat ik zeer makkelijk en degelijk vind werken.

Als ik toch enkele minpuntjes moet aanhalen: de kleine volumeknopjes, jammer dat er nog geen mini-usb aansluiting op is ipv de fastport. En natuurlijk: in Belgie is de luidspreker niet meegeleverd en enkel in zilver verkrijgbaar. De prijs was in België dan wel weer heel wat aantrekkelijker.

Wat customizing maakt de telefoon nog aangenamer! Heb zelf bvb het lettertype bij de berichten nog extra verkleind.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik had vandaag ineens last dat hij vast liep. Ook nadat ik de batterij er uit had gehaald en hem weer opnieuw opstartte.
Even met SE gebeld en ze raadden mij een update aan. Dat heb ik gedaan en hij werkt weer (gelukkig!).
Nu ben ik alleen mijn Tmobile internetinstellingen kwijt!

Ik weet nog dat ik toen heel erg heb lopen klooien om het voor elkaar te krijgen omdat je via de tmobile site geen w995 instellingen kunt sturen naar je tel. Ook de algemene instellingen kom ik niet ver mee, oftewel ik krijg het niet aan de praat.

Via de SE site de instellingen naar mijn mobiel laten sturen werkt wel, maar na instellen geeft hij nog een verbindingsfout.

Dus wie wil zo aardig zijn om zijn/haar complete instellingenlijst van Tmobile hier even door te willen geven?

Alvast bedankt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eclipsejos schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:12:
Ik had vandaag ineens last dat hij vast liep. Ook nadat ik de batterij er uit had gehaald en hem weer opnieuw opstartte.
Even met SE gebeld en ze raadden mij een update aan. Dat heb ik gedaan en hij werkt weer (gelukkig!).
Nu ben ik alleen mijn Tmobile internetinstellingen kwijt!

Ik weet nog dat ik toen heel erg heb lopen klooien om het voor elkaar te krijgen omdat je via de tmobile site geen w995 instellingen kunt sturen naar je tel. Ook de algemene instellingen kom ik niet ver mee, oftewel ik krijg het niet aan de praat.

Via de SE site de instellingen naar mijn mobiel laten sturen werkt wel, maar na instellen geeft hij nog een verbindingsfout.

Dus wie wil zo aardig zijn om zijn/haar complete instellingenlijst van Tmobile hier even door te willen geven?

Alvast bedankt natuurlijk
Bedoel je de internet instellingen van GPRS ? ga daarvoor naar instellingen en naar help. als goed klopt staat daar instell. downloaden. gebruik dat en je krijgt automatisch de instellingen

Even iets anders, ik ben al iets meer te weten gekomen over het GPRS. met de software van T-mobile zelf is er een optie om deze uit te schakelen bij data communicatie. Nadat ik de software eraf heb gehaald is deze optie verdwenen. Iemand suggestie hoe ik de GPRS alsnog kan uit zetten. Nogmaals het gaat niet om GPS.

Is het ook nog mogelijk om de indeling van de muzieklijst te bepalen? Had dat eigenlijk wel verwacht van een Walkman phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulpmj12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Heb zelf momenteel ook de se w995, tot nu toe best goed, zal later meer info vertellen.

heb zelf geen abbo erbij genomen voor internet, omdat ik toch meestal overal wel op wi-fi kom, alleen wil ik graag internet blokkeren via mijn telefoonabbo, zodat ik geen hoge kosten maak!

Dus iemand misschien uitleg hoe ik internet kan uitschakelen, via mijn mobiel internet??

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Bij Verbindingen -> Mobiele Netwerken kun je kiezen om alleen GSM te gebruiken, in plaats van GSM én 3G.

Scheelt ook weer in de accu. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik de W995, alleen er is iets wat mij opvalt.

Als ik een sms krijg, is hij de ene keer te zien in het groen (als een soort chat bericht) en de andere keer gewoon als sms bericht. Bij instellingen kan ik zoiets niet terug vinden.
Ik heb ook nagevraagd bij de verzender, maar die stuurde de smsjes steeds op dezelfde manier. Daar ligt het dus ook niet aan.

Iemand een idee wat het dan wel kan zijn?
Want ik vind t niet mooi dat groene! :9

En waarom heb je eigenlijk bij berichten-> postvak in, en bij berichten->berichten-> postvak in?
Is SE bang dat je je berichten niet kan vinden ofzo... :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 18:26 . Reden: iets anders viel ook op. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sindskort een W995, maar ik ben benieuwd hoe ik PDF bestanden kan lezen? Ik heb gezocht op internet, dan kom ik bij de 'MobilePDF.jad' en ook al verander ik deze in .jar Ik kan het niet installeren, hetzelfde geld voor andere applicaties.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:21:
Sinds een paar dagen heb ik de W995, alleen er is iets wat mij opvalt.

Als ik een sms krijg, is hij de ene keer te zien in het groen (als een soort chat bericht) en de andere keer gewoon als sms bericht. Bij instellingen kan ik zoiets niet terug vinden.
Ik heb ook nagevraagd bij de verzender, maar die stuurde de smsjes steeds op dezelfde manier. Daar ligt het dus ook niet aan.

Iemand een idee wat het dan wel kan zijn?
Want ik vind t niet mooi dat groene! :9

En waarom heb je eigenlijk bij berichten-> postvak in, en bij berichten->berichten-> postvak in?
Is SE bang dat je je berichten niet kan vinden ofzo... :?
Dat groene krijg je denk ik als het een reply is of diegene heeft je al eerder een bericht gestuurd (soort chat). Eerste postvak in is om te lezen. Dat andere kun je de berichten beheren (verplaatsen naar je telefoon geheugen of je card bijv) anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:22:
[...]

Dat groene krijg je denk ik als het een reply is of diegene heeft je al eerder een bericht gestuurd (soort chat). Eerste postvak in is om te lezen. Dat andere kun je de berichten beheren (verplaatsen naar je telefoon geheugen of je card bijv) anders weet ik het ook niet.
In berichten - postvak in kan je gewoon kiezen tussen standaard weergave of 'gesprekken', een chatfunctie waarbij je berichten gegroepeerd worden bij één contactpersoon; dat is dan het groene. Je kan kiezen welke je liefst gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:06:
[...]

In berichten - postvak in kan je gewoon kiezen tussen standaard weergave of 'gesprekken', een chatfunctie waarbij je berichten gegroepeerd worden bij één contactpersoon; dat is dan het groene. Je kan kiezen welke je liefst gebruikt.
klopt maar als je een bericht net hebt ontvangen en je opent deze via events. dus zonder naar de inbox te gaan.dan heb je dacht ik geen keus. ik weet het ook niet meer, ik let daar niet zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gister ook de w995.. Nu heb ik inderdaad via wifi gewoon internet.. Ik moet nog even een week wachten voor ik mobiel internet van HI heb.. Maar als ik via de applicatie naar bv Hyves wil, vraagt hij om internetinstellingen.. terwijl ik dan wel verbonden ben met mijn draadloos netwerk van thuis.
Mijn opties zijn dan:
Verbinden via: Data-accounts *toevoegen* GPRS/3g-data of GSM-data

Lokale verb. toest. heb ik op Ja staan. Hij blijft hierom vragen, weet iemand wat ik hier in moet vullen? Ik heb deze hele topic al doorgelezen maar ik zie dat deze vraag soort van vaker is gesteld, maar antwoord heb ik niet kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:22:
[...]

Als je je inbox hebt en naar rechts gaat kom je in de conversations (met dat groene) terecht.

Vanuit de conversations weer naar links ga je naar de inbox.

Dit bepaald hoe je de smsjes te zien krijgt. Ik vind zelf de conversations versie wel fijn werken :)

Vraag me even niet wat er in het Nederlands bij staat, heb mijn W995 op Engelstalig ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:45:
[...]

klopt maar als je een bericht net hebt ontvangen en je opent deze via events. dus zonder naar de inbox te gaan.dan heb je dacht ik geen keus. ik weet het ook niet meer, ik let daar niet zo op.
Dat is inderdaad waar, als je ze ontvangt zijn ze soms groen, maar soms ook niet. En degene die mij smst reageert altijd met beantwoorden, dus hoor ik steeds t op dezelfde manier te krijgen denk ik zo... Mjahw, t zal wel.

Ik zag gisteren ook opeens de tijd in mn scherm staan toen mn scherm uit was.. had ik nog nooit eerder gezien, en daarna ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:01:
[...]
Ik zag gisteren ook opeens de tijd in mn scherm staan toen mn scherm uit was.. had ik nog nooit eerder gezien, en daarna ook niet meer.
Drukte je kort daarvoor niet (per ongeluk) op de volumeknoppen aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:01:
[...]

Dat is inderdaad waar, als je ze ontvangt zijn ze soms groen, maar soms ook niet. En degene die mij smst reageert altijd met beantwoorden, dus hoor ik steeds t op dezelfde manier te krijgen denk ik zo... Mjahw, t zal wel.

Als je dan naar het menu gesprekken gaat. staan de berichten die je niet groen ontvangt ook bij de berichten die je wel groen ontvangt? dus staan alle berichten van de zelfde zender onder 1 naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:16:
En natuurlijk: in Belgie is de luidspreker niet meegeleverd en enkel in zilver verkrijgbaar. De prijs was in België dan wel weer heel wat aantrekkelijker.
Waar heb jij de telefoon gehaald? Ik ben hem tot nu toe enkel in The Phone House tegengekomen, idd in het zilver. Ik wil de zwarte versie, dus ik wacht nog af tot er meer winkels hem aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb hem vanmorgen ontvangen!

Tot nu toe ziet het er prima uit. Ik heb ook met de SE software bestanden/kalenderitems/contacten en dergelijke overgeheveld van mijn W890 naar de W995. Jammer dat hij de SMSjes niet mee pakte, maar dat vind ik niet zo'n punt.

Het is wel even wennen qua grootte van het scherm voor mij. De resolutie van beide mobieltjes zijn hetzelfde maar gezien de W890 maar een 2" scherm heeft en de W995 2.6" scherm lijkt het net iets allemaal groter..

maar verder prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattderi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:01:
[...]

Waar heb jij de telefoon gehaald? Ik ben hem tot nu toe enkel in The Phone House tegengekomen, idd in het zilver. Ik wil de zwarte versie, dus ik wacht nog af tot er meer winkels hem aanbieden.
Phone House inderdaad, alhoewel hij weer van hun site verdwenen lijkt te zijn. Wel een pak goedkoper dan hij op nl-sites terug te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:17:
[...]

Als je dan naar het menu gesprekken gaat. staan de berichten die je niet groen ontvangt ook bij de berichten die je wel groen ontvangt? dus staan alle berichten van de zelfde zender onder 1 naam?
Jup dat is zo! Heb ze nu al 2 dagen niet meer in groen ontvangen (gelukkig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
mattderi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:01:
[...]

Ik heb de zwarte via T-mobile. Die hebben hem al een tijdje in ieder geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:11:
[...]

Drukte je kort daarvoor niet (per ongeluk) op de volumeknoppen aan de zijkant?
Hahah dat moet dan haast wel, want ik zie dat het zo idd tevoorschijn komt!

Weer een mysterie opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een bericht verzend, staat er een lijstje waar je eerder berichten heen hebt verstuurd. Kan je die lijst ook wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
@ Sjantal: Gewoon de naam selecteren die je wil verwijderen, op 'C' drukken en herhalen indien nodig. Op mijn antieke K750i is dat de enige manier om de lijst leeg te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjone jonge en ik maar zoeken waar ik de 'klok' kon vinden tijdens standby!

Afijn, mijn zusje heeft vandaag ook een W995 aangeschaft bij T-Mobile. Nu staan er op haar telefoon 1000 tracks (van Play Arena) maar deze kan ze niet beluisteren. Ze moet ze ontgrendelen, maar dan geeft ie een foutmelding. Haar verbinding met internet is wel goed, want ze is al op hyves geweest met haar telefoon.

Ik heb zelf de W995 toen deze net een week uit was. Ik had er, destijds, geen 1000 tracks opstaan, dus ik kan haar hier helaas niet mee helpen.

Zijn er mensen die het probleem kennen en er inmiddels een oplossing voor hebben? Nog iets raars; er stonden 1000 nummers op, inmiddels zijn er 29 bijgekomen...? Upload hij zelf nummers??

Groetjes Leonie

Verwijderd

Ik zit een beetje in dubio tussen deze en de Nokia 5800 XpressMusic. Muziek vind ik het belangrijkst, iemand die weet welke telefoon de betere performance heeft? bvd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:01:
Ik zit een beetje in dubio tussen deze en de Nokia 5800 XpressMusic. Muziek vind ik het belangrijkst, iemand die weet welke telefoon de betere performance heeft? bvd.
Toevallig ben ik overgestapt van deze telefoon, de Sony ericsson w995 naar een nokia ( door verschillende defecten ). Sony ericsson blijft gewoon de beste op het gebied van muziek. Onder andere door de speciale clear audio klinkt het allemaal net wat beter. Maar ik moet zeggen dat Nokia er niet veel onder doet. je moet wel goed luisteren om het verschil te horen.
De stereo speakers van de 5800 zullen misschien iets harder en nóg iets beter zijn, maar moet zeggen dat die van de w995 ook een hoge kwaliteit leveren.
Ook is het mooi dat je gelijk een 8 megapixel camera erbij hebt. Misschien gebruik je het niet zoveel, maar toch wel handig.
Als je naar de rest van de telefoon gaat kijken moet je voor nokia gaan. Deze bieden gewoon stukken meer dan een sony ericsson.
Als de camera niet zovaak gebruikt, maar alleen echt de muziek zal ik toch de nokia nemen, omdat deze gemiddeld 100-150 euro goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ik heb hem ook sinds vanavond! Wat een gaaf toestel zeg! Alles wat ik vaak gebruik zit erop!
Ga hem morgen alleen weer terug brengen want zag dat ie elders goedkoper is ;)
Hoe is bij jullie dat beugeltje aan de achterkant? Vind hem beetje lossig zitten.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag over 2 weekjes ook een nieuw toestel aanschaffen. En mijn oog is eigenlijk op de W995 gevallen. Vooral voor de muziekfuncties. Ik twijfel nu een beetje tussen de w995 en de nokia 5800 express music. De twijfel is voorlopig nog wel in het voordeel van de Sony. Beetje subjectief, maar ik vind hem zelf veel mooier. Iemand die ik ken heeft de 5800 en die heb ik wel eens even in mijn handen gehad. Ik vond hem zelf een beetje traag door de menu's gaan. Voordeel is wel dat 't meer een smartphone is. Ik wil ook gebruik gaan maken van internet op de telefoon. Voor mij is dat allemaal nieuw. Aangezien de w995 niet echt een smartphone is, wat is jullie ervaring met internet op deze telefoon? Kan dat allemaal prima, of kan ik dan toch beter voor de 5800 gaan van Nokia?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:36:
Ik mag over 2 weekjes ook een nieuw toestel aanschaffen. En mijn oog is eigenlijk op de W995 gevallen. Vooral voor de muziekfuncties. Ik twijfel nu een beetje tussen de w995 en de nokia 5800 express music. De twijfel is voorlopig nog wel in het voordeel van de Sony. Beetje subjectief, maar ik vind hem zelf veel mooier. Iemand die ik ken heeft de 5800 en die heb ik wel eens even in mijn handen gehad. Ik vond hem zelf een beetje traag door de menu's gaan. Voordeel is wel dat 't meer een smartphone is. Ik wil ook gebruik gaan maken van internet op de telefoon. Voor mij is dat allemaal nieuw. Aangezien de w995 niet echt een smartphone is, wat is jullie ervaring met internet op deze telefoon? Kan dat allemaal prima, of kan ik dan toch beter voor de 5800 gaan van Nokia?
Aangezien ik van de telefoon naar een nokia ben gegaan kan ik zeggen dat nokia beter is met internetten. Zoals sneller ( en beter ) verbinden met wifi, pagina's sneller laden etc. Ook kun je meerdere dingen tegelijk doen. Bijvoorbeeld hyves en iets op google zoeken tegelijk. dat kan bij de w995 niet.
Ook komen de pagina net wat beter over.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:01:
Ik vind muziek ook erg belangrijk maar als je eenmaal zo'n telefoon hebt is het ook wel handig om af en toe even mail te kunnen bekijken of de site van de NS te bezoeken. Dus eigenlijk wil ik een zo compleet mogelijke telefoon :P

Deze Sony en de Nokia 5800 komen dus ook voor op mijn lijstje maar ik vraag me af hoe deze twee "musicphones" zich op het vlak van muziek verhouden tot bijvoorbeeld een HTC Hero of een Nokia N97. Is het muziekgedeelte (playlists, tags etc..) echt veel beter omdat ze echt op muziek gericht zijn? In reviews van de gemiddelde smartphone lees je er weinig over

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:03:
[...]

Aangezien ik van de telefoon naar een nokia ben gegaan kan ik zeggen dat nokia beter is met internetten. Zoals sneller ( en beter ) verbinden met wifi, pagina's sneller laden etc. Ook kun je meerdere dingen tegelijk doen. Bijvoorbeeld hyves en iets op google zoeken tegelijk. dat kan bij de w995 niet.
Ook komen de pagina net wat beter over.
Thanks voor de info. Dit ga ik zeker mee nemen in mijn uiteindelijk besluit. Dit maakt de nokia weer net wat aantrekkelijker. Twee pagina's tegelijk open hebben is wel heel relaxed.

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 17:00:
[...]

Thanks voor de info. Dit ga ik zeker mee nemen in mijn uiteindelijk besluit. Dit maakt de nokia weer net wat aantrekkelijker. Twee pagina's tegelijk open hebben is wel heel relaxed.
Ik zou mij daar niet teveel op blindstaren als ik jou was. Op de W995 kan je namelijk Opera Mini installeren en in versie 5 (die momenteel wel nog in bètafase verkeert) is tabbed browsing toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:35:
[...]

Toevallig ben ik overgestapt van deze telefoon, de Sony ericsson w995 naar een nokia ( door verschillende defecten ). Sony ericsson blijft gewoon de beste op het gebied van muziek. Onder andere door de speciale clear audio klinkt het allemaal net wat beter. Maar ik moet zeggen dat Nokia er niet veel onder doet. je moet wel goed luisteren om het verschil te horen.
De stereo speakers van de 5800 zullen misschien iets harder en nóg iets beter zijn, maar moet zeggen dat die van de w995 ook een hoge kwaliteit leveren.
Ook is het mooi dat je gelijk een 8 megapixel camera erbij hebt. Misschien gebruik je het niet zoveel, maar toch wel handig.
Als je naar de rest van de telefoon gaat kijken moet je voor nokia gaan. Deze bieden gewoon stukken meer dan een sony ericsson.
Als de camera niet zovaak gebruikt, maar alleen echt de muziek zal ik toch de nokia nemen, omdat deze gemiddeld 100-150 euro goedkoper is.
Ik heb uiteindelijk de Nokia ook gekozen, voor het grotere scherm en voor de rest vind ik de 5800 er ook cooler uitzien. En inderdaad Nokia biedt stukken meer en probeert vaak ook meer. Ericsson is vertrouwd, gebruikte het jaren, maar daarmee ook vrijwel nooit verrassend. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Ericsson de betere muziek eruit zou pompen, vind mijn K800i ook net wat lekkerder luisteren dan mijn N73 ME hacked. Camera, da's opzich wel jammer want ben toch wel een cyber-shot fan. Maar, daarvoor houd ik lekker mijn oude liefde de K800i.

En de 5800 viel inderdaad goedkoper uit. Kon hem krijgen icm een jaartje verlenging en een vrij laag maandtarief, wel met een schamele bijbetaling. Ik had mezelf voorgenomen om sim-only te gaan, maar een jaartje houdt ik wel vol... alleen nog effe op de koerier wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 03:08 ]

Verwijderd

fanatic_david schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:23:
[...]

Ik zou mij daar niet teveel op blindstaren als ik jou was. Op de W995 kan je namelijk Opera Mini installeren en in versie 5 (die momenteel wel nog in bètafase verkeert) is tabbed browsing toegevoegd.
Mm zaterdag moet ik een beslissing gemaakt hebben. Werkt het tabbed browsing goed en snel? Ik neig toch nog altijd naar de W995 omdat deze er naar mijn mening toch wat mooier uit ziet als de 5800 van Nokia. Hoewel het beiden gewoon goede telefoons zijn volgens de tests.

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:40:
[...]

Mm zaterdag moet ik een beslissing gemaakt hebben. Werkt het tabbed browsing goed en snel? Ik neig toch nog altijd naar de W995 omdat deze er naar mijn mening toch wat mooier uit ziet als de 5800 van Nokia. Hoewel het beiden gewoon goede telefoons zijn volgens de tests.
Geen idee, ik heb geen W995. Ik wou je enkel op de mogelijkheid wijzen nadat ik er op de FP over had gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
[...]
Ik heb hem wel echter weet ik niet hoe het op de nokia werkt, dus ik kan het niet vergelijken.
Opera Mini is gewoon een java programma, installeer hem anders op je huidige telefoon (ervan uitgaande dat hij Java aankan - wat vaak wel zo is). Kan je het in ieder geval een beetje vergelijken.

Ik vind het persoonlijk een hele grote vooruitgang vergeleken met Opera Mini 4 (5 is de nieuwe beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tis best simpel. Vind je de camera en muziek het belangrijkst ( en af en toe wat op internet zitten ) dan zou ik de w995 nemen. Maar als je muziek belangrijk vind/ veel internetten/ veel instelmogelijkheden ( meer algemene functies )/ applicaties installeren/ GPS zou ik direct voor de 5800 gaan.!
Ik moet zeggen sony ericssons aanzienlijk minder uitgebreid zijn over het algemeen vergeleken met andere merken. Maar wat er op zit is wel goed. De camera is uitstekend en de muziekplayer vind je nergens zo goed.
Bij nokia is het meer alles in een, alleen dan kun je merken dat niet alle functies zo mooi of goed zijn ( afgewerkt ) als bij sony ericsson.
aan jou de keus dus;)
Misschien kan deze review helpen bij de keuze. ( bij conclusie met name )
http://www.nieuwemobiel.n...p?review_id=b98f9d&page=0

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Na lang wikken en wegen heb ik toch voor de W995 gekozen. De toestellen komen allemaal bij een 2-jarig abbonnement en ik ben nog wat huiveriger voor de touchscreens. In de winkel heb ik de 5800 mogen proberen. het is een erg mooi toestel en er zit veel op. Alleen hij was een beetje traag soms. De Sony voelde wat sneller en degelijker. Alleen erg jammer dat de W995 toch een vrij klein scherm heeft t.o.v. de andere toestellen met touchscreens. Maar ben er toch erg blij mee.

Bedankt voor jullie extra gebruikerservaringen en info over de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorrie voor de dubbelpost, maar ik kan nergens een code vinden voor playnow arena (60 films downloaden). Het staat wel op de doos dat het er in moet zitten. Weten jullie waar die code staat?

Alvast bedankt.

Edit:
Ik heb gevonden waar de films staan en ze via de pc gedownload. Alleen het ontgrendelen van de eerste film wil nog niet lukken. De andere films doen het wel.. Beetje vaag. Verder werk alles prima en heerlijk snel.

Dat trainingsprogramma is ook echt heel handig. Vanmiddag een lekker stukje gefietst en je kan na afloop precies je route zien, hoe hard je reed op welk moment en gemiddelde snelheid etc. Super handig.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
hey heren. ik heb een @live e-mail acount op de gsm gezet,
en hij haalde zelf keurig de gevens op voor de settings ervan,
Hij werkt ook, maar geeft iedere keer "certificaat niet geldig"
gsm loopt er ook soms op vast. Iemand enig idee, hoe ik dit
oplos, of hoe ik aan een geldig certificaat kom voor live mail.

[edit] volgens mij heb ik het al.

https://www.support.uidah...Macmail_and_entourage.htm

[edit]

Oke ik kom er niet uit, ik heb de certificaten gedownload van die site, en ze staan nu op
de geheugenkaart van de telefoon. Nu is het zaak deze op de plek te krijgen
waar ze horen. dus bij de andere certificaten....Hoe ?
Ik heb ook geprobeerd te browsen en in te loggen op hotmail/live, via de web aplicatiie
op de telefoon. Dit lukt en kan inloggen, maar het blijkt dat hij niet de cert. overneemt.

Iemand hier met Hotmail en live normaal werkend ?

[ Voor 51% gewijzigd door ppeterr op 01-10-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Oops, ik maar denken dat de aGPS ook zonder internetverbinding werkt maar dan minder accuraat/snel. In augustus naar Duitsland geweest voor een weekje. I'net verbindinginstelling verwijderd voor de zekerheid, en wayfinder/Google maps met enige regelmaat gebruikt.

Nu krijg ik een rekening van €150,- van Vodafone. :X

Werkt de GPS functie inderdaad helemaal niet zonder dataverkeer naar de telefoonmasten of ben ik ergens een verbinding vergeten uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Maps werkt natuurlijk ook via internet ;) . Volgens mij worden de kaarten van Wayfinder ook van het internet geplukt, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Ik heb dat programma nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
GH45T schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:40:
[...]

Als je je inbox hebt en naar rechts gaat kom je in de conversations (met dat groene) terecht.

Vanuit de conversations weer naar links ga je naar de inbox.

Dit bepaald hoe je de smsjes te zien krijgt. Ik vind zelf de conversations versie wel fijn werken :)

Vraag me even niet wat er in het Nederlands bij staat, heb mijn W995 op Engelstalig ingesteld.
Kan het zijn dat deze niet beschikbaar is in de branded T-mobile versie? Ik kan dat namelijk niet. De conversations versie lijkt me ook aangenamer gezien ik nu soms zelf heen en weer moet gaan om een eerder bericht erbij te zoeken. Anders moet ik hem maar unbranden.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:56:
Google Maps werkt natuurlijk ook via internet ;) . Volgens mij worden de kaarten van Wayfinder ook van het internet geplukt, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Ik heb dat programma nog niet gebruikt.
Wayfinder heb ik een keer geprobeerd voor de gein. Het leek wel alsof hij de kaarten online ergens vandaan haalde. Maar dit was meer het gevoel die ik erbij kreeg. Ik kan het niet onderbouwen. Op de wayfinder site zie ik dat ze 2 versies hebben, eentje met pre-loaded maps en een normale. Ik neem aan dat de normale dus geen maps bevat en deze via internet 'streamt'.

Het zou me niet verbazen dat ze de normale versie erop hebben gegooid omdat het ten eerste heel veel ruimte scheelt en je je mobiel 'overal' kan gebruiken en je niet alleen maps hebt van bijvoorbeeld Benelux op basis van waar je je mobiel hebt gekocht.

[ Voor 39% gewijzigd door serhat op 14-10-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:59:
[...]

Kan het zijn dat deze niet beschikbaar is in de branded T-mobile versie? Ik kan dat namelijk niet. De conversations versie lijkt me ook aangenamer gezien ik nu soms zelf heen en weer moet gaan om een eerder bericht erbij te zoeken. Anders moet ik hem maar unbranden.

[...]

Wayfinder heb ik een keer geprobeerd voor de gein. Het leek wel alsof hij de kaarten online ergens vandaan haalde. Maar dit was meer het gevoel die ik erbij kreeg. Ik kan het niet onderbouwen. Op de wayfinder site zie ik dat ze 2 versies hebben, eentje met pre-loaded maps en een normale. Ik neem aan dat de normale dus geen maps bevat en deze via internet 'streamt'.

Het zou me niet verbazen dat ze de normale versie erop hebben gegooid omdat het ten eerste heel veel ruimte scheelt en je je mobiel 'overal' kan gebruiken en je niet alleen maps hebt van bijvoorbeeld Benelux op basis van waar je je mobiel hebt gekocht.
Wayfinder werkt altijd via internet om de kaarten op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:49:
[...]

Wayfinder werkt altijd via internet om de kaarten op te halen.
Oké! Bedankt voor de correctie.

Wel raar dat op de Wayfinder site bij Support 'Wayfinder Navigator™ with maps pre-loaded' erbij staat.
Ik zou dan bijna denken dat dat eentje is met wat mappen erbij geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:43:
[...]

Oké! Bedankt voor de correctie.

Wel raar dat op de Wayfinder site bij Support 'Wayfinder Navigator™ with maps pre-loaded' erbij staat.
Ik zou dan bijna denken dat dat eentje is met wat mappen erbij geinstalleerd.
Dat is wel apart dan inderdaad dat het op de site wel staat. Maar de standaard wayfinder die geïnstalleerd is op de sony ericsson werkt wel via internet. Misschien dat het een andere versie of dergelijke is van wayfinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
uhm jammer, geen response op mijn probleem van een paar regels terug.

blijkbaar geen w995 gebruikers die de mail funcities via hotmail benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:09:
uhm jammer, geen response op mijn probleem van een paar regels terug.

blijkbaar geen w995 gebruikers die de mail funcities via hotmail benutten.
Ik weet het niet, ik ga altijd gewoon via de webbrowser en dan www.hotmail.com . inloggen en klaar. Geen problemen gehad. Wil je best helpen, maar kan het probleem niet simuleren hier. Neem anders contact op met Sony zelf.

Overigens nog steeds dik tevreden met deze telefoon. Voldoet echt aan al mijn eisen en heel veel beter en prettiger werken dan mijn voorganger de G600 van samsung.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Bedankt voor je reactie DoO, het is vrij simpel in te stellen,
gewoon je hotmail gegevens, invoeren in de mail aplicatie.
Hij zal dan zelf de hotmail servers, en dergelijke herkennen
en ophalen, en instellen Vervolgens, krijg ik hier dus steeds
die certificaat error om men oren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal,

ik heb even vraagje ik heb ook een sony erecsson w995,
ik wil alleen datk hem kan vergrendele met cijfercode,
dus alsk hem open schuif dat ik eerst een code moet gebruiken,

weet iemand waar die optie zit of dat er een special programmatje voor is?

groet,

BasB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:33:
Bedankt voor je reactie DoO, het is vrij simpel in te stellen,
gewoon je hotmail gegevens, invoeren in de mail aplicatie.
Hij zal dan zelf de hotmail servers, en dergelijke herkennen
en ophalen, en instellen Vervolgens, krijg ik hier dus steeds
die certificaat error om men oren :(
Mmm ik heb het even geprobeerd, maar het wil bij mij ook niet werken. Ik kan de server maar niet vinden. Niet eens een certificaat error. Maar hij heeft idd wel zelf alles ingesteld volgens de applicatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hotmail accounts zijn vaak problematisch in mailapplicaties,
oudere hotmailaccounts (die minstens eh... 3 à 4 jaar? of ouder zijn) werken bijvoorbeeld wél maar nieuwere accounts hebben meer restricties die moeilijk doen in vrijwel alle 3th party software.
(gratis hotmail is natuurlijk niet zo interessant als er geen banners meegestuurd kunnen worden)

misschien is al je mail uit die hotmail account forwarden via bv een gmail-account de makkelijkste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Eindelijk de knoop doorgehakt om deze mobiel te nemen als opvolger van mijn C902...
Blijkt dat ie niet meer leverbaar is bij Hi!! :( Shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Waar halen jullie de apps e.d. voor deze telefoon vandaan? Ik heb het idee dat er op bijvoorbeeld Getjar meer troep dan iets anders staat en dat ik nu niet alle "must-have" applicaties heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sebastiaannn schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:33:
Eindelijk de knoop doorgehakt om deze mobiel te nemen als opvolger van mijn C902...
Blijkt dat ie niet meer leverbaar is bij Hi!! :( Shit.
Hij staat gewoon in de hi shop hoor..zelfs gratis nu bij lager abbo dan normaal..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ik heb via Radio 538 de W995 (T-mobile branded) gewonnen. Super vet ding, maar heb drie 'probleempjes':

- Ik wil graag m'n smsberichten in gesprek weergeven. Volgens de gebruikershandleiding moet ik dan naar menu - berichten - postvak in en dan het tabblad gesprekken kiezen. Dit tabblad ontbreekt echter! Heeft iemand een idee hoe ik toch mijn smsberichten in gespreksvorm kan zien?

- Via de Playnow-Arena.com/movies heb ik twee films gedownload en op mobiel gezet. Nou wil ik de eerste keer zo'n film kijken, dus moet die eerst geactiveerd worden. Dit activeren lukt alleen niet! Weet iemand hoe dit kan?

- Ik probeer in berichten mijn Live e-mailadres in te stellen. Volgens de handleiding moet de telefoon veel instellingen herkennen, maar als ik mijn gegevens heb ingevoerd vraagt de telefoon toch om POP3 of IMAP4 gegevens. Ik heb nu de gegevens opgevraagd via www.sonyericsson.nl/support en kan ondertussen wel e-mail ontvangen. Verzenden lukt alleen nog niet. Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?

Hoor het graag!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
SMS probleem
Kijk nu even naar die SMS weergave van je maar ik snap er nu ineens niks meer van.

Er zijn 2 menu's genaamd 'Berichten' als je daar via het menu naar toe gaat.
Het eerste is een overzicht met:

Nieuw bericht
Gesprekken
Chatten
Voicemail bellen

Kies je daar voor Gesprekken, dan kom je in je Postvak In en heb je wel dat extra tabblad. Kies je niet voor Gesprekken maar voor Berichten dan kom je in het overzicht met Postvak In, Concepten, Verzonden Items, enz.

Tot zover nog vrij logisch, maar toen ik het zojuist probeerde kreeg ik met geen mogelijkheid dat eerste overzicht te zien maar ging hij direct naar het 2e (die je krijgt wanneer je voor Gesprekken kiest). Na een aantal keer heen en weer te bladeren kwam ik er opeens wel.

Erg vaag, maar nu krijg ik dus wel gewoon dat eerst genoemde overzicht te zien als ik via het menu naar Berichten ga en kan ik dus direct kiezen voor Gesprekken.

E-mail probleem
Over je e-mail probleem; heb m'n oude Hotmail account erin gezet en dan haalt ie de instellingen perfect op en ik kan vervolgens gewoon versturen. Wel krijg ik een melding dat de server niet certificeerd is en of ik door wil gaan met de beveiligde verbinding (das knap! :? ) maar als ik daar Ja in geef werkt het gewoon.

Je zou even je SMTP instellingen moeten controleren. Mijn instellingen aldaar zijn:
Serveradres: smtp.live.com
SMTP-verificatie: Zelfde als POP3
Versleuteling: TLS
Poort: 587
Verbinden via: Vodafone_GRPS (T-Mobile dan bij jou neem ik aan)

Eventueel zou je ook de SMTP server van T-Mobile erin kunnen zetten, volgens mij is dat smtp.gprs.t-mobile.nl en heb je daar geen login bij nodig zolang je via het T-Mobile netwerk verbinding maakt.

Playnow heb ik eigenlijk nooit gebruikt, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel is het eerste wat ik gedaan heb toen ik m'n W995 kreeg de branded firmware eraf gehaald en de originele erop gezet. Zeker bij dergelijke nieuwe toestellen vind ik dat een aanrader omdat er nog wel eens wat bugs in kunnen zitten en providers vaak een stuk minder snel zijn met het releasen van hun branded firmware dan SE zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:28:
- Ik wil graag m'n smsberichten in gesprek weergeven. Volgens de gebruikershandleiding moet ik dan naar menu - berichten - postvak in en dan het tabblad gesprekken kiezen. Dit tabblad ontbreekt echter! Heeft iemand een idee hoe ik toch mijn smsberichten in gespreksvorm kan zien?
Dat kan niet met de T-Mobile branded versie kennelijk.Ik weet niet waarom ze die niet erin hebben gelaten. Ik ben zelfs nu van plan om mijn mobiel te unbranden alleen maar om dat soort gezeur eruit te krijgen. Wie weet wat verder allemaal eruit is gehaald.
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:28:
- Via de Playnow-Arena.com/movies heb ik twee films gedownload en op mobiel gezet. Nou wil ik de eerste keer zo'n film kijken, dus moet die eerst geactiveerd worden. Dit activeren lukt alleen niet! Weet iemand hoe dit kan?
Hij activeert de films d.m.v. internet. Heb je wel internet op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:31:
Heeft er iemand een oplossing voor mij om een in standby de snelkoppelingen 'media' en 'zoeken' te vervangen?
Ik kan dit ook nergens vinden. Weet iemand dit? Op mijn C902 kon dit ook, geen idee meer hoe.

En hoe kan ik checken of m'n mobieltje branded is? (Hi)

[ Voor 7% gewijzigd door Sebastiaannn op 17-11-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:44

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Mijn gesprekken ''tabs'' komen pas nadat ik 2 replys op eigen verstuurde berichten heb gekregen, van dezelfde persoon, het gaat hier btw ook over een w995.

beetje offtopic: ik heb rabomobiel 50 met onbeperkt 128 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Sebastiaannn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:31:
[...]

Ik kan dit ook nergens vinden. Weet iemand dit? Op mijn C902 kon dit ook, geen idee meer hoe.
Volgens mij niet mogelijk, ik heb elke menuoptie onderhand wel 50x voorbij zien komen. Gelukkig werken de shortcuts wel aardig. :)
En hoe kan ik checken of m'n mobieltje branded is? (Hi)
Dat zie je meestal vanzelf als je em aan zet. Naar alle waarschijnlijkheid heb je dan als (default) "splashscreen" het logo van je operator. Volgens mij kun je het ook zien bij de firmware versie (staat onder Software Update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-05 10:55
Beste mede eigenaren van een W995,
Ik heb een probleem met youtube. Mijn w995 geeft een melding van een java fout.
Ik gebruik vodafone prepaid waarmee ik op een wifi netwerk surf en op Vodafone GPRS.

Ik heb gelezen dat de opera browser veel surf problemen oplost.

Wie weet de oplossing om op mijn w995 you tube filmpjes te kunnen bekijken?
Het is heel goed mogelijk dat mijn provider streams extra blokkeerd om data overschot te voorkomen.
mijn mail box is tarquesh@hotmail.com voor w995 gerelateerde zaken.

Bedankt alvast!
iMad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Youtube via de browser heeft flash nodig en daar is geen ondersteuning voor.

Om die reden staat er een Youtube app op je W995, te vinden onder de applicaties of media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMad
Die Youtube app doet het ook niet. Op de W910i van mijn vader krijg ik Youtube ook niet aan, maar via vodafone live is een applicatie manager te vinden voor mijn w995. Ga eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMad
Sorry voor nog een post van mij. |:(

Ik heb youtube op mijn w995 werkend! Ik heb bij verbindingen internet instellingen ingevoerd die op de vodafone site staan voor de w995. Met wat heen en weer geklooi met opslaan en weer eens die andere setting pakken loopt youtube. Vreemd, maar ja, het doet ut.
Het probleem wat mijn 995 aangaf was dat het mislukt is verbinding te maken met de mediaserver.

Verder heb ik eens een tv uitzending gekeken van Ned 1. Die is gratis, en ik moet zeggen dat het monsterlijk cool is tv te kijken op een w995! :)
Ik mis alleen op mijn w995 een aansteker. 8)7

Leuk product! W995. Maar dat weten jullie allemaal al lang! ;)

(via dit forum, heb ik opera mini nu op mijn w995.) :*)

[ Voor 5% gewijzigd door iMad op 23-11-2009 21:57 . Reden: was nog wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
The Realone schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:54:
[...]
Volgens mij niet mogelijk, ik heb elke menuoptie onderhand wel 50x voorbij zien komen. Gelukkig werken de shortcuts wel aardig. :)
Zover ik weet ook niet. Wel met wat kans als je hem unbrand. Tijdens het unbranden geef je een XML bestand waarin standaard instellingen staan (als ik me niet vergis), en hier staat mogelijk ook instellingen voor de knoppen 'bovenin'. Ik moet maar eens de motivatie vinden om het te unbranden en te zien of dat echt zo is. :)
The Realone schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:54:
[...]
Dat zie je meestal vanzelf als je em aan zet. Naar alle waarschijnlijkheid heb je dan als (default) "splashscreen" het logo van je operator. Volgens mij kun je het ook zien bij de firmware versie (staat onder Software Update).
Bij sommige branded versie is de 'firmware versie' niet te zien via de normale software update.

Wat je wel kan doen is. Klap je telefoon open - en doe het volgende:
Joystick rechts, sterretje toets, 2x Joystick links, sterretje toets, joystick links, sterretje toets.
Je komt nu in een service menu. Daar kan je via 'Service info' zowel model als firmware versies eruit halen.
mijn firmware versie is bijvoorbeeld: prg1215-8032_TMOBILE_HI R1EA032
(T-mobile en HI? of lees ik het verkeerd?)
Ik heb best een oude firmware kennelijk, deze zijn uit:
W995 R1GA031
W995 R1GA028
W995 R1GA026
W995 R1FA036
W995 R1FA035
W995 R1EA034
W995 R1EA033
W995 R1EA032 <-- die heb ik
W995 R1EA028

Bron: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=186179

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp heb je met een aparte Bluetooth GPS receiver, en bijvoorbeeld TomTom op je geheugenkaart, niets aan deze W995?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar maand een Sony Ericsson W996 (van Hi).
Wanneer ik bij berichten -> e-mail -> postvak in wil doen, dan krijg ik een soort pop-up waarin staat: 'Server niet gecertificeerd. Doorgaan met de beveiligde verbinding?'
Wanneer ik dus een controle interval instel, dan krijg ik bij iedere controle weer die pop-up, wat dus erg irritant is. Is er een manier om die pop-up niet meer te krijgen?
Wel heb ik een tijdje terug een paar e-mail instellingen overgenomen van een maat van mij, misschien dat het daar aan ligt?

Als ik ga naar: berichten - > e-mail -> instellingen en dan het 3e tabje dan zijn de instellingen als volgt:
Type verbinding: POP3
serveradres: pop3.live.com
Versleuteling:SSL
Poort 995

En onder het 4e tabje
serveradres: smtp.live.com
SMTP-verificatie: ingeschakeld
Versleuteling: TLS
Poort 587

In deze instellingen had ik dus een paar dingetjes overgenomen van die maat van mij, weet alleen niet meer wat de oude waren :?
Wie kan mij helpen? of weet misschien iemand wat de standaard instellingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:50:
Dus als ik het goed begrijp heb je met een aparte Bluetooth GPS receiver, en bijvoorbeeld TomTom op je geheugenkaart, niets aan deze W995?
@beijs015: Het is geen WiMo telefoon of wat dan ook. Ondersteuning voor TomTom is er niet dus nee, daar heb je niks aan. WayFinder is 1 van de weinige (zo niet enige, geen idee?) navigatie oplossingen voor de W995. Al moet ik zeggen dat WF best goed werkt als je niet al te hoge verwachtingen hebt.

@brinkie87: Misschien heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:03
hey allemaal,
ik ben sinds kort een trotse bezitter van de w995 :)
Bevalt tot nu toe erg goed, heb alleen 1 probleempje en dat is dat ik een foutmelding krijg als ik via de SE pc suite,(laatste versie) contactgegevens probeer op te halen van de telfoon of ernaar toe te zetten.

Hij zegt dan 'het lezen van de contacten van de mobiele telefoon is mislukt'

iemand een idee om dit te verhelpen? heb ook de nieuwste firmware er al opstaan en die zelfs ook al een keer opnieuw eropgezet.
alvast bedank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de tekst "8.1 megapixel" en "Sony Ericsson" verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Hallo allemaal,

Ik heb al jaren een Sony prepaid W610i. Is me altijd goed bevallen maar nu wil ik toch wel graag internet op mijn mobiel. Dus wil ik via HI de W995 aanschaffen met HI eindeloos online. Nu heb ik wat vragen en hoop dat jullie willen helpen:

- ik lees steeds over firmware updates, hoe kom ik daaraan?
- wanneer ik de telefoon binnen heb, staat alles dan al goed voor het internet ingesteld zodat ik gewoon kan surfen op internet zoals thuis? Dus ook mijn hotmail kan lezen enzo? Dus sim kaart erin en klaar is kees?
- zit er iets van excel/word op deze telefoon?

Bedankt alvast.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ~juli dit jaar de W995, bevalt echt perfect, heerlijke telefoon!

Alleen sinds een paar weken is het menu traag. Reageert wat later op toetsen maar wat je met name ziet is dat de framerate gewoon een stuk lager is. Menu's worden dus wat haperend geladen, je ziet gewoon dat het wat meer tijd kost voordat alles op je schermpje staat. Voor het bekijken van foto's merk ik echter helemaal geen problemen.

Ik heb nog 49 mb vrij op m'n Telefoongeheugen en 5gb op m'n Geheugenkaart.

Verder heb ik ergens in september geloof ik de firmware upgedate.

Iemand bekent met dit probleem of enig idee wat ik eraan kan doen? Het lijkt dus dat het laden van het menu net teveel vraagt van m'n telefoon, alsof je een game draait en je bent op de achtergrond aan het defragmenteren waardoor het wat schokt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMad
HHoltman schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:27:
Wanneer ik een aantal nummers wil afspelen via de "Walman functie" op mijn SE W995 stopt de speler na ieder nummer met de mededeling "Mislukt", handmatig kan ik dan het volgende nummer wel weer afspelen. Ik heb de laatste firmware versie R1FA035. Heeft iemand een oplossing?
Is bij mijn w995 ook. Ik denk dat het ligt aan sommige mp3 bestanden waar een licht verlies in zit.
De speler doet het dan goed totdat zo'n slechte mp3 de walkman doet stoppen.
Wat ik ook verdenk is de opslagruimte van het 8gb geheugen. De w995 heeft daar veel kracht voor nodig en door het digitale gehaast verslikt de w995 zich. Daarom lijkt me een firmware update wel nuttig mits daar een patsh inzit voor het grote 8gb geheugen beter te kunnen managen.

Tip: Zet zoveel mogelijk goede mp3's erop met een gemiddelde bit-rate om je walkman soepel door de tracks te laten gaan.

Overigens is het probleem niet van toepassing bij afspeelijsten maar enkel bij alles afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
Ik krijg deze mobiel ook binnenkort binnen van tmobile. Ik vroeg me af of de muziekspeler echt zo goed is als men zegt. Ik heb namelijk een sennheiser hd25-1 koptelefoon (~150euro) die ik met de w995 wil gebruiken en ik vroeg me af of dat niet een beetje een overkill is voor de w995. Zo begrijp ik dat clear bass en clear audio niet uit te zetten zijn en dat is nou niet erg "high fidelity"
Maar wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Baatje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:50:
- ik lees steeds over firmware updates, hoe kom ik daaraan?
Door de Sony Ericsson Update Service applicatie te gebruiken. Dit is een applicatie die je op je PC installeert die kan checken of er een nieuwe firmware is en de firmware van je mobiel kan updaten.

[Technischer]
Als je een branded versie hebt zullen er vaak geen updates te vinden zijn, dan moet dit eerst ge'unbrand' worden.
Of duurt het in ieder geval langer voordat ze uitkomen.
[/Technischer]
- wanneer ik de telefoon binnen heb, staat alles dan al goed voor het internet ingesteld zodat ik gewoon kan surfen op internet zoals thuis? Dus ook mijn hotmail kan lezen enzo? Dus sim kaart erin en klaar is kees?
Bij T-mobile is dat wel zo. Het wordt voorgeconfigureerd bezorgd, hetzelfde ook met HI dacht ik met hun branded firmware. (Zeker zal ik het niet weten, dan moet je een HI-eigenaar vragen)
- zit er iets van excel/word op deze telefoon?
Nee. Deze zitten normaliter doorgaan op de Windows Mobile mobieltjes. Via Gmail kan je ze wel bekijken maar of dat zo handig is voor jou weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
He thanks voor je reactie. Het wordt of deze of de Nokia E75. Die is wat zakelijker dan de Sony.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn probleem is opgelost na een firmware update blijkbaar. Al m'n berichten zijn echter ook weg dus of een overvolle inbox het probleem kan zijn geweest zal ik nooit weten :P lijkt me echter sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAllo,

Mijn vrouw heeft vandaag dit leuke toestelletje gehaald bij T-Mobile.
Nu wil ik (en zij ook hoor) internet alleen via WIFI.
Ik heb het bij verbindingen dusdanig ingesteld dat alleen het GSM netwerk gebruikt wordt i.p.v. GSM/G3
G3 is toch de zgn internetverbinding?
Is dit de juiste manier ? Op mijn smartphone heb ik een handig proggie wat NoData heet, maar die kan ik voor haar natuurlijk niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
Dat is nog niet genoeg de w995 kan ook via het gsm netwerk internetten, dat heet gprs. Je kan dat uitzetten door bij internetinstelling het toegangspunt "T-mobile_inter" te deleten. Te minste, ik denk dat dat zo gaat.

Overigens: Na 3 weken gebruik een kleine review:

Ik heb de w995 gekregen omdat mijn nokia n79 kapot ging en die niet meer vervangen kon worden. Ik heb hem dus nu een kleine 3 weken en voor als nog is deze telefoon echt in daadwerkelijk alle opzichten de mindere in de nokia n79 terwijl ik er 100 euro extra voor moest betalen. Dus als je nog een keuze hebt, is deze telefoon absoluut een afrader:

-Camera N79 was sneller en maakte veel beter foto's als een een beetje donkerder werd.
-Geluidskwaliteit via hp is beter in de nokia, al zijn ze alle twee niet erg goed.
-W995 wordt duidelijk trager als er muziek speelt op de achtergrond.
-Youtube is beter op n79, ondanks kleiner scherm
-N79 komt steviger over
-Nokia had meer mogelijkheden, zowel als in indeling menu's en software.
-Scherm is dan wel groter hij werd veel eerder lelijker dan van de n79
-Gps via googlemaps op w995 is trouwens wel beter, maar verschil is klein
-Hotmail applicatie van w995 is zwaar bugged, op n79 werkte dit veel beter

Ik kan nog wel even doorgaan, maar goed, ik ben erg teleurgesteld, dus als je dacht dat de w995 goed voor jou was, ga dan liever voor de (n86 of) n79 want die zijn gewoon beter in dagelijks gebruik.

[ Voor 73% gewijzigd door SJBrouwer op 14-12-2009 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, dank je.
Ik zal die deleten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Ik heb het toestel ook net een week, leuk toestel maar alleen jammer van de speling tussen de 2 delen.
De standaard oordopjes vind ik echt niets, dus nu zoek ik naar gewone oordopjes die ik aan kan sluiten op de microfoon, en het geheel dus gewoon kan gebruiken als hands-free.
Heeft iemand al een model kunnen vinden met draden die net zo kort zijn als het standaard setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
Ik heb nog een poging gewaagd om mijn hotmail in de w995 werkend te krijgen. Het verbaast me dat dit gewoon zo ontzettend gebugged (server certificaat ieder half uur/ laad alle mails als ongelezen in bij mijn 10 jaar oude hotmail etc. etc.) is dat het niet werkt en dat niemand daarover op het internet een oplossing heeft. Hoe is het mogelijk dat zo iets essentieels zo waardeloos is in zo'n dure telefoon..

Ik begrijp het echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Youtube app heeft bij mij ook de geest gegeven merk ik inmiddels. Al een tijdje niet gebruikt en een keer of 2 nieuwe firmware erop gezet. Waarschijnlijk is het ergens daar fout gegaan want nu krijg ik:

Kan geen verbinding maken met de server voor videostreaming.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
The Realone schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:26:
Youtube app heeft bij mij ook de geest gegeven merk ik inmiddels. Al een tijdje niet gebruikt en een keer of 2 nieuwe firmware erop gezet. Waarschijnlijk is het ergens daar fout gegaan want nu krijg ik:

Kan geen verbinding maken met de server voor videostreaming.

Iemand tips?
bij meerdere video's? Want bij mijn net nieuwe doen sommige video´s het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ja bij alle. Ik de instellingen van Vodafone nog eens zorgvuldig overgenomen, maar dat helpt niks helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
In mijn steeds groter worden teleurstelling over deze telefoon, ben ik weer twee problemen gekomen:
-Heeft iemand enig idee of het uberhaupt mogelijk is het stand by scherm te costumizen?
-Is het mogelijk om een contact te zoeken, op niet de eerste letter, maar op achternaam, bijname, titel etc

Ik krijg steeds meer het gevoel van: waaaaaarom ben ik niet gewoon bij nokia gebleven, deze telefoon is zo enorm half gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
SJBrouwer schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:15:
In mijn steeds groter worden teleurstelling over deze telefoon, ben ik weer twee problemen gekomen:
-Heeft iemand enig idee of het uberhaupt mogelijk is het stand by scherm te costumizen?
-Is het mogelijk om een contact te zoeken, op niet de eerste letter, maar op achternaam, bijname, titel etc

Ik krijg steeds meer het gevoel van: waaaaaarom ben ik niet gewoon bij nokia gebleven, deze telefoon is zo enorm half gaar.
Het is ook een feature phone, geen smartphone. Met de opties die jij noemt had je een SE experia of iets dergelijks moeten nemen.
Ik begin trouwens langzaam aan ook een beetje spijt te krijgen van mijn aankoop, eigenlijk om precies dezelfde redenen. Als je eenmaal een smart-OS gewend bent, dan is de stap terug toch wel gigantisch. Gelukkig heb ik maar een abbo van een jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu 5 maanden en ben ook enorm teleurgesteld,heb altijd Samsung gehad maar deze SE W995 is zwaar onder de maat qua gebruik ,camera is tegenvaller en ook het toestel zelf is krakkemikkig en cheap,letters die er al afgesleten zijn,enorme speling tussen de 2 gedeeltes!
Voor mij eerste en laatste keer SE,en gelukkig ook maar 1 jaar abonnement! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
Bij mij is allemaal nog wat zuurder aangezien ik bij mijn oorspronkelijke abonnement een nokia n79 had, maar deze ging defect en kon niet meer vervangen worden, waarna ik 100 euro bij heb moeten betalen voor de w995. Terwijl deze telefoon eigenlijk alleen een achteruitgang geweest is... Bovendien zit ik er nog 1,5 jaar aanvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb sinds gisteren de W995, erg mooi toestel. Alleen ik heb hetzelfde probleem als andere mensen met WIFI. Ik heb gezocht en heb de vraag al meerdere keren gezien in het forum, maar nog geen antwoord kunnen vinden!

Ik kan namelijk gewoon verbinding maken met ons thuisnetwerk hierzo (WPA2 beveiligd), ik kan dan ook gewoon internetten via de browser echter heb ik Opera Mini erop gezet maar als ik daarmee wil internetten blijft hij maar vragen waarmee ik wil verbinden en pakt hij dus niet de Wifi. Dit is ook het geval als ik Google Maps, Wayfinder, de hyves en youtube applicatie wil proberen, ook dan wil hij niet automatisch Wifi gebruiken terwijl "Lokale verbindingen toestaan" toch echt overal op ja staat.

Hoe kan ik dit oplossen???!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

misschien domme vraag maar ik wil dus ook de Sony Ericsson W995 kopen, alleen zonder internetabbonement, maar kun je dan wel gratis gebruik maken van Youtube, want ik heb al verschillende webwinkels bekeken waar ze deze telefoon verkopen en vaak zie ik staan in het rijtje van de specificaties: Youtube, alsof het er al standaard bij zit zegmaar. :?

Kan iemand mij zeggen hoe dat precies zit ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:36:
Hey mensen,

misschien domme vraag maar ik wil dus ook de Sony Ericsson W995 kopen, alleen zonder internetabbonement, maar kun je dan wel gratis gebruik maken van Youtube, want ik heb al verschillende webwinkels bekeken waar ze deze telefoon verkopen en vaak zie ik staan in het rijtje van de specificaties: Youtube, alsof het er al standaard bij zit zegmaar. :?

Kan iemand mij zeggen hoe dat precies zit ?? :P
Voor internet gebruik moet je altijd betalen. Tenzij je thuis via WIFI zit te internetten natuurlijk. De applicatie staat standaard op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
Ik heb een poging ondernomen om sony ericsson te wijzen op de vele slorigheden en bugs in de software, die ervoor zorgen dat de w995 een half gare telefoon is. De grap was dat de UK service mijn problemen naar de NL service doorverwees en de NL service mij meldde dat ze zich niet bezig hielden met firmware updates and the likes... Ze zijn dus lekker bezig daar. Zonde want de telefoon lijkt veel potentie te hebben, maar de software zorgt ervoor dat de telefoon behoorlijk beperkt is in kwaliteit en mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all

Sinds 2 weken ook in het bezit van de w995 (na de k770i).
Bevalt goed tot nu toe, op één ding na:

Ik krijg de standaardpagina van de webbrowser niet gewijzigd. Standaard gaat 'ie naar wap.telfort,nl, maar als ik thuis aan m'n wlan hang, krijgt 'ie deze niet gevonden.

Weet iemand hoe ik deze standaardhomepage kan wijzigen (en ook opslaan; wijzigen lukt wel, maar hij doet er nix mee)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:27:
Hi all

Sinds 2 weken ook in het bezit van de w995 (na de k770i).
Bevalt goed tot nu toe, op één ding na:

Ik krijg de standaardpagina van de webbrowser niet gewijzigd. Standaard gaat 'ie naar wap.telfort,nl, maar als ik thuis aan m'n wlan hang, krijgt 'ie deze niet gevonden.

Weet iemand hoe ik deze standaardhomepage kan wijzigen (en ook opslaan; wijzigen lukt wel, maar hij doet er nix mee)

Alvast bedankt.
ik krijg m ook niet gewijzigd, zal wel een feature zijn ofzo.Bij mij is het trouwens standaard een off-line Sony Ericsson pagina... Pas als ik naar een website ga wordt er verbinding gemaakt met het internet
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste