Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Ik heb van m'n bank een nieuwe creditcard toegezonden gekregen. Maar ik kan nergens vinden waar ik die gegevens kan wijzigen, dus mischien een stomme vraag maar weet iemand dat toevallig?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Moet dat niet online ? :)
Dus inloggen op de PS3 website, en daar alles veranderen ?

EDIT: Via je computer ipv je PS3 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bloemstukje op 23-03-2009 19:47 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 22:25

A-J

*knip* voor er weer meer reacties op komen in dit topic: zie PS3 wilt niet op 1080p.

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 23-03-2009 23:48 ]

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:27
A-J schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:25:
Klein vraagje:
Ik heb net een nieuwe FULL HD tv (Samsung LE32a656) met een PS3 aangeschaft. Nu probeer ik in het menu van de PS3 de resolutie op 1080p te zetten, echter pakt hij deze niet... hoogst haalbare is 1080i. Nu weet ik niet precies het verschil tussen de i en p resoluties, maar ik weet zeker dat dit scherm de p (hoogste waarde) aan zou moeten kunnen. Iemand misschien een idee? In de search kon ik 123 geen antwoord vinden.
Wat voor een kabel gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je het antwoord echt niet kunt vinden kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een topic openen. Dit topic is er voor discussie, niet voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
SanderPS3 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:46:
Moet dat niet online ? :)
Dus inloggen op de PS3 website, en daar alles veranderen ?

EDIT: Via je computer ipv je PS3 :)
Ik weet niet maar m'n vorige creditcard heb ik gewoon nog op de PS3 toegevoegd is dat inmiddels veranderd dan? Het rare is ook dat m'n PS3 nu onder ''account management'' voor bijna alles een wachtwoord vraagt wat ik nooit heb ingesteld :?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Nieuwe pics van Ninja Gaiden Sigma 2:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/081/reviews/958890_20090323_screen009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/081/reviews/958890_20090323_screen010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/081/reviews/958890_20090323_screen005.jpg

Plus een trailer: http://gdc.gamespot.com/v...iler?hd=1&tag=videos;hd;2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het trouwens wat uit of je hdmi kabel gold plated is of niet? Voor n hd ready tv van 27 inch die dus 720p aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Nee hoor, het enige wat gold plated heeft qua voordeel is dat het een edelmetaal is en dat het niet gaat roesten. HDMI is HDMI, misschien dat de shielding wat beter is in duurdere kabels, maar daar merk je in normale situaties niks van.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Fijn dat NG2 weer naar de ps3 komt. Hoop dat ze ook nog wat verbeteringen aan brengen, bv die camera issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb sinds 2 dagen een beamer op mijn kamer met HDMI aansluiting.
Nou heb ik mijn PS3 daarop aangesloten, maar dan komt het geluid uit mijn beamer, en dat heb ik liever niet, aangezien ik een goede geluids-set heb staan.

Nu zag ik in het menu dat je via de 'oude' kabel voor de ps2/ps3 gewoon naar 2x tulp audio kan.
Maar kan je dit in combo doen? Dus beeld via HDMI, geluid via AV out?

Ik hoop het :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:42:
Ik heb sinds 2 dagen een beamer op mijn kamer met HDMI aansluiting.
Nou heb ik mijn PS3 daarop aangesloten, maar dan komt het geluid uit mijn beamer, en dat heb ik liever niet, aangezien ik een goede geluids-set heb staan.

Nu zag ik in het menu dat je via de 'oude' kabel voor de ps2/ps3 gewoon naar 2x tulp audio kan.
Maar kan je dit in combo doen? Dus beeld via HDMI, geluid via AV out?

Ik hoop het :D
Ja dat kan. Je kan ook de optische uitgang gebruiken, mocht je daar een ingang voor hebben. Je kan echter niet geluid via HDMI én AV-out/optisch doen. Het is het één of het ander. Maar dat was je vraag dan ook niet :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Cross Edge is vandaag officieel aangekondigd. Het spel verschijnt 20 mei in de VS. Europese verschijningsdatum voor deze JRPG is nog niet bekend.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/4/946194_102147_front.jpg
NIS America announced today that the highly anticipated collaboration RPG, Cross Edge will make it’s way in to the PlayStation®3 Computer Entertainment System line up. Cross Edge is scheduled to be released on March 24, 2009.Cross Edge is a RPG co-developed by Nippon IchiSoftware, Idea Factory, Gust, Namco Bandai, and Capcomfeaturing infamous characters from each of the company. Some characters featured in the game includes the following:

Etna –Disgaea
Aurica–Ar tonelico
Marie –Atlier Iris
Meu–Spectral Souls
Morgan –Darkstalkers

Gamers can expect a battle carnage between the various game characters and a extensive synthesizing system to indulge in for hours to come. More info on Cross Edge, visit http://nisamerica.com/games/crossedge/

Key Features
Main Characters from 5 different games: Cross Edge features infamous characters from Disgaea, Darkstalkers, Mana Khemia 3, Ar tonelico, and Spectral Souls.Action Battle System: By pressing the ○×△□buttons accordingly during battles you can do various attacks for change combos and special skills. Costume Change: Changing the costume will not only change the character status, but you will change the actual appearance as will.Action Dungeon: Unlike ordinary RPGs, Cross Edge features a side scrolling action dungeons. Here you can jump, run, and search for various treasures like in a action game.

[ Voor 74% gewijzigd door ymmv op 24-03-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Guitar Hero II voor de PS2 en nu wil ik voor de PS3 Rock Band 2 of Guitar Hero World Tour kopen. Weet iemand in hoeverre de PS2 GHII controller compatibel is met beide bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:34:
Ik heb Guitar Hero II voor de PS2 en nu wil ik voor de PS3 Rock Band 2 of Guitar Hero World Tour kopen. Weet iemand in hoeverre de PS2 GHII controller compatibel is met beide bundels?
Niet... Gewoon op ebay/marktplaats verkopen en er 1tje voor de PS3 terugkopen....

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een probleem met Guitar Hero.
Die ontvanger voor die guitar, die je in een usb poort van de ps3 moet stoppen doet niks meer :X
Geen lampje, en de guitar verbindt ook niet :O

Kan ik gewoon een nieuwe aanvragen, of teruggaan naar dixons?
Het spel is al wel dik 4 maanden oud ofzo :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
Zijn er al mensen die Red alert hebben op de PS3 ?
Eerst was hij uitgesteld toen gecanceld daarna toch nog uitgesteld voor onbepaalde tijd en vandaag zag ik hem ineens liggen en blijkt ie sinds gisteren (23 maart) uit te zijn !
Kan er alleen nog niet ergens een review over vinden. Zou graag vernemen hoe het speelt op de PS3 en of er Muis + Keyboard ondersteuning is.

[ Voor 6% gewijzigd door harley op 24-03-2009 19:42 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Demo te verkrijgen in de US store, erg vet (als je het mij vraagt) ga binnenkort even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb ook helemaal gemist dat die game uit is.

Ik heb nu eerst Killzone 2 en Street Fighter 4 komt een dezer dagen ook binnen. Ik wacht wel tot hij wat goedkoper wordt, maar hij komt zeker bij mijn collectie. Het is namelijk een game reeks die ik ontzettend veel heb gespeeld.

EDIT

ik zag net een filmpje van RD3 maar zie niet zo veel vooruitgang met RD2, maar het blijft voor mij toch een must have :)

[ Voor 19% gewijzigd door Nico111 op 24-03-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:43
Dit is het dan... de einde van deze playstation fanboi is genaderd. Vanaf de begin altijd trouw geweest aan Sony. Wat krijg ik ervoor terug? Niks?

Laten we eerst beginnen wat al zoveel keer is genoemd, de psn kaarten. Waarom kunnen ze zonder enkele probleem in Amerika releasen en in europa niet? Waarom kunnen de store's niet dezelfde content krijgen? Waarom moet de Europeanen 2 weken achterlopen? Diep teleurgesteld in SCEE... ( SCEA heb ik geen problemen mee ). Ik kan geen map-pack kopen voor cod-waw ( niet uit in europa + geen CC ) binnenkort komt battlefield 1942 ( kan ik nogmaals niet kopen ) en alle dlc voor de overige games.

Ik vroeg me altijd af.... Hoe kwam het dat de ps3 geen beta kreeg van call of duty: world at war, en geen demo ( die overigens al bijna 2 maanden op xbox live staat) en sinds kort blijkt dat sony de uitgevers laat betalen. Om eerlijk te zeggen weet ik niet in hoeverre dit effect heeft op deze verschijnsel maar het zou heel goed kunnen dat het met elkaar te maken heeft.

Mute knopje... waarom heeft battlefield: Bad company op de ps3 dit niet? Maar de xbox360 wel? Sowieso hoor ik niemand praten bij battlefield / killzone 2 ( call of duty:waw af en toe ) en als ik iets hoor is het alleen echo. Ik ben een beetje communicatief persoon. Bijv laatst zat ik weer killzone 2 te spelen en er zat een gozer bij, hij bleef maar wat praten dus ik pak mijn microfoon erbij, beetje praten met die gozer en bleek ook dat hij Nederlander was. Dat was mijn leukste ronde in killzone 2, we zaten beide tactisch te spelen, sniper daar links in dat gebouw, revive me ... etc. IK Had ook nog een andere moment meegemaakt bij Killzone 2, er stond een gozer heletijd te campen bij een trap, ( als je dichtbij staat kan je hun horen praten) dus ik hoorde in eenkeer zo van "Omg... guys look i am owning all those noobs" Ik denk wtf? wat krijgen we nou...? Ik zal hem wel eens een lesje leren dus ik rush die trap op en begin volop op zijn hoofd te schieten en terwijl ik dit doe hoor ik "Guys help me!! HELP ME HE IS COMMING FOR ME!! AHH NOOOOOO!!! "
geweldig gevoel gaf dit...
Zulke dingen kom je maar minimaal tegen bij de ps3 echter bij de xbox360 is dit een van de gewoonste zaken. :D Omdat misschien ook de microfoon standaard ( bij pro/elite ) wordt meegeleverd. Tja als je dan een keer een klein meisje van 7 jaar tegenkomt die jouw hard afmaakt en uitlacht... :D

Laten we nu mijn vriendenkring erbij halen, 7 heeft een ps3, 4 een xbox360... Ik heb maar 4x samen gespeeld met twee verschillende vrienden in de afgelopen 9 maanden en de leuke is dat hun geen microfoon hebben >_< naja toch voor de gezelligheid toch maar gaan praten en hopen dat ze mij kunnen horen... wat blijkt de volgende dag dat ze niks hebben gehoord... jeej een half uur tegen mij zelf zitten praten :D De 4 vrienden die een xbox360 hebben hoor ik allemaal leuke/spannende verhalen ( over games zoals L4D, die game die ooit door EA zou worden geport naar de ps3 8)7 ) en van mijn vrienden die een ps3 hebben hoor ik alleen maar "trophy's , trophy's ... ze spelen de spellen voor de trophies en niet voor het spel :X

Het zal wel allemaal aan mij liggen, maar mijn ps3 staat te koop op marktplaats (hier is het geen marktplaats, ook linkjes ernaartoe zijn niet gewenst) eenmaal verkocht dan zal er spoedig mogelijk een xbox360 in de plaats komen.
( ja mijn Nederlands is slecht )

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 25-03-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:03:
Dit is het dan... de einde van deze playstation fanboi is genaderd. Vanaf de begin altijd trouw geweest aan Sony. Wat krijg ik ervoor terug? Niks?

....
*cry*

Nogal overdreven reacties op kleinigheden vind ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
ymmv schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:49:
Cross Edge is vandaag officieel aangekondigd. Het spel verschijnt 20 mei in de VS. Europese verschijningsdatum voor deze JRPG is nog niet bekend.

[afbeelding]

[...]
OEH! Ik heb een zwak voor NIS!

Ik ga dit spel zeker in de gaten houden! Bedankt voor de tip!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

FireBladeX schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:03:*blaat*

en van mijn vrienden die een ps3 hebben hoor ik alleen maar "trophy's , trophy's ... ze spelen de spellen voor de trophies en niet voor het spel :X
Veel plezier met je achievements dan... Op de 360 is dit vele malen erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dan komt morgen firmware 2.70 met cross-game chat. Sta je mooi te kijken :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij Prince of Persia aanraden, zit toch zwaar te overwegen deze te bestellen, nu je de epilogue erbij krijgt, lijkt me wel tof spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:32:
Kan iemand mij Prince of Persia aanraden, zit toch zwaar te overwegen deze te bestellen, nu je de epilogue erbij krijgt, lijkt me wel tof spel namelijk.
et is één van de twee games die ik op 100% heb uitgespeeld. En ik heb meer dan 20 games... Zegt genoeg denk ik. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
PoP is en spel waar je heerlijk doorheen speelt zeg maar.... het is niet moeilijk en met een uurtje spelen heb je echt flink vooruitgang geboekt. Dat is denk ik de reden waarom veel mensen deze game hebben uit gespeeld. Echt een eitje om te spelen en vooral bevredigend om te spelen. Als je van dit soort games houd kan ik iedereen ook Viking aanraden! heerlijke hack en slash game waarbij je veel vooruitgang boekt en dus ook bevredigend werkt. combo's komen aan het is gewoon leuk om te spelen! Viking vind ik beter dan PoP

"terug naar PoP"
Het vechten in PoP werkt soms wat lastig, echt hele brute combo's heb ik er nog niet uit weten te halen. Het ziet er goed uit grafisch gezien. Helaas zijn de controls niet echt altijd super. Soms spring je gewoon dik mis of komen de spring timingen niet lekker aan waardoor je ineens van een balk springt terwijl je dat commando twee seconden geleden hebt gegeven. Het spel bied voor mijn gevoel niet echt een uitdaging omdat je eigenlijk niet dood kan gaan (maar daarom een lekker hoog tempo houd) Ik heb ook nog nergens echt voor een grote uitdaging gestaan die niet bestond uit getimed springen en klauteren of mannetjes systematisch afmaken.

Ik heb de game voor 23,5 gekocht op play.com maar ik zou niet de volle mep ervoor neertellen. te weinig replay value denk ik. Dankzij de bevredigende snelheid speel ik het spel toch graag, vreemd eigenlijk.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Want wat zijn ze je verplicht?
Het lijkt wel alsof je je persoonlijk tekort gedaan voelt...
Begrijp me niet verkeerd, maar hoe reageer je straks als je Xbox360 met een RRoD aan komt zetten? Is misschien wel flauw om dat er bij te halen, maar als je alles zo persoonlijk op pakt....
Laten we eerst beginnen wat al zoveel keer is genoemd, de psn kaarten. Waarom kunnen ze zonder enkele probleem in Amerika releasen en in europa niet? Waarom kunnen de store's niet dezelfde content krijgen? Waarom moet de Europeanen 2 weken achterlopen? Diep teleurgesteld in SCEE... ( SCEA heb ik geen problemen mee ). Ik kan geen map-pack kopen voor cod-waw ( niet uit in europa + geen CC ) binnenkort komt battlefield 1942 ( kan ik nogmaals niet kopen ) en alle dlc voor de overige games.
Geen idee, ik blijf dit ook merkwaardig vinden. Zelf heb ik ook geen CC en ben dus afhankelijk van wat vrienden van mij aanschaffen en hun naastenliefde. Zorgt er echter wel voor dat ik toch best wel wat PSN-games heb en daar ben ik dankbaar voor.

Wat betreft het content verschil tussen VS en EU, dat is altijd zo geweest en is ook op concurrerende platformen nog wel eens het geval. Vervelend, zeker... maar een console breaker?
Ik vroeg me altijd af.... Hoe kwam het dat de ps3 geen beta kreeg van call of duty: world at war, en geen demo ( die overigens al bijna 2 maanden op xbox live staat) en sinds kort blijkt dat sony de uitgevers laat betalen. Om eerlijk te zeggen weet ik niet in hoeverre dit effect heeft op deze verschijnsel maar het zou heel goed kunnen dat het met elkaar te maken heeft.
Ach, ik weet het niet hoor. Het is de eerste keer dat dit ter sprake kwam en afgezien van MTV (waar het verhaal vandaan komt) heb ik er nog weinig overgehoord/gelezen. Ja, vele weblogs die elkaar allemaal napraten....
Maar ook hier vind ik "het niet verschijnen van een demo" wel een aparte reden om een console weg te doen.
Mute knopje... waarom heeft battlefield: Bad company op de ps3 dit niet? Maar de xbox360 wel? Sowieso hoor ik niemand praten bij battlefield / killzone 2 ( call of duty:waw af en toe ) en als ik iets hoor is het alleen echo. Ik ben een beetje communicatief persoon. Bijv laatst zat ik weer killzone 2 te spelen en er zat een gozer bij, hij bleef maar wat praten dus ik pak mijn microfoon erbij, beetje praten met die gozer en bleek ook dat hij Nederlander was. Dat was mijn leukste ronde in killzone 2, we zaten beide tactisch te spelen, sniper daar links in dat gebouw, revive me ... etc. IK Had ook nog een andere moment meegemaakt bij Killzone 2, er stond een gozer heletijd te campen bij een trap, ( als je dichtbij staat kan je hun horen praten) dus ik hoorde in eenkeer zo van "Omg... guys look i am owning all those noobs" Ik denk wtf? wat krijgen we nou...? Ik zal hem wel eens een lesje leren dus ik rush die trap op en begin volop op zijn hoofd te schieten en terwijl ik dit doe hoor ik "Guys help me!! HELP ME HE IS COMMING FOR ME!! AHH NOOOOOO!!! "
Zulke dingen kom je maar minimaal tegen bij de ps3 echter bij de xbox360 is dit een van de gewoonste zaken. :D Omdat misschien ook de microfoon standaard ( bij pro/elite ) wordt meegeleverd. Tja als je dan een keer een klein meisje van 7 jaar tegenkomt die jouw hard afmaakt en uitlacht... :D
Nou, Killzone ga je dus niet meer spelen, dus dat scheelt.
En dat Battlefield BC geen mute knopje heeft.... euh, okay... moet je toch echt bij EA / DICE zijn, niet bij Sony.
Er zijn inderdaad niet veel headset users, maar dat aantal groeit snel. Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat niet iedereen zo'n ding heeft. Ik zit niet te wachten op al dat geouwehoer zoals op Xbox Live tijdens een game.
Tactieken bespreken is prima, maar er zitten figuren tussen... man o man, die gaan binnen 2 minuten op mute. Het is maar wat je prettiger vindt.
Laten we nu mijn vriendenkring erbij halen, 7 heeft een ps3, 4 een xbox360... Ik heb maar 4x samen gespeeld met twee verschillende vrienden in de afgelopen 9 maanden en de leuke is dat hun geen microfoon hebben >_< naja toch voor de gezelligheid toch maar gaan praten en hopen dat ze mij kunnen horen... wat blijkt de volgende dag dat ze niks hebben gehoord... jeej een half uur tegen mij zelf zitten praten :D De 4 vrienden die een xbox360 hebben hoor ik allemaal leuke/spannende verhalen ( over games zoals L4D, die game die ooit door EA zou worden geport naar de ps3 8)7 ) en van mijn vrienden die een ps3 hebben hoor ik alleen maar "trophy's , trophy's ... ze spelen de spellen voor de trophies en niet voor het spel :X

Het zal wel allemaal aan mij liggen, maar mijn ps3 staat te koop op marktplaats (hier is het geen marktplaats, ook linkjes ernaartoe zijn niet gewenst) eenmaal verkocht dan zal er spoedig mogelijk een xbox360 in de plaats komen.
Je vrienden kan je ook opvoeden. Ze hebben vast wel ergens een USB of Bluetooth headset hebben en anders is die voor weinig geld gekocht. Doe je jezelf, hun en anderen een plezier mee.
Trouwens, als zij een Xbox360 hadden gehad, had je dan vaker met ze gespeeld? Of zijn het gewoon vrienden die minder tijd hebben?
Als je maar 4x met ze online hebt gespeeld in de afgelopen 9 maanden... volgens mij gaat er dan wat in je planning fout en heeft dat niks met Xbox360 of PS3 te maken.

Dat die port van L4D er niet is (gekomen), mja... ik had niet anders verwacht. Het was aangekondigd als Xbox360 en PC game, de rest eromheen is loos gewauwel.

En als het verhaal van trophies je niet aanstaat, sterkte dan met de achievements. Volgens mij is dat nog veel erger.

Maar veel plezier met je Xbox360. Leuk apparaat, dat zeker, maar koop dan wel een Elite of Pro, anders heb je alsnog geen headset op gezellig te babbelen....

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen:

Ik heb een tv en een monitor in de kamer staan. De monitor heeft een hdmi ingang. Zodoende kan ik gamen op de monitor als er tv wordt gekeken, maar het liefst speel ik natuurlijk op de tv. Ik heb een hdmi kabel naar de tv lopen en een hdmi kabel naar de monitor. Deze wissel ik steeds met de uitgang van de ps3.

Om niet steeds de kabel te hoeven wisselen heb ik al een kabel geprobeerd zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.memoryforless.co.uk/store/images/expro/HDMI-SPLITTER-2.jpg

Dit geeft echter een hoop storing als zowel de kabel naar de tv als de kabel naar de monitor tegelijk in deze splitter zitten. In de praktijk moet ik dus nog steeds kabels wisselen.

Nu heb ik hdmi splitters gezien met 1 ingang en 2 uitgangen van rond de 100 euro. Dit zou dus in feite de oplossing zijn. Maar ik zie ook hdmi switches te koop voor omgerekend zo'n 35 euro, bijvoorbeeld deze:

Afbeeldingslocatie: http://catalog.belkin.com/images/product/AV24503tt/STD1_AV24503tt.jpg

Een switch heeft echter 2 ingangen en 1 uitgang en is bijvoorbeeld geschikt om je PS3 en XBOX360 via HDMI met 1 aansluiting op je TV te verbinden.

Omdat een HDMI switch een stuk goedkoper is dan een HDMI splitter vraag ik me af of ik niet gewoon een switch kan kopen en deze kan 'omdraaien'. In feite doet de switch niets anders dan de ingang 1A of 1B te verbinden met uitgang 2, toch ?

Als ik dus mijn monitor en tv aansluit op ingang 1A en 1B en mijn PS3 op uitgang 2 van de switch dan heb ik dus een verbinding tussen monitor of tv aan de ene kant en mijn PS3 aan de andere kant. Of is een switch echt maar "éénrichtingsverkeer".

Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd of is er iemand die bijvoorbeeld zo'n switch heeft en kan kijken of je beeld krijgt als je de kabels van de tv en PS3/speler/tuner omwisselt (dus de PS3 op de uitgang en de tv op de ingang)

Ook andere oplossingen zijn van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv

Ehm ... als ik het zo bekijk kun je je grootste ergernissen oplossen door een creditcard te nemen (kun je niet niet alleen op PSN games kopen maar ook goedkoop games importeren) en je vrienden aansporen een headset aan te schaffen. De officiele PS3 Bluetooth headset kost maar 23,49 euro bij play.com Je klacht over SCEE snap ik ook niet, want niets houdt je tegen om op de Amerikaanse store te downloaden. Simpelweg een account met een (fake) Amerikaanse adres erbij maken en je kunt alles downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
@Seraphus-Y

Het klopt wel allemaal wat jij zegt en het zijn ook allemaal kleine dingtjes... maar in geheel is het toch echt een probleem ( althans voor mij ) :) Btw het is beter RROD te hebben dat kapote blue-ray speler.
Die 1 jaar garantie van sony is toch zo geweldig :)

Niemand van mijn vriendenkring heeft een CC (allemaal nog 17) en dan van hun ouders te vragen vind ik toch wel een beetje te ver gaan...

[ Voor 15% gewijzigd door FireBladeX op 25-03-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vond het een inmense draak. Het is in het begin wel aardig maar het gaat snel zo intens vervelen. Die gast is irritant, de dame in kwestie onnozel, de gameplay ZEER repetitive en de vijanden al helemaal. Je moet 24 (kan meer/minder zijn) areas 'healen' en om dat te doen moet je eerst met je vrouw naar het centrum van het gebied dat je wilt healen. Daar wacht dan een boss en die is veelal makkelijk te verslaan (en als ik er al geen moeite mee heb... ) en soms nog een of andere vogel hier en daar maar het stelt weinig voor. Zodra je de area gehealed hebt ben je niet klaar want dan begint het lame pas echt... je moet lichtjes pakken. In iedere area zitten er zo'n 45. Dit houdt veelal in dat je een paar keer de routes die je geklommen hebt nog eens over moet doen en zodra je een bepaald aantal lichtjes hebt kun je een power vrijspelen zodat je bij nieuwe areas kunt (je kunt niet overal meteen bij). het is dus 24 keer hetzelfde. Na 4-5 uur spelen had ik het ZO gehad met deze butt game. er zit geen uitdaging in, de puzzles zijn zeldzaam en simpel, vijanden heb je nauwelijks...

Een karakteristieke game uit de ubisoft stal ala farcry/assassins creed: repetitive, saaie gameplay etc. etc.

Ik zou hem links laten liggen.

[ Voor 49% gewijzigd door EfBe op 25-03-2009 09:08 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 07:40:
@Seraphus-Y

Het klopt wel allemaal wat jij zegt en het zijn ook allemaal kleine dingtjes... maar in geheel is het toch echt een probleem ( althans voor mij ) :) Btw het is beter RROD te hebben dat kapote blue-ray speler.

Niemand van mijn vriendenkring heeft een CC (allemaal nog 17) en dan van hun ouders te vragen vind ik toch wel een beetje te ver gaan...
CC is niet leeftijdsgebonden, je kan gewoon voor 11E per jaar bij de rabobank aanvragen.

PS3 heeft 2 jaar garantie minimaal.

Sony kan geen opwaardeerkaarten verkopen in EU door allerlei domme regelgeving. Ligt niet aan Sony.

Als je over kleine dingen zeurt, zorg dan tenminste dat je feiten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

@FireBladeX: Denk je zelf niet dat welke andere console die je gaat kopen niet van die kleine puntjes van kritiek heeft? Je doet nu net of die ps3 alleen steken laat vallen en de rest niet. Maakt mij verder niet uit want het zal mij een zorg zijn wat je verder doet, maar verkijk je er aub niet op. Het gras is altijd groener aan de overkant enzo.

Even iets anders: Free Record Shop heeft eindelijk m'n Street Fighter 4 van 25 euro verzonden *O*.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
@firebladex: klinkt alsof je nooit echt een fanboy geweest bent, als je over dit soort dingen loopt te huilen. Samen gamen is alleen leuk als de ander meewerkt, bv door online te zijn ;) of een headset te hebben.

Het zou me verbazen als je op de 360 het intens veel leuker zal gaan vinden.

(edit) ik zie dat je dezelfde discussie ook in het 360 topic gestart bent. Beetje flauw.

[ Voor 13% gewijzigd door EfBe op 25-03-2009 09:11 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:04:
[...]

CC is niet leeftijdsgebonden, je kan gewoon voor 11E per jaar bij de rabobank aanvragen.

PS3 heeft 2 jaar garantie minimaal.

Sony kan geen opwaardeerkaarten verkopen in EU door allerlei domme regelgeving. Ligt niet aan Sony.

Als je over kleine dingen zeurt, zorg dan tenminste dat je feiten kloppen.
Dat is BS. Als de regelgeving in de weg lag konden Nintendo en Sony ook geen kaarten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:11:
[...]
Dat is BS. Als de regelgeving in de weg lag konden Nintendo en Sony Microsoft ook geen kaarten verkopen.
Sony heeft een "designfout" gemaakt in deze. Bij Nintendo en MS koop je games voor punten. Die punten kunnen in elk land een andere prijs hebben. Op PSN werkt DLC met een echte valuta, en dat maakt het moeilijk voor Sony om kaarten per land in de verkoop te doen.

Overigens moet het imho wel mogelijk zijn om vanaf datum x ook met punten te werken op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:11:
[...]

Dat is BS. Als de regelgeving in de weg lag konden Nintendo en Sony ook geen kaarten verkopen.
Sony verkoopt niet kaarten met fantasiepunten zoals Microsoft (1600 Xbox Live Points voor 20 euro) maar kaarten van 20 euro die 20 euro kosten. Dat schijnt lastiger te zijn qua regelgeving naar verluidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, je zou zeggen dat ieder land met de euro dan gewoon die kaarten zou moeten kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Het gaat hard met de PS3 JRPGs. Er is er vandaag weer een aangekondigd: Record of Agarest War Zero. Famitsu meldde daarnaast dat Katamari Damacy Tribute voor de PS3 in voorbereiding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Dit is het dan... de einde van deze playstation fanboi is genaderd.
Doei! veel plezier met je xbox 360!!
Vanaf de begin altijd trouw geweest aan Sony. Wat krijg ik ervoor terug? Niks?
- gratis online gamen en een fabrikant die adverteerders (ontwikkelaars) laat betalen voor een etalageruit ipv de mensen die er langs lopen (gamers)??
- enkel een WoW demo die mist?
- vette PSN spellen als Flow, Flower, SSHD, Fat princes, Pixeljunk + de gebruikelijke arcade shit
- PS3 exclusives als GT, God of War 3, Killzone 2, Uncharted + alle multiplatform games die de 360 ook heeft.
- Blu-Ray bij je thuis
- veel goekopere HDD om van je PS3 een echte multimedia monster te maken.

Waarom zou je je PS3 verkopen? Ik zou hem er lekker bij houden en een 360 ernaast kopen. een Pro met Live en wat spellen. Het valt mij ook op dat er op PS3 minder gekletst wordt maar als ik zo de gesprekken op XBLive en PSN volg wordt ik er niet rouwig om hoor. slap gehouwehoer, kleine kinderen met problemen of mensen die gewoon hun radio veel te hard hebben staan. als je een gamer bent dan had je allang een 360 thuis staan voor Halo en gears. Daar heb ik hem ook voor staan, alle andere sjit draait op mijn PS3.

Maargoed je hebt je beslissing al genomen, ik wens je veel plezier met je 360 console!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

ff wat anders... heb 2 games besteld en binnen gekregen HAWX en KillZone 2. En al sinds 1 week speel ik dus alleen HAWX!! KillZone is nog geseald en ligt in de kast. Wat een een pracht en brute game is HAWX toch. Online in Coop is het helemaal over de top. He enige irri is aan het eind van elke sortie het gekwaak van de piloten onderling aan te horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ook op de PS3 heb je genoeg malloten die een radio aan hebben staan terwijl ze de headset ook aan hebben, ik heb veel Burnout Paradise online gespeeld en je werd er goed gek van. Maar die game leent zich dan ook ervoor, iedereen kan elkaar horen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

EfBe schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:01:
[...]

Ik vond het een inmense draak. Het is in het begin wel aardig maar het gaat snel zo intens vervelen. Die gast is irritant, de dame in kwestie onnozel, de gameplay ZEER repetitive en de vijanden al helemaal. Je moet 24 (kan meer/minder zijn) areas 'healen' en om dat te doen moet je eerst met je vrouw naar het centrum van het gebied dat je wilt healen. Daar wacht dan een boss en die is veelal makkelijk te verslaan (en als ik er al geen moeite mee heb... ) en soms nog een of andere vogel hier en daar maar het stelt weinig voor. Zodra je de area gehealed hebt ben je niet klaar want dan begint het lame pas echt... je moet lichtjes pakken. In iedere area zitten er zo'n 45. Dit houdt veelal in dat je een paar keer de routes die je geklommen hebt nog eens over moet doen en zodra je een bepaald aantal lichtjes hebt kun je een power vrijspelen zodat je bij nieuwe areas kunt (je kunt niet overal meteen bij). het is dus 24 keer hetzelfde. Na 4-5 uur spelen had ik het ZO gehad met deze butt game. er zit geen uitdaging in, de puzzles zijn zeldzaam en simpel, vijanden heb je nauwelijks...

Een karakteristieke game uit de ubisoft stal ala farcry/assassins creed: repetitive, saaie gameplay etc. etc.

Een vriend van me zou het heel erg niet met je eens zijn :P Maar ik snap wel precies wat je bedoelt. PoP leek me nog wel leuk om eens te proberen, maar als ik dit zo lees dan zal de game mij ook heel snel gaan vervelen. Ik ben, itt tot die vriend van me, dan ook totaal geen ubisoft-fan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
scorpie schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:11:
Even iets anders: Free Record Shop heeft eindelijk m'n Street Fighter 4 van 25 euro verzonden *O*.
:| Wanneer had je m besteld? Mijne SFIV is nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Neefdave schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:57:
[...]

:| Wanneer had je m besteld? Mijne SFIV is nog niet verzonden.
27 feb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Had m ook de 27ste besteld, natuurlijk want toen was die fout er. Maar mij is het nog niet gegunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RedBaret schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 02:46:
Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen:

Ik heb een tv en een monitor in de kamer staan. De monitor heeft een hdmi ingang. Zodoende kan ik gamen op de monitor als er tv wordt gekeken, maar het liefst speel ik natuurlijk op de tv. Ik heb een hdmi kabel naar de tv lopen en een hdmi kabel naar de monitor. Deze wissel ik steeds met de uitgang van de ps3.

Om niet steeds de kabel te hoeven wisselen heb ik al een kabel geprobeerd zoals deze:

[afbeelding]

Dit geeft echter een hoop storing als zowel de kabel naar de tv als de kabel naar de monitor tegelijk in deze splitter zitten. In de praktijk moet ik dus nog steeds kabels wisselen.

Nu heb ik hdmi splitters gezien met 1 ingang en 2 uitgangen van rond de 100 euro. Dit zou dus in feite de oplossing zijn. Maar ik zie ook hdmi switches te koop voor omgerekend zo'n 35 euro, bijvoorbeeld deze:

[afbeelding]

Een switch heeft echter 2 ingangen en 1 uitgang en is bijvoorbeeld geschikt om je PS3 en XBOX360 via HDMI met 1 aansluiting op je TV te verbinden.

Omdat een HDMI switch een stuk goedkoper is dan een HDMI splitter vraag ik me af of ik niet gewoon een switch kan kopen en deze kan 'omdraaien'. In feite doet de switch niets anders dan de ingang 1A of 1B te verbinden met uitgang 2, toch ?

Als ik dus mijn monitor en tv aansluit op ingang 1A en 1B en mijn PS3 op uitgang 2 van de switch dan heb ik dus een verbinding tussen monitor of tv aan de ene kant en mijn PS3 aan de andere kant. Of is een switch echt maar "éénrichtingsverkeer".

Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd of is er iemand die bijvoorbeeld zo'n switch heeft en kan kijken of je beeld krijgt als je de kabels van de tv en PS3/speler/tuner omwisselt (dus de PS3 op de uitgang en de tv op de ingang)

Ook andere oplossingen zijn van harte welkom!
Ik gebruik zelf deze naar volle tevredenheid. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shiver23 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:26:
En dan komt morgen firmware 2.70 met cross-game chat. Sta je mooi te kijken :)
Het aardige van de 2.70-update is dat je daarmee met twee personen gelijktijdig online ingelogd kan zijn op 1 enkele PS3. Zeer handig voor split screen co-op games tegen elkaar of tegen online tegenstanders. De 360 is op dat punt zeer onflexibel en duur. Als 1 Xbox 360 door meerdere familieleden/huisgenoten gebruikt wordt, dan moet je voor elke account waarmee je online speelt een apart Xbox Live-abonnement aanschaffen. Da's leuk als jij graag actiegames speelt en je partner Uno. Da's dus extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier een draadloze headset van Sony gebruikt, zo ja, hoe bevalt deze?

Ik las zojuist op PLAY wat gebruikers-ervaringen, daar zijn ze niet echt te spreken over het gemak ervan.

Dan gaat het er vooral om dat de headset om de vijf seconden los zou laten, je zou er 'speciale' oren voor moeten hebben wil het apparaat blijven zitten.

Nu had ik zoiets al eens eerder ergens gelezen daarom heb ik de cam van Sony gekocht.
Puur om het 'speciale' oor probleem te vermijden.

Afgelopen nacht voor het eerst de cam (alleen de speaker) gebruikt, maar de persoon aan de andere kant vond mijn geluid niet altijd even goed.
Dus misschien moet ik dan toch over naar een headset...

Andere alternatieven ook van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
EfBe schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:11:
@firebladex: klinkt alsof je nooit echt een fanboy geweest bent, als je over dit soort dingen loopt te huilen. Samen gamen is alleen leuk als de ander meewerkt, bv door online te zijn ;) of een headset te hebben.

Het zou me verbazen als je op de 360 het intens veel leuker zal gaan vinden.

(edit) ik zie dat je dezelfde discussie ook in het 360 topic gestart bent. Beetje flauw.
Het is geen discussie, het is gewoon een forum post. Er hoeft voor mij part nog niet eens gereageerd op worden. We zullen zien hoe het op de xbox360 uitpakt, ik kan nog niet oordelen, maar ik ben gewoon niet gelukkig over de gang van zaken bij sony ( de nadruk op SCEE! ).

Mensen maken fouten... misschien wordt dit wel mijn grooste fout. Wat ik alleen jammer vind dat ik geen Uncharted 2 kan spelen, maar ook hier geldt je kan gewoon niet alles hebben. :D
enkel een WaW demo die mist?
Yup. Heb zo mijn principes :D
- vette PSN spellen als Flow, Flower, SSHD, Fat princes, Pixeljunk + de gebruikelijke arcade shit
- PS3 exclusives als GT, God of War 3, Killzone 2, Uncharted + alle multiplatform games die de 360 ook heeft.
Killzone 2 ... die viel mij echt tegen. Singleplayer was heftig maar de controllers zorgde ervoor dat ik niet echt plezier aan kon hebben. Bij multiplayer is dit verschijnsel helemaal irriterend ( Na 1.300 kills in multiplayer vloek ik elke minuut aan die controllers... het werkt gewoon niet ALTHANS VOOR MIJ!!
- Blu-Ray bij je thuis
Nooit een blue-ray film gedraait.... Ow wacht 1, die werd meegeleverd met de CE van Street Fighter IV
- veel goekopere HDD om van je PS3 een echte multimedia monster te maken.
Niet nodig geweest. Tjah moeilijk om je HDD te vullen zonder enige content te kunnen downloaden uit de store |:( Ik kocht een PS3 om te game'n, multimedia mogelijkheden doen mijn niet zoveel.

Zoals eerder gezegt, het zal wel allemaal aan mij liggen :)

[ Voor 36% gewijzigd door FireBladeX op 25-03-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sega Rally te koop bij Bart Smit voor 18 euro. Geen slechte prijs voor een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
FireBladeX schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:13:
Nooit een blue-ray film gedraait.... Ow wacht 1, die werd meegeleverd met de CE van Street Fighter IV
Huur je nooit een filmpje dan? want alleen daarvoor ben ik al blij dat ik een ps3 heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Liever een waw-demo dan uncharted 2? Sommige mensen zijn gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

@Seraphus-Y

Die 2 jaar garantie van sony is toch zo geweldig :)

2 jaar volgens mij (dank zij Kassa).
Bovendien, je kan ze ook los kopen en zelf vervangen, probeer dat maar eens bij de GPU van de 360.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Laatst online: 16-07-2024
Vanitas schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik zelf deze naar volle tevredenheid. :)
Ja ziet er ook goed uit en mooie prijs maar ook met 2 ingangen en 1 uitgang. Wat ik me afvraag is of je beeld krijgt met dit apparaat als je de ps3 aansluit op de uitgang en je tv op de ingang. (zodat ik mijn tv en monitor op mijn ps3 kan aansluiten)

[ Voor 13% gewijzigd door RedBaret op 25-03-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:19:
Sega Rally te koop bij Bart Smit voor 18 euro. Geen slechte prijs voor een goed spel.
http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories

en nog goedkoper op ebay ;) Ik vond de demo niet zo heel erg leuk eigenlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostrider op 25-03-2009 17:23 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:26:
Kent iemand een Bluetooth Stereo headset (met mic) die werkt op de PS3 ?
Heb al flink gegoogled en de enige die ik gevonden heb is de Plantronics Pulsar 590
maar kun je deze gebruiken voor invoice chatting en tevens de geluiden/muziek
etc. van het spel dan horen?

tevens gevonden Nokia BH-604 , maar werkt dit met de PS3?
http://www.gadgetmadness....our_playstation_3_ps3.php

Heb em werkend gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ModernWarfare2:
http://www.youtube.com/watch?v=dVDIw8IJnG4
11 november 2009 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Laatst online: 19-06 18:54
Zo gisteren dan toch maar eens mijn 40GB vervangen door een 500GB :+

Lees regelmatig dat mensen moeilijkheden hadden met bijv. de schroefjes maar bij mij was het in ieder geval een eitje (de juiste schroevendraaier doet wonderen).

Zo, nu niet meer streamen vanaf mijn PCtje maar mijn 100GB muziek collectie en berg films (?GB) erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjcastelijns schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:54:

Zo, nu niet meer streamen vanaf mijn PCtje maar mijn 100GB muziek collectie en berg films (?GB) erop knallen.
Hoe ga je de data van je PC naar je ps3 overbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Via usb (externe hd oid) denk ik. Zo doe ik het iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

EfBe schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:01:
[...]

100% Mee eens wat de laatste PoP betreft. Echt geen ruk aan, saai, makkelijk, repetitief. Ik heb het nog op mijn HDD staan (het ziet er mooi uit, en ik wil toch wel het einde zien), maar ik heb em al een paar maanden niet meer opgestart. Ik denk dat ik uiteindelijk het eea aan eind-filmpjes wel kijk op Yt.
De Sands of Time-trilogie vond ik overigens geweldig. En die was ook van Ubisoft. Farcry vond ik trouwens ook zeer goed te pruimen.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:43:
[...]

Hoe ga je de data van je PC naar je ps3 overbrengen?
Of via dlna gewoon kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:47:
[...]

Of via dlna gewoon kopiëren.
Dat kan (als je het hebt over de dlna mogelijkheden van de 40w4500) alleen met jpg en mp3.
USB vind ik eigenlijk ook zo ontzettend traag gaan als je het hebt over HD bestanden. Toch is dat eigenlijk de enige manier zonder te streamen.
Jammer dat de ps3 alleen fat32 leest, anders zou het nog op een aantal andere manieren op te lossen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:02:
[...]

Dat kan (als je het hebt over de dlna mogelijkheden van de 40w4500) alleen met jpg en mp3.
USB vind ik eigenlijk ook zo ontzettend traag gaan als je het hebt over HD bestanden. Toch is dat eigenlijk de enige manier zonder te streamen.
Jammer dat de ps3 alleen fat32 leest, anders zou het nog op een aantal andere manieren op te lossen zijn.
Ik heb geen problemen om films te kopieren via de TwonkyMediaserver. Niet dat ik het nodig heb, want Twonky draait op mijn NAS (CH3SNAS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

@Seraphus-Y

En al was je wel oud genog, dan ga je toch geen CC aanvragen om wat dingetjes op PS Network te kunnen betalen???
Een oplossing hiervoor is overigens Wirecard. Is een soort creditcard op prepaidbasis. Kun je vanaf je bankrekening gewoon geld naartoe storten en voor dat bedrag kun je dan met je prepaid Mastercard betalen.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
RaJitsu schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:14:
[...]

En al was je wel oud genog, dan ga je toch geen CC aanvragen om wat dingetjes op PS Network te kunnen betalen???
Een oplossing hiervoor is overigens Wirecard. Is een soort creditcard op prepaidbasis. Kun je vanaf je bankrekening gewoon geld naartoe storten en voor dat bedrag kun je dan met je prepaid Mastercard betalen.
Behalve als je ABN rekening hebt, die gaat piepen zodra je geld wilt overmaken naar je Wirecard acc.
IBAN codes oid van Wirecard worden niet ondersteund door ABN...

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

ymmv schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:59:
[...]

Het aardige van de 2.70-update is dat je daarmee met twee personen gelijktijdig online ingelogd kan zijn op 1 enkele PS3. Zeer handig voor split screen co-op games tegen elkaar of tegen online tegenstanders. De 360 is op dat punt zeer onflexibel en duur.
Zou je dit eens uit kunnen leggen? Waarom zou je samen ingelogd willen zijn? Zodat als je dan split screen speelt (wat het spel wel moet kunnen neem ik aan), dat je dus dan ook beide gebruikers in het spel kan selecteren ofzo?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
inXs schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:06:
[...]

Zou je dit eens uit kunnen leggen? Waarom zou je samen ingelogd willen zijn? Zodat als je dan split screen speelt (wat het spel wel moet kunnen neem ik aan), dat je dus dan ook beide gebruikers in het spel kan selecteren ofzo?
bv om voortgang bij te houden, trophies bij te houden.
Komt er bv een vriend langs, logt ie in met zn PSN ID en het geen vrijgespeeld is tijdens de Coop sessie heeft ie ook thuis tot zijn beschikking.
HEt werkt nu bij LPB half, hij houdt wel de vrijgespeelde prize bubbles bij maar niet de trophies bv.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
inXs schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:06:
[...]

En misschien ook voor trophies.. verder weet ik ook niet waar het goed voor zal zijn. :)

edit: Dit gebeurt er dus als je de pagina niet ververst voordat je een reactie plaatst.. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door WickedWizard op 26-03-2009 13:13 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik zit met een dilemma, mijn huidige desktop is niet meer in staat om de nieuwste games te draaien en is dus toe aan vervanging. Met de pc blijf je echter aan het vervangen want het ene spel is zwaarder dan de andere en heeft dus ook andere eisen. Aangezien je systeem ook invloed heeft op je performance ben ik gaan kijken naar andere mogelijkheden. Met een Console heeft iedereen een gelijk systeem dus valt het voordeel van een sneller of beter systeem weg. Nu is mijn oog gevallen op de ps3. Echter heb ik nog wel mijn twijfels. Ik heb altijd redelijk fanatiek shooters (Quake3, Vietcong, Battlefield 2, Call of Duty, etc) gespeeld in clan verband. Nu ben ik dus vrij gewend aan het spelen van shooters met muis en keyboard. Hoe groot is die overstap om te wennen aan een ps3 controller? Daarnaast heb ik altijd gebruik gemaakt van teamspeak of ventrillo. Is het op de ps3 ook mogelijk om met je vrienden te kunnen babbelen zonder dat je last hebt van andere speler of andersom. Ook als je niet hetzelfde spel speelt ? En hoe zit het met servers in bijvoorbeeld killzone 2, kan iedere ps3 als server functioneren en is het makkelijk zoeken naar vrienden in bepaalde servers. Misschien liggen deze vragen voor de hand maar kan het zo een, twee, drie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Controls blijft persoonlijk, de een went er na 30 minuten aan, de ander geeft het een week en flikkert het spel / controller / console het raam uit. Persoonlijk heb ik ook q3 in clanverband gespeeld en is de overstap prima verlopen, maar zoals gezegd, dat is en blijft persoonlijk.

In firmware 2.70 die schijnbaar (volgens rumors) deze week uitkomt, zou er (wederom rumors) cross game voice chat zitten, zodat je met je vrienden kunt praten terwijl ieder een andere game speelt. Dat zit er nu nog niet in. Veel spellen bieden inmiddels wel gewoon voice chat, zodat je dus ingame tegen elkaar kunt praten.

Servers in Killzone 2, je kunt je eigen server starten, eventueel locken met password zodat je alleen met je vrienden speelt, en het is zeker mogelijk om vrienden makkelijk op te zoeken. Het joinen van hun game is wel wat lastiger, omdat Killzone 2 best een populair spel is, kan het voorkomen (dat merk ik erg in elk geval) dat die server dan wel volzit. Maar het vinden is geen probleem, en het opzetten van een game om samen te spelen is ook geen probleem. Clansupport zit er volledig in, zodat je clanwars / tournaments allemaal ingame kan regelen, evenals clanmessages en meer van die dingen.

Hoop dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zelf ben ik jarenlang fanatiek Enemy Territory speler geweest (nu nog casual) en ik speel ook veel shooters op mijn ps3, cod, killzone resistance. Je went aan het aimen maar het is gewoon heel anders, met de muis het is bang headshot, met de pookjes is dat dus een stuk moeilijker.

Je hebt geen teamspeak achtig systeem op de ps3 (helaas), ook cross game chatten zit er nog niet in (mischien wel met de 2.70 update). Met bijv. killzone kun je een fireteam aanmaken en daar mee kletsen, anderes praat je met het hele team (je kan dus niet tegen tegenstanders praten). Of een ps3 als server kan functioneren en of je makkelijk met vrienden kan ligt meestal aan het spel. Maar bij killzone kun je gewoon je eigen server aanmaken, en dan je vrienden laten joinen.

edit: scorpie je was me voor ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:45:
Iemand die hier een draadloze headset van Sony gebruikt, zo ja, hoe bevalt deze?

Ik las zojuist op PLAY wat gebruikers-ervaringen, daar zijn ze niet echt te spreken over het gemak ervan.

Dan gaat het er vooral om dat de headset om de vijf seconden los zou laten, je zou er 'speciale' oren voor moeten hebben wil het apparaat blijven zitten.

Nu had ik zoiets al eens eerder ergens gelezen daarom heb ik de cam van Sony gekocht.
Puur om het 'speciale' oor probleem te vermijden.

Afgelopen nacht voor het eerst de cam (alleen de speaker) gebruikt, maar de persoon aan de andere kant vond mijn geluid niet altijd even goed.
Dus misschien moet ik dan toch over naar een headset...

Andere alternatieven ook van harte welkom!
Ik ben zeer tevreden met mijn sony headset (heb hem samen met socom confrontation gekocht). Ik zelf vind het geluidskwaliteit wat eruit komt voldoende, en ook de microfoon is goed (vriend van mij heeft hem ook en ik kan hem altijd duidelijk verstaan). Het enige nadeel ervan is dat die na 3 uur gamen pijn gaat doen in je oor (3 uur achter elkaar gamen is voor mij uitzonderlijk). Als ik jou was zou ik het Socom pack + headset kopen, heb je voor 20 euro meer een leuke shooter waar ook nog gezellig op gepraat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

KraveN:

Dat heb ik dus ook. Ik heb woensdag(gister) een playstation3 ontvangen van Amazon en heb daarbij Killzone 2 gekregen. Ik gelijk proberen maar als je echt super gewend bent met muis en toetsenbord zuigt het enorm hard. Ik speel nog steeds counter-strike 1.6 en daar pop ik de headies wel maar zodra ik op de ps3 ga spelen zuig ik enorm hard. Ik moet wel zeggen, toen ik killzone starte was het heel onwennig maar na 3 uur spelen kreeg ik de controls al aardig door en ging het richten steeds beter. Toch krijg je nooit dezelfde aim als op je PC met shooters. Het is een overweging die je moet maken, ik heb de ps3 grotendeels gekocht om media server, DVD speler (had ik nog niet) FIFA en platformgames als LBP. Maar shooters blijven leuk op een console, ook al moet je erg wennen aan de controls.

Alles kun je leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
brdddd/scorpie/nintendo_freak bedankt voor jullie reactie, zeer nuttig.

Op het moment speel ik geen games meer in clanverband aangezien er weinig games zijn die goed runnen op mijn pc en natuurlijk het gebrek aan tijd. Ik heb wel een aantal vrienden die een ps3 hebben, maar geen shooter fans zijn, dus daar kan ik het helaas niet proberen of de controls wennen. Op mijn ps3 wil ik naast shooters ook fifa09/gta 4 en waarschijnlijk een hoop andere spellen spelen. Lekker in de huiskamer, op de sofa/bank en niet in een afgezonderd kamertje. Het heeft natuurlijk zijn voor en nadelen, ik zal er nog eens goed over nadenken.

[ Voor 0% gewijzigd door KraveN op 26-03-2009 14:45 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
KraveN schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:42:
brdddd/scorpie/nintendo_freak bedankt voor jullie reactie, zeer nuttig.

Op het moment speel ik geen games meer in clanverband aangezien er weinig games zijn die goed runnen op mijn pc en natuurlijk het gebrek aan tijd. Ik heb wel een aantal vrienden die een ps3 hebben, maar geen shooter fans zijn, dus daar kan ik het helaas niet proberen of de controls wennen. Op mijn ps3 wil ik naast shooters ook fifa09/gta 4 en waarschijnlijk een hoop andere spellen spelen. Lekker in de huiskamer, op de sofa/bank en niet in een afgezonderd kamertje. Het heeft natuurlijk zijn voor en nadelen, ik zal er nog eens goed over nadenken.
Waarom koop je niet een game (shooter) die je wil proberen en probeer je die bij die vrienden?

Vind je het niets, ben je alleen maar het geld voor het spel kwijt,wat je toch al kwijt zou zijn als je een ps3 met spel koopt + je kan het spel voor ongeveer de helft wel weer verkopen (kost dus ongeveer maar 30 euro)

Vind je het wel wat, dan kost het je niets meer, want hoef je alleen een ps3 te kopen zonder spel (of in combi met een ander spel).

Lijkt mij toch een aardige oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Coolsnarf schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:15:
[...]

Waarom koop je niet een game (shooter) die je wil proberen en probeer je die bij die vrienden?

Vind je het niets, ben je alleen maar het geld voor het spel kwijt,wat je toch al kwijt zou zijn als je een ps3 met spel koopt + je kan het spel voor ongeveer de helft wel weer verkopen (kost dus ongeveer maar 30 euro)

Vind je het wel wat, dan kost het je niets meer, want hoef je alleen een ps3 te kopen zonder spel (of in combi met een ander spel).

Lijkt mij toch een aardige oplossing?
Dat is eigenlijk wel een goed idee ! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RedBaret schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:10:
[...]

Ja ziet er ook goed uit en mooie prijs maar ook met 2 ingangen en 1 uitgang. Wat ik me afvraag is of je beeld krijgt met dit apparaat als je de ps3 aansluit op de uitgang en je tv op de ingang. (zodat ik mijn tv en monitor op mijn ps3 kan aansluiten)
Daarvoor heb je een splitter nodig van 1 ingang naar 2 uitgangen. Die heb ik nog wel voor je liggen (verkeerd besteld voordat ik die Thor had gehaald...) DM me maar als je interesse hebt :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Weet iemand of het opstart jingle van de Ps3 uitgezet kan worden ?,
mijn versterker slaat automatisch over op het Ps3 audio kanaal als die aangaat, en dan is het opstart geluid oorverdovend te horen door het huis, en zeker s avonds laat is dat niet leuk. ;(

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
KraveN schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:47:
Ik zit met een dilemma, mijn huidige desktop is niet meer in staat om de nieuwste games te draaien en is dus toe aan vervanging. Met de pc blijf je echter aan het vervangen want het ene spel is zwaarder dan de andere en heeft dus ook andere eisen. Aangezien je systeem ook invloed heeft op je performance ben ik gaan kijken naar andere mogelijkheden. Met een Console heeft iedereen een gelijk systeem dus valt het voordeel van een sneller of beter systeem weg. Nu is mijn oog gevallen op de ps3. Echter heb ik nog wel mijn twijfels. Ik heb altijd redelijk fanatiek shooters (Quake3, Vietcong, Battlefield 2, Call of Duty, etc) gespeeld in clan verband. Nu ben ik dus vrij gewend aan het spelen van shooters met muis en keyboard. Hoe groot is die overstap om te wennen aan een ps3 controller? Daarnaast heb ik altijd gebruik gemaakt van teamspeak of ventrillo. Is het op de ps3 ook mogelijk om met je vrienden te kunnen babbelen zonder dat je last hebt van andere speler of andersom. Ook als je niet hetzelfde spel speelt ? En hoe zit het met servers in bijvoorbeeld killzone 2, kan iedere ps3 als server functioneren en is het makkelijk zoeken naar vrienden in bepaalde servers. Misschien liggen deze vragen voor de hand maar kan het zo een, twee, drie niet vinden.
En als je echt niet aan de controller kan wennen kan je nog voor een andere oplossing gaan zoals de FragFX. Dit is al meerdere malen in het topic voorbijgekomen

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
absrnd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:24:
Weet iemand of het opstart jingle van de Ps3 uitgezet kan worden ?,
mijn versterker slaat automatisch over op het Ps3 audio kanaal als die aangaat, en dan is het opstart geluid oorverdovend te horen door het huis, en zeker s avonds laat is dat niet leuk. ;(

.
Volumeknopje op versterker lager zetten?

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
wjcastelijns schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:54:
Zo gisteren dan toch maar eens mijn 40GB vervangen door een 500GB :+

Lees regelmatig dat mensen moeilijkheden hadden met bijv. de schroefjes maar bij mij was het in ieder geval een eitje (de juiste schroevendraaier doet wonderen).

Mag ik dan van jou weten wat de specificaties zijn van de harde schijf? Ik ben aan het twijfelen om een 320GB of een 500GB harde schijf erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

We hebben een beetje een gamedroogte, of niet? Pas in juni, dan komt Infamous uit. Of zie ik nog iets over het hoofd? (Godfather II en andere B-titels tel ik niet mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:28:
We hebben een beetje een gamedroogte, of niet? Pas in juni, dan komt Infamous uit. Of zie ik nog iets over het hoofd? (Godfather II en andere B-titels tel ik niet mee)
Ik heb zo'n gigantische backlog dat ik van hier tot in 2012 nog wel elke maand een andere ps3 game zou kunnen spelen, denk ik. :$

Moet zelfs GTA IV nog kopen en spelen :$

Het hangt er maar een beetje van af hoe 'gezond' je met gamen omgaat, en hoe je er mee bezig bent. Heb vandaag m'n ps3 na twee weken (of misschien meer) nog eens aangezet. Beetje door de store gebladerd en terug afgezet. Er zijn van die periodes waar ik sowieso weinig zin heb in gamen.

Zijn er geen crossplatform titels waar je je nu zoet mee kan houden? Anders eens bekijken wat je gemist hebt in de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

harlekein schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:28:
Droogte?

GH: Metallica is bijna uit en ik moet nog heel wat games uitspelen (Resistance 2, Mirror's Edge, LBP, Killzone 2, Street Fighter 4). Oke, ik loop nu dan ook wel een beetje achter maar toch. RA3 is ook bijna uit, en volgens mij vergeet ik nog wel wat titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Het mooie van dat is dat wanneer je aan een nieuwe titel toe bent dat je het voor een prikkie kan meenemen. Zo had ik dat met Bad Company. Stond al heel lang op me lijstje maar ben nooit door me games gekomen. Toen het eindelijk zover was kocht ik hem voor slechts 25 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
SF4 is trouwens nog best moeilijk, of ligt dat aan mij ? :P

Ik ben er nog steeds niet achter gekomen hoe je zo'n ultra move doet... kan iemand hierbij helpen of ben ik bij voorbaat al gedoemd te mislukken aangezien ik deze vraag hier stel ? XD

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3552/3387384617_aea44d21a0.jpg

Ik kijk al uit naar de herfst :P :P :P

[ Voor 186% gewijzigd door ymmv op 26-03-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Overzichtje van de PSN-update van vandaag:

GAMES

Burn Zombie Burn! (€7.99) (£6.29)

► Magic Carpet (PSone) (€4.99) (£4.79)

► Buzz! Brain of the UK (PSP) (£19.99)

ADD-ONS

► Call of Duty: World at War
○ Map Pack 1 (€9.99) (£7.99)

► Guitar Hero World Tour

♪ "James Bond Theme" (€1.99) (£1.59)

○ Queen Track Pack (€5.49 | €1.99) (£4.39 | £1.59)
♪ "We Are The Champions"
♪ "Fat Bottomed Girls"
♪ "C-lebrity"

► LittleBigPlanet
○ Buzz! costume (€1.99) (£1.59)

► PAIN
○ Smack Pack (€3.99) (£3.19)
○ El Chile Grande (€0.99) (£0.69)

► Resistance 2

○ Aftermath Map Pack (€4.99) (£3.99)

○ multiplayer skins (€0.75 each) (£0.59)
- Rachael Parker
- Female Soldier
- Ravager
- Cloven (Retribution model)
- Ranger Variation
- Black Ops Variation

► Rock Band

○ "Ten" - Pearl Jam (€1.49 each) (£0.99)
♪ "Once"
♪ "Even Flow"
♪ "Why Go"
♪ "Black"
♪ "Jeremy"
♪ "Oceans"
♪ "Porch"
♪ "Garden"
♪ "Deep"
♪ "Release"
♪ "Master/Slave"

► Tom Clancy's EndWar
○ Veteran Map Pack (free)

► Unreal Tournament III
○ Titan Mutator Bonus Pack (free)

THEMES & WALLPAPERS

► Crash Commando - wallpaper
► Rag Doll Kung Fu - wallpaper
► Red Alert 3 - theme & wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:56:
Overzichtje van de PSN-update van vandaag:
En weer geen Red Alert en geen chronicles of Riddick. Ben nu toch over en heb een US account gemaakt. gelijk Red Alert, Riddick en Afro Samurai in de downlaad gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Silverscope schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:38:

Ik ben er nog steeds niet achter gekomen hoe je zo'n ultra move doet... kan iemand hierbij helpen of ben ik bij voorbaat al gedoemd te mislukken aangezien ik deze vraag hier stel ? XD
Ja, ik zou het eerder in [Multi] Street Fighter IV proberen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam hoort hier niet thuis.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 26-03-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Iemand Burn Zombie Burn al geprobeerd? Ziet er erg lollig uit. Kan het co-op?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Even over de media mogelijkheden van de PS3. Is er een lipsync probleem als ik de PS3 via HDMI aansluit op mijn TV voor het beeld en digitaal aansluit op mijn (toekomstige) A/V receiver voor het geluid? Of zou ik dan een vertraging op de receiver moeten instellen? Dit omdat ik op het punt sta een receiver te kopen....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
P. Mekes schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:27:
Is er een lipsync probleem als ik de PS3 via HDMI aansluit op mijn TV voor het beeld en digitaal aansluit op mijn (toekomstige) A/V receiver voor het geluid? Of zou ik dan een vertraging op de receiver moeten instellen?
De PS3 kan via HDMI 1.3a lipsync compenseren maar dan moet de ontvanger dit ook ondersteunen. Indien de ontvanger geen lipsync via HDMI ondersteund kun je dit inderdaad oplossen door een AV-receiver te gebruiken die een audio-delay mogelijkheid heeft.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Silverscope schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:38:

Ik heb al redelijk wat moeite met de eindbaas op very easy. Nou ben ik geen expert in fighting games, maar het is zeker een pittige game.

Wat betreft de ultra, als je op pauze drukt kan je bij de command list kijken (ze staan overigens ook in het boekje). Je kan een ultra doen als je revenge balkje vol is, je ziet dan ook meteen ultra staan met wat vlammetjes erbij. Die van Ryu is bijvoorbeeld 2x kwartdraai naar voren en dan L1 (ultra is altijd met L1 of L2). Mss wel ff oefenen, zelf kon ik vroeger (zo'n 13jaar geleden) niet eens 1 kwart draai doen, maar de ultra's en specials gooi ik er hier zo uit (SF4 is ook wat soepeler geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Laatst online: 19-06 18:54
Tjesus schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:33:
[...]

Mag ik dan van jou weten wat de specificaties zijn van de harde schijf? Ik ben aan het twijfelen om een 320GB of een 500GB harde schijf erin te stoppen.
Ik heb een Western Digital WD5000BEVT. Dit is een 500GB SATA300 5400rpm 8MB die perfect is voor je PS3. Voor 89 euro kon ik deze niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
RaJitsu schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:14:
[...]

WireCard wordt niet meer geaccepteerd op PSN sinds een tijdje al.
Er was nog wel een soortgelijk principe die het wel doet, maar kan even niet op de naam komen.
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.