Ik heb de zelfde schijf gekocht en gisteren er in gezet. Niet meer dan 15min werk bij elkaar en restoren van backup gingen stuk sneller dan de backup makenwjcastelijns schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:24:
[...]
Ik heb een Western Digital WD5000BEVT. Dit is een 500GB SATA300 5400rpm 8MB die perfect is voor je PS3. Voor 89 euro kon ik deze niet laten liggen.
Ik had toch een intelligenter antwoord verwacht hier op tweakers !frankK800i schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:31:
[...]
Volumeknopje op versterker lager zetten?
het probleem zit zo dat ook de TV aangesloten is en die minder volume heeft dan de PS3, en de versterker automatisch overschakelt, en ik soms net niet de afstands bediening kan vinden om die zachter te zetten.
een simpel ja of nee antwoord is toch niet zo moeilijk ?
.
[ Voor 17% gewijzigd door absrnd op 27-03-2009 10:56 ]
Ok dan. NEE.absrnd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:54:
[...]
Ik had toch een intelligenter antwoord verwacht hier op tweakers !
het probleem zit zo dat ook de TV aangesloten is en die minder volume heeft dan de PS3, en de versterker automatisch overschakelt, en ik soms net niet de afstands bediening kan vinden om die zachter te zetten.
een simpel ja of nee antwoord is toch niet zo moeilijk ?
.
absrnd, kun je het niet instellen op de receiver? dus default volume bij de source na het switchen , of automatisch omschakelen uitzetten? Misschien zorgen dat het volume van de tv hoger uit gestuurd wordt?
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Op Kotaku zag ik een filmpje van de remake van Katamari. Erg leuk, ik kijk er nu al naar uit.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Niemand hier weet of / wanneer Sony de prijs verlaagt. Your guess is as good as mine. Als je niet teveel betalen wilt, zou je een PS3 bij amazon.co.uk kunnen bestellen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:11:
Kan ik het beste nu een ps3 kopen? Of komen er de komende maand prijsverlagingen?
Ik zie dat bij de Free record shop je GRAW 2 voor PS3 kan kopen voor 20 euro
Nu vroeg ik me af of je hier ook de DLC voor op het PSnetwork heb staan.
Als je kijk op Xbox live dan staan er een 4 tal gratis downloads. Zijn deze ook beschikbaar voor de PS3?
Nu vroeg ik me af of je hier ook de DLC voor op het PSnetwork heb staan.
Als je kijk op Xbox live dan staan er een 4 tal gratis downloads. Zijn deze ook beschikbaar voor de PS3?
Zo moet je niet redeneren. Dan blijf je uitstellen; er komt altijd wel een keer een betere prijs of leukere aanbieding langs.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:11:
Kan ik het beste nu een ps3 kopen?
Of komen er de komende maand prijsverlagingen?
Je wilt een PS3 kopen? Je hebt het geld? Gewoon de beste aanbieding op dat moment zoeken en die kopen.
Yamaha MT-09
Verwijderd
Idd, ben echt tevreden met die amazon aanbieding, geweldig wat je voor 400 euro dan allemaal extra krijgt. Stroomkabel van een paar euro kopen en gaan!
jaVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:11:
nee. En als die er wel komen verwacht dan geen mega verlagingen maar max 50 euri ofzo.Of komen er de komende maand prijsverlagingen?
399,- voor een 80 gig met AAA spel is niet veel. Even een networknaam maken en binnen no time ben je gratis aan het fraggen online. En de store aan het plunderen uiteraard.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Nee, in oktober 2008 (ik heb me PS3 80GB + 2 games naar keuze gekocht voor totaal: € 332,-), dan had je ook een half jaar kunnen genieten.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:11:
Of komen er de komende maand prijsverlagingen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Damn na het zien van Uncharted 2 GDC footage kan ik echt niet meer wachten op die game. Ik wil ook nog Uncharted doorspelen en de platinum trophy halen, die game vraagt er gewoon om. Damnit this is gonna be an expensive year
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Gisteren toch maar weer eens de controller ter hand genomen na een paar weken niet meer gespeeld te hebben. Blijft toch echt een super relax apparaat zeg 
Dit keer gewoon wat multiplayer matches in battlefield bad company. Laatste keer dat ik dat probeerde was het nogal een gesukkel. Maar gisteren kwam ik er steeds beter in.
Alhoewel ik nog altijd als een motorisch gehandicapte loop te schieten. (helemaal er naast, of overcorrigerend...) en ik kan ook vaak niet snel genoeg draaien om een belager te onderscheppen.
Als je het echter min of meer strategisch speelt valt het best wel mee. En het is voor iedereen even 'moeilijk' dus ik klaag niet.
Hoe hebben jullie sensitivity staan op console shooters? Ik gok op vrij traag omdat ik anders nog meer last heb van het eeuwige overgecorrigeer bij het uizoeken van de target. Maar misschien redeneer ik gewoon verkeerd. Als het zo traag staat kan ik natuurlijk ook veel moeilijker rond m'n as draaien om een andere richting uit te kijken.
Dit keer gewoon wat multiplayer matches in battlefield bad company. Laatste keer dat ik dat probeerde was het nogal een gesukkel. Maar gisteren kwam ik er steeds beter in.
Alhoewel ik nog altijd als een motorisch gehandicapte loop te schieten. (helemaal er naast, of overcorrigerend...) en ik kan ook vaak niet snel genoeg draaien om een belager te onderscheppen.
Als je het echter min of meer strategisch speelt valt het best wel mee. En het is voor iedereen even 'moeilijk' dus ik klaag niet.
Hoe hebben jullie sensitivity staan op console shooters? Ik gok op vrij traag omdat ik anders nog meer last heb van het eeuwige overgecorrigeer bij het uizoeken van de target. Maar misschien redeneer ik gewoon verkeerd. Als het zo traag staat kan ik natuurlijk ook veel moeilijker rond m'n as draaien om een andere richting uit te kijken.
Ik ben daar ook onwijs mee aan het kutten in Killzone, wil ik nou juist snel of juist traag. Ik ben er nog niet uit wat beter is, maar misschien dat iemand kan overtuigen hier?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik zet hem altijd zo hoog mogelijk, vind ik het fijnste, kan ik juist sneller reageren.
Trouwens ben eventjes gametrailers af aan het gaan, zag dit filmpje:
http://www.gametrailers.com/player/47215.html
ff omgerekend kost de PS 3 daar 300 euro, kost ie in Japan altijd zo goedkoop of is daar de prijsverlaging al geweest?
Trouwens ben eventjes gametrailers af aan het gaan, zag dit filmpje:
http://www.gametrailers.com/player/47215.html
ff omgerekend kost de PS 3 daar 300 euro, kost ie in Japan altijd zo goedkoop of is daar de prijsverlaging al geweest?
Hee Snippertje! Ik heb zojuist een soortgelijke post gezet in het Killzone Topic:Snippertje schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:14:
Ik ben daar ook onwijs mee aan het kutten in Killzone, wil ik nou juist snel of juist traag. Ik ben er nog niet uit wat beter is, maar misschien dat iemand kan overtuigen hier?
Misschien handige tips voor de online knallers: Bij de controller instellingen de reactiesnelheid van X - en Y - as wat lager zetten. |
Zo zijn je bewegingen wel wat langzamer, maar dan zijn ze ook wat minder enthousiast als je snapt wat ik bedoel. Als je dan een keer je analoge stick draait, dan hoef je niet constant je bewegingen te corrigeren. ( omdat je dan ineens een kwartslag verder bent gedraaid dan bedoeld.) |
Als je dit dan een beetje gewend bent en het werkt ook voor je, kun je naargelang de snelheid in stapjes verhogen. |
Tip 2: Vuur met korte salvo's. Als het ware tikken met je knopjes ipv sprayen:P Hoe langer je de knop inhoudt hoe onnauwkeuriger de SMG wordt. |
Tip 3: loop van obstakel naar obstakel. Zo kun je ten alle tijden dekking nemen. |
Tip 4: Draai je rug altijd richting een muur of obstakel. Voor je heb je overzicht maar achter je niet. Zo wordt je niet als noob in de rug geschoten. ( scheelt ook weer een paar deaths.:)) |
Kijk maar even of jullie er wat aan hebben. Persoonlijk werkt dit super. Heb gisteren verschillende potjes gespeeld en stond regelmatig op 1 met een killratio van rond de 16 met met iets van 3 deaths!! |
Hopelijk werkt het voor jullie! |
Is nogal algemeen maar hopelijk heb je er wat aan.
MVG
scorpie schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:40:
Damn na het zien van Uncharted 2 GDC footage kan ik echt niet meer wachten op die game. Ik wil ook nog Uncharted doorspelen en de platinum trophy halen, die game vraagt er gewoon om. Damnit this is gonna be an expensive year
Het ziet er echt super mooi uit. Het gebied waar je loop is veel meer aangekleed.
Weer een must have
Tnx. .zocht deze info ook. Wilde binnenkort mijn 40GB vervangen voor 'n 320 of 500GB.wjcastelijns schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:24:
[...]
Ik heb een Western Digital WD5000BEVT. Dit is een 500GB SATA300 5400rpm 8MB die perfect is voor je PS3. Voor 89 euro kon ik deze niet laten liggen.
Link naar Azerty
[ Voor 11% gewijzigd door TFZ61 op 28-03-2009 16:28 ]
Verwijderd
dat klim systeem lijkt wel heel erg op assassins creed. Geen slechte zaak, dat werkte perfect
Is hetzelfde systeem als al in Uncharted 1 zat. En die was er eerder als Assassins Creed. Dus het systeem uit AC lijkt op dat van Uncharted..Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:47:
[...]
dat klim systeem lijkt wel heel erg op assassins creed. Geen slechte zaak, dat werkte perfectZiet er top uit iig!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hmz, dat afstapje rond de 10 -13 sec gaat niet echt lekker. Dat blijft in games altijd lastig, hoogteverschillen. Voor de rest ziet het er wel belovend uit.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Idd, hij springt van de stoeprand alsof het een flinke jump is xD
Pakt ie daar niet een wapen op? Het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit.uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:32:
[...]
Hmz, dat afstapje rond de 10 -13 sec gaat niet echt lekker. Dat blijft in games altijd lastig, hoogteverschillen. Voor de rest ziet het er wel belovend uit.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Volgens mij idd wel ja.Meelobee schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:11:
[...]
Pakt ie daar niet een wapen op? Het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit.
Ziet er verder wel erg tof uit.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Bij MM Duitsland is er momenteel een aanbieding: 80GB Ps3 met DS3 en een PSP voor 399!.
Iemand een link met hoe de ps3 harddisk stap voor stap te vervangen?
[google=ps3 hard drive] of in het Nederlands [google=ps3 harddisk vervangen].supercop7373 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 01:18:
Iemand een link met hoe de ps3 harddisk stap voor stap te vervangen?
En nee, ik hou er niet van om met googlelinkjes te strooien, maar dit is toch wel erg gemakkelijk te vinden. Zelf even wat moeite doen zou niet verkeerd zijn en dat wordt toch ook wel verwacht, zeker als de informatie waar je naar op zoek bent zo eenvoudig te vinden is
[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 29-03-2009 01:32 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Het staat zelfs in de handleiding...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Uncharted 2
wat ziet dat er bruut uit, ik kan niet wachten!!
Ziet er inderdaad vet uit, wordt een mooie game! Nu eerst nog maar eens wat andere games uitspelenSynth schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:45:
Uncharted 2wat ziet dat er bruut uit, ik kan niet wachten!!
Voordeel van PS3 niet bij launch kopen is dat je gelijk beschikking hebt over aantal zeer goede spellen. Is ook gelijk een nadeel want je bent niet zomaar klaar ;-).
Hmm er is hier op tweakers geen algemeen Linux - PS3 topic he?
Wel programmeren voor de PS3 in Linux, maar dat is toch echt wat anders.
Ik heb er nu Xubuntu op draaien, werkt wel goed al heb ik enkele kleine dingetjes die ik moet fixen.
Wel programmeren voor de PS3 in Linux, maar dat is toch echt wat anders.
Ik heb er nu Xubuntu op draaien, werkt wel goed al heb ik enkele kleine dingetjes die ik moet fixen.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Verwijderd
hele leuke aanbieding, heb al een ps3, zeker doen als je hem kunt meepakken.Mr.Nash schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:02:
Bij MM Duitsland is er momenteel een aanbieding: 80GB Ps3 met DS3 en een PSP voor 399!.
Nou moet ik zeggen dat je in AC wel meer vrijheid hebt om te klimmen da in uncharted. In AC kon je echt overal tegenop klimmen waar je wilde, en in Uncharted zijn het gewoon de voorgeschreven gedeeltes.Meelobee schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:23:
[...]
Is hetzelfde systeem als al in Uncharted 1 zat. En die was er eerder als Assassins Creed. Dus het systeem uit AC lijkt op dat van Uncharted..
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb al een Ps3 en een PSP maar heb van deze laatste een nieuwe nodig. Misschien dat ik m'n eigen Ps3 verkoop en dan naar Duitsland rijd om deze pakket op te halen.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 14:09:
[...]
hele leuke aanbieding, heb al een ps3, zeker doen als je hem kunt meepakken.
Tijd voor een nieuw deeltje??
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ja je kan er Co-op in spelen en dit spel is helemaal briljant! Afgelopen nacht tot half 3 zitten spelen met een paar vrienden (helaas kunnen er maar 2 man tegelijk spelen). Eindeloos zombies knallen op jacht naar een nieuwe highscorespaceboy schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:04:
Iemand Burn Zombie Burn al geprobeerd? Ziet er erg lollig uit. Kan het co-op?
Ik hoor trouwens niemand over Resident Evil 5 in dit topic. Ik vind het echt een geniaal spel. Heb het alleen nog maar in mijn eentje gespeeld, maar ook in co-op lijkt me erg gaaf.
[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 29-03-2009 22:40 ]
PSN: Shiver23
Psst: \[PC/PS3/X360] Resident Evil 5Shiver23 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:30:
Ik hoor trouwens niemand over Resident Evil 5 in dit topic. Ik vind het echt een geniaal spel. Heb het alleen nog maar in mijn eentje gespeeld, maar ook in co-op lijkt me erg gaaf.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Nou dacht ik laatst precies hetzelfde, dat is het nadeel van alle topic afsplitsingen en het niet bezoeken daarvanShiver23 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:30:
You look like I need a drink.
Dit achterlijke systeem is niet bespreekbaar. Het hele topic bloed dood met al die afsplitisingen. Maargoed...dialMforMike schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:43:
[...]
Nou dacht ik laatst precies hetzelfde, dat is het nadeel van alle topic afsplitsingen en het niet bezoeken daarvan
Gisteren weer een paar uur Battlefield BC gespeeld online en het was weer lekker druk. Online samen met een vriend gespeeld. Hij heeft de officiele Sony Headset (nu slechts 23,- op play.com) en het was weer geweldig. Zaterdag avond samen op de bank heel veel lol gehad met little big planet, een beetje hufteren met bommetjes, schakelaartjes en andere zoi om elkaar maar flink dwars te kunne zitten. heerlijk! Zondag middag nog geprobeerd dit nog eens dunnetjes over te doen maar dan online en dit werkte voor geen meter! Bizar veel lag en eigenlijk gewoon onspeelbaar. jammer, hebben meer mensen hier last van?
Hoe kan het dat mijn trophies niet zichtbaar worden op mijn PSN-ID kaart bij playstation.nl? Ik heb een nieuwe PSN account aangemaakt en heb toen 2 trophies gehaald met killzone en dat ziet mn playstation ook. Maar ze worden er niet bijgeteld bij mn PSN-ID. Hoe kan dat?
edit: ik heb het al, je moet even 'trophies weergeven' uitvinken, updaten, dan weer aanvinken en tadaa, ze staan er dan wel bij.
edit: ik heb het al, je moet even 'trophies weergeven' uitvinken, updaten, dan weer aanvinken en tadaa, ze staan er dan wel bij.
[ Voor 19% gewijzigd door Hulkr_ op 30-03-2009 09:30 ]
Voor resistance 2 is het nu mogenlijk om splitscreen met 2 profielen ingelogt te zijn.
Weet iemand of dit ook mogenlijk is voor andere games? Had iets gelezen over een update voor de PS3 zelf waarmee dit mogenlijk moest zijn?
Weet iemand of dit ook mogenlijk is voor andere games? Had iets gelezen over een update voor de PS3 zelf waarmee dit mogenlijk moest zijn?
volgens mij is die ps3 update zodat je kan inloggen met een profiel dat niet op de ps3 staaat. Je kan nu alleen nog maar inloggen met profielen die ook daadwerkelijk op de ps3 staan. Toch een zeer goede toevoeging m.i.Dyoma schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:35:
Voor resistance 2 is het nu mogenlijk om splitscreen met 2 profielen ingelogt te zijn.
Gelijk hier een vraagje over. In de updat zat ook een regame optie, maar bij mij werkt dit helemaal niet (of ik weet iig niet hoe het werkt)?
Mooie prijs voor Call Of Duty 5: World At War (PS3) voor 29 euro (ex. verzenden).
Iets duurder dan de FRS actie maar toch
.
Iets duurder dan de FRS actie maar toch
Nice actie! Maar 'volledig Engelse versie', wat bedoelen ze daarmee? Is niet de PAL versie neem ik aan? Want ik zie sowieso de boxart van de US (ntsc rechtsbovenaan
)...
Verwijderd
Maakt toch niet uit gezien de PS3 regiovrij is, tenzij je een Nederlands boekje wil hebben.Gusev schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:31:
Nice actie! Maar 'volledig Engelse versie', wat bedoelen ze daarmee? Is niet de PAL versie neem ik aan? Want ik zie sowieso de boxart van de US (ntsc rechtsbovenaan)...
Klopt, maar dat was ook niet mijn insteek. Bedoelde meer qua multiplayer, of dat niet regio gebonden is bij WaW. Enne inderdaad ik hou het persoonlijk bij PAL games
Is de UK niet onderdeel van de EU? Daarmee zou je als je games uit de UK haalt geen probleem hebben met online server gedoe. Ik haal mijn games ook uit de UK en let hier ook wel op.Gusev schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:35:
Klopt, maar dat was ook niet mijn insteek. Bedoelde meer qua multiplayer, of dat niet regio gebonden is bij WaW. Enne inderdaad ik hou het persoonlijk bij PAL games
Heeft iemand de SFIV van de frs al ontvangen?
kleine edit: ik kreeg net een mailtje van de frs
Beste klant,
Deze titel staat al enige tijd in bestelling bij onze leverancier.
Het probleem is dat wij destijds zoveel orders ineens kregen dat wij niet in een keer alle klanten direct van een exemlpaar kunnen voorzien. Dit komt door de tijdelijke foutieve prijs op de site.
We doen ons uiterste best om de game alsnog te kunnen leveren.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Nu maar hopen dat de game binnenkort toch echt binnenkomt. Gelukkig zit ik er niet heel erg op te wachten, ben nog druk bezig met killzone en resident evil 5, ik moet cod:waw nog op veteran uitspelen en nog beginnen aan mirrors edge, far cry en bioshock.
Beste klant,
Het probleem is dat wij destijds zoveel orders ineens kregen dat wij niet in een keer alle klanten direct van een exemlpaar kunnen voorzien. Dit komt door de tijdelijke foutieve prijs op de site.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Nu maar hopen dat de game binnenkort toch echt binnenkomt. Gelukkig zit ik er niet heel erg op te wachten, ben nog druk bezig met killzone en resident evil 5, ik moet cod:waw nog op veteran uitspelen en nog beginnen aan mirrors edge, far cry en bioshock.
[ Voor 89% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 30-03-2009 15:51 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Het betreft hier dan ook (afgaande op de cover) een NTSC versie, waarbij je dus wel weer te maken zou kunnen krijgen met het server gebeuren.swopdark schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:38:
[...]
Is de UK niet onderdeel van de EU? Daarmee zou je als je games uit de UK haalt geen probleem hebben met online server gedoe. Ik haal mijn games ook uit de UK en let hier ook wel op.
Nog even een tip: Intertoys - Little Big Planet - PS3 - €19,99 (Alleen geldig op vrijdag 3 april.)
http://www.intertoys.nl/e...refront/EN/Product/554284
Heb SFIV nog steeds niet binnen nee, ook nog geen mails gehad. Maar ik wacht gewoon.
LBP is mooie actie btw!
LBP is mooie actie btw!
Wat ik zeg, ik koop gewoon de PAL versie, dan heb je daar iig geen gezeik mee, per se Nederlands hoeft niet
UK is prima
Ik wil die game wel hebben, maar play duurt zo lang
, misschien amazon.co.uk maar is proberen...
Ik wil die game wel hebben, maar play duurt zo lang
Raar, bij mij was SFIV vrijdag al binnen (besteld tijdens de "actie")NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:48:
Heeft iemand de SFIV van de frs al ontvangen?
Beste klant,
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Mijn eerste bestelling bij play was er binnen een week. Ik bestel geregeld uit engeland bij verschillende sites/ebay en meestal komt het pakje bij mij of binnen een week of het komt helemaal niet.
Ps4/switch gamer
De bezorging in Nederland is via GLS, en dat is echt een waardeloos bedrijf.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:53:
Mijn eerste bestelling bij play was er binnen een week. Ik bestel geregeld uit engeland bij verschillende sites/ebay en meestal komt het pakje bij mij of binnen een week of het komt helemaal niet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nu we toch weer even bezig zijn:
Soul Calibur IV voor de liefhebbers: €29,95
http://www.gameoffer.nl/informatie
Soul Calibur IV voor de liefhebbers: €29,95
http://www.gameoffer.nl/informatie
Ook hier SF IV al een week binnen ofzo, heb hem welgeteld 1x opgestart en ik kan er geen klap van ;p
Ik zit niet vaak negatief te praten over een bedrijf maar deze keer ben ik het er hartstikke mee eens!Exirion schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:55:
[...]
De bezorging in Nederland is via GLS, en dat is echt een waardeloos bedrijf.
Wat gebeurde er: Mijn ps3 moest ik opsturen naar sony zo gezegd zo gedaan en na 3 weken kwam er een bevestiging dat hij verzonden was. Maar ze bezorgden op tijden dat er niemand thuis was kwamen hun afspraken niet na van dat ze hem dan op die datum zouden leveren. Toen hij uiteindelijk binnen was heeft het 3 weken extra geduurd.
Ik ga binnenkort maar even een algemeen PS3 / Linux topic openen. Ook maar in dit forum onderdeel doen?
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Verwijderd
Vraagje, ik volg het topic nu al een tijdje. Maar kan iemand mij misschien een linkje geven voor aanbiedingen van de ps3. Ik wil er 1 gaan kopen (in een winkel, niet online vanwege de garantie. *lees BD lens probleempjes*) maar ik kan nergens een site vinden waar de aanbiedingen bij elkaar staan.
vorige week sf4 gehad van frs en die intertoys aktie is nice. Heb lbp vorige week voor 30 euro gekocht alleen deze deal is wel beter derhslve dat er in nijmegen geen intertoysis met lbp op voorraadNeefdave schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:34:
Heb SFIV nog steeds niet binnen nee, ook nog geen mails gehad. Maar ik wacht gewoon.
LBP is mooie actie btw!
PSN: speedrazor3
Check eens bovenaan deze pagina?Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:50:
Vraagje, ik volg het topic nu al een tijdje. Maar kan iemand mij misschien een linkje geven voor aanbiedingen van de ps3. Ik wil er 1 gaan kopen (in een winkel, niet online vanwege de garantie. *lees BD lens probleempjes*) maar ik kan nergens een site vinden waar de aanbiedingen bij elkaar staan.
Verwijderd
Offline winkels moet je het sowieso hebben van een incidentele actie hier en daar. Kun je budgetgaming.nl op nakijken, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Rond de kerst hadden de offline winkels veel aanbiedingen, maar dat zal nu niet 123 gebeuren tenzij er een prijsverlaging komt waar ik niet op zou rekenen. Als je dus echt een aanbieding wilt zul je online moeten kopen en beter dan de amazon aanbieding zul je het momenteel niet vinden. Wil je perse een winkel kunnen binnenlopen en je ps3 afleveren (wat imo puur voor het gevoel is, want zelf contact met sony opnemen en je ps3 opsturen kost vaak evenveel moeite als naar de winkel toegaan) dan zul je meer moeten betalen.
Verwijderd
Garantie = terugsturen naar Sony. Maakt niet uit of je het in de winkel hebt gekocht of online.Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:50:
Krijg morgen mijn PS3.
Ik heb hier gelezen dat steamen van HD content via Wifi niet echt lekker werkt.
Kan ik mijn laptop gewoon aansluiten op de PS3 via een netwerkkabel en dan de boel 'streamen'?
Ik heb hier gelezen dat steamen van HD content via Wifi niet echt lekker werkt.
Kan ik mijn laptop gewoon aansluiten op de PS3 via een netwerkkabel en dan de boel 'streamen'?
vrijdag 3 april
littlebigplanet voor 20 euro bij de intertoys
voor de mensen die hem nog steeds niet hebben
En alle in Europa gekochte PS3's hebben Europese garantie.Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:44:
[...]
Garantie = terugsturen naar Sony. Maakt niet uit of je het in de winkel hebt gekocht of online.
Zie http://rapidshare.com/fil...ce_over_garantie.mp3.html
B.S.U.R.
Ik weet niet wat voor HD content je wil streamen, maar rips van TV Series in 720p en veel BD-rips (DVD5 versies) gaan hier zonder problemen over de wifi, alleen als je een niet zo snelle processor heb moet je de mkv's misschien eerst transcoden naar mpg's maar dat duurt maar een paar minuten.
Verwijderd
Weet iemand mischien waar ik kan kijken naar een leuke aanbieding van een PS3?
(Goedkoper of extra spul erbij, maakt niet uit)
Er wordt een paar berichten boven je antwoord gegeven op precies dezelfde vraag
Hier staan genoeg aanbiedingen tussen lijkt me.Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:50:
Heb sinds dit weekend ook eindelijk een PS3. Heb deze icm killzone 2 gekocht, wat een prachtgame. Gelijk nog een aantal games gekocht voor weinig (2e hands) Fifa08, Grand Turismo 5 Prologue, PES08 en Virtua Tennis 3. Vrijdag kijken of ik LBP kan bemachtigen bij de intertoys. Wil graag Soul Calibur 5, zag dat deze ook in de aanbieding was dus dat komt goed uit.
Ik las net dat er morgen om 10:00 een Killzone 2 patch aan zit te komen, details hier. Nu zit ik alleen nog te wachten op meer opties bij de search(zoals FF aan/uit, Pistols only etc) en het omruilen van het groen en rood voor blauw en rood. Dus gewoon kleur voor een faction en niet faction kleuren (blauw/rood) en friendly/enemy kleuren.
Waar is het KZ2 topic trouwens eigenlijk heen?
Waar is het KZ2 topic trouwens eigenlijk heen?
Ik dacht al, ben ik nu gek? Maar killzone topic is van de aardbodem verdwenen, ik kan zelfs mijn eigen posts in dat topic niet terugvinden.
edit: topic is back
[ Voor 8% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 30-03-2009 23:06 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:50:
Zelf ook moeite doen, maar kijk eens:Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:12:
Weet iemand mischien waar ik kan kijken naar een leuke aanbieding van een PS3?
Nog zo'n heerlijke Dailymania aanbieding van MM

Sony Playstation 3 80 GB
PS3 + 2 games + 2 controllers
Beste optie in NL is toch wel Bol.com die geen verzendkosten rekent vanaf vandaag t/m 05 April omdat ze 10 jaar bestaan en de publieksprijs beste webwinkel 2009 hebben gewonnen.
Aanbieding betreft 80GB model met Killzone2 voor 379,-
En vind net deze via kieskeurig.nl: een voor mij onbekende webwinkel Digitala ( als in nog nooit van gehoord )
Zouden in voorraad zijn bij hun leverancier met een levering "over enkele dagen"
Het is de PS3 80GB met DS3 maar zonder spel voor 347,95 met een waardebon van 10 EUR bij hun te besteden. Verzendkosten 1,95

voor een 10tje meer kan je ook voor deze aanbieding gaan van de zelfde shop
PlayStation 3, Console + 80 GB Pack + Little Big Planet PS3

Ze hebben nog meer bundels met o.a. KillZone2, kijk daarvoor op hun site
Overigens nog steeds niemand die de Piranha internet mouse for PS3 heeft ?
Ben erg benieuwd naar de gebruikerservaringen, en als ik mensen zo hoor over de besturing met KZ2 bijv. dan kan ik me het maar moeilijk voorstellen dat niemand hem heeft aangeschaft. FragFX is toch stuk duurder..
[ Voor 116% gewijzigd door Yippie op 31-03-2009 01:22 ]
Ik zag hem vanavond ook verdwijnen, dus heb het even nagevraagd, hij bleek zomaar in de trashcan te zittenNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:59:
Ik dacht al, ben ik nu gek? Maar killzone topic is van de aardbodem verdwenen, ik kan zelfs mijn eigen posts in dat topic niet terugvinden.
Ben benieuwd wat al die aankondigingen van Sony inhouden, op n4g staat in elk geval dat ze heel wat gaan aankondigen.
Aankondigingen van aankondigingen... de gamejournalistiek glijdt af met de dag.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ja de Little Big Plant aktie van de Intertoys is echt Super! moet alleen even zien wie ik vrijdag naar de Intertoys ga sturen.
Oh, als we op die tour gaan, maak er gerust: "journalistiek glijdt af met de dag". Maargoed dat is niet het discussiepunt 
Ik las trouwens dat 2 april de nieuwe firmware uitkomt, schijnt een lek te zijn geweest van sony ireland, maargoed dat zijn dus ook weer speculaties
Ik las trouwens dat 2 april de nieuwe firmware uitkomt, schijnt een lek te zijn geweest van sony ireland, maargoed dat zijn dus ook weer speculaties
Verwijderd
Nieuwe E-plaza winkel in Tilburg heeft openingsaanbieding PS3 + KZ2 & MGS4 voor 380.- (80GB model)
Hopelijk hebben diegene die hem offline willen halen hier wat aan
Grt
Hopelijk hebben diegene die hem offline willen halen hier wat aan
Grt
Als je een creditcard heb dan kan je al heel lang dik genieten van AAA games voor erg weinig:GranCanaria schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:31:
Ja de Little Big Plant aktie van de Intertoys is echt Super! moet alleen even zien wie ik vrijdag naar de Intertoys ga sturen.
Op bijvoorbeeld play.com betaal je voor Battlefield:BC, , PoP en Bioshock al een paar maanden slechts €23,50 incl verzenden. LBP kost er €17,- Alone in the dark: €19,-, Condemned 2 €13,- om maar ff wat te noemen. Een goedkope manier om ff snel je gamesbieb op te starten.
Gisteren heb heb ik er Gears of War 2 voor €26 gekocht....

Net besteld op play.com voor 16,99 incl. verzenden!El_V schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:54:
vrijdag 3 april
En dan te bedenken dat MyCom bij introductie nog meer dan de standaard winkelprijs vroeg: 70 eurohenkna schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:46:
Net besteld op play.com voor 16,99 incl. verzenden!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Normaal betaal je bij Intertoys nog steeds 65 euro voor LBP... Ik ben (voor wat betreft PS3-games) niet zo tevreden over de levertijd van de meeste webshops, maar dat kan ook liggen aan wat ik bestel. Games die binnen "enkele werkdagen" beschikbaar zijn blijken er soms weken over te doen voordat ze op voorraad zijn. Ik heb zo het idee dat al die webshops hun PS3-games bij dezelfde ebay-verkoper uit Hong Kong halen. Toch heb ik die lange levertijden er wel voor over in vergelijking met de belachelijke prijzen die "echte" winkels voor spellen vragen. Prima dat je bij release de richtprijs aanhoudt, maar als play.com een spel voor 20 euro aanbiedt...
Maar goed: ik heb gisteren Burn Zombie Burn gekocht. Het ziet er leuk uit, gewoon een shooter zoals Super Stardust HD. Van die laatste is wel een demo. Als je dat leuk vindt, vind je BZB ook leuk. Het is wel een stuk moeilijker.

Maar goed: ik heb gisteren Burn Zombie Burn gekocht. Het ziet er leuk uit, gewoon een shooter zoals Super Stardust HD. Van die laatste is wel een demo. Als je dat leuk vindt, vind je BZB ook leuk. Het is wel een stuk moeilijker.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Als je levertijden ook belangrijk vindt raad ik amazon.co.uk aan. Iets duurder dan play.com vaak, maar nog steeds maar de helft van wat je in Nederland betaalt. Het mooie aan amazon is dat die wél snel leveren. Je kan er bijna vergif op innemen dat vandaag besteld = overmorgen binnen.Shabbaman schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:47:
Normaal betaal je bij Intertoys nog steeds 65 euro voor LBP... Ik ben (voor wat betreft PS3-games) niet zo tevreden over de levertijd van de meeste webshops, maar dat kan ook liggen aan wat ik bestel. Games die binnen "enkele werkdagen" beschikbaar zijn blijken er soms weken over te doen voordat ze op voorraad zijn. Ik heb zo het idee dat al die webshops hun PS3-games bij dezelfde ebay-verkoper uit Hong Kong halen. Toch heb ik die lange levertijden er wel voor over in vergelijking met de belachelijke prijzen die "echte" winkels voor spellen vragen. Prima dat je bij release de richtprijs aanhoudt, maar als play.com een spel voor 20 euro aanbiedt...![]()
![]()
Dat niet alleen, de prijzen zijn erg scherp en zeker bij de 2e hands titels, ook via 3rd parties (die je gewoon via amazon betaalt en het wordt bijna altijd verstuurd middels airmail, dus 2-3, soms 4 werkdagen). Ik koop al mn 2e hands games via amazon nu, goedkoper dan via marktplaatsVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:07:
[...]
Als je levertijden ook belangrijk vindt raad ik amazon.co.uk aan. Iets duurder dan play.com vaak, maar nog steeds maar de helft van wat je in Nederland betaalt. Het mooie aan amazon is dat die wél snel leveren. Je kan er bijna vergif op innemen dat vandaag besteld = overmorgen binnen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Lol @ anouncement van anouncement. Iedereen hoopte op prachtig nieuws, nu blijkt dat sony wereldwijd de prijs gaat verlagen van de playstation 2
Had er al eerder van gehoord, en volgens mij een betrouwbare winkel met scherpe prijzen. De eigenaar heeft een tijd in het ziekenhuis gelegen waardoor het mis ging, maar de afgelopen paar maanden loopt het alweer op rolletjes!Yippie schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:35:
En vind net deze via kieskeurig.nl: een voor mij onbekende webwinkel Digitala ( als in nog nooit van gehoord )
Zouden in voorraad zijn bij hun leverancier met een levering "over enkele dagen"
MVG, Frank
Verwijderd
Volgens mij heeft play.com zijn beleid aangepast, want ik heb de afgelopen 2 maanden 4 dingen bij hen besteld en allemaal waren ze binnen 5 dagen binnen. Dus gaat ook vrij snel als je het mij vraagt
.
(terwijl dit vroeger wel eens 2 weken kon duren)
En heb mij ps3 ook bij digitala gekocht, duurde wat langer door een foutje met de levering van sony, maar al met al helemaal netjes geregeld en je krijgt werkelijk binnen 5 minuten een antwoord op je mailtjes.
(terwijl dit vroeger wel eens 2 weken kon duren)
En heb mij ps3 ook bij digitala gekocht, duurde wat langer door een foutje met de levering van sony, maar al met al helemaal netjes geregeld en je krijgt werkelijk binnen 5 minuten een antwoord op je mailtjes.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 16:17 ]
Er staat tegenwordig ook een TNT stempel op de verpakkingen (bestellingen van Play) mijn h.a.w.x. was 2 dagen na bestellen al binnen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik zie dat LBP ongeveeer 10 pond kost bij amazon. Hoe is dit mogelijk?
Heb zelf een aantal gebruikte games offline gekocht, zijn wel iets oudere games maar doen het gewoon perfect. Voor hetzelfde geld zijn nieuwe games dus bij amazon of play.com te koop. Heb zelf nog nooit iets via een van beide gekocht, dus zou graag weten hoe jullie dit doen? (credit card, paypall)
Heb zelf een aantal gebruikte games offline gekocht, zijn wel iets oudere games maar doen het gewoon perfect. Voor hetzelfde geld zijn nieuwe games dus bij amazon of play.com te koop. Heb zelf nog nooit iets via een van beide gekocht, dus zou graag weten hoe jullie dit doen? (credit card, paypall)
[ Voor 32% gewijzigd door Dj-sannieboy op 31-03-2009 17:47 ]
Volgens mij werken beide winkels (Play en Amazon) niet met PayPal, dus je zal je CC (als je die hebt) moeten gebruiken. Maar je zal vast meer info kunnen vinden in de games import thread. Hoe ze zo kunnen stunten met de prijzen, ik heb LBP in de eerste 3 weken van zijn release al voor 19pond kunnen kopen, weet ik niet, maar geniet er van zou ik zeggen 
Ik dacht trouwens even leuk de Civilization: Revolution demo te kunnen spelen, maar dat werd dus gelijk een potje van bijna 2 uur. Dat wordt dus ook een aankoop ergens in de komende maanden, heerlijk spel, snap ik ook iets beter dan zijn PC broers want daar kwam ik niet echt makkelijk in.
Ik dacht trouwens even leuk de Civilization: Revolution demo te kunnen spelen, maar dat werd dus gelijk een potje van bijna 2 uur. Dat wordt dus ook een aankoop ergens in de komende maanden, heerlijk spel, snap ik ook iets beter dan zijn PC broers want daar kwam ik niet echt makkelijk in.
You look like I need a drink.
Bedankt voor je toelichting. Bedoelde er overigens niks mee, maar meer een waarschuwing voor de geinteresseerden om zelf goed op te letten op de betrouwbaarheid / kleine letters / voorwaarden etc.frankK800i schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:07:
[...]
Had er al eerder van gehoord, en volgens mij een betrouwbare winkel met scherpe prijzen. De eigenaar heeft een tijd in het ziekenhuis gelegen waardoor het mis ging, maar de afgelopen paar maanden loopt het alweer op rolletjes!
Dat er medetweakers zijn met goede ervaringen is natuurlijk het beste wat je kunt hebben, en daarom is dit forum zo waardevol.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:09:
...
[ Voor 19% gewijzigd door Yippie op 31-03-2009 21:29 ]
Ik kan dit bevestigen, vanmiddag met Sony gebeld en kreeg hetzelfde te horen (hij moest wel even nachecken). Hij vertelde mij dat je de PS3 naar Sony Nederland kan opsturen, en zij handelen het verder af. Er zit 1 jaar garantie op, maar zoals je waarschijnlijk weet heb je recht op meer.RaJitsu schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:56:
[...]
En alle in Europa gekochte PS3's hebben Europese garantie.
Zie http://rapidshare.com/fil...ce_over_garantie.mp3.html
Was serieus die 'O zo grote aankondiging" de ps2 prijsverlaging?
Kent iemand nog een leuke aanbieding ?
PS3 80 GB + RE5 + Killzone voor €400 bijv.
Want ik ga deze week waarschijnlijk een PS3 halen
Ohh ja, welke HDMI kabel kan ik het beste halen ?
is deze goed genoeg ?
http://www.bol.com/nl/p/g...04004004998861/index.html
PS3 80 GB + RE5 + Killzone voor €400 bijv.
Want ik ga deze week waarschijnlijk een PS3 halen
Ohh ja, welke HDMI kabel kan ik het beste halen ?
is deze goed genoeg ?
http://www.bol.com/nl/p/g...04004004998861/index.html
Ja, die HDMI kabel is prima. Die heb ik zelf ook, en erg tevreden mee
Volgens mij heb je ook gratis verzending bij bol.com nu aangezien ze 10 jaar bestaan (kreeg ik een mail over althans).
EDIT: Onee, die kabel heb ik helemaal niet.....Die is veel te duur joh
Ik heb zelf deze. Gewoon de goedkoopste kopen, pure geldklopperij die dure kabels!
EDIT: Onee, die kabel heb ik helemaal niet.....Die is veel te duur joh
[ Voor 42% gewijzigd door monnick op 01-04-2009 08:56 ]
Dit topic is gesloten.