Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ik denk dat ik gewoon die killzone pack ga kopen op bol.com (icm die cheap ass hdmi kabel :D), dat is volgensmij het goedkoopst op dit moment

[ Voor 13% gewijzigd door Sefaex op 01-04-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Sefaex schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:05:
Ik denk dat ik gewoon die killzone pack ga kopen op bol.com (icm die cheap ass hdmi kabel :D), dat is volgensmij het goedkoopst op dit moment
De goedkoopste optie is nog steeds amazon.co.uk: PS3 + 2 games + HDMI-kabel voor ongeveer EUR 347 (mits je in ponden betaalt ipv euros).

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 01-04-2009 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup top-aanbieding, kheb ook een hdmi kabel van 4 euro is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Zijn er meer mensen die met hun PS3 'artifacts'/flikkerende puntjes hebben met bepaalde HDMI poorten op hun Samsung 6 serie? Alleen poort 4 aan de zijkant lijkt bij mij goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Synth schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:01:
Was serieus die 'O zo grote aankondiging" de ps2 prijsverlaging?
De 'O zo grote aankondiging" was een aankondiging, van de PS2 prijsverlaging ja.
Het "o zo grote" is er bij gekomen door mediageile weblogs, over-enthousiaste fanboys en alle anderen die elkaar graag blijven napraten zonder iets te verifiëren.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Trent900 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:16:
Zijn er meer mensen die met hun PS3 'artifacts'/flikkerende puntjes hebben met bepaalde HDMI poorten op hun Samsung 6 serie? Alleen poort 4 aan de zijkant lijkt bij mij goed te werken.
Had je nu ook al een keer met een andere kabel gechecked ? (kan ff de eerste replies niet meer terug vinden)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
ymmv schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:13:
[...]

De goedkoopste optie is nog steeds amazon.co.uk: PS3 + 2 games + HDMI-kabel voor ongeveer EUR 347 (mits je in ponden betaalt ipv euros).
Ik wil graag ook een PS3 kopen en aangezien die prijsverlaging er toch niet aan zit te komen denk ik er over na om 'm bij Amzon te kopen. Spellen heb ik er al eerder gekocht, maar hoe zit dat met hardware kopen? Wat nou als tie beschadigd wordt afgeleverd bijvoorbeeld? En zitten er niet veel meer verzendkosten op zo'n zwaar pakket? M.a.w. loont het per saldo de moeite om de PS3 daar te bestellen?

Heeft iemand daar specifiek ervaringen mee? Ik hoor het graag. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Synth schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:01:
Was serieus die 'O zo grote aankondiging" de ps2 prijsverlaging?
Ik vind de prijsverlaging rijkelijk laat, ik had hem afgelopen kerst al verwacht. Een ps2 voor 99 euro is echt helemaal niks, je hebt de keus uit een inmense hoeveelheid topgames en de graphics zijn dezelfde als de wii, dus zo'n grote stap terug doe je niet. Vergeet niet dat veel mensen helemaal geen HDTV hebben, en met deze crisis er ook niet een gaan kopen.

Omdat de ps2 nog goed loopt hoeft sony helemaal niet zo nodig de prijs van de ps3 op verliespuntniveau te zetten, zoals MS dat wel doet. De 'pers' en de loudmouth braindeads op internet kijkt alleen maar naar de ps3/360 wereld maar bedrijven als sony kijken naar het gehele plaatje: hoeveel 'playstations' verkopen we? (ps2/psp/ps3). Aangezien de ps2 nog ruim verkoopt is er kennelijk een markt voor en aangezien alle kosten er allang uit zijn is iedere euro die er aan wordt uitgegeven door de consument eigenlijk pure winst.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Sentry23 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:52:
[...]

Had je nu ook al een keer met een andere kabel gechecked ? (kan ff de eerste replies niet meer terug vinden)
Zal het eens proberen. Mijn idee is namelijk dat zo'n kabel voor digitale signalen wel of niet werkt en niet half. Het is een kabel van 4 euro, zal er eens een andere aanhangen. Blijft toch vreemd dat ie op poort 4 dan wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
EfBe schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:58:

Ik vind de prijsverlaging rijkelijk laat, ik had hem afgelopen kerst al verwacht. Een ps2 voor 99 euro is echt helemaal niks, je hebt de keus uit een inmense hoeveelheid topgames en de graphics zijn dezelfde als de wii, dus zo'n grote stap terug doe je niet. Vergeet niet dat veel mensen helemaal geen HDTV hebben, en met deze crisis er ook niet een gaan kopen.
Sja een mooie deal als je nog geen PS2 hebt en met argusogen naar de enorme collectie games zit te kijken van de PS2. 99 is niet veel en de partygames als BUZZ en Singstar zijn op de PS2 net zo leuk als op de PS3.

Eerlijk gezegt had ik wel een prijsdrop verwacht van de PS3. De PS3 verkoopt volgens mijn nog steeds heel goed dus echt nodig hebben ze het niet. Realistischer lijkt het me als ze rond de kerst een prijsdrop doen. Dan worden de meeste consoles verkocht en is een prijsdrop een extra motivatie. Ondertussen maken ze de gamers lekker met games als Killzone 2, InFamous, Resident Evil 2, Uncharted 2, LPB, Resistance 2... tegen het einde van het jaar kunnen we ook games verwachten als de nieuwe Ratchet and Clank, God Of War 3, nieuwe FIFA aankondigingen van GT5, FF13, White Knight chronicles en nog veel meer met multiplatformers als Battlefield 2 en Modern Warfare 2.... _/-\o_ good times!!

Op de E3 verwacht ik nog wel een paar aankondigingen, zaken die ik misten op de GDC:

- Kindom Hearts 3
- JAK 4
- serieuze beelden van het team ICO project
- Gran Turismo 5 footage

Wishfull thinking:
- Dragon Quest 11 voor de PS3!!
- een nieuwe Black
- een nieuwe V-Rally!!
- hopelijk een nieuwe Zone of the Enders
- Maximo 3
- Vagrant Story 2
- oddworld inhamitants met Abe!!! (gewoon lekker 2D sidescrollen)

Weten jullie er nog meer?

[ Voor 14% gewijzigd door swopdark op 01-04-2009 13:14 . Reden: lijstje toegevoegd ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Je vergeet Mafia II gewoon :9~ , this can't be true haha! Maarre wat een behoorlijk vette titels allemaal als jij ze zo opsomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Trent900 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:34:
[...]

Zal het eens proberen. Mijn idee is namelijk dat zo'n kabel voor digitale signalen wel of niet werkt en niet half. Het is een kabel van 4 euro, zal er eens een andere aanhangen. Blijft toch vreemd dat ie op poort 4 dan wel goed werkt.
Dat valt wel mee.. Voordat een signaal er helemaal mij ophoudt krijg je zogenaamde 'sparkles' in je signaal, wat je zegt klinkt wel heel erg als dat verschijnsel. (zie bijvoorbeeld http://www.practical-home...ide.com/hdmi-cable-1.html )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Weet iemand hoe ik games toevoeg aan mijn draagbare ID? Ik kan het echt niet vinden. Ik zie bij andere mensen plaatjes van de games op hun PSN kaart.
En mijn trophies worden niet automatisch bijgeschreven, hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

- oddworld inhamitants met Abe!!! (gewoon lekker 2D sidescrollen)
Naar verluid zijn Oddworld Inhabitants wel weer bezig met een game, maar verder is er niks over bekend, misschien op E3 inderdaad!
Wellicht komen er ook ports van de 2 Oddworld titels op de Xbox, Oddworld: Munch's Odyssee en Oddworld: Stranger's Wrath, dat zou afhangen van hoe veel de twee Abe delen op steam zouden verkopen.

Verder hoop ik op E3 ook eens wat te zien van I am Alive, en wellicht Assassins Creed 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

brdddd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:41:
Weet iemand hoe ik games toevoeg aan mijn draagbare ID? Ik kan het echt niet vinden. Ik zie bij andere mensen plaatjes van de games op hun PSN kaart.
En mijn trophies worden niet automatisch bijgeschreven, hebben meer mensen daar last van?
Log in op eu.playstation.com, en dan op tabblad "mijn games".

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht eerst dat het een 1 april grap was, maar play.com heeft een paar speciale 1 april aanbiedingen.

http://www.play.com/HOME/HOME/3-/299285/2-/Promo.html?dpr=0

Mooi prince of persia voor 10 pond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

scorpie schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:59:
[...]

Log in op eu.playstation.com, en dan op tabblad "mijn games".
En dat staat bij mij nergens.

// plaatje verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Hulkr_ op 01-04-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je hebt helemaal gelijk, my bad :). Je moet inloggen op us.playstation.com, daar kun je in je profile wel je huidige games bijhouden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind het teleurstellend dat we 2 jaar na de release van de PS3 in Europa nogsteeds alleen maar de standaard zwarte PS3's kunnen krijgen. Zijn er mensen die een andere kleur uit het buitenland hebben gehaald?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

scorpie schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:15:
Je hebt helemaal gelijk, my bad :). Je moet inloggen op us.playstation.com, daar kun je in je profile wel je huidige games bijhouden.
ah ok thnx :D Best wel krom dat het daar dan wel werkt :/

// omdat mijn ps3 uit de UK komt heb ik nu een engelse kaart en een engels vlaggetje. Maargoed het werkt in ieder geval wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulkr_ op 01-04-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Hey wat is de levertijd van play.com ?

en geld die "Free delivery on everything" ook voor ons ?

Want ik zie dat Fifa 09 maar 27 pond kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Sefaex schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:28:

Ja, en nee. Als je de prijzen op euro's zet (je kunt niet afrekenen in ponden als het delivery adres niet in de UK ligt), dan wordt de prijs ~3 euro hoger, maar dan zit de delivery er dus wel bij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Levertijd varieert erg, maar het is vooral een klotebedrijf wat de bezorging in Nederland doet: GLS.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Kun je hem beter bij amazon.co.uk kopen, daar kost die met verzenden ongeveer 20 pond. En daarna natuurlijk naar het Games import topic hier op GoT! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
pateen75 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:54:
[...]

Ik wil graag ook een PS3 kopen en aangezien die prijsverlaging er toch niet aan zit te komen denk ik er over na om 'm bij Amzon te kopen. Spellen heb ik er al eerder gekocht, maar hoe zit dat met hardware kopen? Wat nou als tie beschadigd wordt afgeleverd bijvoorbeeld? En zitten er niet veel meer verzendkosten op zo'n zwaar pakket? M.a.w. loont het per saldo de moeite om de PS3 daar te bestellen?

Heeft iemand daar specifiek ervaringen mee? Ik hoor het graag. ;)
De prijs die ik noemde was inclusief verzendkosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Exirion schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:36:
[...]

Levertijd varieert erg, maar het is vooral een klotebedrijf wat de bezorging in Nederland doet: GLS.
Ik weet niet of het klopt, maar in het games import topic hoor ik nu alleen maar berichten van TNT bezorgingen binnen een week, dus misschien is er wat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Sandyman538 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:37:
[...]

Kun je hem beter bij amazon.co.uk kopen, daar kost die met verzenden ongeveer 20 pond. En daarna natuurlijk naar het Games import topic hier op GoT! :)
Bedankt voor de link, ik zie dat amazon.co.uk vrij snel levert. Ik denk dat ik Fifa toch in NL ga kopen. Want ik wil het commentaar van Evert Ten Napel en Youri Mulder niet missen. :P

Maar ik ga zo wel Street Fighter IV op Amazon bestellen denk ik, die spellen zijn daar nog goedkoper dan ebay en marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Commentaar kun je instellen naar keuze volgens mij. Dus ook Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
brdddd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:59:
Commentaar kun je instellen naar keuze volgens mij. Dus ook Nederlands.
aha, heb even op google gekeken. En je kan idd gewoon van commentaar switchen. Zo even bestellen dus. !!

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Sentry23 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:14:
[...]

Dat valt wel mee.. Voordat een signaal er helemaal mij ophoudt krijg je zogenaamde 'sparkles' in je signaal, wat je zegt klinkt wel heel erg als dat verschijnsel. (zie bijvoorbeeld http://www.practical-home...ide.com/hdmi-cable-1.html )
Check, dank voor je bijdrage. "Sparkles"....het woord waar ik naar zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Sandyman538 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:37:
[...]

Ik heb trouwens in totaal £24 (€27) moeten betalen voor Fifa bij amazon.co.uk. Er kwam ook nog vat (btw) bij. Maar €27 blijft een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
ymmv schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:42:
[...]

De prijs die ik noemde was inclusief verzendkosten. ;)
Is toch een interessante prijs dan. Als er de komende 2 maanden geen andere interessante aanbiedingen voorbij komen ga ik de gok maar wagen eind mei. Eerste even wachten op het vakantiegeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik wil graag een FPS kopen voor de PS3, maar zit eigenlijk te twijfelen tussen Killzone 2 en COD:WaW...

De demo van Killzone 2 vond ik wel oke, wat zouden jullie doen :P...(please geen Killzone fanboy reacties :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

WaW is een inferieure versie van CoD4, dus WaW valt wat mij betreft sowieso af. Kan je beter KZ2 kopen en eventueel ook nog het vervolg op CoD4 (zal wel eind dit jaar komen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Gusev schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:25:
Ik wil graag een FPS kopen voor de PS3, maar zit eigenlijk te twijfelen tussen Killzone 2 en COD:WaW...

De demo van Killzone 2 vond ik wel oke, wat zouden jullie doen :P...(please geen Killzone fanboy reacties :+ )
Als je het CoD4 gehalte wil even naren kun je imo beter kiezen voor Killzone2 (ben geen fanboy) ;)
Vond CoD5 echt heeelemaal niet zo vet als CoD4. Gameplay is het gewoon net niet ofzo. Helaas kan ik niks over de MP zeggen van CoD5. Ik wacht liever weer op de volgende van Infinity Ward.
Killzone2 beviel me uitstekend. Op het gescheld van de controls na.
CoD5 is daarin tegen wel weer een snellere shooter. Dus echt makkelijk maak ik het je niet.
Persoonlijk: Killzone 2 <-

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
pateen75 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:20:
[...]

Is toch een interessante prijs dan. Als er de komende 2 maanden geen andere interessante aanbiedingen voorbij komen ga ik de gok maar wagen eind mei. Eerste even wachten op het vakantiegeld. :P
Die prijs is natuurlijk wel zwaar gebonden aan de koers van de pond ten opzichte van de euro. Aangezien de pond momenteel vrij zwak staat bestaat dus dan wel de kans dat wanneer de prijs hetzelfde blijft je eind mei meer moet betalen dan nu. Kan natuurlijk ook andersom zijn maar ik denk persoonlijk niet dat de pond nog heel veel in waarde zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Thanks guys. Denk dat ik toch inderdaad voor Killzone 2 ga, kan COD:WaW nog altijd voor de PC halen (daar hou ik ook een beetje rekening mee bij het aanschaffen van games :P heb op 2 games na, alleen maar PS3 exclusives ;) )

edit: Stiekem nog een vraagje over amazon.co.uk, moet je nog wat speciaals 'instellen' als je in ponden wilt betalen?!

[ Voor 21% gewijzigd door Gusev op 01-04-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een lastige.. als je het mij vraagt KZ2. En als je daar flauw van begint te worden is COD:MW2 net uit. Tadaa! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:03:
[...]
Eerlijk gezegt had ik wel een prijsdrop verwacht van de PS3. De PS3 verkoopt volgens mijn nog steeds heel goed dus echt nodig hebben ze het niet.
Dat meen je toch niet, hè? Het holt juist achteruit met de PS3, die in de vergelijkingen met vorig jaar slechtere aantallen verkoopt wereldwijd. Hier een analyse van het Amerika gedeelte: http://www.edge-online.co...s-february-npd?page=0%2C2
Er is geen analist, industry-watcher, developer of publisher die niet vindt dat de prijs snel naar beneden moet, omdat het ding gewoonweg te duur is.

[ Voor 4% gewijzigd door Armada op 01-04-2009 17:30 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Waarschijnlijk heeft iedereen met verstand van games al een ps3 aangeschaft :7 Dat de ps3-verkoop daalt zegt dan meer over de gemiddelde gamer dan over de prijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:44:
[...]

Ik weet niet of het klopt, maar in het games import topic hoor ik nu alleen maar berichten van TNT bezorgingen binnen een week, dus misschien is er wat veranderd?
Play.com bezorgd nu inderdaad via tnt, alles wat ik de afgelopen 2 maanden heb besteld had ik binnen 5 dagen of eerder ontvangen. 8)

Ze hebben vandaag trouwens wat 1 april acties

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Armada schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:28:
[...]

Dat meen je toch niet, hè? Het holt juist achteruit met de PS3, die in de vergelijkingen met vorig jaar slechtere aantallen verkoopt wereldwijd. Hier een analyse van het Amerika gedeelte: http://www.edge-online.co...s-february-npd?page=0%2C2
Er is geen analist, industry-watcher, developer of publisher die niet vindt dat de prijs snel naar beneden moet, omdat het ding gewoonweg te duur is.
Die site die je aanhaalt laat alleen de verkopen in de VS zien. Als ik me niet vergis heb ik nog afgelopen week verkoopcijfers uit Japan gezien waar de PS3 de WII zelfs overstijgt. Tuurlijk iedereen wilt een lagere prijs, maar wanneer er over een prijsverlaging wordt gesproken wordt verwachten de meeste mensen niet meer dan een verschil van 50 dollar, wat nog geen 50 euro maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Mwoah, om de casual gaming markt te veroveren is een lage prijs essentieel. Iemand die zo af en toe eens een spelletje wil spelen en toch iets recents wil kijkt gewoon naar de prijs. Als een PS3 een factor 1.5 of 2 duurder is i.v.m. een Wii of een Xbox, dan is het simpel. En ja, dan kun je aankomen met "maar als je kijkt naar alle shit die je erbij moet kopen en het online gebeuren kost geld", afhankelijk van welke speeldoos je bekijkt: De gemiddelde Harry kijkt daar gewoon niet naar.

Ik heb pas naar een console gekeken toen de HD-formatenoorlog gestreden was, dus de PS3 had daar alweer een streepje voor. Ook het geluid was voor mij een pluspunt en het feit dat er maar twee speeldozen voorop staan qua prestaties en dat zijn de Xbox en de PS3. Al met al kwam de PS3 voor mij gewoon beter over, maar ik heb me iets meer verdiept. Iemand die de dixonsfolders bekijkt en aan aanschaf denkt ziet de prijsverschillen en heeft z'n keuze vaak al gemaakt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Jep, in Japan en in Europa verkoopt de PS3 meer, alleen de Amerikanen willen niet zo aan de PS3, ook nogal logisch als hij 2 keer zo duur is als de Xbox 360 met die crisis die ze daar hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Omni superens schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:45:
[...]

Die site die je aanhaalt laat alleen de verkopen in de VS zien. Als ik me niet vergis heb ik nog afgelopen week verkoopcijfers uit Japan gezien waar de PS3 de WII zelfs overstijgt.
Als we kijken naar Japan, dan zie je dat de Wii als een kaartenhuis ingezakt is. Dat betekent niet dat het zo goed gaat met de PS3, maar dat de Wii zo belabberd gaat ondertussen.
http://www.edge-online.co...s3-psp-continue-top-japan
Op maandbasis heb je het dan over 120k aantal in Japan (als 'winnaar' van de TV-consoles) en een kleine 300k in de US (als laatste).
In Europa had Sony in een aantal gebieden (zoals Spanje) een voorsprong in de verkopen, maar ook dat is weggezakt sinds de prijsverlagingen van eind vorig jaar voor de 360. Blijkbaar is men daar heel prijsbewust.

-edit-
Als je ook kijkt naar de laatste Bonus Round van Gametrailers (granted zeer US centrisch), dan zie je dat ze daar ook om een prijsverlaging zitten te springen. Het punt dat gemaakt wordt is wel erg valide: als je de prijs alleen naar beneden gooit, dan heeft dat redelijk weinig impact. Je moet dat samen met een software-offensief doen, dus tegelijk met een (of een paar) mooie titels. Ik had eigenlijk iets verwacht rondom Killzone 2, ook met de diverse revisies van de hardware, maar dat zal nu meer naar Unchartered 2 gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Armada op 01-04-2009 18:00 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Grannd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:45:
[...]
Naar verluid zijn Oddworld Inhabitants wel weer bezig met een game, maar verder is er niks over bekend, misschien op E3 inderdaad!
Hun site wordt vernieuwd, dit kan erop wijzen dat het nieuwe project erop zal komen (of deels toch).

De tijd zal het uitwijzen...

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Hoe zijn op dit moment de ervaringen met de drumkit van GH:WT? Is het een kwalitatief goed apparaat als je er normaal mee omgaat? En in hoeverre is de drumkit (ps3-versie) compatible met RB(2)? Ik zou 'm hier los kunnen kopen. Is natuurlijk leuk voor GH: Metallica ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het volgende pakket via amazon.co.uk gaan bestellen:
Sony PLAYSTATION 3 Console (80 GB Model)
Antigrav Media HDMI Cable (PS3/Xbox 360)
Killzone 2 (PS3)
Grand Theft Auto IV (PS3)
LittleBigPlanet (PS3)
Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition (PS3)
Pro Evolution Soccer 2009 (PS3)

De HDMI kabel en PES 2009 zijn echter out of stock en toegevoegd aan de 'Saved Items--To Buy Later' sectie. Worden deze nu automatisch nagestuurd? Of moet ik ze later, tegen verzendkosten, opnieuw bestellen?

Aangezien de HDMI kabel wel onderdeel van het pakket is en er tevens staat aangegeven dat wanneer je deze verwijderd de hele aanbieding ongeldig is: "If you remove either the HDMI cable or the selected console from your Shopping Basket or violate any of the terms and conditions listed below, the promotion will be invalid, and the discount will be removed from the order." Bron: http://www.amazon.co.uk/g...839853&pf_rd_i=1000211123

Edit:
-RazieL- schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:29:
Hoe zijn op dit moment de ervaringen met de drumkit van GH:WT? Is het een kwalitatief goed apparaat als je er normaal mee omgaat? En in hoeverre is de drumkit (ps3-versie) compatible met RB(2)? Ik zou 'm hier los kunnen kopen. Is natuurlijk leuk voor GH: Metallica ed
De instrumenten van GH:WT zijn gewoon combatibel met RB2 (en andersom). Alleen voor de wii is dit, geloof ik, niet het geval.

Guitar Hero World Tour vs Rock Band 2

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hierover al een mail naar de helpdesk van amazon gestuurd. Ze wisten het daar eigenlijk ook niet en zouden er achtereen gaan. Ze hebben beloofd tegen het einde van de week te reageren, dus nog eventjes afwachten....
De HDMI kabel en PES 2009 zijn echter out of stock en toegevoegd aan de 'Saved Items--To Buy Later' sectie. Worden deze nu automatisch nagestuurd? Of moet ik ze later, tegen verzendkosten, opnieuw bestellen?

Aangezien de HDMI kabel wel onderdeel van het pakket is en er tevens staat aangegeven dat wanneer je deze verwijderd de hele aanbieding ongeldig is: "If you remove either the HDMI cable or the selected console from your Shopping Basket or violate any of the terms and conditions listed below, the promotion will be invalid, and the discount will be removed from the order." Bron: http://www.amazon.co.uk/g...839853&pf_rd_i=1000211123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 17:20
Vandaag de ps3 gehaald bij MM. Samen met GT5PL en GTA4 (pack, 388 euro). Extra controller en HDMI-kabel.
Leuk verjaardagscadeau van mijn vriendin :), met de complimenten dat ik al de allerbeste papa ben voor onze pasgeboren zoon (nu een week oud).
Kortom: Niets dan gelukzaligheid in huis sNielz123 :D

Heb geprobeerd om het geluid aan te sluiten op mijn HK met opti-cabel, maar snap niet hoe ik deze op mijn HK moet selecteren :s. Geen geduld, dus aangesloten via de multi-kabel.

Effetjes GT5PL erin en bij de intro roept mijn vriendin al dat alles net echt lijkt :). Kijk nu op een Toshi LCD HD-ready 37", maar hopelijk van de zomer de pana TX-50V10 plasma. (tip voor mijn vriendin: VADERDAG :) )

Race Driver Grid was helaas niet meer op voorraad. Dus zometeen eventjes een bestelling plaatsen op play.com.

Iemand nog tips voor echte must-have games, of het HK-probleem (post dit ook wel bij Audio waar dit eigenlijk thuishoort)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Tja, ik zou al je inputs ff langsgaan op je HK, en ook misschien de instellingen op de PS3 even goed instellen op de optische aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Is Uncharted nog ergens nieuw te verkrijgen (non-platinum uiteraard) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 17:20
Grannd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:28:
Tja, ik zou al je inputs ff langsgaan op je HK, en ook misschien de instellingen op de PS3 even goed instellen op de optische aansluiting.
Thnx.. het probleem is waarschijnlijk dat ik niet weet hoe ik de optical moet selecteren op de HK. Moet ik dat hele dikke boek weer doorspitten :( Ligt ook nog eens ergens onderin de kast en ben erg lui aangelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
sNielz123 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:25:
Iemand nog tips voor echte must-have games, of het HK-probleem (post dit ook wel bij Audio waar dit eigenlijk thuishoort)?
Uncharted natuurlijk. Daarnaast ook nog:

Super Stardust HD (op PSN)
Pixeljunk Monsters (PSN)
Flower (PSN)
Killzone 2
Valkyria Chronicles (als je van strategie in een licht RPG sausje houdt)
Metal Gear Solid 4
Dead Space
Motor Storm 2
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Resistance 2
Fall Out 3
Siren: Blood Curse
Hot Shots Golf 5
Resident Evil 5
Street Fighter 4
Little Big Planet
Mirror's Edge
Sefaex schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:32:
Nieuw? Denk het niet, dat wordt echt Martktplaats. Of anders importeren vanuit de VS of Canada, want daar hebben ze nog steeds geen Platinum-versie van Uncharted.

[ Voor 20% gewijzigd door ymmv op 01-04-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik lees net dat Tales of Vesperia toch uitkomt voor de PS3. De game krijgt er een nieuw speelbaar karakter bij: Patty Fleur. Japanse PS3-release is dit jaar. 't Zou wel leuk zijn als het spel in Europa ook dit jaar nog zou verschijnen. De vraag is of het exclusiviteitscontract dat Namco met MS getekent heeft dit toestaat. Normaliter verschijnen "exclusieve" Xbox 360-games een jaar later op de PS3. De 360-versie van ToV verscheen in oktober vorig jaar, maar de Europese release is pas over twee maanden. Aan de andere kant, PS3-versies zijn toch regiovrij. :P Ik sla de 360-versie mooi over en importeert de US-release van de PS30-versie in oktober, november. ;)

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/04/vesperia.jpg

Er komt trouwens ook nog een nieuwe Tri Ace-RPG aan voor de PS3. De officiele aankondiging is over drie weken.

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 02-04-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Laatst online: 12-09 17:06
@ DaanJH: Ik ben ook van plan om de ps3 via Amazon te bestellen en ik heb een mailtje gestuurd of het mogelijk was om gebruik te maken van de actie zonder HDMI kabel. Ik kreeg een mail terug dat dit niet mogelijk was en dat ze ook nog niet weten wanneer ze de kabel weer binnen krijgen. Even afwachten dus helaas ...

Ik keek trouwens net op de site en nu is de antigrav kabel helemaal niet meer beschikbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Sefaex schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:32:
Kan je zelf toch ook even zoeken bij de bekende UK shops, 1st hit Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb al wat reacties gezien, maar laat me zeggen dat Killzone 2 echt veel beter is dan CoD WaW. Grafisch, geluid (CoD WaW klinkt als proppenschieter op m'n 6.1 set), multiplayer, intensiteit van de singleplayer, echt stukken beter.
Ik heb CoD WaW gekocht nadat ik Killzone 2 had gekocht (door een foute prijs op de free record shop site toendertijd), maar ik moest gewoon lachen om de kwaliteit van die game. Toen CoD 4 net uit was, was ik echt laaiend over die engine, maar als je Killzone hebt gespeeld kun je niet meer terug naar de CoD engine, dat voelt echt als een generatie stap terug. Dat vind ik ergens wel jammer hoor, want met CoD 4 werd ik echt helemaal in het verhaal gesleept, maar nu ik dus CoD WaW na Killzone speel, wil ik eigenlijk gewoon door die singleplayer heenrossen zodat ik het hele spel links kan laten liggen en me volledig kan focussen op Killzone.

Dus doe jezelf een plezier en hop on the Killzone train! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb een snowboardfilm a 3 gyg in 720p. Deze wil ik graag afspelen op mijn ps3 maar mn ps3 ziet het bestand niet, wel andere films maar deze niet. Kan dat komen door de grote of het formaat? En waar zou ik het naar moeten omzetten. Het gaat om .mkv bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:13:
Heb hierover al een mail naar de helpdesk van amazon gestuurd. Ze wisten het daar eigenlijk ook niet en zouden er achtereen gaan. Ze hebben beloofd tegen het einde van de week te reageren, dus nog eventjes afwachten....

[...]
Ok, klasse!

Ik heb ook nog even een mailtje gestuurd, zodra ik nieuws heb zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Sefaex schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:38:
[...]
Ik heb trouwens in totaal £24 (€27) moeten betalen voor Fifa bij amazon.co.uk. Er kwam ook nog vat (btw) bij. Maar €27 blijft een mooie prijs.
Bij MyMemory.co.uk kost die 20.94GBP wat omgerekend nog geen 24EUR is tegen de huidige koers.
Levertijd is goed tot snel, maar als voordeel naast CC wordt ook PP en GoogleCheckOut geaccepteerd.
Prijzen zijn incl. wereldwijde bezorging.

Ze zijn tevens Amazon.co.uk reseller, dus betrouwbaarheid zit wel goed.
Heb zelf goede ervaringen met ze.

Overigens kan je beter ook het Games Import topic in de gaten houden voor games. Met name de startpost bevat veel nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
PS3 Killzone pack kost nu €359 bij Wehkamp. Actie duurt maar 4 dagen. (10% korting op alles en
20% korting op mode!)

[ Voor 25% gewijzigd door Sefaex op 02-04-2009 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 2.70 firmware adds in-game text chat, video backup

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/04/ps3-firmware-270-chat-rm-eng.jpg

Sony's just released the details for its upcoming PlayStation 3 2.70 firmware update, and while it's nothing that'll knock your socks off, they are some goodies here to look forward to. Additions include text chat for letting you make the best of that new Wireless Keypad -- or some other physical / on-screen keyboard -- with up to fifteen online friends and / or three chat rooms, in-game or out. Speaking of online friends, those can now be sorted by online status to see who most recently logged on, and the file attachment size cap has been upped from 1MB to 3MB. Additionally, you can now back up your PS Store video purchases to an external drive and restore later for playback, and similarly your PSP video purchases can now be transferred to PS3 for a larger-screen experience. No word on the release date for now, but in the meantime, check out video demonstration after the break.

Update: Well that was fast. Firmware's available now, let us know what you think.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ymmv schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:08:
[...]
Nieuw? Denk het niet, dat wordt echt Martktplaats. Of anders importeren vanuit de VS of Canada, want daar hebben ze nog steeds geen Platinum-versie van Uncharted.
Bij mij ligt uncharted nog in de Bart Smit. Dan hebben we het niet over de platinum versie (die ligt er ook), maar nog de originele. Voor dezelfde prijs als de platinum.
Ik zit elke keer te twijfelen of ik m mee zal nemen, heb hem al uitgespeeld (geleend), maar toen waren er nog geen throphies. Dus het zou alleen voor de throphies zijn en tot nu toe is de twijfel steeds toch nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Uncharted is gewoon een must have game, period. Ik heb ze zelfs allebei (en die platinum is nog in zo'n hoesje, of folie of hoe je het noemt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Coolsnarf schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:49:
[...]

Bij mij ligt uncharted nog in de Bart Smit. Dan hebben we het niet over de platinum versie (die ligt er ook), maar nog de originele. Voor dezelfde prijs als de platinum.
Ik zit elke keer te twijfelen of ik m mee zal nemen, heb hem al uitgespeeld (geleend), maar toen waren er nog geen throphies. Dus het zou alleen voor de throphies zijn en tot nu toe is de twijfel steeds toch nee :P
Over welke Bart Smit heb je het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Waarom houden mensen eigenlijk niet van platinum games ? Omdat de hoes zo lelijk is ?

[ Voor 20% gewijzigd door Sefaex op 02-04-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
scorpie schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:55:
Uncharted is gewoon een must have game, period. Ik heb ze zelfs allebei (en die platinum is nog in zo'n hoesje, of folie of hoe je het noemt.)
Je hebt allebei? Dus de gewone versie en de platinum versie? :D Lijkt mij beetje onnodig. Kon je beter een andere game kopen. Maar ja dat moet je natuurlijk zelf weten...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
Sefaex schreef op donderdag 02 april 2009 @ 07:51:
PS3 Killzone pack kost nu €359 bij Wehkamp. Actie duurt maar 4 dagen. (10% korting op alles en
20% korting op mode!)
Mooie aanbieding inderdaad, ik heb 'm vanmorgen vroeg al besteld. Wordt morgen afgeleverd. Kan niet wachten om kennis te maken met de Playstation 3 incl. Killzone. Wordt een druk weekend ben ik bang 8). Heb ook al een Xdoos 360, maar die hou ik er voorlopig even bij voor de exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
sNielz123 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 20:25:

Welcome to the (shiny) dark side

Bij sound settings het geluid op optical zetten en je bent klaar. Let wel nu gaat er geen geluid meer via je HDMI!

Battlefield: Bad Company kan ik iedereen aanraden. Ook als reactie op een van de voorgaande posts waar een kerel twijfelde tussen Killzone 2 en COD:WOW. Battlefield is nog steeds een geweldige game, en voor €23,5 op play.com zeker geen miskoop.

Uncharted is een echte MUST Have en Little Big Planet, en Motorstorm en Resistance 2 en Metal Gear Solid 4 en Ratchet and Clank en.....

Och jongen je hebt nog zoveel vette titels om in te halen :9 8)

[ Voor 18% gewijzigd door swopdark op 02-04-2009 09:18 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Coolsnarf schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:49:
Dus het zou alleen voor de throphies zijn en tot nu toe is de twijfel steeds toch nee :P
Ik heb hem na het komen van de trophies ook nog een keer gespeeld. Heerlijk! achievements en trophies geven sommige spellen meer diepgang en geven je meer "drive" om speciale dingen te doen. Bijvoorbeeld de hangman trophie: schiet 10 vijanden dood terwijl je hangt... nooit gedaan zonder de trophies. Ook het zoeken naar artifacts is leuker want je krijgt er iets voor terug... kopen dat spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
oeps release van 2.7 was al gepost

[ Voor 98% gewijzigd door swopdark op 02-04-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt er de mogelijkheid om ps2 spellen te spelen op de ps3?
is hier al wat meer info over?

ik heb de 40gb versie namelijk en daar kan dat nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:38:
wanneer komt er de mogelijkheid om ps2 spellen te spelen op de ps3?
is hier al wat meer info over?

ik heb de 40gb versie namelijk en daar kan dat nog niet op.
Is toch nooit bevestigd door Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
EgoPro schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:41:

Is toch nooit bevestigd door Sony?
Klopt. Dit zal ook echt niet meer gaan komen, behalve misschien voor een handjevol PS2 games die ooit in de store kunnen verschijnen. Sony heeft het voordeel van BC flink overschat want toen de PS3 het nog ondersteunde werden de consoles niet erg hard verkocht. Na de prijsdrop en introductie van het 40 gig model gingen de verkopen een stuk beter. Blijkbaar hechtte de massa niet veel waarde aan de BC. Nu nog vele miljoenen pompen in BC software voor de 40 en 80 gig versies zou onnozel zijn van Sony. Een PS2 kost immers slechts €99,-

Als je beetje zoekt kan je best wel een 60 gig versie kopen op marktplaats. Die van mij mag je kopen voor €2500,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Zou persoonlijk mijn 40gig niet inruilen voor de oude 60gig, de oude 60gig maakt veel meer herrie! btw een ps2 kan je vrij goedkoop krijgen tegenwoordig. Leuk voor erbij :)
nu kan ik alleen ffe geen ps2 titels bedenken die ik zou willen spelen :X

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik heb een film gedownload. Kan ik die op USB zetten en op mijn PS3 kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:58:
Stel ik heb een film gedownload. Kan ik die op USB zetten en op mijn PS3 kijken?
Probeer het hier eens:
Playstation 3 als media center - deel 4
:)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Sefaex schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:55:
[...]

Over welke Bart Smit heb je het ?
in leiden
-edit- ik ga hem vanmiddag toch maar halen (hopen dat ie dan niet weg is).

en om nog even terug te komen op het PS3 BC verhaal.....iedereen lijkt eraan voorbij te gaan dat een PS3 ook upscaled!!!

[ Voor 37% gewijzigd door Coolsnarf op 02-04-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ghostrider schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:52:
Zou persoonlijk mijn 40gig niet inruilen voor de oude 60gig, de oude 60gig maakt veel meer herrie!
Niet per definitie hoor. Ik heb hier een 60GB en een 40GB staan en geluidsverschil is niet noemenswaardig. Gisteren toch de 60GB moeten gebruiken voor GH:WT aangezien je daar toch meer dan 2 USB poorten voor nodig hebt...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ik zit al een tijdje te kijken om ook een PS3 aan te schaffen, zeker nu ik eindelijk een fatsoenlijk Full hd scherm heb gekocht (Panasonic TH42PZ85)

nu kwam ik dit pakket tegen bij de consoleshop.
ik kom in de startpost alsook op de site van sony niets over de 160gig versie tegen van het apparaat.

kan ik er gewoon vanuit gaan dat de specs hetzelfde zijn als van een 80gig versie, behalve dan natuurlijk de HDD capaciteit? volgens het verhaaltje van de winkel wel, maar goed.. daar hecht ik meestal niet zoveel waarde aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
Ja volgens mij is alles verder gelijk aan de 80 GB versie, het lijkt mij trouwens goedkoper om gewoon voor 365 euro + game de 80gb versie te kopen.

Je kunt zelf gemakklijk de HDD vervanger voor een grotere. Ik denk dat je voor minder dan 100 euro al een grotere 2,5 inch HD kunt vinden (320gb, 500gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Volgens wikipedia hebben ze dezelfde features zo lijkt het. En de HDD kan je zo zelf vervangen, is net zo makkelijk zo niet makkelijker dan bij een laptop.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
had ik inderdaad ook al gezien, maar verloopt je garantie niet omdat je een zegel oid. moet verbreken om bij de HDD te komen?
ik denk dat ik voor de 80Gb met LBP ga incl. de AB en een 2e controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
neej de HDD vervangen is gewoon legaal bevonden door Sony, dus het heeft geen effect op je garantie.

Hoeveel kost het pakket wat jij opnoemt? Ik zie namelijk alleen de LDP pakket voor 365 euro, daar zit geen 2e controller en AB bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
shameete schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:10:
had ik inderdaad ook al gezien, maar verloopt je garantie niet omdat je een zegel oid. moet verbreken om bij de HDD te komen?
ik denk dat ik voor de 80Gb met LBP ga incl. de AB en een 2e controller.
nope, er staat zelfs in de handleiding hoe het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Al moet ik wel zeggen dat bij mij die schroefjes echt muurvast zaten. Bij 1 schroefje was dat ook echt een probleem :(
Als dat ook zo is bij jou als je em gaat vervangen zou ik zorgen dat je exact de goeie schroevendraaier ervoor hebt, en niet bijna. Want anders wordt het plusje gewoon een gat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 15:45

Gast1981

room with a moose!

Schildje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:17:
neej de HDD vervangen is gewoon legaal bevonden door Sony, dus het heeft geen effect op je garantie.
En ook geen andere 'rare' bij-effecten?
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat een andere HDD kan zorgen voor (meer) haperingen in muziek, en vooral (HD) films.
Of is dat inmiddels verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Gast1981 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:22:
[...]

En ook geen andere 'rare' bij-effecten? Ik meen wel eens gelezen te hebben dat een andere HDD kan zorgen voor (meer) haperingen in muziek, en vooral (HD) films. Of is dat inmiddels verleden tijd?
Onzin. Daar is nooit sprake van geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09
Seraphus-Y schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:47:
[...]

De 'O zo grote aankondiging" was een aankondiging, van de PS2 prijsverlaging ja.
Het "o zo grote" is er bij gekomen door mediageile weblogs, over-enthousiaste fanboys en alle anderen die elkaar graag blijven napraten zonder iets te verifiëren.
Aardig jammer weer van de media om alles weer heerlijk op te blazen.

Weet iemand eigenlijk al wat meer af van MAG? Ik ben aardig benieuwd naar deze titel aangezien de Zipper Interactive hier aan werkt, en socom 2 toch 1 van mijn favoriete spellen was van de ps2 van deze studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:58:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Schildje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:05:
Ja volgens mij is alles verder gelijk aan de 80 GB versie, het lijkt mij trouwens goedkoper om gewoon voor 365 euro + game de 80gb versie te kopen.
idd. koop gewoon de 80 gig met spel voor €399 of €379,- bij bol.com. Die 80 gig duurt wel even voordat ie vol is. Mocht het dan toch gebeuren dan koop je voor 50 euri een 250 gig HDD en kan je weer vooruit. Die 160 gig uitvoering is identiek aan de 80 gig behalve de hardeschrijf grootte en de meegeleverde PSN spellen op de 160 gig uitvoering.

Het probleem van grotere HDD is dat je ernaar gaat leven... mijn 320 gig is nog lang niet vol maar er staat veel fims op die ik reeds gezien heb nu niet meer ga kijken, toch laat ik ze er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Stel dat je de PS3 alleen als game-platform gaat gebruiken, is dan een 40 gb versie voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Gast1981 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:22:
[...]

En ook geen andere 'rare' bij-effecten?
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat een andere HDD kan zorgen voor (meer) haperingen in muziek, en vooral (HD) films.
Of is dat inmiddels verleden tijd?
Volgens mij ook nooit echt sprake van geweest, maar neem voor de zekerheid een schijf met dezelfde RPM. Lager is misschien niet handig, hoger denk ik ook niet qua warmte.
iBurger schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:10:
Stel dat je de PS3 alleen als game-platform gaat gebruiken, is dan een 40 gb versie voldoende?
Tja, hoeveel games wil je tegelijkertijd geïnstalleerd hebben? Als je er geen media op hebt staan kan je behoorlijk wat games geïnstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
heb +/- 15 games op m'n verlanglijstje :)

> trouwens, wordt de PS3 langzamer als je meer installeert? of is ie net als ubuntu daar niet zo gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
iBurger schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:27:
heb +/- 15 games op m'n verlanglijstje :)

> trouwens, wordt de PS3 langzamer als je meer installeert? of is ie net als ubuntu daar niet zo gevoelig voor.
Ik heb (nog) niet gemerkt dat de PS3 langzamer wordt naarmate er meer op is geinstalleerd.

Maar terugkomend op je vraag of je aan 40 gb genoeg hebt: Ik gebruik mijn ps3 om te gamen en om films te kijken. Deze films stream ik dan vanaf mijn pc, dus kost dat geen ruimte op mijn hd van de ps3. Toch heb ik een 320 gb harde schijf in mijn ps3 gezet omdat ik te weinig ruimte had voor mijn spellen en demo's e.d.

Ik heb op dit moment ongeveer 10 spellen. Het scheelt ook weer per spel hoeveel je moet installeren op de ps3.

Persoonlijk had ik dus te weinig aan de 40 gb.

Owh ja, ik had niet het "probleem" van een erg vastzittende schroef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's wel heel tof, zal ik eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

Een 320 GB harde schijf is alleen een stuk goedkoper dan wat je meer betaald voor die 80 GB harde schijf.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Shabbaman schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:08:
Een 320 GB harde schijf is alleen een stuk goedkoper dan wat je meer betaald voor die 80 GB harde schijf.
Alleen krijg je dan niet de PSN-games erbij, maar of dat nou zo interessant is....

De games bij de 160GB editie zijn overigens:

Gran Turismo 5: Prologue
Ratchet & Clank: Quest for Booty
The Last Guy
Super Stardust HD

Ik zit zelf een beetje te kijken naar een nieuwe HDD voor mijn 60GB.... maarja, 320 of 500... 5400rpm of 7200rpm.... ik ga het allemaal nog wel eens uitzoeken.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.