Nouja, ik heb speciaal de 60gb gekocht voor de BC. Zo heb ik ook GoW1 en GoW2 gekocht speciaal voor de PS3.swopdark schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:46:
[...]
Klopt. Dit zal ook echt niet meer gaan komen, behalve misschien voor een handjevol PS2 games die ooit in de store kunnen verschijnen. Sony heeft het voordeel van BC flink overschat want toen de PS3 het nog ondersteunde werden de consoles niet erg hard verkocht. Na de prijsdrop en introductie van het 40 gig model gingen de verkopen een stuk beter. Blijkbaar hechtte de massa niet veel waarde aan de BC. Nu nog vele miljoenen pompen in BC software voor de 40 en 80 gig versies zou onnozel zijn van Sony. Een PS2 kost immers slechts €99,-
Als je beetje zoekt kan je best wel een 60 gig versie kopen op marktplaats. Die van mij mag je kopen voor €2500,-
Maar aan de andere kant, een PS2 is het geld ook niet meer tegenwoordig. Alhoewel de graphics op de PS3 wel beter uit komen te zien. Zo heb ik wederom veel plezier beleefd aan twee gouwe-ouwe.
Zodra me PS3 kapot gaat wil ik dus ook een BC compatible apparaat terug.