Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
swopdark schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:46:
[...]

Klopt. Dit zal ook echt niet meer gaan komen, behalve misschien voor een handjevol PS2 games die ooit in de store kunnen verschijnen. Sony heeft het voordeel van BC flink overschat want toen de PS3 het nog ondersteunde werden de consoles niet erg hard verkocht. Na de prijsdrop en introductie van het 40 gig model gingen de verkopen een stuk beter. Blijkbaar hechtte de massa niet veel waarde aan de BC. Nu nog vele miljoenen pompen in BC software voor de 40 en 80 gig versies zou onnozel zijn van Sony. Een PS2 kost immers slechts €99,-

Als je beetje zoekt kan je best wel een 60 gig versie kopen op marktplaats. Die van mij mag je kopen voor €2500,- ;)
Nouja, ik heb speciaal de 60gb gekocht voor de BC. Zo heb ik ook GoW1 en GoW2 gekocht speciaal voor de PS3.

Maar aan de andere kant, een PS2 is het geld ook niet meer tegenwoordig. Alhoewel de graphics op de PS3 wel beter uit komen te zien. Zo heb ik wederom veel plezier beleefd aan twee gouwe-ouwe.

Zodra me PS3 kapot gaat wil ik dus ook een BC compatible apparaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb zelf een PS1,2 en 3 dus maak me niet druk om het feit dat m'n PS3 geen PS2 games afspeelt. Als ik graag m'n PS2 spellen wil spelen doe ik dat wel op m'n PS2, maar nu m'n PS3 (graphics) gewend ben zou ik niet eens meer PS2 spellen willen spelen. :9 Waarom er wel support is voor PS1 spellen is, is mij een raadsel. Had dat er dan ook uitgelaten.

[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-04-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
PearlPumpkin schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:40:
Owh ja, ik had niet het "probleem" van een erg vastzittende schroef....
Gelukkig voor je, 1 schroef heb ik er dus op een andere manier uit moeten halen. Hij is wel normaal uit de HDD gekomen (mbv tang op de zijkanten, geen schroevendraaier) maar het gat waar ie door heen zat is nu even groot als de schroefkop. Heb het verder wel allemaal kunnen herstellen (het framepje), dus het is niet heel erg. Maar ze zaten stuk voor stuk echt muurvast.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik ben ook super blij met mijn BC-PS3, het is niet alleen het feit dat die de games afspeelt, maar de smoothing opties en up-scaler zijn ook wel prettig.

Natuurlijk is het geen probleem om de PS2 ernaast te houden, maar de extra's van de PS3 maken het toch iets mooier. Ik heb mijn PS2 dan ook weggedaan... en als mijn PS3 het ooit begeeft, wil ik zeker er een met BC voor terug.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Ik lees behoorlijk wat negatieve reacties op het officiele PS3 forum m.b.t. firmware update 2.70... :?

En met name over het feit dat AAC muziekindeling niet meer werkt...hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Seraphus-Y schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:38:
Ik ben ook super blij met mijn BC-PS3, het is niet alleen het feit dat die de games afspeelt, maar de smoothing opties en up-scaler zijn ook wel prettig. Natuurlijk is het geen probleem om de PS2 ernaast te houden, maar de extra's van de PS3 maken het toch iets mooier. Ik heb mijn PS2 dan ook weggedaan... en als mijn PS3 het ooit begeeft, wil ik zeker er een met BC voor terug.
Een probleempje: de 60GB PS3 is niet 100% PS2-compatible. Games als Ratchet & Clank zijn (IMO) veel trager op de PS3 dan op een echte PS2. Toen ik dat eenmaal had gezien, speelde ik mijn PS2-games gewoon weer op een hardware-PS2. Ik heb sindsdien nog een netwerkuitbreiding voor de PS2 op de kop getikt. In combinatie met MC Boot en HD Loader kan ik mijn PS2-games nu vanaf HD-spelen en is mijn PS2 ook nog 'ns regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:41
Ik ben ook van plan een playstation 3 te gaan kopen en ben al een tijdje op zoek naar een goedkope actie.
Na een aantal pagina's te hebben gelezen van dit topic ben ik wat gaan rondneuzen op amazon.

Helaas kwam ik er niet uit met de prijs en heb ik besloten amazon te mailen. Ik kreeg als reactie terug dat de playstation 3 niet naar nederland wordt verstuurd i.v.m. "Please note, we gladly accept orders from all over the world. At this time, due to warranty restrictions and import/export laws, we can ship only books, music, videos, and DVDs to many destinations outside the United Kingdom."

Nu zie ik dat er wat users hier zijn die hem toch hebben besteld. Krijg je hem dus toch gewoon geleverd en kan ik de reactie van amazon negeren? Moet ik kwa kosten nog rekening houden met extra belasting/douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Dat is volgens mij onzin. Je kunt probleemloos een PS3 daar bestellen. Er zijn in dit topic mensen die daar hun PS3 vandaan hebben. Tijdens het orderproces verschijnt er ook nu nergens de melding dat ze je order niet accepteren.

[ Voor 198% gewijzigd door ymmv op 02-04-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

P.E.No.1 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:05:
[...]

Je hebt allebei? Dus de gewone versie en de platinum versie? :D Lijkt mij beetje onnodig. Kon je beter een andere game kopen. Maar ja dat moet je natuurlijk zelf weten...
Ik had de platinum versie gekocht bij play.com, in de veronderstelling dat de normale ondertussen toch nergens meer te krijgen was. Een vriend van me belde me op dat hij hem in z'n handen had in een of andere mediamarkt, dus ik zei dat ie em wel voor me kon kopen. Paar dagen later kwam die van play.com binnen en tjah, niet echt moeite gedaan om hem te verkopen of iets dergelijks ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Dat is dus helemaal niet waar. Je brengt op deze manier spookverhalen in de wereld tot leven. Het ligt aan watvoor film het is, bestandsformaat, containerformaat, gebruikte audio / videocodec, grootte van de file en ga zo maar door. Straks krijg je weer van die huilieverhalen dat je zei dat het zou werken en dat het toch niet werkt...

Vandaar dat er in de laatste 3 pagina's ook al een aantal keer naar het mediacenter topic is doorverwezen. (Waarbij Ghostrider mijn exacte post nog heeft gebruikt :P)
Ghostrider in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

edit: uuhm ja, dit had ik beter anders kunnen doen... (met die post hierboven ofzo)

[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 02-04-2009 18:53 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
scorpie schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:52:
[...]

Dat is dus helemaal niet waar. Je brengt op deze manier spookverhalen in de wereld tot leven. Het ligt aan watvoor film het is, bestandsformaat, containerformaat, gebruikte audio / videocodec, grootte van de file en ga zo maar door. Straks krijg je weer van die huilieverhalen dat je zei dat het zou werken en dat het toch niet werkt...
Zulke simpele en open vragen vrágen ook om dergelijke antwoorden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darow schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:11:
Ik ben ook van plan een playstation 3 te gaan kopen en ben al een tijdje op zoek naar een goedkope actie.
Na een aantal pagina's te hebben gelezen van dit topic ben ik wat gaan rondneuzen op amazon.

Helaas kwam ik er niet uit met de prijs en heb ik besloten amazon te mailen. Ik kreeg als reactie terug dat de playstation 3 niet naar nederland wordt verstuurd i.v.m. "Please note, we gladly accept orders from all over the world. At this time, due to warranty restrictions and import/export laws, we can ship only books, music, videos, and DVDs to many destinations outside the United Kingdom."

Nu zie ik dat er wat users hier zijn die hem toch hebben besteld. Krijg je hem dus toch gewoon geleverd en kan ik de reactie van amazon negeren? Moet ik kwa kosten nog rekening houden met extra belasting/douane?
Die regel geldt voor electronica, ze scharen de ps3 echter onder games dus die wordt gewoon verzonden. Een artikel dat niet verzonden wordt zul je dan ook niet kunnen bestellen als je NL invult. Denk aan laptops, printers, noem maar op. Prijs van amazon is de definitieve prijs, vrij verkeer van goederen in Europa he. Binnen 2 dagen heb je je ps3 als je em op amazon bestelt.
Ik had de platinum versie gekocht bij play.com, in de veronderstelling dat de normale ondertussen toch nergens meer te krijgen was. Een vriend van me belde me op dat hij hem in z'n handen had in een of andere mediamarkt, dus ik zei dat ie em wel voor me kon kopen. Paar dagen later kwam die van play.com binnen en tjah, niet echt moeite gedaan om hem te verkopen of iets dergelijks ;p
Ik wil em wel van je overnemen voor 15-20 euro als je hem wilt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
ymmv schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:22:
Dat is volgens mij onzin. Je kunt probleemloos een PS3 daar bestellen. Er zijn in dit topic mensen die daar hun PS3 vandaan hebben. Tijdens het orderproces verschijnt er ook nu nergens de melding dat ze je order niet accepteren.
Thanks voor je snelle reactie. Even een creditcard aanvragen en zodra ik die binnen heb bestel ik er een.

[ Voor 21% gewijzigd door Darow op 02-04-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij spreekt zichzelf niet tegen, dus ik denk dat je verkeerd leest. Verder zie mijn antwoord boven het jouwe. Kan dus gewoon zolang je met CC betaalt. Editslet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
Daar was ik na het nogmaals goed lezen ook al achter gekomen vandaar de edit. Ik zal je de volgende keer wel een pm sturen voordat ik iets post, ok? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Schildje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:17:
neej de HDD vervangen is gewoon legaal bevonden door Sony, dus het heeft geen effect op je garantie.

Hoeveel kost het pakket wat jij opnoemt? Ik zie namelijk alleen de LDP pakket voor 365 euro, daar zit geen 2e controller en AB bij.
sorry als het niet duidelijk was, maar die 2e controller en AB is een apart pakket.
dus:

Console: http://www.consoleshop.nl...0-gb-littlebigplanet.html
2e controller en AB: http://www.consoleshop.nl...ock-3-blu-ray-remote.html

in hoevere moet ik nog rekening houden met defecten? de drive schijnt nogal snel kapot te gaan en áls het gebeurt wordt het dan afgehandelt door sony of door de verkoper?
als het met de verkoper is koop ik 'm namelijk liever bij de intertoys om de hoek.
als het rechtreeks met sony is dan haal ik 'm zeker bij Amazon omdat ie daarwel erg lekker geprijst is :D

[ Voor 8% gewijzigd door Shanquish op 02-04-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
shameete schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:58:
[...]

sorry als het niet duidelijk was, maar die 2e controller en AB is een apart pakket.
dus:

Console: http://www.consoleshop.nl...0-gb-littlebigplanet.html
2e controller en AB: http://www.consoleshop.nl...ock-3-blu-ray-remote.html

in hoevere moet ik nog rekening houden met defecten? de drive schijnt nogal snel kapot te gaan en áls het gebeurt wordt het dan afgehandelt door sony of door de verkoper?
als het met de verkoper is koop ik 'm namelijk liever bij de intertoys om de hoek, dan via een webshop om het gedoe met RMA's te voorkomen.
Waarom bestel je je PS3 niet gewoon bij bol.com ? Daar kost een PS3 80GB + Little Big Planet ook €379 incl. Grote aankopen doe ik liever ook bij erkende (online)winkels. En dat is bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Sefaex schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:06:
[...]

Waarom bestel je je ps3 niet gewoon bij bol.com ? Daar kost een PS3 80GB + Little Big Planet €379 incl. Grote aankopen doe ik liever ook bij Erkende (web)winkels. En dat is bol.
consoleshop.nl (of eigenlijk coolblue) zit hier in rotterdam, en zelfde prijs als bol.
dus wat dat betreft maakt het niet uit.
als de support via de verkoper moét, dan betaal ik liever 20 eu. meer voor een winkel waar ik zo naartoe kan lopen zoals bijv. een intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sefaex schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:06:
[...]

Waarom bestel je je PS3 niet gewoon bij bol.com ? Daar kost een PS3 80GB + Little Big Planet ook €379 incl. Grote aankopen doe ik liever ook bij erkende (online)winkels. En dat is bol.com
Wehkamp heeft een zeer tijdelijke kortingsactie en pakt nog iets goedkoper uit: 359,10 (excl verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Of voor €359,10 inclusief AAA game bij Wehkamp (Korting4daagse!) ymmv was me voor!

Maarre ik heb een interessant onderwerp al zeg ik het zelf 8)

Wat zouden jullie denken van de volgende stelling :9 :

SONY voegt expres niet de 'meest' gewilde features op het moment toe aan haar firmwareupdates, omdat ze wat achter handen willen houden voor het geval er iets 'groots' gebeurd. (zeg: Microsoft komt met iets 'nieuws', de PS3 wordt gehacked, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
shameete schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:13:
[...]

consoleshop.nl (of eigenlijk coolblue) zit hier in rotterdam, en zelfde prijs als bol.
dus wat dat betreft maakt het niet uit.
als de support via de verkoper moét, dan betaal ik liever 20 eu. meer voor een winkel waar ik zo naartoe kan lopen zoals bijv. een intertoys.
Ja daar heb je gelijk in, ik ga morgen of zaterdag mijn PS3 kopen. Maar ik zit ook nog te twijfelen tussen bol.com of mediamarkt (bij mediamarkt betaal je wel 20 euro meer). Ik woon 5 min lopen vanaf Mediamarkt Amsterdam Arena. Dus als er iets met mijn PS3 gebeurt, kan ik zo binnenstappen. Hoe dat met bol.com gaat weet ik niet.

Ik had mijn ps2 ook gekocht bij mediamarkt (destijds nog voor 1200 gulden) toen ik thuis kwam was ie defect. En er zat ook een dvd film in. Direct terug gegaan. Uiteraard heb ik een andere ps2 gekregen, en mocht ik de dvd houden. Maar het is toch raar dat ze een 2e handse ps2 gewoon weer in de schappen leggen.

Wehkamp is ook een optie @ymmv, ik kreeg vanochtend ook een email van wehkamp dat ze een actie hadden , maar ik zie het wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Sefaex op 02-04-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 11:48
Gusev schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:17:
... de 'meest' gewilde features ...
Kan je een voorbeeld noemen? Wat mis jij dan nu bij je PS3? Ik vind het apparaat behoorlijk compleet eigenlijk zo: speelt films af op allerlei manieren, je kan films streamen d.m.v. PS3 media server, games genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
MKV denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik denk inderdaad MKV ondersteuning. Ik denk dat die stelling niet waar is, en dat het veel simpeler ligt: Sony wil gewoon niet in eigen vingers snijden. Ze doen goeie zaken met Blu-ray, ze hebben (een groot deel van) de technologie in handen maar zijn ook een platenmaatschappij etc (toch nog steeds?).
Oftewel, MKV's ondersteunen zou het nog makkelijker maken van HD spul afkomstig van Blu-ray's te delen met andere downloaders. En dat willen ze niet, het is nu al zo makkelijk.

Wat ook zou kunnen is dat het een kwestie van tijd is, en het er even goed nog wel in komt, maar dat het gewoon lang duurt.

[ Voor 11% gewijzigd door !null op 02-04-2009 20:57 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik zou het wel erg tof vinden als er een RSS/Podcast applicatie zoals op de PSP zou komen. Zou voor mij een mooie feature zijn, zeker omdat de PS3 volgens mij meer formaten aan kan dan de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sefaex schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:28:
[...]
Ja daar heb je gelijk in, ik ga morgen of zaterdag mijn PS3 kopen. Maar ik zit ook nog te twijfelen tussen bol.com of mediamarkt (bij mediamarkt betaal je wel 20 euro meer). Ik woon 5 min lopen vanaf Mediamarkt Amsterdam Arena. Dus als er iets met mijn PS3 gebeurt, kan ik zo binnenstappen. Hoe dat met bol.com gaat weet ik niet.

Ik had mijn ps2 ook gekocht bij mediamarkt (destijds nog voor 1200 gulden) toen ik thuis kwam was ie defect. En er zat ook een dvd film in. Direct terug gegaan. Uiteraard heb ik een andere ps2 gekregen, en mocht ik de dvd houden. Maar het is toch raar dat ze een 2e handse ps2 gewoon weer in de schappen leggen.
D'r werken gewoon paupers bij de Mediamarkt Arena. Ik heb er een PSP 2000 gekocht op de dag dat die uitkwam. Toen ik de doos uitpakte bleek dat het personeel er alvast mee had zitten spelen want er zaten vingerafdrukken op plus een memorystick met een savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Helemaal mee eens. Super compleet apparaat! Ik begrijp natuurlijk dat ze niet zomaar 1,2,3 alles kunnen doorvoeren, maar bijvoorbeeld een betere browser; gaat nu wel erg omslachtig, in-game xmb is voor mij nog in de beta fase, bij vrijwel 9 van de 10 zaken die ik wil doen in het in-game menu moet ik uit het spel gaan, dat lijkt me toch niet de bedoeling..

Verder veel kleine dingetjes die ook al genoemd zijn in verschillende topics (vooral het officiele US forum is leuk om bij te houden), maar wilde gewoon even een discussie op gang brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Jorn1986 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:42:
[...]

Kan je een voorbeeld noemen? Wat mis jij dan nu bij je PS3? Ik vind het apparaat behoorlijk compleet eigenlijk zo: speelt films af op allerlei manieren, je kan films streamen d.m.v. PS3 media server, games genoeg.
Ik dacht eigenlijk dat er met deze firmware de mogelijkheid zou komen om twee profielen tegelijk te laten inloggen, om samen onder eigen identiteit samen te kunnen spelen. Blijkbaar weer zo'n onzin voorspelbericht.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:06
Ik zit nu ook al een paar dagen te wachten om de ps3 te bestellen via amazon, maar zolang die HDMI kabel er niet is kan ik geen gebruikmaken van de bundle offer waarbij je dus ook een gratis game krijgt.

Eigenlijk belachelijk dat je per se die kabel erbij moet hebben voor de geldigheid van de actie ... ik hoef die kabel namelijk niet zo nodig maar de gratis game en de optie voor ee game voor 10 pond wl ik niet laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird ik had dus de Killzone bundel dus die gratis game zat al in de bundel + gratis kabel + game voor 10 pond, had nog n game en nog n controller erbij besteld. Kon vervolgens ook die kabel niet meebestellen, gewoon weggelaten in dat menu waar gezegd werd dat ie niet meebesteld kon worden. En kreeg de game wel voor 10 pond erbij. Had dus wel dat probleem van die gratis game niet omdat ie in de bundel zat. Wel had ik 2x dat pakket besteld en maar 1x de korting van 15.86 op die game voor 10 pond gekregen, maar na 1 emailtje werd het teveel betaalde van 15.86 gewoon teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
Ja en tijdje geleden was er idd dat pakket van killzone, helaas is ook dat pakket uitverkocht. Het is nu dus een stand alone console waar je killzone bij kan bestellen als gratis game, maar geen pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt op precies hetzelfde neer overigens, want de game zit gewoon los in de doos en je hebt een killzone doos om je ps3 doos. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
[b]Gusev schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:17:
Wat zouden jullie denken van de volgende stelling :9 :

SONY voegt expres niet de 'meest' gewilde features op het moment toe aan haar firmwareupdates, omdat ze wat achter handen willen houden voor het geval er iets 'groots' gebeurd. (zeg: Microsoft komt met iets 'nieuws', de PS3 wordt gehacked, etc)
Nee, onzin. Veel mensen op het internet denken dat Sony een persoon is met emoties. Sony is gewoon een bedrijf dat Microsoft als concurrent heeft. Helaas leert de geschiedenis dat niet veel bedrijven deze positie lang kunnen vol houden zonder enorm budget.

Naast cross game chatting is er eigenlijk geen item meer wat ik nog mis op de PS3. Alle shit die ze nu releasen is voor mij puur extra. Het zou me verbazen als ze nog eens cross game talk kunnen implementeren bij de PS3. Het hel chat gebeuren loopt via de gamesoftware en niet zoals bij de xbox via de firmware. Dit maakt het lastig om nog eens, naast softwarechat ook nog eens een firmware chat te laten lopen. Onthoud dat er maar 1 SPE beschikbaar is tijdens het gamen voor XMB functies.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er zit het nodige aan kleine veranderingen in 2.70 zag ik. Heb maar heel even gekeken maar de trophies van anderen opvragen gaat veel sneller en er zit een melding bij downloads in de voorgrond die laat zien hoe lang de download nog duurt. Verder heb ik het idee dat de xmb net iets sneller is. Hebben anderen nog meer gevonden?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

swopdark schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:32:
[...]Naast cross game chatting is er eigenlijk geen item meer wat ik nog mis op de PS3. Alle shit die ze nu releasen is voor mij puur extra. Het zou me verbazen als ze nog eens cross game talk kunnen implementeren bij de PS3. Het hel chat gebeuren loopt via de gamesoftware en niet zoals bij de xbox via de firmware. Dit maakt het lastig om nog eens, naast softwarechat ook nog eens een firmware chat te laten lopen. Onthoud dat er maar 1 SPE beschikbaar is tijdens het gamen voor XMB functies.
Cross game talk is ook toegevoegd met de 2.70 firmware. :)
Andere dingen die ik gevonden heb:

- Audio normalizer.
- XMB iets sneller.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Een feature die ik ook graag zou willen zien: In-game Screenshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Trent900 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:01:
Een feature die ik ook graag zou willen zien: In-game Screenshot!
Deze zit al ruimte tijd in de firmware, echter is het nu aan game developers om hier iets mee te doen!
Zelfde voor YouTube ondersteuning, nog te weinig games gebruiken deze features.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schildje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:44:
Ik zit nu ook al een paar dagen te wachten om de ps3 te bestellen via amazon, maar zolang die HDMI kabel er niet is kan ik geen gebruikmaken van de bundle offer waarbij je dus ook een gratis game krijgt.

Eigenlijk belachelijk dat je per se die kabel erbij moet hebben voor de geldigheid van de actie ... ik hoef die kabel namelijk niet zo nodig maar de gratis game en de optie voor ee game voor 10 pond wl ik niet laten gaan.
Ik ben net gebeld door een medewerker van Amazon en hij wist mij te vertellen dat je bundel nu gewoon kan bestellen zonder HDMI kabel. Restrictie dat de aanbieding niet geldig zou zijn zonder kabel zouden ze vanmorgen hebben geskipt.

Dus kan iedereen als het goed is zonder problemen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:05:
Er zit het nodige aan kleine veranderingen in 2.70 zag ik. Heb maar heel even gekeken maar de trophies van anderen opvragen gaat veel sneller en er zit een melding bij downloads in de voorgrond die laat zien hoe lang de download nog duurt. Verder heb ik het idee dat de xmb net iets sneller is. Hebben anderen nog meer gevonden?
AVI support is verbeterd. Ik moet nog een aantal testjes doen (QPEL en GMC) maar met name de niet detecteerbare problemen (non-gmc, non-qpel AVI met mp3 audio die nog steeds not supported gaf) lijken opgelost te zijn. (al heeft een fractie van die lastige probleem gevallen nu geen geluid, het is een aardige verbetering).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien is het al eens ter sprake gekomen (maar ik kan het zo niet vinden): als ik of mijn zoontje soms wat langer aan het spelen zijn, "bevriest" het beeld plotseling. De controller reageert dan nergens meer op, het lijkt of de ps vast loopt. Na het aantippen van de aan/uit knop piept hij 2x en start vrolijk weer op.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand interesse hebben, alleen vandaag Little Big Planet afgeprijsd bij Intertoys voor 19,95 (verzendkosten 2,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:40:
mischien is het al eens ter sprake gekomen (maar ik kan het zo niet vinden): als ik of mijn zoontje soms wat langer aan het spelen zijn, "bevriest" het beeld plotseling. De controller reageert dan nergens meer op, het lijkt of de ps vast loopt. Na het aantippen van de aan/uit knop piept hij 2x en start vrolijk weer op.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Misschien wordt ie te warm. Krijgt de ps3 genoeg (koele) luchttoevoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat naast de tv kast, heb hem vertikaal opgesteld, volgens mij koelt hij genoeg. De eertse paar weken dat ik hem had, stond hij wel in de tv kast, toen werd hij veel warmer, vandaar ik hem er naast heb gezet. Hij doet het maar af en toe, als ik soms veel langer speel gebeurd er niets.

Anders zal ik hem vanavond eens ergens anders neer zetten, kijken of het dan nog gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:06:

Hij staat naast de tv kast, heb hem vertikaal opgesteld, volgens mij koelt hij genoeg. De eertse paar weken dat ik hem had, stond hij wel in de tv kast, toen werd hij veel warmer, vandaar ik hem er naast heb gezet. Hij doet het maar af en toe, als ik soms veel langer speel gebeurd er niets.

Anders zal ik hem vanavond eens ergens anders neer zetten, kijken of het dan nog gebeurd.
Ik weet niet of het bij specifieke spellen gebeurd? Sommige spellen willen wel eens vastlopen. Dat hoeft niet per se aan de PS3 zelf te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nu je het zegt alleen bij Lego Batman en ik heb het zelf eens gehad bij Assassin Creed. Ik zal eens die schijven schoon maken, kan wat op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Shiver23 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:05:
Het is niet heel veel maar wat mij opgevallen is dat er bij "compare trophies" niet meer 0% staat als de ander dit spel niet heeft maar nu staat er "-".

Xmb lijkt inderdaad iets vloeiender te lopen!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:46:
is nu je het zegt alleen bij Lego Batman en ik heb het zelf eens gehad bij Assassin Creed. Ik zal eens die schijven schoon maken, kan wat op zitten.
Assasins Creed is van bekend dat deze wel eens vastloopt. Daar is toen een patch voor uitgekomen, dus ik weet niet of je die ook geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Armada schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:34:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat er met deze firmware de mogelijkheid zou komen om twee profielen tegelijk te laten inloggen, om samen onder eigen identiteit samen te kunnen spelen. Blijkbaar weer zo'n onzin voorspelbericht.
dit heb je echt helemaal verkeerd begrepen :D bij resistance 2 hadden ze namelijk met patch 1.50 iets nieuws geïntroduceerd: de mogelijkheid om met 2 PSN profielen tegelijkertijd in te loggen zodat in co-op de stats van de spelers ieder op hun eigen PSN account opgeslagen werd. nu dacht iedereen echter dat dit nog niet mogelijk was met de oude firmware, dus nam iedereen maar aan dat dit een nieuwe feature van 2.70 moest zijn. de resistance 2 patch was namelijk iets uitgesteld, en iedereen ging ervan uit dat de patch pas gereleased kon worden nadat 2.70 gereleased was. het bleek echter al mogelijk te zijn met de oude firmware. dit was vorige week, toen iedereen speculeerde over wanneer firmware 2.70 uit zou komen en wat de features zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, heb ik nog niet geupdated, heb namelijk mijn netwerkkabel er niet in zitten, ga ik vanavond ook eens even doen. Bedankt voor de tip(s) in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
ymmv schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:09:
[...]

Een probleempje: de 60GB PS3 is niet 100% PS2-compatible. Games als Ratchet & Clank zijn (IMO) veel trager op de PS3 dan op een echte PS2. Toen ik dat eenmaal had gezien, speelde ik mijn PS2-games gewoon weer op een hardware-PS2. Ik heb sindsdien nog een netwerkuitbreiding voor de PS2 op de kop getikt. In combinatie met MC Boot en HD Loader kan ik mijn PS2-games nu vanaf HD-spelen en is mijn PS2 ook nog 'ns regiovrij.
MC Boot & HD Loader draaien ook op de ps3. Voor de installatie heb je alleen wel een Swapmagic disc nodig.
Voor de babyboomers onder ons : Het is legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schildje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:44:

Ik heb amazon.co.uk een e-mail gestuurd aangaande dit probleem:
...The first 4 items are a part of the “Buy a PS3 Console, Get a Selected Game and HDMI Cable Free and Another Game for £10”-deal. The only problem is that the HDMI Cable is currently out of stock and now added to the “Saved Items--To Buy Later”-section in the shopping basket. The HDMI Cable terms and conditions say: “If you remove either the HDMI cable or the selected console from your Shopping Basket or violate any of the terms and conditions listed below, the promotion will be invalid, and the discount will be removed from the order.” So at this moment I am unable to partake in this promotion.
Hierop heb ik de volgende reactie gekregen:
... Further in this case we request you to place order for the item "Sony HDMI Cable (PS3)", sold by Amazon.co.uk and also available as instock to get the PS3 Bundles promotion, along with other items instead of "Antigrav Media HDMI Cable".

For your reference I have given the link for the item:

http://www.amazon.co.uk/Sony-HDMI-Cable-PS3/dp/B000MWQTM4

... after the order is placed and if you found that the PS3 Bundles promotion was not applied completely.

Please contact us again with the cost summary from your original order confirmation e-mail so we can request the appropriate refund to your payment card for the excess amount you were erroneously charged and apply the PS3 Bundles promotion.
Vervolgens heb ik gister een bestelling geplaatst en de korting werd inderdaad niet (in z'n geheel) verwerkt. Daarom daarna meteen een mail gestuurd met daarin de cost summary en het verzoek om het teveel betaalde bedrag terug te storten.

De reactie van amazon daarop was dat ik dit bedrag krijg terug gestort nadat de order is betaald en verzonden. Wanneer alles dus definitief is.

Ik weet verder niet of dit de normale procedure is, maar op deze manier heb ik alles in ieder geval een stuk sneller binnen. EvilBert380 & Schildje, wat voor een reactie hebben jullie eigenlijk op jullie mails gekregen?

Ik ben overigens (tot nu toe) zeer tevreden over de communicatie met amazon en de manier waarop zij vragen beantwoorden. Uitgebreide antwoorden met daarin links naar producten en duidelijke informatie over de stappen die ondernomen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amazon (ook amazon.de) is vwb communicatie naar de klant echt van heel hoogstaand nivo.
Wat ze tevreden klanten oplevert uiteindelijik :) niets dan lof voor amazon _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Trophies opvragen in 2.70 is wel veeeel sneller geworden zeg!
Beter, want dit was echt enorm sloom :(

Verder zie ik nu dat er bij downloads ook staat "x seconden resterend", is dat ook nieuw? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 17:20
Is er een webwinkel waar je ook zonder Credit Card ps3-games goedkoop kan bestellen.. bv door rembours, overschrijving, ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

sNielz123 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:51:
Is er een webwinkel waar je ook zonder Credit Card ps3-games goedkoop kan bestellen.. bv door rembours, overschrijving, ideal?
castlegames?

www.castlegames.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Aight! op 03-04-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
cdwow.nl , niet echt goedkoop, maar wel vaak coupons per mail etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Ik raad je aan om een paypal account aan te maken, verifieer je rekening dan en ga eens kijken naar ebay of www.videogamesplus.com, zie ook het Import Games topic in het Shopping forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik ben in de afgelopen dagen al 3x overboden op eBay in de slotsecondes. Je vindt elk spel wel op eBay.. Maar je moet tot de laatst secondes scherp blijven. Anders is je spel zo weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 07:27
Iemand ervaring met Army of Two? Wou even een goedkope import titel kopen voor de eerste keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

http://www.mymemory.co.uk

Werkt met PayPal, wat weer te koppelen is aan een bankrekening... dus geen CC nodig.
Levert snel uit Engeland, mijn Killzone 2 had ik daar besteld om zaterdag, maandag verstuurd, donderdag in huis! _/-\o_

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
@ DaanJH

Ik kreeg als reactie dat het dus niet mogelijk is om mee te doen met de actie totdat de antigrav HDMI kabel weer leverbaar is. Dit was echter een aantal dagen geledenen waarschijnlijk hebben meerdere mensen hierover een mail gestuurd waardoor ze het nu veranderd hebben.

Maar ik ben blij dat het dus nu wel kan, goed geregeld toch wel :). Heb jij je bestelling trouwens al binnen en afgerond? Ik heb namelijk zelf geen creditcard en gebruik hem dus van iemand anders. Dus dat refund gebeuren moet wel allemaal goed geregeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tankbuster schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:37:
Iemand ervaring met Army of Two? Wou even een goedkope import titel kopen voor de eerste keer :P
Ik weet niet of de demo nog in de store staat, maar anders moet je die even proberen. Ik vond het maximaal ruk spelen en er waren niet echt veel mensen die er positief over waren. Waarom zou je voor de eerste keer een goedkope titel willen?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:19:
[...]

Ik heb amazon.co.uk een e-mail gestuurd aangaande dit probleem:

[...]

Hierop heb ik de volgende reactie gekregen:
[...]

Vervolgens heb ik gister een bestelling geplaatst en de korting werd inderdaad niet (in z'n geheel) verwerkt. Daarom daarna meteen een mail gestuurd met daarin de cost summary en het verzoek om het teveel betaalde bedrag terug te storten.

De reactie van amazon daarop was dat ik dit bedrag krijg terug gestort nadat de order is betaald en verzonden. Wanneer alles dus definitief is.

Ik weet verder niet of dit de normale procedure is, maar op deze manier heb ik alles in ieder geval een stuk sneller binnen. EvilBert380 & Schildje, wat voor een reactie hebben jullie eigenlijk op jullie mails gekregen?

Ik ben overigens (tot nu toe) zeer tevreden over de communicatie met amazon en de manier waarop zij vragen beantwoorden. Uitgebreide antwoorden met daarin links naar producten en duidelijke informatie over de stappen die ondernomen gaan worden.
Zoals ook een aantal posts terug te lezen is, ben ik gisteren gebeld door een medewerker van Amazon. Hij wist mij te vertellen dat de restrictie, mbt geldigheid aanbieding zonder hdmi, opgeheven is. Het zou in princiepe al gewoon moeten werken via de site, maar als ik jouw verhaal lees en zie dat de voorwaarden nog niet zijn aangepast werkt alles nog niet helemaal zoals het zou moeten.

Maar er is nu genoeg om op terug te vallen en vind het sowieso al netjes dat ze me er over terugbelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Tankbuster schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:37:
via play.com heb je ook goede titels voor weinig geld ;)

little big planet voor 13 pond bijvoorbeeld.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schildje schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:09:
@ DaanJH

Ik kreeg als reactie dat het dus niet mogelijk is om mee te doen met de actie totdat de antigrav HDMI kabel weer leverbaar is. Dit was echter een aantal dagen geledenen waarschijnlijk hebben meerdere mensen hierover een mail gestuurd waardoor ze het nu veranderd hebben.

Maar ik ben blij dat het dus nu wel kan, goed geregeld toch wel :). Heb jij je bestelling trouwens al binnen en afgerond? Ik heb namelijk zelf geen creditcard en gebruik hem dus van iemand anders. Dus dat refund gebeuren moet wel allemaal goed geregeld zijn.
Gisteravond heb ik twee e-mails ontvangen waarin werd verteld dat mijn order is verzonden, op dat moment wordt door amazon ook het bedrag afgeschreven. Daarom heb ik zojuist een e-mail verzonden naar amazon met daarin het verzoek om het teveel betaalde bedrag terug te storten op de betaalkaart. Ik heb zelf overigens ook geen creditcard en ik gebruik daarom de creditcard van iemand anders. Ik wacht even af hoe hoog de refund zal uitvallen en daarna betaal ik het totale bedrag terug. Anders blijf je met geld overgooien.

Ik zag trouwens dat die Antigrav HDMI kabel weer in stock verwacht wordt op 10 april.
http://www.amazon.co.uk/g...lgroup=2&docId=1000211123
Als dat correct is heb je naast deze, iets omslachtigere weg, dus ook de optie om tot 10 april te wachten. Dan wordt in ieder geval meteen het juiste bedrag afgeschreven.

Ik zal je op de hoogte houden wat betreft de refund en hoe vlotjes die verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:33:
[...]

Zoals ook een aantal posts terug te lezen is, ben ik gisteren gebeld door een medewerker van Amazon. Hij wist mij te vertellen dat de restrictie, mbt geldigheid aanbieding zonder hdmi, opgeheven is. Het zou in princiepe al gewoon moeten werken via de site, maar als ik jouw verhaal lees en zie dat de voorwaarden nog niet zijn aangepast werkt alles nog niet helemaal zoals het zou moeten.

Maar er is nu genoeg om op terug te vallen en vind het sowieso al netjes dat ze me er over terugbelden.
Ik heb mijn order op 2 april geplaatst, het is mogelijk dat ze in de tussentijd die verandering hebben doorgevoerd. (Enkel nog niet in de voorwaarden dan.) Je zou het natuurlijk gewoon kunnen proberen, op het einde (nadat je, je creditcard gegevens hebt ingevuld) krijg je namelijk nog een cost summary waarin je dus kunt zien of het juiste bedrag aan korting wordt doorberekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer playstion home eindelijk uit de beta versie gaat?of blijft ie gewoon zo?

Groeten,

Rebet3

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 07:27
Sandyman538 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:03:
[...]

Ik weet niet of de demo nog in de store staat, maar anders moet je die even proberen. Ik vond het maximaal ruk spelen en er waren niet echt veel mensen die er positief over waren. Waarom zou je voor de eerste keer een goedkope titel willen?
Heb eindelijk een paypal account :) Maar weet iemand nog een goeie co-op shooter? R: FoM heb ik al maar in R2 kan je het verhaal niet met z'n 2en verder spelen heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tankbuster schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:18:
[...]

Heb eindelijk een paypal account :) Maar weet iemand nog een goeie co-op shooter? R: FoM heb ik al maar in R2 kan je het verhaal niet met z'n 2en verder spelen heb ik gehoord.
Je zou Resident Evil 5 kunnen proberen, niet een 100% shooter, maar wel erg goeie co-op.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps hier ging iets mis..

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 13:03 . Reden: dubbelpost... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:02:
[...]

Alleen als je in de UK woont, wij moeten helaas gewoon met euro's betalen bij play :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:59:
[...]

Alleen als je in de UK woont, wij moeten helaas gewoon met euro's betalen bij play :/ .
Dat is waar maar op dit moment maakt het niet veel uit gezien de pond bijna gelijk staat aan de euro. Echter is de pond nu weer aan het stijgen dus mocht je er nog gebruik van willen maken zou ik niet te lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
inXs schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:02:
[...]

Daarom kon intertoys LBP voor 20 euro verkopen gisteren, het was namelijk een Engelse versie, het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 12:57
Ja en via Play.com heb ik 4 maanden gewacht op me LBP. Om hem uiteindelijk maar te annuleren omdat ze niet in staat zijn het product ook maar 1x werkend over de zee te sturen.

Had ik beter kunnen wachten en hem bij Intertoys kunnen aanschaffen. Nu heb ik er 40 euro voor betaald en ik heb hem slechts 2 maanden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net PS3 bundel besteld bij Amazon en ze hebben idd het hele gebeuren met die HDMI kabel gefixt. Staat nog steeds wel in de voorwaarden dat de aanbieding niet geldig zou zijn zonder kabel, maar korting wordt netjes gegeven bij het afrekenen.

Het ging echter nog wel fout met verrekenen van korting voor gratis spel. Ik wilde Killzone 2, maar had ook nog los LBP besteld en natuurlijk werd LBP toen automatisch het gratis spel. Hierdoor zou ik 23 pond teveel betalen. Heb er meteen een mailtje achteraan gestuurd en het zal allemaal dus wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:37:
zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer playstion home eindelijk uit de beta versie gaat?
Het grappige is dat Sony Home gewoon altijd in de Beta wil houden doordat ze het platform steeds aan het uitbreiden zijn en stukken toevoegen. Daarom ook gelijk antwoord op je vraag:
of blijft ie gewoon zo?
Ja en Nee (lekker duidelijk toch?)

Het hele woord Beta is een beetje misleidend. Het verkeerd niet meer in de BETA fase. Doch, zul je over een jaar nogmaals kijken dan zul je zien dat het stukken groter is geworden.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Net mijn PS3 ontvangen

Alleen als ik wil updaten naar 2.70

krijg ik dit te zien na 5%

Er is een fout opgetreden tijdens de downloadbewerking.
Er kon geen verbinding worden gemaakt met de server.
(80710723)

Wat doe ik fout ?

naja, ik ga meer even Killzone spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:01

Emiel1984

Made in NL

Sefaex schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:25:
Net mijn PS3 ontvangen

Alleen als ik wil updaten naar 2.70

krijg ik dit te zien na 5%

Er is een fout opgetreden tijdens de downloadbewerking.
Er kon geen verbinding worden gemaakt met de server.
(80710723)

Wat doe ik fout ?

naja, ik ga meer even Killzone spelen. :)
Het is zaterdag dus de 'updateserver' zal de drukte wel niet aankunnen ;) .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

robertvansloten schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:04:
[...]

Daarom kon intertoys LBP voor 20 euro verkopen gisteren, het was namelijk een Engelse versie, het hoesje.
Heb hem vrijdag bij intertoys gekocht voor 20 euro en idd het hoesje is engels. het spel zelf is wel gewoon nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Killzone 2 is bruut. :9~

Internet doet het nu wel, maar de signaalsterkte is maar 30%.

Ik heb een Netgear-N-Wireless router, en die staat in de woonkamer. Maar mijn Macbook heeft in de slaapkamer wel voldoende signaalsterkte. Dus ik snap het niet.

Als ik een demo wil downloaden in de PS3 Store, krijg ik telkens een storing bij 5% (waarschijnlijk omdat het signaalsterkte maar 30%) ik zal maandag een utp kabel aanschaffen misschien gaat het dan wel sneller.

Ik had nog 1 vraagje ik hoor om de 5 a 10 min mijn ps3 een raar geluid maken (ik kan het geluidje niet omschrijven), zo een zacht piepend geluidje . Is dit normaal ? Wellicht hoor het zo, maar 't is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:31:
Heb net PS3 bundel besteld bij Amazon en ze hebben idd het hele gebeuren met die HDMI kabel gefixt. Staat nog steeds wel in de voorwaarden dat de aanbieding niet geldig zou zijn zonder kabel, maar korting wordt netjes gegeven bij het afrekenen.

Het ging echter nog wel fout met verrekenen van korting voor gratis spel. Ik wilde Killzone 2, maar had ook nog los LBP besteld en natuurlijk werd LBP toen automatisch het gratis spel. Hierdoor zou ik 23 pond teveel betalen. Heb er meteen een mailtje achteraan gestuurd en het zal allemaal dus wel goedkomen.
Mag ik vragen wat de totaalprijs was ? Voorzover ik kan zien is de aanbieding van 289GBP voor de KZ2 bundel+HDMI kabel voorbij, en ben je omgerekent 375EUR kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:35:
[...]

Mag ik vragen wat de totaalprijs was ? Voorzover ik kan zien is de aanbieding van 289GBP voor de KZ2 bundel+HDMI kabel voorbij, en ben je omgerekent 375EUR kwijt.
Aanbieding is er nog (is nog het hele jaar geldig), alleen is hij wat veranderd omdat de standaard KZ2 bundel er niet meer is. Voor 289GBP krijg PS3 + KZ2 of LBP of Resistance 2 + game voor 10GBP + hdmi kabel.

HDMI kabel is niet op voorraad dus heb voor iets van 6GBP zelf een gekocht. Daarnaast heb ik ook nog LBP en een controller adapter (zodat ik m'n ps2 controller ook op ps3 kan gebruiken --> stuk goedkoper dan een extra ps3 controller). Dit alles heb ik voor iets minder dan 350GBP, dus met de huidige koers (1 GBP = 1.10/1.11EUR) kom je rond de 385 euro uit (inclusief verzenden, wisselkoers en hogere BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
De KZ2 bundle + hdmi bundel is inderdaad niet beschikbaar op dit moment. Maar als je even verder kijkt zie je dat je wel een gewone 80gb PS3 kan komen, daar een gratis spel bij kan krijgen + HDMI (al is die pas 10 april pas weer op voorraad) en dan kan je nog een spel voor 10 pond krijgen. Bij de beschikbare spellen staat ook KZ2 dus komt dan in principe op hetzelfde neer als de KZ2 aanbieding van eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Emiel1984 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:28:
[...]

Het is zaterdag dus de 'updateserver' zal de drukte wel niet aankunnen ;) .
En anders kan je het nog altijd via de computer doen. Firmware downloaden en op de usbstick zetten. Gaat, naar mijn ervaring, veiliger dan wanneer je via je ps3 download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:15:
[...]
Aanbieding is er nog (is nog het hele jaar geldig), alleen is hij wat veranderd omdat de standaard KZ2 bundel er niet meer is. Voor 289GBP krijg PS3 + KZ2 of LBP of Resistance 2 + game voor 10GBP + hdmi kabel.

HDMI kabel is niet op voorraad dus heb voor iets van 6GBP zelf een gekocht. Daarnaast heb ik ook nog LBP en een controller adapter (zodat ik m'n ps2 controller ook op ps3 kan gebruiken --> stuk goedkoper dan een extra ps3 controller). Dit alles heb ik voor iets minder dan 350GBP, dus met de huidige koers (1 GBP = 1.10/1.11EUR) kom je rond de 385 euro uit (inclusief verzenden, wisselkoers en hogere BTW).
Snap het niet, prijs kwam bij mij veel hoger uit, als ik die stap volg.
Dit is voor een 80GB consol, + KZ2 + HDMI kabel+ selected game for extra 10 GBP.
Amazon.co.uk Order Summary
Items: GBP 319.70
Postage & Packing: GBP 7.95

Total before VAT: GBP 327.65
VAT: GBP 62.26
Total: GBP 389.91
Promotion Applied: -GBP 44.15

Order Total: GBP 345.76
Payment Total: EUR 394,79**

Valt me op dat sinds kort de Amazon converter automatisch omrekent naar EUR wat niet gunstig is.
Heb het terug gezet naar GBP en laat CC wel omrekenen, dit rekent stuk gunstiger om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Import topic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een vreemd probleem.
Ik wil mijn PS3 via Toslink aansluiten op mijn Logitech Z5450 5.1 set, echter wil de PS3 met geen mogelijkheid signaal via Toslink sturen...
Het kabeltje en de 5.1 set zijn goed, getest met mijn 360. Die instellingen op de PS3 staan naar mijn weten ook goed. In het video-menu staan de geluidsopties op bitstream en in het geluids-menu staat Toslink ingesteld.
Echter krijg ik dus geen enkel signaal.
Hebben jullie nog ideeën, of is dit een gevalletje kapotte Toslink aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

PS 3 80 GB + LBP voor 359 bij price x

http://www.pricex.nl/page...80+GB+%2B+LittleBigPlanet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:31:

Ok, klasse dat het inmiddels gelukt is. Ik denk ook wel dat, dat goed komt. Ik heb inmiddels een refund (ofja de e-mail met de bevestiging daarvan) ontvangen voor het teveel betaalde bedrag. Een refund van 41.39 GBP.

Uiteindelijk betaal ik nu (slechts) 389.71 GBP voor:
Sony PLAYSTATION 3 Console (80 GB Model)
Sony HDMI Cable (PS3)
Killzone 2 (PS3)
Grand Theft Auto IV (PS3)
LittleBigPlanet (PS3)
Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition (PS3)
Pro Evolution Soccer 2009 (PS3)

Amazon.co.uk heeft er een super tevreden klant bij.

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
Naja ik wacht wel tot 10 april als die kabel weer beschikbaar is :)
heeft verder geen haast ofzo dus ik kan wel wachten.

bedankt voor de info btw over de procedures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:13:
Ik heb hier een vreemd probleem.
Ik wil mijn PS3 via Toslink aansluiten op mijn Logitech Z5450 5.1 set, echter wil de PS3 met geen mogelijkheid signaal via Toslink sturen...
Het kabeltje en de 5.1 set zijn goed, getest met mijn 360. Die instellingen op de PS3 staan naar mijn weten ook goed. In het video-menu staan de geluidsopties op bitstream en in het geluids-menu staat Toslink ingesteld.
Echter krijg ik dus geen enkel signaal.
Hebben jullie nog ideeën, of is dit een gevalletje kapotte Toslink aansluiting?
Wellicht de verkeerde geluidsoptiesopties aangevinkt op de ps3?
Een vriend van mij had ook geen geluid via de toslink omdat hij gewoon alles had aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Dolby Digital en DTS aangevinkt, samen met de twee standaard stereoopties.
Er komt trouwens ook geen rood licht uit de poort na de boel te hebben ingesteld, waarschijnlijk defect dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
WAUW!!!! nieuwe MAG screenshot beschikbaar! 256 man online warfare!!!! Dit gaat zo'n klapper worden! De grootse online multiplayer ooit! Gemaakt door Zipper interactive dus de makers van de originele SOCOM games op PS2 = kwaliteit. Ik hoop zo dat ze het waar kunnen maken, ik hoop ook dat ze er een internet snelheid restrictie op zullen zetten want als er eentje rondloopt met ISDN is iedereen fucked!

Ik had er niet veel van verwacht grafisch maar dit ziet er erg goed uit!
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=12747
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=12744
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=12740
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=12739
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=12735
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=12743

Het lijkt erop dat de jongens van Guerilla, Naughty Dog, Insomniac, Santa Monoca, Studio Liverpool en andere 1 party devs elkaar leuk helpen met de engines voor de PS3. Bijna iedere nieuwe game voor de PS3 ziet er beter uit dan de vorige! Eerst Uncharted 2 met bizarre GFX, Killzone 2, MAG nu. Ben heel benieuwd wat Polyphony voor ons in petto heeft aankomende E3. Als ze dit jaar niks laten zien of geen aankondinging maken schieten ze zichzelf door het been. 2009 is werkelijk het jaar van de PS3! wat een games!

[ Voor 21% gewijzigd door swopdark op 05-04-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

256... online.....zipper interactive....graphics....YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Yippie schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:18:
[...]

Snap het niet, prijs kwam bij mij veel hoger uit, als ik die stap volg.
Dit is voor een 80GB consol, + KZ2 + HDMI kabel+ selected game for extra 10 GBP.
Amazon.co.uk Order Summary
Items: GBP 319.70
Postage & Packing: GBP 7.95

Total before VAT: GBP 327.65
VAT: GBP 62.26
Total: GBP 389.91
Promotion Applied: -GBP 44.15

Order Total: GBP 345.76
Payment Total: EUR 394,79**

Valt me op dat sinds kort de Amazon converter automatisch omrekent naar EUR wat niet gunstig is.
Heb het terug gezet naar GBP en laat CC wel omrekenen, dit rekent stuk gunstiger om.
Ik kom in totaal uit op 319.55 GBP = 350.72 EUR volgens XE.com, het is toch wel een erg aanlokkelijke deal...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:18
Even een vraag over een ervaring met mijn net nieuwe PS3.
Ik heb een Sony bravia z4500.
Wanneer er even geen input naar de tv gaat dan dimt het beeld vanzelf ietsje.
Denkt een soort energie besparing of zo.
Soms heb ik in games met donkere gedeeltes dat het beeld ook dimt, waardoor het beeld natuurlijk nog donkerder wordt.
Ik vindt dit irritant en weet niet of dit normaal is.
Heb mijn licht sensor op 'uit'.
Weet iemand hier meer over? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
henkna schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:46:
Soms heb ik in games met donkere gedeeltes dat het beeld ook dimt, waardoor het beeld natuurlijk nog donkerder wordt.
Ik zou zeggen dat dat komt door het dynamisch contrast. Ik weet niet of je dat aan/uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:18
Shiver23 schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:47:
[...]

Ik zou zeggen dat dat komt door het dynamisch contrast. Ik weet niet of je dat aan/uit kan zetten.
Heb al wat opgezocht verder. Het zou goed kunnen dat het daar aan ligt.
Ga het eens proberen.

Zal het uitzetten van het dynamisch contrast de beeldkwaliteit verminderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn zit een opc functie op de tv , die doet precies wat jij beschrijft , alleen weet ik niet hoe dat heet bij sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
henkna schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:46:
Zet je game mode aan.

Instagram

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.