Wat doet deze precies?
De instellingen op je tv optimaliseren voor gamen

MVG, Frank
Verbazingwekkend wat lui doen voor een paar centen! Je had ook gewoon al LANG kunnen gamen als je die Wehkamp actie had gepakt van 10% korting. Dan betaal je 360 voor de KZ2 pack en haal je voor 3€ een prima HDMI kabel bij de Action!blu-fox schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:54:
[...]
Ik kom in totaal uit op 319.55 GBP = 350.72 EUR volgens XE.com, het is toch wel een erg aanlokkelijke deal...
Waarom wachten? Is die 10€ je zoveel waard?
Directe wehkamp link: http://www.wehkamp.nl/w2/...=J45&ArtikelNummer=693251
Alleen vandaag nog.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:05:
[...]
Levertijd Wehkamp staat inmiddels op 1 week al sinds de 2de dag.
Ze hebben nog wel andere bundels die wel op voorraad zijn, en pricex heeft ook een aanbieding voorzelfde prijs met LBP. Levertijd mij onbekend.
Sinds het verschil niet zo groot is idd met de Amazon aanbieding, snapte ik ook niet waarom men nu nog daar besteld, tenzij je gelijk extra spellen, en accessoires erbij besteld.
Ze hebben nog wel andere bundels die wel op voorraad zijn, en pricex heeft ook een aanbieding voorzelfde prijs met LBP. Levertijd mij onbekend.
Sinds het verschil niet zo groot is idd met de Amazon aanbieding, snapte ik ook niet waarom men nu nog daar besteld, tenzij je gelijk extra spellen, en accessoires erbij besteld.
Voor deze 350 euro heb je dan een 80GB PS3 met niet alleen KZ2 erbij, maar ook nog een andere game en een HDMI kabel. Ik heb ondertussen besteld bij Amazon, als extra game heb ik gekozen voor Red Alert 3.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:05:
[...]
Verbazingwekkend wat lui doen voor een paar centen! Je had ook gewoon al LANG kunnen gamen als je die Wehkamp actie had gepakt van 10% korting. Dan betaal je 360 voor de KZ2 pack en haal je voor 3€ een prima HDMI kabel bij de Action!
De snelheid maakt me niet zo veel uit, ik heb al een PS3 namelijk, maar omdat mijn ouders sinds kort gescheiden zijn en ik nu op twee plaatsen woon vind ik het wel fijn als ik op het andere adres ook een PS3 heb.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Dit lijkt me een zeer goed spelswopdark schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:31:
WAUW!!!! nieuwe MAG screenshot beschikbaar! 256 man online warfare!!!! Dit gaat zo'n klapper worden! De grootse online multiplayer ooit! Gemaakt door Zipper interactive dus de makers van de originele SOCOM games op PS2 = kwaliteit. Ik hoop zo dat ze het waar kunnen maken, ik hoop ook dat ze er een internet snelheid restrictie op zullen zetten want als er eentje rondloopt met ISDN is iedereen fucked!
Ik had er niet veel van verwacht grafisch maar dit ziet er erg goed uit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt erop dat de jongens van Guerilla, Naughty Dog, Insomniac, Santa Monoca, Studio Liverpool en andere 1 party devs elkaar leuk helpen met de engines voor de PS3. Bijna iedere nieuwe game voor de PS3 ziet er beter uit dan de vorige! Eerst Uncharted 2 met bizarre GFX, Killzone 2, MAG nu. Ben heel benieuwd wat Polyphony voor ons in petto heeft aankomende E3. Als ze dit jaar niks laten zien of geen aankondinging maken schieten ze zichzelf door het been. 2009 is werkelijk het jaar van de PS3! wat een games!
FIFA Street 3 net nog gescoord bij Bart Smit voor € 12,- inclusief verzenden (gratis verzending t/m 5 april 2009). Blijft een leuke spelletje, met vrienden (veel de demo gespeeld vorig jaar). Er zit een lekkere vibe in de game. Als deze binnen is alle FIFA's voor de PS3 in bezit.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 05-04-2009 23:24 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zijn er eigenlijk nog interessante releases de komende paar maanden? Ik ben bang dat het wachten wordt tot oktober/november...
http://www.xgn.nl/ps3/releases/
Kan je per maand selecteren, Red Faction en Call of Juarez volgende maand om maar wat te noemen.
Ligt eraan natuurlijk wat je favoriete genre is om te zeggen of iets interessants is.
Kan je per maand selecteren, Red Faction en Call of Juarez volgende maand om maar wat te noemen.
Ligt eraan natuurlijk wat je favoriete genre is om te zeggen of iets interessants is.
over het algemeen zet de gamemode de meeste (of alle) beeldverbeteringstechnieken uit waardoor het beeld sneller is.
Ik heb zelf de w3000 met ook een auto dim functie erop. Had bv bij GTA het probleem dat in de nacht het beeld in steegjes dimde (dan zie je dus echt niks meer). Als je de gamemode aanzet zet ie bij mij de auto dim uit. Aangezien het ook een sony is zal dat bij jou ook wel werken (maar weet het niet zeker).
Als je de gamemode aanzet gebruikt hij bij mij de instellingen van de onderste mode (weet ff niet welke dat is). Ik heb die ook hetzelfde ingesteld staan als die daarboven, zodat het beeld met gamemode aan en uit precies hetzelfde is (althans ik zie geen verschil). Dus schrik niet dat je beeld in eerste instantie verandert, want dat is waarschijnlijk puur instellingen
Best krom opzicht, ik heb de game-mode aanstaan en ja het scherm reageert dan sneller. Je kan alleen de motionflow niet instellen zodat je beelden vloeiender verlopen

[ Voor 12% gewijzigd door Deef_K op 06-04-2009 10:06 ]
tja ik heb dan ook geen motionflow. Maar ik vindt ook wel dat je bij de gamemode eigenlijk nog wel keuze moet hebben over dat soort opties!
Hoe zit dat dan met verscheping van die ps3? Bij amazon hadden ze toen erg mooie sony oordopjes 60 euro goedkoper dan hier, maar ze wouden geen electronica verzenden buiten de uk?Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:20:
[...]
Ok, klasse dat het inmiddels gelukt is. Ik denk ook wel dat, dat goed komt. Ik heb inmiddels een refund (ofja de e-mail met de bevestiging daarvan) ontvangen voor het teveel betaalde bedrag. Een refund van 41.39 GBP.
Uiteindelijk betaal ik nu (slechts) 389.71 GBP voor:
...
Inderdaad.......donderdagochtend gelijk besteld, vrijdagmiddag binnen. Was één van de eersten, dus levertijd was de volgende dag. Kabeltje erbij van 4 euri bij de action en gaan met die banaan. Hij bevalt tot nu toe erg goed, als moest ik wel erg wennen bij KZ aan de controls. Vindt de controllers van de xbox over het algemeen wel wat prettiger, maar kwestie van wennen waarschijnlijk. Voor alsnog ben ik nu erg happy om met beide consoles te kunnen gamen!Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:05:
[...]
Verbazingwekkend wat lui doen voor een paar centen! Je had ook gewoon al LANG kunnen gamen als je die Wehkamp actie had gepakt van 10% korting. Dan betaal je 360 voor de KZ2 pack en haal je voor 3€ een prima HDMI kabel bij de Action!
PSN: xpock Live: xspock
Iedereen moet wennen aan de controls bij KZ denk ik, persoonlijk heb ik van de week ook voor het eerst een kans gezien om KZ2 te starten. Ik begon met de SP campaign om er in te komen maar de controls (welke variatie ik ook kies) gaan zo tegen mijn instinct in dat het erg onprettig speelt. Dit is het eerste spel waar ik echt moet wennen aan de controls, weinig moeite gehad met de CoD's of Bioshock.
256 mensen onlineswopdark schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:31:
WAUW!!!! nieuwe MAG screenshot beschikbaar! 256 man online warfare!!!! Dit gaat zo'n klapper worden! De grootse online multiplayer ooit! Gemaakt door Zipper interactive dus de makers van de originele SOCOM games op PS2 = kwaliteit. Ik hoop zo dat ze het waar kunnen maken, ik hoop ook dat ze er een internet snelheid restrictie op zullen zetten want als er eentje rondloopt met ISDN is iedereen fucked!
Ik had er niet veel van verwacht grafisch maar dit ziet er erg goed uit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt erop dat de jongens van Guerilla, Naughty Dog, Insomniac, Santa Monoca, Studio Liverpool en andere 1 party devs elkaar leuk helpen met de engines voor de PS3. Bijna iedere nieuwe game voor de PS3 ziet er beter uit dan de vorige! Eerst Uncharted 2 met bizarre GFX, Killzone 2, MAG nu. Ben heel benieuwd wat Polyphony voor ons in petto heeft aankomende E3. Als ze dit jaar niks laten zien of geen aankondinging maken schieten ze zichzelf door het been. 2009 is werkelijk het jaar van de PS3! wat een games!

Het lijkt er niet alleen op dat 1st party devs 'samenwerken' dat is gewoon zo. Vergeet Media Molecule niet.
Tijdens de aftiteling van Uncharted worden al die studio's bedankt die jij daar noemt.
Vooral Naughty Dog en Sony Santa Monica werken nauw samen.
2 dagen geleden is de PS3 (60GB) van mijn broertje kapot gegaan. PS3 start niet meer op. (Tijdens het spelen van GTA IV)
Hebben HDD in mijn 80GB gestopt en krijgen melding dat Systeem software niet correct functioneert!?
Als de Blu-ray stuk zou zijn dan zou de HDD in mijn PS3 toch gewoon moeten opstarten en gewoon in het XMB kunnen gaan, of niet?
Iemand ervaring hiermee.
Het probleem is uiteraard hoe krijg je hem weer aan de praat of hoe krijg je een backup ervan gemaakt zodat je savegames niet kwijt bent.
Hebben HDD in mijn 80GB gestopt en krijgen melding dat Systeem software niet correct functioneert!?
Als de Blu-ray stuk zou zijn dan zou de HDD in mijn PS3 toch gewoon moeten opstarten en gewoon in het XMB kunnen gaan, of niet?
Iemand ervaring hiermee.
Het probleem is uiteraard hoe krijg je hem weer aan de praat of hoe krijg je een backup ervan gemaakt zodat je savegames niet kwijt bent.
Dit al geprobeerd?Zonekill schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:54:
2 dagen geleden is de PS3 (60GB) van mijn broertje kapot gegaan. PS3 start niet meer op. (Tijdens het spelen van GTA IV)
Iemand ervaring hiermee.
http://playstation.joysti...dds-hidden-recovery-menu/

Ik heb bij KZ2 de controls (volgens mij ) op "alternate 1" Edit: "Alternate 2" staan.Lukin schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:28:
[...]
Iedereen moet wennen aan de controls bij KZ denk ik, persoonlijk heb ik van de week ook voor het eerst een kans gezien om KZ2 te starten. Ik begon met de SP campaign om er in te komen maar de controls (welke variatie ik ook kies) gaan zo tegen mijn instinct in dat het erg onprettig speelt. Dit is het eerste spel waar ik echt moet wennen aan de controls, weinig moeite gehad met de CoD's of Bioshock.
Deze komen het dichtste in de buurt bij de COD besturing. ( COD 5 bijvoorbeeld ).
Vindt persoonlijk deze besturing het fijnste. heb ervoor COD 5 gespeeld en deze had op 1 toets na ( melee attack volgens mij ) dezelfde besturing.
[ Voor 1% gewijzigd door GeroWe op 06-04-2009 14:46 . Reden: Foutieve informate;) ]
Ja en nee, optie 3 wel geprobeerd andere nog niet omdat hierbij het risico aanwezig is dat de savegames definitief weg zijn.ymmv schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:10:
[...]
Dit al geprobeerd?
http://playstation.joysti...dds-hidden-recovery-menu/
[afbeelding]
Zullen eerst sony bellen en daarna eventueel de andere opties in recovery menu proberen.
ik heb van het weekend een vastloper gehad tijdens het spelen. Moest ie natuurlijk net aan het schrijven zijn op de schijf......er kon alleen maar een format vanaf
. 30 uur eternal sonata kwijt
.
Ik weet dat dit helemaal niets toevoegd, maar moet mijn frustratie even kwijt
Ik weet dat dit helemaal niets toevoegd, maar moet mijn frustratie even kwijt

[ Voor 0% gewijzigd door Coolsnarf op 06-04-2009 14:39 . Reden: :( ipv :) ]
Echte tweakers 'zetten' de ps3 aan, niet 'maken'Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:14:
Mijn ps3 gaat meteen uit bij het aanmaken... hoe komt dat?
[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 06-04-2009 16:30 ]
[LTS][MTS][HTS]
Weet er niet veel vanaf, maar volgens mij zeggen echte belgische tweakers 'aanmaken'Emiel1984 schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:28:
[...]
Echte tweakers 'zetten' de ps3 aan, niet 'maken'. Je verteld daarnaast zo weinig informatie dat we je niet verder kunnen helpen. Maar naar aanleiding van je bondige omschrijving zou ik je aanraden om terug naar de winkel te gaan. Je hebt tenslotte garantie en een PS3 is geen PC. Als het niet werkt kan je zelf wel de ps3 uit elkaar schroeven om te kijken of bijvoorbeeld je FAN kapot is maar dan vervalt volgens mij meteen je garantie.
MVG, Frank
Misschien heeft hij deze echt gevonden?Emiel1984 schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:28:
[...]
Echte tweakers 'zetten' de ps3 aan, niet 'maken'.

Probeer je PS3 eens zonder HD op te starten.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:14:
Mijn ps3 gaat meteen uit bij het aanmaken... hoe komt dat?
In de Europese PSN Store winkelen, maar je hebt geen creditcard?
Ik vind het er niet heel erg betrouwbaar uit zien.
Absoluut louche. Een quote uit hun algemene voorwaarden:CaptainCharisma schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:08:
In de Europese PSN Store winkelen, maar je hebt geen creditcard?
Je moet ze dus je PSN login-gegevens overhandigen! Verder is nergens een naam en adres van de eigenaar te vinden.Verzending:
Wij nemen na het ontvangen en verwerken van uw order contact met u op via e-mail.
Zo zullen wij door middel van uw Nederland PSN account gegevens, het tegoed op uw account storten.
Het tegoed zal binnen 24 uur op uw account gestort zijn.
Ik haalde die link ook maar van een ander forum...BamSlam_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:19:
[...]
Absoluut louche. Een quote uit hun algemene voorwaarden:
Daar schijnt iemand een goede ervaring te hebben gehad. Ik durf het nog steeds niet te wagen.

Even gelezen, en hij is zo positief en reclamemakerig dat ik sterk vermoed dat degene die die positieve berichten op dat andere forum schrijft er gewoon zelf achter zit. En dan de verklaring voor de hoogte van de prijzen: "Hij wil niet teveel orders krijgen".CaptainCharisma schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:24:
[...]
Ik haalde die link ook maar van een ander forum...
Daar schijnt iemand een goede ervaring te hebben gehad. Ik durf het nog steeds niet te wagen.
Haha, ik vermoedde het ook al maar wilde niks zeggen.BamSlam_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:30:
[...]
Even gelezen, en hij is zo positief en reclamemakerig dat ik sterk vermoed dat degene die die positieve berichten op dat andere forum schrijft er gewoon zelf achter zit. En dan de verklaring voor de hoogte van de prijzen: "Hij wil niet teveel orders krijgen".

Achja. Ik hoop dat Sony gauw zelf met een oplossing komt, ik vind het onzin om een creditcard te nemen om af en toe wat spul te kopen op PSN.

edit: Weer die gast die deze 'webwinkel' de hemel inprijst
[ Voor 7% gewijzigd door WickedWizard op 06-04-2009 19:48 ]
Teaser trailer Assassins Creed 2:
http://www.gametrailers.com/player/47666.html
Hmm Assassins Creed 2 speelt zich af in de Renaissance...
?
http://www.gametrailers.com/player/47666.html
Hmm Assassins Creed 2 speelt zich af in de Renaissance...
[ Voor 72% gewijzigd door Gusev op 06-04-2009 21:19 ]
Ik heb deze verkoper een mail gestuurd en uitgelegd dat ik deel uit maak van de Tweakers PS3 afdeling, en mits hij betrouwbaar is en tegen juiste prijzen kan leveren dat ik hem dan in de startpost zal opnemen.
Als hij reageert zal ik het hier posten.
MSN kan ook: PSNcard@live.nl voor de liefhebbers.....
Als hij reageert zal ik het hier posten.
MSN kan ook: PSNcard@live.nl voor de liefhebbers.....
Ze zijn goedkoper te vinden op ebay hoor, het zal me niet verbazen als hij ze niet op eBay voor 18-20 euro opkoopt en dan weer voor 25 euro doorverkoopt, lucratief handeltje zo.
Gewoon op eBay kopen jongens, lekker met je creditcard of Paypal voor 5 euro minder.
Bedenk je dat $20 dollar zo'n 16 euro is, hij verkoopt ze voor 25, op eBay staan ze meestal voor 24-26 dollar.
En dat verhaaltje over je Europese PSN kaart geven? Nooit je e-mailadres en wachtwoord van je PSN Account geven! Doet hij waarschijnlijk om gewoon even jou PSN aankopen mee te kunnen downloaden (gamesharen).
Gewoon op eBay kopen jongens, lekker met je creditcard of Paypal voor 5 euro minder.
Bedenk je dat $20 dollar zo'n 16 euro is, hij verkoopt ze voor 25, op eBay staan ze meestal voor 24-26 dollar.
En dat verhaaltje over je Europese PSN kaart geven? Nooit je e-mailadres en wachtwoord van je PSN Account geven! Doet hij waarschijnlijk om gewoon even jou PSN aankopen mee te kunnen downloaden (gamesharen).
[ Voor 38% gewijzigd door Grannd op 06-04-2009 21:47 ]
Verwijderd
Zijn USA PSNcards dan gewoon te redeemen op een EU-account?
Dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet mogelijk was.
Mijn probleem met het Toslink gebeuren is ook opgelost.
Heb een nieuwe PS3 van de winkel gekregen, Toslink was kapot
Mijn probleem met het Toslink gebeuren is ook opgelost.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 21:55 ]
Volgens mij is dat ook niet mogelijk, het kan zijn dat hij eerst moet inloggen met jou gegevens en dan zijn creditcardgegevens invult om geld op je tegoed te storten. En daarna dan zijn creditcardgegevens erafhalen natuurlijk. Maar ja, dit is een aanname natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:53:
Ja, dan kan je lang "kloten" om het goed te krijgen.Mijn probleem met het Toslink gebeuren is ook opgelost.
Mooi dat het is opgelost.
Sterker nog, een code kan je maar één keer gebruiken, dus nadat je hem op je EU account heb gebruikt kan je zwaaien naar je geld.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:53:
Maar goed, dan heb je wel 'ja' geklikt op de vraag '0 euro toevoegen'.
Oke heb al reactie van de verkoper:
Die Europese Cards bestaan dus niet en hij zet gewoon krediet op jouw account zoals PearlPumpkin hierboven ook al uitlegt. Voor de Amerikaanse PSN cards zou ik persoonlijk liever naar een andere site gaan....hij is te vinden in de startpost.Beste,
Het gaat om PSN tegoeden.
U schaft een tegoed aan en wij storten het tegoed op uw PSN account.
Met dit tegoed kunt u spellen en uitbreidingen kopen uit de Europese PlayStation Store.
De PSN Cards voor de Europese bestaan niet.
Maar Amerikaanse PSN Cards voor de Amerikaanse PlayStation Store wel.
Deze kunt u kopen via de PSN Card Shop
PSN Card Shop: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/psncardshop/
Snapt u, het zijn twee verschillende dingen die wij verkopen.
Europese PSN tegoeden en Amerikaanse PSN Cards.
Graag zouden wij u vragen om deze site, over de Amerikaanse PSN Cards aan te bevelen aan uw community.
Dit omdat de site van de Europese PSN tegoeden momenteel in de test-fase zit en niet veel orders kan verwerken.
Deze site zal vaak gesloten zijn omdat er nog flink aan gewerkt wordt.
Deze kunt u echter wel aanbevelen:
PSN Card Shop: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/psncardshop/
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
PSN Card Shop (Aashboy)
Verwijderd
Nee doe dat niet! Als je hem in de EU store invoert bij redeem code markeert ie de code als gebruikt maar krijg je geen geld erbij.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:53:
Je moet een US account maken en daar gewoon US prepaid cards gebruiken. Je DLC werkt ook gewoon onder je EU account na het installeren! Alleen als je addons wilt kopen voor games, moet je zorgen dat ze uit dezelfde regio zijn als de games. Nou is dit toch goedkoper, dus maakt ook niet uit.
Zelf koop ik games bij videogamesplus.ca en soms bij een ebay winkel, dus heb ik North America region spellen. Haal hier: http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2383 mijn PSN prepaid card. Die zijn dus goedkoper dan wat die gast je probeert aan te smeren als wat hij doet al legitiem is.
Bijkomend voordeel is dat zowel de games als de DLC in amerika goedkoper is! Dus ook al betaal je iets meer dan 50 dollar voor een 50 dollar kaart, het is nog steeds goedkoper dan als je een creditcard gebruikt en de EU store gebruikt. Dus ik zie geen eens reden om geld op een EU account te willen?
Hij spreekt zich nogal tegen op zijn site dat het werkt voor een Nederlands/Europees PS3-account.
Want op de verschillende fora wordt weer door dezelfde persoon gezegd dat het werkt op een Europese/Amerikaanse PS3, maar je moet wel een Amerikaans account aanmaken om het te laten werken.
Dus gewoon zelf importeren, want wat hij op zijn site beloofd is dus niet waar.
En €10,- tegoed voor €19,99 is ook echt wel pure bullshit
Want op de verschillende fora wordt weer door dezelfde persoon gezegd dat het werkt op een Europese/Amerikaanse PS3, maar je moet wel een Amerikaans account aanmaken om het te laten werken.
Maakt hij zich niet geloofwaardiger door door meerdere uitleggen te geven...Geschikt voor Europese en Amerikaanse PS3/PSP.
Werkt dus gewoon op Nederlandse PS3/PSP!
Het enige wat je nodig hebt is een Amerikaanse PlayStation Store Account, welke gratis aan te maken is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Hij biedt 2 producten aan, 1 is amerikaanse psn card. De ander moet je hem je EU details geven en stort hij er geld voor je op (en waarschijnlijk download ie al je DLC naar zijn ps3, hiermee gebruikt hij dan 1 van je 5 activaties).FeaR1986 schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:09:
Hij spreekt zich nogal tegen op zijn site dat het werkt voor een Nederlands/Europees PS3-account.
[...]
Maakt hij zich niet geloofwaardiger door door meerdere uitleggen te geven...
Dus kwa uitleg kan het legitiem zijn. Maar dan is het nog pure afzetterij en als mensen hier in trappen doe ik het wel voor 1 goedkoper (de amerikaanse psn kaarten dan tenminste)
Zie het nu ook in de post van Jeep ja.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:12:
[...]
Hij biedt 2 producten aan, 1 is amerikaanse psn card. De ander moet je hem je EU details geven en stort hij er geld voor je op (en waarschijnlijk download ie al je DLC naar zijn ps3, hiermee gebruikt hij dan 1 van je 5 activaties).
Had alleen die forum-links wat aangeklikt en daar alles gelezen.
Daar doelt de persoon vooral op de Amerikaanse PSN-accounts.
Maar dan neem je een shop die zo professioneel antwoord toch niet serieus als ze dan afsluiten met:
PSN Card Shop (Aashboy)
Een beetje degelijke webwinkel sluit af met een echte naam (en verdere gegevens indien aanwezig).
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Een beetje degelijke webwinkel zit dan ook niet op www.mijneerstewebwinkel.nl oid 
Maar goed genoeg geluld daarover lijkt me.
Ik heb vorige week TES 4: Oblivion GotY edition uit een bak bij de Bart Smit gevist, non-platinum maar wel voor 20 euro
Alweer 10 uurtjes op de teller, heb het één keer op de PC een paar uur gespeeld maar toen vond ik het allemaal iets te overweldigend, ik ben nu gewoon maar wat gaan questen en langzaam krijg je alles wel onder de knie, ik ben niet iemand die dan een manual leest om erachter te komen hoe je nu aan bepaalde spells kan komen en dergelijke maar ik kom er wel uit
Wat een ongelofelijk uitgebreid spel, zoals ik al zei 10 uur op teller maar ik heb echt het idee dat ik ook maar een beetje een idee heb van de schaal van het spel, zeker als er ook nog eens the Knights of the Nine en Shivering Isles bij inbegrepen zijn, en dan heb je nog de main quest, de Fighter's guild, de Mage's guild, the Thieves guild en the Dark Brotherhood. En als dat nog niet genoeg is zijn er nog talloze dungeons en andere quests.
Het spel is alweer 2 jaar oud volgens mij, ik wou eigenlijk Fallout 3 nog een keer gaan halen maar ik ben bang dat ik hier nog wel een tijdje zoet mee ben. De graphics zijn ook nog steeds top, ik las dat de PS3 de beste graphics heeft voor het spel omdat die dus iets later is uitgebracht en opgepoetste graphics heeft.
Maar goed genoeg geluld daarover lijkt me.
Ik heb vorige week TES 4: Oblivion GotY edition uit een bak bij de Bart Smit gevist, non-platinum maar wel voor 20 euro
Alweer 10 uurtjes op de teller, heb het één keer op de PC een paar uur gespeeld maar toen vond ik het allemaal iets te overweldigend, ik ben nu gewoon maar wat gaan questen en langzaam krijg je alles wel onder de knie, ik ben niet iemand die dan een manual leest om erachter te komen hoe je nu aan bepaalde spells kan komen en dergelijke maar ik kom er wel uit
Wat een ongelofelijk uitgebreid spel, zoals ik al zei 10 uur op teller maar ik heb echt het idee dat ik ook maar een beetje een idee heb van de schaal van het spel, zeker als er ook nog eens the Knights of the Nine en Shivering Isles bij inbegrepen zijn, en dan heb je nog de main quest, de Fighter's guild, de Mage's guild, the Thieves guild en the Dark Brotherhood. En als dat nog niet genoeg is zijn er nog talloze dungeons en andere quests.
Het spel is alweer 2 jaar oud volgens mij, ik wou eigenlijk Fallout 3 nog een keer gaan halen maar ik ben bang dat ik hier nog wel een tijdje zoet mee ben. De graphics zijn ook nog steeds top, ik las dat de PS3 de beste graphics heeft voor het spel omdat die dus iets later is uitgebracht en opgepoetste graphics heeft.
Ik wil ook een zilverkleurige PS3
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Heb zelf goede ervaringen met de psnshop van aashboy.Heb er 3 x een $50 psn card gekocht voor de us store.Binnen een paar uur had ik de code al ontvangen.Je kunt er ook gemakkelijk via ideal betalen.
Dat had ik ook bij mijn 40w4000henkna schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:54:
[...]
Heb al wat opgezocht verder. Het zou goed kunnen dat het daar aan ligt.
Ga het eens proberen.
Zal het uitzetten van het dynamisch contrast de beeldkwaliteit verminderen?
Mijn oplossing was door live colour + lichtsensor uit te zetten. Anders past het beeld zichzelf om de 4 sec aan wat te irritant is.
gr,
Just grow old with grace
Is een virtuele creditcard (wirecard doet dit geloof ik) niet handiger dan ge-emmer met kopen van amerikaanse cards of doorgeven van PSN info aan duistere websites?
Ik heb zelf een creditcard dus ik heb het verder niet uitgezocht maar volgens mij zijn er toko's waarnaar je met ideal geld kan overschrijven waarna je een creditcardnummer met X tegoed voor 1 keer gebruik krijgt.
Voor mensen onder de 18 lijkt dat me een veiligere en handigere methode. Wat oudere mensen betreft snap ik niet hoe zij op deze wereld overleven (op internet en op vakantie) zonder creditcard
Ik heb zelf een creditcard dus ik heb het verder niet uitgezocht maar volgens mij zijn er toko's waarnaar je met ideal geld kan overschrijven waarna je een creditcardnummer met X tegoed voor 1 keer gebruik krijgt.
Voor mensen onder de 18 lijkt dat me een veiligere en handigere methode. Wat oudere mensen betreft snap ik niet hoe zij op deze wereld overleven (op internet en op vakantie) zonder creditcard
Je kan toch gewoon pinnenJheroun schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:38:
Is een virtuele creditcard (wirecard doet dit geloof ik) niet handiger dan ge-emmer met kopen van amerikaanse cards of doorgeven van PSN info aan duistere websites?

Ik snap het nut van een creditcard niet als je gewoon kan pinnen. Daarbij vind ik een creditcard aanvragen speciaal voor PSN erg nutteloos.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik heb zelf geen cc en ga er ook zeker geen aanvragen voor PSN. Ik vind het echter niet nutteloos om voor dit doel een cc aan te vragen. De prepaid kaarten zijn namelijk nog steeds niet te koop in NL en daarnaast is er geen andere methode om geld op je PSN account te zetten. Ik snap ook niet dat sony geen alternatief aanbied. Ik had iig al een hele berg PSN items aangeschaft als ik op een andere manier kon betalen. Ik heb het idee dat veel mensen er hetzelfde over denken. Ik snap ook daarom dat sony de PSN-prepaid card op de markt zet maar niet dat de echte doelgroep deze niet kunnen aanschaffen in eigen land.Snippertje schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:04:
[...]
Daarbij vind ik een creditcard aanvragen speciaal voor PSN erg nutteloos.
[LTS][MTS][HTS]
Helemaal mee eens, ik snap ook niet waarom het zo lang duurt om de psn-prepaid cards in de EU te lanceren. Ik bedoel ze hebben al ervaring in de VS en Japan hiermee dus waarom is Europa zo'n probleem ? Apple heeft bijvoorbeeld toch ook prepaid kaarten voor de iTunes store.... ik zie het probleem niet. Maak anders een soort ideal mogelijkheid om via de playstation site direct tegoed te kopen.Emiel1984 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:53:
[...]
Ik heb zelf geen cc en ga er ook zeker geen aanvragen voor PSN. Ik vind het echter niet nutteloos om voor dit doel een cc aan te vragen. De prepaid kaarten zijn namelijk nog steeds niet te koop in NL en daarnaast is er geen andere methode om geld op je PSN account te zetten. Ik snap ook niet dat sony geen alternatief aanbied. Ik had iig al een hele berg PSN items aangeschaft als ik op een andere manier kon betalen. Ik heb het idee dat veel mensen er hetzelfde over denken. Ik snap ook daarom dat sony de PSN-prepaid card op de markt zet maar niet dat de echte doelgroep deze niet kunnen aanschaffen in eigen land.
Maar goed totdat de tijd aanbreekt waarop deze mogelijkheid zich voordoet geen PSN items voor mij....zucht.......
Just grow old with grace
Verwijderd
Kunnen we niet een soort van handtekeningen actie starten ofzo, misschien dat Sony dat luisterd?
Microsoft en Nintendo kunnen het net als Apple ook, heel moeilijk kan het dus niet zijn.
Microsoft en Nintendo kunnen het net als Apple ook, heel moeilijk kan het dus niet zijn.
Er zijn al verschillende petities geweest, maar tot op heden zonder resultaat. Mocht een ijverige Tweaker zich geroepen voelen om nog een petitie te starten, mijn vote heb jeVerwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:14:
Kunnen we niet een soort van handtekeningen actie starten ofzo, misschien dat Sony dat luisterd?
gr
Just grow old with grace
Ik woon in de UK en hier heb je bij gewone bankpassen het maestro systeem, werkt een beetje hetzelfde als een creditcard. En schijnbaar kan je daar ook mee betalen op PSN. Heb het zelf nog nooit gebruikt maar staat op genoeg fora.
Volgens mij is maestro in meer landen in de EU beschikbaar, al weet ik niet of die dan ook gewoon werken op PSN. Maar goed misschien dat dat gewoon een betere oplossing is als dat in NL ook wordt toegepast want zijn in ieder geval genoeg websites waar je ook op die manier kan betalen en je dus helemaal geen cc nodig hebt.
Volgens mij is maestro in meer landen in de EU beschikbaar, al weet ik niet of die dan ook gewoon werken op PSN. Maar goed misschien dat dat gewoon een betere oplossing is als dat in NL ook wordt toegepast want zijn in ieder geval genoeg websites waar je ook op die manier kan betalen en je dus helemaal geen cc nodig hebt.
Op mijn ING-pasje staat ook Maestro, maar dat betekent alleen maar dat ik er in het buitenland mee kan pinnen voor zo ver ik weet.
En de kans op PSN kaarten is erg klein, hopelijk kan Sony gewoon een deal sluiten met paypal oid, iDeal zou helemaal ideaal zijn natuurlijk
Met verschillende valuta en verschillende belastingen schijnt het voor Sony gewoon onmogelijk te zijn om ze hier uit te brengen, oerstom gewoon want een groot deel van de mogelijke kopers op PSN heeft simpelweg geen credit card. Ze laten het geld zo uit hun handen glippen.
En de kans op PSN kaarten is erg klein, hopelijk kan Sony gewoon een deal sluiten met paypal oid, iDeal zou helemaal ideaal zijn natuurlijk
Met verschillende valuta en verschillende belastingen schijnt het voor Sony gewoon onmogelijk te zijn om ze hier uit te brengen, oerstom gewoon want een groot deel van de mogelijke kopers op PSN heeft simpelweg geen credit card. Ze laten het geld zo uit hun handen glippen.
Dat weet ik ja staat op mijn rabopas ook. Maar wat niet op mijn rabopas staat is een lange cijfercode zoals dat ook bij een cc te vinden is, en dat is hier wel het geval. Met die cijfercode en nog een beveiligingscode kan je namelijk dan via het maestro online betalen. Je kan dan namelijk kiezen uit de normale creditcards, maestro en solo (wat volgens mij iets vergelijkbaars is als maestro).
Volgens mij had ik een paar maanden geleden iets gelezen dat ze datzelfde systeem misschien ook naar nl wilden halen. Maar goed moet dan eerst nog eens gebeuren.
Volgens mij had ik een paar maanden geleden iets gelezen dat ze datzelfde systeem misschien ook naar nl wilden halen. Maar goed moet dan eerst nog eens gebeuren.
Dat maestro betaalsysteem zoals in de UK lijkt mij ook ideaal, volgens mij heet het een debitcard, Visa Electron is er ook één.
Deze passen zijn in NL helaas niet te krijgen volgens mij, misschien zou je een UK bankrekening kunnen openen.
Deze passen zijn in NL helaas niet te krijgen volgens mij, misschien zou je een UK bankrekening kunnen openen.
Zijn er Blu-Ray-liefhebbers in de zaal? Amazon.co.uk heeft een 3-voor -de prijs-van-2-actie met veel interessante (en goedkope) films. Let wel op of ze NL ondertitels hebben. Dat geldt in ieder geval voor de Disney/Pixar-titels op die lijst zoals Wall-E, Pinocchio en Ratatouille.
BTW Er is ook Wipeout-niews.

Morgen komt er 1.3 uit met de onderstaande wijzigingen:
* Ability to earn more than 50 online ranks based on finishing position, speed class and rank of the opposing players.
* A new screen after finishing a race or tourney. This screen shows a podium with the three fastest competitors.
* Badges can be earned by achieving certain goals in an online race or tourney. A total of 33 badges can be earned.
* Newly added invite system. Players can invite buddies directly into a lobby. A message also notifies when one of your buddies is playing online. (I guess this is all in-game and not in-xmb)
* Has a race already been started? After the update you can enter the lobby and watch the race live. After the race everyone, including the viewers will enter the lobby for the next race.
* New options to customise a race:
o Weaponhints infoscreen (on/off)
o Opponents (public/friends/invite only)
o Ability to use corkscrew (on/off)
o Steer assist (on/off)
o Amount of laps (20 max)

Morgen komt er 1.3 uit met de onderstaande wijzigingen:
* Ability to earn more than 50 online ranks based on finishing position, speed class and rank of the opposing players.
* A new screen after finishing a race or tourney. This screen shows a podium with the three fastest competitors.
* Badges can be earned by achieving certain goals in an online race or tourney. A total of 33 badges can be earned.
* Newly added invite system. Players can invite buddies directly into a lobby. A message also notifies when one of your buddies is playing online. (I guess this is all in-game and not in-xmb)
* Has a race already been started? After the update you can enter the lobby and watch the race live. After the race everyone, including the viewers will enter the lobby for the next race.
* New options to customise a race:
o Weaponhints infoscreen (on/off)
o Opponents (public/friends/invite only)
o Ability to use corkscrew (on/off)
o Steer assist (on/off)
o Amount of laps (20 max)
[ Voor 59% gewijzigd door ymmv op 07-04-2009 20:30 ]
Te goede tip. Alweer een pakketje met 3 blu rays onderweg! Samen inclusief verzenden komt het op 27 euro uit en dan heb je 3 blu rays. Als je hier in Nederland een willekeurige winkel inloopt om een blu ray te kopen ben je dat bedrag al zo ongeveer kwijt voor 1 filmymmv schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:05:
Zijn er Blu-Ray-liefhebbers in de zaal? Amazon.co.uk heeft een 3-voor -de prijs-van-2-actie met veel interessante (en goedkope) films. Let wel op of ze NL ondertitels hebben. Dat geldt in ieder geval voor de Disney/Pixar-titels op die lijst zoals Wall-E, Pinocchio en Ratatouille.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Vroeger op de PS1 vond ik wipeout helemaal te gek maar de nieuwe op de PS3 vind ik echt niks aan. k vond de Demo in ieder geval zwaar tegen vallen. Vind ridge racer daarin tegen nog wel erg leuk. Heb de PS3 versie dan ook in de kast liggen waar hij nog regelmatig uit wordt gehaalt.ymmv schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:05:
Leuke actie trouwens bij Amazon. Ga zeker even kijken of er nog een film tussen zit die ik het opniew bekijken waard vind
[ Voor 13% gewijzigd door Emiel1984 op 07-04-2009 20:47 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ik heb dus drie blu-ray films in mijn winkelmandje, maar de 3 voor 2 korting gaat er niet af? Of gebeurt dit pas bij het einde van de checkout?Sandyman538 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:34:
[...]
Te goede tip. Alweer een pakketje met 3 blu rays onderweg! Samen inclusief verzenden komt het op 27 euro uit en dan heb je 3 blu rays. Als je hier in Nederland een willekeurige winkel inloopt om een blu ray te kopen ben je dat bedrag al zo ongeveer kwijt voor 1 film
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Op het het einde jaNinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:34:
[...]
Ik heb dus drie blu-ray films in mijn winkelmandje, maar de 3 voor 2 korting gaat er niet af? Of gebeurt dit pas bij het einde van de checkout?
Was helaas zelf iets de vroeg ivm wall-e die nu inmiddels wel onder de 3-2 actie valt maar goed toch nog een dikke 40 euro winst
Oke thanks, ik wilde eigenlijk wel wall-e, ratatouille en i, robot bestellen. Nu zag ik op play.com dat in ieder geval i robot en wall-e dutch subs hebben maar bij ratatouille kan ik er niks over vinden terwijl dat wel een disney/pixar film is?!
[ Voor 3% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-04-2009 22:01 ]
Ps4/switch gamer
Ik heb vandaag een grotere hdd voor mijn ps 3 gekocht en vervangen zoals in de div tutorials wordt beschreven.
Het gaat om de Samsung hm320JI 320g sata 5400 8mb Als ik um in mijn ps3 stop krijg ik de volgende melding: Ps3 kan niet starten,de juiste harde schijf is niet aangetroffen.
Iemand een suggestie wat er an t handje kan zijn?
Het gaat om de Samsung hm320JI 320g sata 5400 8mb Als ik um in mijn ps3 stop krijg ik de volgende melding: Ps3 kan niet starten,de juiste harde schijf is niet aangetroffen.
Is je harde schijf wel correct geformateerd?
Ps4/switch gamer
Ik denk het wel. De Australische editie (!) heeft ook NL ondertitels. Ik heb zelf de UK-versies van Pinocchio, Sleeping Beauty, Wall-E, Ratatouille en Narnia 2 en die kun je in ieder geval gerust bestellen.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:57:
Oke thanks, ik wilde eigenlijk wel wall-e, ratatouille en i, robot bestellen. Nu zag ik op play.com dat in ieder geval i robot en wall-e dutch subs hebben maar bij ratatouille kan ik er niks over vinden terwijl dat wel een disney/pixar film is?!
Ik heb Ratatouille op BR-D en ik moet zeggen dat het er puik uitziet en het is een leuk verhaal, bij tekenfilms is het 1080p signaal makkelijker op te merken dan bij gewone films merk ik vaak.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:57:
UK editie heeft zeer waarschijnlijk geen NL subs. Zie ook dit lijstje. De Australische versie heeft idd wel NL subsymmv schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:29:
[...]
Ik denk het wel. De Australische editie (!) heeft ook NL ondertitels. Ik heb zelf de UK-versies van Pinocchio, Sleeping Beauty, Wall-E, Ratatouille en Narnia 2 en die kun je in ieder geval gerust bestellen.
Helaas worden Australische releases alleen vaak voorzien van een levensgrote leeftijdsrating op het hoesje.

[ Voor 8% gewijzigd door Deismyna op 07-04-2009 22:39 ]
Volgens de tutorials gaat de ps3 de nieuwe schijf formatteren.
Misschien zit je HD niet goed in de PS3. Haal hem eruit en stop hem nog een keer erin. Zorg dat de schroeven goed vast zitten en dat het handletje goed sluit.Ricosuave3 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:59:
Ik heb vandaag een grotere hdd voor mijn ps 3 gekocht en vervangen zoals in de div tutorials wordt beschreven.
Stat je PS3 ook 'ns in het systeem menu.
[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 07-04-2009 23:04 ]
Ik ga denk ik voor, paprika, wall-e en i, robotymmv schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:29:
[...]
Ik denk het wel. De Australische editie (!) heeft ook NL ondertitels. Ik heb zelf de UK-versies van Pinocchio, Sleeping Beauty, Wall-E, Ratatouille en Narnia 2 en die kun je in ieder geval gerust bestellen.
Zit nog te twijfelen over planet-earth, 25 pond is wel erg goedkoop, en bij zo'n film/docu mis ik nl subs denk ik niet.
Ps4/switch gamer
Ik heb dit probleem ook, er wordt nog 62 GBP extra belasting gerekend, weet iemand waar dit door kan komen?Yippie schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:18:
[...]
Snap het niet, prijs kwam bij mij veel hoger uit, als ik die stap volg.
Dit is voor een 80GB consol, + KZ2 + HDMI kabel+ selected game for extra 10 GBP.
Amazon.co.uk Order Summary
Items: GBP 319.70
Postage & Packing: GBP 7.95
Total before VAT: GBP 327.65
VAT: GBP 62.26
Total: GBP 389.91
Promotion Applied: -GBP 44.15
Order Total: GBP 345.76
Payment Total: EUR 394,79**
Valt me op dat sinds kort de Amazon converter automatisch omrekent naar EUR wat niet gunstig is.
Heb het terug gezet naar GBP en laat CC wel omrekenen, dit rekent stuk gunstiger om.
EDIT: Blijkbaar doet de actie raar als je andere items tegelijk besteld. Er klopt dan helemaal niks meer van de hele berekening. Ik heb de promotie items en de andere items apart besteld in 2 bestellingen en een mailtje gestuurd of ze het samen kunnen verzenden zodat ik niet dubbel verzendkosten hoef te betalen.
[ Voor 16% gewijzigd door Schildje op 08-04-2009 01:10 ]
Er wordt geen extra belasting geheft, BTW tarief UK is 15% en NL is 19% vandaar, reken het maar uit.
Als je ook even terugleest, moet je inderdaad afrekenen, en ze vervolgens een bericht sturen.
Zolang je je aan de voorwaarden van de promotie hebt gehouden, krijg je het teveel betaalde bedrag retour.
Als je ook even terugleest, moet je inderdaad afrekenen, en ze vervolgens een bericht sturen.
Zolang je je aan de voorwaarden van de promotie hebt gehouden, krijg je het teveel betaalde bedrag retour.
Het mocht even duren maar SFIV van freerecordshop is eindelijk verzonden!
Verwijderd
licht offtopic maar op http://www.dvdcompare.net kan je ook alle regio versies vaak vergelijken.Deismyna schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:35:
[...]
UK editie heeft zeer waarschijnlijk geen NL subs. Zie ook dit lijstje. De Australische versie heeft idd wel NL subs
Helaas worden Australische releases alleen vaak voorzien van een levensgrote leeftijdsrating op het hoesje.
sorry voor het off-topic zijn, maar weet iemand of er toevallig bij spiderwick nederlandse subs zitten. Ik kan hier niks over vinden!ymmv schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:05:
ps. ymmv zet je dm anders aan (tenzij je hem bewust uit hebt staan natuurlijk), probeerde je er 1 te sturen maar dat ging niet.
Ik heb mijn Xbox 360 te koop staan en wil overstappen op een PS3. Nu weet ik dat er op de PS3 2 USB poorten zitten en ik weet ook dat de PS3 een internetbrowser heeft. Is het mogelijk om gewoon een simpel USB toetsenbord aan te sluiten op de PS3 of moet het echt een geschikt toetsenbord daarvoor zijn?
Alvast bedankt. Ik kon het antwoord niet in de OP vinden en 40 topics is best veel om even door te nemen
Alvast bedankt. Ik kon het antwoord niet in de OP vinden en 40 topics is best veel om even door te nemen
Ja dat is mogelijk, echter de browser van de ps3 is lang niet zo goed als bijv firefox oid. Als je veel wilt internetten enz kan je beter linux als 2e OS op je ps3 zetten. Dan kun je firefox als browser gebruikenksborg schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:50:
Ik heb mijn Xbox 360 te koop staan en wil overstappen op een PS3. Nu weet ik dat er op de PS3 2 USB poorten zitten en ik weet ook dat de PS3 een internetbrowser heeft. Is het mogelijk om gewoon een simpel USB toetsenbord aan te sluiten op de PS3 of moet het echt een geschikt toetsenbord daarvoor zijn?
Just grow old with grace
Zo... heb mijn PS3, echt iets van 2 maand niet gebruikt om te gamen (alleen als mediacenter
). Dus gisteravond maar eens update 2.70 geïnstalleerd.... en kijken wat er zoal nieuw is in de shop... na een paar minuten de EU-shop al zat en maar de USA-store gegaan,
Best veel demo's als je een paar maand niet in de shop kijkt, meteen een stuk of 6 gedownload. (downloaden ging rap gisteravond).
dingen die ik gister geprobeerd heb:
- Afro Samurai - lijkt een tof spel, mooie grafics, tof stijltje, het commentaar ingesproken door Samuel l Jackson is echt geweldig! Controls is int het begin vooral button bashen... echt gebruik maken van die 'geconcentreerde modus' lukt eme nog neit echt na 1x'tje spelen. Demo is wel erg kort, tzou leuk zijn als je die grote gast op het eidne ook nog ff mocht aanpakken
- Killzone 2: Aangenaam verrast! ik heb normaal gesproken niets met shooters op de PS3, maar killzone is wel heel vet... alleen al om de grafische pracht en praal! je wordt direct in het verhaal gezogen. Controls blijven voor mij zuigen (en dus een hindernis), coversysteem was ook ff wennen maar lijkt verder goed.
- Red Baron Arcade: tjah grapppig spelletjes, vooral door de goede herinneringen... grafisch leuk opgelapt.
- Quest for booty: grappig spelletje... wel verslavend denk ik, weet zo niet wat hij kost maar lijkt me een leuke "tussendoor" game.
Verder heb ik HAWX nog gedwonlaod, moek nog ff proberen.
Heb ik verders nog iets gemist de laatste 4 maand?
Best veel demo's als je een paar maand niet in de shop kijkt, meteen een stuk of 6 gedownload. (downloaden ging rap gisteravond).
dingen die ik gister geprobeerd heb:
- Afro Samurai - lijkt een tof spel, mooie grafics, tof stijltje, het commentaar ingesproken door Samuel l Jackson is echt geweldig! Controls is int het begin vooral button bashen... echt gebruik maken van die 'geconcentreerde modus' lukt eme nog neit echt na 1x'tje spelen. Demo is wel erg kort, tzou leuk zijn als je die grote gast op het eidne ook nog ff mocht aanpakken
- Killzone 2: Aangenaam verrast! ik heb normaal gesproken niets met shooters op de PS3, maar killzone is wel heel vet... alleen al om de grafische pracht en praal! je wordt direct in het verhaal gezogen. Controls blijven voor mij zuigen (en dus een hindernis), coversysteem was ook ff wennen maar lijkt verder goed.
- Red Baron Arcade: tjah grapppig spelletjes, vooral door de goede herinneringen... grafisch leuk opgelapt.
- Quest for booty: grappig spelletje... wel verslavend denk ik, weet zo niet wat hij kost maar lijkt me een leuke "tussendoor" game.
Verder heb ik HAWX nog gedwonlaod, moek nog ff proberen.
Heb ik verders nog iets gemist de laatste 4 maand?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De naam van de nieuwe Tri-Ace-RPG voor is nu bekend: End of Eternity. Komt eind dit jaar in Japan uit.

[ Voor 68% gewijzigd door ymmv op 08-04-2009 11:42 ]
Yup ik zag het ook alNeefdave schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:43:
Het mocht even duren maar SFIV van freerecordshop is eindelijk verzonden!
Nouja, ik kan er toch nog niet aan toekomen, eerst resi en mirrors edge nog uitspelen
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Hebben ze in nederland ook, dacht bij de V&D,anders de FRS of de Van Leest.Coolsnarf schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:44:
[...]
sorry voor het off-topic zijn, maar weet iemand of er toevallig bij spiderwick nederlandse subs zitten. Ik kan hier niks over vinden!
ps. ymmv zet je dm anders aan (tenzij je hem bewust uit hebt staan natuurlijk), probeerde je er 1 te sturen maar dat ging niet.
Anyway gister voor het eerst een gedownload filmpje gekeken op de ps3 en valt enorm mee hoe makkelijk dat gaat. USB'tje er in en kijken maar. Er zit zelfs een soort van chaptermenu in blijkbaar. Ga ik vaker doen dus.
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of doen die linkjes het niet?ymmv schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:33:
De naam van de nieuwe Tri-Ace-RPG voor is nu bekend: End of Eternity. Komt eind dit jaar in Japan uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Staan de jumpers op je harde schijf wel goed dan? Want de PS3 heeft een sata-150 aansluiting, waar jouw nieuwe hdd waarschijnlijk ingesteld staat op sata-300.Ricosuave3 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:59:
Bedankt! In feite gaat het niet om veel internetten, maar af en toe even vanuit de luie stoel. Dan is het altijd handig dat het kán.Silverscope schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:55:
[...]
Ja dat is mogelijk, echter de browser van de ps3 is lang niet zo goed als bijv firefox oid. Als je veel wilt internetten enz kan je beter linux als 2e OS op je ps3 zetten. Dan kun je firefox als browser gebruiken
Verder nog goede tips? Ik heb ergens gelezen dat de nieuwere generaties PS3 een stuk minder stroom vebruiken (130 t.o.v. 190 watt). Geldt dit standaard voor alle 80 gig modellen of heb ik dit mis?
Hebben hier mensen al eens gehoord van de game: Chaos Theory? Op youtube staat 1 kort filmpje zonder ingame beeldmateriaal maar ziet er wel interresant uit.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
geen idee, maar die 60 watt voel je niet echt in je portomonee denk ikksborg schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:12:
[...]
Bedankt! In feite gaat het niet om veel internetten, maar af en toe even vanuit de luie stoel. Dan is het altijd handig dat het kán.
Verder nog goede tips? Ik heb ergens gelezen dat de nieuwere generaties PS3 een stuk minder stroom vebruiken (130 t.o.v. 190 watt). Geldt dit standaard voor alle 80 gig modellen of heb ik dit mis?
Voor wat betreft de tips: Als je de standaard ps3 theme crappy vind, zoals ik, dan is het mogelijk om zelf themes erop te zetten. Deze kun je zo van internet plukken en geven je ps3 een veel betere look.
tip2: een HDTV is toch wel een must, maar aangezien je nu een 360 hebt neem ik aan dat dit wel snor zit. Zo niet ff sparen
tip3: Als je veel divx/avi films download is het misschien handig om gelijk de HDD van de ps3 te upgraden naar een HDD met meer GB's. Zo hoef je niet later de hele HDD te backuppen voordat je de nieuwe HDD plaatst. Dan heb je gelijk een leuke externe HDD (moet je wel ff zo'n case voor kopen van 8 euro ofzo)
tip4: Installeer ubuntu als 2e OS, zo kun je bijvoorbeeld SNES games spelen met PS3 controller
Succes!
Just grow old with grace
Kijk dat is interessante infoSilverscope schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:30:
[...]
geen idee, maar die 60 watt voel je niet echt in je portomonee denk ik( tenminste ik neem aan dat je je ps3 niet 24/7 aan laat staan). Stroomverbruik in standby valt btw ook erg mee. Ergens in dit topic heeft iemand dat met z'n apparaatje gemeten...
Voor wat betreft de tips: Als je de standaard ps3 theme crappy vind, zoals ik, dan is het mogelijk om zelf themes erop te zetten. Deze kun je zo van internet plukken en geven je ps3 een veel betere look.
tip2: een HDTV is toch wel een must, maar aangezien je nu een 360 hebt neem ik aan dat dit wel snor zit. Zo niet ff sparen
tip3: Als je veel divx/avi films download is het misschien handig om gelijk de HDD van de ps3 te upgraden naar een HDD met meer GB's. Zo hoef je niet later de hele HDD te backuppen voordat je de nieuwe HDD plaatst. Dan heb je gelijk een leuke externe HDD (moet je wel ff zo'n case voor kopen van 8 euro ofzo)
tip4: Installeer ubuntu als 2e OS, zo kun je bijvoorbeeld SNES games spelen met PS3 controllerMario World, Donkey Kong enz.
Succes!
Die theme doet me opzich niet zoveel. Had op de PSP ook altijd gewoon de standaard.
Tip 2 heb ik al beantwoordt en dus zit dat inderdaad wel goed!
Voor Tip 3 heb ik al een Conceptronic CFULLHDMA

Tip 4 is inderdaad wel nuttig
Thanks!
Verwijderd
Tip 4 is interssant maar hoe kan je een andere OS op je ps3 zetten?Silverscope schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:30:
[...]
geen idee, maar die 60 watt voel je niet echt in je portomonee denk ik( tenminste ik neem aan dat je je ps3 niet 24/7 aan laat staan). Stroomverbruik in standby valt btw ook erg mee. Ergens in dit topic heeft iemand dat met z'n apparaatje gemeten...
tip4: Installeer ubuntu als 2e OS, zo kun je bijvoorbeeld SNES games spelen met PS3 controllerMario World, Donkey Kong enz.
Succes!
you're welcomeksborg schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:35:
[...]
Kijk dat is interessante info. Ik hoef de stroom eigenlijk ook niet zelf te betalen, maar houd er graag rekening mee. Aangezien m'n Plasma ook al 250w verbruikt is die 60w opzich inderdaad niet zo'n heel groot verschil
.
Die theme doet me opzich niet zoveel. Had op de PSP ook altijd gewoon de standaard.
Tip 2 heb ik al beantwoordt en dus zit dat inderdaad wel goed!
Voor Tip 3 heb ik al een Conceptronic CFULLHDMA
Tip 4 is inderdaad wel nuttig
Thanks!
btw let er wel op dat die HDD sata-150 ofzo is, anders eet je ps3 hem niet
Just grow old with grace
google het even en je komt zo op een paar sites met tutorials over hoe het moet en wat je ervoor nodig hebt. Als je er even voor gaat zitten heb je het binnen 1-2 uur erop (buiten het downloaden dan).Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:46:
[...]
Tip 4 is interssant maar hoe kan je een andere OS op je ps3 zetten?
Just grow old with grace
Linkjes werken nietVerwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:04:
[...]
Ligt het nou aan mij of doen die linkjes het niet?
Ps4/switch gamer
weet iemand of je dat Sony Media Manager 3.0 ook kunt opstarten zonder een psp aan te sluiten??
Want die site van http://nl.playstation.com/psn/store/ is wel leuk en aardig, maar zodra je doorklikt gaat hij MM3.0 opstarten... maar die start alleen op met een PSP aangelsoten
lijkt me handig als je die store gewoon vanaf een pc kunt bekijken.
Want die site van http://nl.playstation.com/psn/store/ is wel leuk en aardig, maar zodra je doorklikt gaat hij MM3.0 opstarten... maar die start alleen op met een PSP aangelsoten
Dat vroeg ik mij idd ook af.Chaoss schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:03:
weet iemand of je dat Sony Media Manager 3.0 ook kunt opstarten zonder een psp aan te sluiten??
Want die site van http://nl.playstation.com/psn/store/ is wel leuk en aardig, maar zodra je doorklikt gaat hij MM3.0 opstarten... maar die start alleen op met een PSP aangelsotenlijkt me handig als je die store gewoon vanaf een pc kunt bekijken.
Ik overweeg namelijk een PS3 te kopen, maar er is nog enige twijfel tussen de PS3 en X360.
PS3 heeft dan wel de BD speler, wat er weer voor zorgt dat ik die niet hoef te gaan kopen iig.
Verder qua games heeft geen van beiden een directe voorsprong, omdat beide consoles leuke exclusives hebben en de multi-platform games zit er nauwelijks verschil tussen de PS3 en X360.
Dus toen dacht ik van: ja, Xbox heeft z'n Live e.d., met Marketplace, die leuk te bekijken is ook via de PC, en dan heb je ook een idee wat er allemaal te krijgen is een beetje qua demos enzo.
Maar de PS3 playstation store is zo op het eerste gezicht niet te benaderen via een PC?
Ik lees ook juist in dit topic en oudere dat de EU store erg tegenvalt e.d.
Voor de mensen die een X360 en een PS3 hebben, naar welke gaat je voorkeur uit? Is er bij 1 van de 2 het online deel echt veel beter uitgewerkt? (heb t idee dat Xbox Live! beter doorontwikkelt is e.d.) Qua store met demos en dat soort dingen?
Al met al kom ik op een verschil tussen de 2 consoles van +/- 120 euro, en als ik dan meeneem dat ik toch wel van plan ben om een BD speler te gaan kopen in de toekomst, is dat verschil op termijn natuurlijk te verwaarlozen.
Keuzes keuzes keuzes, altijd lastig als je ze toch eigenlijk allebei wilt hebben
-Xbox Gamertag: Dbongers
Wat tegenvalt bij de PSN EU store is het feit dat de interface niet helemaal lekker is uitgedacht, vooral als je kijkt naar de US store. Maar aangezien je zonder problemen een US accountje kan aanmaken kan je probleemloos bij de US store komen.philipnorth schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:17:
[...]
Ik lees ook juist in dit topic en oudere dat de EU store erg tegenvalt e.d.
Wat betreft de content is het niet zo erg verschillend heb ik het idee, ja de releases zijn meestal wat eerder in de US store maar dat zou niet een beslissende factor moeten zijn aangezien je gewoon daar demo's kan downloaden als je dat wilt. Alleen DLC zal je uit de EU store moeten halen voor EU games, US DLC schijnt niet te werken voor games uit de EU en vica versa.
Ik denk niet dat er veel verschil zit tussen Marketplace en het Playstation Network, zeker niet als je de prijs als factor mee neemt. PSN is gratis terwijl je moet betalen voor Marketplace, alhoewel niet belachelijk veel. Ik baseer mijn mening op wat ik bij vrienden heb gezien, ik heb zelf alleen een PS3 tot mijn beschikking. Wat betreft het bekijken van de store op de PC, dat is een leuke extra, maar niet eentje die ik persoonlijk zou zou meewegen in mijn beslissing.
Het prijsverschil van +- 120 euro is natuurlijk aardig wat geld, relatief aan de kosten van de consoles maar misschien dat je met importeren wat geld kan besparen. Bij Amazon UK heb je een PS3 voor een vrij voordelige prijs, dit zal dan ook wel zo zijn voor de xbox 360. Daarvoor is wel een creditcard nodig natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Lukin op 08-04-2009 14:39 ]
Hij bedoeld waarschijnlijk dat het bij het maken van een keuze tussen de consoles handig zou zijn als je in de shops van beide systemen kon kijken om even rond te neuzen wat het aanbod is.Lukin schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:29:
Wat betreft het bekijken van de store op de PC, dat is een leuke extra, maar niet eentje die ik persoonlijk zou zou meewegen in mijn beslissing. .
Verwijderd
Daar heb je wel websites voor, sowieso wikipedia al .Chaoss schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:49:
[...]
Hij bedoeld waarschijnlijk dat het bij het maken van een keuze tussen de consoles handig zou zijn als je in de shops van beide systemen kon kijken om even rond te neuzen wat het aanbod is.
Verschil is niet meer zo groot als het geweest is, maar op details blinkt Live toch wel uit. Bij Live heb je echt het gevoel dat onderdeel bent van een community bent. Als je dit belangrijk vind en het bijv. leuk vind om ook andermans profielen uitgebreid te onderzoeken is dit een reden met Live te werken. Als je dit minder belangrijk vind en gewoon online een potje wilt spelen werkt PSN prima. Voordeel van Live is wel dat iedereen een headset heeft en dat je dus zeker weet dat je met je vrienden kan communiceren, wat bij veel spellen tegenwoordig erg belangrijk is (en soms irritant als het irritant pubers zijn). Het aanbod op de 360 van goede kleine downloadable games is ook een stuk groter hoewel ook dit verschil niet meer zo immens is als voorheen. In dit topic zullen veel mensen zeggen dat er meer goede titels zijn op PSN te vinden zijn dan op XBLA, maar dat is mijnsinziens roze brillenwerkphilipnorth schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:17:
[...]
Voor de mensen die een X360 en een PS3 hebben, naar welke gaat je voorkeur uit? Is er bij 1 van de 2 het online deel echt veel beter uitgewerkt? (heb t idee dat Xbox Live! beter doorontwikkelt is e.d.) Qua store met demos en dat soort dingen?
Kortom, of Live de extra kosten waard is ligt een beetje aan wat voor type gamer je bent en hoe community gericht je bent. In Algemene zin liggen beide systemen dicht tegen elkaar, met plussen en minnen aan beide kanten. Belangrijkste is misschien wel om te kiezen waar je vrienden nu zijn te vinden. Dit is meer waard dan een paar Euro meer of minder, dat vergeet men wel eens.
Dit topic is gesloten.