Berichten geven aan dat vandaag de Titan Pack voor Unreal Tournament III gratis in de store komt te staan (hopelijk ook hier). Sinds de vorige update (een week geleden) ben ik weer helemaal in de ban van deze game, voornamelijk door de toegevoegde split-screen multiplayer (met bots!) en aanvullende user created content. Ik vind het helemaal geweldig dat Epic/Midway na zo'n lange tijd dit spel zo blijft updaten en nog gratis ook
!!
Spoilerblok was omdat ik het niet leuk zou vinden om taktiek te lezen bij dit spel omdat dat het spel voor mij zou verpesten. Het uitvinden van de beste taktiek vond ik zelf nog het leukste van het spel.Shiver23 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:40:
[...]
edit @SeamusXanthus (waarom in spoilerblok?)
Naar zwart dansen is inderdaad nuttig. Naar zwart upgraden kost vaak teveel Gems/kristallen.
Toegegeven, het was geen bittere noodzaak deze keer
Naar zwart upgraden duurt trouwens heel lang en soms heb je de tijd niet. Dan is 3 gems een koopje. Als je een perfect clear wilt kom je er vaak niet onderuit om snel in het spel een bepaalde toren waar je er te weinig van hebt een enorme boost te geven. Vooral AA-guns profiteren trouwens enorm van de zwarte upgrade
ipv de AA guns kan je voor de eenvoudige vliegebeesies (vleermuizen en helicopters) ook goed pijl en boog maken, deze beschermen dan ook meteen goed tegen de spinnen.
This is the Way.
Voor diegene die via Amazon.co.uk de aanbieding hebben besteld, eindigt de serienummer van de PS3 op CECHx04? Je hoeft verder ook geen invoerrechten e.d. te betalen?
Binnen Europa is toch gewoon sprake van vrije handel? Geen belastingen en dergelijken voor zover ik weet.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik zou haast zeggen dat een apart Monsters topic wel het leven gegund is.
* dialMforMike doet een voorzet en wacht op iemand anders om hem het laatste tikkie te geven
* dialMforMike doet een voorzet en wacht op iemand anders om hem het laatste tikkie te geven
You look like I need a drink.
Je hoeft sinds december '08 geen invoerrechten meer te betalen over goederen afkomstig uit Europese landen. Toevallig laatst nog opgezocht omdat ik ook interesse had in de ps3 aanbieding. Helaas is de hdmi kabel uitverkocht dus wacht ik nog even af.jvdgeest schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:33:
Voor diegene die via Amazon.co.uk de aanbieding hebben besteld, eindigt de serienummer van de PS3 op CECHx04? Je hoeft verder ook geen invoerrechten e.d. te betalen?
Je hoefde toch al nooit invoerrechten te betalen voor producten binnen Europa? Volgens mij is er juist een (kleine) wijziging ingetreden over het invoeren van producten buiten Europa, iets wat helaas niet zo'n enorm groot voordeel bleek te zijn als eerder gehoopt, maar dat is een andere discussie.
Hmm ok, de invoerrechten is mij nu duidelijk
Ik geloof dat het sernienummer van dit model van Amazon echter eindigt op 03, wat inhoudt dat je geen Europese garantie krijgt. Ik heb hierover naar Sony gemaild voor een paar dagen terug en kreeg dit antwoord:
De modelnummers e.d. staan ook op Wikipedia.Ja, dat kan. U kunt het beste controleren op het serienummer. Als dit eindigt op CECHx04 (de x kan verschillen per model, de 04 is belangrijk) dan betreft het een Europese PS3 waarvan de garantie in heel Europa geldig is.
[ Voor 11% gewijzigd door Nordlys op 19-03-2009 13:50 ]
De HDMI kabel staat niet meer op de site. Als je de link eronder kijkt: get a HDMI kabel for free and a game for 10 pound, dan zou de aanbieding nog moeten kloppen.
Ik heb de console besteld met een spel en de volgende dag gebeld. Ze hebben toen gratis een HDMI kabel verstuurd.
Je kunt ook de bestelling doen terwijl je met ze aan de telefoon zit. Dan stoppen zij het in je mandje en zorgen dat de prijs klopt.
Je betaald geen invoerrechten, maar wel btw. In de UK is dat 15%, in nederlaned 19% en in Belgie 21%.
Dat verschil moet je blijkbaar wel betalen.
Ik had de ps3 met extra spel voor iets van 322 pond. ( met de kabel dus )
Is dat het bedrag wat de anderen hier op het forum ook hebben betaald?
Ik heb de console besteld met een spel en de volgende dag gebeld. Ze hebben toen gratis een HDMI kabel verstuurd.
Je kunt ook de bestelling doen terwijl je met ze aan de telefoon zit. Dan stoppen zij het in je mandje en zorgen dat de prijs klopt.
Je betaald geen invoerrechten, maar wel btw. In de UK is dat 15%, in nederlaned 19% en in Belgie 21%.
Dat verschil moet je blijkbaar wel betalen.
Ik had de ps3 met extra spel voor iets van 322 pond. ( met de kabel dus )
Is dat het bedrag wat de anderen hier op het forum ook hebben betaald?
Crosspost: Ook in Burnout topic geplaatst:
Als je een aantal races had gehaald kreeg je normaal gesproken altijd een melding dat er een nieuwe auto door Paradise City rijdt. Die moest je dan crashen en dan had je hem in de garage. Maar laatst was het bij mij zo dat ik toen ik het spel weer opstartte en de auto daarvoor nog niet had gecrashed deze toch in een keer beschikbaar was in de junkjard. Is dit veranderd?
Krijg in het Burnout Paradise topic weinig response. Ben ik de enige die dit opvalt?
Als je een aantal races had gehaald kreeg je normaal gesproken altijd een melding dat er een nieuwe auto door Paradise City rijdt. Die moest je dan crashen en dan had je hem in de garage. Maar laatst was het bij mij zo dat ik toen ik het spel weer opstartte en de auto daarvoor nog niet had gecrashed deze toch in een keer beschikbaar was in de junkjard. Is dit veranderd?
Krijg in het Burnout Paradise topic weinig response. Ben ik de enige die dit opvalt?
PSN id: PENo1
@hierboven, soms krijg je ook een auto die direct beschikbaar is. misschien was dat hier ook het geval.
Asus Zenbook i7 256gb
Zijn er hier misschien mensen met een HDTV die ervaring hebben met 100Hz? Ik ga namelijk een TV kopen en hem voornamelijk gebruiken voor de PS3, nu vertelde de verkoper mij dat 100Hz eigenlijk wel een must is evenals 24p. Daarnaast vertelde hij ook dat full HD ontzettend goed zichtbaar is op een 32", maar dit is volgens mij niet zo. Daarom twijfel ik een beetje aan zijn geloofwaardigheid, iemand die me hier meer over kan vertellen icm een PS3?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik heb geen hdtv, maar een 26 inch monitor. 24p is volgens mij pas nodig voor Bluray films. En ik kan je al vertellen dat Full HD pas echt merkbaar is bij 42 inch of groter zelfs. Althans dat had ik gelezen in een paar hdtv topics (Samsung, Sony Bravia, etc). Oftewel: verkooppraatjes.Snippertje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:23:
Zijn er hier misschien mensen met een HDTV die ervaring hebben met 100Hz? Ik ga namelijk een TV kopen en hem voornamelijk gebruiken voor de PS3, nu vertelde de verkoper mij dat 100Hz eigenlijk wel een must is evenals 24p. Daarnaast vertelde hij ook dat full HD ontzettend goed zichtbaar is op een 32", maar dit is volgens mij niet zo. Daarom twijfel ik een beetje aan zijn geloofwaardigheid, iemand die me hier meer over kan vertellen icm een PS3?
Maar het is ook handig om bij LCD, Plasma, Projectie en Recording te kijken. klik
Kan je meer info vinden. Meld dan ook je budget erbij. Want dan word je namelijk ook sneller geholpen door anderen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tjesus op 19-03-2009 16:39 ]
Verwijderd
Kheb met m'n broer 2x Killzone Pack besteld, 2x Dualshock, 2x Fifa '09, GTA4 voor mij en Burnout voor hem, En dat voor zo'n 410-415 euro omgerekend p.p., ff kijken welke koers de cc aanhoudt. Dat vindt je nergens anders op het moment.
Die kabel is 3 pond zoveel en daar wacht je dan op? Ik heb em wel besteld en koop hier wel een hdmi kabel voor 5 euro. Ieder z'n eigen voorkeur dan maar.KraveN schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:16:
[...]
Je hoeft sinds december '08 geen invoerrechten meer te betalen over goederen afkomstig uit Europese landen. Toevallig laatst nog opgezocht omdat ik ook interesse had in de ps3 aanbieding. Helaas is de hdmi kabel uitverkocht dus wacht ik nog even af.
'Europese' garantie is onzin volgens mij. Als ik een product van Sony koop en daar een aankoopbewijs van heb, dan heb je wettelijk garantie. Zou ik eens uit moeten zoeken, maarjah de ps3 is toch al aangeschaft.jvdgeest schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:47:
Hmm ok, de invoerrechten is mij nu duidelijkIk geloof dat het sernienummer van dit model van Amazon echter eindigt op 03, wat inhoudt dat je geen Europese garantie krijgt. Ik heb hierover naar Sony gemaild voor een paar dagen terug en kreeg dit antwoord:
[...]
De modelnummers e.d. staan ook op Wikipedia.
Ja ik heb zelf ook een 24" PC scherm die ik nu voor mijn PS3 gebruik. Verschil tussen 1080 en 720 is trouwens wel goed te merken dan. Maar ik denk op een TV een stuk minder ja. 24p is voor films dus wel belangrijk en die wil ik nou wel veel gaan kijken. Toevallig ervaring met 100Hz?Tjesus schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:35:
[...]
Ik heb geen hdtv, maar een 26 inch monitor. 24p is volgens mij pas nodig voor Bluray films. En ik kan je al vertellen dat Full HD pas echt merkbaar is bij 42 inch of groter zelfs. Althans dat had ik gelezen in een paar hdtv topics (Samsung, Sony Bravia, etc). Oftewel: verkooppraatjes.
Maar het is ook handig om bij LCD, Plasma, Projectie en Recording te kijken. [url=klik]http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/95[/url]
Kan je meer info vinden. Meld dan ook je budget erbij. Want dan word je namelijk ook sneller geholpen door anderen.
typische verkooppraatjes weer, dat over 1080p op 32" moet je sowieso met een korreltje zout nemen. hoe dat met 24p en 100hz zit durf ik niet te zeggen, daar zul je even voor moeten googlen.
@Snippertje,
Dat ondersteund mijn scherm niet. En mijn ouders zien de voordelen van hdtv tov de breedbeeldtelevisie niet.
Dat ondersteund mijn scherm niet. En mijn ouders zien de voordelen van hdtv tov de breedbeeldtelevisie niet.
100Hz hoef je je niet echt druk om te maken, 24p goed doen is wel fijn als je films kijkt en voor de rest, 1080 is alleen nodig als je een enorm groot scherm hebt. Ik koekeloer vanaf een meter of 3.5 naar een 50" plasma die 720p doet en heb niks te klagen. Er is ergens zo'n grafiekje met kijkafstand, resolutie en schermformaat, da's best aardig om eens te raadplegen.Skire schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:41:
typische verkooppraatjes weer, dat over 1080p op 32" moet je sowieso met een korreltje zout nemen. hoe dat met 24p en 100hz zit durf ik niet te zeggen, daar zul je even voor moeten googlen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Voor de JRPG-fans: er komt een nieuwe Atelier-game uit voor de PS3 met de titel Atelier Rorona. De Japanse release zou er al over een paar maanden zijn. Er is overigens nog niet bekend of het spel in het westen wordt uitgebracht, maar er is een redelijke kans omdat Atelier Iris en Ar Tonelico zowel in de VS als Europa werden uitgebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 21-03-2009 09:58 ]
Ik heb Sony ook nog gebeld, en de jongen aan de telefoon verzekerde me dat zolang je geen US of JAP PS3 hebt, dat je dan recht hebt op garantie. Volgens hem viel de UK dus onder de Europese modellen. Hij zei niks over serienummers.jvdgeest schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:47:
Hmm ok, de invoerrechten is mij nu duidelijkIk geloof dat het sernienummer van dit model van Amazon echter eindigt op 03, wat inhoudt dat je geen Europese garantie krijgt. Ik heb hierover naar Sony gemaild voor een paar dagen terug en kreeg dit antwoord:
[...]
De modelnummers e.d. staan ook op Wikipedia.
Daarop heb ik de PS3 bij Amazon.co.uk besteld.
Het zou wel heel naar zijn als ze inderdaad ook nog eens naar serienummers kijken.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Nee, het was een auto die ik had 'gekregen' omdat ik zoveel events had gewonnen. En normaal moet je hem dan eerst pakken en dan heb je de auto geunlocked. Nu was ie al in mn garage toen ik het spel weer opstartte. Wat me ook opviel was dat er in een keer een aantal auto's bij stonden met 'new' er boven geschreven. Heel vaag..Ghostrider schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:21:
@hierboven, soms krijg je ook een auto die direct beschikbaar is. misschien was dat hier ook het geval.
PSN id: PENo1
Verwijderd
Ja ik had hem besteldSchildje schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:14:
Ik ben ook van plan om binnenkort de PS3 binnen te halen, maar gezien de berichtgevingen hier wacht ik toch nog maar even tot april.
Heeft iemand trouwens nog die controller aanbieding van PriceX besteld? Toen ik er op keek was het al uitverkocht
controller (dual shock) + game
40 euro
En de million dollar question: welke game kreeg je erbij?Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:39:
[...]
Ja ik had hem besteld
controller (dual shock) + game
40 euro
Verwijderd
100Hz kan handig zijn en is misschien iets mooier. Maar zeker niet een must. Alleen bij snel scrollende tekst is het soms iets beter leesbaar bijvoorbeeld. Maar dat gebeurt haast nooit bij films / games behalve misschien de credits. Maar die zijn ook nog goed leesbaar zonder 100Hz hoor.Snippertje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:23:
24p is in mijn mening ook niet een must. Maar ik kijk vooral films die ik stream, dus veelal MKV (met een remux), ik heb geen idee of die ook 24 frames per second zijn, maar ze zien er fantastisch uit in full hd.
Of je full hd nodig hebt, tja, bij 32" niet echt nee. Maar je moet je ook niet alleen blind staren op de grote van het scherm, je moet rekening houden met de afstand die je van het scherm hebt. Ik heb een 40" full HD tv en omdat ik redelijk dicht erop zit zie ik wel het verschil. Als ik verder naar achter ga zitten zie ik het verschil weer niet. Ook je eigen ogen spelen een rol natuurlijk, sommige zullen iets minder gauw opmerken dan andere. In mijn ervaring is de absolute minimum voor full hd 37" en dan moet je er toch wel erg dicht op zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 22:35 ]
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen welke precieze kabel ik dan moet aanschaffen als ik m'n UK ps3 binnenkrijg? Is http://www.allekabels.nl/...6/3241/APPARAATSNOER.html zoiets als deze prima voor je ps3?Exirion schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:52:
[...]
De netkabel zit niet aan de PS3 vast dus dit is totaal geen issue. Je kunt er gewoon een kabel aan hangen zoals aan je PC.
Verwijderd
Het nog steeds ongeopendedialMforMike schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:58:
[...]
En de million dollar question: welke game kreeg je erbij?

Verwijderd
Ja die past er inVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:08:
[...]
Kan iemand mij vertellen welke precieze kabel ik dan moet aanschaffen als ik m'n UK ps3 binnenkrijg? Is http://www.allekabels.nl/...6/3241/APPARAATSNOER.html zoiets als deze prima voor je ps3?
Verwijderd
Tnx dat is gewoon een standaard voedingskabel die je ook op pc's hebt das wel relaxed kost ook net niets.
Vandaag Fight Night en Facebreaker binnen, wat een geweldig vermakelijk spel is dat Facebreaker.
Lekker rammen, en ook leuk met zijn 2en. Dat zoek ik toch steeds meer, meer zielen, meer vreugd.
Lekker rammen, en ook leuk met zijn 2en. Dat zoek ik toch steeds meer, meer zielen, meer vreugd.
Ik ben van plan om een Ikea expedit kast/tv meubel te kopen en om daar mijn ps3 80gb in te zetten. dit meubel is aan de voor en achterkant open, maar de zijkanten geven aan iedere kant maar 1 cm speling. Word dit te gevaarlijk qua hitte?
Ah das jammer, zou dan liever een goedkoop lego spel hebben gehad, daar kan je tenminste nog een beetje plezier aan beleven ...Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:08:
[...]
Het nog steeds ongeopende![]()
spel genaamd ( Vampire Rain: Altered Species )
Als ik me niet vergis heeft de PS3 maar aan één zijkant luchttoevoer nodig, en de warme lucht komt er aan de achterkant uit. Je zou het moeten proberen denk ik door een plank 2 cm naast de PS3 te zetten. Ik denk dat het wel gaat.MuSeLive schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:06:
Ik ben van plan om een Ikea expedit kast/tv meubel te kopen en om daar mijn ps3 80gb in te zetten. dit meubel is aan de voor en achterkant open, maar de zijkanten geven aan iedere kant maar 1 cm speling. Word dit te gevaarlijk qua hitte?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Een vriend van me werkt bij Philips aan de ontwikkeling van TV's en die zegt dat vanafj 32" Full HD zin heeft, dan ga je het verschil zien, hoe groter het scherm hoe beter je het verschil ziet, ook de kijkafstand maakt verschil natuurlijk.
Daarnaast geld hoe hoger de frequentie hoe beter het beeld, ten minste als het goed geimplementeerd is, bewegende beelden verspringen dan minder pixels tussen verschillende beelden in de bron, daarvoor moet de TV beelden "tussenvoegen".
Er komt nog meer bij kijken, kijk voor meer info in de Chip van April.
Daarnaast geld hoe hoger de frequentie hoe beter het beeld, ten minste als het goed geimplementeerd is, bewegende beelden verspringen dan minder pixels tussen verschillende beelden in de bron, daarvoor moet de TV beelden "tussenvoegen".
Er komt nog meer bij kijken, kijk voor meer info in de Chip van April.
PSN ID: Svennie-NL
Bij mij geeft het geen problemen (60GB) in mijn ikea kast (overigens besta model). Linkerkant staat maar 1 cm vrij, maar zoals hierboven al opgemerkt komt er ook bij mij alleen warme lucht uit de achterkant en de rechterkant en die warme lucht kan goed wegkomen door de achterkant.MuSeLive schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:06:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Moet als het goed is geen probleem zijn, ps3 is niet zo'n heethoofd. Ik neem aan dat je hem liggend neerlegt? Zorg dan wel dat aan de kant met ventiliatiegaten (als hij rechtop staat de bovenkant) de meeste ruimte vrij heeft.Moet als het goed is geen probleem zijn, ps3 is niet zo'n heethoofd. Ik neem aan dat je hem liggend neerlegt? Zorg dan wel dat aan de kant met ventiliatiegaten (als hij rechtop staat de bovenkant) de meeste ruimte vrij heeft.MuSeLive schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:06:
Ps4/switch gamer
Volgens mij stond die HDMI kabel op Amazon voor 17,xx. Natuurlijk kan ik er ook hier eentje kopen voor 5 euro, maar waarom zou je van een aanbieding gebruik maken als je de helft krijgt. Ik twijfel nog steeds over de aanschaf want het blijft hoe dan ook een goede deal, ook zonder hdmi kabel.Die kabel is 3 pond zoveel en daar wacht je dan op? Ik heb em wel besteld en koop hier wel een hdmi kabel voor 5 euro. Ieder z'n eigen voorkeur dan maar.
Ben wel benieuwd welk serienummer je ps3 dadelijk heeft.
Verwijderd
heb zelf sinds half februari een 42" full HD Philips lcd, voorheen een 32" HD ready lcd, ook van Philips. Nu is de nieuwe geen 100hz, vriend van me heeft er wel eentje van Samsung die 100hz is. Ik zie alleen verschil met voetbal, dus met veel verschillende wisselende camera beelden en met snelle bewegingen. Bij films of gewoon tv zie ik geen verschil, alleen af en toe bij de ondertiteling dat de pixels wat "slepen".
Bij het gamen zie je alleen dat het nog helderder is op de full hd, zal ook wel te maken hebben dat de techniek weer 3 jaar nieuwerwetser is. En als je er een BR schijfje in doet, weet je de eerste paar keren helemaal niet wat je meemaakt.
Het prijsverschil tussen de 100hz uitvering en de "gewone" vond ik het in ieder geval niet waard.
Bij het gamen zie je alleen dat het nog helderder is op de full hd, zal ook wel te maken hebben dat de techniek weer 3 jaar nieuwerwetser is. En als je er een BR schijfje in doet, weet je de eerste paar keren helemaal niet wat je meemaakt.
Het prijsverschil tussen de 100hz uitvering en de "gewone" vond ik het in ieder geval niet waard.
@KraveN:
Ik had hetzelfde probleem. Als je belt met AMAZON en het uitlegd, dan krijg je de kabel.
Het gaat om een 3meter kabel van sony en die staat voor iets van 17 pond in de lijst. Wel even zeuren over verzendkosten, anders moet je 6 pond betalen!
SN van de amazon ps3 eindigt op 03...UK versie
Ik had hetzelfde probleem. Als je belt met AMAZON en het uitlegd, dan krijg je de kabel.
Het gaat om een 3meter kabel van sony en die staat voor iets van 17 pond in de lijst. Wel even zeuren over verzendkosten, anders moet je 6 pond betalen!
SN van de amazon ps3 eindigt op 03...UK versie
Is er al iemand die speelt op een Amazon PS3? Ik ben namelijk zeer benieuwd of je er ook nadelen aan hebt (denk aan garantie, regiolocks) Ik heb het hele topic doorgespit maar de reacties verschillen nogal vaak van elkaar en dus ben ik nog wat aan het twijfelen om een PS3 van Amazon te laten komen.
Zijn hier ook tweakers die uitkijken naar Terminator Salvation? Tegelijkertijd wordt er een game uitgebracht, hier een aantal pics:

Persoonlijk ben ik helemaal in de sfeer geraakt nu ik Terminator the Sarah Connor chronicles ben gaan volgen.

Persoonlijk ben ik helemaal in de sfeer geraakt nu ik Terminator the Sarah Connor chronicles ben gaan volgen.
Verwijderd
Regiolocks zullen er niet zijn, voor games sowieso niet, voor dvd's en blu'rays is heel Europa gewoon hetzelfde dus geen probleem. Nu kan ik nogmaals proberen uit te leggen dat garantie met het product meekomt en als jij een geldig betalingsbewijs hebt, dan heb je ook gewoon garantie (kun je dan afdwingen). Daarbij stond eerder al een post van iemand die Sony gebeld had en die te horen kreeg dat je gewoon garantie had op een UK PS3, valt gewoon onder Europa, dus kun je bij Sony Europe aankloppen indien nodig. Kheb em vandaag binnengekregen (woensdagavond besteld!), krijg em echter pas over 2 weken ivm met verjaardag en geen zin om zelf te dokken. Was prima in orde, moet enkel even een standaard stroomkabel kopen. Serial heb ik niet gecheckt, maakt me ook niet veel uit. Die HDMI-kabel op amazon staat er voor 3 pond zoveel, krijg ik toch echt te zien op mijn scherm. Dus die koop ik hier wel los voor n paar euro.brdddd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:41:
Is er al iemand die speelt op een Amazon PS3? Ik ben namelijk zeer benieuwd of je er ook nadelen aan hebt (denk aan garantie, regiolocks) Ik heb het hele topic doorgespit maar de reacties verschillen nogal vaak van elkaar en dus ben ik nog wat aan het twijfelen om een PS3 van Amazon te laten komen.
Verwijderd
Zelfs al zou die kabel 17 pond kosten, kun je niet stellen dat die kabel de helft van de aanbieding omhelst. Immers op het totaalbedrag is dat een schijntje. Daarbij zoals eerder gezegd kost die kabel maar 3 pond zoveel op mijn scherm. Zie nergens een editfunctie dus daarom de dubbelpost. Aha nu wel was eerst niet blijvend ingelogdKraveN schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:22:
[...]
Volgens mij stond die HDMI kabel op Amazon voor 17,xx. Natuurlijk kan ik er ook hier eentje kopen voor 5 euro, maar waarom zou je van een aanbieding gebruik maken als je de helft krijgt. Ik twijfel nog steeds over de aanschaf want het blijft hoe dan ook een goede deal, ook zonder hdmi kabel.
Ben wel benieuwd welk serienummer je ps3 dadelijk heeft.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 14:12 . Reden: heb em door.... ]
Oh? Er is één ding duidelijk: ook bij Sony weten niet alle medewerkers het zeker. Bij mij werd namelijk een ander verhaal verteld. En hoe zou je het kunnen afdwingen, is het in de wet bepaald dat producten gekocht in de EU in elk land garantie heeft? Hoe weet jij dit zo zeker?Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:07:
[...]
Nu kan ik nogmaals proberen uit te leggen dat garantie met het product meekomt en als jij een geldig betalingsbewijs hebt, dan heb je ook gewoon garantie (kun je dan afdwingen).
Ik zat even in het garantie bestand van sony te kijken en kwam het volgende tegen:

http://img11.imageshack.us/img11/237/sonyhgo.jpg
Hier staat dus dat de garantie wordt uitgegeven in de UK en dat de garantie ook geld voor Nederland. En vanzelfsprekend in de UK. Of lees ik dit nu verkeerd?

Hier staat dus dat de garantie wordt uitgegeven in de UK en dat de garantie ook geld voor Nederland. En vanzelfsprekend in de UK. Of lees ik dit nu verkeerd?
Geen idee of het vanzelfsprekend is, de UK wordt niet genoemd in het lijstje met landen waar de garantie geldig is.
Verwijderd
Ik heb laatst mijn UK PSP omgeruild bij sony nederland dus neem aan dat het andersom en bij de ps3 ook zo werkt
Ikzelf kijk liever uit naar de film dan het spel. Hetzelfde als bij X-Men Origins: Wolverine. Maar als X-Men Origins: Wolverine á la god of war wordt. Dan denk ik dat ik het spel ook koopVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:50:
Zijn hier ook tweakers die uitkijken naar Terminator Salvation? Tegelijkertijd wordt er een game uitgebracht, hier een aantal pics:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je leest het goed. Maar ik vraag me af hoe een persoon het serienummer kan beschadigen. Je laat de ps3 tenslotte op één plek staan. En anders is de kans vrijwel nihil dat het beschadigd, als je je ps3 meeneemt naar iemand.brdddd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:22:
Ik zat even in het garantie bestand van sony te kijken en kwam het volgende tegen:
[afbeelding]
[ Voor 28% gewijzigd door Tjesus op 20-03-2009 18:55 ]
Verwijderd
Buiten de posts boven mij die duidelijk genoeg lijken te zijn en bevestigen dat je garantie hebt, weet ik als jurist dat je op dure/duurdere producten als een PS3 garantie wettelijk kunt afdwingen bij een bedrijf als Sony indien jij gewoon een betalingsbewijs hebt. Buiten Europa wordt dit moeilijker, maar heb je nog altijd een vorm van garantie. UK is gewoon Europa. Maarjah zelfde verhaal voor mensen die liever niet bij webwinkels kopen, als je gewoon een winkel wilt binnenlopen en iets zo terug kunt brengen, dan betaal je daarvoor.jvdgeest schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:20:
[...]
Oh? Er is één ding duidelijk: ook bij Sony weten niet alle medewerkers het zeker. Bij mij werd namelijk een ander verhaal verteld. En hoe zou je het kunnen afdwingen, is het in de wet bepaald dat producten gekocht in de EU in elk land garantie heeft? Hoe weet jij dit zo zeker?
Ok, dat is al een stuk duidelijkerVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:44:
[...]
Buiten de posts boven mij die duidelijk genoeg lijken te zijn en bevestigen dat je garantie hebt, weet ik als jurist dat je op dure/duurdere producten als een PS3 garantie wettelijk kunt afdwingen bij een bedrijf als Sony indien jij gewoon een betalingsbewijs hebt. Buiten Europa wordt dit moeilijker, maar heb je nog altijd een vorm van garantie. UK is gewoon Europa. Maarjah zelfde verhaal voor mensen die liever niet bij webwinkels kopen, als je gewoon een winkel wilt binnenlopen en iets zo terug kunt brengen, dan betaal je daarvoor.
Dat is inderdaad iets wat ik me ook afvraag. Als opsturen naar de UK een verplichting is, dan kunnen ze wel stellen dat UK-PS3's wereldwijd garantie hebben.jvdgeest schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:59:
[...]
Of zou je de console zelf moeten opsturen naar de UK? Waar ik geen zin in heb is juridisich geneuzel met Sony als er iets gebeurd met de PS3...
Je recht hebben is iets anders dan je recht krijgen. En Sony heeft iig wat de Playstation betreft een niet al te beste reputatie wanneer je naar verschillende consumentenprogramma's kijkt op het gebied van een ruime inschatting van garantievoorwaarden.
B.S.U.R.
Verwijderd
Dat is idd het vervelende, en dat zou ik pas gaan uitzoeken op het moment dat ie daadwerkelijk kapot gaat, iets waar ik dan ook niet van uitga. Maar aangezien het voor hun ook makkelijker is om gewoon via Sony Nederland de garantie te geven ivm met verzenden, lijkt het me dat je met een vriendelijke belletje of mailtje al heel ver komt indien ie kapot gaat. En al zou ik verzendkosten moeten betalen, dan is dat nog goedkoper op het totaalbedrag. Ik maak me er iig niet zo druk over, want dan zul je meemaken dat het ding juist kapot gaat.
Voor de mensen die hun ps3 graag met een Harmony AB willen bedienen komt Logitech binnenkort met een adapter. Er is op dit moment nog geen prijs bekend, maar hopelijk wat lager dan de bestaande oplossingen 

bron: http://blog.logitech.com/...mony-ps3-blu-ray-control/

Sinds gisteren een PS3 met Killzone via Amazon.co.uk! Echt een super snelle levering.
Maar nu wil ik een media server gaan gebruiken. Ik heb een MacBook met PS3 Media Server, een WRT54GC wireless router.
Mijn PS3 kan gewoon internetten maar zegt "No Media servers were found".
Mijn MacBook zegt dat hij connectie heeft met de PS3, en ik heb een aantal mappen gedeeld.
Dit is wat PS3MS zegt:

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Maar nu wil ik een media server gaan gebruiken. Ik heb een MacBook met PS3 Media Server, een WRT54GC wireless router.
Mijn PS3 kan gewoon internetten maar zegt "No Media servers were found".
Mijn MacBook zegt dat hij connectie heeft met de PS3, en ik heb een aantal mappen gedeeld.
Dit is wat PS3MS zegt:

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Misschien even hier vragen. Er is namelijk een speciaal topic over je ps3 als mediacenter.
Kijk dat heb ik nodigDCFreak schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:25:
Voor de mensen die hun ps3 graag met een Harmony AB willen bedienen komt Logitech binnenkort met een adapter. Er is op dit moment nog geen prijs bekend, maar hopelijk wat lager dan de bestaande oplossingen
[afbeelding]
Het had zoveel makelijker geweest als sony er een IR ontvangertje in had gezet van een paar cent
[ Voor 6% gewijzigd door Kimo op 21-03-2009 14:38 ]
PS3+Killzone, Burnout Paradise, Little Big Planet binnengekregen van Amazon.co.uk. Vooral de PS3 ging snel (UPS, 2 dagen). Daarnaast Street Fighter IV bij game.co.uk besteld, en net binnengekregen.
Ik kan bevestigen dat de serial number op een '3' eindigt, hetgeen niet zo vreemd is omdat het een UK machine is. Echter, nogmaals, Sony én Amazon garandeerden dat je ook als nederlander met een UK machine recht hebt op garantieregelingen.
Ik kan bevestigen dat de serial number op een '3' eindigt, hetgeen niet zo vreemd is omdat het een UK machine is. Echter, nogmaals, Sony én Amazon garandeerden dat je ook als nederlander met een UK machine recht hebt op garantieregelingen.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Maar er zijn dus ook verhalen in dit topic die met Sony-mensen hebben gesproken die het tegendeel beweren.Kajun schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:51:
Echter, nogmaals, Sony én Amazon garandeerden dat je ook als nederlander met een UK machine recht hebt op garantieregelingen.
Eigenlijk moet iemand gewoon eens bevestiging over de mail krijgen. Ik zal zometeen eens een mailtje sturen. Iemand die toevallig zo een specifiek mailadres heeft liggen? Anders kijk ik zelf wel even.
B.S.U.R.
Mooi dat ze daar in ieder geval aan denken. Maar het is toch zo dat je maar 4 apparaten via bleutooth kan connecten?DCFreak schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:25:
[afbeelding]
Ik zit al met headset, controller en ps3 remote. Zou betekenen dat ik dan niet dat ding aan kan zetten als ik 1 tegen 1 wil spelen.
Ik meende dat je tot en met 7 apparaten via bluethooth kan connecten maar dat er enkel 4 indicatie lampjes zijn op je controller.
Volgens mij kunnen er maximaal 7 of 8 apparaten aan de bluetooth, dus dat moet lukken.
Er kan meer dan één lampje tegelijk brandenwalletje-w schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:48:
Ik meende dat je tot en met 7 apparaten via bluethooth kan connecten maar dat er enkel 4 indicatie lampjes zijn op je controller.
Zo zou controller 7 bijvoorbeeld lampje 3 en 4 hebben branden...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Of 1,2 en 3 als het binair werkt
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Volgens mij zijn het er inderdaad 7 want mijn Blu-Ray remote staat geregistreerd op kanaal 7 en neem niet aan dat die dan een kanaal ergens tussenin gaat pakken.
Grappig hoe iedereen toch blijft denken binnen zijn eigen bekrompen "ik-wil-het" wereldje.Kimo schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:37:
Het had zoveel makelijker geweest als sony er een IR ontvangertje in had gezet van een paar cent
Voorbeeldje: een paar cent? zal ik maar 5 cent nemen dan? als voorbeeld? (Lijkt me overigens veel duurder maar goed)
0.05 cent maal inmiddels 23.000.000 verkochte consoles = 1.150.000 euro aan extra kosten terwijl de druk op Sony over de hoge prijs maar blijft. Dus eigenlijk gewoon minstens 1.150.000 euri verlies omdat een 3rd party het te duur vind om een bluetooth in zijn AB te stoppen. Zo kan je het natuurlijk ook zien. Laat Logitech maar een Bluetooth zender in haar AB stoppen als ze zo graag de PS3 willen besturen. Waarom Sony op kosten jagen? Deze heeft gekozen voor Bluetooth.
Overigens:
Wederom PS3 in the lead voor multiplatform games in nederland:
1 RESIDENT EVIL 5 (PS3) CAPCOM
2 RESIDENT EVIL 5 (XBOX 360) CAPCOM
8 KILLZONE 2 (PS3) SONY
10 TOM CLANCY'S H.A.W.X. (XBOX 360) UBISOFT
Je kan denk ik inmiddels zeggen dat de PS3 in Nederland op tweede plaats ligt? Na Wii uiteraard.

De PS3 staat week na week in software sales boven de 360. Misschien heeft de 360 erge last van de gekraakte machines? Voor mijn gevoel zijn er meer 360's verkocht maar ik zie steeds meer mensen in mijn omgeving met een PS3 thuis komen. Hoeveel mensen kennen jullie in de direct kring met een PS3?
Ik 6 mensen.
[ Voor 26% gewijzigd door swopdark op 22-03-2009 11:18 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
1+1+mezelf+1+1+1+1= 7 personen met een ps3
1+1+1 = 3 personen met een xbox360
1+1+1+1+1+1+1+1+1 = 9 personen met een ps2
1+1 = 2 personen met een wii.
1+1 = 2 personen met een xbox
1+ heel veel = veel personen met een pc.
30,43% ps3
13,04% xbox360
39,13% ps2
8,70% wii
8,70% xbox
pc niet meegeteld.
Tadaa,
1+1+1 = 3 personen met een xbox360
1+1+1+1+1+1+1+1+1 = 9 personen met een ps2
1+1 = 2 personen met een wii.
1+1 = 2 personen met een xbox
1+ heel veel = veel personen met een pc.
30,43% ps3
13,04% xbox360
39,13% ps2
8,70% wii
8,70% xbox
pc niet meegeteld.
Tadaa,
Mijzelf niet meegeteld:
Wii: 7
PS3: 2
X360: 2 (was 3, maar gepwnd door rrod)
PC/Laptop: iedereen hierboven ^_^
Wii: 7
PS3: 2
X360: 2 (was 3, maar gepwnd door rrod)
PC/Laptop: iedereen hierboven ^_^
Verwijderd
Direct ken ik (excl. me):
5 mensen met een Wii
2 mensen met een XBox 360
1 persoon met een PS3
En heel veel pc's/laptops in alle soorten en maten
Zelf heb ik een Wii en een XBox 360. Verder hebben we nog een GameCube en een N64 in huis en een aantal pc's en laptops uiteraard.
Verder is dit soort zaken opsommen in mijn ogen niet direct nuttig. Zelf heb ik een Wii gekocht destijds vanwege de 'sociale' karakter van de Wii en een aantal titels zoals Metroid Prime 3 en Zelda Twilight Princess. Sommige party games zijn geweldig om multiplayer te spelen met een groep vrienden (o.a. SSBB). Ik heb daarna een XBox gekocht omdat ik graag Halo 3, GOW 1 + 2 en een flink aantal multi-platform spellen wilde kunnen spelen, aangezien het aanbod van spellen op de Wii gewoon ronduit triest is op het moment. Ik ben voor de XBox gegaan omdat deze destijds een stuk goedkoper was dan de PS3 en een aantal exclusive spellen heeft die ik zelf erg graag wilde spelen.
Ik vind de Xbox echter wel tegen vallen m.b.t. multiplayer games. Je kunt veel co-op spelen, maar meer dan 2 spelers komt in mijn ogen weinig voor. Is dat bij de PS3 beter?
5 mensen met een Wii
2 mensen met een XBox 360
1 persoon met een PS3
En heel veel pc's/laptops in alle soorten en maten
Zelf heb ik een Wii en een XBox 360. Verder hebben we nog een GameCube en een N64 in huis en een aantal pc's en laptops uiteraard.
Verder is dit soort zaken opsommen in mijn ogen niet direct nuttig. Zelf heb ik een Wii gekocht destijds vanwege de 'sociale' karakter van de Wii en een aantal titels zoals Metroid Prime 3 en Zelda Twilight Princess. Sommige party games zijn geweldig om multiplayer te spelen met een groep vrienden (o.a. SSBB). Ik heb daarna een XBox gekocht omdat ik graag Halo 3, GOW 1 + 2 en een flink aantal multi-platform spellen wilde kunnen spelen, aangezien het aanbod van spellen op de Wii gewoon ronduit triest is op het moment. Ik ben voor de XBox gegaan omdat deze destijds een stuk goedkoper was dan de PS3 en een aantal exclusive spellen heeft die ik zelf erg graag wilde spelen.
Ik vind de Xbox echter wel tegen vallen m.b.t. multiplayer games. Je kunt veel co-op spelen, maar meer dan 2 spelers komt in mijn ogen weinig voor. Is dat bij de PS3 beter?
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 13:46 ]
Voordat iedereen gaat roepen hoeveel mensen hij/zij kent met console x; dit voegt niet echt veel toe en het is dan ook niet echt nodig om het hier te melden
.
And I'm the only one and I walk alone.
Nou, sla een blad open en je leest zo ongeveer dat de 360 en Wii de PS3 pwnen terwijl in werkelijkheid (als je kijkt naar de verkoopcijfers in nederland) de PS3 de 360 is voorbij geschoven maar nog steeds wordt aangenomen dat de 360 groter is. Vreemd en dit is een PS3 topic. Ik ben gewoon benieuwd hoe de verhoudingen bij een aantal posters hier is. Waarom mag dat niet? Hoort toch gewoon bij dit onderwerp thuis? De PS3 userbase groeit als kool en het is leuk daar eens iets van te horen ipv alle berichten dat de verkopen slecht zouden zijn en ze (mede dankzij een jaar achterstand) 8 miljoen consoles achterlopen. De PS3 heeft juist een heel gezonde software en hardware verkoop, en een bijzonder positieve toekomst!PromoX schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:44:
Voordat iedereen gaat roepen hoeveel mensen hij/zij kent met console x; dit voegt niet echt veel toe en het is dan ook niet echt nodig om het hier te melden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Weet niet dat het hier gemeld is maar: Sony Now Charging Publishers For PS3 Downloadable Content, An Unpopular Policy Shift
Tja... daarom kunnen wij op de ps3 geen Demo van Call of Duty-World at War verwachten en paar andere dingen, of pas veel later... en dit kan wel de oorzaak van zijn. Ik heb liever dat ik dan jaarlijkse 40 euro betaal en toegang heb tot alle content
Tja... daarom kunnen wij op de ps3 geen Demo van Call of Duty-World at War verwachten en paar andere dingen, of pas veel later... en dit kan wel de oorzaak van zijn. Ik heb liever dat ik dan jaarlijkse 40 euro betaal en toegang heb tot alle content

De Xbox 360 is vooral populair in de VS en de UK. Dat zijn ook de landen met de meeste blogs en internationale websites, zodat je veel PS3-nieuws leest dat enigszins gekleurd is. De PS3 is in de VS minder populair dan de 360, da's gewoon een feit. Omdat de Nederlandse gamespers/bloggers/sites Amerikaans gamesnieuws integraal overnemen ontstaat er het beeld dat de Amerikaanse situatie integraal voor Nederland opgaat. En dat is dus niet het geval als je elke week de top 10-lijsten doorneemt. De Europese gamesmarkt zit in zijn totaliteit ook veel ingewikkelder in elkaar. In landen als Spanje, Portugal en Italie is de 360 helemaal niet populair bijvoorbeeld. Hier wordt alleen nooit over bericht omdat informatie over Europese verkoopcijfers zelden naar buiten komen.swopdark schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:01:
[...]
Nou, sla een blad open en je leest zo ongeveer dat de 360 en Wii de PS3 pwnen terwijl in werkelijkheid (als je kijkt naar de verkoopcijfers in nederland) de PS3 de 360 is voorbij geschoven maar nog steeds wordt aangenomen dat de 360 groter is. Vreemd en dit is een PS3 topic. Ik ben gewoon benieuwd hoe de verhoudingen bij een aantal posters hier is. Waarom mag dat niet? Hoort toch gewoon bij dit onderwerp thuis? De PS3 userbase groeit als kool en het is leuk daar eens iets van te horen ipv alle berichten dat de verkopen slecht zouden zijn en ze (mede dankzij een jaar achterstand) 8 miljoen consoles achterlopen. De PS3 heeft juist een heel gezonde software en hardware verkoop, en een bijzonder positieve toekomst!
Verwijderd
Zulke acties als die van Amazon en hopelijk dadelijk een prijsverlaging in NL (zulke acties als die van Amazon lijken hier in NL zelden of nooit voor te komen) zorgen er wel voor dat meer mensen een PS3 zullen kopen. Ik vond het nu wel z'n geld waard en met mij genoeg anderen denk ik.
Ik heb LBP, die kun je online in een soort co-op doen met 4 spelers. FarCry 2, kun je online doen maar vond ik tegenvallen. MGS4, online nog niet geprobeerd. Fallout3, geen online. En Killzone 2, die speel ik bijna alleen maar online, net als ik shooters op de PC vooral online speelde.Ik vind de Xbox echter wel tegen vallen m.b.t. multiplayer games. Je kunt veel co-op spelen, maar meer dan 2 spelers komt in mijn ogen weinig voor. Is dat bij de PS3 beter?
Ervaring met een Wii of Xbox360 heb ik niet, maar online op de PS3 vind ik zeer geslaagd en het is ook nog eens gratis.
Verwijderd
Kwa online
vind ik xbox360 beter, de servers zijn beter.
Bij ps3 bv. bij cod4 heb je vaker connection interrupted
en op de wii 'cod5' dat is ps1 kwaliteit, en het speelt gewoon kut.
Maar toch heb ik een ps3
en op de wii 'cod5' dat is ps1 kwaliteit, en het speelt gewoon kut.
Maar toch heb ik een ps3
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 14:45 ]
swopdark schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:01:
[...]
Nou, sla een blad open en je leest zo ongeveer dat de 360 en Wii de PS3 pwnen terwijl in werkelijkheid (als je kijkt naar de verkoopcijfers in nederland) de PS3 de 360 is voorbij geschoven maar nog steeds wordt aangenomen dat de 360 groter is. Vreemd en dit is een PS3 topic. Ik ben gewoon benieuwd hoe de verhoudingen bij een aantal posters hier is. Waarom mag dat niet?
offtopic:
Los van of de discussie over de verschillende platformen hier thuishoort mag het wel, maar het enkel posten van wat cijfertjes, zoals er nu een aantal geplaatst zijn, voegt gewoon erg weinig toe en zegt ook heel weinig. Kleine moeite om dan je reactie wat meer inhoud te geven.
Los van of de discussie over de verschillende platformen hier thuishoort mag het wel, maar het enkel posten van wat cijfertjes, zoals er nu een aantal geplaatst zijn, voegt gewoon erg weinig toe en zegt ook heel weinig. Kleine moeite om dan je reactie wat meer inhoud te geven.
And I'm the only one and I walk alone.
En bij Killzone 2 heb ik na meer dan 10 uur online spelen dus nog nooit problemen gehad, geen connecties die wegvielen, geen servers die niet werkten en bijna nooit merkbare lag. Denk dat ze dat bij COD4 dan toch minder handig aangepakt hebben op de PS3.Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:45:
Kwa online
Maar toch heb ik een ps3
De PS3 is al een tijdje uit is er daarom al iets bekend over een opvolger, PS4?
Vind de PS3 echt geweldig, alles werkt zo makkelijk, nooit gezeur van drivers, hardware of te sloom. Als de PS4 binnen een jaar uit komt ga ik die halen ipv een game-pc
Vind de PS3 echt geweldig, alles werkt zo makkelijk, nooit gezeur van drivers, hardware of te sloom. Als de PS4 binnen een jaar uit komt ga ik die halen ipv een game-pc
Zo snel volgen de consoles elkaar nou ook weer niet opVersteegrob schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:21:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Euhm, ik denk dat Sony eerst de hardware van de PS3 winstgevend willen verkopen voordat men aan een nieuw project begint.Versteegrob schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:21:
Ze zullen er vast al mee bezig zijn, maar de komende 4 jaren zul je er echt nog niets van zien.
Verwijderd
of nog langer, ps3 zal wel gewoon weer een jaar of 6a7 meegaan , niet te vergeten wat ze nog uit die ps3 weten te treken
Bron: http://xbitlabs.com/news/...Station_3_Price_Drop.htmlVideo Game Developers Beg for PlayStation 3 Price-Drop.
Sony PlayStation 3 video game console is over expensive for the current condition of the global economy and game development, many gamers and market observers have already claimed. Apparently, more industry executive are worried about the price of the PS3 and beg Sony to decrease the cost of the console.
Heftige competitie op de consolemarkt leidt tot zorgen voor gamemakers w.b. de PS3.
In dat artikel staat ook:
"In 2008, Activision Blizzard generated 32% of its console revenue from Wii titles and 19% from PlayStation 3 titles"
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf daadwerkelijk 19% van z'n inkomsten zal willen laten schieten dus een echt grote kans lijkt het me niet dat Sony de prijs moet verlagen omdat er anders minder spellen voor zouden komen. Zeker niet aangezien daar ook staat dat games die voor de PS3 gemaakt zijn makkelijk naar de Xbox360 en Windows gepoort kunnen worden. Maar goed de prijs zal op den duur vanzelf wel dalen, netzoals de kosten voor Sony ook afnemen.
Of de BCC moet vaker fouten maken, zodat ik niet als enige voor €320 een PS3 + game mee krijg...
"In 2008, Activision Blizzard generated 32% of its console revenue from Wii titles and 19% from PlayStation 3 titles"
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf daadwerkelijk 19% van z'n inkomsten zal willen laten schieten dus een echt grote kans lijkt het me niet dat Sony de prijs moet verlagen omdat er anders minder spellen voor zouden komen. Zeker niet aangezien daar ook staat dat games die voor de PS3 gemaakt zijn makkelijk naar de Xbox360 en Windows gepoort kunnen worden. Maar goed de prijs zal op den duur vanzelf wel dalen, netzoals de kosten voor Sony ook afnemen.
Of de BCC moet vaker fouten maken, zodat ik niet als enige voor €320 een PS3 + game mee krijg...
Revenue is omzet, en dat zegt niks over hoeveel winst Blizzard overhoud aan de PS3 games.Dipsausje schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:37:
Bovendien denk ik dat het porten van games sowieso nooit makkelijk gaat.
Bij https://www.videogamesplus.ca voor 39,60 een DS3 controller te koop. Lijkt me wel goedkoop. Verder ervaringen met die shop iemand?
En besteld
@Hieronder: Had inderdaad dat topic even bekeken.
En besteld
@Hieronder: Had inderdaad dat topic even bekeken.
[ Voor 22% gewijzigd door Snippertje op 22-03-2009 19:19 ]
Alleen maar goeie ervaringen bij hun.Snippertje schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:11:
Bij https://www.videogamesplus.ca voor 39,60 een DS3 controller te koop. Lijkt me wel goedkoop. Verder ervaringen met die shop iemand?
Yup ze zijn goed, alleen niet hun email response, ik had ze wel 3x keer een vraag gesteld en niks terug.
Ps4/switch gamer
Niets gevonden aan een e-mailadres, enkel een telefoonnummer, met de kans dat er verschillende medewerkers verschillende dingen zeggen. Maar goed, ik neem het gesprek anders wel op.RaJitsu schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:19:
[...]
Maar er zijn dus ook verhalen in dit topic die met Sony-mensen hebben gesproken die het tegendeel beweren.
Eigenlijk moet iemand gewoon eens bevestiging over de mail krijgen. Ik zal zometeen eens een mailtje sturen. Iemand die toevallig zo een specifiek mailadres heeft liggen? Anders kijk ik zelf wel even.
B.S.U.R.
4 jaar? Hoe lang zat er tussen PS1 en PS2 en PS3 dan?Roamor schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:38:
[...]
Euhm, ik denk dat Sony eerst de hardware van de PS3 winstgevend willen verkopen voordat men aan een nieuw project begint.
Ze zullen er vast al mee bezig zijn, maar de komende 4 jaren zul je er echt nog niets van zien.
Tussen PS1 en PS2 zat zo'n 5 jaar. PS2 naar PS3 zo'n 6, dus reken dat het nog even zal duren.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
uitgave was ongeveer als volgtVersteegrob schreef op maandag 23 maart 2009 @ 01:15:
[...]
4 jaar? Hoe lang zat er tussen PS1 en PS2 en PS3 dan?
ps 1994 in japan en 1995 in europa
ps2 2000 in zowel japans al europa
ps3 2006 in japan en 2007 in europa
[ Voor 4% gewijzigd door jazzVL op 23-03-2009 02:02 ]
"If u do something do it with style, or do it at all."
Dus elke keer 6jaar verschil tussen de japanse releases. Dan zou de ps4 in 2012 in japan uit moeten komen, dus dat duurt nog wel 3,5jaar.
Verwijderd
Al heeft Sony wel gezegd dat de PS3 wel 10 jaar mee kon gaan, dat lijkt me een beetje lang en de consument tevreden stellen is altijd makkelijk bij de launch van een console met zulke uitspraken. Hopelijk nog n dikke 4 jaar.
Heeft iemand trouwens de Bluetooth remote applicatie van Blackberry getest? Ik zou het graag ook willen op mijn PPC, maar daar is helaas nog geen PS3 remote voor geschreven.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Als de ps4 (in Japan) wordt uitgebracht dan betekent dat niet dat er direct geen games meer voor de ps3 uitkomen. Voor de ps2 verschijnen nu ook nog steeds games, dit is dus nu al het 9e jaar voor de ps2.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:04:
Al heeft Sony wel gezegd dat de PS3 wel 10 jaar mee kon gaan, dat lijkt me een beetje lang en de consument tevreden stellen is altijd makkelijk bij de launch van een console met zulke uitspraken. Hopelijk nog n dikke 4 jaar.
Thanks voor deze postKajun schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:51:
PS3+Killzone, Burnout Paradise, Little Big Planet binnengekregen van Amazon.co.uk. Vooral de PS3 ging snel (UPS, 2 dagen). Daarnaast Street Fighter IV bij game.co.uk besteld, en net binnengekregen.
Ik had namelijk SF4 bij TheHut besteld, maar die is al heel lang uit voorraad. Gister daar gecancelled en bij game.co.uk besteld en hij is vandaag verstuurd
[ Voor 31% gewijzigd door Reemster op 23-03-2009 13:25 ]
Dit topic is gesloten.