Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 181 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.208 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Gister op 1 death (razuvius, dps die niet doorheeft dat het een risico is all out the gaan kwa threat) na de immortal niet gehaald, nu de lag voornamelijk weg is in naxx verwacht ik wel meer guilds die daarvoor gaan, wel even 4 andere heroic achievements er bij gepakt (alleen die van patchwerk op een paar seconden na gemist)

Wel jammer dat er zo weinig content is, we hebben nu al spelers die steeds minder loggen en ik merk zelf ook dat ik steeds meer ga kijken naar andere mmo's (we zijn in 1.5 raidavond klaar met alles, en hoe je t ook wend of keert: dat is toch echt te weinig)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, 180 + weapon damage + poison (afhankelijk ofc). En met Glyph een kans dat je een extra CP toevoegt, wat altijd goed is.

En ja, als je voor een SS spam in combi met SnD en Rupture rotatie gaat dan is shiv eigenlijk een beetje overbodig.

Verder ben ik nog op zoek naar effecten van Haste op een combat build, heb nu 2x 1.8 daggers en incl haste effectief 1.63 speed (ff uit mijn hoofd) ben benieuwd waar de cap daar ligt en of het uberhaubt zin heeft om haste te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, ik merk dat de wat meer hardcore spelers er toch snel doorheen zijn. Ter vergelijking, ik als casual heb:

- Nog geeneens level 80 (goed ben level 79)
- Nog geeneens GunDrak gedaan in Normal en Naxx denk ik nog niet eens aan.
- Geen Cold Weather Flying skill
- Heroic komt nog niet eens in me op zolang ik geen 80 ben en goed gegeared.

Dus WoW is perfect voor mij.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Hmm, ik merk dat de wat meer hardcore spelers er toch snel doorheen zijn. Ter vergelijking, ik als casual heb:

- Nog geeneens level 80 (goed ben level 79)
- Nog geeneens GunDrak gedaan in Normal en Naxx denk ik nog niet eens aan.
- Geen Cold Weather Flying skill
- Heroic komt nog niet eens in me op zolang ik geen 80 ben en goed gegeared.

Dus WoW is perfect voor mij.
Alle zgn casual spelers in mn guild zijn al tijden level 80, en dat zijn dan mensen die maar 1x per week ofzo een keertje wat spelen, heroics kun je meteen in zodra je 80 bent, ik denk dat de groep pve spelers (lees: daar zitten dus niet de spelers bij die niet van dungeos houden en evenmin de pvp only spelers) die nu door de content heen is erg groot is en dus is het slecht dat ze het A) zo makkelijk hebben gemaakt en B ) zo weinig content hebben geleverd met wotlk, het spel zou niet alleen op de laagste gemene deler moeten zijn gericht maar op alle groepen en dat is nu niet het geval (11 mil. spelers aan t einde van tbc gaf wel aan de de oude manier van werken prima was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Heb ook een alt lock gemaakt op Saurfang :o Foxylocky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
blouweKip schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:23:
[...]
heroics kun je meteen in zodra je 80 bent,
Ik hoop niet dat iedereen met die gedachte gaat tanken (geen def(cap) enzo).
[...]
B ) zo weinig content hebben geleverd met wotlk,
Dit vind ik zelf echt zwak. Ze hebben een classic instance aangepast aan level 80 & 25 man en er 2 Onyxia draakjes bij gedaan (Sartharion & Malygos). Dit is echt veel te weinig. Ze hadden Ulduar in januari al af moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrKonings schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:17:
[...]

leuke pve server verhaal
>.< nog andere suggesties kan deze realm helaas niet kiezen bij transfer :(
chamber of aspects, als ik me niet vergis de grootste PvE realm in europa, heb op alliance zowel als horrde char's geleveld heel erg leuk, en er zijn verschillende NL / BE guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Paprika schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:26:
[...]

[...]
Met een beetje geld kom je anders een heel eind. Zelf had ik mijn DK met een beetje plannen en ~3k g de zelfde dag als ik 80 dingde al defcapped.
Overigens kom ik ook regelmatig lui tegen die 80 gedinged zijn en blijkbaar geen gold/planning hadden, en dus met de meest beroerde gear heroics wilden doen. Mages met 800sp ofzo |:(.

Gisteren in naxx10 nog Thane's Tainted Greathelm geloot op mijn DK. Leuk helmpje, beetje zonde van de ~1000 gold die ik 3 dagen geleden in de Tempered Titansteel Helm had gestoken. Maar ach, die komt nog wel eens van pas bij gevechten waar ik de stamina nodig heb (sartharion ofzo). :+

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 13-02-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
quote:
[...]
heroics kun je meteen in zodra je 80 bent,

Tanks zijn eigenlijk de enige uitzondering, al heb ik met mijn alt dk op 80 met 440 def & dps gear gewoon heroics gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:04:
Leuk stukje wel maar een hoop blablabla, een dance studio? Serieus? ./care zeg schiet op met Uldar want geloof me ze raken klanten kwijt als we nog langer moeten wachten. Het is dat WoW gewoon de bekenste MMO is waardoor overstappen naar een andere MMO moeilijk is! Maar dit is wel een arrogante houding, "done when its done" is een prima strategie maar niet als honderdduizenden klanten zitten te wachten.
Hmmm overstappen naar een nieuwe veelbelovende MMO is niet zo moeilijk, maar in de praktijk is gebleken dat de meeste MMORPG's die na WoW zijn gekomen met mooie beloftes over gameplay en content helaas niet waar gemaakt konden worden. LoTR is nog een van de weinige MMORPG's die enigzins succesvol is na WoW. WAR is te veel gebaseerd op PvP en weinig PvE. Conan is een bugfest.

Wat betreft Blizzard's nieuwe content strategie en game launch strategie in het algemeen, dat is toch wel het beste wat ze kunnen doen en is succesvol gebleken in heden en het verleden. Beter even wat langer programeren, de bugs er zo veel mogelijk uit halen en kleine tweaks in de gameplay aanbrengen, dan asap nieuwe content toevoegen, waar nadien nog eens tien patches voor bug fixes overheen moeten om het goed te laten functioneren. Dat is waar Blizzard games om bekend staan om een zo goed als foutloos product op de markt te brengen. Dat is ook waarom WoW zo'n grote playerbase heeft. Ik denk dat het merendeel van diegenen die op dit moment actief zijn nog wel even het geduld kunnen opbrengen om weer een nieuwe stap in hun WoW cariere te maken in dit geval de Ulduar raid instance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

./facepalm. Wat is dat nou voor logica? Natuurlijk is het een goede manier hoe Blizzard hun dingen aanpakt, anders was WoW niet een mega/monster hit. Maar dat verandert niet het feit dat wij op nieuwe raid content zitten te wachten sinds release van SWP (die de meesten, ook hardcore guilds) niet hebben gecleared en dus sinds BT geen nieuwe raid content hebben.

Ze hadden van mijn part WOTLK nog 3 maand moeten uitstellen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
MrVegeta schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 01:00:
./facepalm. Wat is dat nou voor logica? Natuurlijk is het een goede manier hoe Blizzard hun dingen aanpakt, anders was WoW niet een mega/monster hit. Maar dat verandert niet het feit dat wij op nieuwe raid content zitten te wachten sinds release van SWP (die de meesten, ook hardcore guilds) niet hebben gecleared en dus sinds BT geen nieuwe raid content hebben.

Ze hadden van mijn part WOTLK nog 3 maand moeten uitstellen.
Als je SWP niet hebt gecleared na de mega nerf dan kan je je eigen moeilijk hardcore noemen.

En clear nu eerst maar eens sarth 3D : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Even een crosspost uit het programming forum over een tootlje dat ik heb gemaakt.

MultiKeys

MultiKeys is een klein desktoptooltje dat je keystrokes naar meerdere World of Warcraft vensters kan sturen zodat je met een enkele PC meerdere vensters/characters kunt besturen. Dit is onderhand een vrij populair fenomeen en wordt ook vaak met meerdere PC's gedaan en allerlei hardware (keyboard switches en meerdere schermen). Enfin, dit is dus een softwarematige oplossing. In principe zou het voor alle schermen werken, maar in eerste instantie heb ik gewoo bij WoW gehouden, omdat het daar juist populair is.

Alle keystrokes worden met een lowlevel hook opgevangen en via de win32 api met de benodigde windows messages naar de verscheidene windows gestuurd (en de originele bestemming).

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/multikeys1.png

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/multikeys2.png

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/multikeys3.png

Download (44,0 kb)

(.NET 2.0 framework vereist)

Zeer vermakelijk om met een (gratis trial) account die je hebt gemaakt met Recruit-a-friend te dualboxen. Killing speed x2 en triple experience :+.

Ik heb eerst naar keyclone gekeken maar vond dat er niet heel intuitief uitzien en ergerde me aan de inconsistente interface en spelling (afgezien van het feit dat het $19,95 kost 8)7)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik gebruikte altijd keyclone, maar dit programma heeft geen onnodige functies dus ik wil het zeker wel eens proberen. Vooral als de input lag erg laag is. O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Paprika schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 02:37:
Ik gebruikte altijd keyclone, maar dit programma heeft geen onnodige functies dus ik wil het zeker wel eens proberen. Vooral als de input lag erg laag is. O+ :9~
Ik ben er zelf een tevreden gebruiker van ;). Het is verder allemaal vrij lightweight (gebruikt ongeveer 10-15 mb geheugen), ik heb zelf nog geen input lag kunnen ontdekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 01:44:
[...]

Als je SWP niet hebt gecleared na de mega nerf dan kan je je eigen moeilijk hardcore noemen.

En clear nu eerst maar eens sarth 3D : P
Ik begon weer WoW te spelenin WoTLK toen had Lingering net BT klaar geloof ik. Dus tja, nooit echt tries op gedaan :p.

We hebben paar nieuwe members geloof ik, ben weer benieuwd hoe ze het doen zondag avond :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Imodium schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 02:44:
[...]

Ik ben er zelf een tevreden gebruiker van ;). Het is verder allemaal vrij lightweight (gebruikt ongeveer 10-15 mb geheugen), ik heb zelf nog geen input lag kunnen ontdekken :).
Wat heeft jouw programma wat mijn gebruikte tool, AutoHotKey, niet heeft?
Als dat verschil namelijk interessant genoeg is, stap ik misschien wel over. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Gisteravond Naxx8 gedaan, ging nog best ok en we zijn nu weer wat achievements rijker (dedicated few/subtracion).
Ook voor 4h even een dps erbij gehaald en dus de 4h achievement gedaan dat ze binnen 15sec dood moeten, bij de 3de try was het bingo en kon Taxi weer vertrekken :P

En jarnotjuh moet echt wat aan zijn managebruik en timing van evocation gaan doen :P

Als ik vanavond nu eens wat mensen voor HC Oculus bij elkaar krijg en niet dood ga op 1% dan heb ik iig de rode protodrake en kan de normale Bronze drake van zijn welverdiende rust gaan genieten.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Sinds kort is het mogelijk een DK te maken op iedere realm zodra je een level 55 hebt, maar, ik heb 2 alliance lvl 70+ characters, betekend dat dat ik op een andere realm een horde DK aan kan maken? of moet ik dan ook een lvl 55+ horde hebben :)? Ik zou op prijs stellen als iemand dit voor mij uit zou proberen met alleen 55+ alliance characters zodat ik er zeker van ben :D (als het gaat, koop ik gametime :P)

[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 14-02-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
RMB schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 12:11:
Sinds kort is het mogelijk een DK te maken op iedere realm zodra je een level 55 hebt, maar, ik heb 2 alliance lvl 70+ characters, betekend dat dat ik op een andere realm een horde DK aan kan maken? of moet ik dan ook een lvl 55+ horde hebben :)? Ik zou op prijs stellen als iemand dit voor mij uit zou proberen met alleen 55+ alliance characters zodat ik er zeker van ben :D (als het gaat, koop ik gametime :P)
Kan, ik het 4 lvl70+ chars (ally op TB) en een Tauren DK op sylvanass.

verder heb ik geen chars

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Cool! thanks!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Rakkerzero schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:23:
[...]

Wat heeft jouw programma wat mijn gebruikte tool, AutoHotKey, niet heeft?
Als dat verschil namelijk interessant genoeg is, stap ik misschien wel over. :)
Geen idee, ik heb nog nooit van autohotkey gehoord :+. Ik heb het voornamelijk gemaakt voor mijzelf als een simpel alternatief voor keyclone ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

MrKonings schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:02:
Kan iemand mij een leuke en goede PVE server aanraden ?? heb een beetje genoeg van 2 jaar PVP
Is dat Horde of Alliance? En ga je dan een character transferren? Turalyon is een erg actieve server, met een van de beste BG's en Arena Teams.
MantaMania schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Turalyon, 2 nl guild op de alliance dutch inc en cingeto (daar zit ik in). Beide guilds zijn geen hardcore guild maar wel geregeld raiden. cingeto.vannitsen.be en dutch-inc.nl
Vergeet Prime Guard niet, ook NL/BE. Cingeto/DI doen meer 25 man geloof ik, terwijl Prime Guard op dit moment 10 man doet, met het doel ook ooit 25 man te gaan organiseren. http://www.realms.nu/forum

[ Voor 26% gewijzigd door junglebeast op 14-02-2009 13:42 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

is een DK tank een geaccepteerde class in raids? of is dit net zoiets als vroeger shadowpriests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
RMB schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:56:
is een DK tank een geaccepteerde class in raids? of is dit net zoiets als vroeger shadowpriests.
Je gaat nu appels met peren vergelijken.. Shadowpriests waren vanaf het begin al nuttig(ja, ook in MC/BWL).
Maar door de guilds werd het nooit goed geaccepteerd schijnbaar. Feral druids bleven altijd wel een beetje achter, die werden pas hip in tbc.
DK tank is ZEKER handig, ook in raids. Je doet dikke dps mits je l2p hebt en een dktank doet niet zo heel veel minder dmg op bosses waar ook adds aanwezig zijn. Da's echt gewoon een voordeel. Zeker een beginnende nax10 groep kan hier veel profijt mee krijgen.

Afgelopen woensdag dus sarth25 + 3drakes neergehaald, ben het filmpje nu aan het uploaden naar WCM, zal hier wel een linkje posten wanneer ie klaar is. Lekker is ook dat die uploader ook goed meewerkt, max 15kb/sec.. ;(

Gister ook gelijk maar nax8 achievements gehaald, alles down met 8 players.
De 4HM achievement dat ze allemaal binnen 15 sec doodmoeten vanaf de eerste kan ook makkelijk met 9, bij gebrek aan classes.. :P Gewoon een SP laten healen, goed afswitchen in dps, en dan op <5% heroism! :P
10man is echt niet nodig voor die achievements. Zelfde geldt eigelijk voor undying. Heb zo'n gevoel dat het alleen maar makkelijker is met 8, omdat je simpelweg meer healing per person hebt(je hoeft 2 targets minder te healen, en de dmg die je krijgt blijft toch hetzelfde, dus makkelijker).Alhoewel het met 10 ook gewoon makkelijk te doen is als je mensen bij hebt die niet lopen te klungelen.. :P
http://wowwebstats.com/c2jw3giognn6e
WWS van gister. :)
OOM gaan op patwerk/loatheb, mja, wat valt daar van te zeggen.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Maar het is dus zo, dat je als DK niet zonder PvE werk zit blijkbaar, dat is erg mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Onze MT is zelfs een DK. Gaat prima.

Probleem is echter wel dat je als DK wordt behandeld als retard tenzij je zelf anders bewijst. DK is de nieuwe hunter :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:09:
[...]

Je gaat nu appels met peren vergelijken.. Shadowpriests waren vanaf het begin al nuttig(ja, ook in MC/BWL).
Maar door de guilds werd het nooit goed geaccepteerd schijnbaar. Feral druids bleven altijd wel een beetje achter, die werden pas hip in tbc.
DK tank is ZEKER handig, ook in raids. Je doet dikke dps mits je l2p hebt en een dktank doet niet zo heel veel minder dmg op bosses waar ook adds aanwezig zijn. Da's echt gewoon een voordeel. Zeker een beginnende nax10 groep kan hier veel profijt mee krijgen.
Probleem met DK is dat iedereen het gererolled had met lich king, ook alle jongere spelers en noobs etc, dus DK heeft slechte reputatie (als de huntards) omdat ze gewoon verkeerd gespeeld werden en weet ik veel wat. Er zijn idd zeker goede DK dpsers en DK tanks, maar merendeel heb ik ook ondervonden snapt er niks van en loopt maar beetje rond te spammen met zn buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

maar dat is eigenlijk ook met warriors het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Hoezo waren spriests nuttig in MC/BWL? Deden crap dps en trokken aso aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
[...]

Afgelopen woensdag dus sarth25 + 3drakes neergehaald, ben het filmpje nu aan het uploaden naar WCM, zal hier wel een linkje posten wanneer ie klaar is. Lekker is ook dat die uploader ook goed meewerkt, max 15kb/sec.. ;(

Gister ook gelijk maar nax8 achievements gehaald, alles down met 8 players.
De 4HM achievement dat ze allemaal binnen 15 sec doodmoeten vanaf de eerste kan ook makkelijk met 9, bij gebrek aan classes.. :P Gewoon een SP laten healen, goed afswitchen in dps, en dan op <5% heroism! :P
10man is echt niet nodig voor die achievements. Zelfde geldt eigelijk voor undying. Heb zo'n gevoel dat het alleen maar makkelijker is met 8, omdat je simpelweg meer healing per person hebt(je hoeft 2 targets minder te healen, en de dmg die je krijgt blijft toch hetzelfde, dus makkelijker).Alhoewel het met 10 ook gewoon makkelijk te doen is als je mensen bij hebt die niet lopen te klungelen.. :P
Vieze SP mindsear poep op trash..
Volley is stuk minder leuk als je niet MM spec bent.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

[...]

Heh, Noth in 4 minuten. Wij deden er laatst nog 18 minuten over :)

http://wowwebstats.com/htrnrzurotlfq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
junglebeast schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:06:
[...]

Heh, Noth in 4 minuten. Wij deden er laatst nog 18 minuten over :)

http://wowwebstats.com/htrnrzurotlfq
wow, respect dude dat je daarbij niet in slaap ben gevallen :)

Ik vind Naxx al niet meer zo leuk als in het begin en als ik 18min op noth bezig zou zijn zou ik gillend tegen de muur aan lopen :P

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Routed schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:42:
Ik vind Naxx al niet meer zo leuk als in het begin en als ik 18min op noth bezig zou zijn zou ik gillend tegen de muur aan lopen :P
Same hier. Uitdaging is er nu al uit en ga eigenlijk alleen nog omdat ik een item of 3 eruit wil voordat Ulduar uitkomt. Op m'n main doe is sowieso weinig. Even de JC daily en 2 avonden raiden. Rest zit ik op m'n Shaman alt :) Wellicht dat ik die op 80 kan krijgen voor Ulduar zodat ik nog wat Naxx raidjes mee kan :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Noth the Lootbringer is 4 min alt tab :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4djuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 09:02
ImdaMned schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:47:
[...]
Hoezo waren spriests nuttig in MC/BWL? Deden crap dps en trokken aso aggro.
Tsja, toen was Vampiric Embrace nog wel vet >:)
Routed schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:06:
[...]
Vieze SP mindsear poep op trash..
Volley is stuk minder leuk als je niet MM spec bent.
Awh /soothe Intwine, vergeet Devouring Plague niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een QQ'tje over het Valentijn event: *#*#!*# RNG. Be mine! is nog steeds niet af, haal ieder uur zo'n Gift of Adoration op en er zit maar geen Bag of Candies oid in -.- Ondertussen al wel 4x Black Dress met een zogenaamde 1.2% drop chance ofzo, en 2x Picnic basket. Moet nog "Follow you all around Azeroth" (oid) en dan ben ik eindelijk de love fool..

Edit: Joepie, ik ben de love fool! Dus kan nu met een gerust hart op vakantie :9

Guild heeft vanavond Malygos gedaan.. iets van 7 wipes, toen swapten ze mij erin als DPS.. 2de try down /flex.. erg moeilijk hoor die flame debuff stacken (not).. :9 Hadden zelfs nog ruim 4 minuten over toen we aan p3 begonnen (normaal zit dat meer rond de 2 en killen we hem als ie enraged :P)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algemene vraag: Ik heb al een beetje zitten zoeken op Internet voor het speccen van mijn Mage naar PvE. Ik dacht altijd: Mage, dikke dps, gaat goed komen. Maar in hc instances of raids loop ik heel erg achter. Ik heb blauwe gear (voornamelijk) maar verder dan 1400 dps in een raid kom ik niet.

Mijn char

Ik wil nu gaan focussen op hit rating (tot de cap 368 volgens mij) -> haste -> sp power -> crit rating -> int (in volgorde van belangrijk)

Mijn vraag: Iemand met een frost/fire mage die hier ervaring mee heeft en nog wat "hands-on" tips heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Eindelijk heb ik mijn hunter tot lvl 80 weten te brengen dus het raiden kan gaan beginnen. Een maatje van mij speelt al jaren een hunter en heeft voor een paar bekenden de volgende raidstart hunterguide geschreven.

Alle credits dus aan Typh op server Haomarush :)

Hallo huntertjes! Hier dan een mail hoe je pro kunt worden :)

ADDONS:
http://wow.curse.com/down...ad.aspx?pi=9191&fi=317308
Recount, een hele goede dps meter.

http://wow.curse.com/down...ad.aspx?pi=7744&fi=322616
Omen, een meter die bijhoudt hoeveel treath/agro je hebt vergelekenmet je raid/group, optijd feign death doen (dan verlies je al je agro)zodat de tank bovenaan blijft.

http://wow.curse.com/down...ad.aspx?pi=7307&fi=318792
Deadly Boss Mods, een addon die waarschuwingen in je scherm geeft alser iets speciaals gebeurt bij een baas, hij heeft ook een soort barsdat je ziet over hoeveel tijd hij iets speciaals doet.

TALENTS:
http://www.wowhead.com/?talent=cgbMzxgowu0ektceVbM
BM hunter
http://www.wowhead.com/?petcalc=0Vd0Mfsz0hoo
Pet talents

GLYPHS (voor BM):
Glyph of Bestial Wrath (20sec minder cd op bestial wrath)
Glyph of Steady Shot (10% meer dmg voor steady shot als serpent sting erop zit)
Glyph of Improved Aspect of the Hawk (+6%haste als voor improved hawk)

Autocast bij je pet:
Dash
Call of the wild (of niet, maar dat lees je een stukje verder)
Rabid
Claw
Cower
Charge

GEMS:
http://www.wow-gem.com/gems.aspx
Daar kan je ze makkelijk vinden, maar ik raad aan:
Meta: Relentless Earthsiege Diamond (21agi + 3% meer crit dmg)
Blue: Balanced Twilight Opal (16atp + 12sta)
Yellow: Wicked Monarch Topaz (16atp + 8crit) of als je nog niet genoeg hit hebt: Rigid Autumn's Glow (16hit)Red: Bright Scarlet Ruby (32atp)

Een gevecht:
- Huntersmark erop (of iemand anders laten doen die daartalents/glyphs voor heeft)
- Je trinkets aanzetten en je cooldowns (Bestial Wrath / Rapid Fire /Kill Command) Als je ze in het begin van het gevecht gebruikt heb jekans dat je ze 2x kan gebruiken in 1 gevecht of zelfs meer. + Als jealles tegelijk gebruikt zal dit elkaar allemaal boosten, dus extradamage. Als je Call of the wild wilt tegelijk wilt gebruiken met jetrinkets en cooldowns, dan moet je hem van je pet zijn autocastafhalen en deze handmatig gebruiken (wel weer iets extra's om op teletten.)
- Serpent Sting (moet je altijd op de boss hebben zitten, wanthierdoor doet je steady shot 10% meer dmg) zie glyph
- Arcane Shot (schieten als de cooldown over is)- Steady Shot (blijven spammen als je niets anders moet klikken)
- Kill Shot (als de mob onder de 20% zit)

Extra tips:
- Voor lvl 83 mobs (skull bosses in raids) heb je 164 hitrating nodig(+3% van talents) geeft je samen 8% extra hit, hierdoor zal je ALLESraken, probeer deze te krijgen. Een schot dat mist, kan natuurlijk ookniet critten. Boven de 164 hitrating doet hit niets, dus alles wat erboven zit is niet nodig.
- Zorg dat je alle spullen bij je hebt die handig zijn in raidshp/mana potions en bandages. Geef jezelf meer dps door elixirs mee tenemen en stats food. Wat ik aanraad: Wrath Elixir en Elixir of MightyThoughts en statsfood zijn die attackpower geven het beste. Voorgevecht die de guild niet onder de knie heeft en je steeds maar doodblijft gaan kan je beter een flask gebruiken, deze blijven op jezitten als je sterft en gelden voor 2uur. De flask die voor hunter hetbeste is: Flask of Endless Rage
- Je pet doet als BM hunter zo'n 40-50% van je damage. In bossfightsis het vaak handig om het dan te ressen zodat hij de rest van hetgevecht weer mee kan doen. Als je de talents hebt genomen die ik hierheb staan, dan res je je pet ook sneller dan normaal.
- Op trash (mobs die je tegenkomt tussen de bazen) kan je volley enmultishot doen. Dat doet het meeste damage. Single target heeft ditweinig nut.- Wil je je damage testen of hoe je moet schieten, doe dit dan op deskull target dummy bij de hunter trainer in de buurt. Deze is gelijkaan een raidboss en zo kan je dus (op recount) je dps zien.
- Het is handig om misdirection te casten op de tank voordat je eenbaas aanvalt, dat geeft hem de agro van jouw eerste 3 schoten.- Excel bestand waarmee je kan uitrekenen welke gear beter is danandere gear enzo (moet je wel even uitvogelen hoe het werkt) (http://home.hccnet.nl/mortu/Hunter_DPS.xls hier te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Is 2/18/51 niet beter dan BM? :S Ik speel geen hunter, maar ik heb geen raidende BMers meer gezien sinds de recente patch(es).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Vanavond nog even mooi rondje heroics gedaan met het volgende resultaat voor mn Tankadin:

Bracers of the Herald

http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=37620

Greaves of Ancient Evil

http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=37618

En nog een hoop off spec maar aardige run op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:51:
Algemene vraag: Ik heb al een beetje zitten zoeken op Internet voor het speccen van mijn Mage naar PvE. Ik dacht altijd: Mage, dikke dps, gaat goed komen. Maar in hc instances of raids loop ik heel erg achter. Ik heb blauwe gear (voornamelijk) maar verder dan 1400 dps in een raid kom ik niet.

Mijn char

Ik wil nu gaan focussen op hit rating (tot de cap 368 volgens mij) -> haste -> sp power -> crit rating -> int (in volgorde van belangrijk)

Mijn vraag: Iemand met een frost/fire mage die hier ervaring mee heeft en nog wat "hands-on" tips heeft??
1221 spellpower
233 hit (8.88% dus nog 2.12% te weinig)
369 crit
114 haste

Dit zijn nu niet echt de stats waarmee je super dps gaat halen.

Daarnaast mag je nog wel wat basic enchants op je gear gooien, Kirin Tor headenchant en 8 stats op chest alleen is niet echt spannend. Oh en ga sons of hodir rep halen.

hitcap >spellpower > haste > crit en rest is redelijk care.

[ Voor 1% gewijzigd door ImdaMned op 15-02-2009 15:38 . Reden: typo's, het was laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Wie kon ik trouwens contacten voor die guild op Saurfang? Mn Shaman is inmiddels al een whopping lvl 14, bijna tijd voor DM dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 15-02-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gisteravond even wat honor gefarmed en arena gedaan. 58 potjes gespeeld, wat meer is dan ik in alle vorige seasons bij elkaar gespeeld heb. Setup is Survival Hunter + Survival Hunter + Holy Paladin (ik). Met niet al te veel moeite 1800 rating gehaald, en volgende week dus maar weer even verder. Verder ook nog 62k honor gefarmed - het meeste daarvan door wat wintergrasp marks in te leveren (22k) en bg marks in te leveren (25k). verder nog wat premades gedaan met de guild - doen we de laatste tijd wat meer omdat naxx+s3d+malygos allemaal wel in een nachtje / twee nachten neergaan. All in all een leuk avondje :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:44
Dit is echt te zot voor woorden, sinds woensdag avond zit ik die gifts elk uur op te halen. Zelfs eergisteren en gisteren de hele nacht door (m.b.v guildies). Tot nu toe heb ik zowat alles binnengehaald, tot wel 15 picknick baskets toe. Echter heb ik nog 0 candybags binnen kunnen halen. Ik word hier gewoon zo ziek van. Event loop nog maar een paar uur, en ik zie de bui al hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dutchy007 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 16:39:
Dit is echt te zot voor woorden, sinds woensdag avond zit ik die gifts elk uur op te halen. Zelfs eergisteren en gisteren de hele nacht door (m.b.v guildies). Tot nu toe heb ik zowat alles binnengehaald, tot wel 15 picknick baskets toe. Echter heb ik nog 0 candybags binnen kunnen halen. Ik word hier gewoon zo ziek van. Event loop nog maar een paar uur, en ik zie de bui al hangen.
Daarom doe ik die achievements niet.. te veel tijd verspilling en frustatie.

Maar andere frustratie is de gauntlet boss in Pinnacle, Skady ofzo. Grr wat een buggy boss zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
junglebeast schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:00:
[...]
Maar andere frustratie is de gauntlet boss in Pinnacle, Skady ofzo. Grr wat een buggy boss zeg.
6 spears, pewpew, zorg dat je kunt rennen bij een whirl wind... Buggy? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno b schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:40:
Eindelijk heb ik mijn hunter tot lvl 80 weten te brengen dus het raiden kan gaan beginnen. Een maatje van mij speelt al jaren een hunter en heeft voor een paar bekenden de volgende raidstart hunterguide geschreven.

Alle credits dus aan Typh op server Haomarush :)

Hallo huntertjes! Hier dan een mail hoe je pro kunt worden :) ......
Typh is pro, jij ook hoor onno :)

Heb mijn "met dank aan Typh" hunter nu op 72, duurt nog wel ff voordat ie 80 is aangezien ik nu met bonkontseks (lvl 34 rogue) bezig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Het is weer een druk weekend geweest, zooitje Heriocs gerunned stuk of 5 a 6, en het ging erg smooth dan dropte eindelijke nog mijn [Red Sword of Courage], hier heb ik dus 13 runs voor nodig gehad. En gisteravond had ik zoiets van gauw nog 1 shot op HC Azjol-Nerub, om te kijken of [Ancient Aligned Girdle] dropte ( scheelde me weer 40 badges ) en ja hoor ook de belt :D Helaas niet de stamina trinket maar die komt wel.

Tevens dit weekend bezig gehouden met de "Fool for love" achievements alles gehaalt echter mis ik 1 lousy snoepje namelijk de " I LOVE YOU" variant terwijl ik wel 2x een bag of candies heb gehad, maar in beide zat deze niet. Baalde ik dus wel van want vanmorgen om 6:00 zou het event aflopen :( Dus helaas geen title ).

Ook Eindelijk revered geworden met The Oracles en kan nu dus ook de [Mysterious Egg] halen, Knight of The Ebon Blade ook revered geworden dus mocht Dual spec geimplenteerd worden heb ik toegang tot wat Quick DPS weapons/Gear. Tevens van het weekend de hele Questchain maar afgelopen voor The Sons of Hodir te unlocken ( werd wel tijd zeg maar ).

Kortom nu hebben we dagelijks weer een mooi lijstje Daillies die ik standaard afloop :

Dalaran -> Cooking Daily.
Sholozar Basin - > The Oracles Daillies ( 3 Stuks )
The Storm Peaks -> SoH Daillies ( 6 stuks )

en dan als ik nog zin en tijd heb de Icecrown Daillies.

Tot nu toe bevalt mijn verblijf op SSL enorm afgezien van wat mensen die inderdaad denken dat ze god zijn ( was hier al eens gezegt namelijk Vigor ) was op zoek naar een DPS en een hunter van Vigor reageerd echter was een rogue sneller dus we hebben de rogue genomen begon die gozer te schelden en doen, kortom Hello number 1 on my Ignore list op de nieuwe server.

Ondanks dat de Rogue undergeared was voor de heriocs maar we waren met 4 man van EoL en dan dus de PUG rogue ach hij doet zijn best en wij hadden zoiets hij is beleefd doet zijn best kom we gunnen hem ook wat, kortom de Rogue erg blij want die kreeg de leggs uit Herioc Gun'Drak en nog een zooitje blue's uit een andere Herioc.

Kortom druk weekend gehad reporting back tomorrow :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Ik ben ondertussen meer dan twee weken "clean". Zomaar ineens geen zin meer. Zelfs niet meer men mailbox geleegd of men prullen inorde gezet. Heel raar gevoel dit, had nooit gedacht zo ineens weg te blijven. Ik hoop eigenlijk wél terug de zin te krijgen, want ik mis het ergens wel.

Langs de andere kant, geeft me dit wel een stuk meer vrije tijd...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Zoooo dagboek tijd :)

Zaterdag voor het eerst Nexus hero getanked, moet zeggen dat ik Nexus op Hero makkelijker vind dan op normal :')
Gisteren nog een keer Nexus hero gedaan, een mage gepugged.
Die zat echt overal om te zeuren, eerst de healer, toen over de dps, daarna over de tank (ik).
Hij poepte 'maar' 650 dps uit, en maar zeiken dat de rest aan het slacken was met >1K dps :+
Ik deed zelfs meer dmg & dps dan degene....
Gelukkig kwam een guildie online, na een snelle stemming in de group de mage er uit gemikt.
Begint hij te ranten over dat ik niet kon tanken, de tactics niet goed waren enz enz. :')

Als ik als tank meer dmg & dps doe als een 'pure' dps dan klopt er echt iets niet.
Zeer zeker niet in Hero :P

Vervolgens nog wat gequest in SB, beetje gold verdienen.
Vanavond eens die quest doen waar je op die reus al die undeads moet pewpew'en :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Afgelopen weekend ook bezig geweest om de achievement te halen. Had vrijdag al 2 candybags gekregen. In de eerste zat alles behalve 1 snoepje. In de 2e zat helemaal niks nieuws. Gisteravond om 12 uur nog een keer ingelogd om te kijken. Guildmaster was op zoek naar een healer voor heroic HoL. Deze had ik nog nodig voor de achievement dus ik mee gegaan. Om 1 uur de laatste poging gedaan voor een candybag. Omdat ik het al niet meer zag zitten zei ik over TS dat ik hoopte op een Peddlefeet en ik dan misschien wel een candybag zou krijgen. Krijg ik dus ook een candybag.
Uiteindelijk was het 3e snoepje het snoepje dat ik nodig had. Toch nog een titel gehaald. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:44
10110001 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:42:
Afgelopen weekend ook bezig geweest om de achievement te halen. Had vrijdag al 2 candybags gekregen. In de eerste zat alles behalve 1 snoepje. In de 2e zat helemaal niks nieuws. Gisteravond om 12 uur nog een keer ingelogd om te kijken. Guildmaster was op zoek naar een healer voor heroic HoL. Deze had ik nog nodig voor de achievement dus ik mee gegaan. Om 1 uur de laatste poging gedaan voor een candybag. Omdat ik het al niet meer zag zitten zei ik over TS dat ik hoopte op een Peddlefeet en ik dan misschien wel een candybag zou krijgen. Krijg ik dus ook een candybag.
Uiteindelijk was het 3e snoepje het snoepje dat ik nodig had. Toch nog een titel gehaald. :D
Geen achievement gehaald, 5 dagen lang gifts geopened. Zelfs vandaag tot 5:45 de laatste gift geopened :) Blizzard is lekker bezig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
QQ I no has achievement QQ

Echt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
SMulTiE schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:02:
QQ I no has achievement QQ

Echt.....
Aww jammer Smultie :( Ik had het allemaal de eerste dag al _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
.

[ Voor 95% gewijzigd door Smultie op 16-02-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 15-09 14:42

Snuffel

Vroem!

Bosmonster schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:41:
Wie kon ik trouwens contacten voor die guild op Saurfang? Mn Shaman is inmiddels al een whopping lvl 14, bijna tijd voor DM dus :P
Mij :) Iridal

Je kan ook Yena vragen, die is vaak wel online.
Verwijs maar naar mij, dan krijg je wel een invite. We hebben momenteel de verkoop van entreekaartjes op 25+ staan, maar uitzonderingen maken we graag, speciaal voor tweakers ;)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Over bijna elke forum is wel te lezen dat drop-rate van candy bags laag is

elke dag bijna 10 tot 15 uur gefarmed, en welgeteld:
3 candybags
5 Baskets
10 Dresses en hoop andere junk.

Ben zeer blij dat ik de achievment hebt maar hoop echt voor de rest dat ze er uit halen, echt zoveel randomness in 1 achievement.
zoals al vaker aangehaalt wel de mask achievment er uit halen, maar de candy bag er in laten zitten :X

Ik denk dat heel veel world-event hunters deze week hun mount aan hun neus voor bij hebben zien vliegen :(

O ja, bring some new content.
vanavond een poging op 3D hopelijk is beetje uitdagend. Voor de rest is pew-pew, oh zijn we nu al klaar :S

[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 16-02-2009 09:26 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Dagboek,

Ik heb zondag na 8 runs heroic Old Kingdom eindelijk mijn laatste blue item vervangen de bracers mogen looten. ook heb ik mijn druid geleveled van 71 naar 50% tot 73. Helaas door guildies die instances getanked wilden hebben en mijn druid heb ik mijn Shaman op Saurfang even stof laten happen (die DM run gaat echt wel komen). Ook heb ik besloten 60 Emblems uit te geven aan T7 Gloves voor de 2 Set bonus HoR 10% increased damage.

Als iemand tips heeft voor talent builds of andere tips voor Boomkins tijdens het levelen wil ik die graag weten ben namelijk met mijn druid feral van 0-70 geleveled en ben 70-80 aan het doen als boomkin.

/dagboek

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:24:
Over bijna elke forum is wel te lezen dat drop-rate van candy bags laag is

elke dag bijna 10 tot 15 uur gefarmed, en welgeteld:
3 candybags
5 Baskets
10 Dresses en hoop andere junk.

Ben zeer blij dat ik de achievment hebt maar hoop echt voor de rest dat ze er uit halen, echt zoveel randomness in 1 achievement.
zoals al vaker aangehaalt wel de mask achievment er uit halen, maar de candy bag er in laten zitten :X

Ik denk dat heel veel world-event hunters deze week hun mount aan hun neus voor bij hebben zien vliegen :(
De droprate van die candybags is wel verhoogd met de maintenance van zaterdag (of was het vrijdag?). Besides, ze halen de Brew of the Month achievement er toch ook niet uit ?! Mensen die die niet hebben gehaald vorig jaar doen er sowieso nog een jaar langer over om de drake bij elkaar te "wachten". Om dan maar even met een Blizzard quote te komen: "Achievements are optional"

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

De enige achievement + titel waar ik moeite voor ga doen is: Brewmaster.

Die is gewoon de koning :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Overigens ...

Blijkbaar gaat het de goeie kant op met de tank posities op Outland :)

Van de week applied bij een guild waar al wat bekenden (van het retro-cirquit) in zitten. Ze zijn nog relatief jong en de guild structuur is nog niet helemaal op orde. Ze zochten echter nog wat tanks blijkbaar. Ook in de LFG lijkt het beter te worden, worden meer tanks gevraagd. Lijkt wel alsof de DK rerollers van dps naar tank spec weer terug gaan naar dps spec.

Invited als trial vorige week dinsdag en al gelijk vond ik er een leuke sfeer in de guild terug. Het is een casual guild (suits me perfect!).

Gistermiddag om 16:00 begonnen met Naxx25. Eerste 3 wings gingen redelijk soepeltjes. Bij Razuvius begon de ellende echter, de priests kregen de mindcontrols niet onder controle. Uiteindelijk iemand zn priest alt erbij gehaald en met 3 mindcontrols continu lukte het wel. Ik mocht me bezig houden met het tanken van losgeslagen understudies wat prima ging. Trash etc taunte ik alle zooi van de melee dps af...soort van safeguard :) De druid tank met 55k hp buffed ging verder als een speer. Uiteindelijk ging rond 22:00 Kel'thuzad op zn gezicht en was ik een nieuwe chest piece en een nieuwe cloak rijker.

Achteraf werd me verteld dat het normaal niet zo lang duurt :) Ik ben echter nog de oldschool raids in MC en BWL gewend en die duurden af en toe nog wel langer, zeker op progress runs. Ik vond het niet erg, heb weer een zooi nerdpoints erbij voor het clearen van Naxx25 en wat badges en paarse pixels rijker :)

Daarnaast naderhand van trial naar member gepromote dus dat lijkt ook goed te komen :)

smiddags vantevoren ook nog even AQ40 gerund voor reputation en RP gear terwijl ik met mijn Shaman op mn 2e account de eerste heroics heb gedaan. Dat ging ook soepeltjes :) Van de tanks kreeg ik nog complimenten dat ie het met beter geared mensen veel slechter had gedaan in Heroic UK en Nexus. De laatste zei letterlijk "you've proven that skill >> gear any time" :D Toch scheelt het wel als je ook andere soorten classes speelt en niet alleen maar dps/tank/healer. Je kan je veel beter in de positie van de ander verplaatsen en je weet gewoon wat hij nodig heeft of graag wil zien.

Tot zover mijn relaas ... ik ga weer verder werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gister voor het eerst weer eens geraid, beetje fucked up UI dus phase3 @ malygos kon ik niet zoveel doen :p. Daarna Sath3D. We hebben weer een hoop nieuwe mensen, het gevecht is onderhand vrij makkelijk geworden maar nog steeds gaan lui dood in voidzones ;') .

Word er wel moe van, ik ga Chronicles of Spellborn maar proberen voor de afwisseling oid, want +1 maand wipen op een boss is gewoon diep triest, moet ook maar eens zien hoe dat straks in uldar gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

redfoxert schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:34:
[...]

De droprate van die candybags is wel verhoogd met de maintenance van zaterdag (of was het vrijdag?). Besides, ze halen de Brew of the Month achievement er toch ook niet uit ?! Mensen die die niet hebben gehaald vorig jaar doen er sowieso nog een jaar langer over om de drake bij elkaar te "wachten". Om dan maar even met een Blizzard quote te komen: "Achievements are optional"
Zaterdag op Zondag nacht is het gehotfixed maar inderdaad hij had wel iets hoger gemogen want ik heb 2x een candy bag gehad echter mis ik er echt nog eentje jammer genoeg maar ook ik heb de brew of the month niet gehaalt dus zal er zo ie zo wel een jaar langer over doen, opzich geen probleem doe ze er toch maar " bij " als ik ff niks te doen heb. Alhoewel ik het natuurlijk wel jammer vind voor zo'n simpele iets de hele achievement mislopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
redfoxert schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:34:
[...]
Op forum van wow-europe, wordt er nog steeds en flink QQ over de droprate, en is de vraag of niet alleen america is gehotfixed wel aanwezig.
En tuurlijjk is het QQ maar als je net zoals ik alle achievment van de world events hebt, en dan door deze onwijs lage droprate gewoon 1 jaar moet wachten op een mount is behoorlijk zuur.
(ja dan had je maar de patch notes moeten lezen over de brew-event was vrij optijd bekent dat je die moest hebben om dit jaar je mount te kunnen krijgen)
Als de candy bag nu verkrijgbaar was als turn in bij peddlefeet dan zou je er zelf nog wat aan kunnen doen.
Ik zou ook flink de pest in hebben gehad als niet de achievment had gehad.

Wel op naar childerens event, 5 dagen en een achievment die 5 dagen dailies achter elkaar moet doen, erg fijn 1 missen en je mag ook een jaar wachten.
ze zouden de holiday events die meetelen voor de world-event achiement minimaal 2 weken laten duren dit is gewoon echt kort.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik heb het event maar gelaten voor wat het is en ben gestaag verder gegaan met het levelen van mijn main hunter.

Deze heeft intussen level 66 aangetikt, dus Outland komt in zicht. Maar mischien dat ik nog wel tot 70 in Outland blijf aangezien dit mijn eerste char is dat er rond loopt en alles nog nieuw is voor me.

Ik probeer intussen CE faction te scoren aangezien ik heb begrepen dat zijn een Epic flying mount te koop hebben. (Moet alleen wel stevig sparen voor ik hem aan kan schaffen, maar dat komt wel weer goed)

Mijn spel plezier is een tijdje terug een stuk omhoog gegaan toen ik van guild ben veranderd.
Dit guild bevalt nog uitsteken, volwassen spelers met een goede instelling.

Ben nog steeds BM specced en dat bevalt me prima voor levelen.
Ik heb nu 3 verschillende pets die ik probeer te levelen:
- Gorilla (Tenacious pet)
- Cat (Ferocity pet)
- Chimaera (Cunning - Exotic pet)

Van deze 3 bevalt de gorilla me het best vanwage zijn AE aggro. De gorilla is vooral specced als tank (build is meen ik: http://www.wowhead.com/?petcalc=0u0G0rG0oz )
De andere 2 pets hebben een build die voor DPS gaat.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weekend boekje

zaterdag naxx10 geweest als offtank op men dk ging goed en heb boots helm en t7(10man) shoulders mogen loote /cheer. nu nog zo'n 20 emblems voor t7 hands en nog 15 emblems of valor op men rogue voor die BoE tank bracers die op 't moment beter zijn dan wat men dk heeft. viel miij wel op dat de t7 van de deathknight op veel items niet of nauwelijks beter is dan de gear wat ik heb alleen de shoulders(die ik nu heb) en de gloves :s in meeste gevalle drop ik in stamina of in defense beetje wazig maarja de 4 set bonus is dan wel weer nice.

zondag op men rogue eindelijk de sarth3drakes neer gehaald (vorige keer moest ik ff afk en toen werd ie gekilled) dus eindelijk men title /cheer. Nu nog decent trinkets op men rogue zodat eindelijk 100% ulduar ready ben (giv maly trinket zodat ik gelijk expertise capped ben!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:33:
[...]
(ja dan had je maar de patch notes moeten lezen over de brew-event was vrij optijd bekent dat je die moest hebben om dit jaar je mount te kunnen krijgen)
De brew-event was begin oktober als ik me niet vergis, dus ruim een maand voor de release van WotLK. Patchnotes van toen waren ten eerste niet overal verspreid en al helemaal niet op de officiele WoW websites. Je kan toch niet van 90% van de playerbase verwachten dat ze alle websites die over WoW gaan in de gaten moeten houden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op zondag 15 februari 2009 @ 03:34:
[...]

1221 spellpower
233 hit (8.88% dus nog 2.12% te weinig)
369 crit
114 haste

Dit zijn nu niet echt de stats waarmee je super dps gaat halen.

Daarnaast mag je nog wel wat basic enchants op je gear gooien, Kirin Tor headenchant en 8 stats op chest alleen is niet echt spannend. Oh en ga sons of hodir rep halen.

hitcap >spellpower > haste > crit en rest is redelijk care.
hmm kan zijn build niet zien, maar als hij de std ffb spec heeft, zou ik Crit toch echt wel boven Haste zetten, en maar vlak onder spellpower...

voor de rest @CounterSurprise, in heroics kan je nu niet echt goede dps halen soms kom ik ook niet boven de 2k uit, omdat ik simpel mijn rotatie er niet in krijg, of de mobs gaan gewoon te snel neer...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op de WoW Fora ( ook de officieel ) zijn er honderden posts over de Bag of Candies blijkbaar is de hotfix alleen in de US uitgerolt en iedereen mist 1 specifiek snoepje namelijk de " I LOVE YOU" Candy voor de Be Mine achievement , iedereen vind het ook wel heel erg toevallig dat er ruim 200 mensen zijn die toevallig allemaal dat exacte snoepje missen, en ofc dat de hotfix alleen in de US is uitgerolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:53:
Op de WoW Fora ( ook de officieel ) zijn er honderden posts over de Bag of Candies blijkbaar is de hotfix alleen in de US uitgerolt en iedereen mist 1 specifiek snoepje namelijk de " I LOVE YOU" Candy voor de Be Mine achievement , iedereen vind het ook wel heel erg toevallig dat er ruim 200 mensen zijn die toevallig allemaal dat exacte snoepje missen, en ofc dat de hotfix alleen in de US is uitgerolt.
200 maar? Prima RNG resultaat op zo'n grote playerbase dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

HolyCorn schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:55:
[...]

200 maar? Prima RNG resultaat op zo'n grote playerbas dan.
200 die gepost hebben op dit moment ;) Zullen er vast wel meer worden geen idee vraag me af of het uberhaupt waar is dat hij alleen in de US is uitgerolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekendboek,

Vrijdagavond zou Naxx10 weer zijn, zoals elke week. Echter zag ik de raidleader niet online een half uur voor de raidstart, en vroeg dus iemand anders die normaal ook altijd mee is. Bleek dat de raid gecanceled was, omdat zo'n 4 mensen niet mee konden deze week. Fijn dat ze me even inlichten.......
Ik verheug me altijd best wel op die ene avond dat ik raid. En dan ging het niet door. Dus ik ben gaan proberen m'n eigen raid op te zetten en dat lukte uiteindelijk met behulp van een goede vriend. Een andere reallife vriend ging liever met de andere raid mee... weet je ook weer wie je echte vrienden zijn :S
Onze raid ging verder prima, en ik was voornamelijk MT door de hele instance heen, op een paar bosses na. De andere tank (die vriend waarmee ik het geregeld had) was moe, en vond een OT plaats wel ff relaxt.
Na iets meer dan 3 uur was Naxx leeg, en hadden een aantal mensen wat mooie upgrades gehad. Ik had de defense cloak van Maexxna mogen looten, maar ik betwijfel of hij echt beter is dan de cloak die ik had. Cloak of Peaceful Resolutions of Cloak of Armed Strife.

Zaterdag m'n Warlock op Saurfang even gespeeld, en die is nu level 15. Ik heb echter het gevoel dat ik was quests mis of gemist heb, aangezien de enige die ik kan oppakken één is waar ik level 17-19 mobs moet afmaken. Ik speel in Loch Modan.
M'n professions zijn wel mooi op level, al zou Herbalism iets hoger mogen, dus ik pak elk bloempje die ik zie.

M'n Mage heb ik omgespecced, naar een FFB build. Ik was Frost even zat, en was toe aan wat nieuws, anders zou deze char nooit op level 80 komen. De build bevalt me wel en ik mis de 'survivability' van Frost niet, behalve als ik geganked word. Maar ik ben sowieso heel slecht in PvP, dus zoveel zal dat niet uitmaken.
Ze is gisteren level 77 gedinged, en kan dus weer vliegen! Met quests ligt ze halverwege Zul'Drak, en dat zal nu ook weer wat sneller gaan, aangezien je sneller reist en minder mobs hoeft te ontwijken.

Gisterenmiddag nog een keer Naxx ingegaan, met m'n Priest dit keer. Maar het bleek een alt-run te zijn, met nogal slechte DPS en zo'n 3 mensen die er nog nooit waren geweest. Daarom haalde we maar 2 wings en Construct quarter tot en met Grobbulus, toen waren 3 uur voorbij. M'n Priest komt niet meer onder de 80% mana, en ga me dus focussen op meer Spellpower, die zit nu op 1930 selfbuffed. Niet verkeerd voor een Discipline Priest dacht ik... en heb nog m'n T7 Shoulders mogen looten, waardoor ik de [Superior] achievement kreeg.

Deze week zal ik vooral m'n Mage levelen denk ik. Heb er weer lol in, en die 3 levels zijn de makkelijkste. Ik heb Dragonblight overgeslagen, maar misschien moet ik toch tot Honored rep gaan questen daar, voor de +Hit Belt die je kan kopen van Wyrmrest Accord, 2585/3000 neutral atm. :P

Edit: Hmm ze heeft Belt of Blasting, welke 23 hit heeft + 4hit gem. Dus dat scheelt maar 13hit die ik ermee zou winnen. Laat maar zitten dus, haal m'n hit wel ergens anders vandaan, ga ik niet noodgedwongen voor in Dragonblight questen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
Mijn weekendboekje:
Vrijdag Naxx10 gedaan voor de axe van KT, helaas voor clear #14 weer geen drop. Wel wat alts van wat vrienden goed gegeared, dus toch nog redelijk een succes.

Zondag weer 25 mans raid, Naxx lag al plat dus dat werd Maly + Sart3D. Verbazingwekkend genoeg liep het niet over van de inschrijvingen (Sar wipenight... de meesten hebben niet eens zin om 1x te wipen...). Dus wij met 23 man naar Maly om met de mensen die we hadden het maar ff te proberen. Maly plat, maar de dps was verre van top. Dus naar Sart, toch nog een try of 10 gedaan, maar steeds dezelfde +- 10-12 mensen failen. Dan firewall, dan void zone... zucht. We zijn dan ook een redelijk casual guild maar krijg dan toch echt de neiging om iemand verrot te schelden. Heb liever dat zo'n naab opzout dan dat de healers die sukkels steeds up moeten houden en hun mana wasten. Hoe doen andere guilds dat? Minder casual? Of toch gewoon strengere selectie?
2D maar gedaan dat gaat in 1x neer (met inderdaad zo'n 18 mensen, weer dezelfden die in 30-60 seconden doodgaan).

Verder m'n fury warrior nog een beetje geleveld, paar uurtjes en van 77.7 naar 79.5 gegaan. Vliegend rested questen O+

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 16-02-2009 11:17 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:10:
Een andere reallife vriend ging liever met de andere raid mee... weet je ook weer wie je echte vrienden zijn :S
Ik zou je RL vriendschap opzeggen, omdat hij liever in een andere raid meewilde

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zou ook liever een goede raid instappen dan een kansloos wipefest :p. Zelfs als me gf die andere raid opzet op valtentijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

porn* schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:13:
Mijn weekendboekje:
Vrijdag Naxx10 gedaan voor de axe van KT, helaas voor clear #14 weer geen drop. Wel wat alts van wat vrienden goed gegeared, dus toch nog redelijk een succes.

Zondag weer 25 mans raid, Naxx lag al plat dus dat werd Maly + Sart3D. Verbazingwekkend genoeg liep het niet over van de inschrijvingen (Sar wipenight... de meesten hebben niet eens zin om 1x te wipen...). Dus wij met 23 man naar Maly om met de mensen die we hadden het maar ff te proberen. Maly plat, maar de dps was verre van top. Dus naar Sart, toch nog een try of 10 gedaan, maar steeds dezelfde +- 10-12 mensen failen. Dan firewall, dan void zone... zucht. We zijn dan ook een redelijk casual guild maar krijg dan toch echt de neiging om iemand verrot te schelden. Heb liever dat zo'n naab opzout dan dat de healers die sukkels steeds up moeten houden en hun mana wasten. Hoe doen andere guilds dat? Minder casual? Of toch gewoon strengere selectie?
2D maar gedaan dat gaat in 1x neer (met inderdaad zo'n 18 mensen, weer dezelfden die in 30-60 seconden doodgaan).

Verder m'n fury warrior nog een beetje geleveld, paar uurtjes en van 77.7 naar 79.5 gegaan. Vliegend rested questen O+
Wij hebben hetzelfde, vrij goede healers (...) wel goede tanks (...) en retard dps. Maar er zijn nu wel paar officers/members die er genoeg van hebben.

In de tijd dat ik me acc kwijt was hebben we wat members gekicked die gewoon te retarted waren,
"BRB GUYS IM LANDING" en gewoon geen Engels kunnen ofzo...

Ik geef de nieuwe trials een paar wipes, vanavond ga ik er wat op letten en dinsdag ga ik ze afbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SMulTiE schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:14:
[...]

MrVegeta schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:17:
Ik zou ook liever een goede raid instappen dan een kansloos wipefest :p. Zelfs als me gf die andere raid opzet op valtentijn. :p
^
^^
Met dumb and dumber }>

Als ik gevraagd wordt voor een raid anders dan standaard, dan kom ik wel op mijn alt :P
Alleen in bepaalde gevallen zal ik meegaan op de main op een andere raid.
Verschilt natuurlijk of het een full guild run was of dat je pugs meeneemt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:14:
[...]

Ben niet gediend van die sarcastische opmerkingen, dat mag je voor jezelf houden.

Edit voor de anderen: Lees eens goed. De vrijdagavond raid was een snelle 3uurs clear. Zondag was een ander verhaal en daar hoor je mij verder niet over. Get your facts straight.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dit kan toch niet, ik bedoel: zoiets doe je toch niet?
Gewoon met een ander raiden!

OMGWTFBBQ!
;)

Anyway: wij kunnen in ieder geval niet wachten om te beginnen met raiden. Hoewel we nog lang geen 80 zijn, enorm veel goudproblemen hebben en weet ik niet wat voor dingen nog meer, willen we maar al te graag raiden.
Komt vanzelf wel, en met de vakantie voor de boeg (voor een aantal mensen dan) zullen er zeker een aantal einde deze week tegen de 60 aanlopen.

De laatste dagen lopen we met een redelijk vast groepje wat instances. Groep bestaat uit een warrior, druid, shaman, warlock en hunter. Gaat heerlijk :)
De druid (das de mijne) is het hoogste in level (nog wel, da's einde week wel anders denk ik) en tankt grotendeels de instances, waarbij de shammy de healing op zich neemt. Gisteren in RFD deden we het anders: fury warrior als tank, shammy dps en ik healen. Ging ook wel, zij het wat langzamer. Halverwege in cat overgegaan en gaan mee DPS-en. Schoot een stukje sneller op :)

Guilde loopt goed. Gemiddeld zo'n 25-30 man online. Ik hoop dat dit zo blijft.
Iedereen is aardig rap aan het levellen en loopt regelmatig instances met elkaar. En de woensdag hebben we gebombardeerd tot instance dag. Even kijken hoe dit komende woensdag gaat lopen, maar ik heb diverse mensen zien accepten, dus dat zal vast wel goed komen.

Veder weer een aantal tweakers mogen begroeten in het guilde: welkom bij deze!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in de toekomst wel af van het schrijven van dat soort dingen, als jullie alleen als kleine kinderen erop kunnen reageren. Damn, dacht dat de gemiddelde leeftijd hier wat hoger lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee veel aliance QQ kiddies hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:28:
Nee veel aliance QQ kiddies hier. :+
Niet zo generaliseren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:21:
[...]

Ben niet gediend van die sarcastische opmerkingen, dat mag je voor jezelf houden.
Goed wat anders verwoord dan.....
Beste Salena, hoe ver zou GoT gekomen zijn als mensen niet meer posten op het moment dat 1 ander daar niet van gediend zou zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Smultie op 16-02-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:26:
Ik zie in de toekomst wel af van het schrijven van dat soort dingen, als jullie alleen als kleine kinderen erop kunnen reageren. Damn, dacht dat de gemiddelde leeftijd hier wat hoger lag...
Ach joh...niet eens op reageren...ist niet waard :) Als jij maar beter weet toch?
Jammer voor je
Het is mijn doel in 't leven om mensen middels licht-sarcastische opmerkingen te wijzen op emo-gedrag. Jouw opmerking valt daaronder.
SMulTiE moet je geen olie op het vuur gaan gooien, want nu valt jouw opmerking ook onder emo-gedrag.

[ Voor 27% gewijzigd door Baator_Balasa op 16-02-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:29:
[...]

Jammer voor je :')
Het is mijn doel in 't leven om mensen middels licht-sarcastische opmerkingen te wijzen op emo-gedrag. Jouw opmerking valt daaronder.
Wat een geweldig doel heeft jouw leven. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:34:
[...]

Wat een geweldig doel heeft jouw leven. Succes ermee.
Heb m'n post wat aangepast. Lees 'm maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

oef meestal heb ik het niet zo op de pug verhaal, maar gisteravond..
een PUG was opzoek naar een healer voor de Daily heroic An, ik denk sure. waarom ook niet AN zou lekker vlot moeten gaan.

Tank warrior
2 DK's als dps
1x Elemental shaman
1x Paladin Healer (ik)

de eerste boss, ging nub DK#1 tijdens de 2de wave dood. weet niet precies wat er gebeurde maar hij ging wel erg vlot neer, toen begonn hij te zeuren voor een ress. (terwijl je in 15 seconden ofzo weer terug bent) was in combat dus deze boss met zijn 4en gecleared niks aan de hand. 2de boss was ook zo gedaan, dus nou ja had er eigenlijk wel vertrouwen in dat het een relatieve smooth run word.

de laatste boss... Pound #1 tank rende niet nou ja dat heal ik wel geen probleem, zie ik beide dk's op ongeveer 100 hp staan, (dacht eerst dat ze dood waren, en geghouled waren).
Pound#2 was er net een locust swarm bezig dus helemaal getopped waren ze niet. pound boem dk's dood.
HEALER!

Dit herhaalde zich zo nog 5 wipes, de ene keer werden de adds die van de trap niet goed getanked, of die kleine 4k hp adds. waren op mij aan het inhakken zonder dat de dps zich er om bekomerde.

echt elke pound was het mijn schuld dat ze vaak ge1shotted werden...
de shaman ging weg en toen werd het mooi, DK nub#1 (de ubernub) zeg invite x, X joins the party.
ik zag de bui al hangen omdat het een guildie was.
dus ik vraag: hey X are u less retarded then your guildie because he obvisouly doen't understand the last boss in AN.
Dus hij bevestigd dat hij hier vaker is geweest, dus denk mooi.
we beginnen het gevecht.
Pound #1 BWAM allebei de dk's dood... looooolll toen ben ik maar gebubble hearted.
ging Dk#1 okee guys im tired, im going to bed.... en zijn guildie ging ook pleite.

2 guildies geinivite, omdat ik mijn frustratie al redelijk in /g geuit had :), gesummoned, lopen we naar binnen, zegt de laatste pug dk, i need to eat brb 10 min.... hij reageerde ook gelijk niet meer, die gast gekicked, een andere pug erbij gepakt, en toen gelijk de achievement van onder de 4 min gehaald.

lang leve pugs....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Lief zijn!

WoW is al wreed genoeg met al dat gemoord enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren werd een level 70 guily aangevallen door een level 80 shaman koe. Ik kwam toevallig op dat moement in stealth aanlopen met mijn 71 rogue en heb die shaman van 98% naar dood gemept met mijn combat dagger build. :P Was wel de domste shaman ooit en ik had mazzel dat geen van mijn attacks miste.

Later met mijn neus op de feiten gedrukt toen een level 73 hunter an afstand op mij begon te schieten en ik dood was voor ik in melee range was. Maar goed, die shaman kan ik vanaf nu dus gewoon uitlachen iedere keer dat ik hem tegenkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:38:
[...]

Heb m'n post wat aangepast. Lees 'm maar eens.
Gelezen; heb zelf niks aangepast.

Ik ga weer ontopic nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Neem nooit dk's mee uit LFG zijn meestal retards of je moet mazzel hebben.... nuff said

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[Random iemand] /w Trollimmie You Look So Cool In That Awesome Gear !!
[Trollimmie] /r yeah I know, but I fail so much
[Retarded goldbeggar] /r can you give me 8 gold?
[Trollimmie] /r see, I fail to give you gold.

Fucking retards :/

On a sidenote, afgelopen vrijdag begonnen met mijn ring productie. Zaterdag was ik klaar met het craften en disenchanten ervan. Afijn 1400 ringen verder had ik 71 stacks en 21 stacks cosmic essence en wat care large dream shards. Oh, en de nodige RSI natuurlijk. Vanavond maar eens de opbrengsten binnen halen.

Wilde eerst 1400 dust x 1 op de AH gooien maar heb het gehouden bij 400 x 1 en de rest in stacks van 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Snuffel schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:40:
Lief zijn!

WoW is al wreed genoeg met al dat gemoord enzo....
Rood is dood in WG :D
Kan daar zelfs niet peacefull stuff farmen :D

Hordes die ik 2 keer de grond heb laten kussen komen dan terug met /beg /cheer :')
Ze snappen het niet: ik ben aan het farmen hier en ben niet gedient van hordes :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ImdaMned schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:44:
[Random iemand] /w Trollimmie You Look So Cool In That Awesome Gear !!
[Trollimmie] /r yeah I know, but I fail so much
[Retarded goldbeggar] /r can you give me 8 gold?
[Trollimmie] /r see, I fail to give you gold.

Fucking retards :/

On a sidenote, afgelopen vrijdag begonnen met mijn ring productie. Zaterdag was ik klaar met het craften en disenchanten ervan. Afijn 1400 ringen verder had ik 71 stacks en 21 stacks cosmic essence en wat care large dream shards. Oh, en de nodige RSI natuurlijk. Vanavond maar eens de opbrengsten binnen halen.

Wilde eerst 1400 dust x 1 op de AH gooien maar heb het gehouden bij 400 x 1 en de rest in stacks van 20.
1400 Ringen welke rings heb je dan gemaakt die cheap genoeg zijn om zo te de-en en dan de mats te verkopen. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

killbillfast schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:43:
[...]

Neem nooit dk's mee uit LFG zijn meestal retards of je moet mazzel hebben.... nuff said
de hele groep was een pug, vaak kan je als healer een heel wat compenseren, maar 1shot pound is gewoon niet te doen. (of een locust swarm + pound) dat trek je gewoon niet..
maar ach op een gegeven moment boeiede het mij ook niet meer, het was toen meer vermakelijk.. en triest :p

Maar was er al langer mee bezig dan de bedoeling was dat ik mijn 3 badges nu wel wou hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
MrVegeta schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:20:
[...]
Wij hebben hetzelfde, vrij goede healers (...) wel goede tanks (...) en retard dps. Maar er zijn nu wel paar officers/members die er genoeg van hebben.

In de tijd dat ik me acc kwijt was hebben we wat members gekicked die gewoon te retarted waren,
"BRB GUYS IM LANDING" en gewoon geen Engels kunnen ofzo...

Ik geef de nieuwe trials een paar wipes, vanavond ga ik er wat op letten en dinsdag ga ik ze afbranden.
Mja gisteren was 1 officer (nadat ie plat ging wel) al frusti offline gegaan, ik zei em al als je toch zo over de zeik bent dan ZEG je dat toch gewoon in de raid? Ik whisper die mensen ook dat ze op moeten letten en anders kunnen zouten. Probleem is dat we naast de +-30 wat meer hardcore raiders ook een enorme bak supercasuals en vrienden van vrienden hebben, en die kunnen gewoon niet spelen (sorry voor de elitaire houding; totaal niet bedoeld, ik wil niemand hier aanspreken). De meesten van hen zijn van het niveau "bah stomme dungeon ik ga liever bloemetjes plukken in dat heuvelgebiedje", dan snap je wel wat ik bedoel. Dat scheelt ons frustratie, van de andere kant hebben we dan weer vaak een man of 5 tekort. Handig is anders :/

@Salena's opmerking; ik speel ook erg vaak met 3 irl vrienden en ik kan me zijn opmerking best voorstellen, we hebben een soort stilzwijgende traditie om gezellig met 4en Naxx te clearen en met dezelfde mensen deden we eigenlijk ook altijd de ZA bear runs etc, zou me ook wel genaaid voelen als die mensen iets anders gaan doen. Vreemden, a la, zo werkt dat nou eenmaal in WoW (sadly). Maar irl vrienden is iets anders toch.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Wootlock schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:46:
[...]

Rood is dood in WG :D
Kan daar zelfs niet peacefull stuff farmen :D

Hordes die ik 2 keer de grond heb laten kussen komen dan terug met /beg /cheer :')
Ze snappen het niet: ik ben aan het farmen hier en ben niet gedient van hordes :D
Nu moet ik zeggen dat op onze server erg weinig mensen zijn die PvP getagged zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
[b][message=31507606,noline]Ik had de defense cloak van Maexxna mogen looten, maar ik betwijfel of hij echt beter is dan de cloak die ik had. Cloak of Peaceful Resolutions of Cloak of Armed Strife.
Nee is ie niet. :( Die cloak heeft zoeen high level door de armor -> druid cloak.

Je kunt beter je oude equippen (welke tot 25M loot of Sarth +1D echt het beste is voor DKs) en geen enkele cloak nemen die dropped tot je 25 valors hebt voor http://www.wowhead.com/?item=40722 Je zult tot Ulduar geen betere vinden. Mochten jullie gewoon rollen is de Gale-Proof cloak (Sarth 10m +1D geloof ik) ook een optie.

Download anders eens rating buster, dan kun je de stats zelf comparen van drops t.o.v. van wat je hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 16-02-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ShadowBumble schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:46:
[...]

1400 Ringen welke rings heb je dan gemaakt die cheap genoeg zijn om zo te de-en en dan de mats te verkopen. ?
Bloodstone Band
Reagents:
Crystallized Earth (2), Bloodstone

Crystal Chalcedony Amulet
Reagents:
Crystallized Earth (2), Chalcedony

Crystal Citrine Necklace
Reagents:
Crystallized Earth (2), Huge Citrine

Sun Rock Ring
Reagents:
Crystallized Earth (2), Sun Crystal