Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 181 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.207 views

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

johnnyv.nl schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:35:
Kan het zijn dat de login server offline is? Krijg steeds een "password invalid", zelfs na aanvraag van een nieuw password.
Al geprobeerd in te loggen op de Armory?
Als het dan ook mis gaat is het de login authenticatie server....

[ Voor 3% gewijzigd door chromeeh op 12-02-2009 20:47 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:51:
[...]
Een niet-interupted Shadow Blast in heroic Old Kingdom doet zelfs met 30k hp veel pijn hoor ;) Spellfingers daar doen zo'n 10sec cast.
Als die DK zo goed was, had ie vast Mind Freeze ergens, toch? :P

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:03
vaag ik wil dus switchen van Frenzyheart Tribe naar oracles (niet met mn main waar ik revered mee ben) maar met mn priest die is honoured, ik die lich omgelegd (wat een hell is dat als holy priest) de oracle laten leven maar die geeft me dus geen quest, moet je persee revered zijn voordat je kan switchen ofzo?

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
De druid:

Tassimo

Hij leest hier toch niet ;) (doen de meeste amerikanen niet ;) )

Had de armory-page nog open staan.
Valt me nu pas echt op, echt totaal geen enchants :(( scheelt ook een aardige slok op een borrel en zo duur hoeft dat in de basis ook niet te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door cannibal op 12-02-2009 21:09 ]

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Locks schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:59:
vaag ik wil dus switchen van Frenzyheart Tribe naar oracles (niet met mn main waar ik revered mee ben) maar met mn priest die is honoured, ik die lich omgelegd (wat een hell is dat als holy priest) de oracle laten leven maar die geeft me dus geen quest, moet je persee revered zijn voordat je kan switchen ofzo?
Lees voor de aardigheid dit eens...
Daar staat ook:
" Switching Factions

To switch factions from Frenzyheart Tribe to The Oracles you must defeat Artruis the Heartless, a level 77 elite that is soloable by many classes. During the fight with Artruis you are attacked by both an Oracle (Jaloot) and a Frenzyheart (Zepik), you must leave Jaloot the Oracle alive and kill Zepik the Frenzyheart, then finish defeating Artrius in order for the Oracle Neutral [77] Hand of the Oracles quest giver to appear. Completing this quest automatically boots your rep to honored, but REDUCES your frenzyheart tribe rep to hated, so make sure you finish up anything you wish to do with the frenzyheart before completing this task.

Note that players outside of the party, or uncooperative party members, may kill the NPC you intend to save, so be aware of which quest you are accepting. However, there is no real danger of accidentally switching faction as the change does not occur until completing the daily quest offered by the NPC who survived. If the desired quest giver is killed, simply wait for Artruis to respawn and repeat the encounter. "

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:03
dat heb ik dus net 3 keer gedaan en elke keer jaloot in leven gelaten, echter krijg ik die q niet :(

Verwijderd

Ey All.. Had al een paar keer gepost met me andere account maar ik krijg geen email meer binnen dus maar even nieuw accountje aangemaakt :)

Vraagje :) Iemand die een raiding guild heeft ( Hardcore/Semi ) die in need is van een restodruid ( Alliance ).
Mijn oude guild is doodgegaan en heb weinig zin om nog op dezelfde server te blijven.

Armory link is:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Anachronos&n=Delain

:>

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
cannibal schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:07:
De druid:

Tassimo

Valt me nu pas echt op, echt totaal geen enchants :(( scheelt ook een aardige slok op een borrel en zo duur hoeft dat in de basis ook niet te zijn.
Die epics die hij heeft zijn zo slecht nog niet, cloak, laarsjes en legs enzo. Die zou hij inderdaad best eens mogen enchanten omdat je die gear niet met elke prutloot zo gauw vervangt.

Hij moet echt Nexus even runnen voor die mainhand, en dan met Emblems even een offhand halen. Scheelt echt 250 SP ofzo.

Verder meer concentreren op spirit en niet op mp5.

En die head die hij opheeft. iLvl 88 en is een level 59 item :o :'(
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:37:
Ey All.. Had al een paar keer gepost met me andere account maar ik krijg geen email meer binnen dus maar even nieuw accountje aangemaakt :)

Vraagje :) Iemand die een raiding guild heeft ( Hardcore/Semi ) die in need is van een restodruid ( Alliance ).
Mijn oude guild is doodgegaan en heb weinig zin om nog op dezelfde server te blijven.

Armory link is:

Ik had ergens gelezen dat je rond de 800 mp5 ooc ongeveer SP moest gaan stacken. Is er een reden dat jij zoveel mp5 hebt? Gewoon voorkeur? Jij hebt dan wel veel betere gear dan ik, maar ik heb met 818 mp5 unbuffed meestal geen mana problemen. Niets wat een (glyphed) innervate en een potion niet op kunnen lossen.

[ Voor 32% gewijzigd door winkelwagen op 12-02-2009 22:42 ]

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja en een trinket uit de Tundra. Sommige mensen zijn nog erger dan Ebayers :S

Verwijderd

[...]

Ik had ergens gelezen dat je rond de 800 mp5 ooc ongeveer SP moest gaan stacken. Is er een reden dat jij zoveel mp5 hebt? Gewoon voorkeur? Jij hebt dan wel veel betere gear dan ik, maar ik heb met 818 mp5 unbuffed meestal geen mana problemen. Niets wat een (glyphed) innervate en een potion niet op kunnen lossen.
Ja heb ik wel neer zitten kijken en ga denk ik ook wat gems switchen van spirit naar spellpower.
Echter omdat ik @ 10man ( Was 10mans guild ) altijd bovenaan stond @ healinglist/minste overhealing vond ik het wel best :p En opzich wel een voorkeur zodat ik zowat altijd me Innervate aan iemand anders kan geven in nood :)

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:49:
[...]

Ja heb ik wel neer zitten kijken en ga denk ik ook wat gems switchen van spirit naar spellpower.
Echter omdat ik @ 10man ( Was 10mans guild ) altijd bovenaan stond @ healinglist/minste overhealing vond ik het wel best :p En opzich wel een voorkeur zodat ik zowat altijd me Innervate aan iemand anders kan geven in nood :)
Daarom heb ik juist mijn innervate glyped. Ik vind het fijn om een priest ofzo te helpen die wat mana kan gebruiken als ik zie dat ik niet door mijn mana heen ga. Als cadeautje voor het weggeven krijg ik er zelf ook wat mana regen van.

Ik sta eigenlijk nooit bovenaan met healen, daarom dispel ik me gewoon rot (als er geen healing nodig is) zodat ik ook ergens bovenaan sta. Doet het erg goed na al die lijstjes van opscheppende dps 8)

Verwijderd

winkelwagen schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:00:
[...]

Daarom heb ik juist mijn innervate glyped. Ik vind het fijn om een priest ofzo te helpen die wat mana kan gebruiken als ik zie dat ik niet door mijn mana heen ga. Als cadeautje voor het weggeven krijg ik er zelf ook wat mana regen van.

Ik sta eigenlijk nooit bovenaan met healen, daarom dispel ik me gewoon rot (als er geen healing nodig is) zodat ik ook ergens bovenaan sta. Doet het erg goed na al die lijstjes van opscheppende dps 8)
Haha ja ik heb wel even zitten rekenen maar denk dat ik sowieso me Spirit trinket maar is ga replacen.
En dispellen doe ik ook genoeg, mischien waren die andere healers wel aan het slacken 8)7
Nog steeds vind ik het jammer dat de guild dood is:( Alles zo op farm, gezellige spelers maar 25man gaan was 1 big failure maarja..

Hopelijk komt er een goede guild nog langs en anders stop ik denk ik maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kuch Kuch, wappert met zijn hand. Heb me pc weer aangekregen (wat 2e handsstuff gekocht). Omg wat een stof en wat kut, allemaal nieuwe drivers etc regelen en morgen weer stage! Zoveel te doen, zo weinig tijd :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:45:
[...]

Hou er eens over op. Dit is niet exact de plek op statistiek lessen te geven. Gemiddeld zal je zien dat er bij een dropkans van 2% binnen een range van 50 eieren 1 tussen zit. Oftewel, 1 op 50, 2 op 100, 3 op 150 enzovoorts. Dus hou alsjeblieft op met het gekakel, gemiddeld 50 eieren is gewoon helemaal correct.
Echt zo fout dit he. Het is per keer dat je een egg hebt een kans van 2%. Dus bij je eerste egg heb je 2% kans en je tweede egg weer 2% kans en niet opeens 4%.

Maar goed, kansberekeningen gaan zover, dat ik de kans schat dat 99% de exacte kans van die drop uit die ene egg kan voorspellen. :9
De druid:

Tassimo

Imp. regrowth lijkt me toch wel een musthave als resto druid.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
MrVegeta schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 00:18:
Kuch Kuch, wappert met zijn hand. Heb me pc weer aangekregen (wat 2e handsstuff gekocht). Omg wat een stof en wat kut, allemaal nieuwe drivers etc regelen en morgen weer stage! Zoveel te doen, zo weinig tijd :(.
Feli!!

Maar dat drukke wordt meestal alleen maar erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

True maar zo wel weekend en heb op stage 2 flex uren opgebouwd dus ben vrijdag 4 uur thuis. Ben nu wow 3.0.8 aan het downloaden (9bg ofzo) morgen maar fixxen en ff inloggen :) maandag krijg ik hopelijk de laptop weer terug zonder een HD wipe.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13
Locks schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:22:
dat heb ik dus net 3 keer gedaan en elke keer jaloot in leven gelaten, echter krijg ik die q niet :(
Ju kunt pas op die manier switchen als je de quest chains van bijde factions gecomplete hebt. Dan ben je al honored met beide geweest. Je moet eerst alle quests van de FH completen, de laatste quest die je krijgt "just following orders" stuurt je naar de oracles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Niet veel nieuws aan het front. Ik was gisteren de hele dag ziek en aangezien ik net zoveel energie had als een kilo aardappels heb ik nog niet eens de gedachte gehad WoW op te starten.

Ik heb eergisteren wel eindelijk de flying skill en een flying mount binnen weten te slepen. Eerst Outland verkennen ermee en daarna questen voor de Cold Weather skill zodat ik eindelijk overal kan komen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
cannibal schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:27:
Dan zal het dat wel geweest zijn.
Vindt het alleen raar dat iemand met lvl80 blues en epics nog steeds maar op 1k sp zit. Dat haal ik met mijn priest op lvl70 nog (iig met mijn shadowgear ;) nog niet echt naar mijn 1/2 epic healing gear gekeken, nooit echt wat mee gedaan in BC). Zeker als ik lees dat epic'd healers nu op zo'n 1.8-2k+ zitten.
Tja. Hij heeft een crappy staff met 280 spellpower. Ik heb een MH met 406 en een offhand met 56SP. Je weapons hebben relatief veel invloed op je SP. Daarnaast heeft 'ie geen enchants. Iemand die unenchanted heroics in gaat is IMHO nogal een failure.
De druid:

Tassimo

Tja. Als 'ie ff voor een fatsoenlijk wapen + offhand had gezorgd en enchants had genomen had 'ie veel meer gehad, was 'ie op zo'n dikke 1150 uitgekomen. En MP5 is gewoon niet nuttig voor een druid, kunt beter voor spirit gaan.
winkelwagen schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:40:
Inderdaad. relatief veel spirit t.o.v. z'n spellpower. In raids heb je geen problemen met manaregen.
winkelwagen schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:00:
Ik sta juist regelmatig bovenaan in m'n group, is niet iets wat voor een druid niet mogelijk is ofzo.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 00:21:
Echt zo fout dit he. Het is per keer dat je een egg hebt een kans van 2%. Dus bij je eerste egg heb je 2% kans en je tweede egg weer 2% kans en niet opeens 4%.
Dat zegt 'ie toch niet? Je kunt prima zeggen dat het gemiddeld X weken duurt. Dat is ook gewoon kansberekening.
Imp. regrowth lijkt me toch wel een musthave als resto druid.
Wat mij betreft wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 13-02-2009 09:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
M'n login werkt nog steeds niet, ook niet met het opnieuw gegenereerde wachtwoord. Vanavond nog maar eens proberen en anders een support call inschieten.

Mocht ik wéér m'n account kwijt zijn aan een of andere chinees dan kap ik er maar eens mee, al lijkt het nu meer op een of ander technisch probleem. (inmiddels heb ik een authenticator in gebruik, dus in principe lijkt het me ook stug dat er gehacked is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

"'World server is down'' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik weet dat veel mensen niet kunnen inloggen op bepaalde realms, maar ik kom sinds gister nieteens door de password authenticatie heen, heel ander probleem dus.

Ah, zie net dat er vanochtend een update is geweest:
13/02 Login unavailable
Due to technical issues the login servers are currently not operating at full capacity. The issues are being addressed and will be resolved as soon as possible.

As soon as we have an estimate for when the login servers will be fully operational again we will update you. Last updated at 08:30 CET

We apologise for any inconvenience this may cause.

Toch triest dat na een paar jaar ze nog steeds zulke basale issues niet snel kunnen oplossen :/

[ Voor 68% gewijzigd door pagani op 13-02-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

cannibal schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:23:
[...]

Zeer goede O-Shit button ja, maar zit dan wel als denk ik 1 van de weinige op een standaard 20min cooldown.
yeah ook LOH is inderdaad wel zeer nice :)
en ik moet ook iets bekennen, gister in de guildchat hadden we het een beetje over tanks.
en ik ben nu al een aantal weken lvl 80, kwam er gister achter dat wij onze eigen shieldwall hebben (aka Divine Protection) is me nooit opgevallen.... echt wat een kut noob ben ik zeg! :P nu moet ik alleen nog een plekje op mijn overvolle actionbar zien te vinden! :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die op de server aszune spelen, hier de unofficial community forum.
http://aszune.xsa.ch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:54:
[...]

Als die DK zo goed was, had ie vast Mind Freeze ergens, toch? :P
Tsja, dat ben jij, dat ben ik, maar ik heb ook wel een groep gehealed, waar niemand een 10sec cast wilde interrupten... ik wist als Priest dat er dan een stoot damage kwam en ik kon het makkelijk healen, maar zo'n Druid (+ groep) kan daar dan de fout in gaan.

We gaan er hier allemaal maar van uit dat een 10sec cast tegengehouden wordt, maar dat gebeurt echt niet altijd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

johnnyv.nl schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:18:
Ik weet dat veel mensen niet kunnen inloggen op bepaalde realms, maar ik kom sinds gister nieteens door de password authenticatie heen, heel ander probleem dus.

Ah, zie net dat er vanochtend een update is geweest:
13/02 Login unavailable
Due to technical issues the login servers are currently not operating at full capacity. The issues are being addressed and will be resolved as soon as possible.

As soon as we have an estimate for when the login servers will be fully operational again we will update you. Last updated at 08:30 CET

We apologise for any inconvenience this may cause.

Toch triest dat na een paar jaar ze nog steeds zulke basale issues niet snel kunnen oplossen :/
Ja WoW is dan ook helemaal niet complex en groot om het probleem te lokaliseren.
Blizzard helpdesk/tech info is één van de beste die ik ken, ik weet zeker dat als er problemen zijn zij er alles aan doen om het te fixxen.

En als jij het beter weet hebben ze vast wel een plekje voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Lees nu al een tijdje dit topic (wat af en toe compleet onbegrijpelijk is voor een newbie :P ) en heb een paar newbie vragen. Ben sinds eind december een parttime speler (heb niet zo veel tijd, dus hooguit een paar uur per week), maar heb geen vrienden of collega's die WoW spelen die me kunnen helpen. Sorry als ik met mijn vragen het niveau van het topic naar beneden trek. Heb maar 1 character: http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Terokkar&n=Drubnik

- Instances: wat is de beste manier om een serieuze groep voor een instance te vinden? Ben nu al 7 keer aan Deadmines begonnen (de 8e instance die ik in ben gegaan was solo Shadowfang Keep voor een "ingredient" voor Verigans Fist), maar ik krijg het voor elkaar om telkens in een groep te zitten die na een wipe (niet altijd bij de eerste wipe) uit elkaar valt 8)7 . De laatste keer toen we al bij Mr. Smite waren. Begint aardig irritant te worden, want zo langzamerhand kan ik hem in mijn eentje gaan doen (ben maar lekker verder gegaan met solo questen in wetlands). Inmiddels is de quest om VanCleef te doden al flink van kleur verandert, maar het is nu een principe kwestie geworden.

- Guilds: zie regelmatig guild recruitment berichten en wordt afentoe zonder dat iemand vantevoren even een praatje maakt uitgenodigd voor guilds. Moet je maar gewoon lid worden van een guild en dan als het niks is eruit stappen en de volgende proberen of is er een manier om er achter te komen welke guilds goed zijn voor een casual newbie?

- Talents: dit is waarschijnlijk waar de meeste newbies mee worstelen, welke talents moet je kiezen. Ben een dwarf paladin, dus ik kies maar gewoon de dingen waarvan ik denk dat ik er wat aan heb (heb in het begin wel verkeerde talents gekozen, dus ga binnenkort eens respeccen). Er staan wel guides op internet, maar die vertellen meestal hoe je moet speccen als healadin of protadin (of hoe je dat wilt noemen) als je 71 punten uit te delen hebt, maar wat je moet kiezen als je 21 punten uit te geven hebt kom ik niet achter. Heb bij het zoeken naar een groep voor Deadmines wel gemerkt dat er mensen zijn die niet geinteresseerd zijn in het meenemen van een healadin (is een level 18 druid beter in healen dan een level 28 paladin? sta tijdens deadmines regelmatig als tank of offtank mezelf of anderen te healen omdat het anders niet gebeurt |:( ), dus denk dat ik maar voor retribution of protection ga (is waarschijnlijk solo ook handiger).

- Ranged attack: ben er achter gekomen dat paladin als solo niet altijd even handig is, omdat ik niet van een afstand kan pullen. Heb wel een spel om van een afstand undead te pullen, maar de meeste mobs (weet niet of dat de WoW term is) zijn niet undead. Zit er nu over te denken om blacksmithing in te ruilen voor engineering zodat ik dynamite of bombs kan maken en smijten. Zijn er nog andere opties voor een dwarf paladin (heb het idee dat ik guns enzo kan vergeten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
MrVegeta schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:40:
[...]

Ja WoW is dan ook helemaal niet complex en groot om het probleem te lokaliseren.
Blizzard helpdesk/tech info is één van de beste die ik ken, ik weet zeker dat als er problemen zijn zij er alles aan doen om het te fixxen.

En als jij het beter weet hebben ze vast wel een plekje voor je.
Inderdaad, weer zo'n typische gebruiker opmerking. Denk eerst eens na over wat voor systeem je het hebt voordat je opmerkingen over dit soort, niet vaak voorkomende' problemen maakt..

Gister 80 gedinged met m'n DK alt. :) Nu nog naar de 540 def toewerken en dan wat heroics gaan tanken voor leuke gear.

Ik heb ook nog de fout gemaakt om met m'n priest een PuG Sarth10 man te doen. Het begon met gesaved worden in een geclearde 25 mans, altijd leuk als je die zelf nog niet gedaan hebt. Daarna waren er 2 mages en 1 rogue die niet boven de 1200dps kwamen met het excuus dat ze nog maar een week 80 waren. Ik doe op het moment met m'n DK (quest en wat instancegear) zo'n 1.8-2.2k dps.. Uiteraard dropte de spirit trinket die geneed werd door 1 van de mages.. altijd nuttig.. :X Af en toe twijfel ik echt aan de geestelijke toestand van WoW spelers.. |:(

[ Voor 36% gewijzigd door wvdveer op 13-02-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:18:

WoW EU bestaat uit duizenden servers. Als je gaat bedenken op wat voor schaal Blizzard moet opereren vind ik het over het algemeen behoorlijk knap hoe soepel dingen lopen en hoe snel problemen vaak opgelost worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Als ik raid met mijn rogue heb ik trieste dps.
Ik vind mijn gear wel aardig, het is waarschijnlijk mijn spec.

Kan iemand eens zijn oog erop werpen en tips geven? Val altijd aan met SS standaard.

link naar arcy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Plymp schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:43:
Lees nu al een tijdje dit topic (wat af en toe compleet onbegrijpelijk is voor een newbie :P ) en heb een paar newbie vragen. Ben sinds eind december een parttime speler (heb niet zo veel tijd, dus hooguit een paar uur per week), maar heb geen vrienden of collega's die WoW spelen die me kunnen helpen. Sorry als ik met mijn vragen het niveau van het topic naar beneden trek. Heb maar 1 character: http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Terokkar&n=Drubnik

- Instances: wat is de beste manier om een serieuze groep voor een instance te vinden? Ben nu al 7 keer aan Deadmines begonnen (de 8e instance die ik in ben gegaan was solo Shadowfang Keep voor een "ingredient" voor Verigans Fist), maar ik krijg het voor elkaar om telkens in een groep te zitten die na een wipe (niet altijd bij de eerste wipe) uit elkaar valt 8)7 . De laatste keer toen we al bij Mr. Smite waren. Begint aardig irritant te worden, want zo langzamerhand kan ik hem in mijn eentje gaan doen (ben maar lekker verder gegaan met solo questen in wetlands). Inmiddels is de quest om VanCleef te doden al flink van kleur verandert, maar het is nu een principe kwestie geworden.

- Guilds: zie regelmatig guild recruitment berichten en wordt afentoe zonder dat iemand vantevoren even een praatje maakt uitgenodigd voor guilds. Moet je maar gewoon lid worden van een guild en dan als het niks is eruit stappen en de volgende proberen of is er een manier om er achter te komen welke guilds goed zijn voor een casual newbie?

- Talents: dit is waarschijnlijk waar de meeste newbies mee worstelen, welke talents moet je kiezen. Ben een dwarf paladin, dus ik kies maar gewoon de dingen waarvan ik denk dat ik er wat aan heb (heb in het begin wel verkeerde talents gekozen, dus ga binnenkort eens respeccen). Er staan wel guides op internet, maar die vertellen meestal hoe je moet speccen als healadin of protadin (of hoe je dat wilt noemen) als je 71 punten uit te delen hebt, maar wat je moet kiezen als je 21 punten uit te geven hebt kom ik niet achter. Heb bij het zoeken naar een groep voor Deadmines wel gemerkt dat er mensen zijn die niet geinteresseerd zijn in het meenemen van een healadin (is een level 18 druid beter in healen dan een level 28 paladin? sta tijdens deadmines regelmatig als tank of offtank mezelf of anderen te healen omdat het anders niet gebeurt |:( ), dus denk dat ik maar voor retribution of protection ga (is waarschijnlijk solo ook handiger).

- Ranged attack: ben er achter gekomen dat paladin als solo niet altijd even handig is, omdat ik niet van een afstand kan pullen. Heb wel een spel om van een afstand undead te pullen, maar de meeste mobs (weet niet of dat de WoW term is) zijn niet undead. Zit er nu over te denken om blacksmithing in te ruilen voor engineering zodat ik dynamite of bombs kan maken en smijten. Zijn er nog andere opties voor een dwarf paladin (heb het idee dat ik guns enzo kan vergeten)?
Op welke server speel je ?

Mvg

Reaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
Reaper_88 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:51:
[...]

Op welke server speel je ?

Mvg

Reaper
Terokkar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Dat is jammer anders had ik je in game kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Niemand houdt je tegen om uit een guild te stappen, vooral als beginnende speler kun je het makkelijk doen. De "betere" guilds zijn vaak guild die wat strenger zijn met recruiten, of heel veel members hebben. (dan bedoel ik niet heel veel members onder level 20, maar verspreid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:48:
[...]

WoW EU bestaat uit duizenden servers. Als je gaat bedenken op wat voor schaal Blizzard moet opereren vind ik het over het algemeen behoorlijk knap hoe soepel dingen lopen en hoe snel problemen vaak opgelost worden.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap ook heus de complexiteit van het geheel wel. Maar een tien/honderdtal loginservers beheren is niets nieuws onder de zon. Kijk, dat er problemen met world servers e.d. zijn die te complex zijn om snel op te lossen ok, maar bij een goed gemodelleerd loginserverpark moet het allemaal wel wat sneller kunnen worden opgelost (<24 uur), zeker met dergelijke budgetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:39:
[...]
Tsja, dat ben jij, dat ben ik, maar ik heb ook wel een groep gehealed, waar niemand een 10sec cast wilde interrupten... ik wist als Priest dat er dan een stoot damage kwam en ik kon het makkelijk healen, maar zo'n Druid (+ groep) kan daar dan de fout in gaan.

We gaan er hier allemaal maar van uit dat een 10sec cast tegengehouden wordt, maar dat gebeurt echt niet altijd hoor.
Onze groep was iig duidelijk niet imba, op misschien de DK en de lock na (lock zat op zo'n 1.9 - 2.0k dps volgens mij). De druid kennen jullie, de mage die mee was zat op net 1k en zal dus ook nog weinig instances gedaan hebben voor gear enzo. (Zelf zat ik op die paar pulls die hadden gedaan, 3-pulls met aoe op 1.8k)

Ik zelf ben pas net weer begonnen met wat instances te runnen, begin langzaam te wennen aan het feit dat ons manneke tegenwoordig vaak weer doorslaapt en ik dus niet random /afk hoef te gaan als ie een scheur open trekt, iets waar ik een hekel aan heb om te doen.
Ben door veel te lezen en op meerdere characters te spelen wel redelijk op de hoogte van alle talents enzo, maar dus nog lang niet ingewerkt in de Wrath-instances.
Daarom nu als dps warrior (was tijdelijk tank, maar tank was/is eigenlijk mijn druid en pally) de instances langzaam aan het verkennen, want het scheelt stukken als je dat soort fijne kneepjes van een instance (die 10sec casts bijvoorbeel) kent en dat kun je wel een keer lezen op wowwiki, maar leer je pas echt als je het een paar keer echt hebt gespeeld.

Dus er was gewoon in de groep niet voldoende kennis schat ik om in turbo mode die instance door te vlammen.

ps. Verder heb ik niet met die druid, was gewoon een pug die ik ontmoette, dus al het goede advies is leerzaam (voor mij), maar hij zal het niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

Tsja groepen vinden voor de low - level instances kan lastig en vaak ook frustrerend zijn. stel dat je met 4 andere in een groep zit welke allemaal dezeflde problemen als jij met de talents hebt, dan heb je 5 mensen met kromme specs. wat niet heel erg effecient is.

over je talents, een paladin heeft 3 verschillende trees welke:
Holy - focust op healing, is solo niet echt te doen, aangezien je niet veel dmg doet
Prot - Tank spec, gespescaliseerd in het mitigaten van inkomende schade (ergo TANK) op naar ik dacht level 38 of 40 zou je Holy Shield kunnen kiezen in de Prot tree, waardoor het aantrekkelijk word om te soloen.
Retri - dmg spec, vooral met 2handed weapons je uitleven. deze tree is het meest geschikt om te soloen. (vooral in het begin)

over het ranged pullen, tsja een paladin is een melee class, dus dat is niet geheel onverwachts. qua proffession zou ik niet daarvoor engineering rollen.

ivm werk kan ik de links even niet hier gooien, maar er zijn genoeg talent calculators te vinden op internet, waar je zegmaar, kan spelen met je talent build en dan kan je eerst een spec maken welke je graag wilt, en die dan ingame invullen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ze gaan trouwens te samen met dual-spec ook het speccen zelf verbeteren.
Eerst speccen (ala talent-calculator) dan met OK pas opslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Ben nu zelf ook een dwarf pala aan het levelen en mijn advies is ga retribution. Voor talents kijk ik nooit echt op internet en check ik gewoon zelf welke spells ik veel gebruik. Bijvoorbeeld bij retri kan je eerst kiezen tussen parry of reduce mana cost op instant spells. Nou, ik gebruik ALLEEN MAAR instant spells (behalve als ik even heal) dus dan is de keuze snel gemaakt. Het is vaak (dit geldt voor bijna elke class) altijd beter om de talent te kiezen die je dps increased dan talents die je survivability verhogen (uitzonderingen daargelaten). Dit geldt trouwens alleen voor als je snel wilt levelen, als je nuttig wilt zijn als tank of healer wordt het lastiger. ;)

Voor ranged attacks: dit probleem had ik ook tot een andere pala mij adviseerde om gewoon Hand of Reckoning te gebruiken. Werkt prima. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
- Instances: wat is de beste manier om een serieuze groep voor een instance te vinden?
Beste is vaak toch met guildies de lager level instances te doen.
Guilds is iets persoonlijks. Maar over het algemeen zijn de guilds die (bijna) geen eisen stellen aan hun recruits (bijv. application maken op hun forum) niet de beste. (Heb zelf geen goede ervaringen met dergelijke guilds, vaak worden rotte appels geinvite wat je guild plezier goed kan vergallen)
- Talents: dit is waarschijnlijk waar de meeste newbies mee worstelen, welke talents moet je kiezen. Ben een dwarf paladin
Retribution is een goede keuze voor solo speelstijl

Probeer je punten te concentreren in een tree zodat je eerder bij de hoger level talents kan komen, deze geven vaak een betere bonus.
- Ranged attack: ben er achter gekomen dat paladin als solo niet altijd even handig is, omdat ik niet van een afstand kan pullen. Heb wel een spel om van een afstand undead te pullen, maar de meeste mobs (weet niet of dat de WoW term is) zijn niet undead.
Je kunt pullen met een spell, maar die kunnen niet van heel ver worden gebruikt. Een ranged wapen is niet mogelijk voor een paladin.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe rustigere tijden breken aan cannibal? ;)

Ontopic: het inlezen van normale instances is in principe niet zo noodzakelijk vind ik. Je kunt het natuurlijk doen, en op zo'n moment de touwtjes in handen nemen en zo'n groep erdoorheen slepen. Maar ik vind de hoofd-verantwoordelijkheid bij de tank liggen. Interrupts mogen dan wel van de DPS komen, maar in principe moeten die Spellfingers in OK als eerste dood (tank moet skull marken).

Je leert het beste door het te doen. Een beetje geluk met het krijgen van een ervaren groep moet je hebben, die jou er qua tactics lekker doorheen sleept. Op zo'n moment moet je dus lekker je ogen openhouden en kijken wat de abilities zijn in een instance.

Als DPS warrior kun je je onderscheiden door veel te Pummel-en, eventuele loslopende mobs van de healer af te halen en hoge DPS te doen natuurlijk ;)

Leer eventueel wat de betere guilds zijn op je server, en bekijk de guildnamen van de spelers van de PuG waar je mee in zee wilt gaan (of een instance in :P). Dat lukt mij tot nu toe aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Gebruik Hand of Reckoning (lvl 17 trainer learned), dit is de single target taunt die ook een beetje holy damage doet is perfect om mee te pullen.

"darn te laat zie ik net"

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:16:

Ontopic: het inlezen van normale instances is in principe niet zo noodzakelijk vind ik. Je kunt het natuurlijk doen, en op zo'n moment de touwtjes in handen nemen en zo'n groep erdoorheen slepen. Maar ik vind de hoofd-verantwoordelijkheid bij de tank liggen. Interrupts mogen dan wel van de DPS komen, maar in principe moeten die Spellfingers in OK als eerste dood (tank moet skull marken).

Je leert het beste door het te doen. Een beetje geluk met het krijgen van een ervaren groep moet je hebben, die jou er qua tactics lekker doorheen sleept. Op zo'n moment moet je dus lekker je ogen openhouden en kijken wat de abilities zijn in een instance.

Als DPS warrior kun je je onderscheiden door veel te Pummel-en, eventuele loslopende mobs van de healer af te halen en hoge DPS te doen natuurlijk ;)

Leer eventueel wat de betere guilds zijn op je server, en bekijk de guildnamen van de spelers van de PuG waar je mee in zee wilt gaan (of een instance in :P). Dat lukt mij tot nu toe aardig.
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
Bedankt voor de snelle antwoorden allemaal!

Kan je van te voren zien hoe de guild is samengesteld (aantal leden, levels)? Anyway, ga wel wat proberen en als het niks is stap ik er uit. Met een goede guild zal het vinden van een groep vast ook wel beter gaan.

Denk dat ik dan voorlopig voor retribution ga, omdat gezien de problemen met het vinden van een goede low level groep ik voorlopig veel zal soloen (kan altijd als ik serieus instances wil gaan doen respeccen naar protection). Heb wat talent calculators gezien dus ga wel wat experimenteren.

Dacht wel dat ik ranged op zou moeten geven, dus dan maar Leeroy Jenkins spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Afgelopen-tijd-dagboekje,

Zo, tijdje niet gepost, wel veel gebeurd. Hierbij een opsomming 'in no particular order':

De GM van de guild waarin ik zat besloot van de ene op de andere dag ineens dat hij de guild ging disbanden. Geen enkele officer die er van wist, het kwam gewoon uit de lucht vallen. Gelukkig kende ik nog een paar mensen die een tijdje geleden een nieuwe guild opgestart waren. Die guild is nu met Naxx 25 bezig. Daar heb ik toen maar ge-applied en zit nu in de 2 weken durende trial periode. De eerste Naxx 25 avond heb ik afgelopen woensdag gehad en het beviel goed :). Ik was uiteindelijk nummer 5 of 6 op de total damage done. De enige andere Warlock (destro) liet ik ver achter me, <3 affliction :).

Op mijn DK ben ik veel bezig geweest. Een tijdje geleden als gepugde offtank meegeweest met een guild om de Less Is More achievement te doen. Die lukte en daarbij mocht ik ook nog eens de T7 gloves token looten :D. Ook heb ik ondertussen Sarth 25, VoA 10 en VoA 25 getanked en de spider- en plague wings (t/m Heigan) + Patchwerk van Naxx10. Daarnaast ook nog flink heroics getanked, dus al met al aardig wat tank ervaring opgedaan. Ik merk dat, zodra je heroics kunt tanken, je een tank echt heel snel kunt gearen omdat je altijd wel een groep vindt om een heroic mee te doen. Tanks zijn altijd gewild op mijn server. Van de verdiende emblems heb ik ondertussen de Waistguard of Living Iron en Valor Medal of the First War gekocht. Gisteren heb ik van Sarth ook nog eens de Signet of the Accord mogen looten. Ik ben even in de verleiding geweest hem op de AH te zetten aangezien hij op mijn server zo'n 2000+ goud opbrengt, maar uiteindelijk heb ik hem maar gewoon ge-equipped. Ik zit nu op 27k HP en bijna 46% avoidance unbuffed. Het begint ergens op te lijken :).

BTW: Iemand dit al gelezen? Er komt blijkbaar nog een 'suprise' raid bij in patch 3.2. Goed nieuws lijkt me :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Plymp schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:26:

Bedankt voor de snelle antwoorden allemaal!

Kan je van te voren zien hoe de guild is samengesteld (aantal leden, levels)? Anyway, ga wel wat proberen en als het niks is stap ik er uit. Met een goede guild zal het vinden van een groep vast ook wel beter gaan.

Denk dat ik dan voorlopig voor retribution ga, omdat gezien de problemen met het vinden van een goede low level groep ik voorlopig veel zal soloen (kan altijd als ik serieus instances wil gaan doen respeccen naar protection). Heb wat talent calculators gezien dus ga wel wat experimenteren.

Dacht wel dat ik ranged op zou moeten geven, dus dan maar Leeroy Jenkins spelen ;).
om te checken hoeveel members een guild heeft doe je /who <guildnaam> (zonder <> offcourse :+)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
Plymp schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:26:
Kan je van te voren zien hoe de guild is samengesteld?
Je kunt een guild opzoeken in the armory

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:16:

Yup, vrouwlief meestal om uurtje of 10 naar bed, dus ik net daarvoor of daarna tot uurtje of 1 lekker spelen, nu dus kans wat kleiner dat ik gestoord wordt, dus meer instances weer.

Het is niet dat ik geen instances heb gedaan hoor ;) begonnen in nov. 2006, en net na introductie TBC 70 geworden (met mijn warrior). In 2 redelijke guilds gezeten, beide kapot gegaan aan raid-burnouts (vooral het casual/hardcore deel), maar altijd gezellig, nog wel flink wat kennissen aan overgehouden.
Door dat ik op US servers speel raid ik weinig (iig door de weeks, want ik speel niet op prime-time), meestal dus guild-pugs gedaan in het weekend (ook wel alt-runs genaamd of met andere casuals).

Dus wel veel geleveld (70 war, 70 priest, 70 mage, 70 druid voor Wrath).
Op Priest (shadow), Warrior (dps) en Druid (tank) nog redelijk wat Kara raids gedaan en met Gruuls en Mags en een enkele keer SSC.

Maar de kleine geboren vorig jaar januari, dus toen ging het even hard achteruit met de dedicated tijd voor Wow, kon wel spelen, maar niet lang genoeg achter elkaar om goed instances te doen (vindt gewoon dat je minstens een 1-2 uur vrij moet hebben om het goed uit te spelen en niet elke 5minuten afk voor ongein).
Dus weer vooral levelen, professions levelen en rustig aan doen.

Nu weer langzaam meer tijd, dus wil de instances weer leren kennen, zodat ik als mijn druid of pally 80 is ik ze kan tanken, maar ook genoeg weet om te leiden.

Reden dus om mijn warrior van tank weer naar dps te speccen omdat er gewoon wat minder van je verwacht wordt qua leiden. Maar je kan zoveel meer doen (zoals pummelen enzo of OT'en) als je de instances beter kent.

Maar bedankt voor alle info en tips ;) altijd mogelijk om (nog) meer te leren.

ps. Sorry voor weer een lang bericht, beetje laat om me nog voor te stellen, na al weer meer als een jaar soms mee kletsen en nog langer lurken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:26:

BTW: Iemand dit al gelezen? Er komt blijkbaar nog een 'suprise' raid bij in patch 3.2. Goed nieuws lijkt me :).
Grats met je items nog :)

Ik gok dat die 'secret' raidinstance degene bij Gundrak in noord-Zul'Drak wordt. Wat denken jullie?
cannibal schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:36:
[...]

Yup, vrouwlief meestal om uurtje of 10 naar bed, dus ik net daarvoor of daarna tot uurtje of 1 lekker spelen, nu dus kans wat kleiner dat ik gestoord wordt, dus meer instances weer.

ps. Sorry voor weer een lang bericht, beetje laat om me nog voor te stellen, na al weer meer als een jaar soms mee kletsen en nog langer lurken ;)
Ik herken je situatie wel, daarom wilde ik even reageren ;) ook al is de 'kleine' bij ons wat groter, maar nog wel in de leeftijd dat ze regelmatig aandacht nodig heeft of dat er dingen gewoon moeten gebeuren.
Vrouwlief ook hier rond die tijd naar bed, en ik heb ook veel alts (pre-TBC 4 op level 70, nu 80 DK erbij).

Misschien dat Naxx10 ook wel wat voor je is als je 3uurtjes hebt? :) geen idee op wat voor tijdstippen de guilds op je Amerikaanse server spelen, maar ik clear Naxx10 elke week in 3uur (wel ervaren groep met redelijk tot goede groep).
Daar kun je je over inlezen op www.wowwiki.com/naxxramas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Leuk stukje wel maar een hoop blablabla, een dance studio? Serieus? ./care zeg schiet op met Uldar want geloof me ze raken klanten kwijt als we nog langer moeten wachten. Het is dat WoW gewoon de bekenste MMO is waardoor overstappen naar een andere MMO moeilijk is! Maar dit is wel een arrogante houding, "done when its done" is een prima strategie maar niet als honderdduizenden klanten zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"When it's done" is altijd hun slogan geweest :) niks nieuws!

Ik heb liever kwaliteit dan een patch vol met bugs, zoals die MMO van vorig jaar was... die ondertussen weer vergeten is.
Door alle communicatie vanuit Blizz op het moment, schat ik dat de PTR ergens volgende week wel in werking gesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Naxx zal ik nog wel aan toe komen ja. Hoop het wel. En mocht ik weer in een redelijk casual-raid guild terecht komen zal misschien Ulduar ook nog wel eens lukken. In het weekend zijn er toch wel guilds / alt-pugs te vinden die rond 14-16 uur servertijd spelen, wat voor mij 20-22 uur is, wat mooie tijd is en dan tijd genoeg om het laat te maken ;)

Zit (hangen meer) nu nog in mijn oude guild, hangen nog alts rond van mensen na een merge met een andere casual-guild, zodat er een grotere en bekwamere raid-base kwam. Misschien ga ik over, maar was het guild-drama even beu, was een zeer gezellige guild en goed geleid / georganiseerd. Maar de guild leiding (sinds kort man/vrouw) was beetje klaar / te weinig tijd om het goed te doen, dus even solo gegaan en met de friendslist zeg maar ;)

Mijn grootste probleem nu is vooral welke toon ik het meeste aandacht geef om naar 80 te gaan :)
Al doe ik het meestal iet wat verdeeld, zodat ik alles rested doe.

Druid 73 nu, Priest 71, beide spelen heel leuk vindt ik, shadow en feral spelen prima. Maar mijn bankalt-pally nu ook 70 dus die wacht met smart op mijn level-maatje, een holy pally. (prot/holy combo was big fun in outlands). Dan nog een 62 hunter die naar 65 moet voor de leatherworking profession, en mijn mage en ... en ... tsja, altijd wat te doen :D

[ Voor 7% gewijzigd door cannibal op 13-02-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:53:
Ik herken je situatie wel, daarom wilde ik even reageren ;) ook al is de 'kleine' bij ons wat groter, maar nog wel in de leeftijd dat ze regelmatig aandacht nodig heeft of dat er dingen gewoon moeten gebeuren.
Vrouwlief ook hier rond die tijd naar bed, en ik heb ook veel alts (pre-TBC 4 op level 70, nu 80 DK erbij).
cannibal schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:12:
Mijn grootste probleem nu is vooral welke toon ik het meeste aandacht geef om naar 80 te gaan :)
Al doe ik het meestal iet wat verdeeld, zodat ik alles rested doe.
Heel herkenbaar alles bij elkaar. Pre-TBC deed ik zeer regelmatig MC (zelfs als RL om de andere week). Toen had ik al een klein meiske, maar die sliep 's avonds zo vast als een rots. Maar gaandeweg wordt die ouder en is er ondertussen alweer anderhalf jaar nog eentje bij. Dat helpt niet bepaald met een constant speelritme. Je hebt gewoonweg teveel te doen.

Vroeger speelde ik ook altijd samen met mijn vrouw en dat wordt ook steeds minder. Simpelweg omdat ze er niet zoveel zin meer in heeft. En aangezien ik er erg vroeg uit moet 's ochtends, ben ik doorgaans degene die eerder naar bed gaat als we niet samen gaan ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Morguh!

Gister was weer de eerste raiddag voor mijn guild. Om 20.45 was de groep compleet (weer veel reserve spelers). Om 23.45 callde ik de raid, het resultaat 4 wings neer, en op bijna elke baas een nieuw record! Ook geen wipes op bazen alleen 2 keer op trash tijdens het verdelen van de loot... Dit was de eerste keer dat we 4 wings halen in 3 uur tijd, best netjes vind ik. Ik zag net op ons forum dat mensen het ‘a blast’ vonden, mooi! Dan kan ik volgende keer nog meer met de zweep erover, de instance kan makkelijk leeg in 3 uur. Trouwens ook nog de offhand van Maexxna geloot.

Ik ben voor de raid nog even GunDrak in geweest op mijn huntertje en heb daar twee questitems gepakt... altijd lekker! Ook de boog dropte en die heb ik voor de fun ook maar gepakt omdat niemand anders hem kon gebruiken... Ik twijfel alleen wat nou beter is, de gun uit VH of de boog uit GunDrak, iemand een idee?

Ik heb echt mazzel met Pugs op mijn hunter, vrijwel altijd zitten er 3 andere goede spelers in de groep. Gister ook... alleen de 79 retridin deed 550 dps, echt om te janken dus! Ik heb niet eens geprobeerd hem iets te leren, toch een kansloos geval, ik haal op mijn level 70 protadin al meer dan 1100 dps in een instance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Hier een interview met Ghostcrawler over dual specs.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha zo herkenbaar :D

Priest op 80 om Naxx te doen en later Ulduar. DK op 80 om Naxx te doen en later Ulduar, moet nog professions hebben. Mage op 76 moet nog naar 80 toe. Warrior op 71, is even lekker Fury. Hunter op 71 voor het ez-mode gevoel. Druid op 65 om instances te duo-en met een vriend. Paar lagere alts om lekker anonymous te spelen. Warlock op 13 op Saurfang voor het niks-moet-alles-mag gevoel :P
Spelen waar je zin in hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Dat vindt ik het aller belangrijkst, spelen waar je zin in hebt.
Al zijn al mijn alts hebben beetje gelijkwaardige naam, dus beetje intelligent figuur ziet altijd wie ik ben.
(Echte naam drik, dus toons heten, drikkie, saintdrikkie, greendrikkie, quickdrik etc.).
Heb er 1 met ongeveer naam van mijn vriendin (een DK), welke ik dus enigzins anoniem kan spelen en welke ook nog niet in een guild rondhangt.

Heb alle classes nu en alle races (van Ally kant, server vol met 10 toons) en de laagste alt nu 52 (rogue). Ik houdt wel van wat afwisseling.

En sinds ik er dus een paar met RAF omhoog gespeeld (en gegrant) heb een 2e account en daar de raf-toon verhuisd naar andere server en horde DK gemaakt op de zelfde server, alleen nog tijd vinden om 'm te levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
erg jammer dat je pas can dual speccen op lvl80, ik zat te denken aan een ferel levelling build samen met een resto build for instance play vanaf 60 of zo. nu moet je dus nog steeds levellen tot 80 alvorens resto te gaan tenzij je continue in dungeons gaat natuurlijk.
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de actionbars wanneer je addons gebruikt zoals bartender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Yokidrink schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:43:
erg jammer dat je pas can dual speccen op lvl80, ik zat te denken aan een ferel levelling build samen met een resto build for instance play vanaf 60 of zo. nu moet je dus nog steeds levellen tot 80 alvorens resto te gaan tenzij je continue in dungeons gaat natuurlijk.
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de actionbars wanneer je addons gebruikt zoals bartender
Yup, dual-spec ziet er goed uit, maar is tijdens levelen ook wel leuk. Druid met tank/healer build, mijn shaman die healer moet worden (67 nu) dps/Healer build.

Zou eigenlijk eens het idee moeten in schieten om het vanaf 70 (vorige level-cap en vanaf wanneer mensen toch gewend zouden moeten zijn aan talent-trees) vrij te geven.
Straks van 80->90 zullen ze het ook niet opeens weer afpakken (al deden ze dat met vliegen wel :(( )

Edit: Zie trouwens dat op de amerikaanse suggestion-forums er al paar topics over gaan, om het eerder dan 80 te hebben ;)

[ Voor 6% gewijzigd door cannibal op 13-02-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Las dat ze dat met name deden om de wat nieuwere, levelende spelers, niet te overdonderen met opties. Kan me zomaar voorstellen dat het alsnog toegestaan wordt op lagere levels.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:37:

Armory link is:

Delain,

Onze guild is nog steeds op zoek naar wat meer volk, vooral wat healers en DPS :)
10 mans is alles gedaan, OS 25 lukt ook altijd in easy mode en op naxx hc zitten we op 6/15.
Qua guild is het een groep van mensen uit de UK, Belgie en Nederlland die allemaal 18+ zijn, werken of studeren en waarvan de core al ongeveer 2 jaar samen speelt.

Indien er nog andere tweakers zijn die een nieuwe guild/server laat me maar iets weten.
Ik passeer hier toch bijna elke dag de laatste twee jaar om bij te lezen :P

Voor meer info stuur me een mailtje of kijk eens op de guild site (mag dit gepost worden?)
http://catastrophic-khadgar.guildomatic.com

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
porn* schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:55:
Las dat ze dat met name deden om de wat nieuwere, levelende spelers, niet te overdonderen met opties. Kan me zomaar voorstellen dat het alsnog toegestaan wordt op lagere levels.
t is natuurlijk altijd een keuze he, je hoeft geen dualspec te maken; de mogelijkheid is er gewoon. iemand die nieuw is zal hier ook niet zo snel in gaan spelen.
Maar goed, PTR tests zullen waarschijnlijk wel laten zien dat men het zeer wenselijk acht; specifiec voor healing classes die makkelijk willen levellen terwijl ze toch een kickass heal spec ernaast kunnen houden, komt denk ik ook het raiding healen tengoede aangezien men meer zal gaan healen op low level en dus meer ervaring heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

semicon schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:49:
Als ik raid met mijn rogue heb ik trieste dps.
Ik vind mijn gear wel aardig, het is waarschijnlijk mijn spec.

Kan iemand eens zijn oog erop werpen en tips geven? Val altijd aan met SS standaard.

link naar arcy
Je loopt op 't moment van schrijven met 2 daggers als combat spec. ik weet niet of je daarmee raid maar ik neem op 't moment maar even aan van wel. Combat dagger werkt niet meer als je daggers wilt blijven spec dan mutilate. Dit is op 't moment de build voor mutilate : http://www.wowhead.com/?talent=f0ef0exoVboIzAo0xV0hZxb

voor de rest ziet je gear er netjes uit. wel zou ik nog proberen de Crit/1000ap on proc trinket van emblems of heroism te krijgen in plaats van je crusader's locket (vooral omdat deze een expertise proc heeft terwijl je al over de expertise cap heen bent (=26expertise) Ook zou iets meer hit niet verkeerd zijn :P probeer te gaan voor 315 hit (dit is de poison hit cap)

ik raad je aan de volgende elitstjerks.com forum post ens door te nemen http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk/ daar zal 't meeste zich wel wijzen. Onder andere de rotations voor mutilate etc.

ik hoop dat ik je wat verder heb geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik zou als ik jou was m'n punten in Retribution stoppen. Focus je op je damage, dan level je sneller.
Low level instances zijn gewoon lastig. Het beste is om een guild te joinen waar meer levellende spelers in zitten. Random pugs zijn, vooral op die levels, vaak drama.
Als ik jou was zou ik kijken naar mensen die relaxed op je overkomen, en vragen of zijn een guild zijn met meer levellende spelers, en vragen of je mag joinen. Die random invite guilds moet je mijden als de pest. Meestal een vergaarbak voor de grootste retards.
Ga gewoon voor de talents die je helpen met levellen. Voor normal instances op die levels is je talent spec niet echt relevant.
Je krijgt later als het goed is wel meer tools om van een afstand te pullen. Zou niet voor engineering gaan, bombs gebruiken voor elke pull is een waste of money. Daarnaast kunnen paladins (vooral prot) op later levels prima een hele groep monsters aan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik lurk hier nu een aantal jaartjes rond en dacht van, kom laat ik ook mee doen aan de discussie.

Semicon, ik speel ook een rogue, met een combat dagger build. (talents @ armory -> http://armory.wow-europe....nts.xml?r=neptulon&n=myar) en met deze build red ik makkelijk 2300 dps in naxx10. Mijn gear is niet optimaal (mis nog een paar enchants en die op mijn wapens moeten nog worden aangepast) maar combat daggers is zeker wel een viable build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren ben ik eens op zoek gegaan naar een Naxx10 run aangezien mijn guild weer eens geen plek voor me had en op een of andere manier niet kon switchen bij bosses die ik nodig had. Komen andere online en die konden zomaar ineens mee.. maargoed, heb mn ongenoegen al geuit daarover :Y)

Over de run, tjah ging soepeltjes.. binnen 3 uurtjes waren we klaar maar heb ik toch wel 2 items overgehouden aan de run. Namelijk Abomination Shoulderplates en Heroes' Scourgeborn Legguards. Maar valt me op dat de T7 Legs van DK's minder indrukwekkend zijn dan Bolstered Legplates. Of zie ik iets over het hoofd? Kom namelijk een beetje in de problemen door het lage def op de T7 legs want dan schiet ik net onder de defcap van 540 :/

Misschien slim gemmen want wil ze opzich wel gaan gebruiken, maarja verlies wel wat Def/Sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat, maar hier even mijn dagboekje nog:

Lorraine, Warlock @ Saurfang, is nu level 13. Hij heeft een nieuwe minion, de Voidwalker, welke ik toch wel gebruik. Fear + DoT's i.c.m. de Imp is toch riskant op plekken waar meerdere mobs rondlopen. Dan is een ranged pull en tank toch wat veiliger.
Het speelt relaxt en binnenkort kom ik bij het stuk waar ik echt nog nooit Alliance quests heb gedaan! Loch Modan heb ik namelijk al eens gedaan op die level 20 Mage.
Ik kan ook niet wachten op Drain Life op level 14, en de betere Life Taps met de talent uit Affliction. Daardoor wordt m'n downtime stukken minder.
Geld is moeilijk te krijgen, en ik heb geen geluk met de drops van meerdere bags. Dus ik moet vaak even terug naar een dorp om m'n zooi te verkopen, omdat ik anders nooit aan geld kom :) niet verkeerd, al ben ik wel blij als ik op level 30 m'n mount kan halen!! Ik kan het me zeker voorstellen, dat je op level 30 nog niet genoeg goud hebt om een normale mount te kopen.
Of ik moet m'n herbs toch verkopen op de AH... heb de prijzen nog niet bekeken, maar tot nu toe gebruik ik ze om Inscription te levelen, met het plan om wat Glyphs te maken later.

Een vriend van me had daarna wat hulp nodig op z'n level 77 Mage met group quests. Laraine gelogd, en zo'n 10 quests gedaan met 'm, waardoor hij van 5% naar 35% in het level is gegaan. Altijd leuk.
Ook nog Drak'Tharon Keep in gegaan, met z'n 2-en. Maar dat was heel goed te doen en zelfs na bazen was ik vaak weer 100% hp. Halverwege de run wilde een guildie wel erg graag mee omdat ook hij quests had daar.
Uiteindelijk de instance zonder problemen leeg gemaakt, zonder healer in vrij rap tempo. Soms gebruik ik dan m'n standaard rotatie met 1x Death Strike i.p.v. Scourge Strike, omdat dat genoeg healing is. Als ik meer healing nodig had, werd het de IT-PS-BS-BS-DS-DS-DS-DS spam, wat veel healing opleverd ;)

Vanavond Naxx10 in, met m'n Death Knight als het goed is. Ik heb niet zo'n zin om te healen vanavond eigenlijk, plus m'n Priest is m'n DK voorbij gegaan in gear volgens WoW-Heroes.com. 2000 Score tegen 1950 of iets dergelijks.

Onze tweede computer heeft een kapotte HD ineens. Fout bij lezen... kun je weggooien dus. Morgen even nieuwe kopen, anders kunnen m'n vriendin en ik niet eens tegelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Kent iemand nog een guild op Frostmane-EU?

Kort geleden zijn mijn oude characters gerestored (wist niet dat dat kon!) dus ik kan nu weer vrolijk rondhobbelen met mijn lvl 70 Blood Elf Paladin (retri gespecced voor leveling) & lvl 70 Blood Elf Mage (Deep Fire). Wil een van de twee levelen, nog niet zeker wat de juiste keus is. Retri paladin is leuk heb ik ervaren, gebeurde na een judgement zoveel dingen tegelijker tijd. Optie om healing / tanking te doen is ook leuk, maar heeft geen prio.
Mage is meer pew pew, weet niet of mij dat trekt.

Zoek voornamelijk wat casuals. Dus wat levelen samen en instances runnen van tijd tot tijd. Misschien raiden in de toekomst, maar dat moet dan echt niet verplicht zijn.

Zag laatst dat Non Phixion ook aan het recruiten was, maar dat is mij iets te hardcore (heb hier al eens eerder in gezeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:23:
Beetje laat, maar hier even mijn dagboekje nog:

Lorraine, Warlock @ Saurfang, is nu level 13. Hij heeft een nieuwe minion, de Voidwalker, welke ik toch wel gebruik. Fear + DoT's i.c.m. de Imp is toch riskant op plekken waar meerdere mobs rondlopen. Dan is een ranged pull en tank toch wat veiliger.
Het speelt relaxt en binnenkort kom ik bij het stuk waar ik echt nog nooit Alliance quests heb gedaan! Loch Modan heb ik namelijk al eens gedaan op die level 20 Mage.
Ik kan ook niet wachten op Drain Life op level 14, en de betere Life Taps met de talent uit Affliction. Daardoor wordt m'n downtime stukken minder.
Geld is moeilijk te krijgen, en ik heb geen geluk met de drops van meerdere bags. Dus ik moet vaak even terug naar een dorp om m'n zooi te verkopen, omdat ik anders nooit aan geld kom :) niet verkeerd, al ben ik wel blij als ik op level 30 m'n mount kan halen!! Ik kan het me zeker voorstellen, dat je op level 30 nog niet genoeg goud hebt om een normale mount te kopen.
Of ik moet m'n herbs toch verkopen op de AH... heb de prijzen nog niet bekeken, maar tot nu toe gebruik ik ze om Inscription te levelen, met het plan om wat Glyphs te maken later.
Heb een shammy (Gedz) gemaakt op saurfang en de guild van snuffel gejoined gisteren even een uurtje gespeeld nu level 6 :D. Ik wil graag weer eens DM meemaken op low level lijkt me leuk omdat met wat gotters hier te doen, interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killbillfast schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Heb een shammy (Gedz) gemaakt op saurfang en de guild van snuffel gejoined gisteren even een uurtje gespeeld nu level 6 :D. Ik wil graag weer eens DM meemaken op low level lijkt me leuk omdat met wat gotters hier te doen, interesse?
Ikke wel :)
Geen idee hoe snel je rond de level 18 kan zijn (dat is DM toch?), maar ik denk het op zaterdag wel te kunnen halen :)
Ik heb DM alleen gedaan met level 60-70-80 :P nooit op het bedoelde level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:46:
[...]

Ikke wel :)
Geen idee hoe snel je rond de level 18 kan zijn (dat is DM toch?), maar ik denk het op zaterdag wel te kunnen halen :)
Ik heb DM alleen gedaan met level 60-70-80 :P nooit op het bedoelde level :P
Kan niet zien welke level range DM is, zaterdag is goed (vrouw heel de dag naar de huishoudbeurs!!). Moet alleen nog wel even powerlevelen :(.
Als ik het zaterdag niet red dan zondag eventueel....
Daar gaat mijn plan om mijn druid naar 72 te tillen :P.

[ Voor 5% gewijzigd door killbillfast op 13-02-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killbillfast schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:49:
[...]

Kan niet zien welke level range DM is, zaterdag is goed (vrouw heel de dag naar de huishoudbeurs!!). Moet alleen nog wel even powerlevelen :(. Daar gaat mijn plan om mijn druid naar 72 te tillen :P.
Haha doe rustig aan, kan goed dat ik zaterdag weinig of zelfs helemaal niet speel. Wordt mooi weer hier in Denemarken, dus ik ben ook van plan om even de deur uit te gaan en *slik* te gaan wandelen.
Dus ga er niet al teveel van uit :)

Ik weet het... klinkt eng!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

DM is ~ lvl 16 :)

Ik wil anders wel me op me pally.
Die is nu 14 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje.

Ariaza - Warrior: Gisteren mijn eerste stappen in Nortrend gezet. Ik moet zeggen dat ik Warsong Hold erg indrukwekkend vind. Na wat rond kijken ben ik begonnen met questen en ik merkte gelijk dat het een stukje moeilijker was dan in Outland, ik ben nog maar level 68 en het gear is ook niet echt super. Maar nu met wat nieuwe questitems gaat het al een stuk beter. Ik skinde trouwens 2 keer een artic fur van die Nerubians... die zijn 80g per stuk, goed begin dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Kan iemand mij een leuke en goede PVE server aanraden ?? heb een beetje genoeg van 2 jaar PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

MrKonings schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:02:
Kan iemand mij een leuke en goede PVE server aanraden ?? heb een beetje genoeg van 2 jaar PVP
Saurfang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
zit er ook een leuke NL guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

MrKonings schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:05:
[...]

zit er ook een leuke NL guild ;)
Niet volledig NL wel veel mensen van GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Wootlock schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:11:
[...]

Niet volledig NL wel veel mensen van GoT
>.< nog andere suggesties kan deze realm helaas niet kiezen bij transfer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RaseriaN schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:20:
Gisteren ben ik eens op zoek gegaan naar een Naxx10 run aangezien mijn guild weer eens geen plek voor me had en op een of andere manier niet kon switchen bij bosses die ik nodig had. Komen andere online en die konden zomaar ineens mee.. maargoed, heb mn ongenoegen al geuit daarover :Y)

Over de run, tjah ging soepeltjes.. binnen 3 uurtjes waren we klaar maar heb ik toch wel 2 items overgehouden aan de run. Namelijk Abomination Shoulderplates en Heroes' Scourgeborn Legguards. Maar valt me op dat de T7 Legs van DK's minder indrukwekkend zijn dan Bolstered Legplates. Of zie ik iets over het hoofd? Kom namelijk een beetje in de problemen door het lage def op de T7 legs want dan schiet ik net onder de defcap van 540 :/

Misschien slim gemmen want wil ze opzich wel gaan gebruiken, maarja verlies wel wat Def/Sta.
Wat raar dat je zoveel defense problemen hebt, normaal krijg je dat pas met een hoog gear level. Kijk alvast eens naar +16 defense rating op cloak & Sons of Hodir shoulder enchant. Dan http://www.wowhead.com/?item=36993 tot je Repelling hebt van Thaddius 10-man, ipv van die druid trinket. :P . Verder is die Sigil buff in combat 100% aanwezig dus je kunt er best een beetje onder zitten.

Weet iemand trouwens welke wet(ten) het verbieden voor ons aan zoeen WoW arena tournament te laten meedoen?

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 13-02-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
MrKonings schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:17:
[...]

Komt omdat het een nieuw (europees) realm is.
Kun je alleen nieuwe characters opmaken, wat een flink aantal GOTers hier gedaan heeft.

Over 3 maanden kan je eventueel transferen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Turalyon, 2 nl guild op de alliance dutch inc en cingeto (daar zit ik in). Beide guilds zijn geen hardcore guild maar wel geregeld raiden. cingeto.vannitsen.be en dutch-inc.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:20:
Wat raar dat je zoveel defense problemen hebt, normaal krijg je dat pas met een hoog gear level. Kijk alvast eens naar +16 defense rating op cloak & Sons of Hodir shoulder enchant. Dan http://www.wowhead.com/?item=36993 tot je Repelling hebt van Thaddius 10-man, ipv van die druid trinket. :P . Verder is die Sigil buff in combat 100% aanwezig dus je kunt er best een beetje onder zitten.
Heb gewoon beetje pech lijkt het, want die trinket van Thaddius zou al mijn problemen oplossen, maarja als hij niet dropped kan ik hem ook niet winnen natuurlijk ;) Eventueel gooi ik die Druid Trinket eruit en pak mn oude +30 def trinket weer op aangezien ik daar meer aan heb. Enchants wisselen op mn Cloak kan natuurlijk ook!

Met de Sigil zou ik op 544 komen ofzo, dus zonder Sigil zit ik er net onder, maar ben liever passive defcapped dan dat ik een actie moet doen en dan pas defcapped ben :)

Verder is mn gear best wel ok, snap alleen niet waarom ik zon problemen blijf houden met de defcap :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

[...]

Zelf zit ik op dragonblight, Je kan de guild joinen en ik help je wel omhoog als je opnieuw begint. whisper
Kawi maar als je Dragonblight joint.

[ Voor 17% gewijzigd door Borgoth op 13-02-2009 14:29 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RaseriaN schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Heb gewoon beetje pech lijkt het, want die trinket van Thaddius zou al mijn problemen oplossen, maarja als hij niet dropped kan ik hem ook niet winnen natuurlijk ;) Eventueel gooi ik die Druid Trinket eruit en pak mn oude +30 def trinket weer op aangezien ik daar meer aan heb. Enchants wisselen op mn Cloak kan natuurlijk ook!

Met de Sigil zou ik op 544 komen ofzo, dus zonder Sigil zit ik er net onder, maar ben liever passive defcapped dan dat ik een actie moet doen en dan pas defcapped ben :)

Verder is mn gear best wel ok, snap alleen niet waarom ik zon problemen blijf houden met de defcap :/
Voor 25 emblems of valor kun je http://www.wowhead.com/?item=40722 kopen, dan ben je al meteen klaar met je cloak tot Ulduar. >:) of http://www.wowhead.com/?item=40718 welke voor een ring veel defense rating geeft. De boots van emblems zijn ook heel leuk, maar geven minder def als wat je nu hebt.
De rest zijn gewoon drops dus dat is alleen maar hopen (bracers of the unholy knight etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Borgoth schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Zelf zit ik op dragonblight, Je kan de guild joinen en ik help je wel omhoog als je opnieuw begint. whisper
Kawi maar als je Dragonblight joint.
Doen jullie ook al raiden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27

Maduth

Probeersel

[...]

Stormrage _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:32:
Voor 25 emblems of valor kun je http://www.wowhead.com/?item=40722 kopen, dan ben je al meteen klaar met je cloak tot Ulduar. >:) of http://www.wowhead.com/?item=40718 welke voor een ring veel defense rating geeft. De boots van emblems zijn ook heel leuk, maar geven minder def als wat je nu hebt.
De rest zijn gewoon drops dus dat is alleen maar hopen (bracers of the unholy knight etc.).
Heb pas 1x Heroic Naxx gelopen dus kom een beetje Emblems of Valor tekort om de Cloak te kopen ;)
Het zou in elk geval wel mn 1e item zijn wat ik zou kopen aangezien ik daar veel mee kan winnen.

Boots en Bracers moet ik gewoon wachten op een drop, maarja eventjes nog meer geluk krijgen.
Heb al genoeg geluk gehad met mn andere gear, dus het is een kwestie van tijd voor de rest :Y)
Eventje goed enchanten en gemmen tot ik een paar andere, erg nodige, upgrades te pakken krijg.

Maar bedankt voor de tips, altijd handig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

MrKonings schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:33:
[...]

Doen jullie ook al raiden ??
We proberen veel te raiden, maar omdat we nog niet zo'n hele grote (actieve) guild hebben wil dit nog wel eens in de soep lopen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RaseriaN schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:39:
[...]
Heb al genoeg geluk gehad met mn andere gear, dus het is een kwestie van tijd voor de rest :Y)
Helm of Vital Protection is idd imo het beste in-game. Ik heb nu T7.5 head voor de (4) set zodat icebound fortitude 21 sec duurt, maar ik vind die helmet eigenlijk net ietsjes beter (scheelt heel weinig en de eene geeft meer van stat X de andere stat Y). De meeste dingen zijn nu minor upgrades voor je, maarja... veele minor upgrades zijn samen dan wel nog best major natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

[...]

Darkspear, wij zoeken caster dps voornamelijk (healers ook welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gister avond nog even lekker zitten questen :)
Vanochtend genoeg Argent Crusade rep bij elkaar om de pants te kopen \o/
Nog 1 Gundrak quest voor de achievement voor ZD, en moet nog 1 quest vinden in DB voor die achievement.

Vanavond weer lekker questen, nog even 1x Gundrak runnen voor die quest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:36:
Je loopt op 't moment van schrijven met 2 daggers als combat spec. ik weet niet of je daarmee raid maar ik neem op 't moment maar even aan van wel. Combat dagger werkt niet meer als je daggers wilt blijven spec dan mutilate.
Ik las gisteren op ElitistJerks een aantal testen over een Combat Shiv build met twee snelle wapens. Niks Sinister Strike / Backstab, gewoon heel de tijd shivven met dual instant (met vile poisons). Dat zou de nieuwe top dps build zijn, wat mij niet echt de bedoeling lijkt o.O.

Iemand die zin heeft om het zelf eens te testen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:47:
Helm of Vital Protection is idd imo het beste in-game. Ik heb nu T7.5 head voor de (4) set zodat icebound fortitude 21 sec duurt, maar ik vind die helmet eigenlijk net ietsjes beter (scheelt heel weinig en de eene geeft meer van stat X de andere stat Y). De meeste dingen zijn nu minor upgrades voor je, maarja... veele minor upgrades zijn samen dan wel nog best major natuurlijk.
Daar zit ik nu dus mee, heb op sommige slots een zwaar goed item staan, maar op boots en bracers en trinkets bijvoorbeeld die best wel aan vervanging toe zijn. Daarom kom ik denk ik telkens in de problemen met mijn Def zodra ik een upgrade krijg omdat ik dan iets minder def krijg, maar wel meer Dodge/Parry/Sta etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister in hoog tempo door 2 Heriocs heen getanked , namelijk Gun'Drak en Utgarde Pinnacle. in Herioc Gun'Drak dropte nagenoeg niks voor mij wel hebben we allemaal een stuk of 2 a 3 BoE blue's mogen looten. Dus dat was wel lekker, en eindelijk na Gun'Drak nog maar even UP in om te kijken of mijn sword dropte.

Hell Yeah hij dropte dus :D
* ShadowBumble is een happy tank nu.

We waren met alleen 4 Guildmembers ( 1x Mage 2x Priest ( Shadow & Disc ) en een Random Rogue ) Hoewel de rogue nagenoeg nog niet klaar was voor heriocs ( tegen de 1k DPS ) hebben we toch maar besloten om hem mee te nemen omdat hij een goede attitude had.

Rogue heeft aardig wat upgrades gekregen inclusief de epic leggs uit Gun'Drak dus die was bijzonder happy.

Tempo was wel erg hoog maar dat kwam omdat we eigenlijk met alleen Guild waren en dus epress hoog hielden. Er waren 2 officers mee van de guild en die waren uitermate te spreken over mij :D

Al me al een zeer goede avond :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Is Purgatory een nieuwe guild? Nog nooit van gehoord joh...

Ik speel zelf ook op Dragonblight, opzich wel een prima server. Niet onwijs snel qua progress ook niet ontzettend hardcore... Er zijn een stuk of 8 guilds die Sarth 3D neer hebben waarvan 3 alliance. Waarschijnlijk komt daar komende week een 4de alliance guild bij. PVP-wise is Dragonblight ook gematigd...

Als je meer wilt weten, vraag maar raak!

Ik speel zelf voor een guild die 3 keer per week raid en in TBC tot en met Illidan zijn gekomen (voor de nerf). Wij hebben al 4 maanden een totale memberstop, dus ik kan je niet verder helpen... We hebben nu alle content gecleared op 2D en 3D na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RaseriaN schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:08:
[...]

Daar zit ik nu dus mee, heb op sommige slots een zwaar goed item staan, maar op boots en bracers en trinkets bijvoorbeeld die best wel aan vervanging toe zijn. Daarom kom ik denk ik telkens in de problemen met mijn Def zodra ik een upgrade krijg omdat ik dan iets minder def krijg, maar wel meer Dodge/Parry/Sta etc ;)
Zelf heb ik nu 576 zonder de sigil buff en dat is geen def-gems etc. Dus die def gaat op een gegeven moment wel weer erg hoog.

http://www.wowhead.com/?item=40589 O+

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 13-02-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

MantaMania schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Turalyon, 2 nl guild op de alliance dutch inc en cingeto (daar zit ik in). Beide guilds zijn geen hardcore guild maar wel geregeld raiden. cingeto.vannitsen.be en dutch-inc.nl
Idd Turalyon is wel mooie server ;)

Lekker de hele avond /2 spammen

Alleen alliance / horde ratio is erg :P maar dat is volgens mij over het algemeen wel zo

Aan horde zijde heb je ook een dutch-inc ik weet alleen niet of dat zo super guild is maar al je perse NL wilt :P

[ Voor 11% gewijzigd door LesCacques op 13-02-2009 15:32 . Reden: toelichting ]

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nephilim, ik vraag me af of die shiv build het gaat redden, Shiv met een 1.3 dagger (librarian papercutter) heeft 33 energy nodig voor een instant off-hand attack + automatic poison application. Uitgaande van 75% damage van de dagger + AP en dan de poison zal je met alleen shivven (alleen OH attacks, wel als bonus 100% kans op extra poison damage) een stuk lager uitkomen dan met SS (MH attack, 40 energy (talented) unmodded damage) spam in combi met shiv (met deadly poison) + rupture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:45:
@ nephilim, ik vraag me af of die shiv build het gaat redden, Shiv met een 1.3 dagger (librarian papercutter) heeft 33 energy nodig voor een instant off-hand attack + automatic poison application. Uitgaande van 75% damage van de dagger + AP en dan de poison zal je met alleen shivven (alleen OH attacks, wel als bonus 100% kans op extra poison damage) een stuk lager uitkomen dan met SS (MH attack, 40 energy (talented) unmodded damage) spam in combi met shiv (met deadly poison) + rupture
Klopt. Aan de andere kant kan je in plaats van een trage Fist/Sword (combat daggers speelt tegenwoordig immers niet mee met de grote jongens) een snelle dagger gebruiken voor meer poison procs. Als ik me niet vergis, had Aldriana berekend dat wound poison 400 dmg moet doen om viable te zijn, wat het doet.

Ik heb de berekeningen maar vluchtig gelezen (tijdens een raid :() en kan ze op het werk spijtig genoeg (gelukkig) niet bereiken. Ik weet in ieder geval wat doen vanavond :).

Maar waarom zou je SS en shiv combineren? Als je deadly op je OH gebruikt, raakt die iig zo vaak dat je je stack zonder problemen actief kan houden op een stilstaande boss. Als je SS gebruikt, zou ik enkel dat gebruiken en shiv helemaal vergeten. Het is een verschil van 5-7 energy, maar SS doet dan wel een pak meer dmg.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.