Beetje laat, maar hier even mijn dagboekje nog:
Lorraine, Warlock @ Saurfang, is nu level 13. Hij heeft een nieuwe minion, de Voidwalker, welke ik toch wel gebruik. Fear + DoT's i.c.m. de Imp is toch riskant op plekken waar meerdere mobs rondlopen. Dan is een ranged pull en tank toch wat veiliger.
Het speelt relaxt en binnenkort kom ik bij het stuk waar ik echt nog nooit Alliance quests heb gedaan! Loch Modan heb ik namelijk al eens gedaan op die level 20 Mage.
Ik kan ook niet wachten op Drain Life op level 14, en de betere Life Taps met de talent uit Affliction. Daardoor wordt m'n downtime stukken minder.
Geld is moeilijk te krijgen, en ik heb geen geluk met de drops van meerdere bags. Dus ik moet vaak even terug naar een dorp om m'n zooi te verkopen, omdat ik anders nooit aan geld kom

niet verkeerd, al ben ik wel blij als ik op level 30 m'n mount kan halen!! Ik kan het me zeker voorstellen, dat je op level 30 nog niet genoeg goud hebt om een normale mount te kopen.
Of ik moet m'n herbs toch verkopen op de AH... heb de prijzen nog niet bekeken, maar tot nu toe gebruik ik ze om Inscription te levelen, met het plan om wat Glyphs te maken later.
Een vriend van me had daarna wat hulp nodig op z'n level 77 Mage met group quests. Laraine gelogd, en zo'n 10 quests gedaan met 'm, waardoor hij van 5% naar 35% in het level is gegaan. Altijd leuk.
Ook nog Drak'Tharon Keep in gegaan, met z'n 2-en. Maar dat was heel goed te doen en zelfs na bazen was ik vaak weer 100% hp. Halverwege de run wilde een guildie wel erg graag mee omdat ook hij quests had daar.
Uiteindelijk de instance zonder problemen leeg gemaakt, zonder healer in vrij rap tempo. Soms gebruik ik dan m'n standaard rotatie met 1x Death Strike i.p.v. Scourge Strike, omdat dat genoeg healing is. Als ik meer healing nodig had, werd het de IT-PS-BS-BS-DS-DS-DS-DS spam, wat veel healing opleverd
Vanavond Naxx10 in, met m'n Death Knight als het goed is. Ik heb niet zo'n zin om te healen vanavond eigenlijk, plus m'n Priest is m'n DK voorbij gegaan in gear volgens WoW-Heroes.com. 2000 Score tegen 1950 of iets dergelijks.
Onze tweede computer heeft een kapotte HD ineens. Fout bij lezen... kun je weggooien dus. Morgen even nieuwe kopen, anders kunnen m'n vriendin en ik niet eens tegelijk spelen.