Ik gebruik geen usenet,maar torrents.Ik draai al ruim een jaar met de 7170 annex A,dus je mag komen kijken als je me niet gelooft.Met de wat oudere firmware van xs4all kon je het zo instellen.Met de laatste ook,maar zou je niet kunnen vertellen waar je het kan instellen.Moet je anders eens in het fritz forum kijken.Glamdring schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:01:
[...]
Dat jij wel gewoon kan bellen als je met meerdere draadjes je verbinding dicht trekt vanaf usenet is uitzonderlijk. Tientallen mensen kunnen dit niet. Zie hiervoor het draadje Fritz!Box Fon of op de nieuwsgroepen in xs4all.adsl, xs4all.general of xs4all.voip. Gewoon even QoS instellen he? Heb jij wel een Fritz!Box 7170 AnnexA? Ik volg dit draadje al heel lang, maar ben nog geen berichtje tegen gekomen over de QoS settings voor de 7170 waarmee het allemaal wel zou lukken.
Heb zelf zoiezo bij settings--->internet telefonie:always use voice coding with compression aangevinkt staan.
en bij internet---->prioritization kan je ook even kijken of internet telefonie is toegevoegd bij real time applications.
En bij prioritized applications kan je ook nog wat instellen.
Dus ff in je modem kijken of dat erin staat,en dan moet het lukken.Voortaan gewoon alle menu`s eerst doorspitten en goed lezen.Het staat er allemaal duidelijk waar het voor dient.
[ Voor 23% gewijzigd door vincedd op 16-07-2009 22:48 ]