Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Ik vind de multiplayer co-op nog wel kunnen, maar zodra je met meerdere mensen anihilation oid gaat spelen, is het wisselen van wapens wel HEUL traag!!!! ik kan echt een sjekkie draaien voordat mijn scrollwiel bij het goede wapen staat... :(

Ook zitten er veel hit-box bugs in. er steekt bijvoorbeeld iemand uit met kop en schouders boven een muurtje, ik maar knallen en knallen. NIKS! zelfs geen witte puntjes! Ik kap met 32 speler modes en ga pas verder als er een fatsoenlijke patch voor is. dit is echt schijtbagger.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

6 gratis pre-order missie's voor iedereen!

Vandaag was het dan eindelijk zover, Operation Flashpoint: Dragon Rising kwam uit. Elke fan van dit soort games heeft waarschijnlijk deze game gepre-orderd en bij sommige webwinkels kreeg je er een bonus missie gratis bij. Nu is uitgekomen dat deze missie eigenlijk helemaal niet zo bonus. De pre-order codes zijn namelijk universeel en dus door iedereen te gebruiken.

Alle onderstaande codes zijn door iedereen met de game te gebruiken. Elke code zal je een extra missie opleveren, wat dus betekend dat je in totaal zes extra missies zal bemachtigen wanneer alle codes worden ingevuld. Deze codes gelden zowel voor de PC, als de Xbox 360 en PlayStation 3 versie. Om de codes in te vullen start je simpelweg de game, kies je in het hoofdmenu Extra en kies je daarna Bonus codes.

http://www.gamecloud.nl/n...or-operation-flashpoint2/

6 gratis missie's! tof! Net geprobeerd en ze worden alle 6 unlocked!

[ Voor 5% gewijzigd door Bananenspin op 08-10-2009 22:39 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Hm ik probeer net even een aantal co-op sessies te joinen maar iedere keer krijg ik connection failure en word ik uit de serverlijst gedropped. Servers waren op dat moment niet vol en ook niet beschermd met ww.

Een annihilation game kon ik wel joinen.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Deathscythehell schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:42:
Hm ik probeer net even een aantal co-op sessies te joinen maar iedere keer krijg ik connection failure en word ik uit de serverlijst gedropped. Servers waren op dat moment niet vol en ook niet beschermd met ww.

Een annihilation game kon ik wel joinen.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ligt echt aan de game... ik heb er ook last van... er moet nog goed naar de bugs gekeken worden iig

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Brons schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:08:
[...]

Lag je niet op een steen ofzo? Ik heb hier geen problemen mee gehad.
Ook al ZOU ik op een steen liggen, dan is het toch absurd dat je niet verder naar beneden kan kijken? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar uurtjes campaign gespeeld op hardcore. Beter dan ik verwacht had. Grafisch inderdaad een beetje teleurstellend en het zit tjokvol schoonheidsfoutjes en kleine ergernissen. Maar de algemene feeling zit goed. Jammer alleen dat er geen compas is zoals in OFP1/Armed Assault. Want als je op hardcore de map bekijkt zie je meteen waar de gespotte vijanden zitten, erg stom.

Het is voor mij in elk geval geen echt Armed Assault alternatief. Daar is het lang niet diep genoeg voor. Maar leuk vind ik het wel. Draaide Armed Assault 2 maar aan deze framerates. :X

EDIT: Dat met het niet naar beneden kunnen kijken als je bovenop een berg ligt heb ik ook op 360.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook verschrikkelijke lag op Multiplayer (xbox360)?
Het is hier bijna niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Nou heb ondertussen wel een paar co-ops kunnen hosten en werkt prima moet ik zeggen. Ook erg "volwassen" spelers als in geen tkers e.d. en mensen die ook daadwerkelijk naar je orders luisteren.
Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Probeer mp servers te joinen met een lage ping, speelt een stuk lekkerder :-)
En ik erger me wel redelijk aan de lage res textures (vooral als je vanaf ver inzoomed op een huis bv. gewoon 1 grijsbruin vlak als dak, world models van de wapens zijn ook niet echt je van het) maar het ergste blijft de FoV, het is gruwelijk ingezoomed dit speelt gewoon niet fijn vooral binnen.
Maar voor de rest een heel vermakelijk spel dat ik zeker meer ga doen :-)
Stond net 13-0 als Sniper, ging héérlijk!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ook iets waar ik net achter kom...

ER ZIT GEEN ONDERSTEUNING VOOR JOYSTICKS (non console that is) IN!
Dat betekend dus geen keymapping voor heli's en dus betekend het dat ik een van mijn all time favo taken niet naar behoren uit kan voeren. In ArmA 1/2 was ik altijd te vinden als transport piloot en vond het geweldig om mensen op de juiste en vaak ook moeilijke plekjes te droppen maar dat hier dus niet mee lukken helaas.

Zwaar punt voor verbetering aangezien dit er gewoon vanaf de get-go in hoort te zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sjezus wat een lag in het spel zeg, multiplayer zuigt op het moment enorm hard... Kan de games van m'n vrienden niet eens vinden, laat staan joinen. Gister ging alles perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:29:

Ook zitten er veel hit-box bugs in. er steekt bijvoorbeeld iemand uit met kop en schouders boven een muurtje, ik maar knallen en knallen. NIKS! zelfs geen witte puntjes!
Ik denk dat jij maar eens een ander spel moet gaan spelen :P Dat je iemand niet raakt, zelfs als je perfect op hem richt, heeft gewoon met realisme te maken. Het is inderdaad nog vrij lastig om iemand in 1 keer goed te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:02:
Nog wat lui hier die zin hebben in een potje co-op op de 360?
Als ik eens wist waar ik die optie moest terugvinden in het menu??

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Deathscythehell schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:53:

Dat betekend dus geen keymapping voor heli's en dus betekend het dat ik een van mijn all time favo taken niet naar behoren uit kan voeren. In ArmA 1/2 was ik altijd te vinden als transport piloot en vond het geweldig om mensen op de juiste en vaak ook moeilijke plekjes te droppen maar dat hier dus niet mee lukken helaas.

Zwaar punt voor verbetering aangezien dit er gewoon vanaf de get-go in hoort te zitten!
Ah damn, dat is echt een serieus minpunt, in Battlefield en dergelijke zat ik ook altijd met mn X45 in heli's en vliegtuigen. Ik mag dan echt hopen dat dit in een patch er ingezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn PS3 versie binnengekregen via Bol.com, erg vet spel! Was wel even wennen om van de Killzone 2 multi-player hierin te stappen, maar breng het er redelijk goed vanaf!

Wel zijn me een paar dingen opgevallen. De textures van je C4 detonator doen er een seconde of twee over om in te laden. En de savepoints staan precies op de punten waar vaak gevechten zijn, niet echt handig om midden in een klein dorpje opnieuw te beginnen terwijl de vijand overal en nergens is. Ook wisselt het nogal wat de status van de vijand is na het opnieuw inladen van een savepoint, de ene keer heeft de vijand één gunship in de lucht en de andere keer ineens twee. Het lijkt alsof hij de status/positie van mij en mn team wel onthoud maar die van de vijand niet.

Maar dat mag de pret niet drukken, een van de betere games van dit jaar voor mij! (naast Uncharted 2 natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Deathscythehell schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:53:

Ik kon hem gewoon op de pc spelen met controller.. dan zou een joystick toch ook moeten werken lijkt me?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:48

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:08:
Gisteren mijn PS3 versie binnengekregen via Bol.com, erg vet spel! Was wel even wennen om van de Killzone 2 multi-player hierin te stappen, maar breng het er redelijk goed vanaf!

Wel zijn me een paar dingen opgevallen. De textures van je C4 detonator doen er een seconde of twee over om in te laden. En de savepoints staan precies op de punten waar vaak gevechten zijn, niet echt handig om midden in een klein dorpje opnieuw te beginnen terwijl de vijand overal en nergens is. Ook wisselt het nogal wat de status van de vijand is na het opnieuw inladen van een savepoint, de ene keer heeft de vijand één gunship in de lucht en de andere keer ineens twee. Het lijkt alsof hij de status/positie van mij en mn team wel onthoud maar die van de vijand niet.

Maar dat mag de pret niet drukken, een van de betere games van dit jaar voor mij! (naast Uncharted 2 natuurlijk)
is dat wisselende bij de vijand niet juist leuk?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Dennizzz33 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:23:
[...]

Ik kon hem gewoon op de pc spelen met controller.. dan zou een joystick toch ook moeten werken lijkt me?
Ik heb m'n logitec joystick meerdere malen opnieuw aangesloten maar daar waar ik bij ArmA2 gewoon een command aanklik en de knop in druk of slider beweeg of joystick zelf, bij OFP DR is er geen hint van herkenning door het spel te vinden. Instellen van joystick commands zit er dus gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:27:
[...]

is dat wisselende bij de vijand niet juist leuk?
Op zich is het leuk, maar omdat de savepoints een beetje gek geplaatst zijn (drukke punten) spawn je soms met twee gunships boven je en tien vijanden om je heen. Redelijk chaotische situaties zijn dat soms! Terwijl je alles wel gewoon onder controle had toen je op dat punt gesaved had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ik heb gisteren ook mijn eerste twee missies gespeeld (xbox360). En ik vind het meer een "sneaking" game dan een shooter. Ik heb het gevoeld dat ik totaal alleen ervoor sta, teammates voeren geen zak uit, en reageren slecht op commandos. Ik laat ze dan ook maar voor wat het is en speel de missies als solo-missies. Hierdoor kan ik het me niet veroorloven vuurgevechten aan te gaan, want waar de vijand mij blijkbaar ziet als een neon-roze knipperend object in de bossen, en dus al van honderden meters afstand raak schiet, kan ik vaak niemand bekennen op de opgegeven coördinaten, zelfs niet met mijn sniper, of scoped wapen.

Ik heb beide missies uitgespeeld met een totaal van 5 kills. En natuurlijk verwacht ik geen game als CoD4, maar ik heb ook niet het gevoel dat ik echt tactieken kan toepassen om zo een groepje te omsingelen of iets dergelijks. Het is meer proberen te overleven als je van de ene WP naar de andere gaat. Ik zie de potentie in het spel, maar ik mis het juiste gevoel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de reacties te zien is dit dus een game die niet bij mij past.
Ook aardig ghost recon 1 achtig alleen de mannetjes luiseteren minder geloof ik haha.
Nee eerst de demo dan pas kopen bij deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
weet iemand hoe ik mijn manschappen de commando kan geven om stealth te zijn, of zich te verstoppen of op de grond te gaan liggen ? in de oude OF1 kon dit wel. Maar hier zie ik die mogelijkheid niet. Als ik bijvoorbeeld een groepje soldaten wil opwachten ergens, en ik wil mijn teamleden op verschillende plaatsen neerzetten, dan blijven ze daar gewoon rechtop staan, en zodra de vijand komt worden ze beschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

bones schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:59:
weet iemand hoe ik mijn manschappen de commando kan geven om stealth te zijn, of zich te verstoppen of op de grond te gaan liggen ? in de oude OF1 kon dit wel. Maar hier zie ik die mogelijkheid niet. Als ik bijvoorbeeld een groepje soldaten wil opwachten ergens, en ik wil mijn teamleden op verschillende plaatsen neerzetten, dan blijven ze daar gewoon rechtop staan, en zodra de vijand komt worden ze beschoten.
Als jij gaat liggen/bukken doen hun dat ook.. probeer het commando defense eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
is het iemand ook opgevallen dat naar mijn idee er
1.veel meer campaign missies gaan aan komen (aangezien het eerste screen 01 Dragon rising aangeeft)
2.er geen attack heli missie in zit die wel in de trailer zit
3.de nightscope het fijnste vizier is dat je kan hebben

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Vette game! Gisteren moest ik dat dorp verdedigen, ik dacht dat alle Chinezen dood waren, loop ik door het dorp BAM dood. Kan ik weer opnieuw beginnen. Dit is tenminste niet hersenloos knallen zoals Cod (ook vet, maar anders).

Flashpoint _/-\o_ Kan niet wachten tot ik voertuigen krijg.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Frank1973 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Als jij gaat liggen/bukken doen hun dat ook.. probeer het commando defense eens..
Nee dat is niet waar. Als jij een teamlid een commando geeft dat ie ergens moet gaan staan wachten (achter een boom ofzo) en hij staat daar, dan doet hij niet meer wat jij doet. Dat is alleen zo wanneer je het follow me commando gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:00

johnwoo

3S-GTE

Het commandosysteem vergt inderdaad wel wat gewenning. Ik had liever dat je een knop ingedrukt moest houden, en het menu weer verdwijnt als je de knop loslaat (zoiets als in Crysis). Ik heb verschillende keren meegemaakt dat ik een commando gaf, verder wilde lopen, maar omdat het menu nog open stond per ongeluk een op dat moment tactisch erg verkeerd commando gaf 8)7

In zulke realisme-games, waarbij je niet onder een complex commandosysteem uitkomt om alle mogelijke formaties en opdrachten te kunnen instellen, zou voice recognition echt een uitkomst zijn. Gewoon zelf roepen, "Two, engage machinegunner at north-east!" en de bot volgt je opdracht. Hoef je dat hele menu niet meer te gebruiken. Ik hoop dat dat nog eens gaat gebeuren in een OFP/ArmA-achtige game.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
johnwoo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:17:
Het commandosysteem vergt inderdaad wel wat gewenning. Ik had liever dat je een knop ingedrukt moest houden, en het menu weer verdwijnt als je de knop loslaat (zoiets als in Crysis). Ik heb verschillende keren meegemaakt dat ik een commando gaf, verder wilde lopen, maar omdat het menu nog open stond per ongeluk een op dat moment tactisch erg verkeerd commando gaf 8)7

In zulke realisme-games, waarbij je niet onder een complex commandosysteem uitkomt om alle mogelijke formaties en opdrachten te kunnen instellen, zou voice recognition echt een uitkomst zijn. Gewoon zelf roepen, "Two, engage machinegunner at north-east!" en de bot volgt je opdracht. Hoef je dat hele menu niet meer te gebruiken. Ik hoop dat dat nog eens gaat gebeuren in een OFP/ArmA-achtige game.
Mijn vriendin ziet me al zitten in de computer kamer, pratend tegen de computer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

bones schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:21:
[...]

Mijn vriendin ziet me al zitten in de computer kamer, pratend tegen de computer :D
Ach.. er zijn ook mensen die tijdens het gamen wind door hun haren laten blazen. Ben benieuwd wanneer er ook water aan die amBX setjes toegevoegd wordt. Spring je ingame in het water, wordt de tuinslang vol open gezet. :+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
bones schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:21:
[...]

Als ik op de pc game zit ik vaak met een man of 10 op ventrilo, dan is het de hele avond ouwehoeren en tactisch overleg tijdens BF2 bijvoorbeeld. Voegt echt heel erg veel toe imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik ben niet echt onder de indruk moet ik zeggen.

De meeste keren dat ik ben neergeschoten was dat door een teammate (en regelmatig knal ik hen ook per ongeluk neer als ze weer eens voorlangs komen rennen), terwijl die gasten normaliter nog niet eens een flatgebouw kunnen raken. Ik laat ze ook liever wat rondrennen terwijl ik van een metertje of wat op singleshot lig te snipen, wat het spel redelijk makkelijk en eentonig maakt (eerste de beste gun met scope pakken en headshotten maar). De m16 met scope kan ik zo'n beetje als sniper gebruiken en is nog makkelijker te gebruiken ook! Hij is alleen niet zo effectief want sommgie vijanden kunnen makkelijk 5 kogels hebben :o.

Het roepen van artillerie is wel weer handig, maar vaak vanaf posities dat je er eigenlijk geen ruk aan hebt, of je moet een vereiste secondary objective halen welke de missie uit z'n loop haalt, of je krijgt het niet wanneer het wel handig is (AAA uitschakelen die aan de voet van de berg staat naast (!!!) 5 vriendelijke tanks gvd) :( . Wel haat ik het menusysteem dat je forceert om stil te staan. Cyclen tussen wapens moet je gewoon kunnen tijdens het lopen en order geven terwijl je beweegt is een must. Zeer, zeer slordig imho. Zal wel gepatched worden, maar geeft wel het idee dat de PC versie als gedachte achteraf wordt gezien.

Vaak heb ik echt een beetje het gevoel alsof ik de enige ben in het leger die iets nuttigs uitvoert en de rest maar een beetje rondjes rent en tegen kogels aanloopt. Bijvoorbeeld bij het dorpje dat je moet verdedigen nadat je het hebt verovert. Ik zet mn matties op defense en ga op het machinegeweer zitten, en alle chinezen worden binnen een mom van tijd door mij en het amfibievoertuig neergemaaid (terwijl de rest van mn team een beetje duimen draait). Vervolgens wordt de rest van het leger door de chinezen uitgeschakeld en wordt ik van achteren gegangbangd door een man of 8 (wederom terwijl mn team duimen draait, ze staan letterlijk naar de vijand te kijken en doen niks). Goed, nogmaals proberen, maar nu plaats ik wat claymores rond en in het dorp om te voorkomen dat ik wordt geflanked, want de rest van de squads word toch wel overdonderd. De chinezen vallen aan en nog geen 10 seconden later loopt een van mn squadmates over een van de claymores (plof). Jammer, want ik kon m wel gebruiken als afleiding. Zogauw het amfibievoertuig weer kapot gaat weet ik wel hoe laat het is en wederom komt er een mannetje of wat achterom mij kietelen terwijl de rest van de squad uit zn neus staat te vreten. Uiteindelijk heb ik m gehaald door mn team het bos in te sturen en als eerste de AT soldaten om te leggen zodat het amfibievoertuig (welke vele malen handiger is dan mn squad) overleeft. Uiteindelijk was het wachten tot er genoeg chinezen overleden waren en was het missie success, maar ik had niet echt het oorlogsgevoel erbij.

spoiler:
Ik moet wel zeggen dat ik me erg vermaakt heb met de SF missie waarbij je de krijgsgevangenen moet redden, veel vijanden met leuke wapens die ook nog goed effect hebben t.o.v de gebruikelijke. Het einde was weer iets minder.

spoiler:
Ik zit nu trouwens in de laatste(?) missie waarbij je de AAA moet kapotmaken nadat je een tank met een Javelin hebt opgeblazen. Ik heb alleen geen explosieven? Ik heb wel een ML van een chinees gegapt maar dat ding vuurt alleen HE welke geen deuk schiet in de luchtafweer. Zodra ik in de buurt kom komen de choppers en die worden gelijk neergeschoten waarna de missie failed. Beetje frustrerend.

Ik vindt het een aardig spel, maar het mist gewoon de diepgang en humor van de originele OFP en ArmA II. Daar had je squad nog wel eens wat te zeggen i.p.v. als een stel robots achter je aan te huppelen en weten ze ook nog eens effectief vijanden en voertuigen uit te schakelen. Tevens vind ik ArmA II veel leuker in de variatie van missies en de omgevingen. De missies in de nacht zijn ook echt pikdonker, terwijl het altijd volle maan is in OFPDR, en ook altijd hetzelfde weer.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hoeveel missies zijn er eigenlijk in totaal ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

11 dacht ik

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 17:53
11 + 6 bonus missies (codes staan wat paginas terug)

Overigens is een joystick gebruiken wel mogelijk met saitek's (x45, x52 (pro)) want daar zit zon leuk stukje software bij die je keyboard na-aapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 15:18
L3TUC3 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:02:
De missies in de nacht zijn ook echt pikdonker, terwijl het altijd volle maan is in OFPDR, en ook altijd hetzelfde weer.
Ja dit vind ik ook, snap trouwens niet waarom ze een nachtkijker in het spel gestoken hebben. Is totaal niet nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Is er ook een topic voor deze game specifiek voor multiplayers op Xbox Live. Krijg volgende week mijn OPF binnen en volgens mij ligt de kracht juist in de mp dan op de sp. Met 3 andere gasten een juiste tactiek uitpluizen is waarschijnlijk beter voor de game dan je irriteren aan de AI van je NPC teammates.

Als iemand me wil toevoegen op XBL voor multiplay: XecuterSOES

Is het ook eigenlijk niet essentieel voor deze game dat je een HD scherm gebruikt? Op een beeldbuis is er volgens mij al helemaal geen vijand te spotten...Toen ik switchte naar mijn LCD zag ik opeens dat er veel meer informatie voor hande was bij Bad Company dan ik kon zien op mijn ouwe beeldbuis LOL.

[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 09-10-2009 14:38 . Reden: aanpassing tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik heb eens geprobeert een missietje te maken, maar het probleem is dat als ik de AI een MG wil laten bemannen vanaf het begin van de missie, dat als ik dan de missie test, de AI on sight niet de MG bemand, laat staan er mee gaat schieten, en dus lekker zn rifle pakt... Dit is niet de bedoeling, ik wil een lastige aanloop hebben doordat je onder Vuur van een MG komt te liggen...

Heeft iemand hier de oplossing voor, en ja ik heb al de AI in de editor op de gunner seat gezet...

[ Voor 11% gewijzigd door Gammro op 09-10-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:02:

spoiler:
Ik zit nu trouwens in de laatste(?) missie waarbij je de AAA moet kapotmaken nadat je een tank met een Javelin hebt opgeblazen. Ik heb alleen geen explosieven? Ik heb wel een ML van een chinees gegapt maar dat ding vuurt alleen HE welke geen deuk schiet in de luchtafweer. Zodra ik in de buurt kom komen de choppers en die worden gelijk neergeschoten waarna de missie failed. Beetje frustrerend.
ik zit daar nu ook stuck, iemand die weet hoe die AA's uit te knallen? zeer frustrerend.
heb rondjes gerend door dat hele dorp en kan maar 1 ammo suply vinden maar daar zit een verkeerd wapen voor lucht afweer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

jagermeister schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:35:
[...]

Je kunt ook die eerst SAM site opblazen een dan rushen richting radar camp. Vanaf een afstand artillery strike oproepen en weg is de radar.
Thanks voor de tip. Heeft me een restart van de game bespaard.
Moesten mensen mij trouwens willen toevoegen: IStealYourGun is de nickname ;)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

IStealYourGun schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:37:
[...]

Thanks voor de tip. Heeft me een restart van de game bespaard.
Moesten mensen mij trouwens willen toevoegen: IStealYourGun is de nickname ;)
Graag gedaan.

Wat trouwens ook wel jammer is, is het feit dat de omgeving nogal statisch is. Bomen gaan niet omver en er ontstaan geen kraters. Dat had zoveel meer toegevoed imho. Maar goed... zal technisch wel niet haalbaar zijn in zo'n grote open wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Wat mij betreft hadden ze het toevoegd en dat het spel wat zwaarder was...het schijnt nu goed te draaien ook op wat oudere pc's als ik dat zo lees. Het spel bevalt mij wel, maar er kan echt zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Het spel is al bij al wel leuk, maar voor een of andere reden voelt het gewoon niet af. Dat had ik bij R6 raven ook een beetje. Super leuk game, maar alles was zo statisch en dom dat je met die elementen rekening moest houden.

Hier het zelfde. Bomen omver knallen lukt niet, maar plaatsje één van je squad members in een huisje... Boem en het huisje is weg :')

Ander voorbeeld. Je weet dat er enkele vijanden vanachter een heuveltje komt. Dus je plaats nr.4 op een positie en gaat er van uit dat hij die kerels wel vol blauwe bonen schiet. Ondertussen focus jij je op een andere kant waar meer vijandelijkheden vandaan komen. Zie je iets later nr.4 op zijn gemak voorbij je neus wandelen en ja hoor de vijand staat gewoon plots achter je. Gelukkig met het IQ van een een blauwe boon wan je kan ze gewoon in de rug dood kietelen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Vos schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:23:
Wat mij betreft hadden ze het toevoegd en dat het spel wat zwaarder was...het schijnt nu goed te draaien ook op wat oudere pc's als ik dat zo lees. Het spel bevalt mij wel, maar er kan echt zoveel beter.
Inderdaad zelf op mijn p4 draait het redelijk.

Maar er zullen nog wel wat patches uitkomen denk vraag me alleen of dit op de ps3 ook kan? Verder is de multiplayer op dit moment hopeloos (pc) bij gebrek aan dedicated servers.

Iemand al met de ps3 online geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Vos schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:23:
In Battlefield:Bad Company is dat heel netjes gedaan. Tegen het einde van een battle is het 1 groot kraterfestijn en staat er bijna geen boom meer overeind. Die bomen vallen alleen niet altijd even realistisch omver, maar goed.... het kan stuk en dat is leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met game's en PC deze dagen is dat niet genoeg mensen een High end game PC hebben, die kost gewoon rond de 1000€.

Wel heel veel mensen hebben een Xbox / Playcrap ding.
De verkoop van Xbox / playcrap dingen is veel hoger, pc haalt misschien maar 15 / 20 %van de verkoop op z'n hoogst.

Dus een game maken op zeer hoge settings leverd geen hol op.
Crysis was heel mooi, wie speelt het nu nog? niet veel mensen kunnen dat spel draaien.
Dus maak je een game zo dat deze zeer mooi speelt op de Xbox en dan port je hem ook even om naar PC.

zo gaat dat.
en dan krijg je dus game's als OFDR die met alles op hoog misschien 30 cpu en 40% memory gebruikt.
dus bij lange na niet het maximale wat je uit een game kan halen.

iemand trouwens nog een antwoord op
spoiler:

zit vast 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En 90% van de mensen download de game op de pc (schuldig :() om te kijken of het wat is. Om hem vervolgens daarna vaak te kopen. Maar heeeeeeeeeeeel veel doen dit niet, dus is de pc-markt gewoon minder aantrekkelijk.

Daarom hadden ze het online gebeuren beter aan moeten pakken, dat is nauwelijks te kraken. Het is wel te kraken maar dan krijg je van die schrale cracked servers _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Booh die multiplayer blijft zuigen... kan mn maten niet joinen, laat staan zien online... alles gaat traag, menu reageert bijna niet...

Heeft niemand hier last van?

Weet iemand toevallig welke poorten OF2DR gebruikt? Dan kan ik die toevoegen in mn router...

geen idee of dit nu aan mij ligt of aan CM... want de 1e dag dat ik het speelde kon ik alles joinen en met maten coop doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:51:
En 90% van de mensen download de game op de pc (schuldig :() om te kijken of het wat is. Om hem vervolgens daarna vaak te kopen. Maar heeeeeeeeeeeel veel doen dit niet, dus is de pc-markt gewoon minder aantrekkelijk.

Daarom hadden ze het online gebeuren beter aan moeten pakken, dat is nauwelijks te kraken. Het is wel te kraken maar dan krijg je van die schrale cracked servers _O-.
inderdaad 100% waar, ik koop bijna nooit single player games, had ofdr nu een MP gehad als BF2 dan had ik hem zeker gehaald, dat was ik ook van zeker van plan.
ik ga geen game kopen om het 4 dagen te spelen, uit te spelen en dan in de kast te gooien.
hadden ze de hype die met deze game meekwam waar gemaakt, en dan het maximale eruit gehaald voor de PC en dan pas terug porten naar XBOX met een goede mp optie dan hadden ze een dikke kas kraker gehad.
Nu is het een leuke game maar niet meer dan dat.
even uitproberen, en na een week in de kast.

heb vande week BF2 nog geinstaleerd ga dat maar weer spelen denk ik, ok zeer leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBigz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-07 19:22
Weet iemand trouwens of er ook nog een Operation flashpoint dragon rising guide boek uitkomt? Zie ze wel op amazon enzo staan, maar nog niet bij Bartsmit en dat soort winkels. Lijkt me wel leuk om het te hebben, ben wel van plan om hevig te co-open met mensen op de PC als het online een beetje groots wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

peakaboo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:22:
Booh die multiplayer blijft zuigen... kan mn maten niet joinen, laat staan zien online... alles gaat traag, menu reageert bijna niet...

Heeft niemand hier last van?

Weet iemand toevallig welke poorten OF2DR gebruikt? Dan kan ik die toevoegen in mn router...

geen idee of dit nu aan mij ligt of aan CM... want de 1e dag dat ik het speelde kon ik alles joinen en met maten coop doen...
Poorten ben ik ook benieuwd naar, ik vind ze alleen van Xbox en PS3. Ik speel het nu via hamachi coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Rayzman

+31 Rayzman

Ik vind het toch wel tegenvallen. Je kan niet leanen/om een hoekje kijken. Er is geen Trackir support.
Multiplayer is buggy. Command ding is erg beperkt en blijft hinderlijk staan.
Zonde van de aankoop, ik kan volgens mij toch beter Arma II multiplayer blijven doen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:40:
[...]

Poorten ben ik ook benieuwd naar, ik vind ze alleen van Xbox en PS3. Ik speel het nu via hamachi coop.
Welke hamachi versie heb je? Dan ga ik dat ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:43:
spoiler:

zit vast 8)7
spoiler:
als je aan het begin via de linker flank richting dat dorpje gaat waar die AAA is kom je op de hoogte van de eerste tank een bemande 50.cal en een afgebrand huisje tegen. In dat huisje staat een ammo crate met zoon chinees AT wapen die kan je gebruiken om de AAA uit te schakelen.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 09-10-2009 19:55 . Reden: spoilertag gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

lekkere spoiler...!! gvd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
TomBigz schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:34:
Weet iemand trouwens of er ook nog een Operation flashpoint dragon rising guide boek uitkomt? Zie ze wel op amazon enzo staan, maar nog niet bij Bartsmit en dat soort winkels. Lijkt me wel leuk om het te hebben, ben wel van plan om hevig te co-open met mensen op de PC als het online een beetje groots wordt.
I second that!

Ik speel hem zelf op de PS3, heb gistermiddag een paar uurtjes de eerste missie gespeeld. Ik moet best wel wennen aan de manier van spelen (ik kom van shooters als Killzone 2, CoD MW en Battlefield BC) en ben een aantal keer gesneuveld, maar wanneer je dan uiteindelijk een doel uitgeschakeld hebt geeft dat écht een kick. Vooral dat sneaken en op zoek gaan naar de beste manier om een doel (ongezien) te benaderen is ontzettend gaaf. Tot nog toe beviel de manier van commando's geven in Brothers in Arms beter, maar ik ga er van uit dat dat een kwestie van gewenning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het spijt me - maar ik moet ook wel ERG wennen. Vooral dat ze denken dat je zomaar een dergelijk controle/interactie model kan lanceren en er niets over uitlegt. Ik moet dan misschien de knop zien waaraan de uitleg gebonden is, maar die zie ik niet? Dus die trek ik ergens uit de controls. Dan krijg ik healing uitgelegd, maar ik heb helemaal niets onder F2.

Arf, ik ben duidelijk meer van de UT/CoD/L4D games. Blijf nog even proberen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:36:
[...]

spoiler:
als je aan het begin via de linker flank richting dat dorpje gaat waar die AAA is kom je op de hoogte van de eerste tank een bemande 50.cal en een afgebrand huisje tegen. In dat huisje staat een ammo crate met zoon chinees AT wapen die kan je gebruiken om de AAA uit te schakelen.
zeer bedankt.
ik had dat nooit gevonden was er voorbij in mijn save game ;)

heb net het spel in single mode uitgespeeld, is een leuk spel maar ik dacht ddat ze (codemasters) zo hoog opgaven over realisme en sterke AI?
Vond het realsime we erg mee vallen. heb menig chinees in de buik en hoger geschoten en die bleven nog rustig staan ook.
menig tegenstander had ook 3 hits nodig om neer te gaan, op 50m mikkend op het hoofd en raak en dan droog blijven schieten.
leuk spel maar je heb echt geen ruk aan je mede team genoten. 8)7

of je ziet alleen het hoofd door een raam, schiet en raakt ze en dan gaa nze rustig weer voor dat raam staan :S
zou toch denken dat je dan zo script dat als een NPC geraakt wordt hij van positie veranderd en in dekking blijft.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41
Zo, ben ook een avondje bezig en ik moet zeggen, de "meest brakke netcode" award gaat absoluut naar deze game. Man wat is dit spel laggy en de connectie errors vliegen je om de oren.

Iemand trouwens enig idee hoe je een speler uit je lobby kan kicken (van die mensen die het concept f9 niet snappen?)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15
Die intromovie van de campaign is wel echt waan-zin-nig strak in elkaar gedraaid. Ook het menu vind ik erg mooi :)

Hier vloog m'n pc alleen uit na een kwartiertje spelen... Overhitting ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jammer dat dit spel op zo'n manier op de markt is gesmeten.
Het spel voelt aan alsof het nog in de beta stage hoort te zijn.

Het zit gewoon vol met bugs, rare AI acties en de MP is al helemaal niets waard.
Ik heb net in de SP meegemaakt dat ik iemand vol in de rug schoot en hij zich doodleuk omdraaide en mij neerschoot.

( Ik neem aan dat in een realistisch spel het niet hoort dat iemand nog kan lopen als hij in ze ruggengraat is geraakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand anders ook opgevallen dat er op de achterkant van het doosje staat ''...in een slagveld van 220km2 waar een conflict tussen Rusland, Japan en Amerika wordt uitgevochten''

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

peakaboo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:59:
[...]

Welke hamachi versie heb je? Dan ga ik dat ook proberen.
Speel met 1.0.3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:58:
Wat jammer dat dit spel op zo'n manier op de markt is gesmeten.
Het spel voelt aan alsof het nog in de beta stage hoort te zijn.

Het zit gewoon vol met bugs, rare AI acties en de MP is al helemaal niets waard.
Ik heb net in de SP meegemaakt dat ik iemand vol in de rug schoot en hij zich doodleuk omdraaide en mij neerschoot.

( Ik neem aan dat in een realistisch spel het niet hoort dat iemand nog kan lopen als hij in ze ruggengraat is geraakt.)
helemaal mee eens, er is tenslotte ook geen beta van geweest

de enigste reden die ik kan bedenken is dat men de release deels als beta ziet.
een dag na de release werd er op het CM forum al een post gemaakt door de Mods dat de patch eraan komt en dat hulp op prijs word gesteld daar het vermelden van Bugs etc. 8)7

als ze nog een maandje hadden gewacht was Cod4 er ook geweest en was deze game bij voorbaat geflopt. dus hypen en verkopen, daarna fouten oplossen... erg jammer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, ik ben nu MP aan het spelen en ik host de game zelf, werkelijk een wereld van verschil.
Het haalt natuurlijk niet de bugs weg maar lag heb ik zelf natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:02:
Is het iemand anders ook opgevallen dat er op de achterkant van het doosje staat ''...in een slagveld van 220km2 waar een conflict tussen Rusland, Japan en Amerika wordt uitgevochten''

8)7
heb jij een doos dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

LOL, ik weet niet of het al gepost is:
http://www.dagactie.nl/
Afbeeldingslocatie: http://www.dagactie.nl/Global/Files/PageHomeTextPhotos/2925_big.jpg
Inhoud Collectors Edition:
- PC versie van Operation Flashpoint 2, Dragon Rising
- Gebruikte (!) en unieke oorlogshelm
- Gepersonaliseerde Dog tags.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

waarom maaken ze zo iets niet voor Xbox/PS3 is zelfde als bij RA3 op pc is er ook CE versie maar voor Xbox/PS3 niet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat je niet afschrikken door de enorme lap tekst, maar tijdens het inkloppen kwam er zoveel naar boven that I just wrote it all down. Have Fun!

Na alle reacties gelezen te hebben, wil ik ook wel mijn mening geven.

Al vanaf 2008 kijk ik uit naar dit spel, heb hem dan ook vrijwel direct gekocht toen hij in de winkel lag. Maar... this is not what I expected! Tijdens het spelen heb soms het oude OFP gevoel maar soms ook helemaal niet.

Dat komt voornamelijk door de zéér onlogische manier waarmee je je team aanstuurt. Ten eerste moet je hiervoor stil staan?? Tijdens een oorlog is het soms heel erg cruciaal dat je niet stil staat. Ten tweede had ik het niet vreemd gevonden als ze een tweede handleiding hadden bijgevoegt met uitleg welk commando je waar kunt vinden. (Handig als de kogels om je oren vliegen)

Ten tweede vind ik dat het realisme niveau niet goed is uitgevoerd, ben gelijk op Hardcore niveau begonnen maar waarom zou je dan ineens geen kompas meer hebben? Dit behoord tot de standaard uitrusting van een soldaat lijkt me? Daarentegen heb je wel een map waarop live de verplaatsingen van je vijanden te zien zijn? Dat op het moeilijkste niveau niet constant een balk bovenin je beeld hangt met een richtingaanwijzer snap ik, maar zorg er dan voor dat je met een toets het kompas tevoorschijn kan halen. Nu moet ik elke keer op de map kijken om te zien of ik niet de verkeerde kant op ga.

Het spotten van je tegenstanders gaat redelijk als je genoeg geduld en concentratie hebt, daar heb ik verder geen problemen mee. Wat me wel tegen valt is de hoe de vijand aanvalt, zelf schiet ik ook niet altijd gelijk raak, maar als je magazijn na magazijn verknalt zonder iets te raken dan moet je je toch gaan afvragen of je misschien iets niet goed doet. Verder kan ik in een vuurgevecht redelijk dichtbij de vijand komen omdat ze me simpelweg niet raken, een btje naar voren achter links en rechts rennen is al voldoende.

De teammates zijn een verhaal apart, als je in gevecht bent doen ze best goed waarvoor ze bedoeld zijn. Ook strategisch posities innemen gaat goed, maar als je de vijand ongemerkt wil benaderen zijn ze een blok aan je been. Als ik ga liggen op de grond wil ik dat zij dat ook doen en niet als een stel hippies om heen gaan staan springen.

Het (niet kunnen) saven van je game ervaar ikzelf als een belemmering voor het spelen. Dat ze hiermee het realisme willen vergroten kan ik begrijpen maar het zorgt voor veel frustratie als je elke keer 5 minuten onderweg bent en vervolgens in het cruciale moment binnen 5 seconden wordt neer geknald. Ze hadden imo best een functie kunnen inbouwen dat je een beperkt aantal savegames kunt maken in een missie. Of dat je om de zoveel tijd weer kunt opslaan. Het minste wat ze hadden kunnen doen was de checkpoints goed plaatsen.

Persoonlijk vind ik ook het ontbreken van filmpjes een gemis, dit zorgt namelijk voor een veel sterkere verhaallijn, al zijn het maar ingame beelden. (Zoals dat in de eerste OFP ook was) Het verbinden van je wonden en de Medic vind ik nog niet echt een groot probleem want niet alles kan uitgewerkt worden, maar dan moet dat wel terug te zien zijn in iets anders zoals gameplay enz.. Oja over gameplay, het besturen van een Jeep is niet echt fijn aangezien je alleen de linkerkant van je beeld ziet en daardoor geen overzicht hebt. Daarnaast ook geen extern view mogelijk, dus dat schiet allemaal weer lkkr op.

Als laatste is er nog het niet kunnen kiezen van je uitrusting, ik vind dit een minpunt maar geen onoverkomelijk iets. Als een soldaat op missie wordt gestuurt kan hij ook niet kiezen welk wapen hij wil, hij krijgt er gewoon één en moet het daarmee doen. Dit is dus vanuit het oogpunt van realisme wel te rechtvaardigen.

Samenvattend is OFP2 voor mij geen echt vervolg van OFP, waar ik in het eerste deel gerust met de verrekijker een uur in de bosjes kon liggen om het hele vijandelijke kampement in beeld te brengen en daar ook plezier aan beleefde zie ik dat nu niet snel gebeuren. Verder mis ik ook die details uit OFP waardoor je wist: dit is war-sim en alles draait om het realisme. Als ik me goed herinner dan kon je bijvoorbeeld in OFP1 op de map de hoogteverschillen zien. Dit is realistisch en nuttig, de map die nu gebruikt is lijkt meer op een gejatte kaart uit het spel RISK. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen, bijvoorbeeld dat soldaten die op wacht stonden rookten waardoor ze een km afstand al te zien waren. Nu weet ik niet of dit in OFP2 niet het geval is maar ga er niet vanuit.

De belangrijkste oorzaak voor bovenstaande punten is volgens een paar stevige tikken gehad heeft van de console versies. Nu heb ik al niet zoveel op met consoles, maar deze game hadden ze niet daarop moet uitbrengen, dan ben ik best bereid 2 tientje extra te betalen. Nu krijg je een half-gaar commerciëel product waarvan er 13 in een dozijn gaan. Geschikt voor de mainstream die net intelligent genoeg is knopjes van een toetsenbord (lees controller) in te drukken. Ik had gehoop dat OFP2 een exclusieve game zou worden die vanwege het niveau niet door iedereen gespeeld kan worden. Dit is geen spel wat bedoeld is voor consoles, daarvoor is het te ingewikkeld. Om te vergelijken, weleens SplinterCell op de Xbox gespeelt? Ik was een PC gewend en vond de console versie totaal waardeloos. Net zoals de PC-versie van CIV 4, daarvan kan je ook geen console versie uitbrengen, ja ik weet het Revolution is wel een console versie, maar waarin lijkt die nog het oorspronkelijke spel?

De PC-versie van OFP2 mist nu juist datgene wat OFP uniek maakte in zijn soort, namelijk uitgekiend realisme waarbij er wel mogelijkheid blijft bestaan om te winnen maar je hiervoor elke mogelijke oplossing moet nalopen. De kick is dan natuurlijk om het in één keer goed te doen. Dit is denk ik alleen goed toe te passen op een PC. Als je het spel toch uitbrengt op consoles moeten er concessies worden gedaan en dat is waar menig oud-gebruiker (including myself) nu tegen aan loopt.

Tot zover mho over OFP2, heb het spel vandaag gehaald maar overweeg om hem morgen weer terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:02:

8)7
Klopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
@ PurpleHaze: Mooie review heb je daar :P, ik zou zeggen kopiëren en plakken in de review sectie ;).
Maar wat je zegt dat je geen external view hebt in een jeep klopt niet want je hebt dit namelijk wel. Als je op de entertoets van je nummerieke klavier drukt dan kun je switchen tussen external en driver view ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Het missen van een tutorial is misschien wel gemis nummer 1. Ik zit nu al in missie 4 en weet nog steeds niet hoe je correct commando's moet geven. Ook een tank besturen lukt me niet :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

In Flashpoint 1 kon je ook niet overal saven.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Erg jammer dat deze game eigenlijk geflopt is, ik hoop echt dat Codemasters inziet dat het online gebeuren de game nog enigszins kan redden en zich daar massaal op gaat storten! Sowieso dedicated servers en meer ondersteuning.

Omdat deze game me toch wel tegenvalt ben ik alweer verder gaan kijken naar een andere release die me dan misschien WEL kan bekoren -> http://www.youtube.com/wa...0&feature=player_embedded

Wat een hectische gameplay en strakke graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
spoiler:
Ik zit momenteel vast in missie 9! Je moet daar in het begin van de missie ervoor zorgen dat de at teams aan de voet van die heuvel uitgeschakeld worden maar dit lukt mij niet al te goed. Er staan daar ook 3 tank achtige dingen met kanonnen. Ik roep dus eerst een heavy mortar strike in om die te vernietigen maar meestal overleeft een van die tanks nog en schiet die dan altijd op mij. Dan probeer ik om met mijn humvey naar de at teams toe te rijden en ze te vernietigen maar altijd word ik ofwel door hun geraakt ofwel door de tank die overblijft.
Heb al vanalles geprobeerd, van sneaky tot rambostijl maar altijd game over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:04:
Erg jammer dat deze game eigenlijk geflopt is, ik hoop echt dat Codemasters inziet dat het online gebeuren de game nog enigszins kan redden en zich daar massaal op gaat storten! Sowieso dedicated servers en meer ondersteuning.

Omdat deze game me toch wel tegenvalt ben ik alweer verder gaan kijken naar een andere release die me dan misschien WEL kan bekoren -> http://www.youtube.com/wa...0&feature=player_embedded

dit spel heeft echt helemaal niets dit soort arcade shooters te maken.
het zijn allebei shooters maar daar houdt het op.

maar goed geen MP is imo een snelle dood voor een shooter...
ik kan niet eens een account aanmaken in OPF laat staan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
1604 - Japan heeft South Skira gekoloniseerd.
1900 - Oorlog tussen Japan en Rusland

Dat china niet word genoemd is wel een klein blundertje, maar het klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, It ain't over till the fat lady sings. Er moet nog eerst gepatched worden plus dlc moet nog uitkomen.
Dat niet iedere game direct zijn 15 minutes of fame krijgt is logisch. Kwestie ook van groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
True Typnix, laten we het hopen :)

[ Voor 89% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-10-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Er blijft nog maar een selectief groepje over straks.. Vele hebben de game al te koop staan simpelweg omdat ze run and gun zijn gewend, of het geduld er niet voor hebben.. Het is dan ook heel makkelijk om de game af te kraken, want iets wat jij niet kan kan dus ook niet goed zijn..!!

Ik wacht ook op DLC zeker voor de multiplayer.. Maar ik vind de game leuk aan uitdagend.. Ik heb ook de nodige irritatie/frustratie maar ik wil ook perse op hardcore uitspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

kun je nu al bepalen dat deze game geflopt is? :? er zijn toch genoeg mensen die het wel een leuk spel vinden? Over het algemeen is het zo dat mensen eerder de moeite nemen om iets neer te krabbelen als ze iets niet goed vinden dan andersom :P

Ik ben in elk geval nog steeds vol goede moed aan het wachten tot mn schijfje op de deurmat valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Geflopt LOL, soms moet ik wel eens lachen om de posters hier. BF:BC als alternatief voor OFP, daar moet ik nog harder om lachen. Ik lees hier veel frustratie van mensen die niet meer gewend zijn een moelijk spel te spelen.

Er zijn over het algemeen alleen maar positieve reviews, en vaak ook geen 7tjes. Daarnaast komt er, net zoals in OFP 1 ongetwijfeld nog DLC met extra missies campaigns enz. Dit zou ook voor op de console deels gratis zijn. Nou ik kan in ieder geval niet wachten. Er zitten heus wel wat bugs in dit spel, maar ofdat je die bij zulke games 100% uit kan bannen is maar de vraag. Kijk maar naar ARMA II dat is bijna 1 grote bug. Je ziet dat bij zulk soort spellen het klaarblijkelijk moeilijk, danwel onmogelijk is om het bugvrij te krijgen. Ik hoop wel dat dit in de toekomst veranderd. Maar OFP 2 is voor een groot deel wel wat ik ervan gehoopt had, en gelukkig voor veel mensen is dat zo.

Dit neemt niet weg dat BF:BC 2 ook een game wordt waar ik naar uitkijk, maar ik verwacht dat deze game een directe concurent wordt van COD6 (MW2). Deel 1 was nog niet een directe concurrent van COD 4 maar wat ik over het spel heb kunnen vinden gaat het wel die kant op. Opzich een goede zaak. Maar NIET te vergelijken met OFP.

[ Voor 26% gewijzigd door Peentje op 10-10-2009 12:10 . Reden: BFBC ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Wat is dit spel onmogelijk zeg op hardcore... Zit nog in de eerste missie, heb mijn checkpoint op een ongelooflijke kut plek en krijg maar niet de extra SAM kapot.. Ga of dood door de tank of door een headshot uit het niets :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Dennizzz33 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:22:
Wat is dit spel onmogelijk zeg op hardcore... Zit nog in de eerste missie, heb mijn checkpoint op een ongelooflijke kut plek en krijg maar niet de extra SAM kapot.. Ga of dood door de tank of door een headshot uit het niets :(
Valt wel mee hoor, zie m'n vorige post, mensen zijn niet meer gewend een moeilijk spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Ik snap dat run 'n' gun mensen dit spel niet leuk vinden, maar ik hou gewoon van dit spel. Het is gewoon zoals ik verwacht had. Akkoord er zijn bugs maar dit heb je bijna altijd in dit soort spellen. Verder heb ik eigenlijk bijna geen problemen met de AI. Enkel daarnet toen mn teammaat geen suppressive fire wou geven toen hij in een machine geweer op een jeep zat.
Trouwens dat gevoel als je met 1 schot een vijand 200m verderop uitschakelt zonder dat die je ooit gezien of gehoord heeft is zalig. Het nadeel was dat ik die 5 andere teammaten 100m links van mn positie niet gezien had en die hadden me dan wel gehoord.
Ik ben trouwens al 3u bezig met de eerste missie op experienced: dit omdat ik alle secondary objectives wil doen en die heli stelen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

zezke schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:52:
Ik snap dat run 'n' gun mensen dit spel niet leuk vinden, maar ik hou gewoon van dit spel. Het is gewoon zoals ik verwacht had. Akkoord er zijn bugs maar dit heb je bijna altijd in dit soort spellen. Verder heb ik eigenlijk bijna geen problemen met de AI. Enkel daarnet toen mn teammaat geen suppressive fire wou geven toen hij in een machine geweer op een jeep zat.
Trouwens dat gevoel als je met 1 schot een vijand 200m verderop uitschakelt zonder dat die je ooit gezien of gehoord heeft is zalig. Het nadeel was dat ik die 5 andere teammaten 100m links van mn positie niet gezien had en die hadden me dan wel gehoord.
Ik ben trouwens al 3u bezig met de eerste missie op experienced: dit omdat ik alle secondary objectives wil doen en die heli stelen:p
dit soort posts doen me nog meer naar mn dvdtje verlangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Erg jammer dat deze game eigenlijk geflopt is,
Wie zegt dat? Ik vind het spel ubergaaf ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook een super spel
en ik ben een prestige 10 bij cod : waw.
het speelt alleen iets langzamer,
maar het strategie gehalte is erg hoog bij flashpoint.

ik geef flashpoint een 9 als cijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op het forum kijk van CM, is er in iedergeval hoop frustraties over het gebrek aan dedicated servers en stompzinnige acties van de AI. Betreffende AI probs zou het mij verbazen dat er geen verbetering zou komen.

Er is in iedergeval gemeld dat er patches aankomen en dat het geen kwestie van maanden zal zijn maar weken.
09/10 - Message from Sion Lenton (Exec Producer)

So, we are released! Our baby is on its own in the big wide world. It’s been quite a journey involving many, many man months of hard work. A few thanks are in order. First of all I have to thank one of the most talented and surely the hardest working team I’ve ever had the pleasure of working with, I’d also like to thank all of the support teams at Codemasters for their help and expertise. Final thanks as well to you the community, for your unflinching support over the past couple of years.

The team have been eagerly reading the reviews and all your feedback on the forums and we’ve been very pleased with how the games been received, especially by console users. One of my main goals on this project was to introduce console gamers to this genre and get them excited about the possibilities of actually having to think about their actions in combat. I feel we have achieved this and I feel we are at the beginning of a very exciting journey for the Flashpoint series, We’re already prototyping new features and our Ego tech moves forwards in leaps and bounds - watch this space!

I know that our PC user base is clamouring for more features already, and we are not oblivious to your pleas! We have DLC, patches and title updates all due out (in weeks rather than months) and we are also collating all feedback regarding any issues discovered, so please keep on posting your bug reports in the tech help forum.

So to conclude, its been an epic journey for everyone on the team, trust me, you will never know how challenging this game was to develop. Blood, sweat and tears have flown regularly in the studio, now let champagne flow, we’re all going out to celebrate!!!

All the best, see you on the Battlefield

Sion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:00

johnwoo

3S-GTE

glennvho schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:18:
spoiler:
Ik zit momenteel vast in missie 9! Je moet daar in het begin van de missie ervoor zorgen dat de at teams aan de voet van die heuvel uitgeschakeld worden maar dit lukt mij niet al te goed. Er staan daar ook 3 tank achtige dingen met kanonnen. Ik roep dus eerst een heavy mortar strike in om die te vernietigen maar meestal overleeft een van die tanks nog en schiet die dan altijd op mij. Dan probeer ik om met mijn humvey naar de at teams toe te rijden en ze te vernietigen maar altijd word ik ofwel door hun geraakt ofwel door de tank die overblijft.
Heb al vanalles geprobeerd, van sneaky tot rambostijl maar altijd game over :(
spoiler:
Gewoon snel een paar mortar strikes achter elkaar inroepen op de verschillende posities. Je kunt de volgende al inroepen als de vorige nog niet gevallen is. Omdat de doelen niet bewegen kun je "compacte" strikes gebruiken en dan zijn ze echt wel in 1 keer weg. Op die manier is die vallei oversteken een makkie, je hoeft zelfs niet binnen hun schootsafstand te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door johnwoo op 10-10-2009 13:27 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Peentje schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Valt wel mee hoor, zie m'n vorige post, mensen zijn niet meer gewend een moeilijk spel te spelen.
Imo is het niet omdat het zo'n moeilijk spel is. Volgens mij verwachten veel mensen niet dat er zoveel commando's en tactiek bij komt kijken. Mensen zijn het niet gewend, het is niet omdat het zo ongelooflijk moeilijk is :).

Ik houd meestal niet van (in mijn ogen) te uitgebreide shooter games zoals OFP. Maar na een aantal uurtjes spelen vermaak ik me toch echt heel goed. Enige wat me frustreert is als je bijvoorbeeld een kwartier bezig bent en vervolgens *boom* en je bent in één schot dood. Wel lekker realistisch natuurlijk :)

Heel veel commando's geef ik trouwens niet, laat meestal mn team mij volgen en soms een offense of defense commando erbij. Gaat tot nu toe erg goed!
Ik ben alleen nog geen wapen tegengekomen die kan zoomen? Wel eentje met scope etc. Moet ik even geduld hebben of doe ik iets verkeerd?
spoiler:
Ik ben bij de missie dat je een helicoptercrew moet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ligt het aan mij of zijn er bijna geen servers?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BaRF schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

kun je nu al bepalen dat deze game geflopt is? :? er zijn toch genoeg mensen die het wel een leuk spel vinden? Over het algemeen is het zo dat mensen eerder de moeite nemen om iets neer te krabbelen als ze iets niet goed vinden dan andersom :P

Ik ben in elk geval nog steeds vol goede moed aan het wachten tot mn schijfje op de deurmat valt :)
Niet geflopt idd, was een verkeerde woordkeuze. Hij is voor mij erg tegengevallen. Een game die zich 95% focust op de SP, die niet aan de lange kant is, en maar voor 5% op MP is voor mij erg jammer.

Daarnaast is de SP gewoon erg onwennig, je teamgenoten bewegen erg vaak "lomp" en ook je tegenstanders. Als de game het voor een groot deel van de SP moet hebben, dan moet die wel echt subliem zijn. Je tegenstanders kruipen over de grond terwijl je er recht voor staat? Sorry, maar dan is er toch echt iets goed fout met de AI.

De engine is wel goed, hoewel ik het ingezoomde beeld erg matig vind. Het online gebeuren moet gewoon snel van de grond afkomen. Dan is het echt gaaf om je met je team zo te positioneren dat je tegenstanders in je val trappen of je niet opmerken. AI blijft AI (voorspelbaar, vaak onrealistische acties) en in deze game is het nog eens matig uitgewerkt ook. Het zal best wel heeel erg moeilijk zijn, maar wacht dan nog even met het uitbrengen van de game OF zorg dat je online goed uit de voeten kan.

@ Peentje
Waar lees je dat ik BF:BC een alternatief vind voor deze game? Totaal niet. Het is wel een andere shooter die me kan bekoren, omdat deze shooter me tegenvalt. Dat ze niet op elkaar lijken staat er los van.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van een uitdaging en daarom keek ik ook enorm naar deze game uit. Maar, als je dan tegen kleine bugs loopt waardoor je weer opnieuw moet beginnen op Hardcore, dan is de lol er snel af. En de commands kan je alleen geven als je stil staat? En geen kompas op hardcore? Allemaal kleine dingen die de gameplay enorm verpesten want het kan superb zijn in dit genre!

Ik zet de game gewoon in de ijskast totdat de eerste patches zijn geleverd, dan probeer ik het nog een keer :). BF2 was in het begin ook buggy, maar uiteindelijk toch een topshooter imho.

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-10-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:23
Wat valt me dit spel tegen.... Het voelt allemaal zo stroef aan, speelt daardoor niet fijn. Om maar te beginnen, geen normale training of iets dan ook, het wordt allemaal maar een beetje mislukt ingame vertelt, zonder enige toetsen er bij (neem aan dat je toch de eerste keer lekker met de default controls speelt) Het order menutje, werkt goed, alleen kan je niet meer bewegen met je muis om een positie aan te geven (bij het schieten/supressen als ik het goed heb), conclusie, frustratie.

Verder de AI, die in mijn ogen toch wel erg raar is voor een tactical shooter. Je bombardeerd een dorpje, de jeeps worden toevallig niet geraakt. Je loopt de berg af, gewoon rustig langs de jeeps (ik had niet door dat er blijkbaar nog iemand in zat, pas toen ik de jeep in wou merkte ik het) en niks aan de hand. En er zijn nog tal van zulke situatie's..

Ik wacht wel de eerste stroom patches af, en geef het daarna nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Heerlijk alle comments te lezen :)

Ik wacht wel op de community <3 met al hun mods en dergelijke misschien zelf ook maar is met 3dsmax weer aan de gang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

StealthyPeanut schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

@ Peentje
Waar lees je dat ik BF:BC een alternatief vind voor deze game? Totaal niet. Het is wel een andere shooter die me kan bekoren, omdat deze shooter me tegenvalt. Dat ze niet op elkaar lijken staat er los van.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van een uitdaging en daarom keek ik ook enorm naar deze game uit. Maar, als je dan tegen kleine bugs loopt waardoor je weer opnieuw moet beginnen op Hardcore, dan is de lol er snel af. En de commands kan je alleen geven als je stil staat? En geen kompas op hardcore? Allemaal kleine dingen die de gameplay enorm verpesten want het kan superb zijn in dit genre!

Ik zet de game gewoon in de ijskast totdat de eerste patches zijn geleverd, dan probeer ik het nog een keer :). BF2 was in het begin ook buggy, maar uiteindelijk toch een topshooter imho.
Nou alternatief, ik ga hier toch ook niet over een ander spel beginnen, dat is alleen dat je er een vergelijking en dus alternatief mee suggereerd.

En het is trouwens wel mogelijk om je kompas op te vragen, druk bijvoorbeeld maar op Y (op de XBOX controller dan). Je krijgt dan gewoon een kompas te zien, het is alleen niet zo toegankelijk als bij de "makkelijkere" modussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
sajoku schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:39:
...Ik ben alleen nog geen wapen tegengekomen die kan zoomen? Wel eentje met scope etc. Moet ik even geduld hebben of doe ik iets verkeerd?
Je doet iets verkeerd reeds in het eerste level zijn er crates te vinden met marksman rifles en oa een m82 sniper rifle.

Wat ik me wel afvraag is hoe je ervoor zorgt dat de medic je teamleden healt? Die lappen zichzelf wel op maar dan worden ze natuurlijk niet geheald zoals een medic dat doet.

[ Voor 19% gewijzigd door zezke op 10-10-2009 14:24 . Reden: Vergeten vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand toevallig hoe je op Xbox Live mensen uit je party een game invite stuurt?
Ik heb werkelijk waar van alles geprobeerd en het wil gewoon niet lukken.

Ik kan wel een game aanmaken waar mijn maten vervolgens naar kunnen gaan zoeken in de server lijst, maar da's niet echt optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik zit er aan te denken om het spel ook te halen. Maar ik lees dat er maar 11 missies in de campagne zitten. Is dat niet wat weinig voor een eiland van 200 zoveel vierkante kilometer? En, is die camapgne niet dynamisch? Er zullen heus wel nieuwe missies volgen door de community, maar ik vindt dit toch wel wat magertjes.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Het is weer een drama online he... kan niet inloggen, connection lost met game... etc etc

begint echt irritant te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
peakaboo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:35:
Het is weer een drama online he... kan niet inloggen, connection lost met game... etc etc

begint echt irritant te worden
ga je wat anders spelen :D

Ontopic:

Heb gistere me eigen assault gemaakt op de haven, de chineze hadden de haven in genomen en probeerde met behulp van wat tanks en trucks op te rukken naar de volgende halte om een dubbele basis te maken ( ik had ze de lighthouse laten in nemen etc)

Wij van de goeie kant werden op pad gestuurd vanaf de air field met 5 helikopters met elk een Squad erin (8 man) dus dat zijn 40 man sterk er heen gevlogen om de haven in te nemen.
( de units gingen prima in de heli zitten en hun waypoints volgen totdat ze moesten landen )
Daarna de haven ingenomen met minimale slachtoffers ook een squad van 12 man commando's geven werkt goed ( worden dan wel onder verdeeld in 4 leaders die het dan weer door melden aan andere),

Volgende missie: revenge @ the lighthouse
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.