Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je dit doen:

Start --> Uitvoeren --> msconfig --> Tab-opstarten --> alles uitschakelen.. reboot
Daarna natuurlijk weer inschakelen.
Beveiliging van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:23:
dan moet je dit doen:

Start --> Uitvoeren --> msconfig --> Tab-opstarten --> alles uitschakelen.. reboot
Daarna natuurlijk weer inschakelen.
Beveiliging van Windows.
Bedankt maar helaas, net geprobeerd en werkt ook niet. Alles uitgeschakeld, opnieuw opsgestart, verbinden met pcstudio doet ie niet, alles weer inschakelen, verbinden nog steeds niet. Het kreng wil maar niet verbinden met pcstudio, en dus ook niet met de pc. Hij doet het alleen maar als ik kies voor USB massaopslag, maar als je de firmware wilt updaten moet je sdkaartje eruit dus lijkt me ook zinloos.
Waar het dus op neer komt is dat de telefoon niet met de pc kan verbinden. Iemand die weet hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Windows Vista?
Al geprobeerd op een andere PC / Laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:52:
Heb je Windows Vista?
Al geprobeerd op een andere PC / Laptop?
Nee windows xp.
Nog niet op een andere geprobeerd, maar ik heb ff geen zin om dan opnieuw al die shit te downloaden en installeren enzo. Over een week krijg ik als het goed is een heel nieuwe pc met vista, dus ga het daar dan maar op proberen. Is er trouwens niemand anders die dit probleem heeft/gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil misschien de samsung pixon aanschaffen, maar lees veel berichten dat er geen naam wordt weergegeven bij een ontvangen sms?
Is dit nu nog steeds als je een nieuwe koopt, of hebben ze de software geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne net 1,5 week en ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
is bij de nieuwere firmware opgelost.

@Donderss: spel eraf gooien en opnieuw installeren?

of tkfileexplorer gebruiken en alles in de Exe/Java/Games/<spel> map weggooien, op de jad en jar na

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:44:
Ik heb de mijne net 1,5 week en ik heb er geen last van.
En kan je de Thema's wijzigen op de pixon standaard zitten er vaak drie thema's bij, en kan je zelf ook thema's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb de nieuwe firmware op mijnn pixon gezet [M880BXXIB3 ] zoals het beschreven staat op de bekende site, en met multiloader 5.50, alles gaat goed maar het resette daarna dus niet, ook op 2 andere pc's geprobeert maar helaas ,

Download Start Ch[0]
OemSbl 407.0KB OK[1.6s]
QcSblHd 2.1KB OK[0.4s]
Mibib1 10.2KB OK[0.3s]
Mibib2 10.2KB OK[0.3s]
QcSbl 45.0KB OK[0.4s]
Wait reset !!
Serial port open error! 8)7

hij blijft de serial port open error geven, heb ook de boot change aangevinkt bij multiloader zoals beschreven in de berichten hierboven maar helaas, hij komt er niet uit, op de andere pc geeft hij voordat ik begint al de Serial port open error! , heel vreemd, terwijl alle usb poorten verder leeg zijn en met msconfig alles uit gezet , nou ben ik wel gelijk van alle andere foutjes af ha ha ha

maar goed iemand oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 21:51
Ik heb ook een pixon aangeschaft, update naar M880BXXIB3 zonder problemen.

Weet iemand een goede Ebook (PDF) reader?

Hij opent standaard wel .pdf maar voor iedere regel links/rechts scrollen schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke laat maar is al opgelost, hij doet het alweer, je moet eerst in multiloader 5.50 het vinkje bij boot change zetten en uitvoeren, en als dat is gedaan vinkje weg, en vinkje bij full download zetten en uitvoeren, en daarna gaat die druk aan het werk en reset die de foon en klaar

bevindingen

hij start engels op maar is zoweer op nederlands te zetten in je foon instellingen.
de fout in mijn vorige bericht, dat het adres en postcode enz op verkeerde plaatsen beland, is nu opgelost.
het lijkt maar dat is mijn mening dat de letters in de menu's van betere kwaliteit zijn.

edit 26 -3
zoals in eerder te lezen berichten. widget balkje staat beneden, inplaats van boven, vond boven persoonlijk makkelijker, omdat ik beneden widget vandaag heb staan .

het balkje voor je telefooncontakten is inderdaad makkelijker geworden

valt me wel op dat ik nu met geen mogelijkheid meer verbinding met pcstudio kan maken, om mijn bewaarden dingen weer terug te zetten op mijn foon, niet met de kabel, niet met blauwtand ? vreemd ?
ga dit op mijn andere pc's ff uitproberen of daar hetzelfde gebeurt

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:58:
oke laat maar is al opgelost, hij doet het alweer, je moet eerst in multiloader 5.50 het vinkje bij boot change zetten en uitvoeren, en als dat is gedaan vinkje weg, en vinkje bij full download zetten en uitvoeren, en daarna gaat die druk aan het werk en reset die de foon en klaar

bevindingen

hij start engels op maar is zoweer op nederlands te zetten in je foon instellingen.
de fout in mijn vorige bericht, dat het adres en postcode enz op verkeerde plaatsen beland, is nu opgelost.
het lijkt maar dat is mijn mening dat de letters in de menu's van betere kwaliteit zijn.

edit 26 -3
zoals in eerder te lezen berichten. widget balkje staat beneden, inplaats van boven, vond boven persoonlijk makkelijker, omdat ik beneden widget vandaag heb staan .

het balkje voor je telefooncontakten is inderdaad makkelijker geworden

valt me wel op dat ik nu met geen mogelijkheid meer verbinding met pcstudio kan maken, om mijn bewaarden dingen weer terug te zetten op mijn foon, niet met de kabel, niet met blauwtand ? vreemd ?
ga dit op mijn andere pc's ff uitproberen of daar hetzelfde gebeurt
Je moet je tel weer in de juiste stand zetten geloof ik met een code, hij staat nu in een andere programmeer modus waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:39:
[...]

Je moet je tel weer in de juiste stand zetten geloof ik met een code, hij staat nu in een andere programmeer modus waarschijnlijk.
edit
heb de fabriekinstellingen teruggezet en hij vind hem weer. maar als je hem lostkoppelt en daarna weer aankoppelt, ziet hij hem weer niet, zegt iets over interactievemodus ofzo? dus weer de stappen gedaan en ja hoor is die weer, niet echt handig .

maar nu het volgende ik had van mijn telefooncontakten een backup gemaakt met pcstudio, en in deze contakten had ik extra info gezet , verjaardagen, email, enz nu wil ik dit terugzetten, maar dit kan alleen naar je simkaart, en niet naar het telefoon geheugen, maar probleem is op sim laat die de extra toevoegingen niet staan, en op telefoon kan je het niet zetten vanuit pcstudio? lekker handig allemaal, kan ik alles weer handmatig invoeren a 180 contackten, dus backup maken helpt niet altijd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:23:
[...]
maar nu het volgende ik had van mijn telefooncontakten een backup gemaakt met pcstudio, en in deze contakten had ik extra info gezet , verjaardagen, email, enz nu wil ik dit terugzetten, maar dit kan alleen naar je simkaart
Ik heb laatst nog een backup teruggezet, en dit is gewoon naar het telefoongeheugen gegaan, heb er niks voor hoeven in te stellen. Gebruik je wel de nieuwe PC Studio ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:09:
[...]

Ik heb laatst nog een backup teruggezet, en dit is gewoon naar het telefoongeheugen gegaan, heb er niks voor hoeven in te stellen. Gebruik je wel de nieuwe PC Studio ?
heb hem gister van samsung gedownload, en na de instal ging die gelijk de laatste update's binnen halen,
ik kan als ik mijn *.npf file [ backup telefooncontackten] gebruikt, alleen de nummers op mijn simkaart zetten, maar dan laat die al die extra;s weg, ik kan nergens een optie vinden op telefoongeheugen opslaan, ik heb zelfs de sims eruit gehaald denk kan die niet anders maar helaas ..

versie new pc studio versie 1.0.0 hl4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:14:
[...]

Volgens mij is dit niet de nieuwste versie, de samsung site is ERG onduidelijk en kan het nu ff niet vinden, maar er is een nieuwe versie uit, die moet je hebben, en daarmee zal het zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:24:
[...]

Volgens mij is dit niet de nieuwste versie, de samsung site is ERG onduidelijk en kan het nu ff niet vinden, maar er is een nieuwe versie uit, die moet je hebben, en daarmee zal het zeker lukken.
nou als je erachterkomt welke dat dan wel moet zijn, laat dan ff bericht achter als je wilt , heb nu ook pc studio 3 geprobeert, maar die ondersteunt weer geen *.npf bestanden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, heb sinds gisteren de pixon, nieuwe firmware geinstaleerd alles werkt gps nav enz.
moest alleen mijn provider aanvinken bij gmaps.
verder vind ik het wel een goed toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:45
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:14:
[...]
Dat is inderdaad wel de nieuwste versie van de New PC Studio, echter weet ik niet zeker of je die moet hebben.
Zelf heb ik nu PC Studio 3.0 ergens gevonden en die werkt een stuk beter. Kon ik niet op de NL site van Samsung vinden, maar met wat Google werk kom je wel op een andere Samsung site uit waar je die kunt downloaden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan_V schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:57:
[...]

Dat is inderdaad wel de nieuwste versie van de New PC Studio, echter weet ik niet zeker of je die moet hebben.
Zelf heb ik nu PC Studio 3.0 ergens gevonden en die werkt een stuk beter. Kon ik niet op de NL site van Samsung vinden, maar met wat Google werk kom je wel op een andere Samsung site uit waar je die kunt downloaden.
ja deze versie had ik ook al gevonden , maar helaas kan die niet overweg met het backup bestand van new pc studio, het *.npf bestand, en daar heeft new pc studio mijn telefooncontackten in gezet

en ter info naar de firmware update, het lijkt inderdaad dat de batterij langer meegaat zit al vanaf gisterochtend te spelen met de pixon en ben ook al paar keer gebeld normaal dan 3 streepjes accu weg en nu pas 1 streepje weg dus daar worden we blij van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ergens uitzetten dat dat ding elke keer trilt/geluidjes maakt als ie bijna leeg is? Na 1 keer weet ik het namelijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 19:17
Hee Tweakers,
heb even een vraagje.
ik wil meschien ook de pixon aanschaffen, alleen ik zit met de volgende vraag... is het mogelijk om kosteloos te navigeren met de GPS (Chip) ? (ik las dat je dan de laatste firmware moet hebben ??)

Bluray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:17

dbzfan

Nee.

GPS is altijd gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Ja maar ik las dat je bij de Pixon moest betalen ofzo omdat GPS niet 100% werkt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BluRay schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:01:
Ja maar ik las dat je bij de Pixon moest betalen ofzo omdat GPS niet 100% werkt ??
Met sommige gps-software wordt het kaartmateriaal gedownload via gprs/umts.
Het voordeel daarvan is dat je niet van te voren je kaartmateriaal hoeft te installeren.
(Nav4all, AmazeGPS,...dit zijn gratis pakkettten). Hier is het handig dat je een onbeperkt internet abo neemt.

Bij andere moet je dus al het kaart materiaal installeren voordat je op reis gaat.
(We-Travel, etc.)
We-travel is gratis de rest is vaak betaald.

Met de nieuwste firmware is We-travel moeilijker te installeren.
Alleen met de nieuwste firmware gaat jeaccu langer mee en doet je GPS het subliem.
Met de vorige firmware was alleen geotagging bij foto's eigenlijk mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Thombias op 28-03-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn telefoon geheel niet in contact met mijn PC via USB de pc vind de juiste drivers niet op 1 of andere manier. Wie kan me hier mee helpen. Dit gaat natuurlijk om de pixon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Meesterbietser, welkom op GoT :)

Het is wel handig als je ons wat meer informatie geeft. Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Krijg je een foutmelding, en zo ja, welke dan? Heb je de software goed geïnstalleerd, danwel opnieuw al geïnstalleerd? Etc. Met jouw beknopte beschrijving kunnen we weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry! Bedankt voor het welkom...

Ik heb Pc studio geinstalleerd maar krijg elke keer de melding : one of the USB devices have malfunctioned and windows does not recongize it.Heb de drivers wel geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Dat je de pixon met usb kan aansluiten op je PC voor PCstudio heb ik al opgeheven... Blijkbaar kan samsung het niet voor elkaar krijgen dat je een mooie verbinding krijgt.

Ik doe het gewoon "ouderwets" via bluetooth.. werkt ook goed!

Pc: Geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Thombias schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:13:
[...]

Met sommige gps-software wordt het kaartmateriaal gedownload via gprs/umts.
Het voordeel daarvan is dat je niet van te voren je kaartmateriaal hoeft te installeren.
(Nav4all, AmazeGPS,...dit zijn gratis pakkettten). Hier is het handig dat je een onbeperkt internet abo neemt.

Bij andere moet je dus al het kaart materiaal installeren voordat je op reis gaat.
(We-Travel, etc.)
We-travel is gratis de rest is vaak betaald.

Met de nieuwste firmware is We-travel moeilijker te installeren.
Alleen met de nieuwste firmware gaat jeaccu langer mee en doet je GPS het subliem.
Met de vorige firmware was alleen geotagging bij foto's eigenlijk mogelijk.
Oke ik snap hem,
heb hem gister besteld met een abbo.
denkt u dat de nieuwe firmware er al opstaat ?

EDIT : nog een vraagje ... is het mogelijk om een wachtwoord te zetten bij de pixon net als bij de D500, D600 enz?
want bij mijn D500 kan dat wel en heb nu een SE W660i en daar gaat dat niet maar mis het wel een beetje .. het is best handig als je Telefoon gestolen wordt ofzo 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door BluRay op 29-03-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BluRay schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:13:
[...]

Oke ik snap hem,
heb hem gister besteld met een abbo.
denkt u dat de nieuwe firmware er al opstaat ?

EDIT : nog een vraagje ... is het mogelijk om een wachtwoord te zetten bij de pixon net als bij de D500, D600 enz?
want bij mijn D500 kan dat wel en heb nu een SE W660i en daar gaat dat niet maar mis het wel een beetje .. het is best handig als je Telefoon gestolen wordt ofzo 8)7
Vaak staat de nieuwe firmware erop. Je kunt het controleren door *#1234# in te toetsen. Dan krijg je de firmware versie te zien.

Je kunt altijd een pincode op toestel en simkaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
heb net de pixon, maar zie dat al die spelletjes trial versies zijn, waar kan ik die gwn gratis halen? :)
of unlocken ofzo :D ben nieuw in die dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Spelletjes die een trial-versie hebben, zijn dus betaalde spellen. Je zult die spelletjes dan ook gewoon moeten kopen. Vragen naar gratis aka illegale versies willen we hier dan dus ook niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
BluRay schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:13:
[...]
Je kunt een telefoonblokkering er op zetten. Die wordt dan eerst gevraagd en daarna je pincode van de sim.
Kunnen volgens mij alleen cijfers zijn, dus niet echt een wachtwoord. Meer een dubbele pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen

ik heb nu al een tijdje de samsung pixon... maar nu heb ik twee vragen.. is het mogelijk om van de samsung pixon een soort 'dongel' te maken? Ik bedoel hiermee kun je via de pixon internet op je pc krijgen?.. zo jah oe is het mogelijk?
en de tweede vraag is of iemand toevallig weet waar je een tv-out kunt kopen.. op internet krijg ik ehm niet gevonden en bij de winkel dat ik die beter op internet kan kopen omdat ze bij hun erg duur zijn.

dat was et:) groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
- telefoon is met de bijgeleverde software ook as modem te gebruiken!
Dus Bijgeleverde Software gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zij er meer mensen die naar nummers als 4777 (van de spelletjes) en 1244 (Hi abbo informatie) geen sms'jes kunnen versturen? Naar normale nummers verstuurd ie ze gewoon, maar bij deze krijgt ie ze niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 22:56
BluRay schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:35:
- telefoon is met de bijgeleverde software ook as modem te gebruiken!
Dus Bijgeleverde Software gebruiken
Tip, ga op zoek naar PC-studio 3 (niet het standaard meegeleverde programma)!

Werkt als een speer bij mij als modem voor aan de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M8800 versie - M880BXXIC1 Mrt 2009
Voor deze link weten de kenners bij wie ze moetn wezen iig niet op dit forum :P want hier mag het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Lost nieuwe firmware ook spontane reboots op? Die van mij doet dat dagelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarom probeer je het niet eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Omdat een firmware upgrade niet iets wat je "zomaar" probeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
dbzfan schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:45:
Omdat een firmware upgrade niet iets wat je "zomaar" probeert...
Met de Pixon kan er echt niks fout gaan. Dan moet je wel iets niet helemaal volgens de richtlijnen hebben gedaan en dan bedoel ik in de bestanden hebben zitten klooien oid.. Of gewoon echt dom zijn.

Iemand al een verschil gemerkt met de nieuwste firmware ten opzichte van de vorige van februari?

Ik kan namelijk nog niet echt iets ontdekken. De vorige had spectaculaire veranderingen zoals andere google maps, gps die opeens wel werkte(en hoe), veel betere accutijd, etc. etc.
Maar deze versie echter niet volgens mij of ik moet er echt langs hebben gekeken.

Edit: De verjaardagswidget schijnt nu wel te werken. Weet echter niet of dit probleem met de vorige versie opgelost was.

[ Voor 7% gewijzigd door Thombias op 02-04-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Heb nu de firmware van maart erop gezet :)

Betere accutijd merk ik niks van.. na anderhalve dag/2 dagen is hij al op. Dit was eerst ook zo.

Bij de browser vraagt hij nu steeds of hij me moet doorverbinden (bijv bij hyves) en dan moet ik steeds op ok drukken... wel 4x om in te loggen op hyves :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

dbzfan schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:10:
Heb nu de firmware van maart erop gezet :)

Betere accutijd merk ik niks van.. na anderhalve dag/2 dagen is hij al op. Dit was eerst ook zo.

Bij de browser vraagt hij nu steeds of hij me moet doorverbinden (bijv bij hyves) en dan moet ik steeds op ok drukken... wel 4x om in te loggen op hyves :(
Wat me opvalt is dat bij camera gebruik de batterij heel snel leegraakt, vooral hoge resolutie opnames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
FlyEragon schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:20:
[...]

Wat me opvalt is dat bij camera gebruik de batterij heel snel leegraakt, vooral hoge resolutie opnames
De februari firmware was qua batterij gebruik al veel beter. GPS/Camera zijn batterij slurpers maar het is al een stuk beter dan met firmwares < feb 2009.
Smartphones gebruiken nu eenmaal meer sap dan andere gsm's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg vaak de melding dat mn sms-geheugen vol zit. Maar als ik dan ga kijken bij de geheugenstatus zie ik 300/500 staan en 25/25 (dat is op de sim-kaart, maar die staat altijd vol). Ik heb dus nog ruimte voor 200 smsjes, maar hij geeft dus gewoon een melding dat hij al vol zit. Hebben meerdere dit probleem of begrijp ik iets verkeerd?
Overigens heb ik nog geen firmware update gehad, maar daar zou het niet aan mogen liggen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Thombias schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:40:
[...]

De februari firmware was qua batterij gebruik al veel beter. GPS/Camera zijn batterij slurpers maar het is al een stuk beter dan met firmwares < feb 2009.
Smartphones gebruiken nu eenmaal meer sap dan andere gsm's.
Ik merk anders met internetten ook weinig van een verbeterde accutijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:58:
Ik krijg vaak de melding dat mn sms-geheugen vol zit. Maar als ik dan ga kijken bij de geheugenstatus zie ik 300/500 staan en 25/25 (dat is op de sim-kaart, maar die staat altijd vol). Ik heb dus nog ruimte voor 200 smsjes, maar hij geeft dus gewoon een melding dat hij al vol zit. Hebben meerdere dit probleem of begrijp ik iets verkeerd?
Overigens heb ik nog geen firmware update gehad, maar daar zou het niet aan mogen liggen, lijkt mij.
Sms kan je laten opslaan op je Pixon ipv. je SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:01:
[...]

Sms kan je laten opslaan op je Pixon ipv. je SIM.
Ja daarom staat er toch ook 300/500. Maar er zouden dus nog 200 smsjes kunnen worden opgeslagen, maar dan geeft hij al de melding dat het geheugen helemaal vol zit. Terwijl het geheugen op de SIM altijd vol staat, dus het is niet zo dat de melding daar voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
voor mensen die het ook handig lijkt...

bij de widget ''extra widgets'' is nu ook een memo widget te downloaden. Klein geel memo briefje waarop je snel dingen kan zetten die je dan op je homescreen kan zien... is echt waar ik op gewacht heb en vind het ideaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Heb mijn telefoon sinds gister binnen :D Moet ik de batterij dan eerst laten leeglopen alvorens opnieuw op te laden ? En moet ik de batterij de eerste keer extra lang opladen of is dat niet nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee. Hier zit een Li-ionbatterij in. Kijk eens op Wikipedia: Lithium-ion battery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Mooi :D Heb me telefoon een half uur geleden in de oplader gestopt nadat ik moeite heb gedaan om het laatste streepje op te maken,veel video,foto,mp3,full Brightness (Batterij duur vind ik dus goed)

Kan ik hem nog voor de avond gebruiken :D Bedankt voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Heb de pixon nu zo'n 4 maanden en ben er tevreden over... alleen ben ik het ondertussen zat dat sommige widgets het niet fatsoenlijk doen (agenda-items, datum-vandaag, etc)

Dus dacht ff simpel te gaan updaten via PC Studio, maar die optie heeft Samsung dus niet, lekker handig.. moet compleet via 'n omweg met multiloader etc, nou goed, als dat wel werkt ga ik er straks mee aan de slag, alleen ik kan nergens 'n fatsoenlijke back-up knop vinden in PC Studio!

Waarom is er niet gewoon 'n optie om de volledige telefoon te updaten? Nu moet alles 1voor1, telefoonlijst, agenda etc...
is er niet 1 globale backup? Dat alles in eens back-upped met agenda/telefoonlijst/foto's/filmpjes/de hele reeks?

Kan niets op google vinden of wat dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Hee guys ik heb M880BXXIB3 erop gezet maar krijg We-Travel, AmazaGPS, MGMaps er niet op :(
weet iemand wat het probleem is ??
hij geeft deze melding : Niet-ondersteund bestandstype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
BluRay schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:58:
Hee guys ik heb M880BXXIB3 erop gezet maar krijg We-Travel, AmazaGPS, MGMaps er niet op :(
weet iemand wat het probleem is ??
hij geeft deze melding : Niet-ondersteund bestandstype
heb je wel echt juiste bestand te pakken, dus de JAR en niet de JAD ? en ook voor de jusite foon, dus niet voor symbian ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Ja, hij zget het bij elk programma en ik heb nog niks geprobeerd want ik heb de telefoon pas 18 uur ofzo en weet er nog bijna niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Je zegt het hier eigenlijk al zelf, als je nog niks geprobeerd hebt zou ik dat maar eens proberen...

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Wat moet ik proberen dan alle 3. De aplicaties werken nier....
Ik wilecht kunnen navigeren.....
Is er geen nieuwere firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BluRay schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:56:
Met de firmware van februari of maart moet je AmazeGPS kunnen draaien. Deze werkt perfect(zoals TomTom) maar gebruikt dataverkeer. Een onbeperkt databundel is dus handig.
Software moet je wel downloaden via je Pixon dus niet via je pc anders wordt het niet geaccepteerd.
Hier zijn nog bruggetjes voor maar daar moet je dan maar ff op googlen.

Nav4all werkt ook(ook downloaden via je Pixon). We-travel schijnt niet te werken maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
BluRay schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:56:
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:10:
M8800 versie - M880BXXIC1 Mrt 2009
Voor deze link weten de kenners bij wie ze moetn wezen iig niet op dit forum :P want hier mag het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
DeliciousBrown®@ is die nederlands ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
@ BluRay

Er zit inderdaad gewoon Nederlands tussen de te kiezen talen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Oke heb die Firmware er ook op staan ik ga We-Travel eens proberen ....
Die werkt waarschijnlijk offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BluRay schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:21:
Oke heb die Firmware er ook op staan ik ga We-Travel eens proberen ....
Die werkt waarschijnlijk offline...
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Zo, heb gister avond zonder problemen de firmware geupdate... dit is echt totaal geen moeite :)
heb er nu M880BXXIC1 Mrt 2009 op staan... en tot nu toe ben ik zeer tevreden!
Aantal mooie veranderingen, ook aparte...

Googlemaps werkt nu perfect bij mij met de GPS!
Duurt soms wat langer, maar hij is echt precies goed! Ook in de auto volgt die het dan netjes.... hij zegt natuurlijk alleen niet 'hier linksaf/rechtsaf" etc... ga binnenkort kijken voor 'n ander gps programmaatje :)

Wat me wel meteen opviel en wat ik had gehoopt dat nu zou werken, is de 'agenda-items'-widget...
deze schijnt bij mij nog steeds niet te werken!
Of hoe werkt die widget? Want bijvoorbeeld, ik heb vanavond om 20u een afspraak... als ik die agenda-widget dan pak, staat er nog steeds: Geen agenda-items

Iemand enig idee?
Hier baal ik namelijk wel 'n beetje van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmhelpdesk.nl...hp?f=21&t=13786&start=180
Info over dat van WeTravel.

Het schijnt goed tewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:26

MrDry

Desperados!

De foon van mn meisje heeft diagonaal een barst in het touchscreen scherm zitten. Niet voelbaar dus niet in de cover. Meer mensen die dit hebben of gehoord hebben? Ben benieuwd of dit binnen de garantie kan vallen. De winkel roept simpel nee maar er is geen zichtbare beschadiging wat zou kunnen duiden op vallen of klem zitten...

Oja...zijn de toetstonen uit te zetten zonder dat het hele toestel stil is? Ik wordt er gek van :-)

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
MrDry schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:15:
Oja...zijn de toetstonen uit te zetten zonder dat het hele toestel stil is? Ik wordt er gek van :-)
Je kan de volume van de toetsen helemaal op nul zetten. o.a. met volumeknoppen aan de rechterkant van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:26

MrDry

Desperados!

Thombias schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:36:
[...]

Je kan de volume van de toetsen helemaal op nul zetten. o.a. met volumeknoppen aan de rechterkant van het toestel.
Maar dan is ook je ringtone uit. Kan je niet gewoon de toetstonen uitzetten?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
MrDry schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:55:
[...]

Maar dan is ook je ringtone uit. Kan je niet gewoon de toetstonen uitzetten?
Nee, je kunt alleen het volume van je toetsen op 0 zetten. ergens bij instellingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Dat is alleen het gehele telefoongeluid.
Volgens mij kun je het geluid van de toetsen niet afzonderlijk zacht zetten. Enorm irritant, maar het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Jan_V schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:23:
Dat is alleen het gehele telefoongeluid.
Volgens mij kun je het geluid van de toetsen niet afzonderlijk zacht zetten. Enorm irritant, maar het is niet anders
Ik heb het in iedergeval zo in gesteld bij mij dat de toets tonen uitstaan en wel een ringtone heb.
En het gaat met een volume die lager zet. Kan ff geen stappenplan vertellen omdat ik mijn toestel thuis heb laten liggen.

Zoekt en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ringtone blijf je inderdaad wel horen als je de geluiden van de telefoon op 0 zet.
Dit op 0 zetten kan inderdaad met de zij-knoppen. Dat heeft hetzelfde effect als in het profielen scherm.
Ringtone geluid kun je los instellen, onder een ander scherm van de profielen. Bij mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon naar telefoonprofielen, op die rode pijltjes drukken, en dan rechtsboven op dat pijltje selecteer je telefoongeluid. Daar kan je telefoonvolume op 0 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Zo ben helemaal tevreden met dit toestel Navigatie werkt ook (offline alleen via GPS)
en voldoet aan mijn wensen, alleen hier en daar nog wat kleine bugjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BluRay schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:38:
Zo ben helemaal tevreden met dit toestel Navigatie werkt ook (offline alleen via GPS)
en voldoet aan mijn wensen, alleen hier en daar nog wat kleine bugjes....
Ik neem aan dat je We-Travel bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
De batterij is wel heel zwak, dat hoort toch niet ?

Vanochtend was de telefoon volledig opgeladen, gedurende dag heb ik

Ongeveer een half uur tot 45 minuten muziek geluisterd via de koptelefoon, ongeveer een kwartier via de speaker. 5 smsjes gestuurd, En ongeveer 5 minuten gebeld.

Echter heb ik nu nog maar 1 streepje over ?? ik verwacht geen rek van 4 dagen, maar binnen een dag met matig gebruik al bijna door je batterij heen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik doe ongeveer 3 tot 4 dagen met de telefoon.
In die tijd worden er ongeveer 10 tot 20 sms'jes verstuurd en ongeveer een half uur gebeld. Verder geen overige dingen.
Wel staat bluetooth de hele dag aan te broadcasten.
Vind het zelf op zich redelijk, zeker nadat ik wat Windows Mobile toestellen heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Vreemd !! Bluetooth staat volledig uit.
Zou het kunnen dat ik mijn telefoon wat vaker moet opladen om de batterij te laten wennen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Thombias schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:08:
[...]

Ik neem aan dat je We-Travel bedoeld?
idd We Travel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervanzutven
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-01 00:01
ShAd0w schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:47:
...

Wat me wel meteen opviel en wat ik had gehoopt dat nu zou werken, is de 'agenda-items'-widget...
deze schijnt bij mij nog steeds niet te werken!
Of hoe werkt die widget? Want bijvoorbeeld, ik heb vanavond om 20u een afspraak... als ik die agenda-widget dan pak, staat er nog steeds: Geen agenda-items

Iemand enig idee?
Hier baal ik namelijk wel 'n beetje van....
Deze widget is niet voor de agenda items, het is gewoon een slechte vertaling. In het Engels staat er namelijk no events en de widget zorgt ervoor dat er bij een sms-bericht of gemiste oproep zo'n venstertje op het scherm komt met wat informatie. Hij heeft verder niets met de agenda op je telefoon te maken.

Verder ben ik erachter gekomen dat als de invoertaal op Nederlands staat en je met het qwerty toetsenbord bijvoorbeeld snel twee maal een a intypt deze verandert in een ä. Dit is echt heel irritant omdat je dan niet snel kunt typen. De oplossing die ik heb gevonden is via instellingen de invoertaal te veranderen in Engels. Daarbij wordt snel twee maal een a gewoon aa, wat ik logischer vind. Wel werkt T9 in het normale toetsenbord dan niet meer.

[ Voor 22% gewijzigd door pietervanzutven op 11-04-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mijn GF heeft de Pixon ook sinds een tijdje, ze had al samsung, en daarom niet voor de nokia x5800 gegaan maar voor de pixon. Maar achteraf.. weer een typisch samsung toestel:

Ding vreet batterijen, vooral bij FM radio... dan wordt ie zelfs heet. (las hier dat een update kan helpen)
Menu enzo is allemaal wit, valt niets aan te customizen.
Toetsblokkering dmv een drukknopje die al deblokkeert zodra je hem in z'n hoesje stopt. Volgens mij snapt 1 of andere koreaan bij samsung niet wat "blokkeren" betekent. Maak dan eens schuifknopje zoals op m'n N79
T9 voorspelt niet goed, woorden die je vaak gebruikt komen niet als eerste, is wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ pietervanzutven

Bedankt voor de tip! Ik vond het ook al zo irritant en zo typt het een stuk beter :)

En weet toevallig iemand hoe ik foto's van mijn telefoongeheugen naar het geheugenkaartje kan kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervanzutven
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-01 00:01
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:37:
En weet toevallig iemand hoe ik foto's van mijn telefoongeheugen naar het geheugenkaartje kan kopieren?
Ga op je telefoon naar de map met foto's gaat en klik op Beheren, dan heb je twee opties: Verplaatsen en Kopiëren. De voorgeïnstalleerde achtergronden kun je trouwens niet verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
als ik radio of mp3 luister en ik druk op de stopknop dan blijft het icoon actief in mijn Widget balk. Kan het dat de radio op de achtergrond blijft draaien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de nieuwe firmware installeren...
Alles doe ik volgens de punten zoals vermeld op het forum.
Maar als ik het wil installeren geeft het programma een error...

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen?

Groetjes, Linda

P.s. De telefoon staat dan in de firmware stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:08:
Ik heb een probleem met de nieuwe firmware installeren...
Alles doe ik volgens de punten zoals vermeld op het forum.
Maar als ik het wil installeren geeft het programma een error...

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen?

Groetjes, Linda

P.s. De telefoon staat dan in de firmware stand
Je moet je telefoon na iedere stap(dus na elk vinkje) opnieuw opstarten met de toetsenkombi voor updatestand
Dat zou het kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is het niet ;)

Doe dit op je PC

Start - Uitvoeren - msconfig - Tab-opstarten - alles uitschakelen.. reboot
Daarna natuurlijk weer aanzetten.

Volg daarna de stappen van het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm...
Ik snap het nu echt eventjes niet meer...
Beginnend bij:
Stap 1:
Ik sluit mijn telefoon aan aan de pc.
Stap 2:
Volg ik dus niet gelijk de stappen van het forum???

Dan weet ik het dus bij deze echt niet meer...
Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee eerst op je PC

Start - Uitvoeren - msconfig - Tab-opstarten - alles uitschakelen.. reboot

Daarna pak je de teleffon en sluit je deze aan
Dan update je hem.
Klaar met updaten haal de de Telefoon weer los.

Dan doe je dit weer:
Start - Uitvoeren - msconfig - Tab-opstarten - alles inschakelen.. reboot

Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ga het nu proberen.
Eerst weer even alle bestanden en Multiloader downloaden, had het er namelijk af gehaald...
Omdat het niet lukte was ik boos!!! ;-)

Ik meld al mijn bevindingen zo wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zooi...
Ik kan M880BXXIC1 niet downloaden...
Er wordt me verteld dat ik vandaag al wat gedownload heb van het desbetreffende forum, maar dat is niet waar...
Morgen maar proberen als ik uit mijn werk kom...

Dus morgen meer van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Vanaf vandaag is de hyves applicatie ook voor de pixon verkrijgbaar :) Werkt wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
het lukt me niet om mijn hotmail binnen te krijgen in mijn inbox... Ik weet wel wat ik allemaal in moet vullen alleen hij blijft bij mij ook vragen om een smtp server en poort... Weet iemand wat ik daar in moet vullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotmail gaat ook niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
zat mensen die het aan het werk hebben gekregen, hier op het forum ook al een eker genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ik heb 2 vragen. Is het mogelijk om een Japanse language pack te installeren ?
Ik luister veel Japanse nummers en al die tekens veranderen nu in blokjes ??

Heeft Samsung widgets die iets met japans leren te maken heeft ? Ik heb geen internet abbo genomen op de pixon dus kan niet vrijuit surfen naar de widgets paga zonder een hoge rekening te verwachten.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links