Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Die hele GPS doet het niet bij mij lijkt het. Er wordt gezegd dat het even kan duren voor je verbinding hebt met de satteliet.. en je binnen sowieso geen ontvangst zal hebben....

Maar na een week in het buitenland waar ik dagelijks foto's en videos heb gemaakt buiten is er niets van gegeotagged en ja dat stond ingeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 02:12:
Die hele GPS doet het niet bij mij lijkt het. Er wordt gezegd dat het even kan duren voor je verbinding hebt met de satteliet.. en je binnen sowieso geen ontvangst zal hebben....

Maar na een week in het buitenland waar ik dagelijks foto's en videos heb gemaakt buiten is er niets van gegeotagged en ja dat stond ingeschakeld...
Welke firmware heb je?
Heb je de nieuwste Nav4all 9.0 al geprobeerd?
Amazegps (Sony Ericsson W7xx) werkt ook goed op Pixon.

het Geotagging heeft ff tijd nodig om te connecten. regelmatig proberen schijnt de gps voor geotagging te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij duurde het ook ff voor nav4all werkt had hem eraf gegooid enop nieuw via de mobiel gedownload en toen werkte hij wel en zag direct mijn interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Met de Pixon wordt een 1000mAh accu meegeleverd
Met de Omnia een 1440mAh,

Past de accu van de Omnia ook in de Pixon(zonder gebruik te maken van een hamer. :+ ) en werkt deze dan ook?
Zijn er überhaupt andere accu's leverbaar voor de Pixon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de oplossing gevonden voor het naam-probleem bij de sms berichten.
+316 i.p.v. 06 bij het nummer werkt niet (bij mij iig...).
Maar 00316 werkt uitstekend!!!
Alle namen zijn zichtbaar en niet de nummers!

Zeker het proberen waard voor mensen met hetzelfde probleem als wat ik had!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Moet mijn mening even bijstellen over de GPS. Heb het nu buiten in de auto geprobeerd! En Nav4all werkt super! Op 5 meter nauwkeurig, met goede navigatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Volgens deze site moet route66 ook werken.....
http://www.samsung.com/it...tutorial-navigatore.shtml

* Weg *
Geen directe links naar firmware files

[ Voor 62% gewijzigd door Ginz op 07-03-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Met succes een firmware update uitgevoerd. Ik heb nu M880BXXIB3 Nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Even wat bevindingen met de nieuwe M880BXXIB3 Nederlands.
Wat er zichtbaar veranderd is.

- Is het widget-uitschuif-tabje. Deze is nu meer naar onderen geplaatst.
- Schuifje van telefoonlijst is veranderd.
- Bij MP3 Speler staat nu een Icoon 5.1 CH SRS(*) ipv. alleen SRS(*)
- Google maps v2.3.2 is nieuw
- ... wordt later aangevuld.

GOED NIEUWS!!! GPS WERKT PERFECT(tenminste met google maps en Nav4all 9.0) zelfs achter een raam in mijn woonkamer.

[ Voor 97% gewijzigd door Thombias op 07-03-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

* weg *

[ Voor 89% gewijzigd door Ginz op 07-03-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Omdat directe links naar firmware niet niet is toegestaan...
Google op bovenstaande firmware en je komt er ook.
Anders kun je me ook een pm sturen.

[ Voor 192% gewijzigd door Thombias op 07-03-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Thombias schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 09:21:
Omdat directe links naar firmware niet niet is toegestaan...
Google op bovenstaande firmware en je komt er ook.
Anders kun je me ook een pm sturen.
Was je alles op je telefoon kwijt bij upgraden? Oh en welke provider heb je en wat was je firmware voor het upgraden? Ik heb vodafone en heb momenteel firmware M8800XXHJE maar weet nu niet of ik naar M880BXXIB3 of naar M8800CEIB1 moet updaten...

Belachelijk trouwens dat samsung dit niet officieel doet! :(

Ik kreeg trouwens gister wel een locatie met nav4all, verder niet geprobeerd, maar het werkt dus wel zeg maar.

Andere vraag: als je tv-out wilt gebruiken, is daar een speciaal te bestellen kabeltje voor of kan je een kabel als deze (klik) gebruiken waar je anders je oordopjes op klikt?

[ Voor 15% gewijzigd door Hertog_Martin op 07-03-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 14:10:
[...]

Was je alles op je telefoon kwijt bij upgraden? Oh en welke provider heb je en wat was je firmware voor het upgraden? Ik heb vodafone en heb momenteel firmware M8800XXHJE maar weet nu niet of ik naar M880BXXIB3 of naar M8800CEIB1 moet updaten...

Belachelijk trouwens dat samsung dit niet officieel doet! :(

Ik kreeg trouwens gister wel een locatie met nav4all, verder niet geprobeerd, maar het werkt dus wel zeg maar.

Andere vraag: als je tv-out wilt gebruiken, is daar een speciaal te bestellen kabeltje voor of kan je een kabel als deze (klik) gebruiken waar je anders je oordopjes op klikt?
Na het upgraden was mijn agenda leeg en mijn games weg. Je moet(als je alles wilt bewaren) backuppen.
Ik heb van Firmware M8800XXHJE naar de M880BXXIB3 geupgrade.
De CE is speciaal voor vodafone. Je hoeft niet naar die firmware. Ik heb ook een vodafone abo maar mijn pixon is simlockvrij. Ik weet niet wat voor voordelen de CE versie heeft. Meestal wordt je verrast door bloatware van Vodafone. Of je daar zo vrolijk van moet worden weet ik niet.

De videokabel is hetzelfde als die voor de Omnia. Niet die je in de link laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen

ik heb since kort ook de samsung pixon werkt tot op heden nog goed. Zoals ik heb gelezen op deze forum heeft bijna iedereen last van de batterij die erg snel op gaat. was dit nou op te lossen door die update van de firmware. is het trouwens erg slecht voor de batterij als hij 1 maal per 2 dagen of vaker wordt opgeladen? want als ik foto's maak of iets anders doe gaat de batterij erg snel op. Heb mijn abbo bij t-mobile

Gr. steef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:36:
Beste mensen

ik heb since kort ook de samsung pixon werkt tot op heden nog goed. Zoals ik heb gelezen op deze forum heeft bijna iedereen last van de batterij die erg snel op gaat. was dit nou op te lossen door die update van de firmware. is het trouwens erg slecht voor de batterij als hij 1 maal per 2 dagen of vaker wordt opgeladen? want als ik foto's maak of iets anders doe gaat de batterij erg snel op. Heb mijn abbo bij t-mobile

Gr. steef
Volgens mij vinden huidige accu's het juist fijner om wat vaker sap binnen te krijgen. (Op eerste paar keer leeg/vol laden na dan, om accu op gang te krijgen zegmaar)

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
hoe ken het dat als ik net me telefoon heb geupdate dat ie in het engels is, terwijl er werd vermeld dat deze M880BXXIB3 firmware nederlands zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Masco schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:31:
hoe ken het dat als ik net me telefoon heb geupdate dat ie in het engels is, terwijl er werd vermeld dat deze M880BXXIB3 firmware nederlands zou zijn?
laat maar, moest even in de instellingen veranderen..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen. 2vragen

1: Ik ben nu al een paar x bezig geweest met divx filmpjes en avi filmpjes , maar heel erg veel fimpjes werken gewoon niet.

Ik krijg vaak deze melding : NIET ONDERSTEUNDE MEDIA INDELING OF BITSNELHEID TE HOOG :( .

Heb ook wel is ander meldingen gehad , ik snap er om eerlijk te zijn niks van , de resolutie is 320x136.

Is er iemand weet hoe dit probleem op te lossen _/-\o_ ?

Of weet er iemand een site waar je wel werkende filmpjes af kan halen ? pm me dan gerust O-) .

2: iemand al succes gehad met de nieuwe widget starhub tv.

Je kunt met deze widget tv kijken zeggen ze , maar ik krijg het niet aan de praat.

Moet je inloggen , maar ik zou niet weten waar ik me moet regristreren , en wat in te stellen.

Weet iemand hier iets van ?

Greetz

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 13:57 . Reden: widget vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie last dat je de mp3 speler niet meer kan uitzetten bij de nieuwe firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
hoe bedoel je niet uitzetten? je kan gewoon op pauze drukken toch? als je de widget gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn m8800 besteld.

*weg* Linkjes naar copyrighted materiaal doen we niet aan. En verder gaat communicatie via het forum. Oproepen om te mailen willen we dus ook niet zien.

Verder ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met de silicone beschermings hoes voor de m8800.
Als deze goed past lijkt me dit een handige bescherming in combinatie met display folie

Thanx _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 08-03-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik heb sins kost ook een M8800. tot nu toe ben ik tevreden
Ik ben opzoek naar een navigatieprogramma.
ik heb gekeken naar Nav4all. (wat ik meerdere malen zag in dit forum)
Maar als ik het goed begrijp dan werkt dat via internet. En heb je altijd een internet verbinding? En dus geen kaarten meer op je geheugenkaart, zoals bij TOM TOM?

bij mij zit namelijk geen internet bij in het abonnement, En ik zoek dus eigenlijk iets wat ik zonder internet verbinding kan gebruiken.

ideeën?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:05:
Hallo.

Ik heb sins kost ook een M8800. tot nu toe ben ik tevreden
Ik ben opzoek naar een navigatieprogramma.
ik heb gekeken naar Nav4all. (wat ik meerdere malen zag in dit forum)
Maar als ik het goed begrijp dan werkt dat via internet. En heb je altijd een internet verbinding? En dus geen kaarten meer op je geheugenkaart, zoals bij TOM TOM?

bij mij zit namelijk geen internet bij in het abonnement, En ik zoek dus eigenlijk iets wat ik zonder internet verbinding kan gebruiken.

ideeën?

alvast bedankt.
er is nog geen hack, dus om te installeren moet je sowieso via internet... dus dat word redelijk duur, zeker voor een programma waar alle kaarten al in zitten gezien die +20 mb zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb sinds kort ook de M8800.
Mooi en goed toestel.
Zou hier graag ook navigatie op willen.
Ik lees hier veel goeds over nav4all.
Maar hoe en waar zet ik die op de telefoon?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hopelijk zo snel mogelijk mijn Pixon maar ik heb van te voren nog even een vraagje.. Is het nu het best om hem eerst vanuit de verpakking gelijk vol op te laden, of moet je hem eerst helemaal leeg maken? Want ik wil wel het beste uit de batterij zien te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je het beste uit de batterij wil halen moet je em een paar keer ontladen en weer opladen. Dan komt de batterij tot de maximale capaciteit. In de regel is het echter niet verstandig om het ding leeg te laten lopen.

@Buster82; het lijkt me goed als je éérst even zelf op zoek gaat naar het antwoord, in plaats van hier een vraag te dumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Thombias schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:10:
Even wat bevindingen met de nieuwe M880BXXIB3 Nederlands.
Wat er zichtbaar veranderd is.

- Is het widget-uitschuif-tabje. Deze is nu meer naar onderen geplaatst.
- Schuifje van telefoonlijst is veranderd.
- Bij MP3 Speler staat nu een Icoon 5.1 CH SRS(*) ipv. alleen SRS(*)
- Google maps v2.3.2 is nieuw
- ... wordt later aangevuld.

GOED NIEUWS!!! GPS WERKT PERFECT(tenminste met google maps en Nav4all 9.0) zelfs achter een raam in mijn woonkamer.
De Browser is ook veranderd. teminste inzoomen en uitzoomen gaat nu met dubbel tappen op het scherm i.p.v. de zoom-toets . (is in mijn ogen een vermindering)

Pc: Geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:43:
Als je het beste uit de batterij wil halen moet je em een paar keer ontladen en weer opladen. Dan komt de batterij tot de maximale capaciteit. In de regel is het echter niet verstandig om het ding leeg te laten lopen.

@Buster82; het lijkt me goed als je éérst even zelf op zoek gaat naar het antwoord, in plaats van hier een vraag te dumpen :)
Oke, maar is het eerste wat je moet als je hem uit de verpakking haalt dan opladen of gelijk ermee spelen totdat ie leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bij het gebruiken van Nav4all moet je dus verbonden zijn met internet. Hij download dus constant kaarten.?
het is mij een beetje onduidelijk. Ik kan het ook niet vinden op hun website.

iemand ervaring met route 66? Dat werkt toch via een kaart op je geheugenkaart?

nogmaals. Ik heb geen onbeperkt internet op de mobiel. Dus als nav 4all is dan waarschijnlijk niet aantrekkelijk voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:38:
[...]

Oke, maar is het eerste wat je moet als je hem uit de verpakking haalt dan opladen of gelijk ermee spelen totdat ie leeg is?
Dat maakt niet uit :) Gewoon een paar keer ontladen en weer opladen, wanneer jij er zin in hebt. Misschien helpt het ook wel niet eens. Maar het kán wel eens helpen bij een nieuwe batterij. Als je er gewoon mee gaat spelen en gewoon oplaadt wanneer je daar zin in hebt is het ook goed. Die paar keer ontladen en weer opladen is alleen om de grootste rek in je batterij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:45:
Maar bij het gebruiken van Nav4all moet je dus verbonden zijn met internet. Hij download dus constant kaarten.?
het is mij een beetje onduidelijk. Ik kan het ook niet vinden op hun website.

iemand ervaring met route 66? Dat werkt toch via een kaart op je geheugenkaart?

nogmaals. Ik heb geen onbeperkt internet op de mobiel. Dus als nav 4all is dan waarschijnlijk niet aantrekkelijk voor mij
er is volgens mij nog geen route66 versie van java voor de m8800 en de symbian versie kan je nog niet installeren

maar om te installeren moet je het programma sowieso downloaden, er is nog geen bypass. Dus als je hem al vind moet je het hele programma downloaden. Als daar complete kaarten bij zitten dan zijn dat waarschijnlijk een paar honderd mb dus ben je al enorm veel geld kwijt.
We-travel werkt btw wel met kaarten die hij download en op java, maar dat programma is nar ik meen 120mb om te downloaden, daarna werkt het wel zonder internet..en niet geweldig gedetailleerd meen ik

denk dat je zonder internet op je telefoon, hoe dan ook heel duur uitbent

[ Voor 34% gewijzigd door darkpluisje op 12-03-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb contact gehad met route 66 en dit is het antwoord dat ik heb gekregen:

Geachte mijnheer, mevrouw,

Helaas wordt de software voor de Samsung M8800 Pixon alleen voorgeinstalleerd aangeboden. Helaas zullen er voorals nog geen losse versie beschikbaar komen.
Met vriendelijke groet,

Rob Veen
ROUTE 66 Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route 66 werkt toch niet.
Zeker van smartphoneshop deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
nee je kan dus iig wel we-travel proberen... is gratis en werkt met kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik heb afgelopen gisteren gereden vanuit het oosten des lands naar het zuiden van zuidholland met AmazeGPS. Dit ziet eruit als TomTom e.d. Dit is mijn inziens een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Rudy_X schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:30:
[...]

De Browser is ook veranderd. teminste inzoomen en uitzoomen gaat nu met dubbel tappen op het scherm i.p.v. de zoom-toets . (is in mijn ogen een vermindering)
ja je kan als je dubbel klikt in 1 keer de hele pagina zien en weer inzoomen tot telefoon niveau... maar als je op het scherm tikt en je vinger er ophoud zul je zien dat er een schuifbalk naast je vinger komt zodat je gewoon normaal in en uit kan zoomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:51
@Thombias

Zou je mij meer info willen geven hoe je de firmware geupdate hebt? Ik wilde je een PM sturen, maar zie nergens de mogelijkheid daarvoor (newb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Remcooo87 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:52:
@Thombias

Zou je mij meer info willen geven hoe je de firmware geupdate hebt? Ik wilde je een PM sturen, maar zie nergens de mogelijkheid daarvoor (newb)
staat onder de naam, maar dan moet je je eigen pm ook aan hebben staan anders kan je het niet zien...

ik zou ook wel een pmetje willen ontvangen met instructies en downloadplaatsen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Never mind :) het is al gelukt. Was iets met de compoort instellingen op deze PC. Op de andere PC deed hij het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
@Darkpluisje

Zie je bericht bij je profiel

@Remcooo
Zie je iemeeldoos van heetmeel.kom

Edit:

Oh ja, multiloader550 kun je downloaden via in de iemeel genoemde webplek

[ Voor 32% gewijzigd door Thombias op 12-03-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Ik zie geen email :) Maar het was me ook al gelukt ;) Toch thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Communicatie gaat via het forum. Oproepen tot PM of email mogen dus achterwege gelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:13:
Route 66 werkt toch niet.
Zeker van smartphoneshop deze info?
Nee, er zijn samsung Pixons waarop route 66 voorgeïnstalleerd is, onder andere in Italië.
http://www.samsung.com/it...tutorial-navigatore.shtml

Daarom heb ik route 66 benaderd om erachter te komen of route 66 ook voor ons beschikbaar is.
Maar helaas; alleen bij de voorgeïnstalleerde Pixons zit route 66 er standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

omg ik ontdek nu pas dat afbeeldingen van het internet kan opslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ik kan aan italiaanse firmware's komen waar waarschijnlijk gewoon engels opzit.
Zetker weet ik het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Had bij Samsung klaagmailtje gedropt dat enige manier om betere functionaliteit te krijgen was om via derden firmware te updaten ten koste van garantie en dat ik vind dat samsung dat gewoon zelf moet bieden zonder gevolgen.

Reaktie:

Voor de Pixion komt ook een software update, echter is het nog niet
duidelijk wanneer dat is. Wij adviseren u onze site in de gaten te
houden voor de laatste news omtrent de Pixon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Hertog_Martin schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:05:
Had bij Samsung klaagmailtje gedropt dat enige manier om betere functionaliteit te krijgen was om via derden firmware te updaten ten koste van garantie en dat ik vind dat samsung dat gewoon zelf moet bieden zonder gevolgen.

Reaktie:

Voor de Pixion komt ook een software update, echter is het nog niet
duidelijk wanneer dat is. Wij adviseren u onze site in de gaten te
houden voor de laatste news omtrent de Pixon.
jaja, K.U.T smoes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
mee eens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook ;)
Samsung zegt dit namelijk heel vaak.
Het zou natuurlijk wel kunnen alleen voor de F480 zouden ze ook komen.
Enige wat kan dat er een update komt om de Zwarte layout te krijgen.

Geloof er zelf weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds half januari de pixon via T-Mobile met firmware ver. M8800BOHJ5 en heb afgelopen zondag firmware ver. M880BXXIB3(Orange) er met succes op gezet, omdat ik net als iedereen de bekende problemen had. (GPS werkte niet, geen naam bij ontvangen SMS, enz.)
Ik had die avond net het idee dat ik een nieuw/ander toestel had, alles was sneller, logischere plaats voor de sneltoets Widgetsbalk en de GPS leek te werken voor navigatie, ik heb Nav4All en AmazeGPS erop geïnstalleerd, maar in de praktijk werkt de GPS maar voor enkele minuten, ook met de nieuwe versie Google Maps die ik met de nieuwste firmware er mee op kreeg. Als ik kies voor “waar ben ik” of “mijn locatie” wordt dit zonder enkele moeite gevonden, ga ik van hieruit een route plannen gaat dit ook nog goed, maar dan is het meestal snel gedaan, er gebeurd weinig meer en b.v. bij google maps zie je de kaart met daarop de locatie waar je rijdt, deze stop ook op een gegeven moment.
Ook krijg ik nu af en toe een SMS van 1200 dat ze me € 1,50 in rekening brengen voor toegang tot World entree. Ik heb het vermoeden dat dit is nadat ik op internet ben geweest. Maak ik nu gebruik van het internet van Orange en moet ik daar dan voor betalen.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat iemand antwoorden/oplossingen heeft voor de problemen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
Het downloaden van de kaarten in Google Maps gebeurt inderdaad via de hspda / 3g / gprs verbinding zodat je kunt zien waar de positiebepaling je plaatst. Helaas heb je bij dit toestel dus wel een databundel nodig als je van plan bent om de gps veel te gaan gebruiken, want WiFi zit er dus niet op en moet de data via mobiel internet verkregen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

kan iemand mij helpen, ik wil wat games op me mobiel downloaden maar hij ondersteunt geen jar. bestanden iemand een idee of dat aangepast kan worden of welke bestanden ik er wel op kan zetten..

groetjes carola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via je Mobiel die internet site bezoeken.
En neem het JAD-File.
Dit is de snelste optie!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:04:
hallo,

kan iemand mij helpen, ik wil wat games op me mobiel downloaden maar hij ondersteunt geen jar. bestanden iemand een idee of dat aangepast kan worden of welke bestanden ik er wel op kan zetten..

groetjes carola
ja je moet via internet installeren. Via je computer met usb de jar+jad eropzetten gaat niet, dan kan hij hem inderdaad niet installeren.
De JAD ergens op internet hosten en daar naartoe gaan, dan kan je hem zo downloaden en installeerd hij meteen, maar moet je dus wel internet bundel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik aan het internetten ben (of iets anders wat veel stroom verbruikt) wordt de achterkant van de telefoon best wel warm. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:33:
Als ik aan het internetten ben (of iets anders wat veel stroom verbruikt) wordt de achterkant van de telefoon best wel warm. Is dat normaal?
ja

hij gebruikt zijn body om zijn warmte kwijt te raken, en dus als hij veel moet rekenen word zijn body warmer om de hitte kwijt te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Moet zeggen dat browsen met de nieuwe browser in de nieuwe firmware is wel erg veel handiger dan de vorige versie.

Iemand al wat gehoord van de nieuwe TouchWiz interface voor de Pixon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht persoonlijk niet dat de neiuwe versie op de pixon komt.
Reden hiervan is dat Samsungs neiuwe toestellen wel de nieuwe versies hebben.
Dit is dus voor de consument aantrekkelijk.

Verder kan het wel voorkomen dat er vor de pixon een grote update komt.
Dit lig dan alleen weer aan Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Thombias schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:40:
Moet zeggen dat browsen met de nieuwe browser in de nieuwe firmware is wel erg veel handiger dan de vorige versie.

Iemand al wat gehoord van de nieuwe TouchWiz interface voor de Pixon?
Wat voor verschil zit er dan in de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
dbzfan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:41:
[...]

Wat voor verschil zit er dan in de browser?
De manier van zoomen is veranderd. Dubbel tab maximaal uitzoomen en inzoomen, scherm ingedrukthouden en dan vinger omhoog of omlaag is zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag over de widget Accuweather. Als ik deze naar mijn bureaublad sleep komt de melding dat hier extra kosten aan verbonden zijn en of ik door wil gaan. Betekend dit dus dat het gebruik van deze widget buiten de internetbundel (heb Vodafone onbeperkt internet) valt en ik hier dus extra voor zou moeten betalen?
Iemand een idee?
Alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:20:
Heb een vraag over de widget Accuweather. Als ik deze naar mijn bureaublad sleep komt de melding dat hier extra kosten aan verbonden zijn en of ik door wil gaan. Betekend dit dus dat het gebruik van deze widget buiten de internetbundel (heb Vodafone onbeperkt internet) valt en ik hier dus extra voor zou moeten betalen?
Iemand een idee?
Alvast bedankt voor de reactie.
Nee zal waarschijnlijk gewoon internetkosten kosten, en is dus gratis voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Toch maar besloten een keer Samsung te mailen met m'n agenda synchronisatie probleem (namelijk dat je geen periode kunt instellen).
Antwoord was:
U kunt als volgt selecteren welke periodes u uit uw agenda wilt sychroniseren:

- Open PC Studio 3.0
- Sychroniseren
- Klik bovenin op Opties
- Selecteer Agenda
- Klik op instelling
- "alleen de" aanvinken
- En hier kunt u periodes aangeven die u wenst te sychroniseren.
Nou, dat klinkt behoorlijk eenvoudig, had ik zelf moeten kunnen vinden zonder hulp.
Nu weer zoeken, maar loop al vast bij het tweede punt. In de PC Studio is geen losse optie Synchroniseren.
Na veel proberen zie ik ineens PC Studio 3 staan. Zelf heb ik versie 1.0.0 HL4 (ge-update versie van de software die er werd bijgeleverd). Daar zit het probleem dus waarschijnlijk in. Nu inmiddels de versie 3 kunnen vinden op de Amerikaanse site van Samsung (http://www.samsung.com/us...=1858302&disp_nm=SGH-A707). Hopelijk gaat die beter werken.

Best simpel dus. Wel vervelend dat de oude versie bijgeleverd werd bij de telefoon....

[edit]
Nu nog wel probleem dat de synchronisatie continu mislukt, maar het is in ieder geval vooruitgang. Hopelijk kan ik Outlook of PC Studio iets tunen dat het wel gaat werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Jan_V op 18-03-2009 13:32 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
mocht er iemand zijn die java games wil installeren op z'n Pixon, heb na wat googlen uitgevonden hoe je dat zelf kan doen.

wat heb je nodig:
-de usb kabel
-TkFileExplorer (ik heb v2.2 gebruikt)
-als je alleen jar files hebt, JADMaker (1.21 gebruikt)

wat moet je doen:
-hang de Pixon aan de PC, met usb kabel, kies voor PC Studio
-start TkFileExplorer
-klik op File -> Connect

je kunt nu vanaf het bovenste venster, je PC, bestanden kopieren naar het onderste, je Pixon

-maak in de map Exe/Java/Games een map aan per spel dat je wilt installeren
-sleep per spel het jad en jar bestand in die map
-zo kun je meerdere games tegelijk op de telefoon zetten
-zodra je klaar bent, klik op File -> disconnect en kun je de telefoon ontkoppelen
-ga dan naar je belscherm en toets *#6984125*#
-hiermee kom je in een menu, kies in dat menu de optie "Internals"
-er wordt nu een wachtwoord gevraagd, voer in: *#9072641*#
-een tweede menu opent, ga naar "Storage Settings"
-vervolgens kies je deze 2 opties: "Update Java DB" en "update apps database"
-als je beide gedaan hebt kun je alle menus afsluiten

de geinstalleerde games kun je nu vinden onder menu -> extra -> games en meer

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette uitleg hoewel mensen die een internet abbo hebben het veel sneller kunen door naar de site tegaan van de free spelletjes aanbieder en dan gewoon op jad teklikken ;)

Voor degene zonder internet is de rest een goede optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat Synchroniseren.
Check even ofdat je PC zelf iets niet tegen houd.
En zorg er altijd voor dat je de nieuwste Samsung PC studio heb van Samsungmobile.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Heb net mijn unlockte (Orange branded) Pixon geflashed met de nieuwste M880BXXIB3 firmware, maar nu zie ik dat er helaas een network lock op is gekomen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
da's raar, daar heb ik helemaal geen last van. ik heb 'm via t-mobile gekocht, ook geflasht met M880BXXIB3

vanmorgen even een vodafone sim geprobeerd, die pakte ie gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

JarlSX schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 20:32:
da's raar, daar heb ik helemaal geen last van. ik heb 'm via t-mobile gekocht, ook geflasht met M880BXXIB3

vanmorgen even een vodafone sim geprobeerd, die pakte ie gewoon
Ik ga het nou even opnieuw proberen te flashen.
edit: heeft niet mogen helpen

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 18-03-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
wat voor melding geeft ie dan?

heb je na het flashen wel je sim teruggeplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

JarlSX schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 20:57:
wat voor melding geeft ie dan?

heb je na het flashen wel je sim teruggeplaatst?
Yup, sim teruggeplaatst, na het invoeren van de sim pasword, zegt hij netwerk geblokkeerd, en vraagt ie om een soort unlock code.

edit: via een handige site ben ik gelukkig van de network lock afgekomen _/-\o_ , dus het kan blijkbaar zomaar zijn dat je tel weer network locked is.

[ Voor 18% gewijzigd door FlyEragon op 18-03-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Gsm Helpdesk Nederland forum staat ook ne een XE versie wel engels maar je kan deze ook proberen.

Tja je moet nu wat.
Even aanmelden en reageren tegen diegene die de firmware's heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 16:08
wie moet ik een pm sturen op GSM helpdesk ?

ik zag wel iem,and die DDMEN ofzo heet, alleen was net te laat, hij ging voor me ogen offline :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat is minder voor je :P

Reageerde bij mij best aardig snel op PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkrekt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb sinds half december ook de Pixon M8800. Hij werkt best lekker moet ik zeggen alleen wanneer ik een sms ontvang van iemand die ik zelf nog geen sms heb gestuurd (in de periode dat het toestel aanstaat) dan laat hij de naam van deze persoon niet zien. GPS werkt dan wel weer als een trein, altans de google maps variant is nauwkeurig op 2 kilometer ... Dus gebruik nu nav4all.

Wat ik zo nu en dan ook nog onderbind bij het sneltypen is dat hij soms letters aanslaat die totaal aan het andere kant van het scherm zitten terwijl ik daar toch echt niet klik.

Om deze redenen dacht ik na het lezen van dit hele topic aan een firmware update, alleen nu heb ik hier wel even een vraag over. Maakt het uit welke provider je hebt? Onder het lezen zie je namelijk de ene na de andere firmware versie voorbijvliegen, ik zit bij T-Mobile en mijn huidige firmware versie is M8800BOHJ5. Ik meende zelf dat dit: M8800XEIA2 de nieuwste (engelse) versie is, kan iemand dit bevestigen? Een Nederlandse versie heb ik niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Damn, de nieuwe app van NS Rijstplanner Xtra schijnt niet te werken op de Pixon.
Tenminste niet via de sms-link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

ruurdkrekt schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:55:
Ik meende zelf dat dit: M8800XEIA2 de nieuwste (engelse) versie is, kan iemand dit bevestigen? Een Nederlandse versie heb ik niet kunnen vinden.
Volgens mij is de M880BXXIB3 de laatste versie en bevat ook Nederlands :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
FlyEragon schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:59:
[...]

Klopt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkrekt
FlyEragon schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:59:
[...]

Oke bedankt voor de reactie :)
Dan rest mij nog 1 vraag voordat ik het ga proberen en dat is of het uit maakt dat mijn Pixon gesimlocked is bij T-Mobile en ik dus T-Mobile abo ben, of dat het totaal niet uitmaakt bij welke provider je zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

ruurdkrekt schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:11:
[...]

Oke bedankt voor de reactie :)
Dan rest mij nog 1 vraag voordat ik het ga proberen en dat is of het uit maakt dat mijn Pixon gesimlocked is bij T-Mobile en ik dus T-Mobile abo ben, of dat het totaal niet uitmaakt bij welke provider je zit ;)
Dat is dus de hamkaas vraag, ik had een simlockvrij orange branded pixon, en na het flashen had ik weer een network lock (heb ook een T-mobile abo). Meeste mensen hebben hier geen last van gehad als je het topic zo ff snel checkt. Mocht je pixon een simlock krijgen kan je deze zelf unlocken voor 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
T-Mobile levert al een tijd geen gesimlockte toestellen in combinatie met hun contracten meer, maar de Pixon van mijn moeder heb ik juist naar de laatste firmware geflashed om van die gare toestelbranding af te komen. Na het flashen naar M880BXXIB3 was het toestel gewoon nog steeds simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkrekt
Nog even een kort bericht, ik heb mijn Pixon M8800 telefoon geflashed naar M880BXXIB3. Het update proces verliep soepel. Ik heb zelf het idee dat mijn scherm gevoeliger is geworden, hoef namelijk minder hard te drukken om echt iets te laten gebeuren. Verder zit er een verbeterd schuif mechanisme bij contactpersonen zodat je niet per ongeluk mensen loopt te selecteren als je alleen maar wilt verspringen van letter.

Verder ben ik alle T-Mobile favorieten en opgedrongen opties kwijt, dit is echt een verademing omdat je eerst door 15 T-Mobile favorieten moet scrollen voordat je bij je eigen kon. Ook heb ik nu namen bij mensen die mij smsen. Al met al ben ik er aardig op vooruitgegaan en ik moet zeggen er zit ook een programmaatje bij die met dobbelstenen gooit zodra je met je telefoon schudt.

Ik heb het idee dat mijn browser nu ineens beter de CSS ondersteunt, weet niet of iemand dit ook heeft gemerkt. Ik kan geen mp3 instellen als "bericht ontvangen"-melodie. Ik las ergens op een paar bladzijden terug dat het wel iemand was gelukt.

Al met al een geslaagde update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
het dobbelsteen spel zat er volgens mij bij de originele flash al op

mp3 voor inkomende berichten lukt ook gewoon:

->Menu
->Instellingen
->Telefoonprofielen
->klik op de >> toets achter het profiel waarin je de instelling wilt doen
->kies boven uit het pulldown menu "Nieuwe berichten"
->klik op het geluid dat is ingesteld onder "Berichttoon"
->kies helemaal onderin "Geluiden"

ik heb op mijn geheugenkaart in de map "Audio" een mp3 gezet, die komt meteen tevoorschijn na bovenstaande stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M8800 versie - M8800ASHL4 Dec 2008 KPN NEDERLAND
M8800 versie - M8800XEIA2 Jan 2009 ENGELANG
M8800 versie - M880BXXIB3 Feb 2009 NEDERLAND
M8800 versie - M8800CEIB1 Feb 2009 VODAFONE NEDERLAND

XE = Engeland.
XX = Nederland.
AS = KPN Ned.
CE = Vodafone Ned.

H =2008
I = 2009

A = Jan.
B = Feb.
C = Mrt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkrekt
Bedankt JarISX, dit was echt wel de laatste plek waar ik deze instelling verwacht had!
Ik zit nu nog wel met een ander probleem namelijk dat mijn web'n'walk niet meer werkt. Ik heb vanmiddag nog gewoon ge-internet en het gps programma nav4all gedownload. Maar ik kom er nu niet meer op, hij komt telkens met de foutmelding: "Fout bij autorisatie"

Zijn er meer mensen die dit op dit moment ondervinden? T-Mobile heeft wel onderhoud op zijn website dus kan ook geen nieuwe instellingen aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
schijnt landelijke storing te zijn.
ik heb het ook en vele met mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkrekt
Is het al iemand gelukt om met de pixon te internetten op je laptop. Ik ben nu anderhalf uur bezig en het wil maar niet lukken.
Na wat gegoogle (wat niet makkelijk is aangezien je elke keer verkopers te zien krijgt) kwam ik uit op de site:
linkje
Ik heb exact gedaan wat hier staat maar het lijkt wel alsof mijn telefoon de verbinding blokkeert. Wanneer ik verbinding wil maken vraagt de telefoon netjes of ik dat wil toestaan. Zo gezegd zo gedaan, windows vista gaat een poort openen en hierna de computer in het netwerk registreren. Maar dan gaat het fout en komt er een foutmelding dat het niet gelukt is.

Heeft iemand hier al ervaringen mee?

(Eventueel wil ik wel een screenshot ergens plaatsen van de foutmelding :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Niemand die z'n telefoon via vodafoon heeft en naar de M8800CEIB1 firmware heeft geflashed? Of mensen die met een vodafone telefoon juist naar de M880BXXIB3 zijn gegaan zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Raad het je AF op je het internet van de pixon voor je laptop te grebuiken.
Als ze eracher komen kan je rekening heel hoog woden ;)

De XX versie is het beste.
CE is gewoon branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
neeeeeeeeeee!

flashen is verkeerd gegaan en nu heb ik geen werkende telefoon meer!

Dit gebeurde in Downloader v5.50:

Download Start Ch[0]
OemSbl 407.0KB OK[1.6s]
QcSblHd 2.1KB OK[0.4s]
Mibib1 10.2KB OK[0.3s]
Mibib2 10.2KB OK[0.3s]
QcSbl 45.0KB OK[0.3s]
Wait reset !!
Serial port open error!

Alles ging goed, ook op de telefoon, tot de reset! argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Hertog_Martin schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:08:
neeeeeeeeeee!

flashen is verkeerd gegaan en nu heb ik geen werkende telefoon meer!

Dit gebeurde in Downloader v5.50:

Download Start Ch\[0]
OemSbl 407.0KB OK[1.6s]
QcSblHd 2.1KB OK[0.4s]
Mibib1 10.2KB OK[0.3s]
Mibib2 10.2KB OK[0.3s]
QcSbl 45.0KB OK[0.3s]
Wait reset !!
Serial port open error!

Alles ging goed, ook op de telefoon, tot de reset! argh!
Een ander progje heeft waarschijnlijk de seriele poort overgenomen zodra de flasher hem had los gelaten om te resetten, je moest eerst via msconfig alle opstartende windows meuk uizetten zodat je zeker weet dat je seriele poort vrij blijft. Kan je nu niet opnieuw flashen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Pheeeewwww, gefixt, probeerde het eerst 10x opnieuw met andere usb poorten.. geen succes.. daarna dacht ik het helemaal verneukt te hebben toen ik harde reboot wilde doen door batterij te swappen in hoop dat oude firmware er nog opstond... kreeg alleen maar een ander bootscherm...

Uiteindelijk bij een andere guide gelezen dat je in downloader v5.50 niet alleen 'full download' moet aanvinken maar daarvoor eerst ook 'boot change' moet aanvinken!

Edit: GPS werkt nu idd dus perfect met google maps _O_ meteen ff uitgeprobeerd buiten, update heel snel en nauwkeurig... voor deze wannahave deed ik het (de firmware upgrade) Ookal zal ik het niet vaak nodig hebben ;)

Zijn er apps met voorgeinstalleerde kaarten? dus zonder dat netwerk nodig is? Want GPS lijkt me vooral handig als ik in buitenland ben maar dan kost internet een fortuin.

[ Voor 30% gewijzigd door Hertog_Martin op 20-03-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Hertog_Martin schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:50:
Zijn er apps met voorgeinstalleerde kaarten? dus zonder dat netwerk nodig is? Want GPS lijkt me vooral handig als ik in buitenland ben maar dan kost internet een fortuin.
Ik ben nu zelf We Travel aan het installeren, die werkt offline namelijk, heb zelf geen databundel dus mijn enige keuze voor navigatie.

update: Java-fout Ongeldige indeling, lijkt me dat er iets mis is met de jad file. Heb ook de java-db laten updaten

[ Voor 12% gewijzigd door FlyEragon op 20-03-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Werkt het onscreen qwerty toetsenbord lekker ??

of is de traditionele toetsencombinatie nog steeds het beste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Jeffrey88 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 00:05:
Werkt het onscreen qwerty toetsenbord lekker ??

of is de traditionele toetsencombinatie nog steeds het beste ?
Ikzelf vind het lekker werken, af en toe zit je er wel eens naast maar voor mij persoonlijk is het dan alsnog veel sneller en fijner dan traditioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb een fout ondekt in mijn pixon [m8800], die ik hier in al die berichten niet ben tegengekomen, als je je telefooncontacten opslaat op je telefoon, kan je meer velden toevoegen, waaronder adressen prive en zakelijk, nu als je het adres intikt, zie je het niet staan waar het hoort en als je daarna de postcode intikt, staat dat weer op de plaats van het adres, alles schuift een plaats op maar het adres zie je niet op de plek staan , heb samsung hierover gebeld was onbekend voor hun en moest de telefoon voor reparatie aanbieden bij een service point, mijn vraag hebben meer mensen hier last van en zoja is dit met de nieuwe firmware opgelost ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk bij de demo versie van Brain Challenge, Russisch ofzo ingesteld in plaats van Engels. Blijkbaar vraagt ie dat maar één keer want hij blijft nu dus in die taal staan. Weet iemand welke knoppen ik moet indrukken om weer gewoon Engels te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 12-09 13:09
Hey,
ik heb een vraagje. Ik wil die nieuwe firmware erop zetten. Dus heb ik multiloader 5.50 op mn pc gezet, en ook de nieuwe firmware gedownload ( M880BXXIB3 ). Nu komt echter het probleem. Als ik mn pixon op de firmware mode zet, en ik koppel hem aan mn pc, krijg ik geen bericht whatsoever. Ook als ik multiloader heb opgestart en ik klik Port Search aan, gebeurt er niets. Wat hieraan te doen?
Vervolgens als ik dat frimwarebestand uitpak (.rar), krijg ik 1 map, Boothfiles genaamd. In deze map zitten geloof ik 5 .mnb ofzo bestandjes Als ik in Multiloader het vinkje op Full download zet, en vervolgens op Booth klik, kan ik deze openen, maar bij de overige vakjes kan ik niks openen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
mvg Jorrit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 12-09 13:09
Wat daar staat heb ik gedaan, alleen ik heb het idee dat mn telefoon niet verbindt, ik krijg namelijk geen enkel bericht op de pc als ik mn telefoon in de firmware mode verbind. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik kan wel aal die bestandjes uploaden in multiloader, alleen kan ik niet op download klikken.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links