Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nog een voordeel van de nieuwste firmware M880BXXJA2 is de veel snellere fix met GPS.
Ik heb ook het idee dat alles net iets vlotter werkt.

EDIT: Batterij gaat inderdaad iets langer mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Thombias op 14-06-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb al een tijdje zelf die allernieuwste firmware, M880BXXJA2 erop gezet, en ik heb dezelfde ervaringen als Thombias.
Vooral die nieuwe ontgrendeling is erg fijn, eerst ging hij in mijn broekzak heel vaak van de ontgrendeling af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203346

EINDELIJK!!!
Het was voor mij tot vandaag behelpen met het synchroniseren van de Pixon M8800 met Outlook. Altijd de item op het toestel verwijderen en vanuit Outlook via de agenda van NPS (New PC Studio) naar het toestel kopiëren. Da's verleden tijd!! Vandaag bood NPS aan om de software te updaten. Resultaat van de download: versie 1.5.1.10064_2.
Hiermee kan de Pixon M8800 goed én rechtstreeks met Outlook synchroniseren. Geen dubbele afspraken meer.
Het onoverkomelijke probleem met de USB-drivers onder Windows 7 is hiermee ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:44
Durf het bijna niet te vragen, maar werkt het ook met x64 systemen (waaronder dus Office x64)?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Anoniem: 203346

Jan_V schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:34:
Durf het bijna niet te vragen, maar werkt het ook met x64 systemen (waaronder dus Office x64)?
Het werkt in ieder geval met de combinatie Windows 7 / 64 bits en Office 2007 / 32 bits.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 203346 op 15-09-2010 13:50 ]

Anoniem: 287428

hebben jullie ook dat de speaker heel schel is als je gebeld wordt, ik was ooit in dat admin menu de speaker EQ tegengekomen maar ik wist niet hoe je die moest veranderen, weet iemand dit?

• Jan_V
Denk dat het inderdaad niet met Outlook 2010 x64 werkt, de nieuwe NPS. Krijg namelijk de melding dat hij geen e-mail client kan vinden, of niet is ingesteld.
Ach, misschien in de toekomst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-07 00:28
Ik snap niet hoe ik een nieuwe firmware op de telefoon moet zetten.
Kan iemand mij misschien een link sturen naar een handleiding of het mij uitleggen ?

• Jan_V
Volgens mij kun je gewoon de telefoon via usb aansluiten en dan op de knop 'update phone' of iets dergelijks klikken in NPS. Staat tegenwoordig redelijk prominent in beeld.
Weet het niet zeker hoor, aangezien ik m'n telefoon een hele tijd terug al heb geupdate.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Jan_V schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:26:
Volgens mij kun je gewoon de telefoon via usb aansluiten en dan op de knop 'update phone' of iets dergelijks klikken in NPS. Staat tegenwoordig redelijk prominent in beeld.
Weet het niet zeker hoor, aangezien ik m'n telefoon een hele tijd terug al heb geupdate.
Nee, er is wel een site google maar eens op samsung-firmwares en je komt er van zelf met uitgebreide uitleg.

• Jan_V
In de nieuwste NPS heb ik anders ook een icoon staan met de tekst 'Mobiele telefoon upgraden' met als beschrijving 'De firmware van de mobiele telefoon wordt geupgraded.'
Echter kon hij voor de Pixon niets vinden, wellicht dat ik al de nieuwste FW er op heb staan.

In het verleden heb ik het wel gedaan via een of andere site waar je fw's kon downloaden.

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Jan_V schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:54:
In de nieuwste NPS heb ik anders ook een icoon staan met de tekst 'Mobiele telefoon upgraden' met als beschrijving 'De firmware van de mobiele telefoon wordt geupgraded.'
Echter kon hij voor de Pixon niets vinden, wellicht dat ik al de nieuwste FW er op heb staan.

In het verleden heb ik het wel gedaan via een of andere site waar je fw's kon downloaden.
Tja volgensmij werkt deze optie alleen als je een beetje in een broot land ofzo zit, want ja.. samsung is een beetje lax met ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10
Nadat mn sms geheugen vol raakte na ontvangen van 2 smsjes reageert mn Pixon helemaal nergens meer op. Touchscreen niet maar ook de vergrendel en de aan/uit knop niet :{

Hij werkt nog wel verder want als je batterij uit en indoet dan kan ie wel aangezet worden en eenmaal aan zie je ook dat netwerkstreepjes veranderen... maja kan geeneens mn pin invoeren :{

Ik denk dat enige oplossing is om firmware te flashen, of iemand anders een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 07-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Hertog_Martin schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:30:
Nadat mn sms geheugen vol raakte na ontvangen van 2 smsjes reageert mn Pixon helemaal nergens meer op. Touchscreen niet maar ook de vergrendel en de aan/uit knop niet :{

Hij werkt nog wel verder want als je batterij uit en indoet dan kan ie wel aangezet worden en eenmaal aan zie je ook dat netwerkstreepjes veranderen... maja kan geeneens mn pin invoeren :{

Ik denk dat enige oplossing is om firmware te flashen, of iemand anders een idee?
Kun je idd het beste doen ja. En anders met een andere telefoon sms'jes van je sim afhalen. misschien dat dat nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10
Had nog wat rondgegoogled en kwam dit tegen:

http://www.handcellphone.com/mobile/forum/screen-freeze

Blijken dus tientallen mensen met zelfde probleem te zijn en de oplossing is een mes steken tussen schemr en rand ter hoogte van de volume down knop en dan scherm lichtjes omhoog wippen. Heeft met connectie van touchscreen te maken.

Het werkt, maar is geen permanente oplossing.

Maar gebeurd zo te lezen met veel pixons dus mocht het iemand hier gebeuren dan weet je wat je kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311565

Weird. Heb pin-code in gebruik op het toestel. Ik vul de juiste pincode in (getest met dezelfde sim in ander toestel!!), maar na een aantal blijkbaar foutieve pogingen krijg ik nu bij het aanzetten de melding telefoonblokkering met een invulschermpje eronder voor maximaal 8 posities.
Heb pukcode opgevraagd bij mijn provider. Als ik die gebruik krijg ik de melding onjuist wachtwoord. 0000 of 00000000 helpen ook niet.

suggesties ?
  • factory reset ? hoe werkt dat als het toestel om een wachtwoord vraag ? (# is geen geldig teken in het wachtwoordinvulveld...)
  • flashen ?
  • ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Is dit niet toevallig de telefoonbeveiliging en niet de pincode van je SIM? heb ik ook al eens gehad, gelukkig zag ik het op tijd en kon ik met 0000 verder komen en daarna m'n pincode invullen.

Oplossing? Tjah, denk flashen, anders zou het wel een hele suffe beveiliging zijn.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links