Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Nou ,even geprobeert met dubbele tape over de microfoon en het geluid is wel iets beter ,maar nog steeds r*k :X

1098S met Zard test

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

dbzfan

Nee.

Blijft vaag dat sommige mensen problemen hebben met het feit dat hij alleen nummers toont ipv namen.... ik heb altijd al prima namen gehad.. zelfs met verschillende firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dbzfan schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 21:13:
Blijft vaag dat sommige mensen problemen hebben met het feit dat hij alleen nummers toont ipv namen.... ik heb altijd al prima namen gehad.. zelfs met verschillende firmwares.
Dit heeft te maken met de +31 (of 0031) die dan bij oudere firmwares voor het nummer moest.
Bij nieuwere firmwares is dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ook een vraagje: Ik heb van de week ook de pixon 8800 ontvangen, het is een geweldige telefoon. 1 nadeel vindt ik wel, hij gaat erg snel van de toetsenbeveiliging af. Als je even tegenaan stoot is al genoeg. Hebben jullie dat ook? Ik heb nu een siliconen hoesje besteld in de hoop dat dat een beetje helpt...

Groetjes,
Bianca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:18:
Hoi,

Ik heb ook een vraagje: Ik heb van de week ook de pixon 8800 ontvangen, het is een geweldige telefoon. 1 nadeel vindt ik wel, hij gaat erg snel van de toetsenbeveiliging af. Als je even tegenaan stoot is al genoeg. Hebben jullie dat ook? Ik heb nu een siliconen hoesje besteld in de hoop dat dat een beetje helpt...

Groetjes,
Bianca
Dit is inderdaad een punt. Een hoesje helpt zeker.

Vraagje....
Iemand bekend met een hardloop app voor de pixon?

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 04-08-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje mee op dit topic, erg handig :)
Maar nu heb ik dus een vraagje, word jullie telefoon (pixon, lijkt me logisch 8)7 ) ook zo sloom van een geheugenkaartje? Ik heb een sandisk mobile ultra 8gb, dus het is niet dat het kaartje zo sloom is....
Vooral als je aan het fotograferen bent en dan je fotos wil bekijken, het duurt wel 20 seconden voordat je fotos geladen zijn! de camera blijft dan gewoon filmen en het icoontje rechtsonder blijft blauw (ingedrukt dus)
echt irritant dat dat zo lang duurt.
hij is trouwens ook sloom als er bijna niks op het kaartje staat, of als de map fotos leeg is....
Verder wil ik nog even kwijt dat ik de route66 versie heb gehad, en ik heb toch maar weer de nieuwste versie; M880BXXE1 gepakt omdat de routte66 versie slomer is, en omdat de fotobrowser vastliep en de telefoon dan opnieuw opstarte. ook vind ik route66 niet echt veel toevoegen omdat je er toch niet mee kan navigeren aangezien er geen crack is, en ik de voucher codes veeeeels te duur vind.... :P
Nu gebruik ik weer we-travel, aangezien ik geen onbeperkte databundel heb, wetravel is een stuk minder mooi en minder snel (hapert heel erg op de snelweg :P) maar voor op de fiets werkt het heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik heb een 8Gb Adata HC kaartje maar bij mij is die niet traag. Ik heb diezelfde firmware.
Hij wordt wel trager naarmate ik meer op je sd hebt staan. Ik zet regelmatig bestanden over naar mijn pc/losse hdd.

Voor Route 66 betaal je inderdaad de hoofdprijs dan kan je beter een los aparaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje.
Ik wil via studio 3 mijn pixon gebruiken als modem voor mijn laptop. Alleen heb ik studio 3 gekregen bij mijn e-900. Nu herkent studio 3mijn pixon niet. Hoe verander ik dit?

P.S. ben helemaal niet technisch enzo dus graag als het kan een simpel antwoord(A)

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een samsung pixon gekocht 2e hands maar ik wou dus dernet alle instellingen terug zetten naar fabrieksinstellingen maar dan vraagt hij om een wachtwoord. ik heb het gevraagd aan diegene waarvan ik hem gekocht heb maar die weet het niet.
kan ik iets downloaden ofzo waardoor die wachtwoord weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-07 11:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:24:
Ik heb vandaag een samsung pixon gekocht 2e hands maar ik wou dus dernet alle instellingen terug zetten naar fabrieksinstellingen maar dan vraagt hij om een wachtwoord. ik heb het gevraagd aan diegene waarvan ik hem gekocht heb maar die weet het niet.
kan ik iets downloaden ofzo waardoor die wachtwoord weg is?
probeer eens 00000000 dus 8 keer een 0 , is de standaard voor dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hij zegt onjuist wachtwoord.
als ik de firmware update is dan die wachtwoord beveiliging weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:34:
nee hij zegt onjuist wachtwoord.
als ik de firmware update is dan die wachtwoord beveiliging weg?
Dan heb je in iedergeval de fabrieksinstellingen van de nieuwste firmware.
De nieuwste firmware is zo ie zo aan te raden.

Staat er niks in de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T is al opgelost k heb andere firmware geinstalleerd en nu is die ww weg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:00:
T is al opgelost k heb andere firmware geinstalleerd en nu is die ww weg:)
Gefeliciteerd. Leek mij ook al de beste oplossing. Is je Pixon meteen weer clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallooo! Ik heb sinds december 2008 de pixon in mijn bezit, helaas is deze in mijn 2e week dat ik het toestel thuis had alweer terug gegaan na de reparatie service..

De camera van het toestel stelde helemaal niets meer scherp, ben zelf wel een klein beetje handig met telefoons, maar kon helemaal niets vinden, en ook bij de vodafone shop wisten ze niets te vinden aan instellingen waardoor de lens niet meer scherp kon stellen.

Na dat ik mijn toestel terug kreeg bleek het een helemaal nieuw toestel te zijn, ik heb wel nog gewoon de Firmware : M8800XXHJE.

En natuurlijk zoals bij de rest werkt mijn gps niet, maar nu las ik straks een een comment dat je bij het downloaden van de amAze software ook kunt kiezen voor de software van eternity. Dit heb ik gedaan en nu wordt mijn "satalietje" in beeld wel rood, en bij de pixon software bleef het gewoon blauw, ook kan ik nu bij gps details kijken in het menu, wat voorheen ook niet kon, het balkje voor in het menu te komen was dan grijs, en niet "aanklikbaar". Maar in het menu bij GPS-details staat dat ik geen satelliet heb?

EDIT!!! na het typen van dit bericht zie ik dat ik een groene sateliet heb, en dat er bij locatiestatus allemaal gegevens en coördinaten staan! Is dit goed? Heb ik geen firmware update nodig voor mijn interne gps ontvanger zolang ik met amAze werk? :) :) :)

Wat klopt er nu niet, de indicatie van het satelliet icoontje in beeld, of de status in het Details menu..?

Wie kan me hier bij helpen, want als dit werkt.. ben ik tevreden. Heb nooit verdere problemen met het toestel gehad behalve dan dat de foto's niet meer gefocust werden.

Al is zulke firmware update erg aantrekkelijk, maar bij het horen van vervallen van garantie blijf ik er liever met mijn vingers vanaf.. :D

En nog niemand een oplossing voor het filteren van welke (hotmail) emailtjes je telefoon de eerste keer moet doen na het instellen van alle pop3 drama? :9

Groetjes Roel

Ben ik weer, ik had de amAze een demo navegatie laten draaien, en hierna wou ik op de fiets (mooi weertje hierzo :*) ) de route eens fietsen om te kijken of het echt werkt, maar toen ik dit had gedaan, en het adres waar ik naartoe wou op had gegeven.. begon mevrouwtje van amAze te roepen dat ik geen gps satelliet kon bereiken! en toen ik amAze afsloot, zag ik dat mijn internet icoontje linksboven rood was, houdt amaze mij voor de gek en werkt het via internet? of is mijn sateliet verbinding gewoon even weg gevallen en ben ik te ongeduldig?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 15:56 . Reden: verandering werking GPS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Nu online

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:21:
Hallooo! Ik heb sinds december 2008 de pixon in mijn bezit, helaas is deze in mijn 2e week dat ik het toestel thuis had alweer terug gegaan na de reparatie service..

De camera van het toestel stelde helemaal niets meer scherp, ben zelf wel een klein beetje handig met telefoons, maar kon helemaal niets vinden, en ook bij de vodafone shop wisten ze niets te vinden aan instellingen waardoor de lens niet meer scherp kon stellen.

Na dat ik mijn toestel terug kreeg bleek het een helemaal nieuw toestel te zijn, ik heb wel nog gewoon de Firmware : M8800XXHJE.

En natuurlijk zoals bij de rest werkt mijn gps niet, maar nu las ik straks een een comment dat je bij het downloaden van de amAze software ook kunt kiezen voor de software van eternity. Dit heb ik gedaan en nu wordt mijn "satalietje" in beeld wel rood, en bij de pixon software bleef het gewoon blauw, ook kan ik nu bij gps details kijken in het menu, wat voorheen ook niet kon, het balkje voor in het menu te komen was dan grijs, en niet "aanklikbaar". Maar in het menu bij GPS-details staat dat ik geen satelliet heb?

EDIT!!! na het typen van dit bericht zie ik dat ik een groene sateliet heb, en dat er bij locatiestatus allemaal gegevens en coördinaten staan! Is dit goed? Heb ik geen firmware update nodig voor mijn interne gps ontvanger zolang ik met amAze werk? :) :) :)

Wat klopt er nu niet, de indicatie van het satelliet icoontje in beeld, of de status in het Details menu..?

Wie kan me hier bij helpen, want als dit werkt.. ben ik tevreden. Heb nooit verdere problemen met het toestel gehad behalve dan dat de foto's niet meer gefocust werden.

Al is zulke firmware update erg aantrekkelijk, maar bij het horen van vervallen van garantie blijf ik er liever met mijn vingers vanaf.. :D

En nog niemand een oplossing voor het filteren van welke (hotmail) emailtjes je telefoon de eerste keer moet doen na het instellen van alle pop3 drama? :9

Groetjes Roel

Ben ik weer, ik had de amAze een demo navegatie laten draaien, en hierna wou ik op de fiets (mooi weertje hierzo :*) ) de route eens fietsen om te kijken of het echt werkt, maar toen ik dit had gedaan, en het adres waar ik naartoe wou op had gegeven.. begon mevrouwtje van amAze te roepen dat ik geen gps satelliet kon bereiken! en toen ik amAze afsloot, zag ik dat mijn internet icoontje linksboven rood was, houdt amaze mij voor de gek en werkt het via internet? of is mijn sateliet verbinding gewoon even weg gevallen en ben ik te ongeduldig?
Firmware upgrade lost het GPS probleem op... is al vaker langsgekomen.. Nav4all werkt hier prima, google maps ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:51:
[...]

Firmware upgrade lost het GPS probleem op... is al vaker langsgekomen.. Nav4all werkt hier prima, google maps ook.
Oké, bedankt dbzfan!

Maar is het zo dat bij een firmware update daadwerkelijk je garantie vervalt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die meldingen van "pagina te groot, inhoudt wordt wellicht niet correct weergegeven" op mijn samsung pixon heb ik ook. Can anyone help me/us?

Thank you in advance..

Greetz

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:34:
Die meldingen van "pagina te groot, inhoudt wordt wellicht niet correct weergegeven" op mijn samsung pixon heb ik ook. Can anyone help me/us?

Thank you in advance..

Greetz
Ligt er aan welke pagina je bezoekt.
voor www.nu.nl is een aangepaste pagina m.nu.nl bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:59
Kan iemand mij vertellen of je bij de M8800 ook sms tonen voor personen apart, of contactpersonen in groepen kan zetten en die groep een sms toon kan geven, en kan dit eveneens met beltonen?

• Soullancer
Inmiddels wel gevonden dat je voor groepen ringtones in kan stellen, maar wat me nog steeds niet duidelijk is is of ik ook sms tones voor individuele personen of groepen in kan stellen :/
kan het nergens op internet vinden helaas, staat ook niet in de handleiding op samsung
Iemand een kort antwoord?

Dan ga ik hem morgen ophalen O-)

• Thombias
  • Niet online
StormingSoul schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:03:
Inmiddels wel gevonden dat je voor groepen ringtones in kan stellen, maar wat me nog steeds niet duidelijk is is of ik ook sms tones voor individuele personen of groepen in kan stellen :/
kan het nergens op internet vinden helaas, staat ook niet in de handleiding op samsung
Iemand een kort antwoord?

Dan ga ik hem morgen ophalen O-)
Ja, dat kan. Je bedoelt toch bijvoorbeeld de Twilight Zone tune voor je schoonmoeder etc....? >:)

• Soullancer
Inderdaad :*), maar voor schoonpa mag dan wel weer een goed deuntje komen, etc.

Dus het is wel mogelijk om voor ''elke persoon apart'' een smstoon in te schakelen? als ik je goed begrijp

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-07 15:00
Hoe kan ik zien welke firmware er op mijn telefoon staat.
(Ik mag aannemen dat dit geen illegale vraag is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Jeffrey88 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:39:
Hoe kan ik zien welke firmware er op mijn telefoon staat.
(Ik mag aannemen dat dit geen illegale vraag is)
*#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Zodra je een firmware flashed.. naar bijv een niet Providerfirmware, betekent dit dat de simlock dan ook vervalt? :?

Verwijderd

Vraagje:

Als ik mijn IMEI nummer opvraag d.m.v. *#06#, krijg ik dat idd te zien, echter gevolgd door een / en het getal1. Wie kan mij vertellen waar " /1 " voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
iemand hier ervaring met invisible shield voor pixon?

Hij lijkt wel groter dan het scherm.. ben bang dat hij lastig aan te brengen word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Laatst online: 28-07 00:31
Hallo,

Mijn vriendin heeft een pixon en na het resetten van instellingen, start het apparaat wel op maar vraagt dan " op het midden van het doel te tikken met de stylus" Wat ik ook tik, hij gaat niet verder, wel geeft hij een trilfeedback als ik tik.

Terug naar de winkel of... wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Gisteren de firmware van mei 2009 op m'n telefoon gezet. Had eerst nog wat problemen, waarschijnlijk door een oude versie van Multiloader, maar uiteindelijk toch gelukt.
Het verschil zit hem in de details. Op het eerste gezicht lijkt het nagenoeg hetzelfde, afgezien dat het knopje van de widget bar nu beneden zit in plaats van boven, maar als je er mee werkt is het toch wel een verademing.
Ik kan nu foto's browsen in de fotobrowser zonder dat het eerst 10 tot 20 seconden duurt voordat ik een volgende foto kan oproepen, de telefoonlijst is een stuk beter te doorzoeken, syncen met agenda werkt een stuk beter. Oh ja, kan nu ook foto's sms'en naar anderen en dat ze ook daadwerkelijk aan komen, voorheen kregen ze altijd lege berichten of fouten.

Al met al een juiste zet om te updaten. Het lukt me nog steeds niet om jar/jad bestanden te installeren, ook niet als ik ze met NPS overhevel naar de telefoon. Heb dus geen internet abo op de telefoon, dus van internet runnen/downloaden is geen optie.
Ik zag dat je nu ook FW updates kunt doen vanuit NPS. Jammergenoeg lukte het nog niet met de Pixon, maar dat zal in de toekomst hopelijk wel kunnen.

Nu nog voor elkaar krijgen dat ik java applicaties kan installeren en dan ben ik weer semi-blij met de telefoon.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Jan_V schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:56:

Ik zag dat je nu ook FW updates kunt doen vanuit NPS. Jammergenoeg lukte het nog niet met de Pixon, maar dat zal in de toekomst hopelijk wel kunnen.
Ik denk niet dat Samsung nog tijd steekt in de pixon omdat de opvolger de Pixon 12 er ook al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Lekker antwoord vanaf de helpdesk van Samsung. Had gevraagd of ze ook een manier wisten om toch applicaties te installeren op de telefoon die je via PC Studio (of iets dergelijks) op je telefoon hebt gezet.
Vraag:
Ik probeer al een tijdje software te installeren op deze telefoon, maar krijg continu de melding 'Niet-ondersteund bestandstype'.
De software die ik wil installeren zijn Java applicaties en dus verpakt in een JAR bestand en soms zit er ook een JAD bestand bij. Nu heb ik inmiddels gelezen dat je het JAD bestand moet openen, maar bij beide extensies krijg ik dezelfde melding.

De installatie bestanden (jad en jar) heb ik via New PC Studio op de telefoon gezet.

Hoe krijg ik het toch voor elkaar om software te installeren op m'n telefoon?
Antwoord:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Pixon.

U had geprobeerd om een externe softwarete installeren op de Pixon.
Op de Pixon draait een gesloten besturingsysteem.
Dit is een software dat door Samsung is ontwikkeld. Het is nietmogelijk
om externe software te installeren.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst
kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als ik de thread hier een beetje doorlees is het dus wel zeker mogelijk om software te installeren, mits je die gelijk download vanaf een website. Kunnen ze beter vertellen dat ze het niet ondersteunen in plaats van te zeggen dat het uberhaupt niet mogelijk is.
Ik denk niet dat Samsung nog tijd steekt in de pixon omdat de opvolger de Pixon 12 er ook al is.
Zou jammer zijn, maar de huidige FW die ik er nu op heb staan is op zich toereikend. Kan ik hopelijk nog even mee draaien voordat er weer een andere telefoon bij me komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Waardeloos ondersteuning van Samsung op het gebied van extra software of firmware updates. heb nou een LG cookie en daar kan ik makkelijk jar files op knallen en installeren :) En ook de PC suite software werkt gewoon naar behoren dit in tegenstelling tot de crappy Samsung software.

Nee bij Samsung hoef je duidelijk niet te zijn voor support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
FlyEragon schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:24:
Waardeloos ondersteuning van Samsung op het gebied van extra software of firmware updates. heb nou een LG cookie en daar kan ik makkelijk jar files op knallen en installeren :) En ook de PC suite software werkt gewoon naar behoren dit in tegenstelling tot de crappy Samsung software.

Nee bij Samsung hoef je duidelijk niet te zijn voor support.
Jouw reactie slaat als een tang op een varken.
Support is juist erg goed. Als er wat mankeert aan je toestel wordt hij snel en profesioneel gerepareerd of vervangen.

Dat er geen extern software direct op geinstalleerd kan worden maar alleen via een website is een keuze geweest van software marketing. Kijk maar naar de iphone daar kan je ook geen externe software opgooien alleen via hun fruit winkel waar je dus voor moet betalen.

Ik zou zeggen doe eerst eens goed onderzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje,
Als ik filmpjes maak met mijn Pixon dan is het geluid niet om aan te horen, ik heb net even gekeken en zie waarom:
Bit rate : 12.8 Kbps
Sampling rate : 8 000 Hz

Enig idee hoe ik dit kan veranderen?

P.S. een filmpje van mijn gouwe ouwe D900 had 64 kbit AAC!!! wel met een samplerate van 11025 Hz, waarover ook niet naar huis te schrijven valt maar ook dat is beter, hoezo heeft samsung dit ons aan kunnen doen ;(
_/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransvs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-10-2009
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Krijg geen respons van Samsung.
Heb je al een oplossing gevonden??
Jan_V schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:10:
Zelf heb ik de telefoon nu ook 2 dagen en vind het een leuke telefoon, maar loop wel tegen wat probleempjes aan.
Met de Samsung PC Studio lukt het me niet om goed met Outlook te synchroniseren. Heel vaak zegt hij dat het geheugen van de telefoon vol is en momenteel synchroniseert hij alleen maar t/m december afgelopen jaar.
Ook heeft hij m'n contactpersonen raar geimporteerd vanuit Outlook. De sortering van voornaam, achternaam werkt in ieder geval niet.
Eigenlijk heb ik deze telefoon gekocht om goed te kunnen syncen met Outlook (en natuurlijk omdat hij wel vet er uit zag), maar tot nu toe laat PC Studio me een beetje in de steek.
Ben nu de trial van Mobile Master aan het bekijken, maar die is vastgelopen met de contacten sync (heb maar zo'n 120 contacten). Hoewel de telefoon niet in de supported lijst staat, lijkt het in eerste instantie wel te werken. Hij herkent hem als een Sony Ericsson W890 :S

Nou, morgen misschien maar weer verder puzzelen om het syncen goed aan de praat te krijgen.
Iemand nog alternatieven voor goede sync software voor een Samsung telefoon? Payware maakt op zich niets uit, want ik heb er wel wat voor over, voor een goed werkende synchronisatie. Mobile Master is ook 20 dollar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Ja, heb nu de nieuwste New PC Studio gedownload en gedraaid.
Daar kun je een periode instellen wat je wilt synchroniseren. Dit ging de eerste 2x helemaal mis, maar je moet gewoon door blijven syncen. Bij de 3e poging snapt hij het ongeveer en lukt het beter. Heb hem nu op 7 dagen voor en 7 dagen na staan, dan zit ik op ongeveer 250 afspraken. Klopt natuurlijk van geen kant, maar ook alle verjaardagen tellen als een afspraak, die hij automatisch ook synct van iedereen in je contactlijst.
Ondertussen heb ik ook allemaal dubbele afspraken in Outlook, die ik weer handmatig moest verwijderen.

Het is dus nog niet ideaal, of ik doe iets verkeerd, maar het lijkt enigszins te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb de star gehad,daarna de corby maar die viel me tegen omdat ik de 'sms' widget miste in de widgetbalk.
De pixon heeft mijn aandacht nu,maar zit er een 'sms' widget in de widgetbalk van de pixon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wil iemand aub antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
niet in de widget balk wel in de balk onderaan in het scherm.
Je kunt ook bij een gsmshop gaan kijken dan heb je direct antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Fijn dank je wel :)
In een winkel liggen dummy's ,het is toch makkelijker om een gebruiker te vragen vind ik.

Bij balk onderaan in scherm?? heb ik nog nóóit gezien bij een samsung touch gsm.

[ Voor 97% gewijzigd door rooie60 op 20-11-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Nu online

dbzfan

Nee.

rooie60 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:32:
Ik heb de star gehad,daarna de corby maar die viel me tegen omdat ik de 'sms' widget miste in de widgetbalk.
De pixon heeft mijn aandacht nu,maar zit er een 'sms' widget in de widgetbalk van de pixon ?
De pixon heeft een widget zodat je snel sms kan opstellen.

• rooie60
Dank je wel dbzfan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung Pixon M8800.
Nu zit hier ook google maps op geinstalleerd.. Dit werkte een tijd goed. Nu geeft ie al een tijd aan dat de locatie tijdelijk niet beschikbaar is. De accu is volledig opgeladen. Als ik buiten sta (ik woon bij de kust dus op strand) dan krijg ik deze melding nog steeds. De telefoon maakt ook geen gebruik van de zendmasten om de locatie te bepalen. Ik wil graag google maps gebruiken. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Ik gebruik het netwerk van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:55:
Ik heb een Samsung Pixon M8800.
Nu zit hier ook google maps op geinstalleerd.. Dit werkte een tijd goed. Nu geeft ie al een tijd aan dat de locatie tijdelijk niet beschikbaar is. De accu is volledig opgeladen. Als ik buiten sta (ik woon bij de kust dus op strand) dan krijg ik deze melding nog steeds. De telefoon maakt ook geen gebruik van de zendmasten om de locatie te bepalen. Ik wil graag google maps gebruiken. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Ik gebruik het netwerk van t-mobile.
Heb je de laatste firmware op je toestel staan?
Soms wil een keer uit en aanzetten(eventueel even je accu eruit) ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een vraag is er website waar ik motion games en andere motion aplicaties kan downloaden cq kopen die ik dan op de pixon kan installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pj3r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 19:13
Kan iemand me helpen?
Heb ongeveer een maand of 4 mn vorige Pixon in een onhandig voorval het raam van de auto uit laten stuiteren. Dat is nog niet mn probleem, maar ik heb nu een nieuwe Pixon gekocht, van een dame hier in mijn woonplaats, en ik kan het wachtwoord niet veranderen. 0000 én 00000000 zijn het niet.. ook heb ik al alle combi's van 0 t/m 9 geprobeerd met oplopend, aflopend en dezelfde nummers.
De mevrouw waarvan ik het toestel gekocht heb weet het ook niet meer, dus ik zit een beetje in de penarie....
Het volgende heb ik al gevonden:
Factory Reset: *2767*3855#
Waar ik bang voor ben, is dat ik dan ook alle programmas kwijt ben...
Heeft iemand hier ervaring mee?
En ik zou daarna ook mn telefoon zgn willen "flashen" met een nieuwere versie, want deze is al bijna een jaar oud. Zijn er nog goede firmware versies te krijgen voor een pixon 8800 (8-megapixel camera)?
Mvg,
Piet

EDIT bij *#1234# zeg het toestel het volgende:
<SW VER>
M8800XXHJE
Factory FS VERSION :
DEF

Ik weet niet of dit goed of slecht is, of dat dit nieuw of oud is, maar ik kan er ook nergens achter komen. Op google is het een grote warboel van spamsites en fake download sites....

[ Voor 13% gewijzigd door Pj3r op 22-12-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Pj3r schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:40:
Kan iemand me helpen?
Heb ongeveer een maand of 4 mn vorige Pixon in een onhandig voorval het raam van de auto uit laten stuiteren. Dat is nog niet mn probleem, maar ik heb nu een nieuwe Pixon gekocht, van een dame hier in mijn woonplaats, en ik kan het wachtwoord niet veranderen. 0000 én 00000000 zijn het niet.. ook heb ik al alle combi's van 0 t/m 9 geprobeerd met oplopend, aflopend en dezelfde nummers.
De mevrouw waarvan ik het toestel gekocht heb weet het ook niet meer, dus ik zit een beetje in de penarie....
Het volgende heb ik al gevonden:
Factory Reset: *2767*3855#
Waar ik bang voor ben, is dat ik dan ook alle programmas kwijt ben...
Heeft iemand hier ervaring mee?
En ik zou daarna ook mn telefoon zgn willen "flashen" met een nieuwere versie, want deze is al bijna een jaar oud. Zijn er nog goede firmware versies te krijgen voor een pixon 8800 (8-megapixel camera)?
Mvg,
Piet

EDIT bij *#1234# zeg het toestel het volgende:
<SW VER>
M8800XXHJE
Factory FS VERSION :
DEF

Ik weet niet of dit goed of slecht is, of dat dit nieuw of oud is, maar ik kan er ook nergens achter komen. Op google is het een grote warboel van spamsites en fake download sites....
Als je een andere firmware erop gaat zetten ben je ook de door haar geinstalleerde software kwijt.
Echter heb je niet de nieuwste firmware en die is wel aan te raden omdat deze sneller is en nieuwere software bevat o.a. google maps.

google maar eens op samsung-firmware plus punt tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pj3r
Oh ok... nou jammer dan. Ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen werken
In de handleiding voor de pixon (M8800) op die site staat dat er op de lijst G-I-J-L-M de laatste firmware zou staan. Die is voor de m8800 mei 2009, maar de laatste link doet het niet (russische site die aangeeft dat het bestand is verwijderd) en de een na laatste link die stopt iedere keer bij ergens in de 60 mb van de 90..... zijn er voor de Pixon geen nieuwere versies meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pj3r
Heb zojuist de telefoon geflashed... nu zit ik met 1 probleempje:
Zodra ik nu de kabel erin doe, vraag het toestel niet meer hoe dat deze met de pc moet verbinden.....
(PC Studio, mass media en nog een...).
Kan iemand me AUB helpen!???
Dank
Pj3r

EDIT
Ik heb trouwens M880BXXIE1 geïnstalleerd. Dit was de enige laatste versie die beschikbaar was...

[ Voor 17% gewijzigd door Pj3r op 23-12-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 17:05
Je moet in het menu instellen dat hij daar om vraagt
ik kan nu niet kijken hoe dat precies moet want ik mijn telefoon ligt bij de PhoneHouse ter reparatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pj3r
Niks aan de hand, reeds gevonden.
Phone settings> PC connections.
Stond verstopt achter caller information....
Toch bedankt!
EDIT
hij ziet em alleen niet als een externe hd meer... driver niet gevonden zegt ie.....

[ Voor 26% gewijzigd door Pj3r op 23-12-2009 16:50 ]

Verwijderd

Thombias schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:13:
[...]

Heb je de laatste firmware op je toestel staan?
Soms wil een keer uit en aanzetten(eventueel even je accu eruit) ook helpen.
Dit heb ik ook gedaan, de nieuwste firmware staat erop. Het heeft wel gewerkt met deze firmware. De accu eruit halen en opnieuw starten heb ik ook al gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Iemand al iets gehoord van de vaag aangekondigde nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Thombias schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:10:
Iemand al iets gehoord van de vaag aangekondigde nieuwe firmware?
bij mij niks over bekend, waar heb je dit vernomen dan ?

Edit: ff een vraag erbij weet iemand of het mogelijk is om de standaard images weg te halen die er al in staan samsung, vind het erg vervelend als ik iedere keer die regendruppel enz. zie als ik mijn scherm blokkeer

[ Voor 31% gewijzigd door MD90 op 11-01-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
MD90 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:52:
[...]

bij mij niks over bekend, waar heb je dit vernomen dan ?

Edit: ff een vraag erbij weet iemand of het mogelijk is om de standaard images weg te halen die er al in staan samsung, vind het erg vervelend als ik iedere keer die regendruppel enz. zie als ik mijn scherm blokkeer
Dat had volgensmij iemand in dit forum al een keer geprobeerd, zonder succes.
Zelfs de afbeeldingen veranderen via TK file explorer werkte niet voor hem... Ik vind het ook wel jammer dat je die afbeeldingen niet kan veranderen, sommige zijn een beetje verwijfd }:O
Ik heb nog niks over die nieuwe firmware gehoord, maar ik ben wel zeer geintereseerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regonox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 08:22
Ik had een vraagje en hoop dat iemand mij hier iets over kan vertellen.
Ik heb een aantal smsjes op de Pixon staan die ik eigenlijk wil bewaren (gaat om zon honderd+ stuks).
Is het mogelijk om smsjes op je geheugenkaart of pc te zetten?
Zoja hoe zou ik dit moeten doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-07 09:48
Iemand al de laatste FW M880BXXIE1 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
LaptopSmurf schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:42:
Iemand al de laatste FW M880BXXIE1 geprobeerd?
Yep, draait al een tijdje. Deze FW is van juni vorig jaar. Een nieuwe FW zit er volgens mij niet meer in.
De Pixon 12 is al een tijdje in de handel deze heeft volgens mij nog wel nieuwe fw-updates.

M880BXXIE1 draait prima vooral sneller en nieuwe google software versies. Ook de gps reageert sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Thombias schreef op maandag 08 februari 2010 @ 07:20:
[...]

Yep, draait al een tijdje. Deze FW is van juni vorig jaar. Een nieuwe FW zit er volgens mij niet meer in.
De Pixon 12 is al een tijdje in de handel deze heeft volgens mij nog wel nieuwe fw-updates.

M880BXXIE1 draait prima vooral sneller en nieuwe google software versies. Ook de gps reageert sneller.
Welke navigatie gebruik jij?

amAzeGPS is niet gratis, We-Travel kent niet echt veel straten, Google Maps werkt niet met de interne GPS receiver......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
LaptopSmurf schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:42:
[...]

Welke navigatie gebruik jij?

amAzeGPS is niet gratis, We-Travel kent niet echt veel straten, Google Maps werkt niet met de interne GPS receiver......
In de laatste FW-versie van de Pixon zit Google maps 2.3.2 en die werkt prima.
Skobbler is ook een alternatief die werkt.

Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk niet zo als navigatieapparaat omdat ik een losse garmin heb die prima en snel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Thombias schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:28:
[...]

In de laatste FW-versie van de Pixon zit Google maps 2.3.2 en die werkt prima.
Skobbler is ook een alternatief die werkt.

Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk niet zo als navigatieapparaat omdat ik een losse garmin heb die prima en snel werkt.
Ik heb idd de laatste firmware en Google Maps 2.3.2, maar ik zie nergens in Google Maps dat hij de GPS gebruikt, doet hij dat automatisch? Kan je dat ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Route 66 draait ook redelijk mooi, heb een dag toegang betaald tegen € 1,59......

• Fd1sk
LaptopSmurf schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:18:
Route 66 draait ook redelijk mooi, heb een dag toegang betaald tegen € 1,59......
En nog legaal ook! Op mijn vraag aan Route 66 kreeg ik volgend antwoord:

Geachte Mijnheer,

Geen probleem de navigatie software voor de Samsung Pixon is gemaakt door ROUTE 66 en volledig legaal.

Met vriendelijke groet,

ROUTE 66 Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Google maps gebruikt automatisch je interne (A-)GPS.

Kan je Route 66 tegenwoordig downloaden voor je Pixon of heb je de FW met Route 66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Thombias schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 07:15:
Google maps gebruikt automatisch je interne (A-)GPS.

Kan je Route 66 tegenwoordig downloaden voor je Pixon of heb je de FW met Route 66?
Ik heb de FW met R66 geflasht, en volgens de meneer van R66 is dat geen probleem en mag dat gewoon gebruikt worden.

Nogal logisch, want met de jaarlijkse betaling die je moet doen om te kunnen navigeren (40 euro voor Benelux, 60 voor Europa) zijn ze natuurlijk heel blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een pixon en hetzelfde probleem met contacten..

als ik een sms binnen krijg zie ik alleen een nummer niet de naam :( ( terwijl ik het nummer wel in mijn contacten lijst heb staan..) ik heb hem van iemand overgekocht en officieel is die van mij van t-mobile
maar ik heb vodafone misschien dat het daar mee te maken heeft
of heeft iemand anders een andere oplossing?!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:09:
Ik heb ook een pixon en hetzelfde probleem met contacten..

als ik een sms binnen krijg zie ik alleen een nummer niet de naam :( ( terwijl ik het nummer wel in mijn contacten lijst heb staan..) ik heb hem van iemand overgekocht en officieel is die van mij van t-mobile
maar ik heb vodafone misschien dat het daar mee te maken heeft
of heeft iemand anders een andere oplossing?!
De oplossing is de nieuwste firmware erop.(M880BXXIE1)

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 17:05
Mijn Pixon is nu al meer dan 2 maanden weg in totaal. voor 2 reparatie's.
Camera klepje ging niet meer open... daarna was hij "gemaakt". Toen ik de winkel uitliep meteen proberen maar hij deed het nog steeds niet.
ik had geen zin om terug te gaan, tot ik weer problemen kreeg. Maar dit keer met mijn Touchscreen die soms berichten selecteerd terwijl ik google aanklik en soms reageerd hij helemaal niet meer.
Ik ben die telefoon zo zat! dus ik heb maar een Samsung B7330 gekocht en die is een stuk beter!
Alleen krijg GPS niet aan de praat op dat ding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-07 14:13

vanDaal

-ismeereentje

Klein kickje.

Mijn vrouw heeft een M8800, alleen krijgen we het niet voor elkaar om de telefoon te syncen met Google Agenda. Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt, als het uberhaupt mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
vanDaal schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:44:
Klein kickje.

Mijn vrouw heeft een M8800, alleen krijgen we het niet voor elkaar om de telefoon te syncen met Google Agenda. Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt, als het uberhaupt mogelijk is.
Ik weet dat het mogelijk is maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gebruikt.
het is dus mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Thombias schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:32:
[...]

Ik weet dat het mogelijk is maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gebruikt.
het is dus mogelijk.
Nou, ik ben de afgelopen maanden intensief bezig geweest om dit voor mijn eigen M8800's voor mekaar te krijgen (heb er 1 met KPN abo en 1 met T-mobile prepaid kaart), maar tot dusver is nog geen enkele instelling succesvol geweest.

Als je meer info of een site weet, bijzonder graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:00

meneerdeman

Mister The Man

Ik heb het hele topic doorgezocht, maar ik heb een vraag waarvan ik het antwoord niet kan vinden.
De m8800 van mijn vrouw heeft de rare gewoonte om in standby om de paar minuten even het scherm aan te zetten en vervolgens weer op standby te gaan. Enig idee hoe ik dan kan verhelpen?

De batterij leeft door deze actie van de telefoon namelijk niet zo lang als ie zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
meneerdeman schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:05:
Ik heb het hele topic doorgezocht, maar ik heb een vraag waarvan ik het antwoord niet kan vinden.
De m8800 van mijn vrouw heeft de rare gewoonte om in standby om de paar minuten even het scherm aan te zetten en vervolgens weer op standby te gaan. Enig idee hoe ik dan kan verhelpen?

De batterij leeft door deze actie van de telefoon namelijk niet zo lang als ie zou moeten.
Heb je wel de laatste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:00

meneerdeman

Mister The Man

Ja ... M880BXXIE1 toch? Die staat erop ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Geen idee wat het verder zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Zou het kunnen zijn doordat de telefoon automatisch schakelt tussen 3G en GSM? Ik had dat ook, heb de telefoon op GSM gezet, bij mij is het nu verholpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n Pixon nu iets meer dan een jaar, maar af en toe doet het touch screen het niet. Als ik een paar keer blokkeer en deblokkeer doet ie het soms weer. Ik heb gister een hard reset gedaan en de nieuwste firmware erop gezet maar het probleem is nog niet verholpen en ik kan hem nu ook niet meer terugsturen. Weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:
Ik heb m'n Pixon nu iets meer dan een jaar, maar af en toe doet het touch screen het niet. Als ik een paar keer blokkeer en deblokkeer doet ie het soms weer. Ik heb gister een hard reset gedaan en de nieuwste firmware erop gezet maar het probleem is nog niet verholpen en ik kan hem nu ook niet meer terugsturen. Weet iemand hier iets op?
Rechts bovenin het scherm even drukken (in de buurt van headphone aansluiting), daar onder zit namelijk de connector voor het touchscreen. Als je daar drukt en het werkt weer, zit de kabel er niet goed in, heb ooit eens ergens op een forum gezien dat je er een stukje papier in kan doen zodat de kabel goed tegen de connector aandrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:39:
[...]

Rechts bovenin het scherm even drukken (in de buurt van headphone aansluiting), daar onder zit namelijk de connector voor het touchscreen. Als je daar drukt en het werkt weer, zit de kabel er niet goed in, heb ooit eens ergens op een forum gezien dat je er een stukje papier in kan doen zodat de kabel goed tegen de connector aandrukt.
Ik heb geprobeerd om dit te doen, heel af en toe werkt het maar meestal niet. Waar zou je dat stukje papier tussen moeten doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

http://www.handcellphone.com/mobile/forum/screen-freeze

Hello Guys. I have the same problem and I found out the problem. The problem is a faulty contact from the touchscreen leading to the phone board. To be short: on the right side of the phone were the volume buttons are, under the touchscreen is the screen's contact. Try "detaching the screens face a little from the phone body exactly at the volume down button(using ur fingernail or something) and see if the touchscreen is responding in anyway. My phone has a bad contact there, and in normal mode all is frozen. Now if I try to pull towards me, the touchscreen frame from the rest of the chassis, only a mm SURPRISE!! My touchscreen is working. IF this is your case too...I suggest get a screw-driver and open the chassis, and trying to make the connection permanent, somehow. I haven't done this yet, but will do it today. If anyone is interested I could post the results:) PS: you can send it back to warranty of a repair phone shop, only to force you to buy a new touchscreen and pay for the repairs, on a 99% working phone, with a faulty contact. The choice is yours:)

[ Voor 89% gewijzigd door FlyEragon op 10-06-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke super. Ik ga het thuis maar proberen en hopen dat ie het weer doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Vandaag maar eens de laatste firmware geinstalleerd M880BXXJA2 van januari 2010. Ik zie tot nu toe geen verschillen met die van M880BXXIE1.

EDIT: 1e verschil ondekt: Het ontgrendelknopje moet nu wat langer ingedrukt worden gehouden om te ontgrendelen. Verder schijnt alles wat reactiever te werken. Bij het vergrendelen gaat het scherm ook vrij vlot op zwart(langere batterij duur??)

Er zijn enkele kleine opties toegevoegd zoals in de camera software.

Vooral dat het ontgrendelknopje wat langer ingedrukt moet worden is prettig ivm. ontgrendeling in je zak.

[ Voor 66% gewijzigd door Thombias op 11-06-2010 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Nog een voordeel van de nieuwste firmware M880BXXJA2 is de veel snellere fix met GPS.
Ik heb ook het idee dat alles net iets vlotter werkt.

EDIT: Batterij gaat inderdaad iets langer mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Thombias op 14-06-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Ik heb al een tijdje zelf die allernieuwste firmware, M880BXXJA2 erop gezet, en ik heb dezelfde ervaringen als Thombias.
Vooral die nieuwe ontgrendeling is erg fijn, eerst ging hij in mijn broekzak heel vaak van de ontgrendeling af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!!
Het was voor mij tot vandaag behelpen met het synchroniseren van de Pixon M8800 met Outlook. Altijd de item op het toestel verwijderen en vanuit Outlook via de agenda van NPS (New PC Studio) naar het toestel kopiëren. Da's verleden tijd!! Vandaag bood NPS aan om de software te updaten. Resultaat van de download: versie 1.5.1.10064_2.
Hiermee kan de Pixon M8800 goed én rechtstreeks met Outlook synchroniseren. Geen dubbele afspraken meer.
Het onoverkomelijke probleem met de USB-drivers onder Windows 7 is hiermee ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Durf het bijna niet te vragen, maar werkt het ook met x64 systemen (waaronder dus Office x64)?

Verwijderd

Jan_V schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:34:
Durf het bijna niet te vragen, maar werkt het ook met x64 systemen (waaronder dus Office x64)?
Het werkt in ieder geval met de combinatie Windows 7 / 64 bits en Office 2007 / 32 bits.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 13:50 ]

Verwijderd

hebben jullie ook dat de speaker heel schel is als je gebeld wordt, ik was ooit in dat admin menu de speaker EQ tegengekomen maar ik wist niet hoe je die moest veranderen, weet iemand dit?

• Jan_V
  • Nu online
Denk dat het inderdaad niet met Outlook 2010 x64 werkt, de nieuwe NPS. Krijg namelijk de melding dat hij geen e-mail client kan vinden, of niet is ingesteld.
Ach, misschien in de toekomst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-07 15:00
Ik snap niet hoe ik een nieuwe firmware op de telefoon moet zetten.
Kan iemand mij misschien een link sturen naar een handleiding of het mij uitleggen ?

• Jan_V
  • Nu online
Volgens mij kun je gewoon de telefoon via usb aansluiten en dan op de knop 'update phone' of iets dergelijks klikken in NPS. Staat tegenwoordig redelijk prominent in beeld.
Weet het niet zeker hoor, aangezien ik m'n telefoon een hele tijd terug al heb geupdate.

• Thombias
  • Niet online
Jan_V schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:26:
Volgens mij kun je gewoon de telefoon via usb aansluiten en dan op de knop 'update phone' of iets dergelijks klikken in NPS. Staat tegenwoordig redelijk prominent in beeld.
Weet het niet zeker hoor, aangezien ik m'n telefoon een hele tijd terug al heb geupdate.
Nee, er is wel een site google maar eens op samsung-firmwares en je komt er van zelf met uitgebreide uitleg.

• Jan_V
  • Nu online
In de nieuwste NPS heb ik anders ook een icoon staan met de tekst 'Mobiele telefoon upgraden' met als beschrijving 'De firmware van de mobiele telefoon wordt geupgraded.'
Echter kon hij voor de Pixon niets vinden, wellicht dat ik al de nieuwste FW er op heb staan.

In het verleden heb ik het wel gedaan via een of andere site waar je fw's kon downloaden.

• musicer
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Jan_V schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:54:
In de nieuwste NPS heb ik anders ook een icoon staan met de tekst 'Mobiele telefoon upgraden' met als beschrijving 'De firmware van de mobiele telefoon wordt geupgraded.'
Echter kon hij voor de Pixon niets vinden, wellicht dat ik al de nieuwste FW er op heb staan.

In het verleden heb ik het wel gedaan via een of andere site waar je fw's kon downloaden.
Tja volgensmij werkt deze optie alleen als je een beetje in een broot land ofzo zit, want ja.. samsung is een beetje lax met ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 30-07 15:06
Nadat mn sms geheugen vol raakte na ontvangen van 2 smsjes reageert mn Pixon helemaal nergens meer op. Touchscreen niet maar ook de vergrendel en de aan/uit knop niet :{

Hij werkt nog wel verder want als je batterij uit en indoet dan kan ie wel aangezet worden en eenmaal aan zie je ook dat netwerkstreepjes veranderen... maja kan geeneens mn pin invoeren :{

Ik denk dat enige oplossing is om firmware te flashen, of iemand anders een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 07-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Hertog_Martin schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:30:
Nadat mn sms geheugen vol raakte na ontvangen van 2 smsjes reageert mn Pixon helemaal nergens meer op. Touchscreen niet maar ook de vergrendel en de aan/uit knop niet :{

Hij werkt nog wel verder want als je batterij uit en indoet dan kan ie wel aangezet worden en eenmaal aan zie je ook dat netwerkstreepjes veranderen... maja kan geeneens mn pin invoeren :{

Ik denk dat enige oplossing is om firmware te flashen, of iemand anders een idee?
Kun je idd het beste doen ja. En anders met een andere telefoon sms'jes van je sim afhalen. misschien dat dat nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 30-07 15:06
Had nog wat rondgegoogled en kwam dit tegen:

http://www.handcellphone.com/mobile/forum/screen-freeze

Blijken dus tientallen mensen met zelfde probleem te zijn en de oplossing is een mes steken tussen schemr en rand ter hoogte van de volume down knop en dan scherm lichtjes omhoog wippen. Heeft met connectie van touchscreen te maken.

Het werkt, maar is geen permanente oplossing.

Maar gebeurd zo te lezen met veel pixons dus mocht het iemand hier gebeuren dan weet je wat je kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird. Heb pin-code in gebruik op het toestel. Ik vul de juiste pincode in (getest met dezelfde sim in ander toestel!!), maar na een aantal blijkbaar foutieve pogingen krijg ik nu bij het aanzetten de melding telefoonblokkering met een invulschermpje eronder voor maximaal 8 posities.
Heb pukcode opgevraagd bij mijn provider. Als ik die gebruik krijg ik de melding onjuist wachtwoord. 0000 of 00000000 helpen ook niet.

suggesties ?
  • factory reset ? hoe werkt dat als het toestel om een wachtwoord vraag ? (# is geen geldig teken in het wachtwoordinvulveld...)
  • flashen ?
  • ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Is dit niet toevallig de telefoonbeveiliging en niet de pincode van je SIM? heb ik ook al eens gehad, gelukkig zag ik het op tijd en kon ik met 0000 verder komen en daarna m'n pincode invullen.

Oplossing? Tjah, denk flashen, anders zou het wel een hele suffe beveiliging zijn.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links