Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
darkpluisje schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:04:
[...]

hoezo op zijn kop ?

nou heb de mijne besteld en als het goed is morgen binnen, de zilveren mochten mensen zich afvragen :P
hij bedoelt dat omdat de voeding aansluiting boven op de telefoon zit :)... maar ik dacht misschien dat ze wel zo slim waren om daar het 1 en ander voor te verzinnen :)

als het goed is komt deze week een update uit voor de Pixon, hopelijk zit er ook wat interessants bij voor de GPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:50:
[...]

Ok, en mag ik er dan vanuit gaan dat je enkel PCStudio gebruikt voor het opslaan en doorgeven van je adressen? Hopelijk krijgen we feedback van meer gebruikers want op basis van jullie 2 reacties lijkt Outlook de boosdoener. Maar 2 reacties is nog net iets te weinig voor statistische waarheden ;)
Ja gebruik eigenlijk alleen PC studio om een back-up temakenvan mijn adressen en om zo nu en dan muziek files erop te zetten en om mijn foto's opteslaan.

Zelf denk ik dat het ook aan outlook ligt gebruik ik zelden mijn vrouw gebruikt dat ik doe zoals ik al vermeld had alles online.En om mijn emails van mijn telefoon te backuppen vindt ik onzin om te doen als ik ze gelezen heb en erop gereageerd heb delete ik ze.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik heb het hele topic net doorgelezen.
Best interessant al die meningen, maar heb even een vraagje en ik hoop dat iemand antwoord heeft.
Ik heb zelf de samsung m8800 besteld bij hi met een eindeloos online bundel. Was ik net de Omnia en de Pixon aan het vergelijken op de hi site zie ik bij de specificaties: 'eindeloos online optie nee.' Voor alle duidelijkheid beide versies hadden een nee.
Weet iemand wat hiermee bedoelt word?
Het lijkt mij dat je niet zomaar op internet kan en dat je wel een bundel moet.
Of slurpen ze zoveel mb dat je wel moet bij betalen ?
alvast bedankt

greetz nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:32:
Hey,
Ik heb het hele topic net doorgelezen.
Best interessant al die meningen, maar heb even een vraagje en ik hoop dat iemand antwoord heeft.
Ik heb zelf de samsung m8800 besteld bij hi met een eindeloos online bundel. Was ik net de Omnia en de Pixon aan het vergelijken op de hi site zie ik bij de specificaties: 'eindeloos online optie nee.' Voor alle duidelijkheid beide versies hadden een nee.
Weet iemand wat hiermee bedoelt word?
Het lijkt mij dat je niet zomaar op internet kan en dat je wel een bundel moet.
Of slurpen ze zoveel mb dat je wel moet bij betalen ?
alvast bedankt

greetz nick
ik heb vandaag ook de mijne besteld en gewoon met eindeloos online. Was in de winkel even gaan vragen en daar had ik mijn abbo uitgelegt (alleen via internet is goedkoper om te doen dus niet meteen besteld) en daar gaven ze ook totaal geen problemen aan ofzo.
Denk dat het ergens een foutje is ofzo, want natuurlijk kunnen ze het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Masco schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:56:
[...]

hij bedoelt dat omdat de voeding aansluiting boven op de telefoon zit :)... maar ik dacht misschien dat ze wel zo slim waren om daar het 1 en ander voor te verzinnen :)

als het goed is komt deze week een update uit voor de Pixon, hopelijk zit er ook wat interessants bij voor de GPS :)
AmazeGPS getest en werkt goed. Behalve in de trein. Maar dan wel de Sony Ericsson versie zoals een paar posts hiervoor is aangegeven.

De nieuwe firmware zou deze week gepresenteerd worden volgens een aantal post verder terug. Echter nog niks kunnen vinden. We hebben nog bijna een week dus wie weet.

Wel goed nieuws is de Samsung Omnia HD. Die heeft leuke specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het bovenstaande verder in Outlook gaan experimenteren en de oplossing voor naamloze sms gevonden maar het is een bewerkelijke.

In Outlook op een visitekaartje moet je op de knop van het mobiele nummer drukken. Hier krijg je velden te zien die je als volgt invult:

Land/regio: The Netherlands
Netnummer: 06
Abonneenummer: 12345678 (uiteraard vervangen door nummer van je contact)

Uiteindelijk geeft Outlook dan je nummer als +31 (06) 12345678. Daarna synchroniseren en hij doet het.
Uiteindelijk geeft hij hem dan in je telefoon aan als +31612345678 en zie je de naam bij sms.

Wellicht is er een snellere weg als je Outlook exporteert naar een meer compatible adreslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
*weg*

Dit topic gaat over het toestel, niet over bijbehorende abonnementen. Daarnaast kan je zelf makkelijk even contact opnemen met je leverancier.

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 17-02-2009 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
Nieuwe Omnia
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5943

Het overwegen waard als je nog twijfelt tussen een pixon of wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Southern Sun schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:32:
Nieuwe Omnia
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5943

Het overwegen waard als je nog twijfelt tussen een pixon of wat anders
ik denk dat iedereen die ernaar opzoek gaat daar ook wel achterkomt. maar dan nog duurt het even voor de omnia hier is en hij is een stuk duurder...
daarbij zou je ze ook hier op moeten wijzen voordat iemand wacht op de omnia:
http://i.gizmodo.com/5154...screen-still-bad-response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik heb toevallig vandaag de tegenwoordige Omnia geprobeerd en moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik toch voor de Pixon gegaan ben. De Omnia interface is echt een stuk trager en je hebt echt een stylus nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 20:39
darkpluisje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:37:
[...]

ik denk dat iedereen die ernaar opzoek gaat daar ook wel achterkomt. maar dan nog duurt het even voor de omnia hier is en hij is een stuk duurder...
daarbij zou je ze ook hier op moeten wijzen voordat iemand wacht op de omnia:
http://i.gizmodo.com/5154...screen-still-bad-response
Goed punt, was ik niet tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 07:07:
Hoi,

Heb de pixon nu enige dagen in mijn bezit en heb hier navigatie opgezet van Amazegps. Dit werkt met de interne gps alleen moet je de software pakken van de SonyEricsson W760 gebruik de link om direct op je telefoon te downloaden en te installeren. :P SonyEricsson de w760
Tevens schijnt het dat de sofware van de pixon gelijk is aan Symbian 90s, als dit zo is dan zou tomtom moeten werken want er is een tomtom versie die 90s ondersteunt, tevens is er een UI versie die op een SE werkt dus als amazegps werkt zou 1 van deze TTm versie's misschien ook werken.
Maar zelf heb ik een vraag over de applicatie Accuweather, krijg hier de locatie niet van veranderd wat ik ook invul hij blijft London aangeven als ik via More Widgets de accuweather binnen haal en hier een locatie ingeef dan blijft die ook op London staan.
Wie weet hie ik dit kan veranderen?

Peter
Ik heb een versie van TomTom Symbian geleend om te testen. Zal binnenkort mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:19:
[...]

Ik heb een versie van TomTom Symbian geleend om te testen. Zal binnenkort mijn bevindingen posten.
Ben benieuwd of het werkt?

Ben op zoek geweest diverse navigaties voor op de Pixon.
Ben dit tegengekomen op de site van Route66 http://www.66.com/samsung/index.php?cid=NL&act=1
Dit zijn de Samsung telefoons die route66 ondersteunen ben dus erg benieuwd of de S60 versie van route66 ook op de pixon zou werken. Je kan die versie trouwens via hun site bestellen.

Peter

ff verder gelezen maar dat gaat niet echt werken er zit een aardig verschil in de OS van de Pixon en die andere Samsungs. Die andere Samsungs draaien op Symbian en de Pixon draait op Properitary OS,
maar heb wel iets interessants gevonden het schijnt dat de F480 gehackt is zie mygreatphone forum ff googlen.

Peter

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
darkpluisje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 07:49:
[mbr]*weg*

Dit topic gaat over het toestel, niet over bijbehorende abonnementen. Daarnaast kan je zelf makkelijk even contact opnemen met je leverancier.[/]
jammer dat dit word weggemod, ondanks dat er verder wel een nuttige vraag in stond, na mijn kleine abbo vraagje..

zal de vraag nog maar herhalen, ga ik het merken als ik internet op mijn telefoon dat ik een 756kb/s verbinding heb ipv een 7.3mb/s verbinding? Snap dat het verschil enorm is maar lijtk me dat je dat pas merkt met hele grote bestanden en sites ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Bananas, als je dit topic nog volgt.... Ik heb ook outlook... en probeerde mijn pixon te synchroniseren met outlook, maar daarna lag outlook overhoop... die vroeg namelijk opnieuw om mijn inloggegevens en dit heeft een vriend van mij allemaal gedaan... die gegevens waren er gelukkig nog, maar ik ben bang dat er nog veel meer bugs tevoorschijn komen als ik mijn Pixon ga koppelen aan outlook...
Iemand met ervaring graag reakties , ....

Voor de rest, had ik al een mailtje klaar maar moest nog ff registreren...:)
dus plak ik die gewoon hieronder, alle reakties zijn welkom... ik heb nog een paar dagen... en ben nu toch wel wat onzeker over de aankoop.... zal je altijd zien ...! vooral als je ook graag de beste mobiel wil die bij je past is de keus enorm, plus natuurlijk daarbij het meest voordeligste tarief, en relatief de beste provider. Ooit bij T Mobile gezeten, totaal geen klachten over en sinds twee jaar bij Vodafone die me ook altijd goed ter woord staan.
Maar als ik dit allemaal zo lees.... ik weet niet of ik nu een goeie keuze gemaakt heb....

Moet ik ' zo kaal mijn pixon nu nog is' nog wat installeren,downloaden oid of kan ik maar beter mijn outlook laten voor wat ie is? ( ik krijg nl mijn mail nog niet binnen via pixon...)
Online, internet heb ik het pakket gekozen van 9,95 waarbij het eerste half jaar half geld is ) maar als dat teveel nadelen dan voordelen heeft, en ik toch elke dag online kan zijn..... weet ik niet zeker of dit wel een juiste pakket voor mij is.... het tweede jaar wordt toch dokken, zo'n 30,00 per jaar...
Maar daarvoor wil ik dan wel kunnen mail ontvangen (outlook) spelletjes onbeperkt spelen, internet onbeperkt op kunnen, foto's kunnen maken en leuke filmpjes....

wie o wie weet er wat meer van?

Er zijn volgens mij nu al veel vragen van mijn kant gesteld.... maar toch prop ik nog ff mijn mail , die ik de vorige keer er niet doorkreeg vanwege het n iet aangemeld zijn....,

komtie....!

Hi, ik heb sinds een paar dagen de samsung pixon.... en aan alle reakties te merken..., is het toch misschien niet zo'n goede keuze? Ik vind het leuk om op mijn mobiel spelletjes te kunnen spelen ( heb een soort bejeweld die het goed doet) en omdat ik niet altijd mijn camera / of videocam bij me heb leek het me wel handig om deze mobiel aan te schaffen. Toch lijkt het alsof veel spelletjes niet voor de pixon te krijgen zijn... is dit omdat de Pixon net uit is ? dacht ik.... of is ie ouder dan de omnia.... ik twijfelde tussen deze twee... en wil het liefst een samsung omdat ik die altijd al heb gehad. De mijne gaat via Vodafone... heeft dit dan misschien nog effect op de spelletjes o.i.d ???

Ik heb hem nog niet een week in huis en aangeschaft via belnu.nl.... volgens mij mag je binnen een week je mobiel terugsturen en eventueel een ander uitzoeken...

Mijn prioriteiten zijn , dat ik er een paar leuke spelletjes op kan doen, leuke foto's kan maken, idem met video's en natuurlijk dat het bellen naar anderen en van anderen goed overkomt. Ik heb het complete internetpakket, waarvan het eerste jaar een korting, maar tweede jaar wordt toch zo'n 30 euro per maand. ALs blijkt dat er een aantal van mijn wensen niet overeen komen had ik misschien toch voor een andere Samsung kunnen kiezen?

Wie wil wat advies geven? Ik had mijn mobiel nog maar net in huis en bleek het besturingssysteem compleet in het Frans te zijn en de boekjes met beschrijvingen ook in Frans en Duits. Ik heb ze daarna direkt gemaild maar tot dusver geen reaktie....
Wie heeft ervaring met deze compagnie, en kan mij adviseren??

Of moet ik ff geduld hebben en even wachten totdat er ook leuke tutorials, spelletjes, e.a voor de Pixon komen?

Alvast ontzettend bedankt!!

Mieoux

WAT ik echt heel raar vond is dat alles in het frans is, en dat ze me daar niet van op de hoogte hadden gesteld, kan en mag ik eventueel nu mijn pixon aan de hand daarvan , of een ander probleem ( bijv, outlook) terugsturen en mijn geld terug vragen of een ander mobiel uit zoeken? het stomme is, dat ik de site waar ik hem besteld heb totaal niet reageert op mijn mailtjes...
En telefonisch erg slecht bereikbaar zijn....

Iedereeen thanxxxxxxxxxx!!!
voor al is het maar een klein tipje van de sluier....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
oke ik snap je verhaal echt maar half, je moet toch echt proberen om in wat duidelijkere zinnen te typen en laat in godsnaam alsjeblieft 90% van die punten achterwegen. Ook 3 vraagtekens zorgen er niet voor dat een vraag beter beantwoord word...

Je verhaal loopt erg door elkaar en ik snap er niet veel van, ook je probleem met outlook kan ik niet echt opmaken behalve dat hij niet goed synchroniseerd ofzo ?

je 2e vraag die ik dan half snap is of je je telefoon terug kan sturen? Ja je hebt altijd 8 dagen tijd om iets terug te sturen omdat je de telefoon via internet hebt gekocht.

Ook zeur je nog iets over je abonnement wat je te duur vind ofzo? Als je een abonnement te duur vind moet je het in de eerste plaats al niet nemen, daar kunnen wij verder niks aan veranderen nog je bij helpen. Je moet zelf beslissen of je gebruik maakt van alle delen van je abonnement wat het de prijs waar zou maken.
Of er veel spelletjes zijn weet ik niet, daarvoor zal je zelf de grote vriend GOOGLE moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:44:
Hallo Bananas, als je dit topic nog volgt.... Ik heb ook outlook... en probeerde mijn pixon te synchroniseren met outlook, maar daarna lag outlook overhoop... die vroeg namelijk opnieuw om mijn inloggegevens en dit heeft een vriend van mij allemaal gedaan... die gegevens waren er gelukkig nog, maar ik ben bang dat er nog veel meer bugs tevoorschijn komen als ik mijn Pixon ga koppelen aan outlook...
Ik heb Outlook via PCStudio aan de Pixon gekoppeld en dat levert geen problemen voor Outlook op. Helaas is die koppeling niet perfect en werkt niet alles zoals het zou moeten.

Na het synchroniseren van mijn agenda, zijn de namen bij mijn smsjes weer verdwenen. Dit komt omdat de Pixon de gegevens aanpast en ze weer terugsynchroniseert naar Outlook. 8)7

PS: het verhaal is inderdaad te warrig om te lezen dus probeer één vraag per zin te schrijven. Je kan de taal van je toestel toch wel op NL zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 16:15 . Reden: sms verdwenen doordat Outlook gegevens mobiel paklt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
helaas.. nog geen update te bekennen :)

ik zal mijn vorige vraag nog maar even herhalen, is er ergens een overzicht van welke widgets er zijn te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Masco schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:31:
helaas.. nog geen update te bekennen :)

ik zal mijn vorige vraag nog maar even herhalen, is er ergens een overzicht van welke widgets er zijn te downloaden?
probeer het is op samsung.nl ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
*weg* mail volgt

Doet eerst eens is zelf zoeken alvorens hier je vragen te posten. Wij zij niet je persoonlijk helpdesk.

[ Voor 166% gewijzigd door Ginz op 23-02-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit soort vragen hoort in Telecomproviders

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 20-02-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
iemand al wat vernomen van een update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
klein vraagje, als je een sms typt in qwerty-toetsenbord modus dan krijg je als je 1x achter elkaar op de e drukt een ë. Kan je dit ook uitzetten dat hij het wel als gewoon 2 e's registreerd? Erger me hier regelmatig aan bij het snel typen van berichten met meerdere letters, alleen kan in de boekjes nergens een oplossing vinden (als die er al is )

Edit: Over MGmaps. Ik had de m8800 versie gedownload en die werkte eerst niet met de gps. Nu had ik hem vanmiddag geminimaliseerd aangezet en daar kwam ik net pas achter. Toen ik hem opende kwam ik erachter dat hij een fix had gevonden. MGmaps van de m8800 kan dus wel overweg met de gps!! Hij heeft alleen zown 3 uur aangestaan (hoewel voornamelijk in mijn broekzak) dus weet niet hoe lang het duur om een fix te krijgen..

vraagje, weet iemand of het nu altijd zo lang gaat duren voordat hij een fix heeft, of gaat het nu sneller denken jullie? Anders dan zou ik die app altijd geminimaliseerd moeten staan en dat kost best was accu volgens mij.

Edit2: Ok volgende probleem. Hij gaf netjes mijn gps plaats aan en kon zo het huis van mijn vriendin opzoeken. Toen ik hem echter een route wou laten plannen sloot de app zich af en toen ik hem opstarten had hij geen gps fix meer... NU moet ik dus weer weet ik hoe lang wachten tot hij weer gps heeft..

edit3: (ja ik blijf bezig) hij had zijn gps fix nu in zo'n 5 minuten gevonden, das iig een beetje respectabele tijd.. Heb hem nu bijgehouden, hij heeft minder als 2 minute nodig om een fix te krijgen (binnenshuis, wel bij een raam met een groot weiland erachter), en hij is heel erg nauwkeurig.

het lukt me nu ook om een route geplanned te krijgen, zowel in tekst als uitgestippeld op een kaartje. Ik weet (nog) niet of hij op gps ook nieuwe aanwijzingen geeft, je kan iig met behulp van knopjes wel naar volgende of vorige aanwijzing toe

Nu ik hem vaker gebruik heeft hij zelfs een fix binnen de minuut, gok dat het hem zo'n 30 seconden koste
Nadeel is dat hij wel nog een keer uitviel. Je kan de route ook alleen maar van bovenaf zien in een map vorm, niet in zo'n soort 3d tomtom manier zeg maar.

[ Voor 84% gewijzigd door darkpluisje op 21-02-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het overwegen om deze telefoon te nemen bij het verlengen van m'n Hi abbo die in april afloopt. Maar ik lees soms dat mensen problemen hebben met het vergrendel knopje. Hoe erg is dit? Heb je er last van als ie met gewoon dagelijks gebruik in je broekzak zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:43:
Ik ben aan het overwegen om deze telefoon te nemen bij het verlengen van m'n Hi abbo die in april afloopt. Maar ik lees soms dat mensen problemen hebben met het vergrendel knopje. Hoe erg is dit? Heb je er last van als ie met gewoon dagelijks gebruik in je broekzak zit?
ik zou niet weten wat dit probleem is? Bij mij werkt hij perfect, je hoeft niet heel hard of moeilijk te duwen en hij reageert meteen, maar hij is ook niet zo ligt dat hij zomaar in je broekzak van hold gaat. Vind de knop wel relaxter geplaatst als op de f480, hoewel ik heel soms tegen het knopje kom bij internetten waarna hij wel is op hold wil gaan, maar dit is pas 2x gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds half januari heb ik ook een Pixon, ben er erg tevreden over! Het touchscreen was even wennen na mijn vorige telefoon (Nokia N72) maar het werkt prima. :*)

Gelukkig geen last gehad van namen van contacten die niet worden weergegeven bij sms *afkloppen* of vreemde herstarten. Had laatst wel dat toen 'ie helemaal leeg was en uitviel, er een vreemd zwart scherm met rode tekst in beeld kwam toen ik 'm op de oplader aansloot. Heb toen de batterij er uit moeten halen om dit weg te krijgen. Hopelijk iets eenmaligs... :/

Wat ik - net zoals velen hier - wel jammer vind is dat er (nog) geen goed werkend navigatiesysteem is voor de Pixon. Ik wacht hoopvol af ;)

Waar ik me wél aan irriteer is dat de widget "agenda" in mijn scherm blijft aangeven dat er geen agenda items zijn, terwijl het tegendeel waar is. Heb al vanalles geprobeerd (agenda-alarm ingeschakeld, gereset, gezocht in menu naar instellingen van agenda...) maar helaas allemaal zonder resultaat. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? :?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:18:
Sinds half januari heb ik ook een Pixon, ben er erg tevreden over! Het touchscreen was even wennen na mijn vorige telefoon (Nokia N72) maar het werkt prima. :*)

Gelukkig geen last gehad van namen van contacten die niet worden weergegeven bij sms *afkloppen* of vreemde herstarten. Had laatst wel dat toen 'ie helemaal leeg was en uitviel, er een vreemd zwart scherm met rode tekst in beeld kwam toen ik 'm op de oplader aansloot. Heb toen de batterij er uit moeten halen om dit weg te krijgen. Hopelijk iets eenmaligs... :/

Wat ik - net zoals velen hier - wel jammer vind is dat er (nog) geen goed werkend navigatiesysteem is voor de Pixon. Ik wacht hoopvol af ;)

Waar ik me wél aan irriteer is dat de widget "agenda" in mijn scherm blijft aangeven dat er geen agenda items zijn, terwijl het tegendeel waar is. Heb al vanalles geprobeerd (agenda-alarm ingeschakeld, gereset, gezocht in menu naar instellingen van agenda...) maar helaas allemaal zonder resultaat. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? :?

Alvast bedankt!
dat scherm heb ik ook gehad ja, soort van bootscherm wat je dan krijgt, maar je kan er verder niks meer mee dan..

@je navigatie opmerking -> zie mijn grote post (2 geleden) en zou je kunnen kijken of je daar vragen uit kan beantwoorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:45:
[...]

ik zou niet weten wat dit probleem is? Bij mij werkt hij perfect, je hoeft niet heel hard of moeilijk te duwen en hij reageert meteen, maar hij is ook niet zo ligt dat hij zomaar in je broekzak van hold gaat. Vind de knop wel relaxter geplaatst als op de f480, hoewel ik heel soms tegen het knopje kom bij internetten waarna hij wel is op hold wil gaan, maar dit is pas 2x gebeurt
Ik las op productvergelijker.nl dit bericht:
hilde 47: We hebben deze telefoon na enige weken verkocht. Met name de vergrendeling/ontgrendeling leverde dusdanige problemen op dat een normaal gebruik onmogelijk was. Bij de minste aanraking ontgrendelde het toestel. In een hoesje? In een zak? Vergrendeld neerleggen? Allemaal situaties dat het toestel ineens weer aanstoind. Er is geen schermblokkade mogelijk... Onbegrijpelijk. Ook de sms-weergave en de batterij geven nadelen, maar de vergrendeling was de aanleiding tot verkoop. In de winkel zei men dat ik de eerste was met deze klacht. In deze reviews lees ik dat het meer voorkomt. Ik weet nu dat er wel touch-screens zijn met een schermblokkade die pas met twee touch-combi's ontgrendelt. (een paar weken in bezit)
Misschien dat het aan de telefoon van deze mensen lag, maar dit is niet het enige bericht op die site met klachten over de vergrendeling.

Maar het komt er voor mij op neer dat ik het lastig vind om een keuze te maken met het grote aanbod telefoons tegenwoordig. En voordat ik er weer 2 jaar aan vast zit wil ik wel zeker weten dat ik een goede keuze gemaakt heb. En aan zulke probleempjes zou ik me dus dood kunnen ergeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
ik zelf heb geen enkel probleem met de hold knop hor, werkt prima... en is ook niet vervelend of wat dan ook!...

btw, thnx voor de navigatie tip, gaat hem meteen even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ook geen last van. Maar mocht je er wel last van hebben. Je kan van die lerenhoesjes halen daar blijft het knopje vrij en kan het niet ingedrukt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Thombias schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:05:
Ook geen last van. Maar mocht je er wel last van hebben. Je kan van die lerenhoesjes halen daar blijft het knopje vrij en kan het niet ingedrukt worden.
die leren hoesjes zijn niet goedkoop :P... heb zelf nu maar een screen protector gehaald bij de Saturn... werkt ook super! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Masco schreef op zondag 22 februari 2009 @ 10:37:
[...]

die leren hoesjes zijn niet goedkoop :P... heb zelf nu maar een screen protector gehaald bij de Saturn... werkt ook super! :D
Screenprotectors helpen niet bij het voorkomen van het indrukken van de Hold-knop die zit aan de zijkant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Och... als je problemen hebt met die hold knop (ik heb geen problemen) dan stel je toch in dat ie automatisch weer op lock gaat.. geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet spammen aub.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 23-02-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je het dan uitleggen?
Volgens mij weet ik en snap ik hier als enige hoe je deze telefoon kan updaten...
Moet ik hetvan die ene site alles kopieren of mag dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:41:
Hoe kan je het dan uitleggen?
Volgens mij weet ik en snap ik hier als enige hoe je deze telefoon kan updaten...
Moet ik hetvan die ene site alles kopieren of mag dat ook niet?
jij bent wel lekker vol van jezelf of niet...

er zijn zat topics waar je wel kan uitleggen hoe je een telefoon kan updaten, dat jou post word verwijderd blijkt dus dat je het op een hele slechte manier geformuleerd hebt. En als ik deze post zie dan kan ik me wel voorstellen hoe je vorige eruit zag... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nee hoor,
Maar ik kom vaak genoeg mensen tegen op diverse Forums met een vraag over Updaten.
Ik probeer alleen maar een link teplaatsen die ervoor zorgde dat jullie ook konden updaten.
Staat namelijk helemaal in het Nederlands uitgelegd. (Hoewel het wel een Duitse Firmware versie is...
Zit er gelukkig wel een Engelse taal op. Het werkt perfect.
Heb het zelf bij een Pixon gedaan,
Tis alleen jammer dat je het niet mag posten een link of tekst daarom poste ik mijn reactie op '' niet spammen aub''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:46:
haha nee hoor,
Maar ik kom vaak genoeg mensen tegen op diverse Forums met een vraag over Updaten.
Ik probeer alleen maar een link teplaatsen die ervoor zorgde dat jullie ook konden updaten.
Staat namelijk helemaal in het Nederlands uitgelegd. (Hoewel het wel een Duitse Firmware versie is...
Tis alleen jammer dat je het niet mag posten een link of tekst daarom poste ik mijn reactie op '' niet spammen aub''.
nu is dit niet zomaar een forum, maar tweakers... De meeste mensen hebben wel enig verstand van dit soort dingen, en anders kunnen wij ook prima googlen..

ipv dat je even meld wat voor voordelen de nieuwe firmware heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:46:
haha nee hoor,
Dat komt omdat je eerste 3 posts hier op ons forum direct doorverwijzingen naar GSM helpdesk. Ondanks dat ik niet denk dat jij er commercieel belang bij kan hebben als er veel gebruikers naar die site worden doorverwezen, komt het erg spammerig over.

Als je nou hier vertel hoe je iets moet doen, dan deel je de informatie nog beter.

Let wel even op dat wij geen directe links naar copyrighted firmware en applicaties willen zien. Het benoemen en of uitleggen van hoe iets werkt is geen probleem, maar directe links willen we dus niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is goed :)
Bedankt moderator.

Grootste voordeel in het neiuwe Firmware isdat hij sneller reageerd.
En bepaalde dingen staan nu aan de andere kant.

Ik link nu niet naar een topic meer anders maak ik namelijk een fout.
Wel kan je zoeken op Google naar: ''Hoe werkt een Firmware update voor de Samsung M8800 Pixon'' Weet alleen niet ofdat je wat vind.

De stappen om een firmware erop tekrijgen zijn dit (letterlijk van GSMHN forum af)

1 Open het programma.
2 Zorg ervoor dat het firmware software op het bureaublad staat.
3 Pak het firmware uit op het bureaublad.
4 Ga terug naar het programma.
5 Zet in het programma het ingekleurde bolletje op de 2e plaats. " MSM6275/MSM6280/MSM6290 "
6 Zet de vink bij Full Download.
7 Klik op boot en ga naar de uitgepakte firmware en klik op het bestand.
8 Doe hetzelfde ook bij de overige vakken waar het kan. ( werk het lijste af van boven naar beneden.
9 Klik op download. Zorg er wel voor voordat je op download klik dat je telefoon is verbonden.
Mocht je extra willen controleren ofdat hij verbonden is klik op Port Search.
10 Laat je telefoon gedurende firmware installatie verbonden met je pc.
11 Nadat de firmware erop staat gaat je telefoon vanzelf aan.
12 Toets je pincode in. Nu is je telefoon geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:48:
is goed :)
Bedankt moderator.

Grootste voordeel in het neiuwe Firmware isdat hij sneller reageerd.
En bepaalde dingen staan nu aan de andere kant.

Ik link nu niet naar een topic meer anders maak ik namelijk een fout.
Ben heel benieuwd! Ik zit nu op mijn werk dus veel sites zijn afgeschermd maar ik ga het vanavond eens proberen.

Kun je nog wat veranderingen noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie tijd is sneller volgens het Duitse forum.
Ik mag je hier geen links posten helaas.
Maar als je slim bent staat het in het blauw gedrukt. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
maar komt die update ook nou nog officieel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat doet samsung nooit.
Tenzij er heel veel klachten binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik wacht toch nog even of er een nederlands ondersteunende versie uitkomt.
Lijkt me toch net iets prettiger dan de M8800XEIA2 versie.

Of als de voordelen meer zijn dan alleen sneller. Want hier heb ik nog niks over kunnen vinden.
Ik vind deze telefoon al sneller dan de k750i die ik eerder had.

Graag zou ik wat ervaringen zien.

[ Voor 53% gewijzigd door Thombias op 25-02-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
maar waarom hebben ze dan op die koreaanse website gezegd dat er een update uit komt?... dat zeg je niet zo maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja update's voor Korea zeker ;)
En Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
iemand enig idee of je de pixon kan gebruiken als webcam?
Bij sommige telefoons is daar wel mogelijkheid voor heb alleen van de pixon nog niks kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke telefoons dan?
Pixon in ieder geval niet zover ik weet.

Je kan de camera aan de binnenkant alleen gebuiken voor ''beeldbellen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:44:
Welke telefoons dan?
Pixon in ieder geval niet zover ik weet.

Je kan de camera aan de binnenkant alleen gebuiken voor ''beeldbellen''
ja nogal wiedes ;)

nee er zijn wel telefoon waarbij ze het voor elkaar krijgen, dat je gewoon de normale camera kan gebruiken daarvoor... Maar zal in deze java foon ook wel niet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bang van niet...
Tis jammer dat Samsung alles op JAVA gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:56:
Ben bang van niet...
Tis jammer dat Samsung alles op JAVA gooit.
het kan waarschijnlijk wel als je bluetooth op je computer hebt, moet je even googlen naar het programma SmartCam. Is eigenlijk voor symbian 60s maar werkt ook op de meeste java

Verwijderd

Weet iemand hoe je de telefoon in firmwarestand krijgt?
Ik las ergens Volume laag - camera - menu knoppen ingedrukt houden maar die menu-knop zie ik zo snel niet. Heb alle knoppen geprobeerd maar nog geen succes.

*EDIT* Gelukt - De telefoon moet uit staan en dan Volume laag - Camera en Powertoets tegelijk indrukken*

Dank

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 13:22 ]

Verwijderd

mooizo en is er veel veranderd?

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:21:
Weet iemand hoe je de telefoon in firmwarestand krijgt?
Ik las ergens Volume laag - camera - menu knoppen ingedrukt houden maar die menu-knop zie ik zo snel niet. Heb alle knoppen geprobeerd maar nog geen succes.

*EDIT* Gelukt - De telefoon moet uit staan en dan Volume laag - Camera en Powertoets tegelijk indrukken*

Dank
Ik ben ook heel benieuwd wat de voordelen zijn van deze software. Zit er ook de nieuwe touchwiz bij?

Verwijderd

Zover ik weet zit die erniet bij pas als de ultra touch uitkomt zit er de nieuwe Look bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:39:
[...]

Ik ben ook heel benieuwd wat de voordelen zijn van deze software. Zit er ook de nieuwe touchwiz bij?
Nee geen nieuwe touchwiz. Gewoon zoals het was
Wel laat hij nu de namen bij mijn sms zien. Hij is verder geheel in het Engels en je verliest je instellingen dus je moet wel weer wat doen. Haal sowieso Sim & geheugenkaarten eruit voordat je flasht.

Voor mij is het meest merkbare voordeel dat hij beter reageert op het touchscreen. Hij lijkt stabieler en daardoor sneller te werken als je bijvoorbeeld een sms opstelt. Verder nog niet veel gezien maar als ik nog dingen ontdek, hoor je die.
Ik ben in ieder geval tevredener dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk heeft toch me informatie een klein stukje geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:33:
[...]

Nee geen nieuwe touchwiz. Gewoon zoals het was
Wel laat hij nu de namen bij mijn sms zien. Hij is verder geheel in het Engels en je verliest je instellingen dus je moet wel weer wat doen. Haal sowieso Sim & geheugenkaarten eruit voordat je flasht.

Voor mij is het meest merkbare voordeel dat hij beter reageert op het touchscreen. Hij lijkt stabieler en daardoor sneller te werken als je bijvoorbeeld een sms opstelt. Verder nog niet veel gezien maar als ik nog dingen ontdek, hoor je die.
Ik ben in ieder geval tevredener dan voorheen.
Verlies je ook geïnstalleerde games en appz? Heb je nog wat gemerkt qua GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:35:
[...]

Verlies je ook geïnstalleerde games en appz? Heb je nog wat gemerkt qua GPS?
Games weet ik niet maar denk wel dat ze weg gaan. Had ik al gedelete omdat Samsung geen gratis games geeft. Alleen trials.
Qua applicaties lijkt het alsof ik er 1 bij heb maar weet niet zeker.
GPS is niets aan veranderd.

@Samsung: je hebt me wel op het juiste spoor gezet al is je informatie soms wat warrig door je schrijfstijl ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

Ik ben al eventjes in het bezit van de M8800.
En ben zeer tevreden!!!
Ik heb alleen het probleem met de namen bij een sms... Die er gewoon dus niet zijn...
Verder ben ik echt goed te spreken over dit toestel.
Wat ik echt heel erg leuk vind is dat je in de sms ook 'gewoon' kan schrijven.
Met je pennetje in 4 vakjes en schrijven maar!
Duurt wel wat langer, maar is wel grappig.

Toen ik de telefoon net 1 dag had, had mijn neefje hem al ingepikt om foto's te gaan bewerken.
Inkleuren en snorretjes tekenen, geweldig!

De camera op het toestel is echt goed.
Je kunt zulke mooie en scherpe foto's maken!
Zelfs in het donker zijn de foto's heel mooi.

Ik zal dit forum goed in de gaten houden voor nadere bevindingen van anderen.
En als ik iets nieuws gevonden heb zal ik het natuurlijk gelijk melden!

Linda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
heeft deze telefoon een een stylus mee geleverd ?? ik word van samsung.nl ook niet bepaald wijzer ?. Ik zie dat je meerdere styluses kan kopen maar nergens of die ook standaard in het pakket zitten.

p.s de openings post zegt dat ik max 8gb extra in de telefoon kan stoppen. Is hier al een update voor verschenen zodat dit is op te waarderen naar 16gb ?? zo ja heeft iemand hier ervaring mee (evt snelheid verlies en dergelijke)

[ Voor 36% gewijzigd door Jeffrey88 op 01-03-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Jeffrey88 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:23:
heeft deze telefoon een een stylus mee geleverd ?? ik word van samsung.nl ook niet bepaald wijzer ?. Ik zie dat je meerdere styluses kan kopen maar nergens of die ook standaard in het pakket zitten.

p.s de openings post zegt dat ik max 8gb extra in de telefoon kan stoppen. Is hier al een update voor verschenen zodat dit is op te waarderen naar 16gb ?? zo ja heeft iemand hier ervaring mee (evt snelheid verlies en dergelijke)
Er wordt een stylus meegeleverd. Zo'n eentje die je aan je phone kan laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon is niet op stylus gebouwd maar op vinger vrriendelijk.
Daarom kan je ook geen stylus kwijt in dit toestel.

Je gaat het steeds meer tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Mijn LG prada werkt idd vrij lekker met alleen je vinger. hoewel het touchscreen niet altijd even goed werkt, maar dat komt waarschijnlijk omdat touchscreen 2 jaar geleden bij lange niet was wat het nu is.

Jammer dat er geen ruimte is voor een stylus. maar als ik hoor dat het eigenlijk allemaal draait om de vinger dan zal ik het dus niet echt missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Een microSD van 16 GB kan er in. (en ook gebruikt worden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje...
Is er heel toevallig al iemand achter gekomen hoe we de namen bij de smsjes kunnen krijgen?
Het lukt me nog steeds niet en ik ken jammer genoeg niet alle nummers uit mijn hoofd...
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een firimware fout.
Teminste dat schijn je neit meer tehebben met de neiuwe firmware.
Als je dan namelijk een smsje krijg staat de naam er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:37:
Dat is een firimware fout.
Teminste dat schijn je neit meer tehebben met de neiuwe firmware.
Als je dan namelijk een smsje krijg staat de naam er gewoon bij.
Als je het nummer met +31 laat beginnen heb je dat probleem niet. (dus +31612345678)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow bij veel mensen op het GSMH forum is dat dus ook het geval Daar raden ze het altijd aan om nummers opteslaan met +31 helaas heplt dit ook niet.
Door een software update is dit gelukkig wel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:05:
Ow bij veel mensen op het GSMH forum is dat dus ook het geval Daar raden ze het altijd aan om nummers opteslaan met +31 helaas heplt dit ook niet.
Door een software update is dit gelukkig wel verholpen.
Welke firmwareversie heb je dan?
Ik heb m8800xxhje en daarmee werkt het perfect. Heb je de nummers alleen op je sim misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de pixon niet misschien is het wel handig om te weten welke firmware versie LinArt heeft.
Uit dit kan je dan opmaken ofdat het aan de firmware ligt.

Er is trouwens een nieuwere he Thombias.

M8800 versie - M8800ASHL4 Dec 2008
M8800 versie - M8800XEIA2 Jan 2009

Dat zijn de nieuwste :)

Bovenste is Nederlands helaas nog geen link van gevonden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:45:
ik heb de pixon niet misschien is het wel handig om te weten welke firmware versie LinArt heeft.
Uit dit kan je dan opmaken ofdat het aan de firmware ligt.

Er is trouwens een nieuwere he Thombias.

M8800 versie - M8800XEIA2 Jan 2009

Bedankt! Ik wist niet dat er ook een nieuwere nederlandse was.
Ik ga opzoek......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een link heb gevonden meld het svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:57:
Als je een link heb gevonden meld het svp.
Uiteraard.

Muliloader550.exe heb ik inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja die is niet zo moeilijk de firmwae is moeilijk volgens mij heeft hij die zelf ook niet.

Bij de nieuwe S serie van Samsung staat nu Download achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:45:

hier de link
M8800ASHL4 Dec 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Voor deze link moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de versie M8800 versie - M8800XEIA2 Jan 2009 (gratis via Google)

Deze komt helaas niet met Nederlandse taal maar met Engelse taal is het voor mij geen probleem.

Sinds de firmware update heb ik geen last meer van naamloze sms'jes en krijg ik een goede synchronisatie met Outlook agenda en Outlook contacts.
Ik heb hiervoor in PC Studio ook alles gewist alvorens te synchroniseren.
LET OP! Als je synchroniseert vraagt hij of hij je Outlook moet deleten. Let op dat je daar dan iets anders aanvinkt dan het het standaardvinkje bij Outlook want dan ben je alles kwijt.

Je emailinstellingen, passwords en andere T-mobile zaken worden gewist. Je foto's etc staan als het goed is op je geheugenkaart dus verder hou je alles. Wel de SIM en geheugenkaart verwijderen voordat je hem flasht.

EDIT: games & apps zitten wel in firmware

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de betaal link heb ik ook gevonden.
Kan nu trouwens in Share4GSM.com komen al hun files lees ik.
Altijd handig nu hoef ik niet meer tebetalen.

Helaas ze zijn geblokkeerd :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het goed begrijp dan is de XEIA2 versie een provider vrije firmware dat die in het engels is maakt me niet veel uit.

Nog een vraag doet de agende wigdet die je agenda items weergeef het wel in deze versie.
Dit is het enige waar ik hem eigenlijk voor zo upgraden anders wacht ik nog ff.
In de firmware die ik nu heb CEHL1 (Dec 2008) doet die widget het niet heb wel gezocht op internet maar tervergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Gelezen op een bepaald forum dat de nieuwste firmware M880BXXIB3_XEB is van februari 2009.
Verder nog geen info over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik kan maar niet de mp4's opgenomen met mn pixon normaal afspelen op de pc:

Quicktime: Error -2041: an invalid sample description was found in the movie (Video0085.mp4)

Media player classic: Wel video, geen geluid; error: Media Player Classic could not render some of the pins in the graph, you may not have the needed codecs or filters installed on the system

The following pin(s) failed to find a connectable filter:

C:\Documents and Settings\*\Desktop\*\Video0085.mp4::AudioTR

PS3: File is corrupted

Realplayer: Geen playback

PowerDVD: Wel video geen geluid
Windows Media Player: wel video geen geluid

Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik in kan loggen op mijn hotmail account?! Ik kom wel op de site maar het inloggen gaat niet. Is het misschien ook mogelijk om mijn hotmail account te koppelen aan me pixon?

Gr.
Dusko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:53:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in kan loggen op mijn hotmail account?! Ik kom wel op de site maar het inloggen gaat niet. Is het misschien ook mogelijk om mijn hotmail account te koppelen aan me pixon?

Gr.
Dusko
Heb je de volgende link al eens geprobeerd?..... http://mobile.live.com/hm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:21:
Nog een vraag doet de agende wigdet die je agenda items weergeef het wel in deze versie.
Dit is het enige waar ik hem eigenlijk voor zo upgraden anders wacht ik nog ff.
De agendawidget doet het maar niet goed. Je krijgt de maand te zien maar je moet echt eerst op je dag klikken om de afspraak te zien. Verder heb je iets met een uitroep teken (!) en die geeft altijd No Event aan. Ik weet niet aan welk programma dat gekoppeld is.
Hertog_Martin schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:46:
Ik kan maar niet de mp4's opgenomen met mn pixon normaal afspelen op de pc:
Iemand een idee :?
Quicktime: Error -2041: an invalid sample description was found in the movie (Video0085.mp4)
Gebeurt bij mij ook
Media player classic: werkt goed
Realplayer: Geen playback (bij mij ook)
Windows Media Player: werkt goed

Ik vermoed dat je voor die Media spelers een Codec mist. Even de laatste codecs installeren?
Anders kan je hem misschien converteren naar avi of wmv?.

Ik heb XP sp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananas
De agenda opzich werkt wel maar met die uitroepteken (!) die hoort volgens mij je eerst opkomende afspraak of agenda item te tonen maar dat doet die niet.
Waar dit aanligt weet ik niet maar heb al van alles geprobeerd om dat aan de gaan te krijgen zal Samsung eens benaderen.

Hertog_Martin

Probeer eens VLC player deze speelt alles af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Thombias!!

Ik probeer nu ook me hotmail mail rechtstreeks op me mobiel te krijgen (bij me berichten) maar moet de Type inkomende server(POP3 of IMAP4), Inkomende server en Uitgaande server(SMTP) weten....weet jij ook misschien waar ik dit kan vinden?

gr.
Dusko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:49:
Dank je Thombias!!

Ik probeer nu ook me hotmail mail rechtstreeks op me mobiel te krijgen (bij me berichten) maar moet de Type inkomende server(POP3 of IMAP4), Inkomende server en Uitgaande server(SMTP) weten....weet jij ook misschien waar ik dit kan vinden?

gr.
Dusko
Hotmail heeft geen POP3 IMAP4, Hotmail is nl een HTTP mail server, het beste lijkt mij dat je de mails doorstuur naar een ander emailadres die dat wel doen bijv Gmail ofzo..

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelijk even gekeken hoe ik daar achter moet komen (handig die zoekfunctie ;))
Ik heb firmware versie:
M8800 BOHJ5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:49:
Dank je Thombias!!

gr.
Dusko
Hotmail ontvangen op je pixon:

type inkomende server: pop3
pop3 server: pop3.live.com
pop3 port: 995

Rest wijst voor zich ;) Ik ontvang altijd lekker m'n hotmail zo op m'n mobiel... Email verzenden lukt bij mij niet..t-mobile blokkeerd dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:45:
Hertog_Martin

Probeer eens VLC player deze speelt alles af.
Geen bruikbare decoder module:
VLC ondersteunt het "samr" audio of video formaat niet. Helaas kunt u hier weinig aan doen om dit op te lossen.

Ofwel weer geen audio :{

Edit: Opgelost: Heel stom maar als je dit probleem hebt moet je simpelweg renamen naar .3gp.

Vond dit namelijk:
These are most likely 3gp files (renamed mp4 for marketing reasons*). Generally, renaming the file extension to 3gp should resolve the problem.

* The 3gp format was derived from the mp4 format, so they’re fairly closely related (and mp4 is itself derived from mov (quicktime)).

[ Voor 41% gewijzigd door Hertog_Martin op 04-03-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:45:
Bananas
De agenda opzich werkt wel maar met die uitroepteken (!) die hoort volgens mij je eerst opkomende afspraak of agenda item te tonen maar dat doet die niet.
Waar dit aanligt weet ik niet maar heb al van alles geprobeerd om dat aan de gaan te krijgen zal Samsung eens benaderen.
inmiddels bericht gehad van Samsung over bovengenoemde widget.
ik quote
Geachte heer Duivesteijn,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw GT-M8800.

Deze widget is voor uw gemiste oproepen of afspraken. Het isniet zo dat
een gemaakte afspraak bij de widget met de uitroepteken(!)komt te
staan.
En ik maar denken waarom werkt dit niet 8)7

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:15:
[...]
inmiddels bericht gehad van Samsung over bovengenoemde widget.
ik quote
[...]
En ik maar denken waarom werkt dit niet 8)7
Peter
Dank voor het delen van de informatie. Ik denk dat we met al het bovenstaande mogen concluderen dat de ergonomie en software er niet op vooruit gegaan is terwijl ze vroeger prijzen kregen voor de interface.

Graag zou ik ook een update van PCStudio zien. Dat is een uiterst belabberd programma. Zojuist heeft hij in Outlook alle afspraken aangepast met de gelimiteerde tekenvelden van de Pixon. Maw...er staan alleen nog maar halve woorden in mijn agenda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananas

Gebruik je de nieuweste versie of de oude versie die van bijv de D900i
Heb op mijn lab top een oude versie staan van 2 jaar geleden en die ziet mijn Pixon ook gewoon.
Deze versie vind ik opzich iets fijner werken dan de huidige nieuwe versie met al die icoontje onderin het beeld.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:23:
Bananas

Gebruik je de nieuweste versie of de oude versie die van bijv de D900i
Heb op mijn lab top een oude versie staan van 2 jaar geleden en die ziet mijn Pixon ook gewoon.
Deze versie vind ik opzich iets fijner werken dan de huidige nieuwe versie met al die icoontje onderin het beeld.

Peter
Peter,

Deze versie heb ik gekregen met de Pixon. Ik neem aan dat het de nieuwste is aangezien ik ook icoontjes heb. Mijn probleem zit hem vooral in de Field Limitations en dat je zo weinig kan instellen. Ik wil hem wel synchroniseren van Outlook naar Pixon maar andersom wil ik niet dat hij de Field Limitations hanteert.
Daarnaast zet hij van Outlook de achternaam niet in het juiste veld waardoor het op de Pixon onmogelijk is om op achternaam te scrollen als je het niet handmatig ingeeft.
Heeft jouw versie minder problemen?

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik outlook niet icm de Pixon dus dit limitation heb ik geen last van.
Dat van de achternaam kan ik je nu niet zeggen wat die doet zit nl op mijn werk dus kan dit niet checken
maar de versie die ik gebruik op de laptop is versie 3.2.2 HG* dat* is ook een nummer maar die weet ik niet uit mij hoofd.
Deze versie start op met een kleine popup schermpje waar je kan kiezen wat je wilt doen zoals PC sync, photo editing, bestanden browser, ...etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week wat gespeeld met diverse java based navigatie software, en heb er nog 3 gevonden die werken.

Dit zijn [url=http://www.nav4all.com%20url]Nav4all[/url]
[url=http://we-travel.co.cc%20url]We-Travel[/url]
en
[url=http://www.mgmaps.com%20url]MgMaps[/url]

alle werken met internal GPS alleen bij We-Travel duurt het ff voordat je een gps connectie heb dan pas laat die de kaart zien eerder niet.

Nav4all is het nauwkeurigst daar die de kaarten van TomTom gebruikt. Volgens diverse site's.
Tevens is deze met een zeer duidelijke en heldere stem.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:51:
Heb van de week wat gespeeld met diverse java based navigatie software, en heb er nog 3 gevonden die werken.

Dit zijn [url=http://www.nav4all.com%20url]Nav4all[/url]
[url=http://we-travel.co.cc%20url]We-Travel[/url]
en
[url=http://www.mgmaps.com%20url]MgMaps[/url]

alle werken met internal GPS alleen bij We-Travel duurt het ff voordat je een gps connectie heb dan pas laat die de kaart zien eerder niet.

Nav4all is het nauwkeurigst daar die de kaarten van TomTom gebruikt. Volgens diverse site's.
Tevens is deze met een zeer duidelijke en heldere stem.

Peter
Net nav4all gedownload... maar hij kan bij mij nog steeds geen GPS signaal vinden.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links