Hallo Bananas, als je dit topic nog volgt.... Ik heb ook outlook... en probeerde mijn pixon te synchroniseren met outlook, maar daarna lag outlook overhoop... die vroeg namelijk opnieuw om mijn inloggegevens en dit heeft een vriend van mij allemaal gedaan... die gegevens waren er gelukkig nog, maar ik ben bang dat er nog veel meer bugs tevoorschijn komen als ik mijn Pixon ga koppelen aan outlook...
Iemand met ervaring graag reakties , ....
Voor de rest, had ik al een mailtje klaar maar moest nog ff registreren...:)
dus plak ik die gewoon hieronder, alle reakties zijn welkom... ik heb nog een paar dagen... en ben nu toch wel wat onzeker over de aankoop.... zal je altijd zien ...! vooral als je ook graag de beste mobiel wil die bij je past is de keus enorm, plus natuurlijk daarbij het meest voordeligste tarief, en relatief de beste provider. Ooit bij T Mobile gezeten, totaal geen klachten over en sinds twee jaar bij Vodafone die me ook altijd goed ter woord staan.
Maar als ik dit allemaal zo lees.... ik weet niet of ik nu een goeie keuze gemaakt heb....
Moet ik ' zo kaal mijn pixon nu nog is' nog wat installeren,downloaden oid of kan ik maar beter mijn outlook laten voor wat ie is? ( ik krijg nl mijn mail nog niet binnen via pixon...)
Online, internet heb ik het pakket gekozen van 9,95 waarbij het eerste half jaar half geld is ) maar als dat teveel nadelen dan voordelen heeft, en ik toch elke dag online kan zijn..... weet ik niet zeker of dit wel een juiste pakket voor mij is.... het tweede jaar wordt toch dokken, zo'n 30,00 per jaar...
Maar daarvoor wil ik dan wel kunnen mail ontvangen (outlook) spelletjes onbeperkt spelen, internet onbeperkt op kunnen, foto's kunnen maken en leuke filmpjes....
wie o wie weet er wat meer van?
Er zijn volgens mij nu al veel vragen van mijn kant gesteld.... maar toch prop ik nog ff mijn mail , die ik de vorige keer er niet doorkreeg vanwege het n iet aangemeld zijn....,
komtie....!
Hi, ik heb sinds een paar dagen de samsung pixon.... en aan alle reakties te merken..., is het toch misschien niet zo'n goede keuze? Ik vind het leuk om op mijn mobiel spelletjes te kunnen spelen ( heb een soort bejeweld die het goed doet) en omdat ik niet altijd mijn camera / of videocam bij me heb leek het me wel handig om deze mobiel aan te schaffen. Toch lijkt het alsof veel spelletjes niet voor de pixon te krijgen zijn... is dit omdat de Pixon net uit is ? dacht ik.... of is ie ouder dan de omnia.... ik twijfelde tussen deze twee... en wil het liefst een samsung omdat ik die altijd al heb gehad. De mijne gaat via Vodafone... heeft dit dan misschien nog effect op de spelletjes o.i.d ???
Ik heb hem nog niet een week in huis en aangeschaft via belnu.nl.... volgens mij mag je binnen een week je mobiel terugsturen en eventueel een ander uitzoeken...
Mijn prioriteiten zijn , dat ik er een paar leuke spelletjes op kan doen, leuke foto's kan maken, idem met video's en natuurlijk dat het bellen naar anderen en van anderen goed overkomt. Ik heb het complete internetpakket, waarvan het eerste jaar een korting, maar tweede jaar wordt toch zo'n 30 euro per maand. ALs blijkt dat er een aantal van mijn wensen niet overeen komen had ik misschien toch voor een andere Samsung kunnen kiezen?
Wie wil wat advies geven? Ik had mijn mobiel nog maar net in huis en bleek het besturingssysteem compleet in het Frans te zijn en de boekjes met beschrijvingen ook in Frans en Duits. Ik heb ze daarna direkt gemaild maar tot dusver geen reaktie....
Wie heeft ervaring met deze compagnie, en kan mij adviseren??
Of moet ik ff geduld hebben en even wachten totdat er ook leuke tutorials, spelletjes, e.a voor de Pixon komen?
Alvast ontzettend bedankt!!
Mieoux
WAT ik echt heel raar vond is dat alles in het frans is, en dat ze me daar niet van op de hoogte hadden gesteld, kan en mag ik eventueel nu mijn pixon aan de hand daarvan , of een ander probleem ( bijv, outlook) terugsturen en mijn geld terug vragen of een ander mobiel uit zoeken? het stomme is, dat ik de site waar ik hem besteld heb totaal niet reageert op mijn mailtjes...
En telefonisch erg slecht bereikbaar zijn....
Iedereeen thanxxxxxxxxxx!!!
voor al is het maar een klein tipje van de sluier....