Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:27
Over welke telefoon spreken we? ( ^ met hem dus :) )

Op mijn P990i heb ik helemaal geen last van te weinig ruimte, kan zelfs nog een half verslag als 'notitie' bij een herinnering/kallender afspraak toevoegen

[ Voor 5% gewijzigd door pin_point op 24-01-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zou het makkelijk zijn te vermelden welke telefoon je hebt, en welk platform. Dus symbian 60 of weet ik veel zat, zijn namelijk zat applicaties die kunnen fungeren als een krachtig kalender-applicatie waar je veel in kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn telefoon ook altijd veel met de kalender functie maar je kunt er zo weinig in vermelden ! Het aantal kararkters dat je kunt invoeren is gewoon te weinig om iets fatsoenlijks erin te zetten. Is er toevallig iets dat je kunt dowloaden ofzo?
Via PC Studio kan je wek wat meer karakters invoeren maar die zie je dan niet op je telefoon dus dan kan je nog niet alles lezen.
Of.... doe ik iets verkeerd?? :?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:35:
Hoort bij Samsung Pixon M8800 maar ben niet bekend op dit forum, blijkt ook wel want ik heb dit bericht nu ergens anders staan. Ik zal het eens proberen te verplaatsen.
Sorry :?
Je kan gewoon in het orginele topic een bericht neerzetten ;) Daar weten ze er meer vna dan de algemene groep mensen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:36:
Ik gebruik mijn telefoon ook altijd veel met de kalender functie maar je kunt er zo weinig in vermelden ! Het aantal kararkters dat je kunt invoeren is gewoon te weinig om iets fatsoenlijks erin te zetten. Is er toevallig iets dat je kunt dowloaden ofzo?
Via PC Studio kan je wek wat meer karakters invoeren maar die zie je dan niet op je telefoon dus dan kan je nog niet alles lezen.
Of.... doe ik iets verkeerd?? :?
Alvast bedankt
Je zou ook de online agendafunctie van google kunnen gebruiken.
Deze kun je eventueel ook nog syncen met je outlook indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:36:
Is er toevallig iets dat je kunt dowloaden ofzo?
Via PC Studio kan je wek wat meer karakters invoeren maar die zie je dan niet op je telefoon dus dan kan je nog niet alles lezen. Of.... doe ik iets verkeerd?? :?
Nee, je doet niets verkeerd en je kan ook niets downloaden. Het product is niet erg geschikt voor organiser functies. Dan moet je toch echt naar een Smartphone. Het Google alternatief is een omslachtige maar goede optie.

Verder gewoon vaak hier kijken en hopen dat mensen hun tips en oplossingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Is A-GPS een softwarematige toevoeging of zit het hardwarematig in de GPS module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:04:
Is A-GPS een softwarematige toevoeging of zit het hardwarematig in de GPS module?
Softwarematig protocol.wat door je provider goedgekeurd dient te worden alvorens je het kan gebruiken. Samsung zou hiermee bezig zijn volgens buitenlandse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

De batterij duur is echt te huilen... kwartiertje surfen en 2 streepjes eraf :( baal ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
dbzfan schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:50:
De batterij duur is echt te huilen... kwartiertje surfen en 2 streepjes eraf :( baal ik wel van.
Schijnt met een firmware update opgelost te kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 20:39
Balen dat ik nog een half jaar moet wachten tot er weer een nieuw abbonement gekozen kan worden. Lijkt me een erg mooi toestel dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Thombias schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:51:
[...]

Schijnt met een firmware update opgelost te kunnen worden.
O?? welke? en waar? want ik wacht met smart op een goede firmware voor mijn telefoon!

Pc: Geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Rudy_X schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:14:
[...]

O?? welke? en waar? want ik wacht met smart op een goede firmware voor mijn telefoon!
Ergens gelezen op een buitenlandse forum. Ik heb gezocht maar niet weer teruggevonden waar het stond.
Mocht ik het weer tegen komen dan meld ik het hier direct.

Iemand ervaring van de PC studio software en Windows 7(Beta1 build 7000)?
Bij mij schijnt deze niet te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik deze telefoon het goedkoopste kan halen met abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:58:
Weet iemand waar ik deze telefoon het goedkoopste kan halen met abonnement?
Ik heb vrij lang gezocht en via ritel kun je hem voor 14 euro per maand krijgen maar dan komt er nog een internet abo bij van 4,50 de eerste 6 maand daarna 9,95 dacht ik.
En als je het via euroclix doet krijg je nog 900 clix erbij ook, maar dat ter zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is hij uit eindelijk nog goedkoper bij Vodafone.nl omdat je daar de eerste 10 maanden 10 euro korting krijgt per maand.

Ritel na 24maanden : 533,1
Vodafone.nl na 24maanden: 528,8+bluetooth headset

Ik weet niet wat de service is bij Ritel maar ik zou hem dan liever bij vodafone.nl bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Heb hem zelf voor 20 euro bij T for Telecom met een KPN Flexibel abo van 32,50. Als het goed is kan ik die na 3 maanden gebruik downgraden naar iets wat meer in mijn richting komt.
Ook niet echt duur naar mijn mening.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij de pixon ook smsberichten(verzonden en ontvangen) van eenzelfde persoon in een scherm kan krijgen net als bij de omnia? Dit vond ik een super functie. Heel overzichtelijk. Baal er van als dit niet bij de pixon mogelijk is.

Verder vind ik het tot nu toe een goede telefoon. Goede touchscreen en camera. Heb tot nu toe geen problemen met de naam bij sms.

Als ik hem wat langer heb, kom ik met een uitgebreidere topic.
Hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.

Ik heb een vraag over mms , mijn schoonvader en ik hebben allebij de pixon met de instellingen voor mms zijn ook ingesteld , als ik dan een plaatje naar mijn schoonpa heenstuur dan download ie de link en staat er in zijn scherm inhoud word niet ondersteund , en andersom net zo 8)7 .

En als ik plaatjes van andere krijg dan is het ook hetzelfde verhaal , maaar als ik dan weer plaatjes naar andere stuur , die kunnen het dan wel weer openen :( .

Iemand een idee hoe dat kan ?

Heb trouwens KPN.

Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Iemand ervaring met Pixon in combinatie met Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag lopen spelen met dit toestel. Zelf een tijdje een HTC touch dual in bezit; je ziet wel dat deze electronica een vlucht heeft genomen als het aankomt op interface en mogelijkheden zeg.

De browser voldoet aardig, maar hoop dat Opera of Mozilla's mobiele browser ook gaat werken...

Hotmail wel kunnen poppen; werkt super.

Enige kanttekening so far aan dit apparaat is de GPS. Nergens, maar dan ook nergens iets over te vinden. In de menu's van het toestel niet. De handleidingen en een korte rondgang op google bieden ook geen soelaas. Enige referentie die je vind is een logo op de zijkant van de verpakking.

Wel; als je naar google maps surft kun je de java-versie installeren. Maar erg nauwkeurig is het niet (is dit nou a-gps? Dat ie op basis van bijv. gsm-masten je plaats bepaalt?)

Ben erg benieuwd of mensen wat meer info over de gebruikte gps hebben.

Iemand ook al ervaring met het vinden van de best te gebruiken codec/formaat voor video's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Heb hem sinds gistermiddag binnen. Moet zeggen het is echt een leuk uitgebreid ding. Alleen de bijgeleverde 1GB sd micro is een beetje klein als je ook graag eens een paar filmpjes voor in de trein mee wilt nemen. Maar goed een kaartje van 4GB kost maar een 10tje dus dat is geen problematisch nadeel.
Foto's zijn van zeer goede kwaliteit voor een gsm camera. Ik had hiervoor een Sony Ericsson K750i en die maakte al goede foto's voor die tijd maar dit is echt top.
Wlan mis ik niet echt wat thuis internet ik toch liever op een notebook en mocht je data van je PC willen overzetten dan kan dat via de sdkaart of via de USB kabel. Het zou een leuke feature zijn geweest maar zoals wel vaker wordt gezegd een perfecte telefoon bestaat niet echt. Alhoewel de HTC Touch HD (wel WM en 3.2Mp) er erg dichtbij komt voor mij maar daarom helaas ook te duur voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter info

Er schijnt heel binnenkort (eind februari) al een opvolger te komen voor de Pixon. De samsung memoir, met o.a. 8mp met xenon flash, gps, WIFI??? en verder alle functies die de pixon ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Heb hem nu een paar keer op m'n bluetooth headsetje aangesloten gehad, maar de kwaliteit van het geluid is niet echt super. Hoor de stemmen heel zachtjes. Moet de headset echt in m'n oor drukken en in lage toeren gaan rijden wil ik mensen horen. Ook hebben ze moeite met mij te horen.
Met m'n Nokia's en Qtek heb ik hier nooit last van gehad.
Is er misschien een instelling op Samsung telefoons die je moet gebruiken voor BT headsetjes voor beter/luider geluid, of een firmware update?

Verbinden gaat wel lekker trouwens. Gewoon het BT icoon op de desktop, daar op klikken en dan je apparaat kiezen. Is in ieder geval niet zo lastig als bij de Nokia's waar je door al die menu's heen moet scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Jan_V schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:46:
Heb hem nu een paar keer op m'n bluetooth headsetje aangesloten gehad, maar de kwaliteit van het geluid is niet echt super. Hoor de stemmen heel zachtjes.
Je kunt vrij eenvoudig het volume omhoog krikken met het icoontje dat dacht ik links staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wnaaer maken ze eens gsm's met wifiiiii....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:22:
Wnaaer maken ze eens gsm's met wifiiiii....
Wanneer leer jij eens typen :9

De omnia heeft dit en zo zijn er nog wel meer toestellen. Maar wat is het nut als je toch 3G hebt? Dit kun je (bijna)overal gebruiken. En met een flatfree abotje heb je geen uitval als je in de trein het wifi gebied verlaat.

Thuis kan je net zo goed even je laptop pakken voor internet. En met bluetooth kan je ook verbinding maken met je PC. Dus F^%K wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
oh ja, werkt de activatiecode voor diamond twister op alle pixons. (bijvoorbeeld 958059)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hardware van dit toestel is bijna perfect ik ga niet alle specs noteren, maar ik zeg wel dat hij mooie foto's maakt en mooie film opnames. Enige nadeel van de hardware is dat er geen wifi op zit, maar ik heb een laptop, dus vind ik het geen gemis.

Verder is de software mooi (grafisch) alles wat er op zit werkt goed. Maar het is irritant/teleurstellend, dat je geen java apps kan installeren via pc usb kabel. Dit is beveiligd door samsung:(. Dus geen games en andere 3rd party shizlle. Je kan ze alleen installeren, door te downloaden op je mobiel (hopelijk word dit ooit gehackt). Verder kan je vrij weinig instellen geen thema's alleen lettertype en background. Verder zit er geen gps software op je kan zelfs niks instellen. Alleen google maps maar die maakt gebruik van a-gps en dat gaat via de netwerk-masten en via internet en is dus geen echte gps terwijl die er wel in zit.

Verder heb ik nog een programmaatje gevonden die als het goed is overweg kan met de ingebouwde gps http://www.mgmaps.com/, dus zeker het proberen waard zou ik zeggen! Je kunt hem installeren door hem te downloaden, het is net zoiets als google maps, alleen werkt deze als het goed is met de ingebouwde gps en geeft dus een exacte locatie aan. En bovendien kun je maps downloaden en op je mobiel zetten, zodat je deze app. offline kunt gebruiken. Volgens http://www.gsmarena.com/samsung_m8800_pixon-review-294p6.php moet het werken!

Zat nog wat verder te googlen en via de website gsmhelpdesk een gratis navigator gevonden http://www.amazegps.com/ ziet er veel belovend uit!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Thombias schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:03:
[...]

Je kunt vrij eenvoudig het volume omhoog krikken met het icoontje dat dacht ik links staat.
Wanneer het bluetooth oortje actief is kun je het geluid niet harder of zachter zetten (niet via de normale knoppen tenminste). Zal het nog eens onderzoeken als ik rustig op de bank zit, want in de auto is het nogal lastig met rijden en zo.

Wel heb ik het geluid op z'n luidst gezet wanneer het oortje geen verbinding had. Daarna is het geluid een stukje luider geworden, maar jammergenoeg nog niet het resultaat waar ik op had gehoopt. Zal nog wat gaan proberen in de loop der dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-04 22:35

Sgoldie

- ondertitel -

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:27:
De hardware van dit toestel is bijna perfect ik ga niet alle specs noteren, maar ik zeg wel dat hij mooie foto's maakt en mooie film opnames. Enige nadeel van de hardware is dat er geen wifi op zit, maar ik heb een laptop, dus vind ik het geen gemis.

Verder is de software mooi (grafisch) alles wat er op zit werkt goed. Maar het is irritant/teleurstellend, dat je geen java apps kan installeren via pc usb kabel. Dit is beveiligd door samsung:(. Dus geen games en andere 3rd party shizlle. Je kan ze alleen installeren, door te downloaden op je mobiel (hopelijk word dit ooit gehackt). Verder kan je vrij weinig instellen geen thema's alleen lettertype en background. Verder zit er geen gps software op je kan zelfs niks instellen. Alleen google maps maar die maakt gebruik van a-gps en dat gaat via de netwerk-masten en via internet en is dus geen echte gps terwijl die er wel in zit.

Verder heb ik nog een programmaatje gevonden die als het goed is overweg kan met de ingebouwde gps http://www.mgmaps.com/, dus zeker het proberen waard zou ik zeggen! Je kunt hem installeren door hem te downloaden, het is net zoiets als google maps, alleen werkt deze als het goed is met de ingebouwde gps en geeft dus een exacte locatie aan. En bovendien kun je maps downloaden en op je mobiel zetten, zodat je deze app. offline kunt gebruiken. Volgens http://www.gsmarena.com/samsung_m8800_pixon-review-294p6.php moet het werken!

Zat nog wat verder te googlen en via de website gsmhelpdesk een gratis navigator gevonden http://www.amazegps.com/ ziet er veel belovend uit!
Heeft iemand dit al geprobeerd? Heb geen zin om mijn toestel te vernaaien :)

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Sgoldie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:45:
[...]

Heeft iemand dit al geprobeerd? Heb geen zin om mijn toestel te vernaaien :)
MGmaps werkt maar geen voice geleide navigatie

[ Voor 69% gewijzigd door Thombias op 12-02-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik gebruik http://pcs.cruz-network.net/ om .jar te installeren op m'n pixon. Werkt best simpel.. daar uploaden en als je dan de pagina waar je de code moet invoeren bij favorieten zet in je telefoon is het elke keer zo gepiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
MGMaps werkt trouwens niet hier, ook als ik GPS aanzet voor geotagging met foto's maken werkt dat niet... die hele GPS lijkt gewoon niet te werken...

Als er echt deze maand al een pixon-opvolger komt dan misschien maar moeilijk doen en eisen dat ik die wil ipv deze omdat deze niet levert wat het beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
..

[ Voor 99% gewijzigd door Thombias op 12-02-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:59:
Ik gebruik http://pcs.cruz-network.net/ om .jar te installeren op m'n pixon. Werkt best simpel.. daar uploaden en als je dan de pagina waar je de code moet invoeren bij favorieten zet in je telefoon is het elke keer zo gepiept
Geweldige tip! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Al de bovenstaande programmas geprobeerd... maar m'n pixon lijkt wel geen gps te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb de M8800 inmiddels ook binnen. Is er iemand die weet of je naast youtube ook nog op andere sites video’s kan bekijken? Of moet je dan een flashplayer o.i.d. downloaden? Zo ja waar?

Groetjesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Aha, ik heb gevonden waarom de pc studio maar tot 1 januari synchroniseert.
Blijkbaar kunnen er 'maar' 300 afspraken in de telefoon worden gestopt en daarna is het geheugen vol. Er staat dan ook 300/300 bij geheugengebruik.

Volgens mij is het niet mogelijk om met Samsung PC Studio een range in te stellen, toch? Dus tot 2 weken in het verleden en 3 maanden in de toekomst of iets vergelijkbaars. Zou wel mooi zijn.
Kun je anders ook opgeven dat hij het geheugenkaartje mag gebruiken? Waarschijnlijk ook niet, want dat kan ik ook niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:05:
Hallo,

Heb de M8800 inmiddels ook binnen. Is er iemand die weet of je naast youtube ook nog op andere sites video’s kan bekijken? Of moet je dan een flashplayer o.i.d. downloaden? Zo ja waar?

Groetjesss
Flash wordt al ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Iemand al nav4all geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgoldie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-04 22:35

Sgoldie

- ondertitel -

Thombias schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:32:
[...]

MGmaps werkt perfect maar geen voice geleide navigatie

En AmazeGPS is helemaal te gek. Dit is een tip om te downloaden wel via wap.amazegps.com en mocht dat niet lukken(ik kreeg een 500 fout dan kan je het via je gewone pc de link kopieren en mailen naar je pixon.

Voor degene die ook java appz willen:

Installing Java Games on Samsung
http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=40430
Ik heb het geinstalleerd, maar lijkt geen verbinding te krijgen met mijn gps. Er gebeurt niks, hij zegt alleen dat er geen GPS is, en dan klik je dat hij die moet zoeken en blijft het balkje staan op ongeveer 10% ofzo.

Herkennen jullie dit probleem? Ik heb enkel die amazegps geinstalleerd, verder niks, of moet ik nog iets installeren voor die GPS?

UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Sgoldie schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:06:
[...]

Ik heb het geinstalleerd, maar lijkt geen verbinding te krijgen met mijn gps. Er gebeurt niks, hij zegt alleen dat er geen GPS is, en dan klik je dat hij die moet zoeken en blijft het balkje staan op ongeveer 10% ofzo.

Herkennen jullie dit probleem? Ik heb enkel die amazegps geinstalleerd, verder niks, of moet ik nog iets installeren voor die GPS?
Hier werkt ook niks. Las wel via google zoekjes dat de pixon moeilijk connectie maakt ofzo en je het binnen geeneens hoeft te proberen.... maar daarstraks buiten heb ik ook dik 2 minuten geprobeerd locatie te krijgen en ook niks...

Erg jammerlijk, goed werkende GPS zou heel leuk zijn. Eigenlijk schandalig, want er wordt gewoon mee geadverteerd en zelfs geotagging werkt buiten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
De GPS is inderdaad erg traag en soms loopt het zelfs vast. Garmin Mobile XT Europe schijnt te kunnen werken echter heb ik deze nog niet aan de praat gekregen. Hopelijk komt er snel een firmware update oid. want tot nu toe is die GPS erg teleurstellend. Eigen schandalig zoals Hertog_Martin al schreef.

EDIT: Garmin Mobile XT werkt NIET! Althans de symbian versie niet(andere versie is er ook niet). Opzich logisch omdat de Pixon geen symbian draait. Wayfinder werkt ook niet.

Nav4all werkt alleen met een externe gps-muis.

Google maps en en MGmaps zijn vergelijkbaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Thombias op 12-02-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij de berichten een sms chat functie kan krijgen, zoals bij de Omnia?
Dus dat je ontvangen en verzonden berichten vaneenzelfde persoon onder elkaar krijgt?
Heb je daar misschien een bepaald programma voor wat je erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had van een vriend gehoord dat er een code was (voor samsung m8800 pixon) om het geluid harder te zetten. dus mijn vraag is: weer iemand misschien wat die code is? O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met een externe bluetooth gps mouse icm. pixon
En welke muis is het meest geschikt of maakt dat niet veel uit?

Verder een pracht(Beste camera) telefoon. Alles wat je bijna kunt wensen op een gsm zit erop. Met uitzondering van twee eerder genoemde features(wlan/gps navigatie). Maar opzich heb je die niet echt nodig.
Dus snel en veelzijdig voor een touchscreenphone. Mooie foto's (veel instel mogelijkheden).

Trouwens als je wat googlet dan kom je van onbekende(onbetrouwbare?) bronnen tegen dat Samsung bezig is met e1en firmware zodat navigatiesoftware wel ondersteund gaat worden. Laten we het hopen!
As you may have also now discovered the PIXON only comes with GPS and not AGPs as some web pages advertised, so it is slow to get an accurate position, i have spoken to Samsung on this and they said they are planning a firmware update which they are currently working on to add AGPS, but this firmware update will then depend on your Mobile Networks approval for there system, as operators such as T-Mobile seem to take a long time before approving updates they can be several months behind.

Nog een aantal posten verder....

There is both AGPS and GPS, works with Google maps. AGPS comes in first and centres around mast you are connected to, assuming the mast is capable of AGPS, not all are. GPS takes about 5 mins to get initial fix. It was very accurate. Any GPS device can take up to 30 mins to get satellite fix, depending on view of sky, if it hasn't been used for some time. If it has been used recently and hasn't moved too far from last use it should be quicker.

[ Voor 132% gewijzigd door Thombias op 11-02-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
5 tot 30 minuten? Hoe werkt dat dan met auto-navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:12:
5 tot 30 minuten? Hoe werkt dat dan met auto-navigatie?
Volgens mij heeft nog niemand hier echt ervaring hiermee. Maar als je zelf een beetje na gaat zal het niet echt optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Er is ook al een hack voor GPS van de HTC touch pro dus het zal een kwestie van tijd zijn voordat er ook een hack/firmware voor de Pixon uitkomt. Hier een linkje: http://mobileroar.com/200...ocks-gps-on-vzw-touch-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ben wel benieuwd naar een tv-out kabel voor de Pixon. Ik ben veel winkels afgeweest maar mij wordt gezegd dat ik hem beter op internet kan bestellen. Ff wezen googlen maar kom niet verder dan productcode AATCS10CBEC maar die schijnt (ook) voor de omnia te zijn. Hebben beide toestellen dezelfde aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Houd deze telefoon het een hele dag uit als ik ongeveer 40 foto's schiet een paar filmpjes opneem en een kwartiertje bel ??

• Thombias
  • Niet online
Jeffrey88 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:03:
Houd deze telefoon het een hele dag uit als ik ongeveer 40 foto's schiet een paar filmpjes opneem en een kwartiertje bel ??
De telefoon opzich wel maar of de accu dan nog enig spanning bevat is de vraag. :P
Maar of je het van een smartfoon mag verwachten?

De algemene klacht van dit soort telefoons is dat de accu niet al te lang mee gaat.
Dit is bij de LG Renoir, Omnia, HTC Touch HD etc. ook een probleem.
Een extra accu aanschaffen zou je probleem kunnen oplossen.

• Hertog_Martin
Thombias schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:12:
[...]

Volgens mij heeft nog niemand hier echt ervaring hiermee. Maar als je zelf een beetje na gaat zal het niet echt optimaal zijn.
Ik bedoelde mijn zin anders; gewone auto-navigatie apparatuur als een tomtom werkt gewoon vrijwel direct... is de gps ontvanger in een pixon zo inferieur dat het praktisch onbruikbaar is?

• Thombias
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:21:
[...]

Ik bedoelde mijn zin anders; gewone auto-navigatie apparatuur als een tomtom werkt gewoon vrijwel direct... is de gps ontvanger in een pixon zo inferieur dat het praktisch onbruikbaar is?
Omdat er nog geen tomtomachtige-navigatiesoftware is voor de Pixon zal waarschijnlijk nog niemand het hebben kunnen testen. Gmaps werkt wel prima in de trein heb ik vannochtend gemerkt. Maar dat ging volgens mij wel via agps.

Ik zal van het weekend het eens in de auto gaan testen. Dan meldt ik de resultaten hier wel.

Nog drie java-based nav-appz gevonden:

--We Travel, http://we-travel.co.cc/
--Trekbuddy, http://www.trekbuddy.net/
-- wisepilot, http://www.wisepilot.com

[ Voor 11% gewijzigd door Thombias op 12-02-2009 14:57 ]

Verwijderd

Ik zit er over te denken om dit mobieltje te kopen, maar mijn ervaring met eerdere samsungs is dat je de telefoon 5 seconden of meer helemaal stil moet houden nadat je op het knopje drukt om een foto te maken, om een normale foto te maken( het duurt heel lang voordat hij de foto heeft gemaakt), is dit ook zo met de pixon?
en heeft de telefoon een 3.5 jack voor koptelefoons(de standaard die ook door mp3spelers gebruikt wordt)

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:37:
Ik zit er over te denken om dit mobieltje te kopen, maar mijn ervaring met eerdere samsungs is dat je de telefoon 5 seconden of meer helemaal stil moet houden nadat je op het knopje drukt om een foto te maken, om een normale foto te maken( het duurt heel lang voordat hij de foto heeft gemaakt), is dit ook zo met de pixon?
en heeft de telefoon een 3.5 jack voor koptelefoons(de standaard die ook door mp3spelers gebruikt wordt)
Foto's maken gaat vrij snel. Niet de 5 sec. die jij beschrijft.

Er wordt met de meegeleverde koptelefoon (die een 3.5 jack heeft) een adapter meegeleverd die op de samsungpoort wordt aangesloten waar je dus elke willekeurige koptelefoon in kan pluggen.
Bekijk youtube maar eens daar zijn genoeg filmpjes over de pixon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:13:
Er is ook al een hack voor GPS van de HTC touch pro dus het zal een kwestie van tijd zijn voordat er ook een hack/firmware voor de Pixon uitkomt. Hier een linkje: http://mobileroar.com/200...ocks-gps-on-vzw-touch-pro
Het is inderdaad te hopen dat er een gps-hack komt. Dat zou de telefoon tot een van de beste maken.

Volgens Samsungs officiële Koreaan website komt er een nieuwe versie van TouchWiz o.s. uit die te downloaden is voor alle toestellen die TouchWiz nu ook draaien door middel van een update!
Als het goed is wordt hij volgende week gereleased tijdens het MWC event. Hopen dat er ook een beetje firmware op zit voor de ingebouwde gps.

Bronnen:
http://www.boygeniusrepor...gets-an-overhaul-for-mwc/
http://babelfish.yahoo.co...=ko_en&btnTrUrl=Translate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:26:
[...]

Het is inderdaad te hopen dat er een gps-hack komt. Dat zou de telefoon tot een van de beste maken.

Volgens Samsungs officiële Koreaan website komt er een nieuwe versie van TouchWiz o.s. uit die te downloaden is voor alle toestellen die TouchWiz nu ook draaien door middel van een update!
Als het goed is wordt hij volgende week gereleased tijdens het MWC event. Hopen dat er ook een beetje firmware op zit voor de ingebouwde gps.

Bronnen:
http://www.boygeniusrepor...gets-an-overhaul-for-mwc/
http://babelfish.yahoo.co...=ko_en&btnTrUrl=Translate
He, dat zou geweldig nieuws zijn.
Het gaat tot nu toe alleen over GUI wat ik zo lees. Dat wordt afwachten met een zekere spanning. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb m'n pixon nu enkele weken in mijn bezit. Het is een goed en mooi toestel. Heb alleen veel problemen met synchronisatie Outlook, maar dat is ondertussen een bekend fenomeen.
Er is echter nog een ander probleem waar ik tegenaan loop en ik nog niet in het topic ben tegengekomen. Dat is het volgende: als ik naar Youtube ga en een filmpje wil laten afspelen, verschijnt eerst de Mediaspeler en enkele seconden daarna de melding "Opnieuw proberen". Weet iemand wat er niet goed kan zijn of wat er evt. geinstalleerd moet worden?
Heb het ondertussen op de volgende manieren geprobeerd:
- Via de standaard browser van Pixon (Access) naar www.youtoube.nl en www.youtube.com/mobile.
- Via Opera Mini naar de genoemde sites.
- Via 'reguliere' gsm-masten en via 3G-masten.
Alles zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je geluid opvoeren van de samsung m8800 pixon ??..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ik hoor overal dat de video kwaliteit van de Pixon voor een mobiele telefoon echt goed is. (Sony Ericsson toestellen blijken in het niets te vallen met video opnamen begreep ik) Maar heeft iemand ook een zelf gemaakt filmpje waar ook mensen in voor komen ??, ik wil weten hoe scherp iemand in beeld komt (Ik verwacht geen wonderen)

Alles aan deze telefoon lijkt mij super, alleen het gebrek aan wifi brengt mij aan het twjifelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
GPRS uitschakelen kan met met
*#4777*8665#
Vinkje weg bij Power On Attach en opslaan.
Toestel een keer in en uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de twijfelaars. Wacht met kopen tot er updates verschijnen. Zowel PCStudio als de software van de Pixon zijn niet optimaal.
Het toestel maakt mooie foto's maar is qua bellen, nummerweergave en organiser opties niet sterk.
Mijn belangrijkste problemen:
- hij download al je mail, geen opties voor beperkte periodes
- synchronisatie Outlook errors in PC Studio en je mobiel (dus 2x)
- sms laat geen afzendernaam zien maar nummers

Al enige weken geleden gebeld met Samsung maar tot op heden geen beloofde terugbel.
Samsung is een betrouwbaar en degelijk merk maar met de Pixon maken ze qua software geen goede beurt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb de pixon nu enige dagen in mijn bezit en heb hier navigatie opgezet van Amazegps. Dit werkt met de interne gps alleen moet je de software pakken van de SonyEricsson W760 gebruik de link om direct op je telefoon te downloaden en te installeren. :P SonyEricsson de w760
Tevens schijnt het dat de sofware van de pixon gelijk is aan Symbian 90s, als dit zo is dan zou tomtom moeten werken want er is een tomtom versie die 90s ondersteunt, tevens is er een UI versie die op een SE werkt dus als amazegps werkt zou 1 van deze TTm versie's misschien ook werken.
Maar zelf heb ik een vraag over de applicatie Accuweather, krijg hier de locatie niet van veranderd wat ik ook invul hij blijft London aangeven als ik via More Widgets de accuweather binnen haal en hier een locatie ingeef dan blijft die ook op London staan.
Wie weet hie ik dit kan veranderen?

Peter

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
@ hierboven, je moet wel op opslaan drukken bij accuweather, anders slaat ie je plaats niet op... als je een plaats hebt ingevoerd moet je het icoontje linksonderin bij accuweather aanklikken en dan slaat ie het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 02:06:
- sms laat geen afzendernaam zien maar nummers
Echt is dat nog steeds? Bij mijn u700 heb ik er al last van. Had gehoopt dat ze daar eens wat aan deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masco schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:13:
@ hierboven, je moet wel op opslaan drukken bij accuweather, anders slaat ie je plaats niet op... als je een plaats hebt ingevoerd moet je het icoontje linksonderin bij accuweather aanklikken en dan slaat ie het op
oke dan maar hij vond de plaats al niet, maar ben ff weer bezig geweest heb eerst gezorgd dat ik een internet verbinding had en toen deed die het wel. 8)7

bedankt in ieder geval.
_/-\o_
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:02:
[...]

Echt is dat nog steeds? Bij mijn u700 heb ik er al last van. Had gehoopt dat ze daar eens wat aan deden
Heb hier geen last van heb alle gsm nummers als standaard ingesteld maar alle nummers zo ingevoerd als hiernaast +31641234567 misschien is dit het probleem.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 22:56
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 07:07:
Hoi,

Heb de pixon nu enige dagen in mijn bezit en heb hier navigatie opgezet van Amazegps. Dit werkt met de interne gps alleen moet je de software pakken van de SonyEricsson W760 gebruik de link om direct op je telefoon te downloaden en te installeren. :P SonyEricsson de w760
Tevens schijnt het dat de sofware van de pixon gelijk is aan Symbian 90s, als dit zo is dan zou tomtom moeten werken want er is een tomtom versie die 90s ondersteunt, tevens is er een UI versie die op een SE werkt dus als amazegps werkt zou 1 van deze TTm versie's misschien ook werken.
Maar zelf heb ik een vraag over de applicatie Accuweather, krijg hier de locatie niet van veranderd wat ik ook invul hij blijft London aangeven als ik via More Widgets de accuweather binnen haal en hier een locatie ingeef dan blijft die ook op London staan.

Bedankt voor de tip.............maar op de site van Amaze staat ook een versie voor de Pixon zelf. Waarom dan de versie van Sony Ericsson W760 nemen???

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
Bedankt voor de tip.............maar op de site van Amaze staat ook een versie voor de Pixon zelf. Waarom dan de versie van Sony Ericsson W760 nemen???
Hoi,

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:21:
[...]

Heb hier geen last van heb alle gsm nummers als standaard ingesteld maar alle nummers zo ingevoerd als hiernaast +31641234567 misschien is dit het probleem.

Peter
Zo heb ik mijn nummers ook maar geen soelaas. Heb al veel geprobeerd. PCStudio en Outlook vechten en vervolgens de mobiel. Als ik PCStudio er tussen uit zou kunnen halen, gaat het wellicht beter. Ik begrijp niet waarom hij eerst met PCStudio moet synchroniseren omdat het toch al op je computer staat. Ik heb geprobeerd om het met Activesync te doen maar daar trapt hij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Peter
Vastleggen eigen locatie op Accuweather:
- Open Accuwether (er verschijnt een ronde icoon/scherm);
- Klik op de ronde icoon (er verschijnt een vierkant scherm;
- Klik op het tandwieltje linksonder in het vierkant schermpje (instellingen);
- Klik op het veld 'Location' (er verschijnt een kleiner schermpje met veld 'Location'en een zoekicoon (vergrootglas);
- Klik op het veld 'Location', type de gewenste plaats in en klik op Gereed;
- Klik op het zoekicoontje. Er verschijnen één of meer namen waaruit gekozen kan worden. Maak een keuze;
- Je komt terug in een groot vierkant scherm. Klik linksonder op het diskette-icoon.
- Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunnikside schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:05:

[...]
Hoi,

In de versie van pixon werkt de gps niet die kan die niet vinden.
En in de SE W760 ziet die hem wel deze tip heb ik van het forum die aan die site gekoppeld is.

Dat van accuweather ben ik reeds achter gekomen hij vond de plaats alleen als ik met mijn webbrowser een internet verbinding had daarvoor vond die hem niet.

Vind het vreemd dat jullie last hebben van het niet weergeven van de naam bij het ontvangen van een sms heb hier nl geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Mijn telefoon laat gewoon namen zijn de de nummers van mijn inbox hoor... no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
dbzfan schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:06:
Mijn telefoon laat gewoon namen zijn de de nummers van mijn inbox hoor... no problemo
same here! :)
is er trouwens ook ergens een lijst met widgets die je kan downloaden voor je Pixon? want dat zoeken op de Pixon gaat niet zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Kan men bij deze pixon zélf n MP3 instellen als berichtentoon,of zijn we weer afhankelijk van de standaard deuntjes?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
rooie60 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 18:23:
Kan men bij deze pixon zélf n MP3 instellen als berichtentoon,of zijn we weer afhankelijk van de standaard deuntjes?!
ja je kan je eigen MP3's aan een ringtone hangen of aan een sms/bericht toon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 14:55:
[...]

Hoi,

En in de SE W760 ziet die hem wel deze tip heb ik van het forum die aan die site gekoppeld is.

Dat van accuweather ben ik reeds achter gekomen hij vond de plaats alleen als ik met mijn webbrowser een internet verbinding had daarvoor vond die hem niet.

Vind het vreemd dat jullie last hebben van het niet weergeven van de naam bij het ontvangen van een sms heb hier nl geen last van.
Thanks voor de info, heb de pixon zelf wel aan de gang gekregen, satelliet vindt hij ook (netjes met coördinaten, werkt dus we!!!!!!!).

Nu geeft het programma een foutmelding met code 116:4 en weigert elke dienst!

Het jammere vind ik verder dat je alsnog via Internet je kaarten moet ophalen zoals bij googlemaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Masco schreef op zondag 15 februari 2009 @ 18:33:
[...]

ja je kan je eigen MP3's aan een ringtone hangen of aan een sms/bericht toon :)
Dank je :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ik heb een nieuwe abbo nodig en wil deze wel gaan halen. Mijn oude abbo loopt morgen af dus moet beetje snel zijn :p

heb 1 vraagje, heb nu een f480. Dit is eigenlijk de uitgebreide versie maar vroeg me iets af over het scherm, deze werkt dmv druk he? Werkt het wel een beetje lekker dat scherm, iemand die het kan vergelijken met een f480 of een iphone voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Scherm is niet zoals de f480.. je moet iets harder drukken.

Vond ik zelf ook minder.. vooral om dat op mobilereview.com stond dat het een capacitive scherm is... maar het is dus resistive ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
dbzfan schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:47:
Scherm is niet zoals de f480.. je moet iets harder drukken.

Vond ik zelf ook minder.. vooral om dat op mobilereview.com stond dat het een capacitive scherm is... maar het is dus resistive ;)
naja dan zal ik morgen maar moeten kijken. Vind af en toe dat de f480 al niet geweldig reageert.. hoop dat het wel iets beter is als de omnia, want daar reageert het niet zo heel relaxt vind ik, hoewel dat wel hele kleine knopjes zijn.
Hoe zit het verder met de krassen op het scherm? Wil het dit keer goed doen door een screenprotector maar weet niet of die al makkelijk te krijgen zijn >?

iemand ervaringen met deze ? http://www.screenprotector.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door darkpluisje op 15-02-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Heeft iemand ooit de LG Prada in de hand gehad ?? Is het scherm van de Pixon beter handelbaar dan de Prada ? want die vind ik op veel punten een ramp, blijft ook veels te lang steken op letters.

Bovenstaande berichten klinken namelijk niet zo positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Jeffrey88 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:16:
Heeft iemand ooit de LG Prada in de hand gehad ?? Is het scherm van de Pixon beter handelbaar dan de Prada ? want die vind ik op veel punten een ramp, blijft ook veels te lang steken op letters.

Bovenstaande berichten klinken namelijk niet zo positief.
weet niet of je ooit de omnia gebruikt hebt? Ik neem aan dat het scherm daarvan ongeveer overeenkomt met dat van de pixon. Als ik reviews op internet zie dan zie ik steeds dat hij ook gewoon met vinger goed de aanslagen registreerd. Het zal sowieso wel beter zijn als de prada, want heb daar wel is mee gewerkt maar dat is echt een onding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 14:55:
[...]

Hoi,

Helemaal geweldig!! Bedankt voor de tip! _/-\o_

Maar... Hoe heet dat forum en wat is het adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
darkpluisje schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:01:
[...]

weet niet of je ooit de omnia gebruikt hebt? Ik neem aan dat het scherm daarvan ongeveer overeenkomt met dat van de pixon. Als ik reviews op internet zie dan zie ik steeds dat hij ook gewoon met vinger goed de aanslagen registreerd. Het zal sowieso wel beter zijn als de prada, want heb daar wel is mee gewerkt maar dat is echt een onding
De pixon is heel goed met je vingers te bedienen. De mascarastift(Stylus) zit bij mij gewoon in de doos. Gebruik hem dus niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
is er trouwens ook een desk cradle voor de m8800 pixon?, heb al wat gezocht op internet maar kon niet veel vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Masco schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:24:
is er trouwens ook een desk cradle voor de m8800 pixon?, heb al wat gezocht op internet maar kon niet veel vinden :(
Lijkt me lastig een deskcradle...
Dan moet je de pixon op de kop erop zetten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:06:
Dan ben je één van de gelukkigen.
Om een beter beeld te krijgen zou ik jou en alle anderen willen vragen om even de volgende gegevens te plaatsen zodat we het probleemgebied misschien kunnen aanwijzen. Ik vul die van mij gelijk in:

SMS-namen zichtbaar? : nee
PROVIDER: T-Mobile
OS computer: XP
OUTLOOK versie: 2003 veranderd in Adresboeksoftware:

Overigens krijg ik wel een naam te zien wanneer ik iemand een sms verstuur en zijn naam uit de telefoonlijst pak. Als diegene dan terugsmst zie ik zijn of haar naam. ECHTER als ik de telefoon reboot, zijn de namen weer allemaal verdwenen.
De enige naam die ik altijd zie is die van T-Mobile als ze een service bericht sturen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 15:56 . Reden: OUTLOOK versie veranderd in Adresboeksoftware ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:05:
[...]

Dan ben je één van de gelukkigen.
Om een beter beeld te krijgen zou ik jou en alle anderen willen vragen om even de volgende gegevens te plaatsen zodat we het probleemgebied misschien kunnen aanwijzen. Ik vul die van mij gelijk in:

SMS-namen zichtbaar? : nee
OS computer: XP
OUTLOOK versie: 2003

Overigens krijg ik wel een naam te zien wanneer ik iemand een sms verstuur en zijn naam uit de telefoonlijst pak. Als diegene dan terugsmst zie ik zijn of haar naam. ECHTER als ik de telefoon reboot, zijn de namen weer allemaal verdwenen.
De enige naam die ik altijd zie is die van T-Mobile als ze een service bericht sturen.
SMS-namen zichtbaar? : ja
OS computer: Vista premium
OUTLOOK versie: 2007 (gebruik ik nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
OUTLOOK versie: 2007 (gebruik ik nooit)
Wellicht inderdaad beter om te vragen:
Adresboek software:

Wat gebruik je? Enkel PCStudio of meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:52:
[...]

Helemaal geweldig!! Bedankt voor de tip! _/-\o_

Maar... Hoe heet dat forum en wat is het adres?
Het forum is van Amazegps zelf en dit is het adres http://amazegps.com/forum...hp?page=forum&language=nl

Je moet kijken onder Java&Symbian topic

SMS-namen zichtbaar? : Ja
PROVIDER: Vodafone
OS computer: Vista Home Premium
OUTLOOK versie: 2003 (gebruik ik zelden doe alles online)

Peter

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 15:47 . Reden: verkeerde info over namen of deze zichtbaar zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUTLOOK versie: 2003 (gebruik ik zelden doe alles online)
Dank!
Gebruik je PCStudio wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Thombias schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:26:
[...]

Lijkt me lastig een deskcradle...
Dan moet je de pixon op de kop erop zetten. :o
hoezo op zijn kop ?

nou heb de mijne besteld en als het goed is morgen binnen, de zilveren mochten mensen zich afvragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:02:
[...]

Dank!
Gebruik je PCStudio wel?
Ja ik gebruik wel PCStudio de nieuwste versie.
Had hier voor een D900 en de vrouw een Soul E950
Werkt ook perfect met die telefoons.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:25:
[...]Ja ik gebruik wel PCStudio de nieuwste versie.
Had hier voor een D900 en de vrouw een Soul E950
Werkt ook perfect met die telefoons.
Peter
Ok, en mag ik er dan vanuit gaan dat je enkel PCStudio gebruikt voor het opslaan en doorgeven van je adressen? Hopelijk krijgen we feedback van meer gebruikers want op basis van jullie 2 reacties lijkt Outlook de boosdoener. Maar 2 reacties is nog net iets te weinig voor statistische waarheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Denk niet dat het aan de software ligt.. ik hang hem eigelijk nooit aan de computer trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan95
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
Lijkt me een goede telefoon maar ik zou toch niet persé voor de camera gaan, digitale camera's zijn altijd beter en goedkoper!
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links