Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:17

dbzfan

Nee.

darkpluisje schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:47:
het lukt me niet om mijn hotmail binnen te krijgen in mijn inbox... Ik weet wel wat ik allemaal in moet vullen alleen hij blijft bij mij ook vragen om een smtp server en poort... Weet iemand wat ik daar in moet vullen ?
server is uit m'n hoofd mail.live.com

Versturen zal neit gaan... smtp gaat niet, ontvangen gaat bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn jou preciese instellingen dan? ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.
Hieronder zijn de velden die ik allemaal moet invullen... wat heb jij hier ingevuld?

SMTP-server: ............
SMTP-poort:.........
Veilige verbinding:...
Type ikomende server: POP3 neem ik aan?
POP3-server: pop3.live.com?
POP3-poort: ...
APOP-aanmelding: aan/uit?
Veilige verbinding:...
OOP voor SMTP: aan/uit?
SMTP-vertificatie: aan/uit?
Identiek aan POP3/IMAP4: aan/uit?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES!

heb het gevonden... moest 1 kleine instelling veranderen. Hieronder vind je de link waar alles duidelijk uitgelegd staat.
http://fixexe.com/nl/how-...-hotmail-or-windows-live/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige probleem is het versturen... maar dat kan blijkbaar niet anders. vind het toch raar hoor.

Iemand toevallig hier een goede ervaring mee? heb t-mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de pixon gebruikers er zijn mense bezig om Route 66 erop tekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ok ik krijg de mail ingesteld op mijn telefoon...

wat ik alleen vervelend vind, is dat hij nu alles op wil halen in mijn inbox... en dat zijn bij mij een paar duizend mailtjes... ok bestaat er geen alles gelezen knop, of zie ik die over het hoofd ?

Weet iemand hoe je hem in kan stellen dat hij vanaf nu al het nieuwe ophaalt, ipv ook alle oude ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee bezig? hoelang denken ze daar over te doen? :)

Mij is het intussen gelukt na even zoeken op het net... (heb men telefoon net een week)

Alle firmware voor deze telefoon die zo begint: "M880N" heeft route 66 embedded...

Stap 1: Download de italiaanse firmware (geen nood, nederlands zit in het talenpakket) Deze firmware versie is te vinden onder de naam; M880NXXIB1. Bij het installeren van deze firmware is route 66 rechtstreeks embedded, dat wil zeggen dat het direct na de update te vinden is in het menu 'Extra > Navigatie'

Stap 2: Steek de telefoon in de pc als 'massaopslag', maak een nieuwe directory aan in de root en noem deze map "SamsungNavigator"

Stap 3: Kopier deze files "http://www.mediafire.com/?fwmrmnw1yl3" naar de map "SamsungNavigator" (voor alle duidelijkheid - dit is geen firmware dus ik hoop dat men link blijft staan.... -

Stap 4: Installeer dit op de pc: "http://www.mediafire.com/?mmnfkomggym" (Programma Route66 Sync 9) Gratis dus hoop dat ook hier men link blijft staan...

Stap 5: Verbind de telefoon met de pc als 'massaopslag' en zet je gratis mappen die te downloaden zijn via route 66 over naar de telefoon.

De mappen van de hele wereld zijn gratis naar de gsm over te zetten, en de gps bepaling van de telefoon is schitterend! Het navigeren van en naar een punt (routeberekening) is echter niet gratis en kost 100€ voor 1 jaar, of 130€ voor 2 jaar... Moest iemand aan een voucher-code geraken (licentie-sleutel voor het navigeren) let me know ;)

De firmware versie is standaard in het italiaans, maar de icoontjes spreken voor zich, en de telefoon kan je in het menu "instellingen' weer gemakkelijk naar nederlands zetten...

Vriendelijke groeten...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:05:
Mee bezig? hoelang denken ze daar over te doen? :)

Mij is het intussen gelukt na even zoeken op het net... (heb men telefoon net een week)

Alle firmware voor deze telefoon die zo begint: "M880N" heeft route 66 embedded...
Mij is het ook gelukt je was me net voor met deze post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:05:

De mappen van de hele wereld zijn gratis naar de gsm over te zetten, en de gps bepaling van de telefoon is schitterend! Het navigeren van en naar een punt (routeberekening) is echter niet gratis en kost 100€ voor 1 jaar, of 130€ voor 2 jaar... Moest iemand aan een voucher-code geraken (licentie-sleutel voor het navigeren) let me know ;)

De firmware versie is standaard in het italiaans, maar de icoontjes spreken voor zich, en de telefoon kan je in het menu "instellingen' weer gemakkelijk naar nederlands zetten...

Vriendelijke groeten...
Dus is de Route66 standaard eigenlijk een offline Google Maps als ik het goed begrijp?

Zelf heb ik de Samsung helpdesk maar een paar keer gemaild met m'n agenda sync probleem.
Met de New PC Studio gaat het syncen goed, afgezien van dat je geen periode kunt selecteren, dus je zit zomaar op de 300 items en je geheugen dus vol is.
Met PC Studio 3 kan ik geen goede verbinding krijgen, de synchronisatie mislukt telkens bij de Verificatie.
De laatste respons was of ik wel de Samsung USB-driver had geinstalleerd. Dit heb ik dus niet gedaan, omdat ik alleen via BT synchroniseer en daar USB weinig tot niets mee te maken heeft. Tevens werkt de USB-driver niet op een 64-bit Vista platform.
Nu hebben ze mij doorverwezen naar Microsoft en moet ik het Windows Mobile Device Center downloaden en me daarmee redden.
Naar mijn idee is dat niet echt de bedoeling. Tot nu toe nog steeds niet echt blij dus.

Ach, de support is wel redelijk, afgezien van dat ik niet het antwoord krijg wat ik graag had gehoopt.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar het ik ook last van, van je 64-bit vista probleem, ik doe het nu gewoon via men laptop... Die is 32 Bit en dan gaat dat prima...

Inderdaad, navigatie via Route66 zoals ik hierboven geschreven heb, is een offline navigatie en kost dus NIETS, buiten het eenmalig activeren voor het navigeren van en naar een bestemming... Maar dat is geen verplichting om het programma te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:23:
Daar het ik ook last van, van je 64-bit vista probleem, ik doe het nu gewoon via men laptop... Die is 32 Bit en dan gaat dat prima...

Inderdaad, navigatie via Route66 zoals ik hierboven geschreven heb, is een offline navigatie en kost dus NIETS, buiten het eenmalig activeren voor het navigeren van en naar een bestemming... Maar dat is geen verplichting om het programma te gebruiken..
Dat eenmalige activeren geldt niet voor punt naar punt navigeren. Dat kost euro's. tarieven vanaf 1,95 per dag.
Je kunt alleen betalen met een creditcard dus niet met je beltegoed. Dus voor mensen met een onbeperkte databundel is AmazeGPS nog steeds de beste optie. Tenminste als je het legaal wilt houden. En dat willen we toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie spreekt hier van eenmalig activeren..?
De route 66 is reeds geactiveerd en het van punt tot punt navigeren, daarvoor moet je activeren, en dat kost geld. inderdaad 1,95€ voor een dag, en 100€ voor een jaar, 130€ voor 2 jaar... Legaal houden? ^^ Voor tomtom op symbian vind je 1000 cracks, maar voor hetgeen wij nodig hebben, route 66 op java platform natuurlijk weer net niet...typisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 17-04-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. Blij te horen dat er mensen mee bezig zijn! Zijn er nog nieuwigheden die de mensen hier kunnen aanraden op de pixon, games of applicaties of wallpaper wijzigen, van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Dit is dan dus ook *niet* de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 18-04-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrae
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2020
Hey ff een kort vraagje van een newbie

ik heb een oude firmware versie op mijn pixon, wil die upgraden en snap ook wel hoe het moet maar ben toch bang iets fout te doen, is er iemand in mijn omgeving (Hoofddorp/Haarlem) die me hierbij wil helpen?

alvast bedankt

Sas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb route 66 op mijn pixon werkend gekregen met italiaanse firmware,deze kan je gewoon in het nl zetten.Alleen als je wil navigeren kom ik nog een struikelblok tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:44:
Ik heb route 66 op mijn pixon werkend gekregen met italiaanse firmware,deze kan je gewoon in het nl zetten.Alleen als je wil navigeren kom ik nog een struikelblok tegen.
Met de firmware die je daar hebt kan je enkel een route uitzetten, om daadwerkelijk te navigeren ben je genoodzaakt om route66 een donatie te doen terwaarde van een eurootje of 20 meen ik en dan kan je navigeren in nederland voor andere landen moet je dit natuurlijk ook doen. Je krijgt hierbij een zogenoemde voucher-code en daarmee activeer je bijvoorbeeld nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
syrae schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:16:
Hey ff een kort vraagje van een newbie

ik heb een oude firmware versie op mijn pixon, wil die upgraden en snap ook wel hoe het moet maar ben toch bang iets fout te doen, is er iemand in mijn omgeving (Hoofddorp/Haarlem) die me hierbij wil helpen?

alvast bedankt

Sas
Hoi Sas, welkom op GoT :)

Helaas is GoT geen helpdesk, dus hier mensen zoeken die je kunnen helpen is dan dus ook niet de bedoeling ;) Wel kunnen we je hier op het forum helpen, maar het lijkt me handiger dat je gewoon even de handleiding er bij pakt en eventueel nog even op internet rondneust. Het is namelijk wel des Tweakers om het eerst zelf te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:57:
[...]

Met de firmware die je daar hebt kan je enkel een route uitzetten, om daadwerkelijk te navigeren ben je genoodzaakt om route66 een donatie te doen terwaarde van een eurootje of 20 meen ik en dan kan je navigeren in nederland voor andere landen moet je dit natuurlijk ook doen. Je krijgt hierbij een zogenoemde voucher-code en daarmee activeer je bijvoorbeeld nederland.
Eurootje of 20? ja voor een maand misschien ^^

Prijzen voor BE (gelijklopend voor NL):

1 Jaar: 99 EUR
2 Jaar: 129 EUR

Vind ik toch vrij veel geld hoor! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die bedragen is het toch vragen,dat men andere uitwegen zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 07:39:
Met die bedragen is het toch vragen,dat men andere uitwegen zoekt?
Voor dat geld kan je ook per jaar een navigatieapparaat kopen waarmee je vaak de eerste update gratis krijgt(bijkoopt).

Andere uitwegen, op legale manier, zijn bijvoorbeeld We Travel. Deze werkt ook goed.

Het mooie van Route 66 is dat je als het toestel kanteld het beeld ook mee kantelt en je dus een breedbeeld navigatietoestel hebt.

Mijn meest positieve ervaring met gartis navigatie op de Pixon is AmazeGPS. Al een aantal keren gebruikt.
We Travel heb ik nog niet echt gebruikt. Deze heb ik pas dit weekend geïnstalleerd. Hij pakt wel snel het gps signaal.

Als je de Pixon in je auto gaat gebruiken als navigatiesysteem is het aan te raden een autolader te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij Amaze gps al het geluid gemaakt dan?Ik bedoel de navigatie stem na het opnieuw opstarten.Ik heb deze verwijderd en wacht totdat dat gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey hoofddorp2.. Ik heb ditzelfde probleem.. Maar ik zie geen oplossing op dit forum, heb jij het probleem al opgelost of nog niet?
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:03:
[...]

Ja daarom staat er toch ook 300/500. Maar er zouden dus nog 200 smsjes kunnen worden opgeslagen, maar dan geeft hij al de melding dat het geheugen helemaal vol zit. Terwijl het geheugen op de SIM altijd vol staat, dus het is niet zo dat de melding daar voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik gebruik NAV4all.. prima geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt toch alleen maar engels te zijn?
dbzfan schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:51:
Ik gebruik NAV4all.. prima geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:41:
Schijnt toch alleen maar engels te zijn?
[...]
Gewoon nederlands hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halloo pixon gebruikers
Ik heb sinds kort een probleempje.
Als ik mijn camera opstart krijg ik geen normaal scherm meer maar 10 dezelfde kleine schermpjes. Ik heb niet de instellingen verandert dus weet niet hoe dat komt...
Ook kan ik NIet meer filmen want als ik deze opstart loopt hij vast en herstart zich.
Iemand een idee hoe dit kan komen, en of ik dit zelf kan verhelpen of de telefoon naar samsung op moet sturen
ik hoop dat iemand me kan helpen
Groeten meta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga na de vakantie eens kijken,durf nu niks te doen vlak voor vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is voor koenjunior. :)

Moest iemand aan een voucher-code geraken (licentie-sleutel voor het navigeren) let me know >:)

Graag wie wat en waar.

Greetz

Tommy 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
hoe verberg je je eigen nummer als je iemand anoniem wil bellen?

kan het nergens vinden in de telefoon of manual

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Instellingen > Telefoon > Bellergegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
dat werkt dus niet. volgens de eigenaar laat ie dan bij gemistte oproepen de opgeslagen naam niet zien
zou me echt heeeel vreemd lijken, ik bedoel, wat heb je daar dan aan

of is dit een bug die in de nieuwere firmware is opgelost?

want deze telefoon is nog niet geflasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.

Ik heb een paar krasjes op mijn scherm zitten |:(

Nu zat ik te denken , als ik er nu zo folie overheen zal doen , zou je het dan minder zien ?

Zo ja waar zal ik zo folie voor de pixon kunnen kopen ?

The phonehouse misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Reageer constructief of reageer niet.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 27-04-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja snap ik ook wel.

Al op gezocht maar weet niet of phone house ze ook verkoopt.

En weet ik nog niet of je de krassen dan nog ziet.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 27-04-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:12:
[...]

Ja snap ik ook wel.

Al op gezocht maar weet niet of phone house ze ook verkoopt.

En weet ik nog niet of je de krassen dan nog ziet.
Ik weet dat ze het verkopen bij de vodafone winkels. Ze hebben daar ook een polijssetje.(Als de kras niet te diep is). Dan polijs je het zo weg. Daarna zou ik de screenprotector zo ie zo aanschaffen. Dat kost niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds afgelopen zaterdag de Pixon via T-Mobile. Klopt het dat je daardoor geen "More widgets" hebt? Zo ja, is er een andere manier om extra widgets te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:07:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag de Pixon via T-Mobile. Klopt het dat je daardoor geen "More widgets" hebt? Zo ja, is er een andere manier om extra widgets te downloaden?
firmware flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:58:
Deze is voor koenjunior. :)

Moest iemand aan een voucher-code geraken (licentie-sleutel voor het navigeren) let me know >:)

Graag wie wat en waar.

Greetz

Tommy 8)7
Wat bedoel je juist? anders pm je maar..

Groeten!

Laat maar;) intussen begrepen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herriex
  • Laatst online: 28-02-2024
Volgens deze site http://www.mobiles.co.uk/...00-pixon-accessories.html

is Route 66 Mobile 8 Symbian S60 V3 geschikt voor de pixon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herriex
herriex schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:14:
Volgens deze site http://www.mobiles.co.uk/...00-pixon-accessories.html

is Route 66 Mobile 8 Symbian S60 V3 geschikt voor de pixon.
echter als ik doorklik dan vraagt hij de volgende specificaties:

Your device must have the following specifications:

* A free slot for an extra memory card (microSD/miniSD/SD/MMC)
* Bluetooth wireless technology
* Symbian S60 platform v3.0 or higher
* Optional: a GPRS connection to download up-to-date traffic information
* Not compatible with Sony Ericsson UIQ, Nokia S80/S90 and Microsoft Mobile

Dat zou dus weer zeggen dat het niet werkt, wat is het nu :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
herriex schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:17:
[...]

echter als ik doorklik dan vraagt hij de volgende specificaties:

Your device must have the following specifications:

* A free slot for an extra memory card (microSD/miniSD/SD/MMC)
* Bluetooth wireless technology
* Symbian S60 platform v3.0 or higher
* Optional: a GPRS connection to download up-to-date traffic information
* Not compatible with Sony Ericsson UIQ, Nokia S80/S90 and Microsoft Mobile

Dat zou dus weer zeggen dat het niet werkt, wat is het nu :? :?
waar staat daar dat hij niet werkt? alleen dat s60 platform maar dat werkt volgens mij in veel gevallen wel op java

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herriex
waar staat daar dat hij niet werkt? alleen dat s60 platform maar dat werkt volgens mij in veel gevallen wel op java
[/quote]

Dan zou je dus zonder internet kunnen navigeren (kaartmateriaal op de micro)

Hmz,.. McGuider moet er ook op kunnen , het word steeds waziger voor me 8)7

http://www.pdashop.nl/pro...ixon-navigation-pack.html

[ Voor 28% gewijzigd door herriex op 01-05-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herriex
New PC Studio Version 1.0.0 HI6

Op de site van van samsung, is dit de nieuwste ?

http://nl.samsungmobile.c...e.do?phone_model=GT-M8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
is er al iemand achter hoe je anoniem kan bellen met deze telefoon?

"beller gegevens tonen" is het iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wusser
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 11:26
Hallo Pixon bezitters,

Ik heb sinds een dag de Pixon, ben er erg blij mee.
Ik heb zojuist mijn firmware succesvol geupdate naar M880BXXIC1.

Ik moet de navigatie nog installeren en testen maar ik hoop dat dit ook goed werkt.

Kunnen jullie mij vertellen of er ergens instellingen zijn voor de interne GPS?

Over een beschermlaagje / folie voor het scherm raad ik jullie aan om er eentje te halen bij The Phonehouse. Ik heb er meteen een gehaald, je krijgt een doekje erbij om het scherm schoon te maken en een plastic plaatje om luchtbelletjes weg te werken. Erg handig en zeker een aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de firmware ( m880NXXIB1 ) heb je route66 op je pixon, klein probleempje is alleen dat je een vouchercode nodig hebt om te kunnen navigeren. Voor de rest werkt het lekker gpsfix binnen 5 sec op minimaal 7 satelieten indoors. Kaarten zijn gratis op de route66 site maar dit is dus alleen om een route uit tezetten. Wellicht als er meer gebruikers hiervoor komen, dat dat bosje sleutels ook spoedig volgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het geluid voor binnenkomende mail kan wijzigen? Zoals ik het nu zie is het geluid van je sms tevens het geluid voor je mail. Maar ik wil dat dus beide anders hebben. Is dit mogelijk? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:57:
Weet iemand hoe je het geluid voor binnenkomende mail kan wijzigen? Zoals ik het nu zie is het geluid van je sms tevens het geluid voor je mail. Maar ik wil dat dus beide anders hebben. Is dit mogelijk? Kan het nergens vinden.
menu->instellingen->telefoonprofielen-> knop naast profiel ">>"(van Normaal bijv.)
pulldown menu bovenaan naast profielnaam op Nieuwe berichten.........berichttoon->knop onderaan "Geluiden"
selecteren maar...

[ Voor 5% gewijzigd door Thombias op 04-05-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:17:
[...]

menu->instellingen->telefoonprofielen-> knop naast profiel ">>"(van Normaal bijv.)
pulldown menu bovenaan naast profielnaam op Nieuwe berichten.........berichttoon->knop onderaan "Geluiden"
selecteren maar...
Hoi Thombias,

Ik wist wel hoe het moet, maar wilde weten of het klopte dat je sms toon en mail toon altijd hetzelfde is. Ik wil namelijk dat mijn sms anders is dan mijn mail (dat ik het verschil dus hoor laat maar zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:43:
[...]

Gelieve eerst eens EEN BEETJE research te doen voor je nutteloze dingen begint te zeggen.

- M8800 is een JAVA telefoon
- Wil zeggen:
-> GEEN ! ! S60 (symbian support)
-> GEEN ! ! UIQ3
-> GEEN ! ! Smartphone Windows Mobile.

--> Met andere woorden, stop met zoeken naar TomTom, McGuider, ...

De enige versie die werkend is qua GPS op deze phone is Route 66 Java Version (Burned into Firmware De *N* versie) en gratis JAVA GPS software (amaze en van die dingen maar dat oogt totaal niet en trekt op niet veel!)

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:37:
[...]

Gelieve eerst eens EEN BEETJE research te doen voor je nutteloze dingen begint te zeggen.

- Wil zeggen:
-> GEEN ! ! UIQ3

De enige versie die werkend is qua GPS op deze phone is Route 66 Java Version (Burned into Firmware De *N* versie) en gratis JAVA GPS software (amaze en van die dingen maar dat oogt totaal niet en trekt op niet veel!)

Groeten!
Niet schreeuwen asseblief. Darkpluisje bedoelde het vast niet zo.
En je komt behoorlijk betweterig over zo.

amazeGPS is best een goede tomtom-a-like maar is grafisch niet zo glad als tomtom daar in tegen is het wel gratis. En voor iemand met een flatfree 3G abo een hele goeie omdat je nooit je kaarten hoeft te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:16:
[...]

Niet schreeuwen asseblief. Darkpluisje bedoelde het vast niet zo.
En je komt behoorlijk betweterig over zo.

amazeGPS is best een goede tomtom-a-like maar is grafisch niet zo glad als tomtom daar in tegen is het wel gratis. En voor iemand met een flatfree 3G abo een hele goeie omdat je nooit je kaarten hoeft te updaten.
Mijn excuses dan... Was ook niet mijn bedoeling, leek me enorm evident..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:37:
[...]

- Wil zeggen:
-> GEEN ! ! UIQ3

Groeten!
je kan ten eerste normaal reageren....

daarna kan je zelf ook research doen, en kom je erachter dat sommige symbian apps weldegelijk op java lopen... tis dan misschien niet hoe het hoort maar sommige symbian programma's doen het gewoon op je java based os, zo heb ik zelf een webcam programma gehad wat weldegelijk ook op java werkte, terwijl het oorspronkelijk voor symbian was
edit: het zijn wel maar een paar symbian versie programma's waarbij het werkte, maar als ze deze navigatie ook bedoelt hebben voor java is het het proberen waard

[ Voor 7% gewijzigd door darkpluisje op 06-05-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb amazeGPS geinstaleerd op me pixon.
maar nou kan hij geen gps vinden.
wat ik eruit kon halen zoekt hij naar een gps apparaat via blauwtand.
hoe kan ik dit aan passen dat hij de gpsvan de telefoon gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:54:
Je moet de interne gps selecteren bij instellingen van amazegps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
echt niemand gevonden hoe je anoniem kan bellen met de Pixon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:23:
[...]

Je moet de interne gps selecteren bij instellingen van amazegps
dat dacht ik al.
maar kan het niet vinden? waar moet ik dat zoeken?
en ik kan het menu GPS-details niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:41:
[...]

dat dacht ik al.
maar kan het niet vinden? waar moet ik dat zoeken?
en ik kan het menu GPS-details niet in.
Ik kan er even niet op antwoorden want ik ben bezig met een backup van mijn gsm.

Het is me opgevallen dat de firmware met Route66 een stuk trager reageert dan de laatste firmware van maart.
Is het meer pixon gebruikers opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik heb wat software gedownload van Mobile9 (http://gallery.mobile9.co...-pixon-java-software_1956) via m'n pc en deze via PC Studio op m'n telefoon gezet.
Als ik nu op zo'n *.jar bestand klik krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteund. Het lijkt me dat een java telefoon dit gewoon zou moeten kunnen installeren, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag wat vragen willen stellen.
Mijn abbo loopt binnenkort af.
En ik zat dus te twijfelen tussen de Memoir & de Pixon.

Aangezien de Memoir en Pixon zeg maar gelijk aan elkaar zijn.
Máár, toen las ik dat Memoir pas na de zomervakantie hier uit komt, en mijn abbo is dan al 2maanden afgelopen.

Dus wil ik wat vragen over de Pixon.

- Hoe zit het met de problemen die mensen hebben/hadden?

- Je kan het thema dus niet wijzigen, is hier ook geen hack voor of iets?
2 jaar met hetzelfde menu..

- Ik zag op de Memoir, en wat andere "Touchwiz" phones dat er in het Widget menu een IM widget zat.
Dit zag ik echter niet op die van de Pixon.
Dus ik moet via Ebuddy gebruik maken om op MSN te komen..?

- Hoe gaat het internetten, & betaal je buiten je "Eindeloos Online van HI" als je youtube video's bekijkt?

- Is het nou wel of niet mogelijk om widgets te downloaden?
Als me wat nieuws te binnen schiet meld ik het!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2009 00:42 . Reden: zin veranderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:06:
echt niemand gevonden hoe je anoniem kan bellen met de Pixon?
Hoi.

Ga naar "instellingen-Toepassingen-Oproep-instellingen-alle oproepen-nummerweergave"

Daar kun je de instelling wijzigen en dus ook verbergen.

Grtjs Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09
Het lukt me niet die frimware te updaten

In multiloader kan hij m'n telefoon niet vinden, ik kan simpelweg niet op downloaden klikken, en als ik op port search klik gebeurt er niets. Verder krijg ik PC Studio er ook niet goed op, telkens als ik het geïnstalleerd heb en het op wil starten, geeft hij een NPS-error en sluit hij af...

Weet iemand hoe ik deze problemen op kan lossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met Google valt er best wat te vinden over dit probleem. Wat heb je zelf al geprobeerd? Kijk trouwens ook eens naar de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Biejor schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:38:
Het lukt me niet die frimware te updaten

In multiloader kan hij m'n telefoon niet vinden, ik kan simpelweg niet op downloaden klikken, en als ik op port search klik gebeurt er niets. Verder krijg ik PC Studio er ook niet goed op, telkens als ik het geïnstalleerd heb en het op wil starten, geeft hij een NPS-error en sluit hij af...

Weet iemand hoe ik deze problemen op kan lossen???
Er is een toetsen combinatie van je toestel waarmee multiloader je toestel wel ziet.
Er wordt uitgebreid over gesproken bij een gsmhelpdesk op internet. Maar das een kwestie van googlen want daar mag hier niet over gesproken worden dus dat doe ik dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 19:17
Jan_V schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:20:
Ik heb wat software gedownload van Mobile9 (http://gallery.mobile9.co...-pixon-java-software_1956) via m'n pc en deze via PC Studio op m'n telefoon gezet.
Als ik nu op zo'n *.jar bestand klik krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteund. Het lijkt me dat een java telefoon dit gewoon zou moeten kunnen installeren, of zie ik iets over het hoofd?
het moet persee via de telefoon zelf gedownload worden... anders werkt het jar bestand niet..
ik heb inmiddels al een soort van "hack" gevonden hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BluRay schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:03:
[...]

het moet persee via de telefoon zelf gedownload worden... anders werkt het jar bestand niet..
Er zijn ook sites waar je bijvoorbeeld je zelf gebrouwde jar kunt uploaden om hem vervolgens te kunnen downloaden op je pixon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:54:
Als je de samsung eternity installeert ipv. de pixon versie doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:59:
[...]

ja dankje het is gelukt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herriex
Thombias schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:59:
[...]

Hoe haal je de eerdere versie er weer af ?
uninstallen dus ?

Ik start het prog op, hij vraagt of hij internet mag gebruiken, ik antwoord nee. Hij zoekt heel eventjes en geeft dan communicatie probleem, en vervolgens lijkt hij vast te slaan ???

Wat doe ik verkeerd ?

[ Voor 28% gewijzigd door herriex op 15-05-2009 06:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
BluRay schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:03:
[...]

Jammer, maar had het dus al een beetje verwacht.
Kun je die 'hack' hier vertellen, of moet ik zelf op zoek gaan op een van de zoekmachines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Thombias schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:00:
[...]

Er is een toetsen combinatie van je toestel waarmee multiloader je toestel wel ziet.
Er wordt uitgebreid over gesproken bij een gsmhelpdesk op internet. Maar das een kwestie van googlen want daar mag hier niet over gesproken worden dus dat doe ik dan ook niet.
Heb je het over de telefoon in de Firmware-mode zetten? Dat lukt me volgens mij wel, met de volumeomlaag/camera/aan-uittoets krijg ik dat zwarte scherm met een rood randje en blauwe letters erin. Maar toch wil multiloader het toestel niet vinden...weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Biejor schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:02:
[...]

Heb je het over de telefoon in de Firmware-mode zetten? Dat lukt me volgens mij wel, met de volumeomlaag/camera/aan-uittoets krijg ik dat zwarte scherm met een rood randje en blauwe letters erin. Maar toch wil multiloader het toestel niet vinden...weet iemand hier iets op?
Dat bedoelde ik. Je moet ook de usb-driver geinstalleerd hebben.
Je simcard en je sdcard moet eruit en je telefoon uitzetten. Dan je usbkabel aansluiten en de toetsencombi indrukken tot je dat scherm krijgt. Bij elk onderdeel dat je download op je phone moet de telefoon weer uit gevolgd door de toetsencombi. etc. etc. Het is vrij eenvoudig, gratis en ook nog eens legaal.
Er staat een uitgebreide handleiding op gsmhelpdesk over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Thombias schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:44:
[...]

Dat bedoelde ik. Je moet ook de usb-driver geinstalleerd hebben.
Je simcard en je sdcard moet eruit en je telefoon uitzetten. Dan je usbkabel aansluiten en de toetsencombi indrukken tot je dat scherm krijgt. Bij elk onderdeel dat je download op je phone moet de telefoon weer uit gevolgd door de toetsencombi. etc. etc. Het is vrij eenvoudig, gratis en ook nog eens legaal.
Er staat een uitgebreide handleiding op gsmhelpdesk over hoe en wat.
En met de usb-driver bedoel je neem ik aan pc-studio? Daar gaat het dan denk ik mis, elke keer als ik dat installeer geeft hij een NPS-main error en sluit hij pc-studio weer af....hoe kan ik dit dan oplossen, want als die het doet, kan multiloader hem waarschijnlijk ook gewoon vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door Ginz op 15-05-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Dit was een reactie op de vorige post. Het was inderdaad spam.

[ Voor 178% gewijzigd door Thombias op 15-05-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Ja...kan iemand mij dringend helpen? Ik heb nieuwe firmware erop gezet, en ik las in een howto dat daarna je pixon vanzelf aan moet gaan. Bij gebeurt dat niet, hij springt alleen over op een zwart scherm met gele letters, hetzelfde als de firmware mode, alleen staat er nu geen downloader maar uploader v5.43......

Nu kan ik mn telefoon dus niet gebruiken..weet iemand hoe ik dit op moet lossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Biejor schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:42:
Ja...kan iemand mij dringend helpen? Ik heb nieuwe firmware erop gezet, en ik las in een howto dat daarna je pixon vanzelf aan moet gaan. Bij gebeurt dat niet, hij springt alleen over op een zwart scherm met gele letters, hetzelfde als de firmware mode, alleen staat er nu geen downloader maar uploader v5.43......

Nu kan ik mn telefoon dus niet gebruiken..weet iemand hoe ik dit op moet lossen???
Accu verwijderen en weer plaatsen.
Heb je wel alle opties gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Thombias schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:16:
[...]

Accu verwijderen en weer plaatsen.
Heb je wel alle opties gehad?
Hielp ook niet. Ik heb het al verholpen, het bleek dat ik een verkeerd firmwarebestand had gedownload, dwz niet compleet. Ik heb nu een andere, nieuwe versie (M880BXXIC1 Mrt 2009) en die doet het wel goed. Toch bedankt voor je hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Biejor schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:15:
[...]

Hielp ook niet. Ik heb het al verholpen, het bleek dat ik een verkeerd firmwarebestand had gedownload, dwz niet compleet. Ik heb nu een andere, nieuwe versie (M880BXXIC1 Mrt 2009) en die doet het wel goed. Toch bedankt voor je hulp!!
Baie mooi dat 't goed is gekomen.
Ik heb ook de route66 versie gehad maar die is reageert erg traag. De maart versie is veel beter responsable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.

Heb al gelezen dat iemand vroeg of en geen hack is voor ander thema's ?

Dat zou ik dus ook graag willen weten.

Ik weet dat er niet alles over verteld mag worden ;) .

Gewoon een ja of nee is goenoeg.

Zoek ik dan wel verder via google.

Anders is het zonde van de tijd ;-)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Kun je de afspraken direct op de desktop van je beeldscherm zien, dus niet alleen een kalender, maar bijv. de eerstvolgende 3 afspraken die je hebt?

Beschikt het toestel over een standby klok (screensaver), waardoor je zonder ook maar enige knop van het toestel aan te hoeven raken direct kunt zien hoeveel berichten je hebt, welke telefoontjes je hebt gemist en hoe laat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herriex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
denk het niet. zal niet de 1e keer zijn dat ze iets verkeerd op de website hebben staan.

volgens hun site (inmiddels verwijderd) werkt Garmin XT op de LG Arena, ook een Flash-UI telefoon
navraag bij Garmin leert dat dit dus niet klopt

[ Voor 5% gewijzigd door JarlSX op 21-05-2009 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik vroeg me af, is er een mogelijkheid om al die vooraf geïnstalleerde troep via een of andere omweg te verwijderen. ze nemen toch aardig wat ruimte in beslag, Bijna 60 van mijn 200 MB vind ik veel. Wil het intern geheugen toch wel voor andere dingen gebruiken

Nog snel een 2e vraag. Is het iemand gelukt om het programma we travel (klik) te installeren op de pixon, elke keer als ik het probeer loopt de telefoon vast.

[ Voor 42% gewijzigd door Jeffrey88 op 21-05-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Is het iemand al gelukt om de 'hold' achtergrond te wijzigen? Er zijn standaard 7 bmp's voorgeinstalleerd die ik niet kan verwijderen (ook niet met tkfileexplorer), iemand een suggestie ik kan ook geen identieke bmp toevoegen (zelfde bestandsgrootte, indeling en soortgelijke naam)

En erg jammer dat de meeste widgets nutteloos zijn, het aanbod van widgets is ook wel erg karig.... Zou fijn zijn als ze de broncode vrij geven zodat ik zelf widgets kan schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 15:39
Ik kan de hd opneem functie maar niet vinden. Van de gebruiksaanwijzing word ik ook niet veel wijzer. En via google vind ik alleen maar dat hij het wel op 720p kan opnemen. Ik kom nu zelf niet verder dan 720x480. Kan iemand mij helpen de daadwerkelijke 720p te vinden? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

n0isH schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:50:
Ik kan de hd opneem functie maar niet vinden. Van de gebruiksaanwijzing word ik ook niet veel wijzer. En via google vind ik alleen maar dat hij het wel op 720p kan opnemen. Ik kom nu zelf niet verder dan 720x480. Kan iemand mij helpen de daadwerkelijke 720p te vinden? ;(
De Pixon ondersteunt geen 720p opname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-04-2023
Hey mensen,

Ik hoop dat één van jullie me kan helpen.. Ik heb sinds een week een probleem met mijn hoofdtelefoon. Als ik muziek luister dan krijg ik enorm slecht geluid (erg blikkerig) en de bass valt gewoon helemaal weg. Zeer irritant dus. Ook bij films e.d heeft ie hetzelfde probleem..Nu was ik vanochtend even langs een telefoonwinkel gegaan want ik hoopte dat het aan de hoofdtelefoon lag (de ingang dan). Helaas werkte een nieuwe hoofdtelefoon ook niet! Die man van de winkel zei dat het waarschijnlijk lag aan de software en dat ik hem wel kon laten updaten maar dat duurde een week. Nu wilde ik natuurlijk eerst aan jullie hier vragen wat ik nu het beste kan doen voordat ik hem een week kwijt ben ;). Ik heb mijn telefoon vanaf januari en heb de firmware nog niet eerder ge-update. Als ik wat vergeet te vertellen, hoor ik wel wat voor info er nog meer nodig is!

Groetjes Marie-José :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan 2 dingen doen.

Fabrieks instellingen terugzetten ( staat ergens bij instellingen ) code daarvan is 8 X 0
Of zelf updaten.
Diet kan je vinden door op google tezoeken naar hoe Update ik mijn Samsung M8800 pixon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derville
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-08 15:12
mijn oude d900 met sim-only is kapot, dus dacht ik eraan om een nieuw los toestel te halen. Ik ga binnenkort naar peru en daarvoor wou ik, naast de camera van mijn vriendin, graag nog een eigen 'fotocamera' hebben. Daarom ben ik aan het twijfelen tussen de LG Renoir en de Samsung Pixon. Andere opties zijn natuurlijk ook welkom. Er lijkt me weinig verschil tussen te zitten, daarom zou ik graag horen wat de voordelen en nadelen ten opzichte van elkaar zijn. Misschien zegt het feit dat er 3 pagina's voor de LG en 24 voor de Samsung zijn al genoeg? ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk exchange op de telefoon in te stellen (met behulp van een programma of iets dergelijks)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derville schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 03:34:
mijn oude d900 met sim-only is kapot, dus dacht ik eraan om een nieuw los toestel te halen. Ik ga binnenkort naar peru en daarvoor wou ik, naast de camera van mijn vriendin, graag nog een eigen 'fotocamera' hebben. Daarom ben ik aan het twijfelen tussen de LG Renoir en de Samsung Pixon. Andere opties zijn natuurlijk ook welkom. Er lijkt me weinig verschil tussen te zitten, daarom zou ik graag horen wat de voordelen en nadelen ten opzichte van elkaar zijn. Misschien zegt het feit dat er 3 pagina's voor de LG en 24 voor de Samsung zijn al genoeg? ;
De Pixon heeft een LED flits en de Renoir heeft een xenon flits. In het donker (bv. in de kroeg) is dit een wereld van verschil, de foto's van de Pixon zijn in het donker ronduit slecht. Als je het echt voor de camera doe zou je ook nog naar de Sony-Ericson C905 kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik was eigenlijk al in maart van plan de pixon te kopen maar door allerlei omstandigheden niet gekocht. Een daarvan was omdat mijn abonnement nog liep, en het zonde vond terwijl het nog liep een nieuw abo of los te nemen.
Het losse toestel kostte toen 275, 280 euro, er waren veel nieuwe samsungs in aantocht en de concurrentie heeft ook niet stilgestaan: Ik ging er van uit dat de toestelprijs aanzienlijk ging dalen. Maar zelfs nu de Ultratouch en Omnia HD in de schappen liggen en de Pixon 12 is aangekondigd, waarbij dus de laatste levensfase voor de pixon officieus is ingeluid, is de prijs niet gedaald, maar gestegen. GESTEGEN!. Dat geloof je toch niet, in de pricewatch staat de zwarte pixon op 322 in de goedkoopste winkel. Het riekt bijna naar prijsafspraken! Ik heb naar vergelijk.nl en kieskeurig.nl gekeken, waar het niet veel beter is en ook nog eens de silver edition betreft..
Dus mijn voorspellingen zijn helemaal niet uitgekomen. Het leek me vrij logisch aangezien de combinatie nieuwe techniek(modellen) + verstrijking van tijd * andere fabrikanten die hetzelfde doen, meestal leidt tot (forse) prijsdalingen. Maar misschien is die gedachte iets te kort door de bocht.
Ik heb best kunnen leven met mijn oude mobieltje, maar ik wil in de zomer wel leuke foto's maken en mijn vraag hierbij is, kunnen we een significante prijsverlaging verwachten in het begin van de zomer? Zo niet, wanneer wel?

Groeten Aki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
ik heb ene vraag
ik heb deze telefoon geruild met een vriend ma die had t-mobile en ik heb hi
nu wou ik google maps gaan gebruiken ma doet het niet
weet iemand hoe dat kan??
en is het mogelijk om hi software erop te zetten.??

alvast bdankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:34:
Hallo
ik heb ene vraag
ik heb deze telefoon geruild met een vriend ma die had t-mobile en ik heb hi
nu wou ik google maps gaan gebruiken ma doet het niet
weet iemand hoe dat kan??
en is het mogelijk om hi software erop te zetten.??

alvast bdankt
Wat je zou kunnen doen is de data instellingen van T-Mobile verwijderen en via de helpdesk van Hi de instellingen van Hi verkrijgen. Je kunt de instellingen aanvragen door 'JA' of 'internet' te sms'en naar 1300.

Google maps duurt altijd even voordat hij een fix heeft met de sateliet

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 21-06-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik al geprobeerd ma dat werkt niet krijg die van t-mobile niet verwijderd
en als ik google maps opstart komt er te staan: netwerk niet beschikbaar voor dit apparaat is een data verbinding nodig neem contact op met u provider of ga op de computer naar www.google.com/gmm/configure.html voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:46:
dat had ik al geprobeerd ma dat werkt niet krijg die van t-mobile niet verwijderd
en als ik google maps opstart komt er te staan: netwerk niet beschikbaar voor dit apparaat is een data verbinding nodig neem contact op met u provider of ga op de computer naar www.google.com/gmm/configure.html voor meer informatie
Klinkt als dat je een andere firmware nodig hebt. Firmware M880BXXE1 is de laatste van mei dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Bovenstaand probleem heb ik ook gehad, nieuwe firmware bood inderdaad de oplossing.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.

Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links