Ik vind hem prima passen, want dit vind ik toch ook wel foute tuning.
De voorbumper vindt ik niet geslaagd, lijkt wel goedkoop racegaas dat grijze. Verder is hij echter wel erg gaaf
Haha ja idd, goede verlaging en passende nette velgen en subtiele lipjes doen mij vaak meer als complete body kits en ombouwingen.Entity schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:31:
[...]
Ook maar via googlen gevonden hoor, is verder absoluut mijn smaak niet. Doe mij maar lekker origineel, alleen misschien andere velgen, wat verlagen en meer detailwerk.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
hehe die Range Rover is best fout maar ook wel weer ok. Ik zou er wel in willen rijden iig.
This too shall pass
Ik zou het ook niet weigeren als ik ermee mocht rijden... Als je een beetje kunt rijden kun je hiermee een patser in z'n 911 (die er niet zo goed mee kan rijden) het schaamrood op de wangen bezorgen
(een collega van me heeft een weekje met zo een gereden)
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Die Range Rover heeft de neger styling gekregen, dus wat mij betreft fout.
Aannames zijn fataal.
GaMeOvEr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:20:
Het aanpassen van de belettering alleen al
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Even wat opzoekingswerk verrichten
Arden is een Duitse firma die zich bezighoudt met het stylen en opkietelen van bepaalde type's auto's.
De Range Rover sport is daar een type van, en hun topmodel daarbij is de Arden Stronger. 9cm breder dan een standaard RR Sport, en de motor is wat opgeboord en opgekieteld...
Hoewel de (overdreven) Duitse styling niet mijn ding is zou ik toch geen nee zeggenArden draws no less than 520 HP (at 5800 rpm) out of the supercharged V8, whose displacement has been increased to 4.8 litres. Together with the phenomenally increased torque of 680 Nm at 3600 rpm, this provides the superior driving performance of the not particularly light Range Rover Sport. The sheer force catapaults the British SUV from zero to 100 km/h in 6.1 seconds
Duh, maar het is gewoon kansloosppFreddy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:37:
[...]
Even wat opzoekingswerk verrichten
Arden is een Duitse firma die zich bezighoudt met het stylen en opkietelen van bepaalde type's auto's.
Die bug is idd zooooo mooi.Gisae schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:21:
[video]
The shit!
Dat kanaal van hem is echt te grappig.
Dingen als deze
Te weinig bling en te laag voor "de neger styling".GaMeOvEr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:20:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat te weinig bling klopt opzich wel ja, maar dat met die hoogte, dat zijn weer specifiek "donks" ofzoiets, da's een alternatieve negerstyling.Marzman schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:51:
[...]
Te weinig bling en te laag voor "de neger styling".
Aannames zijn fataal.
Super vet die RR
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Een RR Arden hoort hier zeker niet thuis! Is toch wel even van een ander kaliber als de gemiddelde tupperware en stickertuning die hier langs komt. Of het je smaak is, is een tweede. Ik zou er geen nee tegen zeggen.
Oh, je bedoelt zoals bij de X5M, Z3/4M, M coupe, of mijn (ex)BMW die af fabriek met M-pakket was geleverd incl logo?Angeloonie schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:39:
Duh, maar het is gewoon kansloosAls is het "officieël". Net als typeaanduidingen die opgeplakt worden naast de echte benamingen (M bij BMW etc.)
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Nee, van die figuren die zelf met opplakletters gaan klooien, dus geen M versie hebben, maar wel willen doen alsof
[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 05-07-2009 14:10 ]
Ah, die. Ja die zie ik ook vaak genoeg rijden ja

#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Een G-klasse met E-klasse (w211) front?
Niets mis met een G-klasse of een E-klasse maar een kombinatie ervan is gewoonweg een gedrocht
Hummer is en blijft lelijk, zelfs als hij niet fout is getuned
Niets mis met een G-klasse of een E-klasse maar een kombinatie ervan is gewoonweg een gedrocht
Hummer is en blijft lelijk, zelfs als hij niet fout is getuned
Zoekend naar een plaatje van een standaard H1 (want dat is imo zeker geen lelijke bak)

kwam ik dit gedrocht tegen. WTF!

kwam ik dit gedrocht tegen. WTF!

#team_UTC+1
Sommige mensen hebben echt een hekel aan hun auto
Haha, ik zag gisteren een (wat oudere) BMW 3 serie rijden met superlelijke zwartgeblakerde 2pijp-uitlaat, waar er rechts op het kofferdeksel ipv 318d ofzo "BMW" opgeplakt was. Cursief lettertypeEthirty schreef op zondag 05 juli 2009 @ 14:06:
Oh, je bedoelt zoals bij de X5M, Z3/4M, M coupe, of mijn (ex)BMW die af fabriek met M-pakket was geleverd incl logo?
Alsof dat BMW logo in het midden van de koffer nog niet genoeg zei dat die patser met een BMW rijdt...
Ach joh....je hebt zelf figuren die een V6 sticker op hun BMW plakken.

V6... bmw hahaha FAILzimbab schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:54:
Ach joh....je hebt zelf figuren die een V6 sticker op hun BMW plakken.
zoiets? 

Haha, kentekenshop
En de fail natuurlijk
ik zat net even wat foto's te bekijken van automania die dit weekend werd gehouden...
sommige zijn echt om te huilen
embleem op de grill

sommige zijn echt om te huilen

embleem op de grill

* floriske.nl komt even ruim 80.000 fout getunede mobielen toevoegen aan dit topic:
http://www.barryboys.co.uk
enjoy!
enjoy!
Ik vind die lupo niet lelijk, helemaal zelfs niet!
te brede velgen met te smalle banden vind ik sowieso not doneJoopieboy schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:16:
Ik vind die lupo niet lelijk, helemaal zelfs niet!
Die onderste mist wat....
Oh ik weet het al:
Oh ik weet het al:

floriske.nl schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:11:
* floriske.nl komt even ruim 80.000 fout getunede mobielen toevoegen aan dit topic:
enjoy!

Vraag me af of deze gast enig historisch besef heeft en met deze auto refereert aan de Bugatti Type 57 Atlantique.
Ik denk dat dat precies is wat 'ie aan refereert.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Duitse stijl FTW. Op die Lupo staat het best. Alleen het logo kan echt niet, tenzij er een motorswap aan te pas is gekomen.ppFreddy schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:36:
[...]
te brede velgen met te smalle banden vind ik sowieso not done
#team_UTC+1
floriske.nl schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:11:
enjoy!
dit doe je toch niet?
dan nog niet, RS is meer dan alleen het blok.Ethirty schreef op maandag 06 juli 2009 @ 00:00:
[...]
Duitse stijl FTW. Op die Lupo staat het best. Alleen het logo kan echt niet, tenzij er een motorswap aan te pas is gekomen.
bij een ford sierra geswapped naar een 3.2 BMW blok plak je er ook geen M op

al m'n fijne jeugdherrineringen in 1 klap naar de filistijnen na het zien van onderstaand hok.

nooit meer normaal naar de serie kunnen kijken
[ Voor 47% gewijzigd door Shanquish op 06-07-2009 08:03 ]
shameete schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:56:
al m'n fijne jeugdherrineringen in 1 klap naar de filistijnen na het zien van onderstaand hok.![]()
[afbeelding]
Volgens mij zit er zelfs zo'n rood GMC logo in de gril
/▌
Verwijderd
De spoiler is een dakdrager-rail 
Hij moet trouwens ook grijs zijn boven de rode streep.

Hij moet trouwens ook grijs zijn boven de rode streep.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 08:48 ]
Ik dacht dat hij altijd echt zwart was, maar er zijn inderdaad genoeg foto's van busjes waar het een beetje vaal zwart is (wat je donkergrijs kan noemen
)
Maar echt grijs zoals dit was het toch ook niet
Maar echt grijs zoals dit was het toch ook niet

/▌
Volgens mij is dit een T18 Celica, verneukt dmv paintjob en dus de dubbele Supra mk4 achterlichten..
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Hij heeft z'n 20J velgen zeker al verkocht
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Die onderste
Alleen de linker koplamp is vervormd
Das een fotosoepje 
Van dat kaliber staan er in de straat hierachter al zeker 3 stuks...
* bord4kop zal eens foto 's schieten...
Van dat kaliber staan er in de straat hierachter al zeker 3 stuks...
* bord4kop zal eens foto 's schieten...
| Security Management |

Hoodscoop ftw auwe, 850cc met 60pk heeft wel koeling nodig

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
31 KW volgens autoweek ~42PK.
Dat moet natuurlijk wel goed gekoeld worden. Misschien haalt ie dan wel 136km/h.
Hier op deze webshop staan ook nog wat leuke voorbeeldjes aan foute tuning:
http://www.nicedeals.co.uk

smile
Dat moet natuurlijk wel goed gekoeld worden. Misschien haalt ie dan wel 136km/h.
Hier op deze webshop staan ook nog wat leuke voorbeeldjes aan foute tuning:
http://www.nicedeals.co.uk

smile
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Deze danshameete schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:56:
al m'n fijne jeugdherrineringen in 1 klap naar de filistijnen na het zien van onderstaand hok.![]()
[afbeelding]

Tijdje geleden ook ergens zo'n gare A-team Ford Transit zien rijden trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 00:46 ]
Die is gewoon schattigVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:45:
[...]
Deze dan![]()
[afbeelding]
Tijdje geleden ook ergens zo'n gare A-team Ford Transit zien rijden trouwens.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
OMG dat is ook wel erg triest... Brembo covers op je stock remklauwen... Ben benieuwd wanneer we dit in NL op de Golf-3tjes gaan zien...
Ze zijn nog van plastic ook, dus als je een paar keer flink in de ankers gaat smelten ze gewoon
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Even een kleine selectie uit even rondneuzenfloriske.nl schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:11:
enjoy!

en nog eentje uit duizenden om het af te leren:

dit is ook een mooie:
http://www.youtube.com/watch?v=iFWJ_amrCh4
eTurbo... een soort electrische fohn die je op je inlaat aansluit als soort van supercharger effect...
eTurbo... een soort electrische fohn die je op je inlaat aansluit als soort van supercharger effect...
Ik ben toch steeds bang "mijn" auto hier langs te zien komen 
(Eigenlijk de auto van mijn pa, maar die rijd tegenwoordig lease dus ik rijd er nu voornamelijk in)
14 jaar oude Bordeaux Rode Seat Cordoba GTi met Porsche Velgen
(Eigenlijk de auto van mijn pa, maar die rijd tegenwoordig lease dus ik rijd er nu voornamelijk in)
14 jaar oude Bordeaux Rode Seat Cordoba GTi met Porsche Velgen
sudo apt-get rekt
Foto posten! Haha
Men heeft weleens bij auto's met supercharger (compressor) die op een rollerbank een bladblazer erbij gehouden en dat gaf inderdaad meer vermogen. Bovenstaand product in filmpje is wel triest...ToolkiT schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:18:
dit is ook een mooie:

Dit is dus bedoeld voor NA motorern..Mini Poeper schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:01:
[...]
Men heeft weleens bij auto's met supercharger (compressor) die op een rollerbank een bladblazer erbij gehouden en dat gaf inderdaad meer vermogen. Bovenstaand product in filmpje is wel triest...
Ik zag het laatst ergens bij een online shop, maar kan het nergens meer vinden

Deze kwam ik vanmiddag tegen, ik vond hem wel humor
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Haha dat is stiekem wel leuk ja.
Zonde die galant.floriske.nl schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:01:
[...]
Even een kleine selectie uit even rondneuzen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog eentje uit duizenden om het af te leren:
[afbeelding]
Gister stond een sjonnie van een flat verder op de banden van z'n brommobiel met wit Michelin te painten

Bedoel je met "NA" niet atmosferisch...? Ze willen met dat "ding" drukvulling creëren en noemen het dan een electric supercharger. Het idee erachter is nog niet eens zo gek... maar de uitvoering...ToolkiT schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:06:
[...]
Dit is dus bedoeld voor NA motorern..
Ik zag het laatst ergens bij een online shop, maar kan het nergens meer vinden

Ik bedoel dus zoiets: -klik-
Nu heeft deze geen supercharger/compressor. Ik ken het model niet; heeft 'ie een turbo(charger)?
Zie op filmpje geen slakkenhuis zitten...
LOL@ filmpje...Mini Poeper schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Bedoel je met "NA" niet atmosferisch...? Ze willen met dat "ding" drukvulling creëren en noemen het dan een electric supercharger. Het idee erachter is nog niet eens zo gek... maar de uitvoering...![]()
Ik bedoel dus zoiets: -klik-
Nu heeft deze geen supercharger/compressor. Ik ken het model niet; heeft 'ie een turbo(charger)?
Zie op filmpje geen slakkenhuis zitten...
Blijkbaar werkt zo'n eTurbo in theorie dan wel...
Ik vroeg me af of een NA motor (atmosferisch idd) wel wat kon met die extra lucht (je moet immers wel in de juiste verhouding extra brandstof bijvoegen).
De meeste auto's lopen standaard al wat aan de rijke kant dus wat extra lucht heeft op zich wel zin. Maar ik denk niet dat zo'n eTurbo genoeg druk kan leveren om ook daadwerkelijk harder te blazen dan de motor aan kan zuigen op volle toeren. Een beetje standaard motor verbruik namelijk bij vol gas al een aantal kubieke meters lucht per minuut, een wat groter blok of iets wat meer toeren maakt zal op minimaal 6+ kuub per minuut zitten.
Als je dan kijkt dat een achterlijk sterke 120mm performance fan op 12v 253 CFM doet, dat is 0.1 kuub ongeveer. Die fan draait dan op 7000+ toeren (http://www.heatsinkfactor...0mm-insane-speed-fan.html). Een beetje turbo zit op 100.000+ toeren dus nogal een verschil
Als je dan kijkt dat een achterlijk sterke 120mm performance fan op 12v 253 CFM doet, dat is 0.1 kuub ongeveer. Die fan draait dan op 7000+ toeren (http://www.heatsinkfactor...0mm-insane-speed-fan.html). Een beetje turbo zit op 100.000+ toeren dus nogal een verschil
Ja NA motoren kunnen er wel wat mee al is het zeker niet optimaal, idd vanwege de extra brandstof die je nodig hebt om gebruik te maken van de lucht. Maar veel motoren lopen net iets te rijk als je het gaspedaal vloert, zeker in de lage toeren. Dus met wat extra lucht erin wordt de verbranding alsnog beter.
Edit: spuit 11
Ik denk, mede door bovenstaande, dat het alleen onderin nuttig is. Maar doorgaans is het gewoon troep waarvan je helemaal niks werkt. Net als van die twister dingen, zodat de lucht met een wervel in je cilinders komt voor betere verbranding. Idee is leuk, praktijk is niks.
Edit: spuit 11
Ik denk, mede door bovenstaande, dat het alleen onderin nuttig is. Maar doorgaans is het gewoon troep waarvan je helemaal niks werkt. Net als van die twister dingen, zodat de lucht met een wervel in je cilinders komt voor betere verbranding. Idee is leuk, praktijk is niks.
[ Voor 31% gewijzigd door !null op 10-07-2009 13:29 ]
En dat is zonder weerstand, moet je nagaan als ie 0,1 bar druk op moet bouwenSick Nick schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:18:
leeg
ok moest ook wel lachen om de manier van NOS injectie in dat filmpje...
En het resultaat was verbazingwekkend goed..
En het resultaat was verbazingwekkend goed..
Is toch geen NOS? Is toch gewoon lucht?
(kan nu het filmpje nu effe niet bekijken)
eerst met gewone lucht daarna met NOS (of naaawwwzzz zoals ze het noemen)!null schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:37:
Is toch geen NOS? Is toch gewoon lucht?
Met die witte gasfles ernaast zeg maar
zoiets bedoel je?!null schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:20:
http://cgi.ebay.co.uk/SAV....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1689|293%3A1|294%3A50
[ Voor 58% gewijzigd door ToolkiT op 10-07-2009 17:49 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door ToolkiT op 10-07-2009 17:48 . Reden: 4 hours no post.. ]
Gelukig zetten ze er het type auto bij
Whaha, wat een ding. Volgens mij als ie al de lichten aan doet valt de ontsteking uit
En hij zal ondertussen ook wel gigantisch zwaar zijn.
En hij zal ondertussen ook wel gigantisch zwaar zijn.
Is zoiets niet veel te afleidend om veilig op de weg te mogen?
Dit is in Rusland. Daar zijn geen regels.Boudewijn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:02:
Is zoiets niet veel te afleidend om veilig op de weg te mogen?
Kan die gast uberhaupt nog wat zien???

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Het bestaat al, dat noemen ze nou 'turbo'.Mini Poeper schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Bedoel je met "NA" niet atmosferisch...? Ze willen met dat "ding" drukvulling creëren en noemen het dan een electric supercharger. Het idee erachter is nog niet eens zo gek... maar de uitvoering...
Turbo = aangedreven door uitlaatgassen
Supercharger = turbo maar mechanisch aangedreven via pulley/riem/ketting
lolwut 
European rice:
European rice:

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Had weleens gelezen dat mensen die dit ding hadden gemonteerd een deel wel afbrak ... met alle gevolgen van dienToolkiT schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:40:
[...]
zoiets bedoel je?
http://cgi.ebay.co.uk/SAV....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1689|293%3A1|294%3A50

Ben er nog niet achter of het nu een soep is of niet

die grill

What the.. is dat aan de achterkant?
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 13-07-2009 15:55 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb ooit weleens een K&N 57i open filter gehad waarbij een plastic verbindingsbuisje stuk was gegaan, tijdens het rijden. Ik hoorde een tik en vervolgens hoorde ik het stuk plastic via de cilinder door de uitlaat naar buiten komen... Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat het blok toen niet zo lekker meer liep en hier en daar wat hersteld moest worden qua kleppen en cilinder
au...Don3k schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:47:
[...]
Had weleens gelezen dat mensen die dit ding hadden gemonteerd een deel wel afbrak ... met alle gevolgen van dien
Maar turbo en supercharger zijn qua principe natuurlijk wel vergelijkbaar beide persen lucht samen om krachtiger lucht/benzine mengel te maken...
turbo doet dat via uitlaatgassen en compressor/supercharger doet dat mechanisch...
Dus het is wat kort door de bocht, maar in essentie klopt het wel een beetje..
bovenste is helaas geen soep, het is een demo auto voor een ICE bedrijf...SinergyX schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:50:
[afbeelding]
[afbeelding]
die grill
Dei onderste is geen grille, maar een intercooler...
[ Voor 34% gewijzigd door ToolkiT op 13-07-2009 15:53 ]
Die 1e is echt fout ja.SinergyX schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:50:
[afbeelding]
[afbeelding]
die grill
[afbeelding]
What the.. is dat aan de achterkant?
Die 2e lieve schat, dat heet een intercooler, bumper is open gezaagd voor zoveel mogelijk lucht.
Zet hier maar op de stoep!
interieur van dat ding

als je een sterk hart hebt:
http://www.gotbroken.com/...ith-15780-watts-by-alpine
de 'makers': http://www.sqplus.com/default.aspx
[ Voor 23% gewijzigd door ToolkiT op 13-07-2009 16:17 ]
Verwijderd
Da's gewoon de Alpine-demobak van een paar jaar terug. Niet bedoeld om mee te rijden. Een wagen voor op autoshows om de boenkeboenkgeneratie te lokken.
Google ook maar eens naar de Alpine X5. Nog zo'n gedrocht.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:16 ]
Niet alpine, maar SQplus.. zie mijn link hierboven...Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:15:
Da's gewoon de Alpine-demobak van een paar jaar terug. Niet bedoeld om mee te rijden. Een wagen voor op autoshows om de boenkeboenkgeneratie te lokken.
Maar idd niet bedoeld om te rijden.. en zeker niet 'gewoon'
Verwijderd
Hij zit vol Alpine-spullen en is demobak. Imo is het dan gewoon een Alpine. Boeie wie het gebouwd heeft.
Ik zie liever een auto die getuned is dan gestyled. Audiotuning bestaat echt wel als beroep, maar het meeste wat er in die demobakken verschijnt heeft daar maar weinig mee van doen. Hou het lekker strak en bruikbaar, en zet er dan de dikste set in die je hebt en regel hem goed af. Dan niet meer aankomen.
Ik zie liever een auto die getuned is dan gestyled. Audiotuning bestaat echt wel als beroep, maar het meeste wat er in die demobakken verschijnt heeft daar maar weinig mee van doen. Hou het lekker strak en bruikbaar, en zet er dan de dikste set in die je hebt en regel hem goed af. Dan niet meer aankomen.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:34 ]
Mee eens, function over form...Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:28:
Ik zie liever een auto die getuned is dan gestyled.
Ik ben geloof ik toch al te oud voor al die ICE tuning.. heb al jaren de stock (maar wel premium) OEM set in mijn auto's...
Als die ene pic niet genoeg is om een reactie te ontlokken dan post ik er wel een paar meer 

19" 255 breed achter op een diesel Golf

19" 255 breed achter op een diesel Golf

Ecodan warmtepomp
Sorry, maar sommigen zijn niet echt fout. Lexus achterlichten, deurhendels en iets te verkeerde velgen. Vind het nog wel meevallen bij die 206.
Al rolden de tranen wel over m'n wangen bij die VW bus.
Al rolden de tranen wel over m'n wangen bij die VW bus.
Dit topic is gesloten.