"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Jij verkoopt em niet maar dat suggereer je wel;)
Waarom is dat ding in beslag genomen als ik vragen mag?
Heeft ook een computer!
Ik reageer zoals een petje het zou zeggen, natuurlijk zijn die dingen niet van mij; ik zou er wel wat beter mee omgaanBertus schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:24:
[...]
Jij verkoopt em niet maar dat suggereer je wel;)
Waarom is dat ding in beslag genomen als ik vragen mag?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
~ James May
Zn petje ligt nog naast de autoJoopieboy schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:03:
[...]
Die kans bestaat wel.
Edit, het slippertje van jelle met zijn lude was minder erg als deze knuppel:
[afbeelding]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Je hebt nog serieus gelijk ook

Het leven is te kort om geduld te hebben!
En de site zelf: http://prostreetromania.ro/prostreet.htm
Mensen die zichzelf niet serieus nemen zijn in mijn ogen meteen al win
Wel decoratieve dames daar
[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 22-06-2009 14:18 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
MY DEAD FATHER - GOD ARREST HIS SOUL

Zou die gozer dat racen nu echt serieus menen of wat?
EDIT: Het is niet serieus, het plaatje bij "My dead father...." is dit
[ Voor 35% gewijzigd door Krentenbol op 22-06-2009 14:52 ]
Ik denk van niet, tenminste, daar ga ik vanuitTKing schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:45:
Van die website:
[...]
Zou die gozer dat racen nu echt serieus menen of wat?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
die 2e siteTroonStaal schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:18:
Is deze al eens voorbijgekomen? http://www.autojunk.nl/clips/view/156922
En de site zelf: http://prostreetromania.ro/prostreet.htm
Mensen die zichzelf niet serieus nemen zijn in mijn ogen meteen al win![]()
Wel decoratieve dames daar

vodka mix with petroleumGT TURBO PROJECKT:
LADA GT TURBO 1.3 VX
She has much power now. Making special vodka mix with petroleum makes her go like beast. I fit also Turbo charge, it lags a little at 4000RPM but its ok. I make spoyler more heavy for downforce and grip.
I make spoyler more heavy for downforce
ben ik de enige die gewoon zo'n zwaar russisch/oostblok accent hoort als ie dit leest?
[ Voor 11% gewijzigd door DropjesLover op 22-06-2009 15:39 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
NopeDropjesLover schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:38:
ben ik de enige die gewoon zo'n zwaar russisch/oostblok accent hoort als ie dit leest?
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

hehe, van haar heb ik nog een foto bij m'n auto.Sibylle schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:02:
Geweldig die gast op 2:18min, die is gewoon eerlijk! (gaat nog stukje door na die gast met zijn meters)
En dat (lekkere) meisje op 2:15min.....omfg helemaal trots.

ik zal niet m'n hele auto posten, want die past hier niet tussen

Oem+ aanpak he, onder die vlag mag hetTKing schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:59:
Het is op zich ook geen verkeerde auto, maar die velgen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Jammer van de kop, maar verder mooi lijfje.shameete schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:32:
[...]
hehe, van haar heb ik nog een foto bij m'n auto.![]()
[afbeelding]
ik zal niet m'n hele auto posten, want die past hier niet tussen
Vaak bu'j te bang!
Ici kann uw Werbung staan
Psies....Bentley heeft gewoon VW-velgen.
Ik vind het anders niet eens zo verkeerd staan, alleen ipv B de audi logo en mag je zo voor me huis parkerenTKing schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:12:
[afbeelding]
Bentleyvelgen onder een AudiWel een toepasselijke website: www.wheel-whores.com

Kan maar niet uitkomen of ik dit nu wel of niet cool vind
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Jezus, dat vind ik écht vern**king..heuveltje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:48:
[afbeelding]

euhm.. juist ja..
BThGvNeOA
Verder niks, gewoon "nee".
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En even knikken naar de twee mannen achter hun, met de witte jassen aan die al een mooie trui zonder mouwen klaar hebben liggen voor de bestuurderL1nt schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:56:
toch is het eigenlijk de schuld van de vrienden en ouders. één van hen zou toch eigenlijk moeten opstaan even de arm erom heen leggen en meelevend zeggen: "Nee".

de meest verschrikkelijke bumper ook, dan ben je echt geen Beemer waardig als je zoiets durft te monteren

R3

De Nederbelg !
ik vind hem wel cool eigenlijk..heuveltje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:48:
[afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
in veel voormalig Oostblok landen zie je hele emmers van dit soort voertuigen.Jellabie schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:40:
Die lada... of wat het ook is... vind ik gewoon grandioosZou ik nog in mee rondrijden
Lada, Skoda, Trabant...noem het maar op. Soms zitten er best ruige creaties tussen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

En in Servië (waar ik over een dik weekje weer naar toe ga) zie je Zastava (ook wel bekend als Yugo) ook nog veel. Worden ook nog steeds gemaakt daar, dus op zich wel logisch.

Hahahaha! Oh wow.shameete schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:36:
wow....
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
de meest verschrikkelijke bumper ook, dan ben je echt geen Beemer waardig als je zoiets durft te monteren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
R3![]()
[afbeelding]
En waarom kan zo'n ding zo gespoten worden ? Wat voor spuiter wil daar z'n naam aan hangen ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

voor de liefhebbers is hij te koop :X
Wel, ik vermoed dat daar een hele simpele verklaring voor is. De eigenaar van deze auto heeft lang gespaard of geld te veel en de spuiter wil hem daar maar al te graag vanaf helpenHydraulik-Phunk schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:50:
Die witte golf.. ik kan dat echt niet bij elkaar krijgen in m'n hoofd.
En waarom kan zo'n ding zo gespoten worden ? Wat voor spuiter wil daar z'n naam aan hangen ?
Verder algemeen, wat een topic
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Toch vind ik ze op het filmpje een best leuk snoetje hebben, op foto is het inderdaad

L1nt schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:56:
toch is het eigenlijk de schuld van de vrienden en ouders. één van hen zou toch eigenlijk moeten opstaan even de arm erom heen leggen en meelevend zeggen: "Nee".
TroonStaal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:06:
En even knikken naar de twee mannen achter hun, met de witte jassen aan die al een mooie trui zonder mouwen klaar hebben liggen voor de bestuurder

Bovenstaand is natuurlijk ontzettend lelijk en inderdaad niet Bimmer waardig. Toch wil ik bovenstaand qua benaming rechtzetten:shameete schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:36:
de meest verschrikkelijke bumper ook, dan ben je echt geen Beemer waardig als je zoiets durft te monteren
Dit is een Bimmer

Dit is een Beemer

Dit is een beamer

De begeleidende tekst in die advertentie...floriske.nl schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:20:
Ik gok dat deze al voorbij gekomen is, maar kwam hem zojuist weer tegen en wil hem jullie toch niet onthouden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de liefhebbers is hij te koop :X

Hij vraagt € 7000,-...
Wij zoeken nog een autootje voor naast de Einer... zal ik mijn vriendin hier blij mee maken?
Denk dat het toch een Fiat 500 wordt...

Volgens mij ben jij liefhebber en kenner van dit edele duitse merk.Mini Poeper schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:14:
[...]
[...]
Toch vind ik ze op het filmpje een best leuk snoetje hebben, op foto is het inderdaad
[...]
[...]
![]()
[...]
Bovenstaand is natuurlijk ontzettend lelijk en inderdaad niet Bimmer waardig. Toch wil ik bovenstaand qua benaming rechtzetten:
Dit is een Bimmer
[afbeelding]
Dit is een Beemer
[afbeelding]
Dit is een beamer
[afbeelding]
[...]
De begeleidende tekst in die advertentie...
Hij vraagt € 7000,-...
Wij zoeken nog een autootje voor naast de Einer... zal ik mijn vriendin hier blij mee maken?
Denk dat het toch een Fiat 500 wordt...
NEC Duits?Joopieboy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:07:
[...]
Volgens mij ben jij liefhebber en kenner van dit edele duitse merk.
[offtopic]Joopieboy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:07:
[...]
Volgens mij ben jij liefhebber en kenner van dit edele duitse merk.
Mwoh, op zich wel tot een zekere hoogte en mits ze redelijk standaard zijn (gebleven) en er niet fout volk in rijdt. Jammer genoeg is dat altijd na een tijdje. Thuis ruilen wij de auto's in zodra er fout volk begint rond te rijden en/of foute accessoires komen zoals chromen ringen rond koplampen van E-klasse.

Laat ik er een voorbeeld bij halen: paar maanden terug de MINI ingeruild voor een nieuwe 1er.
Ik heb toen mijn velgen heel bewust gekozen; ik houd niet van replica velgen en ook niet van patser velgen.
19" is IMHO te groot en vind deze niet mooi; te sjonnie

Bah M6 replica's!

Getwijfeld over BBS velgen, maar wel in 18" want 19" is te groot.

Mijn auto heeft zelfde velgen als onderstaande foto (origeel BMW)

Grote velgen vind ik mooi, maar moeten niet te groot worden. Grotere velgen met dus minder rubber vind ik ook fijner rijden maar te grote velgen hebben een negatieve invloed op weggedrag. Dat realiseren de sjonnies alleen niet zo... Ik bestuur geen auto maar rij een auto!
[einde offtopic]
[nog verder offtopic]
Ik ken iemand die een E46 M3 had. Toen hij op een dag net zo'n wagen voorbij zag komen met een fout figuur erin is hij meteen doorgereden naar de BMW dealer en heeft toen een E60 M5 besteld. Overigens is hij nu bezig met een Porsche Panamera.
[einde nog verder offtopic]
[ Voor 20% gewijzigd door Mini Poeper op 03-07-2009 11:37 ]
Je hoeft trouwens geen antwoord te geven.
leeg
Verwijderd
Aan sommige passages proef ik ook een redelijke 'kijk mij BMW rijden' mentaliteit.
Nou status geven we weinig om. We bestellen altijd zelfde: E-klasse Elegance in zilver; juist om ander niet de ogen uit te steken. Is weleens voorgekomen dat precies dezelfde auto voor terug kwam, men wist het dus niet. We rijden de auto omdat we 'm fijn vinden rijden. Zo ga ik soms tussen tentamens leren en in pauzes werk ff stukkie (verantwoord) rijden/spelen.4x2 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:09:
Een auto inruilen omdat er raar volk in zit, heb je die auto dan omdat het een fijne auto is of puur als status object ?
Je hoeft trouwens geen antwoord te geven.
Wat dacht je van courantheid in de markt? Wij schrijven auto's bedrijfsmatig af.
Komt daarbij daarbij dat auto geen statussymbool is maar visitekaartje/werkpaard.
Dat is nu net de reden dat ik op punt sta 'm in te ruilen!Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:21:
Aan sommige passages proef ik ook een redelijke 'kijk mij BMW rijden' mentaliteit.
Ook een beetje een hypocriete reactie: overal lees je reacties van mensen dat er in BMW's fout volk in rijdt...
[ Voor 18% gewijzigd door Mini Poeper op 03-07-2009 11:29 ]
Er rijdt ook fout volk in BMWs, maar lang niet in allemaal. Zolang jouw BMW er niet uitziet alsof er fout volk in rijdt, is er niks aan de hand.Mini Poeper schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:23:
[...]
Dat is nu net de reden dat ik op punt sta 'm in te ruilen!
Ook een beetje een hypocriete reactie: overal lees je reacties van mensen dat er in BMW's fout volk in rijdt...
Jullie geven weinig om status maar zien auto's wel als visitekaartje en schrijven ze af als er volk in rijdt wat afbreuk zou doen aan de status, die jullie ook weer niet erkennenMini Poeper schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:22:
[...]
Nou status geven we weinig om.
....
Wat dacht je van courantheid in de markt? Wij schrijven auto's bedrijfsmatig af.
Komt daarbij daarbij dat auto geen statussymbool is maar visitekaartje/werkpaard.
Weet niet hoor, maar het lijkt me dan dat je juist ontzettend gevoelig bent voor de status van die auto. Anders zou je zo'n ding niet om het minste of geringste gaan inruilen.
[zucht]TroonStaal schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:59:
[...]
Jullie geven weinig om status maar zien auto's wel als visitekaartje en schrijven ze af als er volk in rijdt wat afbreuk zou doen aan de status, die jullie ook weer niet erkennen
Weet niet hoor, maar het lijkt me dan dat je juist ontzettend gevoelig bent voor de status van die auto. Anders zou je zo'n ding niet om het minste of geringste gaan inruilen.
Nogmaals courantheid.
We willen gewoon netjes voor de dag komen, ons lekker voelen in onze auto's, goede service en ze moeten fijn rijden. Jij komt toch ook niet in je trainingspak o.i.d. naar een receptie of bruiloft?
Courantheid heeft mi meer betrekking op "het kan". Maar als je auto's gaat inruilen omdat er stom volk inrijdt, dan kan je me nog meer vertellen maar dan ben je wel gevoelig voor de status. Het doet namelijk afbreuk aan de status van auto's als er vervelende mensen in rijden en dan voel je je vast minder lekker in en kom je minder serieus over. Dat is allemaal status. Zo slecht rijdt een Golf 6 bijvoorbeeld helemaal niet.Mini Poeper schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:13:
[...]
[zucht]
Nogmaals courantheid.
We willen gewoon netjes voor de dag komen, ons lekker voelen in onze auto's, goede service en ze moeten fijn rijden. Jij komt toch ook niet in je trainingspak o.i.d. naar een receptie of bruiloft?
Met die bruiloft: Als er ineens allemaal tuig gaat rondlopen in Hugo Boss of Armani pakken (maffia en witte boordencriminelen even buiten beschouwing gelaten
Maargoed, ontopic:

~ James May
- Chrysler 300C
- Peugot 207
- Fiat Coupe
- VW Golf 4
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Maar zoals je ziet, er is duidelijk behoefte aan een grotere uitdaging

Ook de raamstijlen zijn heel anders. Ik kan me alleen niet bedenken wat het dan geweest zou moeten zijn...
Die brandstofklep... misschien dat hij zoveel moeite heeft genomen om bij het plaatsen van een gas tank daar ook een nette uitgang voor te maken?
Het is gebaseerd op, hou je vast, jawel, een eerste generatie Renault Laguna
Zo'n ding dus:

Is in ieder geval niet meer als dusdanig herkenbaar

Er zitten er genoeg tussen die zo fout zijn dat ze cool zijnSharky schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:13:
En nog even een flinke verzameling russisch/oost-europees spul:
http://englishrussia.com/?p=1496
Verwijderd
De tering! Interieurplaatjes?Entity schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:21:
Schokkend nieuws, ik ben erachter.
Het is gebaseerd op, hou je vast, jawel, een eerste generatie Renault Lagunaals ik deze site mag geloven (zie ook daar voor meer pics).
Zo'n ding dus:
[afbeelding]
De enige overeenkomst die ik zie is de bolling aan de buitenkant van de motorkap en de dakrand.Entity schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:21:
Schokkend nieuws, ik ben erachter.
Het is gebaseerd op, hou je vast, jawel, een eerste generatie Renault Lagunaals ik deze site mag geloven (zie ook daar voor meer pics).
Zo'n ding dus:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Klik mee voor GoT!........
Voor de troep die erop staat, soms te gek voor woorden....Sharky schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:13:
En nog even een flinke verzameling russisch/oost-europees spul:
http://englishrussia.com/?p=1496

vind ik dit nog wel cool gedaan:

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Is een laguna kennelijk.G-PHREAK schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:18:
die "300C" doet mij heel erg denken aan een Opel Vectra als ik naar de zijkantlijnen kijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel nette opc die je daar post!

Wij kwamen er zelfs na een half uur nog niet uit.
Joopieboy: de trui op de foto moet je bekend voorkomen
[ Voor 26% gewijzigd door AtleX op 03-07-2009 21:47 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Wie ben jij daar dan?
Dezelfde als hier
[ Voor 52% gewijzigd door AtleX op 03-07-2009 21:50 ]
Lijkt een gekke mix tussen een Daewoo Nexia (oftewel Opel Kadett) en een VW Corrado. Vaag ding.AtleX schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:47:
Ach, de eerste die raad wat dit geweest is krijgt een koekje:
[afbeelding]
Aannames zijn fataal.
Oh, bedoelde je die witte niet?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
0 resultsAtleX schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:47:
[afbeelding]
searched over 1.09 billion images in 6.895 seconds
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Haha ok dan, hoi!AtleX schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:49:
offtopic:
Dezelfde als hierZoek daar het DHB topic maar even op, daar staan nog meer foto's
En welk topic?
[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 03-07-2009 22:08 ]
Ik denk dat het een Toyota Corolla Liftback was:AtleX schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:47:
[afbeelding]

De voordeur klopt volgens mij wel, de achterdeur is weggewerkt, de daklijn lijkt ook overeen te komen.
Eerste wat in me opkwam was een opel astra met ingekorte wielbasis:AtleX schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:47:
[afbeelding]

Maar misschien toch een opel astra (f).

Ik denk dat ze een halve 5deurs en halve 3 deurs aan elkaar hebben geplakt.
Verwijderd
Tis wel ontiechelijk lelijk afgewerkt.AtleX schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:47:
[afbeelding]

De voorkant lijkt mij die Toyota en de achterkant lijkt mij zo'n Opel.
Ja het is die Astra G. Als er nou een fatsoenlijke foto was genomen, de zijkant in het geheel erop dan was het wel sneller duidelijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 04-07-2009 14:14 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En wederom is dit een schokkend voorbeeld, het was inderdaad een Corolla... Maar voorzien van allerlei Astra onderdelen, zoals voorfront, zijruitjes, achterlichten etc.
Hier een compleet fotoalbum van de ombouw (foto's van nieuw naar oud, op de laatste pagina's dus het origineel):
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=47629
Wel heel project, sjiek om te volgen, jammer dat de afwerking dan niet helemaal je van het is...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"I am your father"
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Velgen is het enigste wat ik mooi vind, hou het dan origineel.SinergyX schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:12:
Hadden ze beter dit met een corolla kunnen doen
[afbeelding]

Ik vind het wel mooi, hoorJoopieboy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:30:
[...]
Velgen is het enigste wat ik mooi vind, hou het dan origineel.

Ieder zijn smaak.TKing schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:48:
[...]
Ik vind het wel mooi, hoorNiet origineel is niet per definitie lelijk. Als het gaat om hoodbra's wel, maar da's een verhaal apart
Het enige wat ik niet mooi vind is dat die intercooler zo in het zicht zit. Doe daar eens gaas voor of zo
En ja, die hoodbra ik twijfel ook wel hoor.
Ook maar via googlen gevonden hoor, is verder absoluut mijn smaak niet. Doe mij maar lekker origineel, alleen misschien andere velgen, wat verlagen en meer detailwerk.Joopieboy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:08:
Dat jij dat kent, damn.
Wel heel project, sjiek om te volgen, jammer dat de afwerking dan niet helemaal je van het is...
Hoort ie wel of niet in dit topic?

Dit topic is gesloten.