Mwah .. als die air intakes nog steeds nep zijn vind ik hem fout.
Verwijderd
Eens.. Die valt op zich nog wel mee.. Hooguit die banden, maar het echte over de top mist hier nog een beetje.. Zo ziet die auto er gewoon uit (zet maar op mijn oprit hoor, daar niet van).. Daarentegen vind ik die gepimpte lijkwagen wel erg over de top
Die zwarte ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:50:
Die witte Range Rover is niet fout!
Die Challenger is wel behoorlijk verbouwd, de achterschermen zijn naar buiten gebracht en er zitten huge ass Asanti velgen onder.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
maar hij is wel mooiHydraulik-Phunk schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:34:
Die Challenger is wel behoorlijk verbouwd, de achterschermen zijn naar buiten gebracht en er zitten huge ass Asanti velgen onder.
geen foute tuning dus
Audi S3

Dit is ook niet echt fout volgens mij. Maar gewoon een hot-rod stijl.
Ik vind het iig nog gewoon kunnen.
Maar dat is af-fabriek.. dus geen tuningVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 06:43:
Nep air intakes. Dus wel fout.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
De neger karrewielen van chroom maken het fout.911GT2 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:12:
[afbeelding]
Dit is ook niet echt fout volgens mij. Maar gewoon een hot-rod stijl.
Ik vind het iig nog gewoon kunnen.
Wat ik me serieus afvraag.....kunnen die stuurwielen serieus draaien?
ik vraag me ook af of die dingen uberhaupt nog veerweg hebben, of gewoon knetterhard of 'rigid' zijn

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ach, vluchtheuvels zijn niet echt een probleem en als ze die banden van vol rubber maken dan kan die ookal geen platte band krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:21:
ik denk dat die nog een stukje omhoog gaat als hij rijdt met dat oerlelijke gedrocht
Hij reed er wel mee, maar heeft nu de velgen te koop voor 14 stacks, $14.000Oemfoefoe schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:08:
[...]
Wat ik me serieus afvraag.....kunnen die stuurwielen serieus draaien?
Dat die wagen 'rolt' geloof ik wel, maar naar links en rechts draaien lijkt onmogelijk.
Verwijderd
Ik geloof best dat ie kan sturen. Je zult alleen niet moeten vragen wat de draaicirkel is.
vier keer insteken bij elke bocht is daar heel normaal. Vet relaxete mentaliteit. Moet je hier in NL niet proberen met allemaal die gestresste mensen. Als je hier niet in één keer de bocht door kan word je meteen kwaad aangekeken. Dat zal je in de states nooit gebeuren.
.
.
.
.
.
.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Dat zijn toch zogenaamde 'box cars' ? Kvind het wel leip, de overtreffende trap die dan net weer wél tof is
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik vind die Amerikanen met die huge ass velgen eigenlijk stiekum vet cool
Nederlands is makkelijker als je denkt
24's are the next 22'sGisae schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:21:
[video]
The shit!
Dat kanaal van hem is echt te grappig.
Dingen als deze
Verwijderd
Omg LOL.. Die gast kan echt lullen over niks
(en dat is inderdaad een idioot groot insect -bahbah)
(en dat is inderdaad een idioot groot insect -bahbah)
Waarom is die foto gespiegeld?
Ik vind hem wel cool, ook de kentekenplaat is een leuk detail
Ik vind hem wel cool, ook de kentekenplaat is een leuk detail
Fuck dat filmpje... check die reacties...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Woei, 4 deurs e36 M3 op lpg ... (helaas niet duidelijk op pic... ) met prachtige lampen achter...
Vooral die m3 badge doet et em eigenlijk...
spoiler:
Zoals ik al dacht toen ik em zag en waarschijnlijk nu velen met mij gelijk na zien van de pic... tis idd een 316i
Verwijderd
"Tires are tires"Gisae schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:21:
[video]
The shit!
Dingen als deze
Jaaajaaaaa
hehe, check deze reportage van Flabber op de 100% (FOUTE) Tuning beurs.
Wat een lelijke gedrochten allemaal...en daarbij horen weer de stereotype mensen...
maar goed:
http://www.flabber.nl/web...plastic-en-praalwagens-81
Wat een lelijke gedrochten allemaal...en daarbij horen weer de stereotype mensen...

maar goed:
Huub Huub Barbatruc!
Die is gewoon über, mag zeker bij mij op de oprit komen
heerlijk, ik vind t eerlijk gezegd best leuk om te zien hoe sommige mensen echt helemaal gaan voor hun hobbyDNA_Saint schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 03:25:
hehe, check deze reportage van Flabber op de 100% (FOUTE) Tuning beurs.
Wat een lelijke gedrochten allemaal...en daarbij horen weer de stereotype mensen...![]()
maar goed:
Geweldig die gast op 2:18min, die is gewoon eerlijk! (gaat nog stukje door na die gast met zijn meters)
En dat (lekkere

Ctrl+k
Haha, ik heb gewoon hardop moeten lachen om dat filmpje van Flabber
Haha wat een top gast zeg, vooral dat tweede filmpje ... aah heerlijkGisae schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:21:
[video]
The shit!
Dingen als deze
Ter land, ter zee en in de kroeg
ik weet niet of ie hier al heft gestaan (ik heb hem hier nog niet gezien in ieder geval)
en de bron is me spijitg genoeg ook niet bekend. dan bedoel ik: waar en wanneer die foto gemaakt is
Maar ik kon het niet laten om die foto ook hier neer te zetten
(ik hoop enkel dat het geen photoshop is)

en omdat 1 foto maar wat weinig is:
en de bron is me spijitg genoeg ook niet bekend. dan bedoel ik: waar en wanneer die foto gemaakt is
Maar ik kon het niet laten om die foto ook hier neer te zetten
(ik hoop enkel dat het geen photoshop is)

en omdat 1 foto maar wat weinig is:

[ Voor 12% gewijzigd door soulrider op 15-03-2009 00:20 ]
Die Kever is afgezien van de spoiler wel mooi, hoor
Verwijderd
en afgezien van die foute uitlaten.. en afgezien van dat gele dak,, en afgezien van die goedkope bekleding, en afgezien van die lelijke stickers.... ja...
Ik vind die Kever niet echt fout. Leuke zomer auto
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
ja, een lekkere fun buggy voor het cruisen langs en over het strand
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Die Kever ziet er inderdaad niet uit, regel dan een fatsoenlijke body van een buggy.
Gespot in een woonwagenkamp:
http://maps.google.nl/map...286,,2,5.7250000000000005
Gespot in een woonwagenkamp:
http://maps.google.nl/map...286,,2,5.7250000000000005
Jammer dat op de site van de RDW geen motorische specs staan van die tigra. Kwam vanmiddag trouwens nog wat moois tegen:

Een of andere oude 318 tds op de a28 bij Assen... zag er echt niet uit met zulke achterwielen. Hele auto leunde naar voren leek het.
Een of andere oude 318 tds op de a28 bij Assen... zag er echt niet uit met zulke achterwielen. Hele auto leunde naar voren leek het.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Das juist wel tof. In Amerika noemen ze het 'stance' of 'rake'. Als een auto wat naar voren leunt. Mijn auto is aan de achterkant ook een 0,5cm hoger. Maakt het net wat aggressiever.
En in het geval van FWD kun je er onderstuur mee uitbalanceren.
En in het geval van FWD kun je er onderstuur mee uitbalanceren.
Duitse look noemen ze dat hier in NL, en ik vind het ontzettend lelijk
Niks mis mee, mijn auto is voor 4cm verlaagd en achter staat de torsie as gewoon standaard. 
Ook erg handig als je nog mensen wilt meenemen zonder dat het aanlopen met 16 inch velgen.
Ook erg handig als je nog mensen wilt meenemen zonder dat het aanlopen met 16 inch velgen.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik dacht dat het "cab forward" ofzo heette? Chryslers (de Neons en Stratossen) hebben dat ook. Ik vind het eigenlijk vooral passen bij die enorme dragrace monstersHydraulik-Phunk schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:13:
Duitse look noemen ze dat hier in NL, en ik vind het ontzettend lelijk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Zo groot is 16 inch niet?Joopieboy schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 18:20:
Niks mis mee, mijn auto is voor 4cm verlaagd en achter staat de torsie as gewoon standaard.
Onder een renault 19 is het een grote maat, er kan 17 onder maar met een 1.4 is dat niet zo handig. Standaard met 14 inch staal geleverd dusja.
Verwijderd
Vind het altijd zo raar waarom Renaults achter zovaak met torsie-assen werken. Erg onpraktisch als het gaat om verlagen/sportonderstellen monteren.
Tja, i know. Moet zeggen die torsie as is makkelijk met verlagen, voor gewoon veren er onder en achter los maken, verstellen en terug vast zetten. Alleen dan loopt ie weer sneller aan doordat ie gewoon in veert. Dus dat betekent weer stuggere dempers eronder...
Snelle waoge, mannen 

VOLKSWAGEN GOLF; 85 KW
Voertuig
Kenteken Klik hier voor informatie
Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie VOLKSWAGEN
Handelsbenaming Klik hier voor informatie GOLF; 85 KW
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Kleur(en) Klik hier voor informatie ZWART
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Aantal cilinders Klik hier voor informatie 4
Cilinderinhoud Klik hier voor informatie 1984 cm3
Vermogen Klik hier voor informatie 85 kW
Massa leeg voertuig Klik hier voor informatie 1.124 kg
edit:
De GTi uitvoering van de Golf IV heeft een 1.8 20V van 180PK aan boord.....
De GTi uitvoering van de Golf IV heeft een 1.8 20V van 180PK aan boord.....
[ Voor 48% gewijzigd door Will_M op 01-04-2009 22:34 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat vooruit leunen vind ik niet zo op Europese wagens, maar tiefbed velgen wel 

Jammer van de booskijkers
Vaak bu'j te bang!
Jammer van de overduidelijke fotosoep.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
12J achter FTW
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Sick 
Zo'n ouder merc moet je origineel houden.
Maar wat is mis met de neus van de auto lager als de kont?
Heb het zelf ook.
Zo'n ouder merc moet je origineel houden.
Heb het zelf ook.
omdat je veren doorgezakt zijn?Joopieboy schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:45:
Heb het zelf ook.

Ik twijfel....
Dit is een Prelude zoals ik heb, maar met een Skyline neus.
De Nederbelg !
Stickers er af en hij is mooi
Andere neuzen op auto's waar ze niet horen is bij voorbaat lelijk!
Mwah, lelijk niet noodzakelijk. Fout wel.BioHazard schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:16:
Andere neuzen op auto's waar ze niet horen is bij voorbaat lelijk!
Dus je hebt een sjonnenbakJoopieboy schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:45:
Heb het zelf ook.
Voor 4cm verlaagt en achter torsie as op originele staat.
Nu nog een petje en een no fear sticker!...
@Jelle, is sjiek, maar ik vind het imho niet op een lude horen, hou hem zoals ie is, is ie mooi zat.
[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 02-04-2009 23:20 ]
"Wat is je grootste passie?"Sibylle schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:02:
[...]
heerlijk, ik vind t eerlijk gezegd best leuk om te zien hoe sommige mensen echt helemaal gaan voor hun hobbyZo hoort t allemaal toch, gewoon doen wat je leuk vind.
En dat (lekkere) meisje op 2:15min.....omfg helemaal trots.
- "Criminaliteit

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
die tiefbed velgen mogen dan ook alleen op duitsers...waar het dan overigens wel staat naar mijn meningWekkel schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:43:
Dat vooruit leunen vind ik niet zo op Europese wagens, maar tiefbed velgen wel
[afbeelding]

slecht voorbeeld maar was het enige waarmee google op de proppen kwam...
Idd slecht voorbeeld, je kan een seat ibiza moeilijk een duitse wagen noemen.0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:05:
[...]
die tiefbed velgen mogen dan ook alleen op duitsers...waar het dan overigens wel staat naar mijn mening
[afbeelding]
Niks mis met polo's.0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:05:
[...]
die tiefbed velgen mogen dan ook alleen op duitsers...waar het dan overigens wel staat naar mijn mening
[afbeelding]

Wel als er audivelgen onder liggen

Time is never wasted when you're wasted all the time.
@Joopieboy: zondag ook bij HOV geweest? Parkeergarage komt bekent voor.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Jop, mijn renault stond helemaal achterin de hoek, tegen de best of show stand aan.
Waar stond jij en met wat voor auto?
Waar stond jij en met wat voor auto?
Was met mijn broer mee. Zilveren Seat Cordoba Cupra, we stonden vlak bij 1 van de ingangen van de garage.
Heb daar trouwens nog een leuke plaat voor dit topic geschoten. Rara wat voor auto is dit
Heb daar trouwens nog een leuke plaat voor dit topic geschoten. Rara wat voor auto is dit

[ Voor 5% gewijzigd door Ethirty op 03-04-2009 12:07 ]
#team_UTC+1
Een Chrysler 300C 3 liter diesel
SMS kenteken naar 3030
Ik keek naar het plaatje "hey, een chrysler, wacht, die neus klopt niet"
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ah die seat heb ik gezien ja, stond een hele groep!Ethirty schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:06:
Was met mijn broer mee. Zilveren Seat Cordoba Cupra, we stonden vlak bij 1 van de ingangen van de garage.
Heb daar trouwens nog een leuke plaat voor dit topic geschoten. Rara wat voor auto is dit![]()
[afbeelding]
Was trouwens echt een super vette limo, mega lang en je zag gelijk alles en iedereen en naar toe rennen en foto's maken, zelfde als met die mustang die binnen kwam.
Hah, heb een leuke gevonden voor dit topic. Diff vastlassen is foute tuning 
http://pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=763645
http://pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=763645
Hmm, leek een seat voor mij, waarschijnlijk omdat deze meer "verneukt" wordt dan polokes.
Dan is het wel duits al is wagen dan weer een groot woord
Zaterdagavond bijna op het einde van de Saturday Night Cruise dit gedrocht nog gezien. Ik dacht eerst dat het een Ascona was. Toen zag ik dat er een heel fout Manta plaatje voor op de grille stond. Maar toen ik er omheen liep en de achterkant zag... shit, dat is toch echt een Manta met een Ascona voorkant 
FF later kwam de eigenaar eraan gelopen... ligt volgens hem ook nog een 2.0 16-klepper van een Omega in

FF later kwam de eigenaar eraan gelopen... ligt volgens hem ook nog een 2.0 16-klepper van een Omega in

Ik vind 'm supervet 
Het enige probleem met die oude Opels is dat het domweg niet van zijn plek komt (naast veiligheidsissues en milieuoverwegingen, maar wie maalt daar om
). Niets dat een engine-swap niet kan oplossen.
Het enige probleem met die oude Opels is dat het domweg niet van zijn plek komt (naast veiligheidsissues en milieuoverwegingen, maar wie maalt daar om
Gister in Scheveningen ook nog een leuke Deense bak tegen gekomen.. Ik vermoed dat het een Opel Safira is, maar weet het niet zeker.. Spoorverlagers, bumperkits en zulke achterlichten, maar dan wel een heel gezinnetje mét kinders (los!) op de achterbank. Cool man! 

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik wil ook spoorverlagers...stevenP schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:31:
Gister in Scheveningen ook nog een leuke Deense bak tegen gekomen.. Ik vermoed dat het een Opel Safira is, maar weet het niet zeker.. Spoorverlagers, bumperkits en zulke achterlichten, maar dan wel een heel gezinnetje mét kinders (los!) op de achterbank. Cool man!
[afbeelding]

euh wat zijn spoorverlagers

Whatever, hoe noem je dat dan?911GT2 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:33:
[...]
Ik wil ook spoorverlagers...![]()
![]()
euh wat zijn spoorverlagers

Is volgens mij een Mazda Premacy, maargoed maakt niks uit, het blijft foutstevenP schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:31:
[afbeelding]
Je hebt verlaginssetjes en spoorverbredersstevenP schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:39:
[...]
Whatever, hoe noem je dat dan?Hij was in ieder geval een stuk lager dan dat een gemiddelde MPV hoort te zijn..
Na een korte google-sessie zou het inderdaad een oud model Premacy kunnen zijn, goed gezienFunkyPunky schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:49:
[...]
Is volgens mij een Mazda Premacy, maargoed maakt niks uit, het blijft fout
offtopic:
Mierenn3ukert
Mierenn3ukert
dit is een spoorverlager:

?Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:15:
De letter g. Die heb je niet.
Dit topic is gesloten.