Lol, de voorkant van dat ding doet me denken aan "The Hammer" in rFactor 

[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 04-02-2009 06:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 04-02-2009 06:23 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ik neem aan dat je een Toyota MR2 bedoelt, aangezien die wel een heeeel klein beetje voor een ferrari kan doorgaan?DNA_Saint schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 01:42:
ik snap dus niet wat de gedachte, doel en motivatie van de bestuurders zijn om dit te doen...
trouwens, bij alexandrium in Rotterdam zie ik regelmatig een Toyota CRX, waarvan alle logo's ervan af is gestript. Rood gespoten en dan met ferrari logo's en velgen.
Typisch geval van " ik kan geen ferrari betalen, dan maar wat stickers op mijn auto, zodat het erop lijkt."
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ja, Honda CRX zou wel erg triest zijnPhase schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:44:
[...]
Ik neem aan dat je een Toyota MR2 bedoelt, aangezien die wel een heeeel klein beetje voor een ferrari kan doorgaan?
Dat is niet fout, dat is gewoon grandioos!
De Nederbelg !
links zijn dood voor mij..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
nee, echt crx. MR2 had ik gelijk herkend, want vind dat wel een mooie auto.Phase schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:44:
[...]
Ik neem aan dat je een Toyota MR2 bedoelt, aangezien die wel een heeeel klein beetje voor een ferrari kan doorgaan?
Huub Huub Barbatruc!
die heeft ook in de automaxx gestaanPWM schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:55:
Eindelijk zelf wat gespotVoorkant was overigens helemaal verschrikkelijk:
[afbeelding]
Audi S3
Als 2 druppelsPhase schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:44:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door SuBBaSS op 11-02-2009 20:20 ]
[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 12-02-2009 02:42 ]
Als je Wikipedia nodig had om tot die conclusie te komen vraag ik me af hoeveel parate kennis over automerken- en types je zelf dan hebt.soulrider schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 02:39:
ps: dna_saint: een toyota crx bestaat niet eens volgens wikipedia en toyota site's (en puur common sense)
dus je moet je automerken eens leren te herkennen (honda crx of toyota mr2),
of je bent beetgenomen door een 'badge'-tuner(of je hebt natuurlijk een prototype gespot ...)
mcdronkz schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 08:17:
[...]
Als je Wikipedia nodig had om tot die conclusie te komen vraag ik me af hoeveel parate kennis over automerken- en types je zelf dan hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 12-02-2009 15:39 ]
was een typfout. Zocht op toyota MR2 en honda crx, maar typte dus een combinatie van die 2.soulrider schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 02:39:
ps: dna_saint: een toyota crx bestaat niet eens volgens wikipedia en toyota site's (en puur common sense)
dus je moet je automerken eens leren te herkennen (honda crx of toyota mr2),
of je bent beetgenomen door een 'badge'-tuner(of je hebt natuurlijk een prototype gespot ...)
even opnieuw proberen te vinden en foto'tje van maken..
[ Voor 15% gewijzigd door DNA_Saint op 12-02-2009 18:52 ]
Huub Huub Barbatruc!
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Kannie ook in een vliegtuig of radio veranderen? Anders hoef ik 'm niet...
Ik vind het wel mooi. Normale deuren/kofferklep/motorkap erop, andere velgjes eronder en gaanNaboo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ps. het is een Nissan Maxima
Aap!
Verwijderd
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
[ Voor 5% gewijzigd door Krentenbol op 13-02-2009 19:49 ]
TKing schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:49:
Bij die Ford, Volkswagen Passat en de Volvo staat het IMO prima, hoor
Ik heb dat ook, ze zijn niet zo gruwelijk fout
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nee op Audi's staan ze best goedTommzz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 08:15:
Ik sluit me er ook bij aan, staat op sommige autos totaal niet raar.
Zie jij een audi in die post dan met die ledverlichting?la_fusion schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:07:
[...]
Nee op Audi's staan ze best goed![]()
Zelfde als met die standaard 'tuning' spiegels..
VelDon3k schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:17:
Zijn die overdag ook vel trouwens? Die orginele van Audi, al schijnt de zon ze zijn echt supervel en superduidelijk!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
De Nederbelg !
Doelde meer op de wagens die je zo ook ziet rijden en niet specifiek op de foto's hierTommzz schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:40:
[...]
Zie jij een audi in die post dan met die ledverlichting?
[ Voor 3% gewijzigd door DNA_Saint op 15-02-2009 01:54 ]
Huub Huub Barbatruc!
Daarin geef ik iedereen dan weer gelijk. Stel je voor dat men ziet dat je in een VW rijdtDNA_Saint schreef op zondag 15 februari 2009 @ 01:54:
Daarnaast ook natuurlijk alle VW logo's eraf gestript.![]()
![]()
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Huub Huub Barbatruc!
Of verbergen dat de auto toch wat meer kan dan het uiterlijk doet vermoedenDNA_Saint schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:38:
clean style?
Ik heb dan meer het gevoel dat je je schaamt om in een bepaalde auto te rijden.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hihi jij snapt hemResistor schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:45:
[...]
Of verbergen dat de auto toch wat meer kan dan het uiterlijk doet vermoeden
[ Voor 15% gewijzigd door Joopieboy op 15-02-2009 12:51 ]
en dan dat halve boogje in de motorkap overhouden zoals alle vw's waar vooraan het logotje is weggehaald... laat het zitten of vul dat ding op.DNA_Saint schreef op zondag 15 februari 2009 @ 01:54:
Daarnaast ook natuurlijk alle VW logo's eraf gestript.![]()
![]()
Je ziet toch aan de auto wel wat voor auto het isDNA_Saint schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:38:
clean style?
Ik heb dan meer het gevoel dat je je schaamt om in een bepaalde auto te rijden.
Het model wel, maar niet de versie... dus zoals hier iemand (Baracuda?) wil doen is zijn getunde Imreza WRX/STi debadgen en een front mounted IC doen zodat de hoodscoop wegkan.. Dan lijkt het net een 1.6 Impreza maar dat is hij natuurlijk niet..Hydraulik-Phunk schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:01:
[...]
Je ziet toch aan de auto wel wat voor auto het is
[ Voor 18% gewijzigd door Knightwolf op 16-02-2009 07:43 ]
Weet het wel zeker. Kijk maar naar de koplampen, intercooler en de dingen onder de bumper voor.Knightwolf schreef op maandag 16 februari 2009 @ 07:42:
Hmm... twijfelgeval of die hier wel of niet thuishoort
Ik vind van wel, maar vind hem toch wel vet zo...
[afbeelding]
Edit:
bij nader inzien, volgens mij is het een fotosoep, maar wel een hele nette.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ach, eigenlijk hoef ik dat niet eens te doen, want de meeste mensen weten niet eens dat Subaru een automerk is (no kidding, moet je maar eens rondvragen onder auto leken).ToolkiT schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:07:
[...]
Het model wel, maar niet de versie... dus zoals hier iemand (Baracuda?) wil doen is zijn getunde Imreza WRX/STi debadgen en een front mounted IC doen zodat de hoodscoop wegkan.. Dan lijkt het net een 1.6 Impreza maar dat is hij natuurlijk niet..
Subaru die maken to toch van die kleine stads autotjes? justy ofzo?Barracuda_82 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:51:
[...]
Ach, eigenlijk hoef ik dat niet eens te doen, want de meeste mensen weten niet eens dat Subaru een automerk is (no kidding, moet je maar eens rondvragen onder auto leken).
Vaak bu'j te bang!
als ze al niet weten dat hij RWD heeft.. wat willen ze na de rollerbank er mee gaan doen?Entity schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:21:
Dit is ook foute tuning, maar dan erg letterlijk:
[afbeelding]
Weet helaas niet wat er hierna gebeurde...
Huub Huub Barbatruc!
OMFG wat ernstigEntity schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:21:
Dit is ook foute tuning, maar dan erg letterlijk:
[afbeelding]
Weet helaas niet wat er hierna gebeurde...
Verwijderd
Echt niemand is zo dom hoor. Als je als jongere een mx5 koopt dan weet je dat die achterwielaangedreven is (of je het nu voelt of niet). Zoiets kan je gewoon zien.Knightwolf schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 04:12:
[...]
OMFG wat ernstig![]()
OMG hoe kun je zo dom zijn
Klik mee voor GoT!........
Nope, Remmentest sta je tussen 2 rollen in met je wielen, en ze spannen hem ook niet vast.Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 04:36:
[...]
Echt niemand is zo dom hoor. Als je als jongere een mx5 koopt dan weet je dat die achterwielaangedreven is (of je het nu voelt of niet). Zoiets kan je gewoon zien.
Dit kan evengoed een testje zijn ivm uitlijning/remmen?
[ Voor 5% gewijzigd door Jellabie op 23-02-2009 17:53 ]
De Nederbelg !
Verwijderd
waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen?Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:17:
logische verklaring, schijnbaar heeft deze mazda voorwielaandrijving , misschien custom made?
dat zou natuurlijk ook gewoon een foutje in de advertentie kunnen zijn...iemand die zo'n ding verkoopt maar niet weet dat het RWD is..
Ik heb die gozert een mail gestuurd en hopelijk krijg ik snel antwoord. Volgens mij is hij gewoon RWD.ToolkiT schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:00:
dat zou natuurlijk ook gewoon een foutje in de advertentie kunnen zijn...iemand die zo'n ding verkoopt maar niet weet dat het RWD is..
Op de foto lijkt 't net op 'ie in zijn achteruit staat, dus dan zou het alsnog mis gaanVerwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:17:
logische verklaring, schijnbaar heeft deze mazda voorwielaandrijving , misschien custom made?
[ Voor 23% gewijzigd door Nielson op 24-02-2009 08:26 ]
en dan?TKing schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:12:
[...]
Ik heb die gozert een mail gestuurd en hopelijk krijg ik snel antwoord. Volgens mij is hij gewoon RWD.
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 01-03-2009 22:16 ]
Ik vraag me gewoon af of 'ie echt FWD is of niet. Maar ik heb niks teruggehad, dus denk niet dat hij nog gaat reageren.107mb schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:04:
[...]
en dan?![]()
ik snap er niets van... een hollander die reageert op een occasion in the states omdat er een fout in de advertentie staat?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Niet.frickY schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:05:
Wie kan mij vertellen hoe deze wieldoppen met schrijfrem werken![]()
[afbeelding]
Je klikt ze er gewoon op, net als normale wieldoppen.frickY schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:05:
Wie kan mij vertellen hoe deze wieldoppen met schrijfrem werken![]()
[afbeelding]
Klik mee voor GoT!........
[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 03-03-2009 00:18 ]
De meeste mensen deugen!
Oh god.. VW velgen.. in Ehv staat een Jaguar met deze velgen. Daar zit dan ook nog het kapje van VW hoe triest...
Verwijderd
Dat zijn een paar mooie karrewielen onder die kampbak.
Ikke! schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:56:
[...]
Je klikt ze er gewoon op, net als normale wieldoppen.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Imho hoort deze niet in dit topic thuis.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq