"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
ah ok, thanks
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Als je dát met je auto kan heb je hem érg verlaagd én een onverwoestbare voorbumper
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mijn vader gelijk, wat een sjonnies, kijk die dikke uitlaten party.

Die golf is trouwens een erg net ding, vol lederen interieur en alles, net helemaal opgeknapt na 3 jaar in een garage compleet uit elkaar te hebben gelegen.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Vraag me af hoe dat eruit ziet als je door een regenbui hebt gereden....
Verder is het wel teh p1mp!
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
gewoon even fohnen en je bent weer de manvrouwFrancis schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:31:
[...]
Vraag me af hoe dat eruit ziet als je door een regenbui hebt gereden....
Verder is het wel teh p1mp!
Dit ding kwam ik laatst bij de buurtsuper tegen:

Echt mega velgen 22" ofzo... en dat een magneetsticker van een tuiniers bedrijf oid erop

[ Voor 28% gewijzigd door ToolkiT op 16-04-2009 11:33 ]
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Deze blijft ook mooi, 2 jaar geleden heb ik deze bak gespot in St Petersburg

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
OMG Avalanche!!!ToolkiT schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:19:
Dit ding kwam ik laatst bij de buurtsuper tegen:
[afbeelding]
Echt mega velgen 22" ofzo... en dat een magneetsticker van een tuiniers bedrijf oid erop
Nee hoor een Escalade EXT staat ook op de zijkant
Is dit weer een nieuwe trend? Na de getunede Vito's van stucadoorsbedrijven nu de trucks van hovenieren?
zou ook best kunnen iig mega groot met heel dun rubber eromiron_mike010 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:45:
Denk ik eerder 24s!
Idd een escalade.. dit was de eerste keer dat ik zo'n ding in de UK zag.. wat een bakbeesten zeg..la_fusion schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:25:
[...]
Is dit weer een nieuwe trend? Na de getunede Vito's van stucadoorsbedrijven nu de trucks van hovenieren?
Verwijderd
Nee, geen nieuwe trend. Wordt al sinds het bestaan van SUV's gedaan, maar Europeanen 'tunen' liever aftandse Seat's en Opeltjesla_fusion schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:25:
[...]

Hier nog een mooie Belgische truck met toevalligerwijs dezelfde velgen.
Daarbij is het wel zo dat er de laatste tijd wel erg veel hoveniers en aannemers inderdaad in dikke trucks rijden, je ziet tegenwoordig ook behoorlijk veel Dodge SRT10's, met inderdaad een 500PK Viper blok erin

[ Voor 15% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 17-04-2009 17:27 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 28% gewijzigd door GaMeOvEr op 17-04-2009 17:29 ]
Aannames zijn fataal.
Hoe bedoel je?

vooraan dus onze rental (7 persoons minivan die al niet erg laag en klein is)
Verwijderd

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 19:40 ]
Ik vind juist heel goed!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:25:
Die laatste, van HlpDsk, dat is dan weer het andere uiterste
Wel grappig, maar raar:
[afbeelding]
Internationals zijn de bom wat mij betreft.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:38:
Niet fout maar juist übergaaf: International Scout
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas zie je in NL over het algemeen alleen tractoren...
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Mwa, maar net wat je uiterste noemt...Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:25:
Die laatste, van HlpDsk, dat is dan weer het andere uiterste

Hah die heb ik vorige week nog zien staan ergens, met 2 van die stortkokers eronder en idd die Transformers plakkerResistor schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:44:
Ik kwam nog een plaatje tegen op mijn telefoon.
Niet extreem fout, maar een Transformers sticker er op plakken vind ik wel
[afbeelding]

Deze kwam ik in Cali tegen, maar na de 2e dag en continu die dingen te zien rijden vond ik 't wel welletjes om ze te fotograferen
[ Voor 22% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 17-04-2009 23:56 ]
Verwijderd
En dan moet ie eigenlijk ook nog verkleuren met de temp. Net zoals de stickers op het speelgoed.
Zo dus .. nu nog in NL vinden:
http://www.stickerdude.co..._info.php?products_id=160
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 00:00 ]
Is dat iets met Amerikaanse auto's ofzo? Hier in de buurt staat een Ford Weet geen type, maar het is een typisch Amerikaanse SUV en die mist een zijruit. Hebben ze een plank in geschroefd.
Die zag ik gisteren bij Utrecht op de snelweg. Lag op een oplegger, dacht dat het een stock car was ofzoResistor schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:44:
Ik kwam nog een plaatje tegen op mijn telefoon.
Niet extreem fout, maar een Transformers sticker er op plakken vind ik wel
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
"wassen, drogen, hot wax. Wat wilt u?"
"nee alleen cremespoeling en kammen aub"
This too shall pass
En de dooie punten er even uit alstublieftSharky schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:57:
[...]
"wassen, drogen, hot wax. Wat wilt u?"
"nee alleen cremespoeling en kammen aub"

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Tenzij het een 1.6je is...Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:15:
Wat is er mis met die BMW? Als het een BMW is, en die louvres functioneel.
Maar dat zegt nog niet veel eigenlijk
Hoewel, belgische auto, zal wel een 318D zijn.
leeg
Zelf ook een trotse eigenaar van een Avalanche , maar 1 op 3 in stad rijden is wel wat minderVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 17:16:
Ohw well, die krengen lijken op elkaar als twee druppels water.. En ik vind ze coowlIk hou echt zo ontzettend van lompe pick ups
Mjah daar kies je voor
Eigenlijk met die bakken kan je bijna niet fout tunen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Die laatste astra heb ik wel vaker gezien op autoshows. Rijdt een of andere nichterige indo in, vaak samen met z'n barbie vriendin en een 'paris hilton hondje', ziet er niet uitDropjesLover schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:48:
race-wars te zolder, n paar foto's (niet door mij gemaakt)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Nederlands is makkelijker als je denkt
Dit is geen foute tuning
Foute tuning is het als mensen serieus denken dat het mooi is. Dit is gewoon voor de lol
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Erg jammer dat het zo toegetakeld is
Ik vind het sowieso 9 van de 10 keer niks wat die amerikanen verbouwen. Hotrods

Aap!
't zal je nog verbazen hoeveel er dan ook nog trots zijn op hun 'creatie'.Angeloonie schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:28:
[...]
Dit is geen foute tuning
Foute tuning is het als mensen serieus denken dat het mooi is. Dit is gewoon voor de lol
Overigens, dan horen alle karton-spoiler-auto's hier ook niet thuis... Da's ook voor de lol...
BMW 535D
Gebruik deze URL anders even; http://tinyurl.com/c7fb9lCocytus schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:14:
![]()
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid, dit is het origineel:
[afbeelding]
Ook ik vind het resultaat een stuk 'mooier' dan het orgineel
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 26-04-2009 23:38 ]
Verwijderd

Standaard blok - groep N uitlaat
Daewoo subwoofer
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Je vergeet nog het belangrijkste van allemaal!!!JT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Standaard blok - groep N uitlaat![]()
![]()
Daewoo subwoofer![]()
De JDM sticker die helemaal verkeerd hangt... op een duitser.. !
De Nederbelg !
Ecodan warmtepomp
Ik vind 'm eigenlijk wel aandoenlijkJT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Daewoo subwoofer![]()
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Juist niet, het is volgens mij zo'n poeder of schuimblusser, en die neemt de zuurstof weg. Zonder zuurstof doet de motor niets, dus -200pk
Ja, of niet. Je weet het niet, sommige mensen vinden het leuker om anderen voor de gek te houdenJT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:02:
Dat doet hij dus wel. Kom op man, stuk metaal achter de bumper, tape booskijkers en kruizen, kuipstoelen en gordels, groep N uitlaat bij een 1.4 70pk blokje, roest rondom, Daewoo thuis subwoofer, 40 stickers enz....
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 29-04-2009 22:16 ]
Ecodan warmtepomp
Sowieso doen die 3 balken zo goed als niks voor de stijfheid zo, die torderen zo net zo hard mee omdat ze in dezelfde richting staan als de draaipunten van het chassis.
Dus ja
Verwijderd
Wel lollig gedaan zoJT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Daewoo subwoofer![]()
Maar heel fout, vooral de tape op de lichten en de balken, als je een kooi erin wilt, laat het over aan professionals

Jappenmerken op een fcuking Golf

Er staat zelfs Nismo tussen en als ik het goed zie ook GT-R boven de koplampen..
Overigens, de auto staat geregistreerd als gestolen volgens de RDW... Wie wil zo'n ding nou stelen?
Aannames zijn fataal.
De foto is ook gemaakt in mei 2007. :-)Entity schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:29:
Kenteken nagekeken bij de RDW, gaat om een 66kW TDI ook nog
Overigens, de auto staat geregistreerd als gestolen volgens de RDW... Wie wil zo'n ding nou stelen?
De datum van de gestolen-registratie wordt niet vrijgegeven bij de RDW.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
*empty*
Bij m'n ouders in de straat zitten ook wat Polen, staat sinds vorige week een een busje-met-open-laadbak waar ze een Golf III opgeladen hebben staan zonder kenteken, iemand eentje kwijt?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verwijderd
Maar wel Type-R stoelen er in. FFS

Da's een CorVTEC, die ken je toch welVerwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:24:
Ik zag ergens pas een Corvette C2 op de Ring voorbijkomen. Cool.
Een brandblusser dient dan wel binnen handbereik te zittenVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:02:
Maar wel een brandblusser. Pluspuntje.
Zou dát die stapel revetten onder de linker kant van de stoel verklaren ??Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:20:
Is ie ook bij de stand van de stoel van de meeste petjes
* Will_M probeert wel eens zó in z'n auto te gaan zitten .... maar zónder een scheve stoel is dat amper vol te houden
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Deze zeker?Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:24:
Ik zag ergens pas een Corvette C2 op de Ring voorbijkomen. Cool.
Ik heb hem van dichtbij bekeken en vraag me af in hoeverre het ooit een C2 geweest is. Zou net zo goed een kitcar kunnen zijn als een heel zwaar gemodde C2.
En over Honda stoelen gesproken, kijk eens wat ik op marktplaats vond:
VW Kever Hotrot
[ Voor 10% gewijzigd door MadMarky op 06-05-2009 23:27 ]
Verwijderd
Op een 66KW TDIBarracuda_82 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:51:
Deze gast heeft het écht niet begrepen:
Jappenmerken op een fcuking Golf![]()
Er staat zelfs Nismo tussen en als ik het goed zie ook GT-R boven de koplampen..

Je basis zou zoiezo al een 77KW TDI moeten zijn en niet minder, maar nog beter een 103/112KW TDI.
Dan gewoon uiterlijk normaal houden met wat leuke 17/18 inch velgen en een goed stukje rubber, maar flink sport onderstel en remmen door bijvoorbeeld Neuspeed en gruwlijke tunen onder de kap met een custom ECU en flinke turbo upgrade, dan kan je pas echt lachen met een TDI
En over snelle auto's en stickers hanteer ik zelf meestal deze stelregel: hoe meer logo's die snelheid aanduiden (GTI, STI, Type-r, Nismo, etc), hoe meer kans dat de auto helemaal niet snel is.
Zelf heb ik wel een berg stickers op mijn auto, maar geen een die suggereert dat de auto snel is. Alleen op mijn vloermatten staat een STI logo en ik heb er eigenlijk spijt van dat ik die toen er op heb laten maken. Achteraf gezien had ik liever effen matten gehad, of met iets heel anders er op. Maar goed, dat is dan weer mijn persoonlijke voorkeur.
Ik mis de sticker: "Hier had uw reclame kunnen staan"Barracuda_82 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:51:
Deze gast heeft het écht niet begrepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jappenmerken op een fcuking Golf![]()
Heeft 'ie al rond zijn anus laten tatoeërenTroonStaal schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:37:
[...]
Ik mis de sticker: "Hier had uw reclame kunnen staan"

Dit topic is gesloten.