Zercom heeft ook de asrock ion 330 voor 280 euro.
Waarom zou je dan nog een NMT kopen vraag ik me dan af.....
Waarom zou je dan nog een NMT kopen vraag ik me dan af.....
[ Voor 39% gewijzigd door lowfi op 08-07-2009 16:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 39% gewijzigd door lowfi op 08-07-2009 16:32 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
http://www.deyterra.com
Alles goed en wel, maar de Pricewatch is voor dit product nog maagdelijk leeg. M.a.w.: ik vind het niet verbazingwekkend dat men elkaar op webshops wijst waar het product te koop is... (ik heb de FAQ e.d. er nog even op nagekeken, en ik kan daarin niet vinden dat het discussieren hierover expliciet wordt genoemd.)Ultraman schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:34:
[modbreak]Heren (en dames?), we zitten hier in een tech forum waar we babbelen over het product zelf, niet over prijzen.
Daarvoor moet je toch echt elders zijn.[/modbreak]
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Die 2,1 zal wel met voltage omhoog zijn ook, iets wat ik liever eigenlijk niet doe. Wanneer ik de FSB van 133 naar 140+ (in kleine stappen) zet geeft ie al een BSOD in ieder geval.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:07:
Verder, voor zover ik heb kunnen lezen moet het mogelijk zijn om de Atom330 te kunnen oc'en naar 2.1 maar ik denk dat je dan een andere cooler nodig zal hebben. Ben zelf niet van plan om te gaan oc'en omdat standaard alles al vloeiend moet afspelen. Maar goed, testdagen ahead, we zullen zien
Howdy!
Ik heb een vriend geholpen met het installeren van zijn hdx1000 en het eerste wat zijn vriendin zei is dat zon apparaat alleen geschikt is voor mensen die er iets vanaf weten. Out of the box komt een NMT (hdx & pch ken ik alleen) met een erg beroerde UI bv. Het zijn beide hobby apparaten, waarbij google onmisbaar isrally schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:41:
Ok, trap ik ontopic af:
Omdat een NMT geen verdere configuratie nodig heeft.
Ik ben een groot fan van de HDX/PCH/TViX. Echter, daarvan ben ik niet helemaal tevreden over de performance. Een hele tijd heb ik een Xbox met XBMC erop gehad maar vanwege de Full HD ondersteuning (of het gebrek ervan) ben ik overgestapt.
Vanwege de uitgebreide mogelijkheden van XBMC i.c.m. ION ga ik er weer mee experimenteren.
Maar ik ga ook testen met de XTreamer en wellicht de PopcornHour C200.
De Pricewatch kun je ook een handje helpen door links met prijzen in te sturen, dat scheelt in ieder geval.jbr schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:42:
[...]
Alles goed en wel, maar de Pricewatch is voor dit product nog maagdelijk leeg. M.a.w.: ik vind het niet verbazingwekkend dat men elkaar op webshops wijst waar het product te koop is... (ik heb de FAQ e.d. er nog even op nagekeken, en ik kan daarin niet vinden dat het discussieren hierover expliciet wordt genoemd.)
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Mais oui! Helaas zijn een hoop shops gelockt in de PW.Ultraman schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:10:
[...]
De Pricewatch kun je ook een handje helpen door links met prijzen in te sturen, dat scheelt in ieder geval.
Maar je hebt wel gelijk, er zit een delay in.
Elkaar soms op zaken betreffende prijzen wijzen kan best, maar maak er geen hele discussie van is het credo. Het is namelijk informatie die maar voor een zeer korte periode valide is. Het is dus niet lonend om daar pagina's van in je knowledge base (want dat is dit topic eigenlijk zo'n beetje) te hebben.
Snappez-vous?
Howdy!
Dat ziet er inderdaad goed uit.abusimbal schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:22:
Windows Vista WEI van 4.3 wat niet slecht is volgens mij.
http://i735.photobucket.c...mp2/ION330Dell330WEI3.jpg
Howdy!
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat de videostreamers kunnen inpakken, gezien de prijs/prestatie verhouding die het ION platform nu bied in combo met de 330. Natuurlijk blijft er een stevig prijsverschil zitten tussen de 2 markten, plus dat de wensen anders kunnen liggen maar het is voor mij een langverwacht iets wat eindelijk uit is.lowfi schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:57:
[...]
Ik heb een vriend geholpen met het installeren van zijn hdx1000 en het eerste wat zijn vriendin zei is dat zon apparaat alleen geschikt is voor mensen die er iets vanaf weten. Out of the box komt een NMT (hdx & pch ken ik alleen) met een erg beroerde UI bv. Het zijn beide hobby apparaten, waarbij google onmisbaar is
Een c200 is echt way overpriced imo.
neen toch niet. Het probleem is ze mogen commercieel niet verkopen ivm de UPNP licentie.rally schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 07:02:
Wellicht dat er bedrijven zijn die in dat gat springen en op basis van ION i.c.m. XBMC een totaal oplossing bouwen?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Gisteren zat ik in de bios van het pov mobo maar heb de functie niet gezien. Vanavond zal ik voor de zekerheid nog ff kijken.InfoTracer schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:51:
Ik vraag het nog maar een keer omdat het al eerder is gevraagd maar nog geen antwoord is gegeven.
Heeft het PoV mobo wake on USB?
En hoe zit dit met de asrock ion n330 heeft deze wake on USB?
PoV heb ik al gemaild maar nooit een reactie van gehad helaas.
asrock zal ik nog mailen met de zelfde vraag.
Maar als iemand het kan testen is het natuurlijk helemaal fantastisch.
Never fall in love with your own design!
Heb de functie ook niet gezien, ben vorige week wel aan het testen geweest en kan 'm met Linux+XBMC vanuit de uit-stand niet aankrijgen. Wel als deze in hibernate staat.... dan reageert ie wel op m'n Harmony remote... beats me why...InfoTracer schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:51:
Ik vraag het nog maar een keer omdat het al eerder is gevraagd maar nog geen antwoord is gegeven.
"Find what you love and let it kill you"
Als het zotac broertje een goede indicatie geeft voor de POV bordje dan werkt het niet lekker: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=3566InfoTracer schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:51:
Ik heb ruim een jaar geleden bij Dell een Microsoft Mce remote + ontvanger besteld voor 2 tientjes... toen via de nu kapotte link: http://accessories.euro.d...l&cs=nldhs1&sku=500-10069lowfi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:28:
Welke IR module heb jij gekocht m-opensource?
Hallo,
Wake on LAN wordt wel ondersteund (nadat “Onboard LAN Power On” is ingeschakeld in de BIOS).
Wakker maken vanuit standby kan wel met een USB keyboard of afstandsbediening.
Opstarten door middel van een standaard USB keyboard of muis (zoals dat op moederborden wel kon met een PS/2 keyboard) wordt niet ondersteund.
Vriendelijke groet,
ASRock Support
ASRock Europe B.V.
Bijsterhuizen 31-51
6604 LV Wijchen
The Netherlands
Aha... ja die ken ik wel. Mijn ouders gebruiken die bij een windows MCE. Jammer dat die ontvanger zo lomp is. Kan dat neit gestript worden en in de asrock worden ingebouwd?M-Opensource schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:34:
[...]
Ik heb ruim een jaar geleden bij Dell een Microsoft Mce remote + ontvanger besteld voor 2 tientjes... toen via de nu kapotte link: http://accessories.euro.d...l&cs=nldhs1&sku=500-10069
Ik weet niet of Dell ze uberhaupt nog verkoopt...
Voor de beeldvorming, ik heb deze set: http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/5498.jpg
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ik heb zelf tweede hands een Philips OVU4003 IR receiver gekocht:lowfi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:28:
Welke IR module heb jij gekocht m-opensource?
We Are Borg schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:15:
Ik word zo moe van die zotacDing wordt maar niet geleverd, maar het is zo interessant bordje vanwege de onboard raid. Een POV bordje kan ook en dan via de PCI-E een raid kaartje, maar dan schiet het verbruik van het totale systeem weer flink omhoog. En zo'n onboard raid is prima voor mij qua performance en hoef ik geen stroomvreter van een raid kaart erin te stoppen zoals bij de POV wel moet.
Iemand zicht wanneer er weer geleverd wordt in Nederland?
nee dat zit er niet bijabusimbal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:06:
Even voor de duidelijkheid, bij de Asrock zit er geen tobo en muis, toch ?
Dan moet ik deze nog gaan halen.
Howdy!
Volgens mij maakt Raid gewoon deel uit van de chipset. Als je linux gaat gebruiken maakt het niet eens uit of er wel of geen raid op zit. geom_raid ftwWe Are Borg schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:15:
Ik word zo moe van die zotacDing wordt maar niet geleverd, maar het is zo interessant bordje vanwege de onboard raid. Een POV bordje kan ook en dan via de PCI-E een raid kaartje, maar dan schiet het verbruik van het totale systeem weer flink omhoog. En zo'n onboard raid is prima voor mij qua performance en hoef ik geen stroomvreter van een raid kaart erin te stoppen zoals bij de POV wel moet.
Da's naadje!Mythling schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:42:
Mijn kastje is aangekomen. Verbogen, stuk en krom. Die viezevan TNT hebben gewoon laten vallen. Fijn, kan ik weer een RMA aanvragen en nóg langer wachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Mythling op 10-07-2009 13:13 ]
Howdy!
Zit er geen computerland bij jou in de buurt? Anders kastje terugsturen naar Zercom en geld terugvragen en kastje gewoon ophalen bij computerlandMythling schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:13:
Ik wil hem zo snel mogelijk RMA doen, anders blijf ik bezig. Zercom heeft hem nu in behandeling, ik zou zometeen een terugstuurformulier moeten krijgen. Ik ben van dat kastje afhankelijk omdat daar mijn 120W voeding bij zit. Ik ga wel even kijken of ik niet ergens een andere voeding kan gebuiken.
het zou deze kunnen zijn,M-Opensource schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:34:
[...]
Ik heb ruim een jaar geleden bij Dell een Microsoft Mce remote + ontvanger besteld voor 2 tientjes... toen via de nu kapotte link: http://accessories.euro.d...l&cs=nldhs1&sku=500-10069
Ik weet niet of Dell ze uberhaupt nog verkoopt...
Voor de beeldvorming, ik heb deze set: http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/5498.jpg
Ja heb 2 berichten gelezen (incl screenshot) dat er in de bios vermelding wordt gemaakt van raid, maar niemand heeft het ook daadwerkelijk getest. In de specs van POV en in reviews wordt er geen woord vuil gemaakt over de raid optie. En dat vind ik raarZjemm schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:25:
Ik heb juist vam iemand gehoord hier (iets terug) dat de POV wel raid heeft.
[...]
Ik heb een vraag over de audio, met name over hdmi, dolby digital live / DTS-interactive / DTS-connect. Betekend bovenstaande opmerking dat digitaal surround geluid alleen mogelijk is in de vorm van passthrough (maar niet encoding van surround geluid naar een s/pdif of hdmi lijn), of dat het alleen mogelijk is met ubuntu. Hoort een hdmi geluidsaansluiting niet altijd per definitie digitaal surround geluid te bieden?Deismyna schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:08:
[...]
Eindelijk wat goed nieuws te melden. Ubuntu en XBMC geïnstalleerd (guide) en nu spelen 1080p films prima af. Ook de birdscene (killa sample) uit Planet Earth vertoont geen schokken meer en loopt volledig vloeiend.
Het allermooist is nog dat ik nu ook gewoon 5.1 Dolby, DTS noem het allemaal maar op via SPDIF heb, iets wat ik via Windows dus absoluut niet voor elkaar kreeg. Of de optical out ook 7.1 aan kan durf ik helaas niet te zeggen, aangezien mijn versterker dat niet ondersteund.
Enige nadeel van XBMC op Linux is dat de WMV codecs niet ondersteund wordenMaar dat schijnt weer op te lossen te zijn door WMV's te converten door MKV's met een tool.
Verder wil mijn Highpoint Rocket Raid 2300 niet werken op Ubuntu, maar hier moet ik nog even naar kijken hoe dit zit.
Edit: @seninha: wma pro codec wordt niet ondersteund blijkbaar. Precieze reden weet ik ook niet.
Z-machine OriginID: JaccoW
Nog makkelijker voor de luie tweaker, embedden:F_demon schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:41:
Ik kwam vandaag dit filmpje van Zotac tegen. Ze laten er nog even uitgebreid het bordje zien.
Dat kastje is onverkoopbaar, dat kan ik niet zomaar terugsturen lijkt meGurneyhck schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:29:
[...]
Zit er geen computerland bij jou in de buurt? Anders kastje terugsturen naar Zercom en geld terugvragen en kastje gewoon ophalen bij computerland
Z-machine OriginID: JaccoW
[video=600,340]http://vimeo.com/4703310[/video]F_demon schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:46:
offtopic:
@Wiethoofd: Hoe doe je dat precies, ik krijg de embed code wel, maar heb geen idee hoe ik hem kan embedden in het forum.
Jeez, wat is er met zijn stem?F_demon schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:41:
Ik kwam vandaag dit filmpje van Zotac tegen. Ze laten er nog even uitgebreid het bordje zien.
Omdat het kan, waar je met je Atom+945GMA/E chipset helemaal een slideshow te zien krijgt. Ook Badaboom werkt op je 9400M waar je dit niet hoeft te proberen op je Intel chipset. (niet omdat het een Intel chipset is en die ondersteuning er niet is, maar omdat die ook veel te langzaam is mocht het kunnen)jbr schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:21:
You can play Left4Dead at 25fps at relatively low settings.... Niet echt indrukwekkend dus (zoals verwacht), maar waarom dan toch in het filmpje?
Verwijderd
als je een zotac moederbord je wilt bestellen dan moet je hem via ebay bestellenWe Are Borg schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:15:
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 12:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-usrally schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:56:
@Parabellum: Voor een installatie onder Windows XP/Vista of Linux?
Verwijderd
En die stroomkabel dan? Zit er een rare aansluiting op, of heb je die hier makkelijk kunnen vinden?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:01:
toen ik mijn zotac binnen kreeg zat het keurig verpakt
en je betaal al via paypal dus als er iets niet goed of kapot
kan je je geld terug vragen
Verwijderd
het is is geen rare kabel het is een verouderde versie van de moderne aansluiting van een pc voedingVerwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:46:
[...]
En die stroomkabel dan? Zit er een rare aansluiting op, of heb je die hier makkelijk kunnen vinden?
You're so fucking special. I wish I was special.
The freedom of saying E=MC3
ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen straks met die converter, wil zelf er ook een TV-kaart in gaan zetten, maar twijfel nog steeds tussen een PCI of USB variant ..Exposure schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:14:
Heb mij PoV330 binnen.
Inhoud van de doos viel me wel tegen, maar dat had ik kunnen weten natuurlijk. Vergeleken met het Zotac filmpje hierboven was ik een stuk sneller klaar met uitpakken ;-)
Nu is het wachten op de PCI-E naar PCI converter. Zo te zien gaat die niet passen en zit het blokje met de audio aansluitingen in de weg. Gelukkig heb ik die toch niet nodig
Heb trouwens de A+ Cupid2 case erbij besteld. Jammer dat er geen display inzit maar volgens mij is het de enige betaalbare case met een beetje ruimte, voor mensen die een PCI tuner nodig hebben.
USB variant op linux is best doenbaar hoor;. het is vooral als je geen CI slot nodig hebt..daank schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:35:
[...]
ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen straks met die converter, wil zelf er ook een TV-kaart in gaan zetten, maar twijfel nog steeds tussen een PCI of USB variant ..
[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 12-07-2009 13:19 ]
Ik had ook wat problemen met gpu-acceleratie in mediaportal. Maar gebruik nu CoreAVC en dat werkt prima!M-Opensource schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:01:
Ik heb hier ook vreemde ervaringen, ik besloot om voor de grap Windows 7 in combinatie met MediaPortal eens te proberen. Alles ging helemaal gesmeerd en Windows 7 draaide als een trein.
Met de guide van Hardware.info (http://www.hardware.info/...oor_je_H264_MKVbestanden/) heb ik de de goede codecs geïnstalleerd en tot m'n verbazing speelde alles in Windows Media Player prima! De beruchte Bird scene van Planet Earth draaide zeeeeer soepel...
Echter, toen ik alles in Media Portal af ging spelen ging het mis, de minst zware films kwamen nog niet soepel op het scherm. En ik weet zeker dat ik binnen de configuratie alle codecs goed heb staan, precies zoals in de guide...
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden, zijn er anderen die dit reeds hebben geprobeerd?
[ Voor 21% gewijzigd door Flying Bobman op 13-07-2009 00:28 ]
Wat wil je ook met een 17x17 mini ITX bordjeFlying Bobman schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:56:
Zoals je ziet bedekt de 120mm fan bijna het hele mobo
Wow! Mooi om te lezen.Gurneyhck schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:18:
[...]
Ik had ook wat problemen met gpu-acceleratie in mediaportal. Maar gebruik nu CoreAVC en dat werkt prima!
Alles draait super met 5.1 geluid uiteraard op win7+mediaportal. Heb gisteren met de moving pictures plugin zitten spelen: Fantastisch!
Al je films worden automatisch ge-IMDB't, inclusief samenvatting etc.
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Verwijderd
Welke versie van CoreAVC gebruik je als ik vragen mag? Ben gister een paar uur bezig geweest met die codecs (incl. de 1.9.5 trial version van CoreAVC) maar ik kreeg het maar niet voor elkaar. Het stomme is dat 'ie sommige films wel op GPU laat lopen (max 20% cpu) en sommige niet (waaronder Bird Scene). Dus sommige films lopen geweldig, en andere voor geen meter...Gurneyhck schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:18:
[...]
Ik had ook wat problemen met gpu-acceleratie in mediaportal. Maar gebruik nu CoreAVC en dat werkt prima!
Alles draait super met 5.1 geluid uiteraard op win7+mediaportal. Heb gisteren met de moving pictures plugin zitten spelen: Fantastisch!
Al je films worden automatisch ge-IMDB't, inclusief samenvatting etc.
[ Voor 8% gewijzigd door M-Opensource op 13-07-2009 08:27 ]
Juist om het geluid van de fans niet te horen (heb ze al op minimaal staan in het BIOS) heb ik de Asrock IN de kast onder de TV en de IR ontvanger,dankzij lange USB kabel ,er buiten.rally schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:34:
Ik heb gisteren mijn ASRock 330 binnengekregen en zojuist (m.b.v. de Minimal Install) XBMC er op gezet.
in eerste instantie natuurlijk een schok want het beeld speelde "nogal" schokkerig af... Nadat ik VDPAU aangezet hadwas alles weer in orde.
Toe nu toe draait hij werkelijk ALLES soepel. De fan maakt iets meer lawaai dan ik zou willen, maar wellicht dat we daar nog een mod van gaan doen. Waarschijnlijk gaat er ook binnenkort een SSD in om het geluidsniveau nog verder te reduceren en het energieverbruik terug te dringen.
Dan ga ik waarschijnlijk alleen nog een IR mod doen van de kast om deze met de Logitech Harmony te kunnen bedienen, maar alles op z'n tijd.
Nu bedien ik alles met mijn iPhone en dat is ultiem cool. Streamen van audio gaat (nog) niet, maar dat zal ook wel niet lang gaan duren
Nu alleen nog zien uit te vinden hoe ik er scripts en skins op kan zetten, want ik ben niet zo heel bekend met Linux en al helemaal niet met de CLI... Maar dat is het leuke om uit te vinden![]()
Kortom: Geweldig systeem en nog heeeel veel te doen
Zitten in je driver, evenals de PhysX drivers, die een grote overlap hebbenM-Opensource schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:25:
(edit) even tussendoor, ik zit op NVidia te kijken naar de CUDA drivers... Moet je deze apart downloaden en installeren los van je NVidia drivers? Want ga ik me erg dom voelen... dacht namelijk dat het er gewoon in zat...
Dus toch... dan ligt m'n probleem ergens anders... De clean install is m'n volgende stap dan maar.Wiethoofd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:22:
[...]
Zitten in je driver, evenals de PhysX drivers, die een grote overlap hebben
Denk idd. dat je het beste ff een clean install kan draaien. Ik gebruik coreAVC 1.9.0 overigens.M-Opensource schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:28:
[...]
Dus toch... dan ligt m'n probleem ergens anders... De clean install is m'n volgende stap dan maar.
Ben er inmiddels achter dat VDPAU geen SSA/ASS ondersteund (http://www.xbmc.org/forum/showthread.php?t=51766), er wordt aan gewerkt voor de 9.10 release maar hier zitten geen garanties bij.... Hierbij houdt m'n Linux Mediacenter dus op, ik blijf voor nu even op Windows 7.
Wel eens xbmc op linux gedraaid?M-Opensource schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:25:
[...]
De reden dat ik even naar Windows 7 overstap is dat ik op Linux met VDPAU bij sommige MKV's geen subtitles heb... Iets wat je in Windows met DirectVobSub kan oplossen... Als ik het in Linux kan oplossen ben ik snel weer terug, kent iemand de Linux equivalent van DirectVodSub (aka VsFilter)?
*zucht*
Ik heb m zojuist bij salland.eu besteld. Zat te twijfelen over de pov mobo, of gelijk maar het complete asrock systeem. Asrock leek me toch aantrekkelijker aangezien hier gelijk een mooi kastje bij zit.timbels schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:29:
Kunnen de ASRock gebruikers mij misschien vertellen waar zij deze besteld hebben?
Dit topic wel gevolgd?RFdeGroot schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:31:
[...]
Wel eens xbmc op linux gedraaid?
Als dit een dedicated htpc'tje is, kun je mooi een minimale install van ubuntu doen (ubuntu mini) met daarop xbmc.
Dit icm vdpau werkt fanastisch! Zeker met laatste svn's geen enkel probleem met subtitles enzo (tenminste ik ben ze nog niet tegengekomen.
[ Voor 11% gewijzigd door M-Opensource op 13-07-2009 13:53 ]
Verwijderd
De Zotac is zowat nergens leverbaar in NL. Ik hou toch de optie eBay open als ik eenmaal m'n spulletjes ga bestellenIceOnFire schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:07:
Heeft iemand al een Zotac-bordje binnen? Mijn order bij Azerty staat al indrukwekkend lang open maar behalve een voorraadstatusupdate van "binnen twee weken" naar "onbekend" lijkt er verder weinig te gebeuren
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 14:13 ]
Kunnen 2 hd's en een slimline inVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:09:
Hm, valt toch niet mee om een mooi kastje te vinden voor de Zotac Ion. Wil er toch minimaal 2 HDD's en eventueel een dvd (slim)drive in kunnen zetten.
De meeste hebben ook nog een voeding erbij, wat voor de Zotac dus niet nodig is. Tuurlijk, je hoeft het niet te gebruiken, maar je betaald er tenslotte wel voor en het kan ook in de weg zitten...
Denk dat het dan maar die Inwin BM639 wordt, daar konden toch 2 HDD's in? Moet dan maar kijken of die PSU eruit te halen is...
Verwijderd
Miss. dat ik vandaag ff wat fotootjes schiet en anders iig morgenVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:30:
Hoe worden die HDD's gemonteerd dan? Ik kom er met behulp van de plaatjes op de website er niet goed uit... Heb je daar mss een fototje van?
http://www.mini-itx.com/store/?c=54 > Vindt ik zelf wel een leuke case. Zeker met de Vesa Mounting System voor op de achterkant van je TV en de mogelijjkheid voor 2 hdd's. Het is geen design case helaas.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:09:
Hm, valt toch niet mee om een mooi kastje te vinden voor de Zotac Ion. Wil er toch minimaal 2 HDD's en eventueel een dvd (slim)drive in kunnen zetten.
Als je even in dit topic op M350 of Mini-Box of de combinatie daarvan had gezocht was je deze kast eerder tegengekomenNeptunus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:49:
http://www.mini-itx.com/store/?c=54 > Vindt ik zelf wel een leuke case. Zeker met de Vesa Mounting System voor op de achterkant van je TV en de mogelijjkheid voor 2 hdd's. Het is geen design case helaas.
http://www.mini-itx.com/s...ION-ITX-B-may-2009-bundle
Verwijderd
chenbro es30068 ? Heb vorige week deze behuizing gekocht. Zeer tevreden mee. Ik had alleen moeite om de voorkant eraf te halen en de hardeschijven te plaatsen. Maar als het goed is doe je dat niet zo vaak. Verder is het een zware behuizing en kwalitatief erg goed.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:09:
Maar volgens mij gaat het daar over 2.5" HDDs, niet? Ik zoek een case voor 2 x 3.5" HDD...
[ Voor 7% gewijzigd door hood op 13-07-2009 16:52 ]
Never fall in love with your own design!
1 hd in het bracket aan de zijkant naast de voeding, en 1 samen met de slimline optical in het odd bracket.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:30:
Hoe worden die HDD's gemonteerd dan? Ik kom er met behulp van de plaatjes op de website er niet goed uit... Heb je daar mss een fototje van?
Ik krijg als het goed is mijn BM639 deze week binnen (TNT zal mn 2e toch niet weer slopen?) Ik ben van plan om er 2x3.5" in te krijgen, volgens mij moet dat met een beetje creatief denken wel lukken, ik laat het wel wetenVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:09:
Maar volgens mij gaat het daar over 2.5" HDDs, niet? Ik zoek een case voor 2 x 3.5" HDD...
[ Voor 6% gewijzigd door Mythling op 13-07-2009 17:05 ]
Verwijderd
Ah thanks! Ziet er wel prima uit!Gurneyhck schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:03:
As promised:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spreekt voor zich lijkt me. Linksachter een 3.5" hd. Vanvoor plaats voor een 3.5" hd en een slimline optical.
Ik voor 280,50€ bij zercom.nltimbels schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:29:
Kunnen de ASRock gebruikers mij misschien vertellen waar zij deze besteld hebben?
Verwijderd
Onder Win7 kan ik je PowerDVD Ultra of Corel WInDVD 9 Pro adviseren om eens te testenM-Opensource schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:28:
[...]
Dus toch... dan ligt m'n probleem ergens anders... De clean install is m'n volgende stap dan maar.
Ben er inmiddels achter dat VDPAU geen SSA/ASS ondersteund (http://www.xbmc.org/forum/showthread.php?t=51766), er wordt aan gewerkt voor de 9.10 release maar hier zitten geen garanties bij.... Hierbij houdt m'n Linux Mediacenter dus op, ik blijf voor nu even op Windows 7.
dat zal wel niet snel genoeg gaan nee.Webgnome schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:38:
Ik zit me nog steeds af te vragen of ik er goed aan doe als ik een zotac of pov330 bordje ga kopen om er vervolgens een home server van te maken die ook ps3 media server kan fatsoenlijk kan draaien. Het is namelijk best aanlokkelijk maar de kans dat het apparaat niet kan transcoden zoals ik dat hoop is best groot.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq