Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Jongens, jongens.... als dabutcha speculatieve maar ontopic en onderbouwde posts wil plaatsen over de mogelijke prijzen dan is dat toch geen probleem?

Heb ik tenminste nog iéts te lezen tot de prijzen bekend worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boushh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12-2024

Boushh

of TFA

dabutcha76 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:09:
Het grote raadsel omtrent deze nieuwe plasma's is in mijn optiek de prijsstelling, dus alle nieuws daarover is relevant voor deze thread. Wegens gebrek aan prijzen in Nederland is het nog even behelpen met prijzen uit de VS. Daar een vertaalslag op maken naar de Nederlandse situatie en die aannamen delen hier op GoT, hoe speculatief ook, is beter dan niks posten.
Inderdaad is nieuws over de prijs relevant. Maar om nu te gaan speculeren over Amerikaanse prijzen terwijl de Amerikaanse Line-up nogal verschilt van de Europese lijkt mij ook wat overdreven. Vergelijkingen met prijzen uit omliggende landen gaat nog. Maar daarbuiten heeft echt geen zin en is niet eens relevante informatie.

Post dan niks....

We zullen hier gewoon nog even wat langer moeten wachten. Wellicht is er iemand hier die toevallig bij de Dealer dag aanwezig is geweest en wat meer info kwijt wil, of een winkelier wellicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1972
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-02-2021
Van mijn dealer gehoord. Vanaf 9 maart zijn er dealer dagen waar meer informatie zoals prijzen worden vrijgegeven. Volgens een vertegenwoordiger zouden de prijzen wel eens lager uit kunnen vallen dan vergelijkbare huidige modellen. Ik wilde eigenlijk de 42pz85 maar heb besloten nog even te wachten. Lijkt er op dat ik de juiste keus heb gemaakt gezien de specs. Nu maar hopen dat de prijzen inderdaad meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik vind het een beetje overdreven, als ik een grondig argument aandraag, dat ik gelijk aan het "azijnpissen"
ben.

Het is een feit, dat producten die op verschillende continenten verkocht worden een totaal andere prijsstrategie kunnen hebben om marketing technische redenenn macro economische omstandigheden. Dit gaat dus veel verder dan simpel even de prijzen omrekenen naar Euro's.

Eenmaal de richtprijzen gegeven van de markt in de VS is geen probleem, maar het forum overvloeien met prijsveranderingen in de VS, met de bijbehorende speculaties lijkt me niet handig.

We moeten gewoon wachten op de officiële prijzen die binnen de EU gaan vallen.

[ Voor 32% gewijzigd door Falcon2107 op 03-03-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag bij Panasonic in Amsterdam geweest. Alle tv's bekeken en goed geluisterd. A.S maandag is er de dealerdagen in Den Bosch. Daar worden pas de prijzen en levertijden bekend gemaakt. Dus . . . . nog even geduld en ons niet gek laten maken. Wilde eerst de TH-42PZ800 kopen, maar wacht toch nog even op de komst en prijs van de TX-P42G10. In Amsterdam stonden alle tv. Echt spectaqulaire verbeteringen zag ik niet echt. Wel dat ik nog steeds een Panasonic wil kopen en geen ander merk. De specifigaties worden steeds groter en mooier, maar de zichtbare verbeteringen steeds kleiner.

Groeten,

SB800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:34
Goeie info SB800, ik ben benieuwd :)

@anderen: excuus als ik wat grumpy overkwam, maar ik doe m'n best om uit de kleine beetjes informatie die ik uit 3-4 andere (US, UK, DE) bronnen haal, wat te destilleren voor de Nederlandse markt, waar Panasonic zich vooralsnog oorverdovend stil houdt.

7800 WP Panasonic Kuro HIT-N325 @ West 255 | Live PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
Nog weer een linkje uit Duitsland:

http://www.chip.de/news/P...-und-600-Hz_35280177.html

Meest opvallende info voor mij daarin:
Z1-Serie   	   	   	   	 
TX-P54Z1E  Plasma  	54 Zoll  Juli 2009 steht noch nicht fest  
TX-P46Z1E  Plasma  	46 Zoll  Juni 2009 steht noch nicht fest 

De Z1-serie (topmodel) ook in 46", zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou die gaan kosten, zo'n 46" z1. Dat zal wel niet mis zijn denk ik zo... 4000 euro? Naja is toch allemaal speculatie maar ik vraag het me toch af :P Wil ook graag dat er eens duidelijkheid komt over 24p op de G serie. Op die sheets van pana international staat van niet, op andere sites weer van wel. Vind de duidelijkheid tot nu toe niet echt goed geregeld... Nou is dat alleen vervelend voor onze doelgroep maar toch.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey iedereen !

na jarenlang regelmatig een passieve bezoeker te zijn geweest, heb ik net maar besloten actief het front te betreden !
zie t als een verlicht moment ;)

ik wil enigzins bijdragen aan deze interessante thread aangezien ik nogal gecharmeerd ben van de komende Panasonic modellen van dit jaar 2009

ik heb mijn hand weten te leggen op de Panasonic catalogus 2009 waarin in geuren en kleuren die nieuwe modellen worden afgebeeld, natuurlijk vergezeld met enige technische specs...

zelf was ik voordat ik het heilig boekje mocht aanschouwen, geinteresseerd in de nieuwe v10 lijn
maar toen ik de z1 zag... wow... ik ben er helemaal van in de war geraakt :?
door schoonheid welteverstaan

de z1 serie komt er idd in een 46'' alsmede een 54''
zelf had ik een 58'' of miss.iets groter in gedachte maar daar wordt bij geen enkele lijn over gerept tot mijn teleurstelling... maar ik blijf hopen O-)

helaas staan er geen prijzen bij, maar als ik deze thread zo lees zal dat spoedig volgen
we wachten rustig af toch ?

ps. het is toch wel lekker om een tastbaar boekje in je handen te hebben ipv continue turen naar tekst en plaatjes op me laptopscherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:40
Martijn schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:44:
[...]

Voor een HDready plasma vind ik het erg duur ja... In US kost ie trouwens 1099 DOLLAR. Nu weet ik dat het niet omgerekend mag worden tegen dollarkoers, maar 1:1 zou wel normaal zijn...
De prijs wordt al beter, de 50X10 nu bij Redcoon voor 999 in preorder, zal dus nog wel iets goedkoper worden als ie daadwerkelijk beschikbaar is...

Wat ik wel verontrustend vind zijn de geluiden op AVSforum dat de nieuwe X serie aan brightness een heel stuk heeft ingeboet t.o.v. de PX serie. Dit zou het maximale vermogen ook verklaren wat bijna 100W minder is als bij de PX80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 01:45:
hey iedereen !

na jarenlang regelmatig een passieve bezoeker te zijn geweest, heb ik net maar besloten actief het front te betreden !
zie t als een verlicht moment ;)

ik wil enigzins bijdragen aan deze interessante thread aangezien ik nogal gecharmeerd ben van de komende Panasonic modellen van dit jaar 2009

ik heb mijn hand weten te leggen op de Panasonic catalogus 2009 waarin in geuren en kleuren die nieuwe modellen worden afgebeeld, natuurlijk vergezeld met enige technische specs...

zelf was ik voordat ik het heilig boekje mocht aanschouwen, geinteresseerd in de nieuwe v10 lijn

de z1 serie komt er idd in een 46'' alsmede een 54''
zelf had ik een 58'' of miss.iets groter in gedachte maar daar wordt bij geen enkele lijn over gerept tot mijn teleurstelling... maar ik blijf hopen O-)

helaas staan er geen prijzen bij, maar als ik deze thread zo lees zal dat spoedig volgen
we wachten rustig af toch ?

ps. het is toch wel lekker om een tastbaar boekje in je handen te hebben ipv continue turen naar tekst en plaatjes op me laptopscherm...
Uitgebreide specs? Even scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-08 09:15
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 01:45:
Kan ik je de hand geven, alleen werkte het bij mij een beetje omgekeerd :)
Zag de Z1, helemaal in de war, zag de prijs, vergeleek met V10 en was er al gauw klaar mee.
Dat prijsverschil (op basis van $$$) wat tussen die 2 modellen zit is PUUR voor de 1" design en de WiFi en aangezien hij aan een HTPC komt te hangen is me dat prijsverschil echt teveel van het goede (helaas....)

Wie weet worden we nog verrast.

Ik ben WEL erg benieuwd of je in jouw boekje ook een 54" V10 heb staan voor NL en zo ja; heeft deze ook One-Sheet-Of-Glass design of alleen de 50"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
-Leon- schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:04:
Ik ben WEL erg benieuwd of je in jouw boekje ook een 54" V10 heb staan voor NL en zo ja; heeft deze ook One-Sheet-Of-Glass design of alleen de 50"?
Je wilt zeggen dat alleen de 54" een one-sheet design heeft en niet de andere maten zoals de 42"? Dat is nieuw voor mij, het is zelfs gewoon een kenmerk van de V serie in mijn ogen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat alleen de 42 en de 50 variant van de V serie one-sheet-of glass hebben. De grotere versies niet vanwege de glasplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De folders heb ik ook, maar ik wilde jullie niet de ogen uitsteken. :P >:)
Een kleine Nederlandse versie en een A4 Engels Tentative versie staat er op.
In de Nederlandse folder : `HOME ENTERTAINMENT 2009 ` staat o.a.

Z1 serie - 46 en 54 inch 24P Smooth film
V10 serie - 42 en 50 inch 24P Smooth film
G15 serie - 42 en 46 inch 24P Weergave
G10 serie - 42 en 46 en 50 inch 24P weergave

Weet niet het verschil met de tekst Smooth film en weergave.

Deze zijn allemaal Full HD

In de folder staan ook nog de HD ready en de `gewone ` LCD schermen in.

Voor meer informatie, bericht maar even.

Groeten,
SB800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even dit Jaaneman als jij de beide folders ook hebt, dan ben je ook in afgelopen vrijdag ook in Amsterdam geweest. Of niet soms. Was toch een geweldige bijeenkomst, vooral al die TV´s. Mijn keus is wel gemaakt, namelijk de G10 of G15. G10 goed genoeg want ik geef niet om VIERA CAST en dat de G15 dunner is. Lees wel dat de G15 V-AUDIO PRO SURROUND heeft i.p.v. de G10 V-AUDIO SURROUND. G15 heeft een iets voller geluid vond ik.

Ga maandag NIET naar Den Boch, maar volgende week wel naar Sony in Badhoevedorp. Maar dat is weer een ander verhaal/topic.

Groeten.

Ps. Heb te weinig PC. kennis, want had een scan gemaakt van de voorkanten, maar krijg hem niet geplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Per wanneer is de 42G10 eigenlijk te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:01:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat alleen de 42 en de 50 variant van de V serie one-sheet-of glass hebben. De grotere versies niet vanwege de glasplaat.
2" Design with One-Sheet-of-Glass
(50" Model Only)

Dit komt uit die PDF (2009_VIERA_Product_Line_Reference_Guide.PDF) die hier ergens in de topic staat.
Daar staat dus duidelijk dat alleen de 50" een One-Sheet-of-Glass heeft en ik wou nou zo graag de 54" hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
-Leon- schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:51:
[...]

2" Design with One-Sheet-of-Glass
(50" Model Only)

Dit komt uit die PDF (2009_VIERA_Product_Line_Reference_Guide.PDF) die hier ergens in de topic staat.
Daar staat dus duidelijk dat alleen de 50" een One-Sheet-of-Glass heeft en ik wou nou zo graag de 54" hebben :'(
In die sheet wordt de 42" ook niet verkondigd, terwijl deze wel degelijk in europa op de markt gaat komen. Ik hoop dan maar voor mijzelf dat alles tot 50" van de V serie, one sheet of glass is.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit plaatje kan je goed de dikteverschillen zien van de tv's:

Afbeeldingslocatie: http://av.watch.impress.co.jp/docs/20090203/pana2_11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:39:
Op dit plaatje kan je goed de dikteverschillen zien van de tv's:
...vind zelfs de dikste , dun genoeg hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Zie Z1 is wel super plat zeg. Gaaf. Helaas niet binnen mijn budget ben ik bang.
Ik ben toch zo benieuwd (net als de rest van jullie) wat de prijzen gaan doen.

Zelf zit ik te denken aan de G10 of G15 serie.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Laatst online: 31-01-2024
DeeJee schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:19:
Zie Z1 is wel super plat zeg. Gaaf. Helaas niet binnen mijn budget ben ik bang.
Ik ben toch zo benieuwd (net als de rest van jullie) wat de prijzen gaan doen.

Zelf zit ik te denken aan de G10 of G15 serie.
De amerikaanse prijs is: TC-P54Z1 $5999.95 voor de 54inch dus
zie meer: http://hdguru.com/panason...re-hd-guru-exclusive/395/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies tegelijk :P

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boushh

Boushh

of TFA

Een prijs voor de 50" X10 bij Correct: 1199 Euro.

Plasmadiscounter heeft de 42" X10 voor 777 Euro.

Beide Nederlands winkels, dus grote kans dat dit prijzen zijn voor Nederlands modellen..

[ Voor 37% gewijzigd door Boushh op 05-03-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kneep schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:22:
[...]

De amerikaanse prijs is: TC-P54Z1 $5999.95 voor de 54inch dus
zie meer: http://hdguru.com/panason...re-hd-guru-exclusive/395/
Amai , das meer dan het dubbele dan de 54V10 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Boushh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:39:
Een prijs voor de 50" X10 bij Correct: 1199 Euro.

Plasmadiscounter heeft de 42" X10 voor 777 Euro.

Beide Nederlands winkels, dus grote kans dat dit prijzen zijn voor Nederlands modellen..
nope, beide import waarschijnlijk, op de panasonic.nl dealersite staan de nieuwe modellen iig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boushh

Boushh

of TFA

Tekielja schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:18:
[...]

nope, beide import waarschijnlijk, op de panasonic.nl dealersite staan de nieuwe modellen iig nog niet.
Dat verbaasd mij niks, ze lopen altijd mega achter. Het is overigens ook een mega trage site, maar dat terzijde :)

Dus dat zou ik zeker niet als leidraaid gebruiken. Correct is een van de grootste electronica zaken in de Randstad (zo niet Nederland), en Plasmadiscounter is mede eigendom van Tom Coronel. Ik denk niet dat Panasonic NL het ze in dank zou afnemen als ze hun schermen uit Duitsland betrekken..

Maar ja, ik kan er natuurlijk altijd naast zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Boushh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:48:
[...]

Dat verbaasd mij niks, ze lopen altijd mega achter. Het is overigens ook een mega trage site, maar dat terzijde :)

Dus dat zou ik zeker niet als leidraaid gebruiken. Correct is een van de grootste electronica zaken in de Randstad (zo niet Nederland), en Plasmadiscounter is mede eigendom van Tom Coronel. Ik denk niet dat Panasonic NL het ze in dank zou afnemen als ze hun schermen uit Duitsland betrekken..

Maar ja, ik kan er natuurlijk altijd naast zitten...
De website van Panasonic (consumenten) is ook slecht. Niet overzichtelijk, slecht onderhouden en functioneerd niet goed. Dan denk je ik stuur een e-mail, maar ja, waar stuur je die naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Plasmadiscounter geeft op hun eigen site aan dat ze altijd Nederlandse modellen verkopen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 22:41
JvS schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:07:
Plasmadiscounter geeft op hun eigen site aan dat ze altijd Nederlandse modellen verkopen.
Daar klopt echt geen snars van. 2 jaar geleden een LG gekocht, gewoon import model stond gewoon op de doos. Laatst nog een 42" inch philips gehaald. Deze kwam uit frankrijk. Dus dat op de site van nederlandse modellen klopt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
mrc16 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:19:
[...]
Daar klopt echt geen snars van. 2 jaar geleden een LG gekocht, gewoon import model stond gewoon op de doos. Laatst nog een 42" inch philips gehaald. Deze kwam uit frankrijk. Dus dat op de site van nederlandse modellen klopt niet echt.
Mijn LG komt ook bij Plasmadiscounter vandaan en dat is wel degelijk een Nederlands model. heb problemen met het panel gehad (rode spikkeltjes die kwamen en gingen) en zonder problemen is er bij mij thuis een nieuw panel ingezet.

Ze zijn (of waren) zelfs officieel dealer van LG.

** EDIT **

Als ik de prijzen op kieskeurig bekijk van de TH-58PY700 is dit volgens mij ook zeker geen slechte prijs!
En onder het tabje 'garantie' vind je: Wij zijn voor al door ons verkochte producten officieel Nederlandse dealer.

[ Voor 21% gewijzigd door -Leon- op 05-03-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 12:05
[...]

Dat zegt niks natuurlijk. Een Nederlands model wil zeggen dat ze deze via Panasonic NL hebben ingevoerd of misschien een bedrag afstaan voor de aan-huis-garantie. Ik weet niet precies hoe dit geregeld is.

Beide plasma's van mij komen uit een gewone winkel: de PV70 (Harendse Smid) was een F en dus Frankrijk, de PX80 (MediaMarkt) stond EA op de doos, ik neem aan uit Oostenrijk. Bij alletwee de toestellen zat een plastic zak met ruim 8 handleidingen in verschillende talen.

Beide toestellen hebben de officiële Pana garantie en dit zegt dus niets over Nederlandse modellen met garantie.. Ik heb hier nog speciaal over gebeld naar Panasonic Nederland.
Op de vraag hoe je dan kunt nagaan of je tv de Pana garantie heeft aangezien je dit dus niet aan de letters op de doos kunt zien, antwoordde ze: vraag het aan de webwinkel of bel het serienummer door naar Panasonic.

Als plasmadiscounter zegt dat ze Nederlande modellen verkopen, dan heb je dus gewoon de garantie aan huis. Redcoon doet aan paralelle import. Je hebt dan gewoon 2 jaar garantie, maar niet de Pana aan huis garantie.
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:41:
[...]

Amai , das meer dan het dubbele dan de 54V10 :/
Goed gezien! No one in his right mind zal die 58 inch kopen voor het dubbele van de 54. Deze prijs zet deze Pana sowieso buiten elk segment.
Ik ben groot Pana fan, maar ik wil wel s zien hoe deze tv het houdt tegenover een Pioneer KRP 600. Deze heeft zo'n beetje dezelfde prijs.

Dat wireless hd is een grappige optie, maar ikzelf heb er niets aan. Bovendien moet er toch ook een stroomdraad naar de tv, dus die zal je ook moeten wegwerken.

[ Voor 39% gewijzigd door Ferry34 op 06-03-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Ik vertaalde het zinnetje een beetje ongelukkig. Zie de quotes hierboven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobshop zou vanaf vandaag de P42X10 op voorraad hebben en kunnen leveren. Had nl gebeld :-) Ben benieuwd naar de eerste reacties, want buitenlandse reviews hebben het al over goedkope uitstraling/afstandsbediening en hardere kleuren dan de 42PX80. Sommige hebben daarom de PX80 nog gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plasma discounter heeft ook al de 42X10 op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik zou zeker eerst de kat uit de boom kijken, ik heb begrepen dat ze minder goed uit de test kwamen dan de PX80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Ferry34 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:49:
Ik zou zeker eerst de kat uit de boom kijken, ik heb begrepen dat ze minder goed uit de test kwamen dan de PX80?
Jij hebt al ergens reviews gevonden van daadwerkelijke modellen?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Ik ben ook wel benieuwd waar de resultaten van die tests staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik drukte me nogal ongelukkig uit. Ik las van iemand die hem had gezien dat hij het beeld minder scherp vond dan van de PX80.
Geen test ofzo, de persoon had m alleen zien hangen.

Deze mensen hebben er eentje
http://www.avforums.com/f...rs-thread-part-1-a-5.html

Het wachten is op hun!
http://www.hdtvtest.co.uk...-txp42x10-20090226137.htm

De eerste S is geleverd in de usa?

http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1105773&page=87

Just picked up the TC-P42S1 at my local Sears. So far I watched a Clone Wars episode from my AppleTV (via HDMI) with my kids with default settings and it absolutely blew away my 3+ year old 32" LG LCD. I'll be connecting my PS3 to it next, just need to get another HDMI cable. I've been away from the HT hobby for awhile, years ago I used DVD Essentials to calibrate my TV. Is this still useful? Should I wait until the set is broken in? I haven't seen an official S series thread yet, maybe it's time to start one

--

En cnet heeft het eerste industriële paneel getest.

http://reviews.cnet.com/f...l?tag=centerColumnArea1.2

[ Voor 82% gewijzigd door Ferry34 op 06-03-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHB
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024

HHB

Op What Hifi staat een beknopte review van de P42X10B:

http://whathifi.com/Review/Panasonic-TX-P42X10B/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
En heel positief! Had niet anders verwacht.

Ik denk dat diegene waarvan ik iets minder positieve dingen van las (de X10 zou minder scherp zijn), gewoon geen instellingen heeft veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05
Ferry34 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:10:
En heel positief! Had niet anders verwacht.
"Heel" positief zelfs... Ik zal het allemaal wel weer te negatief zien en het verkeerd lezen. Het is een "okay" opsomming van basisfeiten, het woord review niet waardig (maar goed, het is en blijft WhatHifi, dus niet verrassend). Voor het geld is het een leuk ding, maar om dit nu heel positief te noemen...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 16:48:
[...]

"Heel" positief zelfs... Ik zal het allemaal wel weer te negatief zien en het verkeerd lezen. Het is een "okay" opsomming van basisfeiten, het woord review niet waardig (maar goed, het is en blijft WhatHifi, dus niet verrassend). Voor het geld is het een leuk ding, maar om dit nu heel positief te noemen...
it's a great-value plasma TV

some Blu-ray-owning consumers might be inclined to restrict their search to Full HD screens only. In this instance, that would be a mistake

We started with the digital and analogue TV tuners, and the Pana impresses from the off.

The whole colour palette is convincingly neutral

the Pana's plasma technology virtually guarantees deep, satisfying black tones

Scaling the 576-resolution images to fit its panel confidently

the Pana restates all the admirable qualities of its TV picture and adds in greater stability and detail retrieval.

The truly risible RocknRolla shows off the 'X10B's ability with colours in general and blacks in particular – contrasts are especially impressive here, and movement is assured

Dit voor een tv voor minder dan €800, zo moet je dat zien. En dan zullen de prijzen al snel verder dalen, als ik lees waar de PX80 al voor wordt verkocht....
Het wachten is op een echte test natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05
Ferry34 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:36:
[...]
True.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ferry34 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:36:
Ik denk dat het weinig uit maakt uit consumenten opzicht. Als jij de TV thuis hebt staan dan heb je ook geen vergelijk, daarom dat LCD ook altijd het beste is :(

Maar als hij minimaal hetzelfde presteert als de PX80 op gebeid van signalen en beeldverwerking dan neem ik wel een 50+" TV :)

[ Voor 20% gewijzigd door Chevy454 op 07-03-2009 13:49 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante video in hd op youtube, de x10, v10 en de z1 zijn goed te zien. De G10 en G15 wat meer op de achtergrond: http://www.youtube.com/watch?v=LJUpcRrZHa0

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Chevy454 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 13:48:
[...]

Ik denk dat het weinig uit maakt uit consumenten opzicht. Als jij de TV thuis hebt staan dan heb je ook geen vergelijk, daarom dat LCD ook altijd het beste is :(

Maar als hij minimaal hetzelfde presteert als de PX80 op gebeid van signalen en beeldverwerking dan neem ik wel een 50+" TV :)
Ik koop geen hdtv zonder dat ik deze uitgebreid heb getest en vergeleken ;)
Jan met de pet zal dat niet doen nee, vandaar het hoge aantal lcd verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik vraag me af waarom de laatste drie maanden geen reviews meer zijn bijgekomen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
http://www.hdtvtest.co.uk...txp42g15b-20090307138.htm

nieuwe info over de G10 serie...! Denk dat ik die direct ga aanschaffen (46"), eind maart beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Mensen zit er in deze lijn nu een technologie waardoor je geen apart kastje meer nodig hebt voor digitale televisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ja laat het zo wel heel spannend klinken allemaal, maar ja. Enige punt is dat onduidelijk is of het ook echt werkt met de digitale tv van de kabelaars hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
Heeft iemand enig idee of, en hoe goed, dat DLNA van de G15 werkt? Ik heb opzich wel een mediaservertje, en dit zou kunnen schelen op het (her)inrichten van een mediaplayer.

Ik zie codecs in de TV 'ingebakken' wel als mogelijk probleem, zeker met nieuwere DivX-versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
aangezien het apparaat nog niet leverbaar is, zal niemand je daar een goed/betrouwbaar antwoord op kunnen geven. Je moet even uitzoeken hoe het bij de andere DLNA tv's functioneert om daar iets meer over te weten (Philips topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabutcha76 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:12:
Heeft iemand enig idee of, en hoe goed, dat DLNA van de G15 werkt? Ik heb opzich wel een mediaservertje, en dit zou kunnen schelen op het (her)inrichten van een mediaplayer.

Ik zie codecs in de TV 'ingebakken' wel als mogelijk probleem, zeker met nieuwere DivX-versies.
Misschien is er wel een mogelijkheid om die codecs up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
bij philips iig wel mbv firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Oscar Mopperkont schreef op zondag 08 maart 2009 @ 09:03:
Ja laat het zo wel heel spannend klinken allemaal, maar ja. Enige punt is dat onduidelijk is of het ook echt werkt met de digitale tv van de kabelaars hier in Nederland.
De eerste pionier van ons land zal ons daarover dan moeten verlichten, ben reuze nieuwsgierig. Of klinkt dat ook wat te spannend... ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Morgen beginnen de dealer-shows, dus dan zullen ook prijzen en levertijden bekend worden hoop ik, en vast ook meer info over eventuele ingebouwde DVB-C tuners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
50X10 nu leverbaar bij Redcoon voor 999 euro. Op zich netjes denk ik... Alleen hoor ik niet zo'n goede verhalen over Redcoon mbt garantie en verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Martijn schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:31:
Alleen hoor ik niet zo'n goede verhalen over Redcoon mbt garantie en verzending?
Voor shopbesprekingen en info is er de shopreview. Dan hoeven we dat hier niet te bespreken, en das wel zo handig ;)
http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon-benelux.html

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1972
NIemand nog info over de prijzen en leverdata? Ik had gehoopt nu hier iets meer over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een vraag over een specificatie. Op de site van panasonic viera staat dat de Amerikaanse toestellen een AR filter heeft om het beeld scherp te houden en minimaal scherm reflectie te bekomen. Zit dit ook in de Europese moddellen? Heeft er iemand iets meer over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boushh

Boushh

of TFA

Een hele waslijst prijzen bij Correct. Sommige prijzen lijken mij echter wat overdreven:

TH-P37X10 799,00
TH-P42X10849,00
TH-P50X101.199,00
TH-P42S101.099,00
TH-P46S101.399,00
TH-P50S101.599,00
TH-P42G101.299,00
TH-P46G101.599,00
TH-P50G101.899,00
TH-P42G151.499,00
TH-P46G151.799,00
TH-P42V101.699,00
TH-P50V102.199,00
TH-P46Z14.999,00
TH-P54Z15.799,00

Zie ook hier. De prijs van de 50" V10 lijkt mij een typo van Correct. Voor dat geld kun je beter nu nog een 50" KURO halen. De prijs is inmiddels aangepast door Correct, dus heb ik hem ook overgenomen in de tabel...

Jammer genoeg nog geen prijs van de 54" G10. Wellicht moet ik dan toch maar gaan voor de Samsung PS58A656 ? Gezien het feit dat ik nu een LG HD Ready heb uit 2006 kan ik er naar mijn idee alleen maar op vooruit gaan. Ongeacht de keuze :)

[ Voor 12% gewijzigd door Boushh op 10-03-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Boushh schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:49:
Een hele waslijst prijzen bij Correct.
Is Correct doorgaans een shop met doorsnee prijzen of zitten ze aan de bovenkant van de markt? 1199 voor een 50X10 vind ik nogal. Op zich is het niet heel duur voor een 50 inch, maar 350 euro verschil met zijn kleine broertje de 42X10 vind ik vrij fors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
Ugh, pittige prijzen. Daarbij wel opgemerkt dat ze met de 50X10 al 200 euro boven de 'internetprijs' zitten, dus wellicht dat ze wat aan de hoge kant zijn daar.

Wel prettig dat er nu wat eerste beeld ontstaat van het Nederlandse prijsniveau, dank voor de info! :)

edit: ik kan geen bron meer vinden van die 999 euro 'internetprijs' van de 50X10, misschien dat dat in Duitsland was. edit2: gevonden, was bij redcoon

42X10 NL prijzen: http://www.kieskeurig.nl/...0/prijzen/315106/#prijzen

[ Voor 33% gewijzigd door dabutcha76 op 09-03-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:13:
[...]
Op zich is het niet heel duur voor een 50 inch, maar 350 euro verschil met zijn kleine broertje de 42X10 vind ik vrij fors...
Een 50 inch is dan ook "nogal" wat groter he. Vind dit verschil niet overdreven groot. Het verschil is in ieder geval minder groot als hetgeen je wint qua beeldoppervlak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zet in op 1350 voor een 46G10 in April. Die ga ik scoren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boushh

Boushh

of TFA

Martijn schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:13:
[...]

Is Correct doorgaans een shop met doorsnee prijzen of zitten ze aan de bovenkant van de markt? 1199 voor een 50X10 vind ik nogal. Op zich is het niet heel duur voor een 50 inch, maar 350 euro verschil met zijn kleine broertje de 42X10 vind ik vrij fors...
Dat verschild. Soms zitten ze hoog, maar soms ook laag. Zo zie je bijvoorbeeld via mijn link dat ze de Pioneer PDP-LX5090 voor 2199,- hebben (adviesprijs momenteel 2999,-), dus dat is dan weer een hele mooie aanbieding.

Persoonlijk denk ik dat dit de adviesprijzen van Panasonic zijn. Ze zijn volgens mij de eerste met zo'n complete lijst en waarom zou je dan meteen gaan stunten. De prijzen zullen de aankomende dagen/weken vast dalen als meer winkels de nieuwe Panasonic's gaan aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1972
Top, dank je wel eindelijk de eerste prijzen. Het lijkt er op dat de gewenste 42G15 binnen budget gaat vallen :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen in de UK:
Weet ni of ze 100% te vertrouwen zijn maar de prijzen komen zowa overeen buiten dan de 50V10, deze is enorm veel duurder bij ons dan bij de UK. Afwachten maar voor wie geintreseerd is in dat model, het duurt trouwens nog tot eind mei eer dat hij beschikbaar is.

TX-P37X10 - £699
TX-P42X10 - £799
TX-50PX10 - £999

TX-P42S10 - £999
TX-P46S10 - £1299
TX-P50S10 - £1399

TX-P42G10 - £1199
TX-P46G10 - £1399
TX-P50G10 - £1499

TX-P42G15 - £1299
TX-P46G15 - £1499

TX-P42V10 - £1499
TX-P50V10 - £1799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:38:
Prijzen in de UK:
Weet ni of ze 100% te vertrouwen zijn maar de prijzen komen zowa overeen buiten dan de 50V10, deze is enorm veel duurder bij ons dan bij de UK. Afwachten maar voor wie geintreseerd is in dat model, het duurt trouwens nog tot eind mei eer dat hij beschikbaar is.

TX-P50V10 - £1799
Dat lijkt me inderdaad een betere prijs (hier rond de 2200,- EURO??) maar als hij veel duurder word ga ik zeker voor de Pio LX-5090.

Wederom effe w88.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1972
Ik word wel ongeduldig van het wachten...Leverancier had me vandaag e.e.a. aan informatie en prijzen beloofd. Blijkt zojuist dat hij er voor gekozen heeft om naar Sharp te gaan gisteren :-(((

Wordt een internetaankoop denk ik...dus kom maar op met die prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erry
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 15:17

Erry

Soms camera, soms stereo

Correct heeft de prijs van de TX-P50V10 inmiddels aangepast naar Eur 2199.

Dat zal wel dringen worden bij de kassa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het laagste model met de stroombesparende technologie van deze generatie? Ik heb de 50V10 in mijn hoofd, maar de prijs valt me wel erg tegen tbh. Ik had het lager verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 20:59

Entity

9000rpm

De 42G10 is de laagste met Neopdp paneel, dus de laagste met de stroombesparende techniek. Die staat bij mij hoog op mijn verlanglijstje (of evt de G15), maar ik moet nog even sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:20:
Wat is eigenlijk het laagste model met de stroombesparende technologie van deze generatie? Ik heb de 50V10 in mijn hoofd, maar de prijs valt me wel erg tegen tbh. Ik had het lager verwacht :)
G10 zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boushh

Boushh

of TFA

Erry schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:16:

Ik heb de prijs in mijn tabelletje ook aangepast. Helaas hebben ze ook de prijzen van de Z1 serie aanzienlijk verhoogd.

Da's dan weer minder. Gezien de dalende prijzen van de Pio's denk ik dat mensen sneller voor zo eentje zullen gaan dan een Z1.

[ Voor 25% gewijzigd door Boushh op 10-03-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Erry schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:16:

Zat ik er toch nog een eurootje naast ;)
Alleen wel weer drama dat wij hier de 54" niet krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:32:
De 42G10 is de laagste met Neopdp paneel, dus de laagste met de stroombesparende techniek. Die staat bij mij hoog op mijn verlanglijstje (of evt de G15), maar ik moet nog even sparen :)
Thanks (jij ook Imperium :) ). Dan is 'ie wel erg interessant, ik ben benieuwd naar de reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jas075
  • Laatst online: 29-01-2022
Hey mensen, de P50G10 staat bij goedkoopste. nu voor €1599 zie ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jas075
De andere modellen staan er ook op zie ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jas075
Ik heb maar ff een lijstje gemaakt. Volgens mij klopt het zo:

TH-P37X10 739,00
TH-P42X10 775,00
TH-P50X10 1.049,00
TH-P42S10 1.039,00
TH-P42G10 1.139,00
TH-P46G10 1.399,00
TH-P50G10 1.599,00
TH-P46G15 1.499,00
TH-P42V10 1.599,00
TH-P50V10 1.949,00
TH-P46Z1 4.299,00
TH-P54Z1 4.999,00

[ Voor 6% gewijzigd door jas075 op 11-03-2009 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand wat het verschil is tussen de P46G15 en de P46G10, aangezien ik de P46G15 niet op de Panasonic website kan vinden.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 20:59

Entity

9000rpm

Jay-K schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:17:
Weet iemand wat het verschil is tussen de P46G15 en de P46G10, aangezien ik de P46G15 niet op de Panasonic website kan vinden.
Zie hier een overzicht van de series. De G15 heeft Viera Cast en ondersteunt ook DLNA. Bovendien is de G15 minder diep geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1972
Toevoeging op het bovenstaande lijstje TH-P42G15 €1299

Nog een klein beetje zakken en het is de mijne :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Hoegie1972 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:27:
Toevoeging op het bovenstaande lijstje TH-P42G15 €1299

Nog een klein beetje zakken en het is de mijne :-P
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjk303
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 17:44
Entity schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:23:
[...]

Zie hier een overzicht van de series. De G15 heeft Viera Cast en ondersteunt ook DLNA. Bovendien is de G15 minder diep geloof ik.
Voor diegene die geen losse speakerset aansluiten is er bij de g15 ook het woordje PRO bij het geluid gestopt itt bij de g10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dus de G15 lijkt het meeste op de PZ85 en de G10 op PZ80.

Hopelijk komt de prijs van de G10 in de buurt van de PZ85 nu... deze kost nu 999,- bij de mediamarkt.

Gister daar ook gevraagd naar de 42G10 en na enig zoeken vonden ze m in het systeem. Prijs was 1.299,- en de marge was 86,-
Maar volgens de verkoper was het een adviesprijs.

Iig. was er nog geen informatie bekend over levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Jobbie schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:02:
Prijs was 1.299,- en de marge was 86,-
Hoe goed ken jij de verkoper dat ze jou de marge geven?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:32

Steve79

wie weet!?

Hallo allemaal,

Ik ga persoonlijk voor de V10 serie, maar natuurlijk niet voordat ik m gezien heb.

Hier op deze site staat nog wel een leuk overzichtje: hdtvnieuws.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Klein adviesvraagje. Ik moet een nieuwe TV hebben. :D

Aangezien de bank 4-4,5 meter van de TV af staat en de dichtsbij staande fauteuil op ongeveer 3 meter, ben ik al uitgegaan van een 50 inch versie. Mijn enige twijfelpunt is, wordt het de X10 of de G10. Wat betreft resolutie, volgens mij zie je op mijn kijkafstand geen tot nauwelijks verschil. Enige voordeel van de G10 is dan de netwerkmogelijkheden en de wellicht betere zwartwaardes, of mis ik iets?

Even ter vergelijking de zwartwaardes, zit er in de huidige modellen bijvoorbeeld echt een wereld van verschil tussen de PX80 en PZ85 wat betreft zwartwaardes? Ik vind op internet overal wel nummertjes maar die zeggen me vrij weinig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1972

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Full HD vs HD ready :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ik schrijf:
Wat betreft resolutie, volgens mij zie je op mijn kijkafstand geen tot nauwelijks verschil.
Dat impliceert dat ik dat wel in de gaten had he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Oke. Niets gezegd dan. Ik weet alleen niet zeker of dat inderdaad zo is maar misschien dat iemand anders daar meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Heee leuk. Gister stond het daar nog niet.
Leuke prijs. Inderdaad nog een klein beetje zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

morpheus schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:07:
[...]

Hoe goed ken jij de verkoper dat ze jou de marge geven?
Stiekum meegekeken in z'n scherm.... :+ 2 regeltjes onder de prijs stond marge: € 86,52 ofzo...

Op de engelse Panasonic site staan alle specs van de G10 en X10 types... ook de power consumptie en afmetingen!

42" G10 :

Rated power consumption: 350 Watt
On mode Average Power consumption: 200 Watt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
** EDIT **
Updated

[ Voor 21% gewijzigd door -Leon- op 11-03-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfritzen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:29
Wat ik zo kan terugvinden lijkt mij de S10 serie een hele interessante Full HD met NeoPDP instapper.
Nou nog een leuke prijs :?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.