Zo, net thuis en nog ff forum checken.

Waarom moet die jongen een ander spel kiezen als hij een andere mening dan jij hebt? Jij komt altijd zo over van: "Wat jij zegt is fout, ik heb gelijk en je luisterd maar." Daarbij komt, zit jij voor de AH te balen van: "Als die goldsellers er niet waren dan had ik deze vette apix pants kunnen kopen voor 100g ipv 600g. Omfg what a geys!"?
DizzyWeb schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:40:
[...]
De meesten hier zitten niet dag en nacht op fora hoor
Maar wat Hydra zei was wel degelijk relevant: goldselling mag gewoon niet van Blizzard. Niet kopen, niet verkopen. En mensen die de moeite niet kunnen opbrengen, om welke reden dan ook, om aan gold te geraken, zonder het te moeten kopen... zijn misschien beter af in een ander spel.
Je baas heeft vast ook niet in het contract van je gezet dat het toegestaan is om op een forum te posten. Dus dat mag niet, je doet het wel.
Je rijdt ook vast wel is te hard met je auto. Het mag niet, je doet het wel.
Dus als jij je baan of rijbewijs kwijt bent, heb je dan ook zoiets van: "Inderdaar baas/politieagent, misschien ben ik wel beter af bij een andere baas/ander land."
Vast niet he?
Daarbij komt dat die kerel die zijn acc en gold verkocht het alleen even vertelde, en zich eigelijk neerlegde bij het feit dat ie gebanned was. En dan gaan jullie (en misschien wel meer, heb niet alles gelezen) er katslelijk over heen lopen walsen.
PS: Dit is geen flame of wat dan ook, verwacht er wel weer veel naar mijn kant toe.
[quote]
Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:57:
[...]
Ik probeer er vooral achter te komen wat er misgaat. Ik kreeg echt het idee dat er geslacked werd kwa healing, vandaar

Tussen de shammies zit wel een groot verschil, 11 vs 6% bijvoorbeeld. Lijkt inderdaad alsof het probleem meer bij die 2e shaman zit dan. Zoals ik al zei was dat ook die problemen had met Grob's disease enzo.
Je kunt ook mooi zien wie hoevaak mensen geraakt heeft met positive / negative charges, wel lachen, WWS kan je echt veel vertellen
Edit: @ hierboven; hoe moeilijk is quoten zeg

[quote]
Het is
kapot moeilijk oke?
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 24-01-2009 00:43
]