Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 179 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zit er net bij, dus ik hou m'n mening nog ff voor me :) Kwa regels zit het in de raidcomm wel goed, maar ik vrees dat ze niet altijd even goed nageleefd worden. Na de run van gisteravond was d'r een shadowpriest die iets meldde van dat het echt zou helpen als "de raid" voor flasks zou zorgen. Had toen ff zo iets van "pardon"? Ik heb er gewoon 2 flasks en een halve stack bufffood doorheen gejaagd, en iemand gaat vragen om gesponsord te worden? In een DPS spec? Had toen wel een beetje een WTF moment.
Maduth schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:32:
Even dit nog, klopt dit: Spell hit > Spellpower > Spell Haste > Spell Crit (voor demo). Zag dit op wowwiki staan maar ik ging altijd voor de combi Sta/Intel/Spellpower. Dus Spellpower onder Spell hit. Of maakt het weinig uit?
Voor raids moet je altijd eerst spellhit cappen. Dat is by far de goedkoopste stat. Elke gemiste spell is een behoorlijk deuk in je DPS.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

bedankt voor al jullie tips :)
(natuurlijk) hadden jullie gelijk met spel hit; ik heb geen enkele spell gemist.
de 317 spel hit die ik nu trouwens heb, is dat met of zonder Cataclysm. ik dacht zonder maar mijn mede locks zeiden dat dit met was. dus nu weet ik het niet meer :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:58:
(natuurlijk) hadden jullie gelijk met spel hit; ik heb geen enkele spell gemist.
de 317 spel hit die ik nu trouwens heb, is dat met of zonder Cataclysm. ik dacht zonder maar mijn mede locks zeiden dat dit met was. dus nu weet ik het niet meer :P
Spellhit uit je char screen is zonder je talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
HolyCorn schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:59:
[...]

Spellhit uit je char screen is zonder je talents.
Daarbij verhoogt Cataclysm je spell hit niet, maar verlaagt target level :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Niet dat ik al kan gaan raiden of iets dergelijks maaruh.... raidcap???? Deze jongen heeft ooit 4x geraid en verder alleen met altjes gespeeld dus geen idee wat het is.

Ben inderdaad nog geen 80, ben bezig met de achievement "slowest lvl-er of the server" >:)
Die is al voor mij.

Eerst een DK naar 77, toen was ik daar klaar mee omdat 50% van de server nu een DK is.

Toen rogue naar 72, daar klaar mee.

Toen horde mage naar 30, duurt lang tot 80.

Nu Alliance (main) mage naar 72, en die gaat nu maar eens door tot 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Gebruikt er iemand Rawr?
Kan er mij iemand vertellen hoe ik vanuit de character configuratie die ik gemaakt heb, de weight coëfficient voor de verschillende stats kan opmaken? (en dan vooral voor Pallies en DK's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ben inderdaad nog geen 80, ben bezig met de achievement "slowest lvl-er of the server" >:)
Ja, met die achievement ben ik nu ook bezig...pvp is gewoon te leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

MrVegeta schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:37:
Beetje jammer dat je bij Malygos geen AoE heal kan doen tijdens de vortex. Gaat ook nergens over, ze hebben de vortex van 1800 naar 2000 gebuffed en de AoE heal er uit, gg?

Ook hebben ze de breath box enorm vergroot en ontploffen er mensen. Wij zijn gister geen één keer onder de 26% gekomen terwijl voor de patch het een farm boss was.

Sath3D wipes gister waren weer heerlijk kansloos. Mijn god wat een hoop domme mensen hebben wij in de guild. Altijd weer dezelfden die dood gaan in void zones, altijd weer dezelfden die dood gaan aan firewalls en adds spawnen. En altijd weer dezelfden die "slacken" met healen waardoor er een tank dood gaat.
Ik heb exact hetzelfde, alleen vind ik het slacken op de tank niet helemaal eerlijk. Het is namelijk 70k dmg in een breath. NIet te overleven zonder cooldowns te gebruiken. Nu moeten de healers wel zorgen dat zij ook hun cd's gebruiken om de tank te helpen overleven, maar het is niet zo simpel als gewoon maar blijven healen.

Alleen de waves, void zones en mensen die voor de draken blijven staan zijn wel zwaaaaar irritant. Begrijp ook compleet niet waarom ze nog in de raid mogen blijven en niet vervangen worden door mensen die het wel begrijpen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:58:
Zag je post op EJ :P

Daar is een speciaal topic voor: http://elitistjerks.com/f80/t37422-glyph_choice/p9/

Maar zoals ik eerder al zei, de discussie gaat daar tussen CoA en Imp.. Immo/Conflag zijn must haves, zeker nu die 2 zo mooi samenwerken en je Immo volledig uit kunt laten lopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 23-01-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Daarbij verhoogt Cataclysm je spell hit niet, maar verlaagt target level :+
oh?
Cataclysm Rank 3
Reduces the Mana cost of your Destruction spells by 3%, and increases the chance to hit with your Destruction spells by 3%.
Apply Aura: Add Flat Modifier (16)
Value: 3

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 23-01-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verhoogt je kans om te raken. En dit doen ze in dit geval door fictief de mob-level met 3 te verlagen, ipv je hit-rating te verhogen. Maakt in de praktijk niet zoveel uit natuurlijk, maar er waren op EJ wel wat verschillen genoemd. Weet ze niet meer uit mn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:34
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:22:
[...]

Verhoogt je kans om te raken. En dit doen ze in dit geval door fictief de mob-level met 3 te verlagen, ipv je hit-rating te verhogen. Maakt in de praktijk niet zoveel uit natuurlijk, maar er waren op EJ wel wat verschillen genoemd. Weet ze niet meer uit mn hoofd.
Verlaag de mob lvl maar met 3. Dan ben je al hitcapped met 4%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

eendje schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:07:
[...]

Ik heb exact hetzelfde, alleen vind ik het slacken op de tank niet helemaal eerlijk. Het is namelijk 70k dmg in een breath. NIet te overleven zonder cooldowns te gebruiken. Nu moeten de healers wel zorgen dat zij ook hun cd's gebruiken om de tank te helpen overleven, maar het is niet zo simpel als gewoon maar blijven healen.

Alleen de waves, void zones en mensen die voor de draken blijven staan zijn wel zwaaaaar irritant. Begrijp ook compleet niet waarom ze nog in de raid mogen blijven en niet vervangen worden door mensen die het wel begrijpen
Ik ben zelf healer op of MT of op de Tank voor de 1e Drake, maar heel vaak gaat de offtank voor de adds er aan waardoor wel ja de adds vrij rond rennen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:27:
[...]

Verlaag de mob lvl maar met 3. Dan ben je al hitcapped met 4%.
Dat zou niet helemaal kloppen dan :) Misschien was het vroeger dan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:34:
[...]

Dat zou niet helemaal kloppen dan :) Misschien was het vroeger dan zo.
Bosslevel -3 kan in ieder geval niet, dan zou je idd 4% hit maar nodig hebben ;p Lijkt me sowieso raar om die mechanic zo toe te passen, veel simpeler om dat bij de player zelf te doen. (Kan me ook niet herinneren het ooit op EJ gelezen te hebben tbh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
Dank voor de dk-tips qua addons, morgen eens opt gemakkie downloaden en me eigen maken.
Wootlock schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:37:
Maar ach, ik had me doel bereikt: mensen ganken en ik was een 2 lvltjes gestegen :D
Vandaag meer HFP terror >:)
Zonder ganken was je 4 levels hoger. :)
hulkie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:48:
@ Four Horseman: Als je deze baas nog moet leren zou je eens moeten proberen de baas direct links keihard te nuken. Cooldowns, heroism etc en je hebt hem neer voor de groep 4 debuffs heeft, dit zorgt ervoor dat je minder hoeft te switchen en is dus meer noob-proof.
Zo doen wij het ook, met een beetje dps werkt dit als een tiet.
MrVegeta schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:37:
Altijd weer dezelfden die dood gaan in void zones, altijd weer dezelfden die dood gaan aan firewalls en adds spawnen.
Ga je bij ons voor de zoveelste keer dood aan fissure danwel firewall, dan is het bye bye en mag je je hearthstone gebruiken. Je bent gewoon niet van nut, welke legitieme of niet legitieme reden je ook hebt om dood te gaan. Dus volgende keer beter joh. Je merkt dan gewoon dat juist die mensen de volgende keer vaak niet meer doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard heeft me geowned...

"We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:"
"Type of Violation: Involvement in online trading activities
Investigation Concluded: 23/01/2009
Consequences for Account: Account Cancellation"

mijn oude accoutn en gold verkocht voor 500 euro , had nog wat gold over en op een nieuwe 15 euro vanilla wow accoutn gedaan , die is nu gecancelled lawl.

hail blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:51:
Blizzard heeft me geowned...

"We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:"
"Type of Violation: Involvement in online trading activities
Investigation Concluded: 23/01/2009
Consequences for Account: Account Cancellation"

mijn oude accoutn en gold verkocht voor 500 euro , had nog wat gold over en op een nieuwe 15 euro vanilla wow accoutn gedaan , die is nu gecancelled lawl.

hail blizzard
Ok Oo got me there

Hoevaak heb ik wel niet bedragen van 20k heen en weer gestuurd van 3 accounts naar elkaar, main bank alt
nog nooit iets raars gezien...

als je online koopt ja ok , maar je hebt gewoon van je oude char naar je nieuwe char gold overgemaakt toch ? dont c the problem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
En terecht! Gold en accounts (ver)kopen is gewoon cheaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
R.Kerseboom schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:55:
En terecht! Gold en accounts (ver)kopen is gewoon cheaten...
Mwoah....Snap best dat mensen die 't spel al 3 jaar spelen en een nieuwe char willen proberen niet nóg een keer 1-80 willen levelen.
En gold.... ach, zo makkelijk om zelf te krijgen, maar als je er RL-geld voor over hebt. Mij best :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:22:
3% is heel wat anders dan 3 levels! Sowies is er nogal een verschil kwa hitrating tussen een mob 2 levels hoger en 3 levels, dus het is absoluut niet linair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks cheaten aan tbh.. mensen hebben soms niet altijd tijd (vanwegen kinderen of baan) om een account levelen of gold te grinden. ik ben van het geld een lekker weekendje weg naar londen mee geweest , alleen lullig voor de gozer die mijn acc gekocht heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:55:
[...]

Ok Oo got me there

Hoevaak heb ik wel niet bedragen van 20k heen en weer gestuurd van 3 accounts naar elkaar, main bank alt
nog nooit iets raars gezien...

als je online koopt ja ok , maar je hebt gewoon van je oude char naar je nieuwe char gold overgemaakt toch ? dont c the problem...
Nee,
Hij geeft aan dat hij zijn account verkocht heeft voor 500 euro. en aangezien blizz IP's kan bijhouden tja dan gaat er wel een lampje branden :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ongelijk kun je ze niet geven helaas.

Zelf toch maar weer begonnen met mijn paladin blijft gewoon lekker om mee te levelen, meteen maar eens wat aan mijn professions gedaan en 100 gold verdient met 2 uur grinden (lv 49 yay).

Heeft ook nog 150% rested staan dus straks maar even door blazen, ook leuk trouwens ga je warsong gulch doen sta je in een raid met 7 twink rogues nog 1 pally en een druid. Rogues met 1k meer hp dan ik ^^ 3-0 victory omdat hordes helaas in de minderheid waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Penance kan nu ook gecast worden als je target achter je staat!

Kwam ik gisteren in Violet Heroic achter, meteen paar keer meer getest (tussen de wipe en nieuwe pull in), en werkt super! Dit was een grote wens van Disc. Priests.

Heb het niet in de patchnotes zien staan :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:59:
[...]

Nee,
Hij geeft aan dat hij zijn account verkocht heeft voor 500 euro. en aangezien blizz IP's kan bijhouden tja dan gaat er wel een lampje branden :)
Ja ok maar goed ik heb ook even denken

1 account mage
1 account lock shammy druid
1 account paladin (vriend van me ze account waar ik wel is op kan spelen)
1 account rogue (waar ik wel is op speel ook van een maatje )
1 account warrior ( ook van een vriend van me )

Heb van veel mensen hun gegevens en inlog en heb nog nooit zulke problemen gehad of gehoord en ik log regelmatig op andere chars en wissel spullen uit bv als maatje van me primals heeft ik nodig heb stuur ik ze naar mij en mail ik gold terug etc

Regelmatig voor Rl maatjes hun epic flyer betaald etc

En ik speel er mee op het werk, thuis , bij vrienden , op me laptop , bij me broer thuis

zijn ook allemaal verschillende ip's denk ik dan toch ? en andere adress gegevens etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Wootlock schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:59:
[...]

Nee,
Blizz gaat echt niet aan de hand van ip's accounts lopen bannen, wat denk je nou zelf dan.

Even provider switchen, bam account banned.
Spelen van bij een maat/lan, banned.
Op je werk ff AH dingen doen daily, banned.
En er zijn ook nog gewoon landen waar men via dhcp ip's krijgt.

Nah, don't think so.

Magoed, gisteravond eindelijk envoy weer eens gedropt van KT en deze keer was hij wel voor mij.
Loop nu al de hele dag IF te stofzuigen met dat ding :)

En eens kijken of ik dit weekend eens SV kan uitproberen in een 10man Naxx, Na altijd MM geweest te zijn en tegenwoordig 2 MM hunters in de raid kon ik wel na de patch eens anders uit proberen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekkie

Gisteren naxx25 ingegaan met nog 1 wing, saph en KT over, de invites begonnen om 20:15u en we waren klaar om 00:07u.
Dat was niks voor ons tbh, maar die thaddius blijft een pain in the ass al zeg ik het zelf..of mensen zijn gewoon niet aan het opletten, Ik denk dat dat een betere benaming is. :X

Ik denk dat we bijna 1.5h bezig zijn geweest met hem..mensen die steeds dood gingen of MT's die de jump miste..blijft lastig. :|

Maar goed uiteindelijk wel de rest gewoon gecleared, maar jammer genoeg weer geen leuk 2H tank wapen voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:58:
Niks cheaten aan tbh.. mensen hebben soms niet altijd tijd (vanwegen kinderen of baan) om een account levelen of gold te grinden. ik ben van het geld een lekker weekendje weg naar londen mee geweest , alleen lullig voor de gozer die mijn acc gekocht heeft
Als je ergens geen tijd voor hebt moet je het gewoon niet doen in plaats van goldsellers te steunen die de economie om zeep helpen, en bovendien vaak via gekraakte accounts aan hun geld komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Routed schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:19:
[...]
Op je werk ff AH dingen doen daily...
Waar werk jij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00
US realms krijgen al weer een nieuw patch (of iig emergency maintenance). Ben benieuwd of ze het nu een beetje stabiel kunnen krijgen. Vanavond nog eens checken (als ik er toe kom, ben jarig vandaag dus zal ook nog wel wat Quality time met vrouwlief zijn, met een dineetje enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:23:
[...]

Als je ergens geen tijd voor hebt moet je het gewoon niet doen in plaats van goldsellers te steunen die de economie om zeep helpen, en bovendien vaak via gekraakte accounts aan hun geld komen.
tja dat is jou mening, ik ben verder geen goldseller had alleen in de afgelopen 9 maand zon 47k gold verdient met JC en reselling en besefte dat het veel te veel voor mezelf was. Ook niks met gekraatke accounts te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wil net zeggen :P Als ik WoW opstart op mn werk mag ik gelijk vertrekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
[...]

Gelukkig bepaal ik wat ik opstart wanneer en waarom :P en ja ook op het werk heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

[...]

Niet dat ik al kan gaan raiden of iets dergelijks maaruh.... raidcap???? Deze jongen heeft ooit 4x geraid en verder alleen met altjes gespeeld dus geen idee wat het is.

LOL die heb ik op mijn priest op onze server dan al binnen :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:23:
Zijn alle hunters nu gerespecced naar SV na patch 3.0.8? :P
Ik zit zelf gelukkig in een casual guild, dus heb de vrijheid om BM te blijven als ik dat wil, maar het is na de patch wel even slikken... :/

Maar goed, het hoort erbij en ik ben nu op zoek naar een optimale BM build en een nieuwe shot rotatie met auto, steady en arcane. Gisteravond lekker staan knallen op een testdummy (oh the joy...) en kwam erachter dat een 53/18/00 build (met improved Arcane shot) bij mij een stuk minder overall dmg deed als mijn 53/11/07 build (met improved tracking).

Zijn er nog andere spelers hier BM gebleven? Zo ja, welke spec gebruik je nu?
ik heb in een vorige editie voor een andere hunter dit macrootje gemaakt voor grinden en roteren.
Dit kan misschien wel handig zijn voor jou ook aangezien ie ( na een kleine aanpassing ) wel gemaakt was voor een BM hunter.

/castsequence reset=target Serpent Sting, null
/castsequence reset=3/combat Steady Shot, Arcane shot, Steady shot
/cast [target=pettarget,exists] Kill Command
/script UIErrorsFrame:UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
/cast Kill Shot

een kleine uitleg lijn 1 = cast serpent sting als er al geen serpent sting op het target aanwezig is
lijn 2 = je rotatie SS , AS en SS en zal resetten als je 3 seconden de macro niet aanklikt
lijn 3 = kill command als ie beschikbaar is
lijn 4 = error messages van je scherm laten verdwijnen moest er iets op cooldown staan
lijn 5 = kill shot als ie beschikbaar is en als target onder 20 % is

Kwestie van specs ben ik zelf niet mee. Maar er zullen wel mede tweakers zijn die je kunnen helpen daarbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
MrVegeta schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:30:
[...]
Ik ben zelf healer op of MT of op de Tank voor de 1e Drake, maar heel vaak gaat de offtank voor de adds er aan waardoor wel ja de adds vrij rond rennen ;).
Dan verdient de class/healing-leader een schop en niet alleen de "slackers".

Als de add-tank steeds doodgaat, dan zet je daar een betere healer op.
Een MT krijgt zo veel meer healing dat als er een "slacker" bij zit de gevolgen niet zo groot zijn.
Of is het zo vol met healers met een minderwaardigheidscomplex dat ze niet tegen een beetje commentaar kunnen als hun wordt verteld dat ze een andere target krijgen omdat ze falen in wat ze horen te doen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mektheb schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
[...]

Gelukkig bepaal ik wat ik opstart wanneer en waarom :P en ja ook op het werk heheh
Ik ben behoorlijk vrij in wat ik kan doen, maar gaan zitten gamen op het werk valt daar toch echt niet onder :P

Zou het ook niet willen, want moet toch echt gewoon mn planning volmaken, dus dat betekent dat ik alleen maar langer door mag werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:34
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:35:
[...]

Ik ben behoorlijk vrij in wat ik kan doen, maar gaan zitten gamen op het werk valt daar toch echt niet onder :P

Zou het ook niet willen, want moet toch echt gewoon mn planning volmaken, dus dat betekent dat ik alleen maar langer door mag werken.
Maar forum vol spammen is dus geen probleem *O*

nu hopen dat ze nooit achter mijn spam komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:25:
US realms krijgen al weer een nieuw patch (of iig emergency maintenance). Ben benieuwd of ze het nu een beetje stabiel kunnen krijgen. Vanavond nog eens checken (als ik er toe kom, ben jarig vandaag dus zal ook nog wel wat Quality time met vrouwlief zijn, met een dineetje enzo :)
Happy birthday ! Mogen de komende jaren gevuld zijn met " pwhat lewt " :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Congratz *O*

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd met je reallife ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
[...]

Deze machinetjes hier draaien wow niet eens vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:41:
[...]

Haha nee, beetje forummen kan wel :) Valt ook een stuk minder op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Grats on achievement! *O* ;)
Het is ook de mening van Blizzard. En van het overgrote deel van de mensen die WoW speelt. Dus als jouw mening anders is, dan ga je toch lekker een ander spel zoeken?
Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
Heh, inderdaad zeg :D
ImdaMned schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:41:

Idem, dan heb ik wat uit te leggen :) Maargoed, ik post af en toe ff in een 5-minute break. Tussendoor werk ik gewoon. Het is sowieso niet zo dat je op een dag ook 8 uur hard werkt, dat doet niemand.

Ik heb trouwens net ff een post gemaakt op ons raiding forum over consumables. Raid leaders hebben nog een keer aangegeven dat het in de progression groep verplicht is flasks/elixirs te gebruiken op moeilijke gevechten.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 23-01-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:49:
[...]

Grats on achievement! *O* ;)

[...]

Het is ook de mening van Blizzard. En van het overgrote deel van de mensen die WoW speelt. Dus als jouw mening anders is, dan ga je toch lekker een ander spel zoeken?

[...]

Heh, inderdaad zeg :D

[...]

Idem, dan heb ik wat uit te leggen :) Maargoed, ik post af en toe ff in een 5-minute break. Tussendoor werk ik gewoon. Het is sowieso niet zo dat je op een dag ook 8 uur hard werkt, dat doet niemand.

Ik heb trouwens net ff een post gemaakt op ons raiding forum over consumables. Raid leaders hebben nog een keer aangegeven dat het in de progression groep verplicht is flasks/elixirs te gebruiken op moeilijke gevechten.
hoe kan het blizzards mening zijn als je geen tijd hebt om gold te grinden dat je een ander spel moet gaan doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dit is toch niet meer als normaal ?
Bij ons is het zo dat er op trash ect geen pots/flasks/food gebruikt hoeft te worden maar op bosses zeker wel, vooral om dat Naxx nog niet op farm is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic:
Gz met je RL verjaring..en dat het eten en drinken je goed mag smaken.. :Y *O* d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00
tnx All!
Tsja, lvl35 alweer ;)

Mijn machine draait WoW hier wel, al weet ik niet hoever die Nvidia Quadro NVS 285 komt, maar ik wordt ook geacht nuttig werk te doen. (en wow spelen en forums spammen vallen daar niet onder, maar ja, compilen kost ook tijd ;)

En ik denk dat geld in Wow momenteel niet een probleem moet zijn en zelfs levelen naar 80 niet, zelfs als je geen 40 uur per week kunt spelen. Maar zolang je je concentreert op 1 toon en niet voor 3 - 4 alts ook epic mounts (land/flying) moet kopen zit je prima.
Dat je dan je mats voor een stuk crafted gear zelf moet farmen in plaats van stomweg ophalen bij de AH, tsja, doel en onderdeel van het spel vindt ik. Als je alleen maar met full gear pewpew wil doen, moet je een (online)FPS game gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hij werkt bij de semi-overheid
(no joke...)

:DDDDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wootlock schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:48:
[...]

Deze machinetjes hier draaien wow niet eens vrees ik :P
Da's het voordeel als je zelf de machines aanschaft like me. :P

Guildie heeft net gepost of iemand vanavond zin heeft in oldschool MC. (late planning ftw lol) Nog even kijken of ik meega, of ik iets anders ga doen of dat ik lekker ga pokeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Exitium schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:13:
[...]

Da's het voordeel als je zelf de machines aanschaft like me. :P

Guildie heeft net gepost of iemand vanavond zin heeft in oldschool MC. (late planning ftw lol) Nog even kijken of ik meega, of ik iets anders ga doen of dat ik lekker ga pokeren. :)
Hey ook poker-speler? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:53:
hoe kan het blizzards mening zijn als je geen tijd hebt om gold te grinden dat je een ander spel moet gaan doen |:(
Blizzard heeft een duidelijk mening over goldfarming.

Verder, leer quoten zeg.
Wootlock schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:55:
Dit is toch niet meer als normaal ?
Bij ons is het zo dat er op trash ect geen pots/flasks/food gebruikt hoeft te worden maar op bosses zeker wel, vooral om dat Naxx nog niet op farm is :)
Het is ook een regel, alleen kwam zoals ik al eerder zei gister na de niet erg succesvolle raid een shadowpriest met het punt dat de raidgroup flasks zou moeten gaan verzorgen. Ik had daarom een beetje een "que?" reactie omdat ik ervanuit ging dat iedereen gewoon flasks gebruikt op dit soort learning raids. Ik wou me er daar niet meteen mee bemoeien omdat ik vrij nieuw ben, maar ik was verbaasd omdat iemand dat kennelijk niet gedaan had, terwijl de DPS op bijvoorbeeld Grobbulus een issue was.

Verder is het een goeie groep hoor, ik weet ook niet hoe het kwam, maar d'r werd door DPS relatief slecht gespeeld. Paar keer 3 slimes in een keer bij Grobb bijvoorbeeld. Een een trial rogue met flink wat T7.25 spul begreep kennelijk niet dat je altijd achter Grob moet blijven. 3 wipes op Grob dus, terwijl dat vorige week zo smooth as a baby's bottom ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:30:
[...]

Verder, leer quoten zeg.

[...]
ik zit niet dag en nacht op fora , terwijl ik werk etc . Verder hoef ik je mening ook niet meer , je zegt toch niks zinnigs. Alles wat je zei had nergens met iets te maken wat ik vertelde, ik hoef ook geen reactie van je op dit bericht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:35:
ik zit niet dag en nacht op fora , terwijl ik werk etc . Verder hoef ik je mening ook niet meer , je zegt toch niks zinnigs. Alles wat je zei had nergens met iets te maken wat ik vertelde, ik hoef ook geen reactie van je op dit bericht .
Het is bijna weekend, we hebben allemaal een drukke week gehad (nou ja..ik in ieder geval wel) ff chill blijven doen met zijn allen O-)

Cannibal, gratz en fijne avond! :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Baator_Balasa op 23-01-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]
De meesten hier zitten niet dag en nacht op fora hoor ;)

Maar wat Hydra zei was wel degelijk relevant: goldselling mag gewoon niet van Blizzard. Niet kopen, niet verkopen. En mensen die de moeite niet kunnen opbrengen, om welke reden dan ook, om aan gold te geraken, zonder het te moeten kopen... zijn misschien beter af in een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Thaddius, heerlijk. Onze enige healing druid (echt een ontzettend goede healer en relaxte kerel) mist meestal de jump dus ik zei (een beetje sarcastisch) op trilo tijdens de tactiek uitleg dat ik hem wel levitate geef zodat hij de jump ook een keer zou halen. Ik kreeg direct van nog wat spelers het verzoek levitate te casten...

Ik heb trouwens net even WWS gekeken op onze Thaddius kill van gister. WWS en recount lopen echt totaal niet gelijk. De beste dpsers zaten volgens recount rond de 6k dps. Volgens WWS op 7.2k. Iemand een idee hoe dit komt? Misschien telt de ene de adds wel mee en de ander niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[quote]Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:30:
[...]

Verder, leer quoten zeg.

[...]
Mooie quote weer! Als je geen reactie van iemand wilt op een post die je maakt, maak dan gewoon geen post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even chillen hier. Iedereen mag zijn mening geven, dat is de vrijheid die we als mens hebben. Het is eenieders keuze om op een forum te komen, posts te lezen en te reageren.

De keuze is aan jezelf!

Voel me net zo'n predikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

hulkie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:42:
Thaddius, heerlijk. Onze enige healing druid (echt een ontzettend goede healer en relaxte kerel) mist meestal de jump dus ik zei (een beetje sarcastisch) op trilo tijdens de tactiek uitleg dat ik hem wel levitate geef zodat hij de jump ook een keer zou halen. Ik kreeg direct van nog wat spelers het verzoek levitate te casten...

Ik heb trouwens net even WWS gekeken op onze Thaddius kill van gister. WWS en recount lopen echt totaal niet gelijk. De beste dpsers zaten volgens recount rond de 6k dps. Volgens WWS op 7.2k. Iemand een idee hoe dit komt? Misschien telt de ene de adds wel mee en de ander niet?
Komt door de buff die je krijgt, als je goed stacked zul je 11 stacks krijgen wat inhoud dat je 110% meer dmg doet.
En dus schiet ook de DPS omhoog offcoursem, verder wijkt WWS nogal af van recount

[ Voor 4% gewijzigd door Wootlock op 23-01-2009 14:48 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:43:
Even chillen hier. Iedereen mag zijn mening geven, dat is de vrijheid die we als mens hebben. Het is eenieders keuze om op een forum te komen, posts te lezen en te reageren.

De keuze is aan jezelf!

Voel me net zo'n predikant
amen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:44:
[...]

Komt door de buff die je krijgt, als je goed stacked zul je 11 stacks krijgen wat inhoud dat je 110% meer dmg doet.
En dus schiet ook de DPS omhoog offcoursem, verder wijkt WWS nogal af van recount
Ja hier ook, sta ik bij recount vaak 1e op healing en bij wws meestal 3e (op sath). Weet iemand wat het betrouwbaarste is?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
wws reports zijn (bij mij iig) tegenwoordig bijna altijd vernaggeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:51:
[...]

Ja hier ook, sta ik bij recount vaak 1e op healing en bij wws meestal 3e (op sath). Weet iemand wat het betrouwbaarste is?
Je tanks als die tijdens de hele run niet 1 keer dood zijn gegaan :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb zelf ook ff de WWS van vorige run zitten checken (http://wowwebstats.com/dufrpfz2f54is) en wat me opvalt is dat er bijvoorbeeld een holypaladin (Sigrun) is die gewoon in verhouding bizar weinig healing heeft. Als je alle bossfights neemt (trash ga ik niet moeilijk over doen) en als ik dan bovenaan sta met 17% raidhealing en iemand dan 7% voor z'n rekening neemt, is er volgens mij gewoon iets mis. Hij staat 2% boven de retri paladin (die 5% damage voor z'n rekening neemt) en 3% boven die paladin maintank. Tussen de twee resto shammies zit ook een enorm verschil, 4%, terwijl ze dezelfde rol hebben. Komt nog eens bij dat de mindere shammie ook diegene is die op Grob steeds de warnings mist dat 'ie de fartbomb is.

Ik zie het nog ff een paar weken aan, maar ik ga wel onze RL (Thron, die druid) er een keertje op aan spreken als dit zo blijft. Want ik snap niet waarom die performance zo verschilt van persoon tot persoon als de classes en roles hetzelfde zijn.
Afaik trekt WWS overhealing van je healing done af, zodat je alleen efficient healing overhoudt. De WWS stats komen nl overeen met wat ik in m'n eigen recount zag kwa damage en healing, alleen zijn de shammies bijvoorbeeld naar beneden geschoven omdat ze in verhouding veel overhealing hadden.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 23-01-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik zelf recount en volgens mij is die het betrouwbaarste.
Ik had hiervoor SWStats maar die werd me afgeraden door guildies, en met recount heb toch wel hele gedetaileerde gegevens en stats, die ook bijna niet uiteenlopen met andere meters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Yup, online met name, al een paar jaar alleen ben ik pas weer begonnen na een hele tijd niet gespeeld te hebben. Leuke afwisseling moet ik zeggen. Guildie is ook niet al te lang geleden begonnen, dus we zitten vaak op MSN of in /w met elkaar te ouwehoeren. Ze heeft pas haar eerste toernooi (500 deelnemers) gewonnen. :)

Guilddrama is wat stilgevallen inmiddels. Nog wel een enkeling vertrokken, ook iemand die al een extra trialperiode had en dat niet zou gaan overleven. (veel vloeken in guildchat, erg gefocused op gear, terwijl we juist een guild zijn die lol willen hebben, 600 dps mage op Sartharion enzo, past simpelweg niet in de groep)

We hebben nu drie tanks (waarvan er één wil respeccen), drie healers en acht DPS ofzo. Aangezien we casual zijn, zijn er mensen bij die vaak maar maar één of twee keer per week mee gaan, of soms een paar weken helemaal niet. Zie dus weinig mogelijkheden wat dat betreft. Heb naast blijven inmiddels vier aanbiedingen van andere guilds binnen, waaronder de guild waar m'n lock in zit als social member. Neig er momenteel naar om daar met m'n DK naartoe te gaan. Wil eigenlijk van 't weekend een definitieve beslissing nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
hulkie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:42:
Druk in je wws-report op raid&mobs, en je zult zien dat je bij Thaddius alleen hemzelf ziet. De "boss"-logging bevat hier dus niet de twee adds. Zelfde verhaal een beetje bij Gothik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 11-09 15:02
Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:59:
Ik zie het nog ff een paar weken aan, maar ik ga wel onze RL (Thron, die druid) er een keertje op aan spreken als dit zo blijft. Want ik snap niet waarom die performance zo verschilt van persoon tot persoon als de classes en roles hetzelfde zijn.
Player skill > class & gear.. Ik heb gister weer eens meegemaakt wat een niveau sommige spelers hebben in WoW.

Ik dacht even snel een PuG Sarth10 mee te pakken van een of andere guild die nog een healer zocht. Ze namen sowieso al 3 healers mee (fail voor 0 dragons). Waarvan 1 green geared shaman en 1 blue/epic geared pala. De paladin stond serieus iedere pull uit z'n neus te peuteren en gooide af en toe een heal terwijl de helft van de groep op 50-75% zat.. Bij de dragons vertikte hij het om portals te pakken om de portalgroup te healen en bleef maar een beetje in de aoe zones staan zonder ook maar een heal op de tank te doen. Op Sarth kreeg de hij het voor elkaar om 2x dood te gaan (hij pakte IEDERE lavawall mee). Natuurlijk outrollde hij me wel op zowel de glove token als de sack of spoils.. All loot goes to the gimps.. ;(

Bij Tenebron kreeg ik het voor elkaar om in m'n eentje de tank in leven te houden tegenover Tenebron en de patrol die er natuurlijk bij kwam :X. Na 5 minuten kwam ik echter boven de threat van de tank op Tenebron uit en was het over |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:00:
[...]

Ik gebruik zelf recount en volgens mij is die het betrouwbaarste.
Ik had hiervoor SWStats maar die werd me afgeraden door guildies, en met recount heb toch wel hele gedetaileerde gegevens en stats, die ook bijna niet uiteenlopen met andere meters. :)
SWstats en WWS zijn 2 hele aparte dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:11:
[...]

SWstats en WWS zijn 2 hele aparte dingen.
ooww..nvm dan, sorry heb er niet echt sjoege van. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Exitium schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:10:
[...]

Yup, online met name, al een paar jaar alleen ben ik pas weer begonnen na een hele tijd niet gespeeld te hebben. Leuke afwisseling moet ik zeggen. Guildie is ook niet al te lang geleden begonnen, dus we zitten vaak op MSN of in /w met elkaar te ouwehoeren. Ze heeft pas haar eerste toernooi (500 deelnemers) gewonnen. :)
Heb een hele tijd online gespeeld, redelijk lucratief ook, maar X tafels uit zitten grinden achter mn computertje vond ik een beetje saai :P

Speel nu alleen nog op zaterdagavond/nacht met wat mensen en soms in het casino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als ik CoH cast op een 100% raid (dus bv begin encounter) wordt er niets opgeteld op de healing meter op recount maar wel op overhealing. Dus volgens mij is dat ook behoorlijk betrouwbaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
wvdveer schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:10:
[...]
Bij de dragons vertikte hij het om portals te pakken om de portalgroup te healen en bleef maar een beetje in de aoe zones staan zonder ook maar een heal op de tank te doen.
Gelukkig hoef je ook maar bij 1 van de 3 dragons de portal in. :P
Een beetje healer healed bij de eerste door de dmg heen die je krijgt als je de portal niet pakt, en bij de 2e is veel makkelijker om die adds te laten OT'en tot de boss dood is.
Bij de 3e is het uiteraard vanzelfsprekend om de portal te pakken,omdat je anders een nagenoege immune draak heb. :P
Sowieso is falen op lava walls heel erg stom en idioot, maar helaas gebeurt het nogsteeds(tevaak).

Gister ring van KT mogen looten, en de neck voor malygoschain, vergeet ik die stomme quest op te pakken.. :X, dan nog maar een week wachten op me neck.
2032dmg, 283hit, 34%crit met molten, en 434 haste. Ik "moet" echt van mijn haste af, probeer haste gear te ontwijken, maar wil niet echt goed. Zelfde geldt voor spirit op gear, gaat ten koste van andere stats.. ;(
Zit al aardig hoog met me +dmg, ikga zelfs sommige healers voorbij.

Alleen nog wachten op Pennant cloak, en bracers van razuvious. Verder de head/gloves 25man versie(heb al 10man), en een betere trinket(die van OS zou cool zijn).
Ben nu al dik Ulduar ready, maar kan nog wel beter. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hebben jullie wat veranderd aan de malygos encounter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:59:
Heb zelf ook ff de WWS van vorige run zitten checken (http://wowwebstats.com/dufrpfz2f54is) en wat me opvalt is dat er bijvoorbeeld een holypaladin (Sigrun) is die gewoon in verhouding bizar weinig healing heeft. Als je alle bossfights neemt (trash ga ik niet moeilijk over doen) en als ik dan bovenaan sta met 17% raidhealing en iemand dan 7% voor z'n rekening neemt, is er volgens mij gewoon iets mis. Hij staat 2% boven de retri paladin (die 5% damage voor z'n rekening neemt) en 3% boven die paladin maintank
Dus als de ret-paladin Judgement-of-Wisdom voor zn rekening zou nemen, en Sigrun Light zou doen, en hij hierdoor dus 1.5 milj hoger op je lijstje zou komen, zou hij wel een goede healer zijn?
Vind het eerlijk gezegd vrij nutteloos om healers te beoordelen op basis van een "overall-lijst", zonder te kijken naar welke rol ze toebedeeld hebben gekregen / of hun toegewezen targets in leven zijn gebleven.
Healing charts "winnen" is iets heel anders dan een goede healer zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie de beste pvp or pve realm als je kijkt naar economie, battleground wins, endgame raiding en noem maar op, het 'complete' plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rudi schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:27:
Dus als de ret-paladin Judgement-of-Wisdom voor zn rekening zou nemen, en Sigrun Light zou doen, en hij hierdoor dus 1.5 milj hoger op je lijstje zou komen, zou hij wel een goede healer zijn?
Vind het eerlijk gezegd vrij nutteloos om healers te beoordelen op basis van een "overall-lijst", zonder te kijken naar welke rol ze toebedeeld hebben gekregen / of hun toegewezen targets in leven zijn gebleven.
Healing charts "winnen" is iets heel anders dan een goede healer zijn imho.
Ik vind het bijzonder typisch dat je net dit stukje verwijderd om je punt te maken:
Ik zeg letterlijk dat het me gaat om de onderlinge verschillen tussen mensen met dezelfde class en role. We hadden gister gewoon domweg problemen met healing. Er was te weinig van. Zelf doe ik, als ik bijvoorbeeld geassigned wordt als tank healer, m'n best om ook 'healing love' rond te spreiden. Als iemand op Grob de disease krijgt bijvoorbeeld geef ik 'em een lifebloom, die bloomed dan namelijk precies na de disease. Als ik op Grob op de MT sta geassigned, hou ik ook 3xLB op op de offtank. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik zo hoog sta op de meters, gewoon omdat ik meer doen dan van me verwacht wordt. Ik vind een verschil van 5% tussen healers, vooral in verschillende roles en classes, niks bijzonders. Maar ik vind het WEL bizar dat er veel mensen doodgaan, en die paladin toch op maar 7% ofzo staat terwijl op op 17% sta. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen puur de role en class is. Als je op MT staat en je ziet in de raid een hoop mensen laag komen kun je best ff wat FoL-love rondspreiden.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:08:
Wat vinden jullie de beste pvp or pve realm als je kijkt naar economie, battleground wins, endgame raiding en noem maar op, het 'complete' plaatje
Maakt geen fluit uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 23-01-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:08:
Hoezo, wil je ergens nog een accountje vullen met wat Gold? >:)

PvP Realm is meen ik Stormscale toch een van de aantrekkelijkste, wat betreft PvE heb ik eigenlijk geen idee wat de meeste aantrekkelijke is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou graag mensen hun mening horen , die van jou is me nu wel duidelijk, en alweer niks zinnigs

de realm chamber of aspects heeft een mooie horde / alliance ratio , redelijk economie voor zowel horde als alliance, alleen battleground is niet zo leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:31:
ik wou graag mensen hun mening horen , die van jou is me nu wel duidelijk, en alweer niks zinnigs
Stel je niet aan. Kennelijk is iets alleen zinnig als je te horen krijgt wat je wil horen? :)

Niemand kan een overzicht geven van wat de 'beste' realm is aangezien er geen enkele speler is die hier op een groot aantal server end-game bezig is geweest. Daarnaast zijn er op elke server die niet net open is wel raidguilds die in Naxx e.d. bezig zijn, dus je kunt in princiepe overal wel terecht. Wat betreft end-game maakt het ook niks uit of je nu op een PvE of PvP server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En de vraag is wat is een 'goede' economie? Is dat vanuit oogpunt van de koper of verkoper? Oftewel, moeten de prijzen voor een 'goede' economie laag of juist hoog zijn?

Economie in WoW is zo simpel, dat deze altijd wel gewoon aansluit bij de spelers, de vraag en het aanbod en dus altijd 'normaal' is.

Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan juist naar een server met een niet zo gelijkverdeelde bevolking. Speel liever de underdog (rustiger en uitdagender), dan dat je nooit enige uitdaging van het andere kamp ondervindt. Ik zit daarom ook erg op mijn plek op Runetotem, met een alliance -> horde ratio van ongeveer 3 -> 1. (en ik speel dus horde :P)

[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 23-01-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:11:
[...]
Ik vind het bijzonder typisch dat je net dit stukje verwijderd om je punt te maken:
[...]
Ik zeg letterlijk dat het me gaat om de onderlinge verschillen tussen mensen met dezelfde class en role. We hadden gister gewoon domweg problemen met healing. Er was te weinig van. Zelf doe ik, als ik bijvoorbeeld geassigned wordt als tank healer, m'n best om ook 'healing love' rond te spreiden. Als iemand op Grob de disease krijgt bijvoorbeeld geef ik 'em een lifebloom, die bloomed dan namelijk precies na de disease. Als ik op Grob op de MT sta geassigned, hou ik ook 3xLB op op de offtank. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik zo hoog sta op de meters, gewoon omdat ik meer doen dan van me verwacht wordt. Ik vind een verschil van 5% tussen healers, vooral in verschillende roles en classes, niks bijzonders. Maar ik vind het WEL bizar dat er veel mensen doodgaan, en die paladin toch op maar 7% ofzo staat terwijl op op 17% sta. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen puur de role en class is. Als je op MT staat en je ziet in de raid een hoop mensen laag komen kun je best ff wat FoL-love rondspreiden.
Nou je begon zelf je relaas door te vergelijken tussen jouw 17% als druid, en de 7% van de holy-paladin, dus vandaar :)
Maar het is meer dat ook in gelijke rollen dit niet alles hoeft te zeggen. Ga je kijken naar raw-healing over die boss-fights, doet hij 8% van de totale healing, en jij 10%. Als je naar de twee heals-out breakdowns kijkt, Sigrun en Sammia, doet ook hij wel meer dan alleen tanks-healen. Ik ontken niet dat er iets mis is overigens hoor, maar er is meer dan allen 7 vs 17% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:38:
En de vraag is wat is een 'goede' economie? Is dat vanuit oogpunt van de koper of verkoper? Oftewel, moeten de prijzen voor een 'goede' economie laag of juist hoog zijn?

Economie in WoW is zo simpel, dat deze altijd wel gewoon aansluit bij de spelers, de vraag en het aanbod en dus altijd 'normaal' is.

Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan juist naar een server met een niet zo gelijkverdeelde bevolking. Speel liever de underdog (rustiger en uitdagender), dan dat je nooit enige uitdaging van het andere kamp ondervindt.
Een goede economie is er een waar je zonder dat je tijd hebt om te spelen in 9 maanden tijd 47K kunt verdienen aan JC en reselling en niemand je kent natuurlijk :')

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TROLLBANE FOR LIFE YO!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]SnoeiKoei schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:45:
[...]

tja een goede economie bedoeldie ik dus waar aquamarine's 4g kosten en niet 20g each , zeg maar waar de inflatie niet zo hoog is, en jullie hebben gelijk het veerschilt gewoon enorm.

omdat ik nu mn acc kwijt ben waar nog wat gold etc opstaat ga ik denk ik overnieuw beginnen met RAF ff racen naar 60 , en dan laid back spelen endgame wat raiden / pvpen , zoek alleen een leuke eu server

pvp of pve maakt in principe niet uit het is wel het leukst als de verhoudingen ally / horde ong gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rudi schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:44:
Ik ontken niet dat er iets mis is overigens hoor, maar er is meer dan allen 7 vs 17% :)
Ik probeer er vooral achter te komen wat er misgaat. Ik kreeg echt het idee dat er geslacked werd kwa healing, vandaar :) Tussen de shammies zit wel een groot verschil, 11 vs 6% bijvoorbeeld. Lijkt inderdaad alsof het probleem meer bij die 2e shaman zit dan. Zoals ik al zei was dat ook die problemen had met Grob's disease enzo.

Je kunt ook mooi zien wie hoevaak mensen geraakt heeft met positive / negative charges, wel lachen, WWS kan je echt veel vertellen :D

Edit: @ hierboven; hoe moeilijk is quoten zeg :X

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 23-01-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:45:
[...]

Een goede economie is er een waar je zonder dat je tijd hebt om te spelen in 9 maanden tijd 47K kunt verdienen aan JC en reselling en niemand je kent natuurlijk :')
Heb je daar 9 maanden voor nodig? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:57:
[...]
Je kunt ook mooi zien wie hoevaak mensen geraakt heeft met positive / negative charges, wel lachen, WWS kan je echt veel vertellen :D
Inderdaad, en om eerlijk te zijn vraag ik me af of healing het echte probleem is, als je op jullie Grobullus kill alleen al 6 mensen dood gaan doordat ze vrolijk lange tijd in een poison-cloud blijven staan, en je bij elke Thaddius try mensen al heel vroeg doodgaan omdat ze niet snel genoeg van positie wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rudi schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:13:
Inderdaad, en om eerlijk te zijn vraag ik me af of healing het echte probleem is, als je op jullie Grobullus kill alleen al 6 mensen dood gaan doordat ze vrolijk lange tijd in een poison-cloud blijven staan, en je bij elke Thaddius try mensen al heel vroeg doodgaan omdat ze niet snel genoeg van positie wisselen :)
Klopt hoor. Het min aantal hits van pos/neg charges is 14 (ik sta gedeelde 1e plaats *O*) en het grootste aantal van een niet-tank is 38 -O-). Poison clouds waren een enorm probleem terwijl die grob kill de vorige keer laat op de avond echt enorm smooth ging. Geen idee waar dat aan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
http://www.wowace.com/projects/failboat/ is wel een fijne addon om direct te kunnen zien/announcen wie er failt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:22:
http://www.wowace.com/projects/failboat/ is wel een fijne addon om direct te kunnen zien/announcen wie er failt :)
Haha, het is jammer dat ik geen raidleader ben anders had ik die addon driedubbel geinstalleerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Hoe heet die charge van Thaddius precies in WWS? Ik kan hem zo snel niet vinden in onze logs. Ik ben namelijk wel benieuwd wat de statistieken zijn binnen mijn guild... ;)

Dan kan ik zo als ik thuis ben wat meer tijd nemen om de logs door te spitten.

Fijn weekend alvast allemaal!

Edit: nvm, heb ze al: Thaddius was in 2 trys down. mensen die dood gingen hadden tussen de 10 en 18 charges.

[ Voor 16% gewijzigd door hulkie op 23-01-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rudi schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:22:
Hehe, grappig :D
hulkie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:35:
Hoe heet die charge van Thaddius precies in WWS? Ik kan hem zo snel niet vinden in onze logs. Ik ben namelijk wel benieuwd wat de statistieken zijn binnen mijn guild... ;)

Dan kan ik zo als ik thuis ben wat meer tijd nemen om de logs door te spitten.

Fijn weekend alvast allemaal!

Edit: nvm, heb ze al: Thaddius was in 2 trys down. mensen die dood gingen hadden tussen de 10 en 18 charges.
Positive / Negative Charge hits inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Na een half level affliction te hebben geprobeerd ben ik toch weer teruggespecced naar demo. Demo gaat echt zo'n stuk sneller, hoewel ik single target op mobs met veel health wel meer dps deed met affliction.

Ben nu in grizly hills bezig en hoop nog een half level daar te kunnen scoren zodat ik met 76.5 naar scholazar basin kan. Dan kan ik misschien nog wel 78 aantikken voor ik naar storm peaks ga, Zul Drak wil ik absoluut overslaan. Dat vind ik echt een verschrikkelijk gebied.

Ik denk trouwens dat ik me warlock me main ga maken. Echt niemand heeft warrior tanks nodig tegenwoordig en fury of arms is niet echt mijn ding.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,
kan ik sinds die nieuwe patch ook zonder exalted te zijn met Darnassus een nightsaber kopen of moet je nog steeds exalted zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:07:
Vraagje,
kan ik sinds die nieuwe patch ook zonder exalted te zijn met Darnassus een nightsaber kopen of moet je nog steeds exalted zijn?
In feite is er heel weinig veranderd aan die mounts:
- Aan de Horde zijde kunnen Taurens eindelijk gebruik maken van alle mounts, voor andere races blijft alles status quo
- Aan Alliance zijde kunnen Nelf, Human en Draenei gebruik maken van alle mounts, dwarfs en gnomes blijven status quo
- Qua reputation moet je nog steeds exalted zijn om de mount van een andere faction te kopen ja

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker. Dan ga ik maar BG marks verzamelen en zo'n PvP tijgertje halen, daar mogen gnomes wel zo op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net thuis en nog ff forum checken. :)
Waarom moet die jongen een ander spel kiezen als hij een andere mening dan jij hebt? Jij komt altijd zo over van: "Wat jij zegt is fout, ik heb gelijk en je luisterd maar." Daarbij komt, zit jij voor de AH te balen van: "Als die goldsellers er niet waren dan had ik deze vette apix pants kunnen kopen voor 100g ipv 600g. Omfg what a geys!"?
DizzyWeb schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:40:
[...]

De meesten hier zitten niet dag en nacht op fora hoor ;)

Maar wat Hydra zei was wel degelijk relevant: goldselling mag gewoon niet van Blizzard. Niet kopen, niet verkopen. En mensen die de moeite niet kunnen opbrengen, om welke reden dan ook, om aan gold te geraken, zonder het te moeten kopen... zijn misschien beter af in een ander spel.
Je baas heeft vast ook niet in het contract van je gezet dat het toegestaan is om op een forum te posten. Dus dat mag niet, je doet het wel.

Je rijdt ook vast wel is te hard met je auto. Het mag niet, je doet het wel.

Dus als jij je baan of rijbewijs kwijt bent, heb je dan ook zoiets van: "Inderdaar baas/politieagent, misschien ben ik wel beter af bij een andere baas/ander land."

Vast niet he? :)

Daarbij komt dat die kerel die zijn acc en gold verkocht het alleen even vertelde, en zich eigelijk neerlegde bij het feit dat ie gebanned was. En dan gaan jullie (en misschien wel meer, heb niet alles gelezen) er katslelijk over heen lopen walsen.

PS: Dit is geen flame of wat dan ook, verwacht er wel weer veel naar mijn kant toe. :X

[quote]Hydra schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:57:
[...]

Ik probeer er vooral achter te komen wat er misgaat. Ik kreeg echt het idee dat er geslacked werd kwa healing, vandaar :) Tussen de shammies zit wel een groot verschil, 11 vs 6% bijvoorbeeld. Lijkt inderdaad alsof het probleem meer bij die 2e shaman zit dan. Zoals ik al zei was dat ook die problemen had met Grob's disease enzo.

Edit: @ hierboven; hoe moeilijk is quoten zeg :X
[quote]

Het is kapot moeilijk oke?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 00:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.