Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:55
Mag ik bij een plaza premium lounge nu 2 gasten gratis meenemen met een amex plat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

menzo schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:34:
Mag ik bij een plaza premium lounge nu 2 gasten gratis meenemen met een amex plat?
Zoek de specifieke lounge hier op, dan staat onder 'gasten' en/of 'View Terms & Conditions' (dat kan per lounge verschillen) wat het beleid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Zr40 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:38:
[...]

Zoek de specifieke lounge hier op, dan staat onder 'gasten' en/of 'View Terms & Conditions' (dat kan per lounge verschillen) wat het beleid is.
En die terms zijn nog al voor interpretatie onderhevig blijkt na een chat met amex.

De agent gaf aan je mag 2 gasten meenemen maar er is er maar 1 gratis.

Ik lees de terms als 2 extra gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:59
Welke lounge heb je het over?

edit: heb even geheel willekeurig die van Rome gepakt (FCO), en het lijkt er inderdaad op dat de terms&conditions en info op de pagina elkaar tegenspreken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHQO_flW56YoxxUwxdSdg_d16PE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J9WNxOxMTtWcmDv4ljLxeYVf.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKThInA4y1EyreVkpOwojtcHVXk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SxFWKgPhoV6uOGvlvQN5cZ3X.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 94% gewijzigd door Hmmbob op 18-06-2025 16:52 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik snap de verwarring wel.

Voorbeeld: Plaza Premium Lounge LHR • Terminal 2A

Gasten: 1
quote: Terms & Conditions
Plaza Premium Lounges
Dit privilege geldt voor Platinum kaarthouders. Extra Gold kaarthouders, extra Green kaarthouders en extra Gold kaarthouders met een consumenten Platinum account komen niet in aanmerking voor gratis toegang tot de Plaza Premium Airport Lounges. Kaarthouders met een Platinum kaart hebben gratis toegang tot elke deelnemende Plaza Premium Airport Lounge. Kaarthouders moeten hun geldige kaart tonen, alsmede een boarding pass van een luchtvaartmaatschappij voor een bevestigde vlucht op dezelfde dag en een geldig identiteitsbewijs. In sommige gevallen moet de kaarthouder minimaal 21 jaar zijn om zonder ouder/verzorger toegang te krijgen. Kaarthouders mogen maximaal twee (2) extra gasten meenemen naar Plaza Premium Airport Lounges. Kaarthouders moeten zich houden aan de huisregels van de deelnemende lounges. Kaarthouders en hun gasten genieten alle gratis privileges en faciliteiten die de Plaza Premium Airport Lounges hun klanten bieden, en kunnen ook de aangeboden producten kopen. Sommige privileges en faciliteiten kunnen extra kosten met zich meebrengen. De locaties van Plaza Premium Airport Lounges kunnen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Bij de Engelstalige agent in de chat kwam ik ook niet echt verder. Die leek Engelse terms te quoten die ik niet kan vinden en net zo goed op een andere regio kunnen slaan.
Pagina: 1 ... 92 93 Laatste

Let op:
Het vragen of aanbieden van referrals is niet de bedoeling, zie ook het beleid.

Voor ervaringen met frequent flier programs en reward tickets: Reizen met het Vliegtuig - Deel 1