Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 21:11
Agent47 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 12:01:
[...]

Over die tolbadge hoor je ook meerdere verhalen dat ze bijvoorbeeld niet goed opgeladen zijn. Vanaf het moment dat ik in de auto stap heb ik vakantie. Ik ga niet haasten, dus in de rij staan vinden wij niet erg. :)
Kan je verzekeren als je een tolbadge haalt en je gebruikt hem minimaal 1x per jaar dat je er zeker 5-6 jaar mee doet zolang je hem in het shield zakje bewaart.

Inmiddels al 10 jaar zon ding (binnen 10 werkdagen heb je een nieuwe als de batterij leeg is) en ik wil nooit meer anders.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 15:15
Toch wel bijzonder dat je zo'n batterij niet zelf simpel kan vervangen, maar goed.

/offtopic.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:56
Edman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:58:
Ik wil overstappen naar een Mastercard creditcard (geen Mastercard Prepaid card dus).

Is de goedkoopste Mastercard creditcard in NL nog steeds die van EuroClix?
1e jaar gratis en €15 jaarlijkse kosten + 0,25% cashback op aankopen
https://www.euroclixmastercard.nl/
Bedankt voor het delen! Na jarenlang een Visa creditcard (ANWB Gold kaart zojuist opgezegd) hebben gehad stap ik nu over op Clix Mastercard. Ik heb zojuist de aanvraag gedaan.

Moet ik nog ergens rekening mee houden (Mastercard vs Visa)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ng.tregge96
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16-05 14:33
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:00:
[...]

Bedankt voor het delen! Na jarenlang een Visa creditcard (ANWB Gold kaart zojuist opgezegd) hebben gehad stap ik nu over op Clix Mastercard. Ik heb zojuist de aanvraag gedaan.

Ik denk dat het in de praktijk weinig verschil maakt of je Mastercard of Visa hebt. Ik dacht dat Visa wereldwijd net wat beter wordt geaccepteerd, maar volgens mij kun je ook met Mastercard zo goed als overal terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:16
Met mijn ANWB VISA GO CARD Prepaid kaart heb ik overal kunnen betalen zonder problemen. Vooral in Amerika en Engeland was dit geen enkel probleem. Helaas stopt de kaart per 1 oktober, waardoor ik ben overgestapt op Revolut Mastercard alles gratis per maand, behalve voor de kaart waar ik €7,99 voor betaald heb.

Ik ben tegen om met krediet op de kaart rond te lopen wat ik jaren heb gedaan met een ABN AMRO MASTERCARD met €2.500 krediet. Later kwam ik erachter dat er ook prepaid kaarten bestaan. Ik ben er erg blij mee, gewoon mijn eigen geld. Nu kon ik op mijn ABN AMRO MASTERCARD geld overzetten, maar ik vond het niet leuk met een krediet rond te lopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Van der Berg op 02-05-2025 11:09 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:01
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:00:
[...]

Tegenwoordig eigenlijk niet meer. VISA werd vroeger wel op meer plekken geaccepteerd maar inmiddels heeft MasterCard al jaren een vergelijkbare hoeveelheid acceptanten wereldwijd.
(uiteraard zal er best ergens op de wereld wel een plek zijn waar de ene wel en de andere niet geaccepteerd wordt maar voor een beetje toeristische bestemming zal dat niet aan de orde zijn).

Verder zijn beide kaarten via ICS uitgegeven dus heb je met dezelfde/vergelijkbare voorwaarden etc te maken.

Het enige punt bij de EuroClix kaart is een kans dat de voorwaarden aangepast gaan worden. Er wordt namelijk al een hele tijd (inmiddels al 2 jaar) door EuroClix gecommuniceerd dat ICS in onderhandeling is over de voorwaarden. Vermoedelijk loopt daar nog steeds een contract maar kost het ICS teveel en willen ze betere voorwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsiejjj92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-05 21:47
Agent47 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 11:38:
[...]

Om hier nog ff op terug te komen. Ik ga over 2 maanden met de auto op vakantie naar zuid frankrijk en ik ga tolwegen tegen komen. Mijn CC is nog 5maanden geldig zie ik. Ik heb hem alleen verder nooit gebruikt om te "pinnen" bij tolwegen.

Hoe test ik of deze kaart nog fysiek werkt d.m.v. pinnen? Ik wil hem dus gebruiken om tol mee te betalen straks in het buitenland.
Wat ik vaak doe om de pas te activeren is gewoon naar een geldautomaat gaan en pincode invoeren. Daarna afbreken dus geen geld opnemen. Voilà pas geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wally2002 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 03:52:
[...]

Goede vraag, die je denk ik aan Privium moet stellen. In principe heb je bij afsluiten via Amex een overeenkomst direct met Privium die dezelfde voorwaarden kent als dat je rechtstreeks af zou sluiten.
Via Amex afsluiten gaat alleen de factuur rechtstreeks naar Amex.
Verder is er voor Privium ook geen downside, maar misschien kunnen ze systeem technisch de partner uitsluitend via de hoodkaarthouder factureren.
Is trouwens gewoon gelukt. Heb ervoor gekozen om 180 euro te betalen voor Privium Partner ipv 10 euro per maand voor een extra kaart. Ik had mijn partner uitgenodigd via de Privium site (na ingelogd te zijn). En gelijk vlak daarna op Schiphol mijn partner laten registeren.

Medewerkers zullen het niet gelijk snappen, want via die verwijzen gelijk naar de Amex experience app en dat het een aantal werkdagen duurt. Meeste mensen zullen deze optie kiezen omdat het goedkoper is, maar zelf de partner rekening betalen kan dus wel gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
In April 2022 was de Bijenkorfcard gestopt en is aan de kaarthouders een ICS Gold card aangeboden met 3 jaar een vaste prijs voor de kaartbijdrage van 20 euro per jaar.
De drie jaar zijn nu voorbij en vandaag ontving ik een mail dat de bijdrage vanaf eind juli 2025 naar 37,50 euro per jaar gaat.

Positief van ICS is dat niet gelijk het standaard tarief wordt gerekend maar nog een jaar een gereduceerd tarief (37,50 euro ipv 45 euro). Dit had niet gehoeven, alhoewel ik het in het kader van vermijden van negatieve publiciteit wel snap dat het hierdoor niet gelijk meer dan een verdubbeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Wally2002 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:55:
In April 2022 was de Bijenkorfcard gestopt en is aan de kaarthouders een ICS Gold card aangeboden met 3 jaar een vaste prijs voor de kaartbijdrage van 20 euro per jaar.
De drie jaar zijn nu voorbij en vandaag ontving ik een mail dat de bijdrage vanaf eind juli 2025 naar 37,50 euro per jaar gaat.

Positief van ICS is dat niet gelijk het standaard tarief wordt gerekend maar nog een jaar een gereduceerd tarief (37,50 euro ipv 45 euro). Dit had niet gehoeven, alhoewel ik het in het kader van vermijden van negatieve publiciteit wel snap dat het hierdoor niet gelijk meer dan een verdubbeling is.
Jammer dat de Bijenkorfcard niet meer bestaat, dat was zo ongeveer de enige Mastercard Credit dat een beetje interessant was om mee te sparen. Sinds die gestopt is merk ik wel dat ik amper meer bij Bijenkorf shop.

De ICS Gold card toevallig hier een maandje ofzo geleden opgezegd en gewoon zoals het hoort het restant (teveel betaalde kaarbijdrage) retour gekregen. Bij AMEX is dat volgens mij altijd nog anders geregeld, je krijgt altijd een post hierover dat je moet bellen om je geld terug te krijgen op de al bij hun bekende ibanrekening. En dan gaan ze verificatiecodes vragen, waardoor ik een keer in het mist liep omdat ik die niet wist omdat ik voor mijn vader belde xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 17:45
xileS schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 12:26:
[...]
Bij AMEX is dat volgens mij altijd nog anders geregeld [...]
Dit werkt al jaren prima bij AmEx. Als je maandelijks betaald en je al voorbij je eerste jaar bent heb je gewoon een 30d opzegtermijn.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Radiodurans schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 14:11:
[...]

Dit werkt al jaren prima bij AmEx. Als je maandelijks betaald en je al voorbij je eerste jaar bent heb je gewoon een 30d opzegtermijn.
Ik bedoelde eigenlijk iets anders.

Als je kaart opgezegd hebt en een positief saldo hebt, krijg je nooit automatisch je geld op je rekening terug. Je moet ze volgens mij altijd bellen en je iban (die ze al hebben, vanwege automatische incasso) en wat verificatie gegevens geven. Ik vind dat een beetje vreemd dat hiervoor extra stappen nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-05 18:30
Het past hier maar half, maar PayPal biedt nu in Duitsland een Curve-achtige setup aan, waarbij je een door PayPal uitgegeven Debit Mastercard in de PayPal app kunt krijgen (en op iOS als standard wallet kan configureren). Betaling geschiedt via een van de achterliggende kaarten in je PayPal rekening of via incasso.

Zou interessant zijn als dit in Nederland ook uitkomt en dan AMEX ondersteund gaat worden zodat je bij alle handelaren via PayPal Debit Mastercard met AMEX kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Waarom zou je met Paypal via die constructie willen betalen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Boerenlater schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:34:
Waarom zou je met Paypal via die constructie willen betalen precies?
Misschien door met deze omweg met alle transacties AmEx punten te kunnen sparen. Ook bij retailers die AmEx normaliter niet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-05 18:30
Inderdaad. Echter bliijkt dat (tenminste vooralsnog) alleen betaling via incasso mogelijk is. Doelgroup zijn dus mensen die geen echte creditcard willen of kunnen krijgen en geen rekening bij N26, Bunq, Revolut en co willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
American Express gaat er nu bij mij toch uit. Ik heb een reis geboekt en de aanbieder accepteert geen Amex dus heb ik nog niets aan de verzekeringen. Het is echt behelpen geworden met deze kaarten en ik ga nu maar weer budget kaarten pakken en heb mijn reisverzekering weer aangezet op mijn prive-pakket. Om gek van te worden. Tel hierbij op de afrooming / verandering van puntenwaarde, dinertegoed etc en de keus is snel gemaakt.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Redondo1982 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:04:
American Express gaat er nu bij mij toch uit. Ik heb een reis geboekt en de aanbieder accepteert geen Amex dus heb ik nog niets aan de verzekeringen. Het is echt behelpen geworden met deze kaarten en ik ga nu maar weer budget kaarten pakken en heb mijn reisverzekering weer aangezet op mijn prive-pakket. Om gek van te worden. Tel hierbij op de afrooming / verandering van puntenwaarde, dinertegoed etc en de keus is snel gemaakt.
Ik snap de keuze wel. AMEX is alleen interessant als je veel reist en van de voordelen gebruik maakt (zoals lounges enzo) en veel bonuspunten kunt pakken. Mocht je dat allemaal niet doen, dan is het een dure kaart.

Houdt zeker ook ff je post in de gaten, want het kan zijn dat je nog een positief saldo hebt waarvoor je moet bellen om terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik merk trouwens met mijn AMEX Platinum dat rond mijn incassodatum (zelfs vlak na), dat mijn bestedingslimiet altijd veel lager is. Terwijl zelfs de openstaande rekening al betaald is.

Daarna is de bestedingslimiet best hoog, maar vooral rond de incassodatum is die zoveel lager, dat ik wel daarmee rekening moet houden mocht ik een keer een grote besteding willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Merk je dit via de bestedingslimiet check, of wordt er daadwerkelijk een betaling geweigerd rond de incassodatum?

Zelf heb ik de check nog nooit gebruikt, en betalingen zijn ook nog nooit vanwege een limiet geweigerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Zr40 op 14-05-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
xileS schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:35:
[...]

Ik snap de keuze wel. AMEX is alleen interessant als je veel reist en van de voordelen gebruik maakt (zoals lounges enzo) en veel bonuspunten kunt pakken. Mocht je dat allemaal niet doen, dan is het een dure kaart.

Houdt zeker ook ff je post in de gaten, want het kan zijn dat je nog een positief saldo hebt waarvoor je moet bellen om terug te krijgen.
Ja, ik ben op zich tevreden. Alleen nu heb ik niets aan de verzekeringen en die zijn voor een aanzienlijk deel de reden geweest om over te schakelen naar Amex (gezien de kosten). Ik zie geen voordeel meer met de Amex Gold, maar ben met je eens dat plat een topkaart is als je veel reist. Dan wordt het echt interessant. Op mij komt het nu wel over dat Amex in Nederland (en ook Europa?) moeilijk een voet tussen de deur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 17:45
Redondo1982 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:04:
Ik heb een reis geboekt en de aanbieder accepteert geen Amex dus heb ik nog niets aan de verzekeringen.
Dit gaat toch over betaling van vervoer en/of accommodatie die betaald moeten worden met de AmEx kaart? Tot nu toe lukt het mij alleen niet om Wizz Air te betalen met AmEx. Grote hotelketens accepteren wel AmEx en via booking.com gaat het ook meestal wel goed. Als je met de auto op reis gaat was 1x benzine (of stroom) betalen met je AmEx ook altijd voldoende of is dat niet meer? Ik lees het wel vaker hier dat mensen tegen deze beperking aanlopen, het is soms even puzzelen, maar wanneer lukt het echt niet?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Radiodurans schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:56:
[...]

Dit gaat toch over betaling van vervoer en/of accommodatie die betaald moeten worden met de AmEx kaart? Tot nu toe lukt het mij alleen niet om Wizz Air te betalen met AmEx. Grote hotelketens accepteren wel AmEx en via booking.com gaat het ook meestal wel goed. Als je met de auto op reis gaat was 1x benzine (of stroom) betalen met je AmEx ook altijd voldoende of is dat niet meer? Ik lees het wel vaker hier dat mensen tegen deze beperking aanlopen, het is soms even puzzelen, maar wanneer lukt het echt niet?
Als je via een reisaanbieder boekt en die geen Amex accepteert dan ben je dus met handen en voeten gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik heb zelf nooit echt verdiept in al die verzekeringen, maar hoe vaak heb je die nodig? Uiteindelijk betaal je er ook gewoon voor.

Bij AMEX is het weer fijn, dat het "inclusief" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zr40 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:28:
Merk je dit via de bestedingslimiet check, of wordt er daadwerkelijk een betaling geweigerd rond de incassodatum?

Zelf heb ik de check nog nooit gebruikt, en betalingen zijn ook nog nooit vanwege een limiet geweigerd.
Idd via de bestedingsruimte check. Uit nieuwsgierigheid check ik dat weleens (en soms iets te nieuwsgierig), wellicht werkt dat mij ook tegen ;p.

Nu is bv een uitgave van 15k geen probleem, maar een paar dagen geleden kon 3k geloof ik net niet/wel. Voor een premium kaart vind ik dat wel weinig, maar ik denk dat het nog wat tijd nodig heeft voor een hoger limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:13
Redondo1982 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:04:
[...]

Als je via een reisaanbieder boekt en die geen Amex accepteert dan ben je dus met handen en voeten gebonden.
Mailtje naar amex en dan ben je alsnog verzekerd.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:38
Morpheusk schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:53:
[...]

Weet je toevallig of dat ook geldt voor autoverhuurders die geen amex accepteren? Ben benieuwd of ik dan nog gebruik kan maken van de dekking "Autohuurverzekering".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:13
Mawlana schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:55:
[...]

Weet je toevallig of dat ook geldt voor autoverhuurders die geen amex accepteren? Ben benieuwd of ik dan nog gebruik kan maken van de dekking "Autohuurverzekering".
Lijkt me best aannemelijk. Maar vraag het ze is.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs93
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-05 07:40
Mawlana schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:55:
[...]

Ja hoor je kan dan gewoon tijdens een claim de naam van het autohuurbedrijf dat de Amex niet accepteerde doorgeven, en dan is dat verder geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
mfkne schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:30:
Het past hier maar half, maar PayPal biedt nu in Duitsland een Curve-achtige setup aan, waarbij je een door PayPal uitgegeven Debit Mastercard in de PayPal app kunt krijgen (en op iOS als standard wallet kan configureren). Betaling geschiedt via een van de achterliggende kaarten in je PayPal rekening of via incasso.

Zou interessant zijn als dit in Nederland ook uitkomt en dan AMEX ondersteund gaat worden zodat je bij alle handelaren via PayPal Debit Mastercard met AMEX kunt betalen.
Ik betwijfel of Amex als achterliggende kaart beschikbaar komt. In het begin was dit wel bij Curve maar die mogelijkheid werd echt in no time eraf gehaald, voor zover mij bekend omdat Amex dit absoluut niet wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Morpheusk schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:53:
[...]

Ik zie geen mailadres, maar zit nu in de chat. Ik ben benieuwd, maar zou wel bizarre wending zijn als je hierom moet vragen. Andere cc aanbieders maakt het niet uit waarmee je betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:11

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Redondo1982 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:59:
[...]

Ik zie geen mailadres, maar zit nu in de chat. Ik ben benieuwd, maar zou wel bizarre wending zijn als je hierom moet vragen. Andere cc aanbieders maakt het niet uit waarmee je betaalt.
Wally2002 in "Ervaringen met creditcards"

Mastercard black moet het nu ook via de CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik heb een 2-tal terugbetalingen gekregen via mijn AMEX en merk dat de terugbetaling niet altijd duidelijk in de AMEX app te zien is.

Sommige bedrijven verwerken de betaling lijkt het wel op dezelfde datum als transactiedatum en daardoor zie ik ze niet op de Homepagina van de AMEX app staan, maar als ik naar de transactie zoek en bedrijfsnaam invoer zie ik het wel.

Bv als ik zoek op Avis, zie ik een terugbetaling van 23 april staan en als ik er op klik zie ik een verwerkingsdatum van 14 mei. Dus deze heb ik blijkbaar gisteren terug ontvangen.

Niet heel overzichtelijk zo om te zien of je al iets terug ontvangen hebt. Als ik op de site inlog zie ik deze crediteringen wel weer op de 1e pagina staan. Ervaren jullie dit ook zo? En er is denk ik geen optie die ik mis ofzo, dat ik het in de app ook gewoon duidelijker zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dat klinkt als dat Avis niet een aparte terugbetaling heeft gedaan, maar de oorspronkelijke transactie heeft geannuleerd. Het zal vast een paar cent schelen op de transactiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Redondo1982 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:59:
[...]

Even mezelf quoten, beetje narcistisch. Wat een goede reactie haha. Even zonder dollen…

Ik heb contact gehad met Amex en je moet gewoon met de kaart betalen. Soms wordt er een uitzondering gemaakt en dan moet je langs diverse afdelingen bellen. Nou, teveel gedoe. Amex out en reisverzekering plus wat simpele cc in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zr40 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:28:
Dat klinkt als dat Avis niet een aparte terugbetaling heeft gedaan, maar de oorspronkelijke transactie heeft geannuleerd. Het zal vast een paar cent schelen op de transactiekosten.
Mja zo ongeveer. Oorspronkelijke transactie was eigenlijk 17 april, maar ik had het op 22 april geannuleerd en kreeg vreemd genoeg op 23 april maar de helft terug. Daarover heb ik met ze contact opgenomen en is nu gecorrigeerd.

Hetzelfde heb ik met een kledingwebshop (via Mollie), daarvan is idd een gedeeltelijke terugbetaling op de oorspronkelijke datum terug geboekt (meer dan maand geleden).

Deze transacties vallen dus totaal niet op in de app, behalve als je er zelf specifiek op zoek naar gaat. Beetje verwarrend waardoor je bijna onterecht kan gaan klagen wanneer je retour verwerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:38
xileS schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 21:15:
[...]

Beetje verwarrend waardoor je bijna onterecht kan gaan klagen wanneer je retour verwerkt wordt.
En daarom kijk ik altijd of er een creditering staat rondom de besteldatum. :P
Pagina: 1 ... 91 92 Laatste

Let op:
Het vragen of aanbieden van referrals is niet de bedoeling, zie ook het beleid.

Voor ervaringen met frequent flier programs en reward tickets: Reizen met het Vliegtuig - Deel 1