Gisteren voor het eerst ervaring opgedaan met ING credit card fraude en vond de klantervaring niet geweldig
Bestelling gedaan met credit card en de reservering op mijn credit card is veel meer dan de totale bestelling. E-mail bevestiging en order na gekeken en bedrag daar klopt met mijn verwachting. Nu moet ik zeggen dat de website er redelijk drop shipping uit ziet (als beste optie nog) na betere inspectie: les voor mijzelf als ik moe ben niet iets even snel te bestellen bij onbekende website
ING gebeld en samenvatting
ING : ja meneer u heeft zelf authorisatie gegeven.
Ik: Ja dat snap ik maar niet voor dit bedrag
ING: dat doet de site dan blijkbaar
Ik: dus als ik voor 100 euro betaald en leverancier schrijft 2000 euro af dan kan dat
ing: ja
Ik: ik ben het er niet mee eens want ik heb geen toestemming gegeven voor dit bedrag
ING: de leverancier bepaalt zelf wat ze afschrijven als u een authorisatie doet met uw credit card. Hier kunnen wij niks aan doen
Ik: het staat nu nog als reservering: kan dit nog tegen gehouden worden
ING: nee
Ik: laat maar ik bel morgen wel terug
Verder nog even gegoogled en ING geeft duidelijk aan dat je, na bewijslast inclusief communicatie, toch wel gedekt bent in dit soort gevallen. Maar waarom dat dan zo moeizaam aan de telefoon moet gaan geen idee. Geef mij als klant het gevoel dat jullie dit oplossen. Het is dat ik niet kon betalen met amex want daar is de ervaring altijd top
[Voor 5% gewijzigd door We Are Borg op 29-10-2021 08:09]