Ervaringen partyfotografie deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:
  • 171.165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je wilt duurder materiaal gaan halen zodat je foto's beter worden?
Meulugar schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:06:
als je daar 1000+ euro voor uitgeeft om misschien wel een meisje tegen te komen dan klopt er bovenin iets niet :+
Niet het hier verder veel boeit, ik heb al een tijd een vriendin, maar het helpt wel. Ze stappen makkelijker op je af :) En de meeste mensen hier worden blij van fotograferen, dat straalt er vanaf en ook dat helpt.

Dus als je het alleen voor de meiden doet kan het effect wel eens tegen vallen :P

[ Voor 80% gewijzigd door neographikal op 31-08-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:03
neographikal schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:25:
Je wilt duurder materiaal gaan halen zodat je foto's beter worden?

[...]

Niet het hier verder veel boeit, ik heb al een tijd een vriendin, maar het helpt wel. Ze stappen makkelijker op je af :) En de meeste mensen hier worden blij van fotograferen, dat straalt er vanaf en ook dat helpt.

Dus als je het alleen voor de meiden doet kan het effect wel eens tegen vallen :P
Nope, ik wil weg van Canon :) Ik weet dat ik veel beter kan dan zaterdag avond ;) aan het materiaal ligt het allesinds niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:50
ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:42:
[...]

Nope, ik wil weg van Canon :) Ik weet dat ik veel beter kan dan zaterdag avond ;) aan het materiaal ligt het allesinds niet :D
Coming to the "Dark" (Nikon) "Side", we have cookies! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167065

Topicstarter
ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:42:
[...]

wow maak je dan ook de overstap naar Fuji ? *O* :+ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Anoniem: 167065 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

wow maak je dan ook de overstap naar Fuji ? *O* :+ *O*
Nope, dat zal Nikon zijn zoals Noxa zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:15

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:40:
[...]

Nope, dat zal Nikon zijn zoals Noxa zegt :)
dan ga je van bad to worse.. als je dan toch moet switchen zou ik dan toch voor fuji gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ben dan benieuwd naar de beweegredenen om als je al zoveel canon spul hebt dat je dan toch de overstap naar nikon wil maken ?? wat is er dan zoveel beter aan nikon dat je zo'n stap wil maken ? waar presteerd het dan zoveel beter in ?

op zich ben ik voor partyfotografie juist gecharmeerd van de C1,2,3 draaibutton op de canons. bij nikon moet je de menus induiken om een andere memorybank te selecteren :X

maar ach voorlopig zit ik nog gezellie met mijn fuji te freubelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Anoniem: 167065 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:08:
ben dan benieuwd naar de beweegredenen om als je al zoveel canon spul hebt dat je dan toch de overstap naar nikon wil maken ?? wat is er dan zoveel beter aan nikon dat je zo'n stap wil maken ? waar presteerd het dan zoveel beter in ?

op zich ben ik voor partyfotografie juist gecharmeerd van de C1,2,3 draaibutton op de canons. bij nikon moet je de menus induiken om een andere memorybank te selecteren :X

maar ach voorlopig zit ik nog gezellie met mijn fuji te freubelen :+
Die C1,2,3 is HEEL handig :D C1: horizontaal, C2: flits uit voor belichting, C3 verticaal. Heel gemakkelijk :) Dat is wel iets dat ik zou missen!

1 reden is dat ik meer val voor het zachte beeld dat Nikon produceert. De andere is bouwkwaliteit. Nu, de overstap staat nog niet definitief vast, maar ik denk er zeker wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:12:
[...]

Die C1,2,3 is HEEL handig :D C1: horizontaal, C2: flits uit voor belichting, C3 verticaal. Heel gemakkelijk :) Dat is wel iets dat ik zou missen!

1 reden is dat ik meer val voor het zachte beeld dat Nikon produceert. De andere is bouwkwaliteit. Nu, de overstap staat nog niet definitief vast, maar ik denk er zeker wel aan.
hmmm als het beeld een belangrijk punt is dan zou ik toch ook zeker overwegen om naast de aanschaf van een heel nikon arsenaal om te kijken of je een 2e hands fuji s5je kan scoren cq te kijken naar het beeld dat die produceren. wil wel waarschuwen, heel wat nikonfotografen die besloten om de s5 als backup te hebben en voor specifieke situaties hebben nu de s5 als primair toestel en de d300 of d700 als backup erbij hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:22

samo

yo/wassup

Naar welk toestel van Nikon kijk je dan? Want de 400d vergelijken met de D300 is niet helemaal fair. Je zou ook een upgrade richting 40d / 50d kunnen overwegen natuurlijk.
En stiekum ben ik meer benieuwd naar wat er dan mislukt. Misschien kunnen we je van tips voorzien hoe je het ook met de huidige setup beter kan benaderen. Dus kom eens met een voorbeeld, en wat kan er daar beter?

Wat je voor je huidige setup kan krijgen is altijd minder dan wat je zal moeten uitgeven voor een gelijkende setup.

[ Voor 13% gewijzigd door samo op 31-08-2009 11:46 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

samo schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:44:
Naar welk toestel van Nikon kijk je dan? Want de 400d vergelijken met de D300 is niet helemaal fair. Je zou ook een upgrade richting 40d / 50d kunnen overwegen natuurlijk.
En stiekum ben ik meer benieuwd naar wat er dan mislukt. Misschien kunnen we je van tips voorzien hoe je het ook met de huidige setup beter kan benaderen. Dus kom eens met een voorbeeld, en wat kan er daar beter?

Wat je voor je huidige setup kan krijgen is altijd minder dan wat je zal moeten uitgeven voor een gelijkende setup.
hij heeft al een 40d. hij heeft zoals ik het lees nu 3 canon bodies versleten. 2 instap (350d en 400d) en 1 maal de 40d

Wat ik weer heel vet van nikon vind is dat je met de body zelf je flitsers kunt triggeren zonder daarvoor met een koort of IR hotshoe moet gaan werken.

en ik ben het met Arne eens. wat lukt je nu niet wat je graag zou willen ? wat mis je ? als het alleen om wat zachtere kleuren gaat zou je natuurlijk ook een custom picture style kunnen maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Meulugar op 31-08-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:12:
[...]
Imo heeft Canon een meer zachter beeld dan Nikon. Waar je wel voor zou overstappen is de AF en ingebouwde AF-assist beam en hun flitssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
samo schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:44:

Ik heb een 40D, 350D en 400D ;) Waarschijnlijk zal het een Nikon D300s worden. Voor de 40D verkocht kan worden, moet hij eerst weer binnen onder garantie. afdrukknop doet vaag. Heb ze dan alle 2 gehad bij canon, de error 99 en nu de sluiterknop yihaa :) Alleen durf ik hem voorlopig niet binnen doen. Dat nieuw herstelcentrum reageert maar héél traag (+- 2 weken??) op mails. Vorige keer was ik het toestel ook al 3 maanden kwijt, daar heb ik geen zin meer in!

Mijn grootste probleem zit hem in de belichting / kleuren. Het is te donker of het is overbelicht. Zelden krijg ik er een shot uit die mooi egaal belicht is. 2 weken geleden heb ik dit getrokken: http://www.cobrapit.be/wp...ight-www-cobrapit-be2.jpg Die is perfect hoe ik het graag zou zien. Helaas slaag ik daar maar zelden in.

Link naar galerij van voorbije zaterdag: http://www.cobrapit.be/nggallery/page-372/album-22/ en naar die van 2 weken geleden: http://www.cobrapit.be/ng...372/album-21/gallery-180/

Alles is getrokken op F4 en meestal met 1/4 - 1/10. ISO 800. Flitser staat de laatste tijd ook +1/3. Ik merk dat hij anders teveel onderbelicht.

Ironisch genoeg, herken ik mijn foto's en problemen in andere foto's van andere fotografen met zo goed als het zelfde materiaal (De combi 40d, 17-55 2.8 IS en de 580EXII komen véél voor) Dat het aan mij ligt, ben ik heel zeker :) Compositie kan bij mij veel beter.

@meulugar: ik trek compleet in raw. Het kleur profiel in de camera maakt dus niet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door ShaneV op 31-08-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als overbelichting je probleem is dan is er maar 1 antwoord : fuji :+
4 stops kunnen recoveren kan je niet met veel raw files en met fuji wel zolang je onder iso 1000 blijft :)
maar gebruik raw zelden, jpgjes voldoen ook al prima voor mij :)

oh ben nog druk bezig met aardefestival uitzoeken maar hier ondertussen dan een pauzefilmpje van blieb (goeie vriend die ook altijd alle vage feesies afgaat) helaas heb ik zelf de illegale kabouterrace moeten missen eergisteren en de aardbeving aangezien ik nog een fotoopdracht had bij zuid wtc :)

http://www.youtube.com/watch?v=F4vvPmbFr9s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300237

Ik ben samen met Mittnick op stap geweest bij Mystery Land. Wat een top feest is dat!

Hier onder een paar foto's geen traditionele dj/overzicht/mensen fotos ;)

#1) Vlaggetjes
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_01.jpg

#2) Ontbijt show danseres
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_02.jpg

#3) Water spugende vlieg
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_03.jpg

#4) GoFast dames
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_04.jpg

#5) Mojito mix dame
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_05.jpg

#6) Bierie meisjes
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_06.jpg

#7) Trainen @ ML
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_07.jpg

#8) Q-Dance stage
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_08.jpg

#9) GoFast Jet pack
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_09.jpg

#10) Peace Police
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_10.jpg

#11) Strike a Pose
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_11.jpg

#12) Scream for water!
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_12.jpg

#13) Main stage @ night
Afbeeldingslocatie: http://www.tutmaster-design.com/temp/shoots/ml/ml_13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

@ShaneV
Denk dat je veel beter je camera('s) moet gaan leren kennen. In het begin schoot ik met mijn D70 ook behoorlijk wisselvallig. Bij de D200 dito. De D700 daarentegen was weer compleet anders, stukken consistenter. Daarnaast kan ik bij de D700 ook veel beter overbelichte shots drukken (2 stops bij 3200 iso). Waarom je meer nodig hebt is mij een raadsel, dan moet je maar wat aan je technische kennis doen als je dat nodig hebt :P.

Als je zoekt in oude topics uit 2005/2006 zie je ongetwijfeld enkele discussies over lichtmeting op focuspunten bij de Nikon body's. Dat heeft zo z'n voors en z'n tegens. Als je dat niet weet en je stelt scherp op een zwart t-shirt, grote kans dat je flitser dan een stuk harder afgaat dan nodig is. Andersom natuurlijk ook met een wit shirt.

Ik mag dan wel pro Nikon zijn en heet je natuurlijk van harte welkom. Maar voordat het je een bak geld gaat kosten om te switchen is het wellicht een stuk verstandiger om je dus eerst eens in te lezen in de techniek waarom welke shots onder/overbelicht zijn. Dat scheelt aardig in de post processing tijd ;).

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 13:45
Het is veel simpeler samen te vatten. Als je met een 40D niet kunt belichten, kan je het met een D300s ook niet. Easy as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Henk schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:36:
Het is veel simpeler samen te vatten. Als je met een 40D niet kunt belichten, kan je het met een D300s ook niet. Easy as that.
Belichten gaat wel, maar krijg er geen regelmaat in. Ik heb avonden dat ik hele goeie platen kan schieten en dan weer dat het totaal niet lukt. Focus is altijd op het gezicht, meestal het oog. Het probleem voor mij, is dat ik weinig aanweziglicht kan pakken, toch in momenten. Ik heb wat tips (lees richtlijnen) nodig dat ik kan volgen zodat ik wat wijzer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Ik denk - en ik denk dat meer mensen die gedachte delen - dat een merkswitch niet echt zal helpen in het verkrijgen van egaal belichte platen. Fotografie kennis is nog altijd belangrijker dan de hardware. Pas als je tegen grenzen loopt van het systeem dat je gebruikt heeft het pas zin te kijken naar een alternatief.
Het is zelfs zo Nikon redelijke inconsistentieproblemen heeft met zijn flitsers (zie dit topic, of een aantal delen eerder). Wat Jules en Hos als oplossing beschrijven is een toename van jouw Dynamisch Bereik (DR). Jules met een fullframe sensor, Hos met een Fuji. Dat geeft je meer speelruilte tijdens de nabewerking. Maar beide apparaten hebben ook weer nadelen (burst, Hos?).
Ik ben overigens niet bekend met de hoge-iso prestaties van de D300s, maar dat is zeker ook een facet om mee te laten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:28

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Belichten gaat wel, maar krijg er geen regelmaat in. Ik heb avonden dat ik hele goeie platen kan schieten en dan weer dat het totaal niet lukt. Focus is altijd op het gezicht, meestal het oog. Het probleem voor mij, is dat ik weinig aanweziglicht kan pakken, toch in momenten. Ik heb wat tips (lees richtlijnen) nodig dat ik kan volgen zodat ik wat wijzer wordt.
Vaak bewerk ik de foto's gewoon na die niet helemaal gelijk zijn aan de rest.
Maar goed oefening baart kunst, ik leer nog steeds en dat houdt het leuk om te fotograferen! :P

Kijk dit is van een medefotograaf met een Nikon d300. Hij heeft op dezelfde avond als mij geschoten in het setje een pagina terug.
Het ligt echt aan hem, want kan met zijn camera veel mooiere schots halen. Alleen hij fotografeert met een auto functie. Wat je ook terug ziet in de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.clublef.nl/gallery/galleries/LEF_FOAM/94FOAM-28%3A08%3A09.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door mydogisgone op 31-08-2009 13:56 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

mydogisgone schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:53:
[...]

Vaak bewerk ik de foto's gewoon na die niet helemaal gelijk zijn aan de rest.
Maar goed oefening baart kunst, ik leer nog steeds en dat houdt het leuk om te fotograferen! :P

Kijk dit is van een medefotograaf met een Nikon d300. Hij heeft op dezelfde avond als mij geschoten in het setje een pagina terug.
Het ligt echt aan hem, want kan met zijn camera veel mooiere schots halen. Alleen hij fotografeert met een auto functie. Wat je ook terug ziet in de foto's:

[afbeelding]
En hij bewerkt niet na. Met kleurcurves kun je dit al een stuk minder flets maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

je lichtmeting instellen op center weighted ipv matrix meting heeft bij mij veel geholpen in de consistentie van de flitser aangezien de flitser daar zijn sterkte op bepaald.
bij tegenlicht eerst op het onderwerp of richting grond de flitssterkte locken en dan de foto maken.

en samo niet zo denigrerend over de burst mogelijkheden van de fuji hoor, 1fps is toch redelijk snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Anoniem: 84159 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:00:
[...]

En hij bewerkt niet na. Met kleurcurves kun je dit al een stuk minder flets maken.
Hij zegt wel dat hij nabewerkt. Maar goed niet mijn pakkie aan. Was alleen puur om te laten zien dat het niet aan de spullen hoeft te liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Anoniem: 167065 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:10:
[...]
je lichtmeting instellen op center weighted ipv matrix meting heeft bij mij veel geholpen in de consistentie van de flitser aangezien de flitser daar zijn sterkte op bepaald.
bij tegenlicht eerst op het onderwerp of richting grond de flitssterkte locken en dan de foto maken.

en samo niet zo denigrerend over de burst mogelijkheden van de fuji hoor, 1fps is toch redelijk snel :+
Dat is iets dat ik eens kan proberen. Heb zojuist mailtje terug gekregen van techrepair, geschatte reparatie tijd is 3 weken. Wss in oktober (als hij het zo lang nog trekt) opsturen voor reparatie.

@mydogisgone ik schiet niet automatisch, alles in M, ahum C1 :) :D nabewerking doe ik ook altijd. Het zit hem (denk ik!) in men compositie en belichting. Dat moet ik onder de knie krijgen. .

@Samo: het is niet zozeer om men beelden beter te krijgen, maar meer omdat ik niet tevreden ben van de bouwkwaliteit van Canon. Kan natuurlijk toeval zijn dat ik nu weer problemen heb natuurlijk. Lijkt me dat ik een maandag model vast heb! 40D heeft ook de neiging om vast te hangen of "busy" te tonen. Er is 100% zeker iets mis met men 40D. Dat is ook weer een reden om over te stappen. Maar alle merken zullen wel hun kwaaltjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:22:
[...]
@Samo: het is niet zozeer om men beelden beter te krijgen, maar meer omdat ik niet tevreden ben van de bouwkwaliteit van Canon. Kan natuurlijk toeval zijn dat ik nu weer problemen heb natuurlijk. Lijkt me dat ik een maandag model vast heb! 40D heeft ook de neiging om vast te hangen of "busy" te tonen. Er is 100% zeker iets mis met men 40D. Dat is ook weer een reden om over te stappen. Maar alle merken zullen wel hun kwaaltjes hebben.
Eerst zeg je dat het wel is om de beeldkwaliteit + bouwkwaliteit en nu zeg je dat het niet meer om de beeldkwaliteit is en eerder om de bouwkwaliteit.
Dat jij een defect exemplaar hebt is imo geen reden om alles te verkopen en over te stappen.
Je zoekt volgens mij gewoon een excuus dat het aan het materiaal ligt...
Niemand houdt je tegen om over te stappen, maar ik denk niet dat je problemen plots opgelost zullen zijn door een Nikon te kopen. Kan je eens enkele specifieke foto's tonen die slecht zijn (en niet een hele fotoboek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik snap niet dat iedereen er nog serieus op in gaat eerlijk gezegd. Misschien ben ik bot, maar als iemand wil overstappen dan stap je toch lekker over? Zal mij aan mijn kont oxideren. Echt een vraagstelling is er niet. En als die er dan toch is, dan lijkt me het niet het juiste forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
psychodweep schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:29:
[...]

Eerst zeg je dat het wel is om de beeldkwaliteit + bouwkwaliteit en nu zeg je dat het niet meer om de beeldkwaliteit is en eerder om de bouwkwaliteit.
Dat jij een defect exemplaar hebt is imo geen reden om alles te verkopen en over te stappen.
Je zoekt volgens mij gewoon een excuus dat het aan het materiaal ligt...
Niemand houdt je tegen om over te stappen, maar ik denk niet dat je problemen plots opgelost zullen zijn door een Nikon te kopen. Kan je eens enkele specifieke foto's tonen die slecht zijn (en niet een hele fotoboek).
Sorry, het is wel degelijk een combinatie van de 2 maar, de grootste leunt aan bij de bouwkwaliteit. Deze plaat is de belichting niet goed gegaan: http://www.cobrapit.be/wp...ht-www-cobrapit-be139.jpg flits staat weer +1/3. Let op zijn gezicht dat volledig geel is (overtroffen door het aanwezig licht) en niet scherp. Terwijl ze toch echt wel stil stonden. Nog een groep shot dat niet goed is: http://www.cobrapit.be/wp...ght-www-cobrapit-be24.jpg

Deze daarin tegen is dan wel weer goed belicht http://www.cobrapit.be/wp...ight-www-cobrapit-be8.jpg

Ik denk dat ik in de mist ga bij het kiezen van men sluitertijd. Mits ik de flitser niet altijd boven het aanwezig licht krijg. Ik probeer de mensen zoveel mogelijk met hun rug naar het licht te draaien. http://www.cobrapit.be/wp...www-cobrapit-be%20106.jpg dit is 1 van 3 weken geleden, waar het volstond van licht. Maar hier flitst hij dan wel terug goed.

Het ligt zeker niet aan de Canon, noch lens noch flitser, het zit hem puur in wat ik achter de knoppen uitsteek :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:42:
[...]
Sorry, het is wel degelijk een combinatie van de 2 maar, de grootste leunt aan bij de bouwkwaliteit. Deze plaat is de belichting niet goed gegaan: http://www.cobrapit.be/wp...ht-www-cobrapit-be139.jpg flits staat weer +1/3. Let op zijn gezicht dat volledig geel is (overtroffen door het aanwezig licht) en niet scherp. Terwijl ze toch echt wel stil stonden. Nog een groep shot dat niet goed is: http://www.cobrapit.be/wp...ght-www-cobrapit-be24.jpg
Wel je weet toch waar aan het ligt. 2 personen voor een gele muur leveren niks moois op. En je zegt dat die ene persoon geel is door de omgevingslicht en dat je probeert de mensen altijd te richten met de rug naar het licht. Dat had je hier ook moeten doen. Met veel omgevingslicht (en zeker licht op je objecten) kan je geen lange sluitertijden gebruiken. Dat zeg je ook in je bericht (dat het aan de sluitertijden ligt)... je past het enkel niet altijd toe. Groepsshots zijn altijd wat moeilijker en moet je flitscompensatie ietsje harder instellen.
Weer wordt bij dit voorbeeld de gezichten "verpest" door de combinatie van lange sluitertijd en omgevingslicht. Die shots waar het wel gelukt is, daar waren de gezichten donker (onbelicht) toen jij de foto nam. Geen omgevingslicht die de gezichten beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Eensch met Henk
[...]

Stap 1:
Pak het boekje van je camera's erbij, bekijk eens wat de (on)mogelijkheden zijn van de verschillende manieren om belichtingen te meten.

Stap 2:
Ga eens na wat voor verschillende typen licht er zijn;
[list]• omgevingslicht
• punt licht
• tegen licht
• strijk licht
• etc etc

Stap 3:
combineer stap 1 met stap 2 in reallife met je camera('s), flitser(s) en objectieven.

Als jij weet wat je voor en nadelen zijn van je lichtmeter(s) in je camera('s) en weet hoe je daarop moet anticiperen, dan sta je ijzersterk!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
En alles wat hierboven beschreven wordt valt nog steeds samen te vatten in: leer belichten.

Maar als je denkt dat een switch je daarin gaat helpen, zou ik er vooral niet mee wachten. Wil je AF en bouwkwaliteit, maar vind je stiekem canon toch ook wel fijn, wacht dan nog even op de Canon 7D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:42
[MOD-BREAK]
We willen meer plaatjes/video's zien!
[/MOD-BREAK]

[ Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 31-08-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Omdat je het zo lief vraagt...

Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20090830-_MG_7908.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nou shanev bij nummer 24 heb ik het idee dat je diafragma op 2.8 stond klopt dat, de ogen van de voorste personen zijn scherp en erachter niet meer ? bij groepsshots altijd minimaal 4 of 5.6 heb ik alhier opgestoken :)
verder als er lichtbronnen op de luitjes schijnen dan onderbelicht ik altijd 1 stop zodat het licht minder invloed heeft op de gezichten en de flitser overheerst. dan is de achtergrond maar wat donkerder

nou na al dat gelul dan hier maar weer wat fototjes van het aardefestival op adm

1# er was onweer alleen ging dat helaas rakelings langs het gebouw :X
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image010.jpg

2# slingertouwen, leuk voor de kids :)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image015.jpg

3# en volwassenen
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image021.jpg

4# op verzoek nog 1 van het modderworstelen, alleen niet echt goed gelukt gezien het licht wat erop stond
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image024.jpg

5# je steak , rauw medium of doorbakken
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image036.jpg

6# stilleven
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image052.jpg

7# mijn slaapplekje :z
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image102.jpg

8# koffie en sluikreclame voor de beste vissers van nederland :)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image103.jpg

9# oei je moet daar niet op het fietspad lopen anders wordt je zo omver gereden :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image082.jpg

10# nog meer slingerplezier
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image109.jpg

11# uitgeteld :z
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image119.jpg

12# de vuurbol (is voor het oplettend oog ook de wereldbol)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image144.jpg

13# de bucketboys (en welke onverlaat zette opeens een rode spot op hun om ze wat meer in het licht te zetten |:( probeer het paarse in lr nog wel wat terug te schroeven alleen het resultaat bevalt me nog niet zo, misschien een echte pro erbij halen, samoooooooooo :O )
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image153.jpg

en de rest

http://thehospages.com/pi...-08-29-adm-aardefestival/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hos, die foto's van jouw vind ik altijd way to cool! :P Heerlijk om naar te kijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

ShaneV schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:42:
[...]

Deze daarin tegen is dan wel weer goed belicht http://www.cobrapit.be/wp...ight-www-cobrapit-be8.jpg

Ik denk dat ik in de mist ga bij het kiezen van men sluitertijd. Mits ik de flitser niet altijd boven het aanwezig licht krijg. Ik probeer de mensen zoveel mogelijk met hun rug naar het licht te draaien. http://www.cobrapit.be/wp...www-cobrapit-be%20106.jpg dit is 1 van 3 weken geleden, waar het volstond van licht. Maar hier flitst hij dan wel terug goed.

Het ligt zeker niet aan de Canon, noch lens noch flitser, het zit hem puur in wat ik achter de knoppen uitsteek :*)
mijn partyshots zijn ook Ruk maar dat komt omdat ik duidelijk de kneepjes van het vak nog niet beheers. maar voordat ik mijn 450d voor een 5d in ruil en L lensen ga aanschaffen. wil ik eerst mooie platen trekken met mijn 450d en overdag lukt dit nu aardig. maar party fotografie is niet iets wat je in 2 avonden leert. vooral het flitsen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Henk schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:01:
En alles wat hierboven beschreven wordt valt nog steeds samen te vatten in: leer belichten.

Maar als je denkt dat een switch je daarin gaat helpen, zou ik er vooral niet mee wachten. Wil je AF en bouwkwaliteit, maar vind je stiekem canon toch ook wel fijn, wacht dan nog even op de Canon 7D...
Met hem, dit is echt een kwestie van de camera leren kennen en goed kunnen belichten. Qua belichting van de flitser prefereer ik Canon overigens sterk, veel consistenter. Voor de rest is het geven en nemen, het wireless systeem is beter, de body's voelen vaak ietsje degelijker aan, maar de beeldkwaliteit is anders, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb jarenlang (in m'n begintijd weliswaar, toen dSLR's nog prijzig waren) met een compactcamera geschoten. Zolang je instellingen maar met de hand kunt bepalen en je niet naar ruis kijkt, kun je daar nog best leuke fototjes mee maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-06 18:51
@Henk; Sommige plaatjes hoeven we niet perse te zien. Nu kan ik nooit meer slapen. :X
@Heel de discussie; Fotograaf maakt t plaatje, niet de camera. Doe oefenen. Ik schiet ook met een 450d.

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

trouwens mijn post is niet kwaad bedoeld hoor. maar ik ben bang dat als je nieuwe gear koopt en dan nog steeds min of meer dezelfde resultaten boekt je een grotere teleurstelling staat te wachten dan wanneer je met tips uit dit forum voorlopig nog vooruit kan met je huidige gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Meulugar schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:42:
trouwens mijn post is niet kwaad bedoeld hoor. maar ik ben bang dat als je nieuwe gear koopt en dan nog steeds min of meer dezelfde resultaten boekt je een grotere teleurstelling staat te wachten dan wanneer je met tips uit dit forum voorlopig nog vooruit kan met je huidige gear.
Weet ik hoor ;) No offense taken :) Maar zoals gezegd, ben ik teleurgesteld in canon dat men 40d nu voor de 2de keer in 1 jaar tijd herstelt zal moeten worden. Dat stelt bij mij toch een paar vraagtekens, kan natuurlijk een slecht model hebben. Shit happens :)

Zowiezo heb ik dit weekend 2 party shoots, en zal alle tips dat ik hier gekregen heb 1 voor 1 uitproberen :) en dan maandag mijn bevindingen noteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 15:59
Damn, wat een hoop gezeur over iemand die misschien z'n camera-spul wil verkopen omdat hij ergens niet tevreden over is..lekker interessant, sowieso is dit niet echt het topic ervoor om dat hier te gaan bespreken..

Dus laten we met z'n allen gewoon weer lekker plaatjes posten en elkaar (zoals vroeger) weer eens feedback gaan geven... hierbij iig een heel aantal plaatjes :+

@F.Jacobse
Zie #18.. is die beter qua licht?

@Sjowie
Zoals ik je al had verteld vind ik dat er over het algemeen wat meer contrast in je platen mag zitten, je iets minder enthousiast mag zijn met het vangen van de hoeveelheid licht en heb zet ik af en toe m'n vraagtekens bij wat composities. #4 en #5 spreken mij het meest aan :)

@Hos
Wat me opvalt is dat er best wat kids rondlopen op dat feest, hoe zit dat? En mja, wat is dat nu dat je platen iedere keer scherper worden? :+

@ShaneV
Trial & Error..

Mysteryland 2009
Hierbij een kleine selectie van de plaatjes die ik van Mysteryland 2009 heb geschoten, waarbij ik me zoals gezegd minder op de show heb gericht - maar meer de activiteiten/mensen er omheen..

#1 - Mysteryland
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-2.jpg

#2 - Floorplan's Uitdelen!
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-1.jpg

#3 - Chillen in je Hangmat..
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-3.jpg

#4 - Biertje!
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-4.jpg

#5 - Vrolijke Festivalbezoekers
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-6.jpg

#6 - Q-Dance Clown
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-7.jpg

#7 - Floorplan Checken
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-8.jpg

#8 - GoFast Meisje
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-9.jpg

#9 - Waterspugende Vlieg
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-10.jpg

#10 - TNT Meisje
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-11.jpg

#11 - Stelletje
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-12.jpg

#12 - Mojito-Mixert
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-13.jpg

#13 - Druk..
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-14.jpg

#14 - GoFast Jetpack @ Q-Dance
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-15.jpg

#15 - GoFast Jetpack @ Water
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-16.jpg

#16 - Heinz Beachball
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-17.jpg

#17 - Lekker Babbelen...
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-18.jpg

#18 - Mainstage
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-19.jpg

#19 - Sfeertje @ Ex Porn Star
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-20.jpg

#20 - Above & Beyond
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:03
Wow, Mittnick, lekkere serie, maar voor mij is de laatste van A&B toch de fijnste. Geeft niet zoveel 'party' weer, maar het zijn wel de gasten waarom ik naar ML had gewild. Zo vaak komen ze niet in NL, en ik heb weer gehoord dat ze de tent op de kop gezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 09:46

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

TranceSetter schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:18:
Wow, Mittnick, lekkere serie, maar voor mij is de laatste van A&B toch de fijnste. Geeft niet zoveel 'party' weer, maar het zijn wel de gasten waarom ik naar ML had gewild. Zo vaak komen ze niet in NL, en ik heb weer gehoord dat ze de tent op de kop gezet hebben.
Mijn gedachte! Ze waren ook op tomorrowland dacht ik, maar man wat zijn die gasten goed _/-\o_
Anyway, leuke platen weer, toppie
@Hos
Wat super vaag :+ Ik googlede aardefestival en de eerste hit was indymedia, dus was het een beetje een boomknuffel gathering of niet? :P

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Markofnikoff schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:25:
[...]

Mijn gedachte! Ze waren ook op tomorrowland dacht ik, maar man wat zijn die gasten goed _/-\o_
Anyway, leuke platen weer, toppie
@Hos
Wat super vaag :+ Ik googlede aardefestival en de eerste hit was indymedia, dus was het een beetje een boomknuffel gathering of niet? :P
nee hoor, adm zijn meer industriele krakers, staal en vlammen etc. zie robodock en dat soort zaken, is wel ultravaag. in 2002 was het het allereerste keer dat ik toen o.a. een 1600 iso rolletje had gekocht en bij robodock een week lang vrijwilliger was. alleen maar veganistish eten maar ondertussen wel oliedrums vol petroleum met zaagsel in 1 keer in vlammen laten opgaan. (helaas toen geen fotos van gemaakt, mijn haren schroeiden toen al weg door de vlammen 8)7 )
impressies van robodock (alwaar ik samo ook voor het eerst ontmoete in 2007 :) )
http://thehospages.com/pictures/robodock.php

zie http://thehospages.com/pictures/robodock/2002/
voor mijn allereerste fototjes, met heel veel het LHPO oftewel large hot pipe organ dat tijdens inspelen al de ruiten uit de loods liet springen en inwoners van zaandaam bezorgd de politie gingen bellen of de oorlog niet was uitgebroken :+

@mittnick
sorry voor de scherpte maar ik ben me aan het voorbereiden voor valtifest, wordt mijn eerste serieuze opdracht op een feesie waar ik sowiezo ook al reuze graag bij wil zijn :)
zal volgende keer het wel goedmaken met een ultra onscherpe foto :+

en yep dit soort festivals zoals landjuweel en aardefestival onderscheiden zich doordat er bijna geen regels zijn. iedereen is voor zichzelf verantwoordelijk en of voor zijn kids. dat is juist wat dit soort festivals onderscheid van de echte party festivals en waarom ik o.a. zoveel kids vastleg. je ziet gewoon alle leeftijden van 0 tot 80 er vrolijk rondhobbelen en plezier hebben :Y :Y :Y

wie weet doe ik volgende keer wel de oudjes ;)

oh en nog even in de fototjes te blijven: mocht het niet herkend worden, deze foto toont een mobiele bierbrouwerij in een zeecontainer die daar in 1 week in elkaar is gezet 8)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/thumb2/image149.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 01-09-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
@Hos
Okay.. lekker 'vaag' allemaal weer, maar dat zijn we gewend ;) Die bierbrouwerij is ook wel hip, maar in hoeverre heeft het nog met party-fotografie te maken? ;-)

@TranceSetter @Markofnikoff
Thanks! Ik ben dan ook niet voor niets op het einde naar Above & Beyond gegaan.. naast dat ik graag vette platen wil schieten ben ik ook gewoon iemand die van goede muziek houd, en vind Above & Beyond al jaren hele sterke producties neerzetten :-) (Ja, ze waren inderdaad ook op Tomorrowland.. vraag maar aan Floor-is ;))

Hierbij nog 3 Above & Beyond-plaatjes:

#21 - Tony in the Mix
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-22.jpg

#22 - Above & Beyond
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-23.jpg

#23 - Crowd
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_ml-24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 09:46

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Mittnick schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:22:
@Hos
Okay.. lekker 'vaag' allemaal weer, maar dat zijn we gewend ;) Die bierbrouwerij is ook wel hip, maar in hoeverre heeft het nog met party-fotografie te maken? ;-)
Geen party zonder bier? :9 (iets beters kon ik niet verzinnen)

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Markofnikoff schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:16:
[...]

Geen party zonder bier? :9 (iets beters kon ik niet verzinnen)
yeps, sommige nemen kratjes mee en weer anderen hun eigen brouwerij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:03
@TranceSetter @Markofnikoff
Thanks! Ik ben dan ook niet voor niets op het einde naar Above & Beyond gegaan.. naast dat ik graag vette platen wil schieten ben ik ook gewoon iemand die van goede muziek houd, en vind Above & Beyond al jaren hele sterke producties neerzetten :-) (Ja, ze waren inderdaad ook op Tomorrowland.. vraag maar aan Floor-is ;))
Tomorrowland is geen Nederland natuurlijk, maar ik heb niet gezien dat ze daar ook kwamen :/
En ja, wat producties betreft blijven zij toch wel nummertje 1. Hun eigen producties natuurlijk, maar ook wat ze met Oceanlab doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hela KleineAap ben je al een dierenoutfit aan het uitzoeken of nog geen nieuws ? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 167065 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:22:
hela KleineAap ben je al een dierenoutfit aan het uitzoeken of nog geen nieuws ? :w
Ruik ik hier een GoT-meet op Valtifest?

* Wortelsoep is present

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@Valtifest; Geen idee eigenlijk... Nog niks gehoord :( Camera is dan ook nog niet klaar blijkt vandaag, dus wordt sowieso een huren. Morgen eens even achteraan bellen want anders wordt het weer erg kort dag. Hos al een beestenpak gevonden? Ik ga als mezelf, ik ben een beest.

Anoniem: 55933

Ik kom zaterdag ook even kijken ( :w kleineaap ! ), als ik ergens even een lens kan regelen... m'n 24-70 is afgelopen zaterdag bij voltt op het beton gepleurd :( was verder wel een supervet feest)

Topicstarter
Anoniem: 55933 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 06:39:
Ik kom zaterdag ook even kijken ( :w kleineaap ! ), als ik ergens even een lens kan regelen... m'n 24-70 is afgelopen zaterdag bij voltt op het beton gepleurd :( was verder wel een supervet feest)
hela doe eens wat voltt fototjes :P

wow eindelijk weer eens een got meeting, voor mij is de laatste volgens mij bloomingdales geweest dat ik echt een roedel tegen ben gekomen *O*
http://thehospages.com/pi...taste_it_at_bloomingdale/

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Het is toch wat met dingen die kapot gaan de laatste tijd. Laatst een oordop verloren. Vanmiddag een afspraak om een nieuwe te laten aanmeten :).

@hos; grappig om te zien dat jij een heel andere kijk hebt op bloomingdale feestjes dan de andere mensen waarvan we regelmatig foto's zien van bloomingdale feestjes. Ik doel bijv op dat rijtje deoflesjes; grappig :)

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
jules schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:43:
Het is toch wat met dingen die kapot gaan de laatste tijd. Laatst een oordop verloren. Vanmiddag een afspraak om een nieuwe te laten aanmeten :).

@hos; grappig om te zien dat jij een heel andere kijk hebt op bloomingdale feestjes dan de andere mensen waarvan we regelmatig foto's zien van bloomingdale feestjes. Ik doel bijv op dat rijtje deoflesjes; grappig :)
wist tot voor kort niet eens dat ze die dingen innemen :+

maar laatst was ik ook @ Bloemendaal met 4 vriendinnen, en dan allemaal deo mee.. ik en vriend van me moesten wel lachen om het feit dat ze het konden inleveren

[ Voor 5% gewijzigd door AjDuLion op 03-09-2009 13:22 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:42
angel00008 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:52:
[...]

maar laatst was ik ook @ Bloemendaal met 4 vriendinnen, en dan allemaal deo mee.. ik en vriend van me moesten wel lachen om het feit dat ze het konden inleveren
Wanneer was je er dan?

Anoniem: 70458

ik ben er ook bij @ valtifest. damn heeft iedereen zo'n freaking contract gekregen, haha.. moeilijke gasten van mtv ;)

• samo

samo

yo/wassup

Ja contract is niet echt makkelijk. Maar valt op zich wel mee denk ik, ze dekken zichzelf gewoon goed in.

Topicstarter
Anoniem: 70458 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:59:
ik ben er ook bij @ valtifest. damn heeft iedereen zo'n freaking contract gekregen, haha.. moeilijke gasten van mtv ;)
nop ik heb niks geen contract gekregen of gezien :N :N :N

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

angel00008 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:52:
[...]

En dan kom je op het toilet van de gemiddelde club wc, en wat zie je daar? Deo busjes...

Lekker handig dan ;)

• samo

samo

yo/wassup

Anoniem: 167065 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:15:
[...]
nop ik heb niks geen contract gekregen of gezien :N :N :N
Oei, mag je dan wel naar binnen?
Jij bent natuurlijk als 'artiest' ingeschakeld en niet als pers. Ofwel gaat niet langs de persmensen. Dus niet langs MTV en dus geen krampachtig contract. ;)
Ik denk dat ik wel even tijd heb voor een praatje met de lui die daar komen! Dus als je komt spreek me aan!

Topicstarter
samo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:47:
[...]

Oei, mag je dan wel naar binnen?
Jij bent natuurlijk als 'artiest' ingeschakeld en niet als pers. Ofwel gaat niet langs de persmensen. Dus niet langs MTV en dus geen krampachtig contract. ;)
Ik denk dat ik wel even tijd heb voor een praatje met de lui die daar komen! Dus als je komt spreek me aan!
jippie ik mag eventjes op audientie bij samo *O* *O* *O*

en ik ben via meubelstukken daar dus weet niet of ik dan nog iets met MTV van doen heb :?

@jules
yep die deo flesjes vond ik echt heel grappig om te zien (maar aan de andere kant denk ik dat als iemand van hier eens mee gaat naar een kraakfeesie dat die ook heel andere dingen zal vastleggen dan dat ik zal doen, dingen die voor mij misschien vanzelfsprekend zijn en geeneens over denk om fotos van te maken zijn voor anderen dan weer een bron van verbazing en fun :) )

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 03-09-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Kan ik morgen nog GOT'ers tegen het lijf lopen op Lief Festival en de Meern? Of staat iedereen op Valtifest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
Anoniem: 84159 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:15:
Kan ik morgen nog GOT'ers tegen het lijf lopen op Lief Festival en de Meern? Of staat iedereen op Valtifest?
Als ik morgen geen andere opdracht had gehad, dan was ik waarschijnlijk wel even komen kijken :) (maw: nee, mij kom je niet tegen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287184

Mij kom je ook niet tegen. Ik ben foto´s aan het maken op Fullhouse Festival.
Misschien nog GoT´ers die ik daar tegen kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 17:49

Floor-is

5.2

Ik ben met een bedrijfsuitje weg, dus ook ik ben er niet. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nou even lijstje tussendoor voor valtifest
wie gaan
- kayintveen
- samo
- hos

onzeker
- KleineAap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dat is alweer een tijdje terug ><

dit weekend lekker rustig aan doen jazz & sail in bergen zal ik wel bij zijn (dat is om de hoek voor mij :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Anoniem: 167065 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:33:
nou even lijstje tussendoor voor valtifest
wie gaan
- kayintveen
- samo
- hos

onzeker
- KleineAap ?
Moi :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
Net een mailtje van MTV; geen accreditatie. Beetje jammer, ongetwijfeld pop-up flits toeristen die wel accreditatie hebben... Nou ja, volgende keer beter! Dit weekend weer geen feestjes (Canon moet echt op gaan schieten met die onderdelen...). Veel plezier @Valtifest heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:21
Zijn er nog Got'ers aanwezig op het Full House Festival te Arnhem/Elst op de Rijkerswoerdse plassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
Anoniem: 287184 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:03:
Mij kom je ook niet tegen. Ik ben foto´s aan het maken op Fullhouse Festival.
Misschien nog GoT´ers die ik daar tegen kom?
Neefdave schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:50:
Zijn er nog Got'ers aanwezig op het Full House Festival te Arnhem/Elst op de Rijkerswoerdse plassen?
;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:21
Lol mittnick, toch wel omdat je toen zei via twitter dat je iets anders had? Ben je er de gehele dag? Moet zelf eerst nog ff wat tv's verkopen die dag. Ben er rond half 6.

Overigens hebben ze dit jaar het parkeerterrein er niet bij gedaan. Was toch goed voor paar duizend man. Vind het dit jaar vrij klein maar dat kan aan mij liggen.

Deze foto heb ik vandaag daar gemaakt ( woon er 3 min fietsen vanaf ). Geeft niet echt een 'wow' gevoel.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyism.nl/artikelen/data/upimages/subfolders/evenement/full_house_festival_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.partyism.nl/artikelen/data/upimages/subfolders/evenement/full_house_festival_3.jpg

edit: @samo, vanaf vrijdagavond loopt dit topic wat sneller, excuus.

@ F.Jacobse, misschien zie ik je nog wel. Alhoewel ik geen gezicht bij je naam kan toveren.

Overigens heb ik gehoord dat showtek niet meer komt. Hoeveel boze gabbers gaan we zien? Met alle respect overigens.

[ Voor 78% gewijzigd door Deef_K op 04-09-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Neefdave: lees de laatste paar berichten nog eens rustig door. ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neefdave schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:40:
@ F.Jacobse, misschien zie ik je nog wel. Alhoewel ik geen gezicht bij je naam kan toveren.
Haha, hoe moeilijk kan het zijn? :9

Ach, de GoT nerds pak je er toch zo tussen uit. Hoef je niet lang voor te zoeken.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KleineAap schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:30:
Net een mailtje van MTV; geen accreditatie. Beetje jammer, ongetwijfeld pop-up flits toeristen die wel accreditatie hebben... Nou ja, volgende keer beter! Dit weekend weer geen feestjes (Canon moet echt op gaan schieten met die onderdelen...). Veel plezier @Valtifest heren!
whheeeeee ;(

nou de tussenstand
wie gaan
- kayintveen
- samo
- hos
-wilko

wie gaan zeker niet
- KleineAap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70458

weet iemand of er een tijdslimiet zit op de perslijst? heb geen zin om in de regen de lopen. half 5 schijnt het droog te zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Anoniem: 70458 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:04:
weet iemand of er een tijdslimiet zit op de perslijst? heb geen zin om in de regen de lopen. half 5 schijnt het droog te zijn :-)
Tussen 12 en 2 is de perslijst bemand. Daarna moet je bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
samo schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 08:47:
[...]

Tussen 12 en 2 is de perslijst bemand. Daarna moet je bellen.
jeetje jullie hebben echt meer info dan dat ik ooit heb gezien :+

ps arne hoe laat ben je er ? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Tussen 12 en 2 dus... ;) Uurtje of 1, give or take.

Nog een fototje van vorige week om de slowchat wat te doorbreken:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2495/3874054511_6b902ba4ea.jpg
Voor de verandering geen nabewerking gedaan, dus alles op lightroom defaults. Toch maar eens naar cameraprofielen kijken...

-----------edit
en alweer een fototje van Valtifest:
Valtifest

[ Voor 92% gewijzigd door samo op 05-09-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Zo... Wie ik nu tegen kwam.
Hos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Wat een knappe man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

ben toch niet naar valtifest geweest, was al een beetje ziek dus had geen zin om in de regen rond te lopen. rij ik om n uur of 5 naar amsterdam, is het ineens fakkin' mooi weer :X |:(

maargoed, nog wat fototjes van voltt! m'n 24-70 is helaas op het slagveld overleden en door rofa officieel deaudverklaard ;( dus zit even te twijfelen of ik met wat de verzekering betaalt niet over ga stappen op n paar goedkope primes...

1

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2526/3890345437_bac3432f97.jpg

2

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2657/3891136866_025274989c.jpg

3

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2573/3890345855_e273ed71a2.jpg

4

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3507/3890345971_f4f460c2ee.jpg

5

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2510/3890346081_486bcd4006.jpg

6

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2571/3891137660_cb21285623.jpg

7

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2608/3891137988_1ec053ff6b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 55933 schreef op zondag 06 september 2009 @ 00:21:
ben toch niet naar valtifest geweest, was al een beetje ziek dus had geen zin om in de regen rond te lopen. rij ik om n uur of 5 naar amsterdam, is het ineens fakkin' mooi weer :X |:(

maargoed, nog wat fototjes van voltt! m'n 24-70 is helaas op het slagveld overleden en door rofa officieel deaudverklaard ;( dus zit even te twijfelen of ik met wat de verzekering betaalt niet over ga stappen op n paar goedkope primes...

1

[afbeelding]

2

[afbeelding]

3

[afbeelding]

4

[afbeelding]

5

[afbeelding]

6

[afbeelding]

7

[afbeelding]
yep, was echt waanzinnig mooi weertje, misschien maar 5 minuten wat spatjes gehad of zo :)

1# mooi :)

2# een zoom out ?

3# mooie zonsondergang , die heb ik gemist omdat ik toen bij laser in de tent zat die er een letterlijk een beestenboel van maakte :) patje waar blijft die foto van mij in actie :+

4# jammer van het rechterhandje

5# hela zo te zien was die stage nu de mojito bar

6# sweet, alleen te veel gast nog door je lens heen

7# teveel contrast naar mijn smaak
:w

zo hier dan nog een paar got fototjes
#1 wiens camera is dit ? (die van mij kan het natuurlijk niet zijn :P )
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/dscf4295.jpg

#2 ook zo'n knappe jongen :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/dscf4307.jpg

#3 nou ok dan ook maar 1 serieus fototje ertussen ;)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/dscf4033.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 06-09-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

#3 is gaaf hos! Beetje een zoekplaatje in die confetti naar wat er nu daadwerkelijk afspeelt, maar daarom ook zo gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm Fullhouse Festival was beetje een domper.
Slecht weer en een kleine opkomst. Best veel droge perioden met veel zon gehad maar toch bleef het echte party volk weg. Eigenlijk wel jammer.

Maar goed, geeft weer een prima gelegenheid om portretjes te maken aangezien er weinig partysfeer te bekennen was.
Gemaakt met een 24-70 en ik moet toegeven dat het best een lekker bereik op een crop camera geeft. Voor portretjes is het goed te doen!

1
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3488/3892757542_a9bfa9d725.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3444/3892757026_c204ee7e75.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2673/3891969783_9e21685196.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3522/3891970175_b0417f9b05.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2517/3892757218_1255d1be56.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2535/3891970531_df8df3a3d1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oei joost, ik vind ze wel heel erg rood en contrast te hoog. heb je een cwb in zonlicht gemaakt of zo ? ziet eruit alsof de kleurtemperatuur op 6000 staat. (ter aanvulling, ik fixeer meestal mijn wb op 4500 tot 4800 als ik flits gebruik)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 06-09-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
En alsof de sharpening op +1000 staat, vooral bij #2. Verder wel leuke spontane momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:02

Zoefff

❤ 

We kunnen ook nooit een weekendje weg zonder dat er gekke dingen gebeuren he? :P Een aantal berichten die werkelijk nergens over gingen zijn verwijderd. Porno zoek je zelf maar :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Zoefff schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:23:
We kunnen ook nooit een weekendje weg zonder dat er gekke dingen gebeuren he? :P Een aantal berichten die werkelijk nergens over gingen zijn verwijderd. Porno zoek je zelf maar :)
Zijn julie weggeweest dan? Waar zijn daar de partyfotos van dan?
Bij deze nog een fototje van valtifest. Niet door mij genomen, maar door Eline. Toch leuk.
Ik op Valtifest
@Hos: camera van Patisfaction? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
samo schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:36:
[...]

Zijn julie weggeweest dan? Waar zijn daar de partyfotos van dan?
Bij deze nog een fototje van valtifest. Niet door mij genomen, maar door Eline. Toch leuk.
[afbeelding]
@Hos: camera van Patisfaction? ;)
hela mede gotters die aanwezig waren op valtifest zijn van deelname uitgesloten hoor :w

zo hier nog een impressie van valtifest

#1 was al gezellige beestenboel op de pont
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3809.jpg

#2 don't try this at home part 1
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3884.jpg

#3 touwtje springen voor knuffelberen
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3903.jpg

4# het is heel normaal daar als er ninja turtles op de eettafel springen :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3918.jpg

5# de imker hadden ze thuisgelaten
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3927.jpg

6# leuk bandje
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3950.jpg

7# nog meer beestjes
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3978.jpg

8# lief O+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf3996.jpg

9# modeshow
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4016.jpg

10# tijdens de venga boys
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4038.jpg

11# dito
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4096.jpg

12# venga boys met joost van bellen
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4103.jpg

13# de immer weirde fucked up show van bonaparte (aanstaande vrijdag in pacific parc !! )
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4127.jpg

14# dito
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4129.jpg

15# bezoekers
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4156.jpg

16# dito
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4186.jpg

17# don't try this at home part 2
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4196.jpg

18# don't try this at home part 3 met zijn 4en tegelijk
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4206.jpg

19# ook een act die daar heel mooi liep te wezen jammer dat ik net te laat was
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4251.jpg

20# major lazer in de touwen
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4262.jpg

21# het publiek bij major lazer
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4279.jpg

22# major lazer
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4290.jpg

23# nog even patatje scoren bij ratelband
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4341.jpg

24# oei doe mij ook maar een ehhhhhh
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4372.jpg

25# lekker dansen
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4387.jpg

26# en nog even aerobics doen :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4424.jpg

27# junkie xl
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4445.jpg

28# nog een keer maar dan met mijn 105 mm 2.8
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4451.jpg

29# en voor het naar huis gaan nog even lekker badderen
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4496.jpg

30# fin
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-valtifest/600/2/dscf4498.jpg

hmmm beetje rustig hier, nou in dat geval ga ik nog even door. na valtifest nog even naar de kring geweest

#31 raad het thema
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-cirque-excentrique-fame/thumb2/image01.jpg

#32 groepsshot op iso 3200 en f2.8
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-cirque-excentrique-fame/thumb2/image20.jpg

#33 wat zit je vreemd te kijken , nog nooit vrouwen zien drummen in het damestoilet :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-09-05-cirque-excentrique-fame/thumb2/image47.jpg

de rest
http://thehospages.com/pi...-cirque-excentrique-fame/

nou dat was het dan wel weer voor dit weekend :w

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 06-09-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Zo gister was het weer eens rusig in de plaatselijke discotheek.

Dus ben ik een beetje aan het spelen geweest! :)

Voor de rest eigenlijk allemaal saaie plaatjes :(

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2447/3893824854_72e66328df_o.jpg

edit, deze vond ik nog wel grappig. Draaide in de skihut look a like. Die gast deed een beetje raar als je een lens op hem richte. :P

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3529/3893036053_3c6ac1ccac.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door mydogisgone op 06-09-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Gave foto's hos, #22 _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thanks :) en waar blijft jouw impressie van valtifest ? of mag je die onder het mtv contract niet plaatsen alhier ? :?

heb in ieder geval geen contract gezien toen ik aankwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Ik heb ook niks van een contract gezien :P Heb alleen niet echt shots gemaakt die ik goed genoeg vind om hier te plaatsen. Had al een tijd geen feestjes meer gedaan en dat merk ik dan in momenten, compo's, etc (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
net terug van bloomingdale ( zo ga je nooit en zo ga je opeens 2x in een maand)

3 fotografen gezien en volgens mij was een daarvan een tweakert :+

wie o wie ?

edit : en waar had je de mensen verstopt want het was verdomd rustig zelfs oud klasgenoot die (wist ik veel) achter de bar werkte had het nog nooit zo rustig gezien..

[ Voor 34% gewijzigd door AjDuLion op 07-09-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat moet Henk geweest zijn.
Hij zei dat ie naar Bloomingdale zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
En niet even zwaaien ofzo? :S

BD was btw gewoon kut vanavond... vroeger ging om 9 uur dicht met refund van entreegeld aan 'alle' gasten die er waren, Blooming was eng rustig en BLM9 stond vol met kutvolk.

Nee, dit vergeten we maar heel snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Henk schreef op maandag 07 september 2009 @ 00:24:
En niet even zwaaien ofzo? :S

BD was btw gewoon kut vanavond... vroeger ging om 9 uur dicht met refund van entreegeld aan 'alle' gasten die er waren, Blooming was eng rustig en BLM9 stond vol met kutvolk.

Nee, dit vergeten we maar heel snel...
Volgens mij was het overal rustig. In podium hardenberg was het ook angstig rustig, net zoals LEF beilen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Wilko schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:31:
Ik heb ook niks van een contract gezien :P
Je mag ook gewoon foto's plaatsen en gebruiken hoor. Maar niet uit naam van MTV. ;)

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.