ik kreeg een mail fan famous-agency of ik eventueel naar mysteryland wilde en of ik hun sheet wilde invullen met wie/wat/waar ik ben enz.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:26:
[...]
ach ja ik wou wel naar toe en kon ook wel alleen logistiek toch nogal lastig voor me aangezien ik dan vanaf ADM naar hoofddorp zou moeten fietsen en weer terug. dus ik blijf lekker op ADMaf en toe moet je ook keuzes maken en niet alles willen doen in een weekend
![]()
![]()
en angel00008 en trancesetter, van waaruit denk je dan dat je accreditatie zou kunnen krijgen aldaar ? gewoon gevraagd en maar kijken of ze in een maffe bui zijn ?
mozeskriebels, ik zat nog oude bonnetjes op te zoeken ivm mijn gecrashte 8 gig kaartje. zie ik dat ik in 2004 maar liefst 324 euro heb betaald voor een 1 gig kaartje![]()
![]()
uiteindelijk gewoon netjes een mail gehad dat het toch niet doorging voor mij.
wel hadden ze in de tussentijd nog netjes een mogelijkheid gegeven om bij de release party van sensation bij de fame in amsterdam te komen, helaas had ik op die datum al andere plannen.
ach ik ben nog niet zo groot en het moet een hobby blijven dus ik maak me er niet druk om.