Ervaringen partyfotografie deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste
Acties:
  • 171.418 views

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:26:
[...]

ach ja ik wou wel naar toe en kon ook wel alleen logistiek toch nogal lastig voor me aangezien ik dan vanaf ADM naar hoofddorp zou moeten fietsen en weer terug. dus ik blijf lekker op ADM :) af en toe moet je ook keuzes maken en niet alles willen doen in een weekend :Y :Y :Y

en angel00008 en trancesetter, van waaruit denk je dan dat je accreditatie zou kunnen krijgen aldaar ? gewoon gevraagd en maar kijken of ze in een maffe bui zijn ? :)

mozeskriebels, ik zat nog oude bonnetjes op te zoeken ivm mijn gecrashte 8 gig kaartje. zie ik dat ik in 2004 maar liefst 324 euro heb betaald voor een 1 gig kaartje :X :X :X
ik kreeg een mail fan famous-agency of ik eventueel naar mysteryland wilde en of ik hun sheet wilde invullen met wie/wat/waar ik ben enz.

uiteindelijk gewoon netjes een mail gehad dat het toch niet doorging voor mij.

wel hadden ze in de tussentijd nog netjes een mogelijkheid gegeven om bij de release party van sensation bij de fame in amsterdam te komen, helaas had ik op die datum al andere plannen.

ach ik ben nog niet zo groot en het moet een hobby blijven dus ik maak me er niet druk om.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
angel00008 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:32:
[...]

ik kreeg een mail fan famous-agency of ik eventueel naar mysteryland wilde en of ik hun sheet wilde invullen met wie/wat/waar ik ben enz.

uiteindelijk gewoon netjes een mail gehad dat het toch niet doorging voor mij.

wel hadden ze in de tussentijd nog netjes een mogelijkheid gegeven om bij de release party van sensation bij de fame in amsterdam te komen, helaas had ik op die datum al andere plannen.

ach ik ben nog niet zo groot en het moet een hobby blijven dus ik maak me er niet druk om.
ach ja maar op een gegeven moment word een hobby toch serieuzer en kan je ook er iets aan verdienen. maar dat komt wel als het zover is :)

ps gaan er nog luitjes van hier naar valtifest ??? :)
ik in ieder geval wel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm kom net terug van de Zenith in Venray..

of mijn 580EXII is verrot of de connector op mn 40D is stuk..

in iedergeval weigert de ettl af en toe en is dit met een (zachte) tik op de flitser weer te fixen.

wat raden jullie aan terug naar leverancier en testen met andere flitser en dus hoogstwaarschijnlijk 8 weken wachten op nieuwe flitser zoals ook mn 50mm werd ''gerepareerd'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
angel00008 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 05:13:
hmm kom net terug van de Zenith in Venray..

of mijn 580EXII is verrot of de connector op mn 40D is stuk..

in iedergeval weigert de ettl af en toe en is dit met een (zachte) tik op de flitser weer te fixen.

wat raden jullie aan terug naar leverancier en testen met andere flitser en dus hoogstwaarschijnlijk 8 weken wachten op nieuwe flitser zoals ook mn 50mm werd ''gerepareerd'' ?
Ik gok dat je dit moet doorlezen..... voordat ik aan de 1D zat had ik er ook constant last van. Hoop dat dat je probleem is met je 40D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Allereerst wil ik aangeven dat dit een top! topic is.
Ik ben nu zo'n halfjaar bezig met fotografie en wil op partyfotografie gaan richten.
Het voor mij erg intressant om jullie allen via deze topic te volgen en te lezen wat er allemaal bij komt kijken om partypics te maken.

Vanavond heb ik mijn vuurdoop en mag voor het eerst foto's maken op een feest.
We gaan eens kijken of ik goed heb opgelet wat er allemaal op dit forum is geschreven.
Ik ben wel van mening dat het altijd weer een verrasing is, want elke locatie is weer anders en dan kun je nog zo goed naar andere foto's kijken en lezen hoe en met welke instellingen ze zijn gemaakt het is en blijft je eigen ding.

De foto's die ik heb gemaakt zal ga ik posten en met de hoop op opbouwende kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
GerardHenninger schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 07:42:
[...]

Ik gok dat je dit moet doorlezen..... voordat ik aan de 1D zat had ik er ook constant last van. Hoop dat dat je probleem is met je 40D :)
als ik die site zo bekijk is het voor mij moeilijk om te zien of de hotshoe loszit (580EX II met mooie weather seal zit ervoor)

om het hele verhaal nog gekker te maken.

nu even gekeken of hij het nog steeds niet doet en waarempel.. de flitser reageert gewoon weer (ook na op de kop gehouden even bewegen naar beneden gerend van de trap en weer terug naar boven..:+)

ik weet het niet meer.. hopenlijk was het een tijdelijk iets of condens of wat dan ook..

vanavond nog iemand naar sunset grooves ? ik wel maar zonder camera (althans wel mee in de auto maar niet mee naar binnen)

@gerard bedankt voor de link mocht het nog een keer gebeuren ga ik zeker eens de hotshoe uit elkaar halen om te kijken of hij daadwerkelijk loszit (op het moment voelt het gewoon stevig aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
angel00008 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:34:
[...]

als ik die site zo bekijk is het voor mij moeilijk om te zien of de hotshoe loszit (580EX II met mooie weather seal zit ervoor)

om het hele verhaal nog gekker te maken.

nu even gekeken of hij het nog steeds niet doet en waarempel.. de flitser reageert gewoon weer (ook na op de kop gehouden even bewegen naar beneden gerend van de trap en weer terug naar boven..:+)

ik weet het niet meer.. hopenlijk was het een tijdelijk iets of condens of wat dan ook..

vanavond nog iemand naar sunset grooves ? ik wel maar zonder camera (althans wel mee in de auto maar niet mee naar binnen)

@gerard bedankt voor de link mocht het nog een keer gebeuren ga ik zeker eens de hotshoe uit elkaar halen om te kijken of hij daadwerkelijk loszit (op het moment voelt het gewoon stevig aan)
Graag gedaan, was/is echt een Canon kwaal. Maar je voelt aan de hot shoe zelf niet dat hij loszit, dat voel je pas als er een flitser op zit (over het algemeen zit er speling in, naar rechts en links toe).

Maar goed, als hij het weer doet, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
yup speling links/rechts check maar minimaal naar voren/achter is deze er helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zo was dus van plan om gisteravond naar sunset grooves te gaan.

alles liep een beetje uit en pas rond een uur of 8 richting hoek van holland gegaan rond 10 uur kwamen we daar aan en toen gelijk de file in.

na 2 uur!! in de file gestaan te hebben werd ons door meefeesters al gemeld dat het over was en politie het aan het opdoeken was.

daarna maar naar scheveningen gegaan om daar maar gewoon te feesten.

nu thuis en op nu te vinden :

http://www.nu.nl/algemeen...est-hoek-van-holland.html

lekker hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Bluh, ik wou ook nog gaan,maar ben erg blij dat ik me bedacht heb :S Gratis feesten trekken altijd wel wat tuig aan, maar bij zulke grote feesten als dit mag je toch wel verwachten dat ze de beveiliging iets meer op orde hebben...

Nee, dan waardeer je ineens de (soms wat overactieve :P ) beveiliging van de betaalde clubs ineens weer een stuk meer... :) Ik zeg niet dat het gratis niet kan, dancetour bijvoorbeeld schijn je helemaal gefouilleerd te worden, maar beveiliging is kennelijk een post waar op het erg makkelijk bezuinigen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou laat dat nou idd ook nog een feestje zijn waar ik naar toe had gewild zeg :s Waren er fotografen aawezig die hier op GOT zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:43:
Nou laat dat nou idd ook nog een feestje zijn waar ik naar toe had gewild zeg :s Waren er fotografen aawezig die hier op GOT zitten?
ik was erheen maar werd 3 km ervoor terug gestuurd door de politie ( rit van 40 minuten werd uiteindelijk 4 uur)

daarna naar scheveningen gegaan en lekker bij het kampvuur gezeten O+

wat ik ook gehoord/gelezen heb is dat er totaal niet gefouilleerd werd wat natuurlijk ook problemen meebrengt..

wat gerard zegt geef mij maar liever veel bewaking dan helemaal niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Haha, mag ook wel dat je bij Dancetour helemaal gefouilleerd word. Laatste keer Dance Tour in Den Haag liep he-le-maal uit de hand...

Valt me idd op dat er op gratis feesten vaker heibel uitbreekt dan op betaalde feesten. :/

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jules schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:06:
Valt me idd op dat er op gratis feesten vaker heibel uitbreekt dan op betaalde feesten. :/
Parkpop valt toch altijd wel mee? (het is al een tijdje geleden maar van opdringerige security kan ik me niks herinneren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou hier dan wat van het kogelvrije burlesque feesie gisteravond :+
1#
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-22-burlesque-freakout-rozentheater/thumb2/image07.jpg

2#
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-22-burlesque-freakout-rozentheater/thumb2/image38.jpg

en de rest, was niet echt vruchtbaar avondje qua fotos. veels te veel rook waardoor veel focuproblemen en fletse fotos |:(
http://thehospages.com/pi...ue-freakout-rozentheater/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hos, als dat de gasten van Shocking Delight (foto #2) zijn, pas een beetje op met het plaatsen van foto's. Ik heb al eens gezeur met ze gehad toen ik foto's niet voor niks wilde leveren.

[ Voor 27% gewijzigd door neographikal op 23-08-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
neographikal schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:34:
Hos, als dat de gasten van Shocking Delight (foto #2) zijn, pas een beetje op met het plaatsen van foto's. Ik heb al eens gezeur met ze gehad toen ik foto's niet voor niks wilde leveren.
nop dat is natsumi scarlett
http://www.myspace.com/natsumiscarlett

thanks voor de warning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

bouwfraude schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:52:
[...]

Parkpop valt toch altijd wel mee? (het is al een tijdje geleden maar van opdringerige security kan ik me niks herinneren.)
Mja, gezins festivalletjes zijn anders idd. Al hoorde ik over die DanceTour editie waar het zo verkeerd liep dat er ook een vader met kind onder de voeten gelopen werd.

Rock is mijn inziens ook anders dan dance. Waar ik op doelde waren eigenlijk grote gratis toegankelijke dance feesten/festivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 23:52

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Gisteren Castle Of Love in Kerkrade, leuk opgezet feest moet ik zeggen.
Hier wat foto's, comentaar is welkom ;)

1. Dames:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2659/3851960332_f70afc03d8.jpg

2. Podia lagen rondom een kasteel op de slotgracht
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3537/3851960122_b8ef3b1898.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3583/3851178669_c41b6a2f9c.jpg

4. Dj
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2636/3851164659_5d1d57a989.jpg

5. Collega ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2486/3851958932_c3b9811464.jpg

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Nog een filmpje:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/dq57hv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Waar is die mee geschoten? De focus is nogal aan't hunten...
Verder vind ik hem nogal wat kracht missen, momenten worden te lang aangehouden en het muziekje eronder is ook weinig opzwepend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke beelden, de montage kan wat spannender/flitsender.
Ik vind de track wel OK, hoe noemt hij? Eentje van Maxim Lany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik vond het eigenlijk een heel leuk filmpje om te zien :P Leuke meiden, dat hunten vond ik eigenlijk wel geinig effect en het muziekje is wel relaxt erbij.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
jules schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:12:
Waar is die mee geschoten? De focus is nogal aan't hunten...
Verder vind ik hem nogal wat kracht missen, momenten worden te lang aangehouden en het muziekje eronder is ook weinig opzwepend ;).
De focus is niet aan het hunten.... het is manual focus.
Ik vind het ook wat actie missen, maar had gewoon te weinig en ééntonige beelden genomen en door de beperkte DOF (op f1.4 bij 50mm) is het ontzettend moeilijk om te bewegen en focus bij te houden (op 2m 50mm F1.4 heb je maar 13cm dof, op 1m wordt dat 4 cm :s). Tips die ik zal onthouden voor de volgende keer.
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:16:
Leuke beelden, de montage kan wat spannender/flitsender.
Ik vind de track wel OK, hoe noemt hij? Eentje van Maxim Lany?
Montage kan wel idd flitsender of spannender. De track is van Fedde Legrand - Amplifier. Volgende keer wat verschillende angles proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Is op zich wel een grappig begin voor een eerste keer hoor. Probeer her en der ook wat meer interactie met het publiek uit te lokken, met name bij het filmen kan dat leuk zijn. Je word dan als kijker van het filmpje wat meer erin getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De shots zijn idd aan de lange kan, en ik zie her en der ook "dubbele" dingen, als in 2 keer dezelfde personen die aan het dansen achter elkaar uit een ander fragment. Wat me opvalt is dat dit soort filmpjes in tegenstelling tot dedicated videocamera shots vaak trage bewegingen etc hebben, terwijl je juist daarmee dynamiek een spanning in je video kan leggen. Wel heel cool dat steeds meer mensen dit gaan doen naast het fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Ik vind het wel een leuk filmpje. Focus is nu en dan niet he-le-maal, maar tof dat je het doet. Er zitten erg leuke beelden bij, zoals dat jassenmeisje (?). Blijven oefenen, spelen en beter worden zou ik zeggen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Markofnikoff schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:43:
Gisteren Castle Of Love in Kerkrade, leuk opgezet feest moet ik zeggen.
Hier wat foto's, comentaar is welkom ;)

1. Dames:
[afbeelding]

2. Podia lagen rondom een kasteel op de slotgracht
[afbeelding]

3.
[afbeelding]

4. Dj
[afbeelding]

5. Collega ;)
[afbeelding]
1 hmm licht valt niet echt fijn op hun ogen vind ik, schaduwlijn loopt er zelfs compleet doorheen

2 moest even goed kijken hoe dit in elkaar zat , jammer dat het water niet duidelijker zichtbaar is gemaakt dmv verlichting.

om de een of andere reden vind ik de fotos vrij afstandelijk overkomen misschien door het ontbreken van leuke actiefotos van dichtbij van dansende luitjes. verder vind ik iets in de kleuren nogal vreemd overkomen , is dit normaal met de sony ? of heb je hier nog nabewerkingen op gedaan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een gaaf filmpje! (voor een starter qua film gebeuren toch?)
Het muziekje begint wel lekker maar naar 1 minuut wordt het toch wel saai om naar te luisteren.
Mmm, volgens mij begin ik ook intresse te krijgen in dat film gebeuren terwijl ik voorheen riep dat ik geen heil zag in een filmfunctie op een DSLR.

Edit: misschien moet er een apart party topic komen in rubriek Film & Video?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:06:
[...]

1 hmm licht valt niet echt fijn op hun ogen vind ik, schaduwlijn loopt er zelfs compleet doorheen

2 moest even goed kijken hoe dit in elkaar zat , jammer dat het water niet duidelijker zichtbaar is gemaakt dmv verlichting.

om de een of andere reden vind ik de fotos vrij afstandelijk overkomen misschien door het ontbreken van leuke actiefotos van dichtbij van dansende luitjes. verder vind ik iets in de kleuren nogal vreemd overkomen , is dit normaal met de sony ? of heb je hier nog nabewerkingen op gedaan ?
Ja dat licht kwam van zo'n schijnwerper die in de grond het kasteel verlichte, ze hadden inderdaad beter iets meer naar achteren kunnen gaan staan. Ik heb verder niks bewerkt, ik denk dat dit komt door de kleurprofielen, ik werk op een mac, en ik heb gehoord dat dit op windows machines anders uitziet.....toch iets wat ik eens moet gaan uitzoeken..... of het moet een andere reden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
jules schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:15:
Probeer her en der ook wat meer interactie met het publiek uit te lokken, met name bij het filmen kan dat leuk zijn. Je word dan als kijker van het filmpje wat meer erin getrokken.
Dat zal ik volgende keer proberen. Dat is wel redelijk moeilijk als veel mensen in "portret mode" gaan eens ze een fototoestel zien.
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:36:
Wat me opvalt is dat dit soort filmpjes in tegenstelling tot dedicated videocamera shots vaak trage bewegingen etc hebben, terwijl je juist daarmee dynamiek een spanning in je video kan leggen.
Ik denk dat het vooral van de parties afhangt. Op de ene partie wordt er meer lounge beats of tracks met matige beats gedraaid. Dan is het ook moeilijk om veel actie te filmen en op sommige feestjes dansen er maar weinig mensen. Ik denk dat een shot maar max 3 seconden mag duren, anders wordt het wat saai denk ik, maar dan heb je echt wel heel veel beeldmateriaal nodig en om dat nog es full time te combineren met foto's (die nog altijd de prioriteit hebben) zal niet altijd haalbaar zijn.

Alvast iedereen bedankt voor de comments. Ik zal er zeker mee rekening houden.

*edit*
Oei, je bedoelt beweging van de camera zelf. Ik zal es proberen met een UWA, met 35-50mm heb je meestel een te beperkte DOF.

[ Voor 4% gewijzigd door psychodweep op 25-08-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 14:13
Hoi! Inmiddels is het alweer een tijdje terug dat ik hier gepost heb... Het topic is er niet echt levendiger op geworden zo te zien. Anyways, KleineAap wat heb je al die tijd gedaan? Nou lieve tweakertjes dat zal ik jullie eens vertellen. Ik ben naar Spanje geweest om voor Gogo, Xtravel en Traxs foto's te schieten voor in de brochure volgend jaar, Loveland, Solar en Dutch Gathering de afgelopen weken nog even meegepakt en ben nu aan het wachten op the return of my cam, aangezien de shutter na 9 foto's in Spanje er mee ophield (eeerik thanks voor de 30d :)).

Maar goed, tijd voor wat foto's:

Spanje

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2569/3841901405_294b8f7e71.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2520/3841985647_3757dbc836.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3525/3841907383_3dd03f7e72.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3456/3817412839_ed7bf22be1.jpg

Loveland

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2668/3807714694_e677d4ebb0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2632/3807734410_04973c4eda.jpg

Dutch Gathering

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2665/3848664726_03ca13aef8.jpg

Let me know what you think :)

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, die vakantie heeft je goed gedaan! Schitterende platen. Vooral die met die schuimmachine en die laser. Als ik dan iets van commentaar moest geven, dan vind ik zelf dat de belletjes iets té bewogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooie foto's kleine aap.
Prachtige kleuren bij 1&2! Zomer op en top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Mooie selectie ook vooral, lekker divers :) Alleen de laatste vind ik er niet bij horen.

Ik heb de laatste tijd echt van alles gedaan, lekker gevarieerde opdrachten gedaan en me echt een slag in de rondte gewerkt, en een overzichtje daarvan komt echt nog wel een keer...

Maar daar ben ik nu te lui voor. Dus moeten jullie het hier maar even mee doen :P

Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20090823-_MG_6914-Edit.jpg
MUA: Gerard Henninger

[/einde ik-leef-nog-post]

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 25-08-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54
Haha, wel een heel subtiele "I love" copycat :P

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Lekkere shots kleine aap, mooie kleurtjes ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jeetje kleine aap die schuimfoto is echt te gek. alleen die loveland tja , beetje weinig alleen maar wat onscherpe belletjes :P

ps voor degene die willen weten waar de hos naar toe wil gaan. heb nu ook een rss feed boven elk paginatje gezet met upcoming events :+
http://thehospages.com/pi...8-23-bramenpluk/index.php

en dit weekend nog aardefestival op adm, gaan er nog meer luitjes heen of is dat veels te soft :P
(ps je kan ook leuk afteren daar na mysteryland natuurlijk ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@hos: Jeutje, dat ik nog ooit een foto zou plaatsen die jou te onscherp en vaag is :) Ik vind het soort van een compliment! Je hebt wel gelijk hoor, maar door de schommel en de belletjes is het gewoon Loveland. Als je begrijpt wat ik bedoel. En top van die RSS, kan ik eindelijk eens een hos feestje inplannen!

@henk: GH!!! Maar goed, dank je voor de complimenten, en ik heb serieus zitten twijfelen over de laatste foto want hij past inderdaad niet tussen de rest, maar het is ook niet echt als samenhangende serie bedoelt meer als bloemlezing van mijn afgelopen weken.

@iedereen: Thanks voor de positieve feedback! Ik zal binnenkort nog wat Spanje foto's hier neergooien, maar mag niet zoveel vrijgeven nog. Wie gaan er dit weekend trouwens waar heen? Mijn camera is nog niet terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Lekkere shots Stijn! - Heb zelf ook nog even nagedacht om voor hen naar Spanje te gaan, er kwam echter een hele leuke stage tussen + dat mijn opdrachtgever nooit meer details heeft doorgespeeld :)

Denk ook dat ik sowieso het komende jaar _NIET_ meer aan de PFG zal gaan, de lol is er voor mij de laatste tijd wel van af . Daarnaast ben ik nu een half jaar op stage en daarna wil ik alles op alles zetten om ook nog voor einde schooljaar '09-'10 af te studeren....een flinke kluif dus :) Pak hopelijk wel nog een feestje hier en daar mee met HG en GH :+

De camera hangt dus, na een opdracht volgende week en op 1 oktober, redelijk aan de wilgen. Het leuke is wel dat ik voor m'n stage wat foto's kan gaan schieten voor in het blad. Vraag me echter wel af of het volgend jaar allemaal nog zo kriebelt...die feestjes :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 22:17
@KleineAap:
Lekkere plaatjes! Wel crap van je camera - maargoed, shit happens; risico van het vak.

Inmiddels heb ik ook alweer een tijd niets van me laten horen door drukte, hierbij een aantal plaatjes die ik heb geschoten op Dominator Festival 2009... ik zal binnenkort ook nog wat van Tomorrowland posten..

Dominator Festival 2009
Dominator, een Hardcore-Festival op het E3-Strand bij Eersel waar Floris en ik samen met onze exinores weer aan de slag mochten :)

#1 - Rondlopen in je Aussie..
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-1.jpg

#2 - Zuipen en rondlopen in Merchandising
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-2.jpg

#3 - Genieten
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-3.jpg

#4 - Floris @ Work
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-4.jpg

#5 - Proost!
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-6.jpg

#6 - Grrr!
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-7.jpg

#7 - Publiek
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-8.jpg

#8 - DJ Korsakoff
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-9.jpg

#9 - Bunny
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-10.jpg

#10 - Liggen
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-11.jpg

#11 - Floris @ Work
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-12.jpg

#12 - Promogirls
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-13.jpg

#13 - Charly Lownoise
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-14.jpg

#14 - Crowdsurfing MC Ruffian
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/25/dominator/20090725_dominator-15.jpg

Aankomend weekend mag ik weer aan de slag op Mysteryland, wie is er nog meer te vinden?? :)

• neographikal
  • Niet online
De laatste is vet! :) de rest is wat gewoontjes voor jouw doen :)

• Joepv
@11: geen zonnekap? Heb je dan geen last van flare zo midden op de dag?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 08:43
Opzich staat ie met z'n rug naar de zon toe natuurlijk :)

• AjDuLion
bah iedereen gaat naar mysteryland en ik sta weer lekker op het droge..

* AjDuLion wacht met smart op de pics volgende week :D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Joepv schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:57:
@11: geen zonnekap? Heb je dan geen last van flare zo midden op de dag?
Welke zonnekap? Ik ben 'm kwijt en ik kan nou niet zeggen dat ik er last van heb :)

Had ik deze al laten zien?

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3542/3778885645_7b36b00da1.jpg
MC Ruffian stagedive (iets groter)

Bericht hierboven

• neographikal
  • Niet online
Gaaf! :D

• Joepv
Marten schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:10:
Opzich staat ie met z'n rug naar de zon toe natuurlijk :)
Hij zal toch wel meer standpunten hebben aangenomen als op deze foto neem ik aan ;)

Edit: vette stagedive pic!

[ Voor 5% gewijzigd door Joepv op 27-08-2009 10:58 ]

• GerardHenninger
Hele vette foto's KleineAap! Vooral de eerste twee!

Omdat ik graag het niveau verlaag hier en ook wel eens aardig kan zijn (ipv het afzeiken van mensen en het maken van FJ-video's) : De "Henk heeft plezier in z'n werk video"

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/video/henk.jpg

even op klikken voor de video

;)

[ Voor 13% gewijzigd door GerardHenninger op 27-08-2009 12:03 ]

• Henk
*O*

[ Voor 190% gewijzigd door Henk op 27-08-2009 12:32 ]

• allstarted1
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Dus het filmen, fotograferen en interviewen begint nu nog meer samen te komen? Ik dacht dat de heren fotografen, fotograferende journalisten niet echt done vonden ;) Nu wordt de markt andersom verziekt :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Joepv
LOL @ GH TV stickers :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Joepv op 27-08-2009 12:57 ]

Verwijderd

Super filmpje! Leuk zoomeffect ook. :)

• AjDuLion
nog wel even spelen met de recorder gok ik ? :P

wel gaaf ! waar blijft de rest ?

• GerardHenninger
allstarted1 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:54:
[...]
Dus het filmen, fotograferen en interviewen begint nu nog meer samen te komen? Ik dacht dat de heren fotografen, fotograferende journalisten niet echt done vonden ;) Nu wordt de markt andersom verziekt :P
Nee hoor, dit filmpje heeft nul journalistieke waarde :)
Ik wacht nog totdat ik van Zoefff de hi-res logo's van Tweakers krijg :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:04:
Super filmpje! Leuk zoomeffect ook. :)
Thanks :) Zoomeffect was voor het eerst, best lastig met focus enzo.
angel00008 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:04:
nog wel even spelen met de recorder gok ik ? :P
wel gaaf ! waar blijft de rest ?
Die recorder is het probleem niet, die microfoon is even wennen; waar houdt je dat ding precies, niet vergeten te richten op de persoon die praat etc etc.

Welke "rest" heb je het over?

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

• AjDuLion
GerardHenninger schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:08:

Die recorder is het probleem niet, die microfoon is even wennen; waar houdt je dat ding precies, niet vergeten te richten op de persoon die praat etc etc.

Welke "rest" heb je het over?
twas meer een verkapte ''we want more'' post :D

• GerardHenninger
angel00008 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
twas meer een verkapte ''we want more'' post :D
Oh... euh.. dan moet je me even volgen op Twitter, dan krijg je allemaal geheime video's te zien die niet in dit topic kunnen :)

• KleineAap
Niet kunnen is een groot woord. Zo'n harde porno is het ook weer niet :) En wat een zelfverheerlijking hier de laatste tijd! :P Je bent net te laat om ook een eigen publieke omroep te starten helaas, anders zag ik daar wel een mogelijkheid liggen.

• GerardHenninger
KleineAap schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:45:
Niet kunnen is een groot woord. Zo'n harde porno is het ook weer niet :) En wat een zelfverheerlijking hier de laatste tijd! :P Je bent net te laat om ook een eigen publieke omroep te starten helaas, anders zag ik daar wel een mogelijkheid liggen.
Nee, wil geen ban van Zoefff :) En zelfverheerlijking? Waar dan?

• AjDuLion
GerardHenninger schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

Oh... euh.. dan moet je me even volgen op Twitter, dan krijg je allemaal geheime video's te zien die niet in dit topic kunnen :)
hehe ik volg je nu al ruim 2 weken maar nog geen filmpje gezien (of dat is gewoon niet te zien op de iphone)

edit :

om toch nog een beetje on topic te zijn.

wat voor foccus screens gebruiken jullie allenmaal ?

gewoon de standaard matte of toch de andere (bv voor de 40d heb je de ef-d en ef-s en ef-a)

na een beetje gekeken te hebben lijkt me de ef-d (grid screen) toch wel handig voor foto's.

of moet ik gewoon niet zeuren en vrolijk met de ef-s blijven zoals iedereen :+

ef-s scherm : Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/PRODS/E40D/ZEFSSCREEN.JPG

ef-d scherm : Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/PRODS/E40D/ZEFDSCREEN.JPG

ef-a scherm : is hetzelfde als de ef-s maar schijnt niet matte te zijn en makkelijker voor manual focussing te zijn (en alleen voor de 40d beschikbaar te zijn)

oja en vergeet na het verwisselen van de foccus screens niet je sensor schoon te maken :+

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2258/2086019164_f6d11790a1_o.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door AjDuLion op 27-08-2009 15:05 ]

• Meulugar
  • Nu online

Meulugar

na het schoonmaken doet mijn sensor het niet, wat doe ik verkeerd?

:+

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 08:43
Meulugar schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:20:
na het schoonmaken doet mijn sensor het niet, wat doe ik verkeerd?

:+
Het werkt alleen met ge-weathersealde bodies natuurlijk, duh.

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Haha, angel0008... Heb je t nou weer over gear?

Net even gebeld met Joost van Bellen van Meubelstukken over Valtifest. Ik wordt nu al enthousiast ervan, die gast heeft leuke plannen.... Hoe je t ook voor elkaar krijgt om de Vengaboys te laten optreden... Wie zie ik daar nog meer?

• KleineAap
@samo: Volgende week weten we het zeker, maar hopelijk me me me! Voor beestenboel heb ik in ieder geval mijn nickname mee. Timetable ziet er gruwelijk uit, ik ga daar zoveel tijd tekort komen!

• AjDuLion
nou das ook weer duidelijk wie er geen nikon fan is 8)

en waarom de filmpjes hier niet gepost worden :)

alleen jammer dat mn werk laptop de grotere versies totaal niet kan afspelen en downloaden is niet mogelijk geloof ik..

[ Voor 36% gewijzigd door AjDuLion op 27-08-2009 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
KleineAap schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:16:
@samo: Volgende week weten we het zeker, maar hopelijk me me me! Voor beestenboel heb ik in ieder geval mijn nickname mee. Timetable ziet er gruwelijk uit, ik ga daar zoveel tijd tekort komen!
zo zo kleine aap , hopelijk gaat het lukken :Y :Y :Y

het is dan wel niet helemaal een typisch hos feesie maar toch wel gruwelijk leuk altijd wat die meubelstukken weet te doen. en als ik de line up zie hebben ze ook het decor wat ze tijdens het roxyfeest gebruikten weer uit de kast getrokken. :)

oei junkie xl, bonaparte, isis natuurlijk, gaat weer dolle boel worden :)

http://www.thehospages.co...and-in-mokum/image105.jpg

ps vengaboys ?? die zie ik niet op de lineup staan :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 16:53 ]

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:52:
ps vengaboys ?? die zie ik niet op de lineup staan :S
Die komen terug in Joost van Bellen's dj set....
Maar dan live 8)7

Verwijderd

Topicstarter
samo schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:05:
[...]

Die komen terug in Joost van Bellen's dj set....
Maar dan live 8)7
is ie nu helemaal vertwitterd 8)7

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

angel00008 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:51:
[...]

wat voor foccus screens gebruiken jullie allenmaal ?
Bij Nikon kun je gewoon een grid aanzetten vanuit het menu :? Diegenen die wel eens mijn body vast hebben gehad weten vast wel hoe dat eruit ziet :). Niks klooien met een matglas, sensoren schoonmaken onder de kraan... Trouwens, mijn D70 doet het nog altijd nadat ik eens een zwembadje van alcohol op de sensor had gemaakt :Y).

• Mittnick
@flooris: Zoals ik al zei; hele vette plaat... goed dat je hem van een wat lager standpunt hebt kunnen schieten :)

@angel000008: Gewoon de standaard matte, niets mis mee.. kan me voorstellen dat het met een ts-lens wel wenselijk is om er een met grid te hebben..

Tomorrowland 2009, Zondag
Omdat ik op de zaterdag van Tomorrowland dus aanwezig was op Dominator heb ik alleen de zondag kunnen meepakken. Wat is Tomorrowland toch een leuk festival! :) Enige minpunt was dat er bij op mainstage absoluut geen ruimte was om toffe platen van de DJ's te schieten...

#1 - Lekker druk..
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-1.jpg

#2 - B-Day Girl
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-2.jpg

#3 - Jon O'Bir @ Vandit Stage
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-3.jpg

#4 - Mainstage
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-4.jpg

#5 - Partypeep
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-5.jpg

#6 - Thrillseekers
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-6.jpg

#7 - D-Block & S-Te-Fan
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-7.jpg

#8 - D-Block & S-Te-Fan
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-8.jpg

#9 - Giuseppe Ottaviani
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-9.jpg

#10 - Alpha Twins
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-10.jpg

#11 - Mainstage
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-11.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Mittnick op 27-08-2009 18:14 ]

• Markofnikoff

Markofnikoff

Vette platen, leuk feestje ook zo te zien. Alleen jammer dat #4 scheef is, verder erg nais
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik echt jaloers ben dat ik er niet heen kon :|

[ Voor 91% gewijzigd door Markofnikoff op 27-08-2009 18:37 ]

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Foto #3 is wel een beetje fout :x

• ppFreddy
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

't is maar wat je erin WILT zien he ;)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

• Mittnick
Markofnikoff schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:36:
[...]
Vette platen, leuk feestje ook zo te zien. Alleen jammer dat #4 scheef is, verder erg nais
U vraagt, wij schieten... deze stond toevallig ook nog in m'n lightroom :)

Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/07/26/tomorrowland/20090726_tomorrowland-12.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Mittnick op 27-08-2009 18:54 ]

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

hé, die pic heb je geschoten toen ik even een babbel kwam doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
ppFreddy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:13:
hé, die pic heb je geschoten toen ik even een babbel kwam doen! :)
Yep, klopt... waar ik er nog even moeite mee had om je te herkennen... ik kom zoveel mensen tegen, nogmaals: sorry ;) :)

Zo, ik sta op het punt van vertrekken naar Mystery Land, ik heb gisteren al even een kijkje genomen zoals jullie eventueel via m'n twitter al hadden vernomen - en het zag er erg goed uit!

Voor iedereen die ook die kant op gaat: Have Fun! (en de rest die niet gaat uiteraard ook ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mittnick schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:04:
[...]

Yep, klopt... waar ik er nog even moeite mee had om je te herkennen... ik kom zoveel mensen tegen, nogmaals: sorry ;) :)

Zo, ik sta op het punt van vertrekken naar Mystery Land, ik heb gisteren al even een kijkje genomen zoals jullie eventueel via m'n twitter al hadden vernomen - en het zag er erg goed uit!

Voor iedereen die ook die kant op gaat: Have Fun! (en de rest die niet gaat uiteraard ook ;))
veel plezier en doe isis en consorten maar de hartelijke groetjes nog van me :w
helaas dit jaar logistiek gezien niet te doen om ook nog mysteryland erbij te doen :(
geen goeie racefiets meer en mijn knie wil ook niet echt meewerken om dan maar eventjes 35km heen en terug te fietsen naar adm ;(

en komen er nog luitjes afteren op ADM na mysteryland ?? *O* *O* *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Mittnick schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:04:
no prob, ik ben zelf sowieso al een ramp om gezichten en namen te onthouden. En als je dan wekelijks honderden foto's neemt wordt het er niet bepaald makkelijker op :X Ik kom wekelijks mensen tegen die zeggen "hey, ken je me niet meer van <insert willekeurig feest of club>" :9 Meestal niet dus... Maar de collega-fotografen herken ik wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Normaal gezien zou je toch als fotograaf een beter fotografisch geheugen moeten hebben ? Of niet :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Afgelopen weekend ben ik op pad geweest en zou graag jullie comentaar willen lezen.
Ik wil aankomende week een speedlight SB-900 voor mijn Nikon D5000 halen en tevens een licht sterke lens, maar welk.
Hebben jullie een suggestie.
Ik zit zelf te denken aan een Nikon AF-S 35 mm F/1.8G DX of een Nikon AF-D 24-50 mm F/3.3-F/4.5

Ancee kijkduin 22/08/09
1.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3489/3862492721_9ee077b6bf.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3447/3862511611_9961e60790.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2434/3862512069_5c19ef923b.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2472/3863294186_690a3d658e.jpg

Citymoves Zoetermeer 23/08/095.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3475/3863308738_4c0a7b026b.jpg

6.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2510/3862525953_a2d0746e81.jpg

7.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2436/3862526549_2c06e27013.jpg

8.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2547/3862525509_c385694075.jpg

9.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2595/3862525279_eb0a5082fd.jpg

10.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2672/3862526803_b5cbae4be2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou rdrukker het helpt als je vermeld welke lens je nu dan hebt :P

3 6 en 10 vind ik wel leuk :)
1 en 4 lekker vaag :+

oh en hier nog 1 van adm aardefestival voordat de modder in de rondte vloog :+

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-08-29-adm-aardefestival/600/dscf2745.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mitnick

Wat een mooi pics van Tomorrowland 2009
Top hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:21:
nou rdrukker het helpt als je vermeld welke lens je nu dan hebt :P

3 6 en 10 vind ik wel leuk :)
1 en 4 lekker vaag :+

oh en hier nog 1 van adm aardefestival voordat de modder in de rondte vloog :+
Ja je hebt gelijk! hahaha

Leuke foto met die babes

Ik heb de Nikkor AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR en Nikkor AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm IF-ED

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:36:
[...]

Ja je hebt gelijk! hahaha

Leuke foto met die babes

Ik heb de Nikkor AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR en Nikkor AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm IF-ED
wil je dan de 35 mm voor available light schieten erbij hebben ? op zich is de sigma 18-55 2.8 ook een leuke lens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

wil je dan de 35 mm voor available light schieten erbij hebben ? op zich is de sigma 18-55 2.8 ook een leuke lens :)
De bedoeling is om een lens te gebruiken die ik de gehele nacht op een feest kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:59:
[...]

De bedoeling is om een lens te gebruiken die ik de gehele nacht op een feest kan gebruiken.
dan zou ik voor de sigma 18-50 2.8 macro gaan, de 18mm kan je gebruiken voor groepsportretjes en overzichten en richting 55 mm toe voor djs die ver af staan en of close up wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:04:
[...]

dan zou ik voor de sigma 18-50 2.8 macro gaan, de 18mm kan je gebruiken voor groepsportretjes en overzichten en richting 55 mm toe voor djs die ver af staan en of close up wil maken.
Ik zal dit in mijn overweging meenemen.

wat flitser betreft?
SB-900 voor mijn Nikon D5000 of de SB-600.
De SB-900 is zo groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:26:
[...]

Ik zal dit in mijn overweging meenemen.

wat flitser betreft?
SB-900 voor mijn Nikon D5000 of de SB-600.
De SB-900 is zo groot
anders de sb800 ;)

voordeel van de sb900 en sb800 is dat je ook alleen af assist aan kan zetten zonder te flitsen. heel handig om in het donker te focussen :)
in sommige cameras kan je het ook in de body instellen, lijkt me echter niet iets dat ze voor de d5000 in zullen hebben gebouwd (is meestal bij profi cams zoals de canon 40d etc bij de nikon range weet ik het niet waar het wel of niet in zit ) maar je kan even kijken ernaar of het erin zit :)

zo en nu weer terug naar aardefestival *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:42:
[...]

anders de sb800 ;)

voordeel van de sb900 en sb800 is dat je ook alleen af assist aan kan zetten zonder te flitsen. heel handig om in het donker te focussen :)
in sommige cameras kan je het ook in de body instellen, lijkt me echter niet iets dat ze voor de d5000 in zullen hebben gebouwd (is meestal bij profi cams zoals de canon 40d etc bij de nikon range weet ik het niet waar het wel of niet in zit ) maar je kan even kijken ernaar of het erin zit :)

zo en nu weer terug naar aardefestival *O*
De d500 heeft ook af assist en dit is inderdaad erg makkelijk en gebruiks vriendelijk.
Thanks!
Cuc6

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
@hos: Sorry, heb helaas geen groetjes meer kunnen doen...

@Rdrukker: Thanks. Ik denk dat het verstandig is om inderdaad met een flitser aan de gang te gaan, welke is niet heel relevant; de focus-assist en betere lichtbron zijn tov de interne flitsers een goede stap vooruit... qua lens kan ik je niet opweg helpen, dit is voor iedereen verschillend.

#1 vind ik niks. Bewogen, te hard ingeflitst, enz.

Succes!

@ppFreddy: Hehehe, ja.. kan ook wel grappige situaties opleveren af en toe :D

Mysteryland 2009 - Quickpost
Zo, Mysteryland 2009 zit er weer op, en het was weer top, de weergoden hebben goed meegewerkt, dus dat is helemaal prima! Hierbij snel 2 pics van mijn kant; ik heb verder weinig foto's van de show e.d. omdat ik voor ander soort fotografie was ingehuurd :)

#1 - Mainstage Mysteryland 2009
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_mysteryland-1.jpg

#2 - DJ Chucky @ Mysteryland 2009
Afbeeldingslocatie: http://blog.mittnick.nl/wp-content/uploads/2009/08/29/mysteryland/20090829_mysteryland-2.jpg

Zo.. en nu tukken :z

[ Voor 5% gewijzigd door Mittnick op 30-08-2009 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14

Zoefff

❤ 

Mittnick schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 02:49:
Mysteryland 2009 - Quickpost
Zo, Mysteryland 2009 zit er weer op, en het was weer top, de weergoden hebben goed meegewerkt, dus dat is helemaal prima! Hierbij snel 2 pics van mijn kant; ik heb verder weinig foto's van de show e.d. omdat ik voor ander soort fotografie was ingehuurd :)
Tijdens de slotact en vuurwerk op Mysteryland begon het hier bij mij thuis echt gru-we-lijk hard te regenen. Ik kan me haast niet voorstellen dat jullie daar ook geen last van hebben gehad? Het is hemelsbreed iets meer dan een kilometer van mijn huis vandaan :P

Lekkere platen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Damn zeg...

Dit weekend inderdaad dus gewoon 5 jaar geleden dat ik met Heer Floris mee kon naar Mysteryland 2004!

Linkje naar foto's uit de ouden doosch: http://www.strikerz.net/~.../Mysteryland2k4/index.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/Mysteryland2k4/IMG_0036_683.jpg
Er is in die 5 jaar toch heel wat gebeurd, niet alleen wat betreft mijn fotografische ontwikkeling.
* JumpStart gaat even lekker nostalgisch wat Mysteryland 2004 livesets beluisteren.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mittnick schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 02:49:
@ppFreddy: Hehehe, ja.. kan ook wel grappige situaties opleveren af en toe :D
Had er vrijdag nog eentje die me begroette met zoenen. Echt geen idee waar ik haar van kende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mittnick
Sprankelende foto´s van Tomorrowland. Vooral nummer 2 en 11 zijn erg gaaf.
Mysteryland spreekt me wat minder aan omdat ze nogal donker zijn. Logisch ook hoor maar nee, wordt er niet warm van.

@Rdrukker
Lekkere afwisselende serie met een eigen touch van fotograferen. Maar fotootje 2??? Nee, die had je er wat mij betreft uit mogen laten. Erg donker hoor.

@hos
Veel te scherp man! :*)
Ohh, en toen het moddergevecht begon ben je er gauw tussen uitgeknepen? Of heb je daar ook nog mooi materiaal van? :9

@Jumpstart
Leuk om eens een oude doos te openen van een feest dat immers alleen maar groter en groter is geworden.
jules schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:08:
[...]

Had er vrijdag nog eentje die me begroette met zoenen. Echt geen idee waar ik haar van kende...
Leuk hoor! Dat is toch waar we het allemaal voor doen. :> Of niet soms?

Dadelijk nog even een Citymoves mee pakken maar qua weer zit het niet helemaal lekker. Nou ja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:31:

Leuk hoor! Dat is toch waar we het allemaal voor doen. :> Of niet soms?
Ik ben liever een avondje op stap met vrouwen zonder camera hoor... ;) (En zelfs dan word er nog wel eens gevraagd of je niet even een fotootje kan maken... :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Gebruiken jullie de camera niet om meisjes te versieren dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Nu online

Meulugar

Joepv schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:50:
Gebruiken jullie de camera niet om meisjes te versieren dan? :+
als je daar 1000+ euro voor uitgeeft om misschien wel een meisje tegen te komen dan klopt er bovenin iets niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Nou ook maar weer eens wat van mijn kant:

1. Badeentje vs DJ :P
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2555/3871870900_5b6f629266.jpg

2. Meneer met een schuimkanon! Klaar voor de aanval :)
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3430/3871871584_ca67f6cf59.jpg

3. De dames en ik vollop geraakt door de aanval van het kanon..
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2603/3871088599_5103e9dc69.jpg

4. Hij doet iets anders dan mensen redden.. :P
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3450/3871872968_a0f1c5de8b.jpg

5. badeentje wat is omgetoverd tot ezel
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2492/3871873708_203b399bc0.jpg

6. Help!!
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3474/3871874422_c8d0554e6f.jpg

7. ik moest er ook op..
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2445/3871875174_23f05340ef.jpg

8. Deze kregen net de volle lading van de rookmachine (paar seconden na de aanval)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2654/3871092139_6d9bd8ab42.jpg

9. Het badeentje moest ook meedoen!
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2505/3871093015_97d84b48dc.jpg

10. En daar ga je dan! :P
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2603/3871094043_77ae7403fc.jpg

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:09
Dit weekend ging het echt totaal niet. Ben zo niet tevreden van men foto's! Eigenlijk over geen 1 foto content :/

Jullie zouden soms niet weten hoeveel ik voor hieronderstaand materiaal, nog zou kunnen krijgen?

Canon 400D + BG-E3 4-06-07
Canon 350D 26-06-07
Canon 18-55 KIT 26-06-07
Lenmark DL2L 4x voor de 350D/400D
Canon 40D, herstelt op 25-10-08 gekocht op 25-01-08
Canon BG-EN2 grip voor 40D 10-04-2008
Canon BP-511A 10-04-2008
Canon EF-S 17-85 4-5.6 IS 07-09-2007
Canon Speedlite 430ex met zonnekap 07-09-2007
Canon Speedlight 430ex 28-01-2008
Tamron 17-50 2.8 28-01-2008
Canon EF-50MM 1.4 28-01-2008