@F.Jacobse: Haha, SjowieT en Anch
@SjowieT: Best leuke plaatjes ondanks dat je camera dus kaduuk is, ik zou waarschijnlijk de onderste steen boven hebben gehaald wanneer het aankomt op aansprakelijkheid, verzekering, organisatie enz; maar dit is dus een probleem wanneer je niet voor de organisatie schiet..
Hoe crap ik het ook voor je vind, dit is uiteindelijk wel een afspiegeling van zoals het is; organisaties laten mensen met dure apparatuur naar binnen met alle risico's (en gevolgen) van dien, terwijl de fotograaf er in dit geval waarschijnlijk zelf nog verlies op gaat draaien..
Afin, wat critics-and-comments: over het algemeen vind ik iets teveel saturatie in je plaatjes zitten, vooral de rode en gele tinten zijn iets te nadrukkelijk aanwezig.. en ga 's wat aan je watermark doen
#1 Leuk; jammer van die hand, maar dat vond je zelf ook..
#2 Leuk; je had wel het oor van die gast rechts mogen weg croppen
#3 Goed
#4 Leuke foto qua kleur en licht; iets onscherp, maar dat heeft ook wel wat 'dromerigs'
#5 Weinig interactie, als ze had gekeken was het imo beter geweest
#6 Jammer van die gast in het midden
@Jazzs Nice, beter dat je ook een lekker zonnetje had
@Hos: #2 vind ik erg vet
Processing...
Inmiddels ben ik ook mijn foto's van gisteravond aan het processen en klaar aan het maken voor 'Matrixx at the Park - Day 2'. Kaartjes leeg, batterijen vol, oordopjes schoon, Handoek + Shirt in tas..
TwitPic
[
Voor 4% gewijzigd door
Mittnick op 19-07-2009 11:45
]