Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 08:07:
Mittnick: foto 4 is een erg mooi overzichtje.
Sorry dat ik geen tijd had om meer te praten. Het was echt druk.
Erick: Nogal bewerkt niet?
Nog mensen last in de benen na een shoot op een mega event? Ik ben thans vrij sportief, maat mijn benen zijn nu zo stijf als iets. Wss hebben de trappen en lange gangen in het sportpaleis en de lotto arena er wel mee te maken.

Enige event waarvan ik me kan herinneren dat mijn benen echt gaar waren; FFWD festival 2006. Het terrein was een grote modderpoel. Bij iedere stap die je zette kostte het best wel wat kracht om je voeten uit de modder te trekken. Heb ook veel verloren schoenen in de blubber zien liggen.
Het event ging vooraf met de bekende FFWD parade. En op één van de afterparty's in de stad was ik zo gaar dat ik moeite had met lopen. 3 events op een dag is heavy

.
Sportief of niet, heb het vermoeden dat het meer met uithoudingsvermogen te maken heeft. Ik ben niet super sportief, maar heb wel eens in de zo veel tijd dat ik lange dagen maak. Lichaam is dan niet gewend aan regelmatig x tijd (korte) inspanning, maar opbouw van reserve stoffen die er dan in een keer doorheen gejakkerd worden volgens mij. Spierpijn ken ik dus ook vrijwel niet.
Moet wel zeggen dat ik mij ook een dagje ouder begin te voelen op het moment. Nachtjes doorhalen vallen me een stuk zwaarder dan een jaar geleden. Hoop dat het richting zomer wat meer is afgenomen.
Afgelopen zaterdag op een verjaardag geweest. Wist niet dat je binneshuis (in een regulier huis) zulke feestjes kon geven. Het had veel weg van een kraakfeestje, zonder vergunning, goede dj's, gelukkig geen klagende buren, geen politie, maar wel een super sfeer. Aanstaande zaterdag weer een feestje. Ben benieuwd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:01:
[...]
herkenbaar, heb nog nooit zo goed in mijn vel gezeten sinds ik met een camera rondren op feesies
merk alleen wel dat mijn rechterschouder sterker ontwikkeld is dan mijn linker. moet toch maar eens mijn cam met links gaan vasthouden

Ik zie het bij veel (party)fotografen, dat ze rechts een gespierdere (onder)arm hebben dan links. Vanwege periode waarin ik RSI had, heb ik gedurende een korte periode mijn camera ook vaker met links vastgehouden tijdens rust momenten. Maar of het uitmaakt... Ik zie ondertussen ook steeds meer verschil ontstaan tussen mijn linker en rechter onderarm...
[
Voor 16% gewijzigd door
jules op 02-02-2009 14:40
]