SgtCaffran schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 01:02:
Heb ook de mugen 2 op de Asus P6T SE gezet. Zitten standaard inderdaad geen washers op, maar de mugen 2 kan zonder problemen gemonteerd worden. De washers bij de mugen heb ik op de backplate gezet met daarop die plastic washers. Vervolgens gewoon vastgezet en als je de cpu plaatst dan zit alles strak!

HI,
Ok, Thanks!
Dus van onder af, backplate, metal washers, plastic washers (dus tussen de metalen washers en het bord) en de moderboard.
De CPU bracket/plate boven op de mobo daar komen dus geen washer tussen? Zo heb ik het dus ook gedaan.
Ik heb nu alleen dat hij not te heet wordt, met gewoon websurfen hang ik rond de 55 en de moederboard 42 (een silvesrtone Raven s01 kast) als ik prime start dan schiet ik over de 78 graden.
Kan dus volgens mij maar aan 2 dingen liggen, koel pasta (de originele wat erbij zit en dan peasize) of niet strak genoeg.
Had wel een beetje moeite met het bord op zijn kop erop te krijgen, wellicht heb ik daarbij de pasta naar een kant geveegd.

En dat peasize moet wellicht een iets grotere erwt zijn.
Wat betreft aanschroeven, hoe strak moet dit? De schroeven zijn niet fully threaded dus volgens mij kan je behoorlijk strak aandraaien want als het draad op is kan je toch niet verder, klopt dit?
Ga hem er maar vanaf halen en opnieuw monteren.
Bijna vergeten, mijn i7 920 is niet overclocked.