Ik heb nu weer internet.
Ik wist niet dat het een storing was maar had wel het vermoeden.
Ik wist niet dat het een storing was maar had wel het vermoeden.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door McPeer op 26-02-2009 16:56 ]
Verwijderd
Volgens mij al sinds vorige maand betaal je niet meer voor streaming.McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:21:
Ik vraag me trouwens af, of KPN andere telecom aanbieders achterna gaat lopen met de volgende aspecten van Mobiel internet.
- snelheid verhogen. volgens mij is Downloadsnelheid 128 kbps(dit is in de normale volksmond slechts 15kb/s!!) niet echt indrukwekkend vergeleken met andere aanbieders. Vooral bij 'kpn' sites als de Mobiele StartSite die kneiter klein zijn doet er best lang over.
- Streamen in het abonnement doen.
Ik kreeg toevallig met de januari factuur een euro of drie voor uitzending gemist wat ik door het stotteren vrijwel meteen afgezet heb (het wachten op verbinding zal de kosten gemaakt hebben).Peabz21 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:28:
[...]
Volgens mij al sinds vorige maand betaal je niet meer voor streaming.
Hee dat wist ik niet.McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:41:
Vanaf 1 februari j.l. zit streaming van audio èn video ook in ons Surf&mail totaal pakketje!
bronKPN site
Wil je helemaal zorgeloos surfen en mailen? Neem dan Surf&Mail Totaal. Hiermee kun je altijd onbeperkt surfen en mailen op je mobiel. Het gebruik van streaming audio en video zijn onderdeel van de Surf&Mail Totaal bundel. Hier hoef je dus niet apart voor te betalen.
EJ
Pfff... dus die drie euro hebben ze nog even snel gecashed voor ze het veranderd hebben. Sowieso, waarom krijg ik geen brief dat het pakket (en dus de voorwaarden) veranderd?McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:41:
Vanaf 1 februari j.l. zit streaming van audio èn video ook in ons Surf&mail totaal pakketje!
bronKPN site
Wil je helemaal zorgeloos surfen en mailen? Neem dan Surf&Mail Totaal. Hiermee kun je altijd onbeperkt surfen en mailen op je mobiel. Het gebruik van streaming audio en video zijn onderdeel van de Surf&Mail Totaal bundel. Hier hoef je dus niet apart voor te betalen.
EJ
Haha ik ben dr niet boos om hoor, maar KPN zeurt over alles en niets behalve als zij iets niet goed doen.. vandaar dat ik dat zei.McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:41:
Vanaf 1 februari is het gebruik van streaming data binnen de bundel. Dit was in januari nog niet het geval, vandaar de euro's op je rekening.
Ze willen er niet mee pronken: meer data verkeer voor 't zelfde geld. -> maar het staat wel gewoon in de voorwaarde van het KPN Suft&Mail totaal pakket. niet egt een rede om boos te worden waarom je geen brief heb gehad hoor
ze doen je een 'favour' so be happyen go streaming
(niet dat bv. uitzendinggemist goed te zien is met de 15 kb/s)
Verwijderd
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dit vind ik goed nieuws!McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:41:
bronKPN site
EJ
[ Voor 5% gewijzigd door McPeer op 27-02-2009 15:20 ]
Verwijderd
Ik zou het niet weten, maar het kenteken van de auto klopt volgens de site van de rdw.!McPeer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:20:
btw. Is het jullie al wel eens op gevallen dat Fons in de nieuwe KPN reclame in duitsland met pech (zie http://www.youtube.com/watch?v=gXNOLPIXqWA) lekker mobielTV zit te kijken ? wat klopt er niet =)
De zender (rtl 4) volgens mij.McPeer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:20:
btw. Is het jullie al wel eens op gevallen dat Fons in de nieuwe KPN reclame in duitsland met pech (zie http://www.youtube.com/watch?v=gXNOLPIXqWA) lekker mobielTV zit te kijken ? wat klopt er niet =)
duurde mij een tijd voor ik dit opgelost hadArtwido schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:28:
[...]
De zender (rtl 4) volgens mij.![]()
ff wat anders.... ik gebruik opera mini om te browsen. Maar sinds een paar dagen krijg ik nu bij iedere link die ik aanklik die melding of ik toesta dat opera verbinding met het internet maakt. Normaal kreeg je deze melding alleen als je de browser opstart.
Ik kan niet in de instellingen terug vinden of je deze boodschap aan/uit kunt zetten.
RTL 4 en Duitsland.McPeer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:20:
Verwijderd
Verwijderd
ik denk dat het aantal mensen dat tevreden is met hun N96 met kpn abbo groter is dan het aantal mensen dat problemen heeft. Alleen lees je in een topic zoals dit voornamelijk over problemen. Logisch maar het geeft een scheef beeld. Mijn mobielTV , internet en navigatie werkt prima. Ik kijk regelmatig een film op mijn N96. Ik bel weinig maar gebruik hem verder wel intensief. Iedere avond voor ik ga slapen laad ik hem op. In de auto als ik de navigatie gebruik dan gaat hij aan de acculader. Sorry dat ik geen alinia's gebruik maar ik type dit bericht met mijn N96. :-)Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:11:
Als ik toch lees in dit topic hoeveel problemen er zijn met KPN tv,dan ben ik toch blij dat ik een simlock vrij toestel heb en daarbij een abbonnement bij vodafone heb. Ik kijk gewoon tv via umts en dit is gewoon prima en duidelijk beeld. Dat KPN is een groot probleem bij de een werkt dit niet bij de ander dat.
Hierbij moet in het achterhoofd gehouden worden, dat de N95 inmiddels op FW 31 zit ofzo, en dat die ook erg traag was bij FW 12 (en lager). De FW van de N96 vergelijken met de snelheid met die van de N95 is dus nog appels met peren vergelijken.scenix_ schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:19:
als ik leonlfm mag bijstaan: Ik heb een N95 met vodafone en ook hier is het echt uitstekend TV kijken.
Overigens moet ik zeggen dat de N95 ook veel sneller lijkt te zijn in een heel aantal opzichten dan de N96 en lijkt de batterij van mijn 8GB versie langer mee te gaan met gemiddeld gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door McPeer op 28-02-2009 13:49 ]
Verwijderd
Dit is nog een feature van vroeger toen Hotmail nog niet beschikwaar was via POP. De truuk in dit geval is dat je even een bewuste spelfout moet maken in je e-mailadres (bijv. pietjepuk@potmail.com) zodat hij het niet herkent als hotmail en vervolgens na de wizzard dit handmatig corrigeren.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:21:
Zijn er mede n96 gebruikers die recent windows Live Mail en Messenger via de Download functie geïnstalleerd hebben. Voordat ik mijn gsm opnieuw heb moeten installeren werkte mijn hotmail perfect, op de gsm werd om een bepaalde tijd mijn mail binnen gehaald.
Nu ik mijn originele KPN productcode weer heb terug gezet krijg ik dit niet meer voor elkaar. Na het aanmaken van een mailbox krijg ik de melding dat er een url aan mijn favorieten is toegevoegd, dus dat ik online mijn mail kan bekijken...
Verwijderd
Toch is het me voorheen gelukt met de automatische instellingen van het gedownloade windows live programma. Je installeert dan namelijk een Hotmail mailbox, die (in mijn oude situatie) automatisch je emails binnenhaald.robertwebbe schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:54:
[...]
Dit is nog een feature van vroeger toen Hotmail nog niet beschikwaar was via POP. De truuk in dit geval is dat je even een bewuste spelfout moet maken in je e-mailadres (bijv. pietjepuk@potmail.com) zodat hij het niet herkent als hotmail en vervolgens na de wizzard dit handmatig corrigeren.
Hoe heb jij de instellingen voor de servers robert? Bij mij blijft hij maar verbinden met mailbox (na 5 min verbinden heb ik het maar opgegeven).robertwebbe schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:54:
[...]
Dit is nog een feature van vroeger toen Hotmail nog niet beschikwaar was via POP. De truuk in dit geval is dat je even een bewuste spelfout moet maken in je e-mailadres (bijv. pietjepuk@potmail.com) zodat hij het niet herkent als hotmail en vervolgens na de wizzard dit handmatig corrigeren.
[ Voor 32% gewijzigd door Isane op 03-03-2009 20:10 ]
Menu > Berichten > Opties > Instellingen > E-mail > Mailboxen > Hotmail >Hacula schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:54:
[...]
Hoe heb jij de instellingen voor de servers robert? Bij mij blijft hij maar verbinden met mailbox (na 5 min verbinden heb ik het maar opgegeven).
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 03-03-2009 20:58 ]
Dankje! In de tussentijd had ik mijn versie van windows live vernieuwd, waar de 'hotmail' inbox nu wel zo ingesteld kan worden dat hij automatisch checkt op mailtjes. Ik heb jouw instellingen nog geprobeert op de 'standaard' mailbox onder berichten, maar om de een of andere reden onthoud hij de aanpassingen niet. Ik zal eens kijken of het op mijn oude N95 wel werktrobertwebbe schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:56:
[...]
Menu > Berichten > Opties > Instellingen > E-mail > Mailboxen > Hotmail >
Verbindingsinstellingen >
Inkomende e-mail >
Gebruikersnaam: vul hier je volledige e-mailadres in, bijvoorbeeld belcompany@hotmail.com
Wachtwoord: vul hier je Windows Live wachtwoord in
Server inkomende mail: pop3.live.com
Toegangspunt in gebruik: Mail en Java
Mailboxnaam: Hotmail
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
Poort: Standaard
APOP beveiligd inloggen: Uit
Uitgaande e-mail >
Mijn e-mailadres: vul hier je volledige e-mailadres in, bijvoorbeeld belcompany@hotmail.com
Gebruikersnaam: vul hier je volledige e-mailadres in, bijvoorbeeld belcompany@hotmail.com
Wachtwoord: vul hier je wachtwoord in
Server uitgaande mail: mail.hiway.nl
Beveiliging (poorten): Uit
Gebruikersinstellingen >
Mijn mailnaam: Vul hier je eigen naam in (bijvoorbeeld BelCompany)
Bericht zenden: Meteen
Kopie naar mij: Nee
Handtekening opnemen: Nee
Melding bij nieuwe e-mail: Aan
Instellingen voor ophalen >
E-ophalen: Berichten en bijlagen
Aantal >
Uit Inbox > Alles
Automatisch ophalen >
E-mailmeldingen: Uitgeschakeld
E-mail ophalen: Uitsluitend in eigen netwerk
Ophaaldagen: Elke dag
Ophaaluren: Hele dag
Ophaalinterval: Elke 2 uur
Verwijderd
Ik ben naar het 'download' programma gegaan in het menu. Daar kun je klikken op windows live, waarna hij de nieuwste versie installeerd. Bij deze versie kun je de instellingen van je mailbox wél configureren zodat hij automatisch checkt op nieuwe mailtjes.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:32:
Hoe heb jij je windows live geupdate, zodat je in kan stellen dat hij automatisch je mail ophaalt? Krijg je ook een melding te horen wanneer er nieuwe mail is?
quote: djpdjpnlBen vanmorgen gebeld. Was nog beetje heel erg slaperig dus ik zal echt veruit de leukste zijn geweest aan de telefoon. Mijn telefoon is dus kaduuk en hij is nu voorgesteld om te ruilen met een nieuw toestel. Hier moet echter wel een een toestemming van 'hogeraf' voor zijn dus als die er is mag ik een nieuwe uitzoeken. Na het telefoontje was ik plotseling weer ridder en moest ik een evil koning bestormen (sliep weer)en toen heb ik eens nagedacht over of ik wel of niet de N96 weer wil. Stom als het klinkt, ik denk het wel. MobielTV werkte niet maar de rest was wel voldoende eigenlijk. Ik heb ook geen zin om weer een nieuw toestel te leren kennen die achteraf ook allemaal probleempjes heeft. Maar ik weet het nog niet zeker!
Verwijderd
Ik heb t zelfde, gewoon zoals je zelf al aangaf, goed schoonmaken (scherm + protector) en zo strak er mogelijk omheen doen. Dan moet het lukken!Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:45:
Weet iemand hoe je die screenprotectors fatsoenlijk op je telefoon krijgt? Er blijven steeds luchtbellen in zitten bij mij. Ik heb eerst het scherm schoongemaakt en toen de screenprotector met een doekje eroverheen gewreven.
Verwijderd
Is al 2x misluktherculesds schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:13:
[...]
Ik heb t zelfde, gewoon zoals je zelf al aangaf, goed schoonmaken (scherm + protector) en zo strak er mogelijk omheen doen. Dan moet het lukken!
Daarom zitten er dus zoveel in zo'n pakje screenprotectors?
probeer eens met een (bank)pasje vanuit het midden naar de zykanten de belletjes weg te drukken?
Hou hem dicht bij een kraan, met heel heet water, die zorgt voor stoom.McPeer schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:18:
[...]
probeer eens met een (bank)pasje vanuit het midden naar de zykanten de belletjes weg te drukken?
Hoorde dat dat moet werken..
Let us know!
Tha
Kan het kloppen dat bij uitgaande e-mail de server anders is als je KPN/HI hebt?robertwebbe schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:56:
[...]
Menu > Berichten > Opties > Instellingen > E-mail > Mailboxen > Hotmail >
Verbindingsinstellingen >
Inkomende e-mail >
Wachtwoord: vul hier je Windows Live wachtwoord in
Server inkomende mail: pop3.live.com
Mailboxnaam: Hotmail
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
APOP beveiligd inloggen: Uit
Uitgaande e-mail >
Mijn e-mailadres: vul hier je volledige e-mailadres in, bijvoorbeeld belcompany@hotmail.com
Wachtwoord: vul hier je wachtwoord in
Server uitgaande mail: mail.hiway.nl
Beveiliging (poorten): Uit
Gebruikersinstellingen >
Mijn mailnaam: Vul hier je eigen naam in (bijvoorbeeld BelCompany)
Bericht zenden: Meteen
Kopie naar mij: Nee
Handtekening opnemen: Nee
Melding bij nieuwe e-mail: Aan
Instellingen voor ophalen >
E-ophalen: Berichten en bijlagen
Aantal >
Uit Inbox > Alles
Automatisch ophalen >
E-mailmeldingen: Uitgeschakeld
E-mail ophalen: Uitsluitend in eigen netwerk
Ophaaldagen: Elke dag
Ophaaluren: Hele dag
Ophaalinterval: Elke 2 uur
Deze dus? >> DXVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:33:
Aan dat setje heb je niks![]()
Je heb namelijk torx 3 en 4 nodig.
- Comes with the following screw drivers:
Hex male: T4, T5, T6, T7, T8, T9, T10, T15, T20
Hex female: 1.0, 1.5, 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0
Philips: 0.7, 0.9, 1.3, 1.5, 2.0, 2.5, 3.0, 4.0
Trigram x 2
Philips: PH00, PH0, PH1, PH2
[ Voor 7% gewijzigd door djpdjpnl op 06-03-2009 15:20 ]
Verwijderd
Waar koop je die dingen en hoe duur zijn ze? Ik heb er 5 op marktplaats gekocht voor ongeveer 7 euro...djpdjpnl schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 20:27:
[...]
Daarom zitten er dus zoveel in zo'n pakje screenprotectors?
Als je zoekt in dit topic op 'screenprotector' kom je bij Invisible Shield en eBay. Niet direct een webshop ofzo. Meen me te herinneren dat in deel 1 wel een winkel stond maar dat weet ik niet zeker.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:54:
[...]
Waar koop je die dingen en hoe duur zijn ze? Ik heb er 5 op marktplaats gekocht voor ongeveer 7 euro...
[ Voor 12% gewijzigd door djpdjpnl op 06-03-2009 18:59 ]
Verwijderd
Ik heb KPN en bij mij werken bovenstaande instellingen...Fikkie007 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:43:
[...]
Kan het kloppen dat bij uitgaande e-mail de server anders is als je KPN/HI hebt?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 19:06 ]
Bij de Praxis koop je een bakjes met alle maten voor 14 euro oid!Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:54:
[...]
Waar koop je die dingen en hoe duur zijn ze? Ik heb er 5 op marktplaats gekocht voor ongeveer 7 euro...
Verwijderd
Die is idd al een keer gepost. Maar is en leuke site.Masis schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:35:
Weet niet of dit al gepost is en of ik dit wel mag posten, maar een hele goede site:
www.nokian96.net
Deze gebruik ik altijd en werkt meestal prima. Maar als je een andere SMTP server kent die ook je mail wil relayen dan kan dat natuurlijk ook.Fikkie007 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:43:
[...]
Kan het kloppen dat bij uitgaande e-mail de server anders is als je KPN/HI hebt?
[ Voor 6% gewijzigd door Masis op 07-03-2009 12:24 ]
Nice!Masis schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:23:
De N96 is nu ook in het zwart beschikbaar! Las dat deze waarschijnlijk ietsjes platter is....
[..plaatjesch..]
Wel mooi, maar zou toch voor de chrome/zwarte gaan als ik ook de keuze had. Had hiervoor een N73 ME, ook helemaal zwart. Chrome/zwart is weer eens iets anders...
Ziet er netjes uit. Zou helemaal top zijn als ze de zijkanten van hetzelfde materiaal zouden maken als dat van de N95. Ik vind het nu maar goedkoop aanvoelen.Masis schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:23:
De N96 is nu ook in het zwart beschikbaar! Las dat deze waarschijnlijk ietsjes platter is....
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel mooi, maar zou toch voor de chrome/zwarte gaan als ik ook de keuze had. Had hiervoor een N73 ME, ook helemaal zwart. Chrome/zwart is weer eens iets anders...
[ Voor 3% gewijzigd door DeHeys op 08-03-2009 08:13 ]
Heb nog geen nieuwe telefoon dus kan het niet testen maar misschien hebben jullie er al wat aan.Go to Menu > Tools > Setting > general > Personalization > Themes > general > Option >theme effects > off
[ Voor 78% gewijzigd door djpdjpnl op 09-03-2009 17:16 ]
Verwijderd
Stond al uit bij mij...djpdjpnl schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:14:
@Masis, enig idee wanneer de N96 in het zwart uit moet komen? Kan er niet veel van terug vinden omdat de normale ook al redelijk veel zwart heeft. >_<
Ik las op NokiaN96.net dat je de telefoon 'veel sneller' kunt maken door deze stappen te volgen.
[...]
Heb nog geen nieuwe telefoon dus kan het niet testen maar misschien hebben jullie er al wat aan.
En dit filmpje van het programmaatje 'Rock-N-Scroll' ziet er ok wel grappig uit
Verwijderd
geloof niet dat je meer zelf kunt signen. Ik ga daarvoor naar een forum die het voor je doet alleen mag ik hier de link niet neerzetten. Is een Warez site.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 02:09:
Iemand nog tips om apps te signen?
Heb deze site geprobeerd : http://andy.ehandysoft.com/devcert.php
Maar werkt bij mij helaas niet.
Gaat trouwens om het prog Rock-n-scroll
Verwijderd
Dit is inderdaad een geniaal programma!En dit filmpje van het programmaatje 'Rock-N-Scroll' ziet er ok wel grappig uit
Tha
Het eerste kan ik geen antwoord op geven. MobielTV op de televisie aansluiten kan volgens mij niet omdat dit geblokkeerd is. Is wel al even geleden dat ik dit vernomen heb dus probeert nog eens zal ik zeggen.Tha schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:23:
Ik heb met mijn nokia n96 vaak als ik probeer verbinding te maken via bluetooth om zo via pc suite het internet op te gaan dat hij vaak geen verbinding kan maken met het toestel, (wel al verbonden via bluetooth)
maar hij blijft of hangen op het openen van poorten of hij geeft een melding "verbinding maken met toestel mislukt"
word der een beetje para van ondertussen....
iemand tips?
en mobiele tv, kan ik me n96 aansluiten op me tv en dan daarop tv kijken, en zo ja, is de kwaliteit een beetje oke?
Mobiele tv via de tv out weet ik niet zeker... ik dacht in het 1e topic wel reports gelezen te hebben van mensen die het lukte. Maar het kan net zo goed zijn dat dat op andere fora was en misschien idd wel geblokkeerd door KPN. De kwaliteit zul je je met wat logisch nadenken vast zelf wel kunnen bedenken, denk ik ;-).Tha schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:23:
Ik heb met mijn nokia n96 vaak als ik probeer verbinding te maken via bluetooth om zo via pc suite het internet op te gaan dat hij vaak geen verbinding kan maken met het toestel, (wel al verbonden via bluetooth)
maar hij blijft of hangen op het openen van poorten of hij geeft een melding "verbinding maken met toestel mislukt"
word der een beetje para van ondertussen....
iemand tips?
en mobiele tv, kan ik me n96 aansluiten op me tv en dan daarop tv kijken, en zo ja, is de kwaliteit een beetje oke?
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Soms gaat het een tijdje goed, en zoals gister probeer ik de hele avond verbinding te krijgen maar dan word ik weer helemaal leip omdat het niet lukt.eymey schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:16:
[...]
Mobiele tv via de tv out weet ik niet zeker... ik dacht in het 1e topic wel reports gelezen te hebben van mensen die het lukte. Maar het kan net zo goed zijn dat dat op andere fora was en misschien idd wel geblokkeerd door KPN. De kwaliteit zul je je met wat logisch nadenken vast zelf wel kunnen bedenken, denk ik ;-).
Voor wat betreft bluetooth: In mijn opinie is dit echt een typische "epic fail" voor nokia, al vele lijnen toestellen lang. Ik heb nooit beter geweten dan dat de 1e keer bluetooth verbinding opzetten met PCSuite werkt en je het daarna kan vergeten en de bluetooth stack inderdaad crasht. Overigens, dit is in alle gevallen waar ik ervaring mee heb wel met de Bluesoleil stack. Maar ja, dat is nou juist de meest gebruikte, tegenwoordig. Ik heb het in ieder geval zelf maar opgegeven.
Ik doe toch zo weinig mogelijk met PC Suite (behalve het maps gebeuren en soms een backupje, en dat wil je toch via USB doen).
Tha
Volgens mij al te koop in een aantal winkels, weet niet welke. Hij is momenteel nog erg 'exclusief'...djpdjpnl schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:14:
@Masis, enig idee wanneer de N96 in het zwart uit moet komen? Kan er niet veel van terug vinden omdat de normale ook al redelijk veel zwart heeft. >_<
[ Voor 46% gewijzigd door Masis op 10-03-2009 17:49 ]
Goed genoeg voor op mijn 7inch LCD in de autoMasis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:47:
Ben ff gaan testen of MobielTV werkt met de TV-Out. Ja hoor, geen probleem. Owja, KPN-branded firmware, V12.
Kwaliteit... Tja, perfect is het niet, maar ook weer niet heel slecht. Beter dan ik had verwacht
[...]
Tsja... daar heb ik ook wel eens problemen mee. Dat wil zeggen: Ik vind het mediabeheer in de N96 (maar ik denk ook in andere Nokia S60 toestellen) echt RUK.Trunks81 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:51:
Weet iemand in welke map de ringtones moeten , En ook zodat de mp3 speler niet die ringtones vind ?
Heb ook niet steeds problemen dat de telefoon niet altijd alle mp3 files vind.
Kan wel 20 keer de bibliotheek vernieuwen maar vind steeds niks.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Werkte hier prima hoor, heb al weken een eigen dev certVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 02:09:
Iemand nog tips om apps te signen?
Heb deze site geprobeerd : http://andy.ehandysoft.com/devcert.php
Maar werkt bij mij helaas niet.
Gaat trouwens om het prog Rock-n-scroll
Ik heb inderdaad ook een spelling erin gekregen. Waar heb je dat laten doen en hoe lang duurt het?trobbelsjoeter schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:15:
Ja, heb ik ook gedaan. Die speling gaf een irritant geluid tijdens trilfunctie.
Dan rij ik liever even naar een NSP toe, dan mijn garantie riskeren hehetrobbelsjoeter schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:53:
KPN Repair centrum hier in Nuth (Limburg) een paar kilometer van mij vandaan.
Hier heb je normaal 30min reparatie service, maar het was echt te druk, waardoor ik na 30 min nog niet eens geholpen werd. Toen heb ik het toestel teruggevraagd en ben weer naar huis gegaan.
Ik moet een dezer dagen eens vroeg opstaan en weer langs gaan om de spits te vermijden.
Maargoed, ontopic: Het vast draaien van je slider kost normaal gesproken een paar minuutjes.
Op youtube heb ik al filmpjes voor de N95 gezien hoe dat moet, wel riskeer je je garantie als ze erachter komen.
Dat dacht ik toch...MarkoAlmelo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:17:
[...]
Dan rij ik liever even naar een NSP toe, dan mijn garantie riskeren hehe
Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door trobbelsjoeter op 13-03-2009 12:36 . Reden: perongeluk op verstuurknop gedrukt voordat ik mijn tekst had getypt ]
Mocht jij in de buurt van Schiedam wonen/werken. Ik heb zeer goede ervaringen met NSP Ricom Repairs. Meteen geholpen en je kunt erop wachten.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:17:
[...]
Dan rij ik liever even naar een NSP toe, dan mijn garantie riskeren hehe
Bedankt
Dat is wat te ver weg, ik woon in Almelo dus ik moet naar Teunis in Rijssen toedafmay schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:37:
[...]
Mocht jij in de buurt van Schiedam wonen/werken. Ik heb zeer goede ervaringen met NSP Ricom Repairs. Meteen geholpen en je kunt erop wachten.
lol,... kijk zijn naam.dafmay schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:37:
[...]
Mocht jij in de buurt van Schiedam wonen/werken. Ik heb zeer goede ervaringen met NSP Ricom Repairs. Meteen geholpen en je kunt erop wachten.
[ Voor 13% gewijzigd door trobbelsjoeter op 13-03-2009 12:49 ]
trobbelsjoeter schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:48:
[...]
lol,... kijk zijn naam.
"MarkoAlmelo" <-- denk dat hij inderdaad wel eens uit de buurt van schiedam kan komen ja.
jajatrobbelsjoeter schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:48:
[...]
lol,... kijk zijn naam.
"MarkoAlmelo" <-- denk dat hij inderdaad wel eens uit de buurt van schiedam kan komen ja.
Een erg mooi stukje software, inderdaad! Ideaal... het is ook met een redelijk beetje licht nog te lezen zonder dat de backlight aan gaatTVL schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:04:
Heb nog een leuke screensaver gevonden voor mijn N96. Had eerst Largetime maar vind cClock een stuk beter en is heel erg veel voor in te stellen. En het is freeware. http://www.symbian-freeware.com/download-cclock-v1-21.html
Powersave heb ik aan.eymey schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:59:
[...]
Welke instellingen heb jij voor power save en de algemene "weergave" instellingen?
Verwijderd
Omdat je een N96 hebt en geen N95?Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:46:
Als ik de N95 accelerometer plugin wil installeren, zegt ie "Certificaatfout, neem contact op met de leverancier van de toepassing". Iemand een idee om deze foutmelding te verhelpen?
TVL schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:22:
[...]
Powersave heb ik aan.
Gehele achtergrond heb ik aan, ik heb gemerkt dat soms de tijd in de liggende stand maar half weer gegeven wordt.
Achtergrondverlichting heb ik uitstaan.
Altijd op voorgrond staat uit.
Vind het één van de betere screensavers de er is die ik uitgeprobeerd heb. Jouw probleem ben ik niet tegen gekomen op mijn toestel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat wist ik niet. Nu probeer ik gewoon direct RockNscroll te installeren maar hij geeft dezelfde foutmelding... Iemand een idee?djpdjpnl schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:30:
[...]
Omdat je een N96 hebt en geen N95?De accelerometer werkt gewoon in de N96 dus waarom je daar een plugin voor nodig hebt..?
Als je RockNScroll wilt installeren (en ik heb zo'n vermoeden dat je 'm gedownload hebt) moet je 'm eerst signen met een certificaat die speciaal voor jouw telefoon gemaakt is. Linken naar hoe je er eentje krijgt mag hier niet maar Google doet wonderen.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:11:
[...]
Dat wist ik niet. Nu probeer ik gewoon direct RockNscroll te installeren maar hij geeft dezelfde foutmelding... Iemand een idee?
Al met al blijven het voor mij hekel punten...eymey schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:42:
op de meeste punten nog steeds met je eens, op een paar na....
* Batterij nu enigszins ergens op weg richting acceptabel. Bij jouw omgschreven gedrag minus de half-uurlijkse synchronisatie, maar verder wel bluetooth aan plus af en toe eens een foto'tje of een web pagina'tje weet hij het meestal wel rond de 48 uur uit te houden. Met GPS en wifi gebruik gaat het sneller.
Ik bel alleen, 1x per half uur exchange verbinding GEEN bluetooth, GEEN wifi, GEEN foto's, 1x filenieuws.nl openen in de ochtend, maar einde van de avond echt leeg... (bijna half jaar in gebruik)
Ik laat de gsm alleen op als hij leeg is om de levensduur te bevorderen... maar helaas...
Ik weet niet of dat komt omdat ik vorige week een keer een hard reset heb gedaan, maar sindsdien is heel veel aan de telefoon (met name snelheid) fors verbeterd. Helaas wel vaak nog vastlopers en reboots om vage redenen. Ook is er nog steeds 'iets' dat wel eens in de spaarstand de backlight aanzet waardoor de telefoon razendsnel leeg is.
Ik koop geen " dure " telefoon om hem elke paar weken te resetten, ik doe dat nu wel maar dat is niet de bedoeling natuurlijk... Verhaal van spaarstand en backlight heb ik ook weleens... maar telefoon ligt altijd in mijn zicht, dus dat heb ik snel genoeg door
[ Voor 6% gewijzigd door dude-nl op 18-03-2009 12:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq