Nokia N96 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.762 views

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
*Offtopic gezeik weg gehaald

Ik heb zelf de Abbyy Businesscard reader gedownload, en ik moet zeggen, die werkt wel perfect zeg. je maakt een foto van een visitekaartje en die staat dan meteen in je adresboek van je N96. Tippie dus voor mensen die geen zin hebben visitekaartjes helemaal over te tikken.

[ Voor 52% gewijzigd door Ginz op 13-02-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Ben je ergens niet mee eens? Loopt iemand volgens jou te erg offtopic te gaan?

Meldt het middels de TR (topic report) (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif), linksboven elk topic om ons erop te attenderen.

Het zelf bekritiseren en becommentariëren van andere zorgt alleen maar voor een slechte sfeer.

TR = is the key!

[ Voor 93% gewijzigd door Ginz op 13-02-2009 23:47 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Ik heb sinds kort dat mijn trilfunctie niet meer werkt. Weet niet of het een software fout is of dat het motortje stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
@Mod, bedankt!

@Artwido,

Zou eerst beginnen met het opnieuw installeren van de firmware, dan behoud je nl. je gegevens/instellingen/bestanden. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan is een hard-reset een mogelijkheid. Wel raak je dan je gegevens kwijt, maar die kans heb je ook als je hem opstuurt.

Hierna kun je er van uitgaan dat het om een hardware probleem gaat, en denk ik dat opsturen of een bezoekje aan de Nokia Service Point de enige mogelijkheid zal zijn.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
@Mod, bedankt!

Weet iemand hoe je de Nokia N96 wat vaster kan gaan zetten. Ik heb namelijk het probleem dat de schuif een beetje speling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 21:40
haroldso schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:44:
@Mod, bedankt!

Weet iemand hoe je de Nokia N96 wat vaster kan gaan zetten. Ik heb namelijk het probleem dat de schuif een beetje speling heeft.
Zelfde probleem hier, ik denk dat het een retourtje NSP word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
herculesds schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Zelfde probleem hier, ik denk dat het een retourtje NSP word...
Is dat zo, kan je niet het gewoon zelf repareren dan? Ik heb namelijk op internet gezien dat je een speciaal schroevendraaier setje kan kopen voor de N96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
haroldso schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:15:
[...]

Is dat zo, kan je niet het gewoon zelf repareren dan? Ik heb namelijk op internet gezien dat je een speciaal schroevendraaier setje kan kopen voor de N96.
Tja, als er iets mis gaat ben je wel fucked hé. Mocht er dan iets mis gaan met je mobiel. Dan is het byebye garantie.

Waar had je dat setje gevonden dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 14-02-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Pven en Ginz; bedankt! :)

Ik merkte gisteren op dat er nu een derde horizontaal krasje in m'n scherm zit. Met de juiste lichtinval zie je 'm niet maar als je m dan beweegt weer wel. Best irritant en stom dat het zo snel beschadigd raakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
djpdjpnl schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:36:

Ik merkte gisteren op dat er nu een derde horizontaal krasje in m'n scherm zit. Met de juiste lichtinval zie je 'm niet maar als je m dan beweegt weer wel. Best irritant en stom dat het zo snel beschadigd raakt. :(
Ja het schermpje is plastic dus dat krast nu eenmaal. Er is wel polisher te koop om de krasjes te verwijderen maar als je dat veel gebruikt dan word je schermpje ook dunner ;)
Zelf heb ik een stoffen hoesje gekocht omdat ik mijn mobiel of in mijn broekzak of in mijn binnenzak van mijn jas heb. Dat werkt prima. Zeker omdat ik dagelijks op het strand ben met mijn honden wil ik geen zand op mijn mobiel riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Screenprotectors zijn het beste. Je ziet er niks van op het scherm, en volgens mij is hij nog minder gevoelig voor vingerafdrukken dan het scherm zelf.

Heb op eBay 10 stuks gekocht voor een paar dollars, genoeg voor de komende 2 jaar :)

[ Voor 0% gewijzigd door Masis op 14-02-2009 12:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
djpdjpnl schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:36:

Mocht je echt balen van dat scherm kan je ook een nieuwe kopen, is ook niet echt duur.

http://www.mobilesupplies...42a4ae9c81a8736e521d14f10

By the way sorry voor mijn opmerkingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
herculesds schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:17:
[...]

Tja, als er iets mis gaat ben je wel fucked hé. Mocht er dan iets mis gaan met je mobiel. Dan is het byebye garantie.

Waar had je dat setje gevonden dan?
Op deze site:

http://www.gsmpunt.nl/det...Nokia&model=3110%20Evolve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En nog even voor degene die het niet gezien hebben. Ik heb alle MobielTV posts naar een nieuw topic gemoved.

Nokia N96 - KPN MobielTV

Alle met betrekking tot KPN MobielTV daar dus :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
haroldso schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 12:25:
[...]

Mocht je echt balen van dat scherm kan je ook een nieuwe kopen, is ook niet echt duur.

http://www.mobilesupplies...42a4ae9c81a8736e521d14f10

By the way sorry voor mijn opmerkingen _/-\o_
Haha je kunt 'm bijna als 'doe-het-zelf' kit kopen daar. :) 13,99 is inderdaad niet super veel voor 't schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Zojuist een nieuwe N96 gekregen van KPN, omdat MobielTV niet werkte. Zie meer hierover in het N96 MobielTV topic: Masis in "Nokia N96 - KPN MobielTV"

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn mobiel tv regelmatig in de trein vast liep, moest ik op aanraden van de KPN technische dienst me firmware opnieuw installeren. Ik dat gedaan ( de installatie is helemaal goed verlopen), krijg ik bij het op starten van me telefoon de volgende melding: 'Zelf test is mislukt, neem contact op met uw wederverkoper'. Ik naar een KPN winkel in Rotterdam, had die vent ten eerste nog nooit van dit foutmelding gehoord en ten tweede ben ik hem dus nu ook ter reperatie kwijt.

Nu weet ik dat iemand anders in dit forum deze melding ook een keer gehad heeft, en die vertelde dat die naar polen werd gestuurd. Hoe waarschijnlijk is dat? Die vent verzekerde me dat dat niet zou gebeuren en dat ik hem hoogstens twee weken kwijt was.

Hebben mensen ervaring met de reparatie service van KPN hoelang die gaat duren etc? En hebben meer mensen deze foutmelding al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Hij gaat naar Nokia, KPN heeft er niks mee te maken.

Voor zover ik weet, vinden alle N96 reparatie's in Polen plaats. Momenteel hebben ze daar alle onderdelen liggen, en is het voor Nokia goedkoper.
Uit de reactie van die vent, dat hij nog nooit van zo'n firmware-test gehoord heeft, kan ik opmaken dat hij niet erg veel weet van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Masis schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:27:
Hij gaat naar Nokia, KPN heeft er niks mee te maken.

Voor zover ik weet, vinden alle N96 reparatie's in Polen plaats. Momenteel hebben ze daar alle onderdelen liggen, en is het voor Nokia goedkoper.
Uit de reactie van die vent, dat hij nog nooit van zo'n firmware-test gehoord heeft, kan ik opmaken dat hij niet erg veel weet van Nokia.
Niet waar dus. KPN stuurt niks naar Nokia tenzij ze zelf (na 3 weken ofzo) er niet uitkomen of niet kunnen repareren. KPN heeft een eigen reparatie center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Klopt, had verkeerd gelezen, dacht dat Yellowpete naar een NSP was gegaan. Die stuurt ze nl. wel op naar Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou effe doorgeven dat ik hetzelfde probleem had na het updaten van mijn KPN toestel. Alleen schijnt er een hard en een soft reset te zijn. Ik heb de hard one gedaan en mijn tel doet het weer perfect.. En ik draai nu alles met de laatste firmware van KPN. Ik kan ook weer naar Mobiele tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Waar je de toepassingen kunt veranderen van de icoontjes bovenaan het scherm dat weet ik maar waar je die toepassingen kunt veranderen die daar onderstaan die kan ik niet vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Bedoel je boven de Soft-Keys?

Menu>Instrumenten>Instellingen>Algemeen>Persoonlijk>Standby-Modus>Snelkoppelingen>Linkerselectietoets/Rechterselectietoets wijzigen.

Bedoel je de dingen onder het StandBy menu, zoals Online delen, Wifi scan, agenda, die kun je helaas niet wijzigen. Wel kun je het StandBy-Thema wijzigen, en volgens mij daar eea wijzigen:

Menu>Instrumenten>Instellingen>Thema's>Standby>keuze maken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:22:
Waar je de toepassingen kunt veranderen van de icoontjes bovenaan het scherm dat weet ik maar waar je die toepassingen kunt veranderen die daar onderstaan die kan ik niet vinden. Iemand een idee?
Edit: ja dus. Idd, kon ook niets anders vinden dan het wijzigen van het standby-thema. Je kunt kiezen voor de huidige (horizontale), een 'standaard' versie waarbij het display nagenoeg leeg is of een 'verticale' versie. Die laatste vind ik nogal onoverzichtelijk

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Die bedoelde ik idd. Jammer dat je die niet zelf mag bepalen want onlinedelen gebruik ik niet en wlan schakel ik al in en uit met de browser dus die is ook overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

djpdjpnl schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:50:
[...]

Hier en hier staat ie nog niet vandaar dat ik er dus van uit ging dat ie er niet was. Hoe krijg je die mail eigenlijk? Ik zie alleen een rss feedje om op de hoogte te blijven.
Denk dat het iets te maken heeft met My Nokia ofzo. heb me namelijk nergens anders voor opgegeven hehe.

Maarja, Geen update iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff hou op
elende met kpn..als het goed is die van mij vandaag klaar...duurde 1 maand !!! en nada niets terug van je abbo geld..dus 1 maand me abbo niet kunnen gebruiken maar wel betalen...grrrrrrr
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:45:
Aangezien mijn mobiel tv regelmatig in de trein vast liep, moest ik op aanraden van de KPN technische dienst me firmware opnieuw installeren. Ik dat gedaan ( de installatie is helemaal goed verlopen), krijg ik bij het op starten van me telefoon de volgende melding: 'Zelf test is mislukt, neem contact op met uw wederverkoper'. Ik naar een KPN winkel in Rotterdam, had die vent ten eerste nog nooit van dit foutmelding gehoord en ten tweede ben ik hem dus nu ook ter reperatie kwijt.

Nu weet ik dat iemand anders in dit forum deze melding ook een keer gehad heeft, en die vertelde dat die naar polen werd gestuurd. Hoe waarschijnlijk is dat? Die vent verzekerde me dat dat niet zou gebeuren en dat ik hem hoogstens twee weken kwijt was.

Hebben mensen ervaring met de reparatie service van KPN hoelang die gaat duren etc? En hebben meer mensen deze foutmelding al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
Maar hoe werkt dat dan? Kun je het scherm eraf halen met dat setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan dat setje heb je niks 8)7
Je heb namelijk torx 3 en 4 nodig.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

kan iemand mij verder helpen?

sinds gister in het bezit van een nokia n96 met een web en walk plus abbonnement.

om live tv te kunnen bekijken moet ik volgens de gebruiksaanwijzing de multimedia knop gebruiken,maar hier is nergens live tv te vinden,alleen video mogelijkheden.
mijn software versie is 11.018
volgens t-mobile moet ik wel live tv kunnen ontvangen werd mij verteld

wel kan ik via een website sbs6 rtl4 ned1 open,maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling,tv gids of iets dergelijks is ook nergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:58:
hoi

kan iemand mij verder helpen?

sinds gister in het bezit van een nokia n96 met een web en walk plus abbonnement.

om live tv te kunnen bekijken moet ik volgens de gebruiksaanwijzing de multimedia knop gebruiken,maar hier is nergens live tv te vinden,alleen video mogelijkheden.
mijn software versie is 11.018
volgens t-mobile moet ik wel live tv kunnen ontvangen werd mij verteld

wel kan ik via een website sbs6 rtl4 ned1 open,maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling,tv gids of iets dergelijks is ook nergens te vinden?
Een copy paste van hun website:

Je kunt al in drie stappen mobiel tv-kijken.
1.Ga naar de mobiele website van T-Mobile door in je toestel het web'n'walk logo te kiezen.
2.Kies de TV&Video tab.
3.Kies je favoriete tv-zender. Het programma wordt geopend in je mediaspeler.

Voor Mobile TV worden de standaardtoestelinstellingen gebruikt met de volgende toegangspunten:

Internet browser: T-Mobile Internet
Media player: T-Mobile Internet
Startpagina:http://pda.t-mobile.nl

Je kunt dus alleen d.m.v. de http://pda.t-mobile.nl/ site tv kijken, want bij T-mobile werkt het alleen via UMTS en niet DVB-H zoals bij KPN. Dan kan je ook alleen de Mobiele tv knop van de N96 gebruiken want die werkt met de DVB-H ontvanger van het toestel.

[ Voor 10% gewijzigd door Upbeat op 16-02-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Hoihoi,
Ik heb de N96 pas net en heb nu Opera mini erop gedownload + geinstalleerd, maar als ik me internet afsluit en vervolgens weer aanzet is het weer de oude browser. Hoe stel ik Opera mini in dat het automatisch start wanneer ik wil internetten? Ben nogal onhandig met de telefoon haha 8)7

Groetjes,
Bob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 04:20:
Pff hou op
elende met kpn..als het goed is die van mij vandaag klaar...duurde 1 maand !!! en nada niets terug van je abbo geld..dus 1 maand me abbo niet kunnen gebruiken maar wel betalen...grrrrrrr

[...]
Sorry hoor, maar je hebt toch nog wel ergens een oude telefoon liggen? En trouwens toen ik aan de die medewerker vroeg of die een leentoestel voor me had gaf hij deze netjes.

Maar ik moet toegeven dat ik het slecht geregeld vindt. Mijn vorige toestel een W810i ging ook regelmatig stuk en werd iedere keer netjes opgehaald door de verzekering etc. en ik kreeg netjes een leentoestel. Ik baal tot de dag van vandaag dat ik niet bij Proassist als verzekeraar ben gebleven.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:17:
Ik wou effe doorgeven dat ik hetzelfde probleem had na het updaten van mijn KPN toestel. Alleen schijnt er een hard en een soft reset te zijn. Ik heb de hard one gedaan en mijn tel doet het weer perfect.. En ik draai nu alles met de laatste firmware van KPN. Ik kan ook weer naar Mobiele tv kijken.
Ik heb dit eerlijk gezegd niet geprobeerd, achteraf gezien misschien stom. Maar een aantal mensen hadden dit ook geprobeerd, maar dit werkte bij hun niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Wat hebben jullie eigenlijk als toon voor de wekker? Ik had eerst Crystal.aac maar die werd me veeeel te irritant (ga je zo rennen 's ochtends :P), veranderd naar iets ander en nu heb ik 'm perongeluk veranderd dus weet niet meer met welke ik vanochtend ben opgestaan. Iemand suggesties? Liefst geen muziek maar gewoon een wakker-word deuntje. Ik kan 's ochtends namelijk met gemak iemand slachten als ie me uit m'n slaap haalt dus bedenk je maar eens wat er met mijn telefoon kan gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:33:
Aan dat setje heb je niks 8)7
Je heb namelijk torx 3 en 4 nodig.

:O
oke.. maar hoe krijg je het schermpje er dan af>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
sjekrecords schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:32:
[...]

oke.. maar hoe krijg je het schermpje er dan af>?
Ik _denk_ dat je 'm los krijgt met de schroefjes aan de achterzijde als je 'm naar boven en onder openschuift (4 schroefjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

djpdjpnl schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:08:
Wat hebben jullie eigenlijk als toon voor de wekker? Ik had eerst Crystal.aac maar...
A Tribe Called Quest - Scenario :X

Trouwens, net als met mijn N95 8GB zit het scherm aardig los. Iemand enig idee of je net als met de N95 zo'n mooie tutorial hebt om een stukkie tape (bijv.) tussen de rails te plakken?

http://dailymobile.se/200...5-loosewobbly-slider-fix/

of is het binnenwerkje hetzelfde

[ Voor 39% gewijzigd door pt0x op 17-02-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag na 1 maand weg te zijn geweest is mijn n96 terug..vandaag opgehaald bij kpn...thuis gekomen de mob tv aangezet...en fout na fout....net kpn aan de lijn gehad..ik mag hem brengen naar adam...nokia zelf moet de fout verhelpen...op de vraag of het ooit wel gaat werken werd de beste man stil...wel krijg ik 80 euri terug omdat ik geen gebruik kan maken van mijn foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:10:
vandaag na 1 maand weg te zijn geweest is mijn n96 terug..vandaag opgehaald bij kpn...thuis gekomen de mob tv aangezet...en fout na fout....net kpn aan de lijn gehad..ik mag hem brengen naar adam...nokia zelf moet de fout verhelpen...op de vraag of het ooit wel gaat werken werd de beste man stil...wel krijg ik 80 euri terug omdat ik geen gebruik kan maken van mijn foon...
voor ze hem terugsturen mag je toch verwachten dat ze hem even getest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat shazam programma is echt handig! Voor degenen die het nog niet wisten, het is hetzelfde als TrackID bij SonyEricsson. Maar dan beter :)
En Xite TV is vervangen door Nederland 2 :D
Nog een vraagje, is er ook een mogelijkheid om (automatisch) alle albumhoezen te downloaden en zorgen dat deze op je telefoon komen bij de muziekspeler?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag het inderdaad ook van Nederland 2, hoewel het gisteravond nog met een te hoog gepitcht geluid liep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
ik hoor iedereen hier ook van '10 screenprotectors voor 2 euro' etc. :)
ik ben nu ook op zoek naar goede screenprotectors, maar waar hebben jullie ze gekocht? Op ebay had ik wel een goede gevonden, maar dat waren er 6 voor 2,50 etc.

zijn er nog dingen waar je op moet letten hierbij? of zijn ze allemaal wel goed?

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McPeer schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:57:
ik hoor iedereen hier ook van '10 screenprotectors voor 2 euro' etc. :)
ik ben nu ook op zoek naar goede screenprotectors, maar waar hebben jullie ze gekocht? Op ebay had ik wel een goede gevonden, maar dat waren er 6 voor 2,50 etc.

zijn er nog dingen waar je op moet letten hierbij? of zijn ze allemaal wel goed?

EJ
Zoek eens naar InvisibleShield, dat is echt top-spul. Heb het zelf ook op mijn telefoon zitten en je scherm blijft gegarandeerd krasvrij.

Het werd gebruikt om helikopterbladen te "coaten" voor gebruik in omgeving met veel zand (woestijn) omdat deze anders worden gezandstraald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:26
mijn n95 8gb is vorige week gestolen balen maar goed.
ik heb dus nu een nieuwe tel nodig en zit te twijfelen of ik gewoon weer de n95 8gb zal kopen of voor de n96 zal gaan.

geld is niet het probleem maar zit wel met een over een paar dingen na te denken.
camera is beter (flits)
design is beter (mijn mening dan)
meer geheugen
nieuwere symbian versie

maar hoe zit dat nou met gamen en films kijken want er mist hardware acceleratie
ik keek namelijk veel films op best hoge kwaliteit en redelijk wat games.
als het kwa film kijken geen verschil is dan ben ik er uit maar wil het zeker weten vordat ik een beslissing neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Daar merk je niks van bij films, misschien bij games wel, maar dan ook alleen als je de N95 8G en de N96 naast elkaar houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Masis op 18-02-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vandaag in adam mijn n96 ingeleverd..1 dag na de reparatie...mij werd verteld dat ik een nieuwe krijg omdat ik de eerste serie had en die zijn niet goed !! zit dikke fout in..dus wie als 1 van de eerste de n96 in huis kreeg weet dus dat die niet in orde zijn...omruilen die handel dus !!...en ik nu wachten op de nieuwe...zal wel weer een maand overheen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:25:
Nou vandaag in adam mijn n96 ingeleverd..1 dag na de reparatie...mij werd verteld dat ik een nieuwe krijg omdat ik de eerste serie had en die zijn niet goed !! zit dikke fout in..dus wie als 1 van de eerste de n96 in huis kreeg weet dus dat die niet in orde zijn...omruilen die handel dus !!...en ik nu wachten op de nieuwe...zal wel weer een maand overheen gaan
Waar heb je em ingeleverd dan? Primafoon of Business Center of Nokia zelf? En wat waren jouw klachten en/of defecten? Kan je wat meer vertellen dan kunnen wij ook stappen ondernemen! En ik hoop dat die partij die ze terug neemt nog zelf met een aankondiging komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:38:
[...]

Waar heb je em ingeleverd dan? Primafoon of Business Center of Nokia zelf? En wat waren jouw klachten en/of defecten? Kan je wat meer vertellen dan kunnen wij ook stappen ondernemen! En ik hoop dat die partij die ze terug neemt nog zelf met een aankondiging komt...
Ben ook erg benieuwd naar jouw klachten.

Mijn N96 is inmiddels al 3 keer weggeweest voor reparatie.

In 1e instantie omdat de trilfunctie niet meer werkte. Ook niet na een harde reset en/of update.
Daarna 2 keer teruggestuurd omdat het toetsenblokkeringsknopje vast zat. Toestel was bij Nokia niet goed in elkaar gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:26
Masis schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:12:
Daar merk je niks van bij films, misschien bij games wel, maar dan ook alleen als je de N95 8G en de N96 naast elkaar houdt.
bedankt dan weet ik genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:25:
Als KPN dat nou vanmiddag ook zei dan had ik nu een nieuwe gehad, scheelde me drie weken wachten (tenminste, dat is de prognose voor nu). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi is er iemand bekend met het tv programma Vimio? ( http://sweden.vimiotv.com/index.html)
Dit is een programma met hoofzakelijk nieuwszenders live.Maar na de installatie en registratie,kan ik wel inloggen.Hij zegt dan ook succesvol. Maar als ik een zender aan tik krijg ik naar 30 seconden de melding timeout -33. Ik heb het geprobeerd via mijn draadloos netwerk vodafone live vodafone gprs,maar kan geen verbinding krijgen. Zijn e meer mensen met dit probleem. Volgens de site zouden gprs settings niet goed staan.Maar alles werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Is dat net zoiets als Youtube? Werkt het met Real Player?

Probeer dan de Proxy uit te schakelen.

Menu>Instrumenten>Instellingen>Toepassingen>RealPlayer>Streaming>Proxy>Proxy gebruiken>Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masis schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:18:
Is dat net zoiets als Youtube? Werkt het met Real Player?

Probeer dan de Proxy uit te schakelen.

Menu>Instrumenten>Instellingen>Toepassingen>RealPlayer>Streaming>Proxy>Proxy gebruiken>Nee.
Die had ik standaard al uitstaan anders zou mijn tv via vodafone ook niet werken.
Maar ik had een mail gestuurd en men zij dat de gprs setings niet goed stonden,maar daar is niks mee aan de hand, n ook via mijn draadloze netwerk geen tv :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Nee hé. Me N96 vraagt weer om internet verbinding. Terwijl ik niks geen instelling verander heb :?

Dit euvel heb ik dus al eerder gehad... 8)7

[ Voor 103% gewijzigd door Isane op 19-02-2009 02:07 ]

Verwijderd

Business Center ben ik geweest nadat de kpn dat tegen mij vertelde..die aan de telefoon was met zijn chef aan het overleggen..toen kwam eruit dat ik 80 euro terug kreeg en dat mijn toestel naar amsterdam moest omdat hij direct door ging naar Nokia..mijn eerste probleem was na de update van de kpn dat hij niets meer deed..neem contact op met wederverkoper was het enige wat ik zag..tel deed nada niets...toen naar primafoon gegaan..maand wachten en kreeg hem terug en thuis gekomen teste ik de tv en die werkte niet..kreeg fout melding na fout melding...de man in adam zei..dat komt omdat het een oud model was....en dat die omgeruild zou worden.....trouwens bij ieder toestel wat er ook mee aan de hand is..word na 3 keer omgeruild voor een nieuwe...maar omdat er bij deze versie n96 een dikke fout zit word hij zo wie zo omgeruild..
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:00:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar jouw klachten.

Mijn N96 is inmiddels al 3 keer weggeweest voor reparatie.

In 1e instantie omdat de trilfunctie niet meer werkte. Ook niet na een harde reset en/of update.
Daarna 2 keer teruggestuurd omdat het toetsenblokkeringsknopje vast zat. Toestel was bij Nokia niet goed in elkaar gezet!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 03:33:
Business Center ben ik geweest nadat de kpn dat tegen mij vertelde..die aan de telefoon was met zijn chef aan het overleggen..toen kwam eruit dat ik 80 euro terug kreeg en dat mijn toestel naar amsterdam moest omdat hij direct door ging naar Nokia..mijn eerste probleem was na de update van de kpn dat hij niets meer deed..neem contact op met wederverkoper was het enige wat ik zag..tel deed nada niets...toen naar primafoon gegaan..maand wachten en kreeg hem terug en thuis gekomen teste ik de tv en die werkte niet..kreeg fout melding na fout melding...de man in adam zei..dat komt omdat het een oud model was....en dat die omgeruild zou worden.....trouwens bij ieder toestel wat er ook mee aan de hand is..word na 3 keer omgeruild voor een nieuwe...maar omdat er bij deze versie n96 een dikke fout zit word hij zo wie zo omgeruild..

[...]
Hmm, helaas heb ik die problemen niet! Ik zou toch in aanmerking willen komen voor die omruiling, want stel ik heb ook een verkeerde N96, wie zegt dat ik later geen problemen mee krijg? Misschien toch maar eens informeren bij mijn KPN contacten! ;)

• Isane
Upbeat schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:00:
[...]

Hmm, helaas heb ik die problemen niet! Ik zou toch in aanmerking willen komen voor die omruiling, want stel ik heb ook een verkeerde N96, wie zegt dat ik later geen problemen mee krijg? Misschien toch maar eens informeren bij mijn KPN contacten! ;)
Same hier. Wat zouden we kunnen doen om hem toch te laten omruilen?

• Upbeat
herculesds schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:35:
[...]

Same hier. Wat zouden we kunnen doen om hem toch te laten omruilen?
Precies, ik heb geen zin om rond te lopen met een model dat eigenlijk niet goed werkt terwijl je eigenlijk recht heb op een nieuwe dat vele malen beter werkt.
We zouden het kunnen gooien op de traagheid van het toestel! Die van mij is vaak gewoon niet vooruit te branden. Als je op een knop drukt dan gebeurt er pas na een paar seconden wat. Ik zit te wachten op een firmware update maar de laatste is zowat 3 maanden uit. Als Nokia echt haar best deed om wat van het toestel te maken dan zouden ze allang met een firmware update zijn gekomen...

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Wat zijn volgens jullie echt must-have programma's voor op je Nokia N96?
Heb er geen idee van en wil er wel wat meer..

• Upbeat
Bobskee schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:15:
Wat zijn volgens jullie echt must-have programma's voor op je Nokia N96?
Heb er geen idee van en wil er wel wat meer..
Ik heb Windows Live, Y-browser, Opera, DivX Player, Nokia Step Counter en Mail for Exchange erop staan...

• djpdjpnl
  • Niet online
@tipcam2523; dus je moet je telefoon drie keer een maand inleveren voor het probleem verholpen is? :(

@Upbeat & Herculesds; ze zullen niet zomaar een toestel omruilen als er niet direct een defect aan is. Kost ze klauwen vol geld en ik heb inmiddels genoeg ervaring met KPN om te zeggen dat zij dat nooit zullen gaan doen. :(

KPN E-Repair (status tracker van de reparatie) doet het niet.. kan dus niet zien wat er momenteel met mijn telefoon gebeurd.

• Upbeat
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:17:
@Upbeat & Herculesds; ze zullen niet zomaar een toestel omruilen als er niet direct een defect aan is. Kost ze klauwen vol geld en ik heb inmiddels genoeg ervaring met KPN om te zeggen dat zij dat nooit zullen gaan doen. :(
Nee dat denk ik ook maar ik vind dat ze dat enigszins verplicht zijn! Fout in het toestel = fout in het toestel :)

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:21:
[...]

Nee dat denk ik ook maar ik vind dat ze dat enigszins verplicht zijn! Fout in het toestel = fout in het toestel :)
True, maar het zou ook verplicht moeten zijn dat je bij een probleem in je toestel in één keer met de klantenservice alles kunt regelen en niet twee maanden bezig moet zijn. :) Ik ben de N96 eigenlijk wel zat geworden door dat MobielTV probleem. Nu weet ik in ieder geval wel waar ik moet wezen als ik graag slechte service ontvang. :) Maar da's niet N96-relevant eigenlijk.

Heeft er niet iemand hier op T.net een leuke opleiding voor iets juridisch gedaan die ons kan vertellen wat we kunnen doen? :)

• Upbeat
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:38:
[...]

True, maar het zou ook verplicht moeten zijn dat je bij een probleem in je toestel in één keer met de klantenservice alles kunt regelen en niet twee maanden bezig moet zijn. :) Ik ben de N96 eigenlijk wel zat geworden door dat MobielTV probleem. Nu weet ik in ieder geval wel waar ik moet wezen als ik graag slechte service ontvang. :) Maar da's niet N96-relevant eigenlijk.

Heeft er niet iemand hier op T.net een leuke opleiding voor iets juridisch gedaan die ons kan vertellen wat we kunnen doen? :)
Ik weet dat een aantal mensen hier bezig waren met Radar of Kassa ofzo? Misschien als we allemaal een brief daar naar toe sturen dat het iets helpt. Alleen denk ik dat het een te klein aantal is vergeleken met de aantalen die van het toestel verkocht zijn!
Edit: Ik weet niet of je enkel telefoonisch contact met KPN hebt, maar is het zinvol om een brief naar klantenreacties of KPN Mobile klantenservice te schijven. Of een klachtmailtje sturen via de website van KPN. Het heeft bij mij destijds wel iets geholpen!

[ Voor 12% gewijzigd door Upbeat op 19-02-2009 14:49 ]

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:43:
[...]

Ik weet dat een aantal mensen hier bezig waren met Radar of Kassa ofzo? Misschien als we allemaal een brief daar naar toe sturen dat het iets helpt. Alleen denk ik dat het een te klein aantal is vergeleken met de aantalen die van het toestel verkocht zijn!
Edit: Ik weet niet of je enkel telefoonisch contact met KPN hebt, maar is het zinvol om een brief naar klantenreacties of KPN Mobile klantenservice te schijven. Of een klachtmailtje sturen via de website van KPN. Het heeft bij mij destijds wel iets geholpen!
*klik naar Radar*, ik heb daar een topic opgezet en wat gemailed enzo maar dr is slechts 1 iemand op dat forum met het probleem. Veel mensen zullen de tijd en moeite niet nemen om een mailtje of brief te sturen ben ik bang. Hoewel het BC zei dat 7% van de N96's een probleem had zie ik geen 1000 mensen (geen idee hoe vaak hij verkocht is) die er last van hebben. Als dat wel was dan konden we wel wat uithalen ja. :) Ik ga volgende week even een brief opstellen voor KPN want ik wil een berg geld terug dat ik kwijt ben door het gezeur met hun klantenservice. >:)

• Upbeat
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:06:
[...]

*klik naar Radar*, ik heb daar een topic opgezet en wat gemailed enzo maar dr is slechts 1 iemand op dat forum met het probleem. Veel mensen zullen de tijd en moeite niet nemen om een mailtje of brief te sturen ben ik bang. Hoewel het BC zei dat 7% van de N96's een probleem had zie ik geen 1000 mensen (geen idee hoe vaak hij verkocht is) die er last van hebben. Als dat wel was dan konden we wel wat uithalen ja. :) Ik ga volgende week even een brief opstellen voor KPN want ik wil een berg geld terug dat ik kwijt ben door het gezeur met hun klantenservice. >:)
Brief kan je sturen naar:

KPN Mobile
Postbus 13500
9700EG Groningen

• Isane
Mijn toestel is inderdaad zeer traag, en zo af en toe moet ik ook de rechten van Mobiel TV opnieuw ontvangen. En dat kost me ook elke keer weer geld. En ik heb ook een abonnement op eredivisie live. Laatst kon ik de rechten niet ophalen, neem contact op met de klantenservice blabla. Inmiddels werkt hij weer.

En me toestel zeurt ook om internet verbinding, terwijl ik geen instelling heb veranderd. Ik had dit probleem eerder.

En de telefoon is, zoals al eerder iemand aangaf, soms niet vooruit te branden. Zelfs na een restart niet. En als ik bv internetmuziek erop heb, en internetten. Dan hapert het muziek ook. (alles via wlan)

Ben tot heden niet echt blij met deze mobiel.

• Upbeat
herculesds schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:19:
Mijn toestel is inderdaad zeer traag, en zo af en toe moet ik ook de rechten van Mobiel TV opnieuw ontvangen. En dat kost me ook elke keer weer geld. En ik heb ook een abonnement op eredivisie live. Laatst kon ik de rechten niet ophalen, neem contact op met de klantenservice blabla. Inmiddels werkt hij weer.

En me toestel zeurt ook om internet verbinding, terwijl ik geen instelling heb veranderd. Ik had dit probleem eerder.

En de telefoon is, zoals al eerder iemand aangaf, soms niet vooruit te branden. Zelfs na een restart niet. En als ik bv internetmuziek erop heb, en internetten. Dan hapert het muziek ook. (alles via wlan)

Ben tot heden niet echt blij met deze mobiel.
Die traagheid... pff! En dan hadden ze wat over de N73 te zeggen. Die vond ik lang niet zo langzaam als de N96! Soms is het zo traag dat het compleet vastloopt.
En aan dat Mobiel tv + software mogen ze ook flink gaan sleutelen..

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:38:
[...]

Ik wil ook helpen... Als iedereen die problemen heeft in dit topic iets doet, zijn we al toch met een hele boel?
Nog een vraagje.. Als ik een nr heb opgevraagd via Shazam dan is de tekst van dat nr zwart. Mijn achtergrond is ook zwart, dus het is amper leesbaar. Wat kan je hier aan doen?
Ander thema is een optie, maar vaak is bij andere thema's niet álles veranderd waardoor het niet echt past bij de rest.. en dat wil ik niet.. Bij een lichte achtergrond kun je je agenda items op stand-by scherm niet meer lezen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 15:49 ]

Verwijderd

Hello..dat probleem had ik dus ook..maaar kijk hier maar eens op

http://www.e-repair.nl/

die werk wel
@tipcam2523; dus je moet je telefoon drie keer een maand inleveren voor het probleem verholpen is? :(

KPN E-Repair (status tracker van de reparatie) doet het niet.. kan dus niet zien wat er momenteel met mijn telefoon gebeurd.

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:29:
Hello..dat probleem had ik dus ook..maaar kijk hier maar eens op

http://www.e-repair.nl/

die werk wel

[...]
Haha wat een prutbedrijf .:) Dankjewel! Hij is dus onderweg naar de reparateur staat er. Wel knap dat als ik gisteren een pakketje had verzonden dat ie vandaag aangekomen was en dat zij er twee dagen over doen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 03:33:

[...]
Ik heb precies het zelfde probleem, hij is nu inmiddels ruim een week ter reperatie.
Maar als ik het goed begrijp, komt het er dus op neer, dat ik over een maand me telefoon terug krijg.Dat die hoogstwaarschijnlijk weer problemen geeft en ik terug kan gaan voor een nieuwe?

Of loop ik nu iets te hard van stapel?:)

Je kan ook KPN opbellen, zij kunnen het op de een of andere manier wel zien.

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:35:
[...]

1. Ik heb precies het zelfde probleem, hij is nu inmiddels ruim een week ter reperatie.
Maar als ik het goed begrijp, komt het er dus op neer, dat ik over een maand me telefoon terug krijg.Dat die hoogstwaarschijnlijk weer problemen geeft en ik terug kan gaan voor een nieuwe?

Of loop ik nu iets te hard van stapel?:)

[...]

2. Je kan ook KPN opbellen, zij kunnen het op de een of andere manier wel zien.
1. Dacht je dat ie gemaakt zou worden dan? :) Kans is aanwezig dat ie nog-steeds-kapot terug komt, ja. :(

2. Ik ga niet nóg meer bellen met dat bedrijf.. ik haal 'm op als ie gemaakt is (net als met de postbode, eerst kijken of 't werkt en dan pas tekenen) en verder hoef ik dr niet zoveel meer mee te doen behalve betalen natuurlijk.

• Upbeat
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:34:
[...]

Haha wat een prutbedrijf .:) Dankjewel! Hij is dus onderweg naar de reparateur staat er. Wel knap dat als ik gisteren een pakketje had verzonden dat ie vandaag aangekomen was en dat zij er twee dagen over doen. :)
Ja duurt altijd 2 dagen. Waarschijnlijk zal ie morgen veranderen in "In behandeling bij de reparateur". Ik hoop voor je dat KPN de onderdelen op voorraad heeft, dan heb je em snel terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:41:
[...]

Ja duurt altijd 2 dagen. Waarschijnlijk zal ie morgen veranderen in "In behandeling bij de reparateur". Ik hoop voor je dat KPN de onderdelen op voorraad heeft, dan heb je em snel terug!
Wauw... vanochtend was het nog steeds 'onderweg' dus had al bijna KvK aangevraagd om een transportbedrijfje te starten voor KPN maar nu is ie al ontvangen en zelfs al in behandeling. Shocking snel! Nu hopen dat ze 'm kunnen fixen (en een beetje rap, in behandeling betekend in mijn ogen niet dat ie op een plank ligt) en dat ze me bellen als er wat is i.p.v. een brief sturen. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:08:
[...]

Wauw... vanochtend was het nog steeds 'onderweg' dus had al bijna KvK aangevraagd om een transportbedrijfje te starten voor KPN maar nu is ie al ontvangen en zelfs al in behandeling. Shocking snel! Nu hopen dat ze 'm kunnen fixen (en een beetje rap, in behandeling betekend in mijn ogen niet dat ie op een plank ligt) en dat ze me bellen als er wat is i.p.v. een brief sturen. >_<
Ja, "In behandeling" betekent dat ie bij het KPN reparatie center is aangekomen en nog niet wordt gerepareerd, dat geeft ie nooit aan. Zover ik weet wordt er via Primafoon altijd gebeld of een mailtje gestuurd en Business Center stuurt een brief. Maar je kan via e-repair zelf ook zien wanneer ie terug is in de winkel en dan kan je em gewoon ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr waar ik ook zo knetter van word is die reactie op klachten per emails !!!!! lezen ze die wel ?? of is daar ook een computer voor in dienst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De manier en wijze waarop de klantenservice omgaat zet juist dat extra kwaad bloed ...bah bah
iemand al iets gehoord van radar? anders ga ik mijn werk eens misbruiken hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:34:
grrr waar ik ook zo knetter van word is die reactie op klachten per emails !!!!! lezen ze die wel ?? of is daar ook een computer voor in dienst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De manier en wijze waarop de klantenservice omgaat zet juist dat extra kwaad bloed ...bah bah
iemand al iets gehoord van radar? anders ga ik mijn werk eens misbruiken hiervoor
Radar topic, niks dus. Waar werk je en hoe zouden zij KPN kunnen schoppen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Is het mogelijk om mijn IE Favorieten op mijn nokia te krijgen zonder dat ik ze allemaal mag gaan intypen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat ze eens komen met een update want mijn toestel is niet vooruit te branden... :S
word er echt niet goed van...

Ben bijna op het punt aangekomen om hem te verkopen en iets anders te nemen... (het is dat er zoveel leuke gadgets op zitten :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 20:15:
Ik hoop echt dat ze eens komen met een update want mijn toestel is niet vooruit te branden... :S
word er echt niet goed van...

Ben bijna op het punt aangekomen om hem te verkopen en iets anders te nemen... (het is dat er zoveel leuke gadgets op zitten :s)
Ja ik vind ook dat er erg lang wordt gedaan over de volgende update. Ik neem aan dat ze weten van de fouten die er allemaal in zitten... Kan me niet voorstellen dat ze versie 12 zo geweldig vinden werken!
Maar goed, ben al bezig met een lijst te maken van alles wat er met het toestel aan de hand is. Als ik zo beetje alles heb, ga ik eens contact opnemen met KPN, Nokia en misschien zelfs Radar. Het is schandalig dat er zoveel aan markeert. Ik heb veel Nokia toestellen gehad maar nooit eentje die zoveel bugs had!

En ik was benieuwd wat met dat onderzoek van Nokia over het toestel is gebeurt. Ze zouden met mij contact opnemen maar niks van ze gehoord sinds eind januari. Erg vreemd allemaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:34:
[...]

Ja ik vind ook dat er erg lang wordt gedaan over de volgende update. Ik neem aan dat ze weten van de fouten die er allemaal in zitten... Kan me niet voorstellen dat ze versie 12 zo geweldig vinden werken!
Maar goed, ben al bezig met een lijst te maken van alles wat er met het toestel aan de hand is. Als ik zo beetje alles heb, ga ik eens contact opnemen met KPN, Nokia en misschien zelfs Radar. Het is schandalig dat er zoveel aan markeert. Ik heb veel Nokia toestellen gehad maar nooit eentje die zoveel bugs had!

En ik was benieuwd wat met dat onderzoek van Nokia over het toestel is gebeurt. Ze zouden met mij contact opnemen maar niks van ze gehoord sinds eind januari. Erg vreemd allemaal :/
Nokia weigert ook te reageren op mijn mails. :? Heb drie mails gestuurd na mijn oorspronkelijke mail (naar iemand waar ik al een aantal mails mee gewisseld heb) en ik krijg geen reactie terwijl meneer eerst twee of drie keer per dag reageerde (erg vlot voor een helpdesk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:34:
[...]

Nokia weigert ook te reageren op mijn mails. :? Heb drie mails gestuurd na mijn oorspronkelijke mail (naar iemand waar ik al een aantal mails mee gewisseld heb) en ik krijg geen reactie terwijl meneer eerst twee of drie keer per dag reageerde (erg vlot voor een helpdesk).
Hmm, op 1 of andere manier krijg ik steeds meer het gevoel dat ze bij Nokia dit toestel hebben opgegeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:58:
[...]

Hmm, op 1 of andere manier krijg ik steeds meer het gevoel dat ze bij Nokia dit toestel hebben opgegeven :/
Neh.. da's wel heel negatief. Staat blijkbaar wel op een laag pitje maar opgeven niet.. dan was ie wel uit de winkel gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:10:
[...]

Neh.. da's wel heel negatief. Staat blijkbaar wel op een laag pitje maar opgeven niet.. dan was ie wel uit de winkel gehaald. :)
Een flagship toestel en dan een laag pitje 8)7
Vreemde gang van zaken. Ik vind dat ze maar wat meer moeite in moeten steken dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Belangrijkste vind ik dat hij nog niet goed werkt op mijn carkit... (ck-7w)

Als hij langer dan 1 of 2 minuten over bluetooth een verbinding heeft dan gata hij haperen en stotteren...
Dan moet ik echt bleutooth uitzetten, weer aan zetten en dan kan ik weer 2 minuten ofzo.

Dit merk ik ook in data verkeer.

Als ik verbinding heb met mijn pc gata hij 2 minuten snel (kopieren bestanden) om daarna in te kakken...

Kortom die bluetooth is gewoon brak...

Heb trouwens gewoon v12

Dat mag weleens opgelost worden...

Verder is de traagheid soms wel irri ja.

Kan ineens zo sloom zijn dat je 2 dingen kan doen, of 1 minuut wachten tot hij weer werkt, of de accu eraf trekken.

Laatste puntje blijft de accu duur.
Ik doe soms geeneens 1 dag met een accu.

Vind ik echt niet kunnen, die gadgets zitten erop om te gebruiken, maar uurtje digi tv, af en toe mail kijken en rond 20.00 uur is mijn accu wel leeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een iritante fout ontdekt.
Alsik in het menu: instrumenten daarna instellingen en ik doe dit snel dan keert de telefoon
weer gewoon terug naar het hoofdmenu,als het dan na 3x opnieuw proberen wel lukt dan laadt de telefoon het menu heel traag regel voor regel. Hoop dat er snel een updat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik zal voortaan m'n geherrie om MobielTV werkend te krijgen in het 'N96 KPN MobielTV' topic stampen, hier dus de laatste update erover in dit topic. :)
Waah!!! Hij is klaar voor verzending! :) Er is volgens mij niks mee gedaan wat ik zelf nog niet heb geprobeerd er staat namelijk 'Gestelde diagnose: software update/herprogrammeren / Reparatiewerkzaamheden: Software Update uitgevoerd'. Het zal dus donderdag of vrijdag zijn dat ik 'm weer kan halen en dan check ik in de winkel of het werkt. Werkt ie niet dan teken ik niet voor ontvangst en fixen ze maar een nieuw toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Iemand al Windows 3.11, Windows 95 of Windows 98 aan de praat gekregen op de N96?

Windows crashed bij mij tijdens het booten...

(link om zelf hiermee aan de slag te gaan: http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=8715&page=18 )

Alleen Norton Commander werkt bij mij.. :P

Screenshot Windows 95:

Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/win95_n96.jpg

Hierna crashed die |:(

Hier nog wat screenshots van het starten van Windows 3.1:

Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/win31_1_n96.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/win31_2_n96.jpg

Maar na het laatste scherm crashed deze ook... |:(

Hier nog 3 screenshots van Norton Commander:

Het booten van Norton Commander:
Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/nc_n96_1.jpg

Norton Commander up and running:

Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/nc_n96_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.2coowl4you.nl/nc_n96_3.jpg

De letters zijn trouwens niet goed zichtbaar aangezien de resolutie van de N96 maar 320 x 240 is ;)

[ Voor 69% gewijzigd door MitchellOnline op 25-02-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat?! Kun je dat nu ook al draaien!
Morgen maar even uitproberen. Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
2coowl4you schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:37:
Iemand al Windows 3.11, Windows 95 of Windows 98 aan de praat gekregen op de N96?

Windows crashed bij mij tijdens het booten...
Erg gaaf, good old Norton Commander... Jeugd sentiment :)

Maaruh, wat moet je er nu mee?

Wordt niks meer geschreven voor die windows versies... Zie de meerwaarde er niet echt van in.

EDIT: Mijn pools is helaas niet goed genoeg om die website te begrijpen....

[ Voor 8% gewijzigd door dude-nl op 25-02-2009 09:48 ]

• McPeer
Guyes! ik heb sinds gisteren ofzo dat ik niet meer mobiel internet op kan. Wel vind hij bijv. in de applicatie Google Maps doormiddel van m'n internet nog steeds erg snel m'n locatie, maar ik krijg geen data meer door in m'n internet applicatie.

gistr kreeg ik al de melding GW error ofzo bij Mobiele StartSite, en nu (na opnieuw aanvragen alle instellingen voor internet enzo) krijg ik de melding 'verbinding niet beschikbaar'..

Ligt het er gewoon uit bij KPN? of ben ik nu aan de beurt voor kuren. (m.a.w. gaat mobiel internetten nog wel gewoon bij jullie?)

Greetz, Evertjan

[ Voor 3% gewijzigd door McPeer op 26-02-2009 10:20 ]

• Upbeat
McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:19:
Guyes! ik heb sinds gisteren ofzo dat ik niet meer mobiel internet op kan. Wel vind hij bijv. in de applicatie Google Maps doormiddel van m'n internet nog steeds erg snel m'n locatie, maar ik krijg geen data meer door in m'n internet applicatie.

gistr kreeg ik al de melding GW error ofzo bij Mobiele StartSite, en nu (na opnieuw aanvragen alle instellingen voor internet enzo) krijg ik de melding 'verbinding niet beschikbaar'..

Ligt het er gewoon uit bij KPN? of ben ik nu aan de beurt voor kuren. (m.a.w. gaat mobiel internetten nog wel gewoon bij jullie?)

Greetz, Evertjan
Hé, je hebt gelijk! Ik heb even geprobeerd verbinding te maken maar bij mij geeft ie ook aan verbinding niet beschikbaar 8)7
Storing bij KPN ofzo?

• McPeer
Haha ^^ gelukkig ben ik dus niet de enige.
Er zit wel schot in de zaak (of schot 'uit' de zaak?) want gisteren kon ik nog wel verbinden maar dan kwam er helemaal geen data door. Nu kan ik helemaal niet meer verbinden en geeftie idd de melding 'verbinding niet beschikbaar.' Ik weet alleen niet of dit nou een goed of slecht tegen is haha :P

Leip. Laten we nog maar even wachten voordat we KPN gaan overspoelen met storingsklachten =) Of zou iemand eff moeten bellen?

EJ.

Verwijderd

Voordat iedereen gaat bellen naar KPN, kijk even hier: http://www.kpn.com/web/show/id=675076/langid=43

• McPeer
thnx voor 't linkje! had dat nog niet gevonden.
idd. bellen is nu niet nodig. Alleen denkt waarschijnlijk iedereen dat: want ik weet zeker dat het gister rond 13.00 uur ook niet mogelijk was te internetten, en t is pas gemeld vanochtend om half 8.

Maar nu maar eff afwachten :) no problem :D

• djpdjpnl
  • Niet online
Update (13.05)

Storing:
Op dit moment is de dienst "Internet op je mobiel" nog steeds verstoord. Hierdoor kunt u geen gebruik maken van MMS, kunnen geen rechten worden verkregen voor 'MobielTV' en is navigatie via 'KPN OpWeg' niet mogelijk.

Het is al wel mogelijk om via kpn.com in te loggen op "Mijn KPN" maar u kunt nog geen persoonlijke of abonnementsgegevens wijzigen.

Verwachte eindtijd:
Nog niet bekend

Eerstvolgende update:
Donderdag 26-02-2009, uiterlijk om 17.00 uur

• McPeer
haha ja ik had 't gezien.
Er valt steeds meer uit ten opzichte van de vorige update haha :P

gaat lekker zo.

Update: Assisted GPS doet het nu ook niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door McPeer op 26-02-2009 13:31 ]

• Upbeat
McPeer schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:23:
Update: Assisted GPS doet het nu ook niet meer.
Nee, logisch... dat gebruikt ook je Mobiel Internet :)

• McPeer
Upbeat schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:32:
[...]

Nee, logisch... dat gebruikt ook je Mobiel Internet :)
Eerst deed ie 't nog wel =) (gistravond!) :D en toen deed mobiel internet het ok al niet meer... :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:

[ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic

Problemen, vragen, klachten, opmerkingen of tips over KPN MobielTV kan in:

Nokia N96 - KPN MobielTV