Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ok sinds vrijdagavond deed mijn mobiel tv vreemd. Het beeld was helemaal verkleurd. (een soort negatief effect). Dus daarna de instellingen van mobiel tv gereset. Sindsdien kan ik mijn abonnement niet meer ophalen, want hij geeft steeds een serververbindings probleem. Ik heb al een hard reset en soft reset gedaan. De firmware zelfs opnieuw geinstalleerd. Ik heb alle toegangspunten geprobeerd, maar niks helpt.

Hij kan nog steeds niet mijn abonnement ophalen.

Weet iemand wat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Peabz21 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:05:
Ok sinds vrijdagavond deed mijn mobiel tv vreemd. Het beeld was helemaal verkleurd. (een soort negatief effect). Dus daarna de instellingen van mobiel tv gereset. Sindsdien kan ik mijn abonnement niet meer ophalen, want hij geeft steeds een serververbindings probleem. Ik heb al een hard reset en soft reset gedaan. De firmware zelfs opnieuw geinstalleerd. Ik heb alle toegangspunten geprobeerd, maar niks helpt.

Hij kan nog steeds niet mijn abonnement ophalen.

Weet iemand wat de oplossing is?
Die is er niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iedereen met MovielTV verbindingsproblemen: zit je wel goed binnen het dekkingsgebied als je het abonnement probeert op te halen? Ik zit zelf in Amersfoort en binnen had ik een vrij lage signaalwaarde (20/100). Inmiddels is dat blijkbaar verbeterd en haal ik 60/100. Om te zorgen dat de waarde verbeterd kun je oordopjes in je toestel pluggen, dit werkt als een soort verlengde antenne.
Misschien het proberen eens waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik krijg mobiel TV instellingen niet meer op mijn telefoon!

"Nieuwe abonnement" ophalen lukt mij niet.
Grmpf..

Heb al verschillende foutmeldingen langs zien komen.
-1252
-30342
-33

Mobiel TV instellingen resetten werkt niet.

Fabrieksinstellingen op de telefoon terugzetten werkt ook niet.

Hardreset tijdens het opstarten werkt ook niet.

:/ "KPN Mobiel TV gaat niet werken niet" ;)

[ Voor 56% gewijzigd door trobbelsjoeter op 09-02-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
trobbelsjoeter schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:50:

Grmpf..

-1252
-30342
-33

Lukt niet, lukt niet enne... lukt niet. :) De 10.000+ abonnees wordt zo langzaam uitgedund tot 500 abonnees, heel toevallig allemaal KPN medewerkers. :) Check m'n Radar mail eerder in dit topic of m'n post op het forum van Radar even, misschien dat het wat uithaalt.
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:00:
Ik probeer een hele leuke iphone app. op mijn N96 te zetten: Shazam Track ID. Na wat googlen bleek mij dat het moet kunnen werken op de N96, maar ik krijg het al niet eens geïnstalleerd! Bij installatie via Nokia PC Suite krijg ik de mededeling dat de geldigheid van het certificaat is verstreken. :(

Ik ben er nog druk mee bezig, maar wil het wiel niet opnieuw uitvinden. Iemand een tip?
:?
Ik vraag me af of het moet werken. De iPhone draait geen S60 namelijk. Als je wel een installer voor S60 hebt moet je even de tijd terug zetten (geen idee naar wanneer, proberen is de enige manier om 't te weten) of sign het zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door djpdjpnl op 09-02-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Nu online
djpdjpnl schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:37:
[...]

Let wel dat je dan de originele Nokia oordopjes moet gebruiken, hier zit namelijk de antenne voor de FM radio in. Het tussenstukje moet voldoende zijn zover ik weet. Hier trek ik nu 60/100 terwijl het eerst 40/100 was, zeer goede tip dus!! Even proberen of het nu wel lukt om m'n abo te vernieuwen.

edit; Nope, wederom geen televisie. :(
Ik heb net KPN gebeld en de mevrouw zegt dat er sinds zaterdag een landelijke storing is en dus niemand zijn abonnementen kan ophalen. Over hoe lang het nog gaat duren had ze geen antwoord. Ik moet maar gewoon elke dag proberen of het weer werkt.

Leuk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:17:
[...]

Wat betreft die landelijke storing heb ik nergens last van. Nu had ik mijn abonnement al opgehaald, wellicht dat je dan wel tv kunt ontvangen en de storing alleen geldt voor het ophalen van het abo?
We hebben het ook duidelijk over het ophalen van abonnementen. Dat wilt niet lukken. Dus logisch dat jij nergens last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:25:
[...]

We hebben het ook duidelijk over het ophalen van abonnementen. Dat wilt niet lukken. Dus logisch dat jij nergens last van hebt.
Mijn excuses, had het niet goed gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Hey, mijn Mobiel TV werkt weer, ik kan eindelijk weer de rechten downloaden via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Nu online
Ik probeerde vanochtend mijn abonnementen op te halen en hij deed het weer! :*)

djpdjpnl doet mobiel TV het bij jou ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Peabz21 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:15:
Ik probeerde vanochtend mijn abonnementen op te halen en hij deed het weer! :*)

djpdjpnl doet mobiel TV het bij jou ook weer?
Nope :( alles inmiddels alweer geprobeerd. Mijn en nieuw abo ophalen, reset en weer beide proberen op te halen. Niksch werkt qua MobielTV, ja de programmagids dan maar die kan ik ook op internet vinden. :P

Nokia laat trouwens ook niks meer van zich horen. Eerst kreeg ik vrij snel reactie maar nu die firmware reinstall niet werkte hebben ze niks meer te vertellen, niet eens of het doorgestuurd is naar de TD of niet.

[ Voor 19% gewijzigd door djpdjpnl op 10-02-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Niet te geloven!!!

Komt de postbode langs met een pakketje, zit er een gloednieuwe N96 in met een brief van KPN!

Ze werken hard aan het probleem, en willen ivm onderzoek mijn ouwe N96 terug. Alle accessoires van de oude mag ik houden!

Moet nu weg, zal straks uitgebreider hierover schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Masis, da's wel super nieuws!!! Wel kl*te dat m'n certificaat dan niet meer werkt. :( Ben benieuwd of ik ok een pakketje krijg, heb toch zeer duidelijk laten merken dat ik er ook last van heb. Heb je hier wat over afgesproken of kreeg je 'm gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Ben er erg blij mee, had het niet verwacht van KPN! :) Mag de batterij, lader en alle overige accessoires houden, en zo'n 2e batterij lijkt mij erg handig voor de N96 :)

Ik heb hier niks over afgesproken, alleen een tijdje geleden 1 keer gebeld.

Heb eigenlijk totaal geen zin om weer te gaan backuppen, overzetten, instellingen goed zetten, app's signen en installeren etc. maar vind dat ik totaal geen recht heb om te zeuren :)

Owja, ik ga maar de originele productcode snel terug zetten en opnieuw flashen, om gez**k te voorkomen.
Moet m'n oude N96 binnen 2 weken terug sturen in een retourenveloppe. Echter staat daar alleen een adres op, en heb ik geen idee hoe zij er achter willen komen wie hem wel/niet heeft terug gestuurd. Denk IMEI nummer, maarja, zal ze weer even bellen voor de zekerheid.

De nieuwe N96 is een stuk beter, voelt allemaal wat strakker aan, en kraakt een stuk minder. Ze worden nl. telkens verbeterd, voortaan maar niet meer dingen bestellen als de pas op de markt zijn. Heb MobielTV nog niet geprobeerd, laat het zo weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Heb ook een N96, en in de loop der tijd ook wat problemen gehad met mobieltv, ga dit draadje even volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Masis schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:54:
Ben er erg blij mee, had het niet verwacht van KPN! :) Mag de batterij, lader en alle overige accessoires houden, en zo'n 2e batterij lijkt mij erg handig voor de N96 :)

Ik heb hier niks over afgesproken, alleen een tijdje geleden 1 keer gebeld.

Heb eigenlijk totaal geen zin om weer te gaan backuppen, overzetten, instellingen goed zetten, app's signen en installeren etc. maar vind dat ik totaal geen recht heb om te zeuren :)

Owja, ik ga maar de originele productcode snel terug zetten en opnieuw flashen, om gez**k te voorkomen.
Moet m'n oude N96 binnen 2 weken terug sturen in een retourenveloppe. Echter staat daar alleen een adres op, en heb ik geen idee hoe zij er achter willen komen wie hem wel/niet heeft terug gestuurd. Denk IMEI nummer, maarja, zal ze weer even bellen voor de zekerheid.

De nieuwe N96 is een stuk beter, voelt allemaal wat strakker aan, en kraakt een stuk minder. Ze worden nl. telkens verbeterd, voortaan maar niet meer dingen bestellen als de pas op de markt zijn. Heb MobielTV nog niet geprobeerd, laat het zo weten.
Da's wel super gaaf dat je zelf de batterij mag houden! Is met de accuduur inderdaad wel handig als je op vakantie bent bijvoorbeeld. Zit er ook geen (bar)code op de retourenveloppe? Is het een bubbeltjes enveloppe? Anders is het niet vreemd als ie kapot aankomt haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
-weg-

[ Voor 97% gewijzigd door Isane op 14-02-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:50:

Grmpf..

-1252
-30342
-33

Die meldingen kreeg ik ook.. Maar na een hard reset doet alles het weer en het grappige is dat de laatst geinstalleerde firmware erin blijft staan. Je loopt wel het risico om alles kwijt te raken. Maar bij mij stond het nog wel allemaal in mijn massageheugen van de tel. Gewoon opgezocht via toepassingsbeheer en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:20:
[...]

Die meldingen kreeg ik ook.. Maar na een hard reset doet alles het weer en het grappige is dat de laatst geinstalleerde firmware erin blijft staan. Je loopt wel het risico om alles kwijt te raken. Maar bij mij stond het nog wel allemaal in mijn massageheugen van de tel. Gewoon opgezocht via toepassingsbeheer en geinstalleerd.
Hier werkte 't niet dus helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:36:
[...]

Hier werkte 't niet dus helaas. :)
Okee dat is minder.. dan word het afwachten op een nieuwe update of op laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:04:
[...]

Okee dat is minder.. dan word het afwachten op een nieuwe update of op laten sturen.
Ze weten ook niet wat ze willen met de Nederlandse zenders :?

Op Nederland 1 is nu Nederland 4 op
Op Nederland 2 (die is er dus nieuw bij?) is nu Nederland 2 op
Op Nederland 3 is nu ook Nederland 2 op.

Terwijl een onbekend logo, op Nederland 2 staat

8)7 8)7

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
herculesds schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:24:
[...]

Ze weten ook niet wat ze willen met de Nederlandse zenders :?

Op Nederland 1 is nu Nederland 4 op
Op Nederland 2 (die is er dus nieuw bij?) is nu Nederland 2 op
Op Nederland 3 is nu ook Nederland 2 op.

Terwijl een onbekend logo, op Nederland 2 staat

8)7 8)7

|:(
Ja Nederland 2 is erbij en ze hebben Xite eraf gehaald. Was het niet het logo van Uitzending Gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:19:
[...]

Ja Nederland 2 is erbij en ze hebben Xite eraf gehaald. Was het niet het logo van Uitzending Gemist?
Wohoo!! :D Ned. 2 is stukken beter dan Xite! :D Nu nog eens MobielTV aan de praat en dan kan ik dr ook van genieten. :P Zal nog eens bellen.

edit; gebeld... en alles behalve de klantenservice is gesloten dus mevrouw kon niks navragen... >_<

[ Voor 12% gewijzigd door djpdjpnl op 16-02-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dit is echt bizar :/ mijn Mobiel tv knalt er na een paar seconden beeld gewoon eruit! Ik heb paar seconden beeld en dan keert ie terug naar het hoofdscherm van de telefoon... grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Het is maar goed dat ik vandaag waarschijnlijk geen KPN medewerkers tegen kom. Net gebeld naar 1200 en meneer vertelde dat ik echt met een ander toestel moest bellen. Met m'n zus dr telefoon kwam ik alleen bij Hi uit dus heb maar met de vaste telefoon (á 16 cent per minuut!!!) gebeld en duidelijk gemaakt dat ik er vandaag echt zin in heb en mevrouw ging me meteen doorverbinden naar de TD! :D Daar nog eens verteld dat ik de rekening van Ziggo aan het opkrikken was en toen belde hij me terug... kei vet! Enfin, hij wou toch eens proberen de boel te resetten enzo en toen zei ie 'krijg je zeker 30342?' waarop ik zei 'ik zie niks anders meer' en toen zei ie weer 'ohw, dan kan ik niks doen'. >_< Was een bekend probleem en hij vond 't ook maar vreemd dat het NCP en KPN mij niet eerder vertelde wat ik moest doen. Moet dus naar een business center, inleveren, leentoestel claimen en dan krijg ik 'm hopelijk na een week weer terug met een nieuwe DVB-H module erin. Volgens meneer zou het alleen dan opgelost zijn. Mijn N96 heeft overigens uit zichzelf al een dikke 1000 keer een abo proberen op te halen. 8) Ritje naar Eindhoven dus!

@Masis, jij had een nieuwere versie volgens die kerel van de TD en die kregen 'm dus wel thuisgestuurd! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik ben vandaag bijna veranderd in seriemoordenaar! Rijd ik helemaal naar Eindhoven omdat de TD mij verzekerde dat ik een leentoestel meekreeg, zegt die kl**tzak daar dat ik geen verzekering heb en dat ik daarom geen aanspraak kan maken daarop. Als ik 'm ter plekke af zou sluiten mocht ik over tien werkdagen terugkomen om 'm in te leveren. Godsamme wat was ik pissig daar zeg! Ook de reparatietijd zou niet één maar drie weken zijn. Ik kon die kerel z'n nek wel omdraaien. Heb daar in dat achterlijke business center nog de klantenservice gebeld maar die konden niet vinden welke mongool mij verteld heeft dat ik een leentoestel mee zou krijgen en dat het slechts een week zou duren. De houding van de godvergeten idioten daar is gewoon te belachelijk voor woorden! Als mijn toestel over drie weken nog niet gemaakt is dan steken ze 'm maar daar waar de zon niet schijnt en rotten ze maar op met dat abonnement. Ik wordt er echt schijtziek van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:31:
Ik ben vandaag bijna veranderd in seriemoordenaar! Rijd ik helemaal naar Eindhoven omdat de TD mij verzekerde dat ik een leentoestel meekreeg, zegt die kl**tzak daar dat ik geen verzekering heb en dat ik daarom geen aanspraak kan maken daarop. Als ik 'm ter plekke af zou sluiten mocht ik over tien werkdagen terugkomen om 'm in te leveren. Godsamme wat was ik pissig daar zeg! Ook de reparatietijd zou niet één maar drie weken zijn. Ik kon die kerel z'n nek wel omdraaien. Heb daar in dat achterlijke business center nog de klantenservice gebeld maar die konden niet vinden welke mongool mij verteld heeft dat ik een leentoestel mee zou krijgen en dat het slechts een week zou duren. De houding van de godvergeten idioten daar is gewoon te belachelijk voor woorden! Als mijn toestel over drie weken nog niet gemaakt is dan steken ze 'm maar daar waar de zon niet schijnt en rotten ze maar op met dat abonnement. Ik wordt er echt schijtziek van! :(
1 week is inderdaad een beetje weinig! 2-3 weken voor een reparatie is normaler.
Ik ga dus nooit meer naar Primafoon/Business Center voor reparatie... Ik vertrouw KPN mijn toestel echt niet meer! Ik wil je niet bang maken ofzo, maar die 3 weken zouden eens langer kunnen duren en ik spreek uit ervaring (ook met een N96)!!!
En dat van dat leentoestel is inderdaad alleen bij een verzekering. Mocht de reparatie erg lang duren en je schopt een beetje herrie, dan willen ze nog wel eens een leen toestel geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:47:
[...]

1 week is inderdaad een beetje weinig! 2-3 weken voor een reparatie is normaler.
Ik ga dus nooit meer naar Primafoon/Business Center voor reparatie... Ik vertrouw KPN mijn toestel echt niet meer! Ik wil je niet bang maken ofzo, maar die 3 weken zouden eens langer kunnen duren en ik spreek uit ervaring (ook met een N96)!!!
En dat van dat leentoestel is inderdaad alleen bij een verzekering. Mocht de reparatie erg lang duren en je schopt een beetje herrie, dan willen ze nog wel eens een leen toestel geven ;)
Als ik mijn telefoon zelf gesloopt had dan was er niks aan de hand, eigen schuld dat ik dan (tijdelijk) zonder telefoon zit. Dit is echter niet mijn probleem maar eentje van KPN en Nokia. Ik heb m'n telefoon bij KPN gekocht omdat zij door de jaren heen hopelijk toch wel voldoende kennis hebben vergaard om klanten altijd bereikbaar te houden. Uiteraard zijn er onvoorziene problemen maar als een TD vertelt dat het een kwestie van een module vervangen is dan droppen ze er toch een doos van bij zo'n stom business center dat zij dat doen? Drie weken... ik kan in drie weken m'n telefoon zelf een paar duizend keer in- en uitelkaar halen, moet je voorstellen hoe vaak iemand dat kan die verstand heeft van de techniek die erin zit! Overigens heb ik die verzekering wel afgesloten (nog specifiek naar gevraagd bij de bestelling) maar die verkoper heeft 'm niet toegevoegd en daar ben ik nu weer de dupe van. Ik heb gelukkig m'n Samsung D900 (vorige telefoon) nog dus die zal de komende weken wel gebruikt worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:17:
[...]

Als ik mijn telefoon zelf gesloopt had dan was er niks aan de hand, eigen schuld dat ik dan (tijdelijk) zonder telefoon zit. Dit is echter niet mijn probleem maar eentje van KPN en Nokia. Ik heb m'n telefoon bij KPN gekocht omdat zij door de jaren heen hopelijk toch wel voldoende kennis hebben vergaard om klanten altijd bereikbaar te houden. Uiteraard zijn er onvoorziene problemen maar als een TD vertelt dat het een kwestie van een module vervangen is dan droppen ze er toch een doos van bij zo'n stom business center dat zij dat doen? Drie weken... ik kan in drie weken m'n telefoon zelf een paar duizend keer in- en uitelkaar halen, moet je voorstellen hoe vaak iemand dat kan die verstand heeft van de techniek die erin zit! Overigens heb ik die verzekering wel afgesloten (nog specifiek naar gevraagd bij de bestelling) maar die verkoper heeft 'm niet toegevoegd en daar ben ik nu weer de dupe van. Ik heb gelukkig m'n Samsung D900 (vorige telefoon) nog dus die zal de komende weken wel gebruikt worden. :(
Ik snap je frustratie, ik heb er ook mee te maken gehad! Ik heb zelfs 11-12 weken zonder mijn N96 gezeten door fouten van Primafoon/Business Center en ik had het toestel totaal 10 dagen in mijn handen gehad zonder eens mee gebeld te hebben! En pas na 5 weken boden ze me een leentoestel aan...
Ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt en je toestel na 2 weken terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:24:
[...]

Ik snap je frustratie, ik heb er ook mee te maken gehad! Ik heb zelfs 11-12 weken zonder mijn N96 gezeten door fouten van Primafoon/Business Center en ik had het toestel totaal 10 dagen in mijn handen gehad zonder eens mee gebeld te hebben! En pas na 5 weken boden ze me een leentoestel aan...
Ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt en je toestel na 2 weken terug is.
Triest eigenlijk he, dat dit voorkomt bij de grootste telecom aanbieder van het land. Als ze 'm kwijtraken kunnen ze op z'n minst een nieuwe aanbieden maar niet de klant laten wachten. Ik hoop inderdaad dat het hier beter gaat al ben ik door m'n ervaringen met KPN er niet al te zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Shit, dat is idd erg vervelend! :( Niet gezegd dat een forumlid wel een nieuwe thuisgestuurd heeft gekregen,en dat jij er al zolang achteraan gaat, zolang wacht, zoveel/tijd moeite erin steekt door hun fouten, en zelf niks terug krijgt?
@Masis, jij had een nieuwere versie volgens die kerel van de TD en die kregen 'm dus wel thuisgestuurd! :O
Vreemd, ik had hem nl. 1 of 2 dagen later besteld nadat hij op de KPN website beschikbaar was. Dus denk dat ik juist een van de oudste had...

Overigens gaat de oude morgen/overmorgen terug naar KPN. Eerst de branded firmware installeren, resetten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Masis schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:15:
Shit, dat is idd erg vervelend! :( Niet gezegd dat een forumlid wel een nieuwe thuisgestuurd heeft gekregen,en dat jij er al zolang achteraan gaat, zolang wacht, zoveel/tijd moeite erin steekt door hun fouten, en zelf niks terug krijgt?

[...]

Vreemd, ik had hem nl. 1 of 2 dagen later besteld nadat hij op de KPN website beschikbaar was. Dus denk dat ik juist een van de oudste had...

Overigens gaat de oude morgen/overmorgen terug naar KPN. Eerst de branded firmware installeren, resetten enzo.
Yep, maar dat kwam bij de meeste medewerkers (ik heb ze ongeveer allemaal een keer gesproken nu :P ) over als 'iemand heeft dit en ik wil dat ook' terwijl het eigenlijk niet te bewijzen is dat wat op internet staat ook klopt. Ik geloof je, maar zo'n klantenservice mens kan er niet veel mee. Had wel gehoopt dat die TD gast me ook eentje kon sturen want hij bevestigde dat er een aantal mensen eentje hadden gekregen. Afwachten... alsof ik dat nog niet genoeg gedaan heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitana
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
Ook ik kan al een maand lang geen mobiel tv ontvangen. Heb meerdere malen tevergeefs gebeld. Ben vorige week eindelijk teruggebeld. Mevrouw zei dat ik een nieuw toestel kon halen bij de Primafoon. De volgende dag naar Primafoon gegaan, maar zij weigerden de telefoon om te ruilen. Mevrouw van KPN was uiteraard die dag vrij. Heb met haar leidinggevende gesproken. Die wilde het eerst met haar overleggen. Je raadt het al zij ontkent het gezegd te hebben. Ik kan bewijzen dat zij mij wel degelijk een nieuw toestel heeft beloofd (heb haar stiekem opgenomen), maar daar doen ze ook niets mee.

Heb vervolgens naar een andere afdeling gebeld. De mevrouw die ik sprak vond het heel vervelend voor me. Zij zou mijn abonnement voor 1 maand kwijtschelden. Aangezien ik geen vertrouwen heb in KPN en haar medewerkers, heb ik haar om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Willen ze niet sturen! Daar doen ze bij KPN volgens haar niet aan. Heb haar trouwens ook opgenomen.

Ik heb vervolgens naar Nokia gebeld. "Het probleem ligt echt bij KPN mevrouw, wij kunnen u niet helpen". |:( Uiteindelijk doorgestuurd naar een Nokia Service Center om mijn N96 te laten flashen. Er is daar wat misgegaan tijdens het proces. Dead flash noemde meneer het. Mijn N96 start niet meer op. Het onding dient nu opgestuurd te worden.

Zit eraan te denken om de geschillencommissie in te schakelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Kitana schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:05:
Ook ik kan al een maand lang geen mobiel tv ontvangen. Heb meerdere malen tevergeefs gebeld. Ben vorige week eindelijk teruggebeld. Mevrouw zei dat ik een nieuw toestel kon halen bij de Primafoon. De volgende dag naar Primafoon gegaan, maar zij weigerden de telefoon om te ruilen. Mevrouw van KPN was uiteraard die dag vrij. Heb met haar leidinggevende gesproken. Die wilde het eerst met haar overleggen. Je raadt het al zij ontkent het gezegd te hebben. Ik kan bewijzen dat zij mij wel degelijk een nieuw toestel heeft beloofd (heb haar stiekem opgenomen), maar daar doen ze ook niets mee.

Heb vervolgens naar een andere afdeling gebeld. De mevrouw die ik sprak vond het heel vervelend voor me. Zij zou mijn abonnement voor 1 maand kwijtschelden. Aangezien ik geen vertrouwen heb in KPN en haar medewerkers, heb ik haar om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Willen ze niet sturen! Daar doen ze bij KPN volgens haar niet aan. Heb haar trouwens ook opgenomen.

Ik heb vervolgens naar Nokia gebeld. "Het probleem ligt echt bij KPN mevrouw, wij kunnen u niet helpen". |:( Uiteindelijk doorgestuurd naar een Nokia Service Center om mijn N96 te laten flashen. Er is daar wat misgegaan tijdens het proces. Dead flash noemde meneer het. Mijn N96 start niet meer op. Het onding dient nu opgestuurd te worden.

Zit eraan te denken om de geschillencommissie in te schakelen. :(
Achterlijk dat een Nokia Care Point/Nokia Service Point/Nokia Service Center 'm kapot krijgt. Het wordt wel vertelt dat het risico aanwezig is maar toch, het lijkt me toch dat je hun wel je toestel toe kunt vertrouwen. Het opnemen van gesprekken kan inderdaad wel maar dat is zover ik weet bij wet verboden mits je het van te voren vertelt en hij/zij instemt (ik weet nog wel van m'n SonyEricsson, die vertelde eerst dat het gesprek opgenomen werd voor het opname begon). Echter is het tegenwoordig bijna noodzakelijk om iets los te krijgen. Let wel op dat je jezelf dus kan laten pakken als je het als bewijs voorstelt. De geschillencommissie wil je inschakelen om je contract te ontbinden of om de kosten terug te halen? Contract ontbinden moet ook zonder commissie kunnen lukken gezien KPN je niet de service levert die zij belooft hebben in het contract (zie voorbeeld brief van Masis in het N96 topic > *klik*). Ik zit zelf ook te twijfelen of ik met hardere stappen alle kosten (reiskosten, bellen, tijd vrij maken, geen tv, telefoon kwijt etc.) terug wil gaan halen. Ik sta met beide benen in het gelijk maar het gaat zoveel tijd en moeite kosten dat ik me afvraag of het wel de moeite waard is. Houd me op de hoogte of je door wilt zetten dan kunnen we misschien samen eropaf!

edit; ik zit eens de ontvangstbevestiging van vanmiddag door te lezen en dat maakt me wel een beetje bang! 'Let op! Wanneer bij onderzoek geconstateerd wordt dat uw apparaat niet defect is of niet meer gerepareerd kan worden, zullen onderzoekskosten in rekening gebracht worden.' Ik voorzie dus een gevecht tussen KPN en mij. KPN ziet niks of schrijft 'm af en dan mag ik de onderzoekskosten (ik neem aan dat ik niet hoef te beschrijven hoe belachelijk die altijd zijn) ophoesten.

edit2; M'n telefoonnummer is niet opgeschreven dus krijg ik waarschijnlijk per brief te horen dat ik 'm op kan halen. Inderdaad ja, dan kom je wel aan drie weken!

[ Voor 9% gewijzigd door djpdjpnl op 18-02-2009 21:57 ]

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31
Bij sommige TV uitzendingen gaat linksonder in beeld een i knipperen. Iemand een idee waarvoor die is? Kon het in de handleiding niet terugvinden.

• Kitana
djpdjpnl schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:37:
[...]

Achterlijk dat een Nokia Care Point/Nokia Service Point/Nokia Service Center 'm kapot krijgt. Het wordt wel vertelt dat het risico aanwezig is maar toch, het lijkt me toch dat je hun wel je toestel toe kunt vertrouwen. Het opnemen van gesprekken kan inderdaad wel maar dat is zover ik weet bij wet verboden mits je het van te voren vertelt en hij/zij instemt (ik weet nog wel van m'n SonyEricsson, die vertelde eerst dat het gesprek opgenomen werd voor het opname begon). Echter is het tegenwoordig bijna noodzakelijk om iets los te krijgen. Let wel op dat je jezelf dus kan laten pakken als je het als bewijs voorstelt. De geschillencommissie wil je inschakelen om je contract te ontbinden of om de kosten terug te halen? Contract ontbinden moet ook zonder commissie kunnen lukken gezien KPN je niet de service levert die zij belooft hebben in het contract (zie voorbeeld brief van Masis in het N96 topic > *klik*). Ik zit zelf ook te twijfelen of ik met hardere stappen alle kosten (reiskosten, bellen, tijd vrij maken, geen tv, telefoon kwijt etc.) terug wil gaan halen. Ik sta met beide benen in het gelijk maar het gaat zoveel tijd en moeite kosten dat ik me afvraag of het wel de moeite waard is. Houd me op de hoogte of je door wilt zetten dan kunnen we misschien samen eropaf!

edit; ik zit eens de ontvangstbevestiging van vanmiddag door te lezen en dat maakt me wel een beetje bang! 'Let op! Wanneer bij onderzoek geconstateerd wordt dat uw apparaat niet defect is of niet meer gerepareerd kan worden, zullen onderzoekskosten in rekening gebracht worden.' Ik voorzie dus een gevecht tussen KPN en mij. KPN ziet niks of schrijft 'm af en dan mag ik de onderzoekskosten (ik neem aan dat ik niet hoef te beschrijven hoe belachelijk die altijd zijn) ophoesten.

edit2; M'n telefoonnummer is niet opgeschreven dus krijg ik waarschijnlijk per brief te horen dat ik 'm op kan halen. Inderdaad ja, dan kom je wel aan drie weken!
Samen ten strijde trekken tegen KPN zie ik wel zitten ;) . Het zou helpen als meer mensen zich bij ons zouden voegen.

• djpdjpnl
  • Niet online
Zullen we een clubje oprichten? haha ;) We maken er een stichting van, wordt ik directeur (schuift tegenwoordig nogal goed)! Ik had ook al bedacht m'n eigen telecom bedrijf te gaan starten met alleen dekking in het dorp hier en dan betaal ik 1 cent per maand voor 500 belminuten of 1000 smsjes. Upgraden met MobielTV, onbeperkt internet (met streaming audio/video) en verzekering voor totaal 4 cent extra. :P

Even serieus weer; iemand een goed plan waarmee we met z'n allen wél gehoord gaan worden? Als er namelijk 300 man een brief sturen valt het in het niet tussen de andere klachten ben ik bang. Juridische stappen nemen is leuk, maar kost veel tijd en moeite. Brieven sturen is dan wel weer de makkelijkste manier om toch manuren van KPN te claimen om het te lezen.

• Kitana
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:39:
Even serieus weer; iemand een goed plan waarmee we met z'n allen wél gehoord gaan worden? Als er namelijk 300 man een brief sturen valt het in het niet tussen de andere klachten ben ik bang. Juridische stappen nemen is leuk, maar kost veel tijd en moeite. Brieven sturen is dan wel weer de makkelijkste manier om toch manuren van KPN te claimen om het te lezen.
Een procedure bij de geschillencommissie schijnt eenvoudig te zijn. De kosten hiervan: 25 tot 125 euro. In de procedure kan naast nakoming van de overeenkomst tevens schadevergoeding worden gevraagd (denk aan bijvoorbeeld abonnementskosten). Als 300 man een procedure beginnen, dan zullen ze wel luisteren.

• djpdjpnl
  • Niet online
Kitana schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:10:
[...]

Een procedure bij de geschillencommissie schijnt eenvoudig te zijn. De kosten hiervan: 25 tot 125 euro. In de procedure kan naast nakoming van de overeenkomst tevens schadevergoeding worden gevraagd (denk aan bijvoorbeeld abonnementskosten). Als 300 man een procedure beginnen, dan zullen ze wel luisteren.
Ik denk dat we nooit aan de 300 man komen, laat staan 300 man die een bedrag tussen de 25,- en 125,- willen investeren met het risico dat ze geen gelijk krijgen en dus geld kwijt zijn. Wat kan een procedure bij een geschillencommissie opleveren? Denk aan kosten maar wordt een bedrijf ook op de vingers getikt bij geschillen of wordt het uitgezocht en is het klaar en gaan ze dus gewoon verder met mensen belazeren?

• Artwido
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:30:
[...]

Ik denk dat we nooit aan de 300 man komen, laat staan 300 man die een bedrag tussen de 25,- en 125,- willen investeren met het risico dat ze geen gelijk krijgen en dus geld kwijt zijn. Wat kan een procedure bij een geschillencommissie opleveren? Denk aan kosten maar wordt een bedrijf ook op de vingers getikt bij geschillen of wordt het uitgezocht en is het klaar en gaan ze dus gewoon verder met mensen belazeren?
Je gaat naar de geschillencommissie als je een conflict hebt met in jullie geval KPN. Je moet duidelijk maken wat je nu precies je klacht is en wat je verwacht van KPN. (een ander toestel, geld terug)

Ik heb zelf ook een jaar geleden een zaak neergelegd bij de geschillencommissie. Het was een zaak tegen T-mobile.
De geschillencommissie bestaat uit drie personen. Eén persoon van de consumentenbond, één persoon uit de branche en een voorzitter.
Zelf werd ik vertegenwoordigd door een advocaat. Deze koste mij niets omdat ik een rechtsbijstandverzekering had. Als ik de zaak zou verliezen moest ik 50 euro aan geschillencommissie betalen.
Als in jullie geval KPN verliest omdat ze bewijsbaar in gebreke zijn gebleken dan hebben ze zich gewoon te houden aan de uitspraak van de geschillencommissie. Het is net als bij een rechtbank.

[ Voor 7% gewijzigd door Artwido op 19-02-2009 23:45 ]

• djpdjpnl
  • Niet online
Artwido schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:43:
[...]

Je gaat naar de geschillencommissie als je een conflict hebt met in jullie geval KPN. Je moet duidelijk maken wat je nu precies je klacht is en wat je verwacht van KPN. (een ander toestel, geld terug)

Ik heb zelf ook een jaar geleden een zaak neergelegd bij de geschillencommissie. Het was een zaak tegen T-mobile.
De geschillencommissie bestaat uit drie personen. Eén persoon van de consumentenbond, één persoon uit de branche en een voorzitter.
Zelf werd ik vertegenwoordigd door een advocaat. Deze koste mij niets omdat ik een rechtsbijstandverzekering had. Als ik de zaak zou verliezen moest ik 50 euro aan geschillencommissie betalen.
Als in jullie geval KPN verliest omdat ze bewijsbaar in gebreke zijn gebleken dan hebben ze zich gewoon te houden aan de uitspraak van de geschillencommissie. Het is net als bij een rechtbank.
Geen idee of ik een rechtsbijstandverzekering heb. Zo niet dan wordt het dus wel een gemeen kostenplaatje want als ik er dan eentje zou moeten pakken wordt dat natuurlijk geen Moszkowicz en een KPN heeft wel de mogelijkheid om er een persoon op te zetten die wat meer z'n best doet. Totaal zou het dus theoretisch tussen de 75,- en 175,- kunnen gaan kosten. Stel ik win, betaald KPN dan ook de kosten van de procedure (25,- tot 125,-) of blijft dit mijn zorg? Heb geen ervaring met juridische dingen dus vandaar al m'n vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
djpdjpnl schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:57:
[...]

Geen idee of ik een rechtsbijstandverzekering heb. Zo niet dan wordt het dus wel een gemeen kostenplaatje want als ik er dan eentje zou moeten pakken wordt dat natuurlijk geen Moszkowicz en een KPN heeft wel de mogelijkheid om er een persoon op te zetten die wat meer z'n best doet. Totaal zou het dus theoretisch tussen de 75,- en 175,- kunnen gaan kosten. Stel ik win, betaald KPN dan ook de kosten van de procedure (25,- tot 125,-) of blijft dit mijn zorg? Heb geen ervaring met juridische dingen dus vandaar al m'n vragen. :)
Bij een geschillencommissie hoef je geen advocaat mee te nemen. Je word gehoord door de geschillencommissie en ook KPN word gehoord. En na enkele weken krijg je de uitslag van hun conclusie.Deze uitslag is bindend. De verliezende partij draait op voor de kosten. In het geval van de geschillencommissie telecom is dat 50 euro.
Kijk hier maar eens. Al je vragen worden beatwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Artwido schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 00:55:
[...]

Bij een geschillencommissie hoef je geen advocaat mee te nemen. Je word gehoord door de geschillencommissie en ook KPN word gehoord. En na enkele weken krijg je de uitslag van hun conclusie.Deze uitslag is bindend. De verliezende partij draait op voor de kosten. In het geval van de geschillencommissie telecom is dat 50 euro.
Kijk hier maar eens. Al je vragen worden beatwoord. :)
Gemiddeld 4,5 maand om zo'n geschil te behandelen. Is wel lang maar ik ga 'm even onthouden. Bedankt voor de link, nuttige site!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Waah!!! Hij is klaar voor verzending! :) Er is volgens mij niks mee gedaan wat ik zelf nog niet heb geprobeerd er staat namelijk 'Gestelde diagnose: software update/herprogrammeren / Reparatiewerkzaamheden: Software Update uitgevoerd'. Het zal dus donderdag of vrijdag zijn dat ik 'm weer kan halen en dan check ik in de winkel of het werkt. Werkt ie niet dan teken ik niet voor ontvangst en fixen ze maar een nieuw toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:59:
Waah!!! Hij is klaar voor verzending! :) Er is volgens mij niks mee gedaan wat ik zelf nog niet heb geprobeerd er staat namelijk 'Gestelde diagnose: software update/herprogrammeren / Reparatiewerkzaamheden: Software Update uitgevoerd'. Het zal dus donderdag of vrijdag zijn dat ik 'm weer kan halen en dan check ik in de winkel of het werkt. Werkt ie niet dan teken ik niet voor ontvangst en fixen ze maar een nieuw toestel! :)
Wat? :/ Hebben ze alleen een software update gedaan?? Sorry hoor, maar dat hadden ze ook gewoon bij het Business Center zelf kunnen doen! Maar goed, hopelijk is het voor je gefixt. En mocht dat niet het geval zijn, je kan inderdaad altijd om een nieuwe vragen maar of ze zo makkelijk in zijn? Mijn ervaring is van niet, dat doen ze namelijk pas na 3 keer en dat was met mijn N96 eigenlijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:07:
[...]

Wat? :/ Hebben ze alleen een software update gedaan?? Sorry hoor, maar dat hadden ze ook gewoon bij het Business Center zelf kunnen doen! Maar goed, hopelijk is het voor je gefixt. En mocht dat niet het geval zijn, je kan inderdaad altijd om een nieuwe vragen maar of ze zo makkelijk in zijn? Mijn ervaring is van niet, dat doen ze namelijk pas na 3 keer en dat was met mijn N96 eigenlijk hetzelfde.
Tsja, als de klant niet tekent voor ontvangst en de klant gaat vragen waar z'n telefoon is.. :P Ik heb er wel zin in.. Rambo-style naar de KPN toe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Vandaag kon ik 'm al ophalen! Eerst gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat ik naar het business center zelf moest bellen.. Eindhoven bestond alleen niet volgens haar maar Son wel. Naar Son gebeld nemen ze op met 'KPN Business Center Eindhoven'. :) Telefoon lag daar dus ik kon 'm gaan halen. Aangekomen bij dat center moest ik maar buiten in de regen gaan testen of ie werkte want het dak blokkeerde de verbinding, erg leuk dus..! Na vijf minuten geen verbinding (en m'n sigaret was op) ben ik maar naar binnen gegaan en verteld dat het niet werkte. Het 'Repair & Go-Team' ging er nog eens naar kijken en mevrouw daarvan kwam naar mij toe 'hij moet weer opgestuurd worden'. Er was enkel een software update/herinstallatie uitgevoerd en geen printplaat vervangen zoals de bedoeling was. Dit keer zouden ze naar meneer X (geen idee wat z'n naam is) die ze aan de telefoon hadden van Nokia en hij zou persoonlijk de printplaat gaan vervangen. Ondertussen dus weer een kopje koffie weggewerkt en toch maar m'n verzekering geregeld die niet door KPN gefactureerd werd en dus niet bestond op mijn abo. Ik kon dit keer wel een leentoestel krijgen maar omdat ze 'm naar mijn huis sturen (waarom het nu allemaal wel kan? :? ) konden ze het toestel niet terug nemen en kon het niet. Aghja... we zullen zien of het over (gemiddeld!) twee weken wel weer werkt.

Heb wel een gave bureaustoel gekocht bij de IKEA naast het BC om het wachten iets plezieriger te maken.. maar dat heeft totaal niks met de N96 te maken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:50:
Vandaag kon ik 'm al ophalen! Eerst gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat ik naar het business center zelf moest bellen.. Eindhoven bestond alleen niet volgens haar maar Son wel. Naar Son gebeld nemen ze op met 'KPN Business Center Eindhoven'. :) Telefoon lag daar dus ik kon 'm gaan halen. Aangekomen bij dat center moest ik maar buiten in de regen gaan testen of ie werkte want het dak blokkeerde de verbinding, erg leuk dus..! Na vijf minuten geen verbinding (en m'n sigaret was op) ben ik maar naar binnen gegaan en verteld dat het niet werkte. Het 'Repair & Go-Team' ging er nog eens naar kijken en mevrouw daarvan kwam naar mij toe 'hij moet weer opgestuurd worden'. Er was enkel een software update/herinstallatie uitgevoerd en geen printplaat vervangen zoals de bedoeling was. Dit keer zouden ze naar meneer X (geen idee wat z'n naam is) die ze aan de telefoon hadden van Nokia en hij zou persoonlijk de printplaat gaan vervangen. Ondertussen dus weer een kopje koffie weggewerkt en toch maar m'n verzekering geregeld die niet door KPN gefactureerd werd en dus niet bestond op mijn abo. Ik kon dit keer wel een leentoestel krijgen maar omdat ze 'm naar mijn huis sturen (waarom het nu allemaal wel kan? :? ) konden ze het toestel niet terug nemen en kon het niet. Aghja... we zullen zien of het over (gemiddeld!) twee weken wel weer werkt.

Heb wel een gave bureaustoel gekocht bij de IKEA naast het BC om het wachten iets plezieriger te maken.. maar dat heeft totaal niks met de N96 te maken haha.
Goed gedaan weer daar! :(
Nouja hopelijk is het de tweede keer wel gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik worstel helaas al een tijdje met de mobiel tv fout 30342. Wordt ook overal weggestuurd. Hoop hier snel te zien dat er wel een oplossing is.
Ga begin volgende week toch ook weer terug naar het BC. TV is nl. niet het enige dat slecht/niet werkt. De accu is namelijk maximaal 5,5 uur standby (zonder te gebruiken dus!), met goeie accu (volgens BC, want doorgemeten). Uiteraard gecheckt of er niets draait wat veel puf van de accu vergt. Ik kan het in ieder geval niet vinden. Sinds kort ook nog maar beperkt toegang tot internet. Wlan werkt niet en met mobiel internet kan ik mijn e-mail niet meer checken door serverfout.
Wat nog wel goed werkt zijn de functies die ik tien jaar geleden ook al had op de 3330. Fijne vooruitgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ook hier serververbindigsfout -30342 bij het willen ophalen van de abonnementsgegevens.
Dit sinds firmware 12, onder 11 en 10 heeft het gewerkt.

Heb de Nokia N96 met de normale KPN Firmware, geen regiocodeaanpassingen ed.
Soft en Hard Reset en formats van de geheugenkaart om vanaf blanco te beginnen geven geen herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LETOP WERKENDE OPLOSSING VOOR ALLE MOBIELE TV PROBLEMEN N96

je moet bij deze probleem het volgende doen, ik heb ook alle meldingen gehad.....je geeft je telefoon eerste een harde reset ( vergeet niet je backup eerst te maken voordat je hieraan begint )

1. tik op je telefoon *#7370#
2. accepteer de reset aanvraag
3. tik je beveiligingcode van je telefoon in (als je niet veranderd heb is dit 12345)
4. stel je telefoon opnieuw in en zet je backup terug
5. LET OP SMS eerst voor internet instelling ( sms JA naar 1300 en sla alle instellingen op)
6. nu ga je naar je mobiele tv en verstuur je nieuwe abbonement aanvraag op en wacht op je antwoord
7. En antwoord komt binnen enkele minuten en klik op OK
8. En Voila tv werkt weer

Deze oplossing is meerdere keren door meerdere personen succesvol getest.
Ik heb uiteindelijk maar deze zielige systeembeheerder van KPN maar de oplossing gegeven O-)

Laat maar horen of dit ook bij jullie werkt :? :?

P.S.
Firmware versie maakt niets uit voor deze oplossing echter is het wel beter om de nieuwste versie te hebben,want je telefoon gaat er echt sneller van werken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 02:17:
LETOP WERKENDE OPLOSSING VOOR ALLE MOBIELE TV PROBLEMEN N96

je moet bij deze probleem het volgende doen, ik heb ook alle meldingen gehad.....je geeft je telefoon eerste een harde reset ( vergeet niet je backup eerst te maken voordat je hieraan begint )

1. tik op je telefoon *#7370#
2. accepteer de reset aanvraag
3. tik je beveiligingcode van je telefoon in (als je niet veranderd heb is dit 12345)
4. stel je telefoon opnieuw in en zet je backup terug
5. LET OP SMS eerst voor internet instelling ( sms JA naar 1300 en sla alle instellingen op)
6. nu ga je naar je mobiele tv en verstuur je nieuwe abbonement aanvraag op en wacht op je antwoord
7. En antwoord komt binnen enkele minuten en klik op OK
8. En Voila tv werkt weer

Deze oplossing is meerdere keren door meerdere personen succesvol getest.
Ik heb uiteindelijk maar deze zielige systeembeheerder van KPN maar de oplossing gegeven O-)

Laat maar horen of dit ook bij jullie werkt :? :?

P.S.
Firmware versie maakt niets uit voor deze oplossing echter is het wel beter om de nieuwste versie te hebben,want je telefoon gaat er echt sneller van werken
Hoe vaak wil je dat ik die stappen herhaal? :) Haalt niks uit namelijk, al bijna drie maanden niet. Begin dat stomme ding wel te missen (vergeten me agenda over te nemen, wel gebackupt maar die kan ik dus niet inzien nu >_<).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Is dit nou dè oplossing? Ben benieuwd wat de resultaten zijn...
Maar ik vraag me af... zover ik weet wordt er tijdens je backup ook je instellingen van toegangspunten meegenomen dus als je dat weer terug gaat zetten, staan ze al in je telefoon :?

[ Voor 26% gewijzigd door Upbeat op 02-03-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Afgelopen zaterdag mijn N96 na 2,5 week retour ontvangen van Nokia via Dynafix. Bij het opstarten van de telefoon zag ik dat de software gereset was (hard reset) en dat firmware V12 erop stond. Opnieuw door KPN de instellingen naar mij laten verzenden en een nieuwe abonnement aangevraagd zoals MASTER_ISO aangeeft. Helaas kreeg ik na 2 minuten weer de beroemde -30342 melding in beeld.

Vanmiddag maar weer het toestel retour gestuurd naar Dynafix dat het probleem nogsteeds niet verlopen is. Hopelijk duurt het nu niet weer 2,5 week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister.Ed640 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:12:
Afgelopen zaterdag mijn N96 na 2,5 week retour ontvangen van Nokia via Dynafix. Bij het opstarten van de telefoon zag ik dat de software gereset was (hard reset) en dat firmware V12 erop stond. Opnieuw door KPN de instellingen naar mij laten verzenden en een nieuwe abonnement aangevraagd zoals MASTER_ISO aangeeft. Helaas kreeg ik na 2 minuten weer de beroemde -30342 melding in beeld.

Vanmiddag maar weer het toestel retour gestuurd naar Dynafix dat het probleem nogsteeds niet verlopen is. Hopelijk duurt het nu niet weer 2,5 week :(
vreemd krijg het idee dat je telefoon echt stuk is, deze oplossing die ik geef is dan ook enkel voor software problemen hiermee heb je duidelijk een softwarematige oplossing. De meeste foutmeldingen heb ik ook gekregen en wat ik hierboven heb vermeld heeft dit opgelost ik zie echter wel paar nieuwe meldingen. Ik denk ook dan dat deze hardwarematige melding kunnen betreffen. Voor de mensen die naar dynafix sturen veel geluk die gasten van Dynafix snappen er niets van ( heb zelf ook veel ervaring met die gasten) .

Test je telefoon ter plekke als je het terugkrijgt !!!!

P.S.
Met backup niet je instelling backuppen ook ff controleren of je tv instelling voor toeganspunt voor aanschaf op mobiel internet van kpn staan en niet via gsm verzonden worden, als het via gsm netwerk gaat dan krijg je geen reply van activatie server van kpn er zit namelijk een soort van herkenning van je lijn in de mobiel internet verbinding kijk maar of het werkt :?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
Test je telefoon ter plekke als je het terugkrijgt !!!!
Helaas zitten die gasten in zuid limburg en woon ik in midden nederland. Gaat dus via de post :(
Dat die mensen van Dynafix er geen verstand van hebben had ik al door. Via de telefonische helpdesk moest ik het toestel weer retour sturen en van de ticket (waar ik eerst geen reactie op kreeg) kreeg ik gisteravond de melding dat ik maar bij KPN moest zijn want volgens Nokia zou het toestel goed zijn.

Wordt weer eens van het kastje naar de muur gestuurd dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:58
Gelukkig heeft het bij mij wel gewerkt met de harde reset. Bedankt master_iso _/-\o_

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Mister.Ed640 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 05:43:
[...]

Helaas zitten die gasten in zuid limburg en woon ik in midden nederland. Gaat dus via de post :(
Dat die mensen van Dynafix er geen verstand van hebben had ik al door. Via de telefonische helpdesk moest ik het toestel weer retour sturen en van de ticket (waar ik eerst geen reactie op kreeg) kreeg ik gisteravond de melding dat ik maar bij KPN moest zijn want volgens Nokia zou het toestel goed zijn.

Wordt weer eens van het kastje naar de muur gestuurd dus :'(
Niemand durft verantwoordelijkheid te nemen en een klant tevreden stellen (tal van manieren hoe dat had gekund). Slechts een enkeling krijgt een nieuw toestel. Aghja... ik ga er niet vanuit dat mijn telefoon gemaakt terug komt maar m'n verzekering zit nu op m'n telefoon dus als ie het niet doet als ie hier is dan valt ie perongeluk heel hard. :) Zag net trouwens dat de telefoon in behandeling is genomen, als het hetzelfde gaat als vorige keer wordt ie donderdag of vrijdag opgestuurd. Zal ik 'm maandag of dinsdag weer in huis hebben. Ik mis trouwens naast m'n agenda (al vier weken werk ik met briefjes die ik er straks voor de administratie weer in mag zetten d:)b ) en vanavond heb ik een vergadering en het half uur OV zonder muziek wordt ook pittig.

Iemand op het Radar forum kreeg een korting op z'n abo aangeboden i.p.v. het te laten maken (inderdaad, in plaats van!). Zijn er nog niet veel die daar zijn gaan klagen, zou ook niet weten hoe ik daar meer aandacht op kan gooien. Als die top-man bij KPN z'n 5,3 miljoen nou in ons zou steken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Als ik jou was zou ik sowieso korting op je abbo eisen vanwege alle ongemakken!
Mij hebben ze mijn 32,50 van januari kwijt gescholden omdat ik 11 weken zonder mijn toestel heb gezeten. Dat was aan de hand van een mail die ik in november had gestuurd naar KPN klantenreacties. Ze reageerden wel een beetje laat, ergens in januari ofzo, maar toch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:40:
Als ik jou was zou ik sowieso korting op je abbo eisen vanwege alle ongemakken!
Mij hebben ze mijn 32,50 van januari kwijt gescholden omdat ik 11 weken zonder mijn toestel heb gezeten. Dat was aan de hand van een mail die ik in november had gestuurd naar KPN klantenreacties. Ze reageerden wel een beetje laat, ergens in januari ofzo, maar toch... ;)
11 weken is bijna 3 mnd... dus waarom je dan niet 3x32,50 terug krijgt? Of is dat je 'ik heb geen toestel waar ik wel voor betaal'-compensatie? De verkoop van de Nokia 5800 XpressMusic is trouwens gestaakt in Amerika... geeft duidelijk aan dat Nokia hun laatste toestellen maar gewoon de markt op knalt zonder te checken of het echt fatsoenlijk doet wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
OK: 1. tik op je telefoon *#7370#
OK: 2. accepteer de reset aanvraag
OK: 3. tik je beveiligingcode van je telefoon in (12345)
OK: 4. stel je telefoon opnieuw in en zet je backup terug [alleen contacten teruggezet]
OK: 5. LET OP SMS eerst voor internet instelling ( sms JA naar 1300 en sla alle instellingen op)
OK. 6. nu ga je naar je mobiele tv en verstuur je nieuwe abbonement aanvraag op en wacht op je antwoord
(- Na opdracht geeft het netwerksymbool 3,5G met datapijlen weer.)

OK: 7. En antwoord komt binnen enkele minuten...

==> Voila: Fout -30342 zowel bij een poging tot het aanschaffen van een nieuw abonnement als bij het ophalen van "mijn abonnement".

Overzicht van instellingen:
- Netwerkinstellingen van telefoon gezet op UMTS, dus geen dual-mode.

Mobiel TV instellingen:
- Systeemstatus: Stand-by
- Signaalfrequentie 522 MHz
- Signaalsterkte 100/100 (Heb een zichtverbinding met de Digitenne/DVB-H mast in Amersfoort)
- Programmagids: DVB-H by Digitenne
- Toeg.punt voor aanschaf: Mobiel Internet en na de SMS ook Mobiel Internet(01) getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Door u is aangegeven: Garantie op reparatie
Garantie fabrikant: nee
Gestelde diagnose: software update/herprogrammeren
Reparatiewerkzaamheden: Herhaalde klacht opnieuw hersteld.
Die achterlijke mongolen daar hebben 'm dus wéér opnieuw geïnstalleerd in plaats van die domme printplaat vervangen. Meneer Plaat van KPN of Nokia (geen idee, is maar goed ook denk ik) zou 'm zelf fixen om te voorkomen dat ie weer defect opgestuurd zou worden. Hebben ze ook nog eens het lef om te zeggen dat het niet binnen de garantie valt! Krijg ik een rekening mee dan wandel ik wel 35km naar dat Business Center in Eindhoven toe en dan kun je me in Groningen nog om uitleg horen vragen!! Damn wat wordt ik ziek van dat volk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Die achterlijke mongolen daar hebben 'm dus wéér opnieuw geïnstalleerd in plaats van die domme printplaat vervangen. Meneer Plaat van KPN of Nokia (geen idee, is maar goed ook denk ik) zou 'm zelf fixen om te voorkomen dat ie weer defect opgestuurd zou worden. Hebben ze ook nog eens het lef om te zeggen dat het niet binnen de garantie valt! Krijg ik een rekening mee dan wandel ik wel 35km naar dat Business Center in Eindhoven toe en dan kun je me in Groningen nog om uitleg horen vragen!! Damn wat wordt ik ziek van dat volk!
Grappig dat dezelfde dingen bij BC in Eindhoven gebeuren als het BC in Amsterdam. Ik ken die zogenaamde 'ik-zorg-dat-ik-em-persoonlijk-repareer' uitspraken van monteurs bij het Repair Center van KPN :r
1 voordeel... hij komt weer snel ongerepareerd terug en na 3x reparatie moeten ze je een nieuwe geven!

Edit: Dat van niet binnen de garantie slaat uiteraard nergens op! Waar halen ze dat vandaan? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Upbeat op 04-03-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Grappig dat dezelfde dingen bij BC in Eindhoven gebeuren als het BC in Amsterdam. Ik ken die zogenaamde 'ik-zorg-dat-ik-em-persoonlijk-repareer' uitspraken van monteurs bij het Repair Center van KPN :r
1 voordeel... hij komt weer snel ongerepareerd terug en na 3x reparatie moeten ze je een nieuwe geven!

Edit: Dat van niet binnen de garantie slaat uiteraard nergens op! Waar halen ze dat vandaan? :?
Ik zal het BC eens bellen of ze dat reparatiecenter eens een seintje kunnen geven dat er een nucleaire bom op ontploffen staat of ze even ter plekke willen controleren of hij het wel echt doet. :) Als ie 't dan niet doet kunnen ze 'm meteen weer daar neerleggen i.p.v. opsturen en dat ik 'm weer opnieuw moet sturen.

edit; ik wordt straks teruggebeld door dat reparatiecenter, was net te laat met een opname aan te zetten maar kende die vent gelukkig al van al m'n telefoontjes; zijn naam staat al genoteerd. :) Hij werd er ook ziek van met al die problemen, maar dat zeggen ze allemaal. Als dat reparatiecenter me terug belt wil ik dat ze 'm ter plekke en aan de telefoon even controleren zodat ze hun eigen werk eens kunnen bekijken. Mag ie me ook uitleggen waarom het niet onder de garantie valt. Vorige keer was het wel een garantie kwestie namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door djpdjpnl op 04-03-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:20:
[...]

Ik zal het BC eens bellen of ze dat reparatiecenter eens een seintje kunnen geven dat er een nucleaire bom op ontploffen staat of ze even ter plekke willen controleren of hij het wel echt doet. :) Als ie 't dan niet doet kunnen ze 'm meteen weer daar neerleggen i.p.v. opsturen en dat ik 'm weer opnieuw moet sturen.

edit; ik wordt straks teruggebeld door dat reparatiecenter, was net te laat met een opname aan te zetten maar kende die vent gelukkig al van al m'n telefoontjes; zijn naam staat al genoteerd. :) Hij werd er ook ziek van met al die problemen, maar dat zeggen ze allemaal. Als dat reparatiecenter me terug belt wil ik dat ze 'm ter plekke en aan de telefoon even controleren zodat ze hun eigen werk eens kunnen bekijken. Mag ie me ook uitleggen waarom het niet onder de garantie valt. Vorige keer was het wel een garantie kwestie namelijk.
Oké, ben benieuwd wat zijn bevindingen zijn...
En anders heb ik nog het nummer van het Repair center voor je (als ze allemaal naar dezelfde worden gebracht...) kan je hem persoonlijk even uitleggen hoe en wat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:00:
[...]

Oké, ben benieuwd wat zijn bevindingen zijn...
En anders heb ik nog het nummer van het Repair center voor je (als ze allemaal naar dezelfde worden gebracht...) kan je hem persoonlijk even uitleggen hoe en wat! ;)
Zou je die willen posten? Neem aan dat ze daar niks te verbergen hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Zou je die willen posten? Neem aan dat ze daar niks te verbergen hebben. 8)
Dat denk ik ook niet ;)
Voor de zekerheid zal ik hem voor een aantal minuten erop zetten en daarna verwijderen! O-)

070-3******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:27:
[...]

Dat denk ik ook niet ;)
Voor de zekerheid zal ik hem voor een aantal minuten erop zetten en daarna verwijderen! O-)

070-3******
Damn net te laat! :) Nog één keer.. ik blijf refreshen haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:44:
[...]

Damn net te laat! :) Nog één keer.. ik blijf refreshen haha. ;)
070-3******

[ Voor 3% gewijzigd door Upbeat op 04-03-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Got it! Thanks! Ik ga bellen. :)

edit1;... dat was de belastingdienst? :? Weet niet zeker of ie nou uit z'n nek lulde of niet, leek wel zo?
edit2; Belde weer en toen nam ie op met de belastingdienst :?
edit3; Business Center gebeld en die hebben me doorverbonden met het repaircenter in Zoetermeer. Het toestel wordt omgeruild in de fabriek van Nokia(?) en op de vraag waarom ik niet meteen een nieuw toestel mee kreeg vorige week als ie toch omgeruild kreeg ik te horen dat zij die macht niet hebben. :? Anderhalve week schat ie en hij belt me als ie verzonden wordt, maar dat moet ik nog maar zien. Ben vergeten het gesprek op te nemen wat wel jammer is want hij schopte KPN helemaal onderuit in het gesprek. E-Repair was traag en incorrect, zij kijken op MonteurNet en daar kan ik niet bij. :(

[ Voor 81% gewijzigd door djpdjpnl op 04-03-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Got it! Thanks! Ik ga bellen. :)

edit1;... dat was de belastingdienst? :? Weet niet zeker of ie nou uit z'n nek lulde of niet, leek wel zo?
edit2; Belde weer en toen nam ie op met de belastingdienst :?
edit3; Business Center gebeld en die hebben me doorverbonden met het repaircenter in Zoetermeer. Het toestel wordt omgeruild in de fabriek van Nokia(?) en op de vraag waarom ik niet meteen een nieuw toestel mee kreeg vorige week als ie toch omgeruild kreeg ik te horen dat zij die macht niet hebben. :? Anderhalve week schat ie en hij belt me als ie verzonden wordt, maar dat moet ik nog maar zien. Ben vergeten het gesprek op te nemen wat wel jammer is want hij schopte KPN helemaal onderuit in het gesprek. E-Repair was traag en incorrect, zij kijken op MonteurNet en daar kan ik niet bij. :(
Belastingdienst?? :/
Dat het BC geen macht heeft is pure onzin! BC heeft juist de macht om nieuwe toestellen te geven. Het schijnt zelfs te zijn dat ie niet eens van hun voorraad hoeft afgeboekt te worden als een nieuwe wordt meegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staip schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:51:
OK: 1. tik op je telefoon *#7370#
OK: 2. accepteer de reset aanvraag
OK: 3. tik je beveiligingcode van je telefoon in (12345)
OK: 4. stel je telefoon opnieuw in en zet je backup terug [alleen contacten teruggezet]
OK: 5. LET OP SMS eerst voor internet instelling ( sms JA naar 1300 en sla alle instellingen op)
OK. 6. nu ga je naar je mobiele tv en verstuur je nieuwe abbonement aanvraag op en wacht op je antwoord
(- Na opdracht geeft het netwerksymbool 3,5G met datapijlen weer.)

OK: 7. En antwoord komt binnen enkele minuten...

==> Voila: Fout -30342 zowel bij een poging tot het aanschaffen van een nieuw abonnement als bij het ophalen van "mijn abonnement".

Overzicht van instellingen:
- Netwerkinstellingen van telefoon gezet op UMTS, dus geen dual-mode.

Mobiel TV instellingen:
- Systeemstatus: Stand-by
- Signaalfrequentie 522 MHz
- Signaalsterkte 100/100 (Heb een zichtverbinding met de Digitenne/DVB-H mast in Amersfoort)
- Programmagids: DVB-H by Digitenne
- Toeg.punt voor aanschaf: Mobiel Internet en na de SMS ook Mobiel Internet(01) getest
Probeer hetzelfde maar steek je koptelefoon erin die meegeleverd is deze fungeerd namelijk ook als antenne, misschien dat het helpt. :? Neem de signaal sterkte die in de menu wordt aangegeven niet al te nauw, deze loopt ver achter met de werkelijkheid

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:35:
[...]

Probeer hetzelfde maar steek je koptelefoon erin die meegeleverd is deze fungeerd namelijk ook als antenne, misschien dat het helpt. :? Neem de signaal sterkte die in de menu wordt aangegeven niet al te nauw, deze loopt ver achter met de werkelijkheid
Volgens mij is dat alleen bij Radio zo hoor en niet bij tv! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
Ik ben vandaag teruggebeld door de technische dienst van KPN Mobiel.
Het zal met een software fix worden opgelost en eind maart te krijgen zijn via de KPN winkels/BC's.

Ben benieuwd, scheelt met een beetje geluk het opsturen voor een onnodig reparatie traject zoals ik het hierboven allemaal lees :*)

[ Voor 219% gewijzigd door Staip op 05-03-2009 11:35 . Reden: blabla vervangen door iets concreets :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Staip schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:33:
Ik ben vandaag teruggebeld door de technische dienst van KPN Mobiel.
Het zal met een software fix worden opgelost en eind maart te krijgen zijn via de KPN winkels/BC's.

Ben benieuwd, scheelt met een beetje geluk het opsturen voor een onnodig reparatie traject zoals ik het hierboven allemaal lees :*)
Ben vanmorgen ook gebeld. Was nog beetje heel erg slaperig dus ik zal echt veruit de leukste zijn geweest aan de telefoon. Mijn telefoon is dus kaduuk en hij is nu voorgesteld om te ruilen met een nieuw toestel. Hier moet echter wel een een toestemming van 'hogeraf' voor zijn dus als die er is mag ik een nieuwe uitzoeken. Na het telefoontje was ik plotseling weer ridder en moest ik een evil koning bestormen (sliep weer :) )en toen heb ik eens nagedacht over of ik wel of niet de N96 weer wil. Stom als het klinkt, ik denk het wel. MobielTV werkte niet maar de rest was wel voldoende eigenlijk. Ik heb ook geen zin om weer een nieuw toestel te leren kennen die achteraf ook allemaal probleempjes heeft. Maar ik weet het nog niet zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Uiteindelijk toch een redelijke oplossing van KPN.... :)

Zou ook voor een N96 gaan. Ja, ook de nieuwe toestel zal na een aantal weken traag zijn, rare bugs hebben, maar ik vertrouw er nog steeds op dat dit met firmware updates beetje bij beetje zal worden opgelost.

En volgens mij zijn alle nieuwste Nokia's zo, verkoop van de 5800 is gestaakt in USA, een goede toestel is de N95 (8GB), maar die is dan ook een stuk ouder en minder mooi (subjectief). Ook die had tijd nodig en vele firmware updates, totdat het een goed toestel werd.
... een ander merk... Tja, heb de Samsung Omnia ff in mn handen gehad, vind het echt bagger, iPhone heb ik tijdelijk hier liggen, is ook niks, en erg gesloten systeem.
SE heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Masis schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:13:
Uiteindelijk toch een redelijke oplossing van KPN.... :)

Zou ook voor een N96 gaan. Ja, ook de nieuwe toestel zal na een aantal weken traag zijn, rare bugs hebben, maar ik vertrouw er nog steeds op dat dit met firmware updates beetje bij beetje zal worden opgelost.

En volgens mij zijn alle nieuwste Nokia's zo, verkoop van de 5800 is gestaakt in USA, een goede toestel is de N95 (8GB), maar die is dan ook een stuk ouder en minder mooi (subjectief). Ook die had tijd nodig en vele firmware updates, totdat het een goed toestel werd.
... een ander merk... Tja, heb de Samsung Omnia ff in mn handen gehad, vind het echt bagger, iPhone heb ik tijdelijk hier liggen, is ook niks, en erg gesloten systeem.
SE heb ik geen ervaring mee.
Qua non-smartphones heb ik SonyEricsson altijd goed gevonden (T300 en T610 dus je kunt wel gokken hoe lang geleden dat was :) ), hiervoor (en nu dus tijdelijk) heb ik de Samsung D900 gehad en ja, dat beviel ook goed. Smartphones zijn compleet andere telefoons dan 'gewone telefoons met leuke features'. Als ik nu een nieuwe smartphone moet kiezen zou ik echt niks weten behalve de N96 want ik heb simpelweg nooit andere toestellen gebruikt. iPhone is een overhyped telefoontje met weinig mogelijkheden en weinig uitbreidbare mogelijkheden, inderdaad te gesloten zoals je stelt. Een vriend van me heeft de Omnia en om nou te zeggen dat dat allemaal zo soepel gaat. ;) Ik denk dat het toch de N96 wordt.. maar eerst maar daadwerkelijk die mogelijkheid krijgen van KPN. :) Ik heb nu dus wel een certificaat laten maken voor een tientje en die kan ik niet meer gebruiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24
Ik had problemen met het sturen van smsjes. Volgens KPN lag het aan mijn toestel (bekend probleem zeiden ze). Ik moest het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna zou hij het weer doen. Vervolgens een harde reset gedaan en inderdaad ik kon weer smsen. Helaas had ik nu wel de 30342 error in mijn mobieltv gekregen. Firmware proberen te flashen maar daar kreeg ik errors. Daarna ging het toestel niet meer aan. Na het indrukken van de powerknop lichtte het scherm na een tijdje wit op en ging daarna weer uit. Aan de lader lichtte hij om de zoveel tijd wit op.
Toestel naar NSP gebracht waar ze hem hopelijk kunnen fixen. Ben benieuwd of hij daarna die 30342 error nog heeft. Ook maar even gevraagd of ze iets aan die brakke slider kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:55:
[...]

Volgens mij is dat alleen bij Radio zo hoor en niet bij tv! :S
Wat nokia heeft gedaan is dat de tuner extra doorgekoppeld is aan je koptelefoon ( kortom n96 heeft interne antenne + extra versterking d.m.v. koptelefoon )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat toevallig gisteren in de trein toen m'n mobiele tv echt INEENS weer werkte. Helaas werd ik na een half uur gebeld, opgenomen, na het gesprek terug naar mobiele tv en toen werkte t allemaal niet meer. Dit was de eerste keer in 1 maand tijd dat het een half uurtje heeft gewerkt. Nu lijkt hij wel verbinding te maken, maar blijft het scherm zwart en gebeurd er niks.

Ook had ik vorige week elke keer als ik gebeld werd, dat mijn n96 uitviel en zichzelf weer opstarte...
Morgen naar eens naar t BC, ben bang dat ik hetzelfde gezeik als jullie zal krijgen. Telefoon een maand kwijt en geen vervangend toestel en geen compensatie op m'n kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:51:
Ik zat toevallig gisteren in de trein toen m'n mobiele tv echt INEENS weer werkte. Helaas werd ik na een half uur gebeld, opgenomen, na het gesprek terug naar mobiele tv en toen werkte t allemaal niet meer. Dit was de eerste keer in 1 maand tijd dat het een half uurtje heeft gewerkt. Nu lijkt hij wel verbinding te maken, maar blijft het scherm zwart en gebeurd er niks.

Ook had ik vorige week elke keer als ik gebeld werd, dat mijn n96 uitviel en zichzelf weer opstarte...
Morgen naar eens naar t BC, ben bang dat ik hetzelfde gezeik als jullie zal krijgen. Telefoon een maand kwijt en geen vervangend toestel en geen compensatie op m'n kosten
Je bericht begon hoopvol maar helaas eindigde het niet zo. :( Zou KPN bezig zijn om het probleem te verhelpen? Ik hoop het wel, zou gaaf zijn! Ik verwacht deze week die bon om een nieuwe telefoon te halen in de winkel. Hopelijk hebben ze die zwarte N96 dan al maar dat zal wel niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Net opgehangen met KPN. Werd gebeld over de dienstverlening van het Business Center en KPN in het algemeen. Heb ze niet verder kapot kunnen maken in de enquête dan ik nu heb aangegeven. Heb het niet anoniem gedaan, hopen dat ze nu wel actie gaan ondernemen. Heb nl. nog geen bericht over m'n nieuwe toestel ontvangen terwijl ik vorige week al te horen kreeg dat dit zou gebeuren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitana
Ben in het weekend gebeld door de afdeling Klantenreacties van KPN. In het gesprek heb ik aangegeven dat ik voornemens ben de overeenkomst te ontbinden. Tevens wilde ik van hem weten waar ik de N96 kon inleveren en wanneer ik mijn geld terug zou krijgen (had 100 euro betaald voor het toestel). Indien zij hieraan geen medewerking zouden verlenen zou ik genoodzaakt zijn de geschillencommissie in te schakelen. Meneer wilde het eerst contact opnemen met de Technische Dienst. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat dat voor mij niet acceptabel was. Ik wacht al weken, heb al meerdere malen gesproken met de Technische Dienst. Ik wilde of een nieuwe N96 of de overeenkomst zou ontbonden moeten worden. Hij heeft toen aangegeven dat hij mij een nieuwe N96 zou toesturen. Heb woensdag een nieuwe N96 ontvangen.
Ik heb weer mobiel tv. Zal niet zo snel meer updates installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kitana schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:24:
Ben in het weekend gebeld door de afdeling Klantenreacties van KPN. In het gesprek heb ik aangegeven dat ik voornemens ben de overeenkomst te ontbinden. Tevens wilde ik van hem weten waar ik de N96 kon inleveren en wanneer ik mijn geld terug zou krijgen (had 100 euro betaald voor het toestel). Indien zij hieraan geen medewerking zouden verlenen zou ik genoodzaakt zijn de geschillencommissie in te schakelen. Meneer wilde het eerst contact opnemen met de Technische Dienst. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat dat voor mij niet acceptabel was. Ik wacht al weken, heb al meerdere malen gesproken met de Technische Dienst. Ik wilde of een nieuwe N96 of de overeenkomst zou ontbonden moeten worden. Hij heeft toen aangegeven dat hij mij een nieuwe N96 zou toesturen. Heb woensdag een nieuwe N96 ontvangen.
Ik heb weer mobiel tv. Zal niet zo snel meer updates installeren. ;)
das wel een mooie optie die je gekregen heb, daar hoop ik ook op maar ben bang dat ik weer vast zit aan een n96. Heb jij die optie gekregen vanwege de vele problemen die je heb gehad met het toestel en dat ze daar van wisten of werdt je die optie gewoon gegeven om een nieuw toestel uit te kiezen naar eigen keuze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitana
Ik had twee opties:
1) Mijn N96 opsturen ter reparatie.
2) Een nieuwe N96.

Kon dus niet kiezen voor de Samsung of LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Kitana schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:41:
Ik had twee opties:
1) Mijn N96 opsturen ter reparatie.
2) Een nieuwe N96.

Kon dus niet kiezen voor de Samsung of LG.
Ben nog steeds aan het wachten op mijn tegoedbon voor een nieuwe telefoon. :( Heb hier een heel post-it note blokje aan dingen die ik nog in m'n agenda moet gooien. Zal toch een dezer dagen in de bus moeten vallen. Heb je trouwens al geupdate en zo ja werkt je MobielTV nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitana
Het toestel had de laatste software al, dus updaten niet nodig. Mobiel tv werkt gewoon. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Kitana schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:18:
Het toestel had de laatste software al, dus updaten niet nodig. Mobiel tv werkt gewoon. :*)
Oeh nice! :) Is het toestel (qua bouw e.d.) ook beter of dat niet? Hopen dat het MobielTV probleem met een nieuw toestel ook echt blijft werken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Sorry voor de double post maar ik heb weer fantastisch nieuws te melden. Het leek me zojuist wel slim om even te informeren naar mijn tegoedbon/nieuw toestel. Klantenservice gebeld en die vertelden mij dat hij vandaag werd opgestuurd naar het Business Center en dat ik 'm daar maandag op kon halen. Twee fouten; hij kon vorige week niet meer gemaakt worden en nu ineens wel plus het feit dat ik 'm moet ophalen en dat ie niet opgestuurd wordt. Was een beetje pissig maar goed... die mevrouw bleef aardig dus heb het er maar bij gelaten. Business Center gebeld (ben nog maar een paar belletjes verwijderd van de 'stalker'-status ben ik bang) en meneer vertelde 'vreemd ja, maar ik kijk nergens meer van op'. :) Hij heeft wat rond gebeld (althans, daar vertrouw ik op dat ie dat echt gedaan heeft) en ik wordt vanmiddag nog terug gebeld door de verantwoordelijke. Feestje is nog niet voorbij dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
En...? Nog steeds niks? Tsjonge.... Duurt wel erg lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
Gisteren mijn telefoon voor de 2e keer teruggekregen van dynafix. Was volgens hun wederom naar Nokia verstuurd geweest. Bij het aanzetten werd mij de datum en tijd gevraagd. Daarna JA naar 1300 gestuurd maar kreeg daarbij een SMS terug dat mijn toestel niet geschikt was voor het ontvangen van een configuratiebestandje :?

Na contact met KPN de instellingen handmatig erin gezet en wat denk je..... code -30342 in het beeld.
Met een diepe zucht weer een hard reset code ingetoetst en daarna Nederland als regio geselecteerd en de datum en tijd weer opgegeven. Nogmaals JA naar 1300 geprobeerd en nu kreeg ik wel een configuratiebestand van KPN toegestuurd 8)7

Mobiel-TV weer geselecteerd en mijn abonnement opgehaald..... en hoppa... code -30342 :X

Vandaag het toestel maar voor de 3e keer opsturen met een grote klacht erbij dat ik het nu wel een beetje zat ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik wou niet triple-posten dus heb me even stil gehouden de afgelopen dagen. :) Maandag zelf maar gebeld nadat ik vrijdag niet terug gebeld werd. Ik belde rond 11u en zou voor 2u teruggebeld worden. Om half drie zelf maar weer gebeld en kreeg toen te horen dat ie inderdaad bij het BC in Eindhoven lag. Hij lag bovenop de stapel om gechecked te worden of het probleem eruit is. Hij kon me niet vertellen wanneer ie verzonden werd want KPN heeft een mooie bezuinigingsmaatregel bedacht; TNT komt alleen pakketjes halen als er voldoende pakketjes klaar liggen. Met andere woorden; als er deze week geen volle lading ligt wordt ie op z'n vroegst pas volgende week verzonden. Ik was daar een beetje pissig over want ik wil gewoon na drie maanden mijn telefoon werkend hebben en als ie het doet waarom zou ik dan nog moeten wachten tot zo'n k*t bedrijf het in de brievenbus stampt? Ik kon 'm wel ophalen en dan zou ik 'm zelf nog kunnen testen. Heb 'm vriendelijk medegedeeld dat ik die geintjes onderhand wel ken en dat ik absoluut niet nog een keer tijd en geld in hun ga steken om te ervaren dat het allemaal nog niet werkt. Als ie verzonden werd zou ie 't overigens gewoon doen. Op de vraag of hij me dat beloofde zei he "nee, maar dat zeg ik je". Oftewel; crap verhaal weer! Ik heb zojuist nog maar eens gebeld en niemand was aanwezig en het was heel druk in de winkel. Morgen weer eens bellen dus. :(

edit; ohjah.. ik vroeg nog of hij er een 'sproedje' van kon maken (uit de KPN reclame) maar hij vertelde lachend dat dat niet kon. Morgen dus een informeren naar z'n 'casual friday' :P

[ Voor 6% gewijzigd door djpdjpnl op 19-03-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Nu online
Heb zojuist me mobiel aangesloten op TV, zo kan ik ook eindelijk tv kijken op me kamer. Maar nu kan ik dus GEEN eredivisie live kijken op me tv. Dit is beveiligd. Er komt een blauw sleuteltje op het scherm.

Bah! Heel erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik kreeg het Business Center niet via het normale nummer te pakken dus heb een van de vele andere nummers van het BC geprobeerd en daar nam wel iemand op. Hij was door een collega van hem helemaal naar Nokia gebracht (wtf? hij deed het toch volgens jullie!?) en daar gerepareerd. Hij was ook nog eens 'redelijk in normale staat behouden gebleven'. De fl*kkers...! Hij werd niet opgestuurd, dat kon niet. Ik dus zwaar pissig gezegd dat ik al tweemaal eerder heb moeten afspreken dat ie opgestuurd werd en toen ging ie weer overleggen met z'n collega. Hij wordt dinsdag pas verzonden dus woensdag zou ik 'm moeten hebben zei ie. We zullen zien of het dan weer werkt. Ohjah.. hij vroeg ook nog of ik 'm snel nodig had. Ik heb 'm vertelt dat ik niks snel nodig heb omdat ik al drie maanden bezig ben en onderhand wel gewend ben dat dat stomme ding weg is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
Hebben jullie toevallig op je factuur meermaals (op mijn factuur komt ie 2x voor) mobiel TV staan aangeslagen voor 0,00?
Wie weet dat het daar in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
MarkoAlmelo schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:19:
Heb zojuist me mobiel aangesloten op TV, zo kan ik ook eindelijk tv kijken op me kamer. Maar nu kan ik dus GEEN eredivisie live kijken op me tv. Dit is beveiligd. Er komt een blauw sleuteltje op het scherm.

Bah! Heel erg jammer!
Voor eredivisie live moet je een extra abo nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
In het N96-topic zijn we van plan morgen Radar te bellen in de hoop dat zij misschien wat druk kunnen voeren. Check dat topic even voor de details. Lui? Maandag (morgen dus) > 20.30u > Ned. 1 > bellen > klagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Goddamnit! Hij is gisteren verzonden en volgens mij worden er niet massaal paaskaartjes verstuurd dus heb net maar eens gebeld of ie ook echt verzonden is. "Als hij morgen niet aangekomen is dan is het kwijtgeraakt bij de TNT en dan moeten we dan even kijken hoe we uw toestel terug krijgen." Oftewel; als ie dus kwijt is heb ík een probleem volgens hun. Damn.. kan die gasten echt schieten!!! (even voor de goede orde, dit is geen echte bedreiging anders had het op een Hyves gestaan met een foto van een geweer... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
Tjah gister ff contact gehad met Dynafix omdat mijn 3e ticket nog niet aanwezig was. Kreeg ik te horen dat mijn telefoon niet bij hun was aangekomen terwijl bij track & trace van TNT stond dat deze op 20 maart was afgeleverd :X.

Gisteren dus ook contact met TNT gehad en die zou de handtekening voor ontvangst naar mij verzenden en contact opnemen met Dynafix. Tot mijn verbazing zie ik vandaag dat ze mijn N96 toch vannacht om 02.52 binnen hebben gekregen. Een week later dus |:(

Is er niet iets te ondernemen tegen een bedrijf als Dynafix met hun monopoly op GSM reparaties ?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Mister.Ed640 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 07:43:
Tjah gister ff contact gehad met Dynafix omdat mijn 3e ticket nog niet aanwezig was. Kreeg ik te horen dat mijn telefoon niet bij hun was aangekomen terwijl bij track & trace van TNT stond dat deze op 20 maart was afgeleverd :X.

Gisteren dus ook contact met TNT gehad en die zou de handtekening voor ontvangst naar mij verzenden en contact opnemen met Dynafix. Tot mijn verbazing zie ik vandaag dat ze mijn N96 toch vannacht om 02.52 binnen hebben gekregen. Een week later dus |:(

Is er niet iets te ondernemen tegen een bedrijf als Dynafix met hun monopoly op GSM reparaties ?? :(
Platbranden! Ik ben vandaag niet de hele dag thuis (rijlessen :) ) dus ik hoop dat die TNT kerel niet komt als ik net weg ben want morgen ben ik ook niet thuis. Vandaag hopelijk een einde aan mijn verhaal.. wel nog eerst geld terug claimen! :)

Wat ik ook vreemd vind is dat als een toestel bij een Dynafix binnenkomt en zij in principe al kunnen weten dat het niet gaat helpen.. waarom doen ze het dan nog? Kost alleen maar tijd en moeite en stress bij de klanten.
Pagina: 1 2 Laatste