Hé, bekend verhaal.... Ik bracht mijn defecte E90 naar de Primafoon (omdat er in Meppel geen business center zit) en na een tweetal weken heb ik maar eens geinformeerd waar mijn toestel bleef. (de status van de reparatie stond op compleet en het toestel zou verzonden zijn naar de winkel).
In de winkel was niets te vinden en na heeel veel telefoontjes en bezoekjes bleek toch echt dat het toestel onvindbaar was.
Uiteindelijk mocht ik van de shopmanager een nieuw toestel met de waarde van de E90 uitzoeken. Jammer voor hun want de E90 was het duurste toestel wat ze op dat moment in het assortiment hadden.
Ze probeerden me eerst nog de bijna 200 euro goedkopere N96 aan te smeren, wat ik uiteraard niet heb gedaan. Gewoon mijn E90 terug!
Uiteindelijk 2 maanden later toch maar een nieuw abonnement afgesloten met de N96 erbij... Altijd handig om een toestel op voorraad te hebben.
Ik gebruik op dit moment de N96 die mij erg goed bevalt. Het enige dat mij vies tegenviel was de Nav-wheel. Dat deze niet (meer) werkt vindt ik persoonlijk erg jammer. Het tweede puntje is de dvb-h tuner. Erg jammer dat alleen KPN hier een signaal voor heeft. (Heb nu Vodafone)
Af en toe loopt het toestel vast, vaak na het afgaan van het ingestelde alarm, wat als storend ervaren kan worden. Voorlopig ga ik ervan uit dat dit met een firmware update verholpen wordt. (nu versie:12.043)
Nokia verzamelaar....