Nokia N96 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.761 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 22:21
Ik vond het al zo nutteloos, heb al wel eens in de supermarkt staan scannen maar geen resultaat.

Heb gister een nieuwe N82 in handen gehad met firmware 30.0.019 ding was al vele malen sneller dan die ouwe van mij. Ze moeten bij de nokia echt eens wat aan de ontwikkelingen voor het uitbrengen gaan doen. Scheelt zoveel ellende en is stukken beter voor hun naam!!

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een gesprek met iemand heb en die persoon praat nogal hard in zijn telefoon dan lijkt het net of het speakertje van de n96 opgeblazen is (knerspend geluid). Zijn er meer mensen die hier last mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
De fl*kkers zouden me toch een nieuw toestel sturen? Nou.. er zaten exact dezelfde beschadigingen op als die van mij.. oftewel, de eerste is niet eens verstuurd. Beetje dom van ze! Net getest en hoe eng het ook lijkt; hij doet het weer!!! (belangrijkste van alles is dat ik eindelijk weer een agenda heb, bijna een vergadering gemist vorige week daardoor.. :) )

edit; op NokiaN96.net zoeken ze nieuw volk om programma's te testen en een berichtje erover te plaatsen. Betaalt tot 100$ p/mnd!!

[ Voor 18% gewijzigd door djpdjpnl op 29-03-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:46:
Als ik een gesprek met iemand heb en die persoon praat nogal hard in zijn telefoon dan lijkt het net of het speakertje van de n96 opgeblazen is (knerspend geluid). Zijn er meer mensen die hier last mee hebben?
Ik heb er (nog) geen last van, maar klinkt als een bekend probleem die de N95 ook had. Daarvan begon bij veel mensen de speaker ook steeds slechter te klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 19:42

Arjan81

Rotterdam

Zijn er mensen met een N96 T-mobile branded? Die al hebben geupdate naar firmware 12.043.
Heeft dit gevolgen voor de branding? Of behoudt je alle T-mobile dingetjes. Welkomst boodschap en screensaver?

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Arjan81 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:14:
Zijn er mensen met een N96 T-mobile branded? Die al hebben geupdate naar firmware 12.043.
Heeft dit gevolgen voor de branding? Of behoudt je alle T-mobile dingetjes. Welkomst boodschap en screensaver?
Als je de productcode niet gewijzigd hebt blijf je de branded stuff houden, ja. :)

Ik zag in Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic een link naar de YouTube app voor S60 telefoons staan en met wat zoeken kwam ik op een Nokia website waar de Nokia N96-3 staat. Ik kan er niet uithalen of die nou werkelijk anders is dan de 'normale' N96. De N96 is in februari 08 aangekondigd en de N96-3 in augustus. Ik meen me te herinneren dat het gewoon de US versie is of zit ik verkeerd?

Nog wat apps; j Dictionary Mobile The World Fact Book ('up to date' feiten over 250+ landen) en Walkie Tooth (walkie talky van je telefoon maken 8) )

Het spel Tilelander is ook gaaf. De demo bevat de eerste 10 lvls :)

[ Voor 13% gewijzigd door djpdjpnl op 29-03-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
ik had een vraag..zijn er browsers voor de n96 ? en zo jah waar en kost dat geld?? welke is de beste voor het toestel...vind internet trouwens erggg traag op de n96
thanks JOhn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:50:
hoi
ik had een vraag..zijn er browsers voor de n96 ? en zo jah waar en kost dat geld?? welke is de beste voor het toestel...vind internet trouwens erggg traag op de n96
thanks JOhn
Opera, Firefox (beta versie onder een andere naam maar dat mag je zelf Googlen) en nog wat prul... hier in de N96 topics is Opera (Mini) veel genoemd dus die zal een van de betere zijn denk ik. Qua snelheid van het internet moet je bij je provider zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:50:
hoi
thanks JOhn
Wil je voortaan eerst even zelf op zoek gaan naar het antwoord, in plaats van hier direct je vraag te dumpen? Dit is namelijk heel gemakkelijk zelf uit te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:32:
[...]

Wil je voortaan eerst even zelf op zoek gaan naar het antwoord, in plaats van hier direct je vraag te dumpen? Dit is namelijk heel gemakkelijk zelf uit te zoeken :)
Ook vriendelijk welkom zou ik zeggen pfff
Als ik iets niet weet vraag ik het ..en aangezien ik schijnbaar niet zo goed ben met hoe en wat dan jij vraag ik iets..maar bedankt voor jou reactie waar ik niets mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks daar kan ik wat mee !! ps ik heb kpn...ga gelijk zoeken......
djpdjpnl schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:28:
[...]

Opera, Firefox (beta versie onder een andere naam maar dat mag je zelf Googlen) en nog wat prul... hier in de N96 topics is Opera (Mini) veel genoemd dus die zal een van de betere zijn denk ik. Qua snelheid van het internet moet je bij je provider zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:41:
[...]

Ook vriendelijk welkom zou ik zeggen pfff
Als ik iets niet weet vraag ik het ..en aangezien ik schijnbaar niet zo goed ben met hoe en wat dan jij vraag ik iets..maar bedankt voor jou reactie waar ik niets mee kan
Rechtsboven staat een zoekbalkje! :) Nu weer ontopic dames! ;)

Augmented Reality 'tower defense' game voor de N96!! :D
Ninja Strike.. spelletje dat je met de camera kunt spelen 8)

En heel veel onzinnige crap hier! :) Accelerometer dingen; waterpas, maanlanding simulator, waterbox, lightsaber en nog meer dingen die gaaf zijn maar compleet nutteloos (en vast ook wel zinvolle dingen, zo ver ben ik nog niet)

[ Voor 39% gewijzigd door djpdjpnl op 30-03-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de links, altijd leuk om wat nieuwe apps uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag mede-tweakers.

Ik sta op het punt om de N96 te nemen bij een 2 jarig abbo met T-mobile. (t-mobile branded dus)

Heb echter enorm veel klachten gelezen.

Is het toestel nu aan te raden of niet?

Veel fora afgegaan maar hier op GOT zitten toch altijd de enige echt serieuze mensen.

Ben dus erg benieuwd naar jullie terugkoppeling,
Ik heb zelf na het lezen van tientallen negatieve berichten, beetje huivering gekregen t.o.v dit toestel

graag hoor ik van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:58:
Goeiemiddag mede-tweakers.

Ik sta op het punt om de N96 te nemen bij een 2 jarig abbo met T-mobile. (t-mobile branded dus)

Heb echter enorm veel klachten gelezen.

Is het toestel nu aan te raden of niet?

Veel fora afgegaan maar hier op GOT zitten toch altijd de enige echt serieuze mensen.

Ben dus erg benieuwd naar jullie terugkoppeling,
Ik heb zelf na het lezen van tientallen negatieve berichten, beetje huivering gekregen t.o.v dit toestel

graag hoor ik van jullie
Lees even 1 of 2 pagina's terug.
daar heb ik al mijn beklag gedaan over de negatieve stroom met klachten hier op GOT
terwijl ik meer dan tevreden ben. Trek er zelf je lering uit, maar het is nu eenmaal zo dat mensen die klagen harder schreeuwen. Gevolg van mijn post over dat er teveel geklaagd werd, dat er meerdere mensen ook tevreden blijken te zijn. Ik volg dit topic amper nog vanwege het eeuwige gezeik zonder inhoud, met gevolg dat ik hier ook nog amper iets post, en met mij meerdere heb ik het idee.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ben heel tevreden over de gsm. Al het nieuwe heeft toch altijd aan het begin te maken met kinderziektes?

FF wat anders: Als ik bij de berichtenrapporten kijk dan heeft de gsm moeite om de namen weer te geven ipv de nummers. Als ik dan naar beneden scroll dan springt ie terug naar het berichtenmenu.

Het is niet heel hinderlijk maar toch iets wat niet helemaal netjes is. Heeft dit mischien iets met SIM-berichten te maken of zo? Iemand mogelijk hier bekend mee of een oplossing?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Nu een paar dagen in het bezit van de N96. Ik moet zeggen, hij is wat langzamer dan de N95-1, wat ik een groot nadeel vind, want verder vind ik hem veel prettiger.

Heb nu een paar verschillende navigatie programma's erop geinstalleerd, maar mijn favoriete navigatie Route66 v8 gaat te traag. Als ik door het menu aan het bladeren ben, duurt het soms een paar seconden voordat ik naar de volgende optie kan gaan.

Tijdens het navigeren loopt ook het beeld gewoon niet soepel. Het beeld wordt om de 2 sec ververst ofzo. Op de N95 ging dit gewoon veel soepeler. Dit is heel storend. Ik heb Route66 geinstalleerd op de phone storage, want als ik hem op mass storage installeer, werkt ie nog iets langzamer.

McGuider 7.7 werkt wel redelijk soepel, evenals Garmin 5.0040. Maar McGuider vind ik geen goeie navigatie qua route berekening, en Garmin is niet zo gebruikersvriendelijk en over het algemeen al vrij traag!

Dus wie heeft de goude tip om mijn Route66 even soepel te laten lopen als op mijn N95-1???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Bongoarnhem schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:23:
Ben heel tevreden over de gsm. Al het nieuwe heeft toch altijd aan het begin te maken met kinderziektes?

FF wat anders: Als ik bij de berichtenrapporten kijk dan heeft de gsm moeite om de namen weer te geven ipv de nummers. Als ik dan naar beneden scroll dan springt ie terug naar het berichtenmenu.

Het is niet heel hinderlijk maar toch iets wat niet helemaal netjes is. Heeft dit mischien iets met SIM-berichten te maken of zo? Iemand mogelijk hier bekend mee of een oplossing?

groet
Je bedoelt het logboek? Heb ergens gelezen dat je die op 1 dag moet zetten als je de boel wat sneller wilt maken. Heb 'm zelf op 30 dgn staan omdat ik af en toe even terug kijk naar wie en wat ik gebeld heb (en evt. nog moet bellen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

djpdjpnl schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:12:
[...]

Rechtsboven staat een zoekbalkje! :) Nu weer ontopic dames! ;)

Augmented Reality 'tower defense' game voor de N96!! :D
Ninja Strike.. spelletje dat je met de camera kunt spelen 8)

En heel veel onzinnige crap hier! :) Accelerometer dingen; waterpas, maanlanding simulator, waterbox, lightsaber en nog meer dingen die gaaf zijn maar compleet nutteloos (en vast ook wel zinvolle dingen, zo ver ben ik nog niet)
Voor de meeste apps staat er dat je python moet installeren. Welke versie moet je nemen voor de N96 en waarom is dat python noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Arjan81 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:41:
[...]

Voor de meeste apps staat er dat je python moet installeren. Welke versie moet je nemen voor de N96 en waarom is dat python noodzakelijk.
Python was noodzakelijk om niet gesignde apps te draaien op je n96

Helaas werkt dat niet meer onder 12.043, ik weet eigenlijk niet of dat alweer verholpen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
djpdjpnl schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:07:
[...]

Je bedoelt het logboek? Heb ergens gelezen dat je die op 1 dag moet zetten als je de boel wat sneller wilt maken. Heb 'm zelf op 30 dgn staan omdat ik af en toe even terug kijk naar wie en wat ik gebeld heb (en evt. nog moet bellen). :)
Nee ik bedoel als je afleverrapporten van je berichten hebt aanstaan en dan vervolgens in de map met rapporten gaat scrollen...het is geen drama maar ja....beetje perfectionisme kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hupie679
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:38
djpdjpnl schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:04:
[...]

Als je de productcode niet gewijzigd hebt blijf je de branded stuff houden, ja. :)

Ik zag in Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic een link naar de YouTube app voor S60 telefoons staan en met wat zoeken kwam ik op een Nokia website waar de Nokia N96-3 staat. Ik kan er niet uithalen of die nou werkelijk anders is dan de 'normale' N96. De N96 is in februari 08 aangekondigd en de N96-3 in augustus. Ik meen me te herinneren dat het gewoon de US versie is of zit ik verkeerd?

Nog wat apps; j Dictionary Mobile The World Fact Book ('up to date' feiten over 250+ landen) en Walkie Tooth (walkie talky van je telefoon maken 8) )

Het spel Tilelander is ook gaaf. De demo bevat de eerste 10 lvls :)
Nou als je hier even kijkt:
http://www.forum.nokia.com/Resources_and_Information/deviceComparison.xhtml?dev=[N96-3]

Dan kan je em even vergelijken met de andere Nokia N96. Daar zie je dat onder andere de beschikbaarheid anders is, en dat de netwerken waarop ie werkt net even anders zijn. Verder zijn ze het zelfde.

https://github.com/hubertjanhickinson/OrconWifiController/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
:-) over afleverrapporten gesproken... ik gebruik dit al jaren niet meer omdat het erop lijkt dat KPN er niet meer aan doet (sinds oud en nieuw, geloof ergens aan het einde van 2004 of 2005).

Zijn er hier eigenlijk mensen die als ze vanaf KPN sms'en nog wel afleverrapporten ontvangen? (mits die functie aan staat natuurlijk :P )

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
eymey schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:06:
:-) over afleverrapporten gesproken... ik gebruik dit al jaren niet meer omdat het erop lijkt dat KPN er niet meer aan doet (sinds oud en nieuw, geloof ergens aan het einde van 2004 of 2005).

Zijn er hier eigenlijk mensen die als ze vanaf KPN sms'en nog wel afleverrapporten ontvangen? (mits die functie aan staat natuurlijk :P )
De enige manier om een soort van afleverrapport te krijgen is om *0# voor je smsje te typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:23
Heeft iemand raad? Mijn broer heeft een Nokia N96 en een parrot systeem in de auto. Deze willen echter niet meer verbinden met elkaar. Als de N96 gaat zoeken dan vind hij de parrot. Als ik dan een verbinding wil maken dan krijg ik de melding "please pair device". Met mijn eigen telefoon krijg ik een invulveld te zien voor een code en hierna ben ik verbonden.

Ik denk dus dat de code op de N96 een keer verkeerd is ingevoerd en dat de N96 deze blijft proberen. Vandaar dat hij geen verbinding meer maakt. Nu is alleen de vraag, hoe reset ik dit? Ik kan de gevonden parrot verwijderen en opnieuw zoeken, maar dit helpt niet.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
siemed schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:40:
Heeft iemand raad? Mijn broer heeft een Nokia N96 en een parrot systeem in de auto. Deze willen echter niet meer verbinden met elkaar. Als de N96 gaat zoeken dan vind hij de parrot. Als ik dan een verbinding wil maken dan krijg ik de melding "please pair device". Met mijn eigen telefoon krijg ik een invulveld te zien voor een code en hierna ben ik verbonden.

Ik denk dus dat de code op de N96 een keer verkeerd is ingevoerd en dat de N96 deze blijft proberen. Vandaar dat hij geen verbinding meer maakt. Nu is alleen de vraag, hoe reset ik dit? Ik kan de gevonden parrot verwijderen en opnieuw zoeken, maar dit helpt niet.

Iemand tips?
soft reset van de N96

en anders reset van de parrot>>> groen en rood 5 seconden ingedrukt houden en hij reset zichzelf., dit geldt voor de 3000.
Als je de 3100/3300 (iets met display heb) kan je de telefoon ook aanmelden via het scherm van de parrot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:23
dude-nl schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:33:
[...]

soft reset van de N96

en anders reset van de parrot>>> groen en rood 5 seconden ingedrukt houden en hij reset zichzelf., dit geldt voor de 3000.
Als je de 3100/3300 (iets met display heb) kan je de telefoon ook aanmelden via het scherm van de parrot.
Bedankt! Ga ik zeker proberen. Ik heb alleen even snel de handleiding doorgelopen en kom de term soft reset niet tegen. Wel een manier om je telefoon helemaal uit te schakelen en de batterij te verwijderen. Is dit gelijkwaardig aan een soft reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen met de N-gage?

Bij mij geeft ie telkens aan dat de file corrupt is.
Ook al download ik van de N-gage site af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:38:

bij het installeren van de n-gage software of de spellen?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:38:

klopt heb ik ook. Het ging eerst wel zonder problemen.
Ik denk dat het fout ging na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
siemed schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:56:
[...]

Bedankt! Ga ik zeker proberen. Ik heb alleen even snel de handleiding doorgelopen en kom de term soft reset niet tegen. Wel een manier om je telefoon helemaal uit te schakelen en de batterij te verwijderen. Is dit gelijkwaardig aan een soft reset?
*#7370# (is volgens mij soft reset)
maak voor de zekerheid wel een backup :)

12345

Zoekfunctie is je beste vriend :) (in vorige topic staat het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Morgen komt FW 15!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Oh? Vertel... ;) Of is dit een 1 april grap? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dude-nl schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:46:
[...]

*#7370# (is volgens mij soft reset)
maak voor de zekerheid wel een backup :)

12345

Zoekfunctie is je beste vriend :) (in vorige topic staat het)
Nee, soft reset is *#7780#. De code die jij geeft is voor een hard reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

klein bron vermeldingkje kan geen kwaad

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:20:
[...]

Oh? Vertel... ;) Of is dit een 1 april grap? >:)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Altijd lachen met mij he :D Vind eigenlijk wel dat Nokia ergens een ETA mag zetten van een volgende firmware update. Dat lijkt me wel zo klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:37:
[...]

Altijd lachen met mij he :D Vind eigenlijk wel dat Nokia ergens een ETA mag zetten van een volgende firmware update. Dat lijkt me wel zo klantvriendelijk.
Wat ik vind, is dat er wel eens een nieuwe firmware mag uitkomen ;). Kan me niet voorstellen dat ze het bij 2 updates laten :/ Er valt genoeg te fixen in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:45:
[...]

Wat ik vind, is dat er wel eens een nieuwe firmware mag uitkomen ;). Kan me niet voorstellen dat ze het bij 2 updates laten :/ Er valt genoeg te fixen in de software.
Waarschijnlijk willen ze gewoon zoveel mogelijk fixes in één update stampen zodat we straks niet op FW 4000 zitten omdat elke bug een eigen update krijgt. Ook is niet iedereen op update-jacht en vinden ze het eerder irritant dan handig. Maar de laatste was... december? Is ondertussen dus al vier maanden terug. :( Stomme Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi
Ik kan niets vinden over mijn probleem dus stel ik hemhier.
Ik heb een n96 en msn live erop ...echter hij gaat steeds offline en ik moet steeds oke enz enz klikken...kortom ik kan niet online blijven..iemand een tip? ik heb al van alles geprobeerd maar word er dol van...kan zo niet msn en

thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:49:
hoi hoi
Ik kan niets vinden over mijn probleem dus stel ik hemhier.
Ik heb een n96 en msn live erop ...echter hij gaat steeds offline en ik moet steeds oke enz enz klikken...kortom ik kan niet online blijven..iemand een tip? ik heb al van alles geprobeerd maar word er dol van...kan zo niet msn en

thanks !
Staat al meermaals in dit topic *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb het gezien maar dat gaat niet over msn..of ik zie het niet:P
ik word gek van iedere 20 sec die veiligheidwaarsch te krijgen met de tekst Toepassing wl messenger toestaan om netwerk te gebruiken en gegevens te verzenden ontvangen..had het volgens mij al op 1 ste keer vragen gezet en altijd..maar nog steeds zie ik het
djpdjpnl schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:26:
[...]

Staat al meermaals in dit topic *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin langzaam ook erg moe te worden van de traagheid van de N96... Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
siemed schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:40:

Iemand tips?
Ga naar je bluetooth menu in je gsm. Druk vervolgens met de navigatie toets 1x naar rechts. Nu kom je op het tapblad gekoppelde apparaten. Wis hier de parrot en voilá. Een soft reset is veel te omslachtig.

Ik weet niet of het ook problemen kan opleveren maar mischien staat je externe sim-modus ook uit en levert dit problemen op. Ben ik alleen niet zeker van.

Laat ff weten of het heeft gewerkt.

FIRMWARE 15? PLEASE NOKIA!!

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit iets kunnen zijn?

Firmware Version 13.101.065!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Firmware Version 13.101.065:

News is surfacing that the new firmware for the N96 is ready for distribution soon with some major improvements. The camera has been improved significantly and now has an option to take x-ray like photos! The new technology has been devised due to the popularity of the x-ray application seen advertised on tv and the net and will be trialled in the firmware version in a beta stage.

The naviwheel has now been activated and a new security feature has been introduced which allows fingerprint recognition to be activated allowing only the user access to the phones functions.

In addition, Nokia are set to re-call all N96's that users are having problems with in an effort to keep customers. They are fully aware of the problems encountered by users and are in some way admitting defeat on the handset. All users sending back their re-called devices will have the choice of a brand new N96 with the latest firmware pre-installed or the choice of keeping the troubled handset and receiving a voucher that can be used towards purchase the forthcoming N97. Strict rules will apply with regards to warranty and anyone who has changed their product code will not be eligable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:51:
Zou dit iets kunnen zijn?

Firmware Version 13.101.065!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Firmware Version 13.101.065:

News is surfacing that the new firmware for the N96 is ready for distribution soon with some major improvements. The camera has been improved significantly and now has an option to take x-ray like photos! The new technology has been devised due to the popularity of the x-ray application seen advertised on tv and the net and will be trialled in the firmware version in a beta stage.

The naviwheel has now been activated and a new security feature has been introduced which allows fingerprint recognition to be activated allowing only the user access to the phones functions.

In addition, Nokia are set to re-call all N96's that users are having problems with in an effort to keep customers. They are fully aware of the problems encountered by users and are in some way admitting defeat on the handset. All users sending back their re-called devices will have the choice of a brand new N96 with the latest firmware pre-installed or the choice of keeping the troubled handset and receiving a voucher that can be used towards purchase the forthcoming N97. Strict rules will apply with regards to warranty and anyone who has changed their product code will not be eligable.
Bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb het gegoogled. Concusie = slechte 1 april grap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Upbeat schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:30:
[...]

Ik heb het gegoogled. Concusie = slechte 1 april grap :(
Vind t ook niet zo gek, met die xray en vingerafdruk herkenning; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
MarkoAlmelo schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:31:
[...]

Vind t ook niet zo gek, met die xray en vingerafdruk herkenning; )
Het feit dat je iets gratis krijgt (vervanging of voucher voor N97) is al een fake.. noem eens 1 bedrijf dat geld gaat spenderen zonder 200% zeker te weten dat het vier keer zo hard terug komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren dames

Ik ben blij dat ik hier terecht kan ik word helemaal gek van mijn Nokia N96 ik ben onlangs (op het aanraden van mijn collega) niet wetend mijn garantie verloren door mijn product code te veranderen :( erg jammer kom ik wel overheen. Echter nu zit ik met het volgende desondanks alle problemen met de N96 wou ik vragen of iemand mij kan vertellen waarom ik geen TV kan kijken.... Uiteraard heb ik mobiel televisie in mijn bundel

Het scenario is als volgt

Ik wil mijn abonnementen aanvragen dan staat er dus verzoek om aanschaf wordt gecontroleerd bla bla en ineens krijg ik de fout code 30342 met de volgende toelichting probeer later opnieuw herstart toestel als het probleem aanhoudt. Nu heb ik dat natuurlijk al een miljoen keer gedaan en ook de manier van het resseten van de applicatie zoals KPN mij uitlegt.

Nu zit ik dus met het probleem dat KPN zegt je moet bij Nokia zijn en Nokia verteld me geruststellend dat ik bij KPN moet zijn omdat fout code 30342 duidelijk een code is die aangeeft dat er een fout bij het aanvragen van de diensten in de server zit.

Nu hoop ik dat er hier iemand is die mij kan vertellen wat ik moet doen ik ben één stap verwijderd van het naar de winkel rennen en een nieuwe te kopen en deze maar te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:49:
Heren dames

Ik ben blij dat ik hier terecht kan ik word helemaal gek van mijn Nokia N96 ik ben onlangs (op het aanraden van mijn collega) niet wetend mijn garantie verloren door mijn product code te veranderen :( erg jammer kom ik wel overheen. Echter nu zit ik met het volgende desondanks alle problemen met de N96 wou ik vragen of iemand mij kan vertellen waarom ik geen TV kan kijken.... Uiteraard heb ik mobiel televisie in mijn bundel

Het scenario is als volgt

Ik wil mijn abonnementen aanvragen dan staat er dus verzoek om aanschaf wordt gecontroleerd bla bla en ineens krijg ik de fout code 30342 met de volgende toelichting probeer later opnieuw herstart toestel als het probleem aanhoudt. Nu heb ik dat natuurlijk al een miljoen keer gedaan en ook de manier van het resseten van de applicatie zoals KPN mij uitlegt.

Nu zit ik dus met het probleem dat KPN zegt je moet bij Nokia zijn en Nokia verteld me geruststellend dat ik bij KPN moet zijn omdat fout code 30342 duidelijk een code is die aangeeft dat er een fout bij het aanvragen van de diensten in de server zit.

Nu hoop ik dat er hier iemand is die mij kan vertellen wat ik moet doen ik ben één stap verwijderd van het naar de winkel rennen en een nieuwe te kopen en deze maar te verkopen.
In dit topic staat mijn verhaal, exact hetzelfde probleem. :) 3,5 maand later (afgelopen zaterdag) was 't pas opgelost. Ben 'm 1,5 maand kwijt geweest omdat KPN niet deed wat ie moest doen. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
lauw8 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:13:
Nu een paar dagen in het bezit van de N96. Ik moet zeggen, hij is wat langzamer dan de N95-1, wat ik een groot nadeel vind, want verder vind ik hem veel prettiger.

Heb nu een paar verschillende navigatie programma's erop geinstalleerd, maar mijn favoriete navigatie Route66 v8 gaat te traag. Als ik door het menu aan het bladeren ben, duurt het soms een paar seconden voordat ik naar de volgende optie kan gaan.

Tijdens het navigeren loopt ook het beeld gewoon niet soepel. Het beeld wordt om de 2 sec ververst ofzo. Op de N95 ging dit gewoon veel soepeler. Dit is heel storend. Ik heb Route66 geinstalleerd op de phone storage, want als ik hem op mass storage installeer, werkt ie nog iets langzamer.

McGuider 7.7 werkt wel redelijk soepel, evenals Garmin 5.0040. Maar McGuider vind ik geen goeie navigatie qua route berekening, en Garmin is niet zo gebruikersvriendelijk en over het algemeen al vrij traag!

Dus wie heeft de goude tip om mijn Route66 even soepel te laten lopen als op mijn N95-1???
Nou, ik krijg geen reactie, maar na nader onderzoek denk ik niet dat Route66 zo soepel kan lopen als op de N95. De processor is nou eenmaal minder op de N96. Dan ga ik toch maar een 5800 kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:35
djpdjpnl schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:02:
[...]

Waarschijnlijk willen ze gewoon zoveel mogelijk fixes in één update stampen zodat we straks niet op FW 4000 zitten omdat elke bug een eigen update krijgt. Ook is niet iedereen op update-jacht en vinden ze het eerder irritant dan handig. Maar de laatste was... december? Is ondertussen dus al vier maanden terug. :( Stomme Nokia!
Dat mag dan wel zo zijn... maar laat het dan wel echt een super update zijn.. Heb namelijk nog steeds last van een spontaan super traag wordende N96.. simkaarten die niet gelezen worden.. nokia applicaties die crashen.. Mobiel tv wat echt rete traag is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 23:28

TVL

:O
Giem schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:33:
[...]Dat mag dan wel zo zijn... maar laat het dan wel echt een super update zijn.. Heb namelijk nog steeds last van een spontaan super traag wordende N96.. simkaarten die niet gelezen worden.. nokia applicaties die crashen.. Mobiel tv wat echt rete traag is..
Ik begin ook zo langzamerhand flink te balen van die N96. Net na die firmware update naar 12.043 ging het eventjes best goed. Maar soms blijft hij hangen of duurt het heel lang voordat een SMSje geopend wordt (verwijder de ontvangen en verstuurde SMSjes regelmatig). Gister kon ik niet bellen, en moest ik dat stomme ding opnieuw opstarten. Ik heb vrij weinig extra applicaties geinstalleerd maar het wordt steeds erger met dat ding lijkt wel. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paniek! Ik denk dat dit het 30e probleem is dat ik met de N96 heb. Toptoestel, hoor!

Gisteren wilde ik een smsje versturen. Dat deed ik dan ook, maar tijdens het verzenden was de batterij leeg en viel de telefoon uit. Gevolg is nu dat ik een smsje in m'n outbox heb staan die op geen enkele manier weg wil; niet via 'verplaatsen naar concepten', niet via 'verwijderen' en zeker niet via 'verzenden'.

Heb inmiddels een hard reset ondernomen, maar die laat alle berichten staan.

Wat kan ik nu in vredesnaam nog meer doen? Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:07:
Paniek! Ik denk dat dit het 30e probleem is dat ik met de N96 heb. Toptoestel, hoor!

Gisteren wilde ik een smsje versturen. Dat deed ik dan ook, maar tijdens het verzenden was de batterij leeg en viel de telefoon uit. Gevolg is nu dat ik een smsje in m'n outbox heb staan die op geen enkele manier weg wil; niet via 'verplaatsen naar concepten', niet via 'verwijderen' en zeker niet via 'verzenden'.

Heb inmiddels een hard reset ondernomen, maar die laat alle berichten staan.

Wat kan ik nu in vredesnaam nog meer doen? Help!
Heb je echt een harde reset gedaan of heb je 'm verwisselt met de soft reset? De harde wist namelijk álles! Staat ie ook niet op je simkaart? Ik zou verder eigenlijk niet weten hoe je die moet oplossen als een harde reset echt niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:25:
[...]

Heb je echt een harde reset gedaan of heb je 'm verwisselt met de soft reset? De harde wist namelijk álles! Staat ie ook niet op je simkaart? Ik zou verder eigenlijk niet weten hoe je die moet oplossen als een harde reset echt niet werkt..
Heb vanmiddag een *#7780# gedaan, ja. Nu nog maar een keer, wie weet wat dat oplevert. Het is zo irritant om steeds rechtsboven in de hoek een 'nog te verzenden'-icoontje te hebben staan. :X

//

Update: agenda nog aanwezig, contacten nog aanwezig en, jawel!, berichten nog aanwezig. Wat is er in godsnaam gebeurd met de harde reset?! Ik wil dat al mijn gegevens verdwijnen! Weg! Kssjjtt! :(

//

Update 2: Lieve mensen, waarom staat er overal dat een hard reset 7780 is?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:27:
[...]

Heb vanmiddag een *#7780# gedaan, ja. Nu nog maar een keer, wie weet wat dat oplevert. Het is zo irritant om steeds rechtsboven in de hoek een 'nog te verzenden'-icoontje te hebben staan. :X

//

Update: agenda nog aanwezig, contacten nog aanwezig en, jawel!, berichten nog aanwezig. Wat is er in godsnaam gebeurd met de harde reset?! Ik wil dat al mijn gegevens verdwijnen! Weg! Kssjjtt! :(

//

Check de startpost;
Hard Reset

- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK
Maak wel een backup van je agenda e.d. van te voren!! (natuurlijk niet van je berichten he)

[ Voor 6% gewijzigd door djpdjpnl op 02-04-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:47:
[...]

Check de startpost;

[...]

Maak wel een backup van je agenda e.d. van te voren!! (natuurlijk niet van je berichten he)
Ik ben een n00b. Had alles al weggeschreven op m'n geheugenkaart, ja.. Nou! Berichtje weg hoor! Jammer dat er toch geen andere manier was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Artwido schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:43:
Ik heb Google Latitude er weer vanaf gegooid want ondanks dat ik het progje afsloot bleef hij zeuren om een internetverbinding. Geen aanrader dus.
Voor meer mensen die hier last van hebben/hadden...

1. Go to Settings > Connection > Destinations > Options > Default connection
2. Select "Internet" (if you have it) or whichever APN group you want it to use.

Ik heb daar zelf ook last van gehad en nu met deze instellingen werkt het als een tiet.
toch wel geinig dat latitude :-)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gerechtigheid ik heb net gebeld met KPN en de TD aan de lijn gehad en die vertelde mij dat het toestel kapot was en dat ik naar de winkel moest. Waarop ik boos reageerde denk je dat ik niks beters te doen heb ik wil dat een koerier of de heer C.H.W.M. (Cees) van den Heijkant (Directeur KPN) mijn toestel maar komt halen. Waarop de medewerker KPN moest lachen en ik was best serieus ik gaf de medewerker 2 redelijke opties waaruit hij kon kiezen. Afijn de medewerker van TD kan ik ook niet de schuld geven maar was wel even leuk. Maar toen zei de medewerker iets waar ik hem nog wel eens voor wil bedanken we zijn geen verzekering instantie, ik was helemaal vergeten dat ik een verzekering bij mijn toestel had afgesloten ! ik dus hun bellen en ze komen hem morgen halen en ik krijg een leen toestel !! en met een maximale eigen risico van 30 euro. Voor nu ben ik nog blij maar gezien jullie verhalen vrees ik het ergste. Als het mij ook te lang duurt zal ik het verhaal van Kitana uit de topic Nokia N96 - KPN MobielTV als voorbeeld gebruiken. Ik ga nu maar even een back-up van alles maken en morgen de koerier van Belgarant afwachten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe wel onder de indruk van de service die Belgarant levert. Ik heb bij Dixons gewerkt dus ik weet hoe de verzekering in mekaar zit echt een mooie deal.

Zijn er nog mensen hier die slechte ervaringen hebben met Belgarant en weet één van jullie toevallig ook waar mijn N96 heen zal gaan Nokia ? een service center in NLD ?

In ieder geval bedankt voor jullie advies !

Greetz, Bruno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:49:
Heren dames

Garantie vervalt niet hoor...

Van mij is al paar keer weg geweest voor reparatie met een gewijzigde productcode...

Desnoods oude code even terug zetten (hier in het forum te vinden>>> deel1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia medewerker zei van wel zodra je je code veranderd en daarmee een update doet kunnen ze dat zien en vervalt je garantie 2 medewerkers hebben dat ook bevestigd.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:29:
Nokia medewerker zei van wel zodra je je code veranderd en daarmee een update doet kunnen ze dat zien en vervalt je garantie 2 medewerkers hebben dat ook bevestigd.

Greetz
Is bullshit! Ze proberen je gewoon bang te maken om te zorgen dat je het niet doet!

Ik had mijn productcode veranderd, en daarna wou ik hem updaten. En het updaten ging helemaal fout. Wou me toestel aanzetten maar ik kreeg alleen maar een wit scherm.

Vervolgens naar een NSP gebracht. en die hebben hem opgestuurd naar Polen om hem daar te repareren. Kreeg hem netjes terug, zonder extra kosten

[ Voor 17% gewijzigd door Isane op 02-04-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:18:
Eindelijk gerechtigheid ik heb net gebeld met KPN en de TD aan de lijn gehad en die vertelde mij dat het toestel kapot was en dat ik naar de winkel moest. Waarop ik boos reageerde denk je dat ik niks beters te doen heb ik wil dat een koerier of de heer C.H.W.M. (Cees) van den Heijkant (Directeur KPN) mijn toestel maar komt halen. Waarop de medewerker KPN moest lachen en ik was best serieus ik gaf de medewerker 2 redelijke opties waaruit hij kon kiezen. Afijn de medewerker van TD kan ik ook niet de schuld geven maar was wel even leuk. Maar toen zei de medewerker iets waar ik hem nog wel eens voor wil bedanken we zijn geen verzekering instantie, ik was helemaal vergeten dat ik een verzekering bij mijn toestel had afgesloten ! ik dus hun bellen en ze komen hem morgen halen en ik krijg een leen toestel !! en met een maximale eigen risico van 30 euro. Voor nu ben ik nog blij maar gezien jullie verhalen vrees ik het ergste. Als het mij ook te lang duurt zal ik het verhaal van Kitana uit de topic Nokia N96 - KPN MobielTV als voorbeeld gebruiken. Ik ga nu maar even een back-up van alles maken en morgen de koerier van Belgarant afwachten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe wel onder de indruk van de service die Belgarant levert. Ik heb bij Dixons gewerkt dus ik weet hoe de verzekering in mekaar zit echt een mooie deal.

Zijn er nog mensen hier die slechte ervaringen hebben met Belgarant en weet één van jullie toevallig ook waar mijn N96 heen zal gaan Nokia ? een service center in NLD ?

In ieder geval bedankt voor jullie advies !

Greetz, Bruno
Guess what.. you're fucked! :) Het is een fout van Nokia, niet van jou. Niks 30euro betalen!! Wel érg toevallig dat ze ook bij jou vergeten zijn een verzekering erop te gooien, was bij mij ook al. :/ Ik moest overigens 14 dagen wachten tot ik er gebruik van kon maken, heb ze vriendelijk doch dringend verzocht te stoppen met dat achterlijke gedrag en 'm gewoon ter reparatie aan moesten bieden als garantie. Die koerier kon bij mij niet komen, en ik was wel naar de winkel gegaan waar ik dus uitgelachen werd door dat arrogante volk. "Natuurlijk kun je niet zomaar een nieuw toestel komen halen!" Ik hoop dat er wel wat meer vaart achter zit bij jou in vergelijking met mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Voor de nokia N73 was er een additional applicatie te downloaden waardoor de sms applicatie vele malen sneller werd. Zou mooi zijn als er ook zoiets voor de n96 zou komen want die sms applicatie is echt veel te langzaam voor een belangrijke basisfunctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Bongoarnhem schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:10:
Voor de nokia N73 was er een additional applicatie te downloaden waardoor de sms applicatie vele malen sneller werd. Zou mooi zijn als er ook zoiets voor de n96 zou komen want die sms applicatie is echt veel te langzaam voor een belangrijke basisfunctie!
Heb je wel de laatste Firmware? Ik heb hiervoor ook de N73 gehad maar ik moet toch echt zeggen dat ik de N96 net zo snel vind als de N73. Had ook sms-accelerator op de N73 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Bongoarnhem schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:10:
*klikje*
The application is a patch that accelerates the sending of SMS messaging. It is recommended to download this file, even if you have not experienced any problem with SMS sending.

Compatible phones
(unless stated otherwise in the program description above)
Nokia E90 Communicator, 3250, 5320 XpressMusic, 5500 Sport, 5700 XpressMusic, 6110 Navigator, 6210 Navigator, 6120/6121 Classic, 6124 Classic, 6220 Classic, 6290, 6650, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N79, N80, N81, N82, N85, N91, N92, N93, N93i, N95, N96, N97, E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E63, E65, E66, E70, E71, Samsung SGH-i400, i450, i520, i550, i560, G810, L870, i7110, Innov8, 5800 XpressMusic, LG KT610, LG KT615, LG KS10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:26:
[...]

bij het installeren van de n-gage software of de spellen?
Bij het installeren van de spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:47:
[...]

Bij het installeren van de spellen
Doet je tv het wel gewoon (op je telefoon he, niet in de woonkamer natuurlijk hehe ;) )? Bij de 30342 error zouden namelijk ook problemen met N-Gage aankopen zijn. Ik koop die troep niet dus heb geen idee wat voor problemen ie dan moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Als je op de link klikt krijg je de accelerator voor de E61. Bij de N96 staat hij er niet tussen bij software. Vind het smsen nou ook niet langzaam gaan op de N96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Arjan81 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:53:
[...]

Als je op de link klikt krijg je de accelerator voor de E61. Bij de N96 staat hij er niet tussen bij software. Vind het smsen nou ook niet langzaam gaan op de N96.
Klopt, maar volgens die site zou het moeten werken (zelfde S60 versie.. geen idee of het ook echt werkt maar het zou in theorie z'n werk moeten doen). Ik heb verder ook geen problemen met sms'en en hoe meer crap je op 't toestel zet hoe lastiger ie wordt momenteel dus ik laat 'm sowieso gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:52:
[...]

Doet je tv het wel gewoon (op je telefoon he, niet in de woonkamer natuurlijk hehe ;) )? Bij de 30342 error zouden namelijk ook problemen met N-Gage aankopen zijn. Ik koop die troep niet dus heb geen idee wat voor problemen ie dan moet geven.
Verder doet het alles bij mij, ook de tv...
Alleen het installeren van de N-gage spellen niet.
Vind het raar dat je een proef versie download en dan aangeeft dat de file corrupt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:58:
[...]

Guess what.. you're fucked! :) Het is een fout van Nokia, niet van jou. Niks 30euro betalen!! Wel érg toevallig dat ze ook bij jou vergeten zijn een verzekering erop te gooien, was bij mij ook al. :/ Ik moest overigens 14 dagen wachten tot ik er gebruik van kon maken, heb ze vriendelijk doch dringend verzocht te stoppen met dat achterlijke gedrag en 'm gewoon ter reparatie aan moesten bieden als garantie. Die koerier kon bij mij niet komen, en ik was wel naar de winkel gegaan waar ik dus uitgelachen werd door dat arrogante volk. "Natuurlijk kun je niet zomaar een nieuw toestel komen halen!" Ik hoop dat er wel wat meer vaart achter zit bij jou in vergelijking met mij. :)
Nee ben niet Fucked :D het is niet eens zeker of ik hoef te betalen het kan eventueel voorkomen maar dat zie ik niet gebeuren het enige wat ik nog niet snap is hoe die knuppel waar die dan naar toe gaat gaat begrijpen wat er mis is ? Hoe kan hij nou weten dat ik telkens die 30342 fout krijg etc ik vroeg dat ook toen ik aan de telefoon zat met het vrouwtje van de verzekering en die zei dat het niet nodig was dus

Whe shall f*cking see >:) 8)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:46:
[...]

Nee ben niet Fucked :D het is niet eens zeker of ik hoef te betalen het kan eventueel voorkomen maar dat zie ik niet gebeuren het enige wat ik nog niet snap is hoe die knuppel waar die dan naar toe gaat gaat begrijpen wat er mis is ? Hoe kan hij nou weten dat ik telkens die 30342 fout krijg etc ik vroeg dat ook toen ik aan de telefoon zat met het vrouwtje van de verzekering en die zei dat het niet nodig was dus

Whe shall f*cking see >:) 8)

Greetz
Oftewel; hij gaat naar 't reparatiecenter zonder beschrijving van 't probleem? Klinkt weer bekend. :) Als je op E-Repair ziet dat ie klaar staat voor verzending moet je even bellen of ze 'm kunnen testen voor ze 'm opsturen. Zeg je dan nogmaals wat het probleem is, kan je weer een week schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn nogmaals bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
Het gerucht dat eind maart een FW 20 zou komen is nu dus officieel te bestempelen als 'gerucht'

helaas... :(

Ik zit toch wel eff op wat speeeed te wachten :) vandaag is de leuke hyves app gelanceerd, maar loopt helaas niet vloeiend op m'n n96....

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Is er een verzamelpunt mbt klachten over de Nokia N96?
Ik heb spijt dat ik toestel heb uitgezocht, wat een drama. Zelfs basis-functies op dit toestel crashen, zoals telefoon, contactpersonen, agenda en muziek. Crashes door traagheid imo (time-outs). Zelfs een sms-je openen duurt soms langer dan 14 seconden zonder dat er andere progs open staan.

We zouden eigenlijk naar Kassa of Radar moeten stappen. Gather up against Nokia, tweakers!

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
McPeer schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:06:
Het gerucht dat eind maart een FW 20 zou komen is nu dus officieel te bestempelen als 'gerucht'

helaas... :(

Ik zit toch wel eff op wat speeeed te wachten :) vandaag is de leuke hyves app gelanceerd, maar loopt helaas niet vloeiend op m'n n96....

EJ
Hyves zuigt maar dat is mijn mening. :) Heb verder dan hier op GoT nergens iets gezien dat er een nieuwe FW aan zou komen met een mogelijke releasedatum. Het verbaast me dan ook niet erg dat er nog geen update is n.a.v. het gerucht. We zullen zien wanneer ie komt. :)
tweakraiser schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:32:
Is er een verzamelpunt mbt klachten over de Nokia N96?
Ik heb spijt dat ik toestel heb uitgezocht, wat een drama. Zelfs basis-functies op dit toestel crashen, zoals telefoon, contactpersonen, agenda en muziek. Crashes door traagheid imo (time-outs). Zelfs een sms-je openen duurt soms langer dan 14 seconden zonder dat er andere progs open staan.

We zouden eigenlijk naar Kassa of Radar moeten stappen. Gather up against Nokia, tweakers!
:X

edit; ik las ergens dat KPN geen printplaat hoefde te vervangen voor het repareren van het MobielTV probleem. Er zou alleen een nieuwe update opgegooid hoeven te worden. Heb nu 12.043.205.6, klopt dat met de rest van de KPN N96's hier? :)

[ Voor 9% gewijzigd door djpdjpnl op 03-04-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die heb ik ook en de TD van KPN zei wel dat die fout code 30342 inhoud dat mijn toestel kapot is dus maar bij mij is het na die update naar 12.043.205.6 ook fout gegaan met de MobielTV maar KPN houd vol dat de N96 kapot is dus lekker bezig Nokia hoe moeilijk is het nou.....

Gelukkig is mijn N96 vanochtend opgehaald en heb dus wel nog gelukkig even kunnen aangeven wat er precies mis is met dat ding en mooi leen toestelletje N79 werkt goed en geen gezeik met vast lopen ofzo. Dus voor nu ben ik nog blij maar ik hoop dat ik mijn N96 snel terug heb !!!

Greetz,

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou de n97 lijkt er zo wie zo al beter uit te zien..vergelijk die eens met de 96...een megaa verschil al in uiterlijk

http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja leuk zo'n filmpje maar eerst zien dan geloven ze kunnen van alles wel beloven met mensen die vertellen wat ze willen. Het draait met hetzelfde besturingsplatform als N95 en N96 en meerdere. Als de N97 het dan zou kunnne moet de N96 het zeer zeker weten ook kunnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Gmail als email account ingesteld en als hij nu de berichten wilt ophalen zegt hij dat de phone memory full is. Terwijl er op het massageheugen nog 7,5 gig over is. Ook op mijn telefoongeheugen is nog wat mb over. Weet iemand waar je kan instellen dat de op te halen emails op het massageheugen worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het een losse applicatie is misschien even de applicatie op het massageheugen instaleren. En als het niet in de instellingen staat van de applicatie zelf dan stel ik voor een andere applicatie te gaan zoeken.

Greetz

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb een n96 en vodafone. Met mijn n95 was het nooit een probleem om mms berichten te ontvangen, maar mijn n96 doet dat niet. Ik kan wel gewoon wat versturen, maar als ik er 1 ontvang dan krijg ik gewoon een site met inlogcode en dat ik hem zo moet bekijken.
Ik heb alle instellingen nagelopen en die staan gewoon goed. De Inst,Wizard heb ik ook gebruikt, maar ook geen resultaat.

Heeft iemand nog een idee?

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:27:
Als het een losse applicatie is misschien even de applicatie op het massageheugen instaleren. En als het niet in de instellingen staat van de applicatie zelf dan stel ik voor een andere applicatie te gaan zoeken.

Greetz
Ik heb gewoon een POP ingesteld. Er is wel een Google tool maar die haalt niet automatisch de emails op. Als je het als POP instelt kan dit wel dit is dus niet echt een programma maar gewoon instellingen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:32:
Vraagje, ik heb een n96 en vodafone. Met mijn n95 was het nooit een probleem om mms berichten te ontvangen, maar mijn n96 doet dat niet. Ik kan wel gewoon wat versturen, maar als ik er 1 ontvang dan krijg ik gewoon een site met inlogcode en dat ik hem zo moet bekijken.
Ik heb alle instellingen nagelopen en die staan gewoon goed. De Inst,Wizard heb ik ook gebruikt, maar ook geen resultaat.
Bel de klantenservice even (1200), vraag naar de datasupport afdeling en vraag hen daar of ze je MMS even willen resetten omdat berichten niet meer direct op je toestel afgeleverd worden. Vervolgens gaat het prima werken totdat je je SIM weer in een ander type toestel steekt, dan moet je weer bellen om het te laten resetten. Het is helaas een drama maar aan de andere kant, wie gebruikt er nu MMS? Slechts enkelen en dan ook nog vaak voor een specifieke toepassing ;)

Daarnaast valt het mij op dat enkelen in dit forum nogal negatief zijn over hun N96. Opvallend is volgens mij dat het alleen de KPN versies zijn. Volgens mij is de ellende voor hun begonnen na het wijzigen van de productcode en het updaten van de software. Ik denk dat niet iedereen inmiddels in de gaten heeft dat de KPN versie enigszins andere software heeft dan de open-markt versie, dat zal niet voor niets zijn.
De oplossing voor het probleem zou zijn dat je de originele KPN versie weer terug zet maar het downgraden van softwareversies is niet zomaar mogelijk bij Nokia hardware (alleen enkele NSP's en repaircenters in het buitenland kunnen dat).

Vervolgens heb je dan nog het probleem dat je je ontvangstrechten weer terug moet krijgen. Het is mij nog niet helemaal bekend wat nu precies het probleem is maar ik heb hier wel een oplossing voor gevonden. Ik steek een ander KPN kaartje in het toestel waarop ook een Mobiel TV abonnement zit en probeer dan te vernieuwen. Vermoedelijk omdat er nu een andere SIM kaart in het toestel is geplaatst, wordt er een andere procedure gestart dan als dezelfde SIM kaart in het toestel zit. In de meeste gevallen krijg ik dan keurig beeld en dan doe ik de originele SIM er weer in en haal ook met deze SIM de rechten weer opnieuw op. Omdat het toestel wederom ziet dat er een andere SIM inzit, wordt de andere procedure gebruikt en werkt het weer.

Let op dat bij de instelling van mobiel TV gebruikt maakt van het mobiel internet toegangspunt en niet van Mail & java. Bij deze laatste wordt namelijk de proxyserver gepasseerd en kun je blijkbaar niet meer bij de server komen die de rechten verstrekt (dan krijg je een time-out).

Conclusie: als je KPN Mobiel TV gebruikt, houdt je dan aan de officiele productcodes en updates. Als je toch persé wilt updaten, realiseer je dan dat je Mobiel TV dan onbruikbaar kan worden. Het weer terug krijgen van dit probleem is niet iets wat zomaar even geregeld kan worden!

[ Voor 50% gewijzigd door robertwebbe op 05-04-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
heeft iemand het probleem dat hij opgeslagen fotos niet terug kan vinden?

ik heb vodafone branden en gewoon de laatste firmware.. alleen als ik fotos neem komen ze nergens te staan (terwijl het aantal fotos dat ik kan nemen wel minder wordt en minder blijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

robertwebbe schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:44:
[...]
Daarnaast valt het mij op dat enkelen in dit forum nogal negatief zijn over hun N96. Opvallend is volgens mij dat het alleen de KPN versies zijn.
Muah, dat klopt niet helemaal. Ik ben niet negatief over mijn N96, maar heb wel bugs gevonden die nog steeds niet gefixed zijn. Zo kun je bijv. geen "standaardnummers" opgeven voor je contacten als je contacten geimporteerd (gesynced) zijn vanaf het Internet. Ik sync dus mijn contacten met die in mijn Google account. Als ik dan bij de opties van een geimporteerde contact de standaardtelefoon wil opgeven, dan crashed de contacts-applicatie van N96.
Ik heb een Duits N96 en heb de productcode aangepast naar een Telfort-code, omdat anders Telfort's Internet niet zou werken.

Ik gaf een weekje of 3 geleden aan dat ik stof onder mijn schermpje had. Na veel gezoek heb ik gelezen dat er voor je scherm een soort plastic beschermlaag zit wat je gewoon eruit kan wippen. Dit doe je door bijv. met je nagels langs de lijn de gaan (zie plaatje hieronder) en dat plasticje omhoog te drukken. Langs de bovenkant zit je scherm met een beetje lijm vastgeplakt dus zal het iets moeilijker zijn dan langs de zijkanten.
Als je de stof weg hebt gehaald, kun je jouw schermpje zou weer erin drukken. Let wel op dat er geen nieuwe stofdeeltjes in je scherm vallen terwijl je bezig bent. Dit klinkt logisch, maar ik was wel 5 minuten bezig omdat ik elke keer weer een ander klein stipje zag waar ik me dan weer aan begon te irriteren. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.yourbittorrent.com/images/n96stof.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Rex op 05-04-2009 13:43 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de features nog wel redelijk van de N96 maar de kwaliteit van de achterkant en het navigatiewieltje zijn dramatisch. Ze maken krakend geluid etc. Vodafone al langs geweest meerdere malen gebeld elke keer vergeten ze terug te bellen of is het er nog niet. Duurt al een paar maanden volgens mij hebben ze een zero policy beleid voor garantieuitkeringen ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFleXWolf schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:41:
[...]

Muah, dat klopt niet helemaal. Ik ben niet negatief over mijn N96, maar heb wel bugs gevonden die nog steeds niet gefixed zijn. Zo kun je bijv. geen "standaardnummers" opgeven voor je contacten als je contacten geimporteerd (gesynced) zijn vanaf het Internet. Ik sync dus mijn contacten met die in mijn Google account. Als ik dan bij de opties van een geimporteerde contact de standaardtelefoon wil opgeven, dan crashed de contacts-applicatie van N96.
Ik heb een Duits N96 en heb de productcode aangepast naar een Telfort-code, omdat anders Telfort's Internet niet zou werken.

Ik gaf een weekje of 3 geleden aan dat ik stof onder mijn schermpje had. Na veel gezoek heb ik gelezen dat er voor je scherm een soort plastic beschermlaag zit wat je gewoon eruit kan wippen. Dit doe je door bijv. met je nagels langs de lijn de gaan (zie plaatje hieronder) en dat plasticje omhoog te drukken. Langs de bovenkant zit je scherm met een beetje lijm vastgeplakt dus zal het iets moeilijker zijn dan langs de zijkanten.
Als je de stof weg hebt gehaald, kun je jouw schermpje zou weer erin drukken. Let wel op dat er geen nieuwe stofdeeltjes in je scherm vallen terwijl je bezig bent. Dit klinkt logisch, maar ik was wel 5 minuten bezig omdat ik elke keer weer een ander klein stipje zag waar ik me dan weer aan begon te irriteren. :P

[afbeelding]
Cool, maar het hoekje rechtsboven blijft stug vastzitten! Was dat bij jou ook?
Omdat ik hem nu half geopend heb zit er heel veel stof onder. Ik heb echt een half uur zitten kloten maar ik krijg hem maar niet helemaal open..! Als ik nog harder ga trekken maak ik iets kapot denk ik...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:44:
[...]

Bel de klantenservice even (1200), vraag naar de datasupport afdeling en vraag hen daar of ze je MMS even willen resetten omdat berichten niet meer direct op je toestel afgeleverd worden. Vervolgens gaat het prima werken totdat je je SIM weer in een ander type toestel steekt, dan moet je weer bellen om het te laten resetten. Het is helaas een drama maar aan de andere kant, wie gebruikt er nu MMS? Slechts enkelen en dan ook nog vaak voor een specifieke toepassing ;)

Daarnaast valt het mij op dat enkelen in dit forum nogal negatief zijn over hun N96. Opvallend is volgens mij dat het alleen de KPN versies zijn. Volgens mij is de ellende voor hun begonnen na het wijzigen van de productcode en het updaten van de software. Ik denk dat niet iedereen inmiddels in de gaten heeft dat de KPN versie enigszins andere software heeft dan de open-markt versie, dat zal niet voor niets zijn.
De oplossing voor het probleem zou zijn dat je de originele KPN versie weer terug zet maar het downgraden van softwareversies is niet zomaar mogelijk bij Nokia hardware (alleen enkele NSP's en repaircenters in het buitenland kunnen dat).

Vervolgens heb je dan nog het probleem dat je je ontvangstrechten weer terug moet krijgen. Het is mij nog niet helemaal bekend wat nu precies het probleem is maar ik heb hier wel een oplossing voor gevonden. Ik steek een ander KPN kaartje in het toestel waarop ook een Mobiel TV abonnement zit en probeer dan te vernieuwen. Vermoedelijk omdat er nu een andere SIM kaart in het toestel is geplaatst, wordt er een andere procedure gestart dan als dezelfde SIM kaart in het toestel zit. In de meeste gevallen krijg ik dan keurig beeld en dan doe ik de originele SIM er weer in en haal ook met deze SIM de rechten weer opnieuw op. Omdat het toestel wederom ziet dat er een andere SIM inzit, wordt de andere procedure gebruikt en werkt het weer.

Let op dat bij de instelling van mobiel TV gebruikt maakt van het mobiel internet toegangspunt en niet van Mail & java. Bij deze laatste wordt namelijk de proxyserver gepasseerd en kun je blijkbaar niet meer bij de server komen die de rechten verstrekt (dan krijg je een time-out).

Conclusie: als je KPN Mobiel TV gebruikt, houdt je dan aan de officiele productcodes en updates. Als je toch persé wilt updaten, realiseer je dan dat je Mobiel TV dan onbruikbaar kan worden. Het weer terug krijgen van dit probleem is niet iets wat zomaar even geregeld kan worden!
Mooi verhaal en een zeer leerzame toelichting dank je wel. Maaar een medewerker van de Technische dienst van KPN heb ik ook mijn verhaal uitgelegd en die vertelde mij dat mijn N96 kapot is en niet softwarematig nee hardwarematige defecten. Het zou heel goed kunnen zijn dat mijn N96 zijn internet toegangspunt op mail en java stond en dat ik daarom telkens die fout 30342 kreeg toch ?? maarja daar is het nu te laat voor :D mijn Nokia ligt nu te wachten op iemand zijn werkbankje om gemaakt te worden !

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:19:
[...]
Mooi verhaal en een zeer leerzame toelichting dank je wel. Maaar een medewerker van de Technische dienst van KPN heb ik ook mijn verhaal uitgelegd en die vertelde mij dat mijn N96 kapot is en niet softwarematig nee hardwarematige defecten. Het zou heel goed kunnen zijn dat mijn N96 zijn internet toegangspunt op mail en java stond en dat ik daarom telkens die fout 30342 kreeg toch ?? maarja daar is het nu te laat voor :D mijn Nokia ligt nu te wachten op iemand zijn werkbankje om gemaakt te worden!
Betreft error 30342; had jij nu ook je productcode gewijzigd?
Heb je ook nog ooit met een andere SIM geprobeerd (waarbij de andere SIM ook een abonnement had op Mobiel TV van KPN)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:20:
[...]

Betreft error 30342; had jij nu ook je productcode gewijzigd?
Heb je ook nog ooit met een andere SIM geprobeerd (waarbij de andere SIM ook een abonnement had op Mobiel TV van KPN)?
Ik doe even deze quoten omdat het topic anders een beetje uitgerekt wordt;
Je verhaal was mooi, maar ik denk niet dat het helemaal juist is. Ja, er zijn veel KPN problemen.. maar dat is dan ook de enige met MobielTV (via DVB-H) dus zullen ze voorlopig wel monopolie houden op de problemen daarmee. ;) Nee, er zijn voldoende mensen te vinden die hun productcode niet gewijzigd hebben (ik wel trouwens) en ook problemen met MobielTV hebben. Ik zeg niet dat 't niet triggert is als je het wel doet, maar het kan dus ook zonder. Ik heb in december ook geprobeerd met een andere SIM geprobeerd maar dit werkte niet (was overigens geen SIM met MobielTV, kan het verschil maken natuurlijk). Een Primafoon-medewerker had echter wel geprobeerd de rechten op te halen met mijn SIM in zijn LG maar dat lukte ook niet (lul-verhaal want hij propte 'm erin en hij zei dat ie niet werkte... kon nooit zo snel!). Ik ben weer tevreden met m'n N96 nu MobielTV weer werkt hoor, zijn wat minpuntjes maar ben daar inmiddels lichtelijk immuun voor geworden. Kan wel blijven klagen maar dat heeft toch geen nut. KPN doet alsof ze niks kunnen doen en Nokia luistert niet naar de klachten dus we moeten maar afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:12:
[...]

Cool, maar het hoekje rechtsboven blijft stug vastzitten! Was dat bij jou ook?
Omdat ik hem nu half geopend heb zit er heel veel stof onder. Ik heb echt een half uur zitten kloten maar ik krijg hem maar niet helemaal open..! Als ik nog harder ga trekken maak ik iets kapot denk ik...
Het is al gelukt. Je kunt de onderkant ook gewoon los maken.
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:27:
[...]

//

//

Ik heb dat icoontje nu ook. Zwaar irritant. Gister een sms proberen te verzenden waar geen bereik was, en sindsdien is het blijven staan. Hoe heb je hem weggekregen? Iemand anders een idee?

EDIT heb het al, staat in je outbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

djpdjpnl schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:34:
[...]
Nee, er zijn voldoende mensen te vinden die hun productcode niet gewijzigd hebben (ik wel trouwens) en ook problemen met MobielTV hebben.
Wie? Ik wil dat dan graag eens verder onderzoeken.
Ik heb in december ook geprobeerd met een andere SIM geprobeerd maar dit werkte niet (was overigens geen SIM met MobielTV, kan het verschil maken natuurlijk). Een Primafoon-medewerker had echter wel geprobeerd de rechten op te halen met mijn SIM in zijn LG maar dat lukte ook niet (lul-verhaal want hij propte 'm erin en hij zei dat ie niet werkte... kon nooit zo snel!).
Daar sla je waarschijnlijk de spijker op zijn kop, de truuk werkt alleen als je een andere KPN SIM in je Nokia doet met Mobiel TV geactiveerd en vervolgens de rechten gaat ophalen, dan wordt er een bepaald register opnieuw gereset.
Ik ben weer tevreden met m'n N96 nu MobielTV weer werkt hoor, zijn wat minpuntjes maar ben daar inmiddels lichtelijk immuun voor geworden.
Gelukkig dan maar dat je weer een tevreden mens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:28:
[...]
1. Wie? Ik wil dat dan graag eens verder onderzoeken.

[...]
Daar sla je waarschijnlijk de spijker op zijn kop, de truuk werkt alleen als je een andere KPN SIM in je Nokia doet met Mobiel TV geactiveerd en vervolgens de rechten gaat ophalen, dan wordt er een bepaald register opnieuw gereset.

[...]
2. Gelukkig dan maar dat je weer een tevreden mens bent.
1. Google (Radar, MobileCowboys etc.) en iemand die ik bij een NSP trof.. ik zeg niet dat het een meervoud betreft he, maar ze zijn er in ieder geval ook
2. Uhu :) Doe 'm niet meer voor zoiets stoms weg (1,5 mnd geen agenda!! }:| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitana
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik heb een Nokia N96 met een KPN abonnement. Heb mijn productcode niet veranderd ( weet niet eens hoe dat moet) maar ik had desondanks wel problemen met mijn N96 . Ik heb een andere simkaart geprobeerd, maar het nog steeds geen ontvangst. Uiteindelijk heb ik een nieuw toestel gekregen. Alles werkt nu gelukkig weer.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:

[ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic

Problemen, vragen, klachten, opmerkingen of tips over KPN MobielTV kan in:

Nokia N96 - KPN MobielTV