Nokia N96 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Mocht er nog iemand zijn met een "maagdelijke" KPN N96 met hardnekkig Mobiel TV probleem, dan zou ik graag willen horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Ik heb mijn N96 niet van KPN maar heb wel die 30342 error. Overigens heb ik het toestel via 2call besteld en komt hij volgens mij oorspronkelijk uit de UK.
Heeft mobieltv een hele tijd goed gedaan maar krijg nu al een tijdje die 30342 error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ robertwebbe: bedankt voor de heldere info en hulp, je ziet wel eens anders langskomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:52:
[...]

Ik heb gewoon een POP ingesteld. Er is wel een Google tool maar die haalt niet automatisch de emails op. Als je het als POP instelt kan dit wel dit is dus niet echt een programma maar gewoon instellingen.
Iemand een idee?
De google tool (gmail tool) haalt wel automatisch mail op hoor...

Trilt ook gewoon bij nieuwe mail (of geluid natuurlijk).

Het prog draait gewoon op de background als het eenmaal aangezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Mag ik vragen om de mensen met problemen met Mobiel TV in het: Nokia N96 - KPN MobielTV te posten?

Anders wordt het hier weer een TV topic :)

@topic

Ik vind het nu wel erg vervelend worden dat er geen nieuwe update komt.

Ik doe niks speciaals met mijn telefoon (bellen, email, sms, af en toe tv > max 1uur in de week) maar mijn accu is regelmatig voor het einde vd dag leeg.
MAAR vooral dat hij nog steeds niet goed werkt op mijn (bijgekochte) Nokia Carkit is ronduit schandalig.

De mensen die paar pagina's terug zeiden dat ze geen problemen hadden ben ik blij voor. Maar ik vind het niet normaal dat ik af en toe 30sec moet wachten voor er een sms bericht of andere handeling gedaan wordt op de telefoon (ja, ook na een schone install>>> heeft waarschijnlijk te maken dat de telefoon dat net gaat controleren op email ofzo, hij is te langzaam om 2 dingen tegelijk te doen).
Ook is het niet normaal dat je gemiddeld 2x per week de accu moet verwijderen om weer te kunnen werken met je telefoon.

Nokia, doe er wat aan!

@oftopic... De n97 ziet er wel gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
El_V schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:29:
heeft iemand het probleem dat hij opgeslagen fotos niet terug kan vinden?

ik heb vodafone branded en gewoon de laatste firmware.. alleen als ik fotos neem komen ze nergens te staan (terwijl het aantal fotos dat ik kan nemen wel minder wordt en minder blijft).
ik zie ze dus wel via de pc als ik massaoplsag doe maar op mn telefoon helemaal niets te vinden.

iemand enig idee? vrij irritant namelijk, kan er ook niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

nou mijn N96 is weer terug van de reparateur. En uiteraard is er niks gerepareerd. Ze hebben de kpn firmware er weer opgezet maar mijn scherm werkt nog steeds neit goed.

Gaan we weer.... zucht

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:05:
[...]

De google tool (gmail tool) haalt wel automatisch mail op hoor...

Trilt ook gewoon bij nieuwe mail (of geluid natuurlijk).

Het prog draait gewoon op de background als het eenmaal aangezet is.
Ja dat bedoelde ik met automatisch ophalen. Je moet eerst de prog opstarten.
Ik wil gewoon dat dit om de paar uur automatisch gebeurd wat nu ook lukt, heb nu ineens die error niet dat mijn telefoongeheugen vol zit. Heeft iemand trouwens Hotmail/live al werkend gekregen op een Vodafone N96?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een probleem, woehoee! Een klein kwartier geleden wilde mijn N96 niets meer doen, was helemaal vastgeslagen. Ik uitgezet en weer aan, maar.. nu doet 'ie niets meer! Hij geeft wel even dat trilsignaal, maar daarna brandt alleen de circle nog. Geen beeld meer..

Bekend probleem? En hoe los ik DIT nu weer op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:21:
Alweer een probleem, woehoee! Een klein kwartier geleden wilde mijn N96 niets meer doen, was helemaal vastgeslagen. Ik uitgezet en weer aan, maar.. nu doet 'ie niets meer! Hij geeft wel even dat trilsignaal, maar daarna brandt alleen de circle nog. Geen beeld meer..

Bekend probleem? En hoe los ik DIT nu weer op?!
reset met de " deathgrip"

tik maar eens in in goole, let op s60 3rd is anders dan de andere nokia's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
*weg* Dit heeft niets met de telefoon te maken. Wend je eens tot de KPN helpdesk

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 06-04-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 22:21
El_V schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:03:
[...]

ik zie ze dus wel via de pc als ik massaoplsag doe maar op mn telefoon helemaal niets te vinden.

iemand enig idee? vrij irritant namelijk, kan er ook niet veel over vinden.
Als jij in je galerij "afbeeldingen" aandrukt, druk je daarna wel op "alle" want je kan wel op "vastgelegd" drukken maar dan heb ik ook niet alle fotoos ertussen staan.

Vind dat tussen menuutje sowieso lastig en dramatisch langzaam. Op elke verjaardag dat ik fotoos wil laten zien sta ik gewoon een sec of 20 voor lul, en dan heb je meteen de anti N-serie mensen die beginnen te zeuren en dan kan ik het weer gaan verdedigen...

Gebruik tegenwoordig liever de zilveren sneltoets naast het navigatiewiel en dan ga ik vanaf daar naar fotoos, dat gaat stukken sneller.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:11:
[...]

Ja dat bedoelde ik met automatisch ophalen. Je moet eerst de prog opstarten.
Ik wil gewoon dat dit om de paar uur automatisch gebeurd wat nu ook lukt, heb nu ineens die error niet dat mijn telefoongeheugen vol zit. Heeft iemand trouwens Hotmail/live al werkend gekregen op een Vodafone N96?
Heb wel live erop gezet en dan kon ik e-mail synchroniseren aanklikken en dan deed ie het. Automatisch lukte me niet, heb der ook niet echt specifiek naar gezocht.

Zou graag gewoon willen dat ik een e-mailbox kan definïeren en dan geen live erop installeren. Des te meer je erop zet des te langzamer ie wordt heb ik altijd het id...

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Bongoarnhem schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:25:
[...]

Als jij in je galerij "afbeeldingen" aandrukt, druk je daarna wel op "alle" want je kan wel op "vastgelegd" drukken maar dan heb ik ook niet alle fotoos ertussen staan.
helaas :( kan ze gewoon helemaal nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:28:
[...]
Wie? Ik wil dat dan graag eens verder onderzoeken.

[...]
Daar sla je waarschijnlijk de spijker op zijn kop, de truuk werkt alleen als je een andere KPN SIM in je Nokia doet met Mobiel TV geactiveerd en vervolgens de rechten gaat ophalen, dan wordt er een bepaald register opnieuw gereset.

[...]
Gelukkig dan maar dat je weer een tevreden mens bent.
Ik ken er ook een paar die geen productcode hebben veranderd en toch problemen hebben met MobielTV. Tuurlijk kan het zo zijn dat het door een product code verandering komt oke maar dat zou naar mijn mening nooit mogen kunnen gebeuren en als het aan de productcode ligt ja die heb ik veranderd problemen gekregen en gelijk weer terug gezet ! en nog steeds problemen hoe zou je dat dan kunnen verklaren ?

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Mijn Transformers (alle versies!) staan weer terug op m'n telefoon. :/ Had ze perongeluk weggegooid en nu ik eens zit te bladeren door m'n bestanden zie ik 'm net staan. Komt dat door resets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:02:
Hallo allemaal,

Ik heb eens wat rond zitten kijken hier op het forum voor de N96.
Binnenkort loopt m'n abbo bij Vodafone af :)
Ben opzich wel weg van de N96, maar begin te twijfelen na alle reacties hier.
Ik wil sowieso wel weer een Nokia, want Symbian bevalt me wel goed (heb nu een N73).

Mijn vraag is: welke toestelen van Nokia zijn vergelijkbaar met de N96?
Dus één met GPS, Bluetooth, WLan en 5MP camera. Welke Nokia zouden jullie nemen? :?

Zou top zijn als er wat reacties komen, dank!
Ik zou of de N95 8GB nemen, of de Nokia 5800.

Ik heb de N96 een paar weken geleden gehad, maar was er niet tevreden over. Loopt vaak vast en is traag. Vooral het navigeren gaat voor geen meter (alleen Sygic liep wel soepel).

De nokia 5800 heeft alleen een iets mindere camera, maar daar kan ik wel mee leven. Het touchscreen werkt fantastisch en verder kan die alles wat de N96 ook kan, alleen heeft ie dan geen TV-tuner. Qua prijs is de Nokia 5800 echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
lauw8 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:53:
[...]

Ik zou of de N95 8GB nemen, of de Nokia 5800.

Ik heb de N96 een paar weken geleden gehad, maar was er niet tevreden over. Loopt vaak vast en is traag. Vooral het navigeren gaat voor geen meter (alleen Sygic liep wel soepel).

De nokia 5800 heeft alleen een iets mindere camera, maar daar kan ik wel mee leven. Het touchscreen werkt fantastisch en verder kan die alles wat de N96 ook kan, alleen heeft ie dan geen TV-tuner. Qua prijs is de Nokia 5800 echt een aanrader.
Niet vergeten te vermelden dat de 5800 in Amerika teruggeroepen is omdat het hele toestel niet deugde... :) De Europese versie zal dan geen prachtexemplaar zijn maar ook eentje met heel veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wat het knipperende blauw i-icoontje betekent bij MobielTV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:58:
Weet iemand al wat het knipperende blauw i-icoontje betekent bij MobielTV?
Die vraag is al meerdere keren gesteld hier, alleen niemand weet het antwoord. Ik had die vraag al een keer aan Nokia zelf gesteld, daar werd ik door verwezen naar KPN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb een n96 bij de kpn weg maar heb een duur abo bij telfort, Omdat mijn n95 kapot was en geen ander toestel bij telfort weg kreeg ben ik op een aanbieding afgegaan van kpn.
Mijn probleem is nu dus ik kan geen internet en mms of email ophalen via telfort netwerk wat ik graag wel wil.
Heb telfort gebeld meerdere malen en werd naar nokia verwezen en die stuurt me terug naar telfort, waarop hun weer zeggen dat het toestel niet bij hun weg komt en dat ik maar nar de kpn moet gaan, die stuurt me weer terug.
Oplossing van telfort is er nu.... mijn huidige abo loopt in dec van dit jaar af en kan in augustus opzeggen of verlengen.
Hun voorstel is om nu een nieuw abo aftesluiten en in aug in laten gaan dat betekend 5 maanden extra abo kosten en dat wil ik niet!!!!
Ze willen mij de juiste software /firmware niet leveren zo dat ik van hun dienst gebruik kan gaan maken waar ik wel voor betaal.
Ik kom op deze forum tegen met produckt code's veranderen en dat telfort het dan wel zou moeten doen klopt dat zonder dat ik de n96 om zeep help???
De gegevens van mijn toestel is.

Produckt code 0569617
Software versie 12.043
Datum software 26-11-08
Aangepaste versie 12.043.205.6
Datum aangepaste versie 18-12-08
Ingestelde taal 002
Model Nokia N96
Type RM-247
Laatste update niet bijgewerkt

Wie weet raad om mijn toestel tot leven te krijgen met telfort????

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:56
robertwebbe schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:04:
Mocht er nog iemand zijn met een "maagdelijke" KPN N96 met hardnekkig Mobiel TV probleem, dan zou ik graag willen horen!
Ja, hier. Maagdelijk KPN branded productcode, nooit wijzigingen in aangebracht en een soft- en hard reset en nog steeds die foutmelding.
Heeft gewerkt tot firmware 11 en sinds de release van firmware 12 geen TV, inmiddels al sinds januari dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:50:
Hallo
..
Wie weet raad om mijn toestel tot leven te krijgen met telfort????

:(
Productcode wijzigen inderdaad. Weet niet precies welke dat is maar er zijn hier een paar mensen die hetzelfde gedaan hebben dus misschien dat zij het kunnen melden. Zou moeten werken dus er is nog hoop voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe kan ik die product code wijzigen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je even kijken bij de N96-hyve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-09 08:14
Beste mensen, sinds kort ook een trotse eigenaar van een Nokia N96. Over het algemeen tevreden. Één van de zaken die me mateloos irriteert is de levensduur van de batterij 8)7 , aangezien ik de batterij elke dag moet opladen zonder dat ik er iets bijzonders mee gedaan hebt. Misschien dat de batterij na enkele ontladingen en opladen wat langer zal meegaan.

Ik zag op ebay dat er batterijen worden aangeboden voor een Nokia N96 type BL-5F met capaciteit van bijv. 1200 mAh en 1450 mAh. Heeft iemand ervaring met een batterij van deze capaciteit? Passen deze batterijen makkelijk in de Nokia N96 zonder dat je een nieuwe cover moet komen voor de achterkant? Zijn er ook originele versies van Nokia van deze batterijen, aangezien op ebay ze meestal van China komen wat eventueel kwaliteit issues zou kunnen geven. Gaarne jullie ervaringen hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Voor zover ik weet zijn er geen andere batterijen uitgebracht voor de N96 door Nokia zelf. En die batterijen van die chinese merken vertrouw ik voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Doe wat ik doe: Neem twee batterijen :P
Ik heb ze niet omdat ze zo snel op zijn, maar juist voor die noodgevallen dat ALS ze op zijn, je snel weer een volle batterij kunt hebben om intensieve dingen te kunnen doen (GPS, stepcounters, video kijken, etc)

En daarnaast heb ik ook mijn mobiel "geoptimaliseerd" om zo weinig mogelijk batterij te gebruiken: wlan scanning uit, bluetooth uit, scherm brightness op laagste stand, Network Mode: GSM (of UMTS, maar niet Dual Mode). etc..

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
blazer480 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:15:
Beste mensen, sinds kort ook een trotse eigenaar van een Nokia N96. Over het algemeen tevreden. Één van de zaken die me mateloos irriteert is de levensduur van de batterij 8)7 , aangezien ik de batterij elke dag moet opladen zonder dat ik er iets bijzonders mee gedaan hebt. Misschien dat de batterij na enkele ontladingen en opladen wat langer zal meegaan.

Ik zag op ebay dat er batterijen worden aangeboden voor een Nokia N96 type BL-5F met capaciteit van bijv. 1200 mAh en 1450 mAh. Heeft iemand ervaring met een batterij van deze capaciteit? Passen deze batterijen makkelijk in de Nokia N96 zonder dat je een nieuwe cover moet komen voor de achterkant? Zijn er ook originele versies van Nokia van deze batterijen, aangezien op ebay ze meestal van China komen wat eventueel kwaliteit issues zou kunnen geven. Gaarne jullie ervaringen hiermee!
Ontploffende telefoons zijn best wel grote kwaliteit issues inderdaad. :) Je kunt dat echter wel zeggen dat je met een volle batterij je been bent verloren. ;)
ReFleXWolf schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:07:
Doe wat ik doe: Neem twee batterijen :P
Ik heb ze niet omdat ze zo snel op zijn, maar juist voor die noodgevallen dat ALS ze op zijn, je snel weer een volle batterij kunt hebben om intensieve dingen te kunnen doen (GPS, stepcounters, video kijken, etc)

En daarnaast heb ik ook mijn mobiel "geoptimaliseerd" om zo weinig mogelijk batterij te gebruiken: wlan scanning uit, bluetooth uit, scherm brightness op laagste stand, Network Mode: GSM (of UMTS, maar niet Dual Mode). etc..
Heb er ook twee. Ik vraag me alleen af of er nog een andere manier is om ze op te laden (buiten het in de telefoon prikken). Viel me trouwens wel op dat in de 1,5 mnd dat ik m'n telefoon niet had (batterij wel) de batterij nauwelijks was leeggelopen! Da's wel een goed punt om die tweede echt als backup te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Waar blijft die update!!!!!!
:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Zag op McGuider dat de update zo'n 3km voor me rijdt... zal even wat gas geven misschien dat ik 'm in kan halen en kan grijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit der hier nog 1 te wachten :(

Iemand al iets gehoord wanneer we deze kunnen verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:53:
[...]

Zit der hier nog 1 te wachten :(

Iemand al iets gehoord wanneer we deze kunnen verwachten ?
Neen en dat zul je naar alle waarschijnlijk ook niet horen. Nokia geeft nl. zo ver ik weet geen ETA's van updates. Hij komt als ie klaar is en niet eerder. Sucks maar zo is het. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Heb ze gister nog maar eens een boos mailtje gestuurd en mijn gal heel zuur uitgespuwd.

Kreeg binnen een dag een reactie met excuses enz enz

Wil een update maar idd geen eta.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Staip schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:54:
[...]
Ja, hier. Maagdelijk KPN branded productcode, nooit wijzigingen in aangebracht en een soft- en hard reset en nog steeds die foutmelding.
Heeft gewerkt tot firmware 11 en sinds de release van firmware 12 geen TV, inmiddels al sinds januari dus.
Waar woon je en waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Laatst online: 22:56
robertwebbe schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:04:
[...]
Waar woon je en waar heb je hem gekocht?
Omgeving Amersfoort, bij een T for Telecom (september 2008).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Silicone Protective Case for N96 voor een euro of anderhalf incl. shipment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Staip schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:22:
[...]
Omgeving Amersfoort, bij een T for Telecom (september 2008).
Jammer.... Wellicht kunnen ze je in de TfT winkel dan even helpen door hun test SIM voor mobiele TV even er in te doen en de rechten te vernieuwen. Als dat dan gelukt is, jouw SIM er weer in en opnieuw weer proberen. Ik gok dat je dan de foutmelding niet meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik heb weer eens een nieuw probleem, jammerlijk genoeg.
Het erge is dat dit precies hetzelfde probleem was als het probleem die ik bij de N95 had. Later bleek het alleen maar erger te worden en is ie uiteindelijk helemaal verrot gegaan.

Mijn probleem is dat sommige random knopjes het spontaan niet meer doen.
Bijv. gisteren de groene (bel)knop, de '4' en het menu knopje. De rest deed het wel.... resetten enzo werkt niet. 100x erop drukken werkt soms..... En nu opeens werkt alles weer goed!

Ik denk dat het komt omdat ik mijn mobiel in de badkamer heb liggen terwijl ik douche. (Dus misschien dat het vochtig is of een klein beetje nat of door de damp!? ???

Anyway... Ik hoop niet dat het erger word. Ik neem me mobiel nu niet meer de badkamer in, want bij de N95 begon ie hetzelfde te doen totdat ineens de microfoon het niet meer deed en ik dus niemand meer kon spreken!!! :(

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 16:55
ReFleXWolf schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:29:
Ik heb weer eens een nieuw probleem, jammerlijk genoeg.
Het erge is dat dit precies hetzelfde probleem was als het probleem die ik bij de N95 had. Later bleek het alleen maar erger te worden en is ie uiteindelijk helemaal verrot gegaan.

Mijn probleem is dat sommige random knopjes het spontaan niet meer doen.
Bijv. gisteren de groene (bel)knop, de '4' en het menu knopje. De rest deed het wel.... resetten enzo werkt niet. 100x erop drukken werkt soms..... En nu opeens werkt alles weer goed!

Ik denk dat het komt omdat ik mijn mobiel in de badkamer heb liggen terwijl ik douche. (Dus misschien dat het vochtig is of een klein beetje nat of door de damp!? ???

Anyway... Ik hoop niet dat het erger word. Ik neem me mobiel nu niet meer de badkamer in, want bij de N95 begon ie hetzelfde te doen totdat ineens de microfoon het niet meer deed en ik dus niemand meer kon spreken!!! :(
Ik zou hem als ik jou was gewoon even naar een nokia servicepunt brengen, dermate weinig vocht is niet of nauwelijks te constanteren. Waarchijnlijk is het een keydome probleem, even een nieuwe erin laten zetten en dan weet ik bijna 99% zeker dat het allemaal weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
djpdjpnl schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:21:
Heb er ook twee. Ik vraag me alleen af of er nog een andere manier is om ze op te laden (buiten het in de telefoon prikken). Viel me trouwens wel op dat in de 1,5 mnd dat ik m'n telefoon niet had (batterij wel) de batterij nauwelijks was leeggelopen! Da's wel een goed punt om die tweede echt als backup te kunnen gebruiken.
Er is een mogelijkheid. Ik heb op ebay gezien dat je een USB charger kan kopen waarbij je de batterij dan los in de charger moet doen en het is ook nog een kaartlezer en het kost onder de 10 euro voor een batterij, USB lader / kaarlezer, dus zou een goed alternatief kunnen zijn.

Zoek bij ebay op "New BL-5F BATTERY+Charger+Cardreader NOKIA N95 6210 N96".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
Zou het mogelijk zijn dat de browsers mettertijd ook flash kunnen draaien? Volgens mij had ik ergens gelezen dat opera daar wel mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
ik heb een probleem...... ik kreeg straks mijn scherm niet meer aan! Toen heb ik de batterij eruit gehaald en toen zette ik hem weer aan maar nu doet hij niks meer alleen nog maar dat vierkantje in het midden brandt.... dus hij start nu ook niet meer door?

iemad een idee of ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Artwido schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:16:
Zou het mogelijk zijn dat de browsers mettertijd ook flash kunnen draaien? Volgens mij had ik ergens gelezen dat opera daar wel mee bezig was.
Volgens mij doet de standaard browser van de N96 al aardig flash :) (zij het een lite variant, maar dat weet ik niet precies). Youtube speelt hier iig prima af en ook de interface van mijn Synology NAS, die deels ook flash heeft, doet het ook prima (hoogstens een beetje sloom :P )

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
Op mijn werk laptop heb ik een laptop met als Operating Systeem win2000 en verder heb ik Nokia PC Suite geinstalleerd (de oudere versie). Mijn oude telefoon is een Nokia N80 en ik kon daarmee d.m.v. Nokia PC Suite perfect mijn Outlook (agenda & notes) met mijn mobiel synchroniseren.

Probleem is dat als ik mijn Nokia N96 koppel, dan krijg ik de melding dat er nieuwe hardware is gedetecteerd en gaat het zoeken naar drivers, die uiteindelijk niet worden gevonden. Ik heb toen de nieuwste versie van Nokia PC Suite proberen te installeren, echter deze is niet compatible met Win2000 :( .

Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Heeft er iemand Nokia N96 driver? Zijn er misschien andere applicaties die ook voor synchronisatie met Outlook gebruikt kunnen worden :?

***UPDATE***
Heb inmiddels de drivers gevonden en geinstalleerd. Ik kan nu gedeeltelijk met Nokia PC Suite versie 6.82.21.0 werken, alleen het synchroniseren gaat niet, aangezien ik de melding krijg dat de aangesloten mobiel niet wordt ondersteund :'( . Verder kan ik de nieuwste versie van PC Suite niet installeren, aangezien mij werk telefoon no op Windows 2000 draait :X

Dus heeft iemand idee van een ander software die ik zou kunnen gebruiken voor synchroniseren met outlook???

[ Voor 24% gewijzigd door blazer480 op 13-04-2009 16:07 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
sjekrecords schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:11:
ik heb een probleem...... ik kreeg straks mijn scherm niet meer aan! Toen heb ik de batterij eruit gehaald en toen zette ik hem weer aan maar nu doet hij niks meer alleen nog maar dat vierkantje in het midden brandt.... dus hij start nu ook niet meer door?

iemad een idee of ik dit kan oplossen?
Toestel op laten sturen naar nokia, aangezien service points op dit moment het toestel niet kunnen flashen met de huidige phoenix versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
dan ben ik hem dus wel even kwijt :( is dit niet zelf te maken? kan ik trouwens ergens zien waar die service points zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb bijna hetzelfde probleem gehad, je bent hem 2-3 weken kwijt

http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
*werkt alleen met internet explorer

[ Voor 33% gewijzigd door Isane op 11-04-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
sjekrecords schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:21:
dan ben ik hem dus wel even kwijt :( is dit niet zelf te maken? kan ik trouwens ergens zien waar die service points zijn?
Als ik jou was zou ik er niet zelf mee aan de slag gaan, de kans dat je het toestel dood flasht is namelijk zeer groot. Ik werk zelf in een nokia servicepoint en 9 van de 10 toestellen die wij hier flashen, moeten we alsnog doorsturen, omdat het toestel dood word geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
dan moet ik daar maar langs gaan.... stom dat zoiets in 1x kan gebeuren! Ik neem aan dat dit gewoon in de garantie zit. Moet ik iets meenemen naar zo'n winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
sjekrecords schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 12:50:
dan moet ik daar maar langs gaan.... stom dat zoiets in 1x kan gebeuren! Ik neem aan dat dit gewoon in de garantie zit. Moet ik iets meenemen naar zo'n winkel?
Je moet je aankoop bewijs meenemen en dan is het klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
eymey schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 22:08:
[...]

Volgens mij doet de standaard browser van de N96 al aardig flash :) (zij het een lite variant, maar dat weet ik niet precies). Youtube speelt hier iig prima af en ook de interface van mijn Synology NAS, die deels ook flash heeft, doet het ook prima (hoogstens een beetje sloom :P )
je hebt gelijk! :-) op mijn spellensite doen alle flashes het. Ook de spellen. Alleen de besturing ervan niet maar dat is logisch. Jammer dat opera dit niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirrom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-08-2022
De netwerk instelling van Realplayer wijzigt spontaan als de GSM op een draadloos netwerk is geweest. Het gevolg daarvan is dat het openen van de TV zenders (onder T-Mobile) mislukt omdat er dan gezocht wordt naar het netwerk. En die kan die niet meer vinden. Zodra de netwerk instelling in Real Player terug wordt gezet op T-Mobile Internet is het wel weer mogelijk om TV via T-Mobile te kijken. Herkent iemand dit probleem? Is er een oplossing bekend waardoor Realplayer niet zelf zijn instellingen wijzigt?

[ Voor 3% gewijzigd door Sirrom op 19-04-2009 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb geen nieuwe problemen, alleen totale traagheid al maanden lang + de gebruikelijke bugs zoals eerder genoemd. waar blijft die update? ik zit toch echt te twijfelen om hem maar gewoon te verkopen en een ander toestel aan te schaffen. ik durf de n97 eigenlijk niet echt meer af te wachten. straks wordt dat weer zo'n probleem geval.

Heel zuur van nokia, zo met je klanten omgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door pt0x op 12-04-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ik heb de laatste tijd af en toe dat de N96 weigert een SMS te openen; het toestel blijft dan gewoon hangen. Dat gebeurd dan vaak meerdere keren waarbij je eigenlijk enkel opnieuw kan opstarten. Na een paar keer werkt het dan weer normaal.

Iemand enig idee?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Dat het toestel blijft hangen dat heb ik ook wel eens. Soms is het een kwestie van enkele minuten wachten en dan kun je weer vrolijk verder. Soms echter dan haal ik maar even de batterij eruit en start opnieuw op.
Ik had het laatst dat er een smsje binnenkwam. Ik drukte op de softkey 'berichten' maar ik kreeg alleen het lege tekstschermpje te zien. Dan is het best wel frustrerend. Je wilt toch lezen van wie het smsje komt en wat hij/zij schrijft.Ook nu duurde het weer een redelijk lange tijd voordat ik het toestel normaal kon gebruiken.
Ja dat is wel minder van dit toestel.
Maar ik blijf de voordelen opwegen tegen de nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirrom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-08-2022
pt0x schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:54:
Ik heb geen nieuwe problemen, alleen totale traagheid al maanden lang + de gebruikelijke bugs zoals eerder genoemd. waar blijft die update? ik zit toch echt te twijfelen om hem maar gewoon te verkopen en een ander toestel aan te schaffen. ik durf de n97 eigenlijk niet echt meer af te wachten. straks wordt dat weer zo'n probleem geval.

Heel zuur van nokia, zo met je klanten omgaan.
Eens! Hier met name met de netwerk functies. Ook ik hoop dat er snel een update komt die dat verhelpt. Een beetje spijt heb ik wel maar dat was met de N95 in het begin ook:die werkte eigenlijk erg goed met de laatste firmware. maar dat was 1.6 jaar na aanschaf... En toen verkocht ik hem en schafte deze aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen een probleem met het telefoongeheugen (c-geheugen). Ik krijg steeds de melding dat het geheugen vol is en ik bestanden naar het massageheugen moet verplaatsen. Ik zou echter niet weten welke...
De camera slaat alles reeds op het massageheugen op, en ook bij de berichtinstellingen is het e-geheugen ingesteld als standaard. Ik heb 2 mail accounts in gebruik waarvan ik de inboxen ook maar eens heb opgeschoond, maar ook dit helpt niet. Verder heb ik de cache van het internet leeggemaakt, google maps hersteld waardoor ook hiervan de tijdelijk bestanden verwijderd zijn, en ik heb eens door het c-geheugen gebladerd op zoek naar afbeeldingen/mp3tjes/filmpjes enz, maar ook hier kon ik niets vinden.

Ik heb nu nog 3 mb vrij, maar ik meen een tijdje geleden nog meer dan 50 mb vrij te hebben gehad.

Software die ik gebruik:
- Sygic drive
- Google maps
- Guardian
- Tunin.FM

Ik heb recent niets aangepast wat software of instellingen betreft dus ben bang dat het hiet niet aan kan liggen...

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen (behalve een reset van het toestel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:20:
Ik heb sinds enkele dagen een probleem met het telefoongeheugen (c-geheugen). Ik krijg steeds de melding dat het geheugen vol is en ik bestanden naar het massageheugen moet verplaatsen. Ik zou echter niet weten welke...
De camera slaat alles reeds op het massageheugen op, en ook bij de berichtinstellingen is het e-geheugen ingesteld als standaard. Ik heb 2 mail accounts in gebruik waarvan ik de inboxen ook maar eens heb opgeschoond, maar ook dit helpt niet. Verder heb ik de cache van het internet leeggemaakt, google maps hersteld waardoor ook hiervan de tijdelijk bestanden verwijderd zijn, en ik heb eens door het c-geheugen gebladerd op zoek naar afbeeldingen/mp3tjes/filmpjes enz, maar ook hier kon ik niets vinden.

Ik heb nu nog 3 mb vrij, maar ik meen een tijdje geleden nog meer dan 50 mb vrij te hebben gehad.

Software die ik gebruik:
- Sygic drive
- Google maps
- Guardian
- Tunin.FM

Ik heb recent niets aangepast wat software of instellingen betreft dus ben bang dat het hiet niet aan kan liggen...

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen (behalve een reset van het toestel)?
Back-up maken, resetten en terug zetten. Kan wat helpen misschien(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:20:
[...]

Back-up maken, resetten en terug zetten. Kan wat helpen misschien(?).
Ben ook bang dat er niet veel anders op zit. Het vreemde is ook echt dat het geheugen vol raakt als ik mijn telefoon niet gebruik ('s nachts bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ursel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik heb een probleempje met de Nokia Sportstracker. ;(
2x succesvol kunnen gebruiken. Opeens werkte het niet meer. Heb het toen verwijdert. toestel opnieuw opgestart en met een verse download geprobeerd te installeren. Installeren gaat goed. Maar ik kan bij de applicaties op het icoontje drukken wat ik wil, maar hij wil voor geen meter opstarten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N96 loopt de laatste tijd nogal vaak vast, en reageert steeds langzamer.
Nu wil ik mijn telefoon eigenlijk compleet leeghalen (zoals ik hem kocht), en dat ik dan de software gewoon weer update.
Maar hoe kan ik dit nu het beste doen? Hoe moet het?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:24:
Nu wil ik mijn telefoon eigenlijk compleet leeghalen (zoals ik hem kocht), en dat ik dan de software gewoon weer update.

Alvast bedankt
Hard Reset

- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)

De firmware die je erop hebt, blijft er gewoon opstaan. Die is niet te downgraden.

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 14-04-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:24:

Alvast bedankt
Lees anders eerst even het boekje of dit forum een beetje door. Installeer sowieso de cd die je erbij kreeg en sluit je gsm aan op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de N97 ook al deze problemen hebben? Of zou Nokia hiervan hebben geleerd? Mij lijkt de n97 toch een totaal andere telefoon met een toch wel ander uiterlijk van symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Uit mijn ervaring met nokia (6680, n73, n82, n96) lijkt mij dat dit toestel ook gewoon weer met allemaal kinderziektes te maken krijgt. En zoals Nokia met al onze klachten mbt de n96 omgaat en erop reageert lijkt het wel of dat ze het voor lief nemen.

Wordt er een beetje moedeloos van zelfs, als merkgetrouwe fan.

Zit trouwens te kloten met dat easy wi-fi ik vat ff niet helemaal hoe het werkt en of het werkt.
Heb een wifi netwerk ingesteld maar hij blijft maar vragen om hotspots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:27:
Zou de N97 ook al deze problemen hebben? Of zou Nokia hiervan hebben geleerd? Mij lijkt de n97 toch een totaal andere telefoon met een toch wel ander uiterlijk van symbian.
Ik ga ervanuit dat dat weer een zelfde drama wordt. Als ik mensen hoor over de n95 de eerste anderhalf jaar dat dat ding op de markt was, heb het zelf ook gehad met mijn N80.

Denk trouwens wel dat de nieuwe firmware snel komt want je ziet nu allemaal nieuwe firmwares verschijnen voor toestellen die rond dezelfde tijd uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Einde Nokia.
ik heb de N96 sinds september. Al lang dus. Maar dit is wel de laatste nokia die ik neem. Was de N95 al een probleem met met name de accu; dat zet zich met de N96 helemaal door doordat bluetooth energie vreet en daarnaast kan hij alle geinstalleerde aplicaties niet aan waardoor hij continue vast loopt. Mijn batterij klepje is vaker open geweest dan de slider naar de media player! Gamen is nooit gelukt, synchroniseren van 1070 foto's vind ie teveel en zelfs pc suite mot hem vaak niet. En ook ik ben terug naar de SE groep. de K800 was voor mij het laatste toestel wat softwarematig probleemloos werkte, alleen de joystick gaf problemen. Nokia heeft mij enige weken geleden gevraagd naar de gebruikers ervaringen en ik gaf het een 4 overall. Maar heb nog geen oplossingen gehoort.
Zo genoeg gezeikt! een afrader dus! :(

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Laatst online: 08:35
bullish schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:26:
Einde Nokia.
ik heb de N96 sinds september. Al lang dus. Maar dit is wel de laatste nokia die ik neem. Was de N95 al een probleem met met name de accu; dat zet zich met de N96 helemaal door doordat bluetooth energie vreet en daarnaast kan hij alle geinstalleerde aplicaties niet aan waardoor hij continue vast loopt. Mijn batterij klepje is vaker open geweest dan de slider naar de media player! Gamen is nooit gelukt, synchroniseren van 1070 foto's vind ie teveel en zelfs pc suite mot hem vaak niet. En ook ik ben terug naar de SE groep. de K800 was voor mij het laatste toestel wat softwarematig probleemloos werkte, alleen de joystick gaf problemen. Nokia heeft mij enige weken geleden gevraagd naar de gebruikers ervaringen en ik gaf het een 4 overall. Maar heb nog geen oplossingen gehoort.
Zo genoeg gezeikt! een afrader dus! :(
De accu vind ik nog mee vallen, ik kan er twee dagen meer redden. Ik hoor van andere telefoons dat ze één dat nog niet eens halen..

Voor de rest.. die update moet echt snel komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die nog komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Komt vanzelf he. ;) Gewoon wachten, meer kunnen we niet doen. Iemand nog gave spelletjes? Heb dat Tile Lander spel nu al een keer of 10 uitgespeeld... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ursel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2021
ursel schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:59:
Ik heb een probleempje met de Nokia Sportstracker. ;(
2x succesvol kunnen gebruiken. Opeens werkte het niet meer. Heb het toen verwijdert. toestel opnieuw opgestart en met een verse download geprobeerd te installeren. Installeren gaat goed. Maar ik kan bij de applicaties op het icoontje drukken wat ik wil, maar hij wil voor geen meter opstarten :'(
Iemand een idee hoe ik het kan fixen?? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
djpdjpnl schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:27:
[...]

Komt vanzelf he. ;) Gewoon wachten, meer kunnen we niet doen. Iemand nog gave spelletjes? Heb dat Tile Lander spel nu al een keer of 10 uitgespeeld... :P
Ik ben opzoek naar zo'n spel voor de N96. Iemand?

http://www.youtube.com/watch?v=tvWj3Y4N1f8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Leuk spel....alleen zal het wel niet zo soepel lopen op de n96 :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Vandaag voor de vijfde keer in zes weken tijd een enquête over KPN in mogen vullen. :) Dit keer was het van TNS NIPO. Heb bij de opmerkingen de vraag gesteld of KPN eigenlijk wel o.a. telefonie diensten verkoopt of dat ze slechts de mening willen weten en het daar bij laten zitten. :) Zijn nu zo'n vijf van de twintig werkdagen die ik moet wachten om m'n geld te krijgen om... krijg dus vast nog een stuk of drie enquêtes hehe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Heb hier een oude Nokia N80 liggen. Gekregen via een ruiltje. Zou het niet mogelijk om op een of andere manier daar symbian 3e editie op te gooien of zo? Is best een geinig dingetje met oa ook Wifi enz enz. Helaas is er al een jaar geen update meer voor uitgekomen....bijna net zoals bij de N96 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Symbian S60 v3 gaat je helaas niet lukken op de N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Waarom niet? Processor of wat?

Ben een noob op dit gebied hoor maar is gewoon domme interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eindelijk mijn N96 terug joepie maar de verpakking open de koerier is nog geen 2 min weg en ja hoor die fuckers hebben gewoon schade zitten maken op mijn toestel :@ echt ongeloofelijk hun horen dat ding te maken en niet te slopen. !!!! en ja hoor TV doet het nog steeds niet natuurlijk want de tuthola die ik vertelde dat de TV het niet meer deed had leuk opgeschreven "software problemen" nee dat is lekker duidelijk voor de techneut godverdomme zeg nou anyways morgen komen ze hem weer ophalen en heb nu wel duidelijk gemaakt dat de TV het niet doet.

Denk je overigens even te kunnen uitstressen van dit alles nieuwe game voor me 360 gehaald heb ik de ring of death hoeveel kan een mens hebben :P gaat allemaal lekker hier tjonge tjonge

Agh ja we overleven het wel fijne avond allemaal

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:14:
Nou eindelijk mijn N96 terug joepie maar de verpakking open de koerier is nog geen 2 min weg en ja hoor die fuckers hebben gewoon schade zitten maken op mijn toestel :@ echt ongeloofelijk hun horen dat ding te maken en niet te slopen. !!!! en ja hoor TV doet het nog steeds niet natuurlijk want de tuthola die ik vertelde dat de TV het niet meer deed had leuk opgeschreven "software problemen" nee dat is lekker duidelijk voor de techneut godverdomme zeg nou anyways morgen komen ze hem weer ophalen en heb nu wel duidelijk gemaakt dat de TV het niet doet.

Denk je overigens even te kunnen uitstressen van dit alles nieuwe game voor me 360 gehaald heb ik de ring of death hoeveel kan een mens hebben :P gaat allemaal lekker hier tjonge tjonge

Greetz,
Ja die schade was bij mij ook. Op de achterkant van het scherm gedeelte een fikse kras naast de schroeven!
Ik weet niet hoeveel keer die bij jou is opgestuurd maar ik zou als ik jou was langzamerhand toch maar een nieuwe gaan eisen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:14:

Greetz,
Ik zei het toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik begin me af te vragen wat die kpn centers nou werkelijk doen met die N96, die van mij kwam na 3 weken terug, enige wat er op de reparatie bons todn was software geupdate. Stond weer kpn firmware op dus. Probleem uiteraard niet opgelost dus hij is weer terug ben heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb toch langzamerhand wel ernstig onhandige problemen...

1) Af en toe start ik Opera op en duurt het toch wel 5 tot 10 minuten voordat hij start, ik de boel weer herstarten en dan gaat 't wel weer. Maarja, omdat nou 3 à 4x per dag te doen...

2) Daarnaast (en misschien nog wel veel erger), Als ik een SMS krijg en ik tap op weergeven; vanaf dat moment duurt het soms 1,5 minuut, voor dat het sms bericht op mijn scherm staat.. Daarna wil ik beantwoorden en duurt het weer zo ontiegelijk lang... Ik heb plusminus 900 SMS in mijn inbox, maar ik ben vanuit mijn Windows telefoons gewend, dat dit makkelijk een paar duizend kunnen zijn. Lijkt me dat ik met 16 gb toch geen sms hoef weg te gooien...

3) Overigens, als ik een sms wil versturen, duurt het af en toe bij het selecteren van een contact persoon ook een minuutje en daarna werkt het selecteren niet meer. Weer een reboot.

Al met al reboot ik het toestel 5 à 6 x per dag. Niet dat dát zo lang duurt, maar tis wel zeer storend. Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ArnoKje: heel af en toe werkt het openen van smsjes erg traag. Reboot helpt dan meestal, maar na reboot moet ik dan meestal 5 minuten wachten voordat hij weer een beetje vlot reageert.
We moeten maar hopen dat de nieuwe firmware update niet lang meer op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

Ik heb ook regelmatig dat ik het toestel moet rebooten omdat er iets niet meer werkt of dat er iets vastloopt. Ik vind het erg storend en hoop inderdaad dat de nieuwe firmware niet al te lang op zicht laat wachten. Dit is toch wel het allerslechtste toestel dat ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Al die smsjes in je inbox vertragen de gsm wel. Hij heeft wel genoeg geheugen ervoor maar zn ram zal wel niet voldoende zijn of iets dergelijks.

Ik hou em altijd zoleeg mogelijk...

Wis ze eens, mischien helpt het en anders gewoon de hele gsm ff opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:48:
Hallo,

Ik heb toch langzamerhand wel ernstig onhandige problemen...

1) Af en toe start ik Opera op en duurt het toch wel 5 tot 10 minuten voordat hij start, ik de boel weer herstarten en dan gaat 't wel weer. Maarja, omdat nou 3 à 4x per dag te doen...

2) Daarnaast (en misschien nog wel veel erger), Als ik een SMS krijg en ik tap op weergeven; vanaf dat moment duurt het soms 1,5 minuut, voor dat het sms bericht op mijn scherm staat.. Daarna wil ik beantwoorden en duurt het weer zo ontiegelijk lang... Ik heb plusminus 900 SMS in mijn inbox, maar ik ben vanuit mijn Windows telefoons gewend, dat dit makkelijk een paar duizend kunnen zijn. Lijkt me dat ik met 16 gb toch geen sms hoef weg te gooien...

3) Overigens, als ik een sms wil versturen, duurt het af en toe bij het selecteren van een contact persoon ook een minuutje en daarna werkt het selecteren niet meer. Weer een reboot.

Al met al reboot ik het toestel 5 à 6 x per dag. Niet dat dát zo lang duurt, maar tis wel zeer storend. Hebben jullie hier ervaring mee?
Het toestel kan heel slecht tegen meerdere applicaties draaien...
Raar maar waar want navigeren en internetten (lijken me de zwaarste) gaan wel samen zonder problemen, bijv even de files nakijken tijdens navigatie..

Maar ik merk dat als ik bijvoorbeeld een sms aan het typen ben en mijn telefoon haalt net mijn mail binnen dat het toestel dreigt vast te lopen...

Of lang wachten (paar minuten) of reboot is de oplossing.

let wel op! na reboot gaat de telefoon automatisch meteen weer mail halen waardoor het toestel 1e paar minuten niet te gebruiken is (ook al is er geen mail...)

Bij mij hebebn overigens het aantal sms-jes in mijn in box geen invloed op de snelheid.
Of hij nou leeg is of er staan er 100 in, geen verschil...

Wat wel helpt is dat ik 1x per maand een harde reset doe...

Loopt daarna altijd weer een tijdje als een tierelier...
Zucht, wat verlang ik naar betere software....

[ Voor 8% gewijzigd door dude-nl op 18-04-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dude-nl schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 08:54:
[...]

Het toestel kan heel slecht tegen meerdere applicaties draaien...
Raar maar waar want navigeren en internetten (lijken me de zwaarste) gaan wel samen zonder problemen, bijv even de files nakijken tijdens navigatie..

Maar ik merk dat als ik bijvoorbeeld een sms aan het typen ben en mijn telefoon haalt net mijn mail binnen dat het toestel dreigt vast te lopen...

Of lang wachten (paar minuten) of reboot is de oplossing.

let wel op! na reboot gaat de telefoon automatisch meteen weer mail halen waardoor het toestel 1e paar minuten niet te gebruiken is (ook al is er geen mail...)

Bij mij hebebn overigens het aantal sms-jes in mijn in box geen invloed op de snelheid.

Wat wel helpt is dat ik 1x per maand een harde reset doe...

Loopt daarna altijd weer een tijdje als een tierelier...
Zucht, wat verlang ik naar betere software....
Dan weet ik 't probleem denk ik. :) Ik heb namelijk géén mail om telefoon ingesteld (doe ik via de GMail app) en het sms'en is hier niet traag. Ik weet niet of het dé oplossing is maar hier valt het toch best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Laatst online: 11-01 22:57
Werd net gebeld door de kpn, mag een maand lang hun nieuwste sms bundel uitproberen.
Dus 1000 smsjes deze maand op kosten van kpn.
Aardig van ze :)

[ Voor 6% gewijzigd door NordicBlue op 18-04-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
NordicBlue schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:10:
Werd net gebeld door de kpn, mag een maand lang hun nieuwste sms bundel uitproberen.
Dus 1000 smsjes deze maand op kosten van kpn.
Aardig van ze :)
Let wel op dat je op tijd opzegt. Anders ga je 10 euro p/m betalen.
McPeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week weer Vodafone gebeld was 4 maanden geleden langs een servicepoint geweest en ze zouden een nieuw navigatiewieltje o.i.d. bestellen. Na 4x bellen en elke keer toegezegd gekregen te hebben kwam het er nu op neer dat ze het onderdeel niet konden bestellen en dat ik maar langs moest komen en dat ze het dan naar een Nokia servicepoint zouden sturen. Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt. Want voor een telefoon van € 700 verwacht je toch wel iets dat niet kraakt als een plastic speeltelfoon van een kind.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
dude-nl schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 08:54:
[...]

100 smsjes is ook niet echt te veel. Bij mij kwamen de problemen na ongeveer 1500 smsjes geloof ik. Op de N95 & N80 zelfde probleem maar dan na zo'n 2000 smsjes. Lijkt me dat Nokia toch eens iets anders moet verzinnen voor het opslaan van smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
DoubleD1980 schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:55:
[...]

100 smsjes is ook niet echt te veel. Bij mij kwamen de problemen na ongeveer 1500 smsjes geloof ik. Op de N95 & N80 zelfde probleem maar dan na zo'n 2000 smsjes. Lijkt me dat Nokia toch eens iets anders moet verzinnen voor het opslaan van smsjes.
Wat moet je in godsnaam met zoveel smsjes op je telefoon?

Wis ze dan ook gewoon.

1500 sms is gemiddeld 5 per dag... Nou ja, kom ik meestal niet aan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dude-nl schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:32:
[...]

Wat moet je in godsnaam met zoveel smsjes op je telefoon?

Wis ze dan ook gewoon.

1500 sms is gemiddeld 5 per dag... Nou ja, kom ik meestal niet aan hoor...
Wie zegt dat het in één maand is? ;) Nee, ik sms zelf ook zo'n 15 keer per maand denk ik. Heel weinig in ieder geval. Ik bel wel, dan weet ik zeker dat de ander weet wat ik bedoel. Zijn echter mensen die makkelijk 2000 per maand wegsturen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
djpdjpnl schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:05:
[...]

Wie zegt dat het in één maand is? ;) Nee, ik sms zelf ook zo'n 15 keer per maand denk ik. Heel weinig in ieder geval. Ik bel wel, dan weet ik zeker dat de ander weet wat ik bedoel. Zijn echter mensen die makkelijk 2000 per maand wegsturen. :?
ik zeg toch ook niet dat het in 1 maand is :s?

Nee maar ff serieus, waar hebben we het over?
tot een paar jaar geleden kon je nog geeneens sms-en en toen het wel kon, kon je maar 20 smsjes opslaan op je telefoon...

2000:s wtf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dude-nl schreef op zondag 19 april 2009 @ 23:29:
[...]

ik zeg toch ook niet dat het in 1 maand is :s?

Nee maar ff serieus, waar hebben we het over?
tot een paar jaar geleden kon je nog geeneens sms-en en toen het wel kon, kon je maar 20 smsjes opslaan op je telefoon...

2000:s wtf :)
Mensen die er 2000 in hebben staan: wtf! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Heb een hekel om dingen te verwijderen, en al helemaal als ik de mogelijkheid heb om het erin te laten. Had er ongeveer 2500 in, ook van de N73. Kreeg toen problemen, heb ze nu nog steeds in de mass. mem., maar gebruik de interne geheugen nu. Momenteel 500 smsjes en 400 mailtjes.

Loopt de laatste tijd niet slecht moet ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masis schreef op maandag 20 april 2009 @ 00:26:
Heb een hekel om dingen te verwijderen, en al helemaal als ik de mogelijkheid heb om het erin te laten. Had er ongeveer 2500 in, ook van de N73. Kreeg toen problemen, heb ze nu nog steeds in de mass. mem., maar gebruik de interne geheugen nu. Momenteel 500 smsjes en 400 mailtjes.

Loopt de laatste tijd niet slecht moet ik zeggen....
Wellicht een idee om geregeld een backup van de smsjes/mail te maken op je pc met Nokia Ovi Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe software op komst???

Kijk hier

Men spreekt over versie 20.045, al ergens anders gesignaleerd?

Hpoelijk is hiermee eindelijk het geluidsprobleem tussen de N96 en Nokia carkit CK7-W opgelost.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Kijk dat zijn de betere berichten, nu snel beschikbaar stellen hier.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:

[ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic

Problemen, vragen, klachten, opmerkingen of tips over KPN MobielTV kan in:

Nokia N96 - KPN MobielTV