Nokia N96 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.758 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:26:
Nieuwe software op komst???

Kijk hier

Men spreekt over versie 20.045, al ergens anders gesignaleerd?

Hpoelijk is hiermee eindelijk het geluidsprobleem tussen de N96 en Nokia carkit CK7-W opgelost.
Lijkt fake, is aan te passen door de firmware te hacken
en op 8 a 9 seconde maakt ie wel weer een erg jammere hapering in het filmpje...
zou toch wel fijn zijn als er een keer wat ging gebeuren nu, mijne begint ook te stotteren en haperen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:40:
[...]

Wellicht een idee om geregeld een backup van de smsjes/mail te maken op je pc met Nokia Ovi Suite?
Yup, probeer ik ook zo vaak mogelijk te doen.

Wat betreft de firmware, deze is sinds 25 maart beschikbaar in Spanje, bij een aantal Service points, volgens verschillende berichten op het net. Denk dat het niet zo heel lang meer zal duren totdat hij ook voor de Euro-2 beschikbaar zal zijn! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Masis op 20-04-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Masis schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:35:
[...]

Yup, probeer ik ook zo vaak mogelijk te doen.

Wat betreft de firmware, deze is sinds 11 april beschikbaar in Spanje, bij een aantal Service points. Denk dat het niet zo heel lang meer zal duren totdat hij ook voor de Euro-2 beschikbaar zal zijn! :)
:D :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
20.045 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 08:41

Erik

hehehe

De N96 is overigens niet het enige toestel dat problemen geeft als je teveel smsjes opslaat. Mijn 6500S (ja, een heel ander toestel, i know) doet hetzelfde. Het lijkt inherent aan de wijze waarop het OS blijkbaar werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
géén updates beschikbaarrr.... :P

BTW, wie weet hoe je meer icoontjes in het verticale standby menu kan krijgen? ik heb er maar 4 en heb geen idee waar ik dit kan aanpassen. Zie ik iets over 't hoofd? (ik ben opzich best gevorderd met het gebruik van symbian maar kan gebeuren toch :P?)

Ik zie dat op dat youtube filmpje en zie 't op meerdere plekken!
anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Gewoon agenda punten toevoegen :P ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42

Arjan81

Rotterdam

Op deze site veel handige gadgets.

http://nokian96.net/

Heeft iemand toevallig ook de multiscanner geprobeerd en werkend gekregen?

En idd meerdere icoontjes in het verticale standby menu, viel mij gelijk op. Zou ik ook graag veranderen. Horizontaal zit je met een veel te uitgebreide agenda (bij N73 volgens mij met firmware update verholpen).

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Nee dat bedoel ik niet. Als wij 'Verticaal standby menu' kiezen, hebben wij 'snelkoppelingen (Deze zijn wel in te stellen!) , agenda, muziekspeler en 'persoonlijk' als icoontjes van boven naar beneden staan!

In dat youtube filmpje o.a. (en bijvoorbeeld bij veel theme screenshots) zie je erg vaak dat ze daar meerdere icons hebben! Anyone?

p.s. ik ben dit verticale gebeuren aangewend omdat ik dat bij FW 10 gebruikte omdat dat horizontale gewoon TE TRAAG was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Arjan81 schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:04:
Op deze site veel handige gadgets.

http://nokian96.net/

Heeft iemand toevallig ook de multiscanner geprobeerd en werkend gekregen?

En idd meerdere icoontjes in het verticale standby menu, viel mij gelijk op. Zou ik ook graag veranderen. Horizontaal zit je met een veel te uitgebreide agenda (bij N73 volgens mij met firmware update verholpen).
Multiscanner werkt bij mij idd ook niet! op m'n n96. Als je op 'If you have any questions then please go to the forum.' klikt op die site kom je op 't forum van hun terecht en daar staat een compleet andere link. Dat is ook een OpDa gekraakte versie van multiscanner! ik krijg die allee nook niet aan de praat... iemand wel hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42

Arjan81

Rotterdam

McPeer schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:05:
Nee dat bedoel ik niet. Als wij 'Verticaal standby menu' kiezen, hebben wij 'snelkoppelingen (Deze zijn wel in te stellen!) , agenda, muziekspeler en 'persoonlijk' als icoontjes van boven naar beneden staan!

In dat youtube filmpje o.a. (en bijvoorbeeld bij veel theme screenshots) zie je erg vaak dat ze daar meerdere icons hebben! Anyone?

p.s. ik ben dit verticale gebeuren aangewend omdat ik dat bij FW 10 gebruikte omdat dat horizontale gewoon TE TRAAG was.
Heb even gezocht maar schijnt niet te kunnen op de N96 de N85 kan dit bijvoorbeeld wel

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt me niet zo veel uit welke extra functies er in de update zitten. Als de traagheid maar minder wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Zit net te lezen:

Nokia N96 12.043
Door Arnoud Wokke, vrijdag 12 december 2008 15:08
Bron: Nokia, views: 6.855

Een firmware bericht van tweakers.net over de laatste firmware update.
Is al ruim 5 maanden geleden.

Is toch eigenlijk wel een grote schande voor een merk als Nokia!

Kga maar weer is een boos mailtje sturen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:17
Geen updates beschikbaar..

:@ waarom die spanjaarden dan wel.. was daar een grotere reden om een update uit te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Giem schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:43:
Geen updates beschikbaar..

:@ waarom die spanjaarden dan wel.. was daar een grotere reden om een update uit te brengen?
Tenzij je een EURO2 productcode hebt zul je het eerst hier in het topic lezen voor ie überhaupt beschikbaar is gok ik zo. Branded codes (KPN/Vodafone/T-Mobile etc.) zullen pas later komen. In het kort bedoel ik dus te zeggen dat het weinig zin heeft om te kijken via NSU/Ovi/FOTA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
djpdjpnl schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:09:
[...]

Tenzij je een EURO2 productcode hebt zul je het eerst hier in het topic lezen voor ie überhaupt beschikbaar is gok ik zo. Branded codes (KPN/Vodafone/T-Mobile etc.) zullen pas later komen. In het kort bedoel ik dus te zeggen dat het weinig zin heeft om te kijken via NSU/Ovi/FOTA. :)
Ik heb euro2. Ik heb echt geen zin om maanden nog eens op de kpn updates te wachten. Nouja weet niet hoe erg de kpn is. weet wel dat vodafone een half jaar achter liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

met de versie 12 firmware viel het nog wel mee maar ik vind het persoonlijk rete irritant om nog eens op de firmware van een operator te moeten wachten als die van Nokia zelf al uit is. Gelukkig heeft KPN zijn toestellen lang niet zo erg gebrand als T-Mobile en vodafone vaak doen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Wat was het leven vroeger toch simpel, toen werd er de gsm uitgevonden wat een geweldige uitvinding was dat.

Later kwamen daar de smsjes en nog later firmware updates bij.

Wat is het leven soms toch lastig zo hè :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Euro2, nog geen v20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Bij zowel de Nseries Suite als de Ovi Suite blijft de Application Installer crashen zodra die alle geinstalleerde applicaties van de telefoon gaat laden en kan ik geen applicaties installeren. Ik zet ze nu op de telefoon en installeer ze daar vandaan, maar heeft niemand last van hetzelfde? :? Ik weet niet of het een bug in de telefoon is of de suites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:02:
Bij zowel de Nseries Suite als de Ovi Suite blijft de Application Installer crashen zodra die alle geinstalleerde applicaties van de telefoon gaat laden en kan ik geen applicaties installeren. Ik zet ze nu op de telefoon en installeer ze daar vandaan, maar heeft niemand last van hetzelfde? :? Ik weet niet of het een bug in de telefoon is of de suites.
Die App Installer is ontzettend traag. Erg vervelend om mee te werken. Doe het dus al een tijdje zo; kabel erin > massaopslag > kopieren> los maken > installeren > done :) Werkt perfect, niks op aan te merken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Zojuist gebeld door KPN. Of ik tevreden was over KPN en het toestel. Ik zei dat het toestel veel beter kon, maar daar kan KPN natuurlijk niks aan doen. Over KPN ben ik redelijk tevreden, bereik is goed, en kreeg netjes een nieuw toestel na problemen met MobielTV.
Mevrouw heeft me een maand lang SMS totaal aangeboden, 1000 SMSjes :) :) Moet ik wel zelf opzeggen, ´SMS tot uit´ versturen naar 1266.

Ben heeel benieuwd naar de nieuwe firmware :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43

robertwebbe

Robert Webbe

Masis schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:10:
Zojuist gebeld door KPN. Of ik tevreden was over KPN en het toestel. Ik zei dat het toestel veel beter kon, maar daar kan KPN natuurlijk niks aan doen. Over KPN ben ik redelijk tevreden, bereik is goed, en kreeg netjes een nieuw toestel na problemen met MobielTV.
Mevrouw heeft me een maand lang SMS totaal aangeboden, 1000 SMSjes :) :) Moet ik wel zelf opzeggen, ´SMS tot uit´ versturen naar 1266.
Volgens mij is dit een mooi staaltje telefonische verkoop. Ze laten ze eerst even lekker praten zodat je een klik met je krijgen en tenslotte geven ze je een "kado".

Als ze nu bellen met "Wilt u bovenop uw huidige abonnement een SMS bundel voor tien euro per maand extra? Ter promotie krijgt de eerste maand gratis" dan zouden veel minder mensen het hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:06:
[...]

Volgens mij is dit een mooi staaltje telefonische verkoop. Ze laten ze eerst even lekker praten zodat je een klik met je krijgen en tenslotte geven ze je een "kado".

Als ze nu bellen met "Wilt u bovenop uw huidige abonnement een SMS bundel voor tien euro per maand extra? Ter promotie krijgt de eerste maand gratis" dan zouden veel minder mensen het hebben gedaan.
Precies!
Kreeg gisteren zo'n zelfde telefoontje. Is gewoon een aktie van KPN.
Heeft niets met tevredenheid over je toestel te maken.

Ik ben klaar met kpn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:18:
[...]

Precies!
Kreeg gisteren zo'n zelfde telefoontje. Is gewoon een aktie van KPN.
Heeft niets met tevredenheid over je toestel te maken.

Ik ben klaar met kpn!
Een telefoontje van KPN en je bent klaar met ze???? :?

Mode uitspraak!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ontopic weer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia N96, en vroeg me af welk navigatie programma ik nou kan gebruiken in combinatie met de ingebouwde GPS.

Tot nu toe zie ik alleen Nokia Maps, maar het lijkt mij dat er toch ook programma's van derden moeten zijn die kunnen werken met deze GPS?

Zijn er mensen die dit werkend hebben, zo ja, met welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:18:
Ik heb een Nokia N96, en vroeg me af welk navigatie programma ik nou kan gebruiken in combinatie met de ingebouwde GPS.

Tot nu toe zie ik alleen Nokia Maps, maar het lijkt mij dat er toch ook programma's van derden moeten zijn die kunnen werken met deze GPS?

mcguider. Werkt perfect op de N96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:18:

Ik vind Sygic drive een heel mooi alternatief voor nokia maps. Net zo gebruiksvriendelijk en duidelijk als TomTom. TomTom ondersteunt de interne GPS niet automatisch. Hier zijn wel oplossingen voor alleen werkt dit niet echt makkelijk (of men zou dit al opgelost moeten hebben in nieuwere TomTom versies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
De nieuwe naam voor Sygic is McGuider, even ter informatie.
De meerderheid zal dit interdaad het beste navigatie programma vinden, omdat het gewoon goed werkt op de N96.

(Ik zou geen TomTom meer willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

pfffft.... Kom op Spanjaarden... Gaan we nog 20.045 leaken of wat? ;)
Ik kan niet wachten tot de nieuwste firmware uitkomt, want ik wil allemaal dingen aanpassen, maar doe het nu nog niet omdat ik weet dat ik toch binnenkort 20.045 erop ga gooien en dan weer alle instellinen opnieuw kan gaan wijzigen.

Anyway, ik heb wel een technische vraag over de N96. Ik heb de N96-1 en N96-3 vergeleken en merkte dat de -1 ondersteuning biedt voor de Europese UMTS banden en de -3 voor de Noord-Amerikaanse. Dit is erg jammer, omdat ik graag UMTS in Amerika wil gebruiken. Is het niet mogelijk om met kleine aanpassingen toch nog support te krijgen voor de Amerikaanse UMTS frequencies? Of moet je daarvoor echt persé andere hardware hebben?

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

trobbelsjoeter schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:07:
De nieuwe naam voor Sygic is McGuider, even ter informatie.
De meerderheid zal dit interdaad het beste navigatie programma vinden, omdat het gewoon goed werkt op de N96.

(Ik zou geen TomTom meer willen)
Sygic McGuider en Sygic Drive zijn verschillende produkten, hoewel met kleine verschillen. McGuider is meer voor de consumentenmarkt en Sygic Drive is meer voor de OEM markt.

[ Voor 3% gewijzigd door TVL op 27-04-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
  • Laatst online: 04-09 08:14
Eindelijk mijn USB kabel (oplader + data in één) ontvangen, werkt perfect en geen oplader meer nodig aangezien ik via de laptop kan opladen, en dat voor nog geen 7 euro.

Verder ook de nieuwe batterij binnengekregen van 1450mah (voor minder dan 10 euro). Wat betreft formaat ziet er precies hetzelfde uit als de originele Nokia en past precies in de telefoon. Het is wel een made in china, dus moet het nog gaan testen (wel positief goede verpakking, pinnen vergezegeld en dat het gelijk in de telefoon kon aangezien het (deels) opgeladen was). Laat wel horen of ik er ook 50% langer mee doe. Zal wel in het begin in de gaten houden tijdens het opladen of ie echt heet wordt (en dat ie niet in de fik >:) vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

blazer480 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:07:
Eindelijk mijn USB kabel (oplader + data in één) ontvangen, werkt perfect en geen oplader meer nodig aangezien ik via de laptop kan opladen, en dat voor nog geen 7 euro.

Verder ook de nieuwe batterij binnengekregen van 1450mah (voor minder dan 10 euro). Wat betreft formaat ziet er precies hetzelfde uit als de originele Nokia en past precies in de telefoon. Het is wel een made in china, dus moet het nog gaan testen (wel positief goede verpakking, pinnen vergezegeld en dat het gelijk in de telefoon kon aangezien het (deels) opgeladen was). Laat wel horen of ik er ook 50% langer mee doe. Zal wel in het begin in de gaten houden tijdens het opladen of ie echt heet wordt (en dat ie niet in de fik >:) vliegt
Linkje *O*

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
blazer480 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:07:

Geen Nokia usb lader of wel? Had er een gekocht toen ik m'n N96 net had en die deed niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=310136479449 De lader is o.a. via deze link te vinden :). Heb er maar eentje besteld. Voor dat geld kan je je er geen buil aan vallen. Bovendien is de prijs die Nokia voor het authentieke ding durft te vragen echt absurd!

Kan me trouwens voorstellen (@djpdjpnl) dat niet iedere USB poort dit trekt.

Batterijen ga ik me iig niet aan wagen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
eymey schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:00:
http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=310136479449 De lader is o.a. via deze link te vinden :). Heb er maar eentje besteld. Voor dat geld kan je je er geen buil aan vallen. Bovendien is de prijs die Nokia voor het authentieke ding durft te vragen echt absurd!

Kan me trouwens voorstellen (@djpdjpnl) dat niet iedere USB poort dit trekt.

Batterijen ga ik me iig niet aan wagen.
Ik had er eentje van USB -> oplaaddingetje en geen data erbij. Was een officiële voor €5,- op Marktplaats gekocht en voor €15,- weer verkocht toen ik wist dat ie 't niet deed. :) Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
waar kan je die batery bestellen dan?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

basvanhees schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:25:
ff verder klikken in die shop van hem... ik heb die kabel besteld in ieder geval, goeie tip
heb der meteen 3 besteld, 1 voor de zaak, in de auto en thuis :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat er alweer een firmware update is voor de nokia N5800.
Wanneer zijn wij onderhand eens aan de beurt met de N96????.
Het lijkt wel of ze het dagboek van de N96 dichtgeklapt hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 01:05:
Ik zie net dat er alweer een firmware update is voor de nokia N5800.
Wanneer zijn wij onderhand eens aan de beurt met de N96????.
Het lijkt wel of ze het dagboek van de N96 dichtgeklapt hebben. :(
Inderdaad belachelijk, ze zitten inmiddels op v21 daar

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Het is wel duidelijk wel toestel prioriteit heeft dus en dat is dus niet de N96.

Begin het ondertussen echt goed zat te worden. Heb vorige week een mail naar nokia gestuurd met mijn klachten en gevraagd wanneer de nieuwe firmware uitkomt en de enige reactie die ik kreeg was dat ik daarvoor bij een nokia service punt moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Hoewel ik overwegend positief ben over het toestel vanwege de vele gebruiksmogelijkheden begin ik mij af en toe behoorlijk te irriteren aan het vastlopen.
Als ik aan het internetten of muziek aan het luisteren ben en er komt een SMSje binnen dan loopt de boel vast.
De enige optie die dan nog helpt is de batterij eruit en opnieuw opstarten. Als de foon opgestart is dan moet je nog zeker 10 minuten wachten voordat je iets kunt openen. Dus ook om het SMSje te bekijken moet je heel veel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik heb ook een aantal irritante problemen: kan fotos niet in album bekijken, enigste manier is via bestandenbrowser.. en sinds kort vind de muziekspeler ook niet meer nieuwe mp3s die ik erbij zet en moet ik dus ook via bestandenbrowser luisteren (waardoor je dus maar 1 mp3 per x kan luisteren).

vind het behoorlijk schandalig nog steeds maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn N96 is naast de rest van de navigatieknoppen (dus opneemknop etc..) het ledje van de 'stop knop' kapot.

Als je er hard op drukt, dan brandt deze nog wel, maar zodra je hem loslaat, dan is het lampje weer uit.

Aangezien hij debranded is, en geunlocked is, zit er waarschijnlijk geen garantie meer op.

Weet iemand of dat je dit onderdeel los kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zette vanochtend mijn computer aan en toen zou Nokia PC suite dat er nieuwe software was.
Dus hij ging wat installeren (heb geeneens naar de versie gekeken) en toen ik terug kwam was hij tijdens het installeren blijven hangen. Nu gaat mijn telefoon niet meer aan en herkent Nokia PC suite mijn telefoon niet meer. Mijn vraag is dus hoe kan ik mijn back-up installeren? :( Heb het helemaal gehad met die kut telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
  • Laatst online: 04-09 08:14
basvanhees schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:25:
Voor allen kabel en batterij op ebay gekocht zie link:
Zoek in ebay op het volgende:
USB CHARGER Data Cable for Nokia 5300 6120 E71 N96 8 GB
of zoek op "310138577221"

Verder voor de batterij:
Zoek in ebay op het volgende:
1450mAh BL-5F Battery 4 Nokia 6290 E65 N95 N93i N96
of zoek op "370185127353"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:25:
Ik zette vanochtend mijn computer aan en toen zou Nokia PC suite dat er nieuwe software was.
Dus hij ging wat installeren (heb geeneens naar de versie gekeken) en toen ik terug kwam was hij tijdens het installeren blijven hangen.
Al diverse malen geprobeerd te installeren.
Download loopt tot 99% en zegt dan dat het downloaden mislukt is.
Zeker 5 keer geprobeerd, maar zonder reslutaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:15:
[...]

Ja maar het probleem is nu dat mijn telefoon niet meer opstart :( .
Heeft een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:54:
Op mijn N96 is naast de rest van de navigatieknoppen (dus opneemknop etc..) het ledje van de 'stop knop' kapot.

Als je er hard op drukt, dan brandt deze nog wel, maar zodra je hem loslaat, dan is het lampje weer uit.

Aangezien hij debranded is, en geunlocked is, zit er waarschijnlijk geen garantie meer op.

Weet iemand of dat je dit onderdeel los kan kopen?
je hebt gewoon garantie...
Ze kijken er niet naar bij een NSP.
gewoon inleveren en hij word gefixt (desnoods even productcode terug zetten)

[ Voor 3% gewijzigd door dude-nl op 01-05-2009 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:31:
[...]

Ja maar het probleem is nu dat mijn telefoon niet meer opstart :( .
Heeft een idee?
Dan is ie overleden tijdens het updaten. Gebeurd volgens mij zeer regelmatig. Kwestie van 'm naar een NSP brengen en wachten (weekje of twee dacht ik) tot ie gemaakt is. Vraag me niet waarom dit kan gebeuren, vind het maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

dude-nl schreef op donderdag 30 april 2009 @ 15:19:
[...]

je hebt gewoon garantie...
Ze kijken er niet naar bij een NSP.
gewoon inleveren en hij word gefixt (desnoods even productcode terug zetten)
Hoeft ook niet eens, ik kreeg mijne terug met de originele productcode er weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
@r!k schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 08:13:
[...]

Hoeft ook niet eens, ik kreeg mijne terug met de originele productcode er weer op.
Had ik ook inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Heeft iemand enig idee waarom de N96 zo weinig intern geheugen beschikbaar heeft?
Ik weet dat ik op m'n N95-8gb standaard iets van 70 mb beschikbaar had. Dit is ook zo op de XpressMusic

echter heb ik op m'n n96 maar 20 mb ofzo, dus na wat themes nog maar 13 ofzo. Ik vind dit erg weinig? en je komt erg snel zo'n berichtje tegen van 'geheugen vol'

- Wat is gooibaar naar bijvoorbeeld m'n geheugenkaart (16gig?) of internmassageheugen? (16gig)
- hebben jullie hier ook last van of moet ik 't toestel gewoon eens een xtje helemaal opnieuw installeren...?

Evertjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
McPeer schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:00:
Heeft iemand enig idee waarom de N96 zo weinig intern geheugen beschikbaar heeft?
Ik weet dat ik op m'n N95-8gb standaard iets van 70 mb beschikbaar had. Dit is ook zo op de XpressMusic

echter heb ik op m'n n96 maar 20 mb ofzo, dus na wat themes nog maar 13 ofzo. Ik vind dit erg weinig? en je komt erg snel zo'n berichtje tegen van 'geheugen vol'

- Wat is gooibaar naar bijvoorbeeld m'n geheugenkaart (16gig?) of internmassageheugen? (16gig)
- hebben jullie hier ook last van of moet ik 't toestel gewoon eens een xtje helemaal opnieuw installeren...?

Evertjan
Ik installeer standaard alles op het kaartje. En daar staat best veel op. Heb nog nooit een melding gehad dat m'n geheugen vol was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Ik probeer altijd een beetje een balans te vinden tussen wat ik op het geheugenkaartje installeer en wat intern. Kleine dingetjes en themes, ringtones, etc. die ik actief gebruik zet ik in het interne geheugen (vanwege snelheid maar ook omdat geheugenkaartjes of massageheugen onbeschikbaar worden wanneer je de telefoon als usb mass storage gebruikt), de rest zoals navigatie en spelletjes gaan op mass memory of kaartje.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net langs Vodafone geweest en hij wordt nu opgestuurd naar Nokia.
Ze gaan gelijk mijn navigatiewieltje vervangen want die maakte vanaf dag 1 al een krakend geluid.
Daarnaast gaan ze de software opnieuw installeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
wordt wel tijd voor nieuwe firmware wat is de n96 traag he! vooral met smsjes openen enz. de n95 liep 10 keer beter hopen dat die nieuwe 20.v Snel uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag duurt het 20 seconden voordat ik mijn sms kan openen en ook hetzelfe probleem met email.Verder gaan alle aplicaties in bepaalde menu's ineens heel traag. Zou het een oplossing kunnen zijn omde hele telefoon leg te halen hard reset?? of is er een betere oplossing.
Wanneer komt nu eindelijk die fuck.....g update eens uit. Werkelijk te gek voor woorden het duurste toestel en gewoon geen update's beschikbaar. Dit is mijn laatste nokia. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik luister best wel veel naar Radio 538 Party op nederland.fm. Zou het ook mogelijk zijn om dit op me nokia af te spelen?

Zonder gebruik te maken van SkyFire? (aangezien de muziek dan zwaar hapert)

[ Voor 10% gewijzigd door Isane op 02-05-2009 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ leonlfm: Probeer hem gewoon eens aan en uit te doen en dan 10 minuten te laten liggen. Als het goed is werkt het dan weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

MarkoAlmelo schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 01:35:
Ik luister best wel veel naar Radio 538 Party op nederland.fm. Zou het ook mogelijk zijn om dit op me nokia af te spelen?
Op de N85 heb ik een Internet Radio applicatie van Nokia. Volgens mij staat die er niet standaard op bij de N96 maar deze kun je gratis downloaden in de Download! applicatie in je hoofdmenu. Waarschijnlijk staat deze in de map Toepassingen.

Na installatie even naar de Favorieten, dan Meer zenders zoeken, Bladeren op land, Netherlands, de R van Radio intoetsen en dan naar beneden scrollen. Helemaal onderaan vind je alle 538 zenders waaronder Party Radio. Ze zijn helaas maar 24 kbps gecodeerd. Voordeel van zo'n lage bitrate is dan weer wel dat je aanzienlijk langere gebruikstijd haalt omdat er minder datacommunicatie is en minder rekenwerk voor de processor.

Alternatief is tunin.fm.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 02-05-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
robertwebbe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:14:
[...]

Op de N85 heb ik een Internet Radio applicatie van Nokia. Volgens mij staat die er niet standaard op bij de N96 maar deze kun je gratis downloaden in de Download! applicatie in je hoofdmenu. Waarschijnlijk staat deze in de map Toepassingen.

Na installatie even naar de Favorieten, dan Meer zenders zoeken, Bladeren op land, Netherlands, de R van Radio intoetsen en dan naar beneden scrollen. Helemaal onderaan vind je alle 538 zenders waaronder Party Radio. Ze zijn helaas maar 24 kbps gecodeerd. Voordeel van zo'n lage bitrate is dan weer wel dat je aanzienlijk langere gebruikstijd haalt omdat er minder datacommunicatie is en minder rekenwerk voor de processor.

Alternatief is tunin.fm.
Bedankt! hij werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem uit je 'temp' vissen, wel kopieeren voordat je het programma beeindigd.
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:15:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

Heb laatst mijn N96 een softreset gegeven omdat hij zo tergend langzaam en onstabiel was dat het gewoon vervelend werd. Dit heeft moet ik zeggen wel behoorlijk geholpen. Hij voelt nu aardig sneller en stabieler aan. Toch erg vreemd, lijkt wel of er bepaalde caches leeg gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan sinds een aantal dagen geen beeld meer afspelen van video's via mijn N96.
Of het nu gaat om mobiele tv, eigen (met de camera van het toestel opgenomen) matriaal of videoclips.
Ze deden het tot vorige week wel gewoon, nu krijg ik een pieptoon en een melding in beeld: "Kan geen beeld of geluid afspelen" en vervolgens een videoicoontje met een rood kruis erdoorheen.
Bij mobiele tv hoor ik ook wel het geluid van de uitzending en zie boven in beeld een knipperende "i", maar de uitzending is niet te zien, wel de zenderlogo's vooraf.
Ik heb inmiddels geprobeerd de software opnieuw te installeren, maar ook dit mocht niet baten.
Wie weet raad?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Heb je al een harde reset geprobeerd? Bij het herinstalleren van de software blijven de (foute) instellingen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep heb *#7370# uitgevoerd en ook terug naar fabrieksinstellingen. Het lijkt me een verkeerde instelling in de realplayer of zoiets. Maar ja, hoe zet je dat weer recht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:01:
Yep heb *#7370# uitgevoerd en ook terug naar fabrieksinstellingen. Het lijkt me een verkeerde instelling in de realplayer of zoiets. Maar ja, hoe zet je dat weer recht?
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK
Heb je dus ook éérst die 7780 gedaan en daarna pas 7370?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
robertwebbe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:14:
[...]

Alternatief is tunin.fm.
Heb de Internet Radio applicatie van Nokia op mijn N96, maar kan alleen maar met wifi verbinden en niet met mobiel-internet :+

Iemand hier een oplossing voor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
2coowl4you schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:03:
[...]

Heb de Internet Radio applicatie van Nokia op mijn N96, maar kan alleen maar met wifi verbinden en niet met mobiel-internet :+

Ja dat heb ik dus sinds kort ook. Heb een tijdje terug de nieuwe firmware er op gezet, nouja 12 over 12 heen omdat ik toch teveel problemen had. Vervolgens kan ik nu alleen internet radio luisteren via wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Giem schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:55:
[...]

Ja dat heb ik dus sinds kort ook. Heb een tijdje terug de nieuwe firmware er op gezet, nouja 12 over 12 heen omdat ik toch teveel problemen had. Vervolgens kan ik nu alleen internet radio luisteren via wifi
Dus dit zit in de nieuwe update?? |:(

Lekker bezig Nokia |:( Het wordt eens tijd voor een nieuwe update, mijn toestel is zo traag als een slak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer de gmail ''veiligheidswaarschuwing' toepassing gmail toestaan om het netwerk te gebruiken uit te schakelen.

In een eerder topic heb ik gelezen dat dit de oplossing is: Ga naar Toepassingen/Toepassing beheer/Geïnstalleerde toepassingen/ deze openen en daar opzoeken gmail op opties klikken Instellingen Netwerktoegang veranderen op 1 keer , als je Gmail opstart krijg je nog 1 keer de beveiligingswaarschuwing.

Het lijkt er op dat ik wat verkeerd doe, ik blijf de melding krijgen op mijn n96, met de laatste software versie van de gmail applicatie. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ herbys: je krijgt die waarschuwing één maal iedere keer als je de applicatie opstart. Het is helaas niet zo dat je de melding nog maar één keer krijgt en daarna nooit meer voor die speicifieke applicatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:19:
@ herbys: je krijgt die waarschuwing één maal iedere keer als je de applicatie opstart. Het is helaas niet zo dat je de melding nog maar één keer krijgt en daarna nooit meer voor die speicifieke applicatie.
Hhmm dat is jammer. Het blijft toch raar dat je de irritante meldingen niet uit kan zetten voor willekeurige applicaties. Op andere websites las ik dat het te maken kan hebben met een niet gesignede applicatie. Je zou toch zeggen dat gmail in combinatie met een Nokia vertrouwde software moet releasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Lekker is dit, heb eindelijk mijn telefoon weer terug, gps werkt nu ook weer goed dus eindelijk positief nieuws.

Wil ik gisteravond transformers kijken krijg ik de melding "bestand is vergrendeld". Als ik dan in de details van het bestand kijk zie ik staan dat de licentie verlopen is maar bijvoorbeeld de datum terugzetten werkt hier niet.
Ok het is maar een gratis film die je erbij kreeg maar ik vind dit alles behalve professioneel overkomen van de klantenservice, dan stuur je hem op, werkt het ene weer en is er iets anders stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
2coowl4you schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:03:
[...]

Ik helaas niet, maar ik zou degene dankbaar zijn die dat wel weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik gebruik tunin fm voor radio op mn N96, helaas werkt ook dit alleen via WIFI een beetje. Via mn mobiele internet abo heb ik dit nog niet werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:33:
[...]

[...]

Heb je dus ook éérst die 7780 gedaan en daarna pas 7370?
Yep, perfect, hij doet het weer.
Het enige dat ik fout deed was de volledige back-up van het toestel terug plaatsen, daarin zat waarschijnlijk ook de foute instelling.
Nu alleen tel.nrs en agenda teruggezet en niet de instellingen en hij werkt weer.
Ik ga 'm straks wel weer opnieuw "goed" naar mijn eigen smaak instellen.
Nog bedankt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, We hebben een Nokia N96 en zijn er op zich best tevreden over...Alleen geeft de camera een foutmelding: toepassing wordt niet ondersteund als we m willen activeren....weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:34:
Hallo allemaal, We hebben een Nokia N96 en zijn er op zich best tevreden over...Alleen geeft de camera een foutmelding: toepassing wordt niet ondersteund als we m willen activeren....weet iemand raad?
Ik ben bang dat het een harde reset wordt... Je bent dan wel alles kwijt maar je camera doet het 99% zeker weer.

Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was het maar waar...hebben we al gedaan maar werkt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik heb Nokia een mailtje gestuurd omdat regelmatig mijn toestel vastliep nadat ik enkele smsjes had ontvangen. Zie mijn eerdere post
Dit kreeg ik terug als antwoord:
U kan best een Back Up nemen van het toestel met de Pc suite, het toestel laten Flashen bij een Nokia Care Point en vervolgens de opgeslagen berichten : SMS, MMS en emails opslagen op de geheugenkaart in plaats van het telefoongeheugen:

Menu->Berichten->Opties->Overige->Geheugenkaart
Alleen dat taalgebruik. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Artwido op 04-05-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:44:
Ik heb Nokia een mailtje gestuurd omdat regelmatig mijn toestel vastliep nadat ik enkele smsjes had ontvangen. Zie mijn eerdere post
Dit kreeg ik terug als antwoord:

[...]

Alleen dat taalgebruik. :X
Ghegheghe........is het goedste nederlants toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik stuur wekelijks een boos mailtje, krijg tegenwoordig de helft van de tijd al niet eens antwoord meer.

En als je antwoord krijgt dan wordt je vrijwel altijd doorgestuurd naar een NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weet ik alleen nog niet wat ik met die camera aan moet, miss naar een servicepunt gaan. hoewel, zulke mooie foto's maakt ie nou ook weer niet dus wat mis je eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vandaag maar eens een harde rest gedaan, tv werkte niet meer, de muziebibilotheek kon geen nieuwe nummers vinden, fotos en video's waren verdwenen, telefoon liep wel 10 x per dag enorm vast.. drama drama

had wel 2400 smsjes in de telefoon staan, die zijn nu weg.. dat scheetl misschien :) we zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer informatie er op je telefoon staat (smsjes, e-mail e.d.), hoe langzamer deze zal lopen. Wellicht is het een idee om af en toe een back-up te maken van je inboxen en deze dan weer te legen. Zal ongetwijfeld helpen in de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Changes/improvements made from MCU SW version 12.043 to version 20.050:

New features:

Email:
- Nokia Email client and Mail for Exchange (MfE) preloaded (User will install and configure email clients with the help of Settings Wizard)
- Settings Wizard 5.0: offers improvements for Nokia Email and MfE setup
- Active Standby Email Plug-in: showing new email messages on Active Standby screen

Look & Feel:
- Support for Audio Themes: configurable sounds for various events e.g. opening/closing slide, battery low etc
- Setting to allow a slideshow to be used as wallpaper
- Slide handling: Setting to allow user to configure effect opening/closing the slide has on a call and keylock

Others:
- WiFi Protected Setup is now supported, allowing simplified setup of WLAN security with a supported WLAN access point
- Support of IAD (Independent Application Delivery): Allows certain applications to be updated independently over the air.

Improvements:
- Correction for occasional CMLA (Content Management License Administrator) certificate corruption. (These certificates are needed for e.g. Mobile TV and N-Gage license purchases)

Energy management:
- Shorter lights/screen timeout when lockswitch activated. Backlight dims as soon as keylock is enabled
- Media Keys surrounding the rocker key lit only if a media application is open
- Right Softkey changed from "Hide" to "Exit" for Music Player for EM savings

Photos/Camera/Imaging:
- A number of improvements made to the Camera image quality
- The device SW version information is now stored in the image MetaData
- Default recording quality for video is changed from ‘TV normal’ to TV high’.
- Noise reduction of recorded videos

Media/DRM:
- New version of Music player: Performance and “Comes With Music”-related improvements.
- FlashLite update for improved YouTube compatibility – improvements in rendering of Flash Video
- General Media player &streaming related usability & performance improvements
- OMA DRM v2 content can use device clock if no secure clock (i.e. NITZ) is available

Browser:
- Empty bookmark folders removed from Browser bookmarks (i.e. the “Download…” folders)
- Link to Ovi.mobi is included in Browser bookmarks

Others:
- Vibra enabled when charging
- When gaming in landscape mode, stereo audio will be played through correct speakers
- Updated Themes
- Slide triggered keyguard activation: When closing the slide, pressing any key within 2 seconds will result in keylock not being activated
- Several error corrections based on Care and operator feedback
- Several application baseline updates

Known issues:

*#7370# is not working properly with this SW release
Resetting the device and formatting C-drive with *#7370# is not working properly with this SW release and can result to unstable operation of the device. It is not recommended to use *#7370# at any situation. In case reset and C-drive format is really wanted, it can be done by holding down green dial key, star (*) key and number three (3) key, when switching the device on from power key. Hold down all three keys until Nokia welcome animation is showed.

NSU update can cause device to reset randomly when updating to this SW release
NSU update can cause the device to randomly reset after the update. Switching the device off manually from power button will recover the device from the problem. The problem is caused by DRAM corruption in final boot during the update. This doesn’t affect the SW update itself and after manual reboot device works fine.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3354/3507279680_a13d07d498_o.jpg

Updates:
De update is alleen nog maar beschikbaar voor de EURO2 versies (met productcodes 0567000 en 0543716), de andere openmarkt versies zullen binnenkort volgen. De operator varianten duren in de regel nog iets langer.

In deze versie heb ik DVB-H van Digitenne getest en het werkte. Moest wel het Toegangspunt voor aanschaf op Mobiel Internet zetten, vervolgens Instellingen voor Mobiele tv herstellen en enkele minuten wachten.

Ook Mobiel Internet van Telfort werkt, de fix is ook in deze versie verwerkt.

Waarschuwing voor degenen die van plan zijn om hun productcode te wijzigen: bezint voor ge begint!!
Lees je eerst goed in, weet wat de gevolgen kunnen zijn en ga niet piepen als je de Sjaak bent.

[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 06-05-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wanneer komt de update?? Bovenstaande klinkt goed namelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hierboven niets over verbeteringen van de bluetooth connect met bijvoorbeeld Nokia carkit CK7-W, dit is voor mij het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Zo snel mogelijk op NSU beschikbaar maken graag.

Verder lees ik alleen helemaal niks over snelheidsverbeteringen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Er staan een aantal echte top dingen tussen! Hopen dat de snelheid en stabiliteit ook verbeterd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

sinds gister is mijn toestel uitgevallen,
kan ik hem aanzetten, hoor ik het bekende nokia geluidje.
krijg ik geen beeld
en vanmorgen ging mijn wekker wel gewoon af :|
kan iemand me vertellen of ik het zelf kan fixen of is dit een gevalletje toedeledokie voor 2 weken @ een servicepunt van nokia.

het "breathing" lichtje brand wel continu.

edit: ik zat gewoon te internetten en toen gebeurde het, hoppa :s

[ Voor 9% gewijzigd door Tha op 05-05-2009 16:39 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik denk dat je het zelf simpel kan oplossen met de Vulcan Deadgrip (a.k.a. hard reset), it can be done by holding down green dial key, star (*) key and number three (3) key, when switching the device on from power key. Hold down all three keys until Nokia welcome animation is showed.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 05-05-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
robertwebbe schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:04:
Changes/improvements made from MCU SW version 12.043 to version 20.050:
[.........]
Nice, thanks! Eindelijk! Ben erg benieuwd, misschien een bronnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:31:
Ik lees hierboven niets over verbeteringen van de bluetooth connect met bijvoorbeeld Nokia carkit CK7-W, dit is voor mij het belangrijkste.
Is voor mij ook het belangrijkste (gebruik mijn tel zakelijk)

Als dat nu nog niet opgelost is wordt het echt tijd een ander toestel te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

dude-nl schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:43:
[...]
Is voor mij ook het belangrijkste (gebruik mijn tel zakelijk)
Als dat nu nog niet opgelost is wordt het echt tijd een ander toestel te kopen....
Misschien kun je dan beter een nieuwe carkit nemen want met de nieuwere Nokia carkits zijn geen problemen. Ik denk dat Nokia de support voor de CK-7W (uit de vorige eeuw) heeft gestaakt.
Masis schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:33:
[...]
Nice, thanks! Eindelijk! Ben erg benieuwd, misschien een bronnetje?
Nokia extranet. Kun je helaas niet op zonder geldige login.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:23:
En wanneer komt de update?? Bovenstaande klinkt goed namelijk!!
Any moment. Hij is inmiddels uit voor andere landen, Nederland zal waarschijnlijk met een paar dagen volgen.

[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 05-05-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:49:
[...]

Misschien kun je dan beter een nieuwe carkit nemen want met de nieuwere Nokia carkits zijn geen problemen. Ik denk dat Nokia de support voor de CK-7W (uit de vorige eeuw) heeft gestaakt.
Wat een bullshit, de carkit wordt nog steeds aangeboden en staat zelfs als compatible carkit her en der op de websites vermeld.

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik bedoelde te zeggen dat hij ontwikkeld is in de vorige eeuw...
Op de Nokia site zelf staat hij niet in de lijst.

[ Voor 49% gewijzigd door robertwebbe op 06-05-2009 14:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:

[ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic

Problemen, vragen, klachten, opmerkingen of tips over KPN MobielTV kan in:

Nokia N96 - KPN MobielTV