Grapjas! Het is gewoon de mooiste track dat er is. Vraag maar aan alle coureurs die rijden! Vive Spa-Francorchamps. Toch iets waar we als Belg blij/trots op mogen zijn!
Gisteren als 9e gestart op Nurburgring (67 laps) en langszaam opgerukt tot P2 voor mijn eerste stop. Het leek er dus op dat ik een goede strategy gekozen had. Het was enkel te hopen dat mijn driver dit kon doorzetten. Bij mijn tweede stop hetzelfde scenario, terug naar P2 opgerukt om dan mijn laatste stop te maken. Het ging heel goed tot in ronde 65, toen ik mijn teamy wou passeren. Ik ging er voorbij, hij ging me in dezelde ronde weer voorbij en een ronde later tikte ik hem aan.
Nu even snel navraag gedaan bij hem en wat was de conclusie: hij was vergeten "let your teammate pass" aan te vinken. Hierdoor verliezen we beiden veel punten en geld. Ik werd gelukkig nog P5, verloor dus 1 plaatsje, maar teamy tuimelde van P3 naar P12. Zeker niet leuk om zo te starten, zeker als je weet dat velen hem als mogelijke kandidaat na Romas Minikevičius tippen voor promotie. Mijn doel wordt alvast P4, hoger gaat niet lukken naar mijn mening want mijn driver is zwaar de zwakste schakel in het geheel.
[
Voor 57% gewijzigd door
nvidia op 04-02-2009 10:27
]