Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #16

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog ben ik happy chappy :)

Nog steeds Q1 met 22 man achter me (21 man en een vrouw, zo te zien) van de in totaal 29.

M'n huidige teammaat is zo te zien iemand die net een reset en een seizoen C4 achter de rug heeft.
~80M$ en een gemiddelde DRP van 94.00% in 17 races :')

Things are looking up! *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een klein vraagje met de keuze van mijn motor. De keuzes zijn:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v251/frieksk/motor.jpg
Nu, ik zou voor de Peugeout willen gaan maar vraag me af of ik met testen die Pk's kan ophalen ten opzichte van de Toyota? Anders ga ik waarschijnlijk voor de Toyota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 09:50:
[afbeelding]
Nu, ik zou voor de Peugeout willen gaan maar vraag me af of ik met testen die Pk's kan ophalen ten opzichte van de Toyota? Anders ga ik waarschijnlijk voor de Toyota.
Uiteraard zal je inlopen, de Peugeot heeft immers twee Research&Development sterren méér. Maar het zal wel langzaam gaan, 40HP is een groot gat...

@Googolplexian: Lekker hoor, ook zeker lekker dat je groep zo actief is, nu al! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
goede morgen
vraagje: heeft regen invloed op de levens duur van je banden
dus het ene moment 4 mm en daarna 7 mm regen met de zelfde temp en de zelfde banden
of ik dan met 7mm regen langer kan door rijden als bij 4 mm regen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ik heb de peug en 1 ***** test gaf me dus 12 pk extra (waarmee ik eigenlijk al bijna gewonnen heb van de Honda motor, imo).

De Toyota zal ik nooit inhalen qua pk's maar de Toyota zal mij nooit inhalen qua gewicht, verbruik en reliability :) En dat terwijl ik 750.000 $ uitspaar per race... geld dat ik goed kan gebruiken ^^

Zoals ik het benader heb je van de 871 pk ongeveer 16 pk nodig om het extra gewicht mee te zeulen van de motor alleen al. Als je dan ook nog de extra brandstof meerekent (Toyota slurpt nogal) dan denk ik dat een Peug met 2 a 3 tests al aardig competatief kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

almo01 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:13:
goede morgen
vraagje: heeft regen invloed op de levens duur van je banden
dus het ene moment 4 mm en daarna 7 mm regen met de zelfde temp en de zelfde banden
of ik dan met 7mm regen langer kan door rijden als bij 4 mm regen

alvast bedankt
Als het niet veranderd is (ben een tijdje gestopt geweest met het spel) heeft het enorme invloed op de levensduur van je banden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:31:
[...]
Ik heb de peug en 1 ***** test gaf me dus 12 pk extra (waarmee ik eigenlijk al bijna gewonnen heb van de Honda motor, imo).

De Toyota zal ik nooit inhalen qua pk's maar de Toyota zal mij nooit inhalen qua gewicht, verbruik en reliability :) En dat terwijl ik 750.000 $ uitspaar per race... geld dat ik goed kan gebruiken ^^
Idem, vorig seizoen was het ook zo, tegen einde van het was ik aan het meestrijden voor de podia plaatsen.
Alleen nog geen Q1 ;) men driver is nog niet in vorm :/ .

Succes GoogolPlexian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U2 Driek d:)b

P.S.: Als m'n geluk een beetje doet wat het altijd doet is het lap 5 driver error, lap 6 t/m 20 blocked by Driek Desmet, lap 21 overtakes Driek Desmet, lap 22 engine failure :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:31:
[...]

Zoals ik het benader heb je van de 871 pk ongeveer 16 pk nodig om het extra gewicht mee te zeulen van de motor alleen al. Als je dan ook nog de extra brandstof meerekent (Toyota slurpt nogal) dan denk ik dat een Peug met 2 a 3 tests al aardig competatief kan zijn.
Vorig seizoen bestond de nr 1t/m4 Honda's en de nummer 5 was Toyota. De nummer 6 had een Peugeot, maar die is maar 1x 2e geworden en voor de rest heeft hij niet veel kunnen uithalen, behalve een eeuwige 5-6-7-8e plek :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kroketje op 31-01-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:50:
[...]

U2 Driek d:)b

P.S.: Als m'n geluk een beetje doet wat het altijd doet is het lap 5 driver error, lap 6 t/m 20 blocked by Driek Desmet, lap 21 overtakes Driek Desmet, lap 22 engine failure :{
@ googolplexian : zit jij ook in C3 gorup 16 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 09:08:
[...]

@ googolplexian : zit jij ook in C3 gorup 16 ?
:Y W. Pedro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[afbeelding]
Ik zie al dat Reggie nog wat vertaalwerk heeft te doen :+

Je krijgt natuurlijk een beetje waar je voor betaalt: die Toyota zal het grootste deel van het seizoen voorliggen qua prestaties, maar de Peugeot zal hem in kunnen halen. Wellicht pas na 3/4e van het seizoen, maar het is wel mogelijk. Maarja, als je na 3/4e van het seizoen eindelijk de Toyota's aan kunt, ben je gewoon te laat. Zou nogal unfair zijn voor diegenen die voor de duurdere Toyota zijn gegaan.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:46:
[...]

Ik zie al dat Reggie nog wat vertaalwerk heeft te doen :+
Even een toelichting, ookal weet ik dat je een goede bedoeling hebt :P
Works staat niet in de vertaling
Low staat niet in de vertaling
High staat niet in de vertaling

Enkel medium, die heb ik aangepast naar gemiddeld. Overigens ook omslachtig, mijn taal is Engels, ik moet eerst dat naar Nederlands zetten, uitloggen, inloggen en dan kan ik pas vertalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog tips voor me aangezien jij 1st staat in Q en ik 17de ! :'( :'( 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Kon het niet langer uithouden en heb hem maar op de grid gesmeten. :) Voorlopige pole, maar er moeten er nog een hele hoop. Even afwachten dus nog, maar het lucht zo op om het achter de rug te hebben. :+

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Jopster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:24:
Kon het niet langer uithouden en heb hem maar op de grid gesmeten. :) Voorlopige pole, maar er moeten er nog een hele hoop. Even afwachten dus nog, maar het lucht zo op om het achter de rug te hebben. :+
Tja, ik zit al vanaf vrijdag te popelen om te beginnen met mijn voorbereidingen, maar ik moet eerst wachten tot Tadas een uitspraak zou willen doen over mijn gearbox. Voorlopig bemoeit hij zich alleen met het mafia game :(
Ik geef mezelf erg weinig kans... ik vraag mezelf steeds meer af of ik het zo nog wel leuk vind.
Ik snap werkelijk niet waarom Tadas het spel niet verkoopt als het hem toch geen moer meer interesseert.

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Jopster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:24:
Ja hoor, ben ik anderhalve dag niet beschikbaar, kan meneer zich weer niet inhouden..... :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:22:
[...]

Even een toelichting, ookal weet ik dat je een goede bedoeling hebt :P
Works staat niet in de vertaling
Low staat niet in de vertaling
High staat niet in de vertaling

Enkel medium, die heb ik aangepast naar gemiddeld.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:46:
Ja hoor, ben ik anderhalve dag niet beschikbaar, kan meneer zich weer niet inhouden..... :P
Verslaving viert hoogtij! :)

@Sjaak: hoop dat je snel geholpen wordt en dat je ook weer gezellig mee kan doen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:06:
[...]

nog tips voor me aangezien jij 1st staat in Q en ik 17de ! :'( :'( 8)7 :?
Al ben ik zelf ook nog best vers, ik wil best helpen :)
Ik weet alleen niet wat jouw probleem is qua setup:

- DRP Q?
- gewicht auto?
- suppliers?
- efficiency parts?
- bandenkeuze?
- pitstop / fuel strategy?

PM me maar ingame als je je strategie niet publiekelijk vrij wilt geven. Of ik echt kan helpen weet ik niet maar ik kan altijd jouw methodiek vergelijken met de mijne en je op de verschillen wijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo 2e op de Grid, maar degene voor mij moet lichter zijn, want zijn driver is minder goed dan die van mij 188 DRP van hem tegen 211 DRP. Dus hopelijk podium plekje voor mij om me te beginnen :D

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Darkasantion schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:56:
Zo 2e op de Grid, maar degene voor mij moet lichter zijn, want zijn driver is minder goed dan die van mij 188 DRP van hem tegen 211 DRP. Dus hopelijk podium plekje voor mij om me te beginnen :D
Die 30 DRP punten gaan het niet maken hoor. Als je nu de vergelijking zou maken zoals ik kan doen met <200 DRP en jongens met 350-380 ja, dan wel ;)

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Fok! De banden slijten sneller dan ik dacht :( Wordt dus geen podium..... 19 rondjes soft old Hockenheim is niet iets teveel..... Hopelijk plek 8..... Nouja, volgende race dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
In welke groep rij je? C4G3? Dan kon ik op voorhand al voorspellen dat het niet zou werken...

[ Voor 61% gewijzigd door nvidia op 02-02-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik heb vanochtend even alles gedaan en ik moet zeggen, ik ben zeer tevreden tot nu toe.

Voorlopig 6e van de 14 die gekwalificeerd hebben en dat met mijn driver >:)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
tot nu toe ziet het er allemaal nog goed uit. sta nog steeds 3e op de grid, maar weet al dat ik in verhouding tot de anderen zeer licht ben.
ik ga voor 4 stops en ik denk dat de meeste voor 2 zullen gaan. Het hangt er nu beetje af of ik gemiddeld seconde per ronde goed kan maken om zo mijn 2 extra pits in te halen.
van de gekwalificeerden heb ik zo goed als de slechtse coureur (er is eentje die 20 drp minder heeft dan ik) verder nog 12 met minimaal 100+ verschil met die van mij. Ik verwacht dat ik ergens tussen de 10 en de 15e plek zal finishen.
Bij de volgende race toch maar even wear upgraden zodat ik toch wat mee kan rijden.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

nvidia schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:02:
In welke groep rij je? C4G3? Dan kon ik op voorhand al voorspellen dat het niet zou werken...
Want? Ik dacht dat met wear 1 de softs het wel zouden redden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Darkasantion schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:53:
Want? Ik dacht dat met wear 1 de softs het wel zouden redden.....
Had je gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hangt van de temp. af, maar ik heb zeker 2 stoppers gedaan met softs... ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:20:
Hangt van de temp. af, maar ik heb zeker 2 stoppers gedaan met softs... ;)
Voila, de omstandigheden voor jou zijn er niet na. 2 stopper was minimum geweest... Maar bon, je leert eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Nouja, ik weet in elk geval wel dat ik voor de top 3 kan gaan, mits ik goed zit qua banden... Nu even de motor zuiniger gemaakt(had de meeste sterren) en erna weer voor power, om erna de versnelling te verbeteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

BM

Moderator Spielerij
Darkasantion schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:41:
Nouja, ik weet in elk geval wel dat ik voor de top 3 kan gaan, mits ik goed zit qua banden... Nu even de motor zuiniger gemaakt(had de meeste sterren) en erna weer voor power, om erna de versnelling te verbeteren :D
Kun je in C4 nog wel ontwikkelen dan? Meen dat iedereen in de race met dezelfde auto reed?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

BM schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:02:
[...]

Kun je in C4 nog wel ontwikkelen dan? Meen dat iedereen in de race met dezelfde auto reed?
Klopt, behalve motor en versnelling, die kun je wel upgraden, als je deze test :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rekenfoutje gemaakt van 10 laps. Niet gek dat ik dan out of fuel raak, wel precies in de lap nadat ik eigenlijk binnen wilde komen dus dat is dan wel weer positief :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Ik heb gelukkig zelf een gearbox mogen kiezen d:)b

Nu nog mijn voorspellingen voor S35, mijn eerste seizoen in C2G1...

- klassering: tussen 15 en 10
- cup: 3e ronde
- team championship: top 5
- financieel iets bijverdienen (ik start met 53 miljoen)
- iedere race testen en doorontwikkelen
- design level opkrikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ben toch blij dat ik mijn qual gisterenavond heb gedaan. Site doet nu weer moeilijk. Ga ik dan toch maar vaker doen...

edit:
en alles werkt weer. Goed om te zien dat ik nog steeds op pole sta. Wekt vertrouwen voor de rest van het seizoen en mijn doelstelling. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Jopster op 02-02-2009 23:03 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
ben 1 plekje naar beneden gegaan, denk dat dit het wel zal zijn (24 man) gezien de race dinsdag avond is.
ben benieuwd hoe de eerste race in c3 zal verlopen :)

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

BM

Moderator Spielerij
kieknwatwort schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:13:
Ik heb gelukkig zelf een gearbox mogen kiezen d:)b

Nu nog mijn voorspellingen voor S35, mijn eerste seizoen in C2G1...

- klassering: tussen 15 en 10
- cup: 3e ronde
- team championship: top 5
- financieel iets bijverdienen (ik start met 53 miljoen)
- iedere race testen en doorontwikkelen
- design level opkrikken
Succes, ik vind ze ambitieus :)
Vorig seizoen in m'n 2e seizoen C2 die klassering wel gehaald, maar verder eigenlijk niets.
Cup lag ik in 2e ronde uit geloof ik. Geld verdienen? 30M verloren ongeveer. Vanaf halfweg het seizoen niet meer getest. Design is er gemiddeld 1pt op achteruit gegaan, auto is wel iets (paar kilo maar) lichter geworden.

Heb dit seizoen wel een betere designer (en slechtere CD, maar boeie), voor minder geld dan vorig seizoen. Dus hopelijk gaat het dit seizoen wel beter. Wel andere banden dan afgelopen jaren, dus moet ff kijken hoe ik mijn data daarop kan projecten om dat nog nuttig te laten zijn. Heb niet zo'n hippe bandencalculator als iemand anders hier wel heeft ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, racingday!! *O*

Zo, makkelijk om te weten dat ik nu al het bokkie ben... |:( Er zijn er 2 bekende blockers voor me opgedoken, dus dat kan leuk worden....Ben gezakt naar P13 op de grid, en dat is toch een tegenvaller, ik had een P10 verwacht...
Teamy staat strak vooraan, en ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hem nog zou kunnen pakken, go teamy!!

Goodluck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:38:
*O* Hoppatee, racingday!! *O*

Zo, makkelijk om te weten dat ik nu al het bokkie ben... |:( Er zijn er 2 bekende blockers voor me opgedoken, dus dat kan leuk worden....Ben gezakt naar P13 op de grid, en dat is toch een tegenvaller, ik had een P10 verwacht...
Hopelijk nog een paar voor je met een andere strategie. En met easy overtaking moet er toch nog wel wat mogelijk zijn.
Teamy staat strak vooraan, en ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hem nog zou kunnen pakken, go teamy!!
Ben erg tevreden tot nu toe. Had wel een goede kwalificatie ronde, maar met een nieuwe driver valt me dit alleszins mee en kijk ik uit naar de race van vanmiddag. Jammer dat ik hem niet live kan zien.

Suc6 vanmiddag!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik sta nu 19e in mijn eerste C1 Q. Dit is ook wel mijn verwachting.
Doel voor dit jaar is om in C1 te blijven. Heb alleen geen idee hoe goed/slecht ik voor sta. Dat zie ik vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik hoop ook in C1 te blijven dit seizoen, maar of dat lukt...? Voorlopig sta ik 15e, wat ook ongeveer is wat ik verwachtte. Ligt ook aan m'n suppliers, 'k ben niet voor top of the bill gegaan, maar iets daaronder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
BM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:24:
Succes, ik vind ze ambitieus :)
Vorig seizoen in m'n 2e seizoen C2 die klassering wel gehaald, maar verder eigenlijk niets.
Cup lag ik in 2e ronde uit geloof ik. Geld verdienen? 30M verloren ongeveer. Vanaf halfweg het seizoen niet meer getest. Design is er gemiddeld 1pt op achteruit gegaan, auto is wel iets (paar kilo maar) lichter geworden.

Heb dit seizoen wel een betere designer (en slechtere CD, maar boeie), voor minder geld dan vorig seizoen. Dus hopelijk gaat het dit seizoen wel beter. Wel andere banden dan afgelopen jaren, dus moet ff kijken hoe ik mijn data daarop kan projecten om dat nog nuttig te laten zijn. Heb niet zo'n hippe bandencalculator als iemand anders hier wel heeft ;)
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik kan verwachten, maar er is toch niks mis met ambitieus ;) .
Ik heb een goede driver, die ik al 4 seizoenen ken.
Cup is een grote gok als je niet in de top rijdt, dus derde ronde is wel optimistisch.
Financieel moet ik volgens mijn balans sheet ongeveer quitte kunnen spelen, met verdienen bedoel ik dan ook inclusief bonussen.
Aan het eind van het seizoen zullen we zien hoe mis ik de plank geslagen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:51:
Ik hoop ook in C1 te blijven dit seizoen, maar of dat lukt...? Voorlopig sta ik 15e, wat ook ongeveer is wat ik verwachtte. Ligt ook aan m'n suppliers, 'k ben niet voor top of the bill gegaan, maar iets daaronder ;)
Snelste Hollander dan :P

Ondanks dezelfde setup en een iets hogere DRP% (100%) als/dan vorig seizoen, waar ik de openingsrace tweede werd in Montreal (wat nu ook weer de openingsrace is), sta ik dit keer volledig aan het andere eind van de grid.

23e van de 26, shocking! Nu weet ik wel met 100% zekerheid waar het probleem ligt: ik bespaar op de gearbox. Nu dus hopen op wat goede gearbox performance circuits, anders worden het een kansloze 5 openingsraces...

Ik ben echter wel verbaasd over de grootte van het verschil dat deze gearbox veroorzaakt, kennelijk is dat verschil vergroot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de eerste race van C4G6..
44º in Bahrein.. wat een race.. ik denk dat iedereen wel een poofie had.. ik ging voor 4 stops medium (de softs poofden al na 9-10 rondjes), en NOG poofden mijn mediums 2 keer..

Super geluk gehad dat alletwee de poofies vlak voor mijn pitstop was.. daardoor tweede gefinished, hoera!

Mijn teamy had minder geluk (softies gekozen)..net buiten de punten.. maar omdat wij als enige tot nu toe een team hebben, hebben we nu 8 punten. hopelijk gaat het de volgende race beter. Ik sta voorlopig 1e op Q, mijn teamy 3e..

Volgende race word wel lastig, Magny cours.. starten met 20mm regen, en langzaam minder naar 6mm.. dat word goed plannen om van wets terug te gaan naar intermeds...

Mijn start is tot nu toe goed, en hopelijk volgend seizoen in C3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Een 4-stopper medium bij 44 graden is ook op het randje :) Ik krijg alleen wel van iedereen te horen dat er iets is veranderd met de tyre wear, dus ik ben benieuwd naar de race vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Grrrrrene schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:51:
Een 4-stopper medium bij 44 graden is ook op het randje :) Ik krijg alleen wel van iedereen te horen dat er iets is veranderd met de tyre wear, dus ik ben benieuwd naar de race vanavond.
Ehh, iets veranderd met de tirewear? Hoe, wie, wat, waar, wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:51:
Begreep ook al zoiet, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen lijkt me...
Daarnaast zou jouw opmerking mbt de GB ook een hoop verklaren, want Daniel en ik staan echt belachelijk ver naar achteren op de grid....

Vrees dat er bij ons een hoop rijkerds voor een flinke supplieruitrusting gekozen hebben, en dan vrees ik dat er na 3 races niks anders opzit dan rustig meerijden of oof-en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hie zit dat nu met DRP in Class 4? Het zou in de race 100% zijn, maar ik zie doodleuk bij Race-report 93% staan? Of klopt dit gewoon?

Sta nu al 5e op de grid in een regenrace met een driver die 18 puntjes heeft in wet driving :S .
Maargoed ben ook erg zwaar met 85 liter aan boord :P .Ik sta wel op een 2 stopper strategie, en ik gok dat ik net op het goede moment van Wet naar Inter kan gaan door deze strategie, en dat ik hierop winst zal pakken qua plekjes. Want in de Practice/Warmup ben ik juist wel sneller dan wat nu voor mij staat. Ach we zullen het donderdag wel zien als ik thuiskom. Ik weet dat top 5 overall te doen moet zijn voor mij, heb gewoon stomme fout in race 1 gemaakt, maar dat zal nu niet meer gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:51:
[...]

Begreep ook al zoiet, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen lijkt me...
Daarnaast zou jouw opmerking mbt de GB ook een hoop verklaren, want Daniel en ik staan echt belachelijk ver naar achteren op de grid....

Vrees dat er bij ons een hoop rijkerds voor een flinke supplieruitrusting gekozen hebben, en dan vrees ik dat er na 3 races niks anders opzit dan rustig meerijden of oof-en...
MIJN gearbox opmerking bedoel je? :P

@dark hierboven: Je racereport geeft je zelf behaalde DRP% aan (wel zo handig), maar voor de calculatie van de race wordt 100% genomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 03-02-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Joss schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:00:
[...]

@dark hierboven: Je racereport geeft je zelf behaalde DRP% aan (wel zo handig), maar voor de calculatie van de race wordt 100% genomen.
Okay, mooi want ik begin qua DRP wel lekker, heb nu lekker veel gegevens, en zit bijna elke keer aan het begin van practice boven 80% . Nu nog maar zorgen dat ik constant +90% kan halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Aan het begin van practise op 80% ? Op het eind bedoel je?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
De spanning stijgt ten top, sta 4e van 28 tot nu toe. De nr1 staat 0.3s los maar daarachter zijn de verschillen minimaal. Nu afwachten of iedereen ook op realistische bandjes staat (incl. mezelf) want het wordt maximaal 38 graden dus we zullen zeker ploffertjes krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Marzman schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:17:
Aan het begin van practise op 80% ? Op het eind bedoel je?
Begin van practise 80%, omdat ik een hele mooi excel bestandje heb waarin ik alles netjes bijhou, dus kan ik zo zien wat het ongeveer zal zijn. Erna is het gewoon verder uitproberen om richting de 100% te kommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ook dat tyrewear veranderd lijkt te zijn, hopelijk heeft dat met het nieuwe drp systeem in C4 te maken. Anders gaan mijn banden er vanavond eraan want ik rij behoorlijk op het randje. Normaal gesproken moet het zeker lukken maar na de berichten op het forum vrees ik het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
-------------------------------------------------- Belangrijk --------------------------------------------------

Ik zou aan iedere manager willen vragen die nog actief is op F1Time om mij zo snel mogelijk in te loggen op volgende website (http://spreadsheets.googl...y=ph7FH7IvsEaawFPxlVPHwYQ) en te kijken naar de gegevens:

Groep:
Nickname - F1Time:
Nickname - GOT:
Link met doelstelling voor S35:

Ik speel dan zelf alles zo snel mogelijk door, desnoods pas ik de startpost zelf aan om zo Joss wat last van de schouders te nemen. De eerst volgende keer dat ik terug inlog is op Zaterdag 7 februari...

-------------------------------------------------- Bedankt voor de reply --------------------------------------------------

[ Voor 6% gewijzigd door nvidia op 03-02-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

@Steven: Goed idee, maar ik zou wel even je password weghalen. Want op deze manier kan ook iedereen bij je mail en dergelijke komen. En dus ook mail onder jouw naam verzenden.

Wanneer je het document gewoon even openbaar maakt in Google Docs, of er misschien een password opzet is het denk wat veiliger voor jezelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Richi E. schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:03:
@Steven: Goed idee, maar ik zou wel even je password weghalen. Want op deze manier kan ook iedereen bij je mail en dergelijke komen. En dus ook mail onder jouw naam verzenden.

Wanneer je het document gewoon even openbaar maakt in Google Docs, of er misschien een password opzet is het denk wat veiliger voor jezelf..
Kan geen kwaad, het is toch een fake adres dat ik niet gebruik om mails en dergelijke mee te versturen. Ik reken erop dat er geen misbruik van wordt gemaakt, want dan wordt mijn account natuurlijk onmiddelijk geblokkeerd! Ik stel immers dat account ter beschikking ten voordele van OP/F1Time en alle users. Indien jullie voorbeeld gegevens willen sharen is dit misschien ook een mogelijkheid! Shoot....

[ Voor 25% gewijzigd door nvidia op 03-02-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:37:
Ik las ook dat tyrewear veranderd lijkt te zijn, hopelijk heeft dat met het nieuwe drp systeem in C4 te maken. Anders gaan mijn banden er vanavond eraan want ik rij behoorlijk op het randje. Normaal gesproken moet het zeker lukken maar na de berichten op het forum vrees ik het ergste.
Van wat ik tot nu toe heb gelezen, lijkt het inderdaad alleen C4 te zijn. Maar aan de andere kant heeft alleen C4 nog maar gereden, dus waarom zou het niet in andere klassen gebeuren?

Ik vrees me je mee, want ook ik heb weinig speling. Maar in principe zou iedereen er dan last van moeten hebben, dus weegt het weer een beetje op tegen elkaar. ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:14:
[...]

Kan geen kwaad, het is toch een fake adres dat ik niet gebruik om mails en dergelijke mee te versturen. Ik reken erop dat er geen misbruik van wordt gemaakt, want dan wordt mijn account natuurlijk onmiddelijk geblokkeerd! Ik stel immers dat account ter beschikking ten voordele van OP/F1Time en alle users. Indien jullie voorbeeld gegevens willen sharen is dit misschien ook een mogelijkheid! Shoot....
Bedankt voor de hulp :) Zou je het document nog wel met een paswoord kunnen beveiligen en dan een directe link hier kunnen plaatsen? Kunnen mensen die zelf een Gmail account hebben dat gewoon aanpassen zonder eerst in jouw account te hoeven loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:34:
Bedankt voor de hulp :) Zou je het document nog wel met een paswoord kunnen beveiligen en dan een directe link hier kunnen plaatsen? Kunnen mensen die zelf een Gmail account hebben dat gewoon aanpassen zonder eerst in jouw account te hoeven loggen.
Het is aangepast in mijn post: http://spreadsheets.googl...y=ph7FH7IvsEaawFPxlVPHwYQ.

Zou je overigens es online willen komen Joss, ik moet es iets bespreken met jou...

[ Voor 70% gewijzigd door nvidia op 03-02-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een domme vraag maar ik ben niet bekend met Google Docs, wat gebeurt als meerdere mensen het document tegelijk veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:00:
Waarschijnlijk een domme vraag maar ik ben niet bekend met Google Docs, wat gebeurt als meerdere mensen het document tegelijk veranderen?
Weet ik ook niet 100% zeker. Ben je trouwens ook juist ingelogged? Maar mijn vermoeden is dat hij gewoon alles zal behouden want opgeslagen wordt. Kunnen het anders snel even testen, ben je ingelogged?

[ Voor 6% gewijzigd door nvidia op 03-02-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:00:
[...]

Ok, jouw GB is troep... :P
Ben zeer benieuwd naar de suppliers en naar de tyrewear voor komende race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:03:
[...]

Weet ik ook niet 100% zeker. Ben je trouwens ook juist ingelogged? Maar mijn vermoeden is dat hij gewoon alles zal behouden want opgeslagen wordt. Kunnen het anders snel even testen, ben je ingelogged?
Ik hoefde niet in te loggen, omdat document te zien net. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:05:
Ok, jouw GB is troep... :P
Ben zeer benieuwd naar de suppliers en naar de tyrewear voor komende race...
Ben wel blij dat er een groter verschil is tov van vorige seizoenen. Want ik moet zeggen, je merkte snelheidsverschil ma niet om te zeggen dat het heel veel was, zeker niet tov het geld dat je moest investeren.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:08:
Ik hoefde niet in te loggen, omdat document te zien net. :?
Klopt maar waarschijnlijk wel om aanpassingen te doen, wil je dus snel ff inloggen, Grrrrrne en ik zitten er ook net op. Kunnen we es samen testen of het goed werkt zoals het hoort! Ik zag daarnet iemand met rood gemarkeert, maar niet ingelogged, log dus snel ff in...

[ Voor 34% gewijzigd door nvidia op 03-02-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de valreep nog even mijn doelstelling voor S35

1e handhaving in C2
2e Cup ronde 2 halen
3e Financieel gelijk blijven ( 41 mlj )
4e zoveel mogelijk testen en design omhoog brengen (55,2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:52:
Op de valreep nog even mijn doelstelling voor S35

1e handhaving in C2
2e Cup ronde 2 halen
3e Financieel gelijk blijven ( 41 mlj )
4e zoveel mogelijk testen en design omhoog brengen (55,2)
Bedankt, je link in de file was foutief, maar heb het al aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

nvidia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:10:
Ben wel blij dat er een groter verschil is tov van vorige seizoenen. Want ik moet zeggen, je merkte snelheidsverschil ma niet om te zeggen dat het heel veel was, zeker niet tov het geld dat je moest investeren.
[...]
Vind het ook wel een goede zaak dat verschillen wat groter zijn, maar zou wel aardig zijn als die f*kk*ng communicatie van die Canadese Bubbelfiets eens zou verbeteren... want het komt wel enigszins als een verrassing (net zoals die bandjes met een beetje pech :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Doelstellingen S35: Survival, zoals gewoonlijk, en wie weet een financieel resultaat overhouden...

Damn, ik klink als een bank in trouble.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

Mijn doelstelling voor seizoen 35:

1) Handhaven in C3, en meer ervaring op doen in C3. Ik verwacht nog geen punten te pakken.
2) Budget boven de 30 miljoen houden (Huidig is 50)
3) Blijven testen en ontwikkelen van de auto
4) Een goede driver voor het volgende seizoen aantrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Doelstellingen S35:

1) Handhaving in C1 met top10 finish
2) Podiumpje pakken (ambitieus :P)
3) Auto doorontwikkelen
4) Nieuwe rijder aantrekken of huidige resignen via markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Goed, na de dramatische kwalificatie is voor mij duidelijk dat mijn gearbox op dit moment mijn hele wagen tegen houd. 24e van de 28 ofzo, dramatisch natuurlijk. Vandaar verwacht ik de eerste 4/5 races niet om de punten mee te doen, daarna wel, maar daarmee kan ik de top 5 nooit meer inhalen door de geringe keus in engine-suppliers. Daarom:

Doelstellingen S35
  • Kampioenschap top 10
  • Teamkampioenschap top 5
  • Minstens 1 podium
  • Een positieve balans behouden (fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ff een WAARSCHUWING, KIJK NIET OP JE LEAGUE PAGINA!!
De bug is nog niet gefixt dus je kan de race resultaten zien.....

Er is iemand zo dom geweest te kijken op zijn league pagina, en die loopt nu hier om het huis te foeteren :P
en er zit iemand binnen hem uit te lachen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doelstellingen S35 :

1 - Kampioenschap top 5
2 - Teamkampioenschap top 3
3 - Minstens 3 podia
4 - Halve finale cup
5 - Winst maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chatbeest
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
Gelukkig gaat het vanavond weer van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:44:
ff een WAARSCHUWING, KIJK NIET OP JE LEAGUE PAGINA!!
De bug is nog niet gefixt dus je kan de race resultaten zien.....

Er is iemand zo dom geweest te kijken op zijn league pagina, en die loopt nu hier om het huis te foeteren :P
en er zit iemand binnen hem uit te lachen....
Pas maar op, je kan wel lachen, maar zometeen roept ie jouw race-resultaten door je schuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:49:
Doelstellingen S35 :

1 - Kampioenschap top 5
2 - Teamkampioenschap top 3
3 - Minstens 3 podia
4 - Halve finale cup
5 - Winst maken
Bedankt is aangepast!

Ik wens alvast een goed seizoensbegin toe!!

[ Voor 7% gewijzigd door nvidia op 03-02-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:52:
[...]

Pas maar op, je kan wel lachen, maar zometeen roept ie jouw race-resultaten door je schuur :P
Waarom denk je dat er iemand binnen zit...... :P

Op het C2G2forum zijn ze al zo leuk om de winnaar bekend te maken, die lamlullen mogen van mij een ban krijgen van een week, of net zo lang als dat de bug nog niet gefixt is...(lijkt me leuker en beter met Tabu z'n snelheid)

Ik zal eens even watten in m'n oren drukken en naar de stal rennen...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klikte op mijn league pagina, en stopte de site nog maar was net te laat. Beetje jammer had graag de race zonder voorkennis willen zien.

@Andrestouwe volgens mij bedoel je het C2G1 forum. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:03:
Ik klikte op mijn league pagina, en stopte de site nog maar was net te laat. Beetje jammer had graag de race zonder voorkennis willen zien.

@Andrestouwe volgens mij bedoel je het C2G1 forum. ;)
Was een c/p van msn van een beetje pissig figuur wat zo dom was om op de leaguepagina te kijken wanneer iemand voor het laatst had ingelogd. En you're right, C2G1 it is....

Ben in elk geval zonder te veel voorkennis in de stal gekomen.... :P mp3 speler op standje 10 doet wonderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:23:
[...]

Was een c/p van msn van een beetje pissig figuur wat zo dom was om op de leaguepagina te kijken wanneer iemand voor het laatst had ingelogd. En you're right, C2G1 it is....

Ben in elk geval zonder te veel voorkennis in de stal gekomen.... :P mp3 speler op standje 10 doet wonderen...
Dus er is wel IETS doorgedrongen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:25:
[...]

Dus er is wel IETS doorgedrongen? :P
het forum is niet veilig.......stelletje rukkers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, wil ik ff kijken wanneer meneer Nap voor het laatst ingelogd heeft, zie ik ineens de uitslag op de league page... Fijne bug.....Dan maar geen live race kijken en de uitslagen bekijken... |:(

Ellek nadeel heb z'n voordeel....:

Bedankt voor het afsluiten van de stroom keuterboertje, dankzij dat zit ik nu met je vrouw en kind aan het diner... _O-
Als ik een tip mag geven, de volgende keer wat meer paprika in de lasagne.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh ... Ik heb een probleempje. Straks, om 20u wordt de race in C3G11 gereden. Nu wil ik mijn voorbereiding afwerken en wat zie ik? Office closed, race in 1 hour? wtf? :| Dus geen race voor den deze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:03:
euh ... Ik heb een probleempje. Straks, om 20u wordt de race in C3G11 gereden. Nu wil ik mijn voorbereiding afwerken en wat zie ik? Office closed, 1 hour? wtf? :| Dus geen race voor den deze :(
20.00 servertijd , dat is 19.00 hier en dus gaat je kantoor om 18.00 dicht.

@roelof: auwww :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Hmm, dat was mijn eerste race van het seizoen:
Sjaak Lagewaard car leaves the track rolls and crashes into the wall, driver is hurt.

Dat is me nog nooit gebeurd...

Zal dat dan meteen de pech voor dit seizoen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:05:
[...]

20.00 servertijd , dat is 19.00 hier en dus gaat je kantoor om 18.00 dicht.

@roelof: auwww :P
Auw?, valt wel mee, die keuterboer kan gelukkig wel koken :P

Afgelopen seizoen een kleine discussie gehad met een bekend persoon uit C3G9, die groep zou sterker zijn dan mijn groepie, C3G10. Aangezien Henkie z'n teamgenoot was, was ik benieuwd naar zijn prestaties.... Rest is bekend...

@ keuterboertje, als je nog zin hebt in een pizza, ik heb er nog 1 in de oven liggen, maar ja die werd niet gaar..... O-)
Lekker toetje trouwens...... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewonnen, had dat eerlijk gezegd niet verwacht. Helaas had ik de uitslag perongeluk al doorgekregen. Maar dat maakt mij er niet minder blij om. :) Ben nu toch wel benieuwd wat iedereen heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:45:
Ik heb gewonnen, had dat eerlijk gezegd niet verwacht. Helaas had ik de uitslag perongeluk al doorgekregen. Maar dat maakt mij er niet minder blij om. :) Ben nu toch wel benieuwd wat iedereen heeft gekozen.
Proficiat JPS, je reed naar mijn mening de perfecte race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, tijd voor de resultaten:
De race: Hoppa, eerste punt is binnen *O* Toch nog uitgekomen op de plek wat ik ingeschat had, 10e plek. Toch 8e geworden door het uitvallen van teamy in leidende positie :X en een motorprobleem van iemand voor me.

Meneer Roelofs over de vloer: lasagneschaal leeg, tiramisu schaal leeg, 2 dubbele espresso's gone en 2 lege flesjes jupiler op tafel.....en ik typ dit kauwend op een in 2x opgewarmde pizza..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Magischer wijze ben ik 1ste geworden. Ik heb de resultaten bekeken voordat ik de live race heb bekeken. Dus toen ben ik 5 minuten naar de live race gekeken en vond ik het nog raarder dat ik 1ste ben geworden. Ik begon als 3e, afgezakt naar de 8e plaats, en toch win ik ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:11:
Zo, tijd voor de resultaten:
De race: Hoppa, eerste punt is binnen *O* Toch nog uitgekomen op de plek wat ik ingeschat had, 10e plek. Toch 8e geworden door het uitvallen van teamy in leidende positie :X en een motorprobleem van iemand voor me.
You're welcome. ;(

1 woord: balen. Ging zo goed, geen enkele bedreiging en na ronde 58 krijg ik alle ellende over me heen. Hoop niet dat dit een voorbode is...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:58:
[...]

Proficiat JPS, je reed naar mijn mening de perfecte race...
Dankje, vaak is je strategy zo goed als je kwalificatie. Mijn driver 'nailed that one boss' for mij. ;)
Ik vond vooral de prestaties van Frank van Brandwijk erg sterk met zijn Mercedes.
Heb ook gemerkt dat niets zo winstgevend is als winnen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Aiii, dat ik relatief langzaam zou zijn met mijn suppliers was me wel duidelijk, maar 16e... :o
Van de top 10, zijn er 8 Ferrari's (waarvan 4 ook met een Ferrari GB) en dan rijden er nog 7 Mercedes engines rond :')

Er zijn genoeg lui die met big bugs nu opeens als 1e jaars C2 in de top 5 meerijden... Nu snap ik best dat financieën en suppliers een (groot) verschil moeten maken, maar dit is mij allemaal een beetje tè :N

Ik ga het niet eens meer proberen, ga wel lekker low profile richting C3 en daar centjes sparen... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Even gekeken naar de coureursmarkt. Mijn driver vraagt 2.4mill als ik mijn contract verleng. Als ik dan naar de markt kijk, zie ik dat geen coureur dezelfde skills heeft voor die prijs. Ik verleng mijn contract nog maar een keertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow !

race ging gister goed , 8st plaats behaald en 19de gestart ( 1st echte race in C3 )
ik had net in de laatste ronde nog patriozo barbi ingehaald.

verder zijn de honda motors die ik heb met 3 motors in de top 10 en maar 1 toyota als enige in heel de league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :) Eerste resultaten binnen en ik mag niet klagen!

Ik stond lang op Q1 maar er was toch nog Marcel Pol die de pole pakte. Zonde want hij had ploffende banden (evenals m'n teamy op #3 en Mr. Oz op #4).

Redelijk lang op kop gelegen maar helaas kwam halverwege de race Fransman Jorge Fins van uit het niets en heeft de race met dik 11 seconden voorsprong (en een 2-stopper hard) gewonnen.

Toch heeft mijn Peug blokkie het niet verkeerd gedaan :) 2de geworden uiteindelijk (zelfde als Q) dus die 8 punten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste race in C2 was voor mij een saaie bedoeling, kon alleen maar mijn ronde`s draaien maar ben toch tevreden met P14 mede door het uitvallen van enkele snelheids monsters.Jammer Jos dat het fout ging en Sjaak ik denk dat je gestraft werd door t.d.s om dat zo lelijk tegen hem heb gedaan. En Andre ik wis niet dat een koeie melker zo goed kon rijden.

We gaan op weg naar het land van Nvidia en dat zal wel weer grote problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:58:
We gaan op weg naar het land van Nvidia en dat zal wel weer grote problemen opleveren.
Grapjas! Het is gewoon de mooiste track dat er is. Vraag maar aan alle coureurs die rijden! Vive Spa-Francorchamps. Toch iets waar we als Belg blij/trots op mogen zijn!

Gisteren als 9e gestart op Nurburgring (67 laps) en langszaam opgerukt tot P2 voor mijn eerste stop. Het leek er dus op dat ik een goede strategy gekozen had. Het was enkel te hopen dat mijn driver dit kon doorzetten. Bij mijn tweede stop hetzelfde scenario, terug naar P2 opgerukt om dan mijn laatste stop te maken. Het ging heel goed tot in ronde 65, toen ik mijn teamy wou passeren. Ik ging er voorbij, hij ging me in dezelde ronde weer voorbij en een ronde later tikte ik hem aan.

Nu even snel navraag gedaan bij hem en wat was de conclusie: hij was vergeten "let your teammate pass" aan te vinken. Hierdoor verliezen we beiden veel punten en geld. Ik werd gelukkig nog P5, verloor dus 1 plaatsje, maar teamy tuimelde van P3 naar P12. Zeker niet leuk om zo te starten, zeker als je weet dat velen hem als mogelijke kandidaat na Romas Minikevičius tippen voor promotie. Mijn doel wordt alvast P4, hoger gaat niet lukken naar mijn mening want mijn driver is zwaar de zwakste schakel in het geheel.

[ Voor 57% gewijzigd door nvidia op 04-02-2009 10:27 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste