Toon posts:

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 82.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49

scorpie

Supra Addict

Je vraagt nu precies dezelfde vragen als in je eigen topic :?
Kan een externe harde schijf ook aan PS3?

Als je die informatie nou eerst eens tot je neemt, destileert, en dan als je nog andere vragen hebt, die stelt, lijkt me een stuk nuttiger?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 00:35

mace

Sapere Aude

Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:20:
Hallo jongens, ik heb een vraagje hier komt hij.

Ik ga mijn ps3 hardeschijf eruit halen en vervangen voor een schijf van 320GB. die 40GB van de PS3 ga ik dan als een externe schijf gebruiken tussen mijn computer en de PS3.
mijn vraag luidt, als je een film op je externe hebt staan, dan kan je toch niet kopiëren ofzoiets toch?
boven de 4GB kan het toch niet afspelen op een FAT32 blabla? (sorry ik ben er niet goed in thuis)
maar als ik nou bijvoorbeeld een film boven de 4 GB heb. kan ik die dan niet afspelen op mijn ps3? omdat het met die FAT32 temaken heeft?
ik las ergens dat ik wel van mijn externe (40GB) naar mijn interne in mijn ps3 dan (320GB) kan kopiëren, is dan het euvel opgelost en kan ik dan gewoon die films kijken?

alvast bedankt!
Nou de PS3 ondersteunt alleen FAT32 en geen NTFS, en fat32 ondersteunt gewoon geen grotere bestanden dan 4GB. Dus als je films hebt die groter zijn dan dat zul je ze moeten ophakken.
De xbox360 ondesteunt ook geen NTFS, maar wel HFS+ en zodoende kan ik op de xbox wel films afspelen die groter zijn dan 4GB. De PS3 ondersteunt geen HFS+ voor zover ik weet.

Kan de PS3 wél HFS+ aan kan ik je aanraden om macdrive te installeren op je PC en om je schijf dus te formatteren in HFS+, dan ben je van je problemen af.

Maar wat ik dus doe is met tversity o.i.d. en mkv2vob werken, dat werkt perfect, dan gaat het gewoon via het netwerk van je PC naar de ps3, het enige nadeel is dat ondertitels dan niet werken zonder de bestanden te re-encoden. Een AVCHD schijf maken werkt wel, maar daarvoor moet de resolutie standaard zijn en niet gecropped zoals bij veel downloads het geval is.

Maar avi zal altijd wel werken op welke manier dan ook. ;)

[ Voor 184% gewijzigd door mace op 26-01-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:20:
Hallo jongens, ik heb een vraagje hier komt hij.

Ik ga mijn ps3 hardeschijf eruit halen en vervangen voor een schijf van 320GB. die 40GB van de PS3 ga ik dan als een externe schijf gebruiken tussen mijn computer en de PS3.
mijn vraag luidt, als je een film op je externe hebt staan, dan kan je toch niet kopiëren ofzoiets toch?
boven de 4GB kan het toch niet afspelen op een FAT32 blabla? (sorry ik ben er niet goed in thuis)
maar als ik nou bijvoorbeeld een film boven de 4 GB heb. kan ik die dan niet afspelen op mijn ps3? omdat het met die FAT32 temaken heeft?
ik las ergens dat ik wel van mijn externe (40GB) naar mijn interne in mijn ps3 dan (320GB) kan kopiëren, is dan het euvel opgelost en kan ik dan gewoon die films kijken?

alvast bedankt!
Nee klopt niet helemaal wat je zegt. De externe schijf heeft FAT32 als filesystem, FAT32heeft als groot nadeel dat de maximale filesize 4Gb is. Je kan dus nooit een film van bv 6Gb op een FAT32 schijf zetten.
Om films die groter zijn dan 4Gb toch af te kunnen spelen moet je de bestanden dus gaan splitten in meerdere kleinere bestanden. Je kunt hier bijvoorbeeld TSMuxer voor gebruiken. Makkelijker is om je PS3 aan je netwerk te hangen en op je PC mediaserver software te installeren (PS3Media, TVersity, Twonky, etc..) Dan hoef je niets meer te kopieren, maar kan je de media streamen vanaf je PC.

Edit: Spuit 11 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 26-01-2009 13:39 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10 14:39
Ik vind die oplossing van mace ook niet verkeerd...Als ik google op HFS+ PS3 staat er hier en daar dat het prima werkt met grotere filesizes...Kan iemand dat bevestigen/ontkrachten? Zou wel een mooie oplossing zijn naast het streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:51

Oekol

waka waka hey hey

streamen wil absoluut niet is mijn computer gewoonweg niet goed genoeg voor punt.
had ergens gelezen dat van je externe naar je interne kopiëren wel kan.
maar dan zal het wel met dat opsplitsen te maken hebben.
ik ga vanmiddag dan wel even googlen op jou informatie, of dat handig is dan.
want ik wil ook gewoon hd films op me ps3 kijken, maar streamen is geen optie :(

avi werkt wel gewoon? kan ik dan niet die HD films omzetten naar avi en dan kopiëren naar mijn interne harde schijf?

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 26-01-2009 13:57 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Avi is een media container. Het zegt niks over wat erin zit qua geluidsspoor of videospoor, en dus ook niet of je ps3 dat wel wilt afspelen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:56:
streamen wil absoluut niet is mijn computer gewoonweg niet goed genoeg voor punt.
want ik wil ook gewoon hd films op me ps3 kijken, maar streamen is geen optie :(

avi werkt wel gewoon? kan ik dan niet die HD films omzetten naar avi en dan kopiëren naar mijn interne harde schijf?
Streamen je computer niet goed genoeg voor? Met streamen stuur je de data over het netwerk, dat kost verder heel weinig power. Waarom zou die niet kunnen streamen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het videoformaat ondersteund wordt door de PS3 (divx, mpg etc), hoeft je PC niets meer te doen dan bergje data over het netwerk pompen. Kijk anders even naar gotsend, deze kan veel materiaal omzetten naar een PS3 afspeelbaar formaat.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2009 14:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 15:51

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Aangezien de interne HDD van de PS3 geen gebruik maakt van de FAT-32 indeling, ben je dus niet gelimiteerd tot max. 4GB filesize.

Je zou dus ook via een mediaserver de optie copieëren kunnen gebruiken, ipv streamen.
Duurt even, maar dan hoef je daarna niet meer te streamen. Zo heb ik ook een aantal films en series al op de PS3 gezet die ik binnenkort wil kijken, zonder dat ik dan de mac hoef aan te zetten.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-10 09:21
Shiver23 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:04:
[...]
Streamen je computer niet goed genoeg voor? Met streamen stuur je de data over het netwerk, dat kost verder heel weinig power. Waarom zou die niet kunnen streamen?
Kan ik hier ook niet hoor. Een 1920x1080 MKV vloeiend streamen is onmogelijk, het omzetten (met NL subs er meteen "in") duurt 15 uur. Niet echt realtime oplossingen dus ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, keuze van de NL subs :+ PS3 ondersteund dacht enkel DivX als stream met subs.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb geprobeerd om mijn ps3 met mijn cmpouter te verbinden, maar telkens klapt het internet weg, en kan hij het dus niet vinden, en als hij hem naar tig keer proberen vond, dan kwam hij niet in de lijst te staan bij me ps3. Dus op het moment wil ik niet aan streamen denken, maar ik heb net wat bedacht:
Aangezien de interne HDD van de PS3 geen gebruik maakt van de FAT-32 indeling, ben je dus niet gelimiteerd tot max. 4GB filesize.
Aangezien ik mijn interne HDD in een behuizing doe en als externe ga gebruiken. betekent het dan dat ik mijn films van sommige zelfs 8GB gewoon op die HDD kan zetten? en als ik de nieuwe HDD voor mijn ps3 (320GB) erin ga zetten formateert de ps3 hem automatisch dat je meer dan 4GB kan kopiëren? zoals de interne nu ook geformateert is?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:11:
Ik heb geprobeerd om mijn ps3 met mijn cmpouter te verbinden, maar telkens klapt het internet weg, en kan hij het dus niet vinden, en als hij hem naar tig keer proberen vond, dan kwam hij niet in de lijst te staan bij me ps3. Dus op het moment wil ik niet aan streamen denken, maar ik heb net wat bedacht:

[...]

Aangezien ik mijn interne HDD in een behuizing doe en als externe ga gebruiken. betekent het dan dat ik mijn films van sommige zelfs 8GB gewoon op die HDD kan zetten? en als ik de nieuwe HDD voor mijn ps3 (320GB) erin ga zetten formateert de ps3 hem automatisch dat je meer dan 4GB kan kopiëren? zoals de interne nu ook geformateert is?
Nee, de PS3 gebruikt een eigen bestandsindeling die niet door Windows/Mac wordt ondersteund. Je kan er dus niks mee. De enige manier om data op de interne HDD te krijgen is via een mediaserver.

Als je internet/verbinding steeds er uit klapt, dan zal het me overigens niet verbazen als je een Linksys WRT54G router hebt. Maar goed, dat is weer een ander punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Brad Pitt schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Kan ik hier ook niet hoor. Een 1920x1080 MKV vloeiend streamen is onmogelijk, het omzetten (met NL subs er meteen "in") duurt 15 uur. Niet echt realtime oplossingen dus ;)
Dat is dan ook geen directe stream maar een transcode/recode. 1080p mp4 bestand kan je denk ik op een p200 ofzo wel streamen. Is hier ook helemaal niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

seraphus-Y , ja die heb ik hoeso weet je dat? zijn er meer problemen met die router? ik heb er nooit problemen mee. alleen met dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:51:
seraphus-Y , ja die heb ik hoeso weet je dat? zijn er meer problemen met die router? ik heb er nooit problemen mee. alleen met dat..
Zo'n beetje iedereen met die router :+ (ik heb hem ook, maar gebruik het draadloze gedeelte niet - gebruik ik hem is het ook nonstop reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

En er kan niks aan worden gedaan? maar ik heb draadje van me ps3 naar router, en ook van me computer kabeltje.. dan valt hij ook steeds uit? kan er niks aan de instellingen worden gedaan?
dan loop ik gewoon op een dood einde. aan de externe harde schijf heb ik niks want hd films zijn groter dan 4GB en streamen is ook geen optie met die router toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:51:
Omdat ik zelf ook zo'n rot-ding had. Daarnaast was ik een van de eerste die het probleem hier meldde.

Er zijn 3 oplossingen waarvan er maar 1 interessant is, maar niet altijd werkt.

1. De PS3 in de DMZ gooien van het netwerk.(Werkt niet altijd volgens mij, maar zeker proberen waard.)
2. Mediaserver optie uitzetten aan de PS3 kant (dus in de XMB), dan kan de PS3 in elk geval het internet op. Maar uiteraard geen mediaserver toepassing.... en dat wilden we nou juist wel.
3. De firmware flashen met DD-WRT (alleen voor de mensen die weten wat ze doen).

of anders een andere router kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 00:35

mace

Sapere Aude

Seraphus-Y schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:07:
3. De firmware flashen met DD-WRT (alleen voor de mensen die weten wat ze doen).

of anders een andere router kopen.
En Tomato, werkt die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eender welke alternatieve firmware is goed, de standaardfirmware van de wrt54g is vrij brak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

En hoe 'gooi' ik mijn ps3 in het DMZ van het netwerk? en verandert er dan niks aan alle andere draadloze verbindingen in huis? wat er hangen nog al wat laptops aan + 1 gewone computer, en mijn ps3 en pc bedraad.
omdat ik draadloos gewoonweg kl*te vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Google werkt hier gewoon hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ik weet toch niet wat ik in moet vullen als ik in mijn router ben. ik kan DMZ aan zetten of uitzetten. en als ik het aanzet moet ik een IP adres van een host invoeren. ik weet gewoon niet welke ip adres ik daar moet invullen
dat jij nou zo geweldig bent scorpie.

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 26-01-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dus ik moet de ip van mijn ps3 daar intypen. dankjewel ;)
dat wou ik gewoon weten. dan wijst het zichzelf denk ik
nou ga het maar is proberen.
bedankt

als ik het invul krijg ik een foutmelding als in mijn router zit.

denk dat het aan chrome ligt, probeer nu in mozilla te doen.

edit: lag aan chrome, heb het nu ingesteld en het was succesvol opgeslagen. nu mediaserver zoeken. ik reset eerst wel even mijn router even stekker eruit en erin.

[ Voor 120% gewijzigd door Oekol op 26-01-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Laat me raden, je gebruikt Google Chrome? ;)

Edit:
Ja, kijk, even Googlen, en je komt er zelf uit, zo moeilijk is het toch niet?

[ Voor 50% gewijzigd door scorpie op 26-01-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ja klopt, maar hij blijft jammer genoeg net zo hard mijn internet eraf gooien.
Andere router willen me ouders toch niet. Want nu is alles goed.
We hebben al zo vaak problemen met routers gehad..
En nu dat interne harde schijf, extern ook niet werkt vanwege FAT32.
Weet ik echt geen oplossing..

Hij blijft nu zelf eraf gooien als ik niet naar mediaserver zoek
Maar, ik zag net wel de nieuwsserver staan, maar hij ging net zo snel weer weg..
Hopeloos. hoe duur is een andere (goede) router die alles heeft wat nodig is voor een mediaserver?

edit: Ik heb net mijn firmware geupdate, Internet blijft er nog steeds uitvallen.
Maar is een klein beetje stabieler geworden als ik mediaserver heb aanstaan.
En toch scheelt het niet veel.

[ Voor 46% gewijzigd door Oekol op 26-01-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 16:57

Bergie

Lekker belangrijk...

Gewoon elke andere router is volgens mij prima; zolang het maar geen WRT54G is. Daar heb ik zelf ook genoeg problemen mee gehad. Kijk anders gewoon ff in de pricewatch oid ;)

En besteed aub even iets meer tijd aan je spelling ;) Dit leest zo beroerd.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Custom firmware kan je dus nog proberen, maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

*knip* voor problemen en vragen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 123% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

*

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Linksys software en de PS3 werkt vaak niet lekker, op de helft van de Linksys meuk draait ook custom fw.

[ Voor 58% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zohee zostraks ff een paniek momentje. Ik was aan het surfen via men PS3 totdat ie ineens vastliep tijdens een linkje vanaf een site naar een youtube video. Tijdens deze link deed ik de muziek uit die op de achtergrond vanaf mijn HDD aan het spelen was. Ineens een freeze en kon alleen nog de PS3 resetten via de powerknop aan de voorkant. Nadat ik even had gewacht zette ik men PS3 weer aan en na het opstart geluidje kreeg ik het bericht: "Cannot start. The correct hard disk was not found." Ik heb er gelijk maar ff een fotootje van gemaakt. Ik de PS3 weer uitzetten en voor de zekerheid ook maar ff de master switch aan de achterzijde omgezet. Na 30 sec wachten weer opstarten en toen deed alles het weer. Ik ben nu voor de zekerheid een backup aan het draaien. Maar alles werkt weer, muziek, games. Iemand dit eerder meegemaakt?

Ik heb mijn HDD een paar maanden geleden vervangen voor een 320 gig maar nooit problemen gehad.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 18:12
Yep, ook een keer gehad. Alleen mocht ik toen een format doen want niets startte meer. Mzzl dus dat jij nog een backup kunt draaien... veel games kon ik weer opnieuw doen maar een hoop daarvan trek je gewoon niet meer vanaf level 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb sowieso sinds de firmware-update al 3x een hele harde crash gehad van mijn PS3, terwijl die sinds die tijd niet bepaald veel gebruikt is. Kan er ook niet echt een systeem in ontdekken. Tijdens opstarten een keer, tijdens browsen en een keer los in de XMB.
Meer mensen last van? Of gewoon toeval? (gaat om een 60GB launch model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Crashes? Nope. Ik heb ook een 60GB launch model en daar nog niks van meegemaakt. Wel enorme timeouts vanwege een gepauseerde download van een demo (duurt meer dan een halve minuut voordat de interface reageert). De download cancellen loste dat probleem ook op.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ja, maar wat heeft dat er mee te maken :?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bergie schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:57:
[...]

Ja, maar wat heeft dat er mee te maken :?
Ik weet niet wat jouw problemen waren, maar de WRT54G is niet compatible met Ziggo (heb er hier ook nog 1 onder het stof staan), waardoor de connectie steeds word verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

PWM schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:59:
[...]

Ik weet niet wat jouw problemen waren, maar de WRT54G is niet compatible met Ziggo (heb er hier ook nog 1 onder het stof staan), waardoor de connectie steeds word verbroken.
Oh? Die van mij hangt nog steeds aan mijn Ziggo modem; geen problemen mee gehad. Ook met de PS3 heb ik geen resets meer maar dat komt waarschijnlijk omdat er nog een switch tussen hangt :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:56

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Aight! schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:29:
[...]

Ben ik ook voor aan het kijken, die AVR 455 is nu fijn geprijsd:
http://www.besthomecinema...63722e14a9f4d94a5b09c668d

Weet alleen niet of een Onkyo TX-SR606 misschien ook een goede keuze is, ze zijn in ieder geval allebei wel voorzien van de nodige aansluitingen.
Deze kan geen TrueHD aan. (de AVR 455 dus)
De Onkyo weer wel en is weer 100 Euro goedkoper.
Mijn voorkeur gaat uit naar de AVR 355, maar deze is weer meteen 749 euro.
Hmm zie net in dit draadje dat de 255 ook goed is.

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
WaterFire schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:33:
Yep, ook een keer gehad. Alleen mocht ik toen een format doen want niets startte meer. Mzzl dus dat jij nog een backup kunt draaien... veel games kon ik weer opnieuw doen maar een hoop daarvan trek je gewoon niet meer vanaf level 0...
Okay, ik denk dat ik vanaf heden zo om de week ff al men save games backup op een externe HDD. Gewooon omdat het kan. Vroeger met de externe memorycards van de gouwe ouwe PS1 en PS2 was een crash (als het al gebeurde) absoluut geen probleem.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:41

nlboy

Alles kitz?

Ik heb een raar probleem? :? Een tijd geleden wilde ik mijn PS3 formarteren om zo van mijn Linux (die een paar GB koste) af te zijn. Dus ik heb toen netjes een backup gemaakt met het hulpprogramma op mijn externe hardeschijf. Het backuppen was succesvol voltooid. Toen heb ik mijn PS3 HD snel geformarteerd en stond er niks meer op. Weer het backup hulpprogramma gestart en de backup teruggelezen, ook dat ging goed. Toen dat klaar was ging ik naar mijn account...mis ik de recente savegames. :/ Misschien een fout met teruglezen? Dus ik heb toen weer mijn ps3 hd geformateerd en opnieuw teruggelezen, nu mis ik nog meer savegames dan de 1e keer teruglezen. Kortom heel vaag. 8)7 Weet iemand misschien hoe ik mijn savegames kan redden? Is het mogelijk om de backup te openen op de pc en de savegames te redden? Of een ander oplossing? Anders moet ik helaas het doen met de saveagames van november. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 15:04

reuzekind

Ik geloof in GoT

swopdark schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Okay, ik denk dat ik vanaf heden zo om de week ff al men save games backup op een externe HDD. Gewooon omdat het kan. Vroeger met de externe memorycards van de gouwe ouwe PS1 en PS2 was een crash (als het al gebeurde) absoluut geen probleem.
Vind het nog niet echt problematisch aangezien een backup op b.v. een usb stick zo gemaakt is.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:42:
[...]

Laten we dat maar niet doen, mijn ouders zullen me vermoorden.
Want dan kunnen ze niks meer doen voor hun bedrijf.
Ze hebben internet nodig voor de e-mails.
Ik ga wel even voor een andere router rondneuzen.

Maakt het uit hoe duur de router is?(ivm mediaserver van ps3 bedoel ik dan)
Ik heb in pricewatch gezocht op WRT54G, kijken wat dat voor soort router was.
Het bleek een WLAN router te zijn. Dus ik moet nu gewoon op zoek gaan naar een nieuwe WLAN router?
En zijn WLAN routers van 30 euro bijvoorbeeld de moeite waard? of krijg ik dan net zo'n kwaliteit als met mijn WRT54G nu?
Ik had ook zo'n router en ik heb hem ingeruild voor een WRT54Gs. (Kleiner model) Deze werkt perfect. Nooit problemen gehad en ook streamen gaat goed. Nu heb ik alleen nog maar divx en muziek gestreamd maar dit gaat altijd probleemloos.

Ander probleem: Ik heb sinds kort een gereviseerde PS3 en laatst wilde ik Devil May Cry 4 spelen geeft ie bij het begin aan dat mijn savegames niet aan internet gekoppeld etc kunnen worden. Ik vermoed dat het spel denkt dat ik de savegames van internet heb geplukt. Terwijl dit mijn eigen gebackupte savegames zijn! Bij andere spellen kreeg ik die melding niet. Ook heb ik als eerste mijn trophies gesynced zodra ik met mn nieuwe PS3 op internet kwam. Maar ja DMC4 heeft geen trophies.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Hey Allen,

Gisteren een beetje zitten bowlen in Playstation Home. Moet zeggen dat het best wel grappig was. Er lopen een paar gasten rond die er werkelijk waar bizar uitzien :)
Wie van jullie zijn regelmatig in Home? En wat vinden jullie er nou van? Bijv. de ruimtes Farcry2 in Home?

Groeten,

Mike

psn: MKY_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:54

Ves

A gadget addicted Bounty

MKY schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:19:
Hey Allen,

Gisteren een beetje zitten bowlen in Playstation Home. Moet zeggen dat het best wel grappig was. Er lopen een paar gasten rond die er werkelijk waar bizar uitzien :)
Wie van jullie zijn regelmatig in Home? En wat vinden jullie er nou van? Bijv. de ruimtes Farcry2 in Home?

Groeten,

Mike

psn: MKY_nl
Meeste meningen staan in deze topic.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op http://nl.playstation.com/home/ iets over de PSN game Magic Balls. Die zou al vanaf 15 januari beschikbaar zijn, maar ik kan 'm in de store niet vinden.

Heeft iemand ervaring met deze game (waar kun je 'm vinden) en is het leuk spel voor de kleinere kids.

Ontwikkelaar: Creat Studios
Uitgever: Creat Studios
Genre: Arcade
Platform: PLAYSTATION 3
Verschijningsdatum: 15 januari 2009
Spelers: 1 - 2
Netwerkgames spelen: met netwerkfeatures
Mediatype: Downloaden
HD-resolutie: 1080i, 1080p, 720p

http://nl.playstation.com...8531/Magic-Ball%E2%84%A2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Skate 2 in de pricewatch

[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:58:
Ik zag op http://nl.playstation.com/home/ iets over de PSN game Magic Balls. Die zou al vanaf 15 januari beschikbaar zijn, maar ik kan 'm in de store niet vinden.

Heeft iemand ervaring met deze game (waar kun je 'm vinden) en is het leuk spel voor de kleinere kids.

[..]

Volgens mij is die nog niet uit in de EU-store.
Het officiele blog van Sony US had er een bericht over, inclusief filmpje.
In feite komt het neer op een break-out variant, misschien wel heel erg leuk om te spelen.

Linkje: http://blog.us.playstatio...ailable-tomorrow-for-ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 15:47
ik heb een psn card aangeschaft van $50 maar nu zegt de ps3 op een us-account: the funds could not be added to your wallet. Hoe ga ik dit oplossen?

edit: bleek een subaccount te zijn. Nieuwe US masteraccount gemaakt en t werkt!

[ Voor 22% gewijzigd door Deef_K op 27-01-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Neefdave schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:57:
ik heb een psn card aangeschaft van $50 maar nu zegt de ps3 op een us-account: the funds could not be added to your wallet. Hoe ga ik dit oplossen?
Heb je het per ongeluk eerst op je EU account geprobeerd? Anders kan het zijn dat je kaart niet geactiveerd is door de winkel. Heb het zelf ook gehad en heb uiteindelijk een nieuwe code gekregen. Geen idee hoe mijn leverancier het verder opgelost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Leoon. schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:42:
[...]

Laten we dat maar niet doen, mijn ouders zullen me vermoorden.
Want dan kunnen ze niks meer doen voor hun bedrijf.
Ze hebben internet nodig voor de e-mails.
Ik ga wel even voor een andere router rondneuzen.
Ik heb er zelf ook een staan, en dezelfde problemen gehad..
Ik heb toen de PS3 een fixed IP gegeven, dit IP als DMZ IP opgegeven in de router, en ook uPNP uitgezet op de WRT54g. (dit is niet dezelfde uPNP als die gebruikt wordt voor media sharing, maar heeft te maken met automatic port-forwarding).

Hierna heb ik eigenlijk nooit meer problemen gehad. Probeer dit eerst eens voor je je geld uit geeft :)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Sentry23 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:35:
[...]

Ik heb toen de PS3 een fixed IP gegeven, dit IP als DMZ IP opgegeven in de router, en ook uPNP uitgezet op de WRT54g. (dit is niet dezelfde uPNP als die gebruikt wordt voor media sharing, maar heeft te maken met automatic port-forwarding).

Hierna heb ik eigenlijk nooit meer problemen gehad. Probeer dit eerst eens voor je je geld uit geeft :)
Damn, je bent me net voor. Zat nog wat dingen te lezen over die WRT54G en kwam dat ook nog tegen.
Heb je dat onding nog steeds dan trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sentry23 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:35:
[...]

bedankt voor je reactie! ik ga er is even mee kloten.

JE BENT GEWELDIG! hij doet het gewoon nu, echt je wilt niet weten hoe blij ik met je ben echt! het internet valt niet meer uit en hij vond de server binnen 2 seconden.

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 27-01-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah dat zei ik dus al vanaf het begin :')
uPnP aan of uit zou geen effect moeten hebben op de problemen die je ondervond.

Bij mij staat uPnP gewoon aan, en nergens last van.

edit:
@ hieronder: mjah nu kan ik er ook niks meer over vinden, misschien zei ik dat wel eerder tegen iemand anders.. die basic dingen kom je zo vaak tegen ;p

[ Voor 31% gewijzigd door scorpie op 27-01-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

scorpie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:09:
Mjah dat zei ik dus al vanaf het begin :')
uPnP aan of uit zou geen effect moeten hebben op de problemen die je ondervond.

Bij mij staat uPnP gewoon aan, en nergens last van.
:S
Nou kan het zijn dat ik er overheen kijk, maar op de afgelopen 3 pagina's heb ik je daar over niet gehoord...

Maar goed, blij dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 15:29
Ik zoek een minimaal 24" TFT scherm dat ik voor mijn PC en voor mijn PS3 kan gebruiken.

Zou dit wat zijn --> Iiyama ProLite E2407HDS-B1 is Full HD heeft HDMI en DVI-D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 05-10 10:18
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:41:
Ik zoek een minimaal 24" TFT scherm dat ik voor mijn PC en voor mijn PS3 kan gebruiken.

Zou dit wat zijn --> Iiyama ProLite E2407HDS-B1 is Full HD heeft HDMI en DVI-D :?
Als je de startpost van deze topic leest, kun je je eigen vraag beantwoorden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:41:

IIYama LCD's... ik zou een samsung nemen. Die 24" iiyama hebben we hier gehad als monitor op een systeem maar binnen een dag omgeruild voor een samsung (vanwege slechter beeld, niet gelijke lichtverdeling etc.).

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 27-01-2009 20:23 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 15:29
EfBe schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:23:
[...]

IIYama LCD's... ik zou een samsung nemen. Die 24" iiyama hebben we hier gehad als monitor op een systeem maar binnen een dag omgeruild voor een samsung (vanwege slechter beeld, niet gelijke lichtverdeling etc.).
Hij is eigenlijk 23,6" en heeft een 16:9 verhouding en ondersteund HDCP ?
Was het zo slecht dan toen er een PC c.q PS3 aanhing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11

spaceboy

Op grote hoogte

Shit, ik heb een nasty probleem met Call of Duty: World at War! Ik speel het co-op (campaign) met een vriend en hij saved niet (meer). We zijn ondertussen bij de 3-na-laatste missie (Broken Steel ofzo) gekomen, maar als we vervolgens QUITten en de volgende keer opnieuw opstarten kunnen we bij MISSION SELECT alleen de eerste twee (Semper Fi en Hard Resistance uit m'n hoofd) kiezen.

Is dat een bug? Is er iets aan te doen? Of moet je op een bepaalde manier saven ofzo? Dit is vrij frustrerend. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Rare gasten bij sony 8)7

Me virtuele credit card wil niet werken in zowel de EU als de US store. US kan ik dan nog wel snappen (adres klopt dan niet helemaal) maar in de EU klopt alles precies. Evengoed zijn de ingevulde gegevens volgens mijn PS3 niet valid.

Tja, ze willen zeker geen geld verdienen daar :X Of toch wel? Want ik zie wel mooi een afschrift van $1,- bij me transacties staan. Weliswaar pending, dus ik weet niet of het ook echt afgeschreven wordt, maar alsnog. Blijkbaar weten ze me creditcard wel te vinden als het hun uit komt.

Vaag systeem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 11-10 19:00
spaceboy schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:14:
Shit, ik heb een nasty probleem met Call of Duty: World at War! Ik speel het co-op (campaign) met een vriend en hij saved niet (meer). We zijn ondertussen bij de 3-na-laatste missie (Broken Steel ofzo) gekomen, maar als we vervolgens QUITten en de volgende keer opnieuw opstarten kunnen we bij MISSION SELECT alleen de eerste twee (Semper Fi en Hard Resistance uit m'n hoofd) kiezen.

Is dat een bug? Is er iets aan te doen? Of moet je op een bepaalde manier saven ofzo? Dit is vrij frustrerend. :(
Dit is normaal. Je moet de singleplayer uitspelen en vervolgens kan je in Coop alle missies apart selecteren. Je kan de game wel in coop uitspelen, maar hij slaat niks op. Kwam ik ook achter na 5x opnieuw te zijn begonnen (tsja... zelftwijfel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

AvanCade schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 06:31:
[...]

Dit is normaal. Je moet de singleplayer uitspelen en vervolgens kan je in Coop alle missies apart selecteren. Je kan de game wel in coop uitspelen, maar hij slaat niks op. Kwam ik ook achter na 5x opnieuw te zijn begonnen (tsja... zelftwijfel).
WTF... echt? Dat zou 't wel verklaren, omdat ik 2 missies kon selecteren (precies die 2 die ik single player had gespeeld). Crap. Bedankt voor je antwoord in elk geval. :-S Wat een vage actie van die lui zeg...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:58:

Het spel is inderdaad beschikbaar in de EU, maar alleen in de UK store voor zover ik weet. Om een of andere reden is deze niet in de NL store te vinden.

Hetzelfde is gebeurd met Penny Arcade, On the Rain-Slick Precipice of Darkness. Ik had uiteindelijk genoeg van de onzin van de euro store en heb ze via een gameshare samen met iemand in de US gehaald, samen met nog een aantal spellen die hier vast over een maand of 2 pas beschikbaar zijn.

Magic Ball is in ieder geval erg leuk, heb tot nu toe alleen de 1e 10 levels gedaan, maar het is erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Nou inmiddels heb ik dus ook 50 dollar voor de psn-store. Nu heb ik high velocity bowling al gedownload wat ik echt geniaal vind. Welke spellen zijn echt het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixeljunk monsters (encore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 25-10 22:25

inXs

known as inXs

ik heb ook de WRT54G, had hem al met ziggo, geen problemen mee. Met glasvezel nog steeds niet en met de PS3 nooit problemen gehad... Heb dan denk ik geluk gehad als ik het zo lees, hier werkt ie perfect.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Super Rub-a-Dub !!

Afbeeldingslocatie: http://chris-and.nihongonauts.com/img_jrnl/QUA1.JPG

Vind het persoonlijk echt een geniaal spel, en is niet altijd even makkelijk.
Best een aanrader, en 1080p!

[ Voor 20% gewijzigd door kaos001 op 28-01-2009 10:06 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is nu de beste manier om een psn card te krijgen voor mensen zonder creditcard? Heb wel Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
inXs schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:05:
ik heb ook de WRT54G, had hem al met ziggo, geen problemen mee. Met glasvezel nog steeds niet en met de PS3 nooit problemen gehad... Heb dan denk ik geluk gehad als ik het zo lees, hier werkt ie perfect.
Hier ook geen problemen met glasvezel, heb dan wel de WRT54GC, weet niet of dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:06:
Maar wat is nu de beste manier om een psn card te krijgen voor mensen zonder creditcard? Heb wel Paypal.
Volgens mij staat het in de TS, lees de faqs eens door.
Ik heb het er laatst in gezet, zo'n zaakje verkocht die cards via hun site waar je met PP kunt betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Klopt het nu dat GT5 bijna 10.000 auto's totaal zal krijgen, veelal door extra downloads? Ik zie de car list staan, waar bijv. ook al drie type Fiat Stilo's tussen staan..zou wel leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 10:59
Heb gisteren Guitar Hero World Tour aangeschaft.
Nu vroeg ik me af of daar AC/DC tracks voor gedownload kunnen worden. Nu zul je zeggen, dan check je dat toch even? Kan, maar dan moet ik mijn systeemsoftware van de PS3 upgraden. Maar ik heb nu een perfect werkende media streamer. En dus heb ik niet zo'n zin in om dat te doen als ik al weet dat er toch geen tracks staan. Kan ik ergens kijken wat er aan downloadable content is te krijgen voor een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

UltraSub schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:54:
Heb gisteren Guitar Hero World Tour aangeschaft.
Nu vroeg ik me af of daar AC/DC tracks voor gedownload kunnen worden. Nu zul je zeggen, dan check je dat toch even? Kan, maar dan moet ik mijn systeemsoftware van de PS3 upgraden. Maar ik heb nu een perfect werkende media streamer. En dus heb ik niet zo'n zin in om dat te doen als ik al weet dat er toch geen tracks staan. Kan ik ergens kijken wat er aan downloadable content is te krijgen voor een game?
De instellingen van je mediaserver zitten toch alleen op je PC? Aan je PS3 zul je niet veel getweaked hebben (los van het feit dat je die niet vernaggeld, ik ben ook deze week geupdate, PSN werkt nog prima)

Maar goed, dit was vast niet het antw. waar jij op wachtte... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 18:09

Grannd

da Granndest

UltraSub schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:54:
Kan ik ergens kijken wat er aan downloadable content is te krijgen voor een game?
Wikipedia: List of songs in Guitar Hero World Tour
Eerste hit op google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Exorcist schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:42:
Klopt het nu dat GT5 bijna 10.000 auto's totaal zal krijgen, veelal door extra downloads? Ik zie de car list staan, waar bijv. ook al drie type Fiat Stilo's tussen staan..zou wel leuk zijn ;)
Pff GT5, praat me er niet van, die game komt uit in het jaar 2038 ofzo.
Daar zit zo belachelijk veel in, die gasten weten zelf amper meer wat ze aan het doen zijn volgens mij B)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:52:
Nou inmiddels heb ik dus ook 50 dollar voor de psn-store. Nu heb ik high velocity bowling al gedownload wat ik echt geniaal vind. Welke spellen zijn echt het geld waard?
Pixeljunk Monsters + Encore
Als je van tower defense houdt is dit echt een spel wat je niet moet missen. het spel komt in mijn mening het beste tot zijn recht als coop game. Lekker met 2 man proberen de levels perfect te halen, en elkaar uitschelden om toren plaatsing enzo. Hier zijn flink wat uurtjes in gaan zitten. De single player trophies zijn ook uitdagend, maar haalbaar.

Pixeljunk Eden
Dit spel is niet voor iedereen weggelegd. Het is een vrij unieke platform game waar je echt van moet houden. Het wordt na een aantal levels(gardens) ook erg pittig. Probeer eerst de demo om te zien of je het iets vind, ik vind het in ieder geval een briljant spel. Ook dit spel is coop te doen, maar ik heb nog niemand zo ver gekregen om dit samen te gaan proberen.

Super Stardust HD + solopack + teampack
Ook dit is een spel waar je vele uren in kunt stoppen. Het is een update van het oude spel Stardust, in full HD. Het begint redelijk eenvoudig en wordt al snel moeilijker. Ook dit is coop te doen.

Verder nog de wat duurdere spellen:
Wipeout HD

En deze zijn zowel in de winkel als via PSN te koop
Burnout Paradise
Warhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Bedankt voor je feedback, inmiddels high velocity bowling, pain en magic ball aangeschaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:05:
Super Rub-a-Dub !!

[afbeelding]

Vind het persoonlijk echt een geniaal spel, en is niet altijd even makkelijk.
Best een aanrader, en 1080p!
Leuk om even e spelen met mensen t die toch nooit gamen, en om de veelzijdigheid (en motion sensing) van de ps3 te laten zien.

Maar ik vind het nog redelijk lastig :p Ik heb dan ook alleen maar de demoversie er op staan.
Het reageert nogal onvoorspelbaar en 'vreemd'. Ook dat springen, lukt soms wel, soms niet, laat staan dat je ongeveer een richting kan aangeven voor dat springen.

Maar de meesten vinden het wel echt leuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
GT5 zag ik ergens staan als release 06-2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sretlow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:57:
GT5 zag ik ergens staan als release 06-2009.
Hoop er maar niet op, dergelijke releasedates heb ik ook al genoeg gezien. Dat zijn shops die gewoon boekhoudkundig iets invullen of met de officiële datum van een jaar geleden werken of zo.

De ontwikkelaar heeft zelf al aangegeven dat ze zelfs 2009 niet zullen halen. Misschien in bepaalde werelddelen. Verwacht maar eerder Q1 2010. Jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
Het zit PS3-eigenaren soms niet mee. Firmware 2.60 heeft net als ondere andere firmware 2.40 allerlei problemen. Gamers klagen over crashes, het niet lezen van discs en de lens van de PS3 die overbelast wordt en daardoor doorbrandt.

Deze 'problemen' zijn opgevangen door de oren van Sony en deze laat mensen weten dat het een softwarematig probleem is en dat de hardware daardoor mogelijke problemen kan veroorzaken. Sony weet niet wanneer de nieuwe update beschikbaar is, maar zij zijn in ieder geval druk bezig met het maken van een update die de problemen zou moeten verhelpen. Er wordt aangeraden firmware 2.60 niet te installeren en te wachten tot de komende update.

ik had ook al een probleem ondervonden toen ik firmware 2.60 geinstalleerd had. ik wilde de PS3 afsluiten, maar tijdens het afsluiten freezede hij en gaf hij 3 piepjes. vervolgens startte ik hem weer op en zei hij dat m'n harddisk gecheckt moest worden ofzo, ik vreesde al voor m'n save files maar die stonden er gelukkig nog op. m'n broertje heeft ook nog een paar uur GTA 4 gespeeld. denk dat ik hem nu pas weer aandoe als er een nieuwe firmware update is, ik heb geen zin in een doorgebrande lens. :S

wat denken jullie? is het overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Skire schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:07:
denk dat ik hem nu pas weer aandoe als er een nieuwe firmware update is, ik heb geen zin in een doorgebrande lens. :S

Ja, firmware sloopt je hardware niet. Misschien backup van de belangrijke data maken als je bang bent die kwijt te raken maar een doorgebrande laser door een firmware update klinkt mij wel erg vergezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Het zit PS3-eigenaren soms niet mee. Firmware 2.60 heeft net als ondere andere firmware 2.40 allerlei problemen. Gamers klagen over crashes, het niet lezen van discs en de lens van de PS3 die overbelast wordt en daardoor doorbrandt.

Deze 'problemen' zijn opgevangen door de oren van Sony en deze laat mensen weten dat het een softwarematig probleem is en dat de hardware daardoor mogelijke problemen kan veroorzaken. Sony weet niet wanneer de nieuwe update beschikbaar is, maar zij zijn in ieder geval druk bezig met het maken van een update die de problemen zou moeten verhelpen. Er wordt aangeraden firmware 2.60 niet te installeren en te wachten tot de komende update.

ik had ook al een probleem ondervonden toen ik firmware 2.60 geinstalleerd had. ik wilde de PS3 afsluiten, maar tijdens het afsluiten freezede hij en gaf hij 3 piepjes. vervolgens startte ik hem weer op en zei hij dat m'n harddisk gecheckt moest worden ofzo, ik vreesde al voor m'n save files maar die stonden er gelukkig nog op. m'n broertje heeft ook nog een paar uur GTA 4 gespeeld. denk dat ik hem nu pas weer aandoe als er een nieuwe firmware update is, ik heb geen zin in een doorgebrande lens. :S

Naja, zelf geen problemen met 2.60. Maargoed, laat ze maar gauw met een update komen voor degenen die hem al wél geinstalleerd hebben en niet terug kunnen...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zelf geen problemen tot nu toe, maar heb alleen wat films/series gestreamed en Metal Gear Solid 4 gespeeld...

waar heb je dit stukje nieuws vandaan geplukt overigens?

[ Voor 21% gewijzigd door itons op 28-01-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
stukje dat ik heb gequote komt van FOK. ik heb net even gekeken op het officiële playstation forum en daar lees ik dat wel heel veel mensen plotseling last hebben van het feit dat hun discs niet meer gelezen worden... dat zou dus best door de firmware update kunnen komen

[ Voor 10% gewijzigd door Skire op 28-01-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 10:59
spaceboy schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:58:
[...]

De instellingen van je mediaserver zitten toch alleen op je PC? Aan je PS3 zul je niet veel getweaked hebben (los van het feit dat je die niet vernaggeld, ik ben ook deze week geupdate, PSN werkt nog prima)

Maar goed, dit was vast niet het antw. waar jij op wachtte... ;)
Nope, ik heb de vorige keer na een upgrade van de PS3 fikse audio-sync problemen gekregen icm TwonkyMedia ;)
Goddamn!
Sorry :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ps3 2.60 update problemen

ik had ook al een probleem ondervonden toen ik firmware 2.60 geinstalleerd had. ik wilde de PS3 afsluiten, maar tijdens het afsluiten freezede hij en gaf hij 3 piepjes. vervolgens startte ik hem weer op en zei hij dat m'n harddisk gecheckt moest worden ofzo, ik vreesde al voor m'n save files maar die stonden er gelukkig nog op.

hmm ik had deze foutmelding ook. Maar wel een paar dagen nadat ik de update heb gedaan. Daarvoor nog mee wezen gamen.

Wel grappig dat de "nieuws" sites elkaar klakkeloos overnemen:
Power Unlimited
PSFocus
JouwGames
PS3clan
PS3sense
PS3hype

En allen ook nog een zonder bronvermelding en zonder officieel bericht van Sony terwijl ze dat wel allemaal zeggen te hebben.
SONY zegt het probleem te erkennen en bezig te zijn met een nieuwe firmware waarin de problemen zullen worden opgelost. Wanneer deze nieuwe firmware uitkomt is nog niet bekend.
Toch vreemd dat er geen enkele firmware volledig zonder fout kan ontstaan. Ik denk echter dat sommige dingen enorm worden opgeblazen. Naar mijn vermoeden wordt er bij iedere firmware een hoax de wereld in geholpen die zoals de linkjes bewijzen, een eigen leven gaan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-10 12:47
Ik zag dat de 80GB versie op amazon nu €275,- is. Heeft iemand ervaring met het importeren van consoles? Nog problemen met garantie of andere aansluitingen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

fmb

Chaoss schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:42:
[...]
Hmm die cd is alstig jah, das et nadeel van die cd-spelers die cd's inslikken ipv laddje gebruiken.
Hd kunje natuurlijk wel op je PC aansluiten (via een simpele sata -> usb converter, maar ofje dan bruikbare backups kunt maken?volgens mij zagdie bij mij de partitie niet eens.
Heb nog een tijd gezocht naar "backup maken via pc", maar dat leverde niks op. Heb geen succesverhaal gevonden in ieder geval, wel ideeën hoe het zou kunnen.

Vandaag heeft DHL de eerste afleverpoging gedaan voor de vervangende PS3. Was helaas niet thuis, morgen ook niet dus dat wordt ophalen.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 19:05
ajampaniki schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:42:
Ik zag dat de 80GB versie op amazon nu €275,- is. Heeft iemand ervaring met het importeren van consoles? Nog problemen met garantie of andere aansluitingen oid?
275 pond, is 300 euro ongeveer. ik weet niet of de douane er moeilijk mee is. anders is eht tog wel voordelig

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 05-10 10:18
treative schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:11:
[...]

275 pond, is 300 euro ongeveer. ik weet niet of de douane er moeilijk mee is. anders is eht tog wel voordelig
Zucht ... je zou toch onderhand verwachten dat bekend is dat er in de EU vrij verkeer van goederen en diensten is...? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 50 euro meer is de ps3 ook te koop in nederland en dan wel inclusief LBP (of de preorder van killzone 2). Niet zo mega veel voordeel dus ;). En volgens mij geen verzendkosten.

edit:linkjes toegevoegd

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:04:
Toch vreemd dat er geen enkele firmware volledig zonder fout kan ontstaan. Ik denk echter dat sommige dingen enorm worden opgeblazen. Naar mijn vermoeden wordt er bij iedere firmware een hoax de wereld in geholpen die zoals de linkjes bewijzen, een eigen leven gaan leiden.
Idd, op http://nl.playstation.com/ps3/ staat de 2.60-FW nog gewoon online zonder blikken of blozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:20

Armada

-Wat wil je weten?-

[i]Firmware 2.60 heeft net als ondere andere firmware 2.40 allerlei problemen.
Hmmm, misschien is dat dus de oorzaak dat hij in de afgelopen dagen freezes of near-freezes heeft in Fallout 3... Dat had het spel bij mij daarvoor nog helemaal niet.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
doh :D verkeerde topic

[ Voor 98% gewijzigd door nudie op 28-01-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(psst, verkeerde topic :p).

Weet iemand hoe je je dvd's via remote play op je psp kan afspelen? Videocontent via usb stick of mediaserver werkt probleemloos, maar ik krijg het "dvd" icoontje helemaal niet te zien op men psp wanneer ik men ps3 overneem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een spel bestellen op play.com, maar hiervoor moest ik credit card gegevens invullen. :( Is het mogelijk dit op een andere manier te doen? Een korte uitleg zou me echt helpen, bij voorbaat veel dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:32:
Ik wilde een spel bestellen op play.com, maar hiervoor moest ik credit card gegevens invullen. :( Is het mogelijk dit op een andere manier te doen? Een korte uitleg zou me echt helpen, bij voorbaat veel dank! :)
Je bedoeld op een andere manier betalen? Kan afaik bij Play niet.

Trouwens een dikke "woei" van mijn kant, eindelijk GTA uitgespeeld (nou ja verhaal dan), dus ik kan eindelijk aan de slag met MGS4!

You look like I need a drink.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...