Hallo, ik wil graag een hardeschijf kopen voor mijn PS3 van 320GB van samsung: Samsung M6 320GB SATA [HM320JI] maar dan heb ik ook nog iets nodig om bestanden van mijn computer naar mijn PS3 te kopiëren.
Een USB stick is heel er duur, maar nu was mijn vraag ten eerste:
kán die samsung harde schijf überhaupt in mijn ps3? het is een 2.5 inch dat kan toch?
en ten tweede, als ik een externe hardeschijf aan mij computer aansluit, kan ik die dan als de bestanden erop staat loskoppelen en aan mijn PS3 aansluiten? en afspelen/kopiëren naar de interne harderschijf die samsung dan? Want dat zou het probleem van de USB sticks oplossen.
Ik vraag het hier maar even want, met hele dag googlen ben ik niks tot vrij weinig opgeschoten
Bij voorbaat dank.
Een USB stick is heel er duur, maar nu was mijn vraag ten eerste:
kán die samsung harde schijf überhaupt in mijn ps3? het is een 2.5 inch dat kan toch?
en ten tweede, als ik een externe hardeschijf aan mij computer aansluit, kan ik die dan als de bestanden erop staat loskoppelen en aan mijn PS3 aansluiten? en afspelen/kopiëren naar de interne harderschijf die samsung dan? Want dat zou het probleem van de USB sticks oplossen.
Ik vraag het hier maar even want, met hele dag googlen ben ik niks tot vrij weinig opgeschoten
Bij voorbaat dank.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.